PDA

Bekijk de volledige versie : hongkong legends 'nieuwe uitgave'



SuperDre
14-04-2007, 16:50
aj aj aj aj.. voor degene die gehoopt hadden dat de nieuwe versies (dus die met die rooie kaft) gewone rereleases waren.. NOT! Dit zijn dus gewoon gestripte versies, met maar 1 audiotrack (meen wel dat ze gelukkig overal de originele track hebben), zonder extra's... Ik heb nog niet gekeken, maar het zou mij dan ook niet verbazen als het allemaal dvd-5's zijn..

Dus je bent gewaarschuwd.. Verder lijkt het erop dat de films wel gewoon verder goed zijn (dus ook in het formaat zoals ze de vorige keer zijn uitgebracht)..

Bij de mediamarkt zijn ze 6.99 en bij FRS zijn ze 9.99 (wel 2e halve prijs)...

Yi-Long
20-04-2007, 16:45
Tja... je bent beter af als je gewoon de UK HKL's besteld bij play.com. Die hebben ook NL ondertiteling en zijn goedkoper dan deze geripte heruitgaves. 5 ponds per dvd ongeveer (en veel meer keus natuurlijk, want een aantal klassiers is wel in de UK uitgekomen, maar niet hier in NL)

SuperDre
20-04-2007, 18:57
Tja... je bent beter af als je gewoon de UK HKL's besteld bij play.com. Die hebben ook NL ondertiteling en zijn goedkoper dan deze geripte heruitgaves. 5 ponds per dvd ongeveer (en veel meer keus natuurlijk, want een aantal klassiers is wel in de UK uitgekomen, maar niet hier in NL)

De prijs valt zeker mee, maar de meeste die ik zie hebben geen NL subs, gelukkig wel engelse, maar helaas soms ook alleen engelse voor hearing impeared (ofwel irritante ondertiteling).. Helaas staat er niet bij bv wat het beeldformaat is (bv bodyweapon ofzo).

Yi-Long
26-04-2007, 00:03
De prijs valt zeker mee, maar de meeste die ik zie hebben geen NL subs, gelukkig wel engelse, maar helaas soms ook alleen engelse voor hearing impeared (ofwel irritante ondertiteling).. Helaas staat er niet bij bv wat het beeldformaat is (bv bodyweapon ofzo).

Tja, meestal is het makkelijk te achterhalen of de UK release ook NL subs heeft, of wat voor beeldformaat het is, door gewoon even wat recensies op te zoeken.
Ik gebruik daar zelf altijd dvd-basen voor.
Hier is bijvoorbeeld de links voor reviews van bodyweapon:
http://www.dvd-basen.dk/uk/home.php3?search=body+weapon&land=%25&ok=go&mvis=ok&region=%25

Als je dan kijkt bij bijvoorbeeld de link van dvdtimes, zie je dat de screen-ratio 1:1.85 is...
Niet dat ik die film aan zou raden. Vroeger wel eens op VCD gezien, en was gewoon een ***film. :)