PDA

Bekijk de volledige versie : Alien-5; gaat deze nou wel of niet gemaakt worden?



Eron
11-05-2007, 19:30
Ben de laatste tijd (weer) zo razendbenieuwd hoe het nou zit met Alien 5.
Las wel (oude) berichten dat Paul Anderson (Alien vs Predator) zich hierover zou willen gaan ontfermen, maar tevens las ik ook dat Ridley Scott zeer graag nog een Alien-film wil gaan maken. Het liefst zou ik natuurlijk laatstgenoemde dit zien gaan doen.
Erg verwarrend dus.
Wie weet hier wellicht meer over?

Verder moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind dat er nog een 2e deel uitkomt van Alien vd Predator. Het 1e deel was best aardig, maar zo langzamerhand raakt de verrassing er toch wel wat vanaf en begin het zelfs afgezaagd te worden.
En ik vind tevens dat in AvsP vooral de aliens nogal verkeerd neergezet worden (vooral het hele verhaal eromheen).
Dit vind ik toch best wel een verkeerde referentie voor de 'echte' Alien-films.
Best aardig hoor zo'n combinatie van Predators met Aliens maar laat het gewoon bij één keer blijven en niet dat nutteloze uitmelken hiervan.
En waarom niet gewoon een hele nieuwe Predator-film..... (zonder aliens dus).
En natuurlijk een nieuwe Alien-film.... :razz:
Het zal me erg benieuwen...

chimera01
11-05-2007, 20:31
reken er maar niet op dan wordt je dus ook niet teleurgesteld.

Eron
16-05-2007, 11:22
Laten we het hopen.
AvsP vond ik toch best wel een belediging voor de Alien-reeks.
Als Alien-5 er zou komen en Ridley Scott de regisseur zou worden, dan moet dit wel een enorme hit gaan worden. In ieder geval zouden deel 3 en 4 wel overtroffen gaan worden (alhoewel Ressurrection ook erg sterk was).

Hankster
16-05-2007, 11:58
Alien:Resurrection erg sterk? Man, wat een belachelijk slechte film was dat zeg. De sfeer was wel goed opzich, maar alle karakters waren vreselijk over de top en het einde was om het subtiel te zeggen 'jammer'.
Alien3 daarentegen was, wanneer je de special-cut ziet, geweldig imo. Spannend, origineel verhaal, een aantal sterke karakters, veel sfeer.

Maargoed, was hier niet al een draadje over?..

Dennis Kuijper
16-05-2007, 12:14
Maargoed, was hier niet al een draadje over?..
Klopt als een zwerend vingertje:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=9432&highlight=alien

Eron
17-05-2007, 21:43
Alien:Resurrection erg sterk? Man, wat een belachelijk slechte film was dat zeg. De sfeer was wel goed opzich, maar alle karakters waren vreselijk over de top en het einde was om het subtiel te zeggen 'jammer'.
Alien3 daarentegen was, wanneer je de special-cut ziet, geweldig imo. Spannend, origineel verhaal, een aantal sterke karakters, veel sfeer.


Tsja; ik vind juist dat Alien 3 niet bijster origineel was en naar mijn gevoel te sobertjes.
Alien 4 - Resurrection had juist weer nieuwe verrassende wendingen en nieuwe toevoegingen (oa kruising mens en alien; erg mooi gedaan).

Maar Alien 5 moet gewoon de kroon (en afsluiting) op de reeks worden en met als regisseur Ridley Scott of anders James Cameron of Jean-Pierre Jeunet.

Lorre
17-05-2007, 22:25
Kruising Alien/Mens was dan ook de wending die me de film enorm slecht liet vinden. De Newborn is zowat het belachelijkste en lelijkste monster dat ik ooit heb mogen aanschouwen in een redelijke big budget film.

Dennis Kuijper
17-05-2007, 22:51
Zullen we in de bestaande tread verder leuteren,dan kan hier een slot op.;)
http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ighlight=alien (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=9432&highlight=alien)

Rotterdam5314
18-05-2007, 08:13
ik hoop niet dat deze film er komt

Dele 1 en 2 waren uitstekend. de delen die daarna kwamen vond ik maar slappe aftreksels en zeke rniet meer boeiend

Kendorjia
18-05-2007, 16:17
Maar Alien 5 moet gewoon de kroon (en afsluiting) op de reeks worden en met als regisseur Ridley Scott of anders James Cameron of Jean-Pierre Jeunet.

Net of Fincher is slechter dan Jeunet.... Ik vond zowiezo Alien³ (jaja, let op de spelling :mrgreen: ) veel brutaler en groffer dan het zwakkere Ressurection... niet dat die laatste een slechte film was ofzo... maar ik ben vrij geschokt dat jij voor Alien 5 alle regisseurs vermeld behalve Fincher

SuperDre
18-05-2007, 16:27
Ik vond persoonlijk Alien3 ook het slechtste van allemaal, en ook totaal niet orgineel. En IMHO deed die meer aan als een commercial/muziekvideo dan een fatsoenlijke film, maarja het was ook finchers eerste echte film na zijn commercial/muziekvideo loopbaan, dus dat verklaarde een hoop.. Maarja ieder zo zijn voorkeur.. De beste blijft toch nog steeds de allereerste, de beste aktie versie is nog steeds de 2e, en ik vond de 4e zekers geweldig..

Hankster
18-05-2007, 18:18
Zullen we in de bestaande tread verder leuteren,dan kan hier een slot op.;)
http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ighlight=alien

dit dus.

Dennis Kuijper
18-05-2007, 20:38
Precies,maar ik geeft het op.

Eron
19-05-2007, 01:09
Net of Fincher is slechter dan Jeunet.... Ik vond zowiezo Alien³ (jaja, let op de spelling :mrgreen: ) veel brutaler en groffer dan het zwakkere Ressurection... niet dat die laatste een slechte film was ofzo... maar ik ben vrij geschokt dat jij voor Alien 5 alle regisseurs vermeld behalve Fincher

Nou goed dan Fincher ook dan maar :wink:
Goeie regisseur hoor, maar ik noemde hem gewoon niet omdat ik Alien3 nou niet zo geweldig vond.
Maar eh; die Anderson (AvsP) ga ik dus mooi niet noemen he..... :razz:

Kendorjia
19-05-2007, 13:38
Maar eh; die Anderson (AvsP) ga ik dus mooi niet noemen he..... :razz:

daar zijn we het dan toch klinkend over eens :P

Z-Man
19-05-2007, 21:44
Alien 3 was tot daaraantoe, maar na Alien: Resurrection en AVP is er zo''n smet gebracht op de Alien-franchise dat ze deze shit beter kunnen laten rusten, en dat we kunnen genieten van de klassiekers Alien en Aliens. Geen Ridley Scott of James Cameron = geen Alien-film IMO.