PDA

Bekijk de volledige versie : Tom's HT



cascades
05-05-2007, 21:06
Toch maar eens tijd voor een update,
sinds december is de Beta 360 vervangen met een Cascade center, en de CRT is sinds november een Pioneer flat-screen en de philips dvd speler is omgeruild met een ps3.

http://i239.photobucket.com/albums/ff66/InfinityCascades/DSC05470.jpg
Pioneer LX-508, VSX 1016, Cascade 9's, 3c, 15, 2 beta 250 ES, PS3, Jbl Control 1 Xtreme

Nog steeds geen kabelgoot maar die gaat er binnenkort van komen...!! Ben momenteel zeer tevreden met mijn thuisbios en de komende tijd zit er naast de kabelgoot geen update meer aan te komen.

http://i239.photobucket.com/albums/ff66/InfinityCascades/DSC05491.jpg

Een deel van de DVD collectie, bovenaan reeds een aantal Blu-ray schijfjes
http://i239.photobucket.com/albums/ff66/InfinityCascades/DSC05480.jpg

De voormalige set.
Sony-CRT TV +/- 70cm, Philips DVD speler, Pioneer VSX 1016 receiver, Fronts: Infinity Cascade 9's, Center: Infinity Beta C360, Surround's: Infinity Beta E250, Back: JBL Control 1 Xtreme, Sub: Infinty Cascade 15

http://i239.photobucket.com/albums/ff66/InfinityCascades/DSC03704.jpg

cascades
05-05-2007, 21:07
op de een of ander manier zijn al mn foto's uit de comment verdwenen, en moeten ze nu aangeklikt worden, sorry daarvoor. Is dit omdat ze te groot zijn misschien?

Seth__Gekko
07-05-2007, 07:10
Wijzig je post even en klik op het knopje plaatje toevoegen, en plak daar de url in.

Rob G.
07-05-2007, 11:17
Is dit omdat ze te groot zijn misschien?

Met een resolutie van 1024x768 vermoed ik dat daar inderdaad de problemen liggen.

cascades
09-05-2007, 21:33
:mrgreen:
Ringwraith (met ring!), Skellington Jack, Mickey uit Steamboat Willie, Stitch, The Blues Brothers, Kyle keycord en Kyle en Kenny poppetjes .... 8) COOL !!!!! 8)

Kan alleen niet zien wat er onder die glazen stolp staat :-/
Haha (y) Vind het al vrij knap dat je de rest hebt kunnen herkennen, je hebt er een scherp oog voor! Dit is een drankartikel:bier: een passoalichtkoepel die elektrische stoten 'afvuurt', die is momenteel echter weggehaald en op marktplaats terechtgekomen :mrgreen:(en vervangen met living colors, ben langzaam m'n drankcollectie de deur uit aan het doen, sommige artikelen worden me toch iets te jeugdig.... Overigens heb ik echt mazzel gehad met die Ringwraith, ze waren allemaal in de Pre-Sale uitverkocht, toen heb ik nog contact opgenomen met die van de merchandise winkel en kon hij me gelukkig ook nog een regelen via de fabrikant, niet het enige geluk: achteraf bleek er ook deze unieke ring 'in' het beeldje te zitten, hij heeft een apart vakje, en van de 2500 duizend geproduceerde beeldjes krijgen er 100 deze ring! Het bedrag dat fabrikanten voor deze ring moeten neertellen 130 dollar, hij is niet te koop voor particulieren dus die is gelukkig nog wel een stukje meer waard (6), maargoed ik vind 'm ook wel leuk staan bij de Ringwraith, en in Juli komt Saruman nog, dat waren de 2 mooiste naar mijn mening.

En de foto's zijn inderdaad te groot, dus nu komt de herkansing met nieuwe foto's.....! Bedankt voor jullie berichten...

TerreurBV
17-05-2007, 00:18
Aha ook een futurama en simpsons fan :).
En ook gebeten met het HT virus :mrgreen::twisted:

Heb ook een hoop Series van futurama en simpsons alleen niet echt legaal xD
Mooi verzameling.

Keep it up;)

cascades
18-05-2007, 13:18
Aha ook een futurama en simpsons fan :).
En ook gebeten met het HT virus :mrgreen::twisted:

Heb ook een hoop Series van futurama en simpsons alleen niet echt legaal xD
Mooi verzameling.

Keep it up;)
:nono: Niet legaal?! haha, kan het me voorstellen! ze waren na het eerste seizoen niet meer in NL verkrijgbaar, maar ik vond het bij deze serie meer dan de moeite waard om te importeren. Ben zeker fan van deze series en south park zoals van de andere foto's blijkt ;). Futurama heeft 4 echt sterke seizoenen, maar ben wel blij dat ze er op tijd mee gestopt zijn, op een gegeven moment heb je je hoogtepunten gehad. Dit blijkt heel sterk met de Simpsons waarbij de laatste seizoenen echt opzienbarend minder grappig zijn dan de meeste ervoor, logisch ook voor een serie die al 18 jaar meegaat :D. Bij South Park is het gelukkig het tegenovergestelde, hierbij zijn ze na een paar seizoenen eindelijk opgegroeid en zit er nu ook in de meeste afleveringen echt een moraal, of gewoon keiharde kritiek op de Amerikaanse alswel de Europese maatschappij, echt geweldig!

cascades
20-08-2007, 21:04
Inderdaad laatst nog eens wat afleveringen bekeken, de serie zit echt goed in elkaar. Voor de suicide booth: "Wow, cool a phone booth I could call my nephew from here" en dan de kennismaking met Bender in de suicide booth: well I had nothing else planned for today, lets get drunk!

En in seizoen 3 Fry: "I never thought I'd die this way, but I always hoped so" en als Bender mens wordt: "You drank and smoked when you were a robot", "but now it's bad for me whoohoow". "Bender, part of being human is having self control", waarop Bender antwoord "Goodbye moderation!". Briljante afleveringen zijn dat.

Overigens de film van de Simpsons was ook weer erg sterk, hopenlijk zegt dat wat over de scenarioschrijvers voor de nieuwe seizoenen.

keislair
14-02-2008, 13:49
hoe heb je jou cascade 15 ingesteld/ingemeten? volgens het RABOS principe van infinity of puur op gehoor? ik vind de instelprocedure erg ingewikkeld. komt ook nog bij dat mijn receiver (denon avr 3806) over een inmeetprogramma beschikt met microfoon wat het geheel er ook niet makkelijker op maakt. ik heb tot nu toe alles op gehoor ingeregeld maar vraag me af of het met rabos niet beter kan of dat ik de receiver het werk moet laten doen voor het inmeten.

mijn systeem bestaat uit het volgende:

dvd denon 3930
receiver denon avr 3806
center cascade 3c
front cascade 9
rear cascade 7
sub cascade 15
(alles high gloss black)
en wat dure kabels van monster en siltech.

cascades
15-02-2008, 12:29
Hey Keislar,

Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd. De beste oplossing veruit krijg ik door de R.A.B.O.S. procedure volledig handmatig af te stellen. (bij de 15 in de RABOS set zit ook een DB meter). Wat je eerst laat doen is de automatische calibratie door de versterker, dan luister je hoe de subwoofer reageert door rabos op off te zetten. Vervolgens zet je rabos aan op de subwoofer en ga je de R.A.B.O.S. tests afwerken. Let erop dat de DB meter 0db aangeeft, ik heb eindelijk een positie in mijn kamer gevonden waar dit mogelijk wordt. En qua geluidskwaliteit scheelt het echt behoorlijk. Doe de laatste stappen ook zelf dan ben je niet afhankelijk van de automatische calculatie via internet.