PDA

Bekijk de volledige versie : k pax



kaptein Pikaard
22-04-2002, 15:08
k pax vandaag ontvangen en gelijk bekeken,25 april pas hier in de bios en nu al op regio 1 ja das het voordeel van een regio vrije speler he.
In de gehele film komt geen 1 special effect en toch is de film heel mooi en spacey weer goed op dreef.Ik had vanaf het begin het gevoel dat Spacey echt ook van k pax kwam.

De dvd is uitgevoerd in een keep case en met een beeld aspect van 2:35 en met dd5.1 en wat veel regio 1 dvd's wel hebben een dts geluids spoor.Alles is top alleen de extra's zijn schaars maar dat word gecompenseert door de film.

Nathan Strik
22-04-2002, 17:00
Ik zit er (mede dankzij jouw enthousiaste reactie) serieus over na te denken om deze DVD binnenkort ook maar even te bestellen... Kevin Spacey = the best...

kaptein Pikaard
22-04-2002, 17:49
hij is echt mooi en spacey is inderdaad top heb je de se van usuel suspects al?
speelt ie ook al super in ,maar wou zelf nog la confidantial kopen maar zag dat het een flipper was en dat vind ik minder

Nathan Strik
22-04-2002, 18:20
heb je de se van usuel suspects al? We hebben het in overweging... ;)

Gabriël de Rop
23-04-2002, 07:59
Van de trailer raakte ik niet echt bepaald "opgewonden"......maar ik ga deze film waarschijnlijk toch in de bioscoop zien....vooral OMDAT het Spacey is (jawel, ook een van MIJN favorieten).
Maar ik vind het te gewaagd om de DVD zomaar aan te schaffen.

Erwin 78
23-04-2002, 08:38
Ik had vanaf het begin het gevoel dat Spacey echt ook van k pax kwam.


Dankjewel...

Ik heb 'm nog niet gezien en dit "detail" wilde ik echt zóóó graag van te voren weten...

:mad:

suyver
24-04-2002, 08:18
Maak je geen zorgen! Het bovenstaande is geen spoiler (tenzij je echt niets van het verhaal weet). IMDB schrijft:

The film tells the story of a mysterious patient (Kevin Spacey) at a mental hospital who claims to be from a distant planet called K-PAX. As his psychiatrist (Jeff Bridges) tries to figure out exactly how to help the patient, he gradually begins to realize that this so-called alien is having a remarkable effect on the mental health of the hospital's other patients.

Ik vond idd ook dat Kevin Spacey overtuigend speelt dat hij van K-PAX afkomstig is. Of dat echt zo is... ga de film maar zien!

Freek.

Bodhi
25-04-2002, 19:01
Een mededeling aan kaptein Pikaard:

Je zei dat je LA Confidential wilde aanschaffen, maar 't toch maar niet gedaan hebt omdat het een flipper is.

VERRASSING: dat is een verpakkingsfout. (1 van de zeldzame POSITIEVE verpakkingsfouten). De dvd is namelijk helemaal geen flipper. 't is netjes een Dual Layer.

Dus bij LA Confidential hoef je je geen zorgen te maken.
Als je me niet gelooft, kijk maar in je DVD-profiler of vraag bij de Free Record Shop of je de dvd eerst mag zien. (het fysieke schijfje bedoel ik dan. ha ha ha.) :D

Greetz
Bodhi

kaptein Pikaard
25-04-2002, 20:27
ja ik werd er door meer mensen al op gewezen,maar het staat er ook zo krom op beschreven .
Heb de film inmiddels in bezit en zonder de reacties had ik hem denk ik wel gekocht maar niet als eerste behoefte.
dus iedereen bedankt voor de tip!