PDA

Bekijk de volledige versie : Azuloscurocasinegro



LJ
16-05-2007, 20:08
In de NL20 van vorige week las ik over een, op het eerste gezicht, misschien best wel leuke film. De film heet Azuloscurocasinegro en gaat over de routine van een groepje jongeren. Jorge, een concierge van een appartementencomplex, hoopt op een beter leven maar wordt gehinderd doordat hij zijn invalide vader moet verzorgen. Zijn beste vriend heeft ook weinig toekomstperspectief. Daarnaast wordt Jorge gevraagd voor een vreemde gunst...

Ik moet zeggen dat ik na het zien van de trailer aardig geïnteresseerd ben geraakt in de film. Op dit moment draait de film op het Spaanse filmvestival in Amsterdam en volgende week in en aantal filmhuizen in Nederland.

http://www.azuloscurocasinegro.com/

Arian de Vries
16-05-2007, 22:09
Zojuist deze film gezien en vond hem erg sterk. Sterk verhaal, serieus wordt goed afgewisseld met leuke humor, dat gedoe met de beste vriend van de hoofdrolspeler is erg vermakelijk. Verder goed geacteerd en mooi gefilmd met veel mooie beelden.

Als je de kans krijgt om deze te gaan zien zou ik dat zeer zeker doen, je zal er wat mij betreft geen spijt van krijgen!

Evil Hobbit
16-05-2007, 23:36
Lijkt me een mooi filmpje maar wat een onmogelijke titel :)

Richard B.
17-05-2007, 00:01
Lijkt me een mooi filmpje maar wat een onmogelijke titel :)

"die film met die hele lange naam die begint met Azu en eindigt met negro" noem ik hem nu al. :lol:

D'r zat een item over deze film in de aflevering van cinema.nl van vanavond. Dat zag er wel interessant uit: deze wil ik nog wel zien als ie hier in de buurt draait.

Khonnor
17-05-2007, 00:04
Het zijn 4 woorden. In 1.
Is het ook een Spaanstalige film?

Arian de Vries
17-05-2007, 07:48
Het zijn 4 woorden. In 1.
Is het ook een Spaanstalige film?

Ja, het is een Spaanstalige film.

Ashley v. R.
17-05-2007, 08:18
"die film met die hele lange naam die begint met Azu en eindigt met negro" noem ik hem nu al. :lol:

D'r zat een item over deze film in de aflevering van cinema.nl van vanavond. Dat zag er wel interessant uit: deze wil ik nog wel zien als ie hier in de buurt draait.

Jaa ik heb het ook gezien gisteravond. Ben ook wel benieuwd maar denk niet dat ik naar het filmhuis ga.

Evil Hobbit
17-05-2007, 09:38
Ik ook, irritante presentator. Zo heel keurig en dan zo'n fout emo kapsel .... zucht