PDA

Bekijk de volledige versie : Band of Brothers Blu-Ray / HD



Pagina's : [1] 2 3 4

Zoetermeer
19-04-2007, 21:30
Band Of Brothers: Limited Edition Collectible Tin (Blu-ray)

Special Features
Interactive Field Guide including Soldier Bios, Historical Timeline, Map, Chain of Command and Glossary
Picture-in-Picture Video Commentary for all 10 episodes
"We Stand Alone Together in the Company of Men" (80 minute documentary)
Behind the Scenes: The Making of Band of Brothers (Ron Livingston's video diaries)
Who's Who: The Men of Easy Company
Premiere in Normandy and menu-based photo gallery

Technical Details

ActorsDamian Lewis (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Damian+Lewis&searchtype=r2actor&searchsource=0), Donnie Wahlberg (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Donnie+Wahlberg&searchtype=r2actor&searchsource=0), Ron Livingston (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Ron+Livingston&searchtype=r2actor&searchsource=0), Matthew Settle (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Matthew+Settle&searchtype=r2actor&searchsource=0), Dale Dye (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Dale+Dye&searchtype=r2actor&searchsource=0), Scott Grimes (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Scott+Grimes&searchtype=r2actor&searchsource=0), Neal McDonough (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Neal+McDonough&searchtype=r2actor&searchsource=0), Kirk Acevedo (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Kirk+Acevedo&searchtype=r2actor&searchsource=0), Dexter Fletcher (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Dexter+Fletcher&searchtype=r2actor&searchsource=0), David Schwimmer (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=David+Schwimmer&searchtype=r2actor&searchsource=0), Colin Hanks (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Colin+Hanks&searchtype=r2actor&searchsource=0), Simon Pegg (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Simon+Pegg&searchtype=r2actor&searchsource=0) & Marc Warren (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=Marc+Warren&searchtype=r2actor&searchsource=0)
Certificate15 years and over
Year2001
ScreenWidescreen
LanguagesEnglish - DTS-HD Master Audio
Duration10 hours (approx)
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/08/13/1218615771-610.jpg

Richard23
19-04-2007, 22:10
laat hem maar zeker komen deze schaf ik dan gelijk aan :D

Bas Reuver
19-04-2007, 22:17
Duur grapje! Voor dat geld kun je ook de Band of Brothers Military Pack halen.

Richard23
19-04-2007, 22:34
die heb ik ook al en de tinbox ook al hahaha

misterfun
19-04-2007, 23:39
Duur grapje! Voor dat geld kun je ook de Band of Brothers Military Pack halen.


tja alleen heb je niet full HD.

Hellboy
20-04-2007, 15:47
Ik heb de tinbox versie van deze, dus als ik ooit overstap dan ga ik deze zeker niet halen..

joostpolletje
27-04-2007, 13:14
Deze komt er zeker wel!

Albert Kostwinder
27-04-2007, 13:35
Deze komt er zeker wel!

Echt wel, tezamen met Blue Planet, The Matrix en straks Gladiator. (y)

Richard B.
28-04-2007, 20:57
Heel mooi dit. Ik had de "normale" versie van de dvd-box en mede vanwege de extra's zou ik de upgrade wel durven wagen.

Pieter V
06-04-2008, 20:47
Band of Brothers op Blu-ray!


Band of Brothers Blu-ray in Works for 2008

Posted March 31, 2008 08:40 AM by Josh

In the latest issue of Home Media Magazine, writer John Latchem interviewed Sofia Chang, Senior Vice President of Marketing for HBO Video with regards to the upcoming release of the mini-series 'John Adams' for DVD (no Blu-ray release has been announced at this time). At the conclusion of the interview, he asked when the popular 'Band of Brothers' mini-series would see Blu-ray release. She replied that a version was in the works for release later this year.

Currently, the only way to see 'Band of Brothers' in high definition is to import the now discontinued HD DVD releases from Japan (which were released by Toshiba). Now that HBO is readying the set, those highly anticipating the set (yours truly included) await anxiously for an official release date.

Bron: http://www.blu-ray.com/news/?id=1167

Rogier Burghout
06-04-2008, 21:04
Hmmm, toch maar wachten op de blu-ray dan...

Roy de Jong
06-04-2008, 21:21
Das goed nieuws! Word zeer zeker een aanschaf!

joostpolletje
07-04-2008, 22:03
Dat is inderdaad de natte droom!!

Pieter V
13-08-2008, 10:46
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/08/13/1218615771-610.jpg

Warner Home Video has announced the Blu-ray release of Band of Brothers for the 11th November. Retail will be $99.98. The 6-disc set will include all 10 episodes of the award-winning mini-series, presented in remastered 1080p widescreen, along with DTS HD Master audio. Extra material includes an Interactive Field Guide including Soldier Bios, Historical Timeline, Map, Chain of Command and Glossary, Picture-In-Picture Video Commentary with the surviving members of Easy Company, and more.

DTS-HD Master Audio
All Ten, One-Hour Parts of the Epic Miniseries
Interactive Field Guide Including Soldier Bios, Historical Timeline, Map, Chain of Command and Glossary
Picture-in-Picture Video Commentary for All Ten Episodes
'We Stand Alone Together in the Company of Men' (80 Min Documentary)
Behind the Scenes: The Making of Band of Brothers (Ron Livingston’s Video Diaries)
Who’s Who: The Men of Easy Company
Premiere in Normandy and Menu-Based Photo Galleryhttp://www.dvdactive.com/news/releases/band-of-brothers5.html

Dennis van H.
13-08-2008, 10:55
mooie tinbox, net als de luxe dvd uitgave.

Ik heb tot nu toe eigenlijk gewacht met het aanschaffen van de serie omdat hij binnen niet al te korte tijd in hd zou verschijnen. Nu is ie er dan bijna.

Alleen nog even een blue ray speler aanschaffen dan...

Patrick van den Hul
13-08-2008, 16:55
Picture-in-Picture Video Commentary for All Ten Episodes
Nice!

Mark de Jong
13-08-2008, 17:31
Voor de zekerheid maar even in de pre-order geplaatst bij Play.com. Nette prijs. En aangezien de DVD daar ook NL subs bevat ga ik ervan uit dat ze dat bij de BD ook wel zullen doen. We zien wel.

Patrick van den Hul
13-08-2008, 18:46
Voor de zekerheid maar even in de pre-order geplaatst bij Play.com. Nette prijs. En aangezien de DVD daar ook NL subs bevat ga ik ervan uit dat ze dat bij de BD ook wel zullen doen. We zien wel.

Ook maar even gedaan 49 euro is geen geen geld. Daar kan ik de oude DVDbox nog bijna voor verkopen.

Lex v/d Moolen
13-08-2008, 18:54
Gisteren ook al pre-ordered. Voor sommige titels is er voor mij geen twijfel. :)

Pieter V
13-08-2008, 19:12
Al betwijfel ik nog wel, of er daadwerkelijk DTS HD Master op komt te zitten. Play.com is gewoon op het artwork af gegaan. Misschien geldt DTS HD alleen voor Amerika? Omdat HBO 'm daar misschien weer uitbrengt? Kijk maar Band of Brothers R1, die had wel DTS. De rest van de wereld niet.

Warner vertikt het om 448 bitrates op de DVD te zitten. Laat staan, DTS HD Master op Blu-ray.

Afwachten dus.

Pascal Barroso
13-08-2008, 21:35
Dit is 1 van de must haves en voor die prijs ook meteen toegehapt. Dan kan ik in november iemand blij maken met de dvd's.

le-nnart
13-08-2008, 22:03
als hij NL ondertitels bevat word het zeker een bestelling....

Neil
13-08-2008, 22:55
Deze komt er direct in als ie uit is.

Bettina
14-08-2008, 16:50
Die ga ik aanschaffen, ziet er mooi uit! Leuk dat het ook nu een tin is.

Pieter V
13-09-2008, 19:08
Op 11 november komt Band of Brothers hier in Nederland uit. De prijs bij Bol.com ligt vooralsnog op 99,99.

Patrick van den Hul
13-09-2008, 21:34
Dan zou ik voor de UK versie gaan als ik jou was, daar kost die letterlijk maar de helft. Ik heb 'm al bij Play.com in de pre-order staan. Er komt namelijk eerst weer een limited tin uit, waarna men waarschijnlijk over zal gaan op een andere verpakking.

rvvnr1
14-09-2008, 13:53
Er komt namelijk eerst weer een limited tin uit, waarna men waarschijnlijk over zal gaan op een andere verpakking.
Dat dachten we met de dvd versie ook, maar daar was toch echt de gewone verpakking een stuk gelimiteerder! ;)

HUYG
17-09-2008, 18:46
Ben benieuwd naar de commentaartrack, is daar meer bekend over ? Is het ook dezelfde uitgave als de hd-dvd versie (had ik bijna gekocht in de US) ?

Don van Straalen
22-09-2008, 17:24
Damn, ik MOET deze echt hebben. Was het maar alvast November ):

rogue
22-09-2008, 19:47
Ben benieuwd naar de commentaartrack, is daar meer bekend over ? Is het ook dezelfde uitgave als de hd-dvd versie (had ik bijna gekocht in de US) ?
Hij is nooit uitgekomen op HD-DVD in de US ;).

wo2-freak
22-09-2008, 20:18
Ben bezig met BoB de serie uit te kijken. Ben bij aflevering 6 (Bastogne).
Als ik de serie voor de 7e keer uitgekeken heb probeer ik hem te verkopen.
Dan zal het (hoop ik) niet meer dan €30,- a €50,- zijn wat ik nog bij moet leggen voor de BD-versie. Ben al aan het sparen, mijn numéro 1 serie (en dan nog wel over wo2) moet ik toch écht op blu-ray disc hebben! Is gewoon een verplichting voor mij...

HUYG
22-09-2008, 22:02
Hij is nooit uitgekomen op HD-DVD in de US ;).


Bij een winkel in de VS (JP-versie). Ben blij dat ik het niet gedaan heb: omgerekend ongeveer 120 euro !

Qrx
07-10-2008, 10:04
Ik heb een vraag, ik ben een groot fan van deze serie, maar vind 100 euro toch best veel tegenover de 55 van play.com.

Mijn vraag is, is de versie van play.com met nederlandse ondertiteling?

BVD

Patrick van den Hul
07-10-2008, 10:09
Ik heb een vraag, ik ben een groot fan van deze serie, maar vind 100 euro toch best veel tegenover de 55 van play.com.

Mijn vraag is, is de versie van play.com met nederlandse ondertiteling?

BVD

Dat is waarschijnlijk pas zeker zodra de 1e mensen 'm binnen hebben. Dan wordt het hier zeker vermeld.

Qrx
07-10-2008, 10:37
Ok bedankt! ben benieuwd.. :-D

Sicco
07-10-2008, 11:46
ik heb hem ook maar gepreorderd :)
ik heb nog niet eens een blu-ray speler, maar deze serie moet ik gewoon hebben in HD :) Zal mooi staan naast de Military Pack die ik echt nooit zal verkopen!
Weer een extra stok achter de deur om voor 10 november een PS3 in huis te hebben :)

Pieter V
23-10-2008, 13:37
Band of Brothers, naar de bestseller van Stephen E. Ambrose, vertelt het verhaal van Easy Company, een legereenheid van het 506e Regiment van de 101st Airborne Division van het Amerikaanse leger. Het waargebeurde relaas, gebaseerd op interviews met overlevenden en op dagboeken en brieven van soldaten van Easy Company, volgt hun belevenissen op de voet… van de uitzonderlijke moed die ze aan de dag legden tot de onbeschrijfelijke angsten die ze doorstonden. Als elite-commando’s werden ze in de vroege morgen van D-Day boven Frankrijk gedropt, vochten ze mee tijdens het Ardennenoffensief en veroverden ze Hitlers Adelaarsnest in Berchtesgaden. Hun eenheid leed enorme verliezen. Hun naam werd legendarisch.

Filmdetails
Genre(s): Oorlogsdrama, Drama

Productinfo:
Aantal dragers: 6
DVD Type: BD 50
Soort verpakking: Tinbox
Speelduur: 809
Taal verpakking: Nederlands
Ondertiteling: Nederlands, Spaans, Duits, Deens, Fins
Beeldformaat: 1:77:1
Geluidskwaliteit: 5.1 Dolby Digital - Engels

DVD extra's: Audio commentaar

Releasedatum: 19-11-08

http://www.dvd-home.nl/pers/images/warner/nov/bobBD.jpg

Vind het maar een halfgebakken persbericht. En zijn veel meer extra's, dan alleen het audiocommentaar. En Warner zal denk ik ook geen DTS-HD Master meegeven. Op het plaatje staat van wel, maar dit is een standaard plaatje. Echt veel duidelijkheid is er nog niet.

Wedlock
23-10-2008, 21:19
Deze info is afkomstig van hun perswebsite en tegenwoordig zijn ze niet echt uitgebreid met hun technische info.
Zo staan Constantine en Matrix met Dolby Digital 5.1 vermeld terwijl die duidelijk Dolby True-HD hebben.

Ik zou adviseren even af te wachten totdat de set er daadwerkelijk is zodat audio bevestigd kan worden.

-Jaap-
23-10-2008, 21:48
Dat lijkt mij ook verstandig.
Ik denk dat zeer spoedig de specificaties van de UK versie worden vrijgegeven.
Je kan er denk ik donder op zeggen dat de UK Blu-ray ook NL subs heeft.
Want men is echt niet zo gek om voor de hele serie verschillende versies te authoren.
Ik denk zelfs dat de US versie ook NL subs krijgt, net als bij The Matrix.

barend
25-10-2008, 11:56
Het valt mij anders bij veel UK versies op dat ze geen (of enkel Engels-voor-doven) subs hebben, maar de USA versies menigmaal wél Nederlands hebben...!

misterfun
28-10-2008, 15:42
is er al meer bekend over de subs van de uk versie ? ik wil hem namelijk Pre-orderen bij Play.com bedankt alvast.

edwinvb
28-10-2008, 18:40
ben zeer benieuwd of iemand al iets zekers weet over de subs!
al was het maar uk subs....
scheelt toch iets te veel met de nl versie...

Newboy
30-10-2008, 22:24
is er al meer bekend over de subs van de uk versie ? ik wil hem namelijk Pre-orderen bij Play.com bedankt alvast.

Ik heb het besteld van play.com. Zal wel hier iets laten weten. NL subs zijn niet zo belangrijk voor mij, al kan dat natuurlijk nooit kwaad :)

Remco1
02-11-2008, 17:36
bij amazon.com staat ook dutch in de lijst

Remco1
02-11-2008, 17:54
bij de amazon.uk is dat ook een tin versie?

staat er niet bij

barend
03-11-2008, 14:53
bij amazon.com staat ook dutch in de lijst

Staat bij soundtracktalen niet bij subs (zoals reeds gemeld is er idd een deeltje met Nederlanders erin) dus ik geloof nog niet hard in nl subs...:?:

Don van Straalen
03-11-2008, 17:33
Nog een weekje!

w00h00

Mark de Jong
04-11-2008, 12:22
Ik lees net het volgende op AVForums:

"Subs are French Spanish and Brazilian Portugese."

Schijnbaar had iemand 'em al bij de HMV gekocht. Heb Zavvi ook maar even gemailed voor bevestiging.

barend
04-11-2008, 14:40
Dat is toch gek- omdat HMV een Engels bedriijf is.
F, S en P zijn typische ondertitels voor Amerikaanse releases!
Ik wacht wel tot de box overal uit is en da ik lekker shoppen...
Ik heb voor andere bd's al diverse malen bij verschillende leveranciers nagevraagd, maar nooit een betrouwbaar antwoord gekregen; ze kijken kennelijk net als wij online en zien dan hetzelfde als wij- en om geen risico te lopen zeggen ze dan vaak maar "nee"...

Remco1
05-11-2008, 22:42
zijn het nou allemaal tin versies in de uk winkels?
bij de amazon.uk is dat ook een tin versie?

staat er niet bij

Sicco
06-11-2008, 16:18
zojuist bericht gehad dat Play mijn set heeft verzonden!

Bettina
06-11-2008, 16:34
zojuist bericht gehad dat Play mijn set heeft verzonden!

Nu al??

Laat even weten of die NL sub heeft!

Sicco
06-11-2008, 16:36
als hij binnen is laat ik het weten!

Don van Straalen
06-11-2008, 17:27
zojuist bericht gehad dat Play mijn set heeft verzonden!

mijn status staat nu op packing! w00h00

ik kan niet wachten :D

Lex v/d Moolen
06-11-2008, 17:29
zojuist bericht gehad dat Play mijn set heeft verzonden!

Hmm, hier nog niet... :(

Gandalf25
06-11-2008, 19:02
Weet iemand of er nederlandse ondertiteling bij zit die je bij cdwow kan kopen.

Pascal Barroso
06-11-2008, 20:08
mijn status staat nu op packing! w00h00

ik kan niet wachten :D

De mijne ook, dan zal ie morgen wel verzonden worden. Ik hoop alleen dat de tin heel en gaaf aankomt hier.

Don van Straalen
06-11-2008, 20:12
De mijne ook, dan zal ie morgen wel verzonden worden. Ik hoop alleen dat de tin heel en gaaf aankomt hier.

Inderdaad, hopelijk zit er een degelijke verpakking omheen.

Gandalf25
06-11-2008, 21:04
De mijne ook, dan zal ie morgen wel verzonden worden. Ik hoop alleen dat de tin heel en gaaf aankomt hier.

kan je mijn zeggen dan of er nl subs bij zitten

Mark de Jong
06-11-2008, 21:49
Hmm, ook hier verzonden... Had liever gewacht tot ik zeker wist dat ie NL subs zou hebben... Mah, anders stuur ik 'em wel terug.

Don van Straalen
06-11-2008, 22:39
Mijne is ook verzonden.

Your order for Band Of Brothers: Limited Edition Collectible Tin (w/ Play.com Exclusive Art Cards) (5 Discs) has been posted.

Gandalf25
06-11-2008, 23:11
Ik wacht wel met kopen tot ik zeker weet dat hij NL Ondertiteling heb
maar ja het plus punt is wel DTS HD MASTER dat heb de nederlandse release heb dat niet eens

Lex v/d Moolen
06-11-2008, 23:20
Hier nu ook vezonden, om half elf 's avonds :o

johnsmeets
07-11-2008, 00:13
hier ook( als er ondertiteling bijzet prima als niet ook))vind dat dts hd master en de prijs veel intressanter
Na alle goede ervaring met play denk ik dat ie voor volgend weekend binnen is(dan mag t van mij twee dagen regenen.:):)

Mark de Jong
07-11-2008, 01:48
Helaas, van Blu-ray.com forum:

For the 10 Episodes it has English DTS-HDMA / French & Spanish 2.0 audio, 1080p picture (VC-1 Encode averages around 30Mbps), and English, French, Spanish, Portuguese and English for the Hearing Impaired subtitles.

Sicco
07-11-2008, 08:15
ach ja, ik heb mijn Military Pack ook al twee keer gekeken met Engelse subs :)

pascal b
07-11-2008, 08:44
Helaas, van Blu-ray.com forum:

For the 10 Episodes it has English DTS-HDMA / French & Spanish 2.0 audio, 1080p picture (VC-1 Encode averages around 30Mbps), and English, French, Spanish, Portuguese and English for the Hearing Impaired subtitles.

Dat geld waarschijnlijk voor de US release (de ondertitels), tot er een echte bevestiging is, is de kans nog steeds aanwezig dat er nl ondert. op de UK release staan.
Maakt voor mezelf niets uit het belangrijkste is dat ook de mijne verzonden is.

Don van Straalen
07-11-2008, 08:49
Ik snap niet dat er zo'n punt over die ondertiteling word gemaakt hier.

ipv al deze speculatie zou iedereen ook een aantal dagen kunnen wachten totdat het bevestigd wordt?

le-nnart
07-11-2008, 08:52
lijkt me niet zo heeeeeel moeilijk te begrijpen dat niet iedereen de Engelse taal machtig is, of met familie leden/vrienden kijkt die dat niet zijn.

Bettina
07-11-2008, 09:45
Ik snap niet dat er zo'n punt over die ondertiteling word gemaakt hier.


Ik zelf kan series prima in het Engels kijken!
Maar ik heb vrienden en familie die niet goed zijn in Engels. En soms is het leuk om een serie te kunnen delen, met vrienden of familie

Het hebben van NL subs is gewoon een extra + voor een uitgave.

Mark de Jong
07-11-2008, 09:50
Dat geld waarschijnlijk voor de US release (de ondertitels), tot er een echte bevestiging is, is de kans nog steeds aanwezig dat er nl ondert. op de UK release staan.
Maakt voor mezelf niets uit het belangrijkste is dat ook de mijne verzonden is.

Nee, in de thread stond UK versie vermeld.

Sphinkx
07-11-2008, 09:56
Ik zelf kan series prima in het Engels kijken!
Maar ik heb vrienden en familie die niet goed zijn in Engels. En soms is het leuk om een serie te kunnen delen, met vrienden of familie

Het hebben van NL subs is gewoon een extra + voor een uitgave.

Dat is juist voor mij een extra reden om DVD's te kopen zonder nederlandse subs. Zo wordt er minder uitgeleend... :p

pascal b
07-11-2008, 10:15
Nee, in de thread stond UK versie vermeld.

Ik lees het net ook je hebt gelijk(y)
Wat ik ook nog vond is dat het in tegenstelling tot wat play aangeeft toch om een 6-disc uitgave gaat ipv de op hun site vermelde (5 discs).:-P
Band Of Brothers: Limited Edition Collectible Tin (w/ Play.com Exclusive Art Cards) (5 Discs) (Blu-ray) (http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/6033697/Band-Of-Brothers-Limited-Edition-Collectible-Tin/Product.html)

barend
07-11-2008, 13:18
lijkt me niet zo heeeeeel moeilijk te begrijpen dat niet iedereen de Engelse taal machtig is, of met familie leden/vrienden kijkt die dat niet zijn.

Inderdaad, mijn vrouw is niet blij met subloze films, en als het Amerikaanse street language is of rechtbanktermen heb ik er soms ook wel moeite mee, ik lees dan zo'n beetje mee...:)
En voor eventuele verkoop later is 't ook handig "zonder", dan blijft alleen de verkoop via amazon.co.uk, en die nemen nogal provisie...

johnsmeets
07-11-2008, 13:21
lijkt wel sinterklaas dat is het leuke van play haha je weet nooit precies wat je krijgt:)

barend
07-11-2008, 13:24
Nee, in de thread stond UK versie vermeld.

...en play.com is een Engels bedrijf, dus die zal regio B leveren; deze wil ik echt met subs hebben, met al die explosies is het voor een O.W.Z. van zestig als ik soms moeilijk om de dialoog te volgen...

barend
07-11-2008, 13:38
Op amazon.fr staat:
Langue : Français, Anglais, Allemand, Italien, Espagnol
Sous-titres : Français, Anglais, Allemand, Italien, Espagnol, Hongrois, Néerlandais, Norvégien, Finois, Danois, Portugais, Suédois
Maar de afgebeelde box is de Engelstalige (?)
En goedkoop is-ie daar ook niet...
Maar er staat ook Engels/Engels bij, dus er is hoop voor de Play en CD-Wow bestellers qua subs!

stigmata666
07-11-2008, 16:30
Het lijkt mij inderdaad wel logisch aangezien de dvd versie nl subs heeft. Ik heb mij daar op gebaseerd om de godfather trilogy aan te schaffen in pre-order en ben niet bedrogen uitgekomen. :)

grtz

barend
08-11-2008, 11:38
Op cdwow.nl staan er nu twee:

Movie
Released 10-11-08

Regio:0 (Region-free)
€ 43,99

http://images-cache.cd-wow.com/website/images/nl/icon_addtocart_ship.gif (http://www.cdwow.nl/shoppingcart/add/product_code/3807631)
http://images-cache.cd-wow.com/images/1/awaiting.jpg (http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS-BLU-RAY/product/view/3846144)
BAND OF BROTHERS (BLU RAY) (http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS-BLU-RAY/product/view/3846144)
Movie
Released 3-12-08

€ 35,99

De laatste is wel heel aanlokkelijk; als-ie dan toch subloos moet (omdat de nl versie krankzinnig duur wordt) dan is dit 'm toch wel - en incl. verzendkosten!
Wat zou het verschil zijn?
Allebei regio nul, wat niet bestaat bij blu...
De ene verschijnt later- zou dat soms een kartonnen box zijn?
Of zou de goedkopere USA zijn en de iets duurdere UK?
De USA heeft DTS MA, wat natuurlijk met zo'n oorlogsserie een groot voordeel is!

Lex v/d Moolen
08-11-2008, 11:44
Zou goed kunnen, en dan zonder de bonusdisc, hebben ze bij de DVD ook gedaan

barend
08-11-2008, 12:17
Ik denk dat ik toch maar <klik> doe, zo voordelig wordt-ie hier nooit...

Patrick van den Hul
08-11-2008, 12:21
Ik heb een e-mail gestuurd over de 36 euro versie met de volgende vragen:
- Is dit de Britse, Nederlandse of Amerikaanse versie?
- Zit de bonus disk er wel of niet bij?
- Heeft deze een tinnen of een kartonnen verpakking?
- Is deze al gereleased en leverbaar?

Zodra ik antwoord heb, laat ik het hier weten.

Gandalf25
08-11-2008, 13:13
Op cdwow.nl staan er nu twee:

Movie
Released 10-11-08

Regio:0 (Region-free)
€ 43,99

http://images-cache.cd-wow.com/website/images/nl/icon_addtocart_ship.gif (http://www.cdwow.nl/shoppingcart/add/product_code/3807631)
http://images-cache.cd-wow.com/images/1/awaiting.jpg (http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS-BLU-RAY/product/view/3846144)
BAND OF BROTHERS (BLU RAY) (http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS-BLU-RAY/product/view/3846144)
Movie
Released 3-12-08

€ 35,99

De laatste is wel heel aanlokkelijk; als-ie dan toch subloos moet (omdat de nl versie krankzinnig duur wordt) dan is dit 'm toch wel - en incl. verzendkosten!
Wat zou het verschil zijn?
Allebei regio nul, wat niet bestaat bij blu...
De ene verschijnt later- zou dat soms een kartonnen box zijn?
Of zou de goedkopere USA zijn en de iets duurdere UK?
De USA heeft DTS MA, wat natuurlijk met zo'n oorlogsserie een groot voordeel is!

Bluray heb ook Regio vrij schijven dat kan wel

Patrick van den Hul
08-11-2008, 14:19
Bluray heb ook Regio vrij schijven dat kan wel

Ja, maar blu-ray heeft regio A, B en C of regiovrij, DVD is met cijfers (0 t/m 5). Dus strict gezien kan dit niet, maar Amazon noteert ook nog steeds regio 1 bij veel blu-rays, erg slordig als je het mij vraagt.

Gandalf25
08-11-2008, 17:54
Dat is waar Patrick daar heb je gelijk in
wil band of brothers wel met nl subs hebben want sommige mensen hier kunnen niet zo goed engels

Remco1
08-11-2008, 18:43
volgens het avforums zijn er alleen tin versies.
Ik heb een e-mail gestuurd over de 36 euro versie met de volgende vragen:
- Is dit de Britse, Nederlandse of Amerikaanse versie?
- Zit de bonus disk er wel of niet bij?
- Heeft deze een tinnen of een kartonnen verpakking?
- Is deze al gereleased en leverbaar?

Zodra ik antwoord heb, laat ik het hier weten.

Bettina
08-11-2008, 19:02
Deze ook besteld voor sinterklaas :)

Patrick van den Hul
08-11-2008, 22:24
Deze ook besteld voor sinterklaas :)

Dat wordt krap, aangezien ik net een mail kreeg dat deze op 3 december uitkomt.
De overige vragen zijn doorgezet naar een andere afdeling en krijg ik binnenkort antwoord op.

Bettina
09-11-2008, 09:58
Maar play heeft er toch al een aantal verstuurd????

mijn bestelling is bij play!

barend
09-11-2008, 11:12
Dat is waar Patrick daar heb je gelijk in
wil band of brothers wel met nl subs hebben want sommige mensen hier kunnen niet zo goed engels

Ja, ik ook, dit antwoordde CdWow op mijn vraag waarom twee:
Hi,

Thanks for your e-mail message.

Because we show stock for two different suppliers on our site this means that we may put up the same title twice from the two different suppliers, and in many cases they are priced differently, this is because we want to pass the savings onto our customers.

Sorry for any inconvenience caused to you on this occasion.

If there is anything else we can do for you please don't hesitate to get back to us

Helaas, net bevestigd op blu-ray.com dat de UK versie geen NL subs heeft.
Maar ik ga er ook geen 90 Euro voor uitgeven...
Dan maar een beetje oorlog hier in huis...

Albert Kostwinder
10-11-2008, 11:25
Amazon.co.uk heeft mijn bob ook op de post gedaan :)

Mooi, maar mijn kijkachterstand neemt wel weer toe. :(

Krijg het nog druk deze winter ;)

Bettina
10-11-2008, 13:56
De mijne van play is sinds gisteren onderweg!

barend
10-11-2008, 14:04
De mijne van play is sinds gisteren onderweg!

Hoi Bettina,
Zeg je even welke subs hij blijkt te hebben?
En of-ie DTS MA + DTS 5.1 of alleen de laatste heeft?
Je weet maar nooit...
Greetz :)

Bettina
10-11-2008, 22:32
Hoi Bettina,
Zeg je even welke subs hij blijkt te hebben?
En of-ie DTS MA + DTS 5.1 of alleen de laatste heeft?
Je weet maar nooit...
Greetz :)

Doe ik!
Maar play kennende moet ik nog wel een week of zo geduld hebben voordat het pakje hier aankomt.

Mark de Jong
11-11-2008, 10:56
Nou, hij is vandaag binnengekomen, van Play, en de doos zegt bij Subtitles: English. Helaas mensen.

Don van Straalen
11-11-2008, 11:11
Nou, hij is vandaag binnengekomen, van Play, en de doos zegt bij Subtitles: English. Helaas mensen.

wow, een pratende doos?!


*ik hoop dat ik em ook binnenkrijg vandaag*

le-nnart
11-11-2008, 11:37
Nou, hij is vandaag binnengekomen, van Play, en de doos zegt bij Subtitles: English. Helaas mensen.

en wat zegt het menu ???

ik heb wel meer dvd's waarop de subtitels op de doos weggelaten worden.

Mark de Jong
11-11-2008, 11:43
Moet je aan Paul Knoop vragen, die koopt de box van me over.

Don van Straalen
11-11-2008, 11:58
wait, what?! Mag ik vragen waarom je box direct verkoopt?

Mark de Jong
11-11-2008, 12:16
Mist Nederlandse ondertiteling, waarop ik had gehoopt (maar toen was de box reeds verzonden).

Don van Straalen
11-11-2008, 12:21
Ah oke!

barend
11-11-2008, 13:38
Op cdwow.nl nu 33.99 vzk vrij. (alles op de site is 2 Euro verlaagd).
Dus nu ga ik 'm bestellen, dan maar geen subs (het is de Aussie versie volgens mij).
De goedkoopste met NL subs is op amazon.fr: 73,99 plus vzk.
Dit is dus de versie zoals in NL ook verkocht wordt.
Vind ik ook te duur!
Conclusie: USA, UK, AUS - geen NL subs, wel DTS Master Audio
Continentaal Europe - wel NL subs, lullige DTS 5.1
We moeten heel wat researchen om goed en redelijk geprijsd spul te krijgen...
Nou ja, het houdt de grijze cellen scherp...

Dai
11-11-2008, 13:58
Op cdwow.nl nu 33.99 vzk vrij. (alles op de site is 2 Euro verlaagd).
Dus nu ga ik 'm bestellen, dan maar geen subs (het is de Aussie versie volgens mij).
De goedkoopste met NL subs is op amazon.fr: 73,99 plus vzk.
Dit is dus de versie zoals in NL ook verkocht wordt.
Vind ik ook te duur!
Conclusie: USA, UK, AUS - geen NL subs, wel DTS Master Audio
Continentaal Europe - wel NL subs, lullige DTS 5.1
We moeten heel wat researchen om goed en redelijk geprijsd spul te krijgen...
Nou ja, het houdt de grijze cellen scherp...

Ik begrijp dit soort ongein niet. Ok dat de NL subs bij import er niet op zitten is begrijpbaar maar waarom nou die dts 5.1 i.p.v. hd audio? Ik heb vrij impulsief de usa-versie besteld bij amazon.

Don van Straalen
11-11-2008, 14:42
40 euro voor wat Nederlandse ondertiteling. cool.

Albert Kostwinder
11-11-2008, 14:59
40 euro voor wat Nederlandse ondertiteling. cool.

Heb je ook een cursus engels voor :twisted:

Paul_Knoop
11-11-2008, 14:59
belachelijk he!
Maar mijn box komt er nu via Mark aan:) relaxed (y)

McMurphy
11-11-2008, 15:03
Bij HMV voor rond de 35 pond, koopje dus. Waarschijnlijk ook nog met NL subs!

le-nnart
11-11-2008, 15:05
HMV verkoopt natuurlijk dezelfde als bij PLAY.

Dus daar zit dan ook geen NL Subs op.

Dai
11-11-2008, 15:10
Heeft iemand eigenlijk een idee waarom er altijd Franse subs staan op regio 1 dvd's/A voor blu-rays. Spaanse subs is nog te verklaren i.v.m. Zuid-Amerika. Ok Frans is de 2e taal van onze aardkloot en Spaans de derde,hoeveel Amerikanen spreken nou Frans?

le-nnart
11-11-2008, 15:13
Sjonge jonge jonge...algemene kennis is weer ver te zoeken.

Regio 1/A is Noord Amerika, waar dus Canada ook bij hoort.

In Canada spreekt ong 23% Frans.

Bettina
11-11-2008, 15:15
@Mark,

Had play de box een beetje netjes verpakt.
Ik houd mijn hart vast en hoop dat de blu ray goed aankomt!

Dai
11-11-2008, 15:20
Sjonge jonge jonge...algemene kennis is weer ver te zoeken.

Regio 1/A is Noord Amerika, waar dus Canada ook bij hoort.

In Canada spreekt ong 23% Frans.

Niks mis met mijn algemene kennis hoor. Dit is trouwens specifieke kennis. Met Canada heb ik inderdaad geen rekening mee gehouden. "Blame Canada - It's not even a real country anyway" Volgens Terrance en Philip van Southpark:smile:

Vincents
11-11-2008, 15:39
Op cdwow.nl nu 33.99 vzk vrij. (alles op de site is 2 Euro verlaagd).
Dus nu ga ik 'm bestellen, dan maar geen subs (het is de Aussie versie volgens mij).
De goedkoopste met NL subs is op amazon.fr: 73,99 plus vzk.
Dit is dus de versie zoals in NL ook verkocht wordt.
Vind ik ook te duur!
Conclusie: USA, UK, AUS - geen NL subs, wel DTS Master Audio
Continentaal Europe - wel NL subs, lullige DTS 5.1
We moeten heel wat researchen om goed en redelijk geprijsd spul te krijgen...
Nou ja, het houdt de grijze cellen scherp...

Heb je een link waar die staat voor 33,99?
Ik zie alleen maar http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS/product/view/3807631
Voor 41,99 ?

Laat maar, zag er geen plaatje bij staan dit is directe link http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS-BLU-RAY/product/view/3846144
Bedankt mooi bedrag voor deze serie!

Dai
11-11-2008, 15:40
Heb je een link waar die staat voor 33,99?
Ik zie alleen maar http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS/product/view/3807631
Voor 41,99 ?
deze http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS-BLU-RAY/product/view/3846144

Gandalf25
11-11-2008, 15:47
JAmmer dat cdwow geen NL Subs heb ik ga echt geen 90 euro neer leggen voor die serie

barend
11-11-2008, 16:08
...en dan is het geluid ook nog stukken minder bij de Euroversie: gewoon ouwerwets DTS 5.1...
Gelukkig speelt een deel in NL en dat kennen de meeste Nederlanders wel...

barend
11-11-2008, 16:09
JAmmer dat cdwow geen NL Subs heb ik ga echt geen 90 euro neer leggen voor die serie

Hoi
De 2 Euro korting is maar 24 uur - 't is maar 2 piek maar als ik knieperig wil wezen dan ook góéd! ;-)

Patrick van den Hul
11-11-2008, 16:18
Even wat meer info over deze versie (de goedkoopste, nog geen 40 euro):
http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS-BLU-RAY/product/view/3846144

- Releasedatum 3 december
- UK versie met DTS HD master audio en Engelse subs
- Tin case verpakking
- Bonusdisk wel/niet onbekend, kan iemand hier iets over zeggen?

Ik heb deze uiteraard al besteld. Hoop op de bonusdisk, maar als die er niet bijzit is het nog een fijne prijs.

Gandalf25
11-11-2008, 16:18
http://www.amazon.ca/Band-of-Brothers-Blu-ray/dp/B00129H7VS

deze is met nederlandse ondertiteling alleen ik weet het iet zeker en wil hem graag hebben is als goed is 53 euro ongeveer

Don van Straalen
11-11-2008, 16:29
@Mark,

Had play de box een beetje netjes verpakt.
Ik houd mijn hart vast en hoop dat de blu ray goed aankomt!

Oef! dit hoop ik ook.

Laatste wat ik bestelde bij play (hellboy blu-ray, dacht ik) was 'ingepakt' in wat papier dat iets dikker was als normaal papier, gelukkig was dat hoesje nog wel gaaf.

Sicco
11-11-2008, 16:39
Oef! dit hoop ik ook.

Laatste wat ik bestelde bij play (hellboy blu-ray, dacht ik) was 'ingepakt' in wat papier dat iets dikker was als normaal papier, gelukkig was dat hoesje nog wel gaaf.

Zo verstuurt Play altijd hun pakketjes. Geen idee hoe ze het doen met zo'n tinnen doos, maar de losse dvd's/BD zitten altijd in een simpel 'papiertje'...

le-nnart
11-11-2008, 16:42
http://www.amazon.ca/Band-of-Brothers-Blu-ray/dp/B00129H7VS

deze is met nederlandse ondertiteling alleen ik weet het iet zeker en wil hem graag hebben is als goed is 53 euro ongeveer


NL subs ??? en waar haal je die info vandaan.

Albert Kostwinder
11-11-2008, 16:43
Zo verstuurt Play altijd hun pakketjes. Geen idee hoe ze het doen met zo'n tinnen doos, maar de losse dvd's/BD zitten altijd in een simpel 'papiertje'...

De reden dat ik niet meer bij play bestel. Zelfs boxen heb ik wel in een papieren zak ontvangen waardoor de hoekjes ingedeukt waren. Heb ik bij dvdpacific of amazon nooit last van. Altijd keurig in stevige kartonnen doosjes. :)

Dai
11-11-2008, 16:44
http://www.amazon.ca/Band-of-Brothers-Blu-ray/dp/B00129H7VS

deze is met nederlandse ondertiteling alleen ik weet het iet zeker en wil hem graag hebben is als goed is 53 euro ongeveer

Die omschrijving staat ook bij amazon us. Verwacht niet dat er daadwerkelijk NL subs bijstaan.

Sicco
11-11-2008, 16:46
Die omschrijving staat ook bij amazon us. Verwacht niet dat er daadwerkelijk NL subs bijstaan.

Er staat ook bij dat hij NTSC is... Heel knap voor een BD ;)
Hopelijk is mijn pakketje ook bezorgd vandaag, al zal hij niet door de brievenbus gegaan zijn.... Hopelijk is hij dan bij de buren afgegeven...

Gandalf25
11-11-2008, 16:47
anders wordt het gewoon de dure versie volgens mij heb die gewoon dd 5.1 niet eens DTS 5.1

le-nnart
11-11-2008, 16:55
de TAAL is NL, niet de Ondertitels...

dit is net als bij wel mer oorlogs films dat er 1 half zinnetje in het Nederlands is.

verypsb
11-11-2008, 17:56
UK versie met DTS HD master audio en Engelse subs


Engelse subs of Engels SDH?

edwinvb
11-11-2008, 18:03
anders wordt het gewoon de dure versie volgens mij heb die gewoon dd 5.1 niet eens DTS 5.1


dts is niet altijd beter.......

Patrick van den Hul
11-11-2008, 18:05
Engelse subs of Engels SDH?

Zodra ik het weet, weet jij het ook. Ik vermoed het laatste, dat is meestal het geval, maar ik heb er nooit zo last van hoor, af en toe 1 enkel zinnetje dat een geluid omschrijft. Meestal is er toch dialoog gaande.

Gandalf25
11-11-2008, 18:05
Dat zeg ik ook niet heb liever DTS HD MA dan DTS 5.1

Patrick van den Hul
11-11-2008, 18:07
dts is niet altijd beter.......

True, maar DTS-HD master audio is wél een stuk beter dan een 'gewone' Dolby Digital 5.1 track die waarschijnlijk alleen een wat hogere bitrate heeft t.o.v. de DVD.

Gandalf25
11-11-2008, 18:14
Dat is zeker waar.
Ik moet jammer genoeg de dure versie in nederland kopen omdat me vriendin niet zo goed engels kan.

edwinvb
11-11-2008, 18:15
True, maar DTS-HD master audio is wél een stuk beter dan een 'gewone' Dolby Digital 5.1 track die waarschijnlijk alleen een wat hogere bitrate heeft t.o.v. de DVD.

klopt ook
maar nog niet iedereen heeft al een receiver die de dts-hd master aankan
ik dus ook niet
komt voorlopig ook nog niet
vind daar de prijzen iets te hoog voor
komt volgend jaar wel
daarnaast kan de blu ray speler van mij ook geen dts hd aan
ook dit komt volgend jaar wel een keer

tja, is niet anders

Patrick van den Hul
11-11-2008, 18:27
klopt ook
maar nog niet iedereen heeft al een receiver die de dts-hd master aankan
ik dus ook niet
komt voorlopig ook nog niet
vind daar de prijzen iets te hoog voor
komt volgend jaar wel
daarnaast kan de blu ray speler van mij ook geen dts hd aan
ook dit komt volgend jaar wel een keer

tja, is niet anders

Vergis je niet, ik heb ook geen receiver die dat formaat aan kan, maar toch zal die track veel beter klinken dan de Dolby Digital 5.1 track. De meeste spelers geven ze namelijk wel als bitstream door (en sommige hebben zelfs interne decoders, maar dat zijn nogal prijzige modellen).

edwinvb
11-11-2008, 18:47
mmmmm

zo ga ik weer twijfelen of ik de play.com versie ga bestellen
engelse subs is niet erg

Patrick van den Hul
11-11-2008, 18:49
Als je Engelse subs niet erg vind, zou ik voor de 34 euro versie van cd-wow.nl gaan als ik jou was Edwin.

Gandalf25
11-11-2008, 19:06
heb je nog een tip voor mij patrick

edwinvb
11-11-2008, 19:07
Als je Engelse subs niet erg vind, zou ik voor de 34 euro versie van cd-wow.nl gaan als ik jou was Edwin.


hem m besteld / pre orderd
tja 34 euro...niet slecht

bedankt patrick
+.....

Don van Straalen
11-11-2008, 19:37
Zodra ik het weet, weet jij het ook. Ik vermoed het laatste, dat is meestal het geval, maar ik heb er nooit zo last van hoor, af en toe 1 enkel zinnetje dat een geluid omschrijft. Meestal is er toch dialoog gaande.

FIRE IN THE HOLE!

[explosion]

SUCK DEKKUNG!

[germans shouting]

SCHIEB DIE AMERIKANEN

[mg42 rattling]

TAKE COVER

[bullet impacts]

Patrick van den Hul
11-11-2008, 20:21
Als je ooit wel eens zo'n track aan hebt gehad, weet je dat dit niet zo werkt. Ten eerste worden er geen geluiden omschrijven wanneer er dialoog is. Ten tweede worden alleen belangrijke geluiden besproken die bijv. ook niet helemaal goed te zien zijn of buiten beeld plaatsvinden. Gevolg: Komt slechts zeer sporadisch voor dat er zoiets staat als waar jij voorbeelden van geeft.

Patrick van den Hul
11-11-2008, 20:22
heb je nog een tip voor mij patrick

Hoe bedoel je? Voor de NL versie? Dat gaat je helaas veel geld kosten. Hooguit kun je nog wat besparen met een 3=2 actie oid, maar dat is pas de moeite als je gelijk nog 2 boxen erbij koopt van eenzelfde waarde ongeveer, dan wordt het al helemaal een duur grapje.

Fidelio
11-11-2008, 20:40
Heeft de versie van play.com nu wel of niet een DTS HD MA track? En gaat/zal die ook aanwezig zijn op de nederlandse versie?

Ik begrijp het nu namelijk even niet meer :s

Paul_Knoop
11-11-2008, 20:46
ik ook niet haha, volgens mij zit ie er wel op..maar ik kan het bevestigen zodra ik de mijne binnen heb vd week!

misterfun
11-11-2008, 20:52
Ik wil heel graag weten wat voor audio spoor op de NL uitgave staat, iemand ?

Patrick van den Hul
11-11-2008, 21:27
De UK uitgave heeft WEL de DTS HD Master.
NL weet ik niet...

Don van Straalen
11-11-2008, 22:07
Als je ooit wel eens zo'n track aan hebt gehad, weet je dat dit niet zo werkt. Ten eerste worden er geen geluiden omschrijven wanneer er dialoog is. Ten tweede worden alleen belangrijke geluiden besproken die bijv. ook niet helemaal goed te zien zijn of buiten beeld plaatsvinden. Gevolg: Komt slechts zeer sporadisch voor dat er zoiets staat als waar jij voorbeelden van geeft.

orly.

lighten up dude

misterfun
11-11-2008, 22:13
Mag ook Dolby TrueHD van mij op de nl release er is toch geen verschil met DTS HD

Zie hieronder: Bron (http://www.avblog.nl/dolby-truehd-vs-dts-hd-wat-is-beter/)

Er is een discussie ontstaan over de laatste formaten van Dolby en DTS, respectievelijk ‘TrueHD’ en ‘HD Master Audio. Welke heeft de beste papieren in huis voor de beste geluidskwaliteit ?
Het antwoord: beide. En beter dan deze formaten kun je het - voorlopig - niet krijgen.
Beide zijn coderings-formaten voor audio bij films, maar in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Dolby Digital formaat - aanwezig op iedere dvd - is er geen kwaliteitsverlies in vergelijking tot de oorspronkelijke opname-mix. En daarom maakt het kwalitatief niet uit, welk formaat gebruikt wordt, want het eindresultaat is exact hetzelfde.

Mark de Jong
11-11-2008, 22:41
Oef! dit hoop ik ook.

Laatste wat ik bestelde bij play (hellboy blu-ray, dacht ik) was 'ingepakt' in wat papier dat iets dikker was als normaal papier, gelukkig was dat hoesje nog wel gaaf.

Het is verstuurd in een envelop, geen doos of iets dergelijks. Beetje kwetsbaar dus, maar deze is zonder problemen gearriveert.

Patrick van den Hul
11-11-2008, 23:38
Mag ook Dolby TrueHD van mij op de nl release er is toch geen verschil met DTS HD

Zie hieronder: Bron (http://www.avblog.nl/dolby-truehd-vs-dts-hd-wat-is-beter/)

Er is een discussie ontstaan over de laatste formaten van Dolby en DTS, respectievelijk ‘TrueHD’ en ‘HD Master Audio. Welke heeft de beste papieren in huis voor de beste geluidskwaliteit ?
Het antwoord: beide. En beter dan deze formaten kun je het - voorlopig - niet krijgen.
Beide zijn coderings-formaten voor audio bij films, maar in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Dolby Digital formaat - aanwezig op iedere dvd - is er geen kwaliteitsverlies in vergelijking tot de oorspronkelijke opname-mix. En daarom maakt het kwalitatief niet uit, welk formaat gebruikt wordt, want het eindresultaat is exact hetzelfde.

Dat geloof ik direct, maar hierboven wordt steeds gesproken over een reguliere Dolby Digital track en niet over Dolby TrueHD.

Lex v/d Moolen
11-11-2008, 23:38
Het is verstuurd in een envelop, geen doos of iets dergelijks. Beetje kwetsbaar dus, maar deze is zonder problemen gearriveert.

Via de normale post of pakketdienst ?

Patrick van den Hul
11-11-2008, 23:38
orly.

lighten up dude

Orly? Sorry, ik ben nog niet zo op de hoogte van de laatste slang in tienerland.

Mark de Jong
12-11-2008, 01:08
Orly? Sorry, ik ben nog niet zo op de hoogte van de laatste slang in tienerland.

"Oh really"

En Lex, hij is via de TNT pakketdienst bezorgd.

thomas jr
12-11-2008, 10:28
Vandaag binnen via Play.
zonder beschadiging!
6-disc DTS-HD géén nl subs!Wél geweldig beeld.........:-P

Sicco
12-11-2008, 10:32
hij wordt vandaag nog eens aangeboden... mijn vriendin is thuis vandaag, dus dan gaan we de serie binnenkort nog maar eens kijken :D

Bettina
12-11-2008, 10:40
Cool ik hoop dat de mijne ook snel binnen komt!


Vandaag binnen via Play.
zonder beschadiging!
6-disc DTS-HD géén nl subs!Wél geweldig beeld.........:-P

edwinvb
12-11-2008, 11:01
Vandaag binnen via Play.
zonder beschadiging!
6-disc DTS-HD géén nl subs!Wél geweldig beeld.........:-P


wel de engelse subs?

johnsmeets
12-11-2008, 12:14
john zit bij de voordeur maar er word nog niet gebeld :(

Coen P.
12-11-2008, 13:00
Heeft iemand die 35,99 blu ray box van cdwow al binnen?

Patrick van den Hul
12-11-2008, 14:06
Heeft iemand die 35,99 blu ray box van cdwow al binnen?

Nee, want die komt vreemd genoeg pas 3 december uit. Ik vrees alleen wel dat die disk 6 mist, maar voor zo'n gigantisch prijsverschil zou ik dat niet eens zo'n probleem vinden.

barend
12-11-2008, 14:23
Vergis je niet, ik heb ook geen receiver die dat formaat aan kan, maar toch zal die track veel beter klinken dan de Dolby Digital 5.1 track. De meeste spelers geven ze namelijk wel als bitstream door (en sommige hebben zelfs interne decoders, maar dat zijn nogal prijzige modellen).

En er zijn ook diverse spelers die zelf DTS MA kunnen decoderen.

Albert Kostwinder
12-11-2008, 14:28
Nee, want die komt vreemd genoeg pas 3 december uit. Ik vrees alleen wel dat die disk 6 mist, maar voor zo'n gigantisch prijsverschil zou ik dat niet eens zo'n probleem vinden.

10 euro is toch niet een gigantisch verschil? :)

Pulse
12-11-2008, 14:28
Cool ik hoop dat de mijne ook snel binnen komt!


Hey,

Kun je wat meer details geven over beeld en geluid?
Ik wil ook zo graag foto's van de box en inhoud zien.
Kun je wat foto's maken??(y)

Bettina
12-11-2008, 14:34
Bettina ook.
Er werd ook gebeld door de post, maar het was een pakje voor de buren...

;-)


john zit bij de voordeur maar er word nog niet gebeld :(

Patrick van den Hul
12-11-2008, 14:42
10 euro is toch niet een gigantisch verschil? :)

Als het enige verschil de bonus disk is, dan vind ik die persoonlijk geen 25% hogere prijs waard.

@Barend, dat zeg ik ook in mijn post hoor ;)

Don van Straalen
12-11-2008, 15:07
Als ik em binnen heb, en er staan hier nog geen foto's, dan zal ik er wel een paar maken.

Ik hoop ZO dat als ik straks thuiskom dat ie er ligt!

thomas jr
12-11-2008, 15:13
Ter info:heeft wél eng. subs!(y)

Albert Kostwinder
12-11-2008, 16:10
Als het enige verschil de bonus disk is, dan vind ik die persoonlijk geen 25% hogere prijs waard.

;)


Tja, wat maakt dat tientje nu uit. Hij is immers al 50% goedkoper. Dan wil je als verzamelaar toch de 6 disc hebben en niet een halfbakken uitvoering? ;-)

Edwin V
12-11-2008, 17:18
Ter info:heeft wél eng. subs!(y)
En de UK versie heeft ook DTS MA ondanks er op het doosje DD5.1 staat.
(en ook frans, spaans, en portugese ondertiteling)

verypsb
12-11-2008, 17:34
Ter info:heeft wél eng. subs!(y)

eng. subs of eng. SDH?

Pascal Barroso
12-11-2008, 17:42
Hier ook binnen, helaas niet helemaal ongeschonden. Zitten 2 kleine deukjes in.

Gandalf25
12-11-2008, 17:52
Hier ook binnen, helaas niet helemaal ongeschonden. Zitten 2 kleine deukjes in.

geen NL Subs

Patrick van den Hul
12-11-2008, 17:57
Tja, wat maakt dat tientje nu uit. Hij is immers al 50% goedkoper. Dan wil je als verzamelaar toch de 6 disc hebben en niet een halfbakken uitvoering? ;-)

|k zie een prachtige tincase met alle afleveringen in optimale beeld- en geluidskwaliteit niet als een halfbakken uitvoering hoor ;). Bovendien heb ik de extra's al eens bekeken op de DVD-set die ik heb gehad. Zo maakt iedereen zijn eigen afweging :-P

barend
12-11-2008, 18:53
Als het enige verschil de bonus disk is, dan vind ik die persoonlijk geen 25% hogere prijs waard.

@Barend, dat zeg ik ook in mijn post hoor ;)


Verkeerd gelezen (BLOOS) :smile:

Edwin V
12-11-2008, 20:42
eng. subs of eng. SDH?
Gewoon Engelse ondertiteling zonder aanwijzingen voor slechthorenden.

Sicco
12-11-2008, 21:09
jawel ook hier binnen!
staat mooi naast mijn Military Pack (blij dat ik toen niet voor de tin ben gegaan ;))

misterfun
12-11-2008, 23:53
Ik zie bij bol dat de nederlandse editie maar een 5 disk is en jantjes duur en geen DTS-HD Master

Gewoon triest

Edwin V
13-11-2008, 08:13
Ik zie bij bol dat de nederlandse editie maar een 5 disk is en jantjes duur en geen DTS-HD Master

Gewoon triest
Op de Engelse doos staat ook Dolby Digital 5.1 dus 't kan zijn dat de Nederlandse uitgave toch ook DTS HD MA is.
Wel belachelijk dat 't in Nederland vaak zoveel meer moet kosten.

barend
13-11-2008, 11:14
Jawel, je hebt er zowat 3 van cdwow voor één van van Bol.
Dure Nederlandse lettertjes!
Heb de AUS versie besteld en daar staat weer wel MA op de doos.

le-nnart
13-11-2008, 12:14
wat een naaiereij weer, met dit soort prijzen is het gewoon niet leuk om de NL versie te kopen, maarja zonder NL ondertitels hoef ik het niet.....het is hopen op een mooi prijsje van de MM

Bettina
13-11-2008, 17:06
De mijne is ook binnen. Zal hem zo eens open maken.
Een ander pakje van play dat eerder verstuurd is nog steeds ondeweg... vaag, maar ik ben erg blij met deze.

Don van Straalen
13-11-2008, 19:17
Aargh! Mijne is er nog niet. jammer.

Dennis_Ajax
14-11-2008, 17:21
Krijg hem woensdag van bol.com :)

Lex v/d Moolen
14-11-2008, 17:35
Hier ook binnen van Play :D

misterfun
14-11-2008, 20:00
Krijg hem woensdag van bol.com :)

Wil je hier dan vertellen over de audio van de nl editie ?

Gandalf25
14-11-2008, 20:06
Ik zou het ook vertelen :D

Gandalf25
15-11-2008, 14:36
http://i22.photobucket.com/albums/b322/richard23/7321906233426.jpg

Zo te zien toch wel DTS MA

Volgens Freerecordshop.

Pulse
15-11-2008, 18:58
Iemand foto's? zie tot nu toe alleen de voorkant

Sicco
15-11-2008, 19:09
binnenkant is hetzelfde als bij DVD tin :-)

Pieter V
15-11-2008, 19:13
binnenkant is hetzelfde als bij DVD tin :-)
Niet helemaal het zelfde. Er zijn nu andere plaatjes gebruikt, ook de opdruk van de schijfjes zijn nu anders.

http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/th_IMG_0975.jpg (http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/IMG_0975.jpg) http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/th_IMG_0976.jpg (http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/IMG_0976.jpg) http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/th_IMG_0977.jpg (http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/IMG_0977.jpg) http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/th_IMG_0978.jpg (http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/IMG_0978.jpg) http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/th_IMG_0979.jpg (http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/IMG_0979.jpg) http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/th_IMG_0980.jpg (http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/IMG_0980.jpg) http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/th_IMG_0981.jpg (http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/IMG_0981.jpg) http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/th_IMG_0982.jpg (http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Blu-rays/Band_Of_Brothers/IMG_0982.jpg)

Met dank aan Chester voor de foto's.(y)

misterfun
15-11-2008, 19:22
En de audio ?"als ie echt DTS MA is dan klik ik meteen op bestellen.

Pulse
15-11-2008, 19:26
En de audio ?"als ie echt DTS MA is dan klik ik meteen op bestellen.

en anders laat je hem liggen??
kan iemand mij trouwens vertellen wie er verantwoordelijk is voor dat belachelijke prijsverschil in de verschillende regionen?? ben daar niet zo in thuis. kan daar zo boos van worden

Frank
15-11-2008, 19:48
Raar dat de cover alleen aangeeft dat er Engelse ondertitels zijn, terwijl de artwork van de discs een Nederlandse leeftijdsaanduiding hebben.

Lorre
15-11-2008, 20:09
Ik had ook dat gevoel. Zeker dat er geen NL subs op staan?

-Jaap-
15-11-2008, 20:17
Ik vreet m'n schoen op als er geen NL subs op staan, want ik zie toch zeer duidelijk het NL kijkwijzerlogo op de discs gedrukt staan.
Iedereen die zegt dat er geen NL subs opstaan moet het bij het verkeerde eind hebben, het kan niet anders.

freaky
15-11-2008, 20:23
Mensen hebben deze blu-ray al, waarom willen ze dan de subs niet vlug even checken ?

Pascal Barroso
15-11-2008, 20:23
Ik zal wel even kijken dan.

Edit: Inderdaad NL logo's op de discs maar echt geen NL subs.

freaky
15-11-2008, 20:26
Ik zal wel even kijken dan.

Je bent een engel (y)

Gandalf25
15-11-2008, 21:43
Op de engelse staat geen Nederlandse Ondertiteling
Ik wacht Nu tot ik De Versie binnen krijgt van bol.com had gelukkig een korting's bon van 40 euro nog liggen gelijk gebruikt :D

le-nnart
15-11-2008, 23:59
en met de AB eens alle subtitles langsgaan, dus niet alleen het menu checken.

-Jaap-
16-11-2008, 01:36
Goede tip, le-nnart.
Ze moeten er gewoon op staan, het zijn dezelfde discs, tot het label aan toe!
Warner UK BD's hebben eigenlijk altijd NL subs als het om een Europese release gaat, zoals deze.

Ik geloof gewoon niet dat op deze discs met NL kijkwijzerlogo, geen NL subs staan.

Mark de Jong
16-11-2008, 02:36
Zojuist zien staan bij een Play.com review:

"List of subtitles: English, French, Spanish, Portugese
There is also an additional English & French track as #5 & #6, so there are 6 subtitle tracks in total."

Dubbel-checken kan geen kwaad natuurlijk.

-Jaap-
16-11-2008, 02:48
Dus de labels kloppen niet?
De NL discs zullen natuurlijk ook de UK en IRL logo's bevatten, dus dan zou de NL disc gelijk zijn aan de UK, maar de UK niet gelijk met de NL disc?
Logisch gezien kan dit niet, maar zo lijkt het.

Vreemd...:confused:

Edwin V
16-11-2008, 09:31
Ik dacht ook dat toen ik dat (16) opdruk op de disc zelf zag dat er wellicht NL ondertiteling op zou staan, maar dat is dus niet het geval. Misschien wordt deze (16) ook buiten Nederlands taalgebied gebruikt?

Edwin V
16-11-2008, 09:33
en met de AB eens alle subtitles langsgaan, dus niet alleen het menu checken.
Dat heb ik gedaan, geen NL.

barend
16-11-2008, 12:38
Nee, want die komt vreemd genoeg pas 3 december uit. Ik vrees alleen wel dat die disk 6 mist, maar voor zo'n gigantisch prijsverschil zou ik dat niet eens zo'n probleem vinden.

Niet zo vreemd als we ervan uitgaan dat het de Aussie versie is, want die komt volgens ezydvd.com.au ook op die datum uit...
Dus dat wordt na sinterklaas voor de knieperds onder ons (zoals ik)...:razz:
Ben benieuwd of-ie voor de kerst hier is, cdwow is nou niet erg vlot...

le-nnart
16-11-2008, 12:58
het is dat ik ze niet op de gok ga kopen, maa het is toch absurt dat er wel een Nederlands kijkwijzer logo opstaat, terwijl er geen NL subs opstaan....

Patrick van den Hul
16-11-2008, 13:58
Niet zo vreemd als we ervan uitgaan dat het de Aussie versie is, want die komt volgens ezydvd.com.au ook op die datum uit...
Dus dat wordt na sinterklaas voor de knieperds onder ons (zoals ik)...:razz:
Ben benieuwd of-ie voor de kerst hier is, cdwow is nou niet erg vlot...

Ik heb ze gemaild voor meer details over deze uitgave en het is volgens hen toch echt de UK versie, niet de Australische. Verkoopt CD-wow.nl überhaupt wel Australische titels?

Daarom vermoed ik dus dat het prijsverschil te verklaren is door het feit dat deze disk met extra's heeft.

Pascal Barroso
16-11-2008, 14:08
het is dat ik ze niet op de gok ga kopen, maa het is toch absurt dat er wel een Nederlands kijkwijzer logo opstaat, terwijl er geen NL subs opstaan....

Dat is raar maar hoe vaak moet het nog bevestigd worden? Ze staan er niet op.

Zoetermeer
16-11-2008, 14:13
Hier binnen van play.com 1 binnen.

-Jaap-
16-11-2008, 14:14
CDwow.nl verkoopt ook wel Australische titels.

Ijsland gebruikt ook het NL kijkwijzersysteem, maar dat is hier niet aan de orde.
Het enige wat ik kan bedenken:
In Belgie gebruikt men op DVD's ook gewoon de Nederlandse kijkwijzer, dus het 16 logo zou voor Wallonie kunnen zijn, er staan wel Franse subs op.
Een andere reden kan ik niet bedenken.

rogue
16-11-2008, 16:07
Ik vreet m'n schoen op als er geen NL subs op staan, want ik zie toch zeer duidelijk het NL kijkwijzerlogo op de discs gedrukt staan.
Iedereen die zegt dat er geen NL subs opstaan moet het bij het verkeerde eind hebben, het kan niet anders.
Maak je een foto als je begint met eten :)?

Gandalf25
16-11-2008, 16:12
CD Wow heb ook geen NL Subs

Rogier Burghout
16-11-2008, 16:37
Misschien een misprint? Er zijn meerdere titels bekend die wel het NL kijkwijzer logo droegen maar alleen Engelse subs hadden....

misterfun
16-11-2008, 18:42
Nou helaas voor mij dan maar ik verkoop wel een nier of zoiets en ga voor de nederlandse uitgave van Band of Brothers Blu-Ray.

O, kijk nou eens http://dvd.nl/forum/showthread.php?p=1484827#post1484827 :P

Pulse
16-11-2008, 19:21
Wat is een mogelijke (geldige :) ) reden dat de box hier 90 euro is??

Don van Straalen
16-11-2008, 19:55
Nederland zuigt.

Gandalf25
16-11-2008, 20:37
Nederland is en blijft altijd duurder met alles hoe raar het ook is.

Pulse
16-11-2008, 20:48
Ik ben toch wel is benieuwd of daar echt een concrete reden voor is. Lopen de kosten door 1 of andere reden hoog op dat ze de verkoop prijzen wel noodgedwongen hoog moeten doen of willen ze gewoon meer op dvd's en bluray's verdienen dan hun collega's in het buitenland?

Dai
16-11-2008, 20:50
Wij Nederlanders zijn gewoon slim. ABN-amro aan het buitenland verkopen voor €72 miljard en het terugkopen voor €16,8 miljard.

Bettina
16-11-2008, 21:26
Nederland is en blijft altijd duurder met alles hoe raar het ook is.

Dat is toch niet waar wat je zegt.

DVD's zijn in Duitsland echt een heel stuk duurder, en blu rays zijn daar ook erg duur.

Pieter V
16-11-2008, 21:29
Dat is toch niet waar wat je zegt.

DVD's zijn in Duitsland echt een heel stuk duurder, en blu rays zijn daar ook erg duur.
Ja dat wou ik maar net zeggen. In Duitsland betaal je voor een 2-disc gemakkelijk 30 euro.

Gandalf25
16-11-2008, 21:36
Oke dat wist ik niet nooit iets gekocht daar :D

barend
17-11-2008, 12:35
Ik heb ze gemaild voor meer details over deze uitgave en het is volgens hen toch echt de UK versie, niet de Australische. Verkoopt CD-wow.nl überhaupt wel Australische titels?

Daarom vermoed ik dus dat het prijsverschil te verklaren is door het feit dat deze disk met extra's heeft.

Jazeker, want sommige 2-versie-blu-rays op CDWOW laten de grote Australische leeftijdsprint linksonder op de voorkant zien.
Mijn "'t zal wel de Aus versie zijn" is overigens meer Deduction, Mr.Watson dan zekerheid...:)

barend
17-11-2008, 12:37
Nou helaas voor mij dan maar ik verkoop wel een nier of zoiets en ga voor de nederlandse uitgave van Band of Brothers Blu-Ray.

O, kijk nou eens http://dvd.nl/forum/showthread.php?p=1484827#post1484827 :P

Ziet er lekker uit (6)

Zoetermeer
17-11-2008, 13:35
Ik heb er 2 orders (BOB) 1 bij play.com is al binnen de andere bij cdwow die is nog niet binnen is er iemand die hem al binnen heeft van cdwow.nl

Wim S.
17-11-2008, 14:06
Heeft die van Play.com NL subs ?

Don van Straalen
17-11-2008, 14:08
Wim, kijk anders eerst even op de vorige pagina.

Sicco
17-11-2008, 14:25
Divius bedoelt dus nee ;)

Edwin V
17-11-2008, 16:58
Wat is een mogelijke (geldige :) ) reden dat de box hier 90 euro is??
24 karaats gouden ondertiteling.

misterfun
17-11-2008, 20:43
Haha !!

maar ff een tipje tussendoor ik zag bij videoland dat de NL uitgave daar 84,99 kost en dat is toch weer 5,- goedkoper dan bij bol.

Ook heb ik mediadis een mail gestuurd en gevraagd wanneer hun hem gaan aanbieden op hun site en hun antwoord:


Hallo,

De gezochte titel zou uiterlijk begin volgende week in het aanbod opgenomen worden.

Met vriendelijke groeten,

Tanguy


Ben benieuwd wat ie daar gaat kosten. Ik wacht alleen daar nog op en anders haal ik hem bij videoland.

Mark de Jong
17-11-2008, 22:04
Nederlandse is vandaag verstuurd. Ben benieuwd naar het aantal discs en de verpakking.

misterfun
17-11-2008, 22:30
volgens bol.com moet het een 6 disk zijn. Ik hoop dat er iemand snel met een verslagje komt.

Dennis_Ajax
17-11-2008, 23:07
Mark, waar heb jij hem besteld? Ik bij Bol.com maar nog geen mailtje dat hij verzonden is. Zal morgen wel komen zodat ik hem woensdag binnen heb :)

Mark de Jong
17-11-2008, 23:08
Had 'em besteld bij DVD Outlet.

Fidelio
17-11-2008, 23:32
Hoe is de beeld, en geluidskwaliteit eigenlijk van Band Of Brothers ? Tot op heden heb ik hier alleen nog maar berichten gelezen over welke subtitles erop staan :P

Dennis_Ajax
18-11-2008, 08:19
En als er nou wel of niet DTS Master HD opstaat ;) Heb al wel een blu ray trailer gezien op mn PS3. beeld zag er goed uit, geluid weet ik niet want de trailer bevatte alleen een stereo geluid.

Mark de Jong
18-11-2008, 12:14
Nou, hij is binnen en bevat 6 schijfjes met tinnen verpakking. Geluid bevat o.a. DTS HD.

Pulse
18-11-2008, 14:10
Heeft iemand hem al zien liggen in een winkel??

Gandalf25
18-11-2008, 14:29
In de winkels lig hij nog nergens vanaf woensdag kan je hem in de schappen verwachten

Dennis_Ajax
18-11-2008, 16:02
Hmm, nog geen mailtje gehad van Bol. Zal morgen wel in de brievenbus moeten liggen?

Don van Straalen
18-11-2008, 16:33
Ik snap ook niet dat mijne er nog niet is van play!

Gandalf25
18-11-2008, 16:41
Hmm, nog geen mailtje gehad van Bol. Zal morgen wel in de brievenbus moeten liggen?

Komt wel zullen best wel veel mensen hem hebben besteld ook al is hij zo duur

Fidelio
18-11-2008, 16:59
Band Of Brothers (NL)

Vandaag bij Van Leest gekocht, toen ik binnen kwam stonden ze hem net uit te pakken, dus mijn versie is onbeschadigd en zat nog vers in de folie.

Aangezien ze er maar 1 binnen hadden hoef je morgen dus niet bij Van Leest in R'Dam centrum te vragen of ze hem hebben :P

misterfun
18-11-2008, 17:18
Nou, hij is binnen en bevat 6 schijfjes met tinnen verpakking. Geluid bevat o.a. DTS HD.

Mooi, ga ik de mijne ook bij oulet bestellen. thx voor de info

johnsmeets
18-11-2008, 17:20
beeld en geluid is prachtig

johnsmeets
18-11-2008, 17:21
en de amerikaanse uitvoering schijnt nl subs te hebben via amazon
http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=1151

joostpolletje
18-11-2008, 17:53
Mijn natte droom onder de blu-rays. Overigens nog niet verzonden via bol.com

Lorre
18-11-2008, 18:02
Raar dat de UK versie geen subs heeft en de USA dan wel. Kom je amper tegen. :p Dan word het de USA versie!

rvvnr1
18-11-2008, 18:33
en de amerikaanse uitvoering schijnt nl subs te hebben via amazon
http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=1151
Volgens deze scan (http://www.amazon.com/gp/customer-media/product-gallery/B00129H7VS/ref=cm_ciu_pdp_images_2?ie=UTF8&index=2) van de achterkant weer niet....:sad: