PDA

Bekijk de volledige versie : [GRATIS] DoorgeefDVD Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring



Lennart H.
03-04-2007, 11:16
Het duurde een tijdje voor ik hem kon weggeven, lag een week in het ziekenhuis met een blindedarm die op knappen stond.


Hoe dan ook, hier de verloting. Hij zal snel eruit gaan want de bedoeling is natuurlijk dat iedereen de film kan zien dus ik zie het nut er niet van om lang te gaan wachten. ;)





Even voor de nieuwelingen:
Het is de bedoeling dat je deze film gratis krijgt, kijkt, een nieuw topic opent op dit forum en dan deze gratis weer doorstuurt aan een volgende winnaar.

Hugo R
03-04-2007, 11:20
Ik doe mee en sterkte met je gezondheid!

Lennart H.
03-04-2007, 11:35
DINGDINGDING



we hebben een winnaar

Dennis Oosterhuis
03-04-2007, 11:36
Sterkte Lennart, ik doe uiteraard ook weer mee... :wink:

Hoe vond je de film?

Lennart H.
03-04-2007, 11:38
Sterkte Lennart, ik doe uiteraard ook weer mee... :wink:

Hoe vond je de film?




Je bent al te laat.:twisted:


De film is niet mijn soort film. Ik snap wel dat sommige mensen er erg van kunnen genieten. Hopelijk kan Hugo hem snel kijken en snel weer doorgeven. Dit topic mag gesloten worden als een moderator dat wil, Hugo kan hem natuurlijk ook zelf gebruiken om door te geven. ;)

Hugo R
03-04-2007, 11:40
Wow eerste dvd ooit die ik win :)
Ik zal hem na ontvangst snel kijken en hier weer ter verloting aanbieden.

Dennis Oosterhuis
03-04-2007, 11:51
Je bent al te laat.:twisted:


De film is niet mijn soort film. Ik snap wel dat sommige mensen er erg van kunnen genieten. Hopelijk kan Hugo hem snel kijken en snel weer doorgeven. Dit topic mag gesloten worden als een moderator dat wil, Hugo kan hem natuurlijk ook zelf gebruiken om door te geven. ;)
Tss... 1 minuutje later dan jouw reactie, wat zijn we weer streng... :nono: :(

Een beetje oneerlijk natuurlijk om hem aan de eerste de beste die reageert te geven, je had best nog een uurtje of twee kunnen wachten... :wink:

Lennart H.
03-04-2007, 11:54
Tss... 1 minuutje later dan jouw reactie, wat zijn we weer streng... :nono: :(

Een beetje oneerlijk natuurlijk om hem aan de eerste de beste die reageert te geven, je had best nog een uurtje of twee kunnen wachten... :wink:




Iedereen komt als het goed is aan de beurt bij een weggeef dvd. ;) Hoe staat het trouwens met dat nieuwe systeem? Is dat inmiddels al in de lucht?

Dennis Oosterhuis
03-04-2007, 12:03
Volgens mij nog niet...

Hugo R
04-04-2007, 17:56
Dvd is binnen, ik zal hem zo snel mogelijk proberen te kijken en dan zet ik hem weer hier op het forum.