PDA

Bekijk de volledige versie : Stormbreaker [DVD]



Arnold van Oostrum
25-03-2007, 12:17
Stormbreaker [DVD]

Jongen wordt tegen wil en dank spion voor MI6.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2901)

deweb
25-03-2007, 13:08
Zoals al wordt geschreven in de bespreking: 1,5 uur heerlijk pretentieloos vermaak met een serieuze ondertoon. Vooral dat serieuze maakt deze film nét iets beter dan de gekende teenage-spy films. Het is wat minder overdreven, er zit wat meer algemene humor in en alles gaat met een grote knipoog die nooit te groot wordt. Een compliment voor de makers, want het is altijd lastig om een goede balans te vinden.

Ik vond Stormbreaker echt één van de leukste films van het afgelopen jaar.

Frank
25-03-2007, 22:00
Vanavond gezien. Amusante film. Mooi beeld, mooi geluid. De extra's zijn ook netjes verzorgd, hoewel de interviews wat onnodig zijn daar de meeste fragmenten ook te zien zijn in de twee documentaires die op de DVD staan. Al bij al de aankoop meer dan waard, zeker gezien de prijs: overal rond de € 10,-.

Tuvok
26-03-2007, 09:11
Ik was blij verrast door deze film. Goede actie, leuk verhaal en prima acteurs. De opmerking in de review dat deze film zich staande weet te houden naast Spy Kids en Agent Cody Banks vind ik de film geen recht aan doen. Deze prent is duidelijk beter dan zijn redelijk kinderachtige voorgangers in dit genre.

Offtopic: Toevallig heb ik deze film vlak na Eragon gezien. Alex Pettyfer had de rol van Eragon moeten krijgen. Hij acteert prima en overtreft Edward Speelers op alle vlakken.

Maarten van Krimpen
26-03-2007, 13:27
Heb hier goeie dingen over gelezen en wil 'm zeker eens een keer zien! :-D

deweb
26-03-2007, 17:05
De opmerking in de review dat deze film zich staande weet te houden naast Spy Kids en Agent Cody Banks vind ik de film geen recht aan doen. Deze prent is duidelijk beter dan zijn redelijk kinderachtige voorgangers in dit genre.

Helemaal mee eens. Eigenlijk is deze film een teenage-spy film voor volwassenen waarbij kinderen ook kunnen meekijken omdat het niet te griezelig is. Hoewel Andy Serkis er misschien wel iets te angstaanjagend uitziet.

Frank
04-04-2007, 22:19
Offtopic: Toevallig heb ik deze film vlak na Eragon gezien. Alex Pettyfer had de rol van Eragon moeten krijgen. Hij acteert prima en overtreft Edward Speelers op alle vlakken.
Alex Pettyfer heeft de rol aangeboden gekregen, maar hij heeft 'm afgewezen. Jammer, want ik denk ook dat hij geschikt was voor Eragon.