PDA

Bekijk de volledige versie : Pioneer DVR530H en Guide+: geen programmanaam bij opnemen meer...



Muxje
02-04-2007, 20:15
Sinds een peer maanden werkt Guide+ niet helemaal meer goed op mijn Pioneer DVR530H. De programmagegevens komen nog gewoon goed binnen, maar als ik een programma opneem wordt niet meer de naam van het programma opgeslagen, maar alleen de zender en de datum/tijd.

Af en toe lijkt hij het een paar keer weer gewoon te doen. Ook raadde iemand aan om Guide+ te resetten door de postcode te veranderen en weer terug te zetten. Dat heeft 1x een paar dagen gewerkt, en mijn meest recente poging om dit zo op te lossen heeft helemaal niet geholpen.

Een kennis met dezelfde recorder heeft ook af en toe hetzelfde probleem. Ligt het aan de recorder of aan Guide+ in het algemeen? En is er iets aan te doen?

P@trick_DVD
07-04-2007, 10:45
Dit probleem komt wel vaker voor en wordt veroorzaakt door corrupte gegevens in het Guide Plus+ systeem van de recorder. De enige remedie is de recorder terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dit doet lees je op blz. 109 van de handleiding ('Terugstellen van de recorder'). Hierna moet je wel je recorder compleet opnieuw instellen. Bij mij heeft dit net als al bij vele anderen het probleem opgelost. Ook Pioneer zelf geeft aan dat dit de oplossing is.

Ruud Vorstermans
14-04-2007, 14:33
Heb dit inderdaad ook gehad op beide Pioneers die ik bezit en de oplossing dir hiervoor geschets is, was afdoende 8)

djiest
02-03-2008, 07:58
Wat gebeurt er met gemaakte opnames, als je het systeem terugzet naar de fabrieksinstellingen?

P@trick_DVD
04-03-2008, 18:15
Wat gebeurt er met gemaakte opnames, als je het systeem terugzet naar de fabrieksinstellingen?
Deze blijven gewoon op de harddisk staan.