PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Lord of the Ring nu al te koop!!??!!



Karim
23-04-2002, 14:30
Op Ebay.nl verkoopt iemand nu al dvd's van The Lord of the Rings. Maar volgens mij komt die pas in augustus uit toch?

Rossi
23-04-2002, 14:33
Ik had het ook al gezien ja....Ik vraag me af of het niet zo'n irritante Japans/Chinees gesproken (Engels ondertitelde) DVD is. En zou die echt 5.1 ondersteunen???
Iemand ervaring met deze (of dit soort) DVD's?

Karim
23-04-2002, 14:40
Ik heb hem ge-emaild waar het vandaan komt. Zal mij benieuwen. Maar als het inderdaad zo'n chinese dvd is, is het eigenlijk geen dvd, maar een svcd toch? En ik weet zeker dat er geen DTS op staat dan.

Rogier Burghout
23-04-2002, 14:40
en moet je es heel goed naar het balkje bovenin het plaatje kijken....."FULLSCREEN"...
gad gad gadverdamme!!! :(

Chris Howitt
23-04-2002, 14:41
Ik heb een tijdje geleden ook zo een dvd gehad met chinese subtitles etc.

Die versie die ik had was trouwens Breedbeeld en Dolby 5.1 geluid.

Had iemand uit Azie voor mij meegenomen, ik was zeer onder de indruk van de kwaliteit van het beeld en geluid het enige nadeel was dat om de 15 minuten of zo een text onder in beeld voorbij kwam , dat het om een illegale kopie ging of zo iets, heb de dvd al weer doorverkocht aan een vriend van mij die hem graag wou hebben.

Ik ga straks de Collector's edition (4 discs) kopen :D

Kamps
23-04-2002, 15:08
Dit bericht is gecensureerd wegens het aanbieden van illegaal materiaal!

De moderator

Remco Out
23-04-2002, 15:52
Ik hoef die versie van LotR in ieder geval niet, ik wacht wel gewoon en waag me niet aan deze dvd. Ik kan hem trouwens niet eens draaien denk ik, want mijn dvd speler is niet regiovrij. :)

Chris Howitt
23-04-2002, 15:57
Remco, je zou de dvd wel kunnen draaien, want het is een regio 0 dvd a.k.a All-Region DVD.

Dit houd dus gewoon in dat je hem op elke dvd speler af kan spelen ook al is deze niet regiovrij.

Waar je wel mee moet opletten is dat de meeste Regiovrije dvd's zoals deze NTSC zijn en als je TV geen NTSC kan afspelen, heb je Z/W beeld en strepen etc erdoor.

Rossi
23-04-2002, 15:57
Originally posted by Remco Out
[want mijn dvd speler is niet regiovrij. :)

Regio 0 is alle regio's, dus ook 2.

Digger
23-04-2002, 16:32
Het lijkt mij dat het gewoon een rip is van de resenciedvd die circuleert. Die was ook gewoon in 5.1. Ik heb ook lord of the rings in divx met dolby digital geluid. Het lijkt me dat die chinezen dan ook wel daar een rip van gemaakt hebben.

xxxMaverick
23-04-2002, 17:41
Ik heb hier ook een 2cd divx versie liggen. Een rip van een test dvd versie. Zeer goede kwaliteit, geen nl subs. censuur

Kamps
23-04-2002, 17:51
Die divx versies waar jullie het over hebben is geript van de bootleg dvd die uit is. En de bootleg dvd is weer een kopie van een of andere dvd van de maatschappij :)

Heb de dvd ook, het is redelijke kwaliteit, en de trailers die erbij zitten zijn ook wel leuk.

Alex van den Berg
23-04-2002, 19:06
Ik heb hierboven een aantal teksten gecensureerd...

Over het algeem heb ik een hekel aan censuur, maar het aanbieden van illegaal materiaal kunnen en willen we op DVD.nl niet toestaan.

xxxMaverick
23-04-2002, 19:13
Ik heb hierboven een aantal teksten gecensureerd...

Over het algeem heb ik een hekel aan censuur, maar het aanbieden van illegaal materiaal kunnen en willen we op DVD.nl niet toestaan.


nou moet je niet overdrijven zeg! als iemand dit wil kopen/lenen enz doen ze toch wel een pm. DAn moet je dit compelte topic dichtgooien. Dit is gewoon een geintje


lekker zielig weer dit

Alex van den Berg
23-04-2002, 19:31
nou moet je niet overdrijven zeg! als iemand dit wil kopen/lenen enz doen ze toch wel een pm. DAn moet je dit compelte topic dichtgooien. Dit is gewoon een geintjeVoordat je begint me je negatieve opemerkingen... Noem even de wetten waarin het kopieƫren en aanbieden van auteursrechtelijk berschermd materiaal als geintje wordt omschreven! :mad:

Kasper P.
23-04-2002, 19:36
Ik heb de dvd van Lotr niet maar wel een perfecte divx versie met nederlandse subs en zeer goed geluid en beeld (hij is niet te koop/ruilen/kopieren:D) Maar natuurlijk ga ik de nederlandse regio 2 release direct kopen! als hij uit is

xxxMaverick
23-04-2002, 20:00
Voordat je begint me je negatieve opemerkingen... Noem even de wetten waarin het kopieƫren en aanbieden van auteursrechtelijk berschermd materiaal als geintje wordt omschreven! :mad:


verbied dan het hele topic, alleen zo zielig censuur slaat nergens op.

trouwens, 99% van de mensen koopt de dvd's, en dan is een divx legaal.......

Alex van den Berg
23-04-2002, 20:16
dan is een divx legaal....... divx-opnamen zijn alleen legaal wanneer het om eigen materiaal gaat, of om een kopie voor eigen gebruik...
Iedere kopie die wordt verspreidt is illegaal.

Discussie gesloten.