PDA

Bekijk de volledige versie : "Onze" maatschappijen: HD DVD, Blu-Ray of beide?



rvvnr1
16-05-2007, 13:31
Is er al iets bekend over de keuzes die A-Film, DFW, RCV etc.etc. hebben gemaakt wat betreft hun releases op een van of beide HD formaten?

baltar
16-05-2007, 20:33
Wat betreft A-film vraag ik me af wat de relevantie is. Zij hebben de distributie verzorgd van bv The Lord of the Rings terwijl de rechten in handen zijn van New Line Cinema (en dat is een dual-format supporter).

Albert Kostwinder
16-05-2007, 20:40
Hoop dat ze wel plannen hebben. Wil graag Zwartboek in Hd bekijken....:wink:

Maverick
16-05-2007, 21:18
Hoop dat ze wel plannen hebben. Wil graag Zwartboek in Hd bekijken....:wink:

Ik heb ergens gelezen dat sony Zwartboek heeft aangekondigd in Amerika, ik meen voor september 2007.

mocht ik de link nog vinden plaats ik hem even.

rvvnr1
16-05-2007, 21:24
Wat betreft A-film vraag ik me af wat de relevantie is. Zij hebben de distributie verzorgd van bv The Lord of the Rings terwijl de rechten in handen zijn van New Line Cinema (en dat is een dual-format supporter).
Ok maar zoals je weet brengt New Line ze hier niet zelf uit, dat wordt overgelaten aan A-Film (o.a. Lotr), RCV (o.a. Blade) en/of ? .... Het is dus wel degelijk relevant om te weten waar de Nederlandse uitgaves op uitgebracht zullen worden!

Albert Kostwinder
16-05-2007, 21:25
Ik heb ergens gelezen dat sony Zwartboek heeft aangekondigd in Amerika, ik meen voor september 2007.

mocht ik de link nog vinden plaats ik hem even.

Hmmm, dat is niet eens zo heel ver weg als dit waar is... neemt niet weg dat ik de dvd niet kon laten liggen bij de MM... :grin:

Evil Hobbit
17-05-2007, 10:49
Denk ook dat de NL distributeurs nog geen Blue-ray Hd-dvds kunnen masteren. De kosten voor deze installaties zijn ontzettend duur. Bijvoorbeeld de blue-print software van sony om BR-J te maken is 50.000$ per licentie. Caching!

misterfun
19-05-2007, 13:48
http://technabob.com/blog/wp-content/uploads/2006/08/hd-vs-bluray.jpg

TJ Weissel
21-05-2007, 13:26
Naar mijn weet blijft de beheer van de HDDVD studio's volledig bij zichzelf (geen regio's geen grootschalige uitbesteding van masters)... zodoende zullen bedrijven die enkel de distributie gedaan hebben van bepaalde grote titels nu naast het net vissen; bijv. A-Film met Lord of the Rings en bijv. RCV met de Tarantino collectie. Mits de studio's dit niet in eigen hand houden krijgen we weer 'n formaat met releases waar nogal wat vraagtekens bij gezet kunnen worden.

- zodoende ben ik erg blij met m'n goede Deer Hunter en Fear and Loathing :)