PDA

Bekijk de volledige versie : films/tvseries kijken via internet (eyeburn)



Pieter R.
28-03-2007, 09:44
Hoi,
Hier even een suggestie voor iedereen die twijfelt of een bepaalde tvserie of film iets voor hem/haar is:
ga naar www.eyeburn.com en kijk bekijk een film of een episode van een serie gewoon online. Toegegeven: lang niet alles staat erop, maar toch is het een leuke site.
Met name de ietwat minder populaire series en de afleveringen die wat ouder zijn krijg je zowat meteen (en vloeiend) op je scherm. En ook hier staat lang niet alles er vaak op, maar het is een goede manier om eens te kijken of een serie of film ook de aanschaf op een dvd waardig is!

pavago
28-03-2007, 10:13
leuk idee, maar die link werkt niet

Pieter R.
28-03-2007, 10:31
Ok, dit zal beter zijn:

http://eyebum.com/

Hugo R
28-03-2007, 11:22
Klinkt wel grappig, misschien eens een keertje wat kijken daar.

riskykarin1981
28-03-2007, 11:54
Oeiiiii wat leuk
En erg slecht voor mij. Ik ben al een serie freak nu ga ik zometeen nog meer series kopen. Ach het moet maar :) Wat je verdien moet je ook uitgeven, zonde om je hele leven te werken en niet uitgeven en dan rijk doodgaan ofzo

(oke je merkt dat ik even niets te doen heb op mijn werk)

Patrick van den Hul
28-03-2007, 13:44
Even een paar seconden 24 gekeken. Erg jammer. Heeeeeel erg slechte beeldkwaliteit en chinees? ondertiteld.

Pieter R.
29-03-2007, 09:49
Ja maar daar moet je ook niet vanuit gaan vindt ik. Mijn insteek is dat je zo kunt zien of een serie iets voor je is. Daar hoef ik geen hele aflevering voor te kijken. Dat zie ik al aan hoe iets gefilmd is en hoe het verhaal zich ontwikkeld in de 1e minuten. Je moet er idd niet al te veel van verwachten als je naar de site gaat om hele films of afleveringen te kijken.

Patrick van den Hul
29-03-2007, 14:02
Ja maar daar moet je ook niet vanuit gaan vindt ik. Mijn insteek is dat je zo kunt zien of een serie iets voor je is. Daar hoef ik geen hele aflevering voor te kijken. Dat zie ik al aan hoe iets gefilmd is en hoe het verhaal zich ontwikkeld in de 1e minuten. Je moet er idd niet al te veel van verwachten als je naar de site gaat om hele films of afleveringen te kijken.

Ik weet pas na een paar afleveringen of een serie iets voor me is, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

frank_black
29-03-2007, 15:40
Ja maar daar moet je ook niet vanuit gaan vindt ik. Mijn insteek is dat je zo kunt zien of een serie iets voor je is. Daar hoef ik geen hele aflevering voor te kijken. Dat zie ik al aan hoe iets gefilmd is en hoe het verhaal zich ontwikkeld in de 1e minuten. Je moet er idd niet al te veel van verwachten als je naar de site gaat om hele films of afleveringen te kijken.

Das natuurlijk helemaal verkeerd. bijv de Pilot van een serie is meestal slechter dan een serie is. Normaal moet je 2 tot 4 afleveringen krijgen voor een inzicht.

Als ik alleen de Pilot van Prison Break had gezien (die niet spectaculair was) dan had ik toch echt wat gemist.

Rennes
30-03-2007, 15:10
wat een ontzettende slechte kwalitiet zeg! als je eens wil kijken of een serie wat voor jou is, dan zijn er veel betere manieren om dat te doen! en idd, vaak heb je wel meer afleveringen nodig dan alleen de pilot om het direct af te keuren. een tweede kans geven is nooit verkeerd ;)

Ronald Stiebolt
30-03-2007, 16:49
Zal ik uitleggen waarom dit topic op slot gaat? Nah....