PDA

Bekijk de volledige versie : Buffering op tijdelijke HD door DVD recorder



Crisp
20-03-2007, 00:04
Nu mijn Philips 725 het weer eens begeven heeft, heb ik maar besloten om 'm te vervangen. Nu was die philips welliswaar een totaal onbetrouwbaar apparaat, maar hij had wel een erg handige functie (zoals alle philips dvd recorders trouwens). Hij heeft nl een ingebouwde bufferfunctie waardoor het programma van de ingeschakelde zender automatisch 3 (of 6) uur op een soort tijdelijke harddisk wordt opgenomen. Dit laat toe om gewoon een x-aantal minuten terug te gaan als je het begin van een programma gemist hebt, zonder dat je het programma hoeft op te nemen. Even op pauze klikken tijdens de directe uitzending, terug skippen naar het begin van de uitzending en je kunt gewoon vanaf het begin kijken. Erg handig!

Nu heb ik een LG op proef en die heeft ook zo'n soort time shift functie. Nadeel is dat je dit systeem handmatig moet aanzetten (bij philips staat dist systeem permanent aan), het stopt na 6 uur en bij het terugkijken zie je links onderin constant een symbooltje staan.....erg irritant! Denk dus dat ik 'm terug ga brengen.
Maar zijn er nog andere recoders met deze functie? Volgens mij hebben de pana's (EH55/65) deze functie bv niet....? En ik wil géén philips meer!
Graag suggesties.

BVD!