PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

wezz
10-08-2007, 10:46
Pff het hele Sneijder circus begint weer hoor. Vervanger kan je toch niet halen dus gewoon, gewoon 50 miljoen vragen, dat schrikt zelfs Madrid wel af. Maar goed als ze 30+ bieden kan je er weinig meer tegen doen.

En over Alves, ik heb niet gezegd dat Ajax ooit zo'n bedrag zal uitgeven aan 1 speler. Maar in principe zou het wel kunnen na die Babel/Mul miljoenen, zo moeilijk is dat toch niet..


Sure, die Amsterdammers denken zelfs dat ze Godenzonen zijn, dus over jullie realeitsbesef zullen we het maar niet hebben*..... (Laat staan jullie originalitieit. Feyenoord was de eerste officiele Nederlandse Landskampioen, de eerste NL EC 1 winnaar, eerste NL EC 3 winnaar en de 1e Wereldkampioen, Ajakkus volg op enige achterstand deze voetsporen...)

(Hand in Hand is sinds 1961 het oficiële clublied van Feyenoord, Ajakkus - Liverpool was in 1966. Sukkels!)

:mrgreen::roll:


Blessure Suárez toch niet zo ernstig

Terwijl FC Groningen-trainer Ron Jans nog vreesde voor de inzetbaarheid van Luis Suárez tijdens de eerste speeldag van de Eredivisie, blijkt de Uruguayaan als Ajacied plotseling razendsnel te genezen, schrijft De Telegraaf.
De liesblessure waarmee de talentvolle spits kampte had volgens de medische staf van FC Groningen zo'n drie tot vier weken rust nodig. Nu Suárez zijn droomtransfer naar Ajax doorgang zag vinden, blijkt zijn liesblessure toch minder ernstig dan gedacht.

De kans bestaat zelfs dat de Uruguayaan woensdag al inzetbaar is voor Ajax, dat in de voorronde van de Champions League aantreedt tegen Slavia Praag. Suárez kon door de donderdag afgerondde transfer nog op de UEFA lijst worden geplaatst, die donderdagnacht om 0.00 uur ingeleverd moest zijn.
Hehe, dat kon je natuurlijk verwachten.

rkrijger
10-08-2007, 11:12
Suarez linksvoor en Leonardo linksvoor...
Beide spelen ze nu voor Ajax.
Ik vond Leonardo vorig seizoen een openbaring bij Ajax.
Ben benieuwd hoe tCate het plaatje rondbreit als Leo weer terug is...

Rotterdam5314
10-08-2007, 11:23
@ wezz.. Nee ajax zou alves ook niet kunnen kopen. Ook niet na de verkoop van Babel en de Mul.. 20 miljoen is te veel....

In principe kan Feyenoord hem dan ook kopen. (Na het binnegehaalde bedrag en de verkoop van Drenthe) en in principe kan ook PSv en Az dat dan ook. Echter geen van deze clubs + Ajax kunnen het zich veroorloven een speler van 20 miljoen te kopen

dus nee het kan niet....!!!

wezz
10-08-2007, 11:23
Wat ik trouwens wel opvallend vind is dat het bij PSV altijd zo rustig is rond deze tijden. En bij ons dreigt er elk jaar een leegloop/wordt er aan elke speler getrokken. Ik bedoel, Farfan en Gomes hadden waren lang weggekocht geweest als ze voor Ajax speelde. Heb ook nog niks gehoord over interesse oid. Dat is toch vreemd? Koné trouwens ook, al is die natuurlijk van een ander niveau. Las laatst wel dat Galatasaray interesse had.

Over Leonardo-Suarez,ach Leonardo kan ook op rechts en zo heb je tenminste genoeg keus. Zoals ik al eens eerder zei, wanneer Leonardo terug komt heb je wel een droomaanval met Suarez-Huntelaar-Leonardo. Tenminste in mijn ogen dan.

Al hoop ik eerlijk gezegd(zeker nu Davids geblesseerd is) dat ze 4-4-2 een tijdje gaan proberen met Suarez-Huntelaar. Denk dat dat ook het beste is voor Suarez. En dan kan je altijd nog Rommedahl/Bakircioglu erin gooien.


@ wezz.. Nee ajax zou alves ook niet kunnen kopen. Ook niet na de verkoop van Babel en de Mul.. 20 miljoen is te veel....

In principe kan Feyenoord hem dan ook kopen. (Na het binnegehaalde bedrag en de verkoop van Drenthe) en in principe kan ook PSv en Az dat dan ook. Echter geen van deze clubs + Ajax kunnen het zich veroorloven een speler van 20 miljoen te kopen

dus nee het kan niet....!!!

Ik zei toch ook in principe :rolleyes:, en doe niet zo achterlijk met je uitroeptekens. Ik heb nerges gezegd dat het slim is of wat dan ook, maar jij doet net of ze geen 20 miljoen hebben, daar ging het mij meer om.

FrankvdM
10-08-2007, 11:34
Ik vond Leonardo vorig seizoen een openbaring bij Ajax

Inderdaad, hij heeft mij toen ook tegen m'n verwachting in weten te overtuigen. Al vond ik wel dat de luiheid iets de duidelijk zichtbaar was. Na een rush waarbij soms een hele verdediging in z'n eentje wegpingelt loopt hij dan weer niet op een bal die panklaar uit de diepte komt. Als dat er nou nog uitgaat heb je een geweldige aanvaller.

wezz
10-08-2007, 11:40
Inderdaad, hij heeft mij toen ook tegen m'n verwachting in weten te overtuigen. Al vond ik wel dat de luiheid iets de duidelijk zichtbaar was. Na een rush waarbij soms een hele verdediging in z'n eentje wegpingelt loopt hij dan weer niet op een bal die panklaar uit de diepte komt. Als dat er nou nog uitgaat heb je een geweldige aanvaller.

Eens, Leonardo is natuurlijk ook veel getalenteerder dan Suarez ooit zal zijn. Mja nogal blessuregevoelig hehe.

Ik lees trouwens net dat Ajax achter die Riera van Espanyol aan zit. Binnen 12 uur gepresenteerd als je die berichten moet geloven.

http://www.youtube.com/watch?v=BOmxBDEneh4

Toch..niet verkeerd dacht ik zo.

Roy de Jong
10-08-2007, 11:49
@ wezz.. Nee ajax zou alves ook niet kunnen kopen. Ook niet na de verkoop van Babel en de Mul.. 20 miljoen is te veel....

In principe kan Feyenoord hem dan ook kopen. (Na het binnegehaalde bedrag en de verkoop van Drenthe) en in principe kan ook PSv en Az dat dan ook. Echter geen van deze clubs + Ajax kunnen het zich veroorloven een speler van 20 miljoen te kopen

dus nee het kan niet....!!!

Als Ajax Sneijder voor €24 milj. verkopen, dan kunnen ze Alves gewoon halen...

Rotterdam5314
10-08-2007, 11:56
Als Ajax Sneijder voor €24 milj. verkopen, dan kunnen ze Alves gewoon halen...


ook al hebben ze het geld dan nog kunnen ze dat niet aan 1 speler uitgeven. Het gaat e rniet om of ze het geld hebben. Het gaat erom of ze al dat geld ook aan 1 speler uit kunnen geven. En nee dat kan geen ene NLse club. Je moet trouwens ook nog hun salaris betalen..NLse clubs kunen dat gewoon niet veroorloven en ook Ajax niet. Wel een beetje realistisch blijven hoor...

@ wezz wat is er achterlijk aan dan?? !! zijn in dit geval om iets nog duidelijker te maken. En overigens bepaal ik zelf wel of ik uitroeptekens gebruik.. jouw reactie is achterlijk!! en idd ze hebben geen 20 miljoen om aan 1 speler uit te geven.

wezz
10-08-2007, 12:18
Ajax-coach Ten Cate: 'Ik ben al bezig met leven zonder Wesley'

Datum: 10-aug-2007 13:05

Door Simon Zwartkruis

Ajax’ technisch directeur Martin van Geel bevestigt dat Real Madrid een bod van 24 miljoen euro heeft uitgebracht op Wesley Sneijder. “Wesley heeft ons verteld dat hij daar open voor staat”, aldus Van Geel. "We gaan nog wel een stevig robbertje vechten met Real Madrid."

Trainer Henk ten Cate heeft een vertrek van z’n spelmaker al ingecalculeerd. “Ik ben al bezig met een leven zonder Wesley. Als hij gaat zou het doodzonde zijn. Echt heel jammer.”
Het gaat wel erg snel opeens..
Laat ze lekker Van der Vaart halen, nog goedkoper ook..

Alexander D
10-08-2007, 12:24
Die is dus zeker weg.

rkrijger
10-08-2007, 12:56
Was ik niet degene die hier meldde dat het nog steeds niet zeker was dat Sneijder bij Ajax zou blijven? En jullie maar lachen!

Goed eens kijken hoe dit afloopt...

Belangstelling Real Madrid in Sneijder serieus

Uitgegeven: 10 augustus 2007 13:15
Laatst gewijzigd: 10 augustus 2007 13:50

AMSTERDAM - Real Madrid heeft een bod van 24 miljoen euro uitgebracht op Wesley Sneijder. De Spaanse club is op zoek naar een spelverdeler en ziet in Sneijder de ideale man.

http://www.nu.nl/img.db/599453+s(120!x120!)
Dit meldt het blad Sportweek (http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=35929).

Valencia

De middenvelder van Ajax liet na het stuklopen van een transfer naar Valencia weten Amsterdam dit seizoen niet te verlaten. Of het miljoenenbod van Madrid hier verandering in brengt is onduidelijk. Sneijder zelf gaf eerder aan niet op de hoogte te zijn van de interesse.

Maarten Fontein laat in de Telegraaf weten dat niks zeker is. "Tot 31 augustus kan er nog van alles gebeuren" , aldus de algemeen directeur.

Martin van Geel

Martin van Geel heeft het bod van 24 miljoen euro bevestigt en verklaarde tegenover ANP dat een overstap van Sneijder niet langer ondenkbaar is. "Wesley is nog niet vertrokken", verklaarde Van Geel. "Maar ik kan niet ontkennen dat we nu ernstig rekening houden met een overgang naar Real Madrid. Sneijder heeft ons al laten weten dat hij graag de overstap maakt. We moeten kijken hoe dit afloopt."
Technisch directeur van Real Madrid, Pedrag Mijatovic, zou zelfs al in Nederland zijn om de deal zo snel mogelijk af te ronden.

FrankvdM
10-08-2007, 13:11
GVD, *** Real. Koop anders de hele aardkloot op, gaan wij wel op de maan voetballen. :evil: Hoge ballen verzekerd.

Hugo R
10-08-2007, 13:32
Tja lijkt me dat Sneijder dan toch wel weggaat. Misschien dat Ajax er nog een paar miljoen extra uitkrijgt, maar denk niet dat ze hem nog kunnen houden.

rkrijger
10-08-2007, 13:53
GVD, *** Real. Koop anders de hele aardkloot op, gaan wij wel op de maan voetballen. :evil: Hoge ballen verzekerd.

Kun je nagaan: Ajax is nog niet eens succesvol geweest de laatste jaren. PSV wel en wordt al een seizoentje of 5 elk seizoen leeggeroofd...

Rotterdam5314
10-08-2007, 13:58
Kun je nagaan: Ajax is nog niet eens succesvol geweest de laatste jaren. PSV wel en wordt al een seizoentje of 5 elk seizoen leeggeroofd...

Ach als je een man als piet achter je staat ben je altijd verzekerd van nieuwe goede talenten die een hoge potentie hebben.. Had Feyenoord maar zo iemand als Piet..

Lex v/d Moolen
10-08-2007, 14:29
Mannen kap aub met dat kinderachtige gezeik! Laten we het gewoon over voetbal houden ja?

Ik zou het ondanks het ruime bod toch erg jammer vinden als Sneijder wegging. Zeker met zijn woorden van "maakt niet uit wat er nu nog komt ik blijf bij Ajax"
Maar uit Ajax oogpunt gezien misschien begrijpelijk, of misschien ook niet, want haal maar eens een vervanger op korte termijn, die is er gewoon niet.

rkrijger
10-08-2007, 14:34
maar goed, we kunnen nu wel vrijwel zeker aannemen dat sneijder helaas gaat vertrekken, denk niet dat dit nog kan misgaan.

Ik meen het als ik zeg dat ik het voor het NL-se voetbal toch erg treurig zou vinden als Sneijder echt gaat. Hij is *de* smaakmaker van vorig seizoen geweest! De beste voetballer op de NL-se velden. En vervolgens heb je een hele tijd niets en dan volgen er wat spelers van PSV en AZ.

En hier is geen woord cynisch van bedoeld!

John Sital
10-08-2007, 14:34
Mannen kap aub met dat kinderachtige gezeik! Laten we het gewoon over voetbal houden ja?

Ik zou het ondanks het ruime bod toch erg jammer vinden als Sneijder wegging. Zeker met zijn woorden van "maakt niet uit wat er nu nog komt ik blijf bij Ajax"
Maar uit Ajax oogpunt gezien misschien begrijpelijk, of misschien ook niet, want haal maar eens een vervanger op korte termijn, die is er gewoon niet.

klopt, sneijder weg dan zie ik het best somber in qua prijzen komend seizoen.

FrankvdM
10-08-2007, 14:39
Tss, nou moet ik m'n seizoenskaart weer terugsturen omdat ze vergeten zijn de uitkaart optie erop te zetten. :nono: Mag hopen dat ik 'm weer op tijd terug heb dan.

rkrijger
10-08-2007, 14:46
Iets anders.
Hoe zit het eigenlijk met de voetbalprogrammering op TV?
DeWedstrijden verdwijnt naar RTL-nogwat en wordt "Voetbal op Zondag".
Maar wat gebeurt er met:
- het programma met Jack vGelder?
- het programma van Humberto Tan?
- het programma op de vrijdagavond (Derksen/Barbara Barend)?
- Voetbal Insite?

Weet iemand dat?

FrankvdM
10-08-2007, 14:49
Iets anders.
Hoe zit het eigenlijk met de voetbalprogrammering op TV?
DeWedstrijden verdwijnt naar RTL-nogwat en wordt "Voetbal op Zondag".
Maar wat gebeurt er met:
- het programma met Jack vGelder?
- het programma van Humberto Tan?
- het programma op de vrijdagavond (Derksen/Barbara Barend)?
- Voetbal Insite?

Weet iemand dat?

Dacht ergens te hebben gelezen dat Genee barbara weer overneemt bij VI. Verder geen idee. Studio Voetbal gaat volgens mij gwoon ongewijzigd verder.

wezz
10-08-2007, 14:52
Het staat nou ook al op Ajax.nl, die gaat dus weg..

30 miljoen en dan? Defour, Boussoufa, Modric etc. Allemaal namen die ik voorbij heb zien komen. Modric schijnt een groot talent te zijn, maar nu al onhaalbaar. Moet minstens 20 miljoen kosten ofzo. Die andere 2 vind ik toch wel veel minder dan Sneijder. Mja dat weet je, als ze Sneijder laten gaan wordt het altijd minder. Jonge spelers moeten weer wennen/zijn nog niet goed genoeg, (Als die Manucharyan nou niet zo blessurgegevoelig was had je hem wat meer minuten kunnen geven op 10. Ben ik toch wel erg gecharmeerd van. Maar goed, 1 schouderduw en hij ligt weer een jaar in de kreukel.) spelers met de juiste kwaliteiten/leeftijd komen niet naar Nederland, pff nou dat wordt wat hoor...

Burkie
10-08-2007, 14:57
Het stukje op Ajax.nl, met (in mijn ogen) wat "verrassende" uitspraken:

Ajax houdt rekening met vertrek Sneijder


Een verrassende persconferentie in de Amsterdam ArenA. Trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel gingen vrijdag uitgebreid in op de interesse van Real Madrid voor Wesley Sneijder.


De persconferentie had eigenlijk in het teken moeten staan van de strijd om de Johan Cruijff Schaal en het komende treffen met Slavia Praag. De wedstrijd tegen PSV (zaterdag) kwam geen seconde aan bod. Naar het duel tegen de Tsjechen (woensdag) werd slechts mondjesmaat verwezen. Wesley Sneijder, Ajax en Real Madrid waren de drie meest gebezigde begrippen. De Amsterdamse club onderhandelt met de Madrilenen over de transfer van Sneijder.




Van Geel maakte de interesse en het bod van Real Madrid vrijdag officieel wereldkundig. ,,Er is op dit moment concreet 24 miljoen euro geboden’’, vertelde de technisch directeur. Het miljoenenbod van de Koninklijke voldoet niet aan de vraagprijs van Ajax. Van Geel: ,,Wij vragen 30 miljoen voor Wesley. We gaan dus nog een stevig robbertje stoeien met Real Madrid. Dit bod zullen we niet nederig accepteren. Het is onze taak om het niveau van de selectie te handhaven.’’
De beide Ajacieden hebben een duidelijk doel voor ogen. Een mogelijk vertrek van de smaakmaker zal goed moeten worden opgevangen. Woensdag spelen de Amsterdammers hun eerste wedstrijd in het kwalificatietoernooi voor de Champions League. In de aanloop naar de belangrijke wedstrijd tegen Slavia Praag is de selectie gebaat bij rust. Duidelijkheid zorgt voor rust. Ten Cate en Van Geel gaven duidelijkheid over de huidige stand van zaken.

De Spaanse club toont zijn interesse niettemin op een wel heel ongelukkig moment. Ajax bereidt zich voor op een belangrijk duel. Kwalificatie voor de Champions League moet worden afgedwongen. Als Sneijder tegen Slavia Praag speelt, mag hij komend seizoen in Europees verband niet meer voor een andere club uitkomen. ,,Dit komt nooit gelegen’’, stelde Ten Cate. ,,Als Wesley vertrekt, is dat natuurlijk doodzonde. Een grote aderlating. Real zal haast moeten maken, want wij stellen Wesley woensdag gewoon op. Maar laten we niet dramatisch doen. Je kunt ook trots zijn op het feit dat zo’n bedrag wordt geboden op een van jouw spelers. Sneijder komt zelfs uit onze eigen jeugdopleiding. Real Madrid behoort tot de meest gerenommeerde clubs ter wereld. Als de een gaat, staat een andere speler weer op. Zo gaat dat ook in het voetbal. Laten we er vooral voor zorgen niet zwakker te worden.’’

Als Ajax en Real Madrid een akkoord bereiken, is een bekwame vervanger voor Sneijder niet direct voor handen. De aanvallende middenvelder bezit exceptionele kwaliteiten. De Ajax-scouts hebben in elk geval wel een schaduwelftal klaar staan met mogelijke vervangers. ,,Het is nu belangrijk om vertrouwen uit te stralen naar het team’’, betoogde Ten Cate. ,,Jaap Stam en Johnny Heitinga zijn ook heel belangrijk voor het team. We hebben een goede groep. Ajax is absoluut kanshebber voor de titel. Daar blijf ik vertrouwen in houden. Ik begrijp Wesley ook wel. Als zo’n trein voorbij komt, wil je daar opspringen.’’

Burkie
10-08-2007, 14:59
Dan ben ik toch echt benieuwd hoe ze die taak voor het handhaven van kwaliteit in de selectie gaan vervullen. Allemaal leuk en aardig zo een schaduwelftal, maar dan moeten het wel haalbare spelers zijn die je direct in de basis kan laten meedraaien.

Ajax kennende zal het wel weer een flinke sof worden.

FrankvdM
10-08-2007, 15:22
Er wordt hier weer een Zlatan'tje met ons uitgehaald godvertyfus. Dat hele bericht op Ajax.nl is een soort voorbereiding op het harde nieuws dat de beste speler van de huidige Nederlandse competitie even 10 voor 12 bij ons weggerukt wordt. Je kan er natuurlijk op rekenen dat die Madrileense geldsmijters er nog makkelijk een paar miljoenen bij willen doen.

Lekker hoor. En een vervanger, wie the fuck in godsnaam, mag niet eens meespelen in de belangrijkste wedstrijden van dit moment>> voorronde CL.

Als er nog eens iemand een persconferentie geeft om wereldkundig te maken dat hij blijft stel ik voor om 'm te ontvoeren tot de transfermarkt op slot zit.

rkrijger
10-08-2007, 15:27
ajax.nl is t-r-a-a-g...

Roy de Jong
10-08-2007, 15:28
ajax.nl is t-r-a-a-g...

Mischien komt dat omdat Sneijder al weg is....lol

*NERAZZURRI*
10-08-2007, 15:39
27 miljoen voor Sneijder zal het wel worden. Maar als er GODVERDOMME geen groot talent of een grote naam (Milevskiy) voor terugkomt zijn we doomed... :x

En zou Sneijder meedoen tegen Praag? Dat maakt toch niet uit voor zijn CL-seizoen bij Madrid?

Wat een SCHIJTclub is Madrid trouwens. Dat het nog maar eens gezegd is. Echt, ik haat die achterlijke ***club.

Kan Ajax Riquelme niet halen? Die gaat anders naar Fenerbahce of Olympiakos gok ik, dan kunnen wij hem toch ook wel een riant salaris bieden met al die miljoenen? Speelt ie CL waarschijnlijk. Ten Cate spreekt Spaans.

Ach ja, wens - vader - gedachte, enzo...

***!!

Roy de Jong
10-08-2007, 15:45
Als Sneijder uitkomt in de voorronde CL dan mag hij niet voor Real uitkomen in de CL.

rkrijger
10-08-2007, 15:47
Op vi.nl:

Suarez: "Ik blijf zeker nog 1 seizoen bij Ajax!"

LOL!

Alexander D
10-08-2007, 15:53
De huidige kop op VI spreekt boekdelen.

Zal in het weekend wel rond zijn. Sneijder kan zaterdag toch niet spelen.

Rotterdam5314
10-08-2007, 15:53
@ nera

Wat was ook al weer die site van die englse profcoach variant????

Weet je trouwens ook of er een spaanse is???

Marcel v/d H.
10-08-2007, 16:13
'Berg voor 3,8 miljoen euro naar Groningen'

Geschreven door Robert Smid op vrijdag, 10 augustus om 14:43
FC Groningen heeft de transfer van Markus Berg definitief voltooid, aldus de Zweedse krant Aftonbladet. De aanvaller komt voor een bedrag van 3,8 miljoen euro over van IFK Göteborg.

Mocht de overgang officieel beklonken zijn, dan is de 20-jarige Berg verreweg de duurste speler uit de geschiedenis van FC Groningen. Vorig seizoen werd dit record al gebroken door Luis Suárez, die destijds voor 1,6 miljoen euro werd gekocht van het Uruguayaanse Nacional.

FC Groningen zit al langer achter de Zweedse jongeling aan. De club was echter niet de enige die interesse toonde in de aanvaller. Ook Olympique Marseille, Stade Rennes en Paris Saint-Germain zien in de spits een perfecte versterking.

Berg is momenteel met dertien doelpunten uit zestien wedstrijden de topscorer van de Zweedse competitie, genaamd Allsvenskan. In de tweede voorgaande seizoenen kwam de aanvaller tot zeven treffers in 36 competitieduels voor de huidige nummer vijf op de ranglijst.

Dennis Oosterhuis
10-08-2007, 16:34
Wel ironisch dat er zojuist de nieuwe Ajax Life op m'n mat valt met op de voorpagina in grote letters:

"Winnen met Wesley"

:?

FrankvdM
10-08-2007, 16:42
Wel ironisch dat er zojuist de nieuwe Ajax Life op m'n mat valt met op de voorpagina in grote letters:

"Winnen met Wesley"

:?

Oh post nog niet opgehaald. Had beter 'Zwaai maar naar Wesley' kunnen staan vrees ik.

*NERAZZURRI*
10-08-2007, 16:42
@ nera

Wat was ook al weer die site van die englse profcoach variant????

Weet je trouwens ook of er een spaanse is???

Ehm, ik denk dat je iemand anders moet hebben, aangezien ik niet weet wat je bedoeld. Weet nog dat je vroeg om buitenlandse profcoach-achtige spellen maar ik heb daar nooit op gereageerd dus was waarschijnlijk iemand anders.

Rotterdam5314
10-08-2007, 16:48
Ehm, ik denk dat je iemand anders moet hebben, aangezien ik niet weet wat je bedoeld. Weet nog dat je vroeg om buitenlandse profcoach-achtige spellen maar ik heb daar nooit op gereageerd dus was waarschijnlijk iemand anders.


ik dacht dacht jij me die engelse had gegeven. Hmm was het toch iemand anders...

Rotterdam5314
10-08-2007, 16:50
Nee, en dat deed ik ook niet. Maar ja toen begon je toch weer, en tsja dan moet ik er toch nog iets op terug zeggen natuurlijk. En probeer eerst eens normaal te typen/verschil tussen jou/jouw voordat je mensen dom gaat noemen.:lol: En oprotten? Waarom? Als de meeste hier willen dat ik oprot had ik al lang weggeweest, voor jou is dat blijkbaar niet genoeg.:twisted:



:lol::lol:
Maar goed hier komen we toch nooit uit.
Heet je online ook rotterdam5314? Dan kunnen we een keer pes6 tegen elkaar, kan ik effe je ass whoopen en dan heeft er toch nog iemand gewonnen.:twisted:(y)8)

Nee kan nu niet spelen online.. Heb me x360 verkocht en heb ook geen PS2 meer. zodra de nieuwe uitkomt op de ps3 kunnen we wel tegen elkaar spelen... Online heb ik nog geen naam want speel nooit online.. Pes wil ik uiteraard best tegen je spelen...maar geduld tot de nieuwe uitkomt dan maar. typfoutjes moet je niet op letten. tyup aardig snel en dan vergeet ik nog wel eens een lettertje...zo erg is dat niet want je weet precies wat ik bedoel..

FrankvdM
10-08-2007, 16:50
Wel ironisch dat er zojuist de nieuwe Ajax Life op m'n mat valt

Moet je Davids trouwens zien op de selectieposter. Hebben ze digitaal erin gezet. :mrgreen: Lijkt net een wassen beeld ofzo haha.

Erwin vd H
10-08-2007, 16:53
Ehm, ik denk dat je iemand anders moet hebben, aangezien ik niet weet wat je bedoeld. Weet nog dat je vroeg om buitenlandse profcoach-achtige spellen maar ik heb daar nooit op gereageerd dus was waarschijnlijk iemand anders.Even googlen op fantasy football en deze kwam er als eerste uitrollen: http://fantasy.premierleague.com/ Geen idee verder hoe het werkt ofzo, maar je moet nog wel vandaag inschrijven!

gompier
10-08-2007, 16:54
Ajax wil 20 miljoen + Guti voor Sneijder (http://www.voetbalmax.nl/gossip/ajax-wil-20-miljoen-+-guti-voor-sneijder.htm)

Door: Sam
Datum: 10 Augustus, 2007
http://www.voetbalmax.nl/plugins/p2_news/print.gif Print (http://www.voetbalmax.nl/plugins/p2_news/printarticle.php?p2_articleid=10067) http://www.voetbalmax.nl/plugins/p2_news/email.gif Email (http://www.voetbalmax.nl/gossip/p2_articleid/10067/p2_action/emailarticle)

De geruchten rond de transfer van Wesley Sneijder van Ajax naar Real Madrid circuleren flink. De Ajacieden vragen 30 miljoen voor de middenvelder, Real biedt 24 miljoen.

Ajax zou bijvoorbeeld eventueel wel bereid zijn om een financiele vergoeding plus een middenvelder van Real te krijgen voor Sneijder. Zo zou Guti naar Ajax mogen verkassen, de speler is overbodig geworden bij de Spaanse landskampioenen.

Bron: http://www.voetbalmax.nl/gossip/ajax-wil-20-miljoen-+-guti-voor-sneijder.htm :-?:roll:

wezz
10-08-2007, 16:57
Wat een onzin.

Net of Guti naar Nederland wil.
Niet dat ik zit te wachten op die Barbie, maar toch.

Dennis Oosterhuis
10-08-2007, 16:58
Moet je Davids trouwens zien op de selectieposter. Hebben ze digitaal erin gezet. :mrgreen: Lijkt net een wassen beeld ofzo haha.
Ja.. :D En waar is Suarez?? :p

Dennis Oosterhuis
10-08-2007, 16:59
Guti?? Die lulhannes wil ik echt niet in Amsterdam zien, hoor! Misschien een aardig goede voetballer, maar een verwend nest tot en met! :?

gompier
10-08-2007, 17:02
Wat een onzin.

Net of Guti naar Nederland wil.
Niet dat ik zit te wachten op die Barbie, maar toch.
Denk dat je het ook inderdaad met een hele grote korrel zout moet nemen...

Herjan
10-08-2007, 17:05
Enkele off-topic berichten/kinderachtige reacties verwijderd en oproep aan iedereen (de één wat meer dan de ander) om inhoudelijk en volwassen verder te discussiëren.

Burkie
10-08-2007, 17:07
Van mij mag Guti komen hoor, prima voetballer.

Maar die heeft een veel te groot ego om naar het nietige Ajax te verkassen. ;)

Ik schat de kans dat die komt op 0%.

Rotterdam5314
10-08-2007, 17:13
Guti speelt trouwerns in de voorbereiding erg goed.. De trainer is tevreden over hem.. dus een groot onzin bericht.. ach de bron was al duidelijk genoeg lijkt me

wezz
10-08-2007, 17:14
Guti is net zo'n Medunjanin, kan voetballen als de beste maar het komt er maar weinig uit.

Daarbij behoorlijk lui/te groot ego. Was wel grappig toen die Gravesen er nog speelde, rende zich 90 minuten lang helemaal kapot, en dan had je daarnaast Guti die je dan telkens zn haar zag goed doen. :lol:

Maar tegen Barcelona bijv. was hij echt heel goed.

Lex v/d Moolen
10-08-2007, 18:17
Guti? Alsjeblief niet zeg. Verwend nest.

rkrijger
10-08-2007, 19:09
Oh post nog niet opgehaald. Had beter 'Zwaai maar naar Wesley' kunnen staan vrees ik.

"Wuiven met Wesley!"
Dat allitereert beter! ;-)

wezz
10-08-2007, 19:51
Kijk eens hoe blij ie is. (y)8-)

http://www.ajax.nl/upload_mm/f/d/1/63743_fullimage_suarez_01.jpg
http://www.ajax.nl/upload_mm/6/6/c/63744_fullimage_suarez_02.jpg

Nummer 16? Dat had Rommedahl toch al. :confused:
EDIT: nee dus, dat was 19..zou toch zweren dat het 16 was lol..

Maar goed ik zie dat Sneijder nog steeds niet verkocht is, nog effe volhouden! Gewoon de telefoon eruit trekken tot woensdag.:lol:

John Sital
10-08-2007, 20:14
tja waar rook is is vuur, ik hoop het niet maar vrees dat sneijder toch gaat, vrees alleen dat een eventuele vervanger niet makkelijk geregeld zal worden wil je iemand met ongeveer dezelfde kwaliteiten halen.

Burkie
10-08-2007, 20:38
Was net bij wat amateurvoetbal aan het kijken en, zoals wel vaker, liep Lindenbergh daar ook rond. Stond nog in dubio om te vragen of die zich niet voor moest bereiden voor de JC schaal van morgen. :D;)

Roy de Jong
10-08-2007, 20:38
Chelsea en Alex strijken laatste plooien glad

10/8/2007 21:21

José Mourinho kan definitief een beroep gaan doen op Alex (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46870/typeofpage=40054/sc=2ceb92). Over Arjen Robben (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=33839/typeofpage=40054/sc=9778b3) wilde de Chelsea-coach niets kwijt.
Voor de transfer van Alex (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46870/typeofpage=40054/sc=2ceb92) bleek een langere adem noodzakelijk dan verwacht. PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8) en Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) hoefden niet lang te onderhandelen, omdat de afspraken al eerder waren gemaakt. En ook van de Braziliaanse verdediger hoefde geen problemen verwacht te worden.
Dat de afronding van de overgang lang op zich deed wachten, lag meer gelegen in de houding van de Britse autoriteiten. Omdat Alex (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46870/typeofpage=40054/sc=2ceb92) niet voldeed aan de officiële eisen voor een werkvergunning, moest er een beroepszaak aan te pas komen. Die viel positief uit, zodat Alex (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46870/typeofpage=40054/sc=2ceb92) uit Brazilië kon terugkeren om zijn handtekening te zetten onder een contract dat hem de komende drie jaar op Stamford Bridge houdt. Of Alex (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46870/typeofpage=40054/sc=2ceb92) bij Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) met oud-PSV'er Robben (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=33839/typeofpage=40054/sc=9778b3) komt te spelen, is nog de vraag. De linksbuiten wordt in verband gebracht met Real Madrid. 'Ik kan er niet over praten', aldus Mourinho. 'Tot 31 augustus is alles mogelijk met spelers die komen dan wel vertrekken. Zijn situatie bestaat voor een belangrijk deel uit speculaties, waarvan een deel klopt. We moeten nog even afwachten.'

http://www.vi.nl/e.gif

Bron :http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95711/sc=3a4e2f


Dus ook bij PSV rommelt het nu....

Burkie
10-08-2007, 20:45
Dus ook bij PSV rommelt het nu....

Uhmm.. waar doel je op?!

Roy de Jong
10-08-2007, 20:49
Uhmm.. waar doel je op?!

Alex zou eerder niet naar Chelsea kunnen omdat de lokale instanties voor zijn werkvergunning niet mee werkten. Wat zou beteken dat Alex mischien nog even zou blijven in Eindhoven.
Nu zijn alle papieren zo goed als rond en is het vertrek van Alex nabij.

Dat is in mijn ogen toch een spil in de verdediging van PSV die niet zomaar opgevangen kan worden.

pokalapoketl
10-08-2007, 20:51
Iets zegt mij dat het niet als verrassing komt in Eindhoven en omstreken... :rolleyes:

Burkie
10-08-2007, 20:53
Nee... dat Alex bij PSV zou vertrekken was toch wel al een tijdje duidelijk leek mij.

Maar goed, je hebt wel gelijk met het feit dat PSV dé spil in de verdediging mist nu.

Roy de Jong
10-08-2007, 20:55
Nee... dat Alex bij PSV zou vertrekken was toch wel al een tijdje duidelijk leek mij.

Maar goed, je hebt wel gelijk met het feit dat PSV dé spil in de verdediging mist nu.

Daar doelde ik nu dus ook op ;-)

wezz
10-08-2007, 20:57
Ik lees net dat Madrid bezig is met Van der Vaart. Al in de afrondende fase.:confused: Clausule van 15 miljoen in zn contract zie ik.

Ik zou het sowieso vreemd vinden als ze 30 miljoen neertellen voor Sneijder, terwijl Van der Vaart ''maar'' 15 miljoen moet kosten.

Roy de Jong
10-08-2007, 21:04
Ik lees net dat Madrid bezig is met Van der Vaart. Al in de afrondende fase.:confused: Clausule van 15 miljoen in zn contract zie ik.

Ik zou het sowieso vreemd vinden als ze 30 miljoen neertellen voor Sneijder, terwijl Van der Vaart ''maar'' 15 miljoen moet kosten.

Ik hoop toch echt voor Sneijder dat de transfer naar Madrid doorgaat, anders is het weer een mislukte (droom)transfer voor Sneijder die stuk loopt.
Voor Ajax en de Nl-competitie hoop ik dat hij blijft natuurlijk.


ps, wat is je bron?

Dennis Oosterhuis
10-08-2007, 21:06
Mooi, als ze Van der Vaart kopen, kan Sneijder mooi bij Ajax blijven. Al staat er natuurlijk geen maat op de kooplust van Madrid... :?

Roy de Jong
10-08-2007, 21:07
NOS teletekst meldt net dat de clubs eruit zijn en dat Alex definitief naar Chelsea vertrekt.

wezz
10-08-2007, 21:11
Ja het moet in de Spaanse media staan, ik lees het ook maar op Ajax netwerk hehe.

http://www.as.com/articulo/futbol/Madrid/negocia/Van/der/Vaart/Holanda/dasftb/20070810dasdaiftb_32/Tes/

Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd voor Van der Vaart zou gaan hoor, zeker voor 15 miljoen minder. Toch een heel stuk verder/getalenteerder natuurlijk, eerlijk is eerlijk. Laten we hopen voor Ajax dat Madrid dat dit keer ook eens inziet.

Roy de Jong
10-08-2007, 21:14
Ja het moet in de Spaanse media staan, ik lees het ook maar op Ajax netwerk hehe.

http://www.as.com/articulo/futbol/Madrid/negocia/Van/der/Vaart/Holanda/dasftb/20070810dasdaiftb_32/Tes/

Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd voor Van der Vaart zou gaan hoor, zeker voor 15 miljoen minder. Toch een heel stuk verder/getalenteerder natuurlijk, eerlijk is eerlijk. Laten we hopen voor Ajax dat Madrid dat dit keer ook eens inziet.

Ach wie weet... Mischien kopen ze ze allebei wel.

wezz
10-08-2007, 21:19
Ohja..dat kan natuurlijk ook...
Ja ik zie ze er wel voor aan hoor, ik las laatst dat ze in principe nog 90 miljoen kunnen uitgeven. :lol: Waarom niet zou je zeggen.

Zou wel grappig zijn, Drenthe, Sneijder, Van der Vaart, Robben en van Nistelrooy allemaal spelend in Madrid. Al denk ik toch dat het voor Sneijder zelf beter is om eerst een tussenstap te maken, technisch kan hij makkelijk mee natuurlijk, maar goed er komt toch wel meer bij kijken. Al is Madrid natuurlijk een droom voor die gasten.

Zie net dat Vayrinen naar Derby County verkast. Toch wel vreemd van PSV, heb dat toch altijd een hele goede voetballer gevonden. Vooral in zn Heerenveen tijd, ook een hele slimme speler. Puur voor de breedte had ik liever hem als een Delorge, al is die natuurlijk gehaald voor een andere positie, maar toch.

Burkie
10-08-2007, 21:59
Ik hoorde trouwens vanavond langs de voetbalvelden verschillende mensen zeggen dat Sneijder op Schiphol gesignaleerd is...

Een bron heb ik dus niet, maar *mocht* het waar zijn dan is het wel duidelijk waarom ie daar was.

gompier
10-08-2007, 22:04
Real gaat V.d. Vaart halen, mochten ze er niet uit komen met Sneijder. Was net op sportjournaal. Of of dus, niet en en....

Sportief wel ontzettend balen als Sneijder vertrekt. Financieel gezien is het echter wel beter als hij nu gaat i.p.v. volgend jaar voor een gelimiteerdere som...

Dennis Oosterhuis
10-08-2007, 22:14
Mocht Sneijder dan toch gaan, laat Ajax dan Raffie binnen proberen te halen... :)

Lex v/d Moolen
10-08-2007, 23:35
Mocht Sneijder dan toch gaan, laat Ajax dan Raffie binnen proberen te halen... :)

Dat zou fantastisch zijn. Maar heb altijd begrepen dat hij graag in Spanje wil voetballen.

*NERAZZURRI*
11-08-2007, 03:30
Dat zou fantastisch zijn. Maar heb altijd begrepen dat hij graag in Spanje wil voetballen.

En ik heb begrepen dat VD Vaart z'n grote financiële klapper nog niet gemaakt heeft... Die gaat ÉCHT niet terug naar Ajax op dit moment. Ik denk serieus dat Riquelme nog eerder af komt bouwen bij Ajax, en die kans is al minder dan nul.

Wat moet dat schijtmadrid trouwens ineens met al die Nederlanders? Beetje Barcelona na-apen... En wat een geld geven ze uit... :roll: Als ze Sneijder voor 30 en Quaresma voor ook zoiets halen geven ze volgens mij net zo veel uit als Atletico en Liverpool samen deze zomer...

Hugo R
11-08-2007, 08:15
Tja lijkt me toch ook dat ze dan beter voor v.d. Vaart kunnen gaan. De helft goedkoper en misschien wel net iets verder al dan Sneijder.

FrankvdM
11-08-2007, 08:27
Was net bij wat amateurvoetbal aan het kijken en, zoals wel vaker, liep Lindenbergh daar ook rond. Stond nog in dubio om te vragen of die zich niet voor moest bereiden voor de JC schaal van morgen. :D;)

Was hij zich niet gewoon aan het orienteren op een nieuwe club? ;-)

Lex v/d Moolen
11-08-2007, 09:01
Ik denk serieus dat Riquelme nog eerder af komt bouwen bij Ajax, en die kans is al minder dan nul.
Geloof ik ook niet echt in. Als hij al gaat afbouwen dan is dat eerder gewoon in Argentinië denk ik.
Ik zou Kennedy overigens wel eens op 10 willen zien spelen, misschien vanavond krijgt hij de kans.

FrankvdM
11-08-2007, 09:51
Marca beweert dat de deal al rond is. 25 miljoen.

EL AJAX ACEPTA LA OFERTA BLANCA POR 25 MILLONES
Sneijder será el
próximo fichaje (http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1025508.html)

Mr. Incredible
11-08-2007, 10:06
25 miljoen? Nou nou, dat was een flink robbertje vechten, zoals Van Geel het noemde... Nou maar afwachten wat er voor terugkomt. Er zouden dit weekend al onderhandelingen plaatsvinden met spelers van buitenlandse clubs. Eindhovens Dagblad meldt trouwens dat er interesse is in Afellay en/of Aissati. Lijkt me onhaalbaar.

FrankvdM
11-08-2007, 10:20
25 miljoen? Nou nou, dat was een flink robbertje vechten, zoals Van Geel het noemde... Nou maar afwachten wat er voor terugkomt. Er zouden dit weekend al onderhandelingen plaatsvinden met spelers van buitenlandse clubs. Eindhovens Dagblad meldt trouwens dat er interesse is in Afellay en/of Aissati. Lijkt me onhaalbaar.

Aissati zou natuurlijk een zeer goeie versterking zijn. Maar psv is niet gek idd, die laten hem nooit gaan. Zeker niet voor veel minder dan wat Sneijder opgeleverd heeft.

Kijk transfers die gebeuren nou eenmaal, maar wat ik zo zuur vind is dat een week voor aanvang van de competitie een fundament in de selectie uit je team wordt gerukt. Sneijder was iemand die het verschil maakte, net als Perez, en die zijn dan allebei weg.:roll: Edje ook nog geblesseerd. Gaan weer een hoop punten verloren zo in de periode voor de winterstop.

Burkie
11-08-2007, 11:43
Waarom zou PSV Aissati niet laten gaan? Die heeft nog maar een contract voor één seizoen en wat ik heb begrepen is dat nog een veredeld jeugdcontract. Aissati gaat niet bijtekenen dus als PSV slim is pakken ze nu nog een paar miljoen.

FrankvdM
11-08-2007, 11:51
Waarom zou PSV Aissati niet laten gaan? Die heeft nog maar een contract voor één seizoen en wat ik heb begrepen is dat nog een veredeld jeugdcontract. Aissati gaat niet bijtekenen dus als PSV slim is pakken ze nu nog een paar miljoen.

Ah dat wist ik niet. Dacht dat die nog minstens een paar jaar onder contract stond eigenlijk. Maar hoe kan het dat psv hem dan nog niet voor langer heeft gestrikt?

*NERAZZURRI*
11-08-2007, 11:57
Ajax moet Aissati halen. Alles er aan doen. Dat is imo dé Sneijderwaardige vervanger die nog haalbaar is ook. En je verzwakt PSV drastisch.

wezz
11-08-2007, 12:01
Zou wel een goede zet zijn als ze het tenminste proberen.

Ik heb het dan over Aissati natuurlijk, toch 1 van de weinige spelers in Nederland die ik echt graag zou zien op dit positie. Daar mogen ze wat mij betreft ook veel geld tegenaan smijten.

Ik hoop trouwens ook dat ze bij die 30 miljoen blijven, dat hij weg gaat is al erg genoeg, je hoeft Real ook weer niet te helpen.

Marcel v/d H.
11-08-2007, 12:06
Denk toch echt niet dat PSV Aissati aan Ajax gaat verkopen. Als dat klopt van dat veredelde jeugdcontract dan proberen ze hem wel in het buitenland te verkopen denk ik en niet aan een directe concurrent.

Mr. Incredible
11-08-2007, 13:07
Ajax.nl meldt dat Real het bod op Sneijder heeft ingetrokken

Ajax verwerpt ultimatum Real Madrid


Amsterdam, 11 aug 2007
Ajax heeft een ultimatum van Real Madrid inzake de transfer van Wesley Sneijder verworpen. Hierop heeft de Spaanse club zijn bod op de middenvelder van Ajax ingetrokken.

Ajax heeft woensdagavond een officieel bod van Real Madrid ontvangen voor de overgang van Wesley Sneijder voor een bedrag van €24 miljoen. In een fax werd gesteld dat Sneijder voor 24 augustus in Spanje speelgerechtigd moest zijn.

Ajax heeft vervolgens de aanvankelijke vraagprijs verlaagd van €30 miljoen naar €27 miljoen. Daarop heeft Real Madrid op vrijdagavond 19:00 uur gereageerd met de boodschap dat over het bod niet te onderhandelen viel. Vervolgens werd er plotsklaps een ultimatum gesteld om binnen drie uur te beslissen met een 'ja' of 'nee'.

Ajax wenst zich echter niet onder druk te laten zetten en heeft het ultimatum verworpen. Hierop heeft Real Madrid het bod ingetrokken.


Wordt ongetwijfeld vervolgd...

FrankvdM
11-08-2007, 13:24
Ajax.nl meldt dat Real het bod op Sneijder heeft ingetrokken

Ajax verwerpt ultimatum Real Madrid


Amsterdam, 11 aug 2007
Ajax heeft een ultimatum van Real Madrid inzake de transfer van Wesley Sneijder verworpen. Hierop heeft de Spaanse club zijn bod op de middenvelder van Ajax ingetrokken.

Ajax heeft woensdagavond een officieel bod van Real Madrid ontvangen voor de overgang van Wesley Sneijder voor een bedrag van €24 miljoen. In een fax werd gesteld dat Sneijder voor 24 augustus in Spanje speelgerechtigd moest zijn.

Ajax heeft vervolgens de aanvankelijke vraagprijs verlaagd van €30 miljoen naar €27 miljoen. Daarop heeft Real Madrid op vrijdagavond 19:00 uur gereageerd met de boodschap dat over het bod niet te onderhandelen viel. Vervolgens werd er plotsklaps een ultimatum gesteld om binnen drie uur te beslissen met een 'ja' of 'nee'.

Ajax wenst zich echter niet onder druk te laten zetten en heeft het ultimatum verworpen. Hierop heeft Real Madrid het bod ingetrokken.


Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Zo de klere, de verwikkelingen volgen elkaar echt snel op nu. Dit is trouwens echt goed nieuws. Hoop dat ze aftaaien!

Lex v/d Moolen
11-08-2007, 13:49
Heel mooi nieuws zou dat zijn. Het was natuurlijk een bak geld wat je goed kon gebruiken met oog op de toekomst. Als je het zo bekijkt is heteen gemiste kans,
Maar ik ben supporter en voetballiefhebber en zie dus liever Sneijder nog een jaar spelen. Bovendien heb je met Sneijder een grotere kans op resultaten dan met een vervanger, al blijft dat moeilijk te voorspellen. En resultaten halen verdient als club ook goed.


Zou Madrid nu achter v/d Vaart aangaan?

wezz
11-08-2007, 13:51
8)

Goed van ze, pff ultimatum, gewoon 30 miljoen betalen en anders pech!
We moeten natuurlijk ook niet te vroeg juichen, kan nog alle kanten op. Sneijder zelf zal wel flink balen, maar ach.

Laat ze Van der Vaart maar lekker halen.

FrankvdM
11-08-2007, 13:55
Zou Madrid nu achter v/d Vaart aangaan?

Goeie kans van ja. Kost ze ook een stuk minder denk ik. VI maakt zichzelf trouwens wel behoorlijk belachelijk met dat achterhaalde nieuws. Al weet ik hoe lastig het is om in het weekend de site een beetje bij te laten houden. Maar kom op.

Lex v/d Moolen
11-08-2007, 14:00
Psv mag overigens idd wel eens die Aisatti een verbeterd contract geven. Of zou hij zelf iets anders willen en aanbiedingen van Psv naast zich hebben neergelegd?

wezz
11-08-2007, 14:07
Derksen zei toen dat hij zelf niet wilde verlengen, mja Derksen...
Ik vraag me wel af, stel Ajax heeft echt interesse, hoe duur Aissati dan zou moeten kosten. Nog 1 jaar onder contract? Misschien staat daar ook nog wel een afkoopsom in. Heb zelf het idee dat ze daar liever kiezer voor spelers als Afellay, Mendez enz. En zelf vond die Aissati het ook niet bepaald ''leuk'' dattie werd verhuurd als ik m soms eens hoorde in een interview. Dus ach wie weet, volgend jaar misschien, of als Sneijder alsnog vertrekt.... Al zou dat wel de blunder van de eeuw zijn van PSV.

Wel vreemd van Madrid trouwens, eerst Sneijder helemaal gek maken, en dan het bod weer intrekken.:?

Lex v/d Moolen
11-08-2007, 14:52
Schijnt dat Real al met v/d Vaart bezig was tegelijkertijd of al voor Sneijder. Zo gaat dat tegenwoordig... In dit geval lullig voor Sneijder idd
Hoop alleen maar dat Wesley prof genoeg is om zich alsnog een jaar voor Ajax vol in te zetten, maar dat komt wel goed denk ik.
Bijkomend voordeeltje voor Ajax zou wel zijn dat ze nog wat opleidingkosten gaan vangen mocht v/d Vaart naar Madrid verkassen :)

John Sital
11-08-2007, 16:43
zo sneijder blijft toch:p
wie noemen jullie komend seizoen eigenlijk als degradatie kandidaten?

Burkie
11-08-2007, 16:50
- VVV
- Excelsior
- Sparta

Burkie
11-08-2007, 17:08
Voor de geinteresseerden, AZ - Inter is nu bezig en wordt uitgezonden op RTV-NH.

Voor de mensen die niet in Noord-Holland wonen.. geen id. ;)

kazlatan
11-08-2007, 17:11
Ajax.nl meldt dat Real het bod op Sneijder heeft ingetrokken

Ajax verwerpt ultimatum Real Madrid


Amsterdam, 11 aug 2007
Ajax heeft een ultimatum van Real Madrid inzake de transfer van Wesley Sneijder verworpen. Hierop heeft de Spaanse club zijn bod op de middenvelder van Ajax ingetrokken.

Ajax heeft woensdagavond een officieel bod van Real Madrid ontvangen voor de overgang van Wesley Sneijder voor een bedrag van €24 miljoen. In een fax werd gesteld dat Sneijder voor 24 augustus in Spanje speelgerechtigd moest zijn.

Ajax heeft vervolgens de aanvankelijke vraagprijs verlaagd van €30 miljoen naar €27 miljoen. Daarop heeft Real Madrid op vrijdagavond 19:00 uur gereageerd met de boodschap dat over het bod niet te onderhandelen viel. Vervolgens werd er plotsklaps een ultimatum gesteld om binnen drie uur te beslissen met een 'ja' of 'nee'.

Ajax wenst zich echter niet onder druk te laten zetten en heeft het ultimatum verworpen. Hierop heeft Real Madrid het bod ingetrokken.


Wordt ongetwijfeld vervolgd...


Uhm als dat waar is.......
Real smijt altijd al met geld, maar die 3 miljoen extra is ineens teveel? :???:
Natuurlijk is het goed nieuws voor mij :-D

Burkie
11-08-2007, 17:17
AZ op 1-0, Cziommer.

AZ de betere ploeg tot nu toe..

Burkie
11-08-2007, 17:24
Inter krijgt een lesje in voetbal... :D

Ennn kijk eens aan bij Aston Villa - Liverpool wie er op de bank zit:

Substitutes


30 Itandje,
04 Hyypia,
10 Voronin,
19 Babel,
22 SissokoDie nummer 19 komt bekend voor!

Roy de Jong
11-08-2007, 17:33
2-0! Go AZ!

Lex v/d Moolen
11-08-2007, 17:35
Voor de geinteresseerden, AZ - Inter is nu bezig en wordt uitgezonden op RTV-NH.

Voor de mensen die niet in Noord-Holland wonen.. geen id. ;)Casema heeft volgens mij alle regiozenders in hun digitale pakket.

2-0 nu

wezz
11-08-2007, 17:45
2-0? Hehe, pijnlijk voor Nera.:wink:

Ben trouwens wel benieuwd of Huntelaar nou speelt dalijk, ben zowiezo benieuwd met wat ze op de proppen komen. Ik zie Henk er best voor aan om Stam, Huntelaar etc gewoon op de bank te zetten.

Erwin vd H
11-08-2007, 17:52
Voor de geinteresseerden, AZ - Inter is nu bezig en wordt uitgezonden op RTV-NH.

Voor de mensen die niet in Noord-Holland wonen.. geen id. ;)Casema digitale tv, dan heb je ook al die regiozenders erbij. Voor het eerst dat ik een andere kijk dan Utrecht tv:wink:.

gompier
11-08-2007, 17:57
Live-stream staat hier:
http://wwitv.com/portal.htm? :mrgreen:

gompier
11-08-2007, 18:14
4-1 :shock::shock::mrgreen::twisted:

Pieter V
11-08-2007, 18:23
Live-stream staat hier:
http://wwitv.com/portal.htm? :mrgreen:
Handige site, bedankt :).

Roy de Jong
11-08-2007, 18:23
Erg leuke wedsrijd om naar te kijken, die italianen hebben niets te vertellen.

Tom L.
11-08-2007, 18:25
Welkom bij de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal, u kunt nu bieden op een shirt gesigneerd door alle NEC spelers

:roll:

Roy de Jong
11-08-2007, 18:30
Wat een kansen laat AZ nog liggen zeg!

@Tom - Meen je dat echt joh? (van dat shirt)

Pieter V
11-08-2007, 18:33
Wat een ***ploeg dat Inter :).

Marcel v/d H.
11-08-2007, 18:35
Jemig dat verwacht je ook niet zeg!

Tom L.
11-08-2007, 18:38
@Tom - Meen je dat echt joh? (van dat shirt)

Ja hoor, Mario Been zit in de studio.

En sinds wanneer huren ze een of andere bel-spel-trien in om live te gaan tijdens de uizending? :???:

wezz
11-08-2007, 18:39
Opstellingen
Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Stam, Vermaelen, Colin; Gabri, Heitinga, Emanuelson; Kennedy, Huntelaar, Rommedahl
PSV: Gomes; Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld; Afellay, Simons, Aissati, Mendez; Bakkal, Reis

Hmm Gomes kan toch spelen, minder.
En Huntelaar speelt ook gewoon, net als Stam.

Pascal Barroso
11-08-2007, 18:41
Alle wedstrijden op sbs zijn voorzien van belspel inclusief trien. Bij het Amsterdam Tournament zag je dan beelden van Sneijder en dan volgde de vraag: wie maakte de 2-0?

Marcel v/d H.
11-08-2007, 18:50
Je moet het ook niet te lastig maken he, dan bellen er te weinig mensen.

Tom L.
11-08-2007, 18:51
Ik krijg nu al jeuk van deze uitzending. Net Hans Kraaij Jr. die uitgebriede vragen gaat stellen aan die kinderen van de Johan Cruijf Foundation :roll: .

Ben eens benieuwd wat voor clown dadelijk commentaar gaat geven.

wezz
11-08-2007, 19:41
Gabri!!!!!

Mik. V
11-08-2007, 19:43
Jaaaah, De dik verdiende 1-0!!

Tom L.
11-08-2007, 19:50
Op zich best boeiende wedstrijd. Vallen me toch een paar dingen op:
- waarom speelt Huntelaar met dit weer in hemelsnaam met lange mauwen?
- paar overtredingen waarvoor best een gele kaart gegeven had mogen worden (Heitinga)
- waarom speelt Addo nog bij PSV?

wezz
11-08-2007, 19:53
Rust, 1-0 !

Ajax begon sterk, maar een echte kans kan ik me niet herrineren. Bakkal had natuurlijk die kopbal, en ook nog dat schot.

Huntelaar weer veels te weinig gezocht, geen enkele bruikbare voorzet. Rommedahl ook te weining gezocht, 1 steekbal en hij is er langs die snelheid van 'm. Bakircioglu doet het wel aardig, in het begin nog die slimme vrije trap.

Colin is verdedigend toch wel goed moet ik zeggen, aanvallend zie je 'm niet, maar verdedigend doet ie het prima. En Vermaelen is natuurlijk weer geweldig, die tackle op Aisatti.8-) Vond Heitinga trouwens ook weer goed.

Nou op naar de tweede helft en nog een keer scoren en niks meer weggeven. Want aan de bal zijn ze natuurlijk nog steeds heel gevaarlijk.

Die spreekkoren voor Sneijder, mooi hoor.8-)

Marcel v/d H.
11-08-2007, 20:13
Jammer dat PSV niet op volle sterkte is voorin Farfan, Kone, Perez, Lazovic, was het wel een leukere wedstrijd geweest denk ik. Ik vind er namelijk (als redelijk neutrale kijker) nog niet veel aan.

Roy de Jong
11-08-2007, 20:20
Jammer dat PSV niet op volle sterkte is voorin Farfan, Kone, Perez, Lazovic, was het wel een leukere wedstrijd geweest denk ik. Ik vind er namelijk (als redelijk neutrale kijker) nog niet veel aan.

Als mede (neurtrale) kijker vind ik er ook niet veel aan. Ajax is wel de betere, zet veel meer druk naar voren, maar het zou voor de wedstrijd leuker zijn als PSV gelijk zou maken.

John Sital
11-08-2007, 20:33
ajax heeft meer veldoverwicht maar echte kansen niet echt veel, en idd psv mist 4 basisspelers

Peter -1984-
11-08-2007, 20:48
Die Heitinga gaat volgens mij echt nog veel kaarten pakken dit seizoen.
Lijkt wel of die elk seizoen agressiever word :? Het is een goeie verdediger maar hij gaat er soms best hard in. In de CL / Uefa heeft ie zo een gele kaart te pakken en dat zou jammer zijn.

Ben benieuwd hoe Ajax het woensdag gaat doen

wezz
11-08-2007, 20:50
Afgelopen, 1-0 gebleven !!!

Wat een spanning weer, het is weer begonnen hoor hehe.

rkrijger
11-08-2007, 21:01
Ajax-supporters gefeliciteerd!
Heb er weinig van gezien. Eigenlijk alleen de laatste 20 minuten. Volgens mij heb ik weinig gemist.

Lex v/d Moolen
11-08-2007, 21:13
Draak van een wedstrijd, had toch het idee dat beide ploegen met de handrem speelde, zeker Ajax. Ajax deed het slim om Aisatti en Afellay te isoleren, daardoor nauwlijks gevaar gezien voor Stekelenburg. Kennedy op links is ook geen optie, hopelijk Suarez snel fit.

pokalapoketl
11-08-2007, 21:15
Suarez zou woensdag toch al moeten kunnen spelen?

Hugo R
11-08-2007, 21:20
Helaas niet kunnen kijken i.v.m. werk, maar blijkbaar niet al te veel gemist.

wezz
11-08-2007, 21:23
Volgens mij wel ja.

Nog effe over de wedstrijd:
Van der Wiel was ook weer goed zeg, die sliding op Bakkal.8-) Groot talent hoor die gozer. Huntelaar vond ik ook goed spelen, jammer dat hij niet echt veel ballen kreeg, ja 1 en die pakte Gomes geweldig. Net als die vrije trap, ongelooflijk wat een redding..

Heitinga ook goed, al was dat opstootje niet nodig en gewoon heel dom. Aisatti deed niets. Maar dat van Afellay was ook niet nodig, hem me toch wel zitten ergeren aan die gast. Grote mond als iemand van Ajax gaat liggen maar zelf ook schwalbe naar schwalbe.

Maar goed, de eerste prijs is alvast binnen. 8-):bier:

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 01:58
Erg leuke wedsrijd om naar te kijken, die italianen hebben niets te vertellen.

Tss, ze landden anderhalf voor de wedstrijd, waren een uur voor de wedstrijd aanwezig en vertrokken direct na de wedstrijd weer met het vliegtuig. Effe wat cash innen en weer pleite.

Ze hadden er overduidelijk helemaal geen zin in, net zoals ze overigens in de rest van de voorbereiding bij vlagen enorm met de pet er naar gooiden. Ook 3-0 verloren tegen Aston Villa. Tsja... Alleen tegen ManU lieten ze hun potentie even zien (en ook maar een helftje).

Het zegt allemaal geen reet, zeker niet als je in je achterhoofd hebt dat teammanager Guido Susini vanmorgen is overleden, wat natuurlijk ook geen positief effect heeft op de motivatie van een elftal.

En AZ speelde alsof hun leven er van af hing. Had ook 't idee dat AZ dacht dat het om een CL-finale ging, zo liepen ze te juichen en te lachen als Inter de bal verspeelde. Maar ik garandeer die klapperende kaasboeren dat als 't om het 'eggie' gaat dat ze geen schijn van kans maken.


Ajax was ook weer saai. Johan Cruijffschaal opheffen graag... Ben in ieder geval blij dat er wedstrijden zijn die weer ergens om gaan. Competities die weer van start gaan en (weliswaar ***-)prijsjes die worden uitgereikt.


En oh ja, Steven Gerrard _0_

starbuck
12-08-2007, 08:23
ajax fans gefeliciteerd, het is welliswaar de minst boeiende en overbodige prijs, die schaal, maar eerlijk is eerlijk als je we tegen ajax spelen dan wil je gewoon winnen.

Zo te lezen ben ik blij dat ik de wedstrijd niet gezien heb, in mijn feestje zaten gelukkig wel voldoende hoogtepunten.8):bier::bier::bier:

Maar goed, het seizoen is gestart, ben benieuwd wat voor zinnigs en onzinnigs er weer in deze thread wordt vermeld.(6)


Lets play bal http://www.kurts-smilies.de/kopfball.gif

FrankvdM
12-08-2007, 10:02
Draak van een wedstrijd, had toch het idee dat beide ploegen met de handrem speelde, zeker Ajax. Ajax deed het slim om Aisatti en Afellay te isoleren, daardoor nauwlijks gevaar gezien voor Stekelenburg. Kennedy op links is ook geen optie, hopelijk Suarez snel fit.

Wedstrijd was dan mss niet hoogstaand, maar de sfeer zat er toch weer lekker in. En drie keer op rij dat betekenisloze schaaltje van psv winnen is toch leuk. Maar 't zou leuker zijn als ze dat schaaltje MET betekenis weer eens binnenhalen.:mrgreen:

Zat tegen vak 410 aan (gisteren aanwezig in 428 ), dat maakt een wedstrijd automatisch al leuker om bij te zijn.

Hoewel ik wel begrijp waarom, vind ik 't toch opmerkelijk dat er steeds minder psv-supporters naar deze wedstrijd komen. Vorig jaar was nog de hele Noord-1 redelijk gevuld, nu was 't nog niet de helft. Wel zaten er waarschijnlijk nog een boel in de neutrale vakken, want ik heb genoeg psv-shirtjes zien lopen rondom de arena. Wat gelukkig nog kan zonder gezeik. Maar veel tegengeluid was er iig niet.

Die uitreikingen van prijzen aan amateurclubs/spelers is trouwens tenenkrommend, maar ja dat hoort bij zo'n knvb-feestje waarschijnlijk.

Lex v/d Moolen
12-08-2007, 10:33
Wel zaten er waarschijnlijk nog een boel in de neutrale vakken, want ik heb genoeg psv-shirtjes zien lopen rondom de arena. Wat gelukkig nog kan zonder gezeik..Idd. Zag ook nog een beeld van vader (met Ajax shirt) en zoon van 4 (met Psv shirt) op z'n schoot :mrgreen:

Winnen van Psv blijft altijd leuk natuurlijk, maar nu is a.s.woensdag toch even belangrijker.
Verdediging en middenveld oogt solide dat zit wel goed denk ik. Aanvallend moet het nog stukken beter, met Sneijder en Suarez erbij moet dat ook wel lukken.

FrankvdM
12-08-2007, 10:44
Idd. Zag ook nog een beeld van vader (met Ajax shirt) en zoon van 4 (met Psv shirt) op z'n schoot :mrgreen:

Winnen van Psv blijft altijd leuk natuurlijk, maar nu is a.s.woensdag toch even belangrijker.
Verdediging en middenveld oogt solide dat zit wel goed denk ik. Aanvallend moet het nog stukken beter, met Sneijder en Suarez erbij moet dat ook wel lukken.

Sneijder erbij is een wereld van verschil. Die gast kan zo goed controleren in een druk middenveld. En dan die gevaarlijke afstandschoten niet te vergeten. Daarom zou het geweldig zijn als ze hem weten te behouden dit jaar, maar dat is duidelijk.

Suarez laten debuteren in zo'n belangrijke wedstrijd is wel een moeilijke beslissing. Maar beter dan Kennedy daar op te stellen denk ik. Hij is, net als Urzaiz, iig weer fit.

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 12:50
Is Rommedahl jullie ook weer positief opgevallen trouwens, jongens? Ik vind het nu al echt een meerwaarde die gozer. Supersnel, ook qua handelingssnelheid bij vlagen, en speelt ook gewoon met z'n kop.

Prima aankoop imo.

Kennedy gaat ook wel goedkomen.

Alexander D
12-08-2007, 13:09
Proficiat voor alle mensen die blij waren dat Ajax gisteren de JC schaal won.

Dennis Oosterhuis
12-08-2007, 13:12
Proficiat voor alle mensen die blij waren dat Ajax gisteren de JC schaal won.
Dank u... :p

Prijs is prijs... :wink:

Alexander D
12-08-2007, 13:20
Dank u... :p

Prijs is prijs... :wink:

Daar zul je zeker anders over gaan denken als ze wel deze prijs pakken maar geen CL gaan spelen. Dan zou je maar wat graag willen dat het andersom was! ;)

wezz
12-08-2007, 13:56
Tsja logisch hè..

Mja het belangrijkste is dat ze van PSV hebben gewonnen, hoewel ik een prijs altijd leuk vind, waren die spelers er niet echt van onder de indruk. Ook niet bij PSV trouwens, leken niet echt teleurgesteld bij die prijsuitreiking, ok het is maar de JCS, maar een traantje hier en daar had ik wel leuk gevonden. :lol: En Stam/Huntelaar wisten niet hoe snel ze die schaal moesten doorgeven, bij Stam was het helemaal erg.:lol:


Ajax test Peruaanse aanvaller Mendoza

12/8/2007 13:46

Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) heeft Andrés Mendoza (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=17923/typeofpage=40054/sc=2e43f9) op proef. De Peruaanse aanvaller traint de komende tijd met de selectie van coach Henk ten Cate.

Mendoza (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=17923/typeofpage=40054/sc=2e43f9) zit zonder contract nadat zijn verbintenis bij Metallurg Donetsk deze maand afliep. De 42-voudig international verhuisde in 2004 naar de club uit Oekraïne, waarvoor hij slechts 42 keer uitkwam, maar wel negentien keer scoorde.

Metalurg verhuurde de 29-jarige Mendoza (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=17923/typeofpage=40054/sc=2e43f9) tussentijds aan Dinamo Moskou en Olympique Marseille. Maar zowel in Rusland als in Frankrijk maakte hij geen indruk laat staan doelpunten.

Bij Club Brugge beleefde Mendoza (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=17923/typeofpage=40054/sc=2e43f9) zijn beste periode. Vanaf het seizoen 1999/2000 voetbalde hij vijf jaar voor de Belgische topclub. Hij maakte 54 doelpunten in 129 competitieduels en slaagde er uitgezonderd zijn eerste seizoen elke competitie in meer dan tien keer te scoren.
Iemand deze gast wel eens zien spelen? Zijn statistieken zien er wel goed uit.
Het is wel weer duidelijk dat ze de hand op de knip houden, en dat terwijl bijv. Cassano maar 1,9 miljoen moet kosten.:lol:

Burkie
12-08-2007, 15:55
Is Rommedahl jullie ook weer positief opgevallen trouwens, jongens? Ik vind het nu al echt een meerwaarde die gozer. Supersnel, ook qua handelingssnelheid bij vlagen, en speelt ook gewoon met z'n kop.

Prima aankoop imo.

Kennedy gaat ook wel goedkomen.

Ik moet zeggen, dat ik te vroeg heb geoordeeld over Rommedahl. Had niet verwacht dat ie zo snel al zo redelijk zou spelen.

Prima zet voor in de breedte, of misschien wel basis als ie zo doorgaat.

Quido
12-08-2007, 16:38
Die Mendoza ... laatste club was dus die waar Co Adriaanse trainer was? Bespeur ik hier een verband?

Burkie
12-08-2007, 16:56
Die Mendoza ... laatste club was dus die waar Co Adriaanse trainer was? Bespeur ik hier een verband?

Hehe..

Op enkele andere sites heb ik vergelijkbare reacties gelezen, maar ik denk toch dat er nu iets te ver gezocht wordt.

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 17:41
Krijg net via via te horen van m'n pa dat Sneijder toch vertrekt. M'n oom is een goeie vriend van Alfons Groenendijk en die zou gebeld zijn door Sneijder met dat nieuws. Zal dus wel waar zijn en snel bekend worden.

Helaas :(

wezz
12-08-2007, 17:44
Co is volgend jaar ook gewoon weer trainer van Ajax, dat is al lang geregeld joh.:lol:

Kan ie mooi met zn maatje van Geel die leegloop volgend jaar opvangen.


Laatste poging Real Madrid voor Sneijder

Mogelijk verhuist Wesley Sneijder tóch naar Real Madrid. De regerend Spaans landskampioen zal naar Amsterdam komen om een nieuw bod op de spelmaker uit te brengen.

Aan het bod van Real Madrid verandert niets. De Koninklijke biedt nog steeds 24 miljoen voor de 23-jarige Ajacied. Maar nieuw aan het bod is dat Ajax bonussen tegemoet kan zien als Real bepaalde prestaties neerzet, bijvoorbeeld door het winnen van de Champions League, weet de Spaanse krant AS. Om hoeveel geld het gaat is niet bekend.

Vrijdag liepen onderhandelingen tussen de club van Ruud van Nistelrooy en Ajax nog op niets uit. Woensdag spelen de Amsterdammers in de derde voorronde van de Champions League tegen Slavia Praag. Als Sneijder in die wedstrijd in actie komt, is hij veel minder interessant om gekocht te worden, omdat hij dan niet meer voor zijn nieuwe club in Europa mag spelen.

AS weet dat de dertigvoudig Spaans kampioen erover denkt om Rafael van der Vaart aan te trekken als Sneijder niet naar Madrid komt. De aanvoerder van Hamburger SV bevestigde dat hij niet onwelwillend staat tegenover een overgang naar Spanje.
Bonussen :???:
Probeer dan wat te regelen met overbodige spelers/talentjes van Madrid ofzo, die CL winnen ze toch niet, en kampioen worden ze al helemaaaal niet.8-)


Krijg net via via te horen van m'n pa dat Sneijder toch vertrekt. M'n oom is een goeie vriend van Alfons Groenendijk en die zou gebeld zijn door Sneijder met dat nieuws. Zal dus wel waar zijn en snel bekend worden.

Helaas :(

?
Vraag me dan wel af hoe het zit met Van der Vaart, zou wel geen afkoopsom in zijn contract staan. Ik bedoel, als je VDV voor 15 kan krijgen, ga je toch niet bijna het dubbele betalen voor Sneijder.

Maar goed, nog effe afwachten dan maar..

Pascal Barroso
12-08-2007, 18:00
Die bonussen kwamen ze bij Drenthe ook mee, dus dan is het wel weer een serieuze (laatste) poging.

Lekker hoor trouwens, net de voorbeschouwing op het seizoen bij studio sport gekeken, nu anderhalf uur op rtl 4 en vanavond studio voetbal.

Marcel v/d H.
12-08-2007, 19:06
Ben het voor de verandering wel een keer met meneer Derksen eens, ik snap niet waarom Madrid zo moeilijk doet over die drie miljoen. Ze smijten toch al met geld en als ze hem echt willen hebben dan kunnen ze die drie miljoen ook echt wel boven tafel krijgen (ipv zo'n voorstel met bonussen). Zou me ook niks verbazen als Madrid op het laatste moment nog met het geld aan komt zetten en dan is Sneijder echt op het allerlaatste moment foetsie.

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 19:21
In tegenstelling tot meneer Derksen zijn mijn bronnen wel altijd betrouwbaar, jongens :wink: :razz:

Het is zwaar *** voor ons Ajacieden maar het is helaas echt zo. Trust me...

wezz
12-08-2007, 19:32
Nou nou, ik wacht anders nog steeds op Milevskiy.;)

Wat een gelul weer met die Derksen. Over die Ari : ze hebben hem tot in den treure bekeken in Zuid Amerika"

Zuid Amerika moet Zweden zijn, daar speelde hij vorig seizoen als het goed is. En ''tot in den treure bekeken''...nou volgens mij gingen ze er gelijk op af toen bekend werd dat Heerenveen interesse had. Dat zei die Derksen toen zelf nog, echt ..wat een sjaak.

Wel weer grappig natuurlijk, tegen van Halst ''nee ik kan begrijpen dat jij geen Föhn gebruikt'' ofzoiets :lol:

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 19:34
Nou nou, ik wacht anders nog steeds op Milevskiy.;)

Heb ik gezegd dat ze die gingen halen? Of had je het niet tegen mij? :mrgreen:

Heb ik nooit gezegd namelijk, maar ik wil wel dat ie komt.

wezz
12-08-2007, 19:37
Nou, jij had het toen wel over ''bronnen'' die melde dat Ajax met Milevskiy bezig was.

Je zei wel dat ze niet al te betrouwbaar waren, maar toch..ik zit nog steeds te wachten. ;)

The Gr8oNe
12-08-2007, 19:42
Wat een start weekend weer in Turkije.

Heb een video geupload en er is meer gebeurd dan voetballen vandaar de link.


http://nl.youtube.com/watch?v=YpgkhH35E_k

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 19:53
Nou, jij had het toen wel over ''bronnen'' die melde dat Ajax met Milevskiy bezig was.

Je zei wel dat ze niet al te betrouwbaar waren, maar toch..ik zit nog steeds te wachten. ;)

Ja, gewoon op internet gelezen, net als iedereen. En daar zei ik ook niet van dat het rond was. Het waren geruchten over onderhandelingen op niet te vertrouwen sites.

Nu komt het regelrecht van Ajax' assistent trainer. Lijkt me een klein verschil (6)


Wat een start weekend weer in Turkije.

Heb een video geupload en er is meer gebeurd dan voetballen vandaar de link.


http://nl.youtube.com/watch?v=YpgkhH35E_k

LOL!

Spelers die rellen met supporters. Altijd gezellig in de heetgebakerde Turkse competitie :D

Dit is Trabzonspor tegen wie?

Dennis Oosterhuis
12-08-2007, 20:52
Dit is Trabzonspor tegen wie?
Sivasspor...

Burkie
12-08-2007, 21:28
27 miljoen en Sneijder is officieel weg.

Als Ajax nu niet met goede namen gaat komen als vervanger pikken de supporters het denk ik niet meer...

wezz
12-08-2007, 21:36
WTF kijk net op Ajax.nl, opeens ''Wesley Sneijder naar Real Madrid"

:(

Ach de kans was toch al vrij groot, maar toch...
27 miljoen, toch bijzonder veel geld hoor, en zeker voor spelers uit eigen jeugd.

En Wesley heeft deze transfer ook verdient natuurlijk, en ok hij zei wel nog een jaar te blijven mja als Madrid komt moet je dan nee zeggen? Lijkt me niet.

Wel vreemd van Madrid, geen VDV voor 15 maar wel Sneijder voor 27.:???: Aan een kant goed voor ons natuurlijk, financieel gezien. Wel grappig dat zooitje daar, eerst moeilijk doen ''3 uur ultimatum'' om vervolgens een dag later terug te komen en die 3 miljoen toch maar effe erbij te doen.:lol: Wat een figuren zijn dat toch ook.(en Valencia, 12 miljoen LOL aalmoes vergeleken met dit..)

Van der Vaart zal nu wel balen, of nouja..misschien denken ze daar in Madrid ''ach waarom niet, we nemen hem er ook bij'' :lol: Dat zou toch mooi zijn, en ook voor Ajax aangezien die dan ook een paar miljoen krijgen door die transfer.

Zo en nu maar hopen dat Sneijder een geweldig afscheid krijgt, en dat ze een paar topspelers gaan halen met dit geld. Opschieten Martin!

Roy de Jong
12-08-2007, 21:36
zondag 12 augustus 2007 18:45
MAIL (javascript:popWindow2('/web/show/id=46696?currenturl=http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63767&title=Wesley Sneijder naar Real Madrid')) | PRINT (javascript:popWindow3('/web/show/id=154417/contentid=63767/presentationid=46575/print=true'))
Wesley Sneijder naar Real Madrid


Amsterdam, 12 aug 2007

Ajax en Real Madrid hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van Wesley Sneijder. Met de transfer van de 23-jarige aanvallende middenvelder is in totaal 27 miljoen euro gemoeid.

Wesley Sneijder doorliep de gehele jeugdopleiding van Ajax en debuteerde op 2 februari 2003 op 18-jarige leeftijd in het eerste elftal in de competitiewedstrijd Willem II - Ajax (0-6). In totaal speelde de aanvallende middenvelder 180 wedstrijden in de hoofdmacht en maakte hij daarin 57 doelpunten. Gedurende het seizoen 2006-2007 speelde Sneijder 47 officiële wedstrijden en scoorde hij daarin 22 keer.

De Ajacied speelde 35 interlands met het Nederlands elftal en maakte daarin 6 treffers. Tijdens de laatste oefeninterland Thailand - Nederland (06-06-2007, 1-3) zorgde Sneijder voor alle assists.

,,Wij zijn trots dat na Ryan Babel er weer een zelfopgeleide speler voor heel veel geld naar een absolute Europese topclub gaat. Uiteraard vinden we het vreselijk jammer om één van onze beste spelers juist nu te moeten missen voor de uiterst belangrijke kwalificatiewedstrijden van de voorronde Champions League. Tegelijkertijd konden we Wesley Sneijder deze kans niet onthouden”, aldus technisch directeur Martin van Geel.



Bron: Ajax.nl



Nu kan ik mijn profcoach weer aanpassen....

FrankvdM
12-08-2007, 21:48
k-u-t

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 21:52
WTF kijk net op Ajax.nl, opeens ''Wesley Sneijder naar Real Madrid"

Tsss, een beetje meer vertrouwen in je dvd.nl maatjes hoor :nono: :wink:

Maargoed, een zwarte dag voor ons fans natuurlijk, al zat het er helaas aan te komen. En het is heel misschien wel beter dat niet alle steunpilaren (Sneijder, Huntelaar, Davids, Stam) tegelijk uit Amsterdam vertrekken/stoppen. Nu is er misschien nog een soort tussenvorm van Ajax, i.p.v. de plotselinge ineenstorting van de selectie. Nu komt er met stapjes vernieuwing, en dat is denk ik makkelijker om te vormen tot een sopel werkend geheel.

wezz
12-08-2007, 21:56
Ach joh, we doen gewoon wat Humberto Tan voorstelde.

Deco/Van der Vaart halen. (y)

:roll::roll::roll::roll::roll:

Wel jammer dat het Madrid is, normaal gesproken wil je toch dat een ex-Ajacied alles wint, mja dat gaat nu moeilijk worden..

Ach laat hem maar een fantastisch seizoen spelen en tweede worden.(y) En dan ook nog Champions League finalist, wel verliezend want Barcelona pakt 'm natuurlijk.(y)(of Ajax, ook prima hehe)

Dennis Oosterhuis
12-08-2007, 21:57
k-u-t
k-u-t???

k-u-t bedoel je... :evil: :-( :cry:

FrankvdM
12-08-2007, 22:00
k-u-t???

k-u-t bedoel je... :evil: :-( :cry:

K - U - T!!!!!!

wezz
12-08-2007, 22:03
Het is wel te hopen dat ze niet aan komen zetten met Anduele Pryor, Orlando Engelaar of Said Boutahar. :lol:

Ben benieuwd wat van Geel dalijk te melden heeft.
En wanneer kunnen we spelers verwachten? Morgen? Yes please..

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 22:04
Morgen zal wel moeten... :-| Ga maar van iets uit waar we niet blij van worden. Hoe lager je inzet, hoe minder hard de klap aankomt, en hoe lekkerder het is als er een topper* komt.

* Eredevisieniveau

FrankvdM
12-08-2007, 22:05
Het is wel te hopen dat ze niet aan komen zetten met Anduele Pryor, Orlando Engelaar of Said Boutahar. :lol:

Ben benieuwd wat van Geel dalijk te melden heeft.
En wanneer kunnen we spelers verwachten? Morgen? Yes please..

idd, geen f*cking middelmaat meer! Met Wesley vertrokken en Edje met z'n poot omhoog hebben we echt iets goeds nodig. De geldla mag dus gelijk weer open. vdVaart geloof ik trouwens weinig van.

rkrijger
12-08-2007, 22:09
Jammer dat Sneijder weg gaat. Jammer voor Ajax. Hopelijk blijven ze van Afellay/Aissati af...

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 22:10
Jammer dat Sneijder weg gaat. Jammer voor Ajax. Hopelijk blijven ze van Afellay/Aissati af...

Aissati halen, nu helemaal :twisted:

Aissati is de enige die hem op kan volgen imo. Haalbare opvolger dan.

Is het nou echt waar dat ie nog maar een jaar vast ligt in Eindhoven? En dat ie een veredeld jeugdcontract zou hebben? Of had ie nou bijgetekend?

Mr. Incredible
12-08-2007, 22:11
Zonde dat Sneijder alsnog weggaat, maar het was te verwachten. Ben benieuwd naar zijn opvolger. Zijn creativiteit is nog wel te vervangen, maar niemand in Europa heeft zo'n goed schot. Ben het daarnaast wel eens met Nerazzuri dat het misschien wel beter is dat niet alle steunpilaren nu volgend jaar tegelijk weggaan.

Lex v/d Moolen
12-08-2007, 22:23
Kreeg net het smsje van Ajax.nl over Sneijder...

KAA UU TEE !!!! :(

Aissatti geloof ik nooit dat ie van Psv naar Ajax gaat. Wel een speler die net zo goed kan worden, alleen niet tweebening.


Nee, dan v/d Vaart dan maar proberen te polsen.

wezz
12-08-2007, 22:31
Die compilatie van Drenthe over Feyenoord. :lol::lol::lol::lol::lol:

In Nederland vind ik ook dat alleen Aissati geschikt. De Guzman vind ik trouwens ook een goede speler, maar toch anders. El Hamdaoui ook een hele goede speler, maar toch meer een aanvaller denk ik. Al mag hij van mij in principe zo komen. En verder kan ik geen namen verzinnen, tsja die Medunjanin is extreem getalenteerd maar veel te lui. Al mag hij van mij zo komen, als hij een keer echt 100% gaat geven wordt dat zeker een topper.

Een van de bovengenoemde, of buitenland. Defour en Boussoufa zijn vaak genoemd.

Martin van Geel heeft wel geprobeerd een speler van Madrid naar Ajax te halen, goed naar me geluisterd.:p Ben wel erg benieuwd naar welke spelers.

Wel vreemd antwoord op de vraag ''en Motta?'', normaal is van Geel toch iemand die gelijk nee zegt als ze er niet mee bezig zijn, hmmm...

Burkie
12-08-2007, 22:31
Van Geel die niet ingaat op de naam Motta (die nog steeds zonder club zit). Als Motta niet in beeld zou zijn zou Van Geel wel ontkennen, niet?

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 22:32
VD Vaart komt écht niet. Echt volslagen onmogelijk. Die moet z'n eerste echte topclub nog tegenkomen. Misschien als ie 32 is.

dvdt11
12-08-2007, 22:34
sneijder weg nu wordt ajax zeker kampioen:razz:

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 22:34
Die compilatie van Drenthe over Feyenoord. :lol::lol::lol::lol::lol:

In Nederland vind ik ook dat alleen Aissati geschikt. De Guzman vind ik trouwens ook een goede speler, maar toch anders. El Hamdaoui ook een hele goede speler, maar toch meer een aanvaller denk ik. Al mag hij van mij in principe zo komen. En verder kan ik geen namen verzinnen, tsja die Medunjanin is extreem getalenteerd maar veel te lui. Al mag hij van mij zo komen, als hij een keer echt 100% gaat geven wordt dat zeker een topper.

Een van de bovengenoemde, of buitenland. Defour en Boussoufa zijn vaak genoemd.

Alleen Aissati is in jouw rijtje imo geschikt. De rest is allemaal shit, heel sec gezegd. Ik wil een topper of een toptalent.


Martin van Geel heeft wel geprobeerd een speler van Madrid naar Ajax te halen, goed naar me geluisterd.:p Ben wel erg benieuwd naar welke spelers.

Die Balboa is een supertalent. Die had ik wel bij Ajax willen zien. Zal hij wel niet geweest zijn.


Wel vreemd antwoord op de vraag ''en Motta?'', normaal is van Geel toch iemand die gelijk nee zegt als ze er niet mee bezig zijn, hmmm...

Motta is toch geen aanvallende middenvelder? Dat vind ik echt een prototype controlerende man. En daar hebben we al drie toppers (en Maduro).

FrankvdM
12-08-2007, 22:41
Pff, nou weer de hele tijd wachten op wie er komt. Slim van psv om dit jaar de elftalfoto pas in september te doen, want die van Ajax slaat nu al helemaal nergens meer op:

-geen Suarez
-geen ???
-wel Wesley
-wel Lindebergh
-wel Krohn-Deli
-een ge-photoshopte Edgar Davids

pokalapoketl
12-08-2007, 22:42
1/3e van het transfergeld kunnen we al afschrijven want dat zal nodig zijn om het gebrek aan CL op te vangen... :rolleyes:

Iedereen weet nu dat Ajax een dikke zak geld heeft dus dat zal ook wel uitgebuit worden voor de (ongetwijfeld middelmatige) vervanger(s). En een titel of 2e plek na play-offs heb ik ook geen vertrouwen.

Dat geld ben je dus zo kwijt.

Burkie
12-08-2007, 22:43
Ach.. als ik me nou om 1 ding niet druk kan maken is het die elftal foto... Leuk om in je kamer te hangen als je 6 bent maar verder.. ;)

Laat Ajax nou maar met 2 of 3 goede namen komen, vind ik veel belangrijker.

Lex v/d Moolen
12-08-2007, 22:46
Kunnen ze idd beter opnieuw gaan doen.

Babel-De Mul-Sneijder levert gewoon bijna 50 miljoen op in de kas :shock:. Hier moet toch gewoon een topper van kunnen worden aangeschaft...

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 22:50
Met Perez (3,5 miljoen toch?) halen we dus de 50 miljoen... :neutral: Echt te ziek eigenlijk.

Maar ik wil een topper. En ik wil geruchten. Ik kan echt niet minstens twee dagen wachten. Kom op met die ***namen, i'net!!

wezz
12-08-2007, 22:50
Alleen Aissati is in jouw rijtje imo geschikt. De rest is allemaal shit, heel sec gezegd. Ik wil een topper of een toptalent.



Die Balboa is een supertalent. Die had ik wel bij Ajax willen zien. Zal hij wel niet geweest zijn.



Motta is toch geen aanvallende middenvelder? Dat vind ik echt een prototype controlerende man. En daar hebben we al drie toppers (en Maduro).

Klopt ook wel, maar als er een vervanger voor Davids moet worden gehaald vind ik Motta de beste optie. Tenminste nog een beetje haalbaar, en heeft ook die juiste agressiviteit. Alhoewel haalbaar, als je leest dat Juve/Inter/Milan/Arsenal achter 'm aanzitten...

Verthongen bijv. vind ik een veel groter talent, maar ook nog erg jong/onervaren natuurlijk. Je moet er toch staan in de VR CL, en dan heb je echte kerels(bijv.Motta) nodig. Al kon die Verthongen er op het afgelopen EK ook wat van hoor.

Maar goed Verthongen mag van mij wel een kans krijgen , zeer complete speler. Kan echt een hele grote worden. Net als die andere Belg trouwens.8-) Maar als je een speler als Motta kan halen moet je dat gelijk doen.


Kunnen ze idd beter opnieuw gaan doen.

Babel-De Mul-Sneijder levert gewoon bijna 50 miljoen op in de kas :shock:. Hier moet toch gewoon een topper van kunnen worden aangeschaft...

Inderdaad, nog niet echt bij stilgestaan. 50 miljoen :shock:, hup Kaká halen! :lol:

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 22:54
Oh, als vervanger voor Davids. Ja ok, maar die komt echt niet naar A'dam om twee maanden Davids te vervangen. Ze gaan zeker niet de ontwikkeling van Gabri + Heitinga + Davids laten stagneren omdat Motta er bij komt. Ik hoef persoonlijk ook helemaal geen defensieve middenvelder er bij. Maduro trekt ook redelijk bij, en dan kan Vertonghen daar ook nog spelen.

Een aanvallende middenvelder is het enige dat me kan boeien.

FrankvdM
12-08-2007, 22:56
Ach.. als ik me nou om 1 ding niet druk kan maken is het die elftal foto... Leuk om in je kamer te hangen als je 6 bent maar verder.. ;)

Laat Ajax nou maar met 2 of 3 goede namen komen, vind ik veel belangrijker.

Maak me er ook niet druk, maar het slaat natuurlijk nergens op om hem zo vroeg te maken.

De geruchtenmotor kan weer flink aangezwengeld worden, waar we de mooiste namen in tegen zullen komen en we uiteindelijk blij moeten zijn met iemand als Engelaar.:-x Als het woensdag misgaat denk ik dat ik de volgende dag Lowlands reeds besopun ga binnentreden, en iedereen die over voetbal begint kan dan ongezien de tyfus krijgen.

Ok, moet ff meer vertrouwen in m'n club hebben natuurlijk maar door de 'afgeketste deal' met Real had ik echt m'n hopes up dat Sneijder zou blijven. Vrij zuur.

wezz
12-08-2007, 22:59
Oh, als vervanger voor Davids. Ja ok, maar die komt echt niet naar A'dam om twee maanden Davids te vervangen. Ze gaan zeker niet de ontwikkeling van Gabri + Heitinga + Davids laten stagneren omdat Motta er bij komt. Ik hoef persoonlijk ook helemaal geen defensieve middenvelder er bij. Maduro trekt ook redelijk bij, en dan kan Vertonghen daar ook nog spelen.

Een aanvallende middenvelder is het enige dat me kan boeien.


Als Motta kom kan je bijvoorbeeld met een ruit spelen, om met de punt naar achter. Wat een controlerend middenveld heb je dan met Davids-Motta-Gabri, geen speler die er door komt.8) Al worden er dan ook records gebroken qua gele/rode kaarten, die Motta kan er helemaal wat van.

Motta kan trouwens ook speler in de verdediging dus dat zou ook wel lekker zijn.

van Geel kwam trouwens niet erg geloofwaardig over dat hij al bezig was met andere spelers ...al weet je het met die gast nooit natuurlijk..

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 23:28
Ajax heeft echt wel een schaduwelftal klaar staan.

De spelers waar ik tevreden mee zou zijn: Modric, Milevskiy, Aissati, M. Fernandez (die Portugees), Moutinho (die andere Portugees) of Boussouffa. Dan heb ik zoiets van; nou, dat kan er mee door. En het lijken me ook, de een wat meer dan de ander uiteraard, haalbare (weliswaar voor een flinke zak geld) talenten.

Engelaar is best een goeie maar die moet je niet aantrekken als de spelverdeler. Was leuk geweest om hem NAAST Sneijder te zetten, maar niet op 10.

Defour lijkt me echt een fluim van een voetballer.

gompier
12-08-2007, 23:34
VD Vaart komt écht niet. Echt volslagen onmogelijk. Die moet z'n eerste echte topclub nog tegenkomen. Misschien als ie 32 is.
Alleen op basis van zijn laatste jaar bij Ajax lijkt het me al onwaarschijnlijk dat hij terug wilt komen... :roll:

BTW: Toen V. Gelder vroeg, toen ontkende V. Geel héél snel dat dinsdag 2 nieuwe spelers gepresenteerd zouden worden...

Lex v/d Moolen
12-08-2007, 23:37
Ok, moet ff meer vertrouwen in m'n club hebben natuurlijk maar door de 'afgeketste deal' met Real had ik echt m'n hopes up dat Sneijder zou blijven. Vrij zuur.Het bewijst helaas maar weer eens geen enkel bericht zeker is in de voetbalwereld. :-|

pokalapoketl
12-08-2007, 23:43
Ik heb geen moment geloofd dat het echt over was met Real. Ze zijn zelfs twee dagen vroeger met het nieuws dan ik had verwacht...

Rotterdam5314
12-08-2007, 23:47
Motta gaat naar milan

*NERAZZURRI*
12-08-2007, 23:49
Ik heb geen moment geloofd dat het echt over was met Real. Ze zijn zelfs twee dagen vroeger met het nieuws dan ik had verwacht...

Madrid is bij iedere transfer tot nu toe aan het proberen om de club waar ze bij willen kopen te irriteren en zo lang mogelijk aan het lijntje te houden om de prijs te drukken.

Ze hebben eerst weet ik hoe lang met Chivu lopen kloten, waarna ze ineens razendsnel Pepe uit de hoge hoed toverde. Vervolgens kreeg je dat gezeik met Drenthe, wat ook zeker een maand heeft geduurd. Robben en Ballack hebben ze zo hard mogelijk geprobeerd uit te melken maar bij een club als Chelsea blijkt het toch iets minder makkelijk te zijn om die spelers uit te graven. En nu flikken ze weer het zelfde met Sneijder. Ze proberen steeds om de verkopende club onder druk te zetten met vervelende deadlines en dreigementen in de vorm van andere spelers. Ik verwacht dat ze Van Der Vaart er ook gewoon nog bijhalen, en ze zullen bij Quaresma wel hetzelfde gaan flikken als ze bij al die anderen hebben gedaan.

Uiteindelijk hoop ik, behalve voor de Nederlanders daar, dat ze gewoon keihard naar de kloten gaan. Wat een ***club. Ik kan het niet genoeg benadrukken...

Slavenhandel, machtsmisbruik, arrogantie. Het zijn allemaal punten waar Madrid een dikke 10 voor scoort.

Blegh!

rkrijger
13-08-2007, 07:51
Slavenhandel, machtsmisbruik, arrogantie. Het zijn allemaal punten waar Madrid een dikke 10 voor scoort.

Welnee gek. En wat arrogantie betreft... ik ken in NL ook wel een ploegje die nog niet zo heel lang geleden het predikaat "koninklijk" opgestempeld wilde krijgen. Dus...

Rotterdam5314
13-08-2007, 08:21
Welnee gek. En wat arrogantie betreft... ik ken in NL ook wel een ploegje die nog niet zo heel lang geleden het predikaat "koninklijk" opgestempeld wilde krijgen. Dus...


Haha idd. Al die punten komen overeen met ajax. Behalve slavenhandel dan maar dat vind ik bij Madrid ook niet van toepassing.

Verder is sneijder zeker een aanwinst voor Madrid. Beter dan v/d Vaart. Sneijder is toch echt wat beter dan Rafael. Logisch ook dat ze hem wilden en niet v/d Vaart bovendien is v/d Vaart ook erg blessure gevoelig. Ik denk niet dat ze een geschikte opvolger voor Sneijder gaan vinden. Ook al hebben ze nu veel geld het zal toch een speler worden die minder is dan Sneijder.Zo vlak voor het begin van de competities wordt het moeilijk om nog goede spelers aan te trekken. Vooral goede spelers die naar NL willen komen. In Nl is er zowieso geen geschikte opvolger voor Sneijder. En ik denk ook niet dat Ajax spelers van de andere 3 topclubs kan halen.

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 08:26
Slavenhandel, machtsmisbruik, arrogantie. Het zijn allemaal punten waar Madrid een dikke 10 voor scoort.

Blegh!Precies! En ik blijf me maar verbazen waar ze steeds maar weer dat geld vandaan halen. Dat KAN gewoon geen zuiver beleid zijn.
En weten ook dat ze gewoon door kunnen blijven gaan ondanks torenhoge schulden. De gemeente Madrid (lees Spaanse overheid) zal altijd de hand boven het hoofd houden.
In elk ander land was de club allang failliet verklaard.


Welnee gek. En wat arrogantie betreft... ik ken in NL ook wel een ploegje die nog niet zo heel lang geleden het predikaat "koninklijk" opgestempeld wilde krijgen. Dus...

Zegt iemand met sterren in zn avatar(6)

FrankvdM
13-08-2007, 08:36
Welnee gek. En wat arrogantie betreft... ik ken in NL ook wel een ploegje die nog niet zo heel lang geleden het predikaat "koninklijk" opgestempeld wilde krijgen. Dus...

Aldus een supporter van een club waar het doek 'Voetbal hoofdstad van Nederland' te vinden is, de wedstrijd vooraf gegaan wordt door het lied Simply the Best om vervolgens met 1-5 te verliezen van 'die arrogante club uit 020'.

Hypocrisie is de eierdopjes niet vreemd in elk geval.

rkrijger
13-08-2007, 08:40
om vervolgens met 1-5 te verliezen van 'die arrogante club uit 020'.

Balen he, dat ene doelpuntje van PSV...

rkrijger
13-08-2007, 08:43
Dat KAN gewoon geen zuiver beleid zijn.
En weten ook dat ze gewoon door kunnen blijven gaan ondanks torenhoge schulden. De gemeente Madrid (lees Spaanse overheid) zal altijd de hand boven het hoofd houden.

Ja. Daar heb je wel een punt. Al moet je niet vergeten dat Madrid zo'n geweldig groot instituut is. Alleen al de merchandise genereert een enorme bak met geld. Daarbij de TV-rechten en allerlei lucratieve tournooitjes.

Maar, inderdaad, ze hebben immense schulden. Belachelijk dat ze dan *toch* ruim 25 mio kunnen en mogen neerleggen voor een speler van het kaliber Sneijder. Of 12 voor een speler als Drenthe.

Rotterdam5314
13-08-2007, 08:47
Dat madrid het geld heeft is logisch. dit statistiekje is van 2 jaar geleden en dat is alleen maar meer geworden. Geloof dat de tv inkomsten vele malen meer is dan 2 jaar geleden

Real Madrid (http://www1.sport1.nl/Voetbal/Teams/470/Real-Madrid.html) begint het seizoen 2005-2006 met een recordbudget. De Spaanse topclub, die een stroeve start van de competitie en Champions League kende, heeft het op financieel gebied uitstekend voor elkaar. Met een begroting van 346 miljoen euro is het de absolute leider op het gebied van inkomsten.
Met 117 miljoen euro is de markteting afdeling de belangrijkste bron van inkomsten. Ook de verkoop van seizoenskaarten (71 miljoen euro), de inkomsten uit tv-rechten (65 miljoen euro) en de vriendschappelijke en internationale duels (23 miljoen euro) leveren Real Madrid (http://www1.sport1.nl/Voetbal/Teams/470/Real-Madrid.html) veel geld op.

rkrijger
13-08-2007, 08:48
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Rotterdam5314
13-08-2007, 08:54
In het Turkse programma Maraton werd door de woordvoerder van Galatasaray: Bahri Havadir bekend gemaakt dat Arouna Koné zijn ja-woord heeft gegeven aan Galatasaray.
Arouna Koné zal deze week naar Duitsland afreizen om met de bestuursleden van Galatasaray: Haldun Üstünel en Adnan Polat tot een akkoord te komen.
De transfer zal voor PSV tussen de 10 en de 12 miljoen Euro moeten opleveren. PSV heeft nog niet op het bericht gereageerd.

FrankvdM
13-08-2007, 08:55
Balen he, dat ene doelpuntje van PSV...

You keep saying that:mrgreen:

Ach als iemand dat doelpuntje toegewezen krijgt, dan liever Kluivert. Die maakt wel vaker belangrijke doelpuntjes. (http://nl.youtube.com/watch?v=InC4VlhnGME)

Geen commentaar op de rest van m'n post kennelijk.

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 08:59
Dat madrid het geld heeft is logisch. dit statistiekje is van 2 jaar geleden en dat is alleen maar meer geworden. Geloof dat de tv inkomsten vele malen meer is dan 2 jaar geleden

Real Madrid (http://www1.sport1.nl/Voetbal/Teams/470/Real-Madrid.html) begint het seizoen 2005-2006 met een recordbudget. De Spaanse topclub, die een stroeve start van de competitie en Champions League kende, heeft het op financieel gebied uitstekend voor elkaar. Met een begroting van 346 miljoen euro is het de absolute leider op het gebied van inkomsten.
Met 117 miljoen euro is de markteting afdeling de belangrijkste bron van inkomsten. Ook de verkoop van seizoenskaarten (71 miljoen euro), de inkomsten uit tv-rechten (65 miljoen euro) en de vriendschappelijke en internationale duels (23 miljoen euro) leveren Real Madrid (http://www1.sport1.nl/Voetbal/Teams/470/Real-Madrid.html) veel geld op.Dat is toch niet normaal meer.:o
Maar waarom alleen de inkomsten vermelden? Ik zou de uitgaven ook dan wel willen weten.

rkrijger
13-08-2007, 09:00
You keep saying that:mrgreen:

Ja, jij begint weer over die 5-1...

rkrijger
13-08-2007, 09:02
Aldus een supporter van een club waar het doek 'Voetbal hoofdstad van Nederland' te vinden is...

Is dat gewoon een spandoek? Heb dat doek nog niet gezien eigenlijk.

FrankvdM
13-08-2007, 09:03
Is dat gewoon een spandoek? Heb dat doek nog niet gezien eigenlijk.

Zal es kijken of ergens nog een foto te vinden is.

rkrijger
13-08-2007, 09:07
Dat is toch niet normaal meer.:o
Maar waarom alleen de inkomsten vermelden? Ik zou de uitgaven ook dan wel willen weten.

Zoveel geld *krijg* je niet eens uitgegeven...
(alhoewel, als je 13.000.000,00 neertelt voor Drenthe...)

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 09:11
Zoveel geld *krijg* je niet eens uitgegeven...
(alhoewel, als je 13.000.000,00 neertelt voor Drenthe...)
En vergeet de salarissen niet, hoor net dat Sneijder 2,2 mil gaat verdienen en dan is hij denk ik nog een 'kleinverdiener'. Denk dat Ruud wel boven de 5 zit.

FrankvdM
13-08-2007, 09:12
http://www.vak410.nl/foto/0607/psvuit/24.jpg

TJ Weissel
13-08-2007, 09:16
http://www.vak410.nl/foto/0607/psvuit/24.jpg

Toch knap, het is goed geschreven! :D

rkrijger
13-08-2007, 09:16
Tsja...
"Wanneer mag een stad zich voetbalhoofdstad noemen?"

FrankvdM
13-08-2007, 09:23
Tsja...
"Wanneer mag een stad zich voetbalhoofdstad noemen?"

Nou?

rkrijger
13-08-2007, 09:28
Ik weet het niet.
Als je 3x achter elkaar kampioen bent geworden, of zo?

Dennis Oosterhuis
13-08-2007, 09:36
Tsja...
"Wanneer mag een stad zich voetbalhoofdstad noemen?"
Ik vind dat bijvoorbeeld Lyon zich wel voetbalhoofdstad van Frankrijk mag noemen... :)

Rotterdam5314
13-08-2007, 09:37
Tsja...
"Wanneer mag een stad zich voetbalhoofdstad noemen?"


het is toch terrecht dat eindhoven zich de voetbalhoofdstad noemt. Meest succesvolle club de laatse 10 jaar

FrankvdM
13-08-2007, 10:00
Ik weet het niet.
Als je 3x achter elkaar kampioen bent geworden, of zo?

Lijkt mij dat het aantal van een andere club dan toch op z'n minst eerst geevenaard moet worden. Hoewel het in dit tempo, toegegeven, aardig opschiet. Eerst moet het nog maar gebeuren.

Hugo R
13-08-2007, 10:22
Lees ook net dat Sneijder vertrekt (dag geen internet en tv aangeraakt :) ). Toch wel heel benieuwd met wie ze als vervanger op de proppen komen, maar denk inderdaad dat het eerder middelmaat dan top zal gaan zijn.

*NERAZZURRI*
13-08-2007, 10:30
het is toch terrecht dat eindhoven zich de voetbalhoofdstad noemt. Meest succesvolle club de laatse 10 jaar

Het was toch ook terecht dat Van Gaal riep: 'Wij zijn de beste!' Van Rotterdam! En Eindhoven!

Vond je dat leuk? I guess not... Zelfde laken en pak.


Al geruchten over een opvolger voor Wes?

rkrijger
13-08-2007, 10:36
Het was toch ook terecht dat Van Gaal riep: 'Wij zijn de beste!' Van Rotterdam! En Eindhoven!

Vond je dat leuk? I guess not... Zelfde laken en pak.

Ik vond dat wel lachen. Orgineel en goed gevonden. En op dat moment *was* het ook gewoon zo.

Zag gisteren iemand uit Venlo ook brullen "we zijn de beste van Doetinchem" (of iets dergelijks). Kijk, dat is dan weer gewoon gejat...

*NERAZZURRI*
13-08-2007, 10:40
Nee Robin, dan moet je ook niet zeiken dat we arrogant zijn...

Noem dan nog maar eens iets, wat duidt op onze buitengewone arrogantie.

Burkie
13-08-2007, 11:13
PSV woedend op de NOS

Geschreven door Robert Smid op maandag, 13 augustus om 11:57
PSV is 'hevig ontstemd' over vertoonde beelden van NOS Studio Voetbal. In het wekelijkse voetbalprogramma werd een in scène gezet fragment geplaatst, waarin Kenneth Perez in een kwaad daglicht zou worden gesteld.

PSV's algemeen directeur Jan Reker laat op het digitale thuis van de Eindhovenaren weten woedend te zijn over de gedane acties van de publieke omroep. Er is inmiddels een brief verstuurd voor de regerend landskampioen, waarin onder meer excuses worden geëist.

Het gaat om een in elkaar gezet filmpje, waarbij Kenneth Perez de Amsterdam Arena verlaat per auto nadat hij net is uitgezwaaid (uitgefloten) door zijn vorige werkgever Ajax. Daarbij wordt het door Ajax gegeven afscheidscadeau op het asfalt gesmeten en kapotgemaakt.

De brief van algemeen directeur Jan Reker, gericht aan de NOS:

Hevig ontstemd is in Eindhoven zondagavond gekeken naar het slot van uw uitzending van Studio Voetbal op Nederland 1.

Wij doelen natuurlijk op het insinuerende, door u in scène gezette filmpje waarin PSV-speler Kenneth Perez wegrijdt bij de Amsterdam ArenA en zijn vorige werkgever ernstig beledigt door het afscheidsgeschenk van de club kapot te gooien op het asfalt. Dit filmpje werd nadrukkelijk aangekondigd door presentator Jack van Gelder.

PSV is van mening dat een landelijk journalistiek instituut als de NOS dit niet kan maken. Niet naar de speler, niet naar PSV, niet naar Ajax, niet naar de supporters van beide clubs en niet naar de kijkers van het programma Studio Voetbal. In het geacteerde fragment ontbreekt immers elke context en de consequenties van deze actie dienen niet onderschat te worden. De speler is al uitgefloten bij zijn afscheid in Amsterdam en zal de komende seizoenen meerdere malen geconfronteerd worden met zijn oude club, waartegen hij géén wrok koestert zoals u in scène zet. Het risico dat supporters verhaal willen halen is aan uw gedachten ontschoten. Kenneth is ook erg verontwaardigd over het voorval.

PSV duldt dit soort uiterst verwerpelijke en onaanvaardbare praktijken niet. Wij eisen vandaag excuses van de NOS in al haar uitzendingen plus teletekst van vandaag en ook bij aanvang van de eerstvolgende uitzending van Studio Voetbal. Tevens eisen wij onmiddellijke verwijdering van het filmpje van internet. Wij stellen mede namens Kenneth de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die voort zou kunnen vloeien uit uw actie, onder meer het beveiligen van de speler, etcetera. Voor het overige behouden wij en Kenneth ons alle rechten voor.

Jan Reker
Algemeen directeur PSV

TJ Weissel
13-08-2007, 11:30
omg :D

Alexander D
13-08-2007, 11:36
omg :D

Ik heb het filmpje niet gezien, maar kan wel begrip opbrengen voor deze brief.

TJ Weissel
13-08-2007, 11:40
Ik heb het filmpje niet gezien, maar kan wel begrip opbrengen voor deze brief.

http://player.omroep.nl/?aflID=5269821&md5=641634f3e2d3f9adb8747c5fc64a2a60 <- laatste minuut...

Ik kan geen begrip opbrengen voor deze brief (ondanks dat het 'n Ajax beeldje is en ik 'n ajax-fan ben) dit is gewoon gezeur! Grootste probleem van het gezeur van PSV is nu vooral, dat veel meer mensen ermee geconfronteerd worden dan gisteravond het geval was.

Ps iemand die interne transfer doet weet dat dit soort dingen ook gebeuren.

Marcel v/d H.
13-08-2007, 11:42
Heb het niet gezien en weet dus ook niet in welke context het is uitgezonden, maar tegen zoiets zou je toch moeten kunnen en dan is dit een wat overdreven reactie vanuit PSV. Maar nogmaals ik heb het stukje niet gezien.

Burkie
13-08-2007, 11:58
Ik heb het stukje gezien... kon er wel om lachen. PSV blijkbaar niet.

FrankvdM
13-08-2007, 12:02
Vond het stukje ook wel geinig. Perez is het hele jaar alleen maar toegezongen door de fans. Zelfs bij de laatste training toen zijn transfer er aan zat te komen. Het gefluit was dan ook, zoals Mulder aangaf, bedoeld voor de eikels die hem zomaar laten gaan naar een concurrent.

rkrijger
13-08-2007, 12:08
Nee Robin, dan moet je ook niet zeiken dat we arrogant zijn... Noem dan nog maar eens iets, wat duidt op onze buitengewone arrogantie.

"Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!" een bekende gevleugelde uitspraak van een Ajax-voorzitter.

Getuigt niet echt van bescheidenheid IMHO.

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 12:10
Ik kon er ook wel om lachen, maar het lokt misschien wel onnodig incidenten uit bij figuren die niet het IQ hebben om in te zien dat het een grap was. Kan me voorstellen dat Perez zich dan ook daar niet prettig bij voelt.


"Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!" een bekende gevleugelde uitspraak van een Ajax-voorzitter.

Getuigt niet echt van bescheidenheid IMHO.Dat stond op een voorpagina van V.I. na een kampioenswedstrijd van Ajax, klopt dat dan niet?

rkrijger
13-08-2007, 12:11
Ik heb het filmpje niet gezien, maar kan wel begrip opbrengen voor deze brief.

Ik heb het filmpje *wel* gezien. Het kwalijke is, dat het filmpje gepresenteerd werd als "waar gebeurd". Dat hadden ze niet moeten doen, dan had ik de lol er wel van in gezien.

Borst zei (aan het begin van het programma) dat de mensen het Ajax-bestuur uitfloten. vGelder weersprak dit en zei toen "let maar eens op wat er gebeurde met Perez *nadat* hij het stadion verliet".

Het was gewoon niet duidelijk genoeg dat het satire was.

Alexander D
13-08-2007, 12:14
http://player.omroep.nl/?aflID=5269821&md5=641634f3e2d3f9adb8747c5fc64a2a60 <- laatste minuut...

Ik kan geen begrip opbrengen voor deze brief (ondanks dat het 'n Ajax beeldje is en ik 'n ajax-fan ben) dit is gewoon gezeur! Grootste probleem van het gezeur van PSV is nu vooral, dat veel meer mensen ermee geconfronteerd worden dan gisteravond het geval was.

Ps iemand die interne transfer doet weet dat dit soort dingen ook gebeuren.

Je moet het (vind ik) meer vanuit Perez z'n oogpunt bekijken. Er wordt een beeld neergezet alsof hij verschrikkelijk boos is op Ajax.

rkrijger
13-08-2007, 12:52
Helaas vindt onze bondscoach Denny Landzaat beter...
Maar ja, die selecteert op "ik-mag-je-gehalte"!

Van Bommel beste clubspeler bij Bayern

AMSTERDAM - Mark van Bommel heeft toch nog een prijs overgehouden aan het afgelopen seizoen. Enkele dagen na de start van de nieuwe competitie riepen de supporters van Bayern München de middenvelder uit tot beste clubspeler van vorig seizoen.
http://www.nu.nl/img.db/851906+s(120!x120!)
Van Bommel, die vorige zomer overkwam van FC Barcelona, kreeg 22,1 procent van de stemmen.

Roy Makaay

Ook de tweede plaats was voor een Nederlander. De inmiddels naar Feyenoord vertrokken Roy Makaay werd door 21,6 procent van de fans gezien als beste speler. Makaay was vorig seizoen goed voor zestien treffers.
Mehmet Scholl werd in zijn laatste seizoen als profspeler derde, de vierde plaats was voor doelman Oliver Kahn.

Verrassing

Voor Van Bommel kwam de prijs als een verrassing. "Dit is geweldig, ik had dit absoluut niet verwacht", zegt hij op de website van zijn club.
"Ik vind het een grote eer om in mijn eerste seizoen bij deze club deze prijs te winnen. In het nieuwe seizoen hoop ik me opnieuw van mijn beste kant te laten zien."
Bayern, dat vorig seizoen teleurstellend vierde werd in de Bundesliga, begon zaterdag voortvarend aan de nieuwe competitie. Na een 3-0 zege op het gepromoveerde Hansa Rostock gaat de Beierse club na één speelronde aan de leiding.

FrankvdM
13-08-2007, 13:13
LOL:

http://www.ajax-4-ever.nl/Fotoverslag/jcs/11.jpg

rkrijger
13-08-2007, 13:25
"Famous for not travelling" ?!?
LOL?!?

En wat staat er eigenlijk op dat gele spandoek rechts?

FrankvdM
13-08-2007, 13:30
"Famous for not travelling" ?!?
LOL?!?

Spreekt voor zich...

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 13:33
Robin houdt zich graag dom als het hem uitkomt ;)

rkrijger
13-08-2007, 13:34
Spreekt voor zich...

Niet als het boven een bak met mensen hangt die net naar A'dam gereist zijn... :roll:

FrankvdM
13-08-2007, 13:37
Niet als het boven een bak met mensen hangt die net naar A'dam gereist zijn... :roll:

En die met z'n 450'en maar weer eens aantonen dat "Famous for not travelling" van toepassing is op de psv-aanhang.

TJ Weissel
13-08-2007, 13:56
"Famous for not travelling" ?!?
LOL?!?

En wat staat er eigenlijk op dat gele spandoek rechts?

Misschien toch maar eens naar voetbal kijken ipv alleen maar kritiek lossen?... daar staat

"Welkom bij de Johan Cruijff-Schaal"

En mjah, supporters die hard schreeuwen maar niet hun stad uit durven.. heb je ook niet veel aan als club zijnde.

rkrijger
13-08-2007, 14:08
...heb je ook niet veel aan als club zijnde.

Je zegt "heb je ook niet veel aan als club"
of
"heb je ook niet veel aan, zijnde een club"

Maar niet "heb je ook niet veel als club zijnde".
Dat is net zo dom als "optelefoneren" of "ik irriteer me hier aan"

pokalapoketl
13-08-2007, 14:19
Oftewel: ik heb hier geen weerwoord op dus kom ik maar weer met onzinnige grammatica-/spellingsverbeteringen. :rolleyes:

Volgens mij kunnen we je voortaan beter 'F7' noemen...

wezz
13-08-2007, 14:41
Vond dat filmpje van Perez wel grappig, maar niet echt kunnen naar Perez zelf toe.

Zo Sneijder en Drenthe zijn ook goedgekeurd in Madrid.

http://www.realmadrid.com/addon/img/c79d97288xsneijderentrevista3p.jpg
:cry:


Ajax gaat nog twee spelers aantrekken

Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 13 augustus om 14:07 Ajax-coach Henk ten Cate heeft van het bestuur van zijn club de toezegging gekregen dat hij hij zijn elftal nog op twee posities mag versterken. Met het vrijgekomen geld door de transfer van Wesley Sneijder naar Real Madrid willen de Amsterdammers zo snel mogelijk zaken doen.

“De nieuwelingen komen normaal gesproken te laat voor de eerste wedstrijd tegen Slavia Praag. We zouden ze dan morgen moeten vastleggen en zonder een training al moeten laten meespelen,” vertelt technische directeur Martin van Geel aan De Telegraaf.

”We gaan nog minimaal twee spelers contracteren. We hebben sinds afgelopen woensdag al contact met sommige jongens en clubs. Het is nu zaak om heel snel te handelen.” Of Andrés Mendoza één van de twee is die Ajax op het oog heeft is onbekend. De Peruaan loopt momenteel stage in de hoofdstad, en mag proberen de technische leiding te overtuigen zijn kunnen.

Voor het aankomende Champions League-kwalificatieduel met Slavia Praag moet Ajax het naast Wesley Sneijder misschien ook stellen zonder rechtsback George Ogararu. De Roemeen verscheen vandaag niet op het trainingsveld. Hij heeft last van zijn hamstring.

Nieuweling Luis Suárez bezette tijdens de partijvorm de linksbuitenpositie, terwijl Kennedy Bakircioglu de plaats van Sneijder achter de spitsen innam.


Nog minimaal 2 spelers dus.

TJ Weissel
13-08-2007, 14:47
Je zegt "heb je ook niet veel aan als club"
of
"heb je ook niet veel aan, zijnde een club"

Maar niet "heb je ook niet veel als club zijnde".
Dat is net zo dom als "optelefoneren" of "ik irriteer me hier aan"

Over dom gesproken .. (6)

Hugo R
13-08-2007, 15:08
Wangedrag coaches wordt aangepakt

Wangedrag van coaches in het betaald voetbal zal komend seizoen hard worden aangepakt. Zo kunnen trainers als ze het veld in stappen om hun ongenoegen over de arbitrage te uiten, meteen doorlopen naar de tribune.

Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg van de KNVB maakte de nieuwe richtlijn voor arbiters bekend tijdens een presentatie over de arbitrage in het nieuwe betaald
voetbalseizoen. "We willen de coaches graag hun werk laten doen, maar we gaan de excessen aanpakken", aldus Uilenberg.

De KNVB sprak in mei al met de coaches over het toenemende wangedrag langs de
lijn. Een gedragscode voor coaches wordt later deze zomer verwacht.

wezz
13-08-2007, 15:21
Volgens het Spaanse AS is Juan Roman Riquelme de kandidaat om de vacante postitie van nummer 10 bij Ajax te gaan bekleden. Ook Atlético Madrid lijkt echter geïnteresseerd te zijn in de international.

Ajax wil graag zo snel mogelijk een vervanger voor de vertrokken Wesley Sneijder vinden. Riquelme zou helemaal in het plaatje passen van de Amsterdammers, alleen liggen de salaris eisen hoog van de speler.

Het is nog niet zeker waar de toekomst ligt voor Juan Roman Riquelme. De Argentijnse middenvelder mag vertrekken bij zijn huidige club Villarreal, na een botsing met trainer Javier Aguirre. Hij zou voor een bedrag van rond de 8 miljoen euro weg mogen.

Het afgelopen half jaar speelde Roman op huurbasis bij zijn oude liefde Boca Juniors. De spelverdeler beleefde een spetterende periode bij de club, die hij afsloot met winst van de Copa Libertadores.:lol::lol::lol::lol:
Snel een bak koffie inschenken voor die Riquelme Martin!

Maar goed, dit kan natuurlijk nooit waar zijn...

Madrid heeft trouwens wel een erg goed elftal met Sneijder(en evt. Robben) erbij. Wordt spannend tussen Barca en Madrid. Kan nu al niet wachten op El Classico.

Dennis Oosterhuis
13-08-2007, 15:25
:lol: Als ze Riquelme binnen kunnen halen, hoor je mij niet meer klagen... :D

TJ Weissel
13-08-2007, 15:26
Misschien wordt het tijd om de ouderwetse dugout goot weer te introduceren met 'n deurtje waar alleen de wissels door mogen ;)

Of gewoon ipv strepen bij de huidige dugouts paar reclame borden waar de coaches niet overheen kunnen klimmen! ...

moet niet gekker worden deze sport!

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 15:32
:lol::lol::lol::lol:
Snel een bak koffie inschenken voor die Riquelme Martin!

Maar goed, dit kan natuurlijk nooit waar zijn...
.Zal wel naar Atletico gaan.
Maar zou een hele goede versterking zijn voor Ajax :-D
En hoop dat ze niet te krenterig doen vanwege dat salaris. Geld zat.

Marcel v/d H.
13-08-2007, 15:32
Hier kan je het filmpje nog even terug zien van Perez (het gaat om de laatste twee minuten) http://player.omroep.nl/?aflID=5269821&md5=641634f3e2d3f9adb8747c5fc64a2a60 Op zich best grappig gedaan, alleen de aankondiging hadden ze beter wat anders kunnen doen.

Burkie
13-08-2007, 15:50
Een mooie quote van Ruud Gullit over Robben:


“Iedereen praat over zijn theatrale optreden. Mensen zeggen zelfs dat je niet je tapijt voor de tv kan stofzuigen als Chelsea speelt, want als je tegen de tv stoot, valt Robben je kamer in."

:mrgreen:

*NERAZZURRI*
13-08-2007, 16:18
"Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!" een bekende gevleugelde uitspraak van een Ajax-voorzitter.

Getuigt niet echt van bescheidenheid IMHO.

Waarschijnlijk waren we toen ook de beste...

En niet bescheiden zijn is de medaille van de andere kant bekijken natuurlijk. Dat spandoek van 'voetbalhoofdstad' is ook weinig bescheiden en zelfs arrogant. Al zal je dat wel als leuk provinciaal grapje zien ofzo.

Ach ja, jullie zien dat soort dingen sowieso scheef. Ik ken genoeg PSV'ers die alles behalve bescheiden zijn nu ze het een paar jaar goed gedaan hebben. Is slechts een logisch gevolg. Veel Feyenoorders om me heen hebben ook ineens weer een grote bek. Tsja, ook logisch. Maar dan moeten ze niet tegen mij beginnen over Ajacieden natuurlijk. Dat is lachwekkend.

Wat is trouwens je bron, Wezz? Dat gerucht uit AS. Gaat nooit gebeuren natuurlijk...

*NERAZZURRI*
13-08-2007, 16:34
Medunjanin ziet Ajax zitten, Boussoufa niet

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 17:29
Haris Medunjanin staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan voetbalzone.nl dat de Amsterdammers in de middenvelder van AZ een waardig opvolger van Wesley Sneijder zien. '); http://m.uk.2mdn.net/viewad/817-grey.gif (http://ad.uk.doubleclick.net/click;h=v8/35ad/0/0/%2a/k;44306;0-0;0;13126996;4252-336/280;0/0/0;;~sscs=%3f)http://ad.uk.doubleclick.net/ad/dqa.voetbalzone.nl/ros_336x280;tile=3;sz=336x280;ord=123456789? (http://ad.uk.doubleclick.net/jump/dqa.voetbalzone.nl/ros_336x280;tile=3;sz=336x280;ord=123456789?) Maandag liet technisch directeur Martin van Geel al in De Telegraaf weten dat het elftal op nog twee posities versterkt zou worden. Met het vrijgekomen geld door de transfer van Sneijder naar Real Madrid willen de Amsterdammers zo snel mogelijk zaken doen.

Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang. Ook met Mbark Boussoufa werd contact opgenomen, maar de speler van Anderlecht zegt zelf aan een grotere competitie toe te zijn.

Bron: Voetbalzone.nl


Die hoef ik dus niet...

Rotterdam5314
13-08-2007, 16:36
Riquelme komt nooit naar NL.. die speelt in Spanje, Italie, Engeland of in eigen land..
Denk trouwens ook wel dat hij minimaal 4 mil per jaar wilt verdienen

wezz
13-08-2007, 16:37
Heb het van Ajax netwerk.
Normaal gesproken niet haalbaar nee, moet wel maar 8 miljoen kosten, maar dat salaris...en onze competitie..

Ander nieuwtje..


Medunjanin ziet Ajax zitten, Boussoufa niet

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 17:29

Haris Medunjanin staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan voetbalzone.nl dat de Amsterdammers in de middenvelder van AZ een waardig opvolger van Wesley Sneijder zien.

Maandag liet technisch directeur Martin van Geel al in De Telegraaf weten dat het elftal op nog twee posities versterkt zou worden. Met het vrijgekomen geld door de transfer van Sneijder naar Real Madrid willen de Amsterdammers zo snel mogelijk zaken doen.

Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang. Ook met Mbark Boussoufa werd contact opgenomen, maar de speler van Anderlecht zegt zelf aan een grotere competitie toe te zijn.

Wat moeten we hier van vinden? Iedereen weet onderhand wel dat ik een groot fan ben van Medunjanin.

Die Boussoufa hoeft van mij niet eens te komen, zeker niet na zo'n uitspraak.

EDIT: lol Nera was me voor...

*NERAZZURRI*
13-08-2007, 16:38
Ik hoef Medunjanin niet.