PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Marcel v/d H.
16-08-2007, 18:38
Koller: "Feyenoord interessante optie"Datum: 16-08 | Bron: FCUpdate.nl
Auteur: J
http://www.hln.be/static/FOTO/art/15/12/11/large_284711.jpg
Jan Koller heeft wel oren naar een transfer naar Feyenoord. Dat heeft Pavel Paska, de zaakwaarnemer van de Tsjechische spits, donderdag laten weten aan FCUpdate.nl. Paska liet verder weten dat Koller begin volgende week zal beslissen waar zijn toekomst ligt. Ook een transfer naar Duitsland is een optie.

"Momenteel is er nog niets duidelijk", zegt de belangenbehartiger van de boomlange Tsjech. "Het enige wat zeker is, is dat Jan nog een contract heeft bij AS Monaco. De komende dagen gaan we bekijken wat de mogelijkheden zijn. Ik verwacht dat Jan begin volgende week zal beslissen of hij wil blijven, of wil vertrekken."

Mocht Koller kiezen voor een transfer, dan is Feyenoord voor hem een zeer serieuze optie. "Feyenoord is een heel grote club, een topclub", weet Paska. "Voor Jan is een transfer naar Feyenoord dus een heel interessante optie. Zeker ook omdat hij de trainer kent uit zijn periode bij Borussia Dortmund. Maar Feyenoord is niet de enige mogelijkheid. Jan kan ook naar Duitsland. Dus áls hij besluit te vertrekken, zal hij moeten kiezen tussen Nederland en Duitsland."

Marcel v/d H.
16-08-2007, 18:38
Zal me niks verbazen als Koller ook echt komt, zou mooi zijn!

wezz
16-08-2007, 18:42
El Hamdaoui dus waarschijnlijk naar Feyenoord, jammer want ik had hem toch ook graag naar Ajax zien komen. Luque lijkt me trouwens sterk, las laatst die hij al zo goed als rond was met Levante. Van Koller lijkt het me ook sterk dat hij hier op de bank komt zitten, maar ach als ze hem echt weten binnen te halen is het heel knap.

Net thuis en nog geen nieuwe speler voor Ajax, pff het gaat nu wel erg lang duren..

Dat van Boakye.Colin vind ik ook vreemd, hem wegsturen en Colin halen. Boakye vind ik eerlijk gezegd niet minder en hij is ook nog eens jonger/eigen jeugd, vreemd....

Vriendjespolitiek, en toch vreemd aangezien van Geel wilde dat Boakye bleef, en Ten Cate volgend jaar pleitte is..maar goed, waarschijn Colin dan ook..

Roy de Jong
16-08-2007, 18:43
Ajax veruit favoriet voor de landstitel

16/8/2007 13:39

'Wie pakt in het seizoen 2007/08 de titel in de Eredivisie?', luidde de vraag in VI.nl's vorige poll. Veruit de meeste stemmen gingen naar Ajax.

Als het aan de ruim dertigduizend bezoekers van deze website die hebben gestemd ligt, gaat Ajax vanaf komend weekeinde op voor haar dertigste landstitel. De Amsterdamse club vergaarde 32 procent van de stemmen.
De nummers twee en drie ontliepen elkaar nauwelijks: 26 procent van de stemmers hebben het volste vertrouwen in PSV, terwijl 24 procent verwacht dat Feyenoord in het jubileumjaar 2008 (als de club haar honderdjarig bestaan viert) eindelijk weer eens kampioen wordt. AZ kwam er van de vier topclubs eigenlijk bekaaid af; slechts 18 procent denkt dat de volgende kampioensschaal in Alkmaar belandt.


Bron: VI.nl

Die hebben gisteren zeker niet gekeken:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rotterdam5314
16-08-2007, 18:50
El Hamdaoui dus waarschijnlijk naar Feyenoord, jammer want ik had hem toch ook graag naar Ajax zien komen. Luque lijkt me trouwens sterk, las laatst die hij al zo goed als rond was met Levante. Van Koller lijkt het me ook sterk dat hij hier op de bank komt zitten, maar ach als ze hem echt weten binnen te halen is het heel knap.

Net thuis en nog geen nieuwe speler voor Ajax, pff het gaat nu wel erg lang duren..

Dat van Boakye.Colin vind ik ook vreemd, hem wegsturen en Colin halen. Boakye vind ik eerlijk gezegd niet minder en hij is ook nog eens jonger/eigen jeugd, vreemd....

Vriendjespolitiek, en toch vreemd aangezien van Geel wilde dat Boakye bleef, en Ten Cate volgend jaar pleitte is..maar goed, waarschijn Colin dan ook..

Luque is echt een serieuze optie. Levante is niet meer aan de orde op dit moment. Mocht hij vertrekken bij Newcastle dan is het niet naar Levante. Bovendien is hij goede maatjes met Makaay van zijn tijd bij Deportivo. Als Koller zou komen dan staat hij gewoon in de basis in een 4-4-2 formatie. bovendien mag koller transfervrij Monaco verlaten. Kent vMarwijk ook goed. Hoeft dus vrij weinig te kosten.

Roy de Jong
16-08-2007, 18:58
Ook best raar... lees net op VI.nl over de voorbereiding van alle eredivisie clubs.
Daar word gemeld dat de topscorer van de voorbereiding ene Öztürk van FC Groningen is, hij heeft er gewoon 19 in gelegd en word toch nog teruggezet naar de beloftes?!?!?

Alexander D
16-08-2007, 19:32
Ook best raar... lees net op VI.nl over de voorbereiding van alle eredivisie clubs.
Daar word gemeld dat de topscorer van de voorbereiding ene Öztürk van FC Groningen is, hij heeft er gewoon 19 in gelegd en word toch nog teruggezet naar de beloftes?!?!?

Is dat dan een 'ik mag je niet' gehalte..... :mrgreen:

Coen P.
16-08-2007, 19:37
Ook best raar... lees net op VI.nl over de voorbereiding van alle eredivisie clubs.
Daar word gemeld dat de topscorer van de voorbereiding ene Öztürk van FC Groningen is, hij heeft er gewoon 19 in gelegd en word toch nog teruggezet naar de beloftes?!?!?

discriminatie! enkel en alleen omdat hij een Turk is mag hij niet meedoen bij het eerste! :shock: ;)

Roy de Jong
16-08-2007, 19:39
discriminatie! enkel en alleen omdat hij een Turk is mag hij niet meedoen bij het eerste! :shock: ;)

Yeah, right...:lol:

Marcel v/d H.
16-08-2007, 19:49
Beetje merkwaardig inderdaad, maar die 19 goals hoeft ook niet alles te zeggen. Groningen heeft meen ik ook de meeste oefenwedstrijden mogen spelen en veelal tegen amateurclubs hier in het noorden.

Lex v/d Moolen
16-08-2007, 19:58
In de VI zou staan dat Ten Cate Colin verkoos boven Boakye? Ik wil niet zeggen dat Boakye alles is maar slechter dan Colin toch zeker niet.Nee, heel vreemd. Ik denk dat Boakye zelfs beter is in potentie.


Luque is echt een serieuze optie. Levante is niet meer aan de orde op dit moment. Mocht hij vertrekken bij Newcastle dan is het niet naar Levante. Bovendien is hij goede maatjes met Makaay van zijn tijd bij Deportivo. Als Koller zou komen dan staat hij gewoon in de basis in een 4-4-2 formatie.Dus geen Makaay dan ?

Rotterdam5314
16-08-2007, 21:11
Nee, heel vreemd. Ik denk dat Boakye zelfs beter is in potentie.

Dus geen Makaay dan ?

Geen Makaay omdat..???

Als Koller komt dan komt koevermans zeker niet meer.
dan heb je Makaay en Koller in de spits.
Mocht Luque bv komen dan zal die op het middenveld spelen.
Hij kan zowel op links als op rechts spelen.
mocht El-Hamdaoui komen dan zou die ook op links kunnen spelen
Of in de spits samen met Makaay en dan Koller die invalt

wezz
16-08-2007, 21:59
Ik zie net dat Defour vanavond niet heeft gespeeld in de voorrondes CL.

Toeval? Of gaat ie alsnog naar Ajax?
Beetje op zn Van der Vaarts/Boularouz' lol...

Lex v/d Moolen
16-08-2007, 22:21
Geen Makaay omdat..???

Als Koller komt dan komt koevermans zeker niet meer.
dan heb je Makaay en Koller in de spits.
Mocht Luque bv komen dan zal die op het middenveld spelen.
Hij kan zowel op links als op rechts spelen.
mocht El-Hamdaoui komen dan zou die ook op links kunnen spelen
Of in de spits samen met Makaay en dan Koller die invaltOK, dacht dat Luque een echte spits was.

Rotterdam5314
17-08-2007, 07:19
OK, dacht dat Luque een echte spits was.

Luque kan zowel in de spits als op het middenveld spelen..

Wat voor geruchten gaan er trouwens bij ajax de ronde???

En wie zien jullie als de grootste titelkandidaat??

Ik ga dit jaar voor Az..Komen de gewenste versterkingen nog binnen bij Feyenoord dan zet ik daar me geld op. Maar zoals het er nu voorstaat denk ik AZ

Lex v/d Moolen
17-08-2007, 10:16
Luque kan zowel in de spits als op het middenveld spelen..

Wat voor geruchten gaan er trouwens bij ajax de ronde???

En wie zien jullie als de grootste titelkandidaat??

Ik ga dit jaar voor AzNu Sneijder weg is, moet ik helaas ook voor Az gaan. Ik blijf natuurlijk hopen op Ajax ;)

Geruchten; ze schijnen nu weer achter Boussafa van Anderlecht aan te zitten. Zag ik onlangs spelen, maakte een goede indruk. En Reira is ook nog niet uit de picutre.

Dennis Oosterhuis
17-08-2007, 10:21
Luque kan zowel in de spits als op het middenveld spelen..
Als je Luque op het middenveld neerzet, moet je wel 4-4-2 gaan spelen, geen 4-3-3. Aangezien Luque constant de neiging heeft om aanvallend te spelen, speel je al gauw 4-2-4 in het laatste geval en heb je kans dat je middenveld verzuipt.


En wie zien jullie als de grootste titelkandidaat??
Tja, ik houd altijd vertrouwen in mijn cluppie uiteraard en zeg dus Ajax. :wink:

rkrijger
17-08-2007, 10:27
Mijn gevoel zegt al een tijdje dat Feyenoord kampioen wordt.
Bestaan die volgend jaar niet 100 jaar? Dat kan een enorme drive veroorzaken!

Rotterdam5314
17-08-2007, 10:54
Als je Luque op het middenveld neerzet, moet je wel 4-4-2 gaan spelen, geen 4-3-3. Aangezien Luque constant de neiging heeft om aanvallend te spelen, speel je al gauw 4-2-4 in het laatste geval en heb je kans dat je middenveld verzuipt.


Tja, ik houd altijd vertrouwen in mijn cluppie uiteraard en zeg dus Ajax. :wink:

Ik heb toch ook gezegd dat ze 4-4-2 zullen spelen. Alleen als Luque zou komen dan kunnen we weer afwisselen. Dan kunnen we 4-4-2 of 4-3-3 gaan spelen

Burkie
17-08-2007, 11:12
Misschien zou jij de rechterhand van Van Marwijk moeten worden Rotterdam. :D Je weet het allemaal leuk te vertellen. ;)

Ik gok voor aankomend seizoen op AZ, met als 2e plaats Ajax.

Hugo R
17-08-2007, 12:00
HSV: laat Van der Vaart met rust

Hamburger SV heeft FC Valencia in een brief gesommeerd z'n pogingen te staken om Rafael van der Vaart bij de Duitsers los te weken. HSV-directeur Beiersdorfer heeft in het schrijven weer benadrukt dat de Nederlandse international niet te koop is.

HSV heeft een kopie van de brief naar de Duitse bond (DFB) en de wereldbond FIFA gestuurd. HSV heeft aangekondigd de FIFA in te schakelen als de Spanjaarden Van der Vaart niet met rust laten.

De voormalige Ajacied heeft zelf te kennen gegeven graag naar Valencia te willen. Van der Vaart miste woensdag het kwalificatieduel voor de UEFA Cup met Honved Boedapest (0-0).

Lex v/d Moolen
17-08-2007, 12:47
Hsv is zeker vergeten dat Ajax hem destijds ook liever niet kwijt wilde. Als een speler zelf weg wil dan is de kans groot dat het toch gaat gebeuren. Ik zie hem dus nog wel verkassen.

Alexander D
17-08-2007, 12:48
Hsv is zeker vergeten dat Ajax hem destijds ook liever niet kwijt wilde. Als een speler zelf weg wil dan is de kans groot dat het toch gaat gebeuren. Ik zie hem dus nog wel verkassen.

Ik kan me wel voorstellen dat ze hetzelfde gevoel hebben als Van der Vaart vertrekt als dat Ajax nu heeft met het vertrek van Sneijder.

Van der Vaart heeft afgelopen seizoen heel vaak het verschil gemaakt.

Lex v/d Moolen
17-08-2007, 12:52
Zeker. Zag ze toevallig gisteren op Eurosport nog spelen, maar veel creativiteit was er niet te ontdekken. Echt een draak van een wedstrijd.

Hugo R
17-08-2007, 12:57
Ik zie v.d. Vaart ook nog wel vertrekken. Hij heeft al zo vaak aangegeven naar Spanje te willen. Als dan een club als Valencia serieuze interesse heeft, denk ik wel dat hij weg is.

Hugo R
17-08-2007, 13:10
V. Ninstelrooij is weer terug in Oranje volgens Teletekst.

rkrijger
17-08-2007, 13:14
vdVaart werd toch een beetje uitgekakt bij Ajax. Haalde toch niet meer zijn niveau en had overgewicht. Hij is pas weer in Hamburg gaan presteren...

Toch?

Lex v/d Moolen
17-08-2007, 13:16
vdVaart werd toch een beetje uitgekakt bij Ajax. Haalde toch niet meer zijn niveau en had overgewicht. Hij is pas weer in Hamburg gaan presteren...

Toch?Nope. Hij wilde zelf weg. Dat had hij al besloten onder Ronald Koeman waar hij idd niet goed speelde. Omdat hij van Koeman een Galasek rol moest spelen.
De laatste maanden onder Danny Blind kwam hij weer op niveau. Maar ja, toen had hij de beslissing helaas al genomen.

Lex v/d Moolen
17-08-2007, 14:19
V. Ninstelrooij is weer terug in Oranje volgens Teletekst.Yep. En ten koste van Huntelaar. Niet echt een verrassing gezien zijn vorm de laatste maanden.

Las ook net dat Ajax het contract van Vermaelen wil openbreken en verbeteren. Goede zaak. Naast Stam inmiddels een zekerheidje. (y)

Hugo R
17-08-2007, 14:48
Waarom zit Aisatti eigenlijk niet in de selectie van het Nederlands elftal? Geblesseerd? Voor Marokko gekozen? Of gewoon niet opgeroepen?

Burkie
17-08-2007, 15:58
Ajax heeft de transfer van Haris Medunjanin afgerond. De Amsterdammers willen de komst van de AZ'er echter nog niet officieel maken totdat de tweede transfer definitief afgerond is: Santiago Ezquerro. (Voetbalzone.nl)

Barcelona wil de aanvaller verhuren, terwijl Ajax uit is op een definitieve overname. Naar verluidt zijn beide clubs bereid om water bij de wijn te doen en een akkoord te bereiken over een huur met optie tot koop. (Voetbalzone.nl)

Het is echter de wens van Ezquerro dat Ajax alleen deze optie kan lichten als hij meer dan 75% van alle wedstrijden in de basisopstelling verschijnt. (Voetbalzone.nl)

Wordt ook gemeld op wat andere sites...

rkrijger
17-08-2007, 15:59
Waarom zit Aisatti eigenlijk niet in de selectie van het Nederlands elftal? Geblesseerd? Voor Marokko gekozen? Of gewoon niet opgeroepen?

Niet opgeroepen. Begrijpelijk en terecht natuurlijk. Is nog lang geen kandidaat voor Oranje.

Net als Affelay, Babel, Emanuelson, Jaliens, en De Zeeuw. Maar daar denkt circusdirecteur vBasten nou eenmaal anders over...

rkrijger
17-08-2007, 16:00
Ajax heeft de transfer van Haris Medunjanin afgerond.


Aardige voetballer. Geen Ajax-niveau. Al ligt dat de laatste jaren ook weer niet zo hoog.
Maar goed. Blijkbaar gaan ze in 020 niet voor Aissati of Affelay... Mooi!

kleine26
17-08-2007, 16:28
Waarom zit Aisatti eigenlijk niet in de selectie van het Nederlands elftal? Geblesseerd? Voor Marokko gekozen? Of gewoon niet opgeroepen?

Hij zit in de selectie van Jong-Oranje. Die spelen woensdag een ek-kwalificatieduel tegen Macedonië.

YAH87
17-08-2007, 16:45
Zouden aardige versterkingen kunnen zijn voor Ajax.
Bij Medunjanin zit nog veel rek in en is een echte nr.10,
Ezquerro kan op de flank de strijd aangaan met Rommedahl voor 'n basisplek.

*NERAZZURRI*
17-08-2007, 17:33
Medunjanin :|
Ezquerro :|

Waarom haal je dan Urzaiz? En waarom haal je Medunjanin die bij Sparta nog niet opviel? Zeker weer lekker goedkoop...

Wezz, is dat wat voor Ajax, die Ezquerro? Zit volgens mij ook weinig individuele actie in...

Lex v/d Moolen
17-08-2007, 17:33
Hmm, weet het nog niet met Haris. Zeer balvaardig en een goed schot, maar handelingssnelheid moet nog veel beter worden.

De spanjaard zegt me niets, maar iemand die in pricipe al een basisplaats eist hoeft van mij niet te komen.

Hugo R
17-08-2007, 18:00
Medunjanin is wel een goede speler, maar beetje lui en gemakzuchtig volgens mij. Als hij daar aan werkt kan het nog wel wat worden.

wezz
17-08-2007, 19:36
Medunjanin!8-)
Echt ik kan niet wachten tot het bekend wordt.

Zoals ik al vaker zei moet je Davids en Gabri dan wel ALLES laten doen, want verdedigen doet ie niet. Daar gingen ze de fout in bij Sparta, daarom speelde hij ook niet altijd.

Kan me nog wel wat mooie goals/assists herrineren, Heracles, Ajax(:-(),PSV,NEC. En volgens mij kwam die assist ook van hem bij die wereld goal van Sparta, weet niet meer tegen wie.


Medunjanin :|
Ezquerro :|

Waarom haal je dan Urzaiz? En waarom haal je Medunjanin die bij Sparta nog niet opviel? Zeker weer lekker goedkoop...

Wezz, is dat wat voor Ajax, die Ezquerro? Zit volgens mij ook weinig individuele actie in...

Hmm heeft niet veel gespeeld, maar als ie speelde vond ik het maar niks. Af en toe een leuke actie, en ook niet echt langzaam maar om nou te zeggen dat we daar echt sterker van worden, ik weet het niet.

Aan de andere kant is Barcelona wel iets anders dan Ajax, dus ik weet niet hoe hij het hier gaat doen. Zijn statistieken in Europa zijn trouwens wel indrukwekkend, 16 uit 16 als ik het goed heb.



Las ook net dat Ajax het contract van Vermaelen wil openbreken en verbeteren. Goede zaak. Naast Stam inmiddels een zekerheidje. (y)

Zeker.(y)
Absoluut de man of the match tegen Slavia, geweldenaar.(y)

Ben trouwens wel opgelucht dat ze die Mendoza geen contract hebben aangeboden. Je moet er toch niet aan denken zeg.

Maar goed, ook nog steeds geen aankoop. En dat van Medunjanin weet je ook niet zeker natuurlijk. Al hebben we sowieso nog 2/3 spelers nodig.

Wel vreemd van Huntelaar trouwens, ok hij is niet in topvorm..maar zolang die aanvoer niet beter wordt scoort er niemand in het Nederlands elftal hoor... Als er iemand is die 1 kansje nodig heeft is het Huntelaar, maar goed zoals Derksen al zegt is het tegenwoordig blijkbaar belangrijk om een breekijzer erbij te hebben...

Dwarf_Sneezy
17-08-2007, 20:38
Hebben jullie me een beetje gemist :cool: :bier: ......
Het 'geneuzel' tijdens de zomerstop moest ik even laten schieten. Een flinke opruiming en de babykamer heeft dan net iets meer prioriteit. Bovendien hadden mijn zenuwen en hart wel wat rust verdiend na het slot van afgelopen seizoen. Was toch wel het meest krankzinnige en meest emotionele kampioenschap dat ik heb meegemaakt.

Voorspellingen voor dit weekend:

AZ - VVV 3-1
De Graafschap - Ajax 1-2
Utrecht - Feyenoord 1-1
Heracles - PSV 1-2

Wat ik verder van het seizoen verwacht? De start is dit seizoen belangrijker dan ooit. Laat ik het daar maar op houden.

O ja, mijn complimenten voor de handelsgeest van Feyenoord en Ajax. Drenthe, Babel en Sneijder gingen toch voor hoofdprijzen van de hand. Daar kan onze Stan nog iets van leren.....

Pascal Barroso
17-08-2007, 20:46
Het viel me eerlijk gezegd wel op ja.Die Stan heeft deze zomer geen vrienden gemaakt met transfers geloof ik he?

Dwarf_Sneezy
17-08-2007, 20:50
Wat verkopen betreft is Van Geel een topper en daarbij mag Stan niet eens in de schaduw staan. Wat betreft aankopen is zowel Ajax als PSV nog niet echt overtuigend tot nu toe.

Burkie
17-08-2007, 21:24
Van Geel houdt lekker z'n hand op de knip...

Waarom zou die ook niet toch? Je zag hoe Ajax met deze top selectie over de Europese topclub Slavia heen denderde...

Dwarf_Sneezy
17-08-2007, 21:28
Beter je hand op de knip dan miskopen binnenhalen. Ze halen nu 44 miljoen binnen. Als ze niks uitgeven dan halen ze meer binnen dan een goed jaar in de CL. Het zou echter wel fair zijn om de supporters allemaal het geld van seizoenskaart terug te geven. Dat kost ze een miljoentje of 2 maar dan hou je 42 miljoen over aan één seizoen....

Lex v/d Moolen
17-08-2007, 21:29
Het moeilijke is dat er in Nederland nog weinig toppers te halen zijn en die in het buitenland spelen komen niet in Nederland spelen muv Nederlanders die er al spelen.

Zonet helftje Heerenveen-W2 gezien, die Pranjic is toch wel lekker bezig. Zou ook wel wat voor Ajax zijn de 10 positie, in feite voor elke topclub in NL.

Lex v/d Moolen
17-08-2007, 21:31
Beter je hand op de knip dan miskopen binnenhalen. Ze halen nu 44 miljoen binnen. Met De Mul en Perez meegrekend zelfs meer dan 50 mil.

wezz
17-08-2007, 21:33
Van Geel houdt lekker z'n hand op de knip...

Waarom zou die ook niet toch? Je zag hoe Ajax met deze top selectie over de Europese topclub Slavia heen denderde...


:lol::lol::lol::lol:(:sad:)

Maar idd, het koopbeleid van Ajax en PSV is nou niet echt denderend te noemen. Ajax komt aan zetten met Colin, Delorge en Urzaiz, terwijl Valckx zich keer op keer liet piepelen.:razz:

Die Urzaiz leek me trouwens nog een aantal kilo's te dik, liep er echt bij als een zoutzak. Won ook bijna geen kopduel, ja eentje die hij terugkopte naar eigen helft.:neutral:

Maar goed, net maar naar Heerenveen-Willem2 gekeken, typisch weer zo'n vrijdagavond wedstrijd, niet echt boeiend dus. Wel is duidelijk dat Pranjic een aanwinst zou zijn voor Feyenoord/Ajax/PSV. Willem2 stelt me teleur, toch met Poepon, El Hamdaoui, Bobson, Boutahar een aantal goede spelers, maar ze bakken er echt helemaal niks van. Ben ook benieuwd hoe Vermeer het gaat doen dit seizoen, ben toch niet echt overtuigd van hem. Vind hem te onzeker en eigenlijk ook te klein voor een topkeeper, maar goed we zullen zien hoe hij het dit seizoen gaat doen.

Mijn voorspellingen..

AZ - VVV 5-0
De Graafschap - Ajax 1-3
Utrecht - Feyenoord 2-2
Heracles - PSV 1-2

Hugo R
17-08-2007, 21:43
AZ - VVV 3-0
De Graafschap - Ajax 1-2
Utrecht - Feyenoord 1-2
Heracles - PSV 1-4

Dwarf_Sneezy
17-08-2007, 21:45
AZ - VVV 3-0
De Graafschap - Ajax 1-2
Utrecht - Feyenoord 1-2
Heracles - PSV 1-4

PSV scoort echt geen 4x in Almelo.
Wie moet die goals maken? Bovendien heeft PSV altijd moeite met dat kunstgras.
Wat vinden jullie er trouwens van dat die wedstrijd doorgaat terwijl het veld al 2x is afgekeurd? Bij de 3e keuring kan het definitief afgekeurd worden.

pokalapoketl
17-08-2007, 21:49
Afgekeurd omdat....?

Dwarf_Sneezy
17-08-2007, 22:02
Het kunstgrasveld van Heracles Almelo in het Polman Stadion is opnieuw niet door de keuring van wereldvoetbalbond FIFA gekomen.
Volgens de FIFA stuitert de bal niet goed op het veld. Bij de vorige keuring was het veld te snel. Maandag is er nog een laatste en definitieve test van het veld. Als het veld dan afgekeurd wordt, moet Heracles voor thuisduels mogelijk uitwijken naar een ander stadion. Voor de wedstrijd tegen PSV op 19 augustus heeft de KNVB dispensatie verleend.


Waarom denk je dat het competitieprogramma nog even snel gewijzigd is? PSV moest eigenlijk de eerste wedstrijd tegen VVV. De KNVB is op de hoogte van de afkeuring. Dan plan je voor Heracles toch eerst een uitwedstrijd?

pokalapoketl
17-08-2007, 22:07
Het is en blijft de KNVB hè... :rolleyes:

Kesler wil dat AZ kampioen word en om te zorgen dat het lijkt alsof hij voetbalverstand heeft, kunnen alle beetjes helpen :P.

Dwarf_Sneezy
17-08-2007, 22:22
Het is en blijft de KNVB hè... :rolleyes:

Kesler wil dat AZ kampioen word en om te zorgen dat het lijkt alsof hij voetbalverstand heeft, kunnen alle beetjes helpen :P.

Wanneer treedt kesler eigenlijk af?

Het seizoen is overigens spectaculair geopend: Heerenveen - Willem II 0-0
Ik vond Heerevenveen erg zwak. Wanneer Alves en Pranjic ook nog vertrekken zie ik het somber in voor de Friezen.

Pascal Barroso
17-08-2007, 22:23
Zo lekker potje in Waalwijk :mrgreen: 5 goals in de laatste 5 minuten :o

Lex v/d Moolen
17-08-2007, 22:24
Slaapverwekkende 2e helft. Verbeek had er misschien toch goed aangedaan om Alves een half uurtje te laten meespelen, kansen die er waren had hij ws wel gemaakt.

Roy de Jong
17-08-2007, 22:56
Zo lekker potje in Waalwijk :mrgreen: 5 goals in de laatste 5 minuten :o

Er word helemaal wel lekker gescoord daar in de 1e divisie....

RKC-Cambuur 6-3
Emmen-AGOVV 3-3
Den Bosch-Omniworld 4-1
Zwolle-Eindhoven 3-3

wezz
17-08-2007, 23:04
Scoorde die Vink nou 3 goals in 3 minuten?
Is dat geen record ofzo? Kan me een hele snelle hatrick van David Villa herrineren, maar di e was volgens mij in 5 minuten.


Lindenbergh rond met NEC

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 17 augustus om 22:40

Olaf Lindenbergh heeft een akkoord bereikt met NEC over een overgang naar Nijmegen. Dit meldt het Algemeen Dagblad vrijdagavond.

Het enige obstakel in de transfer is de opstelling van Ajax, dat wél van de middenvelder af wil. Lindenbergh heeft echter in Amsterdam nog een doorlopend contract en NEC kan niet voldoen aan zijn salariseisen.

Lindenbergh is tevreden met het door NEC geboden bedrag, mits Ajax bijbetaalt tot zijn huidige salaris. De Amsterdammers zijn daartoe slechts deels bereid, terwijl de oud-speler van AZ niet wil inleveren.Zou ook eens tijd worden..
Wat een eisen heeft die gast nog, al vind ik het ook niet kunnen hoe Ajax hem heeft behandeld de laatste weken. Laat die jongen toch gewoon meetrainen man.

Lex v/d Moolen
17-08-2007, 23:17
Nou, veel succes in Nijmegen Olaf.http://forum.filmcan.nl/forum/images/emoticons/zwaaien.gif

Vink scoorde 3x in 12 minuten. Wel bijzonder dat hij invaller was, dat zal niet vaak zijn voorgekomen.

Hugo R
18-08-2007, 10:35
Tja Lindenbergh naar NEC, hij blij en Ajax blij zou je denken zoals het de laatste tijd gaat.

Ludo Keeris
18-08-2007, 15:59
Lindenbergh zal toch een beetje moeten indammen als hij aan spelen toe wil komen! Of meer geld verdienen en op de tribune zitten bij Ajax óf wat minder geld verdienen en elke week spelen bij NEC. Nou, ik wist het wel!

Burkie
18-08-2007, 16:23
Ik zag Lindenbergh vandaag nog gewoon rustig in Purmerend op z'n fietsie.. ik denk dat het nog wel ff duurt voor die rond is, waar dan ook.

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 16:37
Materazzi: 'Preferisco la puta di tua sorella' :lol:

De magische woorden waardoor Italië wereldkampioen kon worden.

Coen P.
18-08-2007, 17:20
Materazzi: 'Preferisco la puta di tua sorella' :lol:

De magische woorden waardoor Italië wereldkampioen kon worden.

nou,

Italie werd eerder wereldkampioen door een falende scheids (Australie) en anti-voetbal dat steunt op de verdediging (alle andere wedstrijden, ooit gespeeld van 1900 tot nu)

Burkie
18-08-2007, 17:33
Dit wordt weer een leuke discussie.

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 17:36
nou,

Italie werd eerder wereldkampioen door een falende scheids (Australie) en anti-voetbal dat steunt op de verdediging (alle andere wedstrijden, ooit gespeeld van 1900 tot nu)

Beetje gefrustreerd jochie? :-D Lekker zeg...

Opzich best begrijpelijk als je club en je land nooit wat winnen...

mercapto
18-08-2007, 17:39
Wees blij dat Portugal niet won :D

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 17:51
Wat is er mis met Portugal?

Daan de G.
18-08-2007, 17:53
Alles?

mercapto
18-08-2007, 17:59
Als je het winnen van Italië aan het schelden van Materazzi toeschrijft en dat als iets goeds ziet is er al iets flink mis...als je dan ook nog het voetbal van Portugal destijds bestempeld als "niks mis mee" is er echt medicatie nodig ;)

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 18:00
Dat vind ik dus echt zo'n onzin. Alleen maar omdat ze terugschopte en nog wel eens 'n schwalbe maken en (als hoofdreden: ) dat ze steeds van ons winnen?

Ze zijn gewoon beter en slimmer... Doe je niks aan.


Als je het winnen van Italië aan het schelden van Materazzi toeschrijft en dat als iets goeds ziet is er al iets flink mis...als je dan ook nog het voetbal van Portugal destijds bestempeld als "niks mis mee" is er echt medicatie nodig ;)

Door die scheldpartij van Materazzi werd Zidane verbannen en nam hij geen penalty in de reeks en Trezeguet wel. Raad eens wie er mis schoot? En als Zidane tegen mij had gezegd (na een gewoon duel waarin shirtje wordt getrokken) 'je mag m'n shirtje na de wedstrijd wel als je 'm zo graag wil' had ik 'm ook geprovoceerd. Wat denkt die arrogante ***fransman dan? Dat is pas een ***volk, die Fransen :wink:

En ik heb ook een hekel aan schwalbes, maar als je ploeg er kampioen door wordt...

mercapto
18-08-2007, 18:02
Tja, er zijn tenslotte ook mensen die Van Basten z'n beleid toejuichen en Robbe goed vinden, verschil in mening met er wezen :)

Lex v/d Moolen
18-08-2007, 18:07
als je dan ook nog het voetbal van Portugal destijds bestempeld als "niks mis mee" is er echt medicatie nodig ;)
__________________
To call someone crazy is to deny the normality of their reality and worlds will crumble as we fade into a single shade of grey.

Hmm, leuke tegenstelling:razz:

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 18:07
@ Mercapto: Ik heb een schijthekel aan Robben met z'n irritante maniertjes maar als hij de beslissende schwalbe maakt in de WK-finale staan jij en ik net zo hard te springen als de rest van Nederland.

mercapto
18-08-2007, 18:08
Nah, ik ben voor Tjechië weet je nog ? :D
(en die doen het de laatste jaren zooooo goed :P)

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 18:09
Tsjechië? Nee dat wist ik niet. Maar vul dan maar Baros in voor Robben. Precies hetzelfde...

Lex v/d Moolen
18-08-2007, 18:10
Of Janda...

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 18:12
(6)

Dwarf_Sneezy
18-08-2007, 18:18
Italie is gewoon terecht wereldkampioen geworden, net als PSV overigens (6)

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 18:25
Precies.

Dwarf_Sneezy
18-08-2007, 18:32
Het is toch zo. Uiteindelijk gaat het allemaal om het resultaat.
Italie heeft een verdedigende speelstijl, Spanje aanvallend. Toch hebben ze in Italie de afgelopen jaren meer interlandresultaten gehaald dan in Spanje. En PSV werd de afgelopen jaren toegebeten dat ze een italiaanse speelstijl hanteren. Ook hier was het voor mij als supporter niet altijd mooi om te zien maar de resultaten maken alles goed.

Komend seizoen gaat Koeman voor aanvallend voetbal. Ik hou mijn hart dan ook vast. Bij PSV zit het grote manco namelijk in de verdediging en die is van 'levensbelang' op CL-niveau.

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 18:33
Maar het is onzin dat Italië op het WK verdedigend speelde...

Dwarf_Sneezy
18-08-2007, 18:35
De speelstijl van Italie gaat altijd uit van het principe 'eerst zorgen dat we geen goal tegenkrijgen en dan zien we wel verder'. Ook op het afgelopen WK.....

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 19:15
Italië leidt verdedigers gewoon beter op. Dat wel. Men heeft vroeger gewoon geleerd hoe je moet verdedigen en daar hebben Italianen nu nog profijt van. Maar de speelstijl is niet meer verdedigend.

gompier
18-08-2007, 19:42
Maar het is onzin dat Italië op het WK verdedigend speelde...
:-D:-D(6)8-):wink:

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 19:53
Jezus, wat een geleuter zeg.

Opstelling was:

Buffon
Zambrotta Cannavaro Materazzi Grosso
Camoranesi Pirlo Gattuso Perrotta
Toni Totti

Dat is maar één verdedigende middenvelder en twee redelijk aanvallende backs.

*Zucht*

Dwarf_Sneezy
18-08-2007, 20:05
Hou je er wel rekening mee dat de 2 meest vooruitgeschoven spelers bij een land als Italie op eigen helft opgesteld staan :wink: (6)

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 20:12
Italië speelt precies het zelfde als alle andere landen. Wat een gezeik zeg. Sommige mensen kunnen blijkbaar alleen maar opratelen wat ze aan vooroordelen is binnengeschoven...

Jesus Christ... :o

Zeker Italië - Duitsland niet gezien?

Dwarf_Sneezy
18-08-2007, 20:18
Sorry, Duitsland vind ik afschuwelijk om te kijken. Die spelen saai en pakken geen prijzen. Geef me dan Italie maar :mrgreen:

Lex v/d Moolen
18-08-2007, 20:43
Hm, het Duitsland onder Klinsmann op het WK was allesbehalve saai. Een van de smaakmakers van het tournooi.

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 20:51
Precies, en die werden aanvallend weggeblazen door Italië :wink:

Dwarf_Sneezy
18-08-2007, 20:54
Volgens mij hadden beide landen niet in de gaten dat er van helft gewisseld was. Voor hun gevoel speelde ze dus heel verdedigend :)

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 21:03
Grapjurk :wink:

Dwarf_Sneezy
18-08-2007, 21:11
De KNVB krijgt overigens de start die ze wensten. AZ lijkt een walk-over te hebben aan VVV. Verder vind ik Groningen verbazen uit bij NAC. Ik denk dat Groningen de nieuwe topclub van het noorden wordt en Heerenveen voorbij streeft.

mercapto
18-08-2007, 21:40
Verbaasd Groningen je nu nog ? Na vorig seizoen is het toch weinig verassend of ben ik nou overpositief ?

Dwarf_Sneezy
18-08-2007, 21:53
Eigenlijk wel ja. Suarez weg, Berg terug. Nieuw stadion, ze pakken het daar goed aan. Ze streven de laatste jaren Heerenveen voorbij. Dat moet toch pijn doen bij die friezen.

Quido
18-08-2007, 22:09
Maar echt goed speelden ze (= Groningen) niet. Al had de score nog hoger kunnen zijn, laatste kwartier ontzettend veel ruimte gekregen. Die Nijland viel erg aardig in.

AZ speelde ook niet meer dan redelijk, maar op de momenten dat de combinaties lukten was het ook meteen oogstrelend. Arie is erg sterk en doelgericht. Pelle wat ongelukkig en misschien iets te sierlijk, mag iets koelbloediger zijn. Al is het moeilijk om na 20 minuten een goede indruk te krijgen ;)

Lex v/d Moolen
18-08-2007, 22:17
Hakten er aardig in die gasten van Nac. Belachelijke tackle van Mtiliga.

Hugo R
18-08-2007, 22:18
Wel een lekker begin voor Ari ieder geval. Het is dan wel tegen VVV, maar toch.

mercapto
18-08-2007, 22:20
Tja, Mtiliga kan ik wel wisselen :D

Hugo R
18-08-2007, 22:21
Zie net dat Medunjanin ook gescoord heeft. Die ging toch naar Ajax of was dat nog niet rond?

wezz
18-08-2007, 22:21
Hehe Italië niet verdedigend? :mrgreen:
Niet dat ik er echt mee zit trouwens, zolang je maar wint natuurlijk. Als wij nou eens vaker op die manier hadden gespeeld waren we misschien ook eens Wereldkampioen geworden...(tsja 98 hadden wij moeten winnen, maar die penalties hè..)

Net als die schwalbes, als andere teams het doen kots je ze uit(Grosso tegen Australië, Gilardino tegen Celtic etc.), maar als wij door zo'n schwalbe winnen vind ik het best. Bij die schwalbe van Suarez tegen Slavia sprong ik ook op toen we een penalty kregen, mja dan zijn het ook weer echte Hollanders dus moesten ze die ook weer missen natuurlijk.

Dat hele gedoe rond Robben wordt ook zwaar overdreven vind ik. Daar vallen alle grote spelers om de haverklap, maar alleen de buitenlanders(C.Ronaldo, Robben, Drogba) worden zwart gemaakt..

Maar goed, nog steeds geen nieuwe aankoop voor Ajax. Medunjanin ook nog steeds niet binnen, en vanavond nog wel gescoord, goedkoper wordt ie er niet op..

Zie wel dat ze nog steeds achter die Riera aanzitten, ze willen blijkbaar tot 10 miljoen gaan. Ik vind dat toch wel een groot risico hoor, het zal best een goede speler zijn maar 10 miljoen...

*NERAZZURRI*
18-08-2007, 22:46
Hehe Italië niet verdedigend? :mrgreen:

Nee, leg dan a.u.b. eens uit wat er bij Italië verdedigender is dan bij ploegen als Spanje, Frankrijk en Nederland. Ben ik wel benieuwd naar...


Maar goed, nog steeds geen nieuwe aankoop voor Ajax. Medunjanin ook nog steeds niet binnen, en vanavond nog wel gescoord, goedkoper wordt ie er niet op..

Er loopt bij AZ een hele rits met voetballers die perfect waren geweest voor Ajax. Maar 'wij' hebben dan niet het inzicht om die spelers te halen. Dembélé, Ari, Cziommer (ik zei het destijds al, superspeler), Schaars, Donk.

Ach ja... Ajax haalt liever oude, gratis spelers uit het buitenland of risicovolle aankopen van 10 miljoen (Riera).

AZ speelt inmiddels zonder buitenspelers. Misschien een teken voor Ajax dat het niet meer nodig is om leuk voetbal te spelen?

Geweldige kopbal weer van N'Kufo trouwens (y)

Lex v/d Moolen
18-08-2007, 22:55
Ari maakte indruk. Toch denk ik dat Dembele wel eens de man zou kunnen gaan worden dit seizoen. Echt een geweldenaar.

Excelsior gaat het héél zwaar krijgen dit seizoen.

Marcel v/d H.
18-08-2007, 23:19
Nac was wel lekker bezig zeg! Erg smerige overtredingen. Maar de eerste drie punten gaan mee naar het hoge noorden.

wezz
18-08-2007, 23:32
Nee, leg dan a.u.b. eens uit wat er bij Italië verdedigender is dan bij ploegen als Spanje, Frankrijk en Nederland. Ben ik wel benieuwd naar...

Oh je wilt zeggen dat Italië bekend staat om het aanvallende spel? Zeg maar net als dat van ons? Ok de laatste jaren bakken wij er maar weinig van (resultaat/spel), maar normaal gesproken staan wij toch bekend als de voetballende ploeg, en Italië als de ploeg die leunt op de verdediging, en als ze voorkomen met zn allen voor de bal gaan spelen. Maar goed als je dit nu wilt ontkennen weet ik het ook niet meer.

Ja misschien is dat de laatste maanden anders, maar zo ken ik Italië. Er is trouwens ook niks mis mee hoor, snap de hele discussie niet.

Spanje en Frankrijk vond ik op het afgelopen WK trouwens ook leuke ploegen om naar te kijken, vooral Spanje.



Er loopt bij AZ een hele rits met voetballers die perfect waren geweest voor Ajax. Maar 'wij' hebben dan niet het inzicht om die spelers te halen. Dembélé, Ari, Cziommer (ik zei het destijds al, superspeler), Schaars, Donk.

Ach ja... Ajax haalt liever oude, gratis spelers uit het buitenland of risicovolle aankopen van 10 miljoen (Riera).

AZ speelt inmiddels zonder buitenspelers. Misschien een teken voor Ajax dat het niet meer nodig is om leuk voetbal te spelen?

Geweldige kopbal weer van N'Kufo trouwens (y)

Dembele, Cziommer en Donk kozen zelf voor AZ als het goed is. Ajax zat wel achter Cziommer aan, maar die dacht bij AZ meer aan spelen toe te komen. Ook Dembele, al ging die eerst naar Willem 2.

Ik zit trouwens sowieso niet te wachten op Cziommer/Donk, Dembele daarentegen..in de samenvatting zag het er weer geweldig uit, die zou toch goed bij Ajax passen zeg...

Maar goed ik heb inderdaad ook liever dat ze talenten kopen als bijv. Koenders, Pocognoli, Pellè/Ari whatever, dan Colin, Urzaiz en Delorge enz. Pocognoli had ik graag zien komen, zeker nu Davids out is, kon Urby mooi naar het middenveld. Had ook liever een talentvolle speler achter Huntelaar gehad dan die Urzaiz. Pelle was trouwens maar een voorbeeld, natuurlijk te duur voor pinchitter. Koenders hoef ik trouwens ook niet te zien hoor, maar toch nog liever als Colin..

Liever die 10 miljoen uitgeven aan een paar talentvolle speler met het risico dat er 1 door de mand valt, dan aan 1 speler van Espanyol.

Het gerucht gaat trouwens dat El Hamdaoui naar Ajax gaat. Ik lees net voor de grap op feyenoord.netwerk.to en daar hebben ze het er ook over...

Rotterdam5314
19-08-2007, 00:04
is de voetbaluitzending nog ergens te zien??Heb het helaas gemist

*NERAZZURRI*
19-08-2007, 02:49
Oh je wilt zeggen dat Italië bekend staat om het aanvallende spel? Zeg maar net als dat van ons? Ok de laatste jaren bakken wij er maar weinig van (resultaat/spel), maar normaal gesproken staan wij toch bekend als de voetballende ploeg, en Italië als de ploeg die leunt op de verdediging, en als ze voorkomen met zn allen voor de bal gaan spelen. Maar goed als je dit nu wilt ontkennen weet ik het ook niet meer.

Ja misschien is dat de laatste maanden anders, maar zo ken ik Italië. Er is trouwens ook niks mis mee hoor, snap de hele discussie niet.

Lees je eigen reactie nog eens door. Eerst draai je mijn statement om. Ik zeg dat Italië niet verdedigend (meer!) speelt, en vraagt vervolgens aan mij of ik wil zeggen dat Italië BEKEND staat om AANVALLEND voetbal :???: Dat is de volledige andere kant van de medaille. En dat aanvallende voetbal van Nederland valt ook wel mee. Van Basten poogt dan misschien aanvallend en oogstrelend te spelen maar het lukt voor geen meter. Maar daarvoor met Advocaat en Hiddink was het toch gewoon vooral 4-4-2, net als de rest van de wereld.

Je zegt zelf ook dat Italië er om BEKEND staat dat ze verdedigend spelen. Dat is toch geen argument om in een discussie te gebruiken? Ten eerste hadden we het over het heden, want tuurlijk, in Italië is het catenaccio uitgevonden en Italië heeft periodes gekent waarin het allereerst uitging van géén goals tegenkrijgen. Nu is daar geen sprake meer van. Ten tweede zijn er altijd uitzonderingen.

En vervolgens zeg je dat het de laatste maanden anders is. Tsja, dan geef je me dus gelijk. Want het ging om het nu, en niet om 40 jaar geleden...

Laat ik het eens omdraaien, en zeggen dat als je Italië op het WK verdedigend vond spelen, je nodig aan de medicatie moet, om Mercapto maar eens te quoten ;) Da's dus niet aan jou gericht Wezz, maar aan iedereen.


Liever die 10 miljoen uitgeven aan een paar talentvolle speler met het risico dat er 1 door de mand valt, dan aan 1 speler van Espanyol.

Precies. Waarom kan AZ dat wel en moet het bij ons zo moeilijk. Zou het echt alleen maar Van Gaal zijn? Dan moeten we die maar naar A'dam halen... Volgens mij komt ie meteen :mrgreen:

En El Hamdaoui naar Ajax zou een goeie transfer zijn. Waarschijnlijk niet heel duur, redelijk jong en een veelbelovende speler. Al schat ik in dat ie liever naar Feyenoord gaat. Heeft daar toch ook in de jeugd gespeeld?

Verder zou Pranjic een goeie optie zijn voor Ajax om wat vergane creativiteit op het middenveld goed te maken.

Bas Reuver
19-08-2007, 03:23
Zijn ze niet meer bezig met Riquelme? Dat lijkt me voor Ajax toch ook een prachtige aankoop. Riera is ook een goede speler hoor, maar heb er te weinig van gezien om er echt een goed oordeel over te geven.

*NERAZZURRI*
19-08-2007, 04:34
Riquelme is een utopie.

wezz
19-08-2007, 07:55
Lees je eigen reactie nog eens door. Eerst draai je mijn statement om. Ik zeg dat Italië niet verdedigend (meer!) speelt, en vraagt vervolgens aan mij of ik wil zeggen dat Italië BEKEND staat om AANVALLEND voetbal :???: Dat is de volledige andere kant van de medaille. En dat aanvallende voetbal van Nederland valt ook wel mee. Van Basten poogt dan misschien aanvallend en oogstrelend te spelen maar het lukt voor geen meter. Maar daarvoor met Advocaat en Hiddink was het toch gewoon vooral 4-4-2, net als de rest van de wereld.

Je zegt zelf ook dat Italië er om BEKEND staat dat ze verdedigend spelen. Dat is toch geen argument om in een discussie te gebruiken? Ten eerste hadden we het over het heden, want tuurlijk, in Italië is het catenaccio uitgevonden en Italië heeft periodes gekent waarin het allereerst uitging van géén goals tegenkrijgen. Nu is daar geen sprake meer van. Ten tweede zijn er altijd uitzonderingen.

En vervolgens zeg je dat het de laatste maanden anders is. Tsja, dan geef je me dus gelijk. Want het ging om het nu, en niet om 40 jaar geleden...

Laat ik het eens omdraaien, en zeggen dat als je Italië op het WK verdedigend vond spelen, je nodig aan de medicatie moet, om Mercapto maar eens te quoten ;) Da's dus niet aan jou gericht Wezz, maar aan iedereen.

Ik had het ook vooral over Italië in het algemeen, daar ging het volgens mij ook over. Heb ze de laatste maanden niet meer gezien, en op het WK was het idd. niet zo verdedigend als dat ik van Italiaanse ploegen gewend ben. Maar ik heb jou ook vaak zat horen zeggen dat PSV/Chelsea/Milan verdedigende ***ploegen zijn, maar dat is dan toch in principe hetzelfde?

Over Riquelme, op AT5 zeiden ze gisteren dat Ajax wel degelijk probeert om Riquelme en Motta te halen. Al heb ik zelf het idee dat ze dat ook maar van sites als soccernews.nl hebben. Henk zei laatst nog dat het fabeltjes waren dus.

*NERAZZURRI*
19-08-2007, 11:45
De laatste jaren, zeker vanaf het EK in 2000 (en ook al jaren daarvoor, maar dat is moeilijk te controleren) speelt Italië modern voetbal.

PSV, Milan en Chelsea zijn ploegen waar ik een hekel aan heb dus daar schiet ik alle argumenten op af die er zijn om ze af te branden :mrgreen: In mijn ogen zijn dat ploegen met een negatieve, vervelende uitstraling. Niet zozeer verdedigend voetbal. Ze kunnen wel heel zakelijk voetballen. Dat is weer wat anders. Van Chelsea vind ik het triest dat ze zelfs thuis altijd met de handrem er op spelen i.p.v. veel goals proberen te maken. Als je zoveel kwaliteit hebt vind ik dat wel zo leuk.

Overigens kan ik ook ontzettend van perfect uitgevoerd catenaccio genieten. Espanyol tegen Ajax vorig jaar UEFA Cup in de Arena was een genot om te zien.

Ik zou het ook helemaal niet erg vinden als Italië echt verdedigend speelde, en dat zou ik ook gerust toegeven. Maar het is niet zo...

Coen P.
19-08-2007, 12:27
haha.

dat mijn opmerking zo veel teweeg brengt...

begrijp me niet verkeerd, Italie speelt gerafineerd resultaatsvoetbal zoals vele topploegen (denk ook aan PSV) en daar winnen we mee, maar oogstrelend mooi aanvallend voetbal zie ik ze niet spelen...

Coen P.
19-08-2007, 13:16
Ongeluk wordt Jeroen Boere (39) noodlottig

18/8/2007 19:53

Op 39-jarige leeftijd is Jeroen Boere (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=6445/typeofpage=40054/sc=bb218a) overleden. De aanvaller van onder meer Excelsior kwam in Spanje om het leven bij een ongeluk.
Boere (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=6445/typeofpage=40054/sc=bb218a) maakte in het seizoen 1985/86 met Excelsior zijn debuut in het betaald voetbal. Na acht jaar bij achtereenvolgens De Graafschap, VVV, Roda JC en Go Ahead Eagles zette hij zijn carrière voort in het buitenland. In vijf jaar tijd verdedigde hij in Engeland de kleuren van onder meer West Ham United en Portsmouth voor hij overstapte naar het Japanse Omiya Ardija. Een ruzie, waarbij hij een oog kwijtraakte, betekende in 1999 een abrupt eind aan zijn actieve carrière.

droevig.

Roy de Jong
19-08-2007, 13:17
Suarez-Hunt ziet er goed uit, ze weten elkar goed te vinden...

rkrijger
19-08-2007, 13:26
Suarez-Hunt ziet er goed uit, ze weten elkar goed te vinden...

Vond het wel meevallen tegen Slavia Praag...

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 13:26
Suarez-Hunt ziet er goed uit, ze weten elkar goed te vinden...Suarez is duidelijk het best in een 4-4-2. Denk dat HtC zo vaak gaat spelen, zeker in uitwedstrijden.

John Sital
19-08-2007, 13:37
voorlopig met 0-2 voor:razz:

*NERAZZURRI*
19-08-2007, 13:41
Vond het wel meevallen tegen Slavia Praag...

Wordt je nooit moe van jezelf?

rkrijger
19-08-2007, 13:47
In ieder geval niet met 'dt'...

In ieder geval: toch knappe voorsprong van Ajax. Had het eerlijk gezegd niet verwacht.

TJ Weissel
19-08-2007, 13:47
Gaat lekker, eindelijk Hedwiges weer es! :)

Roy de Jong
19-08-2007, 13:51
Suarez gaat ook lekker, 3 assists + 1 goal.
Is dus bij alle 4 de doelpunten betrokken geweest.

0-5 trouwens, Kennedy...

TJ Weissel
19-08-2007, 13:52
Gaat hard.. op naar de 0-7 ... toto!

*NERAZZURRI*
19-08-2007, 13:54
In ieder geval niet met 'dt'...

Hmm.. Dat was inderdaad wel een hele domme fout. Maarja, ben ook net wakker ;-)


In ieder geval: toch knappe voorsprong van Ajax. Had het eerlijk gezegd niet verwacht.

Ik wel, maar niet zo veel. Ben blij dat Maduro twee keer scoort. Hopelijk doet het veel goeds met zijn vertrouwen.

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 13:55
Gaat snel nu idd. Had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. :D

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 13:58
Wow.. Kijk ik effe op teletekst voor de tussenstand, want ik heb de eerste helft en een stuk van de tweede helft gemist, staat het 0-5!!! 8) :bier:

Roy de Jong
19-08-2007, 13:59
Hunt 0-6

Pascal Barroso
19-08-2007, 14:01
Word nog lastig kiezen wie van Ajax op te stellen met profcoach: Huntelaar, Kennedy of toch maar Suarez :p

*NERAZZURRI*
19-08-2007, 14:02
Staan we in ieder geval eerste, hopelijk :mrgreen:

En Huntelaar vanaf dag één topscorer, nog eentje dus. Come on!

TJ Weissel
19-08-2007, 14:02
Huntelaar .. 0-6 :D

*NERAZZURRI*
19-08-2007, 14:04
1-6

TJ Weissel
19-08-2007, 14:04
:( ... 1-6

http://i240.photobucket.com/albums/ff121/RayManiaGifjes1/0-2Suarez.gif

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 14:04
1-6, jammer...

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 14:04
Word nog lastig kiezen wie van Ajax op te stellen met profcoach: Huntelaar, Kennedy of toch maar Suarez :p

Suarez zal deze middag wel de hoogste score hebben met al die assists.

Pascal Barroso
19-08-2007, 14:07
Dat bedoel ik, hij zal er geen 25 inleggen maar toch zat assists afleveren.

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 14:07
Alleen jammer dat een aanvaller per assist maar 1 punt krijgt, dus dat tikt niet zo aan... :wink:

TJ Weissel
19-08-2007, 14:14
Mmm toch ben ik van mening dat ze punten hebben laten liggen! :D (vorig jaar heeft dit ze genekt!)

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 14:16
Alleen jammer dat een aanvaller per assist maar 1 punt krijgt, dus dat tikt niet zo aan... :wink:Dan heeft Huntelaar toch meer punten lijkt het. Of nee, Maduro natuurlijk.

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 14:20
Penal dankzij Suarez... :)

TJ Weissel
19-08-2007, 14:20
Pingel :)

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 14:21
1-7 nu wel Huntelaar. :)

Roy de Jong
19-08-2007, 14:21
Schwalbe-keizer Suarez!!!

Alexander D
19-08-2007, 14:22
Los van het spel van Ajax denk ik dat De Graafschap een lastig seizoen gaat krijgen.

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 14:23
1-8, Huntelaar... :D

TJ Weissel
19-08-2007, 14:23
Schwalbe-keizer Suarez!!!

wat verwacht je anders van iemand uit uruquay :D
props voor Ajax, ben zelf positief over deze score!

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 14:23
Schwalbe-keizer Suarez!!!

Volgens LdL was het een duidelijke overtreding ?

Goed dat Klaas hem gewoon weer neemt. Al zijn dit totaal andere omstandigheden.

1-8 ! :D Nu toch wel zeker Klaas met de meeste PC score.

pokalapoketl
19-08-2007, 14:24
Kijk, dit is nog eens prettig wakker worden http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_1.gif.

Roy de Jong
19-08-2007, 14:25
Volgens LdL was het een duidelijke overtreding ?


Dan moet verslaggever nodig aan een (nieuwe) bril... hij viel er gewoon overheen...

Peter -1984-
19-08-2007, 14:25
Leuk dat huntelaar ze er weer in schiet.. nu nog tegen "grote tegenstanders"

Alexander D
19-08-2007, 14:26
Ik krijg toch het idee dat er na de wedstrijd van afgelopen woensdag een aardig woordje is gesproken door de trainer.

Oh, en is iedereeen nu nog van mening dat Suarez z'n miljoenen niet waard was?:razz:

Alexander D
19-08-2007, 14:27
En dan nog iets:

Zou Van Basten Huntelaar nog snel toevoegen aan de selectie? :mrgreen:

Ludo Keeris
19-08-2007, 14:27
Een goede overwinning voor Ajax. Ze willen er in de eerste wedstrijd al voor zorgen dat het 'akkefietje' met het kampioenschap mislopen op één doelpunt niet meer zal gebeuren.(6)

Ook maakt deze wedstrijd al meteen duidelijk dat De Graafschap weinig te zoeken heeft in de Eredivisie.

Mr. Incredible
19-08-2007, 14:28
Dramatisch 1e half uur, maar toch 'gewoon' met 8-1 winnen... Goed voor het zelfvertrouwen van Ajax en Huntelaar. Suarez was ook opvallend, nu al drie assists (ter vegelijking, Babel had er heel vorig seizoen maar vijf). Ook de combinaties tussen Huntelaar en Suarez waren af en toe erg fraai. Nu deze lijn doortrekken richting Slavia uit.

TJ Weissel
19-08-2007, 14:30
En nu kijken wat Rotterdam gaat doen .. :lol:

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 14:31
En nu kijken wat Rotterdam gaat doen .. :D
Sparta? Die zal het moeilijk krijgen tegen Vitesse. Ik denk een gelijkspel...

:twisted:

mercapto
19-08-2007, 14:32
Netjes, mooi begin, maar inderdaad, we hebben het hier wel over De Graafschap heh ?

TJ Weissel
19-08-2007, 14:33
Dennis, had het eig. over Feijenoor, maar dat wist je al :)

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 14:38
Dan moet verslaggever nodig aan een (nieuwe) bril... Ach, Ten Napel wordt ook al een dagje ouder.:lol:

Straks maar eens Liverpool-Chelsea gaan kijken 8)

Hugo R
19-08-2007, 14:44
Had zo'n ruime wedstrijd van Ajax eigenlijk niet verwacht. Knap ook al is het "maar" tegen de Graafschap. Jammer dat er blijkbaar weer een schwalbe van Suarez aan de penalty voorafging. Moet hij toch mee oppassen, voor je het weet heb je een naam en krijg je nooit meer een penalty.

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 14:46
Volgens teletekst was het inderdaad een schwalbe. Dan moet dat er maar even uitgehaald worden, al zal dat bijna ondoenlijk zijn...

Roy de Jong
19-08-2007, 14:49
Feyenoord ziet er nog heel niet best uit..... Slory alweer geblesseerd...
Utrecht al 2 grote kansen gehad....

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 14:56
Sparta - Vitesse 1-0 (Dissels)

Roy de Jong
19-08-2007, 14:57
JAH!!!!! Bruins 0-1!!
Zeer mooi afstandschot...

Roy de Jong
19-08-2007, 14:58
Haha, en Vorm loopt warm! Dag Grandel....(wel jammer eigenlijk)

Alexander D
19-08-2007, 15:00
Helmond Sport staat voor!!!!! :-D

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 15:01
Haha, en Vorm loopt warm! Dag Grandel....(wel jammer eigenlijk)
Ik wilde net zeggen, moet je daar blij mee zijn? Een half fitte Vorm is nog altijd beter dan een fitte Grandel... :smile:

Pascal Barroso
19-08-2007, 15:01
Ik ben allang blij als we winnen in Utrecht. Dat is de laatste jaren nogal een probleem. En ik zou eerder kijken wat PSV gaat doen :lol::roll:

Als we bij de 1e 5 eindigen ben ik tevreden.

pokalapoketl
19-08-2007, 15:05
Voor de geïnteresseerden: Goals Ajax (http://s240.photobucket.com/albums/ff121/RayManiaGifjes1/)

Roy de Jong
19-08-2007, 15:06
Staat die schwalbe er ook bij?

pokalapoketl
19-08-2007, 15:09
In de tijd dat je op een antwoord wacht, kun je wel (minstens) tien keer op die link klikken ;).

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 15:10
Haha, en Vorm loopt warm! Dag Grandel....(wel jammer eigenlijk)Was die goal een Grandelletje dan?

Man Utd staat 1-0 achter tegen de stadsgenoot.

Roy de Jong
19-08-2007, 15:13
Was die goal een Grandelletje dan?
.

Nee, viel wel mee...was ook gewoon een knap schot, maar niet onhoudbaar.

Pascal Barroso
19-08-2007, 15:18
Op radio rijnmond noemde ze het wel een ouderwets Grandelletje. Is dat niet iets voor de van Dale samen met een Frank de Boertje? :razz:

pokalapoketl
19-08-2007, 15:19
http://xs218.xs.to/xs218/07330/record0025.gif

Toch wel een Grandelletje IMO.

Roy de Jong
19-08-2007, 15:24
http://i240.photobucket.com/albums/ff121/RayManiaGifjes1/SchwalbeSuarez.gif

Inderdaad, een grandelletje, maar hij heeft grotere blunders gemaakt...

dvdt11
19-08-2007, 15:32
pas 1 wedstrijd gespeeld en ajax denkt nu al dat ze kampioen zijn

Roy de Jong
19-08-2007, 15:37
@Poka,

Waar haal jij zo snel die gifjes vandaan?

pokalapoketl
19-08-2007, 15:44
Meestal dropt iemand ze wel op het Ajax Netwerk. Die van Feyenoord vond ik op het Gamer.nl Forum.

Roy de Jong
19-08-2007, 15:53
JAAAAH! 0-2 Hofs!!!!

pokalapoketl
19-08-2007, 16:12
En PSV gaat vrolijk verder zoals het altijd doet.


Niet iets om vrolijk van te worden.

dvdt11
19-08-2007, 16:13
(y)(y):)psv

Roy de Jong
19-08-2007, 16:14
En PSV gaat vrolijk verder zoals het altijd doet.


Niet iets om vrolijk van te worden.

Ze staan anders wel 0-1 voor....

pokalapoketl
19-08-2007, 16:16
Daarom juist. Op z'n PSV's weer.

Roy de Jong
19-08-2007, 16:17
Makaaay!!!!!!!!!! 0-3

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 16:19
Knappe overwinning van Feyenoord.

dvdt11
19-08-2007, 16:21
0-2(y)(y):lol:psv

dvdt11
19-08-2007, 16:22
en v0-3 voor fr:lol:

Roy de Jong
19-08-2007, 16:24
0-3 gebleven.

Slory heeft zijn middenvoetsbeentje gebroken....das wel minder.

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 16:24
Geen verrassingen dus de eerste speelronde.

Man City-Man Utd 1-0 gebleven :lol:
Wat lijkt die jonge Schmeichel overigens op zn vader, echt een evenbeeld.

Pascal Barroso
19-08-2007, 16:25
En afgelopen. Hele goede overwinning. Wat ben ik hier blij mee zeg, wat een opluchting.

Moet wel zeggen dat het in de 1e helft ook de andere kant op had kunnen vallen, dat is misschien het verschil tussen dit seizoen en vorig seizoen.

2 assists en een goal van Makaay. Volgende week de 1e thuiswedstrijd.

Hugo R
19-08-2007, 16:55
Man City-Man Utd 1-0 gebleven :lol:
Die hebben ook wel een hele matige seizoensstart zeg.

Kendorjia
19-08-2007, 17:03
Die hebben ook wel een hele matige seizoensstart zeg.

Wat ik als Arsenal fan alleen maar kan toejuichen :mrgreen:

Rotterdam5314
19-08-2007, 17:14
Goede overwinning van Feijenoord. Verder wel een matige wedstrijd. Erg veel balverlies en alweer timmer die elke bal zinloos naar voren schiet. minpuntje is dat Slory waarschijnlijk een langere tijd niet kan spelen.

John Sital
19-08-2007, 17:22
ruime overwinning van ajax, maar nog 33 wedstrijden te gaan, en de rest van de ploegen gaat ook niet de fout in, weet iemand wanneer voetbal insite nu komt?

Quido
19-08-2007, 17:24
Vanavond om 21.30 op RTL 7 geloof ik.

John Sital
19-08-2007, 17:27
Vanavond om 21.30 op RTL 7 geloof ik.

mijn dank

Dennis Oosterhuis
19-08-2007, 18:03
Gisteren geen voetbal kunnen kijken op TV, dus vanavond wordt mijn eerste uitzending. Ik ben benieuwd of ze er wat van bakken. Ach...slechter dan Talpa kan bijna niet... :)

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 18:03
Wat ik als Arsenal fan alleen maar kan toejuichen :mrgreen:Moeten ze zelf wel winnen, 1-1. Afgrijselijk blunder weer van Lehman.

Burkie
19-08-2007, 18:07
'Geen Defour of Boussoufa, wél Riera'
zondag 19 augustus, door ST, Amsterdam, 14:46u, Tele2 Voetbal
Trainer Henk Ten Cate liet na afloop van de wedstrijd tegen De Graafschap aan Barbara Barend weten dat Ajax komende de week de onderhandelingen met Riera hoopt af te ronden. Dit ondanks het feit dat de aanvaller kort geleden in de Spaanse media liet weten tevreden te zijn bij Espagnol en niet uit zou zijn op een vertrek.

Ten Cate wist deze opmerking te bagataliseren en verklaarde dat Riera waarschijnlijk wél naar Ajax wil. 'Een Spaanse voetballer zal niet zo snel in de media verkondigen dat hij uit is op een vertrek. Maar Riera heeft nooit gezegd dat hij niet naar Ajax wil komen. We hopen het komende week rond te krijgen'. Daarnaast liet de Amsterdammer weten dat hij niet geïnteresseerd is in Defour en dat Boussoufa in zijn ogen niet bij Ajax past.

Kendorjia
19-08-2007, 18:08
Moeten ze zelf wel winnen, 1-1. Afgrijselijk blunder weer van Lehman.

ja ik heb al honderden keren gezegd dat die lehmann buiten moet!!! wat een kluchtkeeper, niet normaal... Ik kan niet begrijpen dat Wenger hem nog altijd op doel zet, en dat het bestuur hem dan zelfs contractverlengingen aanbiedt...

Dat hij bij het duitse elftal blundert stemt mij enkel maar tevreden, maar bij Arsenal liever niet... tegen fulham ook weer, wat een onzin toen.... ***KEEPER

Hugo R
19-08-2007, 18:32
Op de Belgische teletekst gelezen:

Rafael Van der Vaart speelt hoog spel. De Nederlander mag van zijn ploeg Hamburg niet naar Valencia, maar daar legt hij zich niet zomaar bij neer. Zo prijkte hij op de cover van een Spaanse krant al met het shirt van Valencia. "Ik weet dat ik snel bij Valencia ben."

Burkie
19-08-2007, 18:42
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/f402ca9e_vaartas.jpg

Ziet er erggggg fake uit!

EmDee
19-08-2007, 18:46
Wat lijkt die jonge Schmeichel overigens op zn vader, echt een evenbeeld.
Uitspraak Frank Snoeks vandaag:

"Één ding is zeker; hij is niet van de melkboer" :D


Ziet er erggggg fake uit!
Hij heeft zelf toegegeven dat hij zich heeft laten verleiden tot deze actie.

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 19:02
Ook geen winnaar bij Liverpool-Chelsea. Liverpool was beter, Chelsea kreeg een belachelijke penalty cadeau, waarna het geen aanstalten meer maakte om te winnen en daarmee er geen bal meer aan was.

Dwarf_Sneezy
19-08-2007, 19:43
'We' komen goed weg in Almelo maar ben blij met de 3 punten. Al vond ik de verslaggever bij RTL wel wat overdreven in zijn commentaar dat Heracles veel beter was dan PSV. Op Radio 1 riepen ze net het omgekeerde :-? . Maar goed, ik zag al op tegen Heracles uit. Daar hebben we het altijd lastig, bovendien nogal wat sleutelfiguren afwezig.

Ajax verbaasde me wel een beetje. Het schijnt traditie te worden dat tijdens de openingsronde een club flink op de bek gaat. Vorig jaar was NAC het haasje. Ben ook heel blij dat Suarez nu in Amsterdam speelt. Zijn we eindelijk van dat gezeik over schwalbes van Farfan af. Tjonge jonge, dit soort beelden moeten ze gebruiken om spelers alsnog een wedstrijd schorsing te geven. Ook Giovanni had last van de zwaartekracht....gelukkig werd dit wel gezien. Verder viel Feyenoord me tegen. Maar goed, ook hier geldt dat er punten gehaald zijn.

Heel wat anders: ADO heeft na 2 wedstrijden ook pas 1 schamel puntje. Dat zijn er maar liefst 3 minder dan Helmond Sport :mrgreen:

Daan de G.
19-08-2007, 19:46
Tis er niet echt op vooruitgegaan, om de wedstrijd doodleuk weer een reclame blok... :?

Dwarf_Sneezy
19-08-2007, 19:50
Tis er niet echt op vooruitgegaan, om de wedstrijd doodleuk weer een reclame blok... :?

Ben maar blij.....anders gingen de rechten voor minder geld van de hand en hadden de clubs minder inkomsten.........

Kendorjia
19-08-2007, 19:54
na al die herrie rond van der vaart bewijst ie toch maar weer z'n waarde voor hamburg... de enige goal stond op zijn naam... makkelijk kan dat toch niet zijn voor zowel hem als de club/fans, wil je eigenlijk weg, en sta je toch nog te juichen naar de fans toe

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 20:21
Suarez was lekker bezig vanmiddag, jammer van die duikeling want dat heeft hij helemaal niet nodig. Moet wel gezegd worden dat Graafschap dramatisch stond te verdedigen, met name die linksback. Maar je moet ze nog wel weten te maken.

John Sital
19-08-2007, 20:50
tja, die reclameblokken na elke wedstrijd blijven irritant:-?

Burkie
19-08-2007, 20:54
Ik dacht inderdaad dat ze minder reclameblokken zouden doen? Ik heb er bar weinig van gemerkt!

wezz
19-08-2007, 20:56
Heb vanmiddag geen voetbal kunnen zien, zeer jammer als ik die uitslagen zie.8-)

1-8, ok het is de Graafschap maar toch. 4 goals Huntelaar, 2 Maduro en Suarez moet ook goed zijn geweest. Hoe speelde ze eigenlijk? 4-4-2 met Suarez en Huntelaar in de spits? Lijk me toch duidelijk dat je zo moet spelen als je 2 van dat soort spelers heb.

En die schwalbe van Suarez, tsja hij kan het wel erg goed zeg. 2 schwalbes 2 penalties, toch handig om zo iemand erbij te hebben. Zoals ik al eerder zei vind ik het verschrikkelijk als een speler van een ander team het doet, maarja hij speelt nu bij Ajax dus dan kan ik er wel mee leven.:razz:

Feyenoord ook zeer knap gewoon bij Utrecht. Ajax heeft het er toch altijd moeilijk, maar goed die gasten gaan ook altijd 200% tegen Ajax, niet normaal.

PSV met veel mazzel toch nog gewonnen, begint iig. niet echt lekker voor ze. Mja ze missen ook veel spelers natuurlijk, ben erg benieuwd naar een compleet PSV.

Arsenal gelijk door weer een blunder van Lehman, als ik Wenger was gaf ik die nieuwe Poolse keeper een kans, Lehman is over de top. Al heb ik hem nooit echt geweldig gevonden, veel te onzeker.

Over VDV, tsja het is jammer dat ie zich zo uitlaat over HSV en die fotos liet nemen. Maar goed, hij maakt vandaag wel weer de enige goal, en ze mogen daar blij zijn dat een speler van het kaliber VDV voor een club als HSV wilt spelen. Nu heeft hij de kans om naar Spanje te gaan, zijn grote droom, dan moet je ook meewerken vind ik na alles wat hij voor die club gedaan heeft. Aan de andere kant heeft HSV groot gelijk dat ze m aan zn contract willen houden, maar toch.

En ja, nog steeds geen nieuwe speler voor Ajax. Hoorde net Henk wel zeggen dat hij Defour en Boussouffa sowieso niet wil hebben, maar dat ze druk bezig zijn met die Riera. Jammer dat ze het niet over Medunjanin hadden, wil toch graag weten of ie nou komt of niet.

Burkie
19-08-2007, 21:03
Zoals ik al eerder zei vind ik het verschrikkelijk als een speler van een ander team het doet, maarja hij speelt nu bij Ajax dus dan kan ik er wel mee leven.


:neutral:

Ik vind het sowieso maar niks, ook niet nu Suarez bij Ajax speelt. Tuurlijk ben ik blij dat er een penalty gegeven wordt, maar op het moment dat je ziet dat het geen penalty had moeten zijn... tsja.. ik hou er gewoon niet van, Ajax of niet.

Pieter V
19-08-2007, 21:04
Reclames, reclames, ze hebben het nog niet geleerd bij RTL. Gewoon het zelfde verhaaltje weer.... En wat ook stront vervelend is, dat ze de wedstrijden die op vrijdag en zaterdag al gespeeld zijn, niet gewoon voor het einde bewaren. Ik wil de wedstrijden van zondag in één keer zien.

Hugo R
19-08-2007, 21:07
Ik vind het ieder geval beter dan bij Talpa. Liever een paar keer wat kortere reclames dan van die blokken van 10 minuten als bij Talpa.

mercapto
19-08-2007, 21:08
Hoe vonden jullie het geluid ? :)
In het eerste filmpje moest hoorde je Tan amper, bij het volgende filmpje ging hij schreeuwen om over de muziek heen te komen...lol...
Veel reclame, veel herrie...hopen op verbetering, of een mailactie ;)

Hugo R
19-08-2007, 21:08
Slory trouwens 3 maanden buiten strijd.

wezz
19-08-2007, 21:09
:neutral:

Ik vind het sowieso maar niks, ook niet nu Suarez bij Ajax speelt. Tuurlijk ben ik blij dat er een penalty gegeven wordt, maar op het moment dat je ziet dat het geen penalty had moeten zijn... tsja.. ik hou er gewoon niet van, Ajax of niet.

Liever zie ik het ook niet natuurlijk, maar als we er een penalty door krijgen hoor je mij niet klagen. Eerlijk is eerlijk.

Hoe deden Schilder en Colin het eigenlijk? Daar heb ik nog niks over gelezen.

Pieter V
19-08-2007, 21:10
Ik vind het ieder geval beter dan bij Talpa. Liever een paar keer wat kortere reclames dan van die blokken van 10 minuten als bij Talpa.

Reclame blijft reclame, dus niet leuk. En al helemaal irritant is, dat ze het na al één wedstrijd doen.

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 21:12
:neutral:

Ik vind het sowieso maar niks, ook niet nu Suarez bij Ajax speelt. Tuurlijk ben ik blij dat er een penalty gegeven wordt, maar op het moment dat je ziet dat het geen penalty had moeten zijn... tsja.. ik hou er gewoon niet van, Ajax of niet.Mee eens. De woede is groter dan wanneer je zoiets tegen je krijgt dan de vreugde als je hem mee krijgt.
Bovendien gaat zoiets alleen maar tegen je werken. Dan krijg je hem juist niet als het er één 100% is.

Hugo R
19-08-2007, 21:12
Reclame blijft reclame, dus niet leuk. En al helemaal irritant is, dat ze het na al één wedstrijd doen.
Tja het is niet zo goed als bij de NOS, maar ik zie liever wat meer korte blokken dan van die ellenlange blokken die ze bij Talpa hadden.

Pieter V
19-08-2007, 21:20
Tja het is niet zo goed als bij de NOS, maar ik zie liever wat meer korte blokken dan van die ellenlange blokken die ze bij Talpa hadden.
Helaas niet nee. Maar goed, Voetbal Insite ook weer terug. En dit keer zonder die Barbara Barend erbij. Gatverdamme had echt de schurf aan haar.

Hugo R
19-08-2007, 21:22
Ga straks ook wel even VI kijken. Genee en Derksen samen was altijd wel erg leuk. Bovendien ook wel benieuwd naar het interview dat ze (zouden) hebben met v.d. Vaart.

Pieter V
19-08-2007, 21:23
En Willem is er natuurlijk ook weer bij he :D.

wezz
19-08-2007, 21:29
Kan niet wachten op Derksen en Genee weer saampjes aan 1 tafel.(6) Al vraag ik me altijd af wat die van Halst er toch doet, daar zit toch niemand op te wachten.

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 21:52
En Willem is er natuurlijk ook weer bij he :D.
Nou, veel zinnigs komt er niet uit vandaag.

Pascal Barroso
19-08-2007, 21:56
Hij is inderdaad niet leuk. Maar zit ie daar nou als weekgast of vaste kracht? Want dat lijkt me niet slim als clubtrainer zijnde.

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 22:28
Zo te horen heeft hij in zn contract laten zetten dat hij daar mag zitten als hij daar zin in heeft. Alsmede een column blijven schrijven en niet bij persconferenties hoeft bij te wonen.

Pascal Barroso
19-08-2007, 22:42
Hopelijk kan Willem dan een beetje objectief blijven.

Die actie van Ribery zeg 8)

Drenthe schijnt net tegen Sevilla een goal gemaakt te hebben van een meter of 30-35. Had ie vorig seizoen moeten doen :mrgreen:

wezz
19-08-2007, 23:01
Die goal van Drenthe moet inderdaad geweldig zijn geweest, effe een gifje zoeken.

Madrid wel weer achter, gaan die supercup waarschijnlijk ook niet winnen. Die Schuster staat nu al onder druk, en dat met al die aankopen.:lol:

HSV zag er trouwens goed uit zeg in de samenvatting, Leverkusen is toch niet de minste, maar ik zag toch zeker 10 goede kansen. VDV was blijkbaar ook weer geweldig, ook een zeer volwassen reactie na afloop. Ook wel mooi om te zien dat ze hem eerst uitfluiten, en daarna toch massaal voor m gingen klappen.

pokalapoketl
19-08-2007, 23:08
Goal Drenthe (http://www.d1g.com/video/show/?id=1272510)

Laden duurt even...

The Gr8oNe
19-08-2007, 23:09
Die actie van Ribery zeg 8)


Inderdaad erg 8) , die gaat nog meer mooi dingen laten zien bij Bayern :grin: .


http://nl.youtube.com/watch?v=Du5Hp_geg88

The Gr8oNe
19-08-2007, 23:11
Goal Drenthe (http://www.d1g.com/video/show/?id=1272510)

Laden duurt even...

Zo klasse goal, die schiet Drenthe er echt mooi in.

Lex v/d Moolen
19-08-2007, 23:12
VDV was blijkbaar ook weer geweldig, ook een zeer volwassen reactie na afloop. Ook wel mooi om te zien dat ze hem eerst uitfluiten, en daarna toch massaal voor m gingen klappen.Idd, dat was ook wel terecht. Speelde erg goed. Dat met dat shirt poseren was misschien iets te provocerend, maar verder is hij gewoon professioneel. Hij wil graag in Spanje voetballen, maar als dat niet gaat lukken speelt hij verder gewoon voor 100% voor Hsv.

EmDee
20-08-2007, 00:33
Die actie van Ribery zeg 8)
Voor mij het voetbalhoogtepunt van dit weekend.
Niet alleen de actie maar ook het geheel door die aanname haalt hij de aanval van Werder eruit, vervolgens stoomt ie op naar het doel van Werder, en via Toni komt de bal bij Altintop die m raak schiet.
Als dat geen voorbeeld is van een goede omschakeling.

Helaas speelt dit Bayern geen Europees dit jaar, want het is echt genieten tot nu toe.

*NERAZZURRI*
20-08-2007, 02:01
Ajax: Leuk, maar tegen de Graafschap dus is geen graadmeter. Alleen goed voor het vertrouwen, met name tegen Praag. Suarez moet ophouden met die kloteschwalbes... :roll:

Feyenoord: Knappe overwinning, maar toch vooral te danken aan het opstapje dat Grandel (echt onze keepers in de F'jes waren vele malen beter) ze gaf. Wel net uitgespeeld en veel kansen gecreëerd na de eerste goal. Die komen er wel na wat maanden inspelen. @ Pascal: Top 4 moet er toch wel inzitten hoor ;)

PSV: Don't ask. Blegh..... :neutral:

Liverpool - Chelsea: Nog zo'n kotsclub. Chelsea welteverstaan. Dat je daar fan van kan zijn... Argh, wat heb ik me weer kapot zitten ergeren aan die tinnef ploeg! En Liverpool was beter ook. Maak het dan gewoon eens af! Nu laat je Chelsea nog terugkomen door zo'n verschrikkelijk frustrende, onterechte klotepingel :evil: Ik HAAT Chelsea!

Inter - Roma: Zwak Inter. Alhoewel, wel grote kansen gehad. Roma speelde bij vlagen wel redelijk. Als Cicinho daar ook nog bijkomt zijn ze zeker een kampioenskandidaat. Overigens verlies ik liever de supercup dan een belangrijke prijs. Op naar de Champions League! Hopelijk komen Deco/Quaresma nog :-D

Madrid - Sevilla: Leuk voor Drenthe; geweldige goal! Sneijder ook een assist op Cannavaro. Leuk voor die gasten. Ik wens ze het beste, maar Madrid helemaal niks.

En oh ja, Bayern was fenomenaal. Maar dat zeg ik liever niet te hard. 't Blijft Bayern. Maar wat een team zeg. Ribery, Altintop, Klose en Toni zijn toch wel absolute topaankopen geweest. Wat een actie van Ribery zeg, holy hell...

Lehmann = :lol: Manchester = :lol:

Reinbo
20-08-2007, 08:38
Goal Drenthe (http://www.d1g.com/video/show/?id=1272510)

Laden duurt even...


Zou die echt de nieuwe Carlos zijn? :)

rkrijger
20-08-2007, 08:49
Ik ijl wat na dus weinig nieuws te zeggen. Ben blij dat PSV de moeilijke uit-wedstrijd gewonnen heeft. Wat wordt die Afellay goed zeg! Met Aissati en Bakkel heb je wel een heel jong en iel middenveld. Maar de routine van Simons, Mendez en Salcido moet dat kunnen compenseren. Toch heb ik niet de kampioen aan het werk gezien. Denk ik.

Voetbal Insite helaas niet gezien. Studio Voetbal wel, was niet bijzonder schokkend. "De Wedstrijden" gezien via de HDD, dus geen reclameblokken gezien! ;-)

Alexander D
20-08-2007, 08:56
Prachtige goal van Drenthe en mooie actie ook van Ribery. Het viel me op dat niemand iets zei over de snelheid waarmee hij daarna naar voren liep. Hij liep op een korte afstand die verdediger gewoon op een meter of drie!

Trouwens in het kader van mooie goals: die kopbal van N'kufo zat er ook lekker in. :-D

EmDee
20-08-2007, 10:37
Euh, ik heb het over opstomen naar de andere kant. Dat doe je normaal gesproken niet in wandel tempo. ;)

Quido
20-08-2007, 14:25
Wordt dat samenvattingsprogramma van de eredivise nog ergens herhaald? En Voetbal Insite?

Alexander D
20-08-2007, 15:01
Ik hoor meestal voetballers minder slimme dingen zeggen, toch wel respect voor Van der Vaart:

Van der Vaart: 'HSV is een superclub'

19/8/2007 22:33

Hoewel zijn voorkeur nog immer in Spanje ligt, zal Rafael van der Vaart (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=15368/typeofpage=40054/sc=b20656) zonder tegenzin blijven bij Hamburger SV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=60/typeofpage=40041/sc=172645).

'Zoals het er nu naar uitziet, blijf ik graag', vertelde Rafael van der Vaart (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=15368/typeofpage=40054/sc=b20656) direct na afloop van het duel met Bayer Leverkusen, dat door een strafschop van de Nederlander met 1-0 verloor.

'HSV is een superclub. Ik heb de fans nooit willen ergeren, maar ik heb alleen mijn gevoel beschreven', vervolgde de Oranje-international, die openlijk zijn voorkeur voor een transfer naar Valencia heeft uitgesproken.
'Na zo'n week was de strafschop voor mij natuurlijk wel bijzonder', keek Van der Vaart (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=15368/typeofpage=40054/sc=b20656) op de website van HSV terug. 'Maar omdat ik altijd de penalty's neem, heb ik ook deze genomen. Ik vind het belangrijk nog te zeggen dat ik geen problemen met de fans heb en hun onvrede kan begrijpen.'

Burkie
20-08-2007, 15:54
Slijmen Raffie, slijmen.

TJ Weissel
20-08-2007, 16:02
wat 'n sjonnie is het toch ook...

Lex v/d Moolen
20-08-2007, 17:28
Slijmen Raffie, slijmen.
Daar is hij het persoon niet voor. Die jongen heeft altijd duidelijk gezegd waar het op staat.

Dennis Oosterhuis
20-08-2007, 17:32
Afellay haakt af, Landzaat opgeroepen

20/8/2007 15:44

Ibrahim Afellay (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46825/typeofpage=40054/sc=ba6f89) mist de oefeninterland woensdag tegen Zwitserland. De PSV'er in vorm is niet fit genoeg om te spelen met Oranje in Genève.

Afellay (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46825/typeofpage=40054/sc=ba6f89) heeft aan het eerste competitieduel met Heracles Almelo een enkelblessure overgehouden. De 21-jarige aanvallende middenvelder had met een doelpunt en een assist een beslissend aandeel in de 2-0 zege van de Eindhovenaren in Twente.
Bondscoach Marco van Basten heeft Denny Landzaat (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12743/typeofpage=40054/sc=228496) opgeroepen als vervanger van Afellay (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46825/typeofpage=40054/sc=ba6f89). De middenvelder van Wigan Athletic (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=2438/typeofpage=40041/sc=6c39fc) sluit aan om dinsdagmorgen mee te gaan naar Zwitserland. Eerder meldde Joris Mathijsen zich al af bij Van Basten. De verdediger van Hamburger SV kampt een teenblessure. Voor hem riep Van Basten geen extra speler op.

Bron: vi.nl

Dennis Oosterhuis
20-08-2007, 17:32
*Zucht* :roll:

Burkie
20-08-2007, 17:38
Landzaat... Wereldtop.

Lex v/d Moolen
20-08-2007, 17:53
Jammer dat Afellay afvalt. Speelde als een van de weinige Psv-ers erg goed dit weekend.
Wat hij daardoor ook helaas moest bekopen met schoppen.

Burkie
20-08-2007, 18:22
Ik las in de Metro inderdaad een quote van Afellay:

"Tegenstanders blijven zeggen, maar ik raakte je toch niet?! Maar als ik niet telkens opspring had ik allang in de WAO gezeten"

:D

mercapto
20-08-2007, 20:09
Valencia verhoogt bod op Van der Vaart


HAMBURG - Valencia heeft het bod op voetballer Rafael van der Vaart flink verhoogd. Dat meldden Duitse media maandag. De Spaanse club wil de aanvallende middenvelder voor 22 miljoen euro overnemen van Hamburger SV. Het vorige bod van Valencia bedroeg 14 miljoen euro.