PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

wezz
13-08-2007, 16:43
Van mij mag ie zo komen, zoals ik al eerder zei is het probleem met hem dat hij heel lui is, en vrij traag. Maar zijn techniek/trap is ongeëvenaard, zeker na Sneijders vertrek.

Denk niet dat ze het daar echt in hem zitten, ook al vorig jaar verhuurd terwijl hij dat seizoen ervoor in de laatste wedstrijden geweldige dingen liet zien.

Mja Scheringa...

FrankvdM
13-08-2007, 16:45
Ik hoef Medunjanin niet.

Ik wel, ik kan nog wel iemand gebruiken om de afwas te doen en de kattenbak te verschonen.

Maar ff serieus, Medunjanin is een prima speler die je er best bij kan hebben. Maar je vervangt er lang geen Sneijder mee natuurlijk.

Mr. Incredible
13-08-2007, 16:51
Ik hoop echt dat dit niet waar is. Heb Medunjanin nooit wat gevonden.

wezz
13-08-2007, 17:03
Ik ben dus blijbaar de enige die het ziet zitten in Medunjanin. :lol:

http://www.marca.com/
Sneijders aankomst..

Rotterdam5314
13-08-2007, 17:20
***zooi.. Timmer wordt 1ste doelman Ik wist wel dat die *** Marwijk voor hem zou kiezen.. Ze leren het ook nooit... Weer een jaar ergeen aan die slak van een Timmer.
doelsaldo is nu al -8 want zoveel blunders maakt hij wel in een jaar

Medunjanin vind ik wel een goede speler. Alleen zijn handelingsnelheid moet beter worden.. Alleen is het geen opvolger voor Sneijder.. Dat vind ik eerlijk gezegd gewoon een belediging voor Sneijder..

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 17:24
Liever Aisatti dan Medunjanin, maar beide goede spelers. Maar ik zie ze beiden niet komen van een concurrent.
En we moeten de nieuwe speler(s) niet gaan vergelijken met Sneijder want dat is ondoenlijk.

*NERAZZURRI*
13-08-2007, 17:24
Ik ben dus blijbaar de enige die het ziet zitten in Medunjanin. :lol:

Best leuk om er bij te hebben maar niet als vervanger van Sneijder. Slaat nergens op imo.


Liever Aisatti dan Medunjanin, maar beide goede spelers. Maar ik zie ze beiden niet komen van een concurrent.
En we moeten de nieuwe speler(s) niet gaan vergelijken met Sneijder want dat is ondoenlijk.

Aissati kan die vergelijking aan imo. Halen die vent. Alles er aan doen.

wezz
13-08-2007, 17:26
Belediging?
Tsja ik zie ook liever Seedorf/Kaka/Ronaldinho/Riquelme/VDV, maar die komen helaas niet. In Nederland is waarschijnlijk Aissati de beste optie maar die zal ook wel onhaalbaar zijn.

Verder is Medunjanin wel een compleet andere speler, maar wel echt een 10. Davids en Gabri die dan al het vuile werk doen, want je moet Medunjanin niet laten verdedigen..dra-ma. Maar goed als hij dan eenmaal gaat voetballer is het top, geloof mij maar.

Ajax zit blijkbaar ook achter Defour aan, een tijdje geleden zag ik hem spelen met België tegen Portugal, was niet verkeerd moet ik zeggen. En ze zitten natuurlijk al een tijdje achter 'm aan.

Volgens mij niet echt een 10, maar op Ajax netwerk zijn die Belgen altijd lovend over Defour dus ach, laat maar komen...

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 17:26
***zooi.. Timmer wordt 1ste doelman Ik wist wel dat die *** Marwijk voor hem zou kiezen.. Ze leren het ook nooit... Weer een jaar ergeen aan die slak van een Timmer.Had ik niet gedacht, Elkramy leek mij rijp voor een basisplaats. Die zal ook goed balen.

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 17:37
Aissati kan die vergelijking aan imo. Halen die vent. Alles er aan doen.Hij is zeker top. Niet twee benig volgens mij en niet zo'n verwoestend schot, maar hij heeft weer andere kwaliteiten die beter zijn/kunnen worden dan Sneijder. Met name zn overzicht is op die jonge leeftijd al zeer indrukwekkend.

Rotterdam5314
13-08-2007, 17:56
Had ik niet gedacht, Elkramy leek mij rijp voor een basisplaats. Die zal ook goed balen.

Ach ja dat komt ervan als je een overschatte trainer terug haalt die Schreuder boven landzaat verkoos en die talenten als vPersie en Leonardo verziekt heeft. Kalou kwam nog geen eens in beeld bij hem.... Had niet anders verwacht.. Veel Feyenoorders zijn nu echt teleur gesteld..Dit voelt ongeveer hetzelfde als jullie verlies van Sneijder.. Alleen degene die Marwijk achtige gedachte's hebben zijn blij met de keuze. Op het Feyenoord forum koos 87% voor Ekramy als 1ste Keep

*NERAZZURRI*
13-08-2007, 18:02
Dit voelt ongeveer hetzelfde als jullie verlies van Sneijder..

Eeh, ja :-P

Burkie
13-08-2007, 18:20
Geen Medunjanin, bitte.

Reinbo
13-08-2007, 18:28
Ach ja dat komt ervan als je een overschatte trainer terug haalt die Schreuder boven landzaat verkoos en die talenten als vPersie en Leonardo verziekt heeft. Kalou kwam nog geen eens in beeld bij hem.... Had niet anders verwacht.. ...

En de Europacup 3 won. Idd erg overschat. (om nog maar te zwijgen van de spelers die in zijn slip stream naar de kuip gekomen zijn.)

Imo kiest van Marwijk in deze fase terecht voor communicatie op het veld. Niet vor niets heeft hij voor elke linie een sterke Nederlander gezocht. Een goede filosofie zou ik zeggen. En als Timmer echt weer zo blundert staat Ekramy zo onder de lat.

Marcel v/d H.
13-08-2007, 18:43
Heb op zich niets tegen van Marwijk maar ik had wel voor Ekramy gekozen.

Burkie
13-08-2007, 19:52
En de Europacup 3 won.

3?

Pascal Barroso
13-08-2007, 20:05
Ja, op de ouderwetse manier :razz:

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 20:13
Die heet toch al heel lang de UEFA cup dacht ik. EC3 is meer een bijnaam.


En als Timmer echt weer zo blundert staat Ekramy zo onder de lat.Had Ekramy niet gedreigd met opstappen wanneer hij niet eerste keus zou worden?

Tom L.
13-08-2007, 20:21
Aissati en Afellay zeker niet naar Ajax

PSV is geenszins van plan mee te werken aan een eventueel vertrek van Ismaïl Aissati of Ibrahim Afellay naar Ajax. De twee talenten werden de laatste dagen in verband gebracht met de Amsterdammers.

Ajax zou in zowel Aissati als Afellay een waardige opvolger zien van Wesley Sneijder. In het Eindhovens Dagblad laat algemeen directeur Jan Reker van PSV echter weten dat de landskampioen absoluut niet zal meewerken aan een vertrek van het tweetal.

"We werken absoluut niet mee aan de verkoop van deze spelers", zo luiden de duidelijke woorden van Reker.

wezz
13-08-2007, 20:43
Ze moeten gewoon alles doen om die Aissati te halen, op Afellay zit ik eerlijk gezegd niet te wachten.

Ludo Keeris
13-08-2007, 20:50
Het zou ook een slechte zet zijn van PSV om over verkoop te praten. Tuurlijk, als er veel geld over de brug komt hou je ze niet tegen. Maar met 'veel geld' bedoel ik ook véél geld!
En dan nog: Aissati is een supertalent die nog veel mooie jaren bij PSV kan meemaken.

The Gr8oNe
13-08-2007, 21:00
Lees net dat PSV'er Kone morgen naar Istanbul komt om te tekenen bij Galatasaray.

Burkie
13-08-2007, 21:03
Ach.. ik denk niet dat ze Koné gaan missen in Eindhoven...

Genoeg betere spitsen achter de hand.

Rotterdam5314
13-08-2007, 21:23
En de Europacup 3 won. Idd erg overschat. (om nog maar te zwijgen van de spelers die in zijn slip stream naar de kuip gekomen zijn.)

Imo kiest van Marwijk in deze fase terecht voor communicatie op het veld. Niet vor niets heeft hij voor elke linie een sterke Nederlander gezocht. Een goede filosofie zou ik zeggen. En als Timmer echt weer zo blundert staat Ekramy zo onder de lat.

Dus omdat er goede spelers zijn gekomen ben je een goede trainer?
EC3 bestaat al jaren niet meer. Omdat hij 1 prijs heeft gewonnen is het een goede trainer???

Hij valt nu al terug in herhaling door Timmer te kiezen. Typisch een keuze van vMarwijk. En idd ik vind vMarwijk geen goede trainer. Daar heb ik genoeg argumenten voor trouwens. Maar daar ga ik niet verder op in anders gaan we een eindelijze discussie krijgen. Timmer is ieder geval duidelijk de verkeerde keuze

Hugo R
13-08-2007, 22:04
Van der Vaart wil naar Valencia

Rafael van der Vaart wil niets liever dan zijn huidige club HSV verlaten voor het Spaanse Valencia.

"Ik wil echt vertrekken, Valencia is m'n droom", stelt de speler - wiens Spaanse moeder uit dezelfde regio komt - in het Hamburger Abendblatt. "Als ik hier moet blijven, dan zou me dat pijn doen."

De Spaanse club bracht maandag een bod van e.14 miljoen uit op Van der Vaart, maar HSV is niet geïnteresseerd.

"We willen Van der Vaart op dit moment ook niet verkopen", zo stelde technisch
directeur Dietmar Beiersdorfer. "Hij is een vaste waarde in onze plannen. Daar verandert een bod niets aan."

wezz
13-08-2007, 22:28
Van der Vaart zal zo'n transfer zeker verdienen. Al vraag ik me af of Valencia wel de juiste club voor hem is. Staan nou niet echt bekend om het aanvallende spel, en met een 10 spelen ze volgens mij ook niet.

Nou Madrid haal Rafael dan ook maar gelijk, wordt toch al een groot Nederlands clubje daar. Zie net die voorzitter een paar woordjes tegen Drenthe/Sneijder zeggen. ''Wij heten je welkom'' enz. :lol:

Maar ach, Valencia zou ook geweldig zijn natuurlijk. Dan gooien ze dat systeem maar effe om voor VDV.:bier:

HSV heeft wel een heel groot probleem als hij vertrekt natuurlijk, maar 3 jaar HSV is misschien ook wel een beetje teveel van het goede.

Burkie
13-08-2007, 22:39
Ook al is Real Madrid een bedrijf... ik vond het echt klasse van de voorzitter dat ie beide spelers in het Nederlands welkom heette!

En ik blijf lachen om Drenthe, hoevaak hij in interviews de volgende woorden al heeft uitgesproken, lachwekkend:

"Ik moet gewoon spreken met m'n voeten, dan komt alles goed."

Tuurlijk Royston, tuurlijk. Keep faith!

wezz
13-08-2007, 22:44
Die interviews met Drenthe zijn sowieso hilarisch.:lol:

Kom er net achter dat Co Adriaanse altijd een groot fan is geweest van Medunjanin, ook onder hem gedebuteerd als het goed is. En Ajax zit blijkbaar achter 'm aan...Toeval? Echt die gozer is volgend jaar gewoon trainer van Ajax hoor.:bier:

Lex v/d Moolen
13-08-2007, 23:28
Van der Vaart zal zo'n transfer zeker verdienen. Al vraag ik me af of Valencia wel de juiste club voor hem is. Staan nou niet echt bekend om het aanvallende spel, en met een 10 spelen ze volgens mij ook niet.
Hsv speelt nou ook niet erg aanvallend onder Stevens en ook niet met een 10. v/d Vaart heeft daar wel een vrije rol.
Denk dat Hsv wel gaat meewerken als er een goed bod komt. Liefst zo hoog mogelijk vangt Ajax ook nog wat :mrgreen:

*NERAZZURRI*
13-08-2007, 23:36
"Ik moet gewoon spreken met m'n voeten, dan komt alles goed."

Ik denk dat de mediatrainers ook wel doorhadden dat Royston met z'n mond laten spreken geen verstandige keuze is.


Cassano naar Sampdoria. Leuk voor hem en Samp en Madrid.

rkrijger
14-08-2007, 07:03
En ik blijf lachen om Drenthe, hoevaak hij in interviews de volgende woorden al heeft uitgesproken, lachwekkend:

"Ik moet gewoon spreken met m'n voeten, dan komt alles goed."
Tuurlijk Royston, tuurlijk. Keep faith!

LOL! Inderdaad! Lachen met die gosert.

Rotterdam5314
14-08-2007, 07:17
Van Geel: 'Er komen geen gevestigde namen'



http://www.voetbalcentraal.nl/uploads/foto_vangeel.jpgMartin van Geel, technisch directeur van Ajax, is druk zoekende naar een vervanger voor de naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder. Van Geel waarschuwde in het Algemeen Dagblad dat de supporters niet te hoge verwachtingen moeten hebben van de speler die naar Amsterdam komt.

“De mensen moeten in elk geval niet rekenen op gevestigde namen uit het internationale voetbal. Die zijn voor Ajax simpelweg niet haalbaar, het is niet anders. Kijk alleen maar naar de salarissen. Nog los van de vraag of ze in de Nederlandse competitie zouden willen spelen. Ajax heeft het altijd moeten hebben van jonge en zelf opgeleide spelers, die hier de stap naar de top hebben gemaakt. Die weg zullen we ook nu volgen”, aldus Martin van Geel tegenover het AD.

rkrijger
14-08-2007, 07:27
'Ajax doet miljoenenbod op Riera'

Uitgegeven: 14 augustus 2007 08:19

AMSTERDAM - In de zoektocht naar aanvallende versterking zou Ajax zijn oog hebben laten vallen op Albert Riera. Voor de flankspeler van Espanyol zou al een bod zijn gedaan van zes miljoen euro, meldt de Spaanse krant Sport (http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=432532&idseccio_PK=804) dinsdag.

http://www.nu.nl/img.db/1193787+s(120!x120!)

Volgens de krant ligt de vraagprijs van Riera rond de 15 miljoen euro. Vorig seizoen haalde Ajax ook al enkele Spanjaarden naar de Arena. Na de komst van Gabri en Roger volgde deze zomer de ervaren Urzaiz. http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif

Koné
Bij PSV is de toekomst van Arouna Koné onzeker. Hoewel de Eindhovenaren tevreden zijn over de verrichtingen van de Ivoriaanse aanvaller, komt het bod van Galatasaray in de buurt van de vraagprijs, meldt De Telegraaf (http://www.telesport.nl/voetbal/2012234/___Vertrek_Kone_bespreekbaar.html).
De club zal minimaal tien miljoen euro willen vangen voor de spits. Dat bedrag maakte de club twee seizoenen geleden over aan Roda JC. Koné zelf lijkt nog niet erg happig op een overgang naar de Turkse competitie.

Burkie
14-08-2007, 09:13
Ik ken deze speler niet.. maar de vraagprijs van 15 miljoen is erg veel!

Mr. Incredible
14-08-2007, 09:23
Kijk, dit is eindelijk een goede speler, maar 15 miljoen is wel een beetje overdreven. Dat zal Ajax ook niet gaan betalen, zelfs niet na de 27 miljoen van Sneijder.

Lex v/d Moolen
14-08-2007, 09:25
Van Geel: 'Er komen geen gevestigde namen'



http://www.voetbalcentraal.nl/uploads/foto_vangeel.jpgMartin van Geel, technisch directeur van Ajax, is druk zoekende naar een vervanger voor de naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder. Van Geel waarschuwde in het Algemeen Dagblad dat de supporters niet te hoge verwachtingen moeten hebben van de speler die naar Amsterdam komt.

“De mensen moeten in elk geval niet rekenen op gevestigde namen uit het internationale voetbal. Die zijn voor Ajax simpelweg niet haalbaar, het is niet anders. Kijk alleen maar naar de salarissen. Nog los van de vraag of ze in de Nederlandse competitie zouden willen spelen. Ajax heeft het altijd moeten hebben van jonge en zelf opgeleide spelers, die hier de stap naar de top hebben gemaakt. Die weg zullen we ook nu volgen”, aldus Martin van Geel tegenover het AD.Dat zal dan wel Medunjanin, Engelaar of Aisatti worden.

Riera zegt mij overigens ook niets. Aangezien het een flankspeler is zou het wel eens kunnen zijn dat Kennedy op 10 komt te spelen.

FrankvdM
14-08-2007, 09:36
Ook al is Real Madrid een bedrijf... ik vond het echt klasse van de voorzitter dat ie beide spelers in het Nederlands welkom heette!

Ik kan sowieso niet meer zeggen dat ik ze liever zie verliezen nu v Nistelrooij en Sneijder daar spelen. Drenthe vind ik maar een simpel figuur, dus die boeit me niet echt.

Zo irritant die voetballers die eigenlijk onwijs intelligent over willen komen op tv en ondertussen nauwelijks uit hun woorden komen. Had Nigel de Jong ook altijd last van. Beetje het Cruijf syndroom ofzo.

Lex v/d Moolen
14-08-2007, 09:39
Nee, Real heeft het stokje van Barca overgenomen wat betreft Nederlandse spelers.
Geen enkele Nederlandse speler meer in de selectie van Barcelona, dat is lang geleden.

FrankvdM
14-08-2007, 09:39
Dat zal dan wel Medunjanin, Engelaar of Aisatti worden.

Riera zegt mij overigens ook niets. Aangezien het een flankspeler is zou het wel eens kunnen zijn dat Kennedy op 10 komt te spelen.

Ze moeten Urby gewoon op linkshalf laten spelen zolang Davids is geblesseerd. Linksachter met iemand anders oplossen.

FrankvdM
14-08-2007, 09:41
Nee, Real heeft het stokje van Barca overgenomen wat betreft Nederlandse spelers.
Geen enkele Nederlandse speler meer in de selectie van Barcelona, dat is lang geleden.

Alleen nog 'n Nederlandse coach en dergelijke

Lex v/d Moolen
14-08-2007, 09:44
Ze moeten Urby gewoon op linkshalf laten spelen zolang Davids is geblesseerd. Linksachter met iemand anders oplossen.Moet zeggen dat Colin het nog eens niet zo slecht deed. Maar het blijft behelpen een rechtsbeniger op links. En hij is nog niet echt op de proef gesteld.

FrankvdM
14-08-2007, 09:50
Moet zeggen dat Colin het nog eens niet zo slecht deed. Maar het blijft behelpen een rechtsbeniger op links. En hij is nog niet echt op de proef gesteld.

Af en toe wat slordig, maar hij kan er best mee door ja. Urby doet het daar beter, maar die doet het nog beter op 't middenveld. Afgelopen zaterdag speelde hij ook weer steengoed.

Toch denk ik dat als je Colin daar laat spelen hij wel een wat zwakkere schakel in de defensie zal zijn.

Burkie
14-08-2007, 09:53
Dat zal dan alleen tegen teams zijn die met een echte rechtsbuiten spelen, en wees nou eerlijk.. welke ploegen spelen tegenwoordig nog met een *echte* rechtsbuiten?

Lex v/d Moolen
14-08-2007, 09:56
Zo op het oog zag het er verdedigend wel goed uit. Opbouwend echter behoorlijk zwak. Maar goed, dan moet hij de bal maar afgeven of wegrossen.

FrankvdM
14-08-2007, 10:02
Dat zal dan alleen tegen teams zijn die met een echte rechtsbuiten spelen, en wees nou eerlijk.. welke ploegen spelen tegenwoordig nog met een *echte* rechtsbuiten?

az heeft er in ieder geval 1 met Jenner. Voor de rest zou ik het zo ook ff niet weten.

*NERAZZURRI*
14-08-2007, 13:32
Ik kan sowieso niet meer zeggen dat ik ze liever zie verliezen nu v Nistelrooij en Sneijder daar spelen. Drenthe vind ik maar een simpel figuur, dus die boeit me niet echt.

Dat zei ik ook tegen een vriend van me: Madridsupporter. Jammer dat ik nu elke week Madrid moet volgen om Sneijder 20 assists op Van Nistelrooij te zien geven en 20 goals van buiten de zestien te zien maken :D

Mr. Incredible
14-08-2007, 14:15
Dat zei ik ook tegen een vriend van me: Madridsupporter. Jammer dat ik nu elke week Madrid moet volgen om Sneijder 20 assists op Van Nistelrooij te zien geven en 20 goals van buiten de zestien te zien maken :D

Een vriend van me die voor Barcelona is, voelt precies hetzelfde. Ikzelf ben al meer dan 10 jaar voor Real en was altijd in de minderheid. Grappig hoe mensen nu opeens van mening veranderen...

*NERAZZURRI*
14-08-2007, 14:20
Van mening veranderen? Ik heb nog steeds een teringhekel aan Madrid hoor :mrgreen:

Alexander D
14-08-2007, 14:21
Een vriend van me die voor Barcelona is, voelt precies hetzelfde. Ikzelf ben al meer dan 10 jaar voor Real en was altijd in de minderheid. Grappig hoe mensen nu opeens van mening veranderen...

Naar een club kijken is toch echt wat anders dan suporter zijn.

Ik kijk graag naar Van Nistelrooy (en vele andere Nederlanders in buitenlandse competities) en zeker nu Sneijder ook die kant op is zal ik nog meer kijken maar dat maakt me zeker geen fan van Real.

Mr. Incredible
14-08-2007, 14:26
Ik heb ook niet gezegd dat hij fan is geworden. Maar hij is nu niet meer anti-Real en wil dus ook niet meer dat ze per se verliezen, zoals iemand anders hier op het forum ook al heeft gezegd.

Lex v/d Moolen
14-08-2007, 14:45
Hm, beetje mixed emotions bij mij. Ik zal graag zien dat Sneijder het gaat maken bij Real en prijzen gaat pakken. Maar dat is dan voor hem en niet persé de club waar hij voor speelt. Want met Real heb ik eigenlijk nog steeds niets.

rkrijger
14-08-2007, 14:47
Voor mij zijn het ook meer de spelers die mij naar een club toe trekken. Zo ben ik nu toch altijd wel benieuwd hoe Bayern Munchen en Real Madrid het doen.

Burkie
14-08-2007, 14:55
Moet je eens opletten hoeveel Nederlanders er ineens "fan" van Real zijn... Dat is toen ook het geval geweest bij Barcelona in de tijd van Van Gaal.

En dan bedoel ik niemand (lees: helemaal niemand) op dit forum, dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen. ;)

rkrijger
14-08-2007, 15:05
Vroeger voelde ik me meer aangetrokken tot Barcelona. Maar sinds Rijkaard vBommel onterecht zo heeft afgeserveerd (waarsch. ingefluisterd door Cruyff) en er super irritante spelers als Deco rondlopen... Tsja...
Dat doet geen goed.

Ik hoop dat PSV Real Madrid loot voor de CL!
Dat hoopte ik vorig jaar al.
Als het maar geen AC Milan, Lyon, Chelsea of Liverpool wordt.
Maar goed. Dat is nog ver weg.

Alexander D
14-08-2007, 15:15
Moet je eens opletten hoeveel Nederlanders er ineens "fan" van Real zijn... Dat is toen ook het geval geweest bij Barcelona in de tijd van Van Gaal.

En dan bedoel ik niemand (lees: helemaal niemand) op dit forum, dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen. ;)

Heb je het nou tegen mij of zo? :evil:




:lol: ;-)

wezz
14-08-2007, 15:18
Ajax heeft dus 6 miljoen geboden op Riera van Espanyol. Vond hem in de UefaCup finale wel goed spelen, verder ken ik hem niet echt. Die youtube filmpjes zien er ook goed uit, zeer technische speler.

Wel vreemd dat we vandaag niks meer lezen over Medunjanin, wil toch wel weten of Ajax echt geinteresseerd is.

rkrijger
14-08-2007, 15:34
NOS excuseert zich bij PSV en Perez (http://www.psvzone.nl/artikel.php?id=6345)

http://www.psvzone.nl/images/nieuws/perez3.jpg

Het satirische filmpje van Studio Voetbal over het vertrek van Kenneth Perez bij Ajax richting Brabant deed maandag een hoop stof opwaaien. De eventueel aanstootgevende gedachte wordt een dag later ook erkend door presentator Jack van Gelder zo meldt Voetbalprimeur.nl. Naast PSV was ook hoofdpersoon Kenneth Perez, die zelf niet meewerkte aan het filmpje, allerminst gelukkig met het in scene gezette fragment: "Ik kan best lachen om een goede grap, maar er is mij vandaag verschillende keren gevraagd of ik dit echt heb gedaan", reageert hij in het Algemeen Dagblad.

"Het ligt allemaal een beetje gevoelig. Nu wordt het beeld geschetst alsof ik respectloos zou zijn naar Ajax of zijn supporters", besluit de Deen. Presentator Jack van Gelder erkent een dag later dat het filmpje mogelijk verschillend kan worden opgevat: "We hebben ons totaal niet gerealiseerd dat iemand hier aanstoot aan zou nemen."

"Misschien zit er een grijs gebied in het item, waarin je dingen op een bepaalde manier kunt interpreteren. Maar gebeurt dit bij Koefnoen, dan vindt iedereen het geweldig. Nogmaals, er zat niets kwaads achter en ik wil volgende week best nog eens herhalen dat dit niet echt Kenneth was en onze excuses aanbieden", besluit Van Gelder.

Alexander D
14-08-2007, 15:38
case closed!

wezz
14-08-2007, 16:05
Espanyol laat Riera niet naar Ajax gaan

14/8/2007 16:50

Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) is er niet in geslaagd Alberto Riera (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=36568/typeofpage=40054/sc=949ca3) los te weken bij Espanyol (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=22/typeofpage=40041/sc=abef15). De Spaanse club weigert de 25-jarige linkspoot te laten gaan ondanks een officieel eerste bod van naar verluidt zes miljoen euro.

We houden vast aan onze sportieve plannen voor komend seizoen', zegt de Catalaanse club op zijn eigen website. 'Na de verkoop van Walter Pandiani (Osasuna, red.) en Gorka (Athletic de Bilbao) laten we niemand meer gaan.'

Riera (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=36568/typeofpage=40054/sc=949ca3) heeft er één seizoen op zitten bij Espanyol (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=22/typeofpage=40041/sc=abef15). Hij was een vaste waarde en scoorde vier keer in de Primera División. De hangende linkervleugelspits maakte bovendien vier goals in het UEFA Cup-toernooi, waaronder eentje in de verloren finale tegen Sevilla.

'Net als Raúl Tamudo en Luis García beschouwt Espanyol (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=22/typeofpage=40041/sc=abef15) Riera (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=36568/typeofpage=40054/sc=949ca3) als een belangrijke speler voor komend seizoen. We gaan dan ook niet in onderhandeling met Ajax', zegt de club in zijn persbericht.

Die kunnen we dus ook wegstrepen..

Hugo R
14-08-2007, 16:12
Ben toch wel steeds benieuwder aan het raken wie Ajax nou uiteindelijk als vervanger gaan halen en of het überhaupt lukt iemand te halen.

Mr. Incredible
14-08-2007, 16:24
Jammer dat Riera niet komt, maar het is toch meer een linksbuiten. Die positie is goed bezet (vooral als Leonardo terugkeert). Prioriteit blijft een nummer 10.

Hugo R
14-08-2007, 17:57
Vitesse pakt wangedrag intern aan

Vitesse gaat naar aanleiding van de ongeregeldheden van zaterdag tijdens de oefenwedstrijd tegen Athletic de Bilbao disciplinaire maatregelen nemen tegen de betrokken spelers en leden van de technische staf.

De vlam sloeg een kwartier voor tijd na een vermeende elleboogstoot van Swerts in de pan. Spelers en begeleiders van beide clubs gingen op de vuist, waarop arbiter Kevin Blom vroegtijdig affloot.

Voor de clubleiding van de Arnhemmers, die vorig seizoen al meermalen negatief in nieuws kwamen wegens wangedrag, is de maat vol. "We hebben de discipline flink
aangescherpt. Iedereen moet zich daaraan conformeren", aldus een woordvoerder.

Burkie
14-08-2007, 20:51
Tottenham maakt een lekkere seizoensstart mee...

Eerst 1-0 verliezen van Sunderland, nu op eigen veld 1-3 achter in de rust tegen Everton!

Dennis Oosterhuis
14-08-2007, 21:06
Ik lees net de nieuwe programmering van RTL v.w.b. het voetbal. Het belangrijkste vind ik dat ze beloofden dat de uitzending van zondag zal beginnen met de belangrijkste wedstrijd van die dag. Dus niet meer een uur wachten tot de klassieker o.i.d. (y)

Hugo R
14-08-2007, 21:15
Ik lees net de nieuwe programmering van RTL v.w.b. het voetbal. Het belangrijkste vind ik dat ze beloofden dat de uitzending van zondag zal beginnen met de belangrijkste wedstrijd van die dag. Dus niet meer een uur wachten tot de klassieker o.i.d. (y)
Dat is ieder geval goed nieuws. Nou nog hopen op wat minder reclame.

rkrijger
14-08-2007, 21:21
Blijf het jammer vinden dat er voor Barbara Barend geen plek meer is. Vond haar een fris gezicht in een macho mannenwereld.

Burkie
14-08-2007, 21:46
Grapje zeker?

Dennis Oosterhuis
14-08-2007, 21:55
't Is en blijft een lolbroek, die Robin... :D

Lex v/d Moolen
14-08-2007, 22:05
Blijf het jammer vinden dat er voor Barbara Barend geen plek meer is.Tja, ook in voetbalpraatprogramma's heb je reservebanken:mrgreen: .

Hugo R
14-08-2007, 22:05
Daniel Alves verlaat Sevilla. Hij gaat voor 33 miljoen euro naar Chelsea. Dat meldt de Spaanse pers met stelligheid.
Alves maakte geen deel uit van de selectie van Sevilla voor het CL-voorrondeduel met AEK Athene. "Hij zei me dat hij niet klaar was", vertelt coach Ramos. De waarheid is dat de 24-jarige back naar Chelsea verkast en zo met z'n nieuwe team in de C.League kan spelen.
Alves stond bij Sevilla nog onder contract tot 2012. Sevilla-spits Kanoute: "Zonder hem is Sevilla zwakker. Hij is geen voetballer die je snel vergeet." Alves speelde 160 matchen met Sevilla.

FrankvdM
14-08-2007, 22:08
Tottenham maakt een lekkere seizoensstart mee...

Eerst 1-0 verliezen van Sunderland, nu op eigen veld 1-3 achter in de rust tegen Everton!

Zaten 2 ietwat ongelukkige goals tussen, maar ze werden wel een potje weggetikt ook zeg.

wezz
14-08-2007, 22:36
Alves naar Chelsea, jammer dat Barcelona hem niet heeft gehaald toen het mogelijk was, al heb je met Abidal/Zambrotta ook 2 geweldige backs.

Goede aankoop van Chelsea, ze hadden ook echt een rechtsback nodig natuurlijk. En met Malouda ook al een hele goede speler binnengehaald. Op elke positie hebben ze nu een geweldenaar rondlopen, hopelijk gaan ze dit jaar ook wat aanvallender spelen, daar had Mourinho het wel over.

Kan niet wachten op Barca-Chelsea, want tjsa, dat zullen ze wel weer regelen daar bij de UEFA.:lol:

Hugo R
14-08-2007, 23:31
hopelijk gaan ze dit jaar ook wat aanvallender spelen, daar had Mourinho het wel over.
Tja blijf het ook ongelooflijk vinden dat Chelsea met zulke spelers zo lelijk voetbal laat zien altijd. En Mourinho lijkt me nou ook niet meteen de meest aanvallend ingestelde trainer.

*NERAZZURRI*
15-08-2007, 00:55
Alves naar Chelsea, jammer dat Barcelona hem niet heeft gehaald toen het mogelijk was, al heb je met Abidal/Zambrotta ook 2 geweldige backs.

Niet getreurd. Na Javier Zanetti is Zambrotta de beste rechtsback ter wereld. Daar kan geen kneusje als Alves tegenop hoor...

En dan te bedenken dat die knuppel 36 miljoen heeft gekost. Ongeloofelijk... :roll:


En eerlijk is eerlijk, ik vond Chelsea afgelopen weekend erg aanvallend spelen... Al was dat wel thuis tegen een promovendus, maargoed.

rkrijger
15-08-2007, 07:11
Niet getreurd. Na Javier Zanetti is Zambrotta de beste rechtsback ter wereld.

Zanetti speelt zeker bij Inter?

rkrijger
15-08-2007, 07:13
CL kwalificatie:

Lazio-Din.Boekarest 1-1
Glasgow-Rode Ster 1-0
Benfica-Kopenhagen 2-1
Valencia-Elfsborg 3-0

Voor het UEFA klassement is het een slechte zaak als Boekarest Lazio eruit zou knikkeren. Roemenie is een grote concurrent van Nederland. Verder wederom kansen voor Kopenhagen.

Rotterdam5314
15-08-2007, 07:37
Zanetti speelt zeker bij Inter?


:lol:
Uiteraard.. Zanetti is zeker goed maar Zambrotta en Zanetti zijn echt niet de beste RB ter wereld. En Alves is trouwens een zeer goede speler. Die zou ik liever hebben als bovenstaande 2

Rotterdam5314
15-08-2007, 07:41
Blijf het jammer vinden dat er voor Barbara Barend geen plek meer is. Vond haar een fris gezicht in een macho mannenwereld.
Ik ben er juist blij mee. Stelde altijd van die nutteloze dome vragen waarvan je het antwoord vaak al wist. En dan die nutteloze stellingen. Ook kwam ze erg ingestudeerd over. Nee ben blij dat ze weg is......... Onder BB was het niveau een treedje lager

Hugo R
15-08-2007, 09:41
Ben ook wel blij dat Barbara Barend er niet meer is, kon me altijd wel flink aan haar irriteren. Gaat haar vader nou wel nog dingen doen bij RTL?

*NERAZZURRI*
15-08-2007, 09:55
:lol:
Uiteraard.. Zanetti is zeker goed maar Zambrotta en Zanetti zijn echt niet de beste RB ter wereld. En Alves is trouwens een zeer goede speler. Die zou ik liever hebben als bovenstaande 2

Alves is verdedigend helemaal niks man. Zanetti is een topverdediger en heeft minstens even goede rushes als Cafu ooit had. Zambrotta zelfde laken en pak. Aanvallend ook zeer belangrijk.

En als iemand bij Inter speelt kan ie bij voorbaat niet de beste op zijn plek zijn ofzo? Wat is dat nou weer voor onzin? Inter heeft samen met Chelsea en Barça de beste selectie van de wereld dus daar zitten wel een aantal toppers in hoor, heren...

Rotterdam5314
15-08-2007, 10:10
Alves is verdedigend helemaal niks man. Zanetti is een topverdediger en heeft minstens even goede rushes als Cafu ooit had. Zambrotta zelfde laken en pak. Aanvallend ook zeer belangrijk.

En als iemand bij Inter speelt kan ie bij voorbaat niet de beste op zijn plek zijn ofzo? Wat is dat nou weer voor onzin? Inter heeft samen met Chelsea en Barça de beste selectie van de wereld dus daar zitten wel een aantal toppers in hoor, heren...

Nee dat zeg ik niet. alleen merk ik op dat jij altijd de spelers van inter de beste ter wereld vind. En ja dat valt gewoon op. En ik zeidat ik persoonlijk liever alves in me team hebt dan Zanetti of Zambrotta. Ik hou nou eenmaal van aanvallend ingestelde spelers. en aanvallend is Alves beter dan Zambrotta en Zanetti. In verdedigend opzicht zijn die andere 2 beter.

Ik ben het trouwens ook niet me eens dat Inter en Barca de beste selectie van de wereld hebben. Barca ben ik wel mee eens maar Inter niet. Dan vind ik Chelsea een beter team hebben dan Inter.

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 10:11
Ik heb rechtsachterin ook veel liever Zanetti. Behalve dat hij verdedigend stukken beter is, aanvallend minstens even goed, brengt hij ook ervaring met zich mee. Topspeler! (y)

Hugo R
15-08-2007, 10:23
Ik heb die Alves maar een paar keer zien spelen en toen was ik er eigenlijk niet echt van onder de indruk, maar het schijnt wel een geweldige voetballer te zijn dus misschien heb ik de verkeerde wedstrijden gezien :D

rkrijger
15-08-2007, 10:24
En als iemand bij Inter speelt kan ie bij voorbaat niet de beste op zijn plek zijn ofzo?

Nee, het is meer omgekeerd: ik krijg het gevoel dat "spelen voor Inter" in jouw geval hetzelfde betekent als "de beste van de wereld zijn". Het geval Zanetti sterkt me in dat gevoel.

Burkie
15-08-2007, 10:43
Nieuw bod Riera

woensdag 15 augustus, door jordyjood, Kattuk, 10:16u, AS / Telegraaf

De Telegraaf meldt dat donderdag of uiterlijk vrijdag een vertegenwoordiger van Ajax naar Spanje gaat om te onderhandelen over Riera van Espanyol.

De Spaanse club heeft al aangegeven dat er niet te onderhandelen valt. Ajax heeft echter toch hoop Espanyol te kunnen overtuigen. Volgens het Spaanse AS zou Ajax in totaal 13 miljoen euro over hebben voor de jonge aanvaller.

Tegenover De Telegraaf bevestigde Martin van Geel in ieder geval dat Ajax blijft hopen dat Espanyol alsnog te overreden is om Riera te laten gaan.

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 10:47
13 miljoen?!? Dan moet het wel een HELE goede speler zijn! Maar nogmaals, het lijkt me een beetje overbodig, want volgens mij is het een hangende linksbuiten en die positie is aardig bezet. Of hij moet ook op '10' kunnen spelen...

*NERAZZURRI*
15-08-2007, 10:54
Nee, het is meer omgekeerd: ik krijg het gevoel dat "spelen voor Inter" in jouw geval hetzelfde betekent als "de beste van de wereld zijn". Het geval Zanetti sterkt me in dat gevoel.

Wie heb ik allemaal de beste van de wereld genoemd dan bij Inter?

Materazzi heb ik een topverdediger genoemd en Zanetti noem ik de beste rechtsback ter wereld (I dare you: noem een betere). Wie nog meer?


@ Rotterdam5314: Zanetti is aanvallend juist zo opvallend als rechtsback. En verdedigend is ie minstens even goed.


Ik heb rechtsachterin ook veel liever Zanetti. Behalve dat hij verdedigend stukken beter is, aanvallend minstens even goed, brengt hij ook ervaring met zich mee. Topspeler! (y)

En zijn er rechtsbacks die je te binnen schieten die je beter vindt?

Rotterdam5314
15-08-2007, 11:01
@ Nera. Alves vindt ik aanvallend net iets beter dan Zanetti.

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 11:16
Ik heb Alves nog niet genoeg zien spelen, alleen in de Copa America en daar viel hij me niet erg mee. Op dit moment zijn mijn favorieten Zanetti en Eboue, al lijkt de laatste op dit moment meer centraal te spelen.

FrankvdM
15-08-2007, 11:20
Cocu gaat nog even z'n zakken vullen in het Midden-Oosten. 8) Zou ik mss ook wel doen ipv stoppen, nog even wat centjes erbij.

rkrijger
15-08-2007, 11:25
En zijn er rechtsbacks die je te binnen schieten die je beter vindt?

Michael Reiziger natuurlijk! ;-)
Of Michael Lamey! ;-)
Of Michael Ball! ;-)

LOL!

Nee, serieus. Misschien is Zanetti werkelijk zo goed als je zegt. Misschien zelfs de beste van de wereld. Ik heb hem te weinig aan het werk gezien om daarover te kunnen oordelen.

Maar ik zag dat jij heel lyrisch was over een speler en toen dacht ik meteen "die zal wel bij Inter spelen"...

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 11:31
Cocu gaat nog even z'n zakken vullen in het Midden-Oosten. 8) Zou ik mss ook wel doen ipv stoppen, nog even wat centjes erbij.Als er één voetballer die het verdient heeft is Cocu het wel. Leuk voor hem.

FrankvdM
15-08-2007, 11:31
Of Michael Ball!

Waar is die eigenlijk gebleven? Heb 'm niet meer gezien sinds die blunder vorig seizoen in de bekerfinale waardoor Huntelaar de 2-1 binnenkreeg vlak voor tijd.:mrgreen:

Marcel v/d H.
15-08-2007, 11:52
Cocu vindt toch nieuwe uitdaging

Phillip Cocu blijft actief in de voetballerij. De 36-jarige middenvelder neigde na zijn vertrek bij PSV naar stoppen, maar heeft in de Verenigde Arabische Emiraten toch een nieuwe uitdaging gevonden. Voetbal International weet te melden dat Cocu een contract heeft getekend bij Al-Jazeera.

In Abu Dhabi, de hoofdstad van het land, tekent Cocu een verbintenis die hem voorlopig één seizoen in de Emiraten houdt. In Abe Knoop vindt Cocu een landgenoot terug: Knoop verzorgt de keeperstrainingen bij Al-Jazeera. Verder staan er geen buitenlanders onder contract bij de club uit het Midden-Oosten.

Eerder vroeg Cocu zich nog af of hij wel door moest gaan met het beoefenen van professioneel voetbal. Een bezoek aan Sydney FC leverde niets op en de voormalig international liet optekenen dat de kans groot was dat hij een punt achter zijn imposante loopbaan zou zetten. Al-Jazeera heeft Cocu echter weten te overtuigen om nog één avontuur aan te gaan.

Marcel v/d H.
15-08-2007, 11:53
Dacht dat Al-Jazeera die zender was waar Bin Laden zijn homevideos op laat zien.

TJ Weissel
15-08-2007, 12:12
Zakkenvullen, hebben de boertjes ook gedaan in qatar... geef ze eens ongelijk :)

rkrijger
15-08-2007, 12:16
Waar is die eigenlijk gebleven? Heb 'm niet meer gezien sinds die blunder vorig seizoen in de bekerfinale waardoor Huntelaar de 2-1 binnenkreeg vlak voor tijd.:mrgreen:

Ik denk dat hij nu bij Manchester City speelt.

Alexander D
15-08-2007, 12:25
Ik denk dat we weinig beelden van Cocu zullen zien terwijl hij daar z'n zakken aan het vullen is.

TJ Weissel
15-08-2007, 12:29
Ik denk dat we weinig beelden van Cocu zullen zien terwijl hij daar z'n zakken aan het vullen is.

Mjah, er is wel 'n docu gemaakt over de Boertjes in Qatar, oa frank z'n problemen met de Senseo en de Philips Helpdesk... *Theres not water coming out!* helaas nooit helemaal kunnen zien. Weet ook niet meer welke omroep deze gemaakt heeft.

Hugo R
15-08-2007, 12:56
v.d. Vaart loopt rugblessure op

HSV-middenvelder Rafael van der Vaart heeft een rugblessure opgelopen. Bij het
optillen van zijn zoontje schoot het in zijn rug. HSV moet het donderdag in het
voorrondeduel in de UEFA Cup met Honved Boedapest vermoedelijk zonder hem doen.

Voor Van der Vaart, die wel mee is naar Boedapest, kan de blessure wel eens goed
uitpakken. Hij wil immers dolgraag naar Valencia. Als hij tegen Honved uitkomt, zou hij niet meer in Europees verband voor de Spaanse club mogen spelen. "Het is toevallig, maar toch is het een echte blessure", verzekert zijn zaakwaarnemer.

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 13:01
Hm, da's toch wel heel toevallig :lol:

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 13:09
"Het is toevallig, maar toch is het een echte blessure"


Jajajaja...en ik ben die dikke, bebaarde man, woonachtig op de Noordpool... :?

FrankvdM
15-08-2007, 13:11
Mjah, er is wel 'n docu gemaakt over de Boertjes in Qatar, oa frank z'n problemen met de Senseo en de Philips Helpdesk... *Theres not water coming out!* helaas nooit helemaal kunnen zien. Weet ook niet meer welke omroep deze gemaakt heeft.

RTV-Noord-Holland

Hugo R
15-08-2007, 13:17
De pers in Duitsland is in ieder geval niet zo blij meer met v.d. Vaart. Schijnt dat zijn nieuwe bijnaam v.d. Verräter is.

Marcel v/d H.
15-08-2007, 13:32
Riera ziet af van transfer Ajax

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 15 augustus om 14:08 Ajax maakt geen kans om Albert Riera aan de selectie toe te voegen. De vleugelaanvaller van Espanyol heeft woensdagmiddag op een persconferentie laten weten niet uit te zijn op een vertrek bij los Periquitos.

http://81.173.100.43/images/uplimages/pu_rierabig.jpg

De Amsterdammers deden eerder deze week een officieel bod van zes miljoen euro, maar het bestuur van Espanyol wil de 25-jarige Mallorcaan absoluut niet kwijt. Volgens AS was een delegatie van Ajax van plan om donderdag of vrijdag de Catalaanse voetbalmetropool aan te doen, maar dat lijkt na de verklaringen van de speler geen nut meer te hebben.

“Ik ben zeer tevreden over het feit dat Espanyol mij niet wil verkopen”, vertelde Riera. “Dat is een teken dat Espanyol vertrouwen in mij heeft. Bovendien heb ik op geen enkel moment er over nagedacht om voor een andere club uit te komen. Ik ben hier gelukkig, de toekomstplannen zijn uiterst interessant en ik wil helemaal niet weg.”

“Espanyol heeft mij enkele weken geleden een contractverlenging aangeboden en we zijn nog steeds in onderhandeling. De club wil er eerst zeker van zijn dat de huidige selectie intact blijft en wil daarna pas mijn situatie bespreken. Daar heb ik absoluut geen problemen mee. Ik ben niet uit op een vertrek”, aldus Riera.

Ook trainer Ernesto Valverde was zeer blij met de uitspraken van Riera. “Een vertrek van Albert had mijn plannen in de war geschopt. De selectie is nu compleet en ik hoop dat geen enkele speler vertrekt. Het is een goed teken dat grote clubs interesse tonen in onze spelers, maar het is nog positiever dat wij ze niet laten gaan.”

Alexander D
15-08-2007, 13:34
Twee versterkingen kwamen er nog bij Ajax?

Uit de jeugdopleiding als het zo doorgaat.....

FrankvdM
15-08-2007, 13:39
De pers in Duitsland is in ieder geval niet zo blij meer met v.d. Vaart. Schijnt dat zijn nieuwe bijnaam v.d. Verräter is.

Wat een overdreven eikels. Moeten die moffen het nodig over gaan hebben. Don't mention the war (6)

http://www.jimlowney.com/mt-archives/fawlty.jpg

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 13:46
De pers in Duitsland is in ieder geval niet zo blij meer met v.d. Vaart. Schijnt dat zijn nieuwe bijnaam v.d. Verräter is.

Daar zal hij zich echt druk om maken http://forum.filmcan.nl/forum/images/emoticons/schater.gif

Hugo R
15-08-2007, 13:49
Daar zal hij zich echt druk om maken http://forum.filmcan.nl/forum/images/emoticons/schater.gif
Nee, neem aan dat hij wel wat gewend is in Duitsland :-P (Bild enz.)

rkrijger
15-08-2007, 15:35
Riera ziet af van transfer Ajax

Mooier is eigenlijk:

Riera geen trek in Ajax

Maar goed... "die koppen" doe ik eigenlijk niet meer... ;-)

YAH87
15-08-2007, 15:40
Wat een overdreven eikels. Moeten die moffen het nodig over gaan hebben. Don't mention the war (6)

http://www.jimlowney.com/mt-archives/fawlty.jpg

:p:mrgreen:

Het heeft toch ook z’n charme vind ik; 2,½ week ff weggeweest en bij thuiskomst lees je alweer de gekste transfers in die tijd. :p

- Suarez die alsnog naar Ajax verkast, (opvallend dat alsnog door is gegaan)
- Drenthe naar Madrid, (had beter nog minimaal een jaartje kunnen blijven)
- Sneijder voor een jackpotbedrag tevens naar Madrid, (had ik totaal niet verwacht).

Gelukkig op tijd terug voor het Europees voetbal.
Ajax zou Slavia wel mogen pakken vanavond; 3-1 ;)

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 15:49
Liever niet dat ene tegendoelpuntje... :|

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 15:55
Nee dan liever nog 2-0, maar ik denk dat het 1-0 wordt. Goal Huntelaar.
Jammer dat ik er niet bij mag zijn.

YAH87
15-08-2007, 15:58
Liever niet dat ene tegendoelpuntje... :|
Hoop het natuurlijk ook niet voor het NLs voetbalbelang, maar die tegendoelpunt schrijf ik dan ook op naam van Smicer. ;)
Vond dat geen onaardige speler vroeger, kijken hoe die er nu aan toe is.

Erwin vd H
15-08-2007, 16:01
Ha voorspellingen.
Ik gok op 2-0.
Ik las trouwens ergens dat als Slavia weer uitgeschakeld wordt in de laatste voorronde van de CL, dat dit dan een record was. Is geloof ik dan al de 6e keer.

Alexander D
15-08-2007, 16:07
Ik gok op 2-1.

wezz
15-08-2007, 16:07
Ik vind Zanetti en Zambrotta eerlijk gezegd ook de beste rechtbacks van de wereld. Met Eboué en Alves, maar die zijn nog wat jonger/onervaren en verdedigend minder. Als ik zou moeten kiezen kies ik toch nog steeds Zanetti/Zambrotta. Al verwacht ik dat Alves iedere back gaat overtreffen, kan echt een sensatie worden daar in Engeland.

Vind trouwens ook de selecties van Barca en Chelsea het sterkst. Dan heb je ook nog Inter, Madrid en ManU, al zitten daar toch wel wat mindere bij, bij Chelsea/Barca is eigenlijk iedere(basis)speler een topper.

Riera niet naar Ajax, jammer maar 13 miljoen was sowieso te gek voor woorden geweest.

Zag dat El Hamdaoui begeerd wordt door de Nederlandse top, daar zal Ajax ook wel bij zitten denk ik. Heb al een paar keer aangegeven dat hij van mij zo mag komen, geweldige speler.

Weer een dag verder en nog geen nieuwe spelers, en vanavond wordt er natuurlijk ook niemand gepresenteerd. Nou maar weer hopen op morgen dan maar...

Voorspelling: 5-0, wegvegen die hap.:cool:

Marcel v/d H.
15-08-2007, 16:08
Ik gok op 2-1.

Daar heb ik mijn geld ook op gezet. En dan in de uitwedstrijd een moeilijk gelijkspel.

Hugo R
15-08-2007, 16:16
maar die tegendoelpunt schrijf ik dan ook op naam van Smicer. ;)
Die speelt niet mee ;)

Ludo Keeris
15-08-2007, 16:29
Maar goed... "die koppen" doe ik eigenlijk niet meer... ;-)

Houden zo!

Burkie
15-08-2007, 16:30
Die speelt niet mee ;)

Daar mag Ajax blij mee zijn.

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 16:32
Ik ga voor 2-0 vanavond...

*NERAZZURRI*
15-08-2007, 16:32
@ Nera. Alves vindt ik aanvallend net iets beter dan Zanetti.

Ik niet. Zanetti is voetballend gezien juist de beste rechtsback ter wereld. NIET van de bal te zetten, tenzij je hem neerschopt, en dan is de tegenstander altijd te laat. En verdedigen kan ie niet zo goed als de echte toppers maar het is ruim, ruim voldoende.

Heb jij Alves dit soort dingen zien doen (hele korte filmpjes):

http://www.youtube.com/watch?v=6OV1GJb6g2k&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=ruHRQ-JPg6U&mode=related&search= (finale tegen Lazio)
http://www.youtube.com/watch?v=_06AkZvjgxU&mode=related&search= (Engeland - Argentinië, WK)

Die laatste vrije trap is echt nog steeds de meeste geniale die ik ooit heb gezien.


En je ziet 't, Lex is 't min of meer met me eens, en je zegt zelf altijd dat hij hier een van de weinige objectievelingen is :wink:


Vanavond wordt 't 3-0 voor Ajax.

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 16:34
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Colin, Stam, Vermaelen en Emanuelson; Gabri, Kennedy en Heitinga; Rommedahl, Huntelaar en Suárez

Kennedy dus op 10 waarschijnlijk. Benieuwd hoe hij het daar gaat doen. En het debuut van Suarez.

wezz
15-08-2007, 16:47
Ik niet. Zanetti is voetballend gezien juist de beste rechtsback ter wereld. NIET van de bal te zetten, tenzij je hem neerschopt, en dan is de tegenstander altijd te laat. En verdedigen kan ie niet zo goed als de echte toppers maar het is ruim, ruim voldoende.


Niet zo goed als de echte toppers? In mijn ogen is ie verdedigend ook top hoor.

Over geniale vrije trappen gesproken.
http://www.youtube.com/watch?v=DIaswrSWWf0
8)

Bakircioglu op 10, denk eerlijk gezegd ook dat het meer een 10 is.

Hopelijk maken ze het nu al af, en raakt er niemand geblesseerd. En hopelijk laat Suarez zien dat hij dat geld waard is, laat hem er maar 3 inschieten.:bier:

Rotterdam5314
15-08-2007, 16:57
Ik niet. Zanetti is voetballend gezien juist de beste rechtsback ter wereld. NIET van de bal te zetten, tenzij je hem neerschopt, en dan is de tegenstander altijd te laat. En verdedigen kan ie niet zo goed als de echte toppers maar het is ruim, ruim voldoende.

Heb jij Alves dit soort dingen zien doen (hele korte filmpjes):

http://www.youtube.com/watch?v=6OV1GJb6g2k&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=ruHRQ-JPg6U&mode=related&search= (finale tegen Lazio)
http://www.youtube.com/watch?v=_06AkZvjgxU&mode=related&search= (Engeland - Argentinië, WK)

Die laatste vrije trap is echt nog steeds de meeste geniale die ik ooit heb gezien.


En je ziet 't, Lex is 't min of meer met me eens, en je zegt zelf altijd dat hij hier een van de weinige objectievelingen is :wink:


Vanavond wordt 't 3-0 voor Ajax.`

haha idd. Maar ik zeg ook niet dat hij niet goed is. Ik vind hem alleen niet de beste back die er is. eigenlijk vind ik er geen 1 de beste. Ze hebben allemaal hun + en - punten. Ikzelf heb gewoon meer met Alves. Een beetje persoonlijke voorkeur mag toch wel.
Ik heb alleen het idee dat jij spelers van Inter altijd de beste vind die er zijn. Tenminste zo kom je wel altijd over.

Burkie
15-08-2007, 17:18
Ajax 3-1 Slavia

Huntelaar, Suarez, Gabri

rkrijger
15-08-2007, 17:31
Liever niet dat ene tegendoelpuntje... :|

Nu begin je zelf over dat ene doelpuntje!

FrankvdM
15-08-2007, 17:39
Zit net ff uit het kantoorraam hier te kijken (al wachtend tot mn vrienden bij het stadion zijn) en denk 'wat de fuck doen al die feyenoorders hier?' Maar ik was even vergeten dat de shirtjes van Slavia behoorlijk daarop lijken. Waren dus gewoon Tsjechen. :mrgreen:

Wel gespannen voor straks, maar ik heb er ook veel zin in.8)

Burkie
15-08-2007, 17:51
Ik ben nog niet zo gespannen, zal straks wel komen! Maar ik moet zeggen ik ben wel blij dat het seizoen weer begonnen is, dat het eindelijk weer ergens om gaat ipv die nietszeggende oefenpotjes en JC schaal.

wezz
15-08-2007, 17:51
Nu begin je zelf over dat ene doelpuntje!

Als Slavia er dan ook 5 moet slikken vind ik dat ene tegendoelpuntje best.8)


Ajax grijpt ook naast Defour

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 15 augustus om 18:39

Ajax is vooralsnog niet succesvol op de transfermarkt. Na Albert Riera (Espanyol) heeft nu ook Standard Luik-middenvelder Steven Defour aangegeven geen trek te hebben in een overgang naar de Amsterdamse club.

“Ajax nam eind vorige week telefonisch contact met mij op", vertelde zaakwaanemer Paul Stefani aan Sporza. “De club zoekt een vervanger voor Wesley Sneijder en Defour kwam meteen in beeld. Ik heb met Steven gesproken en hij was er snel uit: hij vindt het gewoon niet kunnen om nu Standard te verlaten."

"Ajax heeft hem vervolgens maandag zelf opgebeld, maar Steven heeft hen gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard, hij is aanvoerder en hij voelt zich gewoon heel gelukkig in Luik."

"De Nederlanders hadden daar alle begrip voor. Trouwens, Ajax is een klasseclub. Sinds vorig seizoen al belt het bestuur regelmatig met Defour. Hij kreeg ook een sms voor zijn verjaardag. Komt Ajax nog eens aankloppen op het einde van dit seizoen, dan is dat een andere zaak natuurlijk", aldus de belangenbehartiger.

Defour (19) heeft al twee seizoenen op Sclessin achter de rug en stond eerder op de loonlijst bij RC Genk. Voor het nationale elftal kwam hij inmiddels zeven keer uit.

:-|
Heb al vaker gelezen dat ze achter hem aan zaten, had wel verwacht dat het rond zou komen. Zeker omdat hij zelf ook graag wilde, vorig jaar nog bijna een rechtzaak aangespannen. Maar goed hij wilt blijkbaar nog niet weg, wel jammer ik hoorde veel goede verhalen over hem.

Nu moet Martin weer vol aan de bak, denk dat ze in Riera en Defour die 2 aanwinsten zagen, mja als die dan allebei niet komen...

Burkie
15-08-2007, 17:54
Ik wou het net posten idd dat van Defour. Ach, lijkt me geen topper.

Tussenstand bij een oefenpotje:

http://www1.livescore.com/img/flash.gif 49'Bayern Munich0 - 0Barcelona

Alexander D
15-08-2007, 18:12
Op welke zender komt Ajax?

Staat hier weer eens niets in de gids.

*NERAZZURRI*
15-08-2007, 18:18
`

haha idd. Maar ik zeg ook niet dat hij niet goed is. Ik vind hem alleen niet de beste back die er is. eigenlijk vind ik er geen 1 de beste. Ze hebben allemaal hun + en - punten. Ikzelf heb gewoon meer met Alves. Een beetje persoonlijke voorkeur mag toch wel.
Ik heb alleen het idee dat jij spelers van Inter altijd de beste vind die er zijn. Tenminste zo kom je wel altijd over.

Tuurlijk, elkaars mening dien je te respecteren maar je kunt wel proberen elkaar te overtuigen.

En ik denk dat ik vaak veel kritischer ben op spelers van m'n eigen clubs, maar als ze de sterren van de hemel spelen of belangrijk zijn is ook de positieve beoordeling extremer. Ik ben niet zo moeilijk in het toegeven van dat soort dingen. Alleen in het geval van Zanetti is het wel erg waarschijnlijk. Zelfs m'n broertje (Juve-fan, bleegh) vind Zanetti, zonder dat ik namen noemde, de beste rechtsback, en noemde als tweede en derde Zambrotta en Oddo van Milan (die inderdaad ook érg sterk is). Sergio Ramos vind ik een geweldenaar maar die is niet zo elegant als Zanetti en vind ik wat onorthodoxer dan die andere twee. Lomper en veel harder. En hij is aanvallend ook stukken minder. Alves kan een grote worden, maar heeft nog niks laten zien. Eerst bij een topclub presteren met al die concurrentie. En Cicinho kan een grote worden.

Maar momenteel is J. Zanetti de beste op rechtsback. Overigens speelt ie de laatste maanden op het middenveld.

Las in de VI dat Pellè ook voor Inter is. Wat een held :lol: Waarom speelt die vent niet bij Ajax??

Burkie
15-08-2007, 18:19
Op welke zender komt Ajax?

Staat hier weer eens niets in de gids.

Ned 3 toch? Zoals altijd met CL.

wezz
15-08-2007, 18:21
Helemaal vergeten dat Bayern-Barca bezig was, effe snel kijken dan maar.

In het Duits, *)#&@*):evil:

Alexander D
15-08-2007, 18:21
Ned 3 toch? Zoals altijd met CL.

De gids hier in huis zegt er niks nie over.....

Maar ik zal straks eens kijken op drie.

*NERAZZURRI*
15-08-2007, 18:28
Niet zo goed als de echte toppers? In mijn ogen is ie verdedigend ook top hoor.

Over geniale vrije trappen gesproken.
http://www.youtube.com/watch?v=DIaswrSWWf0
8)

Zanetti is geen echt mandekker van het niveau Nesta, Terry, Cannavaro of Materazzi (8-)), maar kan wel gewoon goed verdedigen, ja. Dat is imo niet z'n sterkste punt. Dat zijn die rushes. Daarom houdt iedereen bij Inter van die vent. En omdat het een supervent is (y)

Heerlijke vrije tappen trouwens...

wezz
15-08-2007, 18:36
Oh op die manier, ik dacht dat je bedoelde dat ie niet zo sterk was als andere rechtsbacks. Het is inderdaad ook weer geen Nesta lol..

Bayern-Barca trouwens niet te volgen, ***streams ook. Binnenkort maar sport1 aanschaffen.

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 18:45
Mooie volley van Messi. (y)

@Wezz: ARD zendt het ook uit, maar is bijna afgelopen.

wezz
15-08-2007, 18:48
Zie net dus dat Barca heeft gescoord..

Mooie volley dus? (Messi.8-)) Ben benieuwd, balen dat ik niet heb kunnen kijken. Hoe was de wedstrijd eigenlijk?

rkrijger
15-08-2007, 18:54
En vanavond wordt het 1-0 voor Ajax. Doelpunt van De Hunt.
En dat is voldoende.

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 18:55
Zie net dus dat Barca heeft gescoord..

Mooie volley dus? (Messi.8-)) Ben benieuwd, balen dat ik niet heb kunnen kijken. Hoe was de wedstrijd eigenlijk?Ben ook pas gaan kijken nadat jij meldde dat ze speelden. Zo te horen was het wel verdiend. Maar goed, het was maar voor de Beckenbauer pokal :lol:

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 19:21
Nog 10 minuutjes... De spanning begint al flink op te lopen bij mij. :)

Suarez dus op '10', Rommedahl op links en Bakircioglu op rechts...

wezz
15-08-2007, 19:30
Zoals Henk het uitlegde leek het wel logisch.

Rommedahl op links, ook goed omdat Kennedy toch echt aan de rechterkant hoor. En tsja, Rommedahl trekt dan waarschijnlijk wel telkens naar binnen, maar voordat die back kan denken ''oh hij trekt vast weer naar binnen'' is Rommedahl er al langs.:lol:

Oh het begint, hup Ajax!:bier:

dvdfre@k
15-08-2007, 19:52
denkw el dat ajax gaat winnen

John Sital
15-08-2007, 20:10
hoe kan suarez die kans nou missen:roll: maar ja, lijkt alsof ajax minder fel is als tegen psv.

Pascal Barroso
15-08-2007, 20:15
Kan iemand die Jan Roelfs vertellen hoe je Bakircioglu (ongeveer) uitspreekt? Zeg anders gewoon Kennedy :mrgreen:

pokalapoketl
15-08-2007, 20:17
Kan die Jan Roelfs vervangen worden? Wat een saaie zak...

Tot nu toe gaat het precies als ik had verwacht. Ik hoop op een doelpunt of twee in de tweede helft maar dan moet er wel wat veranderen.

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 20:19
hoe kan suarez die kans nou missen:roll: maar ja, lijkt alsof ajax minder fel is als tegen psv.Ajax krijgt veel minder ruimte tegen dit Praag. Het gaat moeizaam maar dat had ik wel verwacht. Dit zijn van die team die je niet zomaar 5-0 gaat oprollen.
Suarez had idd moeten scoren, maar speelt verder wel aardig. Op de manier hoe hij speelt is het eerder 4-2-4 dan 4-3-3. Gabri trekt het niet op het middenveld. En Colin komt helaas toch weer tekort. ZSM een goede rechtsback halen.

Burkie
15-08-2007, 20:20
Urby staat anders ook flink te prutsen.

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 20:22
Nou, geen beste eerste helft. :?

Colin zakt nu compleet door de mand, doet bijna alles fout. Suarez is soms wat ongelukkig in de passing en had pech bij die grote kans (al had hij natuurlijk gewoon moeten zitten).

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 20:22
Urby staat anders ook flink te prutsen.Staat af en toe weer te dromen idd. Maar itt Colin is hij wel een speler die het kan. De backs zijn op dit moment wel het zwakste punt.

wezz
15-08-2007, 20:22
Hehe ''Bakkeriesjokeloe'' :razz:

Mja het was niet best zeg, pfff. Colin en Emanuelson spelen erg onzeker, Emanuelson veels te nochalant.

Suarez had die kans natuurlijk moeten maken, mja was gewoon pech en ik denk niet dat hij er nog op had gerekend.

Verder vind ik die gele kaart van Colin ook te link, vooral met die gozer daar aan de rechterkant, je moet er toch niet aan denken dat je na een paar minuten dalijk met 10 man verder moet. En Heitinga heeft ook alweer een gele kaart te pakken, mja dat moest wel omdat Emanuelson stond te klungelen.

Moet echt een paar tandjes hoger, Ajax moet gewoon afstand nemen natuurlijk, 0-0 is te gevaarlijk.

Zou trouwens een middenvelder erbij zetten, zoals Lex al zei is het nu meer 4-2-4. Suarez speelt trouwens wel aardig, paar goede momenten er erg gretig.

Headhunter
15-08-2007, 20:23
Allebei de backs staan inderdaad aardig ondermaats te spelen, met name Colin (toch echt geen speler voor in de basis normaalgesproken). Hadden we Trabelsi en Maxwell nog maar... :P

wezz
15-08-2007, 20:27
En wat een vrije trap heeft Huntelaar trouwens zeg. Had hem de laatste 2 jaar al wat vrije trappen goed zien nemen, maar het lijkt toch echt een vrije trappenspecialist te zijn.:lol:

Hopelijk gaat Colin eraf, mja voor wie? Van der Wiel? Yes please..

Die volley van Messi tegen Bayern trouwens.
http://www.dailymotion.com/video/x2rj7j_messi-goal-bayern-munchen_sport :o

Peter -1984-
15-08-2007, 20:27
Wat een slappe hap, veel onnodige foutjes. :nono:
Goed nieuws voor Huntelaar! Binnekort VVV tegen de kleintjes scoort hij makkelijk -_- blij dat Marco Ruud heeft terrug gehaalt.
Ok hij krijgt weinig goeie ballen maar ik vind hem de laatste tijd echt een stuk minder.

rkrijger
15-08-2007, 20:30
Ik zie de wedstrijd niet, maar volgens mij mis ik weer niets...
Als dat nu maar goed gaat!

wezz
15-08-2007, 20:48
SUAREZZ!!!

Schwalbekoning!! Niks aan het handje maar goed.:razz:

gaatie erin??

Nee dus...(#&$@_#(*)@&#)*$&!@_*#&

Mo
15-08-2007, 20:49
klaas-jan stuntelaar

pokalapoketl
15-08-2007, 20:49
Flikker maar op, ***wedstrijd. Geef Colin maar vast rood, hbben we dat ook weer gehad...

Peter -1984-
15-08-2007, 20:49
Hij had er pas toch ook èèn gemist ? op Amsterdam Tournament ?

Roy de Jong
15-08-2007, 20:49
Hehe ''Bakkeriesjokeloe'' :razz:


HAHA! Hij heeft het nu toch wel over Kennedy!

oh...oh... Hunt mist een penalty!

rkrijger
15-08-2007, 20:55
Pfff...

Kendorjia
15-08-2007, 20:56
klaas-jan stuntelaar

:mrgreen:

zwakke penalty trouwens, ontzettend matig ingeschoten... nou ja

pokalapoketl
15-08-2007, 21:01
Afgelopen, dag CL!

wezz
15-08-2007, 21:03
OMG...

Schwalbe van Suarez..penalty
Schwalbe van die Jadda...penalty

Wtf..

Nou lekker weer hoor..

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 21:05
.............. :( :cry: :sad: :cry:

Peter -1984-
15-08-2007, 21:07
Aan het einde van de competitie hoopte ik dat Ajax voor de CL zou gaan omdat ik dacht die komen het verst... dus niet had AZ wel willen zien :). Er is gewoon ook slecht ingekocht. Sneijder is misschien nog maar net weg maar Babel enzo zijn al lang weg.

pokalapoketl
15-08-2007, 21:10
Toch knap hoor. Ze weten nu zelfs een wedstrijd vroeger het seizoen te verkloten (y).

Burkie
15-08-2007, 21:13
Aanfluiting

Headhunter
15-08-2007, 21:16
Drama. :(

Dit Ajax heeft weinig in Europa te zoeken... Er mag nog best wel wat gebeuren voor de return in Praag...

pokalapoketl
15-08-2007, 21:16
Zullen we een voorspelling doen voor het kerstmenu? :')

Roy de Jong
15-08-2007, 21:17
Sneijder is misschien nog maar net weg maar Babel enzo zijn al lang weg.

Ze wisten bij Ajax al aan het eind van vorig seizoen dat het moeilijk zou worden om Sneijder nog een seizoen te houden. En het is gewoon slecht van het beleid dat ze geen goede opvolger hebben gezocht toen ze de tijd nog hadden, en zelfs toen hadden ze het geld van Babel al hadden waar ze mee konden investeren.

dvdt11
15-08-2007, 21:23
mijn dag kan niet meer stuk:bier::lol:

Coen P.
15-08-2007, 21:23
mijn dag kan niet meer stuk:bier::lol:

sukkel,

los of je wel of niet voor ajax bent, voor de ranglijst van NL is het goed dat er zoveel mogelijk clubs Europees spelen...:roll:

pokalapoketl
15-08-2007, 21:24
Bwahahahaha, wat een teringtroep op het veld. Kunnen we die wedstrijd in Tsjechië schriftelijk afdoen met een 1-0 verlies? :lol:

rkrijger
15-08-2007, 21:26
sukkel,

los of je wel of niet voor ajax bent, voor de ranglijst van NL is het goed dat er zoveel mogelijk clubs Europees spelen...:roll:

Ik heb dat ook nooit gesnapt!

wezz
15-08-2007, 21:26
Zucht..wat een drama...

0-0 was al erg geweest, maar 0-1 ...dan moet je volle bak daar...

Suarez had er nog 2 kunnen scoren, en Huntelaar had die penalty natuurlijk moeten maken, wat een drama penalty weer. Verder had Bakircioglu nog 1 kans, maar na die penalty was het wel over en uit.

De enige die ik echt goed vond spelen is Vermaelen, en Suarez deed het ook goed voor zn debuut. Verder was het dik en dik onder de maat.

Wat een verschil ook met afgelopen zaterdag, niet dat dat nou geweldig was, maar daar zag je iig. de strijd, vandaag heb ik daar helemaal niets van kunnen zien.

De opstelling vond ik ook niks, 4-2-4, met Emanuelson en Colin als backs, wat een ramp. Dan liever 1 aanvaller minder en een middenvelder erbij, want dit sloeg nergens op. Colin was in de 2de helft wel wat beter maar nog steeds erg matig. Emanuelson speelde ook opvallend slecht.

Wat een ***scheids ook, als een speler werd aangeraakt fluitte ie al. Suarez is erg, maar wat heb ik me zitten ergeren aan die Janda..gatverdamma zeg. En die penalty..wat een grap, die van Suarez trouwens ook hoor.

Roy de Jong
15-08-2007, 21:26
sukkel,

los of je wel of niet voor ajax bent, voor de ranglijst van NL is het goed dat er zoveel mogelijk clubs Europees spelen...:roll:

Ik vind het ook jammer dat er nog steeds mensen zijn die het nog steeds niet (willen) begrijpen. Ben zelf een ook geen Ajacied, maar als hun mee doen in de CL en mijn eigen club niet... dan hoop ik dat ze winnen voor het NL'se voetbal.

Peter -1984-
15-08-2007, 21:27
sukkel,

los of je wel of niet voor ajax bent, voor de ranglijst van NL is het goed dat er zoveel mogelijk clubs Europees spelen...:roll:

Kan er nu ook wel om lachen hoor, paar minuten geleden hoopte ik nog dat ze zouden winnen. Maar nu verandert er toch niks meer aan.

Het is altijd hetzelfde liedje. Of ze verliezen of ze winnen met moeite.

Kendorjia
15-08-2007, 21:27
OMG...

Schwalbe van Suarez..penalty
Schwalbe van die Jadda...penalty

Wtf..

Nou lekker weer hoor..

en dan die commentator nog lopen zeggen dat de scheidsrechter goed stond te fluiten... :shock:

die penalty voor Ajax vond ik al licht gefloten, maar die voor Praag was al helemaal niets.... amper contact, je mag elkaar toch nog aanraken lijkt mij?

Peter -1984-
15-08-2007, 21:29
en dan die commentator nog lopen zeggen dat de scheidsrechter goed stond te fluiten... :shock:

die penalty voor Ajax vond ik al licht gefloten, maar die voor Praag was al helemaal niets.... amper contact, je mag elkaar toch nog aanraken lijkt mij?

Lijkt me ook maar die penalty tegen Ajax was nooit gefloten als die andersom ook niet gegeven was. Absoluut niet de schuld van de scheids en de penaltys.
Ajax had hem gewoon ook moet maken dan.

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 21:29
Wat een blamage, maar ook wat een onrecht. Praag heeft geen één kans kunnen creeeren en krijgt dan een schandalige penalty cadeau. Ajax overigens ook, maar ja die maken weer eens geen gebruik van :rolleyes:
Ik vond de 2e helft tot de 0-1 best goed gaan, en Suarez werd steeds beter. Ongebrijpelijk dat hij gewisseld werd, zal wel doorheen gezeten hebben, maar toch...

Weer zo'n wedstrijd dat je gewoon beter bent dan de tegenstander maar vergeet te scoren. Schijtziek word ik er van. En toch ben ik positief en ben er van overtuigd dat we in Praag nog een goede kans maken.

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 21:30
Ik snap niet waarom Huntelaar constant de penalty's neemt?! :? Hij heeft er al behoorlijk wat gemist en telkens bij de aanloop zie je al die twijfel op z'n gezicht. Toen ik hem zag staan, wist ik al genoeg... :|

Is er nu werkelijk niemand anders die dat aandurft? Een Heitinga bijvoorbeeld? Die heeft voor het NL elftal ook al een aantal keer een penal genomen met goede afloop dacht ik, waaronder tegen Zweden in de kwartfinale van het EK 2004, dus druk kan hij wel aan. Ik snap het niet... :?

pokalapoketl
15-08-2007, 21:30
Ajax 2-0 winnen in Tsjechië? Ammehoela. Gooi het tweede elftal maar in de wei. Het is toch al gespeeld. Als je thuis al niet kan winnen van Slavia Praag...

En ook weer typisch iets voor Ajax om de negatieve recordpoging van Slavia te onderbreken. Toen ik daarvan hoorde, wist ik al dat het fout zou gaan.

Peter -1984-
15-08-2007, 21:31
Huntelaar eist gewoon alles op volgens mij, hij heeft echt honger naar doelpunten.
In iedergeval weten ze wat ze te doen staan in Praag. Vorige jaar stonden ze aan het begin van de 2de wedstrijd nog voor.

Kendorjia
15-08-2007, 21:31
Lijkt me ook maar die penalty tegen Ajax was nooit gefloten als die andersom ook niet gegeven was. Absoluut niet de schuld van de scheids en de penaltys.
Ajax had hem gewoon ook moet maken dan.

ja maar dat geef ik ook toe, die penalty voor Ajax was er ook geen, maar ja, als Ajaxfan klaag je op zo'n moment niet he :-P

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 21:32
Weer zo'n wedstrijd dat je gewoon beter bent dan de tegenstander maar vergeet te scoren. Schijtziek word ik er van. En toch ben ik positief en ben er van overtuigd dat we in Praag nog een goede kans maken.
Owjah...kans maken we zeker. We zijn voetballend zoveel beter en met die 0-1 achterstand kun je in ieder geval de schroom van je afzetten daar, vanaf het begin en NIET een half uur voor tijd. :?

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 21:33
Ajax 2-0 winnen in Tsjechië? Ammehoela. 0-1 is normale tijd is al genoeg voor een verlenging.

wezz
15-08-2007, 21:33
Ach kom op zeg, een beetje vertrouwen kan geen kwaad.

Maar goed, het blijkt maar weer dat Ajax veel moeite heeft met simpele lopers, Janda en die andere knakkers, tsjonge jonge zeg...

Ach met een beetje geluk was de stemming al weer heel anders geweest natuurlijk, dat vergeten de meeste dan ook weer...

EDIT: Zie net dat die overtreding buiten de 16 was, *)@&#&$@^&!!!!
En die van Suarez was blijkbaar wel terecht(zat te typen)...nou dan zit ook echt alles tegen

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 21:34
De 'overtreding' was er dus nog buiten ook...

Peter -1984-
15-08-2007, 21:35
Jahoor!!!, TC vond die voor ajax 100% strafschop en die voor praag 0%

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 21:35
ja maar dat geef ik ook toe, die penalty voor Ajax was er ook geen, maar ja, als Ajaxfan klaag je op zo'n moment niet he :-P
Mag Ajax ook een keer mazzel hebben in Europa?

Maar nee hoor, de penalty wordt gemist (wat natuurlijk eigen schuld is (en BAGGERSLECHT ingeschoten)), aan de andere kant krijgen we dan natuurlijk ook een onzinpenalty, want ja...krijgt Ajax er 'ns eentje cadeau, dan de tegenstander natuurlijk ook! En dan de meest afschuwelijk grote kansen die er maar niet in WILLEN! Suarez van 2 meter afstand - over -, die bal van Suarez die op de doellijn nog effe fijn wordt weggewerkt. Ik had vandaag weer echt het gevoel dat het gewoon niet MOCHT zijn... :(

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 21:37
En die van Suarez was blijkbaar wel terecht(zat te typen)...nou dan zit ook echt alles tegenHij werd wel naar achter getrokken, maar niet genoeg voor een penalty. Eerlijk is eerlijk.

Burkie
15-08-2007, 21:37
Ajax heeft al ja-ren lang tegen ploegen als Slavia helemaal niets te brengen. Altijd de meeste kansen, de beste kansen, maar altijd met niets naar huis.

Kopenhagen, Club Brugge, Auxerre, Sparta Praag en zo kan ik nog wel ff doorgaan.. allemaal clubs waartegen Ajax beter *leek* maar toch met niets naar huis ging.

En zo zal het nu ook gaan, Ajax is kansloos voor de CL. Hard maar waar.

Peter -1984-
15-08-2007, 21:41
Conclusie: Het word tijd dat de centen gebruikt gaan worden. alleen Geel kijkt volgens mij alleen naar koopjes.

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 21:43
Conclusie: Het word tijd dat de centen gebruikt gaan worden. alleen Geel kijkt volgens mij alleen naar koopjes.
Als je nu spelers aan gaat kopen, kunnen ze toch niet meedoen in de return. De spelerslijsten zijn al ingediend.

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 21:45
Aargh! :mad:

Ik denk dat ik mijn favoriete comedy maar weer op ga zetten om mezelf een beetje op te vrolijken. Of een paar afleveringen "Friends", wil ook weleens helpen... :(

BLEEGH!! :?

Peter -1984-
15-08-2007, 21:46
Dat snap ik, alleen er zijn nog meer wedstrijden. Was gewoon zwak op deze manier heb je in de Uefa Cup ook niet veel te zoeken.
Straks raakt stam ook weer geblesseerd dan zit je helemaal met de gebakke peren.

Marcel v/d H.
15-08-2007, 21:47
*** voor het Nederlands voetbal, maar hoop dat ze het nog goedmaken over twee weken. Erger me wel heel erg aan die schwalbe van Suarez, heb al een hekel aan schwalbes maar dat lachje.. en dan kan je ook verwachten dat iemand aan de andere kant het ook gaat proberen. Ajax was echter wel de betere ploeg en dit is dan ook geen terechte uitslag.

Dennis Oosterhuis
15-08-2007, 21:47
sukkel,

los of je wel of niet voor ajax bent, voor de ranglijst van NL is het goed dat er zoveel mogelijk clubs Europees spelen...:roll:
Gast! Ik had die kneus op m'n negeerlijst, dan quote jij zijn post en zie ik het alsnog! :?

:p

Mr. Incredible
15-08-2007, 21:50
Ajax was slecht maar creeerde toch nog een handvol goede kansen en gaf verdedigend niets weg. Typisch dat we dan toch verliezen, maar ik kan me niet voorstellen dat we over 2 weken in Tsjechië niet scoren tegen zo'n matige tegenstander.

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 21:52
Eén positief punt vanavond: Suarez gaat het wel redden bij Ajax.
Voor de rest is mijn week goed verziekt.:evil:

Hayko de Boer
15-08-2007, 21:55
nou, lekker op weg naar de eredivisie-ouverture...

Als het over 2 weken niet beter gaat, dan zal de moraal niet echt hoog zijn.

Maar het spel vond ik nog wel wat lichtpuntjes bevatten, een paar combinaties gezien die net niet aankwamen, ik krijg het idee dat als sommige mensen eens wat meer ingespeeld raken op elkaar dat het voetballend wel mee gaat vallen.

En de opdracht is simpel in Praag, met een 0-0 erheen was ik ook niet gerust op geweest.

Maar het doet pijn, vooral als je merkt dat je je als fan geen #$%^ interesseert voor de JC-schaal, die gewonnen wordt. Dit doet ertoe, hadden ze dit weekend beter rust kunnen nemen.

pokalapoketl
15-08-2007, 21:58
En ik had nog wel zin morgen naar The Simpsons Movie gaan. Hebben ze ook weer helemaal verneukt. Stelletje losers :x.

Marcel v/d H.
15-08-2007, 21:58
Eén positief punt vanavond: Suarez gaat het wel redden bij Ajax.

Ben ik het helemaal mee eens, al zou ik hem niet op de positie zetten waar hij vandaag stond. En natuurlijk snel die schwalbes afleren (of ik elk geval dat lachje).

Fikret
15-08-2007, 22:01
Zit een man met hond naar de wedstrijd Ajax-Slavia te kijken. Ajax verliest weer en de hond begint te janken. Vraagt de man naast hem, Waarom jankt die hond? 'Ja, als Ajax geen Champions League speelt of geen kampioen wordt, dan begint hij te janken'. 'Wat doet ie als het Ajax een keer wel lukt?' de man:' Dat weet ik niet, ik heb hem pas een paar jaar.'

----------

Hoe herken je een "oldtimer"?
Heeft een sticker op de bumper waar op staat: Ajax Champions League!

wezz
15-08-2007, 22:01
Het is weer eens duidelijk geworden dat Ajax de groote problemen heeft met ''kleine'' clubjes, ongelooflijk.

Dan win je eerst vrij makkelijk van PSV, die het toch heel goed doen in Europa. En dan wordt je een paar dagen later op momenten overlopen door Slavia...wat een (*#*&#_( mentaliteit...

Ok met een beetje geluk gingen die kansjes van Suarez erin, net als die penal en win je gewoon met 3-0 ofzo, maar toch, het vertoonde spel was dramatisch.


Zit een man met hond naar de wedstrijd Ajax-Slavia te kijken. Ajax verliest weer en de hond begint te janken. Vraagt de man naast hem, Waarom jankt die hond? 'Ja, als Ajax geen Champions League speelt of geen kampioen wordt, dan begint hij te janken'. 'Wat doet ie als het Ajax een keer wel lukt?' de man:' Dat weet ik niet, ik heb hem pas een paar jaar.'

----------

Hoe herken je een "oldtimer"?
Heeft een sticker op de bumper waar op staat: Ajax Champions League!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LACHEN GEK!!!! :rolleyes:

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 22:02
haha :rolleyes:

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 22:08
En de opdracht is simpel in Praag, met een 0-0 erheen was ik ook niet gerust op geweest. Ja idd, je kan het ook positief zien. Nu moeten ze echt winnen, duidelijk. Stel dat ze 2-1 hadden gewonnen, kans is groot dat ze dat daar dan toch nog weggeven met 1-0 vlak voor tijd. Ach, strohalmen...:-D

wezz
15-08-2007, 22:10
Aan de andere kant, misschien hebben ze nu wel zoiets van ''ja kom we gaan er voor!'' en winnen we daar gewoon met ruime cijfers.

Vergelijk het met Az-Ajax(play-offs)
In het begin denk je, *** toch nog de 2-1 in de laatste minuut. Aan de andere kant weten ze dan dat ze er vol voor moeten gaan, en dat de tegestander zoiets heeft van ''ja het zit wel snor''

Laten we dat dan maar hopen, dat ze daar vol gas geven en die Tsjechen flink oprollen. Al dacht ik dat vanavond ook (voorspelling 5-0).:lol:

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 22:29
Man Utd start niet best in de PL. Wat heeft die Tevez overigens aan zijn nek?
Lijkt The Kurgan wel in Highlander :shock:

pokalapoketl
15-08-2007, 22:32
Tevez heeft als kind kokend water over zich heen gekregen,

Ik neem aan dat je dat bedoelt?

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 22:33
Tevez heeft als kind kokend water over zich heen gekregen,

Ik neem aan dat je dat bedoelt?Denk het wel. Ouch. :neutral: Nooit geweten, nooit eerder opgevallen ook.

FrankvdM
15-08-2007, 23:25
AAAAAAAARRRRGGHHH

Wat een zaadwedstrijd weer, en wat een fantasieloze manier van spelen. Wat een gemiste kansen, en wat een hoerrrr van een scheidsrechter.

Met spoed gezocht, creatieve middenvelder!

Zo, dat is eruit. Tijd voor Lowlands, weer even geen voetbal voor een paar dagen.8)

*NERAZZURRI*
16-08-2007, 00:26
Ben ik het helemaal mee eens, al zou ik hem niet op de positie zetten waar hij vandaag stond. En natuurlijk snel die schwalbes afleren (of ik elk geval dat lachje).

Inderdaad. Goderdomme, VUISTREGEL NUMMER 1: Niet juichen als je een penalty krijgt! En Suarez had van die twee kansen minstens één moeten verzilveren.

Allemaal leuk en aardig maar ik kan vanavond helemaal nergens tevreden over zijn. Behalve Vermaelen natuurlijk weer. Als we er uitvliegen gaat Huntelaar ook weg. Mark my words.

Rotterdam5314
16-08-2007, 06:00
sukkel,

los of je wel of niet voor ajax bent, voor de ranglijst van NL is het goed dat er zoveel mogelijk clubs Europees spelen...:roll:


Eerlijk gezegd vind ik het ook niet erg dat ze hebben verloren. Punten voor de lijst... tja dat we die dan missen vind ik ook niet erg. Ik ben toch van mening dat de CL alleen voor de landskampioenen moet zijn en niet voor de nr's 2,3 of 4...

rkrijger
16-08-2007, 07:37
Tevez heeft als kind kokend water over zich heen gekregen,

Ik heb het me ook al eens afgevraagd. Maar, los daarvan, die goser ziet er zo niet-snugger uit... Maar voetballen kan hij. Jammer dat hij zakelijk gezien niet zo'n lekkere keuzes maakt. Wie gaat er nu voor West Ham spelen. En ook nu weer, onder een kauwend varken...

rkrijger
16-08-2007, 07:45
Wat is die Ten Cate toch ook een vervelende vent: "onze penalty was terecht, die van 'hun' niet". NEE HENK! Beide penalties waren niet terecht. Snapt hij nou niet dat veel mensen een hekel hebben aan Ajax door dit soort selectieve verontwaardiging?

Marcel v/d H.
16-08-2007, 08:12
Iemand de zeer nuttige rode kaart van C.Ronaldo nog gezien? Heerlijke start voor Man United....

Alexander D
16-08-2007, 08:23
Nou nou, het was weer 'genieten' met de eerste wedstrijd die ergens om ging in het nieuwe seizoen.

Sneijder missen geloof ik best maar dat ik geen reden om zo traag en futloos te spelen. Mulder zei het na afloop ook goed. Bij veel spelers had je niet het idee dat ze speelden omdat er zoveel op het spel staat.

Misschien moeten ze die eikels even voorrekenen, want als het met geld te maken heeft dan zullen ze het wel snappen, dat WINNEN van de Uefacup minder geld (en dus minder bonus) in het laatje gaat brengen dan je plaatsen voor de CL en de mag je waarschijnlijk al in de poule worden uitgeschakeld! :evil:

Marcel v/d H.
16-08-2007, 08:45
Ten Cate: ‘Dit komt aan als een dreun’

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 15 augustus om 23:21
“Als je niet scoort, verdien je niet te winnen”, concludeerde Henk ten Cate woensdagavond voor de camera's van de NOS. Na de nederlaag tegen Slavia Praag (0-1) ziet de coach van Ajax nog wel kans om de groepsfase te halen. “Verliezen is nooit leuk, maar als je op deze manier verliest, dan komt dat dubbelhard aan. We kregen zes of zeven opgelegde kansen, waaronder zelfs een strafschop. Als je dan niet scoort, maak je het jezelf onnodig moeilijk."

“Dit komt wel aan als een dreun. We moeten nu de koppen weer dezelfde kant op krijgen. Maar dat gaat zeker lukken. Ik zie zeker mogelijkheden om door te gaan. We gaan daar ook genoeg kansen krijgen. Als je daar de helft van de kansen krijgt, moet dat nog voldoende kunnen zijn. Tegen deze ploeg moeten we twee keer kunnen scoren."

Na het zien van de vertraagde tv-beelden wist Ten Cate het zeker. "Het was absoluut geen strafschop. Heel jammer dat die scheidsrechter hem wel gaf.” De coach vond de strafschop een kwartier eerder voor Ajax wel terecht. "Suárez werd duidelijk bij zijn nek gepakt. Jammer dat Huntelaar miste. Slecht ingeschoten. Hij nam een rare aanloop, in een bochtje.”

Marcel v/d H.
16-08-2007, 08:47
Na het zien van de vertraagde tv-beelden wist Ten Cate het zeker. "Het was absoluut geen strafschop. Heel jammer dat die scheidsrechter hem wel gaf.” De coach vond de strafschop een kwartier eerder voor Ajax wel terecht. "Suárez werd duidelijk bij zijn nek gepakt.

Je ziet blijkbaar toch hele andere dingen vanuit een dugout.

Kendorjia
16-08-2007, 08:54
Je ziet blijkbaar toch hele andere dingen vanuit een dugout.

nou Suarez werd wel degelijk aangeraakt maar het was inderdaad veel te licht gefloten... Als je bij elke aanraking in de zestien een penalty moet fluiten dan krijg je monsterscores.... (tenzij huntelaar ze trapt natuurlijk :mrgreen: )

Lex v/d Moolen
16-08-2007, 09:50
Inderdaad. Goderdomme, VUISTREGEL NUMMER 1: Niet juichen als je een penalty krijgt! Dat is idd zeer irritant. Maar het zal dit en zich makkelijk laten vallen maar moeilijk af te leren zijn bij Suarez vrees ik. Zeker bij die Uruguayanen worden die zaken er met de paplepel ingeslagen.:-|

Voel me nog steeds *** van gisteren, maar heb ook steeds meer vertrouwen dat we het nog wel recht gaan trekken over twee weken.

Alexander D
16-08-2007, 09:53
Voel me nog steeds *** van gisteren, maar heb ook steeds meer vertrouwen dat we het nog wel recht gaan trekken over twee weken.

Ik vind het knap dat je dat gevoel hebt. Gezien de uitgangspositie en het verdedigende spel zal Ajax toch echt wel wat geluk nodig hebben. Hopen op een snelle treffer.

Hugo R
16-08-2007, 12:41
Ik vond vooral Emmanuelson echt een dramatische wedstrijd spelen, terwijl ik die normaal toch wel 1 van de betere vind. Suarez deed het zeker niet slecht, maar hij mist 2 kansen waarvan hij er gewoon minimaal 1 moet maken.
Denk dat het heel moeilijk gaat worden in Praag.

rkrijger
16-08-2007, 12:58
Erg rustig vandaag...

Wat ik wel vreemd vind...
Zo'n Suarez wordt voor ik-weet-niet-hoeveel miljoen gekocht.
En dan in de eerste de beste wedstrijd DIE ER WERKELIJK TOE DOET...
Moet hij na een uurtje eruit omdat zijn conditie niet op peil is...

Lex v/d Moolen
16-08-2007, 13:12
Suarez is een tijdje geblesseerd geweest, vergeet dat niet.

rkrijger
16-08-2007, 13:16
Hmm. Dat klopt dan weer wel ja...

Hugo R
16-08-2007, 13:49
Sheffield United naar rechter

Sheffield United heeft woensdag West Ham United voor de rechter gesleept. De club stelt West Ham aansprakelijk voor inkomstenverlies (zeker e.44 miljoen) na de degradatie uit het Premiership.

Sheffield meent dat West Ham voordeel heeft gehad van Carlos Tevez, die na de winterstop een belangrijk aandeel had in West Hams behoud. Volgens The Blades
was Tevez niet speelgerechtigd, omdat hij eigendom van een investeringsfirma was, wat in strijd is met de FA-regels.

Sheffield, dat over deze zaak al 2 keer bot ving bij een Premiership-commissie, vindt dat The Hammers hiervoor aftrek van punten hadden moeten krijgen en niet een boete van ruim 8 miljoen euro.

Rotterdam5314
16-08-2007, 13:54
Koevermans was vandaag in de Kuip. Zal het dan toch nog gaan gebeuren??. Koller tekent waarschijnlijk een contract voor 1 seizoen met een optie op nog een seizoen. Verder zijn ze in gesprek met El-Hamdaoui. Ook zijn ze nog bezig met Alberto Luque...


Verder gaat er nog een gerucht de ronde dat ze ook interesse hebben in Pranjic
Ik weet niet of dat waar is maar bovenstaande 4 zijn ze echt serieus mee bezig,

Zou het weer een week worden met alleen maar goed nieuws.. Ik hoop het.. Als deze spelers komen staan we er zeer goed voor. Alleen de verdediging staat nog niet helemaal. Vlaar ben ik niet van onder de indruk.. misschien wordt het nog wel wat maar sisnds zijn tijd bij Az is hij nog niet beter geworden. Bahia is simpelweg een drama speler. tiendalli en Greene nog geblesseerd. Lucius als RB is ook niet alles.. en Timmer de blunderman ook niet.

Alexander D
16-08-2007, 14:02
Erg rustig vandaag...

Wat ik wel vreemd vind...
Zo'n Suarez wordt voor ik-weet-niet-hoeveel miljoen gekocht.
En dan in de eerste de beste wedstrijd DIE ER WERKELIJK TOE DOET...
Moet hij na een uurtje eruit omdat zijn conditie niet op peil is...

Volgen Ten Cate had Suarez pas 2 keer een training met Ajax afgerond.

Roy de Jong
16-08-2007, 14:12
Verder zijn ze in gesprek met El-Hamdaoui.


NEEEE!!! Dan kan ik straks weer mijn profcoach aanpassen!

Verder is het een goede voetballer, ik zie hem graag naar de Kuip komen.

Rotterdam5314
16-08-2007, 14:13
NEEEE!!! Dan kan ik straks weer mijn profcoach aanpassen!

Verder is het een goede voetballer, ik zie hem graag naar de Kuip komen.

Heb em al aangepast want de interesse in Hamdaoui is erg serieus. Ze zijn zelfs al in gesprek.Boutahar maar gekozen van Willem II

Lex v/d Moolen
16-08-2007, 14:20
Hamdaoui is zeker een goeie, erg behendig. Al moet je afwachten na zo'n lange blessure of hij dat niveau terug kan krijgen.

Rotterdam5314
16-08-2007, 14:26
Hamdaoui is zeker een goeie, erg behendig. Al moet je afwachten na zo'n lange blessure of hij dat niveau terug kan krijgen.

In de voorbereiding is hij alweer lekker bezig. In zijn 1ste wedstridj gelijk 2 goals gemaakt. ok het zijn maar oefenwedstrijden maar na zo'n lange blessure is het toch wel lekker als je er direct 2 in hebt liggen.. Als ik er even vanuit gaat dat hij gewoon weer op niveau is dan vind ik het een aanwinst voor elke topclub in NL. Ben ook zeer blij als hij tekent. Nog lekker jong, Erg technisch, neusje voor de goal en heeft nog veel potentie

*NERAZZURRI*
16-08-2007, 15:04
Zou het weer een week worden met alleen maar goed nieuws.. Ik hoop het.. Als deze spelers komen staan we er zeer goed voor.

Ik denk niet dat ze die allemaal gaan en kunnen halen... Hooguit twee of drie. Ik gok dan op Koevermans en Pranjic.

Lex v/d Moolen
16-08-2007, 15:11
Is van Marwijk er nu al uit of hij met 2 of 3 spitsen gaat spelen?

*NERAZZURRI*
16-08-2007, 15:18
Volgens mij was hij altijd al van plan om 4-3-3 te spelen.

Pascal Barroso
16-08-2007, 15:30
Als Koevermans en El Hamdaoui gehaald worden verwacht ik toch dat er overgestapt word op 4-4-2.

John Sital
16-08-2007, 15:40
erg jammer van ajax, maar als je die kansen verprutst:???:
hopelijk kunnen ze het rechttrekken over 2 weken.

Rotterdam5314
16-08-2007, 16:27
Er ligt ieder geval een contract klaar voor Hamdaoui of Koevermans voor 4 jaar. Voor beide spelers kan ook. Az heeft waarschijnlijk hun vraagprijs verlaagd naar 4,5 miljoen. Hamdaoui zal dan op denk ik op de plek van Drenhe komen te staan. Makaay en koevermans als de 2 spitsen. Koller is ook nog steeds een optie. En Luque ook

Pranjic is denk ik niet in beeld of kost te veel.

Denk ook dat er 2 of 3 spelers van dit rijtje komen.
En als ze komen zullen we zeker 4-4-2 gaan spelen. Maar dat we dan ook af en toe 4-3-3 zullen gaan spelen. Denk dat vMarwijk gewoon de optie wil hebben om beide systemen te kunnen spelen

*NERAZZURRI*
16-08-2007, 16:32
El Hamdaoui op linksbuiten, Koevermans in de spits en Slory op rechts is toch niet verkeerd. Makaay zie ik het echt totaal niet in zitten. Die vent is gemaakt voor de counter of voor ruimte achter de verdediging. Dat heb je allebei niet als je bij Feyenoord in de spits staat.

Lex v/d Moolen
16-08-2007, 16:36
Makaay gaat zn goals nog wel maken denk ik. Alleen als hij dat niet doet heb je weinig aan hem.

pokalapoketl
16-08-2007, 17:04
In de VI zou staan dat Ten Cate Colin verkoos boven Boakye? Ik wil niet zeggen dat Boakye alles is maar slechter dan Colin toch zeker niet.

Dennis Oosterhuis
16-08-2007, 17:19
In de VI zou staan dat Ten Cate Colin verkoos boven Boakye? Ik wil niet zeggen dat Boakye alles is maar slechter dan Colin toch zeker niet.
Ja, dat had ik ook gelezen. Henk heeft bij sommige spelers extreem veel (enigzins misplaatst) vertrouwen. Tja...hij heeft met Colin in Breda gewerkt, hè... :?

Coen P.
16-08-2007, 17:21
In de VI zou staan dat Ten Cate Colin verkoos boven Boakye? Ik wil niet zeggen dat Boakye alles is maar slechter dan Colin toch zeker niet.

volgens mij noemen ze dat het 'ik mag je gehalte' :mrgreen:

Roy de Jong
16-08-2007, 17:33
Feyenoord en El Hamdaoui praten over contract

16/8/2007 15:01

Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) heeft Mounir El Hamdaoui (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41475/typeofpage=40054/sc=c2d2e3) op het oog om de aanval te versterken. De geboren Rotterdammer staat nu onder contract bij Willem II (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=517/typeofpage=40041/sc=554b08). Bert van Marwijk wil zijn selectie al enige tijd met een derde spits aanvullen.

El Hamdaoui (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41475/typeofpage=40054/sc=c2d2e3) en Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) zijn op dit moment nog in gesprek. Beide partijen hullen zich om die reden in een stilzwijgen. Hamdaoui speelt in het centrum. Als zijn entree in Rotterdam-zuid doorgaat, vervliegt alle hoop van Danny Koevermans om voor Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) te gaan spelen.
De aanvaller van Willem II (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=517/typeofpage=40041/sc=554b08) krijgt bij zijn eventuele nieuwe club te maken met collega-spitsen Roy Makaay en Michael Mols.
De 23-jarige aanvaller startte zijn carrière bij Excelsior. Martin Jol haalde hem tijdens het seizoen 2004/05 naar Tottenham Hotspur. Bij de Londense club speelde hij als gevolg van blessures nimmer een officiële wedstrijd. Tijdens het seizoen 2005/06 leenden de Spurs hem uit aan Derby County, waarvoor hij negen duels afwerkte. Vorig seizoen trad hij in dienst van Willem II (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=517/typeofpage=40041/sc=554b08), maar die voetbaljaargang ging bijna in zijn geheel verloren als gevolg van een zware knieblessure.


Ik hoop dat als hij komt, dat het geen 2e Leonardo gaat worden...