PDA

Bekijk de volledige versie : Wanneer staat mijn Sony RDR-HX825 standby



SuperDutch
08-05-2007, 12:34
Beetje stomme vraag misschien maar wanneer staat mijn dvd recorder op standby. Is dit op het moment dat hij 'uit' staat en je alleen nog maar het klokje in het display ziet, of is dit als hij 'aan' staat en je ziet op het display staan op welke zender hij staat??
Hoop dat iemand me hier mee kan helpen. Kan nml niks in gebruiksaanwijzing vinden.
Dit ivm update Guide plus!

DVDProfilersFilmgek
10-05-2007, 11:37
Beetje stomme vraag misschien maar wanneer staat mijn dvd recorder op standby. Is dit op het moment dat hij 'uit' staat en je alleen nog maar het klokje in het display ziet, of is dit als hij 'aan' staat en je ziet op het display staan op welke zender hij staat??
Hoop dat iemand me hier mee kan helpen. Kan nml niks in gebruiksaanwijzing vinden.
Dit ivm update Guide plus!

Op bladzijde 47 van je gebruiksaanwijzing staat het antwoord op je vraag:

http://pdf.crse.com/manuals/2886040411.pdf

Tegenwoordig zet je bijna niet 1 apparaat meer uit door op de uit knop te drukken, het apparaat blijft in standby staan, dit is makkelijk te controleren als het apparaat beschikt over een afstandsbediening door het apparaat aan te zetten met de afstandsbediening terwijl hij zogenaamd uit staat. Springt het apparaat op comando van de afstandsbediening aan, dan stond hij standby.

Er zijn ook apparaten die beschikken over een echte uit knop, vaak in combinatie met een standby stand, bij deze kun je het apparaat echt uit zetten, het apparaat reageert dan ook niet op de afstandsbediening, hij staat immers echt uit. Als zo'n apparaat aan staat kan hij vaak met de afstandsbediening in standby worden gezet.

In jouw geval kun je je recorder met de afstandsbediening "uitzetten" , in weze zet je hem niet echt uit, maar zet je hem in standby......

tegenwoordig is uit niet altijd echt uit;) :-?, maar als je de stekker uit de 220V aansluiting haalt..... dan is het echt over en uit....