PDA

Bekijk de volledige versie : Portable Airco (zo stil en betaalbaar mogelijk) waar te kopen?



Marcellow
18-04-2007, 14:11
Hallo allemaal,

Zoals de titel luidt; ik ben van plan een goede, stille maar betaalbare portable airco aan te schaffen (voor op de slaapkamer).

Ik weet (uiteraard) dat een inbouw split-unit uiteindelijk goedkoper, stiller en efficienter is, maar deze wil ik laten inbouwen op een etage die nog niet op mijn huis zit, vandaar deze (tijdelijke) oplossing.

Momenteel ben ik in het bezit van een 2e hands Tefal (!!!) airco.. Deze koelt een beetje en geeft een hoop herrie (was ook maar € 25,00).

Ikzelf zat te denken aan een prijs tot max 450-500 euro (nieuw)

Graag jullie reacties (links??)

Thanx,

Marcel.

Edgar Smit
18-04-2007, 14:44
Momenteel worden er bij de diverse eectronia zaken ruime hoeveelheden portable airco's aangeboden. Ik zou zeggen kijk daar eens wat rond (MM, BCC, etc).

bosmeneer
18-04-2007, 20:29
Momenteel worden er bij de diverse eectronia zaken ruime hoeveelheden portable airco's aangeboden. Ik zou zeggen kijk daar eens wat rond (MM, BCC, etc).

Ja, en noteer dan ook merk+type van de aangeboden waar.

MM Almere heeft/had vorige week een airco voor 449 euro staan, maar op internet is deze nieuw voor 300 te verkrijgen. Tweedehands 100, het model is blijkbaar al 3 jaar oud...
Ze slaan dus een slaatje uit het mooie weer en slechte verkrijgbaarheid van die dingen :x

Alexander V
19-04-2007, 14:33
Een portable airco zal NOOIT stil zijn, voor een stille airco moet je een split-unit hebben (compressor buiten).

Marcellow
19-04-2007, 15:07
Een portable airco zal NOOIT stil zijn, voor een stille airco moet je een split-unit hebben (compressor buiten).


Ik ben ook niet vies van een portable split unit, maar zoals ik in mijn eerste bericht aal aangaf is het niet reeel om dit jaar een airco te laten installeren terwijl ik volgend jaar geen gebruik meer maar van de slaapkamer waarin de airco is geinstalleerd.

Vandaar mijn vraag.

Ook staat in mijn eerste bericht dat ik al in het bezit ben van een portable airco, alleen dat deze meer herrie geeft dan mij lief is...

Ik ben dus volledig op de hoogte van alle voor- en nadelen. Maar, alsnog bedankt voor de informatie die ik al had!