PDA

Bekijk de volledige versie : Gezocht: Bon voor auto Kuifje



Ruud Vorstermans
25-03-2007, 11:30
Enkele weken geleden heb ik een bon ontvangen om, zonder verdere aankoopverplichting, voor € 3,99 een autotje uit deKuifje-serie te kopen.

Bon ingevuld en opgestuurd, maar nooit meer wat gehoord.

Volgens mij betrof het Atlas, maar enig zoeken op internet heeft me nog niet de juiste info opgeleverd :twisted:

Is er iemand die weet waar ik het over heb en mij 1) aan de gegevens kan helpen, zodat ik contact kan opnemen en/of 2) me aan die bon kan helpen

Peter -1984-
25-03-2007, 11:59
Enkele weken geleden heb ik een bon ontvangen om, zonder verdere aankoopverplichting, voor € 3,99 een autotje uit deKuifje-serie te kopen.

Bon ingevuld en opgestuurd, maar nooit meer wat gehoord.

Volgens mij betrof het Atlas, maar enig zoeken op internet heeft me nog niet de juiste info opgeleverd :twisted:

Is er iemand die weet waar ik het over heb en mij 1) aan de gegevens kan helpen, zodat ik contact kan opnemen en/of 2) me aan die bon kan helpen


Ik heb ook aan deze actie mee gedaan en een tijdje terrug heb ik dat autotje gekregen.
Hoe lang is het geleden dat je hem bestelde ? Ik zelf dacht ook daar hoor ik niks meer van. Maar na een aantal weken wachten was die daar wel uiteindelijk.

Zat die bon niet bij de Troskompas ? misschien dat je daar mee kan bellen.
Want Atlas zit volgens mij nog geen eens in Nederland. Ik heb er wel een brief bij gekregen enzo maar die kan ik niet zo snel vinden. Misschien heb ik hem wel weg gegooit :confused:. Ik zal nog wel even zoeken (y)

Het is wel een mooi autotje :) misschien wat het wel zo populair. 3,99 is geen geld en dan kwam die ook nog is met pakketpost mee.

edit: Bon zat bij de post dus en niet de Troskompas. Ik heb ooit ook zo'n bon gebruikt die bij een blad zat maar geen idee welk blad dat was.

Peter -1984-
25-03-2007, 12:18
Editions Atlas
Postbus 43, 3640AA Mijdrecht
Tel: 0297285818

nummer komt uit de telefoongids ;) maar van hun heb ik dat pakketje gekregen

Ruud Vorstermans
25-03-2007, 13:19
Editions Atlas
Postbus 43, 3640AA Mijdrecht
Tel: 0297285818

nummer komt uit de telefoongids ;) maar van hun heb ik dat pakketje gekregen

Bedankt (y)

Hayko de Boer
26-03-2007, 10:28
Let wel even op dat je na ontvangst van het eerste autootje de zendingen stopzet, anders ontvang je voor de volle mep de rest van de reeks....

Peter -1984-
26-03-2007, 18:37
Let wel even op dat je na ontvangst van het eerste autootje de zendingen stopzet, anders ontvang je voor de volle mep de rest van de reeks....

Je krijgt bij deze een Acceptgiro als je die betaalt gaan ze er van uit dat je stopt met de reeks. Voor de verzamelaars zit er een bon bij waarmee je weer korting krijgt op de volgende en deze niet hoeft te betalen :|

Hayko de Boer
27-03-2007, 15:53
Je krijgt bij deze een Acceptgiro als je die betaalt gaan ze er van uit dat je stopt met de reeks. Voor de verzamelaars zit er een bon bij waarmee je weer korting krijgt op de volgende en deze niet hoeft te betalen :|

Bij mij gingen ze -ongevraagd- door met zenden.

Ik kreeg dus een 2e autootje met wat Kuifje-speelkaarten en een tasje.
Toen heb ik gebeld dat ik daar nooit toestemming voor heb gegeven en mocht ik die zending wel houden.

Op zich wel een correcte maatschappij, dat wel.

Ruud Vorstermans
28-03-2007, 07:38
Let wel even op dat je na ontvangst van het eerste autootje de zendingen stopzet, anders ontvang je voor de volle mep de rest van de reeks....

Bedankt voor je advies (y)
Heb al een keer eerder van zo'n aanbieding gebruik gemaakt en toen ook onmiddellijk stop gezet :-P