PDA

Bekijk de volledige versie : Thunderbirds



Spidey
22-08-2001, 11:21
Hallo allemaal...

Ik kan dit bericht blijkbaar nog niet in het goeie forum plaatsen omdat ik daar nog geen recht toe heb.. maar ik heb een dringende vraag.. Eerder stond al aangekondigd dat Thunderbirds de serie deel 3 & 4 (regio 2) zouden uitkomen.. das nu al 2 mnd geleden maar ik heb nog nix in de winkel gezien :(
Weet iemand hier misschien iets van??

alvast bedankt!

Spidey

Arnold van Oostrum
22-08-2001, 12:22
Officiƫle releasedatum voor beide DVD's is 22 augustus 2001.

Vandaag dus. Het kan zijn dat niet iedere winkel deze direct in de schappen heeft, dus vraag er even naar.

Spidey, wat bedoel je met :

Ik kan dit bericht blijkbaar nog niet in het goeie forum plaatsen omdat ik daar nog geen recht toe heb.. .

Spidey
22-08-2001, 12:27
omdat ik niet in de onderste forums kan komen omdat ik daar geen recht toe heb.. heel raar

Arnold van Oostrum
22-08-2001, 12:39
Spidey, ik zie dat je je net hebt aangemeld bij ons forum.
Uiteraard van harte welkom als ons 245e lid.

Op het gebied van dit forum ben ik geen expert. Maar misschien moet je even uitloggen en opnieuw het forum bezoeken, zie eens of je dan bij alle diverse forumonderdelen kunt.

Laat me weten of het werkt.

Spidey
22-08-2001, 13:07
het enige waar ik geen thread kan plaatsen is bij de kop reacties website. Ik bedoel de daaronder behorende koppen natuulijk...
is dit alleen voor admins? of mogen newbies daar ook plaatsen?

Rutger Kars
22-08-2001, 13:54
Daar kan jij (en ik ook niet) inderdaad geen thread starten. Het is hier alleen mogelijk om te reageren o.i.d.

Er komt nl. alleen een thread over een dvd-recensie, als die recensie ook op de site staat (eventjes een willekeurig voorbeeld)

Arnold van Oostrum
22-08-2001, 14:32
Klopt, dit onderste stuk heet ook reacties op website.

Wanneer we een recencsie van DVD of hardware plaatsen en een nieuwsbericht, wordt bij de mogelijkheid gegeven hierop te reageren. Deze reacties komen in dit onderdeel. Je kunt hier dus niet zelf een thread starten, hiervoor zijn de andere forumonderdelen.

Spidey
22-08-2001, 17:52
okey hartelijk dank!!!

greetzz

spidey