PDA

Bekijk de volledige versie : Sony S536D (Melding C13)



anton
27-04-2002, 10:40
Ik heb een dvd speler van sony S 536D.

Ik krijg bij steeds meer dvd's een fout melding C13
Deze melding houdt in dat de dvd vuil zou zijn.

Maar heel vaak is hij niet vuil en ik blijf die melding houden.

:confused: :mad: :mad: :( :( :mad:

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben of een oplossing weten???

Alvast bedankt

anton
27-04-2002, 21:50
Is er dan helemaal niemand die dit probleem heeft ???? (ik ben toch niet de enige met een sony speler.

Ik heb vandaag een cleaning dvd gekocht maar deze accepteerd mijn speler dus niet. Wordt je dus echt niet vrolijk van.

Bel je de klantenservice en adviseren ze zo'n dvd werkt het dus voor geen meter.

Een voordeel, mijn vrouwtje wil nu een andere dvd-speler. Zo krijg je het natuurlijk ook voor elkaar. Saboteer je setje en laat je vrouw/vriendin een beetje klote en zorg voor een slecht geluid en je kan zo weer naar de winkel een nieuwe kopen.

Maar ff serieus, help.

Mocht ik trouwens voor een nieuwe dvd speler gaan, heeft iemand ervaring met denon? Ik heb een denon versterker 2808 en wil graag een dvd speler van denon kopen omdat dat leuk kleurt.

Hij moet mp3,cd-r,cd-rw,dvd-rw en vcd kunnen afspelen. Kan ik dan de 1600 nemen??

Groetjes anton

Edwin V
28-04-2002, 20:08
Ik heb deze fout eens gehad bij Dreamworks DVD Antz en Prince of Egypt met mijn DVP 715. Dit had te maken met veranderde menu software die de speler niet begreep. Ik heb het ook een keer gehad bij de laagovergang van Instinct, maar daar ging hij soms wel goed. DE speler begrijpt dan dus iets niet, wat kan komen door vuil maar ook door een fout op de DVD of een incompatibiliteit van de software.