PDA

Bekijk de volledige versie : Blu-ray release schedule?



Brian2
29-04-2007, 19:42
Weet er iemand een site waarop de Nederlandse Blu-ray releases worden bijgehouden?

En als ik trouwens zoek op Blu-ray of HD DVD krijg ik standaard 'er zijn geen resultaten gevonden', terwijl er toch best veel over gepraat wordt. Wordt dit bewust geblokkeerd?

Henkske22
29-04-2007, 20:11
http://www.dvd-home.nl/release/content.htm

wrcveen
30-04-2007, 10:22
Weet er iemand een site waarop de Nederlandse Blu-ray releases worden bijgehouden?

En als ik trouwens zoek op Blu-ray of HD DVD krijg ik standaard 'er zijn geen resultaten gevonden', terwijl er toch best veel over gepraat wordt. Wordt dit bewust geblokkeerd?

foutje

Richard B.
30-04-2007, 19:40
En als ik trouwens zoek op Blu-ray of HD DVD krijg ik standaard 'er zijn geen resultaten gevonden', terwijl er toch best veel over gepraat wordt. Wordt dit bewust geblokkeerd?

Ik heb de indruk dat de search niet goed omgaat met spaties en streepjes. Als ik op andere woorden zoek in dit subforum dan kan ik wel gewoon alle topics terugvinden.

Pieter Kleine
10-06-2007, 22:03
Ik lees bij areadvd.de dat Fox een zomerpause in heeft gelast voor BD, ofwel tot en met augustus geen nieuwe releases. Mogelijk vanwege het wachten op een nieuwe kopieerbeveiliging.

Henkske22
11-06-2007, 19:29
Fox w8 op BD+ en Java 1.1 volgens mij

misterfun
11-06-2007, 19:36
Ik lees bij areadvd.de dat Fox een zomerpause in heeft gelast voor BD, ofwel tot en met augustus geen nieuwe releases. Mogelijk vanwege het wachten op een nieuwe kopieerbeveiliging.


Krijg nou een koutje, ik wordt zo moe van dat geinvesteer in die belachelijke kopieerbeveiligingen. wij de mensen die het orgineel kopen betalen ook voor het ontwikkelen van die beveiligingen.

Pieter Kleine
11-06-2007, 19:54
BD+ is dus de nieuwe beveiliging, aldus areadvd.de

minimoke
12-06-2007, 20:06
Is toch normaal dat men een deftige kopieerbeveiliging wil. Als je ziet dat de titels die verschenen zijn op HD DVD al te downloaden zijn op het net, dan zit de uitgever toch met een probleem.

Fox wil ditzelfde voorval niet met de blu-ray releases meemaken, vandaar dat ze wachten.

Pieter Kleine
12-06-2007, 21:11
Je ziet ook al ladingen rips van blu ray op het net. Van elke nieuwe schijf kun je al een geripte versie downloaden. Sterker nog, voordat ze bij ons hd of bd uitzijn, zijn ze er al op het net.

Inmiddels is mijn Children of Men ook al binnen. Zit tot mijn verbazing al op 20 stuks, HD-DVD en Blu Ray.

Frenkel
13-06-2007, 11:29
Dutch Filmworks gaat nu ook HD DVD en Blu-Ray uitbrengen.
Voor 24-07 staan de release van "The Good Shepherd", "Flyboys", en "Saw 3" in de planning.