PDA

Bekijk de volledige versie : Dutch Filmworks: Man of the Year vanaf 12 juni op 2-DVD



Arnold van Oostrum
10-05-2007, 21:48
Dutch Filmworks: Man of the Year vanaf 12 juni op 2-DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2648)

Patrick Deckard
11-05-2007, 07:08
en ook deze is, net zoals Good Shepherd, niet verknipt! Misschien moeten we een mail naar DFW sturen om ze te feliciteren? ;)

Peter Neefs
11-05-2007, 08:14
Ik ben wel benieuwd naar deze film, en ze hebben bij DFW blijkbaar eindelijk hun lesje geleerd wat het verknippen van beeldformaten betreft...:grin: ik dacht dat ze het nooit zouden leren!

Arnold van Oostrum
11-05-2007, 08:24
en ook deze is, net zoals Good Shepherd, niet verknipt! Misschien moeten we een mail naar DFW sturen om ze te feliciteren? ;)Zullen ze leuk vinden. Contact leggen met positieve berichten kan natuurlijk net zo goed.
Voor zover ik weet hebben alle nieuwe aangekochte releases van DFW vanaf nu (maandje of twee terug) het correcte beeldformaat.

JCL
11-05-2007, 12:13
Zullen ze leuk vinden. Contact leggen met positieve berichten kan natuurlijk net zo goed.
Voor zover ik weet hebben alle nieuwe aangekochte releases van DFW vanaf nu (maandje of twee terug) het correcte beeldformaat.

Aardige film. Niet meer dan dat. Heb er wel om kunnen lachen, vooral het "I did not have sex with that woman..." stuk is erg goed :)

scheur
11-05-2007, 12:21
Ben wel benieuwd naar deze titel, hij heeft het geloof ik niet zo best in Nederland gedaan.....:confused:
Maar ondanks dat , toch maar een keertje kijken...;).

Hugo R
11-05-2007, 13:33
Klinkt wel aardig deze film. Misschien ooit eens aanschaffen als hij in prijs gedaald is.

Hellboy
11-05-2007, 14:08
[sarcasme on] Ik koop deze dvd alleen al voor de 2 disc. Al dat pracht en praal gewoon. Die filmclips bij ik keer op keer zien!! [scarcasme off]

43 minuten extra's! :| Waarschijnlijk daarvan is het 10 minuten trailer van DFW zelf en dan die film clips ... :S

Frank
11-05-2007, 15:08
[sarcasme on]43 minuten extra's! :| Waarschijnlijk daarvan is het 10 minuten trailer van DFW zelf en dan die film clips ... :S

43 minuten is toch 21 minuten meer dan op de Amerikaanse release. De extra's op de Nederlandse release zijn echter onafgewerkt, terwijl de Amerikaanse release twee korte documentaires heeft.