PDA

Bekijk de volledige versie : Matrix trilogie 22 mei op HD-DVD!



baltar
27-03-2007, 14:08
22 mei wordt de Matrix trilogy op HD-DVD uitgebracht

http://www.movieweb.com/dvd/news/91/18591.php

Blu-Ray volgt waarschijnlijk pas aan het eind van dit jaar of begin volgende jaar.

Richard B.
27-03-2007, 20:57
Cool! :)

En er komen dus twee versies: een 5-disc met alle extra's van de dvd-boxset en een 3-disc met enkel de films. Ik kies voor die laatste denk ik: de dvd-box heb ik toch al.

Henkske22
30-03-2007, 19:16
Ik heb de 3disc maar besteld

Albert Kostwinder
05-04-2007, 17:46
The Ultimate 5 disc staat in de pre..... (y)

(Wat zal het blu ray kamp balen gheghe :twisted: )

luyckfasseel stefan
05-04-2007, 18:32
je zal zien, nog voor het einde van dit jaar, zal ook in bd de matrix triologie beschikbaar zijn!!(y)

pretorian22
06-04-2007, 00:06
ik wil nog een hd dvd speler aanschaffen maar zal niet balen dat de matrix nog niet op blu ray komt hoor :)

begrijp me niet verkeerd. The matrix 1 vond ik een brilliante film. deel 2 was wel goed maar stukken minder en deel 3 heb ik ook op dvd maar alleen om me trilogy compleet te maken ik heb hem zelfs nog nooit op dvd gekeken alleen maar in de bios. zegt genoeg denk ik hoe ik over deel 3 denk :)

Jurriaan Wittenberg
06-04-2007, 09:57
Zo heeft ieder z'n gevoel bij de films. #1 was inderdaad briljant mede door de introductie van bullit-time en een kijk door de ogen van de Wachawki broers. Zeer vernieuwend dus.
Dit is natuurlijk slechts in mindere mate vernieuwend in de vervolgen maar deel 3 is voor mij toch echt een megaspektakel hoor en lekker donker, dat kan ik goed waarderen.
Deel 2 is wat mij betreft de mindere van de 3 maar nog steeds op sommige plekken een filmisch hoogstandje. Ik kan nog steeds genieten van die Fransoos (the merovingian) samen met Persephone :-P , of de verschillende reacties op al die schermen als Neo bij de Architect is binnengelopen.

Albert Kostwinder
06-04-2007, 11:35
je zal zien, nog voor het einde van dit jaar, zal ook in bd de matrix triologie beschikbaar zijn!!(y)

Ooit komt hij ook op bd maar het zal wel een tijdje gaan duren denk ik, want anders had Warner nog wel gewacht met de hd dvd release en tegelijk the matrix op beide formaten uitgebracht. Blu ray heeft het bdj vanaf het begin nog niet goed voor elkaar. Dit is ook de reden waarom bv Batman begins nog steeds niet op Bd is (Ook Warner). Maar goed, al met al een mooie opsteker voor Hddvd en wordt wederom aangetoond dat Blu ray het nog niet voor elkaar heeft..... :wink:

luyckfasseel stefan
23-04-2007, 16:27
En voilà, warner heeft bekendgemaakt normaal voor het einde van dit jaar The matrix triologie ook uit te brengen op blu-ray

Albert Kostwinder
23-04-2007, 18:40
En voilà, warner heeft bekendgemaakt normaal voor het einde van dit jaar The matrix triologie ook uit te brengen op blu-ray

Bron?

luyckfasseel stefan
24-04-2007, 09:21
warner zelf natuurlijk, is te lezen op allerlei sites, oa www.blu-ray.com

Albert Kostwinder
24-04-2007, 10:16
warner zelf natuurlijk, is te lezen op allerlei sites, oa www.blu-ray.com (http://www.blu-ray.com)

Wow, het staat er ook zo groot aangekondigd.......Warner heeft er echt vertrouwen in.:roll:

Heel leuk, maar ga echt geen 6+ maanden nog wachten omdat er toevallig een blauw hoesje omheen moet.... ;)

baltar
14-05-2007, 21:29
Heb zojuist een shipping confirmation ontvangen van dvdpacific.com. De box is al onderweg!

Schijnt dat alle klanten buiten de VS 1,5 week eerder hun bestelling uitgeleverd krijgen

rtoonen
14-05-2007, 22:59
Fed-ex stond vandaag voor dichte deur, was effe de hond uitlaten....
Morgen beter.

Frenkel
15-05-2007, 05:50
Fed-ex stond vandaag voor dichte deur, was effe de hond uitlaten....
Morgen beter.

Alweer voor de gesloten deur ?.., Vrijdag ook al.
Lekker balen is dat.

3 maal scheepsrecht zullen we maar zeggen.

rtoonen
15-05-2007, 11:32
En nu was er iemand thuis. Mooie box met 3 rode doosjes erin. Wordt genieten vanavond.

Zoetermeer
15-05-2007, 12:30
En nu was er iemand thuis. Mooie box met 3 rode doosjes erin. Wordt genieten vanavond.

Hehe das mooi nieuws de mijne is ook onder weg krijg net een mailtje binnen zou wat pic kunnen schieten van de box/hddvd.

TJ Weissel
15-05-2007, 13:02
Mijne ook onderweg, donderdag/vrijdag moet ie binnen zijn!... wat 'n feest :)

Lorre
15-05-2007, 20:58
Niemand een foto van de uitgave?

rtoonen
15-05-2007, 22:35
The Matrix zojuist gezien, werkelijk geweldig. Beeld en geluid schitterend. Morgen de volgende...

baltar
16-05-2007, 19:31
Hier de review van hidefdigest:

http://hddvd.highdefdigest.com/matrix_umc.html

5 sterren voor beeld en geluid. Dat heb ik nog niet eerder gezien!!

TJ Weissel
30-05-2007, 10:52
mmm ... helemaal stilgevallen dit topic? :)

http://dvd.scav.nl/images/21630b.jpg

Heb ze mogen aanschouwen, sublieme kwaliteit met name de eerste 2 films voor mijn gevoel was revolutions qua beeld iets minder mooi (mogelijk lag het aan mij... daar revolutions gewoon echt de slechtste van de 3 is).

Dit moge 'n schoolvoorbeeld zijn van hoe de HDDVD's eruit moeten zien!

Albert Kostwinder
30-05-2007, 11:08
Toevallig net binnen gekregen!. Wederom geen douane kosten! :mrgreen:

Ben benieuwd vanavond..... :bier:

Master S
30-05-2007, 11:43
Toevallig net binnen gekregen!. Wederom geen douane kosten! :mrgreen:

Ben benieuwd vanavond..... :bier:

Van DVDPacific ?

Albert Kostwinder
30-05-2007, 15:14
Van DVDPacific ?

Klopt ;-)

maximus
31-05-2007, 21:01
Deze hddvds hebben zo'n ongelooflijk goed geluid! niet normaal gewoon. Het beeld is trouwens ook geweldig! referentie materiaal!!!!:p

Master S
31-05-2007, 21:31
Deze hddvds hebben zo'n ongelooflijk goed geluid! niet normaal gewoon. Het beeld is trouwens ook geweldig! referentie materiaal!!!!:p

Geeft HD nu ook beter geluid via stereo of enkel via surround ?

baltar
07-06-2007, 22:58
Geeft HD nu ook beter geluid via stereo of enkel via surround ?

In theorie wel. De dolby digital track heeft een bitratel van minimaal 640 kps terwijl dat op SD-DVD's vaak de helft.

De vraag is wel of je het in de praktijk hoort. Ik moet wel zeggen dat ik mijn HD-DVD's (30 stuks) erg goed vind klinken maar het verschil is niet wereldschokkend.

Ook in stereo moet het in theorie ook beter klinken. Die Dolby digital Plus track van 640 kpls wordt gedownsampled naar stereo maar het is nog wel steeds met een hogere bitrate.

TJ Weissel
08-06-2007, 10:00
In theorie wel. De dolby digital track heeft een bitratel van minimaal 640 kps terwijl dat op SD-DVD's vaak de helft.

De vraag is wel of je het in de praktijk hoort. Ik moet wel zeggen dat ik mijn HD-DVD's (30 stuks) erg goed vind klinken maar het verschil is niet wereldschokkend.

Ook in stereo moet het in theorie ook beter klinken. Die Dolby digital Plus track van 640 kpls wordt gedownsampled naar stereo maar het is nog wel steeds met een hogere bitrate.

Dolby Digital was idd 640 kbps... Dolby Digital Plus kan op HDDVD volgens mij per kanaal 3mbps halen. Zoals gezegd, zit er simpelweg meer detail in DDP spoor, dus ook de stereo kanalen hiervan zullen meer gedetaileerder geluid bevatten.

- Linear PCM (LPCM): tot 8 kanalen (7.1) ongecomprimeerde audio in 16/24 bits – 48/96 kHz.
- Dolby Digital (DD): 6 kanalen (5.1), gelijk aan DVD met een bitrate tot 640 kb/s.
- Dolby Digital Plus (DD+): tot 8 kanalen (7.1) als een uitbreiding op DD, met een verhoogde bitrate tot 6.14 Mb/s.


ps @ baltar, waar is je lijst?

Albert Kostwinder
08-06-2007, 10:38
Dolby Digital was idd 640 kbps... Dolby Digital Plus kan op HDDVD volgens mij per kanaal 3mbps halen. Zoals gezegd, zit er simpelweg meer detail in DDP spoor, dus ook de stereo kanalen hiervan zullen meer gedetaileerder geluid bevatten.

- Linear PCM (LPCM): tot 8 kanalen (7.1) ongecomprimeerde audio in 16/24 bits – 48/96 kHz.
- Dolby Digital (DD): 6 kanalen (5.1), gelijk aan DVD met een bitrate tot 640 kb/s.
- Dolby Digital Plus (DD+): tot 8 kanalen (7.1) als een uitbreiding op DD, met een verhoogde bitrate tot 6.14 Mb/s.


ps @ baltar, waar is je lijst?

Gisteravond een stukje geluisterd in full-blown Dolby TrueHD 5.1 8-), Ongekend, wat is dat waanzinnig! echt de moeite waard!! (y)

TJ Weissel
08-06-2007, 10:41
Gisteravond een stukje geluisterd in full-blown Dolby TrueHD 5.1 8-), Ongekend, wat is dat waanzinnig! echt de moeite waard!! (y)

- Dolby TrueHD: tot 8 kanalen (7.1), maar nu in een lossless audio encoding, met een bitrate tot 18.4 Mb/s.
- DTS: 7 kanalen (6.1), gelijk aan DVD met een bitrate tot 1509 kb/s.
- DTS-HD: 8+ kanalen (7.1+) als een uitbreiding opDTS met een bitrate tot 3 Mb/s.
- DTS-HD – Master Audio: 8+ kanalen (7.1+) als een uitbreiding op DTS met een bitrate tot 18 Mb/s

Albert Kostwinder
08-06-2007, 10:46
[quote=TJ Weissel;1174415]- Dolby TrueHD: tot 8 kanalen (7.1), maar nu in een lossless audio encoding, met een bitrate tot 18.4 Mb/s.

That's the one (6)

baltar
08-06-2007, 13:24
Dolby Digital was idd 640 kbps... Dolby Digital Plus kan op HDDVD volgens mij per kanaal 3mbps halen.
ps @ baltar, waar is je lijst?

De gewone Dolby Digital bitrate kom id max. 640 kbps zijn. Bij de meeste SD-DVD's was dat echter maar iets van de helft.

Bij Dolby Digital Plus is de maximale bitrate inderdaad veel hoger maar is de minimum specificatie 640 kbps.

Oh ja, en mijn lijst.. Ik heb die van jou eens bekeken. Met welk programma heb je dat gedaan. Ik heb begrepen dat er zowel betaalde als gratis versies zijn??

baltar
08-06-2007, 13:30
Gisteravond een stukje geluisterd in full-blown Dolby TrueHD 5.1 8-), Ongekend, wat is dat waanzinnig! echt de moeite waard!! (y)

Hoe heb je eea aangesloten: via HDMI of analoog?. Ik heb nl. de Dolby True HD track via de analoge outputs beluisterd van Poseidon maar ik kon eerlijk gezegd niet zeggen dat het zoveel verschilde van de Dolby Digital Plus track. Daarnaast kan mijn versterker (Pioneer VX1015) in het geval ik de analoge outputs gebruik alleen maar 5.1 weergegeven. Ik kan dus niet kiezen voor 7.1 THX Prologic2 waarbij de de achterkanalen aangestuurd worden via Dolby Prologic II zoals ik dat bij de Dolby Digital Plus track (die coaxiaal wordt verstuurd uit mijn Toshiba XE-1) wel kan.

TJ Weissel
08-06-2007, 14:00
De gewone Dolby Digital bitrate kom id max. 640 kbps zijn. Bij de meeste SD-DVD's was dat echter maar iets van de helft.

Bij Dolby Digital Plus is de maximale bitrate inderdaad veel hoger maar is de minimum specificatie 640 kbps.

Oh ja, en mijn lijst.. Ik heb die van jou eens bekeken. Met welk programma heb je dat gedaan. Ik heb begrepen dat er zowel betaalde als gratis versies zijn??

Ik werk met MovieCollector.

Albert Kostwinder
08-06-2007, 16:03
Hoe heb je eea aangesloten: via HDMI of analoog?. Ik heb nl. de Dolby True HD track via de analoge outputs beluisterd van Poseidon maar ik kon eerlijk gezegd niet zeggen dat het zoveel verschilde van de Dolby Digital Plus track. Daarnaast kan mijn versterker (Pioneer VX1015) in het geval ik de analoge outputs gebruik alleen maar 5.1 weergegeven. Ik kan dus niet kiezen voor 7.1 THX Prologic2 waarbij de de achterkanalen aangestuurd worden via Dolby Prologic II zoals ik dat bij de Dolby Digital Plus track (die coaxiaal wordt verstuurd uit mijn Toshiba XE-1) wel kan.

Ik heb hem ook analoog in mijn pre / processor.

True Hd heeft nog enkel 5.1, dus dat maakt niet uit.

Het verschil is natuurlijk ook afhankelijk van gebruikte apparatuur. Dts op een all in one is ook anders dan uit een high end set. Dit is bij THD niet anders natuurlijk. :wink:

dashmaul
09-06-2007, 13:30
Wanneer komt de matrix trilogy hd-dvd set in nederland uit? Want ik wil wel 'dutch subs' ! :o

TJ Weissel
09-06-2007, 15:49
Wanneer komt de matrix trilogy hd-dvd set in nederland uit? Want ik wil wel 'dutch subs' ! :o

Kan nog wel even duren ;) ... in nederland komt de HD/BR productie nog niet echt lekker op gang.

rvvnr1
26-06-2007, 11:15
Volgens de db op dvd-home komt de HD DVD van The Matrix uit op 29-08!
De andere twee delen staan (nog) niet vermeld.

TJ Weissel
26-06-2007, 12:49
Volgens de db op dvd-home komt de HD DVD van The Matrix uit op 29-08!
De andere twee delen staan (nog) niet vermeld.

Dit is idd de releasedatum: 29-8-2007

dashmaul
27-06-2007, 11:29
Ok bedankt! Ik wacht wel af dan... (6)

STaf
02-11-2007, 18:45
ik heb de trilogy net gekocht, inderdaad schitterende kwaliteit, maar klopt het dat er op de schijfjes geen afbeeldingen staan? Ik bedoel dus geen bedrukking op de HD DVD's zelf....

vick86
02-11-2007, 18:50
Er staan nog wat extra extra's op de achterzijde van het schijfje dus daarom geen labels. Die achterkant is trouwens een gewone dvd de film staat er echter niet op.

STaf
02-11-2007, 18:52
Er staan nog wat extra extra's op de achterzijde van het schijfje dus daarom geen labels. Die achterkant is trouwens een gewone dvd de film staat er echter niet op.
Bedankt voor het snelle antwoord!!!!!!!(y)

vick86
02-11-2007, 18:55
geen probleem en nog veel met je aankoop

Trat
02-11-2007, 19:42
ik heb de trilogy net gekocht, inderdaad schitterende kwaliteit, maar klopt het dat er op de schijfjes geen afbeeldingen staan? Ik bedoel dus geen bedrukking op de HD DVD's zelf....
Paste niet meer op de schijfjes... Dat zal bij de BD versie wel anders zijn... (y)

TJ Weissel
02-11-2007, 19:44
Heeft met de revisited rechten te maken ;)

http://www.scav.nl/MatrixHD.jpg

STaf
02-11-2007, 22:23
Heeft met de revisited rechten te maken ;)

http://www.scav.nl/MatrixHD.jpg
Deze versie is wel mooier, maar wat er op staat is natuurlijk wel wat echt telt!!!:-P

STaf
02-11-2007, 22:24
Paste niet meer op de schijfjes... Dat zal bij de BD versie wel anders zijn... (y)
Very funny!!!:o ALS er ooit een Blu-ray versie komt, natuurlijk;)

vick86
02-11-2007, 22:39
De blu-ray versie zal er nooit komen. Als WB hem echt op Blu-ray wilde uitbrengen hadden ze hem gewoon zonder in movie experience verkocht zoals ze bij verschillende andere titels ook hebben gedaan.

Lorre
02-11-2007, 22:59
Here we go again...

Trat
03-11-2007, 08:49
De blu-ray versie zal er nooit komen. Als WB hem echt op Blu-ray wilde uitbrengen hadden ze hem gewoon zonder in movie experience verkocht zoals ze bij verschillende andere titels ook hebben gedaan.
Nooit... Waarom niet? Er zijn meer BD users dan HD-DVD: komt er echt wel hoor. Als HD-DVD zometeen haar spelers dumpt bij de Kijkshop (laatste stuiptrekking)

Edwin V
03-11-2007, 09:22
Natuurlijk komt ie wel een keer op Blu-ray, alleen is de vraag wanneer. Hoe men bepaalt wat en wanneer iets uitkomt is me trouwens ook een raadsel.

vick86
03-11-2007, 10:24
Nooit... Waarom niet? Er zijn meer BD users dan HD-DVD: komt er echt wel hoor. Als HD-DVD zometeen haar spelers dumpt bij de Kijkshop (laatste stuiptrekking)

Als ze de matrix trilogie op blu-ray wouden uitbrengen hadden ze het allang gedaan aangezien het inmiddels wel is bewezen (met onder andere 300) dat ze er echt niet minder verkopen omdat er een extraatje niet op staat. Het lijkt mij dan ook naief om te denken dat hier niet meer achter zit.

Lorre
03-11-2007, 10:36
Djeezes... Waar haalt gij uw bronnen. Terminator 3 hadden ze in Amerika ook niet op BR uitgegeven en nu doen ze dit wel... Daar gaat je: ALS ZE DEZE WILDEN UITBRENGEN OP BR HADDEN ZE DAT ALLANG GEDAAN crap!
Ook Batman Begins is al een tijd aangekondigd.

Ik heb dan nu wel een HD-DVD, maar ik blijf erbij sommige van deze HD-DVD fanboys blijven bashen zonder deftige reden en vooral hier begint het echt te ergeren.

TJ Weissel
03-11-2007, 10:40
Feit blijft wel, of deze wel of niet op Blu-ray uit zal komen, Terminator 3 is uitgebracht zonder de PiP functionaliteit maar de film is gewoon 2x op het schijfje gezet (voordeel van de 50gig). Dus uitkomen zullen ze wel degelijk maar dat het 'n issue is van opslag betwijfel ik, aan de vele WB releases is te zien dat de HD30 layer voldoende is voor zeer puike releases.

TJ Weissel
03-11-2007, 10:43
Off-Topic:

ps. misschien om vele frustraties te voorkomen, toch tijd voor 'n soort 2e (sub)forum? voor enkel HD, daar dit blijkbaar bij veel mensen voor frustraties zorgt?, mogelijk dat er optie om 'n soort Sub-index te creeren?

Lorre
03-11-2007, 12:01
Feit blijft wel, of deze wel of niet op Blu-ray uit zal komen, Terminator 3 is uitgebracht zonder de PiP functionaliteit maar de film is gewoon 2x op het schijfje gezet (voordeel van de 50gig). Dus uitkomen zullen ze wel degelijk maar dat het 'n issue is van opslag betwijfel ik, aan de vele WB releases is te zien dat de HD30 layer voldoende is voor zeer puike releases.

Waar, maar zoals in andere topic's aangegeven wacht Warner voor vele titels tot de nieuwe versie van BR uit is. Het blijft gewoon zielig om telkens te blijven doordrammen dat HD-DVD nu even enkele titels exclusief heeft en dan nog vooral als ze niet weten waarover ze praten en gewoon vlug een stek naar het BR-formaat willen geven.

vick86
03-11-2007, 12:27
Het enige wat ik zielig vind is dat mensen met een Blu-ray speler de matrix en andere films op dit moment niet kunnen bekijken in HD. Dus ga aub zeiken bij Warner zij hebben de beslissing gemaakt en daarmee de HD-dvd aanhangers een extra punt gegeven in de discussie met de blu-ray aanghangers.

TJ Weissel
03-11-2007, 12:36
Waar, maar zoals in andere topic's aangegeven wacht Warner voor vele titels tot de nieuwe versie van BR uit is. Het blijft gewoon zielig om telkens te blijven doordrammen dat HD-DVD nu even enkele titels exclusief heeft en dan nog vooral als ze niet weten waarover ze praten en gewoon vlug een stek naar het BR-formaat willen geven.

Feit blijft dat de Terminator 3 disc geen, gebruik maakt van de nieuwe BR standaard (waarom blijven hiervan steeds nieuwe standaarden komen?... ) maar zoals eerder genoemd de film staat er gewoon 2x op keer met 'n PIP en keer zonder PIP. Zo had WB dus de voorgaande titels ook uit kunnen brengen.

Over het steken gesproken, van beide kanten hebben de gebruikers nogal 'n roze bril op, en is het ook zeer moeilijk om de negatieve kanten toe te geven, dit zal wel even zo blijven zolang deze strijd nog niet gestreden is, maar het constant er over mopperen heeft dus ook weinig zin (zal eerder averechts werken).

Lorre
03-11-2007, 13:39
Kom op... Het valt toch enorm op dat enkel de HD-DVD fanboys hier telkens maar weer veel nutteloze posts maken om hele tijd het ander formaat te bashen. Van de BR kant zie ik tenminste nog deftige argumenten verschijnen, terwijl de HD-DVD boys telkens met hetzelfde komen. Ik heb nu beide formaten in men bezit, maar BR geniet nog steeds mijn voorkeur omdat daar toch de meeste films op uitkomen die ik wil. Ook de PS3 vind ik veel gebruiksvriendelijker dan de Toshiba HD-DVD speler. En dit is mijn persoonlijke mening na ze met elkaar te hebben vergeleken.

En telkens iemand behandelen alsof hij dom is werkt ook niet meer. Ik ben enorm op de hoogte van beide formaten en weet dan ook hoe meeste films op de schijf worden geplaatst. Dat Terminator gedoe weet ik, maar het blijft een feit dat deze nu ook komt op BR in USA. Zolang Warner het beeld niet minderwaardig maakt als de HD-DVD uitgave mogen ze het op welke manier dan ook doen van mij. Ik heb daar totaal geen last van. Ze konden idd de vorige editie's ook zo uitbrengen, maar willen blijkbaar toch wachten. Dat is hun beslissing en niemand moet hierover zeiken. Zowel HD-DVD moet geen exclusives meer verwachten blijkbaar en BR mag blij zijn dat ze de eerder uitgebrachte exclusives nu toch uitbrengen op BR. Ook al duurt het langer.

@vick86: Wie zeikt er hier hele tijd over? Jullie blijven maar de grote jan uithangen omdat Warner een paar titels eerder op HD-DVD hebben uitgebracht en dan als er gereageerd wordt op een discussie die JULLIE starten is het van GA ZEIKEN BIJ WARNER! HET WAS HUN BESLISSING. Daarmee bedoel ik dus dat het merendeel van de Pro HD-DVD leden enorm kinderachtig bezig zijn. Wees blij dat het formaat een paar exclusives heeft van Warner voor de tijd zijnde. Stop gewoon met altijd dezelfde kinderachtige opmerkingen te geven. Warner brengt de titels uit, maar doen dit later dan HD-DVD. Uw zever dat Warner deze nooit zal uitbrengen kan JIJ dus achterwege laten en jij zou beter gaan klagen bij Warner dat ze deze nu WEL gaan uitbrengen in de toekomst.

Kleine kinderen zeg!

Smooth-J
03-11-2007, 13:55
Ok kids,

Meester Jamie zegt dat het nu afgelopen is en dat jullie weer back on topic gaan. Anders stuur ik jullie allemaal de klas uit en mogen jullie, je gaan melden.

:mrgreen:

Trat
04-11-2007, 13:58
Als ze de matrix trilogie op blu-ray wouden uitbrengen hadden ze het allang gedaan aangezien het inmiddels wel is bewezen (met onder andere 300) dat ze er echt niet minder verkopen omdat er een extraatje niet op staat. Het lijkt mij dan ook naief om te denken dat hier niet meer achter zit.
In wouden leven bomen en dieren... Maar, natuurlijk zit er meer achter. Er zal wel gebedeld zijn voor (tijdelijke) exclusiviteit...

Pieter Kleine
04-11-2007, 22:02
Het is al sinds begin dit jaar bekend dat de matrix-trilogie later dan de hd-dvd op blu-ray uit komt ivm (toen nog) ontbrekende interactiviteit bij blu-ray.

Hombre
06-11-2007, 15:24
In de box is de prijs 16.66 p/s, als je deze bij een bepaald keten met een gebruikers pasje koopt.

joostpolletje
08-11-2007, 22:16
Bij Makro net gekocht. 51,- incl