PDA

Bekijk de volledige versie : White Noise 2: The White Light



rkrijger
04-05-2007, 11:49
Gisteren gezien. De film zet als het ware het niveau van de laatste 10 minuten van deel I voort. Deel I vond ik nog wel te pruimen (met uitzondering van het slot) deze film (White Noise 2) leunt zwaar op schrikeffecten die na een half uurtje wel uitgewerkt zijn. Het gaat over een hoofdpersoon die vrouw en kind verliest (hoe orgineel) en zelf ook bijna het loodje legt. Door deze Near Death Experience kan hij aan aura's zien als deze persoon bijna dood gaat. En dat probeert hij natuurlijk te voorkomen. Echter... als mensen dood moeten, moeten er mensen dood...

In een notendop. Op eigen risico. Beoordeeld met een vijf!

ReRichard
04-05-2007, 13:46
Hoewel het natuurlijk verre van een topper is vond ik hem een stuk vermakelijker dan de draak van een film die deel 1 was.

Begrijp me niet verkeerd; ik vind meneer keaton goed te pruimen (The paper, My life Batman etc) maar die kon deel 1 absoluut niet redden van zijn verschrikelijke plot en "sfeer" (gebrek aan).

Deze deed het een stuk beter tot de laatste 5 minuten. Toen zakte de hele film in elkaar. Nathan Fillion was echter een genot om naar te kijken. Die man kan zich zelfs in een B film redden.

Als ik hem beoordeel voor wat het is, een B-film een dikke 7,5 op een gewone schaal moet hij het met een 5je doen.

Grt