PDA

Bekijk de volledige versie : Problemen met HDDVD



Henkske22
07-04-2007, 19:52
Hallo allen,

Ik vroeg me of of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met de ondertiteling op bepaalde hddvds.
Bij de NL versie van The fast and the furious werken de nl subs niet goed. ze flitsen in beeld en zijn dat meteen weer weg(eng subs wel goed)
Bij de US versie van lucky number slevin is de ene zin goed en de volgende zin flitst weer ff in beeld(eng subs)
Bij de US versie van clerks 2 zijn de subs flink out of sync(eng subs)

Ik zelf speel de films af met de hddvd addon voor de 360

Kevin Lottering
09-04-2007, 18:52
Nope...kan niet zeggen dat ik deze problemen heb gehad.
Heb eigelijk alleen een enkele keer geluids-sync problemen gehad met het afspelen van gewone dvd's op de 360 HD-DVD player....da's all....niks al te erg.

Ga zelf ook nog Clerks II kopen op HD-DVD, dus ik laat'et eventueel nog wel weten mochten bij mij dezelfde problemen ontstaan.

Henkske22
12-04-2007, 18:51
Derailed HD DVD wil hier niet afspelen.
this movie will not play due the parental setting on the player.
Maar ik heb alles gewoon op allowed staan:)

Henkske22
24-04-2007, 19:48
Pff het gaat lekker zeg.

Ook bij Smokin Aces werken de subs niet goed. Of het ligt aan me 360addon of hddvd sucks kwa subtitles. Ik stop in ieder geval met hd dvd kopen

Kevin Lottering
24-04-2007, 20:43
Pff het gaat lekker zeg.

Ook bij Smokin Aces werken de subs niet goed. Of het ligt aan me 360addon of hddvd sucks kwa subtitles. Ik stop in ieder geval met hd dvd kopen

Ik zou je HD-Speler maar'ns laten nakijken of gewoon terugbrengen/ruilen, want ik denk eerder dat het aan het ding zelf ligt.

Ik heb nu al tig HD-DVD's afgespeeld met de 360 HD speler....en die spelen geruisloos, zonder enkel probleem!

Henkske22
24-04-2007, 21:02
Ik zou je HD-Speler maar'ns laten nakijken of gewoon terugbrengen/ruilen, want ik denk eerder dat het aan het ding zelf ligt.

Ik heb nu al tig HD-DVD's afgespeeld met de 360 HD speler....en die spelen geruisloos, zonder enkel probleem!

er zijn er zat die gewoon werken

pretorian22
24-04-2007, 23:32
ik heb de Toshiba HD E1 en heb absoluut nog bij geen enkele hd dvd last gehad met subs anders hoor.

mijn oom ook niet met ijn xbox 360 add on trouwens een een vriend van me ook nie

Henkske22
25-04-2007, 17:06
ik heb de Toshiba HD E1 en heb absoluut nog bij geen enkele hd dvd last gehad met subs anders hoor.

mijn oom ook niet met ijn xbox 360 add on trouwens een een vriend van me ook nie

Toevallig, lucky number slevin, clerks 2, smokin aces US getest?

pretorian22
25-04-2007, 19:45
Toevallig, lucky number slevin, clerks 2, smokin aces US getest?


nee maar wel poseidon US en natuurlijk een heel stel europese titels

Henkske22
26-04-2007, 18:54
nee maar wel poseidon US en natuurlijk een heel stel europese titels
er zijn er hier ook tientallen die gewoon werken hoor.
Er moet toch wel iemand zijn met die hddvd films in zijn bezit?

Henkske22
04-05-2007, 19:25
Alpha Dog ook weer de bekende problemen:) slechte subs, weer een universal dual disc.

Er moet toch wel iemand zijn die:
Clerks 2
Smokin Aces
Alpha Dog
Lucky Number Slevin
HDDVDS afgespeeld heeft?

Richard B.
15-05-2007, 15:06
Er is vandaag een update uitgebracht voor de HD DVD drive van de 360: http://www.majornelson.com/archive/2007/05/15/hd-dvd-auto-update-5-07.aspx

Misschien dat het probleem hiermee verholpen is?

TJ Weissel
15-05-2007, 15:12
Clerks 2 hier op de HD-Drive getest, deze lijkt out of sync te zijn, maar is het niet...

Dit heeft te maken met het aantal dialoog en de aantal regels tekst die de ontertiteling tegelijk kunnen weergeven, daar deze ondertiteling voor slechthorende en doven is, laten de subs simpelweg het hele script voorbij scrollen. Wanneer 'n scene overgaat naar 'n andere scene waarbij er een stilte valt in het dialoog zal je zien dat de ondertiteling weer goed doorloopt, echter ben ik van mening dat Clerks 2 ook zonder ondertiteling zeer makkelijk te begrijpen is. ;)

Verder ook geen problemen gehad met mijn HDDVD's.

Henkske22
15-05-2007, 20:55
Ok de update heeft de problemen verholpen:D