PDA

Bekijk de volledige versie : Site bij de tijd?



Martijn Dashorst
21-08-2001, 21:28
Ik hoef die films van Back into the Future niet meer! ik heb mijn eigen tijdmachine hier op dit forum! :p
Het is nu 22:28 (volgens mijn atoomklok gestuurde laptop (ahum)), en volgens het forum heb ik in de nieuws sectie om 22:55 een post gedaan!

Denkt de server van de website dat 'ie in Engeland of zo staat? Is het webhosten daar goedkoper?

Martijn Dashorst

Eric van Ballegoie
21-08-2001, 21:31
Server staat gewoon in Nederland. Je moet alleen in je profiel aangeven in welke tijdzone je je bevindt. Zorgt dat deze op GMT +1 staat.

Martijn Dashorst
21-08-2001, 22:02
Uit mijn profiel:

Time offset:
All times are CET 1 hours. The time now is 00:01. Please select your time zone from the list:
(GMT +1:00 hours) CET etc.

Onderaan mijn pagina's:
All times are CET 1 hours. The time now is 00:00.

Dus ik vermoed dat er toch iets nie helemaal goed is...

Martijn

marcel
21-08-2001, 22:51
je post anders wel met de goed tijd , dus aan de server zou het niet kunnen liggen zo te zien.
maar ik krijg nu ook MySql errors op de portal site
en nu klopt ie dus niet, inP'rend is het nu toch echt geen 00:51 uur hoor

Ruben J.
22-08-2001, 01:04
De tijd van de server loopt heel nauwkeurig [en gelijk dus]...

Deze post is gepost om:

02.04

Ruben J.
22-08-2001, 01:32
Zie bovenstaande post, de tijd klopt.

Overigens wordt de tijd van de servers om 't kwartier gesynced met een atoomklok.

marcel
22-08-2001, 07:36
Ok Ruben , ik twijfel er niet aan dat jullie server op tijd loopt, maar dan klopt er toch iets niet.
Volgens de instellingen -> edit options zou ik moeten vertoeven in GMT tijd ( ergo londen).
Aangezien mijn paspoort en rijbwijs en wat je nog maar meer kan bedenken volgens GMT +1 lopen ( en ik dus ook ) zit er toch iets niet helemaal snor.
Zodra ik dus de tijdzone GMT +1 kies verzet deze de tijd naar een uur verder , wat dus niet klopt.
:confused:
Kan iemand mij dit uitleggen? voordat dit een nutteloze thread wordt die de tijd van de DVD.NL crew gaat vergen.
Overigens Eric nog bedankt voor de DVD van Steven Seagal .
Wereld film!! Alles van Steven overigens maar dat terzijde

Eric van Ballegoie
22-08-2001, 08:04
Marcel,

Was jij een van de winnaars van de Steven Seagal prijsvraag? In dat geval: Blij te horen dat ie goed terecht is gekomen.

Je moet er dus wel voor zorgen dat je tijd op GMT +1 staat, probleem is op dit moment volgens mij dat de tijdsinstelling van de forumsoftware zelf niet goed staat, ik zal dat eens chekcen.

Eric van Ballegoie
22-08-2001, 08:09
OK de tijdsinstelling van de forum software stond op GTM ipv op GTM +1. Dat is nu verholpen. Deze post van mij plaatst ik op (ongeveer) 9:11 AM... Als je een andere tijd bij deze post ziet staan klik dan op "Instellingen" en dan op "Edit Options" en kies als tijdzone "GMT + 1"

Mijn excuses voor het ongemak.

marcel
22-08-2001, 09:17
mooi dan
is dat ook weer de wereld uit geholpen
en kunnen we weer verder gaan met reacties op DVD's geven ipv de tijd. Die toch wel verder gaat