PDA

Bekijk de volledige versie : Heroes?



Jurriaan Wittenberg
03-04-2007, 15:19
Ik zie dat er her en der ook gewoon over series die hier nog niet op TV zijn gebabbeld mag worden (Battlestar Galactica seizoen 3 enzo) dus wilde ik maar eens even een balletje opgooien om te zien of er ook al liefhebbers van HEROES zijn.

Ik mag wel zeggen een FANTASTISCHE serie over een groep mensen, verspreid over de aarde, die langzaam ontdekken dat ze speciale krachten hebben. Jaahh je denkt nu meteen aan XMEN maar geloof me: DIT IS ZO ANDERS!! En eigenlijk heel vergelijkbaar. :p Het is in ieder geval helemaal niet als een comic verfilming opgezet terwijl er wel degelijk een hele leuke relatie met het medium comic in zit!

Maar goed. Ik ben zelf nu bijna door de HD versie van seizoen 1 heen en het is werkelijk genieten. De spanningsboog wordt op een verslavende manier elke aflevering weer sterker en sterker. Bijna helaas dat er al bekend is dat er nog een seizoen komt omdat je weet dat je dan weer een tijd moet wachten maarjah dat hou je toch met series heh :wink: .

Cheers all en Check-out HEROES!!
Jurriaan

Patrick van den Hul
03-04-2007, 15:22
Zet je post hier nog maar een keertje neer:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=46670 ;)

Jurriaan Wittenberg
03-04-2007, 15:48
OK.. die had ik niet op pagina 1 zien staan... sorry!!

martinvanlochem
03-04-2007, 19:49
Ook ik ben verslaafd!

Zeer leuke serie, gaat ie eigenlijk in Nederland op de buis komen?

Jurriaan Wittenberg
05-04-2007, 13:17
<snif> .. ik was verslaafd...

Gisteren aflevering 18 van het eerste seizoen gezien... Mijn hemel wat een cliffhanger!

Patrick van den Hul
05-04-2007, 13:32
<snif> .. ik was verslaafd...

Gisteren aflevering 18 van het eerste seizoen gezien... Mijn hemel wat een cliffhanger!

Is dat ook de finale? Ik wacht namelijk tot het seizoen klaar is voordat ik er aan ga beginnen.

FrankvdM
05-04-2007, 13:39
Is dat ook de finale? Ik wacht namelijk tot het seizoen klaar is voordat ik er aan ga beginnen.

Nee er komen nog 5 afleveringen geloof ik in dit seizoen. Vanaf 20 april worden er weer nieuwe eps uitgezonden als het goed is. Ff op TV.com kijken anders.

Marc Raps
05-04-2007, 14:42
23 april is de volgende aflevering (in de VS).

Jurriaan Wittenberg
06-04-2007, 09:47
Owh cool! Ik was echt bang dat dit de cliffhanger was voor dit seizoen. (y)
TNX voor de heads-up!

pokalapoketl
06-04-2007, 09:52
Het verhaal wordt dit seizoen als het goed is ook afgerond. In een interview zeiden de makers dat ze een beetje als 24 elk seizoen een ander verhaal wilden doen.