PDA

Bekijk de volledige versie : Alias - Seizoen 5 [DVD]



Marcel den Haan
22-05-2007, 13:34
Alias - Seizoen 5 [DVD]

Het vijfde en laatste seizoen rond de avonturen van Sydney Bristow.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2955)

schmul
23-05-2007, 10:10
Contrary to theinformation, that BUENA VISTA / TOUCHSTONE published in the run up of the release, the final version doesn't have a german language track. The info on the box is wrong, when you choose the german language track, you receive the english version.

Strange company habbits....

PS.: As the language track is not on the DVD, the DVD is faulty, so you have a right to return it :razz:

Daniël V.
23-05-2007, 15:13
Contrary to theinformation, that BUENA VISTA / TOUCHSTONE published in the run up of the release, the final version doesn't have a german language track. The info on the box is wrong, when you choose the german language track, you receive the english version.
You speak English quite well, so I doubt that you need a German language track. ;) I know I don't. English (with optional Dutch subtitles) is all that I need.

Ik moet het vijfde seizoen nog bekijken. De box heb ik sinds de releasedag al in huis. Ben benieuwd hoe ze alles gaan afsluiten. Heb geen spoilers gelezen...
Altijd genoten van Alias. In ieder geval mooi dat de technische kwaliteit van de disc-inhoud net zo goed is als voorheen, maar dat mogen we natuurlijk zonder twijfel verwachten. Ook de box past mooi bij de rest in de kast. Je ziet ook wel eens dat ze van het een op het andere seizoen een ander type verpakking kiezen.

Werner
24-05-2007, 00:18
Ik moet toch tot mijn vrolijke verbazing vaststellen dat qua technische kwaliteiten aan geen enkele van de Alias-boxen wat aan te merken valt, behalve dan dat irritante foutje ergens in seizoen 4 waar er een stukje van de dialoog tussen Sydney en haar zus wegvalt.

intexor
24-05-2007, 11:02
Ik moet toch tot mijn vrolijke verbazing vaststellen dat qua technische kwaliteiten aan geen enkele van de Alias-boxen wat aan te merken valt, behalve dan dat irritante foutje ergens in seizoen 4 waar er een stukje van de dialoog tussen Sydney en haar zus wegvalt.

Buena Vista brengt in mijn ogen altijd zeer goede TV-serie releases uit, ook hun andere series zijn altijd degelijk voorzien van veel (bezienswaardige) extra's en dergelijke.

Daniël V.
25-05-2007, 10:48
Buena Vista brengt in mijn ogen altijd zeer goede TV-serie releases uit, ook hun andere series zijn altijd degelijk voorzien van veel (bezienswaardige) extra's en dergelijke.
Goede producten inderdaad, met veel leuke extra's. Nu ben ik zelf alleen geïnteresseerd in Alias en Lost, van de Buena Vista - TV-releases. Ze letten ook altijd op de lay-out van de box. Seizoen 3 van Lost zal ook ongetwijfeld weer eenduidig worden. 8)

Jamie
22-01-2009, 12:26
Kan iemand bevestigen (of ontkrachten natuurlijk) dat de R2UK box van seizoen 5 geen NL subs bevat? Ik lees hierover tegenstrijdige berichten. Seizoenen 1 t/m 4 hadden wel NL subs op de UK-versie, maar seizoen 5 lijkt opeens anders van samenstelling. Voordat ik 'm koop, heeft iemand het antwoord in de kast staan? Thanx!

Coen P.
22-01-2009, 14:57
Kan iemand bevestigen (of ontkrachten natuurlijk) dat de R2UK box van seizoen 5 geen NL subs bevat? Ik lees hierover tegenstrijdige berichten. Seizoenen 1 t/m 4 hadden wel NL subs op de UK-versie, maar seizoen 5 lijkt opeens anders van samenstelling. Voordat ik 'm koop, heeft iemand het antwoord in de kast staan? Thanx!

volgens dvdcompare.net



Subtitles:
Danish, English, English HoH, Finnish, Italian, Icelandic, Norwegian, Spanish and Swedish

Jamie
22-01-2009, 15:19
volgens dvdcompare.net
Dank voor het meedenken, maar die had ik ook al gevonden (eerste check, as usual eigenlijk). Maar ik vind het zo vreemd dat het ondertitel-pakket voor S5 opeens anders is dan voor S1 t/m S4. Bovendien heb ik ergens (aargh, kan het niet meer vinden) gelezen dat ook de Engelse S5 gewoon NL subs zou hebben. Daarom hoop ik eigenlijk dat iemand een Engels exemplaar van S5 in de kast heeft staan en het definitief kan maken.