PDA

Bekijk de volledige versie : Simpele DVD speler !!



rObErTzz
22-08-2001, 09:20
Tony Nitwit weer....

Ik heb hem besteld : De DENON 1801...
De reciever heeft zo een beetje alles erop en eraan wat voor mij persoonlijk voldoende
is om een avondje TELETUBBIE"S op DVD te kijken.

Alhoewel, nu nog een DVD speler:

Ik Ben dus op zoek naar een DVD speler, natuurlijk niet al te duur, die perfect mp3 filez
afspeelt op CDR en CDRW, maar die natuurlijk wel een perfecte beeldkwaliteit geeft.
DIVIDO bij voorbeeld is perfect in mp3, maar in beeldweergave schijnt hij niet al te best
te zijn...

Een decoder en DTS en alle andere "reut" is volgens mij niet van belang want dat zit in de
DENON receiver....

Wie heeft er een paar aardige suggesties???

Arnold van Oostrum
22-08-2001, 10:26
Een kleine tip, voordat je een vraag gaat stellen, neus je eerst eens nieuwsgierig op dit forum rond. Je was dan vast een thread tegengekomen die over DVD spelers ging. En wel eentje met een verwijzing naar een site met een compleet overzicht van 650 DVD spelers. Een keuze is dan vast wel te maken.

Voor je gemak, de bewuste thread staat hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=509

rObErTzz
22-08-2001, 11:01
Geloof me, ik heb meer gelezen de laatste dagen over DVD dan jij de laatste week.
Ik zal jou als tip geven je meer te focussen op intelligentere antwoorden, dan mij af te
zeiken.

Ik ben een Nitwit en geloof me, er lopen er nog duizenden rond. De bedoeling van mijn
vraag is om mensen uit Nederland te bereiken met hun mening en misschien wel wat prima
tips als het gaat om prijzen en lokaties.

En die vindt je niet op die site.



==== Als je alles vantevoren weet, ga je liggen voordat je valt ====

Nathan Strik
22-08-2001, 12:40
Hee dinges, houden we het een beetje leuk? Hij probeerde je niet af te zeiken hoor. Je moet je bericht wat duidelijker formuleren...

Arnold van Oostrum
22-08-2001, 12:56
Excuus als je het als afzeiken hebt opgevat. Zo is het uiteraard zeker niet bedoeld.

Op genoemde site vind je alle koele functionele en enige technische informatie, maar vooral objectieve informatie van vele DVDs-spelers.

Uiteraard vind je hier niet de persoonlijke mening van gebruikers. Dat dit je wens was, had ik niet uit je vraag gehaald.

Toch is het handig om bij een dergelijke vraag je budgetgrenzen op te geven. Er zijn natuurlijk prachtige spelers voor meer dan f 2000 te koop, of je zoekt juist een budget speler van ongeveer f 500 - f 750. Het zou in ieder geval helpen.

Ervaringen van anderen inzake DVD spelers is altijd heel erg persoonlijk en hoeft niet jouw ervaring te zijn (te worden).
Maar je zou ook eens kunnen kijken op http://www.koopslim.nl of op http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/dvd2

gerard
22-08-2001, 16:01
Hallo,
Ik heb 3 weken geleden een divido gekocht voor 699,-
ik ben er zeer tevreden over, speelt mp3 perfect en speelt ook shuffle af.
De beeldkwaliteit is volgens mij fantastisch.
Misschien heb je wat aan deze info.
In ieder geval succes met de speler die je gaat aanschaffen!!

groeten gerard

Ben
22-08-2001, 21:30
Hee hoi,

ikzelf heb een kleine twee weken geleden bij Modern in Rotterdam een Daewoo DVD gekocht, speelt perfect CD-R en -RW alsmede MP3`s. Deze was in de aanbieding voor fl 499,-

Ik weet niet of ze die aanbieding nog hebben , maar ik heb er geen moment spijt van. Alvast veel plezier bij het "snuffelen" en de aanschaf.

Marty vanluit
23-08-2001, 09:24
Ik ben zelf ooki aan het kijken voor een DVD-speler om mijn home-theater set te completeren en ik ben al een paar maandjes op ziek naar "de beste voor het minste geld". Dit zijn mijn ervaringen: de Thomson DTH 4200 en de Samsung DVD 711 (of de opvolger, de M305) hebben allebij precies wat jij ook van een DVD- speler verlangd, bovendien zijn ze erg gunstig geprijsd (zo rond de 650-700 gulden) en komen ze beiden prima uit verschillende testen. Kijk op www.kieskeurig.nl voor genruikerservaringen.

GreetZ...

Herbie
23-08-2001, 13:29
Beste Tony,

Ik heb zelf een Cyber Home gekocht bij de Schlecker, zitten ook op internet. Schlecker.com

Met alles erop en eraan, voor slechts F 525 thuisgestuurd en wel! Koopje!

Cade
24-08-2001, 08:38
ikzelf heb een kleine twee weken geleden bij Modern in Rotterdam een Daewoo DVD gekocht, speelt perfect CD-R en -RW alsmede MP3`s. Deze was in de aanbieding voor fl 499,-Ik heb deze Daewoo DVD speler ook een aantal weken terug bij de Modern in Roermond zien liggen. Wat blijkt nou? Dit is gewoon een Divido met een iets ander uiterlijk (knoppen zijn anders)!

De aan/uit knop, de sensor voor de afstandsbediening en zelfs dat irritante ledje wat gaat branden als je de speler op standby zet zitten op dezelfde plaats en zijn hetzelfde. Ook het display van de speler, de afstandsbediening en de aansluitingen op de achterkant zijn exact gelijk.

Een aantal weken daarvoor had ik een Divido gehad en dit viel me dus meteen op. Ik had overigens de Divido teruggestuurd omdat ie niet beviel (heb nou een Lenco DVD-02 die uitstekend bevalt).

Ik was nu alleen maar extra blij dat ik de Divido teruggestuurd had want ik bleek dus zomaar ineens 200 piek teveel betaalt te hebben omdat de exact dezelfde Daewoo 499,- koste tegenover de 699,- van de Divido!