PDA

Bekijk de volledige versie : VTM gestart met HD uitzendingen



olifantmaxim
30-03-2007, 22:20
We hebben geluk in België, de commerciële zender VTM is sinds deze week begonnen met HD uitzendingen.

Iemand reeds ervaring ?

Brian2
30-03-2007, 22:27
Ik heb er niks van gezien, maar goed nieuws! De Nederlandse zender RNN7 is er ook hard mee bezig om zo snel mogelijk volledig over te gaan op HD, dus misschien gaat het dan toch eerder gebeuren dan menigeen dacht :D.

Werner
31-03-2007, 00:09
En het ultieme doel: om voortaan De Kotmadam of HT&D-of-hoe-de-opvolger-ervan-tegenwoordig-ook-heet in HDTV te kunnen bekijken? :twisted:

Evil Hobbit
31-03-2007, 17:26
Ik heb er niks van gezien, maar goed nieuws! De Nederlandse zender RNN7 is er ook hard mee bezig om zo snel mogelijk volledig over te gaan op HD, dus misschien gaat het dan toch eerder gebeuren dan menigeen dacht :D.

lol, wat moet een regionale zender met dramatische programma's nu weer met HD :confused: Ze hebben het iets te hoog in de bol daar! :D Altijd goed natuurlijk om hd te stimuleren maarja, zo'n zender heeft totaal niks toe te voegen en zal nooit mensen trekken. Een zender als talpa had voorop moeten lopen en top series uit de states in HD uitzenden, + natuurlijk hun eigen serieaanbod.

Werner
31-03-2007, 23:44
Ik denk dat het bij televisiezenders een hype wordt om het weer aan de argeloze consument aan te naaien en vervolgens de prijs de hoogte in te drijven. WTF kan je met een HDTV-versie van een pan&scan-film aanvangen???