PDA

Bekijk de volledige versie : Philips dvdr7310h: digitaal opnemen?



Sabrewulf
30-05-2007, 18:31
Na lang zoeken ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de Philips DVDR7310H.Kan alleen iemand mij met zekerheid zeggen of ik hiermee digitaal kan opnemen? Ik lees bij de reviews aan de ene kant van wel, aan de andere kant niet. Waar moet ik op letten? Ik ben een leek op het gebied van harddisk recorders.

Heeft verder iemand ervaring met deze recorder?

Sabrewulf
30-05-2007, 20:57
Ik heb een beetje rondgekeken op kieskeurig en het blijkt dat de meeste harddisk recorders enkel een analoge tuner hebben. Ik neem aan dat er wel een enorm verschil zit tussen opnemen met een recorder met een anologe en een digitale tuner? Of maakt het niet verschrikkelijk veel uit?
Zijn er misschien soortgelijke spelers maar dan wel met dezelfde eigenschappen als die philips en een digitale tuner? Het is een beetje moeilijk zoeken op kieskeurig omdat je een digitale tuner niet als vereiste kan aangeven.

Sabrewulf
31-05-2007, 22:54
Ok bedankt. Ik denk dat ik uiteindelijk ga voor de Philips DVDR7310H, maar nu is mij nog iets niet duidelijk. Stel ik stap over op digitale tv (dat is zo gebeurd, ik ontvang nu al via de kabel het digitale signaal, heb alleen een decoder nodig), wat kan ik dan van het beeld verwachten? Ik begrijp dat de Philips DVDR7310H geen digitale tuner heeft, maar kan ik dan wel van de digitale bron opnemen, zodat ik in ieder geval geen korrelig beeld heb, dat ik met analoog wel heb?
Want als ik het goed begrijp wordt het beeld dan via analoog omgezet naar digitaal? Zorgt dat voor veel beeldkwaliteitsverlies?

Mr_Parker
31-05-2007, 23:29
Mocht je nu over gaan op digitale tv dan heb je een paar voordelen, maar ook nadelen. Zo'n typisch zinnetje van een of andere voetballer is inderdaad van toepassing.