PDA

Bekijk de volledige versie : hdd dvd merk stein



teunissen
10-04-2007, 15:11
handleiding is erg onduidelijk nu een film op de hdd wil hem op dvd zetten maar de reclame eruit halen hoe moet dat wie weet het

teunissen
11-06-2007, 21:24
heeft er iemand nog ideen hoe ik een film doe ik op hdd heb gezet moet branden op dvd dan reclame eruit halen

P@trick_DVD
12-06-2007, 21:03
Je zult toch eerst meer info over je recorder moeten geven voordat iemand deze vraag kan beantwoorden. Het helpt als de handleiding ergens op internet staat. Wat is het type van de Stein recorder? Stein is niet direct een merk wat veel mensen op dit forum zullen gebruiken, ervaringen van anderen met dit merk recorder zullen schaars zijn.

In het algemeen zul je eerst de reclame eruit moeten knippen op de hd. Soms knip je direct in de opname, soms wordt er gebruik gemaakt van een zogenaamde 'playlist'. Hierna kun je de 'geknipte' opname naar DVD branden.

Avalan
13-06-2007, 11:58
En misschien ook eens opzoeken hoe je in de Nederlandse taal leestekens gebruikt...

Seth__Gekko
14-06-2007, 14:12
Stein is al een paar keer langsgekomen in de topics hier, een (hdd)dvd-recorder die e koopt bij de Praxis. Daar zal je niet veel ervaringen die positief zijn hier kunnen vinden. Tot nu toe waren alle topics hierover beeïndigd met een geld terug en een ander merk gekocht.

alex1996
15-06-2007, 16:48
Ik heb een STEIN DVD-recorder en voor die prijsklasse, ben ik er min of meer toch tevreden mee. Het enige grote probleem dat ik heb is : als ik iets van de HDD op DVD heb gebrand, kan ik die DVD alleen maar afspelen op de STEIN en niet op de gewone DVD speler; op de pc werkt het ook niet. Moet ik iets veranderen in de instellingen?

Met dank.

Joop Platell
15-06-2007, 21:22
Over het algemeen moet je een gebrande DVD eerst finaliseren voordat je hem op andere spelers kunt afspelen.

hamoski
08-07-2007, 13:08
Deze stein heb ik ook gekocht , voor 90 euro bij Praxis
Het was een opruim prijs. Tot nu toe heb ik niets te klagen , alleen het menu had makkelijker gemogen.
Wat belangrijk is , dat de echte MERK geen STEIN is , maar een
<<< YAKUMO Recordmaster HDD >>>>>> de laatste firmware is dat je met de HD
opgenomen films kunt bewerken.
ik heb hem niet geupdated, want hij werkt zoals gezegt probleem loos.