PDA

Bekijk de volledige versie : Vraag



InfamousGeorge
17-05-2007, 11:51
ik kijk hier op www.dvdplaneet.nl (http://www.dvdplaneet.nl) waar ik dit zie staan:
http://www.dvdplaneet.nl/view_product.php?product=24YF0OX25

Kloppen deze prijzen, of moet je bieden of wat dan ook?

InfamousGeorge
17-05-2007, 11:52
Lijkt mij haast niet kunnen toch?

TJ Weissel
17-05-2007, 11:53
Gewoon bestellen en zien waar het schip strandt. :evil:

InfamousGeorge
17-05-2007, 11:55
staan nog wel meer titels bij voor een prijs waarvan je denkt: :o

Mogen van mij de vaste prijzen wel worden :D

InfamousGeorge
17-05-2007, 12:00
Heeft iemand ervaring met deze site?

Hugo R
17-05-2007, 12:01
Zal wel een typfoutje zijn misschien? En zo niet kan je het altijd proberen toch? Voor die paar euro heb je niets te verliezen lijkt me :razz:

InfamousGeorge
17-05-2007, 12:08
Voor de zekerheid maar even een mail gestuurd. Als het klopt zie ik zo wel een titeltje of 30 staan om te bestellen :-P

Fruity
17-05-2007, 12:31
Cadeaubon t.w.v. €50 euro voor €2.60 :grin:

Martin Z.
17-05-2007, 12:32
vreemd inderdaad, eur 2,60 komt wel erg vaak voor in hun assortiment :-P

Martin Z.
17-05-2007, 12:33
Cadeaubon t.w.v. €50 euro voor €2.60 :grin:

:mrgreen:

frank_black
17-05-2007, 12:34
Voor de zekerheid maar even een mail gestuurd. Als het klopt zie ik zo wel een titeltje of 30 staan om te bestellen :-P
Denk je nou serieus dat dit de originele prijzen zijn?:?

Fruity
17-05-2007, 12:35
Voor de zekerheid maar even een mail gestuurd. Als het klopt zie ik zo wel een titeltje of 30 staan om te bestellen :-P

Waarom ga je nou een mailtje sturen :???:

Martin Z.
17-05-2007, 12:36
Denk je nou serieus dat dit de originele prijzen zijn?:?

geef toe, origineel zijn ze wel :razz:

frank_black
17-05-2007, 12:49
geef toe, origineel zijn ze wel :razz:
Haha, jah dat zeker.

Mik. V
17-05-2007, 12:50
Haha, heb maar wat dingen besteld waaronder Ally McBeal S1 t/m 5.. Naja voor 2,60 ;)

frank_black
17-05-2007, 12:52
Zijn ze het nou trouwens wettelijk verplicht om ze zo te verkopen als je al besteld hebt?

Mik. V
17-05-2007, 12:56
Zijn ze het nou trouwens wettelijk verplicht om ze zo te verkopen als je al besteld hebt?


Ze kunnen toch altijd zeggen dat de items: ''Out Of Stock'' zijn?

Martin Z.
17-05-2007, 13:25
Zelfde verhaal als met die TV van de Otto toentertijd vrees ik... Klanten gingen in protest waarna de uitslag iets was dat het prijsverschil zo groot was dat dit begrijpelijkerwijs een foutje op de website moest zijn... Maar ja, wie weet :)

Bas Reuver
17-05-2007, 13:42
Zelfde verhaal als met die TV van de Otto toentertijd vrees ik... Klanten gingen in protest waarna de uitslag iets was dat het prijsverschil zo groot was dat dit begrijpelijkerwijs een foutje op de website moest zijn... Maar ja, wie weet :)

Ja klopt. Zo werkt dit inderdaad. De prijzen moeten aannemelijk zijn. Als de boxen normaal 20 euro kosten en er staat nu 14 of zo, dan zijn ze bijna verplicht om te leveren tegen die prijs. Maar in dit geval zijn de prijzen niet echt aannemelijk, dus hoeft dvdplaneet niks te leveren tegen die lage prijzen.

Patrick van den Hul
17-05-2007, 13:42
Zelfde verhaal als met die TV van de Otto toentertijd vrees ik... Klanten gingen in protest waarna de uitslag iets was dat het prijsverschil zo groot was dat dit begrijpelijkerwijs een foutje op de website moest zijn... Maar ja, wie weet :)

Het is inderdaad zo dat als je redelijkerwijs had kunnen weten dat het een foutje is, de leverancier niet meer verplicht is om voor die prijs te leveren. Aangezien de prijzen hier extreem laag zijn geldt dit hier ook. Is ook zat jurisprudentie over, waaronder inderdaad dat van Otto.

zetmoon
17-05-2007, 13:42
Die prijzen van 2,60 kloppen natuurlijk niet, dat snapt iedereen.

Ze zijn ook niet verplicht om dingen voor die prijs te verkopen, het zijn gewoon fouten
op de site.

Er staan trouwens ook Hitchcock boxen op voor belachelijk HOGE prijzen.

Richard B.
17-05-2007, 14:36
Deze is wel grappig: http://dvdplaneet.nl/view_product.php?product=WARVPZLL11



Adviesprijs: € 2.60
Onze prijs: € 8.99


In het overzichtje stond dan zoiets als "Bespaar €-6.39". Waarom minder betalen als het ook meer kan? :)

Tim Wiselaar
17-05-2007, 15:23
lijkt me niet, zou wel uber zijn als het zo is!

frank_black
17-05-2007, 19:45
Heb het geld al gestort van de dingen die ik besteld heb dus ben heel erg benieuwd.

Mik. V
17-05-2007, 22:00
Heb het geld al gestort van de dingen die ik besteld heb dus ben heel erg benieuwd.

Same here.. Heb jij btw al een bevestiging via mail binnen gekregen?

frank_black
17-05-2007, 22:13
Same here.. Heb jij btw al een bevestiging via mail binnen gekregen?
Nop, nog niet.

Monica Frijters
18-05-2007, 00:09
ik heb ook een bestelling geplaatst en ook idd betaald en al een bevestiging binnen:-P
Ben heel erg benieuwd(6)


http://www.dvdplaneet.nl/images/dvdplaneet4.jpg

http://www.dvdplaneet.nlBeste M Th Frijters,

bedankt voor uw bestelling bij DVD Planeet!

-----------------------------------Order Samenvatting-----------------------------------

Bestelling Nr: 070517-155528-5461Aflever adres:Bestelde item(s):Bedrag:M Th Frijters


Uw bestelling is geplaatst op:
17/05/07 om 16:001 x CSI: Crime Scene Investigation 5:1-12
€ 2.601 x CSI: Crime Scene Investigation 5:13-24
€ 2.601 x Ally McBeal - Seizoen 1-5
€ 2.601 x Charlie Chaplin - Essential Box Set [9DVD]
€ 2.601 x Salem's Lot [1979]
€ 2.60

Facturatie-adres:M Th Frijters
Subtotaal:
Verzendkosten:

Totaal (incl. btw):

btw (19%): € 13.00
€ 4.95
-------------------
€ 17.95
-------------------
€ 2.87

DVD Watcher
18-05-2007, 11:03
Ik heb de volgende dingen besteld :

Problem Child 3: Junior in Love
€ 2.60
1 x Cheers - Seizoen 3
€ 2.60
1 x Gipsy Kings - Live At The Kenwood House in London
€ 2.60
1 x Cheers - Seizoen 4
€ 2.60
1 x Towering Inferno, The
€ 2.60
1 x Charmed - Serie 7
€ 2.60
1 x Airplane!
€ 2.60
1 x Ferris Bueller's Day Off [2DVD]
€ 2.60
1 x Airplane II: The Sequel
€ 2.60
1 x 24 - Season 4 [IMPORT]
€ 2.60
1 x Charmed - Serie 4 [6DVD]
€ 2.60
1 x Ally McBeal - Seizoen 1-5
€ 2.60
1 x Madagascar [2DVD]
€ 2.60
1 x Baby's Day Out
€ 2.60
1 x Burbs, The
€ 2.60
1 x Cadeaubon t.w.v. € 50,-
€ 2.60
1 x Principal, The
€ 2.60
1 x The League of Extraordinary Gentlemen [2DVD]
€ 2.60
1 x Charmed - Serie 6
€ 2.60
1 x Jackie Chan: My Stunts, My Story
€ 2.60
1 x Cheers - Seizoen 2
€ 2.60
1 x Cheers - Seizoen 1
€ 2.60

Het totale bedrag was 62,15 euro, geld is overgemaakt inmiddels en heb bevestigingsmail teruggehad met de bevestiging van de bestelling met deze prijzen zie :

http://www.dvdplaneet.nl
Beste Raymond van Schayk,

bedankt voor uw bestelling bij DVD Planeet!

-----------------------------------Order Samenvatting-----------------------------------


Bestelling Nr: 070518-111753-9559
Aflever adres: Bestelde item(s): Bedrag:

Uw bestelling is geplaatst op:
18/05/07 om 11:19 1 x Problem Child 3: Junior in Love
€ 2.60
1 x Cheers - Seizoen 3
€ 2.60
1 x Gipsy Kings - Live At The Kenwood House in London
€ 2.60
1 x Cheers - Seizoen 4
€ 2.60
1 x Towering Inferno, The
€ 2.60
1 x Charmed - Serie 7
€ 2.60
1 x Airplane!
€ 2.60
1 x Ferris Bueller's Day Off [2DVD]
€ 2.60
1 x Airplane II: The Sequel
€ 2.60
1 x 24 - Season 4 [IMPORT]
€ 2.60
1 x Charmed - Serie 4 [6DVD]
€ 2.60
1 x Ally McBeal - Seizoen 1-5
€ 2.60
1 x Madagascar [2DVD]
€ 2.60
1 x Baby's Day Out
€ 2.60
1 x Burbs, The
€ 2.60
1 x Cadeaubon t.w.v. € 50,-
€ 2.60
1 x Principal, The
€ 2.60
1 x The League of Extraordinary Gentlemen [2DVD]
€ 2.60
1 x Charmed - Serie 6
€ 2.60
1 x Jackie Chan: My Stunts, My Story
€ 2.60
1 x Cheers - Seizoen 2
€ 2.60
1 x Cheers - Seizoen 1
€ 2.60

Facturatie-adres:
****************
Subtotaal:
Verzendkosten:

Totaal (incl. btw):

btw (19%): € 57.20
€ 4.95
-------------------
€ 62.15
-------------------
€ 9.92


Betaalmethode: Overboeking


Bank/Giro Overboekingen

U kunt het bedrag van € 62.15 overmaken op:
Rabobank rekeningnummer 1162.79.680 te Harderwijk
t.n.v. DVD Planeet
Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer 070518-111753-9559

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen sturen wij de bovenstaande dvd's op.

U kunt uw bestelling online volgen: ga naar dvdplaneet.nl/control_panel en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Met vriendelijke groet,

DVD Planeet

__________________________________________________ _______________________

Zoals jullie begrijpen heb ik hier mn adresgegevens weggehaald, maar dit was de tekst van de bevestigingsmail. Nogmaals lijkt me onwaarschijnlijk deze DVDs voor het bedrag van 62,15 terwijl ik alles opgeteld heb en uitkom op 571 euro en nog wat, maar goed, ik zie wel!

Martin Z.
18-05-2007, 11:33
Raar dat er nog niks is veranderd op de site en/of andere actie is ondernomen.

Ik heb de verleiding kunnen weerstaan in ieder geval :-)

Marcel v/d H.
18-05-2007, 11:40
1 x Cadeaubon t.w.v. € 50,-
€ 2.60

Hehehe.

Mik. V
18-05-2007, 11:53
Ik heb nog geen bevestiging binnen gekregen...

Yoeri
18-05-2007, 12:03
Nou ik heb zowat 3 tv series besteld, het zal me benieuwen...

Ivoos
18-05-2007, 12:05
Als er iemand iets heeft binnengekregen ga ik ook een weekloontje daar uitgeven :D

Yoeri
18-05-2007, 12:17
Over belachelijk dure dingen gesproken :P;
https://www.dvdplaneet.nl/view_product.php?product=SOL7EM1I8

hstadman
18-05-2007, 12:22
Zijn ze het nou trouwens wettelijk verplicht om ze zo te verkopen als je al besteld hebt?

Neen, typefouten en zetfouten uitgezonderd.:roll: 8-)

Straks is het een nep site: iedereen betalen en fluiten naar je centen en dvd's.8-) Ik lees dat iedereen heeft overgemaakt maar nog niets heeft ontvangen......................................... .................................................. .................................................. ...............................


Zelfs play en ro-disc e.d. zijn nog niet zo goedkoop met hun voorraad opruiming.8-)

Yoeri
18-05-2007, 12:27
Daarom moet je ook niet te veel uitgeven, ik heb voor iets van 12 euro gekocht, als ik dat verlies doordat het oplichters zijn, nou fijn, dat is echt geen vetpot en ga ik me niet druk om maken, krijg ik het echt geleverd, dan is dat mooi.

En ja, ik heb de bevestiging van de bestelling, hij staat in de spam map bij gmail, dus iedereen daar even checken.

Het is geen nep site, hun kvk nummer klopt met dat in de kvk database.

Patrick van den Hul
18-05-2007, 13:53
Ik heb de verleiding kunnen weerstaan in ieder geval :-)

Ik ook, het wordt toch nooit, maar dan ook nooit geleverd en als je pech hebt krijg je er nog allerlei gezeik mee omdat ze het geld niet of heel laat terugstorten.

Stephan Nobelen
18-05-2007, 14:52
houdt ons op de hoogte :grin:

Stephan Nobelen
18-05-2007, 15:06
Net ook even een gokje gewaagd.

Knight Rider seizoen 2 / Vrouwenvleugel seizoen 2 / Bourne Identity&Supremacy /

2,60 per stuk :mrgreen:

12 euro en nog iets totaal met verzendkosten.

Mochten we genept worden, samen staan we iig sterker :-D

Tim Wiselaar
18-05-2007, 16:37
ik ben zo benieuwd wanneer de eerste hopelijk hun bestellingen binnen krijgen, dan ga ik ook even aardig wat dingen bestellen. Staat veel leuks tussen

zetmoon
18-05-2007, 18:41
Die 2,60 KAN gewoon niet kloppen!

Met veel DVD's is die site gewoon fo***** duur!

Stephan Nobelen
18-05-2007, 18:45
Die 2,60 KAN gewoon niet kloppen!

Met veel DVD's is die site gewoon fo***** duur!


ik heb precies dezelfde gedachten. Ach jah, ze zijn ingeschreven bij KvK. Ook heb ik met ideal kunnen betalen. Dat wekt bij mij vertrouwen.

Ik ben alleen bang dat ze de order zullen cancelen. Oplichting denk ik niet..

Hugo R
18-05-2007, 19:03
Ook maar geprobeerd, je weet maar nooit :-D

Yoeri
18-05-2007, 20:37
Tuurlijk krijgen wij die producten nooit, ze zullen misschien de eerste 5-10 klanten leveren, en dan krijgen ze in de gaten dat er iets mis is, en is alles plotseling uitverkocht, proxis.be doet dat altijd, kun je wel 20 dagen naar je geld fluiten voor ze het eens terugstorten.

InfamousGeorge
18-05-2007, 23:09
Mooi voor die eerste paar mensen dan... :razz:

theThinWhiteDuke
19-05-2007, 10:37
https://www.dvdplaneet.nl/view_product.php?product=A-TLGT9123&searchlink=yes&search=a-team&page=1
Met deze DVD maken ze hun verlies weer goed :mrgreen:

Patrick van den Hul
19-05-2007, 22:13
Ik kreeg trouwens net in firefox een waarschuwing over een of anders certicificaat met een toelichting erbij over dat iets zich voordoet als dvdplaneet.nl. Waarschijnlijk betekent het niets, maar ik zou toch maar oppassen mensen!

hstadman
19-05-2007, 22:18
Ik kreeg trouwens net in firefox een waarschuwing over een of anders certicificaat met een toelichting erbij over dat iets zich voordoet als dvdplaneet.nl. Waarschijnlijk betekent het niets, maar ik zou toch maar oppassen mensen!

Dit kan betekenen dat deze site een fake(front) is en omgeleidt wordt naar iemand die passwords steelt van credit cards, werd veel gedaan in rusland! Zo zijn sites van de grote nederlandse banken ook al eens als fronts gebruikt om passwords te stelen van rekeningen!

Er geldt nog steeds een Amerikaans spreekwoord:

"if it's too good to be true, it usually is!"

frank_black
19-05-2007, 23:03
Dit kan betekenen dat deze site een fake(front) is en omgeleidt wordt naar iemand die passwords steelt van credit cards, werd veel gedaan in rusland! Zo zijn sites van de grote nederlandse banken ook al eens als fronts gebruikt om passwords te stelen van rekeningen!

Er geldt nog steeds een Amerikaans spreekwoord:

"if it's too good to be true, it usually is!"
En als je nou niet met een credit card betaald heb?

hstadman
19-05-2007, 23:51
En als je nou niet met een credit card betaald heb?

je rekeningnummer en je passwords.......:cool: Vaak wordt je omgeleidt naar een site waar je online kunt betalen, hetzij met je CC of met je rekening. in beide gevallen gaat het erom om je CC gegevens of je rekening gegevens te bemachtigen!

nog even afwachten maar het feit dat niemand wat ontvangen heeft en de waarschuwing van virusdetectie software voor een frontsite geven mij niet echt een goed gevoel.

Ik krijg in IE ook een certificaatfout en navigatie wordt nu geblokkeert! Gisteren kon ik er nog opkomen.

DVD Watcher
20-05-2007, 09:25
nog even afwachten maar het feit dat niemand wat ontvangen heeft ...........

Kijk, Ik heb vrijdagmiddag pas besteld, dus de bestelling kan dus nooit nu al gearriveerd zijn, duurt 2-8 werkdagen tot het bestelde binnenkomt. Dit is vanaf het moment dat hun geld hebben ontvangen. De betaalwijze die ik heb gekozen (ik heb het overgemaakt via Rabo-internetbankieren) duurt 2 werkdagen voor het overgemaakt is.

Dus met dit in ogenschouw nemend, is er voorlopig nog helemaal niks aan de hand. En ik heb dus absoluut geen creditcardgegevens of iets dergelijks doorgegeven via hun site. Ik wacht gewoon effe 2 weken ongeveer af vanaf nu zeg maar, en dan zal de bestelling wel in behandeling zijn genomen, geld binnen zijn, wat overigens dus al overgemaakt is wat ik kan zien via rabobank internet, en alles al besteld is.

Dus zo bang moeten we de mensen nog niet maken met deze certificaatopmerking. Laten we gewoon effe afwachten, zonder meteen het aller-ergste te denken

hstadman
20-05-2007, 09:47
Kijk, Ik heb vrijdagmiddag pas besteld, dus de bestelling kan dus nooit nu al gearriveerd zijn, duurt 2-8 werkdagen tot het bestelde binnenkomt. Dit is vanaf het moment dat hun geld hebben ontvangen. De betaalwijze die ik heb gekozen (ik heb het overgemaakt via Rabo-internetbankieren) duurt 2 werkdagen voor het overgemaakt is.

Dus met dit in ogenschouw nemend, is er voorlopig nog helemaal niks aan de hand. En ik heb dus absoluut geen creditcardgegevens of iets dergelijks doorgegeven via hun site. Ik wacht gewoon effe 2 weken ongeveer af vanaf nu zeg maar, en dan zal de bestelling wel in behandeling zijn genomen, geld binnen zijn, wat overigens dus al overgemaakt is wat ik kan zien via rabobank internet, en alles al besteld is.

Dus zo bang moeten we de mensen nog niet maken met deze certificaatopmerking. Laten we gewoon effe afwachten, zonder meteen het aller-ergste te denken

Jij bent niet de enige die heeft besteld.....het feit dat ik eergisteren nog op de site kon en nu in IE een beveiligingsmelding krijg is wel erg frappant. Ik kan niet meer op die site komen, het kan gehacked zijn, een front zijn maar het fijt dat ik van de een op de andere dag een een beveiligingsfout krijg stemt mij niet echt positief.

Dit zegt IE erover:
Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen. Duidelijker kan het niet. Dit is de enige site waar dit gebeurt, vreemd he!!! Ik kan gewoon zonder problemen naar play.com, ro-disc, frs, bol, noem ze maar op, alleen deze site genereert de waarschuwing en dat gecombineerd aan extreem lage prijzen........................................... .

Patrick van den Hul
20-05-2007, 09:51
Ik krijg in IE ook een certificaatfout en navigatie wordt nu geblokkeert! Gisteren kon ik er nog opkomen.

Dat is dus het rare, ik kreeg de waarschuwing eerder ook niet.

Met telebankieren kan er echter zeer weinig aan de hand zijn, hoop alleen niet dat er mensen met CC hebben betaald.

DVD Watcher
20-05-2007, 09:53
IK kom nog gewoon op de site zowel via Internet explorer, alsmede met Firefox. Certificaat/waarschuwing krijg ik te zien ja (ik kies overigens certificaat voor deze tijdelijke sessie), maar alleen als ik in wil loggen. Maar alles werkt gewoon hier zonder problemen. Misschien bij jou een foutje ofzo in je browser, maar hier werkt alles dus gewoon goed.

Maar op de bestelling terug te komen, ik wacht gewoon af en ik gun ze de tijd.

hstadman
20-05-2007, 09:58
Dat is dus het rare, ik kreeg de waarschuwing eerder ook niet.

Met telebankieren kan er echter zeer weinig aan de hand zijn, hoop alleen niet dat er mensen met CC hebben betaald.

dream on, als die site gehacked is of een front is, dan hebben ze al alle informatie van iedereen die online betaald heeft, zij het CC, ideal or whatever! Ik herinner nog de waarschuwing van de grote banken waarvan de sites zijn gecopieerd als front om gegevens te ontfutselen! Zo veilig is het allemaal niet meer, en microsoft en je virusdetectie geeft je een onterechte mate van veiligheid!

Inderdaad, eerst zonder problemen kon ik op de site. nu een dikke waarschuwing voor illegale content..................moeten toch lampjes gaan branden hier en daar.


Zou je het niet vreemd vinden dat je altijd normaal op dvd.nl kunt surfen en van de en op de andere dag komt er een beveiligingswaarschuwing.......................... .................................................. .................................................. ...

Tja, zo komen mensen ook allemaal aan die virussen en dergelijke, IE waarschuwt voor illegale content en je klikt toch gewoon door......daarom hebben die virussen e.d. ook nog steeds kans om zo snel te vermenigvuldigen men klikt gewoon achteloos op ja.

hstadman
20-05-2007, 10:05
IK kom nog gewoon op de site zowel via Internet explorer, alsmede met Firefox. Certificaat/waarschuwing krijg ik te zien ja (ik kies overigens certificaat voor deze tijdelijke sessie), maar alleen als ik in wil loggen. Maar alles werkt gewoon hier zonder problemen. Misschien bij jou een foutje ofzo in je browser, maar hier werkt alles dus gewoon goed.

Maar op de bestelling terug te komen, ik wacht gewoon af en ik gun ze de tijd.

Geen foutje hoor, het is een beveiligingsmelding, die ik ingesteld heb als er rare dingen op een site gebeuren, phishing heet dat, als er dus ongewild content wordt doorgesluist naar andere websites!!! Dit gebeurt alleen als iemand iets illegaals doet en probeert content te bemachtigen!

Tja, als je een beveiligingswaarschuwing al als een foutje bestempeld.........................:roll:

Martin Z.
20-05-2007, 10:28
Heb onlangs ook maar een bescheiden bestelling geplaatst... Wat ik raar vind is dat er door de mensen van dvdplaneet nog geen actie is ondernomen. Ik bedoel, ze hadden wel wat kunnen doen toch na die dagen ondertussen?

Die beveiligingswaarschuwing heb ik een keer gehad maar nu zie ik hem niet meer.

Btw hstadman: volgens mij ligt je hand soms onbewust op de punt (.) toets :lol:

InfamousGeorge
20-05-2007, 11:55
Toch ook maar wat besteld vandaag.
(y)

Patrick van den Hul
20-05-2007, 13:10
Toch ook maar wat besteld vandaag.
(y)

Na alles wat hierboven staat?:?

@HStadman. Ze kunnen toch alleen overnemen wat je intoetst. CC-gegevens kunnen ze dus wat mee, maar je inlogcode om in de bank te komen is elke keer anders... Ik mag toch hopen dat de daadwerkelijk omgeving op de site van de bank goed beveiligd is.

Hayko de Boer
20-05-2007, 13:31
hmmm. ik kreeg eerder die medling ook niet van dat certificaat en heb dus gewoon met cc besteld. Zal het even goed in de gaten houden.

Op zich wordt dvdplaneet best goed gewaardeerd op wat review-sites.
En op zich ben je verzekerd tegen cc-fraude.

Patrick van den Hul
20-05-2007, 13:50
hmmm. ik kreeg eerder die medling ook niet van dat certificaat en heb dus gewoon met cc besteld. Zal het even goed in de gaten houden.

Op zich wordt dvdplaneet best goed gewaardeerd op wat review-sites.
En op zich ben je verzekerd tegen cc-fraude.

Die review sites zeggen niets als een derde partij de site misbruikt.

Als je er voor verzekerd bent dan is dat idd wel een geruststelling :idea:

hstadman
20-05-2007, 16:54
Na alles wat hierboven staat?:?

@HStadman. Ze kunnen toch alleen overnemen wat je intoetst. CC-gegevens kunnen ze dus wat mee, maar je inlogcode om in de bank te komen is elke keer anders... Ik mag toch hopen dat de daadwerkelijk omgeving op de site van de bank goed beveiligd is.

neen, je hebt verschillende soorten "trackers"; als het zogenaamde keyloggers zijn dan nestelen ze zich in het geheugen en registreren alle toestaanslagen, ook van je bank etc. Als het een front is, wordt alle ingetoetste data ook via ander websites doorgelust naar de uiteindelijke misbruiker.

Overigens, lovende critieken is zo vervalst, heb complete fake site gezien waar lovende kritieken stonden van mensen die wat besteld hadden.


Nog even afwachten maar ik vind het vreemd dat de site eerst gewoon toegankelijk is en ineens van de een op de andere dag de beveiligingscertificaat wordt ingetrokken.

Patrick van den Hul
20-05-2007, 17:06
neen, je hebt verschillende soorten "trackers"; als het zogenaamde keyloggers zijn dan nestelen ze zich in het geheugen en registreren alle toestaanslagen, ook van je bank etc. Als het een front is, wordt alle ingetoetste data ook via ander websites doorgelust naar de uiteindelijke misbruiker.

Overigens, lovende critieken is zo vervalst, heb complete fake site gezien waar lovende kritieken stonden van mensen die wat besteld hadden.


Nog even afwachten maar ik vind het vreemd dat de site eerst gewoon toegankelijk is en ineens van de een op de andere dag de beveiligingscertificaat wordt ingetrokken.

Als je goed leest dan lees je ook dat ik je daarin niet tegenspreek. Het is alleen zo dat inloggegevens van telebanking waardeloos zijn, omdat die elke keer anders zijn. Tenminste, bij de Rabo iig met de Random Reader, en ik geloof dat andere banken soortgelijke dingen kennen.

Yoeri
20-05-2007, 17:06
Jullie maken je veelst te druk, voor degenen die met ideal/cc hebben betaald kan ik nog begrijpen ,maar als je hebt gekozen voor gewone overschrijving, dan hoe kunnen ze in hemelsnaam geld van je rekening halen.

Dit is gewoon een groot misverstand van hun kant, en wedden dat we volgende week in deze tijd allemaal een e-mail hebben met annulering bestelling.

hstadman
20-05-2007, 17:15
Jullie maken je veelst te druk, voor degenen die met ideal/cc hebben betaald kan ik nog begrijpen ,maar als je hebt gekozen voor gewone overschrijving, dan hoe kunnen ze in hemelsnaam geld van je rekening halen.

Dit is gewoon een groot misverstand van hun kant, en wedden dat we volgende week in deze tijd allemaal een e-mail hebben met annulering bestelling.

keyloggers registreren alle handelingen die je doet op je pc, ook offline en sturen, zodra je weer online bent alle gegevens naar de misbruiker!

Trouwens, ooit gehoord van random key checkers?! Dit stukje software probeert allerlei codes uit net zolang tot er een geldige code wordt gevonden en je site toegangbaar is. met de keyloggers hebben ze al je gegevens te pakken. Als ze echt willen, gaat het vrij gemakkelijk.


Ik wil hier niemand bang maken maar valse veiligheid is jezelf belazeren.

De politie bijv. heeft software waarmee ze zonder problemen op elke pc waar dan ook ter wereld toegang kunnen verschaffen en alle informatie kunnen ophalen die ze willen, zonder dat je het merkt. Dit is onderdeel van het cybercrime team.

TJ Weissel
20-05-2007, 17:17
keyloggers registreren alle handelingen die je doet op je pc, ook offline en sturen, zodra je weer online bent alle gegevens naar de misbruiker!

Trouwens, ooit gehoord van random key checkers?! Dit stukje software probeert allerlei codes uit net zolang tot er een geldige code wordt gevonden en je site toegangbaar is. met de keyloggers hebben ze al je gegevens te pakken. Als ze echt willen, gaat het vrij gemakkelijk.


Ik wil hier niemand bang maken maar valse veiligheid is jezelf belazeren.

grappig dat jij alles het beste denkt te weten ... :roll:

hstadman
20-05-2007, 17:58
grappig dat jij alles het beste denkt te weten ... :roll:

hey jij ook al hier, zeker ook wat op de site besteld.

Ik weet inderdaad dat deze technieken er zijn.8)

Mistaat je niet om je kennis wat op te schroeven. I..p.v. films kijken op super grote schermen van 10 meter kun je ook eens in informatie duiken.

Je wordt nu toch niet zo'n stalker he........moet ik nu ookal een online bodygard in de armen nemen.8)
Zeker op de andere fora vastgelult, probeer je het hier.

Er gaat nu zeker een wereld voor je open met al deze informatie.

kom maar op!:twisted:

P.s.
laat je de fora nog wel in hun waarde!

P.P.s.
hoor je het van een ander:
Een keylogger is een stuk software (http://nl.wikipedia.org/wiki/Software) of hardware (http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardware) dat bijhoudt welke toetsen de gebruiker van de computer waarop het is geïnstalleerd indrukt. Deze data (http://nl.wikipedia.org/wiki/Gegeven) kan verstuurd worden naar een centrale computer, waardoor wachtwoorden te achterhalen zijn.

als je mij niet geloofd, geloof dan in ieder geval nog iemand anders.

P.P.P.s

Je moet de slechte films zien om de goede films te waarderen!

Je moet gepost hebben met slechte forumleden, dan pas weet je goede forumleden te waarderen.
Je moet besteld hebben bij slechte sites, dan pas weet je goede bonafide sites te waarderen.
Je moet op kleine schermen films hebben gekeken, pas dan weet je grote schermen te waarderen.

wie bepaald trouwens wat slechte films zijn? wil je zeker ook al voor een ander bepalen.

Martijntje
20-05-2007, 18:50
Heb ook voor 30 euro aan boxen besteld... ;)

Heb de bevestigingsmail al binnen, maar mn PayPal betaling is nog niet verwerkt...

We zien t wel!

Yoeri
20-05-2007, 18:56
Stuurt zo'n keylogger uit zichzelf met een eigen dataverzending?
Of gebruikt het daarvoor outlook?

Dennis Kuijper
20-05-2007, 19:18
Wordt allemaal geannuleerd,let op mijn woorden.
Ik vindt het trouwens beetje schandalig om hier gelijk maar weer misbruik van te maken.
Je kan op je klompen aanvoelen dat die prijzen niet kloppen.

Farley
20-05-2007, 19:28
Ik vindt het trouwens beetje schandalig om hier gelijk maar weer misbruik van te maken.
.

Dan moeten ze maar zorgen dat hun website klopt, da's niet ons probleem lijkt me.
En het is altijd het proberen waard, toch?

Dennis Kuijper
20-05-2007, 19:36
Dan moeten ze maar zorgen dat hun website klopt, da's niet ons probleem lijkt me.
En het is altijd het proberen waard, toch?
Prima als je dit zelf ondekt heb,maar nu wordt het op grote schaal gedaan omdat iemand dat even gemeld heeft.

Werner
20-05-2007, 22:00
Ik vertrouw het voor geen hesp!

IveC
21-05-2007, 01:09
Volgens mij zit het zo als iedereen voor 100 € koopt omdat het zo goedkoop staat 2.60 € per box gaan masaal mensen bestellen en zijn er natuurlijk meer klanten die daarop bestellen als iedereen voor 100 € besteld en het is fake heeft die en flike duit binnen ik hoop het niet heb net ally Mcbeal 1-5 en charmed besteld.

https://www.kbc.be/IPA/resources/PUBLISHED/Online/KBR_Afbeelding_KBC_Kaartlezer_Betalen_op_Internet_ 0900dfde80233bab.jpg

Trouwens ik heb en kaartlezer dan is het onmogelijk om in mijn net banking te geraken zonder kaart omdat je de bankaart eerst in het apparaat moet steken en elke keer is de challence anders is zodus het enigste dat kan gebeuren is geld kwijt maar niemand hoop het natuurlijk

IveC
21-05-2007, 01:53
heb het opgezocht op het internet idd gewoon en foutje. Waarschijnlijk krijgen we gewoon ons geld terug gestort

Kijk maar eens

http://dvdplaneet.nl/view_product.php?product=1313787&searchlink2=yes&page=1&titlesearch=ally&genresearch=&regisseursearch=&taalsearch=&labelsearch=&castsearch=&jaarsearch=&sort=popularity%20DESC

Aan 71 €

en

http://dvdplaneet.nl/view_product.php?product=ALLXGRX723&searchlink=yes&search=ally&page=1

Aan 2.60 €

En deze

http://dvdplaneet.nl/view_product.php?product=CHAM3HM125&searchlink=yes&search=charmed&page=1

aan 2.60 €

en deze

http://dvdplaneet.nl/view_product.php?product=1314865&searchlink=yes&search=charmed&page=2

staat er gewoon twee keer op met elke keer en andere prijs niet professioneel :mrgreen:

Rob van Hout
21-05-2007, 07:04
https://www.kbc.be/IPA/resources/PUBLISHED/Online/KBR_Afbeelding_KBC_Kaartlezer_Betalen_op_Internet_ 0900dfde80233bab.jpg

Trouwens ik heb en kaartlezer dan is het onmogelijk om in mijn net banking te geraken zonder kaart omdat je de bankaart eerst in het apparaat moet steken en elke keer is de challence anders is zodus het enigste dat kan gebeuren is geld kwijt maar niemand hoop het natuurlijk

Klopt. Two-factor authenticatie heet dat. Multi-factor authenticatie combineert een aantal identificatiemogelijkheden op verschillende levels om tot een veilige authenticatiemethode te komen. Het standaardrijtje is zo'n beetje het volgende:

- Something you have: in dit geval je bankpas met de gepersonaliseerde sleutels om van challenge naar response te gaan (of een one-time password (OTP) zoals bijvoorbeeld bij Rabobank), en je cardreader die zorgt dat je veilig met je kaart kunt communiceren. (Hier kan tenslotte geen enkel virus / keylogger / trojan whatever bij)
- Something you know: je PIN code bijvoorbeeld
- Something you are: hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld biometrics, fingerprinting, dat soort zaken.

Keyloggers en phishing attacks hebben in dit geval weinig zin, omdat de authenticatie challenge/response of OTP elke keer anders zijn.

Let wel: middels spoofing / man-in-the-middle attack zou men natuurlijk nog altijd de delen van de banking site kunnen simuleren om je zo de benodigde gegevens te ontfutselen. Het is daarom ook belangrijk om altijd het certificaat te controleren; krijg je een waarschuwing dat het certificaat niet is uitgegeven door een trusted party, niet hoort bij de site die je bezoekt, of de geldigheid verlopen danwel ingetrokken is, dan is het niet raadzaam om verder te gaan ;).

Rob van Hout
21-05-2007, 07:11
Trouwens, ooit gehoord van random key checkers?! Dit stukje software probeert allerlei codes uit net zolang tot er een geldige code wordt gevonden en je site toegangbaar is.

Dat is een brute-force attack; daartegen beveiligen is niet zo heel erg moeilijk ;).


De politie bijv. heeft software waarmee ze zonder problemen op elke pc waar dan ook ter wereld toegang kunnen verschaffen en alle informatie kunnen ophalen die ze willen, zonder dat je het merkt. Dit is onderdeel van het cybercrime team.

:D:D:D:D Volgens mij kijk jij teveel films, Harry.

Harm A.
21-05-2007, 08:45
Zelfde verhaal als met die TV van de Otto toentertijd vrees ik... Klanten gingen in protest waarna de uitslag iets was dat het prijsverschil zo groot was dat dit begrijpelijkerwijs een foutje op de website moest zijn... Maar ja, wie weet :)


Echt te kansloos gewoon om te zien hoe mensen nog steeds denken dat ze alles geleverd zullen krijgen voor een appel en een ei.

Dat protesteren in die zaak van Otto was ook zo treurig.

Eknos
21-05-2007, 09:50
Is het wel veilig als je gebruikt maak van een tan-lijst?

Rob van Hout
21-05-2007, 09:58
Is het wel veilig als je gebruikt maak van een tan-lijst?
Heb je nog echt een lijst, of krijg je de TAN code per SMS? Ik zou in ieder geval aanraden om SMS-TAN te (gaan) gebruiken.

Eknos
21-05-2007, 10:13
Heb je nog echt een lijst, of krijg je de TAN code per SMS? Ik zou in ieder geval aanraden om SMS-TAN te (gaan) gebruiken.
Maak nog steeds gebruik van een lijst

Rob van Hout
21-05-2007, 10:17
Maak nog steeds gebruik van een lijst
Beste om dat om te zetten naar TAN via SMS. Kijk eventueel hier voor meer info:
http://www.postbank.nl/ing/pp/page/faq/detail/0,2813,1859_332699154_304280565,00.html

Tim Wiselaar
21-05-2007, 10:37
Wordt allemaal geannuleerd,let op mijn woorden.
Ik vindt het trouwens beetje schandalig om hier gelijk maar weer misbruik van te maken.
Je kan op je klompen aanvoelen dat die prijzen niet kloppen.

Echt hé, meteen veel bestellen, maar je kunt dadelijk mooi fluiten naar je dvd's, terwijl je van te voren moet weten dat het niet kan kloppen

Stephan Nobelen
21-05-2007, 12:52
ik heb iig nog geen bevestigingsmail gekregen.. even afwachten nog op het antwoord van dvdplaneet.

Menn0
21-05-2007, 13:20
Kreeg net deze mail van ze binnen:

Beste Menno,

bedankt voor uw bestelling bij DVD Planeet. Wij hebben helaas een teleurstellende mededeling betreffende deze bestelling.
De dvd "Ally McBeal - Seizoen 1-5" is helaas niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses dat dit product ten onrechte de status "leverbaar" had op onze website.
Wij hebben dit direct aangepast om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Wij zullen het bedrag van 4.55 zo snel mogelijk terugstorten op uw bank/girorekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet en tot ziens op onze website,

Klantenservice DVD Planeet
--------------------------------------------------------------------
www.dvdplaneet.nl (http://www.dvdplaneet.nl/)
de resource voor goedkope dvd's
--------------------------------------------------------------------

- DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERDE MAIL -

Als u vragen heeft over de statuswijziging dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
Mail naar: klantenservice@dvdplaneet.nl (klantenservice@dvdplaneet.nl)

imp
21-05-2007, 13:26
Ha, maar de prijs was dus wel correct.:mrgreen: Jammer dat ze niet meer op voorraad waren...:wink:

Martin Z.
21-05-2007, 13:49
Ha, maar de prijs was dus wel correct.:mrgreen: Jammer dat ze niet meer op voorraad waren...:wink:

Het is een automatisch gegenereerde mail dus het zegt niets over of de prijs correct is of niet...

IveC
21-05-2007, 14:02
Ha, maar de prijs was dus wel correct.:mrgreen: Jammer dat ze niet meer op voorraad waren...:wink:

Niet meer leverbaar :shock: :shock: dat is niet waar ze liegen kijk hier maar eens (6)

Aan 2.60 € idd niet meer leverbaar

http://www.dvdplaneet.nl/view_product.php?product=ALLXGRX723&searchlink=yes&search=ally&page=1

maar deze nog wel de zelfde box aan 71.50 €

http://www.dvdplaneet.nl/view_product.php?product=1313787&searchlink=yes&search=ally%20mcbeal&page=1

Was dus we te verwachten jammer :-|

Harm A.
21-05-2007, 14:06
Kreeg net deze mail van ze binnen:

Beste Menno,

bedankt voor uw bestelling bij DVD Planeet. Wij hebben helaas een teleurstellende mededeling betreffende deze bestelling.
De dvd "Ally McBeal - Seizoen 1-5" is helaas niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses dat dit product ten onrechte de status "leverbaar" had op onze website.
Wij hebben dit direct aangepast om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Wij zullen het bedrag van 4.55 zo snel mogelijk terugstorten op uw bank/girorekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet en tot ziens op onze website,

Klantenservice DVD Planeet
--------------------------------------------------------------------
www.dvdplaneet.nl (http://www.dvdplaneet.nl/)
de resource voor goedkope dvd's
--------------------------------------------------------------------

- DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERDE MAIL -

Als u vragen heeft over de statuswijziging dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
Mail naar: klantenservice@dvdplaneet.nl (klantenservice@dvdplaneet.nl)

Dat is dus gewoon een verkapt 'nee-je-krijgt-die-box-niet-voor-die-lage-prijs' bericht.

imp
21-05-2007, 14:11
Niet meer leverbaar :shock: :shock: dat is niet waar ze liegen

Precies aanklagen die gasten:twisted:
Kassa, Consumentenbond enz aanschrijven, stichtingen oprichten, wij willen onze DVD's (bijna) gratis!

IveC
21-05-2007, 14:22
Precies aanklagen die gasten:twisted:
Kassa, Consumentenbond enz aanschrijven, stichtingen oprichten, wij willen onze DVD's (bijna) gratis!

Denju toch nu dacht iedereen waarschijnlijk dat ze en koopje hadden gedaan :twisted:
ach zo ver wil ik het niet drijven alleen ronduit belachelijk dat ze niet zeggen sorry we hebben en fout gemaakt in de prijs inplaats van te liegen en te zeggen dat het niet meer leverbaar is dat maakt de situatie alleen maar erger :-?

We gaan er heen met de plaatselijke knokploeg alle daarheen :mrgreen:

Yoeri
21-05-2007, 14:33
Ik vind het begrijpelijk dat we onze dvds niet krijgen, maar dat ze gaan zitten liegen dat het niet leverbaar is vind ik belachelijk, geef dan toe dat je een fout hebt gemaakt.

Nu zijn ze net proxis.be waar dit de normaalste zaak van de wereld is.

Hugo R
21-05-2007, 15:01
ik heb iig nog geen bevestigingsmail gekregen.. even afwachten nog op het antwoord van dvdplaneet.
Same here, beetje vreemd wel allemaal maar ja we merken het wel.

Aruba75
21-05-2007, 15:05
Zojuist via mail reactie ontvangen. Was natuurlijk wel te verwachten:

Geachte Klant,

Helaas hebben wij uw order moeten annuleren.
Zoals u hoogstwaarschijnlijk al was opgevallen zijn veel van onze artikelen zeer laag van prijs!
Dit komt helaas door een fout in onze database. Wij zijn op dit moment hard aan het werk dit op te lossen.
Het betaalde bedrag van uw order zal z.s.m. retour worden gestort.
Mocht u met creditcard betaald hebben dan zal deze transactie ongedaan worden gemaakt.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

DVDplaneet

TJ Weissel
21-05-2007, 15:14
Zojuist via mail reactie ontvangen. Was natuurlijk wel te verwachten:

Geachte Klant,

Helaas hebben wij uw order moeten annuleren.
Zoals u hoogstwaarschijnlijk al was opgevallen zijn veel van onze artikelen zeer laag van prijs!
Dit komt helaas door een fout in onze database. Wij zijn op dit moment hard aan het werk dit op te lossen.
Het betaalde bedrag van uw order zal z.s.m. retour worden gestort.
Mocht u met creditcard betaald hebben dan zal deze transactie ongedaan worden gemaakt.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

DVDplaneet

netjes

Stephan Nobelen
21-05-2007, 15:45
Ook ik heb die mail gekregen. Ach ja niets gewonnen, niets verloren..

-edit- maar de ze hebben nog niets veranderd op de site!!

DjEnzyme
21-05-2007, 15:55
zelfde mail gehad
was natuurlijk te verwachten

Mik. V
21-05-2007, 15:55
Ook ik heb die mail gekregen. Ach ja niets gewonnen, niets verloren..

-edit- maar de ze hebben nog niets veranderd op de site!!


Nou, waar wacht je op! :p
Ikzelf heb nooit een bevestigingsmail gekregen, en ook niet zo een die hierboven staat..
Meh..

jasmin1
21-05-2007, 15:57
Nou, waar wacht je op! :p
Ikzelf heb nooit een bevestigingsmail gekregen, en ook niet zo een die hierboven staat..
Meh..


ligt waarschijnelijk aan je mail instellingen, kijk effe in het ongewenste inbox mail

Mik. V
21-05-2007, 16:01
ligt waarschijnelijk aan je mail instellingen, kijk effe in het ongewenste inbox mail

I know, heb ik al dagelijks gekeken ;) Maar ook daar niks.

Martin Z.
21-05-2007, 19:35
Yup same here, case closed (als ik me geld terugheb :twisted: )

Sneaker
21-05-2007, 19:52
Ik krijg een mailtje dat alleen één dvd niet leverbaar is :?. Daarom wordt alles gecancelled en geld terug gestort.

DVD Watcher
21-05-2007, 20:01
Ik krijg een mailtje dat alleen één dvd niet leverbaar is :?. Daarom wordt alles gecancelled en geld terug gestort.


Hier the same :

http://www.dvdplaneet.nl/images/dvdplaneet4.jpg
Bestelling Nr: 070518-111753-9559 (http://dvdplaneet.nl/view_order.php?order_id=070518-111753-9559)
Beste Raymond,

bedankt voor uw bestelling bij DVD Planeet. Wij hebben helaas een teleurstellende mededeling betreffende deze bestelling.
De dvd "Cheers - Seizoen 1" is helaas niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses dat dit product ten onrechte de status "leverbaar" had op onze website.
Wij hebben dit direct aangepast om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Wij zullen het bedrag van 62.15 zo snel mogelijk terugstorten op uw bank/girorekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet en tot ziens op onze website,

Klantenservice DVD Planeet
--------------------------------------------------------------------
www.dvdplaneet.nl (http://www.dvdplaneet.nl/)
de resource voor goedkope dvd's
--------------------------------------------------------------------

- DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERDE MAIL -

Als u vragen heeft over de statuswijziging dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
Mail naar: klantenservice@dvdplaneet.nl


Niet leverbaar , Cheers season 1? :

http://www.dvdplaneet.nl/view_product.php?product=CHEUKN2Y32&searchlink=yes&search=cheers&page=1

Kijk dat ze alles cancellen vanwege de prijs die niet juist was, ok daar kan ik inkomen, maar wees dan eerlijk, en verzin geen smoesjes, klote site:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:: twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

WEES EERLIJK en je houdt klanten die je waarderen is mn mening, en dat doen ze dus niet

DVD Watcher
21-05-2007, 20:10
Ik heb overigens een reaktie (met waarschijnlijk gedachten die misschien van sommige van de ''klanten van hun'' ook hebben na hun actie hierop) teruggezonden op het mailtje van hun :

Waarom liegen jullie? :

Cheers 1 niet leverbaar????? :

http://www.dvdplaneet.nl/view_product.php?product=CHEUKN2Y32&searchlink=yes&search=cheers&page=1

Blijkbaar wel leverbaar, maar waarom verzinnen jullie smoezen. Wees oprecht en ben eerlijk met de argumenten, maar ga aub niks verzinnen. Oja en wat je zet op de site moet je leveren. rest kan en moet je wel leveren. dat is er volgens jullie woorden wel. Anders zetten jullie je mooi te kijk. Ik hoop dat ik mn bestelling krijg, want hoop wel zaken te doen met een eerlijke site. Want jullie hebben bij meer mensen smoesjes verzonnen zie :

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=51859

Waarom oneerlijkheid? lever gewoon de spullen, wat er staat op site hoort de klant te krijgen als het er is : KLANT IS KONING, of wees eerlijk en kom de mensen tegemoet. Hoop graag op een nadere uitleg.

Een hopelijk tevreden klant na komend mailtje van u,

Dhr ....................

Il_duce
21-05-2007, 21:04
Waarom zo arrogant uitvallen?
Je wist meteen wanneer je die bestelling plaatste er iets aan de hand was (cadeaubon 50 euro voor 2.60 :roll:).
Dat zij "leugentjes" verzinnen is niet echt gepast maar om nu zo'n reactie als mail naar hen te sturen :roll:.

Trek er je lessen uit en koop er nooit.

DVD Watcher
21-05-2007, 21:31
Waarom zo arrogant uitvallen?
Je wist meteen wanneer je die bestelling plaatste er iets aan de hand was (cadeaubon 50 euro voor 2.60 :roll:).
Dat zij "leugentjes" verzinnen is niet echt gepast maar om nu zo'n reactie als mail naar hen te sturen :roll:.

Trek er je lessen uit en koop er nooit.


Punt 1:
Ik ben en blijf van mening dat het een soort van oplichting is. Als er ''1'' artikel niet leverbaar is, volgens hun, en de rest blijkbaar wel van de bestelling, dient de rest wel verstuurd te worden.

Als er iets niet leverbaar is, waarom staan de desbetreffende danwel leverbaar, terwijl ze zeggen dat ze de site hebben bijgewerkt. Als er 1 artikel wordt geannuleerd wegens blijkbaar niet meer leverbaarheid, kan ik er inkomen, maar met andere woorden is de rest wel leverbaar, blijf ik van mening dat ze het wel leverbare materiaal wel kunnen en moeten verzenden naar de klanten.

Punt 2:
Dat van de prijzen kan en kon ik nogmaals inkomen dat dat vreemd was, maar ik blijf erbij dat het verzinnen van smoezen, zoals het blijkbaar ''niet meer leverbaar zijn van een artikel'' terwijl ze dus wel aantoonbaar leverbaar zijn op de site, een soort teken van oplichting is. Wees eerlijk en geef eerlijk antwoord, en ga niks verzinnen. Als ik op een dvdshop waar dan ook op het internet bestel bv dvdoutlet,dvdpacific,play of wat dan ook, en er is een deel van de bestelling niet leverbaar meer, krijg ik de rest gewoon toegestuurd. Dat is een naar mijn mening juiste benadering en omgang met de bestelling van de klant.

Dat DVDplaneet dit niet doet, zegt genoeg over hun benadering tot klanten en hun omgang daarmee.

Fouten maken is mensenlijk, maar oneerlijke smoezen gaan verzinnen en onzin verkopen, blijf ik heel erg laag vinden. 1 ding is zeker : deze acties van de desbetreffende site is zeker niet klantvriendelijk, en ik denk dat dit niet klantenwervend werkt.

Richard23
21-05-2007, 21:41
Hey
RAYMOND1976 (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=1798) vbmenu_register("postmenu_1165898", true);

Dat heb ik bij cheers s3 ook gehad dat die er niet was en dat me geld werd terug gestort en s 1 2 en 4 er wel waren vraag me af of dat wel komt omdat ik alleen maar een mail heb gehad van het cheers s3 raar zooitje daarzo ik vind ook echt dat ze die dingen moeten leveren ik koop daar in iedergeval niks meer ook al maak je een fout gwoon geven.

Qzyn
21-05-2007, 21:43
Wel ja oplichting, tuurlijk, ik zou als ik jou was gelijk een advocaat inschakelen. Alsof jij niet gelijk kon weten dat het hier om een technische fout ging.
Je moet wel heel erg opportunistisch zijn om zo te reageren.

Patrick van den Hul
21-05-2007, 21:44
Alsjeblieft zeg, ga allemaal niet zo verontwaardigd lopen doen. Je wist gewoon dat je dit nooit geleverd zou krijgen. Dat ze zeggen dat het spul niet leverbaar is, is niet zo netjes, maar om dan meteen boze emails te gaan sturen. Echt te gek voor woorden.

Hugo R
22-05-2007, 09:40
Jammer dat ze niet leveren, maar had ook niet anders verwacht. Ga er verder ook niet over klagen ofzo.

DVD Watcher
22-05-2007, 11:20
Ik heb een mailtje teruggehad naar aanleiding van mijn mail naar hun, met betrekking tot de annulering van de bestelling :

Beste Raymond,

Bedankt voor uw reactie.
En wij begrijpen ook u reactie.
Als het goed is heeft u een e-mail van ons gekregen met hierin de uitleg.
Helaas is het voor ons echt onmogelijk de DVD’s te leveren voor 2,60euro per stuk.
Ik neem aan dat u ook wel heeft gedacht dat er hoogstwaarschijnlijk iets niet correct was!
Hierbij nogmaals onze excuses het enige dat wij nog voor u kunnen doen is de DVd ’s aan te bieden voor een lagere prijs maar niet voor 2,60euro per DVD.

Met vriendelijke groet,

DVdplaneet
__________________________________________________ ___________________

Toch fijn dat ze begrip tonen voor de mail, en voor het feit we korting krijgen op de bestelde dvd's. Heb er nu wel vrede mee. Is de mail tenminste niet voor niks geweest.

Toch?

Dennis Kuijper
22-05-2007, 12:34
Toch fijn dat ze begrip tonen voor de mail, en voor het feit we korting krijgen op de bestelde dvd's. Heb er nu wel vrede mee. Is de mail tenminste niet voor niks geweest.

Toch?
Jij bent zeker zo iemand die overal een slaatje probeert uit de slaan.

DVD Watcher
22-05-2007, 12:51
Jij bent zeker zo iemand die overal een slaatje probeert uit de slaan.


Nee Dennis, Ik ga absoluut geen slaatje slaan uit deze tegemoetkoming. Ben van plan om de verdere dvd bestellingen die ik ga plaatsen in de toekomst via het Internet, om die in ieder geval niet daar te doen. Zal niemand wel niet geloven, maar dat is toch echt zo. Ik ga niets meer aanschaffen bij DVDPlaneet.

Waar ik gelukkig mee ben, is dat ze begrijpen wat mijn gedachten zijn over de actie, en de gevolgen daarvan, ook al was het dan een technische fout. En dat ze de standpunten begrijpen.

Wat ik wel blijf doen, en begrijp me goed aub, is dat als ik een bepaalde DVD aankoop doe, dat wel doe bij de shop waar ie het goedkoopst is. Maar prijsvergelijken doet iedereen bijna.

Maar dan kan je misschien dat ook wel ''Ergens een slaatje uit slaan'' noemen. Iedereen heeft graag de DVD's voor een zo gunstig mogelijke prijs. Dat is mijn mening dan althans.

Dus ik ga er zeker geen slaatje uit slaan daar.

IveC
22-05-2007, 13:15
Ja hoor helaas:

Bestelling Nr: 070521-011555-2575
Beste Ive Coenen,

bedankt voor uw bestelling bij DVD Planeet. Wij hebben helaas een teleurstellende mededeling betreffende deze bestelling.
De dvd "Ally McBeal - Seizoen 1-5" is helaas niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses dat dit product ten onrechte de status "leverbaar" had op onze website.
Wij hebben dit direct aangepast om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Wij zullen het bedrag van 19.30 zo snel mogelijk terugstorten op uw bank/girorekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet en tot ziens op onze website,

Klantenservice DVD Planeet
--------------------------------------------------------------------
www.dvdplaneet.nl (http://www.dvdplaneet.nl)
de resource voor goedkope dvd's
--------------------------------------------------------------------

- DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERDE MAIL -

Als u vragen heeft over de statuswijziging dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
Mail naar: klantenservice@dvdplaneet.nl

Dennis Kuijper
22-05-2007, 13:38
Nee Dennis, Ik ga absoluut geen slaatje slaan uit deze tegemoetkoming. Ben van plan om de verdere dvd bestellingen die ik ga plaatsen in de toekomst via het Internet, om die in ieder geval niet daar te doen. Zal niemand wel niet geloven, maar dat is toch echt zo. Ik ga niets meer aanschaffen bij DVDPlaneet.

Waar ik gelukkig mee ben, is dat ze begrijpen wat mijn gedachten zijn over de actie, en de gevolgen daarvan, ook al was het dan een technische fout. En dat ze de standpunten begrijpen.

Wat ik wel blijf doen, en begrijp me goed aub, is dat als ik een bepaalde DVD aankoop doe, dat wel doe bij de shop waar ie het goedkoopst is. Maar prijsvergelijken doet iedereen bijna.

Maar dan kan je misschien dat ook wel ''Ergens een slaatje uit slaan'' noemen. Iedereen heeft graag de DVD's voor een zo gunstig mogelijke prijs. Dat is mijn mening dan althans.

Dus ik ga er zeker geen slaatje uit slaan daar.
Een ''slaatje uitslaan'' is wat anders dan een aanbieding kopen waarvan je op voorhand weet dat een prijs kan kloppen. Als jij niet begrijpt dat een b.v. dvd-boxen zoals jij gekozen hebt geen 2,40 per stuk kunnen kosten dan weet ik het ook niet meer.(wel raar dan dat ik op voorhand wist dat die orders geannuleerd werden) Ik heb eerder het idee dat je pissig bent omdat je bestelling geannuleerd is en dan op deze manier gaat lopen zeuren omdat je je gram wilt halen.

DVD Watcher
22-05-2007, 14:08
Als jij niet begrijpt dat een b.v. dvd-boxen zoals jij gekozen hebt geen 2,40 per stuk kunnen kosten dan weet ik het ook niet meer.(wel raar dan dat ik op voorhand wist dat die orders geannuleerd werden) Ik heb eerder het idee dat je pissig bent omdat je bestelling geannuleerd is en dan op deze manier gaat lopen zeuren omdat je je gram wilt halen.

Natuurlijk wist ik dat dat niet kan, dat het wel een fout moest zijn. Maar goed, bestelling is geanuleerd en life goes on. Mijn gram halen doe ik niet, want dat win je toch nooit. Geld wordt teruggestord dus de kous is af.

Waar ik misschien pissig over zou kunnen zijn, is dat hun liegen over dat bepaalde DVD niet meer leverbaar is, terwijl ze wel aantoonbaar er staan. Laat ze dan meteen een juist antwoord geven en niets anders verzinnen. Eerlijkheid duurt het langst. De prijzen waren niet normaal inderdaad, wist ik van te voren ook. Maar je kan altijd proberen om de bestelling te bestellen. Gaat niet door, nou, ik slaap er echt niet minder om

Nou voor mij gesloten boek deze bestelling. Het is jammer maar wel te begrijpen natuurlijk. Einde discussie voor alle partijen dus. Life goes on

Rob van Hout
22-05-2007, 14:15
Waar ik misschien pissig over zou kunnen zijn, is dat hun liegen over dat bepaalde DVD niet meer leverbaar is, terwijl ze wel aantoonbaar er staan.

Njah, de vraag is natuurlijk of dit een opzettelijke leugen is. Veel webshops hebben volgens mij niet zo'n heel flexibele businesslogica, en het zou heel wel kunnen dat de enige manier om een order uit het systeem te krijgen is door deze als 'niet leverbaar' danwel 'geannuleerd' te markeren, waarna het systeem automatisch een mail met standaardtekst verstuurt. Gezien het feit dat de mail die je ontvangen hebt ook duidelijk automatisch gegenereerd is, lijkt me dat niet zo'n onwaarschijnlijk scenario.

theThinWhiteDuke
22-05-2007, 15:43
Natuurlijk wist ik dat dat niet kan, dat het wel een fout moest zijn. Maar goed, bestelling is geanuleerd en life goes on. Mijn gram halen doe ik niet, want dat win je toch nooit. Geld wordt teruggestord dus de kous is af.
Niet om te fukken (:twisted:) maarre.....
dat geld heeft een paar dagen niet op jouw rekening gestaan (en die van iedereen die daar besteld heeft) maar op die van DVDplaneet.
Ik hoor je nu denken "Ja, en?"

Welnu.....jij loopt rente mis.....en DVDplaneet heeft zo weer een paar tientjes rente kunnen trekken :mrgreen:

Wie gaat ze nu aanklagen? (y):mrgreen::twisted:

Ludo Keeris
22-05-2007, 16:19
Welnu.....jij loopt rente mis.....en DVDplaneet heeft zo weer een paar tientjes rente kunnen trekken :mrgreen:


Een paar tientjes??? In welk jaar leef jij met zulke rentepercentages?
Anyway, ik denk niet dat er bedrijven zijn in Nederland met een zakelijke rekening waarop rente wordt gegeven. Dat doen banken niet bij zakelijke rekeningen. Zelf loop je misschien een paar cent rente mis, maar DVDplaneet wordt er niet rijker van. De banken overigens wel.

Patrick van den Hul
22-05-2007, 20:23
Een paar tientjes??? In welk jaar leef jij met zulke rentepercentages?
Anyway, ik denk niet dat er bedrijven zijn in Nederland met een zakelijke rekening waarop rente wordt gegeven. Dat doen banken niet bij zakelijke rekeningen. Zelf loop je misschien een paar cent rente mis, maar DVDplaneet wordt er niet rijker van. De banken overigens wel.

Geloof me, de bank verdient ook vrijwel niet aan een gewone rekening courant.

Overigens zou DVDplaneet zelfs met twee weken terugstorttijd, 5% en een totaalbedrag van 10.000 nog maar 2 tientjes 'verdienen'.

IveC
22-05-2007, 22:41
Heb drie keer mail gehad want had drie bestellingen apart gedaan:

Bestelling Nr: BETAALD
Beste Ive Coenen,

bedankt voor uw bestelling bij DVD Planeet. Wij hebben helaas een teleurstellende mededeling betreffende deze bestelling.
De dvd "Charlie Chaplin - Essential Box Set [9DVD]" is helaas niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses dat dit product ten onrechte de status "leverbaar" had op onze website.
Wij hebben dit direct aangepast om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Wij zullen het bedrag van 49.25 zo snel mogelijk terugstorten op uw bank/girorekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet en tot ziens op onze website,

Klantenservice DVD Planeet
--------------------------------------------------------------------
www.dvdplaneet.nl (http://www.dvdplaneet.nl)
de resource voor goedkope dvd's
--------------------------------------------------------------------

- DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERDE MAIL -

Als u vragen heeft over de statuswijziging dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
Mail naar: klantenservice@dvdplaneet.nl (klantenservice@dvdplaneet.nl)

Deze:

Bestelling Nr: BETAALD
Beste Ive Coenen,

bedankt voor uw bestelling bij DVD Planeet. Wij hebben helaas een teleurstellende mededeling betreffende deze bestelling.
De dvd "Ally McBeal - Seizoen 1-5" is helaas niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses dat dit product ten onrechte de status "leverbaar" had op onze website.
Wij hebben dit direct aangepast om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Wij zullen het bedrag van 5.55 zo snel mogelijk terugstorten op uw bank/girorekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet en tot ziens op onze website,

Klantenservice DVD Planeet
--------------------------------------------------------------------
www.dvdplaneet.nl (http://www.dvdplaneet.nl)
de resource voor goedkope dvd's
--------------------------------------------------------------------

- DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERDE MAIL -

Als u vragen heeft over de statuswijziging dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.

en deze:

Bestelling Nr: NIET BETAALT
Beste Ive Coenen,

bedankt voor uw bestelling bij DVD Planeet. Wij hebben helaas een teleurstellende mededeling betreffende deze bestelling.
De dvd "Ally McBeal - Seizoen 1-5" is helaas niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses dat dit product ten onrechte de status "leverbaar" had op onze website.
Wij hebben dit direct aangepast om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Wij zullen het bedrag van 19.30 zo snel mogelijk terugstorten op uw bank/girorekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet en tot ziens op onze website,

Klantenservice DVD Planeet
--------------------------------------------------------------------
www.dvdplaneet.nl (http://www.dvdplaneet.nl)
de resource voor goedkope dvd's
--------------------------------------------------------------------

- DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERDE MAIL -

Als u vragen heeft over de statuswijziging dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
Mail naar: klantenservice@dvdplaneet.nl (klantenservice@dvdplaneet.nl)


Het is maar te hopen dat ze niet teveel terug betalen of ze maken nog verlies (6)
Al goed dat ik het nog niet gestort had want had het geld wel nodig maar voor die prijs was het helaas te verwachten dat ze en mail sturen. Waarschijnlijk wachten ze tot het geld erop staat todat ze terug storten en dat is via overschrijving en dat kan en paar dagen duren. Echt balen :evil: Had beter niets besteld op dvdplaneet helaas wie zijn gat verbrand moet op de blaren gaan zitten

Monica Frijters
23-05-2007, 00:26
valt wel mee met het lang moeten wachten voor je je geld terugkrijgt:razz: .......bij mij stond het vandaag alweer terug op mijn rekening(6)

Fruity
23-05-2007, 08:02
valt wel mee met het lang moeten wachten voor je je geld terugkrijgt:razz: .......bij mij stond het vandaag alweer terug op mijn rekening(6)

Ik heb het ook al terug :grin:

Stephan Nobelen
23-05-2007, 10:18
ik ook

Mik. V
23-05-2007, 11:42
Same here

marian_ne
23-05-2007, 15:29
hier ook, was nog best snel gegaan, zat maar een dag tussen( rabobank en postbank)

Hugo R
23-05-2007, 17:07
Ook ik heb het vandaag terug gehad, na 1 dag ook.

leslcor
23-05-2007, 17:09
Pas toch maar op met die spelletjes want als er ooit ne slimmerik een dvd site begint en beslist om nog snel wat geld binnen te krijgen vooraleer hij het faillisement aanvraagt is dit de ideale manier.

Ludo Keeris
23-05-2007, 18:02
Het lijkt me duidelijk hoe dit alles gelopen is en dat DVDplaneet druk bezig is met het terugbetalen. Een verdere discussie hierover lijkt me zinloos.
Hier gaat dan ook een slotje op.