PDA

Bekijk de volledige versie : Queer as folk (US)



Filmfan
13-05-2007, 09:30
Is er bekend of de Amerikaanse serie van Queer as Folk nog in Nederland uitkomt? Kan hier namelijk nergens iets over vinden... Heb de Engelse versie (gedeeltelijk) gezien en die maakt me toch ook wel nieuwsgierig naar de US-versie...

TJ Weissel
13-05-2007, 09:48
Betwijfel of deze serie hier nog gaat lopen, daar deze al 7 jaar geleden begonnen is; mogelijk heb je hier iets aan: http://www.amazon.com/Queer-Folk-Complete-First-Season/dp/B00005RIY5

Khonnor
13-05-2007, 11:12
Hier was geloof ik al een topic over...

Deze serie zal waarschijnlijk niet in Nederland op de TV of DVD komen.
Hij is wel te koop in Frankrijk, Duitsland en Engeland. En Amerika natuurlijk.
Heb zelf alle boxen uit Amerika laten komen en ben nu met het laatste seizoen bezig. Erg leuke serie, alhoewel sommige mensen zich soms wel erg debiel gedragen.

Maar ja, zo zijn mensen in het echt ook natuurlijk.

Bettina
13-05-2007, 11:42
over wie hebben we het dan?

Ben wel benieuwd :)

Ik heb tot en met seizoen 3 gekeken nu! Erg leuk. Ik wacht nog even met de aanschaf van serie 4 en 5 tot ze iets goedkoper zijn geworden in de us.

Brian vind ik nog steeds een schatje!

Khonnor
13-05-2007, 22:06
Het rare is dat seizoen 4 en 5 opeens heel politiek enzo gaan worden. Homohuwelijk-issues en dat soort gedoe.

Brian wordt dan ineens heel lief. Michael wordt dan ineens een verwend kreng.
Terwijl in het begin ik Michael geweldig vond en Brian niet kon uitstaan.
Justin blijft me irriteren. Emmett en Ted blijven alle weirde verhaallijnen krijgen.
Hunter vind ik wel een interessant karakter, zeker als blijkt dat hij geen homo is.
En mijn favoriet is en blijft Debbie. De twee lezzies en Ben hangen er maar wat bij, vind ik. Ben nu halverwege het laatste seizoen en toch wel benieuwd hoe het gaan eindigen. Rosie O'Donnell speelt nu ook mee and I love her!!
De boxen zijn ook prachtig vind ik, vooral die van seizoen 3.

Bettina
14-05-2007, 08:16
Ja box 3 is prachtig! Ik zou willen dat ze allemaal zo zijn! Erg mooi. Ik twijfel nu of ik al kennis heb gemaakt met Hunter. Is dat die jongen die Ben en Michael oprapen voor hun huis?Debbie is inderdaad een erg leuk karakter. Ze is lief, vrolijk en geeft nooit op! Vic vind ik ook een leuk persoon. Emmet vond ik zo leuk met het verhaal uit het tweede seizoen. Ik vind dat hij een relatie verdiend.Ted vind ik een vervelend karakter. Hij gaat vervelen vind ik.Justin blijf ik toch leuk vinden. Zijn boxen 4 en 5 ook mooi? Heb je al naar de extra's gekeken? Ik heb er nog geen tijd voor gehad maar komt nog wel
Het rare is dat seizoen 4 en 5 opeens heel politiek enzo gaan worden. Homohuwelijk-issues en dat soort gedoe.

Brian wordt dan ineens heel lief. Michael wordt dan ineens een verwend kreng.
Terwijl in het begin ik Michael geweldig vond en Brian niet kon uitstaan.
Justin blijft me irriteren. Emmett en Ted blijven alle weirde verhaallijnen krijgen.
Hunter vind ik wel een interessant karakter, zeker als blijkt dat hij geen homo is.
En mijn favoriet is en blijft Debbie. De twee lezzies en Ben hangen er maar wat bij, vind ik. Ben nu halverwege het laatste seizoen en toch wel benieuwd hoe het gaan eindigen. Rosie O'Donnell speelt nu ook mee and I love her!!
De boxen zijn ook prachtig vind ik, vooral die van seizoen 3.

Khonnor
14-05-2007, 13:14
Hunter is inderdaad het straatjochie uit seizoen 3. Ik heb tot nog toe alle extra;s gezien, behalve van seizoen 5, maar ik vind de extra's niet echt denderend, alhoewel de promofilmpjes wel mooi zijn. Ik vind box 4 erg mooi en 5 is vrij simpel. Gewoon een digipack. Canada en Amerika schijnen ook verschillende boxen te hebben.

Wat ik ook leuk vind en erg realistisch is dat bepaalde mensen ineens weer een aflevering meespelen. Zo heeft Ted ergens in seizoen 1 of 2 een 'pity-f*ck' en die komt hij dan ineens in seizoen 5 tegen....dat soort dingen vind ik zelf erg leuk.


Ja box 3 is prachtig! Ik zou willen dat ze allemaal zo zijn! Erg mooi. Ik twijfel nu of ik al kennis heb gemaakt met Hunter. Is dat die jongen die Ben en Michael oprapen voor hun huis?Debbie is inderdaad een erg leuk karakter. Ze is lief, vrolijk en geeft nooit op! Vic vind ik ook een leuk persoon. Emmet vond ik zo leuk met het verhaal uit het tweede seizoen. Ik vind dat hij een relatie verdiend.Ted vind ik een vervelend karakter. Hij gaat vervelen vind ik.Justin blijf ik toch leuk vinden. Zijn boxen 4 en 5 ook mooi? Heb je al naar de extra's gekeken? Ik heb er nog geen tijd voor gehad maar komt nog wel

vrolijk
22-05-2012, 11:33
Is er bekend of de Amerikaanse serie van Queer as Folk nog in Nederland uitkomt? Kan hier namelijk nergens iets over vinden... Heb de Engelse versie (gedeeltelijk) gezien en die maakt me toch ook wel nieuwsgierig naar de US-versie...

Wij hebben de Queer as Folk series (http://www.vrolijk.nu/queer-as-folk-usa-seasons-15-dvd-complete-vs-seizoen-tm-p-3714.html) voor je op DVD

DVD Watcher
22-05-2012, 11:48
Is er bekend of de Amerikaanse serie van Queer as Folk nog in Nederland uitkomt? Kan hier namelijk nergens iets over vinden... Heb de Engelse versie (gedeeltelijk) gezien en die maakt me toch ook wel nieuwsgierig naar de US-versie...

Queer_as_Folk_USA_1-5 (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/12928136/Queer-As-Folk-USA-Seasons-1-5-Box-Set/Product.html?searchstring=queer+as+folk&searchsource=0&searchtype=r2alldvd&urlrefer=search&strefer=r2alldvd&searchfilters=s%7bqueer+as+folk%7d%2bc%7b57%7d%2b) 58,49 bij Play.com (Al is het meer voor de Pricewatch topic)

Bettina
22-05-2012, 12:08
Het kan nog goedkoper.
Deze versie heeft UK subs en is engels gesproken of duits.

http://www.amazon.de/Queer-Folk-Superbox-24-DVDs/dp/B002CO8VLM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1337684860&sr=8-1

DVD Watcher
22-05-2012, 12:14
Het kan nog goedkoper.
Deze versie heeft UK subs en is engels gesproken of duits.

http://www.amazon.de/Queer-Folk-Superbox-24-DVDs/dp/B002CO8VLM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1337684860&sr=8-1

59,87 lijkt me duurder dan 58,49 hoor ;).

Niet dat die paar centen nou uitmaken, maar toch :lol:

Bettina
22-05-2012, 12:27
je hebt gelijk ik was vergeten dat play geen verzendkosten heeft.

Maar Amazon verzend sneller en beter en boven de 20 euro bij amazon.de geen verzendkosten.

:)

peptalk
22-05-2012, 12:38
Bij play heb je wel kans op het douanespook;-)

jack020
07-06-2012, 13:29
Dit weekend QAF reunie in Koln.
Gale Harold komt niet!

http://risenshine2012.de//pages/de/home.php