PDA

Bekijk de volledige versie : 'X-Box van Microsoft'



Pagina's : [1] 2

Luther Hartog
08-03-2002, 00:29
Mededeling van de moderator:
Deze thread heeft zijn oorsprong in deze nieuws-thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=79127#post79127)

Ik ben al die pro-PS2 sukkeltjes echt zat, je mag best van die console houden, maar om zonder argumenten de X-Box af te kraken vind ik erg zielig, ik heb vandaag Halo gespeeld en dit was echt geweldig. Nog nooit heb ik zo lekker een game op een console gespeeld, de besturing graphics allemaal top. Wat het bericht betreft, dat is spijtig, maar ik ben er van overtuigd dat dit probleem wordt opgelost.

Dave
08-03-2002, 07:30
Ik ben al die pro-PS2 sukkeltjes echt zat, je mag best van die console houden, maar om zonder argumenten de X-Box af te kraken vind ik erg zielig, ik heb vandaag Halo gespeeld en dit was echt geweldig. Nog nooit heb ik zo lekker een game op een console gespeeld, de besturing graphics allemaal top. Wat het bericht betreft, dat is spijtig, maar ik ben er van overtuigd dat dit probleem wordt opgelost.

Dit ben ik dus wel met je eens...
Al dat gez31k over die spelcomputers altijd...
en Micrsoft zal dat probleem heus wel oplossen..
en idd het speelt goed die X-BOX.

Rob P.
08-03-2002, 08:45
Ik ben al die pro-PS2 sukkeltjes echt zat, je mag best van die console houden, maar om zonder argumenten de X-Box af te kraken vind ik erg zielig, ik heb vandaag Halo gespeeld en dit was echt geweldig. Nog nooit heb ik zo lekker een game op een console gespeeld, de besturing graphics allemaal top. Wat het bericht betreft, dat is spijtig, maar ik ben er van overtuigd dat dit probleem wordt opgelost.

Hè, ik ben gewoon tevreden met mijn PS2, maar ik sta natuurlijk wel altijd open voor nieuwe game-ervaringen. (Als de financién dit toelaten dan) Ik heb zelf dat nieuwe abe's exodus gespeeld op de Xbox, maar dat heeft me nogg niet weten te overtuigen, misschien Halo is proberen dan.

Luther Hartog
08-03-2002, 09:10
Hè, ik ben gewoon tevreden met mijn PS2, maar ik sta natuurlijk wel altijd open voor nieuwe game-ervaringen. (Als de financién dit toelaten dan) Ik heb zelf dat nieuwe abe's exodus gespeeld op de Xbox, maar dat heeft me nogg niet weten te overtuigen, misschien Halo is proberen dan. Abe vond ik ook niet echt geweldig, Project Gotham vond ik wel weer een lekkere arcade racer, dit spel mag je ook niet vergelijken met Gran Turismo.
Maar ik zeg dus ook wel dat je van je PS2 mag genieten, maar heel veel jongetjes van 13 die de specs niet weten en nog nooit wat van de X-Box gezien hebben, hebben de grootste mond en dat irriteert me wel. Die vinden de X-Box te groot of ze vinden hem niet goed omdat ie van Microsoft is, ik vind dat zulke onzin. Veel van die jongens lopen ook Windows af te kraken, maar dit is toch wel het beste besturingssysteem dat er is (voor de PC dan).

Pieter
08-03-2002, 14:46
Met professioneel bedoel ik eigenlijk een beetje serieus bezig zijn met dvd's kijken, en dat lukt niet met een playstation, dan bedoel ik met name dat de audio/video converter van een losse dvd speler beter is in vergelijking met een playstation2, tuurlijk het kost wat meer, maar je hebt ook veel betere kwaliteit, ik spreek wel uit ervaring wat beterft losse dvd spelers vergelijken met een playstation2.
Enne gamecube wordt DE console van 2002...let maar op!
Ik heb ook Halo gespeeld was wel grappig maar kwam niet in de buurt van Star Wars Rogue Leader voor de gamecube

Edwin vd Zwaard
08-03-2002, 15:08
hebben die spelbakken dan ook een digital out ??

Of kan je DD5.1 en DTS op je buik schrijven....

EN om ff lekker te rellen... Ik vind iedere "volwassene" die gaat gillen bij een discussie over spelcomputers triest... Dus trek je panty niet zo strak aan, en tel eens tot 10..

Pieter
08-03-2002, 15:16
Ik weet dat de playstation 2 een optische uitgang heeft voor dts en dolby digital, van de xbox weet ik het niet. Maar het klinkt lang niet zo goed als een ECHTE dvd speler. :p

Edwin vd Zwaard
08-03-2002, 15:16
Abe vond ik ook niet echt geweldig, Project Gotham vond ik wel weer een lekkere arcade racer, dit spel mag je ook niet vergelijken met Gran Turismo.
Maar ik zeg dus ook wel dat je van je PS2 mag genieten, maar heel veel jongetjes van 13 die de specs niet weten en nog nooit wat van de X-Box gezien hebben, hebben de grootste mond en dat irriteert me wel. Die vinden de X-Box te groot of ze vinden hem niet goed omdat ie van Microsoft is, ik vind dat zulke onzin. Veel van die jongens lopen ook Windows af te kraken, maar dit is toch wel het beste besturingssysteem dat er is (voor de PC dan).


Bij deze van een jongetje van 21, die de specs wel heeft gezien:

- Ik vind de xbox ***
- Ik vind de xbox te groot
- sterker nog, ik vind de hele sneaky monopolistische structuur van microsoft ***..

Windows het beste systeem... ??? Beste commerciele opzet bedoel je :D:D

Edwin vd Zwaard
08-03-2002, 15:18
Maar het klinkt lang niet zo goed als een ECHTE dvd speler. :p

AMEN !

(net zo iets als op/via de pc dvd's kijken... ook zo iets :( )

System 3rror
08-03-2002, 15:19
EEEJ...

Zoals ik al eerder zei... we hebben de rel al gehad welke consol we moeten kopen en welke voor de mietjes is en welke voor de bikkels!! :mad:

Pieter
08-03-2002, 15:24
Ik blijf erbij: een spelcomputer gebruik je om spelletjes te spelen welke dat is moet je zelf weten, om films te kijken gebruik je een echte dvd speler en geen pc of welke playstation dan ook, ik weet dat er uit mijn dvd speler nog nooit een beschadigd schijfje is gekomen!

VdB
08-03-2002, 18:40
Ik ben ook van mening dat een echte film(DVD)fan, best een
losstaande DVD-speler koopt. Ik heb zowel een stand-alone,
een PS2 als een DVD-ROM en ik vind dat de verschillen toch wel
erg groot zijn.
DVD's kijk je zeker al niet op je PC (zelfs niet met een TV-out
kaart), lawaai van je PC-cooler is mega irritant in mijn ogen.
PS2 suckt op alle gebieden (klank,beeld,gebruiksvriendelijkheid)
Die afstandbediening bij een PS2 is enorm onhandig (of ligt dit
aan mij?).
Ik begrijp het wel dat velen hun PS2 of PC gebruiken als DVD-speler
, als je hem toch in huis hebt, kan je hem best ook gebruiken.
Maar voor een zachte prijs heb je toch al wel een hele leuke
stand-alone DVD-speler die op alle gebieden de DVD-ROM en de
gameconsoles overklast.
Ieder zijn ding, maar volgens mij is een Gameconsole gemaakt
voor spelletjes en een DVD-speler voor DVD's op te kijken. ;)

Anonymous
08-03-2002, 19:58
IK vind persoonlijk de console met games er prachtig uitzien alleen
heb ik alweer 'gehoord' zo hier en daar dat populairiteit weer
0,niks is vanwege de hoge prijs die zelfs hoger is dan de Ps2.
Daarbij komt dat de beloftes door microsoft, dat de X Box voor
nog minder dan de Ps2 op de markt zou komen, weer niet worden
nagekomen.

Vincent van der Meer
08-03-2002, 22:02
De PS2 leent zich uitstekend om DVD's te bekijken. Vergeet niet dat deze ( na een kleine modificatie welliswaar) DVD's kan weergeven in RGB, wat sommige "professionele" spelers niet kunnen.
Zo heb ik een DVD515 van pioneer EN een PS2, en de ps2 kan zich prima , zeker gezien de prijs, meten met de pioneer. Iets wat ik van DVD op de PC of merken zoals : hiteker, cyberhome, etc,etc niet kan zeggen.
De PS2 dvd is met de joypad prima te bedienen en bovendien ondersteunt de PS2 DTS EN DD. Enige nadeel van de PS2 als dvd speler is dat er geen display aan de voorkant zit, maar daar valt mee te leven.


Dan voorwat betreft de Xbox... waarom zou ik in hemelsnaam NOG een win98 geval in huis halen als ik al 2 van die krengen heb.
En windows is echt niet het beste besturingssysteem, Linux , OS2 Beos, zijn allemaal stabieler, er is alleen geen software voor
Waar slaat trouwens die spec op van die resolutie??? wat moet je met een resolutie van 1980x nogiets als de TV maar 725x525 is? O HDTV? over 5 jaar misschien, en dan hebben we al de Xbox 3 en PS5..

Playstation rulez

Edwin vd Zwaard
08-03-2002, 22:20
En windows is echt niet het beste besturingssysteem, Linux , OS2 Beos, zijn allemaal stabieler, er is alleen geen software voor


Hier spreekt een wijs man !!

Windows het beste.. LOL :D:D Laat me niet lachen !!

Luther Hartog
09-03-2002, 02:24
En waarom gebruikt iedereen dan Windows? juist ja..het is niet alleen van belang welk OS het stabielst is, compatibilyteit en gebruiksvriendelijkheid wegen minstens zo zwaar.

Anonymous
09-03-2002, 07:06
En waarom gebruikt iedereen dan Windows? juist ja..het is niet alleen van belang welk OS het stabielst is, compatibilyteit en gebruiksvriendelijkheid wegen minstens zo zwaar.

Nou Luther aangezien je toch een beetje gedwongen wordt om
een windowsvariant te nemen is het logisch dat bijna iedereen
op windows draait.Maar ja, ik lig er verder niet zo wakker van
als ik maar kan internetten en m'n site kan onderhouden :)

Edwin vd Zwaard
09-03-2002, 08:46
En waarom gebruikt iedereen dan Windows? juist ja..het is niet alleen van belang welk OS het stabielst is, compatibilyteit en gebruiksvriendelijkheid wegen minstens zo zwaar.

Gebruiksvriendelijkheid.......... bij Windows..... HAHAHAHAHAHAAH...

Microsoft heeft gewoon overal zo'n dikke vette vinger in de pap, dat programma's 9 vd 10 keer windows compatible worden gemaakt....

Slim aangepakt qua marketing en strategie, maar betekend niet automatisch dat het beter is als andere besturingssystemen zoals bv linux...

Ik dacht dat jij een informatica student was Luther, hoe kom je dan aan deze onzin :D:D

Luther Hartog
09-03-2002, 10:43
Ik dacht dat jij een informatica student was Luther, hoe kom je dan aan deze onzin :D:D Als je dat echt wil weten. Van mijn netwerkbeheer/linux-leraar.

Edwin vd Zwaard
09-03-2002, 10:47
Mijn god.... en HIJ vind windows het beste besturings systeem...

Shows how much he knows :)

Anonymous
09-03-2002, 12:55
Hé Ruziemakers, hou eens op met dat geruziemaak over beste
besturingssysteem, je zit toch op internet ? Je kan toch spelletjes
doen ? Je kan je website toch maken ? Nou dan ! :p

Rob P.
09-03-2002, 13:15
Blauwhelm Hauer!:D :D :D

Danny Schouten
09-03-2002, 17:37
hebben die spelbakken dan ook een digital out ??

Of kan je DD5.1 en DTS op je buik schrijven....



Ik wil even reageren op iedereen die de X-box bij voorbaat al k*tconsole noemen.
Als je het ding nog niet in actie heb gezien, waar bemoei je je dan in hemelsnaam mee?
Ik ben nu zo'n maand of 2 de gelukkige eigenaar van een Amerikaanse X-box en ik ben er zeer tevreden mee.
Spellen zoals Project Gotham, Halo en Jet set radio future zijn echte toppers.
Natuurlijk kan je beter dvd's bekijken op een losse speler, maar daar gaat het helemaal niet om bij een console.
Het is gewoon een extra optie, net zoals je een dvd speler in je pc hebt zitten.
Of zeiken jullie ook maar gelijk alle pc's af omdat een gewone speler beter is?
Ik heb al sinds de commodore 64 dit soort discussies aangehoord van "mijn computer is beter dan de jouwe!" en wordt er nou eigenlijk wel een beetje schijtziek van!
Dit is hetzelfde als dat je zegt dat appels beter zijn dan bananen.
Zo'n discussie slaat ook nergens op.
Dit wou ik effe kwijt en om jouw vraag te beantwoorden, ja er zit wel een digital output op maar daar moet je een special stekkertje voor kopen en dan kan je van spellen zoals Dead or Alive 3 en Genma Onimusha genieten van de DD5.1 en binnenkort DTS.
En of de PS2, GameCube of X-box nou de beste is, het zal me verder aan mijn reet roesten want ik ben tevreden met mijn box!

Luther Hartog
09-03-2002, 17:51
Ik heb al sinds de commodore 64 dit soort discussies aangehoord van "mijn computer is beter dan de jouwe!" en wordt er nou eigenlijk wel een beetje schijtziek van!
Dit is hetzelfde als dat je zegt dat appels beter zijn dan bananen.
Zo'n discussie slaat ook nergens op.
Dit wou ik effe kwijt en om jouw vraag te beantwoorden, ja er zit wel een digital output op maar daar moet je een special stekkertje voor kopen en dan kan je van spellen zoals Dead or Alive 3 en Genma Onimusha genieten van de DD5.1 en binnenkort DTS.
En of de PS2, GameCube of X-box nou de beste is, het zal me verder aan mijn reet roesten want ik ben tevreden met mijn box!
Hehe, gelukkig dat er nog iemand is die het met mij eens is, de X-Box is gewoon een hele goeie console en iedereen die dat ontkendt weet niet waar hij/zij over praat.

Rob P.
09-03-2002, 17:54
Hehe, gelukkig dat er nog iemand is die het met mij eens is, de X-Box is gewoon een hele goeie console en iedereen die dat ontkendt weet niet waar hij/zij over praat.

En de PS2 is ook een goede console. En dan is die discussie ook weer afgesloten:)

Anonymous
09-03-2002, 17:54
Hehe, gelukkig dat er nog iemand is die het met mij eens is, de X-Box is gewoon een hele goeie console en iedereen die dat ontkendt weet niet waar hij/zij over praat.

Ik ontken cker niet dat dit een goeie console is, maar ik zeg er
wel bij dat ik betwijfel of hij de concurrentie aan kan met de
Ps2 en de komende Gamecube ! Maar goed dat zien we wel
voorlopig is voor mij eventjes Ps2 de laatste spelconsole geweest.

Dave
09-03-2002, 17:58
Ik wil even reageren op iedereen die de X-box bij voorbaat al k*tconsole noemen.
Als je het ding nog niet in actie heb gezien, waar bemoei je je dan in hemelsnaam mee?
Ik ben nu zo'n maand of 2 de gelukkige eigenaar van een Amerikaanse X-box en ik ben er zeer tevreden mee.
Spellen zoals Project Gotham, Halo en Jet set radio future zijn echte toppers.
Natuurlijk kan je beter dvd's bekijken op een losse speler, maar daar gaat het helemaal niet om bij een console.
Het is gewoon een extra optie, net zoals je een dvd speler in je pc hebt zitten.
Of zeiken jullie ook maar gelijk alle pc's af omdat een gewone speler beter is?
Ik heb al sinds de commodore 64 dit soort discussies aangehoord van "mijn computer is beter dan de jouwe!" en wordt er nou eigenlijk wel een beetje schijtziek van!
Dit is hetzelfde als dat je zegt dat appels beter zijn dan bananen.
Zo'n discussie slaat ook nergens op.
Dit wou ik effe kwijt en om jouw vraag te beantwoorden, ja er zit wel een digital output op maar daar moet je een special stekkertje voor kopen en dan kan je van spellen zoals Dead or Alive 3 en Genma Onimusha genieten van de DD5.1 en binnenkort DTS.
En of de PS2, GameCube of X-box nou de beste is, het zal me verder aan mijn reet roesten want ik ben tevreden met mijn box!


Those are wise words, my friend! :D

Luther Hartog
09-03-2002, 17:59
En de PS2 is ook een goede console. En dan is die discussie ook weer afgesloten:) Tuurlijk is de PS2 ook een goede console, maar dan hoeft niemand de X-Box zomaar af te kraken, alleen omdat ie van Microsoft is.

Jordé den Tenter
09-03-2002, 18:04
Gelijk heeft Luther want jullie komen waarschijnlijk allemaal op het internet via Windows van Microsoft of niet soms????

Rob P.
09-03-2002, 18:09
Tuurlijk is de PS2 ook een goede console, maar dan hoeft niemand de X-Box zomaar af te kraken, alleen omdat ie van Microsoft is.

En daar gaan we weer.......:o
Dat zeg ik toch ook niet! Ik heb een PS2, ik ben daar blij mee en ik heb met de Xbox gespeeld en die vond ik ook goed (niet beter)
En wat die hele Microsoft bullsheit, ik hoor bij mij op school ook van de leraren dat Windows eigenlijk helemaal niet het allerbeste systeem is. Maar ik gebruik het en het werkt, dus lekker boeiu! Ok zo goed? Punt:)

Luther Hartog
09-03-2002, 18:10
Waarschijnlijk wel en daarom vind ik het zo schijnheilig dat iedereen tegen Microsoft is , terwijl iedreen het gebruikt, dat is eigenlijk net als met vrouwen. Ik hou wel van vrouwe, terwijl er heel vel mensen klagen, maar ik hou van ze

Luther Hartog
09-03-2002, 18:11
Ok zo goed? Punt:) Prima, ik had ook geen kritiek op jou hoor, maar meer op Edwin:)

Rob P.
09-03-2002, 18:12
Ok dan ......klaarrr:D

Anonymous
09-03-2002, 18:26
Wat zaniken jullie toch ?

Hebben jullie hem uitgevonden ? NEE
Hebben jullie er winst van ? NEE

We zijn allemaal consumenten die graag een dvdtje kijken en
misschien ook een spelletje spelen die te veel betalen voor
een apparaat wat zowel zijn voordelen als zijn nadelen heeft.
Iemands ogen nu open gegaan of blijven we discussieren netzo
als paars of er nog 20000 verkeersdrempels in nederland erbij
moeten ja of nee.:p

AT YOUR SERVICE.... :D :D :D

Luther Hartog
09-03-2002, 18:31
Maar weten jullie dat Microsoft geen winst maakt op de X-Box? Ze maken alleen winst op de spellen, ze waren ook goedkoper dan de PS2 toen de PS2 uit kwam

Pieter
09-03-2002, 18:37
xbox, gamecube, ps2 het maakt mij geen moer uit, alleen op de gamecube zijn de vetste spellen, alleen 1 nadeel dat ie geen digitale uitgang heeft :eek:

Edwin vd Zwaard
10-03-2002, 12:41
Prima, ik had ook geen kritiek op jou hoor, maar meer op Edwin:)

Probeer eerst maar eens een stelling hard te maken dan, ipv dingen te roepen die kant noch wal raken..

starbuck
11-03-2002, 09:02
... bijna 30 ... TOT ZIENS ! :D:D

Wel Edwin, na je niet al te slimme opmerkingen in deze thread is dit toch wel de meest trieste.

dus pak je panty, en trek hem over je hoofd en ga je schamen, snotjong.

;)

Anonymous
11-03-2002, 09:04
Maar weten jullie dat Microsoft geen winst maakt op de X-Box? Ze maken alleen winst op de spellen, ze waren ook goedkoper dan de PS2 toen de PS2 uit kwam

Géén winst maken op een machine die over de toobank gaat voor
omgerekend bijna 800 piek vind ik dat dan zeer slecht werk ! :D

Luther Hartog
11-03-2002, 13:16
Géén winst maken op een machine die over de toobank gaat voor
omgerekend bijna 800 piek vind ik dat dan zeer slecht werk ! :D Het is toch echt zo, ze maken de winst op de spellen, de winkels maken natuurlijk wel winst op de X-Box.

Marika
11-03-2002, 23:13
juist... bijna 30 en gelukkig een xbox... TOT ZIENS ! :D:D Voor kinderen lijkt 30 inderdaad heel ver weg en erg oud. Daar zou je nu wel overheen gegroeid moeten zijn eigenlijk. Maar goed jij loopt dus een beetje achter in je ontwikkeling, kun je ook niks aan doen. :D

Oja, ik ben 31 (hoef je het niet op te zoeken). :rolleyes:

Dag Edje ga maar weer verder knikkeren, en doe je even een schone luier aan, je stinkt... :p

Edwin vd Zwaard
12-03-2002, 18:31
Maar goed jij loopt dus een beetje achter in je ontwikkeling, kun je ook niks aan doen. :D

Oja, ik ben 31 (hoef je het niet op te zoeken). :rolleyes:

Dag Edje ga maar weer verder knikkeren, en doe je even een schone luier aan, je stinkt... :p


HAHAHAHA.....

Uhh.. over achterblijven gesproken, wie heeft er nou een poppen pagina ?? :D:D

En dat je 31 was, kon ik ook al aan je foto zien hoor, al schatte ik je iets ouder...

Krijg ik nou ineens alle dertigers over me heen ofzo... Ik heb toch nix over dertigers gezegd !?

Dat mensen van dertig, die roepen gelukkig te zijn met een spelcomputer op MIJ vreemd overkomen, zegt toch niets over de hele bevolkingsgroep ???

Maareh, diegenen die er zo fel op reageren zit het nogal hoog denk ik, dus bij deze mijn excuses voor die opmerking, hij was niet zo bedoeld..

Edwin vd Zwaard
12-03-2002, 18:35
Wel Edwin, na je niet al te slimme opmerkingen in deze thread is dit toch wel de meest trieste.

dus pak je panty, en trek hem over je hoofd en ga je schamen, snotjong.


Niet alle mannen lopen met panty's starbuck.. en over schamen gesproken, haal die hand eens voor je gezicht weg:

Je kop kan namelijk nooit zo lomp zijn als je opmerkingen :D:D:D

Anonymous
12-03-2002, 19:00
Oog om Oog tand om tand in dit draadje.... :D

Edwin vd Zwaard
12-03-2002, 19:04
Oog om Oog tand om tand in dit draadje.... :D

Ach ja, moeten ze maar niet zo fel op iets reageren wat helemaal geen betrekking op hun heeft...

starbuck
12-03-2002, 19:29
Ach ja, moeten ze maar niet zo fel op iets reageren wat helemaal geen betrekking op hun heeft...

Als het geen betrekking op mij had, had je geen reactie gezien van mij...ben 33 en wordt extreem gelukkig van de nieuwe gamecube.

En die hand voor mijn gezicht is bedoeld om mijn afschuw en verbazing te verbergen als ik weer 1 van jouw heldere berichtjes lees

:p :p :)

Edwin vd Zwaard
12-03-2002, 19:34
...ben 33 en wordt extreem gelukkig van de nieuwe gamecube.



Jah, dit zegt genoeg... :D:D

Luther Hartog
12-03-2002, 19:46
Heej Edwin, misschien dringt het nu eindelijk tot je door dat we hier niet zitten te wachten op persoonlijke aanvallen op iemand, je zit steeds iedereen af te zeiken, terwijl geen van ons jou zit af te kraken. Hierop kon je dus gaan wachten. Ik was niet van plan om ooit nog een keer op jou te reageren, maar ik wil ff aan Marika en Starbuck laten zien dat ik het met ze eens ben.

Het is jammer dat er krassen op sommige DVD's zijn verschen die op de X-Box zijn afgespeeld:)

starbuck
12-03-2002, 19:51
Dat mensen van dertig, die roepen gelukkig te zijn met een spelcomputer op MIJ vreemd overkomen, zegt toch niets over de hele bevolkingsgroep ???





Ik wordt altijd blij van mensen die nog gelukkig kunnen zijn met een klein dingetje, maar dat zal wel aan mij liggen:confused:

Edwin vd Zwaard
12-03-2002, 20:09
Heej Edwin, misschien dringt het nu eindelijk tot je door dat we hier niet zitten te wachten op persoonlijke aanvallen op iemand, je zit steeds iedereen af te zeiken, terwijl geen van ons jou zit af te kraken. Hierop kon je dus gaan wachten. Ik was niet van plan om ooit nog een keer op jou te reageren, maar ik wil ff aan Marika en Starbuck laten zien dat ik het met ze eens ben.

Het is jammer dat er krassen op sommige DVD's zijn verschen die op de X-Box zijn afgespeeld:)


En spuit 11 heeft WEER een post... goed zo !!!

Edwin vd Zwaard
12-03-2002, 20:13
Ik was niet van plan om ooit nog een keer op jou te reageren.........

LOL, ik las het NU pas echt.... Agossie, heb ik je op je tere zieltje getrapt ??? Beetje kritiek moet je tegen kunnen hoor..



Het is jammer dat er krassen op sommige DVD's zijn verschen die op de X-Box zijn afgespeeld:)

Wat is dit, heeft iemand soms gezegd dat je veels te veel off topic lult ??

Alex van den Berg
12-03-2002, 22:35
Je hebt weer flink last van kriebels he Edwin...?
Is het soms weer "de tijd van de maand" ofzo?! ... of zijn het gewoon de hormonen die loskomen in afwachting van het naderende voorjaar? :)

Nathan Strik
12-03-2002, 22:40
Je hebt weer flink last van kriebels he Edwin...?
Is het soms weer "de tijd van de maand" ofzo?! ... Het begint inderdaad op een raar soort cyclus te lijken. Het is bijna een kringloop... eens in de zoveel tijd moet Edwin gewoon weer wat gal kwijt... dan kan hij weer een maandje voort.

Edwin vd Zwaard
13-03-2002, 06:35
Je hebt weer flink last van kriebels he Edwin...?
Is het soms weer "de tijd van de maand" ofzo?! ... of zijn het gewoon de hormonen die loskomen in afwachting van het naderende voorjaar? :)

LOL... ik denk het Alex... Vast storm op komst... :D:D

T'is alleen zo jammer dat er niemand in staat is een waardig weerwoord te geven, alleen maar geklaag, en slappe opmerkingen...

Tenminste, Marika en Starbuck hadden een goede reactie, lekker fel, geen slap geouwehoer... Maar ja, dat konden ze niet volhouden ofzo (of ze zijn nog niet op het forum geweest)..:D:D

Alex van den Berg
13-03-2002, 12:37
T'is alleen zo jammer dat er niemand in staat is een waardig weerwoord te geven, alleen maar geklaag, en slappe opmerkingen...Ik denk dat de meeste mensen absoluut geen behoefte aan een discussie als deze hebben... Op een bepaalde leeftijd groei je daar over heen, zoals Marika al zei... :)

Mark S
13-03-2002, 12:45
Oude Ierse spreuk: "Is this a private fight or can anybody join in?"

Luther Hartog
13-03-2002, 16:20
Ik denk dat de meeste mensen absoluut geen behoefte aan een discussie als deze hebben... Op een bepaalde leeftijd groei je daar over heen, zoals Marika al zei... :) Idd Alex en Marika, dat verbaast me toch aangezien ik jonger dan Edwin ben (qua leeftijd dan).

Rolf
13-03-2002, 17:34
Zullen de mensen tenminste niet overstappen naar de X-Box.
Er is maar één Game-console: PLAYSTATION 2.


Denk dat X-box de PS2 wel overtreft.

Rob P.
13-03-2002, 17:38
Waarom moet de één nou de ander overtreffen, het zou toch gaaf zijn wanneer ik op mijn PS2 Tony Hawk 4 online speel tegen één of ander Amerikaanse Xbox-bezitter. (Zal wel nooit kunnen, maar toch)

Anonymous
13-03-2002, 17:46
Denk dat X-box de PS2 wel overtreft.

Sorry maar waar basseer je dat op, wereldwijde tests laten
duidelijk zien dat de Ps2 in het merendeel beter is op papier.
Qua gameplay en graphics zou de X Box wel kunnen winnen.

starbuck
13-03-2002, 18:03
Sorry maar waar basseer je dat op, wereldwijde tests laten
duidelijk zien dat de Ps2 in het merendeel beter is op papier.
Qua gameplay en graphics zou de X Box wel kunnen winnen.

gameplay en graphics, is er nog meer dan???

Anonymous
13-03-2002, 18:05
gameplay en graphics, is er nog meer dan???



Nu wil ik niet vervelend zijn Starbuck maar als je niet meer kan
opnoemen dan die 2 factoren die het aanschaffen van een console doen bepalen dan ben je dus beslist niet geinformeerd
bezig. (Voor de rest mag ik je wel dus vat dit niet op als kritiek svp)

Maar om nog maar een dingetje noemen de joypads ? Prijs ? Accesoires ?

Luther Hartog
13-03-2002, 19:46
Maar om nog maar een dingetje noemen de joypads ? Prijs ? Accesoires ? De Joypad van de X-Box is dus wel wat beter, he. en de prijs? Hij is goedkoper dan wat de PS2 kostte in het begin en met de X-Box kun je gelijk multi-playen. Accesoires, tuurlijk heeft de X-Box daar een achterstand op, raar he? Maar voor de X-Box heb je wel gelijk een stuur en dat soort dingen.

Anonymous
13-03-2002, 21:13
Toch wint de Ps2 het Luther van die 3 dingen....

Accesoires is maar wat je wil verkopen en X Box begaat dezelfde
fout als de Dreamcast, let maar op.

Prijs is wel logisch maar toch, de prognose was gesteld op een
goekopere console dan de Ps2.

Joypads is van de Psx en ps2 uitgeroepen tot beste Joypad op
de wereld, dus tja, dat is verder persoonlijke smaak maar op
papier wint daar de Ps2 dus ook.

Luther Hartog
13-03-2002, 21:56
Joypads is van de Psx en ps2 uitgeroepen tot beste Joypad op
de wereld, dus tja, dat is verder persoonlijke smaak maar op
papier wint daar de Ps2 dus ook. Maar dat was zeker toen de gamepad van de X-Box er nog niet was, echt waar ga voor de gein een half uurtje Halo spelen en je bent verkocht aan die controller, tenminste zo ging het bij mij en ik was nog steeds verliefd op muis en keyboard hoor:)

Anonymous
14-03-2002, 06:58
Test is gemaakt van de Ps2, Gamecube, en X Box en nog een aantal
joypads/sticks van maatschappijen voor op de Pc.

Maar ik heb dus ook zelf X Box gespeeld nu en ik moet zeggen
dat de controller voor zo'n groot ding wel lekker in de hand
ligt maar ik kan er denk ik niet aan wennen.Maar daar komt
ook bij dat ik nu al zolang een Dual Shock gewend ben en
ben ook niet echt van plan een X Box aan te schaffen dus
echt erg vind ik het niet :)

starbuck
14-03-2002, 09:03
Maar om nog maar een dingetje noemen de joypads ? Prijs ? Accesoires ?

Prijs: is voor mij persoonlijk niet belangrijk, zolang je maar waar voor je geld krijgt.

Accesoires: als ik moet kiezen tussen goede console met weinig accesoires of een mindere conole met veel accesoires dan kies ik voor de goede console met minder accesoires. Ik heb trouwens bij mijn megadrive, ps-one en n64 nog nooit accesoires aangeschaft.

Joypads: Ik heb nog nooit op een console gespeeld waarvan de orginele bijhorende joypads onspeelbaar waren, Natuurlijk ligt de 1 iets lekkerder in de hand dan de andere, maar nooit zo dat ik de console niet zou kopen vanwege slechte joypads.

Vandaar is voor mij het aller aller belangrijkste de gameplay en de graphics.

Maar eigenlijk hebben we de belangrijkste nog niet genoemt en dat is de software, een console staat of valt met de spellen die voor het systeem uitkomen.

Vandaar dus mijn persoonlijke opvatting dat de gameplay en graphics + ( software ) mijn keuze bepalen.

ps: als ik het geld had stonden de ps2, x-box en de gamecube gezelli naast elkaar bij mij thuis, maar helaas voorlopig wordt het alleen de gamecube

Frollo
14-03-2002, 09:10
Iemand wel eens van de Okama Gamesphere gehoord?

Pieter
14-03-2002, 14:02
PS2 controller de beste? MOOI NIET, ik krijg al kramp na 5 minuten spelen! nee, geef mij die gamecube maar, echte spellen en een fatsoenlijke controller!
En het is twee keer zo goedkoop : keus is duidelijk!
PS2:kramp controller
XBOX:beschadigt m'n schijfjes
Gamecube: nog geen nadeel gevonden

Luther Hartog
14-03-2002, 14:36
Iemand wel eens van de Okama Gamesphere gehoord?

Hehe, South Park, tespect my authoritahhhhhhhhhhh

Luther Hartog
14-03-2002, 14:37
Gamecube: nog geen nadeel gevonden Geen Multi-Player optie over internet, geen DVD-speler, alleen maar Mario en Pokemon.

Pieter
14-03-2002, 14:41
WEL INTERNET MULTIPLAYEN!!!: er is een breedband adaptermodem voor de gamecube en een gewone modem
alleen maar mario en pokemon dacht het niet he:
er is maar EEN mario spel aangekondigt en nog GEEN pokemon spel
+ de hele resident evil serie en eternal darkness en HALO (spel van die xbox) en nog tal van ps2 en xbox poorten dus NEE, nog geen nadeel gevonden!!

Luther Hartog
14-03-2002, 14:47
NEE, nog geen nadeel gevonden!! En waar was die DVD-speler?

Pieter
14-03-2002, 14:51
Waar heb je een dvdspeler voor nodig als ik die al een heb, en een spelcomputer/dvd combinatie is nog nooit goed uitgepakt!

Luther Hartog
14-03-2002, 15:09
Ik ben ook niet tegen de Gamecube hoor, maar The X-Box heeft ook gewoon geen nadelen, dat er een paar waren waarbij krassen kwamen, dat wordt al weer opgelost.

Pieter
14-03-2002, 15:13
Ik ben geen die hard nintendo fan maar ik kan wel een paar nadeeltjes geven van de xbox:
Hij is groot
Hij is lelijk
geen fijne controller
spellen moeten nog op gang komen
altijd dus risico dat je dvd's beschadigt worden
dat zijn er een paar, maar ik ga hier verder niet meer op in heb je zoiets van deze is beter dan de andere

Edwin vd Zwaard
14-03-2002, 15:21
Ik ben ook niet tegen de Gamecube hoor, maar The X-Box heeft ook gewoon geen nadelen, dat er een paar waren waarbij krassen kwamen, dat wordt al weer opgelost.

Ik ben dan wel geen kenner van spelcomputers, maar die krassen lijkt mij toch wel degelijk een nadeel.. De afmetingen van het apparaat ook... lijkt wel een schoenendoos van Shaq :D

En over die dvd speler... even een ander voorbeeldje daarvoor..

Een standalone tv speler is toch ook beter als een combi ?? Iets wat specifiek voor een bepaald doel wordt gemaakt is 9 van de 10 keer beter als een combi apparaat..

Anders had iedereen wel een koelkast gehad die ook als magnetron gebruikt kan worden, fm zenders weergeeft, koekjes bakt en als spelcomputer gebruikt kan worden.. :D:D

Pieter
14-03-2002, 15:23
Ik kon het zelf niet beter zeggen

Edwin vd Zwaard
14-03-2002, 15:41
Ik kon het zelf niet beter zeggen

hehe... niet slecht he, voor een achtergesteld jongetje..
en ze laten me nog jaarrekeningen van multinationals controleren ook... Misschien kan ik ooit ophouden met knikkeren !!

Scorpion
14-03-2002, 18:10
Er is wel een Gamecube met DVD speler, eentje die samen met Panasonic is gemaakt. Dus je kunt er wel Dvd's op afspelen, en verders ben ik het wel met Pieter en Edwin eens, die Xbox is lelijk, lawaaierig, veel te groot en onhandelbare controllers. Spellen zien er wel ok uit, maar dat mag dat mag dan wel met al dat lawaai. Ik moet er niet aan denken dat ik op een Xbox films ga kijken terwijl die Xbox zo'n herrie maakt.

nee, geef mij maar gewoon een apart component, das veel en veel beter.

darth tyranus
15-03-2002, 01:24
zo mag ik is een keer
x box is ***
ps2 is ***
camecube is ***
nintendo is ***
apple is ***
microsoft is ***
maar we gebruiken het wel dus wat is er eigenlijk ***
een *** is lekker dus die dingen die *** zijn ook
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anonymous
15-03-2002, 07:28
En waar was die DVD-speler?

Daar zorgt vriendje Panasonic voor :p

Klik hier voor het nieuwsbericht (http://www.dvdzine.nl/spotlight/spotlight.php?id=45)

Anonymous
15-03-2002, 07:31
zo mag ik is een keer
x box is ***
ps2 is ***
camecube is ***
nintendo is ***
apple is ***
microsoft is ***
maar we gebruiken het wel dus wat is er eigenlijk ***
een *** is lekker dus die dingen die *** zijn ook
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii


HaHa wat ben jij droog ! :p

Luther Hartog
15-03-2002, 08:24
HaHa wat ben jij droog ! :p Das juist net geen specificatie van een ***.

Peedeepee
15-03-2002, 08:26
Das juist net geen specificatie van een ***.

Gelukkig niet! :p :p

Marco
15-03-2002, 13:47
Today , my Sub Etha Sens-o-Matic told me
that you, darth tyranus , made this entry in this forum:
[B]zo mag ik is een keer
Ja hoor, ga je gang, leef je uit



darth tyranus heeft gesproken:
[B]x box is ***
ps2 is ***
camecube is ***
nintendo is ***
apple is ***
microsoft is ***
maar we gebruiken het wel dus wat is er eigenlijk ***
een *** is lekker dus die dingen die *** zijn ook
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Wat een gelul, je weet toch dat je camecube als gamecube moet schrijven ;)

Maar goed ik kies voor de niX-Box. Gewoon, ik vind het een leuke spelletjesding met spellen die mij aanspreken. Ik heb niks tegen PS2 of Nintendo of wat dan ook. Hardware matig zijn ze uitstekend, maar de games liggen me niet zo.

Verder maakt het me geen bal uit dat de niX-Box van Micro$oft is.
Als ik maar geen zwarte balken krijg, want dan flikker dat ding uit een toren ;)

Oh ja ben bijna 30 (tel ik nog mee?)

Pieter
15-03-2002, 15:10
hoe kunnen de spellen je nou liggen? de spellen zijn gewoon ***!
en trouwens de nixbox is geflopt, vandaag in de krant gelezen!
koop nou maar gewoon een gamecube daar komen dezelfde spellen op als voor de xbox alleen dan mooier.


Sorry, maar ik kan opeens heel die xbox niet meer uitstaan!

Marco
15-03-2002, 16:45
hoe kunnen de spellen je nou liggen?
Nou gewoon ik heb smaak. :D :D Geintje hoor. Bepaalde spellen vind ik mooi (o.a DOA3).



de spellen zijn gewoon ***!
en trouwens de nixbox is geflopt, vandaag in de krant gelezen!Dat weet ik net zo niet. In Nederland (en Europa) is de niX-Box maar 1 dag uit. Mij gaat om de games, zolang er genoeg games uitkomen voor de niX-Box is er (voorlopig) niks aan de hand.



koop nou maar gewoon een gamecube daar komen dezelfde spellen op als voor de xbox alleen dan mooier.
Tja en daar zit het nou zit in. Bepaalde spellen komen alleen voor de niX-Box uit en bepaalde spellen komen op de GC uit. Kwa spellen zoals Mario en zo liggen mij helemaal niet. Mario mag dan wel een topper zijn. Voor mij is het afgelopen. Alleen Rogue Leader lijkt mij een top game. Maar voor 1 spel koop ik geen GC.
Maar wie weet wat de toekomst brengt.



Sorry, maar ik kan opeens heel die xbox niet meer uitstaan! Laat je niet gek maken. Om je 'druk' te maken over een xbox is de moeite niet waard. Er zijn belangerijke zaken in het leven. Als je een GC mooi vindt, prima. Ik zou zeggen. Kopen die handel en genieten maar. Zo simpel is het nou.

Scorpion
15-03-2002, 18:19
Ook in Japan is die Xbox al geflopt. Maar het is maar een spelletjes ding dus ik ga me daar niet meer druk om maken. Ik ga lekker op de release date een Gamecube halen omdat ik kwaliteit gewent ben, dat is ook gewoon een persoonlijke smaak.

Er zullen best leuke spellen op een Xbox verschijnen, maar ik neem niet het risico met een gigantisch apparaat van een paar honderd euro die ook nog eens (bewezen) DVD's kan bekrassen, dat is het mij allemaal niet waard. En PS2..?? Die is allang weer verouderd, dus daar begin ik ook niet meer aan, blijft er nog maar 1 keuze over.

Anyway...iedereen die spellen speeld.... Heel veel plezier, en "game on"

http://communities.msn.com/scorpionsdomain

Luther Hartog
15-03-2002, 18:42
en trouwens de nixbox is geflopt, vandaag in de krant gelezen!
koop nou maar gewoon een gamecube daar komen dezelfde spellen op als voor de xbox alleen dan mooier.
Wat een onzin, hoe kun je dat na 1 dag zeggen, en de spellen van de X-Box op de Gamecube, ga jij maar lekker Halo en Project Gotham en Wreckless op de Gamecunt spelen:o

Marco
15-03-2002, 19:44
Ook in Japan is die Xbox al geflopt.
Euh leven we in Japan? Zonder te dollen. Wil ik wel weten waarop dat is gebaseerd (de flop). Zover weet ik minmaal 2 andere spelletjes dingtjes die wel geflopt zijn (te weten Sega Dreamcast en Atari Jaguar). Echter de niX-Box is nog een jong ding die zich eerst moet bewijzen (en geld ook voor de GameCube). Nu al te zeggen dat het een flop is, lijkt mij een beetje voorbarig. Na 1 jaar heb je betere 'jaarcijfers' om dan te concluderen of het het nou echt de moeite waard is. En kerst 2002 (december maand is altijd de duurste maand) moet nog komen.



Maar het is maar een spelletjes ding dus ik ga me daar niet meer druk om maken. Ik ga lekker op de release date een Gamecube halen omdat ik kwaliteit gewent ben, dat is ook gewoon een persoonlijke smaak.
Mooi gesproken. 3 Mei wordt voor jouw een hele leuke dag.



Er zullen best leuke spellen op een Xbox verschijnen, maar ik neem niet het risico met een gigantisch apparaat van een paar honderd euro die ook nog eens (bewezen) DVD's kan bekrassen, dat is het mij allemaal niet waard.
DVD's zal ik niet afspelen met mijn niX-Box. Ik heb daarvoor een echte regiovrije DVD video speler voor (en ook nog een regiovrije DVD ROM speler). De niX-Box blijft voor mij een spelletjesding om spelletjes te kunnen spelen. Daarvoor gebruik ik een niX-Box.



En PS2..?? Die is allang weer verouderd, dus daar begin ik ook niet meer aan,.
Oud? ach voordeel daarvan is wel een zeer ruime keuze aan spelletjes.



blijft er nog maar 1 keuze over.
Deamcast lijkt me een uitstekende keuze :D



Anyway...iedereen die spellen speeld.... Heel veel plezier, en "game on".
Right on dude. Have fun :)

Anonymous
15-03-2002, 20:08
Wat een onzin, hoe kun je dat na 1 dag zeggen


Toch blijkt het weer Luther dat de verkoop van de X Box zwaar
onderschat is.Herriner de eerste dag van de Ps2 die totaal 100%
uitverkocht was en ik denk dat de X Box heus nog wel een aantal
exemplaartjes in de winkels liggen :D Zo blijkt maar weer, Ps2
wint alweer ! :D :cool:

Marco
15-03-2002, 20:58
Herriner de eerste dag van de Ps2 die totaal 100%
uitverkocht was en ik denk dat de X Box heus nog wel een aantal
exemplaartjes in de winkels liggen :D Nogal logisch dat PS2 al was uitverkocht. $ony zat zelf achter de hype. $ony had express een aantal PS2'tjes gewoon in de magazijnen laten liggen, om zodoende de (onrechtvaardige hoge) prijs te kunnen opvoeren. En klanten 'gek' laten maken, door te beweren dat er weinig PS2 in de winkels liggen (er was genoeg geproduceerd).
Maaja we praten over een 1e dag (en we hebben het niet eens over de GameCube gehad).



Zo blijkt maar weer, Ps2 wint alweer ! :D :cool:
Met waarmee wint de PS2? ;)

Luther Hartog
15-03-2002, 22:28
Herriner de eerste dag van de Ps2 die totaal 100%
uitverkocht wasRaar he? Als ze onvoldoende hebben geproduceerd en trouwens, een vriend van me (ook lid van dit forum) heeft de nodige moeite moeten doen om een X-Box te pakken kunnen krijgen.

Edwin vd Zwaard
15-03-2002, 22:46
Raar he? Als ze onvoldoende hebben geproduceerd en trouwens, een vriend van me (ook lid van dit forum) heeft de nodige moeite moeten doen om een X-Box te pakken kunnen krijgen.

Weet niet wat hij onder moeite verstaat dan, ik was gisteren in de MM Arena (en de dvd prijzen etc vallen best tegen daar, maar dat is wat anders)

En daar lagen nog een pallet of 3 volgestapeld met xbox-jes.. Is "die vriend" van je bij de kruidenier op de hoek gaan zoeken ofzo ??

Luther Hartog
15-03-2002, 23:00
Weet niet wat hij onder moeite verstaat dan, ik was gisteren in de MM Arena (en de dvd prijzen etc vallen best tegen daar, maar dat is wat anders)

En daar lagen nog een pallet of 3 volgestapeld met xbox-jes.. Is "die vriend" van je bij de kruidenier op de hoek gaan zoeken ofzo ?? Nou ja, hij is Baarn, Amersfoort en natuurlijk Spakeburg doorgeweest om er 1 te kopen, maar het is hem gelukt, laat in de middag kwamen er nog een paar binnen bij de Intertoys.

Ik was ook bij de MM vorige week en daar waren de prijzen idd erg hoog, ik ging terug zonder DVD bij de MM vandaan:( Dat gebeurd niet vaak.

Glenn Smits
15-03-2002, 23:19
Dat er over zo'n X-Box nog een discussie kan ontstaan jezus. Koop dat prul gewoon niet dan kan je je dvd's in de speler draaien zodat ze uberhaupt nooit beschadigen. Nu is het weer X-box wat zullen ze morgen weer hebben? je/ik wordt er niet goed van. Draai je je dvd's in de X-Box dan ben je gewoon fout bezig dan heb je hier ook niks te zoeken verder (dat sloeg nergens op) :D
Als ik als 18jarige al niet meer die kinderspelletjes speel dan mogen jullie mij uitleggen wat er leuk is aan een xbox? counterstrike kan je er niet op doen en dat is een spel voor de mannen :D

Anonymous
16-03-2002, 07:16
Weet niet wat hij onder moeite verstaat dan, ik was gisteren in de MM Arena (en de dvd prijzen etc vallen best tegen daar, maar dat is wat anders)

En daar lagen nog een pallet of 3 volgestapeld met xbox-jes.. Is "die vriend" van je bij de kruidenier op de hoek gaan zoeken ofzo ??

Yepz Utrecht ook volop verkrijgbaar, ik heb een €uro geboden
maar dan hadden ze maar 10 €urocent winst op de productiekosten :p

Nee zonder dollen, het is gewoon een feit, is het alleen al over
de beschadigingen op de schijfjes, dat de X Box het waarschijnlijk
niet red terwijl het best een mooie console is, zeker om te zien
ook, maar goed laten we het afwachten want je kan er nu nog
weinig over zeggen.

Anonymous
16-03-2002, 07:17
Dat er over zo'n X-Box nog een discussie kan ontstaan jezus. Koop dat prul gewoon niet dan kan je je dvd's in de speler draaien zodat ze uberhaupt nooit beschadigen. Nu is het weer X-box wat zullen ze morgen weer hebben? je/ik wordt er niet goed van. Draai je je dvd's in de X-Box dan ben je gewoon fout bezig dan heb je hier ook niks te zoeken verder (dat sloeg nergens op) :D
Als ik als 18jarige al niet meer die kinderspelletjes speel dan mogen jullie mij uitleggen wat er leuk is aan een xbox? counterstrike kan je er niet op doen en dat is een spel voor de mannen :D

Wat dacht je van MGS2 Dat is pas een spel ! ;) :cool:

Voor de mensen die de afkorting niet kennen, Metal Gear Solid

Luther Hartog
16-03-2002, 08:16
Wat dacht je van MGS2 Dat is pas een spel ! ;) :cool:

Voor de mensen die de afkorting niet kennen, Metal Gear Solid Ik zat er op te wachten tot er iemand iets over ging zeggen, nu mag ik er ff op reageren. Ten eerste, MGS2 ziet er heel mooi uit (voor een console-spel), maar het speelt weer net zo *** als z'n voorganger. Ten tweede, van de 6 uur die speelt, zijn er 3 uur filmpjes, dit vind ik echt zwaar irritant.

Scorpion
16-03-2002, 12:35
De xbox is in japan geflopt omdat die japanners zien dat dat ding geen hol waard is. Slimme gasten zijn het. Ik was gisteren ook nog ff vlug de stad ingedoken en heb dat ding nu eens heel goed bekeken en de verkoper er naar gevraagd. Hij had er 10 binnen gekregen en ze stonden er nog allemaal, ondanks een fraaie display. Niemand heeft 480 euro over voor zo'n groot lawaaierig ding. En waarom de ps2 zo goed id verkocht is heel simpel, omdattie eerder uit was dan alle andere 128bit machines en door det geweldige reclame machine van Sony zelf, anders niets, want zeg nou eerlijk, er zijn betere spellen gesignaleerd.

Marco
16-03-2002, 13:04
counterstrike kan je er niet op doen en dat is een spel voor de mannen :D En vooral in een LAN party spelen met counterstrike fanaten. Ik word er niet goed van al die snipers.
Goed kijken hé (voordat er een rookbom o.i.d. naar je wordt toegegooid). Het is een leuk spel. Zeker een aanrader voor online gamen.

Marco
16-03-2002, 13:24
De xbox is in japan geflopt omdat die japanners zien dat dat ding geen hol waard is. Slimme gasten zijn het.
Dat zegt mij nog steeds niks. Het gaat om de verkoopcijfers. En waar blijven die verkoopcijfers. Ben wel benieuwd hiernaar.



Ik was gisteren ook nog ff vlug de stad ingedoken en heb dat ding nu eens heel goed bekeken en de verkoper er naar gevraagd. Hij had er 10 binnen gekregen en ze stonden er nog allemaal, ondanks een fraaie display. Niemand heeft 480 euro over voor zo'n groot lawaaierig ding.
Goh dat is representief voor heel Nederland. Ja de niX-Box is prijzig, dat was (is?) de PS2 ook. Toegeven met de introductieprijs trekt de GameCube aan het kortste eind. € 249,- als ik me niet vergis.

Even vergelijken met de US. X-Box kost daar 9,- (ongeveer €395,-). GameCube kost 9,- (ongeveer €283,-). Het is mogelijk dat er nog goedkopere prijzen in de US rondhangen. Wat dat betreft is daar (in de US) betere concurrentie. Hier in Nederland is het slecht gesteld met die vaste prijzen (daar waar Sony, Micorsoft en Nintendo aan schuldig maken).



En waarom de ps2 zo goed id verkocht is heel simpel, omdattie eerder uit was dan alle andere 128bit machines en door det geweldige reclame machine van Sony zelf,
En hieruit mag ik concluderen dat je door de reclame offensief van $ony flink te pakken bent genomen. Waarom zoveel reclame maken als die PS2 zo goed is. Een goed apparaat verkoopt zichzelf. En voordat ik bevoordeeld wordt als een X-Box aanhanger. Micorsoft is net zo schuldig hieraan. 500 miljoen U$ dollar is iets te veel van het goede (vind ik). Maar ik ben Bill Gate$ niet (en als rijkste man hoeft hij van dat bedrag niet wakker van te liggen).




anders niets, want zeg nou eerlijk, er zijn betere spellen gesignaleerd.
Euh? welke spellen?

Marco
16-03-2002, 13:29
Wat dacht je van MGS2 Dat is pas een spel ! ;) :cool:
Voor de mensen die de afkorting niet kennen, Metal Gear Solid En wat komt er ook op een X-Box.
Juist...Metal Gear Solid. Maar dan als Metal Gear Solid X http://www.xboxweb.com/previews/xbox/mgsx.html
Dus zo 'exclusive' is Metal nou ook weer niet.

Pieter
16-03-2002, 17:38
Halo komt trouwens ook naar de gamecube!

En alles van de gamecube is goedkoper dus meer geld om in dvd films te steken: keuze is duidelijk, geen xbox (te duur, te lelijk)
geen ps2 (te oud, te lelijk) dus een gamecube (nog geen nadeel gesignaleerd)

Anonymous
16-03-2002, 17:39
dus een gamecube (nog geen nadeel gesignaleerd)

Uhm... Dat lelijke paarse,lila uhhh wat is het eigenlijk mag van
mij gestolen worden hoor ,maar de kwaliteit is idd goed géén
twijfel mogelijk.

Pieter
16-03-2002, 17:44
Je hebt de keuze uit zwart, paars, roze (?), zilver en goud wel degelijk keus dus

Anonymous
16-03-2002, 17:46
Je hebt de keuze uit zwart, paars, roze (?), zilver en goud wel degelijk keus dus

Oow ok, dat wist ik niet dus ik heb niks gezegd Pieter :D

Marco
16-03-2002, 19:12
Uiteindelijk vond ik een artikel over 'het floppen' van de X-Box. Krap wel even achter mijn oren, want het artikel komt uit de Telegraaf (en we weten wel wat voor een sensatiekrant de Telegraaf is).

AMSTERDAM - Voor de elektronicazaken in ons land waren vannacht geen mensen in slaapzak te vinden die als eerste de Xbox wilden kopen. Op de eerste verkoopdag zijn er voor de kassa nog geen lange rijen gesignaleerd. De introductie van de Xbox lijkt geflopt.

De media en gamefanaten hadden hoge verwachtingen van de introductie van de Xbox, de spelcomputer van Microsoft. Grote elektronica- en softwarewinkels sloegen de gameconsole massaal in. Maanden van te voren konden mensen al inschrijven op de mysterieuze spelcomputer. Vanochtend bleek echter dat er op X-day vrijwel geen interesse is voor de spelcomputer.

Berichten uit Amerika dat het apparaat niet perfect is en dat er krassen op de spelcd's ontstaan lijken kopers tegen te houden. Ook moet de Xbox concurreren met de bekende gameconsole van Sony, Playstation2, en de in mei verwachte Gamecube van Nintendo. Laatstgenoemde fabrikanten hebben hun sporen op spelcomputergebied al verdiend. De komende weken moet uitwijzen of dat Microsoft ook gaat lukken.
Bron: De Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.box.xbox.spelcomputer.introductie.html)

Ik betreur erg dat er (weer) geen verkoopcijfers worden vrijgeven (ook niet tov de PS2). En het feit dat er het woord spelcd's staat, tja Telegraaf hé :rolleyes:

Marco
16-03-2002, 19:15
Halo komt trouwens ook naar de gamecube!
Grappig, ben niet nieuwsgierig, maar wat/waar is jouw bron gebaseerd op dit nieuwsfeitje?



dus een gamecube (nog geen nadeel gesignaleerd) Behalve dat een aantal Nintendo spellen mij niet bevallen, heb ik ook nog geen nadelen gesignaleerd. Dat de normale GameCube geen DVD's afspeelt vindt ik niet erg. Het is en blijft een spelcomputer.

Luther Hartog
16-03-2002, 19:19
Ik betreur erg dat er (weer) geen verkoopcijfers worden vrijgeven (ook niet tov de PS2). En het feit dat er het woord spelcd's staat, tja Telegraaf hé :rolleyes: Ik weet wel dat de X-Box de best verkopende console is van de laatste tijd, in Amerika

Glenn Smits
16-03-2002, 20:02
En vooral in een LAN party spelen met counterstrike fanaten. Ik word er niet goed van al die snipers.
Goed kijken hé (voordat er een rookbom o.i.d. naar je wordt toegegooid). Het is een leuk spel. Zeker een aanrader voor online gamen.

heb je weleens van de clan [WP] Wolf Pack gehoord? daar zit ik in. [WP]Cervantes
ik heb ook een zware hekel aan mensen die nonstop sniperen. (campers)

Marco
16-03-2002, 20:12
heb je weleens van de clan [WP] Wolf Pack gehoord? daar zit ik in. [WP]CervantesIk heb wel RTCW, maar van clans echter niet. Ik hou me eigenlijk daar niet zo mee bezig. Vorige weekend heb ik met een aantal vrienden een LAN party gehouden. Games als Quake 3, RTCW, MOHAA en Counterstrike hebben we gespeeld. Is wel leuk op zijn tijd.



ik heb ook een zware hekel aan mensen die nonstop sniperen. (campers) Bij ons (LAN party) zat er een sniper fanaat die letterlijk op daken zat. De VIP level (de helicopter en wat was het ook alweer voor een eiland) zat ie continue op daken. Vreselijk gewoon, je kan niet eens gewoon rennen laat staan rennen om naar de helicopter te gaan.

Ik denk dat online gamen (breedband natuurlijk)heel goed is voor de console markt. Ik weet dat de X-Box er (min of meer) klaar er voor is. Ik d8 ook de Dreamcast. Hoe het zit met de PS2 en GC met online gamen weet ik ff niet (heb me daar niet in verdiept).

Glenn Smits
16-03-2002, 20:21
Ik heb wel RTCW, maar van clans echter niet. Ik hou me eigenlijk daar niet zo mee bezig. Vorige weekend heb ik met een aantal vrienden een LAN party gehouden. Games als Quake 3, RTCW, MOHAA en Counterstrike hebben we gespeeld. Is wel leuk op zijn tijd.

Bij ons (LAN party) zat er een sniper fanaat die letterlijk op daken zat. De VIP level (de helicopter en wat was het ook alweer voor een eiland) zat ie continue op daken. Vreselijk gewoon, je kan niet eens gewoon rennen laat staan rennen om naar de helicopter te gaan.

Ik denk dat online gamen (breedband natuurlijk)heel goed is voor de console markt. Ik weet dat de X-Box er (min of meer) klaar er voor is. Ik d8 ook de Dreamcast. Hoe het zit met de PS2 en GC met online gamen weet ik ff niet (heb me daar niet in verdiept).

aha is wel cool ja die LAN parties
Je moet altijd heel snel op zo'n sniperaar afrennen dan krijgt ie moeite met schieten want vaak staat ie eerst ingezoomd. Gewoon op het dak klimmen en hem killen met machine gun (lol)

Pieter
18-03-2002, 16:39
Ik zag het laatst op een gamessite (betrouwbaar) dat Halo naar de Gamecube komt (de gamecube is trouwens ook al voorbereid om te broadband internetten).
Verder is Playstation2 en de Gamecube de best verkochte spelcomputer van de laatste 2 maanden in Japan en Amerika!

Scorpion
18-03-2002, 21:45
LAN parties kunnen denk ik wel cool zijn, ik ben er nog geweest op een officiele, maar op school heb ik ze wel gezien.
Zelf sluit ik liever een GameCube aan op mijn thuisbioscoopje en nodig een stel vrienden uit om te komen gamen, op de bank met een drankje erbij. Volgens mij bestaat er geen betere manier van gamen.

WBFT
20-03-2002, 01:52
Ik heb vandaag een X-Box aangeschaft.

Ik merk niks (tot weinig) van de lawaai die het zou moeten maken. Tony Hawk 3 ziet er beter uit op de X-Box dan op de PS2 aangezien ik die ook tijdelijk in bezit heb gehad.

Dat die te duur is klopt en dat zal in de komende maanden flink dalen. Ook aangezien hij zo gezegt "geflopt" is.

Mensen willen over het algemeen eerst kijken of het apperaat echt de moeite waard is. (aangezien die "slechte" volgens mij zwaar overdreven kritieken)

Dat de PS2 wel gelijk zwaar werd verkocht komt omdat PlayStation de naam heeft van een supergoed product (zoals ze hebben bewezen met de PSX). Waar ik het ook mee eens ben want de PSX en PS2 zijn supergoeie dingen. (net zoals Nintendo).

Ik denk dat over een X aantal maanden de X-Box net zo goed is bijgelopen als de PS2. En zo niet dan zou dat jammer zijn.

En tja voor het kijken van DVD's zijn spelcomputers over het algemeen ook niet voor bedoeld!!

Anonymous
20-03-2002, 07:11
Heb al voorzichtig vernomen dat volgende maand prijzen al moeten
gaan dalen vanwege de slechte verkoop van de X Box.... Iemand
hier meer info over ???

Scorpion
20-03-2002, 09:13
Het lijkt me de normaalste zaak van de wereld dat ze gaan dalen met de prijs, de concurentie is erg hoog. PS2 zakt al met de prijs, Xbox moet wel omdat ze de concurentie strijd gaan verliezen door tegenvallende verkopen over de hele wereld en omdat de GamCube eraan komt.
Wat de prijs gaat worden zou ik echt niet weten, maar aangezien dat de productie kosten nogal hoog zijn zou ik er maar niet te veel van gaan verwachten.

Marika
20-03-2002, 12:25
Gewoon op het dak klimmen en hem killen met machine gun (lol) Nee joh, hem van achteren besluipen en dan zijn keel doorsnijden! :D

Marika
20-03-2002, 12:30
Oh ja ben bijna 30 (tel ik nog mee?) Nou kan nog net denk ik, geniet er nog maar even van. Als je de 30 passeert hoor je achter de geraniums te zitten volgens sommigen ;)

Dadaveke
20-03-2002, 17:26
Ik heb gisteren de xbox gekocht en het spel Death or Alive 3
Moet zeggen het is Geweldig, hier kan de PS2 niet aan tippen.
Ik las hier vanalles dat de xbox enorme herrie maakt , geen last van.
Het is wel relax dat je spellen in een DTS of DD5.1 kan Spelen:D
Over de gamecube kan ik niet veel info verstrekken alleen dat ie in japan 6 van de 10 sterren kreeg.
De PS2 kreeg 7.5 van de 10 , en de Xbox kreeg 9 van de 10.

Pieter
20-03-2002, 17:37
Dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord!
In principe kun je de gamecube en de xbox niet eens beoordelen, er zijn nog maar een paar games uit!
En als het om techniek gaat kan de gamecube nooit een 6 krijgen:de controller is de fijnste van de drie, en omdat het ontwerp vierkant is hoor je hem niet koelen wat een groot probleem was bij de ps2 en de xbox.
De games op de xbox zuigen ook flink behalve Dead or Alive en Halo maar ja die komen ook op de gamecube!
Om de gamecube een 6 te geven vind ik echt schandalig gezien het veruit de beste van de drie is (starwars is het vetste spel van het jaar). ik vond de xbox te groot om 'm echt mooi in m'n interieur te zetten

Luther Hartog
20-03-2002, 18:31
Wat jij zegt Pieter is juist de grootste onzin, je kunt zien dat je Halo nog niet hebt gespeeld, met behulp van de beste controller die er is speel het mooiste spel, geruisloos, op de beste console die er is. Ga eerst eens spelen voordat je commentaar op een console levert. Over de Gamecube kan ik nog niks zeggen en jij ook niet, want die is er nog niet.

Scorpion
20-03-2002, 21:55
Hey Luthor, niet lullig bedoelt maar Pieter en ik hebben toevallig wel al een GameCube en een PS2 en een Xobox bespeelt, dus wij weten wel heel erg zeker dat wat we zeggen klopt.

Van alle 3 de machines die we hebben bespeelt is de gamecube verre weg de beste, hij is het mooist, kleinst en het stiltste van de drie, er zijn og niet veel spellen maar dat komt nog wel, en toch is die controller van de Gc het beste omdat die helemaal naar de handen is gevormt.

Die gamecube hebben we al ruim 3 maanden op import gehaalt (koste me wel ff 1500 gulden, maar goed....).
We hebben wel alles bespeelt anders eiden we ook nooit zulke dingen:)

Rob P.
20-03-2002, 22:48
Van alle 3 de machines die we hebben bespeelt is de gamecube verre weg de beste, hij is het mooist, kleinst en het stiltste van de drie..........

Ik snap je argumentatie niet. Vind je dit echt zo belangrijk? Belanrijker dan de Games?

Oja, succes morgenavond hè! ;)

Scorpion
20-03-2002, 23:12
ja, op dit moment vind ik het wel belangrijker, ik kan nog geen vergelijking in spellen trekken omdat ik er maar 3 op de gamecube heb. SmashBos melee, luigi's mansion en WaveRace.

En ik vind het wel gewoon belangrijk dat zoiets ook mooi is, je betaalt er al genoeg voor, en voor dat geld zie ik graag goede kwaliteit. Alles is al zo duur genoeg.

Als het goed is komt "mortal Kombat 5" op alle consoles uit, misschien kunnen we dan een betere vergelijking maken.

Marco
20-03-2002, 23:21
Nou kan nog net denk ik, geniet er nog maar even van. Als je de 30 passeert hoor je achter de geraniums te zitten volgens sommigen ;) Misschien dat er ooit een X-Box game komt speciaal voor 30 jaar en ouder. Namelijk Tuineren met Rob de Tuinman Episode I: De Geraniums. Oh jee het gaat wel erg hard. Waar die goeie ouwe tijd van Atari 2600 toch gebleven.

Marco
20-03-2002, 23:28
En ik vind het wel gewoon belangrijk dat zoiets ook mooi is, je betaalt er al genoeg voor, en voor dat geld zie ik graag goede kwaliteit. Alles is al zo duur genoeg.Er is een gezegde. Beauty comes within.

Tja zo'n Nintendo geval is min of meer geschikt om naar te kijken, echter ik dacht dat zijn functie was om ermee te kunnen spelen.

Dat duur valt wel mee. De GC is een eenmalige kostenpost. De games das wat anders, daar doe je het tenslotte voor.

Luther Hartog
21-03-2002, 00:01
Als het goed is komt "mortal Kombat 5" op alle consoles uit, misschien kunnen we dan een betere vergelijking maken. Maar je weet dat dat qua specs de X-Box iedereen klopt? Hoe kan het dan mooier zijn op de GC, Halo is onverslaanbor op de consoles. De PC-versie kan alleen beter zijn, maar verder denk ik dat de X-Box de krachtigste console is van de drie

Marco
21-03-2002, 00:17
Als het goed is komt "mortal Kombat 5" op alle consoles uit, misschien kunnen we dan een betere vergelijking maken. Ruik ik hier een competitie tussen de grote 3 ;) voor mij persoonlijk maakt het niet uit wie de winnaar of loser is.

Nathan Strik
21-03-2002, 10:38
verder denk ik dat de X-Box de krachtigste console is van de drie Qua rauwe processorkracht heb je inderdaad gelijk. Maar Nintendo heeft in de GameCube een heel zooitje custom-grafische chips gestopt die flink wat last van de processor wegnemen, vooral bij ingewikkelde grafische effecten. Ik had gelezen dat door de bank genomen de GameCube dus beter presteert dan de X-Box...
We zien het wel als het kubusje er ligt of dit waar is, maar in het verleden werkte Nintendo ook met succes op deze manier (wie herinnert zich nog de geweldige grafische chips in de SNES?!?) dus wie weet...

Scorpion
21-03-2002, 10:53
Yep dat klopt, Nintendo heeft zelf allerlei dingen ontworpen die de processor het leven wat makkelijker maakt.

Nintendo gebruikt dan ook nog eens een custommade MAC chip, en die kun je pushen tot meer dan 7 keer de originele kloksnelheid, kan dus ongeveerboven de 2 gigahertz komen.
De X-box gebruikt daaraan tegen een een Intel chip, en die zijn weer gevoeliger voor burn-outs. (niet verzonnen, allemaal gelezen in vakbladen).

Luther Hartog
21-03-2002, 12:33
(niet verzonnen, allemaal gelezen in vakbladen). De Power Unlimited?

WBFT
21-03-2002, 12:44
hehehe.. :D

't is ook altijd hetzelfde he luther

Rob P.
21-03-2002, 14:56
De Power Unlimited?

Nee 'The official Nintendo Gamecube Magazine' Die mogen toch alleen maar positieve dingen zeggen, net zoals PS(2)M.

Pieter
21-03-2002, 15:06
De apple processor die in de gamecube zit kun je zelfs 10 keer "pushen" voor een snellere data verwerking!
Maar wie het spel starwars rogue leader gespeeld of gezien heeft, ziet meteen dat er qua grafische kwaliteiten geen xbox aan kan tippen, dit spel laat zien wat de gamecube eigenlijk tot in staat is: 15 miljoen polygonen over je teeveetje laten rollen zonder hapering of whatever.
En trouwens zooo geweldig was Halo niet ik vond het zelfs heel erg weinig diepgang hebben (op alle gebieden, ik dacht dat ik alles al een keer eerder gezien had)
Ben benieuwd of er in de gamecube versie wat verbeteringen in zitten.

Luther Hartog
21-03-2002, 16:06
Laten we maar ophouden met deze fan-boy discussie, want niemand (PS2 en GC- fan-boys) zal er toch toegeven dat de X-Boxde krachtigste is van de 3. Als je Halo veel van hetzelfde vind, dan moet je Star Wars ook wel kunnen poepen, ik ga niet zeggen dat ik een spel slecht vind omdat er veel zijn in dat genre. Als die specifieke game de beste is, dan is het gewoon een goed spel.

Scorpion
21-03-2002, 22:08
Waar heb je gelezen dat de Xbox de krachtigste is?? Power Unlimited??

Luther Hartog
21-03-2002, 22:20
Waar heb je gelezen dat de Xbox de krachtigste is?? Power Unlimited?? Zulke bladen lees ik niet, ik kijk onafhankelijk websites, zoals Tomshardware en Anandtech, maar die zul je wel niet kenne

Marco
22-03-2002, 00:03
Zulke bladen lees ik niet, ik kijk onafhankelijk websites, zoals Tomshardware en Anandtech, maar die zul je wel niet kenne Een tip: als je wat linken (artikelen die beweren dat de X-Box de krachtigste is) had neerzet dan ben je van die Power Unlimited reputatie gezeik af. BTW: Ik zoek me het apenlazerus op Tomshardware maar ik kan (tot nu toe) niks vinden over the raw power of X-Box .

Ik heb wel een andere vergelijk link gevonden:
http://www.xboxmagonline.com/xbox/info/xbox_spec.html

Het onafhankelijk van deze (X-Box) website laat ik in het midden.

Luther Hartog
22-03-2002, 06:44
Ik zal vanmiddag wel een link opzoeken, ik moet nu naar school

Marco
22-03-2002, 16:38
Ik zal vanmiddag wel een link opzoekenAlvast bedankt :)

WBFT
23-03-2002, 03:56
ooooooh jee, wat gaan we allemaal negatief lopen doen. Ik weet iniedergeval dat qua power (processor en geheugen) de X-Box de PS2 aankan (en ik heb geen fuck tegen de PS2, De Playstation is absoluut een superding) Maaruh ik ken de GC niet en dat moet ik nog maar is zien. Wat best zal zijn is dat StarWars super cool is maar van de Nintendo spellen die voorgaand zijn geweest vond ik de PSX nog het beste dus vraag ik me af wat de X-Cox ons zal brengen. BEst wel wazig, maar hieruit kan je beconcluderen dat ik tot nu toe (ookal zijn er "maar" 10 spellen) de X-Box grafisch en qua speelbaarheid als beste ervaar!! Die groote PADS vind ik tot nu toe de beste van welke console dan ook. GROOT is van mijn part GOED.... Ik koop de GC ook wel en dan horen jullie de rest van mij wel...


grtn!!

Peedeepee
23-03-2002, 06:18
X-Box is een console ervaring zoals ik nog nooit heb gehad. En mijn favo softwarefabrikant EA (Fifa 2002, F1 2002, Medal Of Honor: AA etc.) geeft zijn spellen voor xbox uit, dus ik ben een heel gelukkig man! *LOL*;) :D

Rob P.
23-03-2002, 18:14
ja, op dit moment vind ik het wel belangrijker, ik kan nog geen vergelijking in spellen trekken omdat ik er maar 3 op de gamecube heb. SmashBos melee, luigi's mansion en WaveRace.

En ik vind het wel gewoon belangrijk dat zoiets ook mooi is, je betaalt er al genoeg voor, en voor dat geld zie ik graag goede kwaliteit. Alles is al zo duur genoeg.

Als het goed is komt "mortal Kombat 5" op alle consoles uit, misschien kunnen we dan een betere vergelijking maken.

Hey, Scorp heb je trouwens Luigi's Mansion al uitge-Europacup...uhhhh....ik...bedoel....uitgespeeld?:p :D :D :D (Sorry, moest ff, ik weet ik, weet, off-topic)

Pieter
24-03-2002, 11:36
Ouch die zat!

(ik ben geen psv fan dus mij boeit het niet)

Scorpion
24-03-2002, 17:54
Nee, ik heb het toevallig nog niet uitgespeeld.

Off topic: PSV hoeft tenminste niet op een ouwe dinosaurus te leunen om te winnen.

Luther Hartog
24-03-2002, 18:09
Off topic: PSV hoeft tenminste niet op een ouwe dinosaurus te leunen om te winnen. En Jan Heintze dan?

Marco
24-03-2002, 22:27
http://news.com.com/2100-1040-866288.html

'Uitgebreide' artikel over de PS3 en X-Box

Scorpion
27-03-2002, 15:08
En Jan Heintze dan?

Jantje mag dan misschien wel oud zijn, maar PSV leunt er niet op. Ik durf te wedden dat als van Hooijdonk niet naar Feyenoord was gekomen dat ze dan NOOIT zo hoog hadden gestaan.

Anyway....
Niemand verdient dit jaar om kampioen te worden.

Rob P.
27-03-2002, 15:14
Jantje mag dan misschien wel oud zijn, maar PSV leunt er niet op. Ik durf te wedden dat als van Hooijdonk niet naar Feyenoord was gekomen dat ze dan NOOIT zo hoog hadden gestaan.


Misschien is dat wel zo, maar mag een team van jouw dan geen goei voetballers hebben ofzo? Ik denk ook dat je de inbreng van Onno, Tomasson en van Wonderen niet moet onderschatten. En trouwens PSV leunt vrijwel volledig op van Bommel, maar daar is toch niks mis mee?:)

Trouwens, ik denk dat we deze discussie beter naar deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4346) thread kunnen verhuizen

Yi-Long
27-03-2002, 20:23
Ehm....is de X-box regio-vry voor DVD's, of alleen voor spellen?

Marco
28-03-2002, 18:54
ZDNet (http://www.zdnet.nl/News.cfm?id=16598) heeft een artikel geplaatst omtrend de verkoopcijfers van X-Box.
Een aantal gamers onder ons riepen al dat de X-Box geflopt is. Dat kan wel zo zijn, echter ik miste de verkoopcijfers. Die zijn (nu) bekend gemaakt door marktonderzoeksbureau MCV (via Duitse nieuwsdienst Heise Online http://www.heise.de/newsticker/data/hag-28.03.02-000


stukje uit het artikel
Volgens cijfers van MCV, bekendgemaakt door de Duitse nieuwsdienst Heise Online, zijn er in de drie dagen na de lancering op 14 maart maar 10.000 consoles verkocht in Duitsland. Ook in Frankrijk bleef de verkoop beperkt tot een vergelijkbare hoeveelheid. Alleen in het Verenigd Koninkrijk zou de Xbox wel aanslaan: daar zouden circa 48.000 apparaten zijn verkocht.

MCV relativeert de cijfers. Het blijft onduidelijk of het gaat om de verkoop van winkels aan klanten of van de groothandel aan winkels. Ter vergelijking zegt Heise dat de Play Station 2 in de eerste twee dagen na zijn lancering goed was voor 140.000 verkochte spelcomputers in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk alleen.

Los van de cijfers van MCV komt ook de investeringsbank SoundView Technology Group tot de conclusie dat de verkoop slecht gaat. Ze gelooft dat de tegenvallende ontvangst in Europa en Japan - waar de console eind februari verscheen - ervoor zal zorgen dat de Xbox Microsofts verwachtingen niet waarmaakt. In plaats van de 4,5 tot 6 miljoen consoles die Microsoft dit jaar wil verkopen, zullen er 4,35 miljoen Xboxen over de toonbank gaan, meent SoundView. Ze gelooft dat de hoge prijs van de Xbox het succes van de console in de weg staat.

Het is op zich niet vreemd dat Microsoft wel beweerd dat de X-Box een groot succes is. Echter hierbij geloof ik Micorsoft (natuurlijk) niet, omdat ze hun X-Box aan de man moeten brengen (duh!).

Persoonlijk geloof ik nog steeds in de X-Box. Ik heb er nog steeds vertrouwen in.....mits Microsoft wat aan die prijs doet. 3 Mei komt de GC al aan die is wel €230,- goedkoper. PS2 heeft niks te vrezen denk ik. Genoeg games en een redelijke prijs zijn nog de dingen die PS2 als voordelen hebben.

Luther Hartog
28-03-2002, 19:31
Originally posted by Marco
[BPersoonlijk geloof ik nog steeds in de X-Box. Ik heb er nog steeds vertrouwen in.....mits Microsoft wat aan die prijs doet. 3 Mei komt de GC al aan die is wel €230,- goedkoper. PS2 heeft niks te vrezen denk ik. Genoeg games en een redelijke prijs zijn nog de dingen die PS2 als voordelen hebben. Ehm...gaat de GameCube dan 139€ kosten? Das idd niet duur, maar ik dacht dat ie zo'n 250€ ging kosten en dan is ie naar mijn berekening 120€ goedkoper, want de X-Box kost bij verscheidene winkels 369€, ik geef je 1 URL, Gameshop (http://www.gameshop.nl)

Marco
28-03-2002, 19:52
Ehm...gaat de GameCube dan 139€ kosten? Das idd niet duur, maar ik dacht dat ie zo'n 250€ ging kosten en dan is ie naar mijn berekening 120€ goedkoper, want de X-Box kost bij verscheidene winkels 369€, ik geef je 1 URL, Gameshop (http://www.gameshop.nl)
Wacht ff, wacht ff. Ik ben geen rekenwonder. Dus even opnieuw (voor mij ;) ) Ik pakte de standaard adviesprijzen X-Box €479,- GC €249,- is dus een verschil van €230,- en dus zei ik dat de GC €230,- goedkoper was (dan de X-Box, want daar had ik het dus over...of was ik daar niet genoeg duidelijk in).

Luther Hartog
28-03-2002, 21:10
Hmm hier zit wel 1 maar achter (bij de Gameshop).
Let op: aankoop van 1 spel bij Xbox verplicht, maximaal 1 Xbox per klant. Dus niet echt (geheel) €369,- ;) Dat klopt, maar als je een XBox koopt, wil je daar waarschijnlijk wel op spelen, dus koop je er automatisch een spel bij.

Luther Hartog
28-03-2002, 21:12
Ik pakte de standaard adviesprijzen X-Box €479,- GC €249,- is dus een verschil van €230,- en dus zei ik dat de GC €230,- goedkoper was (dan de X-Box, want daar had ik het dus over...of was ik daar niet genoeg duidelijk in). Ja, maar je gaat toch geen adviesprijs betalen als het 120€ goedkoper kan? En gameshop is niet de enige winkel hoor

Marco
28-03-2002, 21:19
Ja, maar je gaat toch geen adviesprijs betalen als het 120€ goedkoper kan?Mee eens. Ik ben een voorstander van concurrende prijzen (wie niet). Helaas hanteren teveel winkels wel de X-Box adviesprijs. Dat maakt €479,- wel de meest voorkomende prijs...tja vandaar het voorbeeld van adviesprijs. Als zuinige Nederlander wordt dan geleerd om 'verder' te kijken.



En gameshop is niet de enige winkel hoorIk zou zeggen, kom maar op (en sla je slag ;) )

Peedeepee
28-03-2002, 21:42
Ehm.......Gameshop (http://www.gameshop.nl)

Tja...het zijn weer die hagenaars !!

Ik ken maddie en wouter (Gameshop) al heel erg lang...als kind kwam ik al bij hun, zijn echt de specialist in de regio den haag...

Luther Hartog
28-03-2002, 22:26
Grappig, maar heeft iemand nou al krassen op z'n DVD's gezien, mijn vrienden namelijk niet.

Luther Hartog
29-03-2002, 07:16
Ik zou willen dat ik 't verzon, maar het argument is meerdere keren langsgekomen in bijv. alt.games.video.sony-playstation2 ... Nee...en dat is een lekker subjectief zooitje...NOT!

Edwin vd Zwaard
29-03-2002, 11:24
Nee...en dat is een lekker subjectief zooitje...NOT!

sub·jec·´tief (bn.)

1 tot het subject behorend
2 betr. hebbend op, uitgaand van de persoonlijke zienswijze of smaak
3 [taal.] het onderwerp betreffende

Dus WEL een subjectief zooitje...

ob·jec·´tief2 (bn.)

1 zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen <=> subjectief

Of ze ook objectief zijn is dan de vraag... Niet te veel met moeilijke woorden willen spelen :D:D

Marika
29-03-2002, 12:28
Morgen gaat mijn broer een X-box kopen, ik ben heel benieuwd! :)
Waarschijnlijk met de spellen Halo en Dead Or Alive 3.
Dat worden dus leuke paasdagen! :D

Marika
29-03-2002, 12:36
Gelijk een tweede gamepad erbij kopen dan :). DOA is vooral erg leuk om tegen iemand anders te spelen. Ja dat is wel de bedoeling, het schijnt dat je er bij de FRS een extra gamepad bij krijgt. Hopelijk geldt die actie morgen ook nog. :)

Luther Hartog
29-03-2002, 14:25
Morgen gaat mijn broer een X-box kopen, ik ben heel benieuwd! :)
Waarschijnlijk met de spellen Halo en Dead Or Alive 3.
Dat worden dus leuke paasdagen! :D Dat zijn ook mijn 2 favo spellen, met Project Gotham op een 3e plek. Veel plezier ermee

Luther Hartog
29-03-2002, 14:27
Ja dat is wel de bedoeling, het schijnt dat je er bij de FRS een extra gamepad bij krijgt. Hopelijk geldt die actie morgen ook nog. :) Marika, ik hoop dat je dit op tijd leest. Ga je XBox niet bij de FRS halen, maar bij Gameshop (http://www.gameshop.nl) Daar kost ie 369€, je bent alleen verplicht om 1 spel te kopen, maar dat is natuurlijk logisch dat je dat gaat doen, wat heb je anders aan een XBox

Luther Hartog
29-03-2002, 14:31
ik doelde op de enorme hoeveelheid X-Box troll-posts in die nieuwsgroep waarin "It's an American product" als een van de redenen voor de koop van een X-Box wordt aangedragen. Dat is idd zielig, een console gaat om de games, gameplay en graphics. En als je dat bij een XBox beter vind moet je die kopen en als je dat van een PS2 beter vind moet je die kopen. PS: over die nieuwsgroepen, daar zat ik ook een tijdje bij, bij die van de XBox en die van PS2, maar daar wordt maar zelden redelijk gediscussieerd. Het stomste wat ik wel ooit heb gelezen was dat iemand geen XBox ging kopen, omdat ie te groot is:rolleyes: . Kijk als ie nou 2 meter breed is ofzo, ok, maar hij heeft (bijna) dezelfde lengte en breedte maten als de PS2, hij is alleen wat dikker, maar goed daar krijg je natuurlijk wel wat voor terug.

Marika
29-03-2002, 16:05
Ga je XBox niet bij de FRS halen, maar bij Gameshop (http://www.gameshop.nl) Daar kost ie 369€Ik weet dat hij daar goedkoper is. Maar dat zit ergens in Den Haag meen ik? Dat schiet niet op want mijn broer en ik wonen in Den Bosch. Als je de treinreis en de extra gamepad erbij rekent, is het niet veel goedkoper meer dan bij FRS.
Maar gelukkig kost het mij helemaal niks :D

Luther Hartog
29-03-2002, 17:12
die zitten idd in Den Haag, jammer voor je broer. In ieder geval veel plezier met de Xbox

Luther Hartog
31-03-2002, 15:11
Jippie, ik heb een XBox gekocht, morgen krijg ik hem. Ik heb hem van een vriend van een vriend kunnen kopen voor 400€, inclusief 2 controllers, Halo, Project Gotham en een Memorycard. Niet verkeer dacht ik zo

Anonymous
31-03-2002, 16:41
Jippie, ik heb een XBox gekocht, morgen krijg ik hem. Ik heb hem van een vriend van een vriend kunnen kopen voor 400€, inclusief 2 controllers, Halo, Project Gotham en een Memorycard. Niet verkeer dacht ik zo

Niet verkeerd nee Luther ! Als je 400€uro's over de
balk wil smijten :rolleyes:

:D :D :D

Scorpion
31-03-2002, 18:31
Gefeliciteerd met je X-box aankoop.
Tis niet mijn eerste keuze als ik teveel geld had, maar als jij er tevree mee bent, prima.

trouwens... hij is wel zeer veel groter als de PS2, maar dat doet er ff niet toe

Marika
01-04-2002, 19:49
Vandaag de X-Box uit kunnen proberen bij mijn broer. In 1 woord GEWELDIG! :D :D
Op een 82 cm breedbeeld tv Halo en Dead Or Alive 3 gespeeld...kwijl.... :)
Ik heb geen nadelen kunnen ontdekken. Als ik de verhalen hier had moeten geloven zou de X-box zo ontzettend groot zijn, nou dat viel me dus 100 % mee. Hij is in ieder geval kleiner dan een DVD speler en niet echt veel groter dan een PS2, alleen wat dikker. Ik vond hem mooi compact, en hij maakt ook geen herrie trouwens (nog zo'n fabeltje).
Controllers liggen perfect in de hand, ook niks mis mee.

Conclusie: Ik wil ook een X-Box!!! :D ;)

Isis
01-04-2002, 19:57
Conclusie: Ik wil ook een X-Box!!! :D ;)

Eh...wanneer ben je jarig?!:D

Marika
01-04-2002, 20:07
Eh...wanneer ben je jarig?!:D Krijg ik er een van jou dan? :D ;)
Nee duurt nog wel even, en eigenlijk mag ik er dan helemaal niet meer mee spelen, want dan ben ik nog ouder. ;)
Op een gewone tv zal het toch wel een stuk minder zijn nu ik het in breedbeeld gezien heb. Moet ik eerst een breedbeeld tv kopen... krijg het nog druk zo :D

Scorpion
01-04-2002, 22:28
Wow....okey....Als je de Xbox al mooi vond, moet je 3 mei maar eens gaan kijken naar de Nintendo GameCube.
Ik heb er al eentje thuis staan (import) en op 3 mei haal ik nog de europese GC. je kunt er dan ook geen DVD's mee afspelen, maar iedereen is hier wel zo slim om een echte DVD speler te kopen. Daarom is de GC ook de helft goedkoper dan de Xbox en PS2.

http://communities.msn.com/scorpionsdomain

Luther Hartog
02-04-2002, 02:09
Daarom is de GC ook de helft goedkoper dan de Xbox en PS2.
De Gamecube gaat 250€ kosten, de XBox kost 369€, kun je rekenen? En de XBox heeft idd geen nadelen Marika, alleen zitten hier heel veel Playstation-fanboys. Jammer, want de meeste zullen er nog geen eens op gespeeld hebben en nemen zomaar een mening van iemand anders over.

Marco
02-04-2002, 03:19
De Gamecube gaat 250€ kosten, de XBox kost 369€Zo is de X-Box weer duurder geworden :rolleyes: ;) ;) ;)

Gabriël de Rop
02-04-2002, 08:13
Wow....okey....Als je de Xbox al mooi vond, moet je 3 mei maar eens gaan kijken naar de Nintendo GameCube.
...... Daarom is de GC ook de helft goedkoper dan de Xbox en PS2.

http://communities.msn.com/scorpionsdomain

Maar ik heb laatst "gehoord" dat de games van de GC wel weer wat duurder zullen zijn dan die van de X-BOX (zoals wel vaker met Nintendo games...zie het verleden).....ongeveer rond de €75-80 !!
Iemand hier meer info over ?

Scorpion
02-04-2002, 11:11
Klopt, voorheen waren de nintendo spelen veel duurder omdat het niet zo makkelijk was om te produceren, omdat ze cartridges gebruikte in plaats van cd's.

Maar nu Nintendo ook overgestapt is naar dvd's is het dus allemaal makkelijker om te maken, en daarom gaan de spellen ongeveer 60 euro per stuk kosten, net zoals alle andere spel computers. Het feit dat nintendo eigen ontwikkelde mini dvd's gebruik is geen invloed op de prijs verschillen

Scorpion
02-04-2002, 11:14
Luthor, vergelijk mij nooit met een PSx fan, ik weet wel waarover ik praat, daarom praat ik er ook over. Zoals gezegt heb ik de GC op import, klaar, verders niets, dus doe even niet zo bijdehand door iedereen over 1 kam te scheren

Gabriël de Rop
02-04-2002, 11:18
Klopt, voorheen waren de nintendo spelen veel duurder omdat het niet zo makkelijk was om te produceren, omdat ze cartridges gebruikte in plaats van cd's.

Maar nu Nintendo ook overgestapt is naar dvd's is het dus allemaal makkelijker om te maken, en daarom gaan de spellen ongeveer 60 euro per stuk kosten, net zoals alle andere spel computers. Het feit dat nintendo eigen ontwikkelde mini dvd's gebruik is geen invloed op de prijs verschillen

Hmmm, ok....de hoge prijzen van de Nintendo games in het verleden lagen idd aan de productiekosten van de cartridges, maar ik las laatst een advertentie in een engels DVD magazine, waarin X-BOX games voor £65 werden aangeboden en GC games voor £80 (!!) ....
Dus hierdoor vroeg ik me af of dat ook hier in de rest van Europa zo zou zijn.

Rob P.
02-04-2002, 11:30
Luthor, vergelijk mij nooit met een PSx fan...

Je kan het ook als een compliment zien...:D :D ;)

Marika
02-04-2002, 12:11
Wow....okey....Als je de Xbox al mooi vond, moet je 3 mei maar eens gaan kijken naar de Nintendo GameCube.Dit vind ik wat flauw alsof de X-Box een minderwaardig apparaat is. En dat ik daar al van onder de indruk zou zijn. Het lijkt me overigens stug dat de GameCube de graphics van de X-Box zal overtreffen, misschien evenaren...maar we zullen zien :)

[B]Ik heb er al eentje thuis staan (import) en op 3 mei haal ik nog de europese GC.Ik heb net even op een GameCube site rondgekeken en het valt me op dat behalve Rogue Squadron er weinig leuke spellen voor zijn op dit moment. Mijn eerste indruk... het lijkt erop dat de Gamecube voor een wat jonger publiek bedoelt is. Tja Mario, Pokemon, Sonic...:rolleyes: En het apparaat zelf lijkt wel iets van 'My First Sony' :D

Ik heb een tijdje terug filmpjes gezien op tv van Rogue Squadron en dat is inderdaad een erg mooi spel. Maar ja de andere spellen vind ik niet zo interessant. Welke spellen heb je er zelf op geprobeerd?

Iedere console zal straks zijn eigen toppers hebben. Je kunt moeilijk spreken van deze is beter dan die. Als ik het geld ervoor had kocht ik ze misschien wel allemaal. :)

Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar Buffy The Vampire Slayer op de X-Box, dat spel verschijnt in juni meen ik. :D :cool:

Pieter
02-04-2002, 12:20
Wat je zegt rogue squadron overtreft de xbox op het grafische vlak, de controllers zijn gewoon veel fijner als die van de xbox dat staat buiten kijf
er komen 25 spellen uit op 3 mei samen met de gamecube, lijkt me stug dat daar niks interessants tussenzit op starwars na, er it van alles tussen. De gamecube is trouwens ook in het wart verkrijgbaar zodat hij er wat volwassener uitziet, er zitten geen laadtijden op de spellen. allemaal voordelen die mij over hebben gehaald om een gamecube te kopen in plaats van zo'n nutteloze niXbox

Marika
02-04-2002, 12:53
Wat je zegt rogue squadron overtreft de xbox op het grafische vlak, de controllers zijn gewoon veel fijner als die van de xbox dat staat buiten kijf Natuurlijk... buiten kijf.... :rolleyes:
X-Box controllers werken perfect hoor. Ik heb trouwens niet gezegd dat Rogue Squadron de XBox grafisch overtreft. Daarvoor zal ik eerst meer games op de X-Box moeten zien (een vergelijkbaar soort spel) en Rogue Squadron zelf zien en spelen op de GameCube i.p.v. een filmpje.

[B]De gamecube is trouwens ook in het zwart verkrijgbaar zodat hij er wat volwassener uitziet, er zitten geen laadtijden op de spellen.Er zitten ook geen laadtijden op de spellen van de X-Box. Geweldig argument dus.

[B]Allemaal voordelen die mij over hebben gehaald om een gamecube te kopen in plaats van zo'n nutteloze niXbox Ach da's nou weer jammer zo'n kinderachtige opmerking.
Het blijft me verbazen dat wanneer men een voorkeur heeft voor een bepaalde console, een andere console (onterecht) de grond in gestampt schijnt te moeten worden...zucht :(
Waarom kan er niet gewoon toegegeven worden dat er meerdere goede consoles op de markt zijn, die ieder hun sterke punten hebben? :rolleyes:
Het lijkt hier wel een kleuterklasje.

Pieter
02-04-2002, 13:07
Ik moet toegeven Halo en Dead or alive 3 waren wel goede spellen (komen alletwee op de gamecube).
Maar laden moesten ze zeker wel! en ik stamp de xbox helemaal niet de grond in; ik geef gewoon een aantal feiten die hem (de xbox) beduidend minder maken dan de gamecube

Marika
02-04-2002, 14:02
Ik moet toegeven Halo en Dead or alive 3 waren wel goede spellen (komen alletwee op de gamecube).
Maar laden moesten ze zeker wel! en ik stamp de xbox helemaal niet de grond in; ik geef gewoon een aantal feiten die hem (de xbox) beduidend minder maken dan de gamecube Jouw 'feiten' zijn niet meer dan wat persoonlijke meningen over controllers e.d. Ik heb geen feiten gezien die de X-Box beduidend minder zouden maken. En al helemaal niet om hem als een "nutteloze nixbox" te betitelen. Over het laden van de spellen...daar heb ik niks van gemerkt. Het zal me dus wel een laadtijd zijn als het me niet eens opgevallen is. Echt een 'feit' om over te vallen ja die laadtijd. :D
Kijk als je nou zou zeggen dat de GameCube je meer aanspreekt omdat hij een stukkie goedkoper is. Het is inderdaad een feit dat hij goedkoper is.
Ik ben benieuwd naar Halo en DOA 3 op de Gamecube, dan heb je pas vergelijkingsmateriaal. :)
En wie weet als er genoeg leuks op verschijnt, dat ik er ook nog ooit een koop.
We wachten af... ;)

Scorpion
02-04-2002, 17:33
Prima, ik geef hier ook mijn eigen mening gebaseerd op ervaringen die ik met die 2 heb ondervonden.

Mijn mening is dat de X-box heel erg veel lawaai maakt tijdens het draaien van DVD's tegenover de gamecube, voor mij is dit bijzonder hinderlijk en daarom heb ik dus al vaker gezegt dat dat ding (box) naar mijn mening te veel lawaai maakt, als je dat zelf niet hort dan besteed je er niet veel aandacht aan of het doet je niks.

Mijn mening is ook dat de controller niks waard is van de x-box omdat ik na een 10 minuten al kramp in mijn handen had omdat een paar randen van de controller niet goed waren aangepast aan mijn handen, hij lag dus gewoon niet lekker, reageren deden ze wel. Bij nintendo liggen die dingen perfect in mijn handen omdat ze er naar gevormt zijn, ik had na 3 dagen nog niet eens een beginnend krampje of vingers die moe waren. Ook dit is voor mij een belangrijk feit waarom ik dan toch voor nintendo kies.

Echt heel veel spellen zijn er nog niet te vergelijken, dus dat ga ik dan ook nog niet doen. Mochten deze dingen bij jullie niet meewegen in jullie beslissing dan zal ik echt pas de laatste zijn die jullie tegen gaat houden, ik probeer alleen met mijn ervaringen duidelijk te maken dat ik de x-box teveel fouten vind hebben, dit is niet bedoeld om jullie meningen te veranderen.

Ook het feit dat er een kans is dat de x-box echt dvd's zou bekrassen is vor mij nog een feit om geen x-box te kopen, alleen het risico al, maar ja het is jullie geld, jullie hebben er hard voor gwerkt en dus verdienen jullie allemaal het recht om het uit te geven aan wat jullie willen.

Ik praat alleen uit ervaring omdat ik een week lang de x-box hebt geleend en die naast een GC heb gezet, wat jullie met dit advies doen is helemaal aan jullie.

Het enige wat ik nog kwijt wil is dit:

GAME ON!!!!!

http://communities.msn.com/scorpionsdomain

Glenn Smits
02-04-2002, 17:41
NINTENDO FOREVER

Pieter
02-04-2002, 17:51
Amen!

Marika
02-04-2002, 19:24
Mijn mening is dat de X-box heel erg veel lawaai maakt tijdens het draaien van DVD's tegenover de gamecube, voor mij is dit bijzonder hinderlijk en daarom heb ik dus al vaker gezegt dat dat ding (box) naar mijn mening te veel lawaai maakt, als je dat zelf niet hort dan besteed je er niet veel aandacht aan of het doet je niks.Oke ik heb er geen DVD's in afgespeeld dus wie weet dat hij dan ineens wel herrie gaat maken. Ik kan me inderdaad voorstellen dat de Gamecube geruisloos is wat betreft het afspelen van DVD's, aangezien die er niet inpassen :D

Trouwens ik weet niet wat voor woonkamer jij hebt, maar bij mijn broer zit je toch wel een aantal meter van de console af hoor.
Als je met dat ding op schoot gaat zitten zul je vast wel iets horen, maar denk niet dat dit de bedoeling is ;)

Marika
02-04-2002, 19:43
GAMECONSOLES FOREVER Zo is dat, helemaal mee eens! :D :p

Marika
02-04-2002, 21:54
Wat mijn woonkamer betreft overigens (al was die opmerking niet voor mij bedoeld ;)), onderaan m'n HT pagina staat een link naar een plaatje :). Ziet er gezellig uit! :)
Maar als ik het goed zie zit je vanaf de bank altijd schuin op je tv te kijken, vind je dat niet lastig? Of zit jij in die stoel? ;)

Luther Hartog
02-04-2002, 23:51
Mijn mening is ook dat de controller niks waard is van de x-box omdat ik na een 10 minuten al kramp in mijn handen had omdat een paar randen van de controller niet goed waren aangepast aan mijn handen, hij lag dus gewoon niet lekker, reageren deden ze wel.
Ook het feit dat er een kans is dat de x-box echt dvd's zou bekrassen is vor mij nog een feit om geen x-box te kopen, alleen het risico al, maar ja het is jullie geld, jullie hebben er hard voor gwerkt en dus verdienen jullie allemaal het recht om het uit te geven aan wat jullie willen.

Ik praat alleen uit ervaring omdat ik een week lang de x-box hebt geleend en die naast een GC heb gezet, wat jullie met dit advies doen is helemaal aan jullie.
[/url] Van de GC kan ik nog niks zeggen, omdat ik die nog niet heb uitgeprobeerd, maar de PS2 en de X-Box heb ik beide nu al genoeg gespeeld om te zien wie daarvan de winnaar is en dat is toch echt de X-Box.

Wat die controller betreft, als je handen echt kramp krijgen, dan neem je toch de kleinere controller erbij? Er is namelijk speciaal voor schorpioenen een kleienere controller:).

Wat die krassen betreft, misschien is dat zo, alleen ik ga geen DVD's op mijn X-Box kijken, daar is ie ook niet voor bedoeld.

Pieter
03-04-2002, 14:53
Waarom? alleen omdat ik gelijk heb zeker?

Scorpion
03-04-2002, 17:19
Pieter en ik spreken uit ervaring, en het feit dat wij op alles een antwoord hebben is gewoon games ervaring. feit blijft xbox maakt een hoop lawaii, dus dan moet ik het volume ook omhoog zetten. knap irri dus als dat alleen zo te verhelpen is.

Marco
03-04-2002, 18:52
maar ik las laatst een advertentie in een engels DVD magazine, waarin X-BOX games voor £65 werden aangeboden en GC games voor £80 (!!) ....
Dus hierdoor vroeg ik me af of dat ook hier in de rest van Europa zo zou zijn.
Heb enkele prijzen voor je. Let wel. Dit zijn standaard prijzen die je (bijna) overal tegen komt in Nederland.

Starwars Rogue Squadron Cube € 59,95
Batman Vengeance Cube € 59,95
Spiderman Cube € 59,95
Crazy Taxi Cube € 59,95
Sonic Adventure 2 Battle Cube € 59,95
Tony Hawk Pro Skater 3 Cube € 59,95

Hmmm niet veel variate in prijzen voor de GC.

Bij www.amazon.co.uk kosten de meeste CG games £34.99 (€ 57,-) ex verzenkosten.

De games van X-Box zijn duurder. Zeker in Nederland (ook hier praat ik over normale standaard prijzen). Ik heb gemiddelde US prijzen gezien van $ 50,- (tussen de €55 en €60).

Ik zelf ben van plan om al mijn X-Box games te kopen bij www.play.com Die X-Box spellen kosten daar tussen de £37.99 en £39.99 (zeg maar tussen de €62,- en €66,-) scheelt weer wat.

Marika
03-04-2002, 20:23
Pieter en ik spreken uit ervaring, en het feit dat wij op alles een antwoord hebben is gewoon games ervaring. feit blijft xbox maakt een hoop lawaii, dus dan moet ik het volume ook omhoog zetten. knap irri dus als dat alleen zo te verhelpen is. Dus...? :confused: De rest spreekt niet uit ervaring wil je zeggen? Ik speel al games sinds het "Pong tijdperk", maar goed...
Er wordt weer heel wat met 'feiten' gegooid merk ik. Meen je dat nou dat je overal een antwoord op hebt, want dat gevoel heb ik dus helemaal niet. Welke games heb je nu eigenlijk gespeeld op de X-Box en de GameCube? En hoe ver zit je van de console af?

Je zegt steeds hetzelfde over de controllers en over het lawaai.
Als je hem lawaai vindt maken dan zit je er blijkbaar veel te dichtbij, of de console heeft een defect. Die X-Box van mijn broer maakt namelijk geen lawaai.
Als je niet overweg kunt met de controllers, er zijn zoals Luther al schreef kleinere controllers te koop. Mijn broer heeft de normale standaard controller en een wat kleinere.

Misschien ben je wel zo gewend aan Nintendo controllers dat je geen andere controller meer als prettig kunt ervaren. Als de controller wat groter is en een andere indeling heeft qua knoppen dan gebruik je de spieren in je handen weer anders, en zul je inderdaad sneller kramp kunnen krijgen. Dit heeft dus niks te maken met een minder goede controller maar eerder met het wennen aan een andere controller dan een Nintendo model.
Dit is dus iets persoonlijks, en daar zal echt niet iedereen last van hebben (waarom kregen mijn broer en ik geen kramp in onze handen?). ER zijn meerdere controllers in de handel dus voor iedere maat hand wel iets wat erin past :D Ik kan dit dus echt niet als fouten zien van de X-Box.

Persoonlijk vind ik Halo de eerste first-person-shooter op een console die goed bestuurbaar is. Dit soort games speel ik normaal op een pc. James Bond besturen op een N64, wat een ellende was dat, vooral het mikken. Daarom had ik mijn twijfels over het spel Halo op een console. Maar wat een verschil!
De besturing was even wennen (ik moest even afleren dat het geen pc-muis was maar een console controller ;) ) maar daarna boven verwachting erg goed te spelen.

Ik heb deze thread al een tijdje gevolgd, en twijfels gekregen over de X-Box omdat ik wel eens iets negatiefs las over lawaai, grootte, krassen e.d.
Nadat ik hem zelf had gezien en geprobeerd bleek hier vrijwel (we gebruiken hem niet als DVD-speler) niets van waar te zijn.
Er zijn blijkbaar zo weinig echte fouten aan te geven, dat men op zoek gaat naar kleine onbelangrijke dingen zoals de grootte en dat de games misschien een kwart seconde langzamer opstarten. :rolleyes: Ik hoor niets negatiefs over de prestaties van de console zelf, en dat lijkt me toch wel het belangrijkste.

Of zijn het dan toch bevooroordeelde Nintendo-ers en anti-Microsofters die iets tegen deze console hebben, het zal toch niet?? :D

Martin van Tuijl
03-04-2002, 22:00
...........Of zijn het dan toch bevooroordeelde Nintendo-ers en anti-Microsofters die iets tegen deze console hebben, het zal toch niet?? :D You go girl! :D
Overigens speel ik haast nooit spelletjes. Na de Doom rage ben ik afgehaakt.

Marika
03-04-2002, 23:44
Maar goed... Als het straks wat rustiger is, dan zal ik de boel eens grondig verbouwen... Hoewel... Offie zou zich ook flink vol kunnen eten... :D Als je mijn berichtjes maar laat staan, anders kom ik Offie persoonlijk een spuitje geven :D

Het valt me wel op wanneer een onderwerp jou persoonlijk niet interesseert, dat jij met Offie gaat dreigen i.pv. de thread bijvoorbeeld te verplaatsen. Ik kan me ook nog een voetbal thread herinneren die afgesloten werd want daar hield je ook niet zo van... :p ;)

Luther Hartog
03-04-2002, 23:56
Persoonlijk vind ik Halo de eerste first-person-shooter op een console die goed bestuurbaar is. Dit soort games speel ik normaal op een pc. James Bond besturen op een N64, wat een ellende was dat, vooral het mikken. Daarom had ik mijn twijfels over het spel Halo op een console. Maar wat een verschil!
De besturing was even wennen (ik moest even afleren dat het geen pc-muis was maar een console controller ;) ) maar daarna boven verwachting erg goed te spelen.
Dit wilde ik dus ook al vandaag posten, precies hetzelfde, ook het voorbeeld van James Bond, echt toevallig. Ennuh Scorpion, ik heb heeel veeel ervaring;)

Luther Hartog
03-04-2002, 23:58
Of zijn het dan toch bevooroordeelde Nintendo-ers en anti-Microsofters die iets tegen deze console hebben, het zal toch niet?? :D Dit heb ik ook al zo vaak gezegd hier, maar dan wordt het als kritiek geinterpreteerd. En het zijn vaak de mensen met de grootste mond die de XBOX nog nooit hebben aangeraakt.

Alex van den Berg
04-04-2002, 00:22
Offie persoonlijk een spuitje geven :D

Het valt me wel op wanneer een onderwerp jou persoonlijk niet interesseert, dat jij met Offie gaat dreigen i.pv. de thread bijvoorbeeld te verplaatsen.* SLIK * :eek: :(

Pieter
04-04-2002, 12:37
Jullie lezen niet helemaal goed, Scorpion en ik hebben nou juist de gamecube en de xbox vaak met elkaar vergeleken, omdat wij ook wilden zien welke nou de betere is. de xbox hadden we een paar weken van iemand geleend en de gamecube hadden we op amerikaanse import gekocht. Het is dus niet zo dat we alleen nintendo controllers gewend zijn. We hebben ook playstation 1 en 2 gehad. Ik heb ook niet gezegd dat xbox controllers slecht zijn, ze ZIJN gewoon iets te groot en het feit dat ze kleinere controllers op de markt gooien wil alleen zeggen dat microsoft dit probleem erkent! Ze beginnen nu zelf ook al met geruchten over de xbox2, dit geeft niet echt een indruk dat ze 100% beig zijn met hun huidige console.
En de prestaties van de xbox; de centrale processor staat bekend om zijn vele burn-outs! de processor kan absoluut NOOIT de hele 733 MHz verwerken minstens 100 daaronder (piek).
De gamecube daarentegen heeft een apple pocessor die je 1000% kunt pushen!

PS: ik speel ook al games vanaf het Pong en Joust tijdperk en ervaring heeft geleerd dat Nintendo altijd als beste uit e bus komt!

Scorpion
04-04-2002, 12:49
Dit heb ik ook al zo vaak gezegd hier, maar dan wordt het als kritiek geinterpreteerd. En het zijn vaak de mensen met de grootste mond die de XBOX nog nooit hebben aangeraakt.

hey Luthor, kun jij niet lezen ofzo?? Hoevaak hebben Pieter en ik al gezegt dat we alles bespeelt hebben wat er te bespelen valt??
Volgens mij ben jij diegene die nergens verstand van heeft als het over spellen gaat want het enige wat je kan zeggen is, hij maakt geen lawaai, en x-box is bij mij gewoon de beste.

En je hebt helemaal geen spellen ervaring anders kwam je wel met wat gerichterde opmerkingen aanzetten. Alleen herhalen wat iemand anders zegt laat zien dat jij er niet zoveel verstand hebt als ik of Pieter.

En trouwens James Bond was heel goed speelbaar, je moet het ook niet na 1 keer opgeven, anders had ik die psx'en na 1 keer al weggegooit. Aan een nieuwe controller moet je gewoon wennen, dus voortaan ff doorzetten en dan kom je erachter dat het juist heel goed speelt.

Ik ga hier verder geen woorden over vuilmaken, tis gewoon duidelijk dat jullie niet voor iets nieuws openstaan. dat is mijn probleem niet, ik heb alleen met bewezen feiten duidelijk proberen te maken dat de Gamecube beter in elkaar zit dan juliie allemaal denken.

Mark S
04-04-2002, 13:49
De gamecube daarentegen heeft een apple processsor
Je zult Motorola bedoelen denk ik? Apple maakt geen CPU's

Luther Hartog
04-04-2002, 14:20
hey Luthor, kun jij niet lezen ofzo?? Hoevaak hebben Pieter en ik al gezegt dat we alles bespeelt hebben wat er te bespelen valt??
Noemde ik namen dan?

Luther Hartog
04-04-2002, 14:22
Volgens mij ben jij diegene die nergens verstand van heeft als het over spellen gaat want het enige wat je kan zeggen is, hij maakt geen lawaai, en x-box is bij mij gewoon de beste.
Owh ja, volgens mij moet je mijn posts dan eens gaan doorlezen. Ik zeg zelf dat ik de GC niet kan beoordelen, omdat ik deze nog niet heb bespeeld, de andere apparaten wel (en genoeg), ik kan hierdoor mijn waardeoordeel over geven en dat is dat de XBOX het beste is.

Luther Hartog
04-04-2002, 14:25
En je hebt helemaal geen spellen ervaring anders kwam je wel met wat gerichterde opmerkingen aanzetten. Alleen herhalen wat iemand anders zegt laat zien dat jij er niet zoveel verstand hebt als ik of Pieter.
Haha, man ik speel al sinds mijn 8e op de commodore en daarna vrijwel alles uitgeprobeerd, maar alleen de SNES heeft me kunnen boeien in die jaren (wat bewijst dat ik echt niet anti-nintendo ben. Sindsdien is er voor mij niks interessants gekomen totdat de XBOX verscheen. Het is trouwens erg arrogant om van jezelf te zeggen dat je veel verstand hebt.

Luther Hartog
04-04-2002, 14:27
En trouwens James Bond was heel goed speelbaar, je moet het ook niet na 1 keer opgeven, anders had ik die psx'en na 1 keer al weggegooit. Aan een nieuwe controller moet je gewoon wennen, dus voortaan ff doorzetten en dan kom je erachter dat het juist heel goed speelt.
James Bond heb ik dagenlang gespeeld, ik vond het ook de beste shooter voordat Halo uitkwam. Aan die controller hoefde ik niet te wennen, maar de wijze waarop je James bestuurd, dat gaat gewoon niet zo lekker als dat je dat bij Halo kan.

Luther Hartog
04-04-2002, 14:29
Ik ga hier verder geen woorden over vuilmaken, tis gewoon duidelijk dat jullie niet voor iets nieuws openstaan. dat is mijn probleem niet, ik heb alleen met bewezen feiten duidelijk proberen te maken dat de Gamecube beter in elkaar zit dan juliie allemaal denken. Nou, je heb er anders aardig wat over getypt, maar ik sta juist wel open voor nieuwe dingen, de XBOX is toch nieuw? De Gamecube kan ik gewoon niet testen, hij is er nog niet, ik heb dus ook helemaal geen kritiek op de GC.

Scorpion
04-04-2002, 15:26
Nou je spreekt dus nu wel jezelf tegen he... Luthor, eerst loop je allemaal te zeggen dat de X-box de beste is en nu zeg je dat je niet kan oordelen omdat je nog nooit een GC hebt bespeelt.

En ik zeg niet dat ik er superveel verstand van heb, ik weet alleen zeker dat ik er meer verstand van heb als jij. Hoe fan jij ook bent van de Xbox....je weet er lang niet zoveel over als ik van de GC, en als dat arrogant overkomt.... Than so be it....


Owh ja, volgens mij moet je mijn posts dan eens gaan doorlezen. Ik zeg zelf dat ik de GC niet kan beoordelen, omdat ik deze nog niet heb bespeeld, de andere apparaten wel (en genoeg), ik kan hierdoor mijn waardeoordeel over geven en dat is dat de XBOX het beste is.

Als ik dit goed lees spreek je jezelf weer tegen. Nu zeg je weer dat xbox de beste is, terwijl je niet eens de GC hebt geprobeerd.
Een paar berichten zei je ook dat je nog nooit had gezegt dat je zei dat de xbox de beste is.....

Luther Hartog
04-04-2002, 15:37
Als ik dit goed lees spreek je jezelf weer tegen. Nu zeg je weer dat xbox de beste is, terwijl je niet eens de GC hebt geprobeerd.
Hoe kan ik nou zeggen dat de GC beter is als ik hem nog nooit heb uitgeprobeerd? Ik kan hem ook niet uitproberen, want dat ding is nog geen eens op de markt!

Alex van den Berg
04-04-2002, 16:31
En ik zeg niet dat ik er superveel verstand van heb, ik weet alleen zeker dat ik er meer verstand van heb als jij. Hoe fan jij ook bent van de Xbox....je weet er lang niet zoveel over als ik van de GC, en als dat arrogant overkomt.... Than so be it....Je komt niet alleen arrogant over, maar ook onvolwassen en zielig... :rolleyes:

Dadaveke
04-04-2002, 16:31
de game cube is *** , en hij is wel al op de markt, import he.
Grafisch wel mooi maar kan het niet behalen met de x-box.
Heb beelden gezien van Metal gear solid x en Silent hill x voor de xbox en voor de game cube heb ik Resident evil (jap) gezien.
en bij nader inzien vind ik de xbox meer Rule!!

Yi-Long
04-04-2002, 16:33
...ik heb een dreamcast...
...EN DÍE IS DE BESTE!!!!
:D

Dadaveke
04-04-2002, 16:51
Het is wel zo dat er op de xbox en op de game cube regio codes zitten. Dus je kan geen spellen importeren :(
Over een half jaartje zullen de eerste ombouwkits wel komen hoop ik

Rob P.
04-04-2002, 16:56
de game cube is *** , en hij is wel al op de markt, import he.
Grafisch wel mooi maar kan het niet behalen met de x-box.
Heb beelden gezien van Metal gear solid x en Silent hill x voor de xbox en voor de game cube heb ik Resident evil (jap) gezien.
en bij nader inzien vind ik de xbox meer Rule!!

MGS X, heb je daar misschien een URL-tje voor, Kan ik een filmpje downen, moet het natuurlijk wel ff vergelijken...;)

Dadaveke
04-04-2002, 17:00
Die heb ik voor je :

http://www.xboxweb.com/previews/xbox/mgsx.html

Rob P.
04-04-2002, 17:16
Fenk joe;) Alleen nog veel onduidelijkheid, over "Improvements"
Ziet er in ieder geval veelbelovend uit, maar echt extreem veel mooier als de PS2 is ie niet. Maar ja, is ook niet echt goed te beoordelen op m'n PC-tje..:)

Marika
04-04-2002, 17:24
Jullie lezen niet helemaal goed, Scorpion en ik hebben nou juist de gamecube en de xbox vaak met elkaar vergeleken, omdat wij ook wilden zien welke nou de betere is. de xbox hadden we een paar weken van iemand geleend en de gamecube hadden we op amerikaanse import gekocht.
Dus niet bevooroordeeld, je koopt wel direct een GameCube maar leent een X-Box. Zo te zien had je dus al voordat je ging 'testen' een voorkeur. En daar heb je het weer, het willen weten welke "beter" is. Waarom zou de een beter zijn dan de ander. Het zijn verschillende consoles met andere hardware e.d. waar speciaal games voor gemaakt worden die daarop werken. Zoals ik al eerder schreef zal straks iedere console zo zijn toppers hebben.


[b]
Ze beginnen nu zelf ook al met geruchten over de xbox2, dit geeft niet echt een indruk dat ze 100% beig zijn met hun huidige console.Geruchten daar kunnen we niks mee, geef eens een link waar dit staat. Maar is dat trouwens niet altijd zo met gameconsoles? Wie weet hoeveel Playstations we nog krijgen. :)


[b]
En de prestaties van de xbox; de centrale processor staat bekend om zijn vele burn-outs! de processor kan absoluut NOOIT de hele 733 MHz verwerken minstens 100 daaronder (piek).
De gamecube daarentegen heeft een apple pocessor die je 1000% kunt pushen! Dus toen jij de X-Box uitprobeerde kreeg de processor een burn-out? ;) Ik heb nog niets hierover gehoord dat het voorgekomen is bij de X-Box, beetje vreemd om nu al ervan uit te gaan dat dit ook zal gebeuren. Kijk nou eens gewoon naar de prestaties. De hardwareinfo wist je van tevoren, heeft ook niets met het uittesten te maken verder.

Marika
04-04-2002, 17:28
En je hebt helemaal geen spellen ervaring anders kwam je wel met wat gerichterde opmerkingen aanzetten. Oja over spellen gesproken. Voor de zoveelste keer...welke spellen heb je nu gespeeld op de X-Box en de GameCube?
Het schijnt nogal een moeilijke vraag te zijn :rolleyes:

Scorpion
04-04-2002, 17:40
Ok de spellen die ik heb gepeelt op de GC (import dus).
Waverace:bluestorm
Luigi's mansion
Smash bros melee

Starwars demo
Batman demo
SSX demo

Zo goed..?? over 2 weken heb ik een nieuwe lading spellen, zoals fifa2002 metroid prime an een soulcalibur 2 demo etc....

Luther Hartog
04-04-2002, 17:42
Je komt niet alleen arrogant over, maar ook onvolwassen en zielig... :rolleyes: We delen dezelfde mening Alex:)

Luther Hartog
04-04-2002, 17:44
Zo goed..?? Nee, de vraag was, welke spellen je op de XBOX hebt gespeeld.

PS: Marika, ik heb er een nieuwe verslaving bij, Project Gotham Racing, wat een ontzettend goed, gevarieerd race-spel.

Marika
04-04-2002, 17:45
Ok de spellen die ik heb gepeelt op de GC (import dus).
Da's mooi dat was dus op de GC, en welke games heb je op de X-Box gespeeld?
(we komen er wel...:rolleyes: )

Scorpion
04-04-2002, 17:51
Oja over spellen gesproken. Voor de zoveelste keer...welke spellen heb je nu gespeeld op de X-Box en de GameCube?


Dit was toch de vraag??

Luther Hartog
04-04-2002, 17:56
Dit was toch de vraag?? Ja dit ja:Oja over spellen gesproken. Voor de zoveelste keer...welke spellen heb je nu gespeeld op de X-Box en de GameCube? Dus GC en XBOX!

Marika
04-04-2002, 17:58
Dit was toch de vraag?? Jij noemde alleen GameCube spellen op. Oke het kan dus ook nog zijn dat jij die GC games ook in de X-Box hebt afgespeeld, of een poging tot.
Kan me ook ineens voorstellen dat de X-Box toen rare geluiden en lawaai ging maken, ja ik begrijp het nu helemaal :D

Martin van Tuijl
04-04-2002, 18:08
Wat een geneuzel allemaal hier. Iedereen weet dat niets kan tippen aan de Nintendo 64! Opzouten met die rommel van jullie!

Marika
04-04-2002, 18:13
Nee joh, de Amiga CD-32 die is pas mooi!! :p

Nathan Strik
04-04-2002, 18:15
Haha, leuke discussies allemaal... :D
Ik ben tot nu toe tevreden met mijn PS-2. X-Box is me nog iets te duur, maar zeg nooit nooit en als toekomstige X-Box spellen me een beetje aanspreken en de prijs daalt, wie weet.
GameCube ga ik sowieso kopen, dat staat vast...

Ik vind dat iedere console zijn sterke en zwakke punten heeft... zoals hier ook al eerder gezegd is.

Maar uiteindelijk gaat het om de spellen toch? En dan maakt het geen ruk uit hoeveel polygonen per seconde een console aankan... ik bedoel: sommige van de beste spellen die ik de afgelopen tijd heb gespeeld, heb ik op de GameBoy Advance gespeeld... en da´s technisch gezien niks meer dan een opgevoerde SNES.

Het gaat mij om de spellen... niet om de techniek.

Martin van Tuijl
04-04-2002, 18:17
Het gaat mij om de spellen... niet om de techniek. Doe mij een plezier, en mail dat even naar mijn ex wil je? :D

Dadaveke
04-04-2002, 18:18
de atari2600 daar kan geen gamecube en xbox aan tippen :rolleyes: hullup wat een gelul

Luther Hartog
04-04-2002, 18:24
Haha, leuke discussies allemaal... :D
Ik ben tot nu toe tevreden met mijn PS-2. X-Box is me nog iets te duur, maar zeg nooit nooit en als toekomstige X-Box spellen me een beetje aanspreken en de prijs daalt, wie weet.
GameCube ga ik sowieso kopen, dat staat vast...
De XBOX is er al voor 369€ hoor, dus ff een maand geen DVD's en je hebt hem al:)

WBFT
04-04-2002, 18:32
De XBOX is er al voor 369€ hoor, dus ff een maand geen DVD's en je hebt hem al:)

Of een weekendje geen bier drinken :D ..

Nathan Strik
04-04-2002, 18:32
ff een maand geen DVD's en je hebt hem al:) Haha, ik ben al aan het afkicken omdat ik een Tablet met een drukgevoelige pen wil kopen voor mijn Photoshop behoeftes, als ik dan ook nog een X-Box moet kopen dan heb ik straks helemaal geen geld meer over voor DVD´s... :D

Rob P.
04-04-2002, 18:38
Haha, ik ben al aan het afkicken omdat ik een Tablet met een drukgevoelige pen wil kopen voor mijn Photoshop behoeftes, als ik dan ook nog een X-Box moet kopen dan heb ik straks helemaal geen geld meer over voor DVD´s... :D

Ik zou ook 's proberen te tekenen met Illustrator, als je die pen hebt, vind 't zelf een veel beter programma. (Wat 't tekenen dan betreft hè, bewerken is Photoshop natuurlijk het beste)

Wat de topic betreft, ik vind het grappig om deze discussie te lezen, heb 't alleen al een tijdje geleden opgegeven. Ik kijk wat ik leuke spellen vind, maar een zeker figuur uit een dodelijk gevecht vind het heel erg dat de xbox zo bromt....pffffffff:rolleyes: Heeft alleen zelf nooit één xbox spel gespeeld.:D

Luther Hartog
04-04-2002, 18:46
Heeft alleen zelf nooit één xbox spel gespeeld.:D Dat heeft ie volgens mij wel gedaan,maar met zijn oren tegen de doos aan (en nee dat mail ik niet naar je ex Martin:))

Pieter
04-04-2002, 19:18
Ga is bij jezelf af: wat is er nou zo leuk aan die xbox?
1 of 2 spellen waar jullie het de hele tijd over hebben.
En hij is er al voor 369 euro? niet echt een teken van zelfvertrouwen om nu al een prijs-drop in te zetten!
Zo als ik al heb gezegd ik heb de xbox naast de gc gezet en flink vergelijkt (toen nog objectief), de spellen waren Halo (vriend of vijand hij is gewoon goed maar komt niet in de buurt van goldeneye) Dead or alive 3 (leuk voor 5 minuten maar zeker niet om te kopen). en daar naast de gamecube games die scorpion reeds vermeld heeft.
Conclusie: de gamecube overtreft de xbox zeker grafisch (starwars en waverace alleen al)
maar ook in algemene speelbaarheid (controller, algemene speelbaarheid van spellen enz.)
ik heb nooit echt de xbox afgekraakt (ok, een klein beetje dan), maar zich meten met de gamecube kan hij zeker niet.
Het is op zich best een aardige spelcomputer (zolang je hem maar niet als dvd speler gebruikt want hij is klote, geen dts)
maar de gamecube is ontworpen als pure spelcomputer (design is ervoor de ventilatie zodat je 'm niet hoort wat je niet kunt zeggen van de xbox of ps2).
Dus waarom koop je een bakbeest van ruim 200 euro duurder als je voor zo'n goedkoop bedrag al betere kwaliteit kunt hebben!

ps: ik vermeld nooit mijn echte leeftijd hier maar als je het echt wil weten ik ben 62 jaar

Pieter
04-04-2002, 19:22
Heb beelden gezien van Metal gear solid x en Silent hill x voor de xbox en voor de game cube heb ik Resident evil (jap) gezien.

Noway! metal gear mag er dan best aardig uit zien maar resident evil is echt veel mooier: dit is geen mening dit is een feit!
metal gear x ziet er trouwens exact hetzelfde uit als voor de ps2

Luther Hartog
04-04-2002, 19:28
En daaronder:


Tsja.... ;) Als je niet weet waarvoor dat staat dan moet je er ook niks over zeggen.

Luther Hartog
04-04-2002, 19:31
ps: ik vermeld nooit mijn echte leeftijd hier maar als je het echt wil weten ik ben 62 jaar Moeten we dan maar ineens zeggen dat je gelijk hebt? Misschien heb je het ook, want ik kan de GC nog niet testen, maar als je kijkt naar de specificaties (en dat zijn feiten) dan is de XBOX beter. En GoldenEye beter dan Halo? Kom op zeg...hoe lang heb je Halo gespeeld, 3 minuten?

Luther Hartog
04-04-2002, 19:35
metal gear x ziet er trouwens exact hetzelfde uit als voor de ps2 While it's an almost sure bet that the majority of the changes that will be made to the game for its release on the Xbox as Metal Gear Solid X will be purely cosmetic, the plot and storyline could also undergo alterations. Rest assured, however, that XboxWeb will keep a close eye on MGSX and report any developments as soon as they're made known.
In the mean time, enjoy the screens and MPEGs we have of MGS2, and imagine how amazingly, indescribably wonderful the enhanced and improved Metal Gear Solid X will be on the Xbox. Almost scary, isn't it?

Luther Hartog
04-04-2002, 19:36
ps: ik vermeld nooit mijn echte leeftijd hier maar als je het echt wil weten ik ben 62 jaar Oja, nu ga je wel erg geloofwaardig overkomen, je weet nog geeen eens dat we naar je geboortedatum kunnen kijken in je profile:p :rolleyes:

Luther Hartog
04-04-2002, 19:39
Op zich is dat ook wel weer leuk natuurlijk. Metal Gear is ooit begonnen op MSX (MSX2 om precies te zijn, en wel in 1987). Met een release op de MS-Xbox is de cirkel zo'n beetje rond :). Das idd wel lachen

PS: Ik word morgen 104 jaar:)

Pieter
05-04-2002, 11:03
Ik vermeld mijn leeftijd toch niet op het internet, maar ja
de xbox specificaties zijn helemaal niet beter dan die van de gamecube, of kijk je alleen maar naar de cpu snelheid? dat wil dus niks zeggen, het gaat om de verwerkingssnelheid van de grafische processor en die is bij de gamecube veel sneller ga maar 's naar een site waar je de gegevens op kunt vragen kun je het zelf zien!
Ik heb Halo trouwens inderdaad maar 3 minuten gespeeld langer kon het me niet boeien!

That's it for me

Luther Hartog
05-04-2002, 11:08
Ik heb Halo trouwens inderdaad maar 3 minuten gespeeld langer kon het me niet boeien!
En denk je dan een spel te kennen?