PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Profiler 3.5.0 is er!



Pagina's : [1] 2 3 4

Pieter Kleine
13-03-2007, 22:43
http://www.invelos.com/

De Nederlandse vertaling is belabberd, maar dat zal binnenkort wel verbeteren. Het beste programma voor de registratie van jouw dvd-verzameling is weer beter geworden! En nu ook Vista compatible.

Pieter

TheGodfather
13-03-2007, 22:47
Moet je alles weer opnieuw invoeren zeker?

-edit- server is too busy :mrgreen:

Aerodynamisch
13-03-2007, 22:48
Link ewerkt niet!

Erwin de Koning
13-03-2007, 22:54
Moet je alles weer opnieuw invoeren zeker?



Dat lijkt me toch niet...

TheGodfather
13-03-2007, 22:55
Moet je alles weer opnieuw invoeren zeker?



Dat lijkt me toch niet...
Ik hoop het niet, dat trek ik echt niet :lol: :lol:

Jurgen V
13-03-2007, 23:04
Je kan het eventueel van je online collectie weer afhalen. :)

Michael Law
13-03-2007, 23:14
Je kan het eventueel van je online collectie weer afhalen. :)

Heb het geprobeerd, maar het lukt niet echt.

Dennis Oosterhuis
13-03-2007, 23:14
Inmiddels is de website weer toegankelijk. Ik ben al aan het downloaden geslagen... :)

frank_black
13-03-2007, 23:17
Moet je alles weer opnieuw invoeren zeker?



Dat lijkt me toch niet...
Gewoon eerst een backup in de oude versie maken, en dan in de nieuwe versie uploaden van je bureaublad. :wink:

Pieter Kleine
13-03-2007, 23:22
Heb net al wat zitten te spelen. Een heel leuke functie is de collection galery, een diashow van de hoezen van jouw dvds. Aantal zaken zitten op andere plaats of kun je verplaatsen. Ziet er leuk uit. En nu naar bed en dromen van het nieuwe programma of van iets anders.......

frank_black
13-03-2007, 23:23
Ik ga gelijk weer de oude versie proberen te downloaden, de optie om te kijken welke films je hebt van een acteur/regisseur ofzoiets kan niet meer bij de gratis versie.

Erwin de Koning
13-03-2007, 23:30
m'n key doet het niet...

:?

TheGodfather
13-03-2007, 23:34
ik houd het wel bij de oude versie :P

Pieter Kleine
13-03-2007, 23:34
Je moet op de site op de registratiepagina met je oude key inloggen, dus code inclusief streepjes, dan krijg je automatisch nieuwe key. Als je tenminste betaald hebt voor het programma. De gratis versie werkt zonder key, maar heeft beperkingen.

Michael Law
13-03-2007, 23:37
Je moet op de site op de registratiepagina met je oude key inloggen, dus code inclusief streepjes, dan krijg je automatisch nieuwe key. Als je tenminste betaald hebt voor het programma. De gratis versie werkt zonder key, maar heeft beperkingen.

Heb deze stappen inderdaad doorlopen, maar kan de reeds ingevoerde dvd's toch niet downloaden.

homernt
14-03-2007, 06:11
Dat het niet werkt is volgens mij dat dit andere tent is dan
http://www.intervocative.com/

Peter Porrio
14-03-2007, 07:00
Dat het niet werkt is volgens mij dat dit andere tent is dan
http://www.intervocative.com/

Ze hebben de het programma onder een nieuwe bedrijfsnaam ontwikkeld. Zie onderstaande quote.


DVD Profiler Has a new Home! - Mar 10, 2007
Welcome to the new home of DVD Profiler!

Invelos Software has been formed by the creator of DVD Profiler, Ken Cole, to focus entirely on DVD Profiler and related products & services.

To kick things off right, we're happy to announce the immediate releases of DVD Profiler 3.0 and DVD Profiler Mobile 1.0!

If you have an existing premium registration key for DVD Profiler 2.x, be sure to visit the Registration Page for your free upgrade to a 3.x key.

Marcel den Haan
14-03-2007, 08:37
Ik heb hem gedownload en alles is inmiddels overgezet. Ziet er goed uit moet ik zeggen.

slindenau
14-03-2007, 09:07
Maar als ik het goed begrijp wordt alles nu via de nieuwe site geregeld?

Want op de site van 2.4 kan je bijvoorbeeld je account inzien en contributies aan de database evalueren etc...hoe gaat dit nu dan met versie 3.0 (maakt die bijvoorbeeld nog wel gebruik van dezelfde database?)

Nouja, ik ga het iig even proberen zo...DVDProfiler is een prachtig programma :D.

En ik zie dat ze ook een "Mobile" versie hebben gemaakt...maar helaas is dat enkel voor pocket pc's met windows mobile :(

Edit:
1e tegenvaller: de account gegevens van Intervocative zijn niet mee overgezet naar Invelos :(. Gevolg: ik moet me opnieuw aanmelden daar...

Maar het is wel beter nu dat de gratis versie geen Key meer nodig heeft...dat vond ik altijd al een beetje overbodig aan de 1.x en 2.x reeks.

Tijdens de setup wordt trouwens wel keurig uitgelegd hoe je je database weer kan verkrijgen in 3.0...keurig (y)
http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/DVDProfiler30_screenshot0.jpg

En ik moet zeggen, het splash screen ziet er al best mooi uit :D.
http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/DVDprofiler30_splash.jpg

Edit2:
2e tegenvaller, iets wat ik de heren bij Invelos ZEER KWALIJK neem:



Your account is not currently eligible to vote on contributions.
Contributing, voting on contributions, and locking online profiles are available to users with a paid account.

:evil: Geldwolven :evil:

En dit is natuurlijk helemaal schandalig:
http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/profiler30geldwolven.jpg


Upload and share your collection with the DVD Profiler Online feature:
(Unregistered) Unavailable after 50 DVDs

Dus voor de meeste hier zijn er twee opties om de 2.x functionaliteit te behouden:
-Versie 3.0 simpelweg niet installeren
-Eenmalig 30 dollar dokken.

Zelf ga ik dat laatste maar eens doen denk ik, en versie 3.0 is daar nu de perfecte gelegenheid voor.

Eerste looks vind ik zeker wel netjes overigens (klik op het plaatje voor fullscreen):
http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/DVDProfiler30_screenshot1_thumb.jpg (http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/DVDProfiler30_screenshot1.jpg)
(optioneels) "Welkom" scherm met wat nuttige informatie.

http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/DVDProfiler30_screenshot2_thumb.jpg (http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/DVDProfiler30_screenshot2.jpg)
Overzicht hoofdscherm.

http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/DVDProfiler30_screenshot3_thumb.jpg (http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/DVDProfiler30_screenshot3.jpg)
Edit scherm van een DVD...een stuk gebruikersvriendelijker!


Tenslotte nog even een geruststelling: zolang je de oude Profiler niet verwijderd van je systeem kan je zelfs 3.0 in dezelfde map installeren...ze blijven beide (2.x en 3.0) gewoon naast elkaar nog werken!

Marcel den Haan
14-03-2007, 09:32
Ik heb zelf al een tijdje de betaalde versie en dat eenmalige bedrag is het meer dan waard. Mooiere scans en veel extra opties.

slindenau
14-03-2007, 09:36
Ja ok, maar bij versie 1.x en 2.x was betalen niet vereist om meer dan 50 DVD's in je online collectie hebben...en nu dus wel.

En aangezien heel veel mensen gebruik maken van die upload optie, en aangezien het grootste deel van die mensen makkelijk de 50 DVD grens haalt, zullen er wel wat teleurgestele personen tussen zitten.

Erik Hagen
14-03-2007, 09:46
Wow, ziet er prachtig uit zeg. :shock: Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga overstappen op een betaalde account. (y)

Ronald Stiebolt
14-03-2007, 09:47
Geinstalleerd en ziet er goed uit! Wel een dingetje waar ik niet uitkom: de totale database beslaat iets van 11.000 titels bij mij, terwijl dat er toch ver over de 100.000 zouden moeten zijn.

Qua instellingen zit 't wel goed geloof ik; regio op 0, 'any location' en zo verder...

Suggesties iemand?

Ronald Stiebolt
14-03-2007, 09:53
Vergeet overigens niet de nieuwe link naar je collectie online aan te passen binnen je dvd.nl profiel! Voorbeeld: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Stiebolt

Edit: dat kun je dus niet zelf, ik gooi 't even op binnen de crew!

Dennis Oosterhuis
14-03-2007, 09:53
Wow, ziet er prachtig uit zeg. :shock: Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga overstappen op een betaalde account. (y)
Ja, daar zit ik nu ook over na te denken! :)

Marcel den Haan
14-03-2007, 09:56
Ik probeerde zojuist mijn aanpaste collectie te uploaden naar mijn site zeg maar, maar ik kreeg daarbij een error. Dat werkt misschien nog niet helemaal goed.

slindenau
14-03-2007, 10:00
Vergeet overigens niet de nieuwe link naar je collectie online aan te passen binnen je dvd.nl profiel! Voorbeeld: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Stiebolt

Edit: dat kun je dus niet zelf, ik gooi 't even op binnen de crew!
Inderdaad, dat kan heel makkelijk:

Naast het invoeren van je gebruikersnaam twee radiobuttons met: "Ik heb versie 1.x/2.x" en "Ik heb versie 3.x" :).

Zoiets dus (met dank aan Firebug):
http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/dvdnl_nieuweprofiler.jpg
En dan moet er natuurlijk wel even in php wat gescript worden...maar dat is heeeeel basic ;).

synoise
14-03-2007, 10:23
Geinstalleerd en ziet er goed uit! Wel een dingetje waar ik niet uitkom: de totale database beslaat iets van 11.000 titels bij mij, terwijl dat er toch ver over de 100.000 zouden moeten zijn.

Qua instellingen zit 't wel goed geloof ik; regio op 0, 'any location' en zo verder...

Suggesties iemand?

de DB is in opbouw. Deze is niet meegekomen van intervocative naar invelos.

Michael Law
14-03-2007, 10:33
Probeer m'n online collectie over te zetten, maar dit wilt niet lukken. Weet iemand hiervoor een verklaring?

Pieter Kleine
14-03-2007, 10:39
Oorzaak is vermoedelijk dat het programma van andere locatie uitgaat. Je moet volgens de installatieinstructie met jouw eigen backup (op de harde schijf) de gegevens invoeren.

slindenau
14-03-2007, 10:44
Ja maar, bij de 2.x reeks kon je tot wel 1000 titels gratis uploaden, en de echte fans kochten toen een key om de makers te steunen (en kregen daar leuke features voor terug).

Nu wordt je als beginnend verzamelaar die zijn collectie online wil zetten al bijna gelijk verplicht om een key te kopen.

En ik vind dit dus schandalig omdat het niet overeenstemt met het oude beleid van Intervocative...

Nu was ik al wat langer aan het twijfelen of ik een key zou kopen, eenmalig 30 dollar is natuurlijk een schijntje...maar ze hebben me (en waarschijnlijk vele andere) wel over de streep getrokken met deze nieuwe versie!

slindenau
14-03-2007, 10:47
Probeer m'n online collectie over te zetten, maar dit wilt niet lukken. Weet iemand hiervoor een verklaring?
Online kan je momenteel niet overzetten: de database van 2.x staat op Intervocative's servers, en de nieuwe database voor 3.0 komt op de servers van Invelos te staan...en deze twee zijn niet gesynchroniseerd (vraag me af waarom...maar ok).

Je moet de instructies bij de installatie opvolgen: een backup maken van je 2.x profiler en deze weer importeren in 3.0.

homernt
14-03-2007, 10:52
Wow, ziet er prachtig uit zeg. :shock: Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga overstappen op een betaalde account. (y)
Ja, daar zit ik nu ook over na te denken! :)

Ik ook want de dollar staat toch niet zo hoog op het moment.

Michael Law
14-03-2007, 10:55
Probeer m'n online collectie over te zetten, maar dit wilt niet lukken. Weet iemand hiervoor een verklaring?
Online kan je momenteel niet overzetten: de database van 2.x staat op Intervocative's servers, en de nieuwe database voor 3.0 komt op de servers van Invelos te staan...en deze twee zijn niet gesynchroniseerd (vraag me af waarom...maar ok).

Je moet de instructies bij de installatie opvolgen: een backup maken van je 2.x profiler en deze weer importeren in 3.0.

Ok, bedankt voor de uitleg. Zal het even proberen.

Hugo R
14-03-2007, 10:58
Ik ga zeker vanavond ook eens kijken.
Maar kan je de oude versie wel blijven gebruiken? Wordt daar de database met dvd's ook nog ge-update? Omdat nu niet meer via intervocative gaat?

nmbs
14-03-2007, 10:58
Met deze nieuwe versie is het nu een heel goed programma. Ik ga nu ook een key aanschaffen. Komt toch maar neer nu op een goeie 22 euro.

slindenau
14-03-2007, 11:13
Ik ga zeker vanavond ook eens kijken.
Maar kan je de oude versie wel blijven gebruiken? Wordt daar de database met dvd's ook nog ge-update? Omdat nu niet meer via intervocative gaat?
Je kan als gebruiker nog steeds versie 2.4 met de Intervocative database opstarten, en contributies maken ja.
Maar ik zou echt niet weten of er nog steeds een team van mensen zit om die contributies goed danwel af te keuren...dus dat is inderdaad nog maar de vraag.

Nog een screenshotje van de nieuwe versie trouwens: het synchroniseren met je online collection:
http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/DVDProfiler30_screenshot4.jpg

Edgar Smit
14-03-2007, 11:13
Met de limiet van 50DVD's voor de gratis versie zullen er wel snel cracks gaan komen, helaas......

slindenau
14-03-2007, 11:15
Mwa, dat zal niet eens nodig zijn...

De controle zit 'em (hoop ik voor de techneuten bij Invelos) online, en niet in het programma zelf...

Maar dat is heel eenvoudig te 'kraken'; maar 1 iemand hoeft zo sociaal te zijn om zijn naam+key te delen met de rest van de wereld (zoals er ook voor versie 2.x eentje over het internet waait).

nmbs
14-03-2007, 11:53
Als je nog geen key hebt. Wat kan je dan nu het beste doen?

Registreren bij 2.4 en hem daarna upgraden naar 3.0 (heb je 2 geldige keys) of direct bij 3.0 bestellen?

Ludo Keeris
14-03-2007, 11:56
Als je nog geen key hebt. Wat kan je dan nu het beste doen?

Registreren bij 2.4 en hem daarna upgraden naar 3.0 (heb je 2 geldige keys) of direct bij 3.0 bestellen?

Meteen bij 3.0. Waarom zou je 2.4 nog willen gebruiken? Ook al heb je dan een key..

Het is al eens gezegd, maar de Nederlandse vertaling is werkelijk te beroerd voor woorden!


beschrijven uw lokale inzameling met de huidige online inzameling :?

slindenau
14-03-2007, 12:01
Bij 2.4 reggen geeft je amper extra features (ok, grotere cover plaatjes...maar die heb je dan toch al in 3.0), dus ik zou geen extra moeite doen en gelijk een 3.0 key kopen.

Pieter Kleine
14-03-2007, 12:04
Your account is not currently eligible to vote on contributions.
Contributing, voting on contributions, and locking online profiles are available to users with a paid account.

Ik begrijp dat deze regel is ingevoerd onder de vooronderstelling dat betalende 'leden' beter hun best doen om de nieuw op te bouwen database goed te houden.

slindenau
14-03-2007, 12:09
Inderdaad, erg flauw.

nmbs
14-03-2007, 12:14
Als je nog geen key hebt. Wat kan je dan nu het beste doen?

Registreren bij 2.4 en hem daarna upgraden naar 3.0 (heb je 2 geldige keys) of direct bij 3.0 bestellen?

Meteen bij 3.0. Waarom zou je 2.4 nog willen gebruiken? Ook al heb je dan een key..

Het is al eens gezegd, maar de Nederlandse vertaling is werkelijk te beroerd voor woorden!


beschrijven uw lokale inzameling met de huidige online inzameling :?

Besteld via CC bij versie 3.0. Nu maar wachten tot ie komt via mail.

Marc Raps
14-03-2007, 12:22
Ziet er mooi uit, maar voor ruim 20 euro koop ik toch liever een DVDtje, denk ik.

slindenau
14-03-2007, 12:33
Als je nog geen key hebt. Wat kan je dan nu het beste doen?

Registreren bij 2.4 en hem daarna upgraden naar 3.0 (heb je 2 geldige keys) of direct bij 3.0 bestellen?

Meteen bij 3.0. Waarom zou je 2.4 nog willen gebruiken? Ook al heb je dan een key..

Het is al eens gezegd, maar de Nederlandse vertaling is werkelijk te beroerd voor woorden!


beschrijven uw lokale inzameling met de huidige online inzameling :?

Besteld via CC bij versie 3.0. Nu maar wachten tot ie komt via mail.
Mail?

Als je betaald hebt kan je al gelijk gebruik maken van je key ;).

Even inloggen op de website, naar het kopje "Registration" gaan en voilà ;).
Je virituele mail checken kan ook, daar komt je key ook op binnen.

nmbs
14-03-2007, 12:45
Als je nog geen key hebt. Wat kan je dan nu het beste doen?

Registreren bij 2.4 en hem daarna upgraden naar 3.0 (heb je 2 geldige keys) of direct bij 3.0 bestellen?

Meteen bij 3.0. Waarom zou je 2.4 nog willen gebruiken? Ook al heb je dan een key..

Het is al eens gezegd, maar de Nederlandse vertaling is werkelijk te beroerd voor woorden!


beschrijven uw lokale inzameling met de huidige online inzameling :?

Besteld via CC bij versie 3.0. Nu maar wachten tot ie komt via mail.
Mail?

Als je betaald hebt kan je al gelijk gebruik maken van je key ;).

Even inloggen op de website, naar het kopje "Registration" gaan en voilà ;).
Je virituele mail checken kan ook, daar komt je key ook op binnen.

Ah ja, nu zie ik het, nu staat hij bij registration. Bedankt

Hugo R
14-03-2007, 14:38
Ik ga zeker vanavond ook eens kijken.
Maar kan je de oude versie wel blijven gebruiken? Wordt daar de database met dvd's ook nog ge-update? Omdat nu niet meer via intervocative gaat?
Je kan als gebruiker nog steeds versie 2.4 met de Intervocative database opstarten, en contributies maken ja.
Maar ik zou echt niet weten of er nog steeds een team van mensen zit om die contributies goed danwel af te keuren...dus dat is inderdaad nog maar de vraag.

Maar in principe kan je, als 3.0 niet zou bevallen, gewoon 2.4 blijven gebruiken? Ook met nieuwere dvd's?

slindenau
14-03-2007, 15:19
Het zijn wel twee aparte databases, maar zolang een nieuwe DVD door gebruikers nog gewoon in beide databases wordt toegevoegd kan dat ja.

Het enige probleem is, en daar weet ik zelf het antwoord ook niet op, we weten niet hoe lang Intervocative nog doorgaat met het controleren van nieuwe contributies.
En als zij daarmee stoppen, dan komen er dus geen nieuwe titels meer in de database.

Maar zelfs als ze daar mee stoppen, dan kan je offline nog wel gebruik blijven maken van 2.4. Alleen zul je dan alle nieuwe titels handmatig helemaal toe moeten voegen ;).

En we weten dus ook niet hoe lang Intervocative haar servers nog beschikbaar stelt voor de online collecties.

slindenau
14-03-2007, 15:31
Even wat ophelding over de gang van zaken:


Quoting pompel9:


First of all, the online DB is on 1053 titles. What the f**k is that?
If it where the same DVD profiler it should have been OVER 350 000 titles in the database.
Second, it haven't been announced by the IVS. Why do you think that haven't been done?
Third, all i get now is Service Unavailable. I think you guys have been ripped off.
And last to quote The Slice "Sorry, Battling Butler, but it's not an InterVocative Software product and IVS has nothing to do with it. Hence, no announcement here."

Well, I'm waiting eagerly for your response!


Since this site is ran by IVS you aren't likely to get a direct reply.


So, I'll venture an attempt to explain it to you.

IVS = 6 software developers who, in a fashion, share(d) their programs and released them under the parent company of IVS.

Ken Cole developed DVD Profiler and has now made a break with IVS up to the point of future developments of DVD Profiler (hence the new site).

Since they had previous agreements and extenuating circumstances, all previous and the "current" version (2.5 Beta) remain with IVS through a new license agreement between IVS and Ken Cole. This includes the data base.

This means that anything pertaining to DVD Profiler from version 2.5 back remains here. The new version is owned and operated by Ken Cole under his newly formed company. He is building a "new" database and all future versions will be handled by the new company called Invelos. Since the original program was owned by Ken Cole, he retains the name of the company yet through a license agreement, IVS will continue to use it here.

Some of my details may be off base but I'm sure this is the jest of what has happened.


En de officiele berichtgeving:


Q: What happened to InterVocative?
For the near future, InterVocative isn't going anywhere. It will continue to support DVD Profiler 2.4 and earlier (and the 2.5 beta) for the near future. I've licensed InterVocative Software to continue sales and support of those versions.

Q:Why the switch?
InterVocative Software is an LLC (partnership), formed by six software developer coworkers with the intent to act as a distributor for sofware developed by the members. We started with the best of intentions, but life intervened, and in the end the only product actually released was my submission, DVD Profiler. Full time jobs and growing families took up time that might otherwise have led to more products. I formed Invelos so I could devote the company's full focus to DVD Profiler.

Q:What is Invelos Software?
Invelos Software is a Missouri corporation, and I serve as the President/CEO.

Q:What can we expect out of Invelos Software?
First and foremost, you can expect a persistent, ongoing presence in these forums. You'll quickly get to know Gerri, my better half, as she helps me moderate the forums and answer support tickets. She's also my favorite QA tester!

Next, expect regular program updates. Quarterly releases, including DVD Profiler, DVD Profiler Mobile, and DVD Profiler Online are planned for the forseeable future.

slindenau
14-03-2007, 15:40
(sorry voor de 3 dubbel post, maar dit is even belangrijke informatie)

Als je het verhaal hierboven hebt gelezen snap je wat ik nu ga zeggen misschien ook beter:

De huidige DVD database voor versie 3.0 is LEEG. Daarom krijg je dus geen 100.000'en titels.

Het is de bedoeling dat wij, de gebruikers (met een gekochte key), de database zelf vullen!
En ik weet niet zeker of ik dit goed heb gelezen zelf, maar volgens mij wordt dit deels automatisch gedaan zodra je je oude (2.4) database importeert in versie 3.0...dus de database groeit vanzelf!

En dit is ook wel interessant:


The next biggest change is the switch to daily database updates. At midnight, US Central time, the database updates will release automatically. Additionally, the 2-day waiting period no longer applies to new profiles, only changed profiles. During the first week of launch, we expect to generate intraday updates as well.

Hugo R
14-03-2007, 15:55
Goed om te weten dat ik nog kan terugvallen op 2.4. Maar ga 3.0 zeker eens bekijken vanavond, ziet er wel goed uit.

minimoke
14-03-2007, 16:16
Hallo,

wij moeten de databse inderdaad zelf vullen.
Als je de backup hebt geimporteerd, heb je voor jezelf alles zoals het hoort.
Wil je echter nieuwe profielen downloaden, dan heb je voorlopig heel weinig keuze.

Ik heb van mijn 600 dvd's al ongeveer 300 ingediend als nieuwe profiles. Met alle gegevens van voordien natuurlijk.

Dat vraagt even wat werk, maar de goedkeuring gebeurt binenn een dag.
Verder kan je ook nieuwe zaken toevoegen aan een profiel.

Zoals geboortedatum acteur (om vergissingen van gelijke namen te voorkomen), land waar de film is gedraaid, pasfotos bij acteurs, Blu-ray en HD DVD apart, Vereenvoudigde geluidsformaten (andere manier van aanduiden),....


Ik ben nu mijn database aan het uploaden op mijn PDA. Heb even de gratis versie geprobeert om te evalueren en binnen het half uur de 18.xx dollar overgemaakt.

Vooral de DVDProfiler is een must-have.

laat je niet ontmoedigen door de herbeginnende database.
De database is immer voor en DOOR ons allemaal.

Sneaker
14-03-2007, 16:17
Klopt het dat ik mijn oude inloggegevens niet meer kan gebruiken?

Ludo Keeris
14-03-2007, 16:40
Klopt het dat ik mijn oude inloggegevens niet meer kan gebruiken?

Je kunt met je oude versie de software downloaden, maar je moet op de site een nieuw profiel aanmaken en dan krijg je een nieuwe code.

slindenau
14-03-2007, 16:43
Klopt het dat ik mijn oude inloggegevens niet meer kan gebruiken?

Je kunt met je oude versie de software downloaden, maar je moet op de site een nieuw profiel aanmaken en dan krijg je een nieuwe code.

Correctie: voor de gratis versie is geen code meer nodig.

Had je al een betaalde code voor 2.4, dan krijg je inderdaad gratis een nieuwe voor 3.0.


En ik ben nu inderdaad ook bezig om al mijn titels toe te voegen aan de database, dat zullen er zo'n 250 van de 277 zijn...
Is even 30 minuten zweten, maar dan hebben nieuwe leden daar ook veel plezier van :).

homernt
14-03-2007, 17:15
Met de limiet van 50DVD's voor de gratis versie zullen er wel snel cracks gaan komen, helaas......

Zal wel meevallen ik heb er tot nu geen last van. Ik gebruik de gratis versie en backup laden van meer 50 titels geen probleem en online zetten ook niet. Neem niet weg dat er maar bij weinig dvd's plaatjes staan en dat ik na 5 minuten gebruik al 3 á 4 bugs te pakken heb. Ten minste ik hoop dat die ene bug is want dan blijf ik liever 2.4 gebruiken.

Hugo R
14-03-2007, 17:17
Kan je eigenlijk alleen met credit card die 30 dollar betalen? Kan er nergens iets over vinden.

Sneaker
14-03-2007, 17:48
Klopt het dat ik mijn oude inloggegevens niet meer kan gebruiken?

Je kunt met je oude versie de software downloaden, maar je moet op de site een nieuw profiel aanmaken en dan krijg je een nieuwe code.

Correctie: voor de gratis versie is geen code meer nodig.

Had je al een betaalde code voor 2.4, dan krijg je inderdaad gratis een nieuwe voor 3.0.


En ik ben nu inderdaad ook bezig om al mijn titels toe te voegen aan de database, dat zullen er zo'n 250 van de 277 zijn...
Is even 30 minuten zweten, maar dan hebben nieuwe leden daar ook veel plezier van :).
Ik zelf had alleen de gratis versie van dit programma, maar ik kan nu niet meer op de site inloggen.Vanavond dan maar even een nieuw account aanmaken.

slindenau
14-03-2007, 17:52
Kan je eigenlijk alleen met credit card die 30 dollar betalen? Kan er nergens iets over vinden.
Ja, of met paypal.

En als je geen credit card hebt zou ik voor paypal gaan, want met paypal kan je ook geld via je bankrekening gebruiken.



[...]
Ik zelf had alleen de gratis versie van dit programma, maar ik kan nu niet meer op de site inloggen.Vanavond dan maar even een nieuw account aanmaken.
Mja, dat is een beetje jammer.
Kijk dat ze de DVD database niet overzetten begrijp ik inmiddels (ze willen een 100% correcte database opbouwen, daarom ook dat alleen betaalde leden items toe mogen voegen).

Maar ze hadden op zn minst even de database met gebruikers over mogen zetten, en dan na 1 jaar de inactieve verwijderen ofzo.

Hugo R
14-03-2007, 17:58
Heb het net even gedownload en het ziet er allemaal wel fraai uit.
Ik ga ieder geval nog een tijdje wat reacties afwachten, ook omdat 2.4 in principe nog prima voldoet voor mij persoonlijk.

homernt
14-03-2007, 18:21
Q:What can we expect out of Invelos Software?
First and foremost, you can expect a persistent, ongoing presence in these forums. You'll quickly get to know Gerri, my better half, as she helps me moderate the forums and answer support tickets. She's also my favorite QA tester!

Dan mag ze nog wel cursus TMap of ISEB doen want ik het in deze huidig vorm niet over de muur gegooid.

Ik ga er verlopig niet voor betalen zolang ik het idee heb dat ik niet waar krijg voor mij geld.

slindenau
14-03-2007, 18:28
Sorry...waar heb je het precies over? Ik denk niet dat iedereen die technische termen kent...ik in ieder geval niet ;).

Even wat goed nieuws voor de 2.x gebruikers:
http://s67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/DVDProfiler30_oude_versies_support.jpg

ChesterLM
14-03-2007, 19:32
Q:What can we expect out of Invelos Software?
First and foremost, you can expect a persistent, ongoing presence in these forums. You'll quickly get to know Gerri, my better half, as she helps me moderate the forums and answer support tickets. She's also my favorite QA tester!

Dan mag ze nog wel cursus TMap of ISEB doen want ik het in deze huidig vorm niet over de muur gegooid.

Ik ga er verlopig niet voor betalen zolang ik het idee heb dat ik niet waar krijg voor mij geld.

TMap boeit in dit geval niet. Ze zal in der eentje sowieso niet alles goed kunnen testen, het zal vooral vanuit de community moeten komen.
En hoe weet jij dat ze geen cursus TMap heeft gehad?

Niet waar voor je geld? Je betaald eenmalig ongeveer 22,- en een uitgebreide lijst van je collectie wordt voor je gehost :shock:

Lex v/d Moolen
14-03-2007, 21:21
Hm, moet het voorlopig met 2.5 blijven doen op mn PII-500 Mhz met Win98 :oops: :?

slindenau
14-03-2007, 21:32
Wow dat is een antieke PC :!:

Valt me nog mee dat je geen Win95 draait :lol:

Lex v/d Moolen
14-03-2007, 21:50
Wow dat is een antieke PC :!:

Valt me nog mee dat je geen Win95 draait :lol:Tja, dit zat erop toen ik 'm kocht. :P
Ben al maanden van plan een nieuwe computer te kopen, maar komt er maar niet van.

slindenau
14-03-2007, 22:00
Hehe...is onderhand wel eens tijd ja ;).

Een Pentium < IV kan echt niet meer tegenwoordig (voor desktop toepassingen dan...in een prive server aka prutsbak kan het nog wel)

Ik bedenk me net dat wij ook nooit een PII hebben gehad :D.
Wel een PI 120 MHz, daara een PIII550 MHz :).

homernt
15-03-2007, 08:16
Q:What can we expect out of Invelos Software?
First and foremost, you can expect a persistent, ongoing presence in these forums. You'll quickly get to know Gerri, my better half, as she helps me moderate the forums and answer support tickets. She's also my favorite QA tester!

Dan mag ze nog wel cursus TMap of ISEB doen want ik het in deze huidig vorm niet over de muur gegooid.

Ik ga er verlopig niet voor betalen zolang ik het idee heb dat ik niet waar krijg voor mij geld.

TMap boeit in dit geval niet. Ze zal in der eentje sowieso niet alles goed kunnen testen, het zal vooral vanuit de community moeten komen.
En hoe weet jij dat ze geen cursus TMap heeft gehad?

Niet waar voor je geld? Je betaald eenmalig ongeveer 22,- en een uitgebreide lijst van je collectie wordt voor je gehost :shock:

Dat snap ik wel maar ze heeft duidelijk niet gehoord van gebruiksvriendelijkheid en er is duidelijk niet rekening gehouden dat ook mensen zijn die niet draaien op een resolutie van 1200x1600.

Wat mij betreft mag er nog wel wat gebeuren en ik heb het idee dat high resolution plaatjes er verlopig nog niet zijn. Verder heb ik gezien dat in je online collectie alleen de titel ziet en niet meer de toevoeging Special Edition ofzo. Dat is wat ik bedoelde met ik hoop dat het een bug is. Anders moet je elke keer op de link drukken om te zien om welke versie het gaat. De meeste bugs die ik gezien heb zitten in het online gebeuren waarvan één ik er al bij 2.4 versie had gemeld en nu vrolijk nog inzit.

Edgar Smit
15-03-2007, 08:21
Even voor de duidelijkheid dus alles op een rijtje:

DVDprofiler 2.x blijft ondersteund worden door Intervocative en blijft zoals het nu is. Kan nog steeds gedownload worden en werkt ook voor de gratis versie met een registratiesleutel en iedereen kan uploaden en de database aanvullen.

DVDProfiler 3.x wordt alleen ondersteund door Invelos en heeft in de gratis versie nogal wat limieten. De gratis versie werkt zonder registratiesleutel. Betaling van de 29.95 USD levert je alles op. De database wordt van niets af opnieuw opgebouwd door de betalende leden.
Door de commotie en de switch is de server van Invelos blijkbaar nogal druk, maar dat zal de komende tijd waarschijnlijk langzaam aan verbeteren.

Dat is dus zoals de zaken er nu voor staan.

Mijn advies:
gebruik je profiler puur en alleen om een overzicht te hebben van je collectie en gebruik je alle extra features niet, blijf bij 2.x. Gebruik je juist wel veel features en wil je het liefst alle info van elke schijf hebben, leg die 29.95 USD neer en ga voor versie 3.x .

Ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept voor iedereen die de draad nu even kwijt is.

slindenau
15-03-2007, 09:33
29,95 USD ;).

ChesterLM
15-03-2007, 12:44
Q:What can we expect out of Invelos Software?
First and foremost, you can expect a persistent, ongoing presence in these forums. You'll quickly get to know Gerri, my better half, as she helps me moderate the forums and answer support tickets. She's also my favorite QA tester!

Dan mag ze nog wel cursus TMap of ISEB doen want ik het in deze huidig vorm niet over de muur gegooid.

Ik ga er verlopig niet voor betalen zolang ik het idee heb dat ik niet waar krijg voor mij geld.

TMap boeit in dit geval niet. Ze zal in der eentje sowieso niet alles goed kunnen testen, het zal vooral vanuit de community moeten komen.
En hoe weet jij dat ze geen cursus TMap heeft gehad?

Niet waar voor je geld? Je betaald eenmalig ongeveer 22,- en een uitgebreide lijst van je collectie wordt voor je gehost :shock:

Dat snap ik wel maar ze heeft duidelijk niet gehoord van gebruiksvriendelijkheid en er is duidelijk niet rekening gehouden dat ook mensen zijn die niet draaien op een resolutie van 1200x1600.

Wat mij betreft mag er nog wel wat gebeuren en ik heb het idee dat high resolution plaatjes er verlopig nog niet zijn. Verder heb ik gezien dat in je online collectie alleen de titel ziet en niet meer de toevoeging Special Edition ofzo. Dat is wat ik bedoelde met ik hoop dat het een bug is. Anders moet je elke keer op de link drukken om te zien om welke versie het gaat. De meeste bugs die ik gezien heb zitten in het online gebeuren waarvan één ik er al bij 2.4 versie had gemeld en nu vrolijk nog inzit.

Ze hebben al gedacht aan mensen die geen 1600x1200 draaien. Je hele interface is gewoon aanpasbaar naar je eigen wensen :)
En dat er nog bugs inzitten is logisch. Met een kleine team kan je nooit alles goed testen. Je zult het met de hulp van de community beetje bij beetje beter maken.

slindenau
15-03-2007, 13:24
Dat was voor mij wel even schrikken ja, toen ik met wat verkeerde klikjes opeens de hele layout van het programma verneukte :D.

Maar nu is het allemaal prima. En die 3 kolommen met info naast elkaar zijn echt geniaal op een widescreen (1400px) monitor (y)

Marcel den Haan
15-03-2007, 14:08
Als ik nu mijn profielen wil delen, moet ik dat dan één voor één doen of kan dat ook allemaal tegelijk? Anders ben ik namelijk wel ff bezig..

slindenau
15-03-2007, 14:10
Wat bedoel je met 'delen' ?

Marcel den Haan
15-03-2007, 14:14
Wat bedoel je met 'delen' ?

Nou, de database moet toch opnieuw opgebouwd worden en daarvoor kan je kiezen voor contribute dvd profile. Ik zie alleen een optie in het menu online en dan moet je alles één voor één doen. Dat kost me teveel tijd dus ik doe liever alles in één keer.

Ook heb ik alles wat ik gezien heb uit mijn collectie geflagged als zijnde gezien en bij vorige versie kon ik makkelijk zien wat er nog gekeken moest worden. Nu zie ik deze optie niet.

slindenau
15-03-2007, 15:05
Als je flags hebt gemaakt zitten die als het goed is in je complete backup...en in 3.0 kan je via "Collection -> Flags -> Load Set" een flagset laden.

En helaas, contributen gaat 1 voor 1 ja. Ik ben gisteren ook > 30 minuten bezig geweest om 208 profiles te contributen.

Marcel den Haan
15-03-2007, 15:38
Als je flags hebt gemaakt zitten die als het goed is in je complete backup...en in 3.0 kan je via "Collection -> Flags -> Load Set" een flagset laden.

En helaas, contributen gaat 1 voor 1 ja. Ik ben gisteren ook > 30 minuten bezig geweest om 208 profiles te contributen.

Ik zal het eens proberen, thanks.
30 minuten voor 208 dvd's, hmmmm dan doe ik er 3 uur over ongeveer :?

Edgar Smit
15-03-2007, 15:39
29,95 USD ;).Dank u, gecorrigeerd :wink:

slindenau
15-03-2007, 16:04
Als je flags hebt gemaakt zitten die als het goed is in je complete backup...en in 3.0 kan je via "Collection -> Flags -> Load Set" een flagset laden.

En helaas, contributen gaat 1 voor 1 ja. Ik ben gisteren ook > 30 minuten bezig geweest om 208 profiles te contributen.

Ik zal het eens proberen, thanks.
30 minuten voor 208 dvd's, hmmmm dan doe ik er 3 uur over ongeveer :?
Hihi, misschien toch even een feature requesten...'Contribute (selected) profiles' ofzo.
Ik zal eens kijken op het forum.

Ludo Keeris
15-03-2007, 17:05
Ik ben ook al even bezig geweest met "contributen", maar het is een tijdrovend en saai werkje. Vooral als je een titel toevoegt die iemand anders ook al gedaan heeft, dan heb je de mogelijkheid om ze met elkaar te vergelijken. Dat kost een hoop tijd als je het serieus neemt.

slindenau
15-03-2007, 18:33
Je kan het zien aan de hi-res plaatjes: heeft jou profiel (na een image refresh) geen hi-res plaatje? Dan is deze hoogstwaarschijnlijk nog niet aan de database toegevoegd.

En als iemand anders het profiel al heeft toegevoegd is dat in 99% van de gevallen hetzelfde profiel wat jij hebt; nl. die van de oude database ;).

Ludo Keeris
15-03-2007, 19:36
Je kan het zien aan de hi-res plaatjes: heeft jou profiel (na een image refresh) geen hi-res plaatje? Dan is deze hoogstwaarschijnlijk nog niet aan de database toegevoegd.

En als iemand anders het profiel al heeft toegevoegd is dat in 99% van de gevallen hetzelfde profiel wat jij hebt; nl. die van de oude database ;).

Dat valt dus vies tegen. Van de ongeveer 30 titels die al ingevoerd stonden, waren er een stuk of 8 die afwijkende gegevens hadden! Soms minder info, soms meer. Ik heb al lang een geregistreerd account, dus mét Hi Res covers. Daar zit 'm het verschil niet in.

slindenau
15-03-2007, 19:49
Ohja, dat is waar...

Hmm, dan is het wel lastig ja...ik had nog het geluk dat 75% van mijn collectie nog helemaal niet in de profiler stond.

Marcel den Haan
15-03-2007, 20:32
Regio 1 titels pakt hij niet bij mij als ik die wil contributen om het maar zo even te noemen.
Krijg dan een melding dat de UPC code niet geverifieerd kan worden.

slindenau
15-03-2007, 21:05
Daar had ik ook even problemen mee, voer je wel het HELE UPC in?

Voorheen hoefde je enkel die 2x6 (of 5) cijfers in te voeren, maar nu moet je dus daadwerkelijk alle cijfers invoeren!

Voorbeeld;
http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/zulu_upc_error.jpg
Bij 2.4 vul je hier in:
98622 30562
Bij 3.0 vul je hier in:
7 98622 30562 6

Marcel den Haan
16-03-2007, 03:35
Dat zal het probleem zijn denk ik. Ook bij nieuwe titels moet je nu de gehele code invullen.

slindenau
16-03-2007, 04:53
Jep, en aangezien ze in je oude profiler zonder die extra getallen staan gaat 3.0 nu zeuren ;).

DulleNL
16-03-2007, 13:24
Is er ook een manier om er voor te zorgen dat DVD Profiler 2.4 werkt onder Windows Vista?

Ik krijg als ik het programma wil openen steeds deze foutmelding:
http://img120.imageshack.us/img120/7078/untitledez5.th.jpg (http://img120.imageshack.us/my.php?image=untitledez5.jpg)

Ik had net mijn collectie helemaal bijgewerkt, maar gisteren crashte XP, en ben ik dus alles kwijt (geen backup). En ik meen ergens te gelezen hebben dat je 'maar' 50 titels is 3.0 kunt toevoegen (+ 3.0 herkent de eerste 3 films die ik invoerde niet) :cry:

Herjan
16-03-2007, 13:32
Voor 2.x versies kun je beste hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=26563) je vraag stellen.

DulleNL
16-03-2007, 13:34
Voor 2.x versies kun je beste hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=26563) je vraag stellen.

sorry :oops:

Pieter Kleine
16-03-2007, 21:50
De nieuwe versie heeft inderdaad als nadeel dat je layout snel kunt verprutsen door per ongeluk een item te deleten. Dit kun je echter weer heel snel herstellen door de betreffende layout te herstellen via de optie 'load layout' in het menu 'view'.

slindenau
16-03-2007, 22:04
En gelukkig kan je ook je eigen custom layout saven :D.

Oeh, en al mijn contributies zijn inmiddels verwerkt.

Voor diegene met een betaalde key...check mijn hi-res covers van o.a. deze dvd:
8713053001055
:D.

Totaal heb ik 208 titels gecontribute aan 3.0, waarvan 186 compleet goedgekeurd (en nog een paar deels).

En ook van een paar titels wat hi-res plaatjes geupload, maar daar ging me toch iets te veel tijd in zitten.

Pieter Kleine
16-03-2007, 23:07
Ik werk gewoon het alfabet door, morgen is de c aan de beurt.

Blauwoogje
16-03-2007, 23:11
En gelukkig kan je ook je eigen custom layout saven :D.

Oeh, en al mijn contributies zijn inmiddels verwerkt.

Voor diegene met een betaalde key...check mijn hi-res covers van o.a. deze dvd:
8713053001055
:D.

Totaal heb ik 208 titels gecontribute aan 3.0, waarvan 186 compleet goedgekeurd (en nog een paar deels).

En ook van een paar titels wat hi-res plaatjes geupload, maar daar ging me toch iets te veel tijd in zitten.

waar trek jij de Hi-res covers vandaan als ik vragen mag?

slindenau
16-03-2007, 23:18
Ik werk gewoon het alfabet door, morgen is de c aan de beurt.
Hey, die naam ben ik wel eens vaker tegengekomen bij de Database :D.


[...]

waar trek jij de Hi-res covers vandaan als ik vragen mag?
Echte DVD cover + 4 MP Camera + Photoshop (voor aftereffects, het moet immers op een scan lijken*) = mooi plaatje :).

*Dit is het ergste voorbeeld: een erg schuine hoek tov de tekst, en daarna de correctie na wat semi-professioneel photoshop werk ;)

Voor
http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_HPIM1635.jpg (http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/HPIM1635.jpg)

Na
http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_amelie_tin_back.jpg (http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/amelie_tin_back.jpg)

En hier het geheim ;)
http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_amelie_wip.jpg (http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/amelie_wip.jpg)

Blauwoogje
16-03-2007, 23:36
mooi werk zeg

Avalan
17-03-2007, 09:49
*Dit is het ergste voorbeeld: een erg schuine hoek tov de tekst, en daarna de correctie na wat semi-professioneel photoshop werk ;)


Kun je ook eens een geslaagd voorbeeld geven ? Want met alle respect voor je werk, vind ik deze totaal niet voor publicatie vatbaar. Een goedkope flatbed scanner genereert mooiere scans.
De problemen die ik zie wanneer je van foto vertrekt :
* wanneer je een ietwat te korte (i.e. kleine brandpuntsafstand) lens neemt, heb je al direct perspectief-vertekening die nog zeer moeilijk weg te werken is. Dit is na je correctie ook nog altijd duidelijk te zien (wellicht ook omdat het hier met een veel te korte lens is).
* als je al van dichtbij wil fotograferen, moet je zien dat je met groot genoeg F-getal fotografeert, zoniet gaan de hoeken niet scherp zijn, zoals hier het geval is. Dat is al helemaal niet meer recht te trekken.
* gevolg van vorige punten is ook dat het bijna noodzaak is om ofwel met statief ofwel met goede flits de foto's te trekken.

slindenau
17-03-2007, 09:56
Nee, dit is het beste wat ik kan produceren ;).

En heel dat verhaal over korte en lange lenzen en Focus points...daar snap ik alleemaal niks van ;).

Maar van die perspectief vertekeningen ben ik met je eens...het beeld wordt dan "bol".
Het is ook maar een simpele 4x zoom (5.4-21.6mm) Canon digicam ;).

Maar de gemiddelde DVDProfiler gebruiker valt zo'n lichte bolling toch niet op :P.

EricO
17-03-2007, 10:40
En inmiddels (17/3 11:00) zijn er al weer 3000 NL titels in de nieuwe online db.

Het wordt voor de vaste gebruikers weer tijd om te toetsen of nieuwere uploads voldoende goed zijn.

Nu we met zijn allen in de startfase van de v3 site zitten ('t is nog minder dan 1 week oud...) even het volgende weetje:
Mochtje je bij een titel in jouw lokale db een "nieuwere versie beschikbaar" button gehighlight zien (naast de regio-aanduiding), of, als je wilt uploaden, het "upload covers" niet aangevinkt is, dan is er al een upload voor die titel geweest. Cancelen dus, scheelt verloren tijd.
Dit uiteraard voor degenen die de NL titels weer willen opbouwen, natuurlijk niet voor "verbeter-uploads".

De eerste tijd kunnen er, inhoudsgewijs, slechte beschrijvingen van een titel in de online-db zitten. Ga dus voorlopig niet met verstand op nul de "refresh profiles" doen, maar lock je eigen lokale db en toets met preview als je de refresh wilt doen. 't Is maar een suggestie...

Pieter Kleine
17-03-2007, 11:05
Nog een tip. Ook als je 'update' button niet ziet is er een ander indicator dat er toch een een update is (pending). Het vakje voor de 'include cover scans' is dan niet aangevinkt in het update scherm.

El-Jorge
18-03-2007, 12:52
Ligt het aan mij, of is door de nieuwe profiler de oude site weg. ik kreeg een melding van een mede-forummer dat mijn link naar mijn profiler het niet meer deed, wat klopte?
Dus is er iets veranderd?

Smooth-J
18-03-2007, 12:55
Ligt het aan mij, of is door de nieuwe profiler de oude site weg. ik kreeg een melding van een mede-forummer dat mijn link naar mijn profiler het niet meer deed, wat klopte?
Dus is er iets veranderd?

Ik heb die van intervocative en Invelos, dus beide zijn er nu.

Of bedoel je de link hier op DVD.nl bij DVD's?

Patrick van den Hul
18-03-2007, 12:56
Ligt het aan mij, of is door de nieuwe profiler de oude site weg. ik kreeg een melding van een mede-forummer dat mijn link naar mijn profiler het niet meer deed, wat klopte?
Dus is er iets veranderd?

Die van jou doet het inderdaad niet meer maar die van mij nog wel en ik gebruik ook nog de oude versie...

Smooth-J
18-03-2007, 12:58
Ligt het aan mij, of is door de nieuwe profiler de oude site weg. ik kreeg een melding van een mede-forummer dat mijn link naar mijn profiler het niet meer deed, wat klopte?
Dus is er iets veranderd?

Die van jou doet het inderdaad niet meer maar die van mij nog wel en ik gebruik ook nog de oude versie...

Heb je je op de Invelos site ook al aangemeld op je profiel??

Patrick van den Hul
18-03-2007, 12:59
Ligt het aan mij, of is door de nieuwe profiler de oude site weg. ik kreeg een melding van een mede-forummer dat mijn link naar mijn profiler het niet meer deed, wat klopte?
Dus is er iets veranderd?

Die van jou doet het inderdaad niet meer maar die van mij nog wel en ik gebruik ook nog de oude versie...

Heb je je op de Invelos site ook al aangemeld op je profiel??

nee, helemaals niets nieuws gedaan de laatste tijd...

Smooth-J
18-03-2007, 13:07
Ligt het aan mij, of is door de nieuwe profiler de oude site weg. ik kreeg een melding van een mede-forummer dat mijn link naar mijn profiler het niet meer deed, wat klopte?
Dus is er iets veranderd?

Die van jou doet het inderdaad niet meer maar die van mij nog wel en ik gebruik ook nog de oude versie...

Heb je je op de Invelos site ook al aangemeld op je profiel??

nee, helemaals niets nieuws gedaan de laatste tijd...

Sorry, die opmerking was voor El-Jorge

El-Jorge
18-03-2007, 13:11
Ligt het aan mij, of is door de nieuwe profiler de oude site weg. ik kreeg een melding van een mede-forummer dat mijn link naar mijn profiler het niet meer deed, wat klopte?
Dus is er iets veranderd?

Die van jou doet het inderdaad niet meer maar die van mij nog wel en ik gebruik ook nog de oude versie...

Heb je je op de Invelos site ook al aangemeld op je profiel??

nee, helemaals niets nieuws gedaan de laatste tijd...

Sorry, die opmerking was voor El-Jorge

Nope, maar zo te horen moet dat dus?

slindenau
18-03-2007, 13:18
De oude zou nog gewoon moeten werken.

Wat krijg je voor melding?

Smooth-J
18-03-2007, 13:22
Ligt het aan mij, of is door de nieuwe profiler de oude site weg. ik kreeg een melding van een mede-forummer dat mijn link naar mijn profiler het niet meer deed, wat klopte?
Dus is er iets veranderd?

Die van jou doet het inderdaad niet meer maar die van mij nog wel en ik gebruik ook nog de oude versie...

Heb je je op de Invelos site ook al aangemeld op je profiel??

nee, helemaals niets nieuws gedaan de laatste tijd...

Sorry, die opmerking was voor El-Jorge

Nope, maar zo te horen moet dat dus?

Misschien dat dat het probleem verhelpt. Maar je krijgt geen (fout)melding als je je collectie upload vanuit 3.0?

El-Jorge
18-03-2007, 14:47
Ligt het aan mij, of is door de nieuwe profiler de oude site weg. ik kreeg een melding van een mede-forummer dat mijn link naar mijn profiler het niet meer deed, wat klopte?
Dus is er iets veranderd?

Die van jou doet het inderdaad niet meer maar die van mij nog wel en ik gebruik ook nog de oude versie...

Heb je je op de Invelos site ook al aangemeld op je profiel??

nee, helemaals niets nieuws gedaan de laatste tijd...

Sorry, die opmerking was voor El-Jorge

Nope, maar zo te horen moet dat dus?

Misschien dat dat het probleem verhelpt. Maar je krijgt geen (fout)melding als je je collectie upload vanuit 3.0?

ik gebruik 2.2, die voldoet prima. Ik heb de link in mijn sig vernieuwd en profiler doet het weer!

Marcel den Haan
19-03-2007, 15:50
Nou, ik ben alweer klaar met het delen van mijn profiles.
Zit je een uur profiles toe te voegen aan de database, gaan ze zitten zeuren over een verkeerde SRP of locality. :?
Beter één met die foutjes erin dan helemaal geen profiel lijkt me, maar goed. Dan zoeken ze het maar uit daar, ik ga echt niet 1200 nog wat titels controleren op SRP's enzo.

Flying Dagger
19-03-2007, 22:22
Nieuwe profielen worden toch gelijk gereleased voorlopig? Ik heb er ook een paar gedaan, en die worden gewoon gelijk toegevoegd. Meeste profiles zijn grotendeels toch gelijk aan de al gekeurde profielen van profiler 2.

Blauwoogje
20-03-2007, 18:26
Welke sites trekken jullie de beste/mooiste covers vandaan?

Ludo Keeris
20-03-2007, 19:28
Van m'n eigen scanner. Als ik een DVD moet toevoegen aan het profiel scan ik de cover zelf. Ik ken geen sites waar je ze vandaan kunt halen.

slindenau
21-03-2007, 01:22
Update 3.0.1 (http://www.invelos.com/appdata/dvdpro/install/DVDProInstall.zip)


Changes in version 3.0.1:
Fixes:

* Crew contribution with divider as first entry shows first direction credit above the divider
* Media Type not lockable from edit all locks
* 'Delete' key deleting records in cast and crew
* Incorrect display of dolby digital mono in reports
* Video format filter checkboxes are not 3-way
* Javascript errors in HEADER_VARS
* Tags aren't saving
* Audio tracks not allowing blank entries, and instead move tracks down to next available slot
* XML: LabelSideA LabelSideB, DualSided missing in discs section in XML export
* XML: Email address and phone number of users are not exported
* XML: Purchase place type and website of retailers is not exported
* XML: Encoding issues in some fields (e.g. studios)
* XML: Writing of box set contents incorrect
* XML:Added collection number
* XML: SRP and purchase price not listing type and amount distinctly
* Sort title not saving
* Dloating point error dragging images from firefox, but some images may not work with drag/drop, so in that case use copy/paste
* Some profiles not showing in credits info window
* Odd behavior with return key in HTML editor
* Dual Layered setting for discs side B not saving
* Watched By date not setting properly
* Incorrectly generating ProfileOld.XML, ProfileNew.XML files
* Unable to enter blank country of origin after one exists
* Error that caused erroneous 'changes made' message when none made in DVD Edit
* Personal information not saved appropriately when adding profiles
* Disc ID Side B description is now properly saved
* Adding titles manually always goes to Owned collection
* Error changing country of origin in some translations
* Other Features not display properly in all view types
* Cast filter not showing birth year
* Access violation when adding, cancel, close
* Reassign Collection Numbers changes not reflected in online collection
* DVDTRans has no active transaction saving profile
* Back images aren't resizing down if too large during contribution
* Access violation restoring invalid audio formats
* Repair utility deleting crew members that are in use, resulting in erroneous crew display
* In DVD Edit, profiles are duplicated in the box set list when revisiting this page
* HTML Notes not saving from personalize if that's the only change made
* Some text cut off in Change UPC window under high DPI settings
* 'Append Title Articles' option not taking effect immediately
* Default preview html has original title twice
* Cast doubling on save for disc id profiles
* Copy/paste of cast losing voice, uncredited checkboxes
* Installed icon has wrong description

Enhancements

* Added "Credited In" count to credits info window
* Changing UPC no longer clears the disc IDs
* Profiles added manually by title now show edit window immediately
* Added option to right-click menu in Refresh Updated Profiles to skip unchanged
* Added google image search to other cast/crew image displays

Martin Zuidervliet
23-03-2007, 12:54
Mijn vertaling is klaar!

Blauwoogje
23-03-2007, 13:36
Hoe kan ik "pasfoto's" van de acteurs toevoegen bij de namen?

Marcel den Haan
23-03-2007, 14:07
Ik ga naar IMDB en dan pak ik de foto die daar ook gebruikt wordt meestal.
Op de afbeelding gaan staan. Linkermuisknop indrukken en ingedrukt houden. Dan slepen naar Profiler en loslaten op de plek waar het nu leeg is zeg maar. Je moet dus eerst op de betreffende acteur gaan staan en dan cast information indrukken. Daar zie je een lege pasfoto en daar sleep je de afbeelding heen.
Dit moet lukken met alle sites maar die van IMDB zijn al op de juiste grootte meestal.

EDIT: je kan ook rechtermuisknop, afbeelding kopieren en dan weer plakken in dat venster. Iets sneller misschien.

Blauwoogje
23-03-2007, 17:12
dank je wel

Flying Dagger
25-03-2007, 04:43
Of je klikt gewoon op de plek van het (lege) plaatje, en die start zelf google image search voor die naam ;).

jannes
25-03-2007, 11:04
Ik krijg constant deze error als ik een profiel wil uploaden. Het gaat om bestaande profielen waarvan alleen de coverscans zijn verbeterd. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
This profile cannot be contributed due to the following errors:
The title is formatted incorrectly.Please check these items and make any necessary corrections, then try the contribution again.

slindenau
25-03-2007, 11:36
Had ik ook een keer toen ik bijvoorbeeld "Title, The" in had gevoerd...terugzetten naar "The Title" werkte :).

jannes
25-03-2007, 11:51
gelukt:)

Heb je misschien ook nog een tip om dikke digipacks te scannen? Ik zit hier met de Herman Finkers box maar als ik die op de scanner leg kan de klep niet dicht, met als gevolg een beroerde scan.

slindenau
25-03-2007, 15:06
gelukt:)

Heb je misschien ook nog een tip om dikke digipacks te scannen? Ik zit hier met de Herman Finkers box maar als ik die op de scanner leg kan de klep niet dicht, met als gevolg een beroerde scan.
Omgevingslicht moet je buiten zien te houden, dus gewoon het geheel afdekken met een (dikke) doek en dan de klep helemaal open laten?

Aerodynamisch
25-03-2007, 20:12
De hele dag bezig geweest om over te stappen op DVD Profiler 3.0.

Van alle 325 titels in mijn bezit kan ik er 25 niet toevoegen, uiteindelijk met overzetten van mijn oude database zitten ze erin. Alleen geen hi-res images!

Ik vind deze nieuwe versie weer helemaal perfect!!!

Tom L.
25-03-2007, 22:32
Net ook maar de nieuwe versie gekocht. Ziet er goed uit! Ik kreeg net alleen een of andere melding dat er DVD's niet in de database zitten toen ik mijn collectie "importeerde", maar ik heb geen flauw idee hoe ik kan zien welke DVD's dit zijn en wat ik eraan kan doen.

Bij de taal begin ik trouwens te verlangen naar het Nederlands van Jammeke. Dit staat er bij een trailer:

"Theatrale aanhangwagens/de vlekken van TV voor de belangrijkste eigenschap of andere films. "

Sphinkx
26-03-2007, 09:36
Ik heb ook de nieuwe versie aangekocht maar vind het wel maar raar dat van sommige DVD's de covers er niet in zitten. Het gaat nochtans om DVD's als The Godfather Collection en Memento Limited Edition. Heeft er nog iemand een gelijkaardig probleem?

Flying Dagger
26-03-2007, 09:48
Net ook maar de nieuwe versie gekocht. Ziet er goed uit! Ik kreeg net alleen een of andere melding dat er DVD's niet in de database zitten toen ik mijn collectie "importeerde", maar ik heb geen flauw idee hoe ik kan zien welke DVD's dit zijn en wat ik eraan kan doen.

Bij de taal begin ik trouwens te verlangen naar het Nederlands van Jammeke. Dit staat er bij een trailer:

"Theatrale aanhangwagens/de vlekken van TV voor de belangrijkste eigenschap of andere films. "Heya Tommy :P. Je moet om die DVDs te zien even een bestandje laden via "Collection > Flags > Load Set" Bestandje staat in je Profiler map in mijn documenten.

Flying Dagger
26-03-2007, 09:51
Ik heb ook de nieuwe versie aangekocht maar vind het wel maar raar dat van sommige DVD's de covers er niet in zitten. Het gaat nochtans om DVD's als The Godfather Collection en Memento Limited Edition. Heeft er nog iemand een gelijkaardig probleem?Hihi, die vraag wordt heel vaak gesteld, en het antwoord is simpel: Ze zijn nieuwe, lege database begonnen, omdat ze de oude niet konden / wilden meenemen. Dus om die covers te krijgen moet je zelf het profiel contributen, na het importeren van je collectie uit deel 2. Dan moet je wel een geregistreerde versie hebben van 2, anders heb je alleen lage kwaliteit covers natuurlijk ;). Je kan ook even rustig afwachten tot iemand anders dat profiel weer contribute. Elke dag komen er weer veel nieuwe bij in de database, dus over een tijdje zal alles wel weer zo goed als compleet zijn.

homernt
26-03-2007, 09:59
Ik heb gisteren toch ook maar een betaalde versie genomen. Na dat ze dit http://www.invelos.com/Forums.aspx?task=viewtopic&topicID=88220 voor mij gefixed hadden. Dat zat mij eigenlijk het meeste dwars.

slindenau
26-03-2007, 16:01
Als dat kleinigheidje je tegenhield...nouja, het is al goed :D.

yabyab
28-03-2007, 17:30
Van m'n eigen scanner. Als ik een DVD moet toevoegen aan het profiel scan ik de cover zelf. Ik ken geen sites waar je ze vandaan kunt halen.


www.vendettta.nl (http://www.vendettta.nl)

http://www.generetic.org/

http://covers.box.sk/

allemaal high res coversites

Avalan
28-03-2007, 17:48
www.vendettta.nl (http://www.vendettta.nl)

http://www.generetic.org/

http://covers.box.sk/

allemaal high res coversites


Ik vermoed dat dat vaak niet de covers zijn die in onze regio gebruikt worden. Ik vind niets ergerlijker dan een DVD aan mijn profiler toevoegen en dan een cover te zien krijgen die van een andere versie komt, of nog erger, van een rental zoals me laatst overkwam met Seed Of Chucky.

Tom L.
28-03-2007, 18:05
Bedankt voor de hulp. Programma ziet er goed uit, maar ik heb nog niet echt de tijd gehad om alles uit te vogelen.

yabyab
28-03-2007, 20:49
Ik vermoed dat dat vaak niet de covers zijn die in onze regio gebruikt worden. Ik vind niets ergerlijker dan een DVD aan mijn profiler toevoegen en dan een cover te zien krijgen die van een andere versie komt, of nog erger, van een rental zoals me laatst overkwam met Seed Of Chucky.


Klopt gedeeltelijk, Vendetta is kompleet Nederlands, met Custom covers en High res scans van de Retail DVD, ***.generic.org is engels, met custom en retail scans, en coverbox sk is van alles door elkaar, zelf scannen vind ik ook beter , maar er zitten soms hele aardige bij. :razz:

Morpheus19
04-04-2007, 19:31
Weet iemand of er al betere Skins zijn voor DVD Profiler 3 online? Want zover ik kan vinden is je online lijst nog steeds in dezelfde afschuwelijk lay-out? Is dus alleen het programma veranderd?

Sphinkx
05-04-2007, 09:38
Weet iemand of er een andere manier is om uw DVD boxen weer te geven? Nu heb je bv een box met de 20 James Bond films maar geen detail van elke film apart. Zou het niet mogelijk zijn dat je van een boxset elke film apart kan bekijken zodat je daar alle details van kan zien? Het is dus niet de bedoeling elke film apart in de profiler te steken maar dat je als je op de box klikt gewoon de detail ziet van elke film die in die box zit...

Marc Raps
05-04-2007, 09:56
Je kan elke film apart toevoegen aan je collectie, en dan kan je bij het profiel van de box set bij Box Set Contents films uit je collectie toewijzen aan die boxset.

Sphinkx
05-04-2007, 10:16
Die mogelijkheid heb ik gezien maar ik had gehoopt op een snellere... Maar die zal er blijkbaar dan niet zijn. Ik weet dan wat doen vanavond...

Edit: Marc, ik zie dat jij ook de James Bond box hebt en apart in uw profiler staan ook nog eens verschillende James Bond films. Heb jij die films dan niet toegewezen aan uw boxset? Want het is dus niet de bedoeling die films 2x in profiler te hebben natuurlijk.

Flying Dagger
05-04-2007, 11:37
Ik vind dit eerlijk gezegd een redelijk halfslachtige implementatie. Als ik die box set toevoeg, dan moeten die films gewoon automatisch toegevoegd worden. Heb iig geen zin om voor elk van de tig boxsets in mijn collectie handmatig al die films toe te voegen :?

Sphinkx
05-04-2007, 11:41
Zo zou ik het dus ook graag hebben. Daarom mijn vraag hier... Misschien een goed idee voor een volgende update van het programma.

Marc Raps
05-04-2007, 12:33
Misschien dat het nu wel zo is? Ik weet het niet, ik heb 3.0 nog niet.

Blauwoogje
05-04-2007, 12:49
Hallo,

Ik krijg regelmatig deze melding als ik iets wil vervangen in de tekst of titel, dan moet
ik het programma geheel afsluiten om er uberhaubt weer wat in te kunnen doen.

http://img263.imageshack.us/img263/8484/foutmeldingjr7.th.jpg (http://img263.imageshack.us/my.php?image=foutmeldingjr7.jpg)

Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?

homernt
05-04-2007, 12:54
Hallo,

Ik krijg regelmatig deze melding als ik iets wil vervangen in de tekst of titel, dan moet
ik het programma geheel afsluiten om er uberhaubt weer wat in te kunnen doen.

...

Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?

Melden want dit is overduidelijk een bug. Ik denk dat ergens een array uit zijn voegen loopt.

Blauwoogje
05-04-2007, 13:00
Melden want dit is overduidelijk een bug. Ik denk dat ergens een array uit zijn voegen loopt.


Waar en hoe kan ik dit melden? bij voorbaat dank

ben nu voorlopig even weg dan zal ik het vanavond melden!

homernt
05-04-2007, 13:21
Waar en hoe kan ik dit melden? bij voorbaat dank

ben nu voorlopig even weg dan zal ik het vanavond melden!

Je kunt dat hier melden:
http://www.invelos.com/Forums.aspx?task=viewforum&forumID=2

Duidelijk opschrijven hoe en waarneer dit probleem zich voordoet. Hopelijk is het probleem reproduceerbaar of al bekend.

MrCarrey
06-04-2007, 08:42
Ik heb de volledige werkende functie. Maar op de naam van iemand anders. Met toestemming :) En als het toch niet bevalt, dan kan ik hem alsnog verwijderen. De oude staat er ook nog op.

slindenau
06-04-2007, 10:03
Waar en hoe kan ik dit melden? bij voorbaat dank

ben nu voorlopig even weg dan zal ik het vanavond melden!

Volgens mij is dat omdat je in je instellingen geen standaard regio hebt geselecteerd...

Sphinkx
19-04-2007, 15:12
Iemand hier nog problemen met de Profiler 3.0? De Invelos site werkt niet meer en ik kan ook maar niet connecten om DVD's toe te voegen of nieuwe profielen te downloaden..

Monica Frijters
19-04-2007, 15:22
Iemand hier nog problemen met de Profiler 3.0? De Invelos site werkt niet meer en ik kan ook maar niet connecten om DVD's toe te voegen of nieuwe profielen te downloaden..

Yup, ook hier problemen met de site........
Maar hopen dat het snel is opgelost:roll:

Pieter Kleine
19-04-2007, 15:50
Gebeurt soms, vaak serveronderhoud.

nmbs
19-04-2007, 20:30
Is bij mij al van gisteren bezig. Duurt wel lang nu.

filosofem
20-04-2007, 05:46
Intervocative heeft Ken Cole voor de rechter gesleept:

http://www.courts.mo.gov/casenet/cases/searchCases.do?searchType=caseNumber
zoek op: 07CY-CV03512

Dit kon wel eens fout aflopen voor versie 3.

slindenau
20-04-2007, 07:07
Oh wat lame, 3 is gewoon veel geiler (qua graphics ;) ) dan 2...en dan gaan die kerels van 2 zeuren.

Al moet ik wel toegeven, het is 100% gekopieerd op een opgepimpte layout na :D.

MrCarrey
20-04-2007, 08:23
Ik heb het nu ook die problemen.

marsie030
20-04-2007, 09:26
Oh wat lame, 3 is gewoon veel geiler (qua graphics ;) ) dan 2...en dan gaan die kerels van 2 zeuren.

Al moet ik wel toegeven, het is 100% gekopieerd op een opgepimpte layout na :D.

Ik weet niet of het gekopieerd is. Wat ik begrijp is dat de ontwikkelaar van DVDprofiler een eigen bedrijf is gestart en versie 3 op de markt heeft gebracht. Ik hoop dat ze er snel uitkomen want terug naar versie 2.4 lijkt mij geen optie.

ChesterLM
20-04-2007, 11:25
Ik weet niet of het gekopieerd is. Wat ik begrijp is dat de ontwikkelaar van DVDprofiler een eigen bedrijf is gestart en versie 3 op de markt heeft gebracht. Ik hoop dat ze er snel uitkomen want terug naar versie 2.4 lijkt mij geen optie.

Voor zover ik weet is DVDProfiler van Ken Kole. Hij en een paar vrienden waren Intervocative begonnen met het plan dat ze ieder verschillende applicaties zouden uitbrengen via Intervocative, Ken Kole was dus de enige die een fatsoenlijke applicatie had gemaakt. Omdat hij de enige was, heeft hij besloten om een eigen bedrijf te beginnen, speciaal voor DVDProfiler :)

nmbs
20-04-2007, 11:32
Fijn, koop je een key bij versie 3! En nu kan ik weer niets gebruiken! Ben echt pissed!

Mike Cinerama
20-04-2007, 11:36
Ik baal ook wel een beetje, ik heb woensdag een key aangeschaft en nu kan ik er gewoon niet meer op. Ach ff afwachten maar. Heb er toch weinig invloed op

nmbs
20-04-2007, 11:53
Dat wel, maar hij is niet backwards naar 2.4 anders had ik die nog kunnen gebruiken. Had ik hem toch maar beter bij IVS gekocht. Je zou op den duur echt geen geld meer geven aan software!

Ik reken er niet op dat v3 terugkomt. De twee zitten in een rechtzaak

Hugo R
20-04-2007, 12:05
Vervelend dat het nu blijkbaar allemaal niet meer werkt, hopelijk komen ze er uit. Voorlopig nog maar even bij mijn oude versie houden dus.

Martin Zuidervliet
20-04-2007, 12:30
Fijn, koop je een key bij versie 3! En nu kan ik weer niets gebruiken! Ben echt pissed!
Hoezo? Je kan het programma, waar je voor betaald hebt, toch nog steeds gebruiken. Het enige nadeel is dat je je collectie nu niet kan delen met anderen, maar dat werd sowieso al weinig gedaan.

Sphinkx
20-04-2007, 12:59
Je kan het niet gebruiken... Het is onmogelijk om nieuwe DVD's toe te voegen voor mij want hij wil maar niet connecten naar de server. Je krijgt wel een lijst van DVD's maar als je op het profiel klikt is het gewoon wit en zie je dus niets...

Echt zwaar beript als dit niet snel in orde komt. Dit is de eerste keer dat ik via internet iets van software koop en dan krijg je dit.

nmbs
20-04-2007, 12:59
Hoezo? Je kan het programma, waar je voor betaald hebt, toch nog steeds gebruiken. Het enige nadeel is dat je je collectie nu niet kan delen met anderen, maar dat werd sowieso al weinig gedaan.

Daar heb je gelijk in, maar je kan ook geen profielen meer downloaden/contributen dat is voor mij een van de grootste nadelen.

Mike Cinerama
20-04-2007, 13:05
Ik moet ook zeggen dat dit 1 van de weinige x is geweest dat ik software legaal heb aangeschaft. Ben normaal van de crackz en serialz maar ik gun(de) de maker zijn geld wel.

Voortaan maar weer verder op de ouwe voet :P Eerst maar even wachten hoe lang dit gaat duren. Een paar dagen kan ik wel wachten

Flying Dagger
20-04-2007, 15:58
Hoezo? Je kan het programma, waar je voor betaald hebt, toch nog steeds gebruiken. Het enige nadeel is dat je je collectie nu niet kan delen met anderen, maar dat werd sowieso al weinig gedaan.Delen van collectie interesseert me geen zier. Gaat mij puur erom dat ik kan mijn dvd collectie voor mijzelf kan bijhouden, en het is ook reuze handig om specificaties van andere DVDs op te zoeken. De reden dat ik mijn collectie met DVDP bij houdt is de hoge nauwkeurigheid, en het feit dat ik in principe weinig zelf hoef in te voeren. Nu is (voorlopig) dat laatste weggevallen, en kan ik bij wijze van net zo goed in een word document de boel zelf bij gaan houden.

That said, ik heb begrepen dat het geen probleem is om je geld terug te vragen van Invelos.

nmbs
20-04-2007, 16:22
Inderdaad, heb het inmiddels gedaan en direct teruggekregen.

Als het terugkomt schaf ik uiteraard opnieuw een licentie aan!

Sphinkx
20-04-2007, 22:27
Heh. Hoe kan je uw geld terug vragen dan misschien? En hoeveel tijd heb je om dit te doen? Liefst van al zou ik graag hebben dat v3 terug online komt maar als dit niet het geval is vraag ik liever mijn geld terug natuurlijk...

Willy B.
21-04-2007, 09:23
De dvdprofiler is nog steeds niet online.:cry:

Marcel2002
21-04-2007, 09:25
Ik heb de license al een paar jaar dus ben weer terug naar 2.4 om de laaste DVD toe te voegen. Echter die database lijkt totaal niet meer up to date :( Iedereen lijkt gelijk naar 3 overgestapt te zijn. Dit is balen

nmbs
21-04-2007, 10:32
Heh. Hoe kan je uw geld terug vragen dan misschien? En hoeveel tijd heb je om dit te doen? Liefst van al zou ik graag hebben dat v3 terug online komt maar als dit niet het geval is vraag ik liever mijn geld terug natuurlijk...

Normaal moet dat binnen de 40 dagen dacht ik. Dit moet je aanvragen via PayPal
Resource Center (tabblad) en zo verder naar Dispute.

Alles invullen en versturen. En 2 minuten later heb je je geld terug.

Sphinkx
21-04-2007, 12:06
Paypal gaat maar 20 dagen terug... Bij mij is het al een maand geleden dat ik het gekocht heb. Maar ga nog even wachten voor ik het probeer. Te laat is het toch al... Misschien komt het nog wel allemaal in orde.

Op het forum van intervocative staat er trouwens een topic van in het forum. Ga deze een beetje volgen om te zien wat er gaat gebeuren...

Pieter Kleine
21-04-2007, 22:38
Je kan het niet gebruiken... Het is onmogelijk om nieuwe DVD's toe te voegen voor mij want hij wil maar niet connecten naar de server. Je krijgt wel een lijst van DVD's maar als je op het profiel klikt is het gewoon wit en zie je dus niets...

Je kunt kunt nog steeds dvds toevoegen. Het gaat wel wat lastiger, Je moet dit verbinding constant uitschakelen. Als daarna het scherm komt dvds aan bezit toevoegen, dan moet je afvinken Profiel van invelos downloaden en vraag naar personalisatie. Het is een beetje omslachtig maar uiteindelijk werkt het wel.

nmbs
21-04-2007, 23:08
Paypal gaat maar 20 dagen terug... Bij mij is het al een maand geleden dat ik het gekocht heb. Maar ga nog even wachten voor ik het probeer. Te laat is het toch al... Misschien komt het nog wel allemaal in orde.

Op het forum van intervocative staat er trouwens een topic van in het forum. Ga deze een beetje volgen om te zien wat er gaat gebeuren...

Heb de mijne toch kunnen claimen en heb hem gekocht op 15 maart, langer dan een maand toch ;)

kruspe
21-04-2007, 23:57
Ik ken geen sites waar je ze vandaan kunt halen.

ja...tuurlijk!!! :wink:

maar weet iemand van jullie hoe dat programma ook alweer heet waarmee je als je zelf een dvd wilt invoeren de cast en crew van imdb kunt kopieren?
Ik heb het niet meer op mijn pc staan en kan niet meer op de naam komen...

Jack van Dijk
22-04-2007, 06:29
ja...tuurlijk!!! :wink:

maar weet iemand van jullie hoe dat programma ook alweer heet waarmee je als je zelf een dvd wilt invoeren de cast en crew van imdb kunt kopieren?
Ik heb het niet meer op mijn pc staan en kan niet meer op de naam komen...

Volgens mij doet Movie Collector (http://www.collectorz.com) dat ook.

Jack

fenix1950
22-04-2007, 06:53
Normaal moet dat binnen de 40 dagen dacht ik. Dit moet je aanvragen via PayPal
Resource Center (tabblad) en zo verder naar Dispute.

Alles invullen en versturen. En 2 minuten later heb je je geld terug.

Hoi,kun je mij dat wat uitgebreider uitleggen ik zit op de nederlandstalige (België)van paypal?

EricO
22-04-2007, 13:14
ja...tuurlijk!!! :wink:

maar weet iemand van jullie hoe dat programma ook alweer heet waarmee je als je zelf een dvd wilt invoeren de cast en crew van imdb kunt kopieren?
Ik heb het niet meer op mijn pc staan en kan niet meer op de naam komen...

Bedoel je niet Dougs programma (http://www.dougweb.org/dvdpro/companion/)?

Dizer
24-04-2007, 08:13
Ik hoop dat ze er snel uitkomen. Zo een rechtzaak kan lang duren. Laat dan de server van Invelos tenminste online staan. Maar zet je nieuwe registratie uit of zo. Dit is een beetje oneerlijk.

homernt
24-04-2007, 08:21
Ik hoop dat ze er snel uitkomen. Zo een rechtzaak kan lang duren. Laat dan de server van Invelos tenminste online staan. Maar zet je nieuwe registratie uit of zo. Dit is een beetje oneerlijk.

Ik denk dat de advocaat gezegd heeft dat lopende de rechtzaak het slimmer is om het juist niet te doen. Dat geeft denk ik al aan hoe sterk ze denken te staan. Waarschijnlijk niet zo heel sterk.

Dizer
24-04-2007, 09:44
Fuck, net twee weken geleden gekocht... :(

slindenau
24-04-2007, 10:51
Best wel ironisch, voor het eerst dat ik software koop...gebeurt er dit :(.

Martin Zuidervliet
24-04-2007, 17:38
Ik denk dat de advocaat gezegd heeft dat lopende de rechtzaak het slimmer is om het juist niet te doen. Dat geeft denk ik al aan hoe sterk ze denken te staan. Waarschijnlijk niet zo heel sterk.
Nee, ze zijn gedwongen door de rechter na een verzoek van de tegenpartij de server gedurende het onderzoek naar de rechten uit te zetten. Ik heb gelezen dat dit maximaal 2 of 3 maal binnen 30 dagen kan worden opgelegd. Dit betekent gerekent vanaf 19 april, dat de server van Invelos 29 april (10 dagen), 4 mei (15 dagen), 9 mei (20 dagen) of 19 mei (30 dagen) weer bereikbaar is, tenzij ze het kort geding verliezen.

Pieter Kleine
25-04-2007, 08:24
Kan inmiddels intervocative.com ook niet meer bereiken. In aanvulling op verhaal van Martin, we moeten gewoon even geduld hebben.

ChesterLM
25-04-2007, 17:52
intervocative.com doet het hier prima hoor :)

Dizer
26-04-2007, 13:34
intervocative.com doet het hier prima hoor :)
Ik denk dat Rhodanos Invelos bedoelt ;)

nmbs
27-04-2007, 19:16
Ik vrees dat het wel eens lang kan duren voor dit opgelost is. Ook de lijst van IVS Profiler 2.4 wordt niet meer geupdated

ChesterLM
27-04-2007, 20:10
Het kan inderdaad een tijdje duren. Er is nog niet eens een datum bekend gemaakt voor wanneer ze voor de rechter moeten verschijnen.

Verder is Ken Cole (schrijver van DVDProfiler, eigenaar van Invelos) nog bezig met het zoeken van iemand die Delphi code kan onderzoeken (bron (http://www.computerforensicsworld.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=944)). Ook al vind hij snel iemand, dan zal het nog een tijdje duren. Je onderzoekt de code van zo een uitgebreide applicatie niet binnen een dagje.

Flying Dagger
27-04-2007, 21:35
Hmm, lijkt er dus op dat het om meer dan alleen de naam gaat :(.

Pieter Kleine
27-04-2007, 22:35
Ik bedoelde dus intervocative.com. Maar die was kort daarna weer online.

fenix1950
28-04-2007, 05:07
DVD profiler 3.0 is dus (voorlopig) niet meer welk program kan ik nu het best en betrouwbaarst kopen om mijn DVD colectie te bewaren?

P.S ik heb onmiddellijk mijn geld terug gekregen van de 3.0 van bij pay pal.:lol:

Flying Dagger
28-04-2007, 10:12
Hoop dat diegene die hun geld terugvragen dan wel het fatsoen hebben de registratie sleutel te verwijderen? ;)

slindenau
28-04-2007, 12:01
Ik heb direct via de CC betaald :(

Wim S.
28-04-2007, 15:28
Kan je niet gewoon van invelos weer overstappen naar intervocative?

Ik heb het wel geprobeerd maar ik kan met m'n username,password en registratienummer niet meer inloggen op intervocative....

nmbs
28-04-2007, 20:34
Nope, ze werken niet backwards. Je kan ze wel mailen want blijkbaar doen ze wel manueel je account uppen als je 3.0 hebt gekocht. Je krijg dan zo'n Pro Bono key.
Maar momenteel ligt IVS er hier weer even uit....

nmbs
29-04-2007, 08:29
Momenteel staat op de site van de rechtbank: Filling Date: 04/05/2007. Misschien dat ie dan terug komt...

slindenau
29-04-2007, 13:43
Nope, ze werken niet backwards. Je kan ze wel mailen want blijkbaar doen ze wel manueel je account uppen als je 3.0 hebt gekocht. Je krijg dan zo'n Pro Bono key.
Maar momenteel ligt IVS er hier weer even uit....

Wie moet je daarvoor mailen, de 3.0 of 2.x staff?

nmbs
29-04-2007, 21:57
Naar de 2.4 staff off course!

slindenau
29-04-2007, 23:32
Weet ik toch niet :P.

En naar welk mailadres?

reusla
30-04-2007, 00:24
Momenteel staat op de site van de rechtbank: Filling Date: 04/05/2007. Misschien dat ie dan terug komt...

Ben bang van niet.....dat is Amerikaanse notatie van een datum : die beginnen altijd met de maand, daarna de dag....
Wat er staat op die site van de rechtbank is dat deze zaak op 5 april is geadministreerd...was het maar zo dat dit inhield dat het op 4 mei opgelost was...
Ben echter bang dat het nog een tijdje duurt.....men sleept elkaar daar voor alles en nog wat voor het gerecht....

Fingers crossed dat ze er snel uitkomen maar....

Wim S.
30-04-2007, 11:48
inmiddels heb ik dvdprofiler 2.5 gedownload, maar kan de backup van de invelos versie 3.0 niet gebruiken.

Heeft mischien iemand een emailadres voor support van dvdprofiler.

Martin Zuidervliet
01-05-2007, 14:30
inmiddels heb ik dvdprofiler 2.5 gedownload, maar kan de backup van de invelos versie 3.0 niet gebruiken.

Heeft mischien iemand een emailadres voor support van dvdprofiler.
Backups van nieuwe versies werken meestal niet met oude versies. Dit komt omdat nieuwe versies vaak extra mogelijkheden hebben waar de oude versies niet op zijn voorbereid.
En dus kan je ook in dit geval wel een backup van 2.4/5 terugzetten in 3.0 maar niet andersom.

Wim S.
01-05-2007, 16:05
Backups van nieuwe versies werken meestal niet met oude versies. Dit komt omdat nieuwe versies vaak extra mogelijkheden hebben waar de oude versies niet op zijn voorbereid.
En dus kan je ook in dit geval wel een backup van 2.4/5 terugzetten in 3.0 maar niet andersom.

Laat ik die nou verwijdert te hebben, maar ja ik denlk dat na een tijdje alles wel weer goed komt.

slindenau
05-05-2007, 13:55
inmiddels heb ik dvdprofiler 2.5 gedownload, maar kan de backup van de invelos versie 3.0 niet gebruiken.

Heeft mischien iemand een emailadres voor support van dvdprofiler.

Ja, ik zou ook graag een email adress hebben om toch een pro licentie voor 2.x te krijgen. 30 Dollar aan 3.0 ga ik natuurlijk niet ongebruikt laten :(.

Dus heeft iemand een mailadres van intervocative? Want alleen Pro memebers mogen direct contact opnemen via de site, de eikels :(.

nmbs
05-05-2007, 14:14
Je kan het via deze topic proberen. Ik heb inmiddels ook zo'n pro bono key gekregen en niet moeten mailen. Reply dus ff in deze topic:

http://www.intervocative.com/Forums.aspx?task=viewtopic&topicID=288281

slindenau
05-05-2007, 21:16
Je kan het via deze topic proberen. Ik heb inmiddels ook zo'n pro bono key gekregen en niet moeten mailen. Reply dus ff in deze topic:

http://www.intervocative.com/Forums.aspx?task=viewtopic&topicID=288281

Hey bedankt, ze hebben gelijk een key opgestuurd :). Erg netjes.

nmbs
05-05-2007, 23:13
Hey bedankt, ze hebben gelijk een key opgestuurd :). Erg netjes.

Wat voor key heb je gekregen. Een Premium of Pro Bono. Ik heb zo'n Pro Bono. Die geeft high-res covers maar geen toegang tot beta's. Niet dat ik zo naar die 2.5 neig, maar zou wel het verschil willen weten.

slindenau
05-05-2007, 23:26
Pro Bono, maar ik doe het ook alleen maar voor de covers :).

macl
07-05-2007, 21:00
DVD-Profiler 2.4 kan ik al een aantal weken niet meer online
verversen, ligt dit aan mij of is deze offline gegaan?
Alvast bedankt.

Hugo R
07-05-2007, 21:20
Database wordt volgens mij niet meer geupdate nee de laatste tijd.

Avalan
08-05-2007, 12:22
Ben je daar zeker van ? Ik dacht er eigenlijk aan om mijn 2.4 backup terug te restoren aangezien het er niet naar uit ziet dat we snel terug een 3.0 database gaan hebben. Zou me nu zwaar verbazen als je met 2.4 ook helemaal geen profielen meer kunt uploaden of afhalen, want dan doet IVS gewoon zichzelf pijn. De TRO was toch gewoon eenzijdig richting Invelos ?
FYI: volgende hoorzitting is pas op 31 mei, dus denk niet dat we snel een uitkomst moeten verwachten...:(

Hugo R
08-05-2007, 12:43
Nee, ik weet het niet zeker hoor. Maar wilde laatste Babel toevoegen en die herkende hij (nog) niet, dus dat vond ik wel opvallend. Maar kan zijn dat het toeval is en dat andere nieuwe titels wel toegevoegd zijn in de database.

Dennis Oosterhuis
08-05-2007, 13:01
Ik heb ook 2.4 en ook hier kan hij Babel niet vinden. Dus ik denk dat de database (voorlopig) niet wordt ge-update. Kan me namelijk niet voorstellen dat een interessante titel als dit, die al een week of 2 te koop is, nog niet in de database staat...

slindenau
08-05-2007, 16:27
De mensen zijn gewoon allemaal overgestapt naar 3.0, en hebben 2.4 bijna niet meer bijgehouden.

Jullie kunnen de titels natuurlijk ook zelf toevoegen :P.

Martin Zuidervliet
09-05-2007, 08:25
Invelos is weer online!

Ludo Keeris
09-05-2007, 09:24
Dat is goed om te lezen! Zo te zien komen Invelos en InterVocative weer bij elkaar. Geen gedoe meer om versie 2.4 vs 3.0. Beter!

Flying Dagger
09-05-2007, 11:13
Als je met 'Bij elkaar' bedoelt dat Invelos de rest heeft overgekocht, dan zit je volgens mij dichter bij de waarheid ;). Denk dat Ken Cole gewoon een blik centen heeft opengetrokken :P. Hoe dan ook, goed nieuws! *gaat ff snel achterstallige updates doorvoeren*

Hugo R
09-05-2007, 11:52
Betekent dat dat de database van 2.4 ook weer wordt ge-update of heeft dat er niets mee te maken?

Marcel Bas
09-05-2007, 18:54
Betekent dat dat de database van 2.4 ook weer wordt ge-update of heeft dat er niets mee te maken?

Dit staat te lezen op de site van Invelos:

"On the bright side of this, we now have the opportunity to go forward with a single program, a single database, and a single user community. We'll be implementing the merges over the next few weeks."

Zowel programma als databases worden dus samengevoegd.

Hugo R
09-05-2007, 18:55
Dit staat te lezen op de site van Invelos:

"On the bright side of this, we now have the opportunity to go forward with a single program, a single database, and a single user community. We'll be implementing the merges over the next few weeks."

Zowel programma als databases worden dus samengevoegd.
Ah, dat is erg goed nieuws!

Dizer
10-05-2007, 09:26
We apologize for the site access issues that you may have experienced recently, affecting both our website and portions of DVD Profiler funcionality.
The downtime was a result of a legal dispute between some members of InterVocative Software and Invelos Software. We're happy to report that the issue has been permanently resolved to the satisfaction of both companies. As of the closing of this agreement, InterVocative Software becomes a wholly owned subsidiary of Invelos Software, Inc.
We regret the negative impact to our customer base, and that we were unable to provide any notice or give information on why we were unavailable, due to the temporary court order in effect over the period. I'd like to thank everyone who posted around the net for your amazing support of us over the downtime.
On the bright side of this, we now have the opportunity to go forward with a single program, a single database, and a single user community. We'll be implementing the merges over the next few weeks.
Development continued during the downtime, in between the legal efforts. As a result there are three new things for you to enjoy at Invelos:

User Profiles: Click on a user's name in any forum listing, contribution, etc, and view their user profile. From the profile you can also jump to a listing of that user's forum posts. Here's a sample profile page (http://www.invelos.com/UserProfile.aspx?alias=Ken%20Cole) to check out.
DVD Profiler desktop version 3.0.3 prerelease is available for immediate download to registered users, with several user-requested fixes and enhancements. See the beta forum (http://www.invelos.com/Forums.aspx?task=viewforum&forumID=14) for details.
DVD Profiler Mobile version 1.0.4 prerelease is available for immediate download to registered users, with several user-requested fixes and enhancements. See the beta forum (http://www.invelos.com/Forums.aspx?task=viewforum&forumID=20) for details.

Erwin de Koning
10-05-2007, 09:27
Ik wacht al dat gerommel nog ff af, hou het voorlopig nog wel ff bij intervocative

The Gr8oNe
10-05-2007, 09:46
Gelukkig maar en kan ik nu eindelijk een DVD Profiler Unlimited aanschaffen.

rtoonen
10-05-2007, 22:35
Geweldig, ben blij dat ze er weer zijn. Toch niet voor niets betaald...

Hugo R
11-05-2007, 10:09
Maar ze gaan dus samengevoegd worden? Wat moet ik me hier precies bij voorstellen? Kan je 2.4 nog gebruiken? Of moet je 3.0 nemen? Of kan het allebei?

Avalan
11-05-2007, 16:21
Schitterend nieuws dit. Had het eigenlijk nooit gedacht. Dacht dat de advocaten het vooral zo lang mogelijk gingen willen rekken om veel $$$ op te strijken :p.
Ik snap enkel niet dat sommigen nu nog persé bij 2.4 willen blijven, of het moest zijn omdat ze geen betalende gebruikers zijn en bij 3.0 veel minder waar voor geen geld krijgen :p.

Pieter Kleine
11-05-2007, 21:47
De 3.0 versies werkt niet onder oudere windowsversies. Dus zullen sommigen niet kunnen upgraden.

Smooth-J
12-05-2007, 09:19
Volgens de releasenotes Windows 2000, XP en Vista. Dat laat zo'n beetje NT en 9x over. Die versies mogen we inmiddels toch wel tot het stenen tijdperk rekenen wat mij betreft.

En '95, '98, ME

Smooth-J
12-05-2007, 10:05
Die bedoelde ik met 9x ;).


:oops: :oops:

slindenau
12-05-2007, 15:18
Dat wordt over het algemeen bedoelt met 9x :')

Smooth-J
13-05-2007, 20:28
Dat wordt over het algemeen bedoelt met 9x :')

Weet ik, maar zag het over het hoofd

Hugo R
15-05-2007, 18:20
Ik snap het nog niet helemaal precies. Kan je nou 2.4 blijven gebruiken, omdat de programma's zijn samengevoegd? Want ik kan nu bijvoorbeeld nog steeds Babel niet toevoegen aan mijn collectie.

Martin Zuidervliet
16-05-2007, 12:59
Maar ze gaan dus samengevoegd worden? Wat moet ik me hier precies bij voorstellen? Kan je 2.4 nog gebruiken? Of moet je 3.0 nemen? Of kan het allebei?
Binnenkort gaan beide versies 2.x en 3.x gebruik maken van één online database i.p.v. van twee losstaanden. Dit betekend echter niet dat je met 2.x alle extra profielmogelijkheden van 3.x zal kunnen waarnemen.

Hugo R
16-05-2007, 14:07
Binnenkort gaan beide versies 2.x en 3.x gebruik maken van één online database i.p.v. van twee losstaanden. Dit betekend echter niet dat je met 2.x alle extra profielmogelijkheden van 3.x zal kunnen waarnemen.
Maar ik kan dus 2.4 blijven gebruiken en gebruik maken van nieuwe toevoegingen? Ook als die gedaan zijn door mensen die 3.x hebben?

Pieter Kleine
16-05-2007, 23:08
Over een weekje of twee zal dit wel blijken.

Hugo R
17-05-2007, 11:45
De site van intervocative werkt niet meer.

Mik. V
17-05-2007, 13:05
Kan geen Titels meer toevoegen met 2.4.....:-x

Hugo R
17-05-2007, 15:20
Geen verbinding met de database meer te maken, hopelijk wordt het snel verholpen.

Ludo Keeris
18-05-2007, 08:50
Ik kreeg een email van Invelos Software met een uitleg over de stand van zaken rondom Invelos en InterVocative.
De belangrijkste mededeling voor velen hier zal zijn:


Support for versions earlier than 3.0 will continue for at least three months, however we are no longer accepting profile and image contributions from those versions effective immediately. We encourage all users of version 2.4 and 2.5 to download and install version 3.0.


Oftewel, versie 2.4 is zo goed als waardeloos geworden. Maar 3.0 is dan ook een stuk beter dan de oude versie, maar je moet er dus wel voor betalen.

Hugo R
18-05-2007, 09:09
Kan ik mijn collectie van 2.4 wel gewoon overzetten in 3.0? Want ik probeerde dat gisteren en toen kreeg ik allemaal errors.

Wim S.
18-05-2007, 09:21
Kan ik mijn collectie van 2.4 wel gewoon overzetten in 3.0? Want ik probeerde dat gisteren en toen kreeg ik allemaal errors.


Van 2.4 volgens mij niet, wel van 2.5 deze heb ik nog wel kan ik evt. naar je emailen. Dus van 2.4 naar 2,5 overzetten en dan van 2.5 naar 3.0. Interesse pm me dan maar...

Hugo R
18-05-2007, 09:29
Ah dat zal het zijn, dank je. Ik stuur je even een PM.

EricO
18-05-2007, 13:05
Oftewel, versie 2.4 is zo goed als waardeloos geworden. Maar 3.0 is dan ook een stuk beter dan de oude versie, maar je moet er dus wel voor betalen.

Zo ver mij bekend is 3.0 ook nog steeds gratis te gebruiken. Wel zijn de faciliteiten bij gratis gebruik wat minder geworden dan bij betalers. Met name voor web-display (bovenlimiet van 50), je kunt geen profiles insturen en evenmin stemmen. Maar lokaal gebruik, en profiles downloaden, is niet gelimiteerd.

EricO
18-05-2007, 13:13
Kan ik mijn collectie van 2.4 wel gewoon overzetten in 3.0? Want ik probeerde dat gisteren en toen kreeg ik allemaal errors.

Moet IN PRINCIPE gewoon goed gaan. Versie 3.0 zet de profile db wel op een andere plek neer: niet meer bij het programma, maar een nieuwe folder onder "Mijn documenten". Beste optie is een back-up te maken in 2.4 en deze als restore in te lezen in 3.0.

3.0 signaleert fouten als hij de oude EAN/UPC niet volledig kan vertalen naar de nieuwe EAN/UPC (= ook de kleine cijfers voor/achter de "normale" EAN/UPC). De titel komt wel gewoon in jouw 3.0 db. 3.0 maakt bij dat signaleren een "flag" file, dat je kunt importeren (Load flags...). In jouw 3.0 db zie je dan de probleemtitels.

Kijk gewoon op de back cover en pas de EAN aan. Is het een titel op disk-ID, ga in editmode en schuif even de dvd in de lade...

Hugo R
18-05-2007, 14:28
Ik heb geprobeerd 2.5 te installeren, maar dat werkte niet. Maar nu 3.0 opnieuw geinstalleerd en nu kan ik mijn collectie wel gewoon laden, dus misschien heeft het toch geholpen. Het werkt nu ieder geval :D

Hugo R
18-05-2007, 14:38
Kijk gewoon op de back cover en pas de EAN aan. Is het een titel op disk-ID, ga in editmode en schuif even de dvd in de lade...
Ik heb inderdaad een aantal titels die geflagd zijn, omdat 3.0 ze niet herkent. Misschien een stomme vraag maar hoe kan ik ze unflaggen dan? Of hoe kan ik het goede EAN nummer invoeren?
Ik ben er duidelijk nog niet zo in thuis :D

EmDee
18-05-2007, 15:47
Dat is blijkbaar het goede EAN nummer maar nog niet toegevoegd aan 3.0
Heb het zelf ook met 3 DVD's namelijk.

Maar t ziet er mooier en sneller uit op het eerste gezicht.

Hugo R
18-05-2007, 16:00
Dat is blijkbaar het goede EAN nummer maar nog niet toegevoegd aan 3.0
Heb het zelf ook met 3 DVD's namelijk.

Walter Trout? :wink: