PDA

Bekijk de volledige versie : Vraag Sony RDR-HX 1025



r6icob
29-04-2007, 08:12
Ik heb een DVD RDR - HX 1025.
Ik an er geen giud-plus mee ontvangen.
Ik heb een sataliet ontvanger ik heb wel beeld en ik kan ook dvd bekijken.
Hoe kan ik de guide -plus in werking krijgen.

Rico:roll:

DVDProfilersFilmgek
29-04-2007, 09:50
Ik heb een DVD RDR - HX 1025.
Ik an er geen giud-plus mee ontvangen.
Ik heb een sataliet ontvanger ik heb wel beeld en ik kan ook dvd bekijken.
Hoe kan ik de guide -plus in werking krijgen.

Rico:roll:

Welkom hier,

Je hebt je vraag op de verkeerde plek gezet, hij zal dan ook wel verplaatst gaan worden naar de afdeling hardware en dan bij de afdeling dvdspelers/ recorders gezet gaan worden.

Je probleem lijkt erop dat je net niet even verder kijkt dan nodig is, je hebt het hier naartoe gevonden, maar net niet de plek gevonden waar je je vraag kon stellen.
Op dit forum is ook een zoekfunctie, als je deze gebruikt, dan zul je veel onderwerpen vinden die met je probleem te maken hebben.

Toch heb je wel weinig informatie gegeven, je schrijft dat je geen Guide plus+ kunt ontvangen, maar je geeft niet aan hoe je dat denkt te gaan ontvangen en op welke manier je het hebt geprobeerd te ontvangen? Ook geef je niet aan welke informatie je over dit onderwerp zelf al hebt gelezen.

BTW, je bent niet de enige die moeite heeft met Guide plus+:mrgreen:

Even kort:

1 Je dient je sat tuner op het volgende kanaal te zetten: (ik Quote)

Bericht voor gebruikers die GUIDE Plus+ gegevens via TMF via satelliet ontvangen:

Nederlandse GUIDE Plus+ gegevens zijn nu beschikbaar op een nieuwe satellietbron
Eurosport (Duitsland)
Zender Eurosport: ASTRA 1C: 11259 MHz / 4 V
ASTRA 1H: 12226 MHz / 91 27500 H 3/4

De Nederlandse GUIDE Plus+ gegevens zullen nog beschikbaar zijn via satelliet Eurosport International Zender ESPInt'l: HOT BIRD 7A: 11242 MHz / 2 27500 V 3/4

U moet stap 2 volgen, zoals hierboven beschreven om uw GUIDE Plus+ eenheid herop te starten.
Vervolgens moet u uw externe satellietontvanger op Eurosport (Duitsland) of Eurosport International laten staan en uw DVDR in standby zetten. De instellingen en info zullen's nachts bekomen worden.

GUIDE Plus+ Klantendienst

(End Quote)

2 Je zult je Sony zodanig moeten instellen dat hij van de plek waarop je satontvanger is aangesloten de gegevens van Guide plus+ kan ophalen, je dient dus wel die nacht de sat tuner aan te laten staan, ook moet je de gebruiksaanwijzing van je Sony nog maar eens een keer goed doorlezen.

Guide plus+ ...... mmmmm, niet in alle gevallen zo simpel als men denkt dat het is:wink: