PDA

Bekijk de volledige versie : Back to the Future Trilogy



Olivier Laemont
16-05-2007, 07:37
Er zijn nu al een tijdje 2 versies van de trilogie beschikbaar.

Wat is nu het verschil tussen de twee? Buiten de verpakking, en buiten het feit dat de recentste versie een extra disc heeft...

Verschillen beeld en geluid dus? Ik dacht dat er op de 2 versies DTS geluid te vinden was.

http://www.mediadis.com/pictures/big/146212.JPG

http://g-ec2.images-amazon.com/images/I/51M8JDH74RL._AA240_.jpg

Peter Porrio
16-05-2007, 07:40
De oude versie had last van inkladeringsproblemen bij de 2e film geloof ik. Dit zal bij de nieuwe versie wel zijn opgelost.

vick86
16-05-2007, 08:27
De oude versie had inderdaad eerst inkaderingsproblemen maar die zijn bij latere persingenen verholpen. In principe zijn beide sets qua beeld/geluid identiek alleen heeft de nieuwe set een extra schijfje met wat meer extra's. De oude zwarte set is van plastic en de nieuwe blauwe van karton. Ze zijn volgens mij beide te krijgen voor zo'n twintig euro. Dus kies maar wat je mooier vind.

Frank
16-05-2007, 08:39
De oude box is niet meer verkrijgbaar. Ik heb 'm in ieder geval al maanden niet meer gezien. Het verschil tussen beide is inderdaad alleen een extra schijf en een andere verpakking. De discs (beeld, geluid en extra's) zijn bij beide boxen gelijk.

Hugo R
16-05-2007, 09:14
Nieuwe box ziet er IMO wel veel beter uit. Is nu volgens mij met een beetje goed zoeken wel voor een tientje te krijgen. Geen geld voor deze 3 films.

Lien
16-05-2007, 12:58
Nieuwe box ziet er IMO wel veel beter uit. Is nu volgens mij met een beetje goed zoeken wel voor een tientje te krijgen. Geen geld voor deze 3 films.

Inderdaad de nieuwe box is veel mooier. Heb jammer genoeg nog de oude. Misschien ooit maar is vervangen. Goeie films ook trouwens.

Martin Zuidervliet
16-05-2007, 13:13
Het is een kwestie van smaak, maar ik vind mijn oude zwarte Digipak het mooist. Niet zijn Keep Case vervanger en zeker niet de blauwe Digipak. Ik zal hem dan ook zeker niet voor een extra bonus schijfje kopen. Hoe goed ik de film ook vind.

Daniël V.
16-05-2007, 13:23
Het is een kwestie van smaak, maar ik vind mijn oude zwarte Digipak het mooist. Niet zijn Keep Case vervanger en zeker niet de blauwe Digipak. Ik zal hem dan ook zeker niet voor een extra bonus schijfje kopen. Hoe goed ik de film ook vind.
Helemaal mee eens. Indertijd meteen bij release de zwarte 3-disc digipack gekocht en nooit overwogen om die blauwe te kopen. Puur een uitmelk-kwestie, overduidelijk gemakzuchtig omdat de eerste drie discs (zoals eerder gezegd) gewoon hetzelfde zijn. De extra's op zo'n vierde disc kennen vaak ook nog overlap. Vrij nutteloos. Die 4-disc Jurassic Park - box is feitelijk hetzelfde principe.

Bas Reuver
16-05-2007, 13:57
Ik had de films nog niet op dvd, dus ik ben erg blij met mijn blauwe digipack.
(Geldt ook voor de 4disc van Jurassic Park trouwens :smile: )

Beide boxen zijn inderdaad voor een prikkie te koop, dus als je de films nog niet op dvd hebt zijn ze beiden het aanschaffen waard.

SuperDre
18-05-2007, 16:21
Ik heb em ook gelijk indertijd gekocht, en toen was het ook de zwarte digipack, en die had dus last van die verkeerde framing (was bij 2 films), maar via een bepaald 'omruil' actie heb ik uiteindelijk netjes gratis die nieuwe persing gehad, en ik mocht de orginele disks gewoon houden.. Het blijven geweldige films...

Mathieu Ghekiere
19-05-2007, 20:44
Je kan niet echt mis gaan met een van beide edities.
Beiden zijn erg solide uitgaves qua beeld, geluid en extras.
De 4de disc van die nieuwe set stelt volgens mij niet veel voor (inderdaad zoals bij Jurassic Park), maar als je de trilogie nog niet hebt gekocht, is het toch handig, want hij is toch spotgoedkoop.

Dat gezegd zijnde, ik heb de oude zwarte digipack, en die vind ik echt duizend keer mooier en vooral stijlvoller dan die nieuwe blauwe digipack. die is iets te felkleurig en komt naar mijn goesting té schreeuwerig over.
De zwarte is rustig voor de ogen en heeft vanbinnen ook erg mooie foto's.