PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23

TJ Weissel
07-09-2007, 09:41
Zo zie je maar dat de clubs minstens net zo schuldig zijn... kapitalisme!

Alexander D
07-09-2007, 14:02
Selectie Oranje terug naar 18 spelers
Uitgegeven: 7 september 2007 14:09
Laatst gewijzigd: 7 september 2007 14:38

AMSTERDAM - Marco van Basten heeft de selectie van het Nederlands elftal vrijdag teruggebracht tot 18 spelers.

De bondscoach doet in de belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd tegen Bulgarije zaterdag geen beroep op Ibrahim Afellay, Urby Emanuelson, Klaas-Jan Huntelaar, Kew Jaliens, Henk Timmer en de aan zijn kuit geblesseerde Rafael van der Vaart.http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif
Van Basten: "Zoals eerder aangegeven, was het voor ons niet makkelijk te kiezen. De onderlinge verschillen in deze groep zijn erg klein."
Vervelend
"Hoewel het een vervelende ervaring is voor de betreffende jongens, kunnen we met z'n allen terugkijken op goede trainingsdagen."
De zes afvallers moeten zich wel beschikbaar houden voor het duel tegen Albanië, dat voor woensdag op het programma staat.




Gelukkig mag het breekijzer op de bank blijven zitten. Wel een geruststelling dat Urby niet speelt!

FrankvdM
07-09-2007, 14:06
Gelukkig mag het breekijzer op de bank blijven zitten. Wel een gestelling dat Urby niet speelt!

En nu wel Ruud 90 min. lang in de spits laten staan aub.

Alexander D
07-09-2007, 14:07
En nu wel Ruud 90 min. lang in de spits laten staan aub.

En tegen de eventuele buitenspelers zeggen dat als ze niet de achterlijn opzoeken ze nooit meer geselecteerd worden.

Alexander D
07-09-2007, 14:13
Gelukkig lijkt het ook weer zo te zijn dat Heitinga in de verdediging gaat spelen, daar is toch wel iets beters voor te vinden!

Rotterdam5314
07-09-2007, 14:55
Ibrahim Afellay had er gewoon bij moeten zitten. Heitinga hoort ook niet in de basis.
DeCler hoort er ook bij te zitten. vBronckhorst op het middenverld klopt ook niks van.
Sneijder, Seedorf en Bommel horen daar te staan. Afellay zou er ook kunnen staan. vBronckhorst is perfect op het middenveld bij Feyenoord maar niet voor het NLs elftal

Ach ik hoop dat NL verliest en ze het EK niet halen. Dan hoeven we ons in ieder geval niet meer aan die malloot van een vBasten te ergeren. In al die tijd dat hij nu coach is staat er nu nog steeds geen basis11tal. Het WK was toch een testfase??(Marco zijn eigen woorden) Bijkbaar zitten we daar nu nog steeds in.. Wat een flapdrol zeg die vBasten. Het is toch overduidelijk dat hij niet voor deze functie geschikt is....


Enne als ik de coach was zou dit mijn verdediging zijn

Boulah - Ooijer - Mathijsen/Donk - vBronckhorst/DeCler

Ik heb donk erin staan omdat Bouma en al die anderen nog nooit hebben kunnen overtuigen. Donk is de toekomst. Dus als je dan toch met talenten gaat werken laat dan Donk maar alvast wennen.

Alexander D
07-09-2007, 15:01
Ibrahim Afellay had er gewoon bij moeten zitten. Heitinga hoort ook niet in de basis.
DeCler hoort er ook bij te zitten. vBronckhorst op het middenverld klopt ook niks van.
Sneijder, Seedorf en Bommel horen daar te staan. Afellay zou er ook kunnen staan. vBronckhorst is perfect op het middenveld bij Feyenoord maar niet voor het NLs elftal

Ach ik hoop dat NL verliest en ze het EK niet halen. Dan hoeven we ons in ieder geval niet meer aan die malloot van een vBasten te ergeren. In al die tijd dat hij nu coach is staat er nu nog steeds geen basis11tal. Het WK was toch een testfase??(Marco zijn eigen woorden) Bijkbaar zitten we daar nu nog steeds in.. Wat een flapdrol zeg die vBasten. Het is toch overduidelijk dat hij niet voor deze functie geschikt is....


Enne als ik de coach was zou dit mijn verdediging zijn

Boulah - Ooijer - Mathijsen/Donk - vBronckhorst/DeCler

Ik heb donk erin staan omdat Bouma en al die anderen nog nooit hebben kunnen overtuigen. Donk is de toekomst. Dus als je dan toch met talenten gaat werken laat dan Donk maar alvast wennen.

Waarom Hofland niet in de verdediging? Die zie ik in ieder geval al liever dan Heitinga.

Maar met Babel (ben ik geen fan van maar is wel in vorm) Ruudje en Van Persie voor en Sneijder, Seedorf en Van Bommel op het middenveld heb je wel iets staan zeg. 8)

YAH87
07-09-2007, 15:23
In al die tijd dat hij nu coach is staat er nu nog steeds geen basis11tal.

Dit is ook mijn grootste zorg.
Een hele waslijst aan spelers hebben al mogen proeven aan Oranje en op de dag van vandaag zitten er geen vaste patronen of stijgende lijn te ontdekken in het spel.
Zo kan je toch niet voor de dag komen op het EK!? :neutral:

Ik zou gaan voor:
Melchiot-Ooijer-Mathijsen-De Cler

Tom L.
07-09-2007, 15:47
Emanuelson en Huntelaar opvallendste afvallers

Nogal opmerkelijke kop van VI. Ik als Ajax-supporter vind het afvallen van Afellay toch veel opvallender dan Emanuelson. Maargoed, wie ben ik? :roll:

*NERAZZURRI*
07-09-2007, 16:45
Ben het met R'dam eens, pleur Donk er maar gewoon bij. Die jongen doet het erg goed bij AZ en die goeie groep van Jong Oranje mag best wat overlopen in het grote Oranje. Zo vind ik Zuiverloon misschien ook al wel goed genoeg om met de grote jongens mee te mogen doen. Immers, we hebben geen echte goeie rechtsbacks (Melchiot, mwah) en de centrale verdedigers hebben te hard nodig voor centraal (Boulahrouz, Ooijer).

Mijn ideale opstelling (op dit moment en 'n klein beetje met het oog op Van Basten, behalve Van Bommel):

-----------------------------------------VD Sar------------------------------------
Bouhlarouz---------------Ooijer--------------Donk----------------De Cler
----------------------------------------Heitinga------------------------------------
------------Van Bommel---------------------------------Seedorf-------------
-----------------------------------------Sneijder-----------------------------------
-------------------------V Persie-----------------V Nistelrooij---------------

Dat wordt echt knallen geblazen en met een andere coach: prijzen pakken geblazen.

Lex v/d Moolen
07-09-2007, 16:50
Dat Urby er buiten valt is niet erg opvallend nee. Die had ook niet eens geselecteerd hoeven worden. Hopeloos uit vorm. Beste linksback is De Cler en anders zou ik daar Gio ook lekker neerzetten.
Na het afzeggen van v/d Vaart had ik wel verwacht dat Afellay had gebleven als stand-in voor Sneijder. Nu zijn er net iets teveel controlerende middenvelders.

mercapto
07-09-2007, 18:26
Zouden de mensen boven vBasten nou echt niet doorhebben hoe er over Oranje gedacht wordt met hem aan de leiding ? Slijmerij met Cruijff en vBasten zal nu toch wel over zijn, of zou vBasten betalen voor de positie ? Ik snap er nog maar weinig van, hoe kunnen ze hem nou blijven steunen ?

Tom L.
07-09-2007, 21:13
Ado verspeelt weer punten en FC Den Bosch gaat keihard onderuit in Zwolle. RKC won uit met 6-2.

Rotterdam5314
07-09-2007, 21:20
Waarom Hofland niet in de verdediging? Die zie ik in ieder geval al liever dan Heitinga.

Maar met Babel (ben ik geen fan van maar is wel in vorm) Ruudje en Van Persie voor en Sneijder, Seedorf en Van Bommel op het middenveld heb je wel iets staan zeg. 8)


Hofland kan idd ook. Daar had ik even niet aan gedacht. Maar Donk zie ik er toch ook wel graag bij.

Dan wordt het dus

Boulah - Ooijer - Donk/Hofland - DeCler/vBronckhorst

mercapto
07-09-2007, 21:26
Laat Donk nou maar lekker bij Foppe, die presteert tenminste nog iets in z'n tijd als bondscoach :)

Dennis Oosterhuis
07-09-2007, 21:37
Ado verspeelt weer punten en FC Den Bosch gaat keihard onderuit in Zwolle. RKC won uit met 6-2.
Kijk! Zo mag ik het lezen! 4-1 dus...

En ADO is nog altijd de weg kwijt, spelen in eigen huis 2-2 tegen FC Emmen. (6)

mercapto
07-09-2007, 21:40
Laat ADO maar flink wegzakken, de club is leuk, maar de "echte fans" die ze hebben mogen van mij naar de 2e divisie.

Daan de G.
07-09-2007, 22:58
Hietinga weer als centrale verdediger.. Waarom ?!?!? Iedereen kan toch zien dat hij als verdedigende middenvelder het zoveel beter doet en op dit moment de beste Ajaxcied is...

En Hunter zit er ook weer niet bij :?

Hugo R
07-09-2007, 23:21
Paar verrassende keuzes weer van v. Basten, alhoewel dat bij hem weer niet verrassend is te noemen.
Ik gok op een hele moeizame 2-1 overwinning morgen.

wezz
08-09-2007, 00:20
Huntelaar er weer niet bij, ik blijf het vreemd vinden maar goed. Van Urby is het natuurlijk terecht, al hoop ik wel dat Gio linksback gaat spelen en dat we niet naar de Cler hoeven te kijken. Laat Melchiot maar rechtsback spelen, die doet het blijkbaar de laatste jaren behoorlijk goed.

Een ideale opstelling heb ik niet echt. Vooral omdat ik dan én Sneijder én Van der Vaart én Seedorf wil zien spelen. 3-4-3 is dan een optie, met Boulahrouz, Ooijer en Mathijssen achterin, en dan Heitinga met de punt naar achter op het middenveld bij de 3 eerdergenoemde spelers. Voorin dan Van Persie, Van Nistelrooy/Huntelaar en Robben.

Oh ik zie net de vermoedelijke opstelling...


Vermoedelijke opstelling Oranje

Doel: Van der Sar

Verdediging: Melchiot, Heitinga, Mathijsen, Bouma

Middenveld: De Zeeuw, Van Bronckhorst, Sneijder

Aanval: Van Persie, Van Nistelrooy, BabelHmm dat middenveld vind ik niet zo...
En dat voor een zeer belangrijke wedstrijd...

Maar ach, Sneijder in topvorm, komt wel goed joh.8)

*NERAZZURRI*
08-09-2007, 01:03
Dat middenveld is echt lachwekkend als je Seedorf, Davids en Van Bommel op de (inter)nationale velden hebt lopen. Zet dan op z'n minst Heitinga er neer voor wat fysieke inbreng.

Tsjonge jonge jonge.... http://forum.xboxworld.nl/images/smilies/nooo.gif

Maar hopen op een bevlieging van Sneijder, Van Persie of Babel inderdaad. Van Nistelrooij knalt 'm er toch wel in als ie de kans krijgt...

gompier
08-09-2007, 01:26
Hmmm... Tsja... Huntelaar eruit... Weet niet of dat zo verstandig is. Krijgt v. Nistelrooij een tik, dan heb je uiteraard nog altijd een Kuijt, maar die vind ik vanaf een flank doorgaans gevaarlijker dan als centrale spits...

rkrijger
08-09-2007, 09:43
Nogal opmerkelijke kop van VI. Ik als Ajax-supporter vind het afvallen van Afellay toch veel opvallender dan Emanuelson. Maargoed, wie ben ik? :roll:

VI snapt er sowieso niets van als er een Nederlandse Ajacied niet in Oranje speelt.

In ieder geval: Afellay hoort ook nog niet in Oranje. Daar horen Seedorf, vBommel, Sneijder... Dat kaliber. En zover is Afellay vooralsnog niet.

rkrijger
08-09-2007, 09:45
Mijn ideale opstelling (op dit moment en 'n klein beetje met het oog op Van Basten, behalve Van Bommel):

-----------------------------------------VD Sar------------------------------------
Bouhlarouz---------------Ooijer--------------Donk----------------De Cler
----------------------------------------Heitinga------------------------------------
------------Van Bommel---------------------------------Seedorf-------------
-----------------------------------------Sneijder-----------------------------------
-------------------------V Persie-----------------V Nistelrooij---------------

Dat wordt echt knallen geblazen en met een andere coach: prijzen pakken geblazen.

Nou! Dat is toch bijna helemaal ook mijn opstelling! Alleen voor Donk zou ik iemand anders pakken. De rest klopt. Ik denk dat ik Bouhla op de plaats van Donk zou zetten en Kromkamp dan op rechts back.

Rotterdam5314
08-09-2007, 13:28
Nou! Dat is toch bijna helemaal ook mijn opstelling! Alleen voor Donk zou ik iemand anders pakken. De rest klopt. Ik denk dat ik Bouhla op de plaats van Donk zou zetten en Kromkamp dan op rechts back.


Hofland voor Donk
Davids voor Heitinga
vBronckhorst voor deCler


En dan ben je er................

Lex v/d Moolen
08-09-2007, 16:52
Zo meteen Engeland-Israel. Die Engelsen moeten winnen om nog een kans te houden op kwalificatie, hebben al aardig wat punten laten liggen.

*NERAZZURRI*
08-09-2007, 17:04
Denk dat ik dan toch maar voor Italië - Frankrijk ga (6)

Edit: Oh, Engeland is al bezig. Effe kijken dan...

*NERAZZURRI*
08-09-2007, 17:20
1-0 Wright Philips

Pascal Barroso
08-09-2007, 17:57
Wat een verademing is alleen dat rust commentaar al bij wedstrijden op de BBC, geen belspel, geen 14 minuten reclames.

mercapto
08-09-2007, 18:00
Dacht ik ook juist, het gaat zowaar over voetbal en niet over bier of auto's, en de kamer is ook veel ruimer zonder de ego's die veel Nederlandse voetbal"experts" meezeulen...

Pascal Barroso
08-09-2007, 18:07
Mooie goal van Owen : 2-0

Lex v/d Moolen
08-09-2007, 19:14
Mooie goal van Owen : 2-0

Zeker mooi, echt een spitsengoal. Was verder niet echt een goede wedstrijd.
Maar ja, voor Lineker en co. was het alweer snel brilliant enzo. Co-commentator Lawrenson is gelukkig was realistischer. Wel altijd lachen met Ian Wright, leuk dat zn zoon scoorde.

voorspelling Nederland - Bulgarije : 2-1
Roemenie wint overigens in Wit Rusland.

rkrijger
08-09-2007, 19:26
Ik voorspel (vrees) dat NL met 1-0 wint.

rkrijger
08-09-2007, 19:26
Maar ik doe zo meteen Die Hard IV in de DVD-speler!!! Dat weet ik zeker!!!

rkrijger
08-09-2007, 19:28
Die volksliederen die door een solist worden gezongen...
Dat vind ik dus he-le-maal niets!

Tom L.
08-09-2007, 20:06
Roemenië met 3-1 gewonnen :).

Lex v/d Moolen
08-09-2007, 20:20
1-0 in een redelijk goede wedstrijd. Lekkere pegel van Wesley, al had de keeper die moeten hebben. Ach, who cares :D

Erwin vd H
08-09-2007, 20:48
2-0 natuurlijk als ik net even een biertje ga halen:-?. Wel een goede goal van RvN.

Dennis Oosterhuis
08-09-2007, 21:01
Mooie, langdurige aanval bij die 2e goal. Bal ging over veel schijven. (y)

Hugo R
08-09-2007, 21:13
Leuk dat ze 2-0 voor staan, maar ik vind het maar weer eens een hele matige wedstrijd.

Hugo R
08-09-2007, 21:17
Confrontatie fans Feyenoord en Ajax

De harde kern van Feyenoord- en Ajaxsupporters is op het vliegveld van Niederrhein in Duitsland met elkaar op de vuist gegaan. Ze hadden daar voor de confrontatie afgesproken. Eén hooligan zou met verwondingen zijn overgebracht naar het ziekenhuis.

De politie wist dat de ontmoeting was gepland tijdens het housefeest Qbase bij Weeze. Daarom kon er snel worden ingegrepen. Volgens de Limburgse politie ging het om 80 supporters van Ajax en 40 van Feyenoord.

In 1997 leverden supporters van beide clubs bij Beverwijk een veldslag. De Ajacied Carlo Picornie kwam toen om.

Lex v/d Moolen
08-09-2007, 21:28
2-0 natuurlijk als ik net even een biertje ga halen:-?. Wel een goede goal van RvN.

Ook weer zo'n echte spitsengoal. Ruud speelde verdienstelijk, was overal aanspeelbaar. Tweede helft was wel minder. Bulgarije heeft een aantal goede spelers, met name Berbatov, maar de rest is toch erg matig.

Pascal Barroso
08-09-2007, 21:33
Ik snapte sowieso al niet waar de 'vrees' vooraf vandaan kwam. Vond het niet best maar als je dan toch dit resultaat haalt moet je niet zeuren.

wezz
08-09-2007, 23:47
Nederland dus met 2-0 gewonnen, mooi zo. Heb weer niet kunnen kijken :roll:, maar Sneijder was blijkbaar weer de grote man.8) En volgens mij speelde ze wel aardig, al ging het vanavond alleen om de punten.

Ben wel benieuwd hoe dat middenveld/verdediging stond, dalijk maar eens die samenvatting kijken.

Wat een sjaak trouwens die commentator van Eurosport. ''Dit is zijn 34ste goal in 70 wedstrijden, dat is...eh eh..nou dat kunt u zelf natuurlijk heel makkelijk uitrekenen" :roll::lol: En toen Bakircioglü de bal had ''Bakkiejoggie, eh.. Bakkiejogu'' :roll::lol:

Dennis Oosterhuis
09-09-2007, 01:34
Het commentaar op Eurosport is altijd al om te :cry: geweest, en dan niet alleen bij voetbal...

*NERAZZURRI*
09-09-2007, 05:08
'Fraai' Kramer. Afschieten die vent...

Nederland was (naar horen zeggen) wel aardig, voor het eerst in jaren (?). Gelukkig wist de individuele kwaliteit het te winnen van het dramatische collectief.

Italië - Frankrijk was een verschrikking. Italië kon niet en speelde erg laf (Donadoni, oprotten gaarne) en Frankrijk deed helemaal niks, met wel een geweldige Vieira... Saaie wedstrijd, maar wel spannend. Italië MOET nu winnen bij Oekraïne... :roll:

Die fans van Ajax en Feyenoord moeten ze lekker weg laten rotten in een stel groepscelletjes....

Alexander D
09-09-2007, 10:07
Nou, de uitslag doet bijna vermoeden dat we echt beter waren.

Twee goals door individuele klasse maar verder zo'n beetje nul kansen gehad. Die van Seedorf op de paal was misschien nog wel de grootste. Triest gewoon.

Ongelooflijk hoeveel mensen er de bal krijgen terwijl ze met de rug naar de goal staan (buiten van Ruudje om te kaatsen bedoel ik dan), veel balbezit wel maar weer nul resultaat uit vloeiende aanvallen. Kan iemand een buitenspeler noemen die op snelheid de achterlijn heeft gehaald en een voorzet heeft gegeven? Aaaach, kom 1 voorbeeld moet toch lukken?

In de spaarzame momenten tegen het einde van de wedstrijd dat Bulgarije een beetje naar voren kwam waren er ook meteen kansen. Over effectiviteit gesproken. Als ze drie keer het geluk hadden gehad dat wij wel hadden had er totaal anders uitgezien.

De uitslag was goed, het spel was verre van hoopvol voor de toekomst.

Lex v/d Moolen
09-09-2007, 10:19
Wat een sjaak trouwens die commentator van Eurosport. ''Dit is zijn 34ste goal in 70 wedstrijden, dat is...eh eh..nou dat kunt u zelf natuurlijk heel makkelijk uitrekenen" :roll::lol: En toen Bakircioglü de bal had ''Bakkiejoggie, eh.. Bakkiejogu'' :roll::lol::mrgreen:
Wel een leuke wedstrijd Zweden-Denemarken. Onbegrijpelijk dat het daar 0-0 is gebleven.

Ludo Keeris
09-09-2007, 12:02
Die fans van Ajax en Feyenoord moeten ze lekker weg laten rotten in een stel groepscelletjes....

Lijkt me een goed plan! Zet ze bij elkaar in een hok en het probleem lost zich vanzelf op.

mercapto
09-09-2007, 12:16
Duitsland zag er goed uit, erg veel combinaties, lekker vloeiend :)

TJ Weissel
09-09-2007, 12:23
Lijkt me een goed plan! Zet ze bij elkaar in een hok en het probleem lost zich vanzelf op.

Mijn voorstel om vooraf iedere wedstrijd een uur lang het veld open te stellen voor de hooligans staat ook nog steeds, en uiteraard 'n arsenaal aan wapens op de middenstip... heeft het publiek ook wat vermaak alvorens de wedstrijd! (y)

Burkie
09-09-2007, 18:09
Man Utd, Man City go for £18M Huntelaar

tribalfooball.com - September 09, 2007
http://www.tribalfootball.com/images2/spacer.gif
Manchester United and Manchester City are chasing Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar.

Both Premiership clubs are in the market for a new forward, with Huntelaar's characteristics fitting the bill for both United boss Sir Alex Ferguson and City's Sven Goran Eriksson.

Huntelaar has been likened to former United star Ruud van Nistelrooy and it his physical presence, as much as his prolific scoring record, which is attracting both Manchester clubs.
The News of the World says Ajax are welcoming a potential auction and rate Huntelaar in the £18 million class.

Lex v/d Moolen
09-09-2007, 18:13
Dat zal dan dus voor de winterstop zijn? Kan er nog veel gebeuren.

*NERAZZURRI*
09-09-2007, 22:26
Ik geloof niet dat Tribalfootball een hele betrouwbare bron is en ik denk ook dat Huntelaar het seizoen af wil maken bij Ajax. Volgens mij wilde hij zeker drie jaar blijven, en als ie dit seizoen volmaakt zit ie pas op 2,5 seizoen, dus ik denk dat dat een mooi tijdstip is om te vertrekken voor 'm.

Het zou wel klote zijn, maargoed, je houdt het toch niet tegen... Zal wel vechten worden met AZ om Alves :-D

Wat maakte Owen trouwens een schitterende goal gister. Had ik nog niet gezien maar het leek zowaar even op de oude Owen. En ik hoorde dat ie ook voor Newcastle al de winnende heeft gemaakt afgelopen week. Nou nou...

Lex v/d Moolen
09-09-2007, 23:09
Ook mooie goal van Christiana Ronaldo, maar Leo haalt met zijn Polen toch een punt weg uit Portugal. :D
Spanje gelijk tegen IJsland is ook een behoorlijke blamage. :o

EmDee
10-09-2007, 00:24
Bijna hele wedstrijd met 10 man gespeeld.

Alexander D
10-09-2007, 08:09
Spanje gelijk tegen IJsland is ook een behoorlijke blamage. :o

Heeft Spanje niet altijd een keer zo'n wedstrijd? :-P

FrankvdM
10-09-2007, 09:21
Wat een hosanna stemming in de stukken over de wedstrijd van zaterdag in de Sp!ts. Vond het zelf ook bij vlagen best een redelijke wedstrijd, en over een 2-0 overwinning op Bulgarije mag je gewoon tevreden zijn. Maar er wordt amper gesproken over het gebrek aan uitgespeelde kansen en de toch vaak falende verdediging.

Je zou bijna denken dat het EK al gewonnen is.:nono:

Die goal van Owen was erg mooi inderdaad. Vond het sowieso een leuke wedstrijd om naar te kijken. Heerlijk het Britse commentaar en de presentatie ook, in vergelijking met de Nederlandse.

Hugo R
10-09-2007, 09:42
Ik vond het NL elftal eigenlijk maar weer erg matig. Het is mooi dat de puntjes binnen zijn, maar dat is het dan ook wel.

pokalapoketl
10-09-2007, 14:37
Zal wel vechten worden met AZ om Alves :-D

Alves? Flikker even een end heen. Ik hoef die vent niet in een Ajax-shirt te zien...

*NERAZZURRI*
10-09-2007, 15:07
Alves? Flikker even een end heen. Ik hoef die vent niet in een Ajax-shirt te zien...

Nee, ben ook niet zo kapot van zijn persoonlijkheid maar ik denk dat Van Geel in hem de perfecte opvolger ziet voor Huntelaar.

pokalapoketl
10-09-2007, 15:25
Als er dan toch met poen gesmeten moet worden, doe dan maar Dembele (zal zolang Dirkie er zit toch nooit gebeuren).

Hugo R
10-09-2007, 15:56
WK voor vrouwen is ook weer begonnen. Duitsland wint de eerste wedstrijd met 11-0 van Argentinie :roll:

Alexander D
10-09-2007, 16:13
WK voor vrouwen is ook weer begonnen. Duitsland wint de eerste wedstrijd met 11-0 van Argentinie :roll:

En, een terechte overwinining of zat er meer in voor Argentinië? :p

Dennis Oosterhuis
10-09-2007, 16:13
:lol:

Lex v/d Moolen
10-09-2007, 16:28
Als Argentinie snel die 0-1 hadden gemaakt had je natuurlijk een hele andere wedstrijd. ;)

Pascal Barroso
10-09-2007, 16:29
Argentinie zal het vast op een falend arbitraal trio gooien.

Lex v/d Moolen
10-09-2007, 16:34
Nee, ben ook niet zo kapot van zijn persoonlijkheid maar ik denk dat Van Geel in hem de perfecte opvolger ziet voor Huntelaar.
Ach als je dit berichtje (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=48160) leest lijkt het weer een geschikte kerel. Ik neem deze en die eerdere negatieve berichten op zn website met een korreltje zout.

Hugo R
10-09-2007, 16:52
Ach als hij ze er gewoon weer achter elkaar inschiet hoor je niemand bij Heerenveen meer klagen.

FrankSplinter
11-09-2007, 14:37
Klagen doen ze sowieso niet bij Heerenveen over de speler Alves zelf. Slim hoe ze er daar mee omgaan en gewoon de deur open houden voor de terugkeer van die jongen.

Hugo R
11-09-2007, 15:20
Is er nog nieuws over de blessure van Sneijder?
Ondanks dat ik het NL elftal maar matig vond tegen Bulgarije, verwacht ik voor morgen een 4-1 overwinning.

Lex v/d Moolen
11-09-2007, 16:46
Hm, ik denk dat Albanie nog een hele stug vervelende tegenstander zal zijn die weinig weggeeft. Toch wint Oranje 0-1

Alexander D
11-09-2007, 20:07
Is er nog nieuws over de blessure van Sneijder?


Dat ie kan spelen.

Mijn voorspelling: 1-2

*NERAZZURRI*
11-09-2007, 20:15
Albanië - Nederland 0-3
Oekraïne - Italië 1-1 :|

FrankvdM
11-09-2007, 21:50
Hm, ik denk dat Albanie nog een hele stug vervelende tegenstander zal zijn die weinig weggeeft. Toch wint Oranje 0-1

Vrees ook weer voor onderschatting. Dit soort ploegjes kijkt echt uit naar wedstrijden tegen 'grote' elftallen, als we daar nog van mogen spreken. Snel scoren hopelijk, dan taaien ze vanzelf af. Als ze het lang volhouden gaan ze helemaal voor een stunt.

mercapto
11-09-2007, 22:03
Hmm, hoop op 1-1, maar ik denk 1-4 met een hattrick voor vNistelrooy :)

Alexander D
12-09-2007, 08:16
Hmm, hoop op 1-1, maar ik denk 1-4 met een hattrick voor vNistelrooy :)

Dat laatste zou heel mooi zijn maar met de huidige manier van spelen door de buitenspelers zal dat niet mogelijk zijn.

Hugo R
12-09-2007, 11:41
Benieuwd of v. Basten eens een keer grotendeels hetzelfde team laat staan of weer een hoop wissels gaat doorvoeren.

Dennis Oosterhuis
12-09-2007, 11:53
0-1 of 1-2 denk ik, in ieder geval is Albanië uit een heel lastig te nemen horde...

Marcel v/d H.
12-09-2007, 12:53
Zal inderdaad wel geen dikke uitslag worden, ik ga voor 0-1.

TJ Weissel
12-09-2007, 12:56
Beetje zelvertrouwen.. ik maak er 'n 1-4 van

Lex v/d Moolen
12-09-2007, 16:53
Dat laatste zou heel mooi zijn maar met de huidige manier van spelen door de buitenspelers zal dat niet mogelijk zijn.
vB zal nu toch wel inzien dat van Persie geen rechtsbuiten is? :-|

Hugo R
12-09-2007, 17:11
vB zal nu toch wel inzien dat van Persie geen rechtsbuiten is? :-|
Ik zou er geen geld op durven zetten.

Kendorjia
12-09-2007, 17:36
Kazachstan - België staat 2-2 kwartier voor tijd... België stond 0-2 voor, ongelooflijk dat ze dat nog uit handen geven tegen zo'n ***land (no offense, maar qua voetbal stelt kazachstan niets voor).... ik word er gewoon moedeloos van, echt niet normaal.... België trekt echt op geen flikker meer op voetbalgebied..... en hopla, net bijna 3-2 achter...... tjonge jonge jonge

Dennis Oosterhuis
12-09-2007, 17:45
Ik zou er geen geld op durven zetten.
En ook dat hij Van der Vaart niet op een vleugelspitspositie moet zetten..? :?

*NERAZZURRI*
12-09-2007, 17:59
Frankrijk - Schotland begint nu op Eurosport als het goed is. 19:00 uur. Kan best boeiend zijn. Nummer 1 en 2 in de poule. Eén van de twee gaat sowieso punten verspelen, waarna Oekraïne en Italië op de loer liggen voor plek 2.

Droomscenario: Frankrijk wint, Italië wint (y)

Hugo R
12-09-2007, 18:04
Kazachstan - België staat 2-2 kwartier voor tijd... België stond 0-2 voor, ongelooflijk dat ze dat nog uit handen geven tegen zo'n ***land (no offense, maar qua voetbal stelt kazachstan niets voor).... ik word er gewoon moedeloos van, echt niet normaal.... België trekt echt op geen flikker meer op voetbalgebied..... en hopla, net bijna 3-2 achter...... tjonge jonge jonge
2-2 gebleven. Lijkt nu toch wel echt over voor de Belgen.

Hugo R
12-09-2007, 18:05
Frankrijk - Schotland begint nu op Eurosport als het goed is. 19:00 uur. Kan best boeiend zijn. Nummer 1 en 2 in de poule. Eén van de twee gaat sowieso punten verspelen, waarna Oekraïne en Italië op de loer liggen voor plek 2.

Droomscenario: Frankrijk wint, Italië wint (y)
Volgens NOS-TT begint Frankrijk-Schotland om 21.00 uur.

YAH87
12-09-2007, 18:29
Kazachstan - België staat 2-2 kwartier voor tijd... België stond 0-2 voor, ongelooflijk dat ze dat nog uit handen geven tegen zo'n ***land (no offense, maar qua voetbal stelt kazachstan niets voor).... ik word er gewoon moedeloos van, echt niet normaal.... België trekt echt op geen flikker meer op voetbalgebied..... en hopla, net bijna 3-2 achter...... tjonge jonge jonge.
2-2 gebleven. Lijkt nu toch wel echt over voor de Belgen.

Volgend toernooi gaan ze zich wel plaatsen denk ik. Vooral de nieuwe lichting (die er zijn mag met Dembele, Martens, Mirallas etc.) kan dan met een schone lei beginnen.
Nog even geduld voor België. ;)
Hoe staat Vandereycken er eigenlijk voor in België?Zien ze het nog wel in hem zitten of zien jullie hem liever vertrekken?

Zou het tevens leuk vinden als enkele “grotere” landen zich niet weten te plaatsen.
Portugal, Engeland en Spanje hebben het nog erg lastig in hun poules...

Albanië – Nederland word 0-2. :-o

YAH87
12-09-2007, 18:36
Aragonés woest na vergelijking met Henry

12/09/2007 10:03
Luis Aragonés is duidelijk geen grote fan van Thierry Henry (http://www.vi.nl/Spelers/Speler/ThierryHenry.htm). De bondscoach van Spanje zag het dan ook niet als compliment toen aanvaller Joaquín hem bij een rondo op de training na een leep balletje vergeleek met de Franse vedette van Barcelona.
'Qué coño Henry (http://www.vi.nl/Spelers/Speler/ThierryHenry.htm)!' ('Wie mag die Henry (http://www.vi.nl/Spelers/Speler/ThierryHenry.htm) wel niet zijn?'), wimpelde Aragonés de loftuiting van zijn international fel af. 'Laat Henry (http://www.vi.nl/Spelers/Speler/ThierryHenry.htm) eerst maar eens net als ik 162 doelpunten maken. Honderd-twee-en-zestig! En dat is alleen nog maar in de competitie. En dan was ik ook nog eens een middenvelder.'
Henry (http://www.vi.nl/Spelers/Speler/ThierryHenry.htm) speelt sinds dit seizoen in Spanje bij Barcelona. In de Primera División, die twee wedstrijden oud is, scoorde hij nog niet. Henry (http://www.vi.nl/Spelers/Speler/ThierryHenry.htm) was voor Arsenal in Engeland wel goed voor 175 competitiegoals.
Aragonés gebruikte Henry (http://www.vi.nl/Spelers/Speler/ThierryHenry.htm) drie jaar geleden ook al als lijdend voorwerp. Toen zei hij dat hij 'scheet op de moeder van die schijtneger' om José Antonio Reyes te motiveren. Aragonés haastte zich te zeggen dat niet racistisch te hebben bedoeld, maar hij kreeg wel een boete opgelegd.


Bron: VI.nl

Zo'n figuur wil je toch niet als bondscoach hebben?!
Wat heeft 'ie toch tegen Henry? :?
Wat 'n retarded racist.. :?:evil:

Dennis Oosterhuis
12-09-2007, 19:50
Ik ben benieuwd of we ook nog wat oerwoudgeluiden o.i.d. kunnen verwachten, daar staan die Albanezen namelijk bekend om... :|

Kendorjia
12-09-2007, 19:56
Volgend toernooi gaan ze zich wel plaatsen denk ik. Vooral de nieuwe lichting (die er zijn mag met Dembele, Martens, Mirallas etc.) kan dan met een schone lei beginnen.
Nog even geduld voor België. ;)
Hoe staat Vandereycken er eigenlijk voor in België?Zien ze het nog wel in hem zitten of zien jullie hem liever vertrekken?

Zou het tevens leuk vinden als enkele “grotere” landen zich niet weten te plaatsen.
Portugal, Engeland en Spanje hebben het nog erg lastig in hun poules...

Albanië – Nederland word 0-2. :-o

Vandereycken krijgt nog altijd 'het volste vertrouwen' van de belgische voetbalbond, terwijl heel belgië loopt te schreeuwen voor iemand anders, beetje zoals nederland met marco... Dat Vandereycken geen man voor Belgie is weet iedereen, net zoals marco heeft ie nog altijd geen basiselftal onder z'n hoede.. elke wedstrijd staat er wel iemand nieuw in de basis, meestal dan nog op een plek waar hij niet thuishoort en ze worden ook steeds jonger en jonger, nu heb ik opzich niets tegen vernieuwing/verjonging maar je gaat toch niet met negen jongelingen in je team cruciale kwalificatieduels spelen lijkt mij? dan heb je net die ervaring nodig die oudere spelers met zich meebrangen... te vaak krijgen we goals binnen omdat de verdediging nog maar eens flatert... en wat me dan nog het meeste stoort is dat Vandereycken altijd tevreden is.. zelfs nu, met zo'n belachelijke 2-2 komt ie zo van, ik heb toch mooie dingen gezien... NEE RENE als je 0-2 voorstaat en veel beter speelt dan de tegenstander en dan alsnog een gelijkspel toestaat heb je NIET GOED GEPRESTEERD.... zo simpel is het... hoe kan je nu in godsnaam tevreden zijn als je tegen zo'n belabberd voetballand een mager puntje haalt, zelfs toen we door portugal werden weggeblazen met grote 4-0 cijfers (geloof ik) was ie nog tevreden... ongelooflijk... Belgie is zelfs niet om aan te zien de laatste maanden... zeer traag voetbal, combinaties die mislukken, passes die niet aankomen, te trage balcirculatie... aanvallen zonder enige echte pit... nee, dit is net zo'n kleuterklas die wat willekeurig tegen een bal aantrapt

edit: wat die aragones tegen henry heeft is me niet duidelijk, maar het slaagt echt nergens op zeg... eikel

Pieter V
12-09-2007, 20:10
Nederland speelt weer lekker slecht.

Kendorjia
12-09-2007, 20:33
Owen heeft er alweer 2 in liggen tegen Rusland, en we zijn nog maar 33 minuten bezig, vooral die tweede schoot hij er heerlijk in zeg... het lijken de oude tijden weer :cool: Heskey bewijst trouwens alweer hoe waardevol hij wel kan zijn in de spits, mooi doorgekopt

mercapto
12-09-2007, 20:37
Nou, dat ging weer heerlijk. De kleur klopt, maar het is toch echt Portugal niet maar Albanië jongens...

Pascal Barroso
12-09-2007, 20:37
Pffff, dit is een opgave zeg. Het lijkt 45 minuten weer nieteens op voetbal en na rust krijgen we waarschijnlijk Van Basten z'n stokpaardje: Van der Vaart rechtsbuiten :roll:

Hugo R
12-09-2007, 20:38
Wat een dramatische wedstrijd weer, beste kansen zijn gewoon voor de Albanezen.
Dacht trouwens dat Engelse scheidsrechters altijd zo veel toelieten :roll:

Alexander D
12-09-2007, 20:38
Dit Nederlands elftal is zo triest dat het gewoon weer lachwekkend is.

Hier kun je de spelers toch de schuld niet meer van geven.

FUCK VAN BASTEN!!!



Nou is Van Basten zo lang bezig, en dit is wat hij voor elkaar krijgt? Gaan we nou na bijvoorbeeld een 0-1 overwinning (wat ik nog niet zie gebeuren) weer zeggen dat het resultaat het belangrijkste is?

Doelstelling van Marcootje was toch 'aanvallend en atractief voetbal'? Hoeveel jaar moeten we daar nog op wachten?

Wederom met twee buitenspelers en wederom nul aanvallen via de buitenkant, uberhaubt een fatsoenlijk opgezette aanval over veel schijven met snelheid van passen.

Lex v/d Moolen
12-09-2007, 20:38
De zoveelste baggerwedstijd is een feit. Natuurlijk zijn die Albanezen zeer irritant, veel erger is dat de Nederlanders er in meegaan. Babel en Van Persie weer dramatisch en Ruud krijgt weer geen bal voor de goal.

Dennis Oosterhuis
12-09-2007, 20:41
Met een beetje pech had je met 2-0 achter gestaan voor rust, sjongejonge wat een peppie is die Van Basten als coach zeg... :rolleyes: :?

Reinbo
12-09-2007, 20:41
Mooie goal van Melchiot, snap niet waarom die afgekeurd werd of wat Van Basten nu weer fout doet. Hetzelfde team als tegen Bulgarije alleen het zit ze een beetje tegen, wat wil je dat de bondscoach daar aan doet vanaf de bank? De spelers zijn gewoon niet beter....

Alexander D
12-09-2007, 20:48
Mooie goal van Melchiot, snap niet waarom die afgekeurd werd of wat Van Basten nu weer fout doet. Hetzelfde team als tegen Bulgarije alleen het zit ze een beetje tegen, wat wil je dat de bondscoach daar aan doet vanaf de bank? De spelers zijn gewoon niet beter....

Spelers zijn goed genoeg om beter te kunnen. Kijk maar wat een goede coach met een team kan doen. Of zijn de spelers onder bijvoorbeeld Hiddink zo goed.

Coaches maken een team! Van Basten stelt gewoon 11 spelers op die op een plek moeten staan die hij gedachte heeft.

*NERAZZURRI*
12-09-2007, 20:48
Excuses, Hugo. Frankrijk begon inderdaad pas om 21:00. Ben verkeerd ingelicht ;)

Nederland is ***...


Oekraïne - Italië 0-1! http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_1.gif Di Natale...

En nu gvd volhouden de tweede helft!


En Owen is weer helemaal terug :shock: Engeland - Rusland bij rust 2-0, twee keer Owen!

Lex v/d Moolen
12-09-2007, 20:51
Zag net de goals van Owen. Echt geweldig, vooral de tweede. Is idd weer helemaal terug.
Ga na rust denk maar naar Engeland-Rusland kijken. :)

Reinbo
12-09-2007, 20:54
Spelers zijn goed genoeg om beter te kunnen. Kijk maar wat een goede coach met een team kan doen. Of zijn de spelers onder bijvoorbeeld Hiddink zo goed.

Coaches maken een team! Van Basten stelt gewoon 11 spelers op die op een plek moeten staan die hij gedachte heeft.

Hiddink? Is dat niet die man met wie we volledig weg werden gespeeld door Engeland? (staat daar overigens weer met 2-0 achter)

Kom op zeg wat had je anders verwacht tegen Albanië. We mogen gelijk spelen en als we winnen (kan nog steeds) zijn we zo goed als geplaatst. Ik zie niet wat er zo slecht is aan Van B.

Alexander D
12-09-2007, 20:55
Hiddink? Is dat niet die man met wie we volledig weg werden gespeeld door Engeland?

Kom op zeg wat had je anders verwacht tegen Albanië. We mogen gelijk spelen en als we winnen (kan nog steeds) zijn we zo goed als geplaatst. Ik zie niet wat er zo slecht is aan Van B.

Als jij dat niet ziet, zie ik het nut van een discussie met je niet. :bier:

Burkie
12-09-2007, 21:05
Best goed team, dat Albanie. ;)

Reinbo
12-09-2007, 21:09
Als jij dat niet ziet, zie ik het nut van een discussie met je niet. :bier:

Nee, nu ben ik om, je hebt helemaal gelijk..... discusieer maar enkel met mensen die het met je eens zijn, heb je ook geen argumenten nodig.

Richard B.
12-09-2007, 21:18
Ik zie niet zoveel interlands meer maar speelt Nederland tegenwoordig altijd zo ***? Ik ben vanaf het begin van de 2e helft aan het kijken en vooral het eerste kwartier leek het wel een bejaardenelftal. :sad:

*NERAZZURRI*
12-09-2007, 21:18
Oekraïne - Italië 1-1 73' Shevchenko

Donadoni er UIT!!!!! Ophoeren! Laffe knuppel..........

*NERAZZURRI*
12-09-2007, 21:26
1-2!! Weer Di Natale (6)

Schotland 1-0 voor in Frankrijk!!!

Muhahaha, misschien gaat Frankrijk er wel uit! Momenteel staan ze derde!!! :twisted: :lol:

Pascal Barroso
12-09-2007, 21:38
Hiep hoi

*NERAZZURRI*
12-09-2007, 21:38
Bwahaha :mrgreen: Urby! Goed voor het vertrouwen...

Mooie goal...

Maar wat een zielige zooi.

Richard B.
12-09-2007, 21:39
Zijn die Albanezen er toch weer ingetuind.. :twisted:

We hebben wel geluk hoor. :rolleyes:

Pascal Barroso
12-09-2007, 21:43
Die Riley dacht ook ik ben het zat met die bagger :lol:

Reinbo
12-09-2007, 21:45
En de winnende coach heeft altijd gelijk. :)

Richard B.
12-09-2007, 21:45
Wat een "glorieuze" overwinning. :lol: :mrgreen:

Ok, ik heb een borrel nodig na het aanzien van deze ellende. :|

Lex v/d Moolen
12-09-2007, 21:50
Allemachtig wat komen ze daar goed weg. :rolleyes:
Hele wedstrijd niets raken en dan toch nog scoren, typisch Ruud. Wel hard gewerkt.
Sneijder en De Zeeuw (de nieuwe Davids?) wel aardig gespeeld, en Sar een goede redding, de rest ver onder de maat.

Hugo R
12-09-2007, 21:51
Wat een trieste wedstrijd weer en als er dan een keer iets gebeurde floot Riley het wel af.

mercapto
12-09-2007, 21:54
Hey Marco, ben je ook online...? Oh nee wacht, het is Reinbo! :D
39 wedstrijden spelen waarvan 3 mooi, 5 gewoon en de rest zwaar klote tegen *** teams...
En dan nog een WK een test noemen voor een EK.
Zeggen dat je aantrekkelijk wil spelen.
Een selectiebeleid dat draait om zoveel mogelijk nieuwe internationals te maken.
Een slechte winst beargumwnteren met "Maar we hebben toch 3 punten ?!"
Mensen op de verkeerde positie neerzetten
...
Goede coach :)

Kendorjia
12-09-2007, 21:55
Engeland troeft Rusland met 3-0 af, met name de twee goals van Owen luiden een hopelijk mooie toekomst in, hij lijkt er inderdaad weer te staan na een lange afwezigheid, ook Heskey deed me genieten, vaak winnend in de lucht, kansen creëren voor de medespelers, echt een spits voor een andere spits... het liep gewoon echt lekker bij Engeland, ben zeer tevreden over dat spel... Barry speelde echt heel goed... mooie terugkeer in de nationale elf voor hem

Frankrijk stond idd achter met 0-1... is dat nu de eindstand geworden...? teleurstellend zeg...

*NERAZZURRI*
12-09-2007, 21:55
En Schotland wint in Frankrijk!!!

Stand nu:

1. Schotland
2. Italië
3. Frankrijk

:twisted: :mrgreen: (6) 8-)

Laat die Domenech maar lekker pain met boursin gaan vreten...

Ludo Keeris
12-09-2007, 21:55
Djeez, wat een aanfluiting! Kijk ik weer eens een keer en krijg je dit. Volgende keer maar weer lekker overslaan. Te triest voor woorden.

Richard B.
12-09-2007, 21:56
Waarom zat Seedorf trouwens op de bank? Was ie geblesseerd ofzo?

Ludo Keeris
12-09-2007, 21:57
Een selectiebeleid dat draait om zoveel mogelijk nieuwe internationals te maken.


Tja, je hebt over een aantal jaar toch wel een selectie nodig om op nieuwjaarsdag tegen de Koninklijke HFC te kunnen spelen :rolleyes:

*NERAZZURRI*
12-09-2007, 21:57
Je krijgt nu alle wedstrijden (in ieder geval de grootste wedstrijden) op Eurosport.

Ludo Keeris
12-09-2007, 21:58
Waarom zat Seedorf trouwens op de bank? Was ie geblesseerd ofzo?

Hihi, je merkt wel dat je niet vaak de voetbalthread leest :lol:
Seedorf mag al blij zijn dat hij er bij zit met Van Basten aan het roer. Van Basten selecteerd namelijk niet altijd op kwaliteiten (of gebruikt ze niet op de juiste plek)

mercapto
12-09-2007, 21:59
Wanneer wisselen ze Wilfred Gene eens ?

Kendorjia
12-09-2007, 22:00
Hihi, je merkt wel dat je niet vaak de voetbalthread leest :lol:
Seedorf mag al blij zijn dat hij er bij zit met Van Basten aan het roer. Van Basten selecteerd namelijk niet altijd op kwaliteiten (of gebruikt ze niet op de juiste plek)

ja dat is onbegrijpelijk, een van nederlands beste voetballers krijgt z'n kans niet eens... nee, liever zo'n hoop kleuters op de verkeerde plaatsen... zucht

mercapto
12-09-2007, 22:02
"...en dan heb je uiteindelijk verdiend gewonnen"

Mooie Marco quote :D

Pascal Barroso
12-09-2007, 22:03
Weet iemand wat Van Basten rookt? Dat moet goed spul zijn...

*NERAZZURRI*
12-09-2007, 22:04
Crack

Pascal Barroso
12-09-2007, 22:07
Die Derksen met Willem samen :lol: Hij heb achterstevoren zitten kijken (6)

Jordy van Buel
12-09-2007, 22:07
Je krijgt nu alle wedstrijden (in ieder geval de grootste wedstrijden) op Eurosport.

Bedankt voor de tip :)

Trouwens, 'prima' resultaat van NL, 3 punten zijn binnen en daar gaat het om.

Richard B.
12-09-2007, 22:07
Hihi, je merkt wel dat je niet vaak de voetbalthread leest :lol:
Seedorf mag al blij zijn dat hij er bij zit met Van Basten aan het roer. Van Basten selecteerd namelijk niet altijd op kwaliteiten (of gebruikt ze niet op de juiste plek)
Oh nee he. Ik dacht dat dat gezeur eigenlijk al over was toen Seedorf weer bij de groep kwam. :-|

Dennis Oosterhuis
12-09-2007, 22:11
Heerlijk, die Derksen en Van Hanegem en (ik blijf het zeggen) WAT een peppie die Van Basten. Hoe hij in dat interview aangaf dat de zege terecht was, Nederland goed spel liet zien en wat al helemaal om van te schaterlachen was: "Van der Vaart komt naar binnen en dat is goed voor het spel..." :shock: :lol:

Maar, Derksen en Van Hanegem zorgen voor de broodnodige humor na deze wanvertoning eerste klas. :D

mercapto
12-09-2007, 22:16
Ik heb normaal een hekel aan Derksen, maar vanavond was ie heerlijk op dreef, om over Willem nog maar te zwijgen :)
"Hij heb zeker achterstevore zitten kijken..." (6)

Lex v/d Moolen
12-09-2007, 22:19
MvB begint steeds meer Cruijffiaans te praten.Niemand snapt het behalve hemzelf. (6)

FrankvdM
12-09-2007, 22:32
MvB begint steeds meer Cruijffiaans te praten.Niemand snapt het behalve hemzelf. (6)

Hij zit gewoon ff keihard uit z'n nek te lullen. Echt, het wordt tijd om op te hoepelen. Dat hun alles op alles zetten om te winnen is ook gelul, want dat moeten wij net zo goed doen.

Zo blij dat Ruud 90 min. mocht blijven staan, mooie goal. Maar ik kon er niet van genieten na zo'n debacle.

vdVaart weer als rechtsbuiten, Seedorf op de bank, tot in den treure 4-3-3, echt ongelofelijk. Inleveren dat diploma!:evil: Ik wou dat ik zo iemand was die een filmpje op kan zetten tijdens een wedstrijd, maar ik moet gewoon kijken.:roll:

Lex v/d Moolen
12-09-2007, 22:47
Hij zit gewoon ff keihard uit z'n nek te lullen. Echt, het wordt tijd om op te hoepelen. Mee eens, maar verwacht niet dat Kesler dat zal doen. Zal zich schuilen achter de resultaten.

Maar goed, ze hebben Libregts destijds ook al eens aan de kant gezet terwijl die in een poule met Duitsland als 1e in de poule eindigde. Toen waren het overigens wel de spelers die ontevreden waren over het spel, en dat lijkt nu nog niet het geval. Maar ik kan me goed voorstellen dat er iets broeit.

*NERAZZURRI*
12-09-2007, 22:48
Niet als het zo voortkabbelt zoals nu. En er zijn te vaak verschillende spelers in de selectie om een keer een vuist te maken tegen die tiran...

FrankvdM
12-09-2007, 22:58
Toen waren het overigens wel de spelers die ontevreden waren over het spel, en dat lijkt nu nog niet het geval. Maar ik kan me goed voorstellen dat er iets broeit.

Of ze zijn bang om uit het 'ik-mag-je boekje' te verdwijnen ;-). Anywayz, er moet iets gebeuren want dit kan zo niet. Het is net als de wissel van Robben tegen Tsjechie, alleen dan keer op keer en 90 min. lang.:x

Lex v/d Moolen
12-09-2007, 23:00
Niet als het zo voortkabbelt zoals nu. En er zijn te vaak verschillende spelers in de selectie om een keer een vuist te maken tegen die tiran...


Dát verklaart dus zijn ruime selectiebeleid... :twisted:


Of ze zijn bang om uit het 'ik-mag-je boekje' te verdwijnen ;-). Anywayz, er moet iets gebeuren want dit kan zo niet. Het is net als de wissel van Robben tegen Tsjechie, alleen dan keer op keer en 90 min. lang.:x

Ach, na deze wedstrijden verlang je eigenlijk weer naar Advocaat :mrgreen:

*NERAZZURRI*
12-09-2007, 23:14
Dát verklaart dus zijn ruime selectiebeleid... :twisted:

(6)

Nee maar serieus, omdat er steeds zo'n andere selectie is is het moeilijker om als gezamelijk blok tegen de coach aan te gaan zeiken. Want dat het niet echt super draait binnen die groep is wel duidelijk.


Of ze zijn bang om uit het 'ik-mag-je boekje' te verdwijnen ;-). Anywayz, er moet iets gebeuren want dit kan zo niet. Het is net als de wissel van Robben tegen Tsjechie, alleen dan keer op keer en 90 min. lang.:x

En dan te bedenken dat die geitenneuker waarschijnlijk de opvolger gaat worden van Ten Cate bij Ajax...

Ik heb het liefst Adriaanse, Jol of Rijkaard.

mercapto
12-09-2007, 23:21
Sneijder en vdSar konden anders zonder spiekbriefje hun in de kleedkamer geoefende tekst opdreunen ;)

Reinbo
13-09-2007, 06:24
Hey Marco, ben je ook online...? Oh nee wacht, het is Reinbo! :D
39 wedstrijden spelen waarvan 3 mooi, 5 gewoon en de rest zwaar klote tegen *** teams...
En dan nog een WK een test noemen voor een EK.
Zeggen dat je aantrekkelijk wil spelen.
Een selectiebeleid dat draait om zoveel mogelijk nieuwe internationals te maken.
Een slechte winst beargumwnteren met "Maar we hebben toch 3 punten ?!"
Mensen op de verkeerde positie neerzetten
...
Goede coach :)


Ach, ik heb heb niet veel met mooi voetbal, doe mij maar resultaat. Ik snap overigens totaal niet hoe iemand naar deze wedstrijd gaat kijken met het idee een mooie wedstrijd met hoogstaand voetbal te zien. Hebben jullie al 10 jaar onder een rots geleefd? Slovenië, Wit- Rusland, Georgie, Estland etc, altijd vervelende lelijke wedstrijden. En Slavia Praag zou ook een makkie zijn...

Gewoon blij zijn dat we gewonnen hebben, verder niet zeuren.

Daarbij lijkt Van Basten welhaast de nieuwe Cruijff hij ziet de wereld totaal anders dan de rest, vrijwel niemand die hem kan volgen. :)

wezz
13-09-2007, 06:41
Zo dat was me toch een matige wedstrijd, ongelooflijk. Heb maar een half uur kunnen kijken, maar dat was echt dra-ma. Wel blij dat ze uiteindelijk toch nog hebben gewonnen, weer 3 punten erbij en daar gaat het om.

Schotland eerste in groep B. :lol: En Portugal weer gelijk gespeeld, hoop ook echt dat ze het EK niet halen.(6)

rkrijger
13-09-2007, 07:25
Niet als het zo voortkabbelt zoals nu. En er zijn te vaak verschillende spelers in de selectie om een keer een vuist te maken tegen die tiran...

Precies! En daar zit hem de clou! De speler die een vuist zouden kunnen maken, heeft vBasten er allemaal uitgepoept! Davids, vBommel, Seedorf, vNistelrooij. Al willen die laatste twee zo graag hun laatste kunstje doen op een EK, dat ze niets meer DURVEN zeggen!

Maar goed. Dat fokking interlandvoetbal is voorbij. Nu weer terug naar de Eredivisie!!!

Alexander D
13-09-2007, 08:07
Nee, nu ben ik om, je hebt helemaal gelijk..... discusieer maar enkel met mensen die het met je eens zijn, heb je ook geen argumenten nodig.

Ga toch fietsen man, als jij nu nog een fan bent van Van Basten ben je geen voetbalfan!

Heb je zijn interview gehoord?

Hij riep dat het goed is om in het begin je te laten inzakken om te kijken waar de ruimte ligt..

Wat een gelul. Ze stonden gewoon giga onder druk omdat het Van Basten weer niet gelukt is die man fel aan de wedstrijd te laten beginnen.

Daarna riep hij ook nog dat ze alleen maar verdedigden..

Nog meer gelul, ze hebben zo'n beetje 10 kansen gehad tegen 1,5 van Nederland. Ze waren gewoon veel feller en Nederland werd afgetroefd, daarom kwamen ze er niet doorheen.

@De rest:

Van Hanegem was weer in topvorm gisteren. :bier:

En dan Sneijder, hoe arrogant kun je zijn:

"Voor de voetballers is dit de wedstrijd van het jaar, misschien wel van hun leven"

Wil iemand hem met de vlakke hand effe wakker slaan? 8)

Alexander D
13-09-2007, 08:07
Oh, gelukkig had Schotland mijn avond nog goed gemaakt! :p

Pieter V
13-09-2007, 08:10
Laat Van Basten, toch gewoon oprotten. Hij zit er nu al meer dan twee jaar. En hij zit nog steeds van alles uit te proberen. Een vast team is er niet. Hij haalt kris kras, zomaar wat spelers erbij. Je hoeft bij wijze van spreken, maar een goede voorzet te geven, en je zit al in het Nederlands Eftal.

De ene keer komt die speler in de basis, en de volgende keer weer iemand anders. Om de spelers tevreden te houden, dat ze ook mogen spelen.

Marco is gewoon zo koppig als de pest. Hij wil gewoon geen 4-4-2 proberen.

rkrijger
13-09-2007, 08:58
En dan Sneijder, hoe arrogant kun je zijn:
"Voor de voetballers is dit de wedstrijd van het jaar, misschien wel van hun leven"
Wil iemand hem met de vlakke hand effe wakker slaan? 8)

Jaaa.... dit is inderdaad wel heel vervelend van Sneijdertje.
Hij voetbalt beregoed de laatste tijd. Maar blijkbaar is dergelijke (Amsterdamse?) arrogantie nodig? Of het hoort gewoon bij hem.

Hugo R
13-09-2007, 11:20
Ongelooflijk dat v. Basten het toch weer probeert recht te praten. Wees gewoon een kerel en zeg dat het ruk was.

Reinbo
13-09-2007, 11:59
Ga toch fietsen man, als jij nu nog een fan bent van Van Basten ben je geen voetbalfan!

Heb je zijn interview gehoord?

Hij riep dat het goed is om in het begin je te laten inzakken om te kijken waar de ruimte ligt..

Wat een gelul. Ze stonden gewoon giga onder druk omdat het Van Basten weer niet gelukt is die man fel aan de wedstrijd te laten beginnen.

Daarna riep hij ook nog dat ze alleen maar verdedigden..

Nog meer gelul, ze hebben zo'n beetje 10 kansen gehad tegen 1,5 van Nederland. Ze waren gewoon veel feller en Nederland werd afgetroefd, daarom kwamen ze er niet doorheen. Vergeet niet dat we aan een gelijkspel genoeg hadden.




Zoals ik al aangaf heeft het Nederlands elftal nog nooit een mooie wedstrijd gespeelt tegen een oosbloklandje. Ik geef toe dat het dit keer wel erg belabberd was, maar dat ligt ook aan de spelers die er niet fel genoeg ingingen. Op zich ook helemaal geen gekke tactiek om ze eerst 80 minuten te laten uitrazen om dan toe te slaan.



Prestatie

Bij het lezen van de kritische commentaren over het duel met Albanië troostte het hele gezelschap van Oranje zich met de gedachte dat veel gerenommeerde landen zich de afgelopen vier dagen wel vergaloppeerden.

Frankrijk, Spanje en Portugal bewezen volgens de Nederlandse coach en spelers dat je na twee overwinningen binnen vier dagen in het huidige internationale voetbal wel over een goede prestatie moet spreken. Zelfs als een dergelijk resultaat met tegenvallend spel of een treffer in de laatste minuut tot stand komt.

(c) ANP

Volledig eens met het Nederlands Elftal. Waar ik geen groot fan van ben, maar wel een reëlere kijk op heb dan al die sufferts die weer op mooi voetbal en 0-4 hadden zitten hopen en dachten dat Slavia Praag (En dadelijk Zagreb) een makkelijke hindernis was. Wake up! Nederland is waarschijn (net) niet goed genoeg om Europees kampioen te worden en Albanië uit is er lastig. Dus we moeten blij zijn met de 6 punten.

rkrijger
13-09-2007, 12:02
We zien ook weer bekende Portugal-beelden...
http://www.youtube.com/watch?v=HITveW61EFI&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Esportweek%2Enl%2Fdetail%2E asp%3Fgroupid%3D2%26newsid%3D38428

Let op die corrigerende tik op de neus door Scolari!
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen...

Reinbo
13-09-2007, 12:09
We zien ook weer bekende Portugal-beelden...
http://www.youtube.com/watch?v=HITveW61EFI&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Esportweek%2Enl%2Fdetail%2E asp%3Fgroupid%3D2%26newsid%3D38428

Let op die corrigerende tik op de neus door Scolari!
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen...


Portugal - Servie meer geslepen voetbaltuig zal je niet snel op de mat kunnen aantreffen. :mrgreen:

Coen P.
13-09-2007, 12:19
Ik snap niet dat iedereen de wedstrijd van gisteren zo slecht vond? Ik heb best goede aanvallen en voetbal gezien! (van Albanie...)

Marcel v/d H.
13-09-2007, 12:24
Mr Peelen, hoeveel biertjes heeft u gisteren gedronken?

Marcel v/d H.
13-09-2007, 12:26
We zien ook weer bekende Portugal-beelden...
http://www.youtube.com/watch?v=HITveW61EFI&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Esportweek%2Enl%2Fdetail%2E asp%3Fgroupid%3D2%26newsid%3D38428

Let op die corrigerende tik op de neus door Scolari!
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen...

Denk heel wat wedstrijdjes zonder Scolari, als bondscoach heb je ook nog wel enigzins een voorbeeldfunctie.

Coen P.
13-09-2007, 12:26
2! (als in biertjes gisteren)

Alexander D
13-09-2007, 12:30
We zien ook weer bekende Portugal-beelden...
http://www.youtube.com/watch?v=HITveW61EFI&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Esportweek%2Enl%2Fdetail%2E asp%3Fgroupid%3D2%26newsid%3D38428

Let op die corrigerende tik op de neus door Scolari!
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen...

Als dit geen gevolgen heeft is het hek van de dam lijkt me.

rkrijger
13-09-2007, 12:43
Nog even over dat ik-mag-je-boekje van vBasten.
Wie daar allemaal in staan, zijn speler die nagenoeg het volste vertrouwen hebben van vBasten terwijl een kundige coach op zijn minst vraagtekens zou hebben.
Dit zijn:

Nigel de Jong
Ryan Babel
Hedwiges Maduro
John Heitinga
Urby Emanuelson
Denny Landzaat

Ben ik er nog vergeten? Dit is al meer dan een half elftal!!!
In ieder geval allemaal ex-Ajax2-onder-vBasten...

En dan het ik-mag-je-niet boekje (speler die bij Oranje horen maar nagenoeg altijd genegeerd worden):

vBommel
Makaaij
Davids
Seedorf
Zenden (in mindere mate)

Dit is me toch een batterij aan Champions League ervaring!!!!
Hoeveel CL-wedstrijden hebben die bovenste spelers?

Hugo R
13-09-2007, 12:46
Ben ik er nog vergeten?
De Zeeuw? Ligt misschien aan mij, maar dat vind ik echt 3x niks.

Alexander D
13-09-2007, 12:46
Wellicht Hofland toevoegen.

Aangezien Marco nog liever Heitinga in de verdediging zet dan een verdediger op te roepen.

rkrijger
13-09-2007, 12:59
Kan me idd wel vinden in beide toevoegingen.

Coen P.
13-09-2007, 13:02
vind de Zeeuw een goede controlerende middenvelder...(beste man tegen Bulgarije)

Marcel v/d H.
13-09-2007, 13:19
Vond de Zeeuw het inderdaad ook best nog wel aardig doen, maar neemt niet weg dat er eigenlijk iemand anders moet staan.

Alexander D
13-09-2007, 13:22
Je kunt beter Matthijsen zeggen dan De Zeeuw.

Matthijsen heeft de laatste twee wedstrijden het toch minimaal erg moeilijk gehad en heeft verschillende grote en kleinere foutjes gemaakt. In ieder geval de zwakste schakel in de verdediging over de laatste twee wedstrijden.

TJ Weissel
13-09-2007, 13:23
Ik heb nooit wat in Matthijssen gezien, voor mij net zo'n 0 als van der Vaart, zeikerds zijn het ! :D

De Zeeuw was daarintegen 'n aangename verassing, en ik heb ook van Babel genoten afgelopen zaterdag... over gister spui ik verder geen mening uit!

FrankvdM
13-09-2007, 14:07
En dan het ik-mag-je-niet boekje (speler die bij Oranje horen maar nagenoeg altijd genegeerd worden):

vBommel
Makaaij
Davids
Seedorf
Zenden (in mindere mate)

Dit is me toch een batterij aan Champions League ervaring!!!!
Hoeveel CL-wedstrijden hebben die bovenste spelers?

vBommel is een duitser, dus die kan niet geselecteerd worden.

*NERAZZURRI*
13-09-2007, 14:21
En Zenden kan niet voetballen...

TJ Weissel
13-09-2007, 14:28
En Seedorf ook niet eigenlijk .... :D

FrankvdM
13-09-2007, 14:30
En Zenden kan niet voetballen...

Voor een coach die niet kan coachen is dat geen probleem natuurlijk.

*NERAZZURRI*
13-09-2007, 14:41
En Seedorf ook niet eigenlijk .... :D

En da's dus niet waar.

Zenden is een verschrikkelijk overschatte kneus. Hoe die ooit bij Barça, Chelsea en Liverpool is beland mag spreekwoordelijke Joost weten. Hij is dan ook overal afgegaan als een gieter...

Alexander D
13-09-2007, 16:07
En da's dus niet waar.

Zenden is een verschrikkelijk overschatte kneus. Hoe die ooit bij Barça, Chelsea en Liverpool is beland mag spreekwoordelijke Joost weten. Hij is dan ook overal afgegaan als een gieter...

Wat jij zegt! :razz:

Dat van Van Bommel is natuurlijk een ander verhaal.

pokalapoketl
13-09-2007, 16:54
*blaat*

Voor iemand die het Nederlands elftal negeert, maak je je er opvallend druk over elke keer http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_2.gif.

Zenden http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_2.gif



Ga verder vooral door met alle samenzweringstheoriën. Vooral die van het Zionistische soort zijn om je te bescheuren :bier:..

Lex v/d Moolen
13-09-2007, 16:59
Van Bommel wil niet meer onder vB. Hoort wel gewoon in basis Oranje thuis net als Seedorf.
Heitinga zou in de selectie kunnen staan alleen als controlerende middenvelder, waar nu Gio al een aantal wedstrijden speelt.
De Jong en Zenden hebben er niets te zoeken.
De Zeeuw heeft laten zien wel nuttig te zijn, speelde echt in dienst van het elftal.

rkrijger
13-09-2007, 17:30
Ha! Het boekje heeft inmiddels *wel* al vi.nl gehaald!!!

http://www.vi.nl/web/show/id=314833/langid=43/contentid=143356

Lex v/d Moolen
13-09-2007, 17:37
Die onderste zin van Frank Gubbels is veel grappiger (y) (6)

rkrijger
13-09-2007, 18:44
Die onderste zin van Frank Gubbels is veel grappiger (y) (6)

Dat zeggen ze ook van Theo Lucius!

Hugo R
13-09-2007, 18:45
The Times: Michels beter dan Busby

De Britse krant The Times heeft Rinus Michels uitgeroepen tot beste coach van na de Tweede Wereldoorlog. Michels, die in 2005 overleed, eindigde voor Sir Matt Busby, oud-coach van Manchester United, en Ernst Happel (Oos), evenals Michels voormalig trainer van Oranje.

Naast De Generaal maken Johan Cruijff, Guus Hiddink en Louis van Gaal ook deel uit van de lijst als respectievelijk 15de, 29de en 36ste.

"Als uitvinder van het 'Totaal Voetbal' won Michels met Ajax de Europacup I, de Spaanse titel met Barcelona en het EK in 1988 met Nederland. Hij had ook het WK in 1974 moeten winnen", zo schrijft The Times over Michels.

FrankvdM
13-09-2007, 19:55
Ha! Het boekje heeft inmiddels *wel* al vi.nl gehaald!!!

http://www.vi.nl/web/show/id=314833/langid=43/contentid=143356

Plagiaat!! Waar zijn mijn royalties? ;)

rkrijger
13-09-2007, 22:04
Voor iemand die het Nederlands elftal negeert, maak je je er opvallend druk over elke keer http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_2.gif.

Ik mag vBasten inderdaad graag afzeiken!

rkrijger
13-09-2007, 22:05
Plagiaat!! Waar zijn mijn royalties? ;)

Ach... ik heb alleen twee kaartjes gewoon voor de eerstvolgende Champions League wedstrijd van Ajax...

Maar ik weet niet of ik dat nog ga meemaken...

FrankvdM
14-09-2007, 09:51
Ach... ik heb alleen twee kaartjes gewoon voor de eerstvolgende Champions League wedstrijd van Ajax...

Maar ik weet niet of ik dat nog ga meemaken...

Geen idee waar jij je kaartjes haalt maar ik vrees dat je bent genaaid! Ik, daarentegen, heb een gratis kaartje bemachtigd voor de eerstvolgende thuiswedstrijd in de UEFA-cup van Ajax. En ik heb er nix voor hoeven doen. Party! :roll:

Hugo R
14-09-2007, 10:39
Alves weer te laat in Heerenveen

De toch al moeizame relatie tussen SC Heerenveen en Afonso Alves staat weer onder druk. De Braziliaanse aanvaller is niet volgens afspraak teruggekeerd na zijn uitstapje met de nationale ploeg in de Verenigde Staten.

De clubleiding van Heerenveen weet niet precies waar Alves momenteel verblijft en wanneer hij zich weer meldt in het Abe Lenstra Stadion. "We denken dat hij naar Brazilië is gevlogen om een extra bezoek aan zijn vaderland te brengen", stelt directeur Yme Kuiper.

"Het is onduidelijk wanneer hij komt. We hebben wel één zekerheid, namelijk dat als Afonso wil voetballen, hij dat alleen bij ons kan doen."

FrankvdM
14-09-2007, 11:33
Alves weer te laat in Heerenveen

De toch al moeizame relatie tussen SC Heerenveen en Afonso Alves staat weer onder druk. De Braziliaanse aanvaller is niet volgens afspraak teruggekeerd na zijn uitstapje met de nationale ploeg in de Verenigde Staten.

De clubleiding van Heerenveen weet niet precies waar Alves momenteel verblijft en wanneer hij zich weer meldt in het Abe Lenstra Stadion. "We denken dat hij naar Brazilië is gevlogen om een extra bezoek aan zijn vaderland te brengen", stelt directeur Yme Kuiper.

"Het is onduidelijk wanneer hij komt. We hebben wel één zekerheid, namelijk dat als Afonso wil voetballen, hij dat alleen bij ons kan doen."

Wat een gedoe met die gozer telkens zeg. Enige reden waarom heerenveen 'm nog niet uit de ploeg heeft gezet is omdat ze dan miljoenen mislopen.

Lex v/d Moolen
14-09-2007, 16:50
Ze kunnen nu niet anders, ze hebben Alves hard nodig denk ik. Toch kan dit zelfs voor Heerenveen de druppel zijn.
Had 'm gisteren nog weer in mn pc team gezet, maar ik ben toch maar weer teruggevallen op Pranjc.

YAH87
14-09-2007, 18:25
Tja, Heerenveen zit in een lastig parket natuurlijk;
hij vertegenwoordigd een goede X miljoen € die ze zullen vangen in de winterstop, maar dit terugkerend gedrag zouden ze eigenlijk niet mogen tolereren.

Marcel v/d H.
14-09-2007, 22:08
Wederom een thuisnederlaag van Groningen :( . En ADO doet het ook erg goed trouwens.......

Erwin vd H
14-09-2007, 22:12
Wederom een thuisnederlaag van Groningen :( . En ADO doet het ook erg goed trouwens.......Mooie overwinning voor Utrecht. Ik heb het zelf niet gezien op het laatste kwartiertje na, maar winnen bij Groningen is altijd lekker.:-D

Lex v/d Moolen
14-09-2007, 22:20
Wat een afgang voor ADO.

Dennis Oosterhuis
14-09-2007, 22:40
Zwolle - Veendam 3-1!!! 8) Na 6 wedstrijden, samen met RKC, als enige ploeg nog ongeslagen! 8) Forza Zwolle!! (y)

Owjah...en ADO...ga zo door! (y) (6)

Hugo R
15-09-2007, 10:39
Tja Alves maakt het er voor zichzelf ook niet beter op. Kan me voorstellen dat er clubs zijn die niet zitten te wachten op een speler die zulk gedrag vertoont.

Mik. V
15-09-2007, 11:12
RBC is ook echt helemaal niks meer, laatste in de Jupiler League...

rkrijger
15-09-2007, 17:38
Opstelling PSV voor vanavond:

Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld, Simons, Afellay, Bakkal, Perez, Koevermans en Lazovic

Opvallend: 5 Nederlanders... Dat is wel eens anders geweest de laatste jaren.

Alexander D
15-09-2007, 19:54
Eerste goal van Koevermans.

En die Philipsschermen zijn nogal brandgevaarlijk lees ik....:mrgreen:

wezz
15-09-2007, 20:33
HUNTELAAR 0-1!!
Wat een omhaal, wat een goal...ongelooflijk...

Het spel is niet best trouwens, hopen dat ze dit wel vol kunnen houden.

TJ Weissel
15-09-2007, 20:42
HUNTELAAR 0-1!!
Wat een omhaal, wat een goal...ongelooflijk...

Het spel is niet best trouwens, hopen dat ze dit wel vol kunnen houden.

En die 0 zien vast te houden...

pokalapoketl
15-09-2007, 20:43
De wedstrijd schijnt weer ***ter dan *** te zijn maar wat een goal http://www.gamer.nl/images/content/Wekko/200304/1050064750_2.gif.

http://i238.photobucket.com/albums/ff277/raymaniagifjes4/0-1Huntelaar.gif

wezz
15-09-2007, 21:02
0-1 en afgelopen, erg matige wedstrijd. Nog geluk dat het 0-1 is gebleven, die Klavan schoot nog op de lat in de extra tijd! En dan heb ik het niet eens over al die gemiste kansen van ze(waaronder een penalty).

Bij Ajax vond ik eigenlijk alleen Emanuelson(!) goed spelen, veel gevaarlijke rushes, dat is toch wel het voordeel als je hem linksback zet. Vermaelen deed het natuurlijk ook weer goed. Suarez had ook een paar leuke acties, ook nog bijna gescoord. Luque was weer niet al te geweldig, al was het wel al weer een stuk beter dan tegen Groningen, ook nog bijna gescoord uit een heerlijke vrije trap.

Maar goed het is wel te hopen dat het vanaf nu beter gaat.:roll:

Die Henk na afloop.:mrgreen:

Hugo R
15-09-2007, 21:04
Zo wat een goal!
Psv en Ajax allebei net aan gewonnen dus, eens kijken of Feyenoord morgen de eerste plaats kan pakken. Is een hele tijd geleden denk ik dat ze daar gestaan hebben?

Mr. Incredible
15-09-2007, 21:05
Oh wat speelde Ajax weer slecht. Maar wat is Huntelaar toch een topspits. Hij krijgt geen één goede bal, maar heeft er toch al zes inliggen! En Sneijder heeft zich nog populairder gemaakt in Madrid met weer een lekkere vrije trap.

wezz
15-09-2007, 21:08
Zo wat een goal!
Psv en Ajax allebei net aan gewonnen dus, eens kijken of Feyenoord morgen de eerste plaats kan pakken. Is een hele tijd geleden denk ik dat ze daar gestaan hebben?

Feyenoord stond toch al een week op de eerste plaats?

Ik zie dat Sneijder weer heeft gescoord.8)

EDIT: http://www.zshare.net/video/3668396fb143b2/
8)

Wel jammer dat het in een Madrid shirt is..


Zit net die persconferentie te kijken, wat ziet Henk er slecht uit zeg.

Pascal Barroso
15-09-2007, 21:15
2 weken zelfs :razz: Word het geen tijd voor Sneijder om een shirt met nr. 9 aan te trekken? Totaal geen aanpassingsproblemen, petje af hoor.

Hugo R
15-09-2007, 21:24
Nou ja alleen aan de leiding dan ;)

Pascal Barroso
15-09-2007, 21:44
Dan heb ik niks gezegd ;)

Dennis Oosterhuis
16-09-2007, 00:22
Nipte winst, maar het is altijd lastig in Almelo, mede door dat kunstgras, want hoe je het ook wendt of keert, Heracles heeft daar absoluut een voordeel mee t.o.v. de tegenstander. En natuurlijk een magnifieke goal van Klaas Jan!!! (y) 8)

*NERAZZURRI*
16-09-2007, 01:25
Schitterende goal van Huntelaar, maar wat een dramatische wedstrijd weer... Ongeloofelijk dat Boakye bij Heracles speelt en Colin bij Ajax. Boakye vond ik erg goed spelen.

Leuk voor Wesley (y) Hij is nu al de beste van de wereld :razz:

Alexander D
16-09-2007, 08:38
Oh wat speelde Ajax weer slecht. Maar wat is Huntelaar toch een topspits. Hij krijgt geen één goede bal, maar heeft er toch al zes inliggen!

Geen één goede bal? Volgens mij was zeker die voorzet voor de goal van vandaag aardig op maat....

marsie030
16-09-2007, 09:20
Geen één goede bal? Volgens mij was zeker die voorzet voor de goal van vandaag aardig op maat....

Dat is toch geen voorzet op maat, die bal komt achter hem terecht. Het is dat Huntelaar zoveel kwaliteit heeft en deze bal er prachtig inwerkt.

Alexander D
16-09-2007, 09:37
Dat is toch geen voorzet op maat, die bal komt achter hem terecht. Het is dat Huntelaar zoveel kwaliteit heeft en deze bal er prachtig inwerkt.

Misschien was de voorzet goed maar stond Huntelaar verkeerd....:mrgreen:

Kendorjia
16-09-2007, 11:51
ff over de Premier League, goed dat zowel Chelski als Liverpool gelijk speelden, daar profiteert Arsenal met de volle drie punten van...., twee prachtige goals zeg, Cesc en dan vooral Adebayor met de derde voor Arsenal in de 94ste minuut was een pareltje... kanshebber voor goal van het seizoen

Daan de G.
16-09-2007, 12:13
Roda verdient voor tegen Feyenoord en Vlaar geblesseerd uitgevallen...

wezz
16-09-2007, 12:17
Roda-Feyenoord 1-0

Vlaar kan wel eens een paar weekjes uit de roulatie zijn, die blessure zag er niet best uit.

Op dit moment staat Ajax dus eerste(beter doelsaldo als PSV toch?), hopen dat het zo blijft. :razz: Wel een aardige wedstrijd trouwens..

Pascal Barroso
16-09-2007, 12:29
Jammer dat m'n digitenne nog niet binnen is anders had ik kunnen kijken, Begrijp uit het radioverslag dat de goal een fout van Hofland was en dat Makaay een grote kans miste maar dat Roda inderdaad wel verdiend voorstaat.

Lex v/d Moolen
16-09-2007, 12:36
Gisteren alleen de samenvattingen gezien. Prachtige goal van Klaas en wat acties van Suarez, maar verder zag het weer erg matig uit. Emanuelson veroorzaakt de zoveelste penalty, wanneer zien ze nou eens in dat hij geen verdediger is. :?
En dan hoor ik Henk weer: "We hebben toch gewonnen?" Wordt er een beetje moe van.

Geweldige goal van Koevermans ook. En Sneijder weer natuurlijk. :D

Pascal Barroso
16-09-2007, 12:42
En 1-1 in Kerkrade '47 Makaay uit een penalty.

Edit: 1-2 De Guzman

wezz
16-09-2007, 12:51
En 1-2 voor Feyenoord, geweldige goal van De Guzman.

EDIT: En 1-3...

Hier zat toch meer in voor Roda, maar na die 1-2 bakken ze er niks meer van..

Wel weer een mooie goal trouwens..

Pascal Barroso
16-09-2007, 13:42
Na de 1-2 moest ik even wat anders gaan doen dus ben blij en opgelucht dat we deze moeilijke uitwedstrijd voor Feyenoord toch gewonnen hebben met 1-3.

Mooi dat het De Guzman is die er 2 maakt na dat zeer matige seizoen van em vorig seizoen toen het er bijna nooit uitkwam.

Volgende week naar Eindhoven.

Pascal Barroso
16-09-2007, 13:47
En Sparta op 1-0 tegen AZ.

EmDee
16-09-2007, 13:51
Die goal van Adebayor (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=52280&page=159) is echt gruwelijk mooi.

dvdt11
16-09-2007, 13:59
feyenoord weer bovenaan:smile:

Lex v/d Moolen
16-09-2007, 14:42
Na de 1-2 moest ik even wat anders gaan doen dus ben blij en opgelucht dat we deze moeilijke uitwedstrijd voor Feyenoord toch gewonnen hebben met 1-3.

Mooi dat het De Guzman is die er 2 maakt na dat zeer matige seizoen van em vorig seizoen toen het er bijna nooit uitkwam.

Volgende week naar Eindhoven.Dan weten ze definitief wel hoe ver ze zijn. Maar uit tegen Roda is een goede overwinning.
Volgende week ook AZ-Ajax. Ik vind het wel wat hebben, die superzondagen. :)

Ludo Keeris
16-09-2007, 14:54
Die goal van Adebayor (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=52280&page=159) is echt gruwelijk mooi.

Bijzondere link. Deze verwijst namelijk naar deze pagina. Krijg je het Droste-effect van :wink:

Hugo R
16-09-2007, 15:47
AZ ook weer punten verloren, toch wel verrassend. Aan het scoreverloop te zien zat er zelfs meer in voor Sparta.

Lex v/d Moolen
16-09-2007, 15:57
Ben al weer benieuwd naar de reactie van Van Gaal :)

Las ook net dat Vlaar mogelijk zwaar geblesseerd is. Die gozer heeft ook al veel pech gehad, zeg.

*NERAZZURRI*
17-09-2007, 01:30
Inter - Catania 2-0 (y)
Juventus - Udinese 0-1 (6)

Barça weer niet echt goed. Wesley is alleen beter dan heel Barça :lol: Grapje natuurlijk...


En dan nog dit ook:

ADO licht politie in over gokgerucht

16/09/2007 20:59

ADO Den Haag (http://www.vi.nl/Teams/Team/ADODenHaag.htm) heeft de politie ingelicht over het gerucht dat spelers uit de selectie betrokken zouden zijn bij het illegaal gokken op voetbalwedstrijden.
'Ondanks dat wij van mening zijn dat dergelijke praktijken bij ADO Den Haag (http://www.vi.nl/Teams/Team/ADODenHaag.htm) niet aan de orde zijn, voelen wij ons verplicht de signalen serieus te nemen', verklaart interim-directeur John Arzbach op de website van de club. 'Zodoende hebben wij na de training van zaterdagochtend zowel de spelersgroep als Politie Haaglanden over het gerucht ingelicht. Meer kunnen wij op dit moment niet doen. Mocht echter blijken dat er daadwerkelijk geld wordt ingezet op eigen wedstrijden, dan heeft dat ontslag op staande voet tot gevolg.' Arzbach benadrukt dat dit onderzoek geen enkele relatie heeft met het uit de selectie verwijderen van Rick Hoogendorp, Pascal Bosschaart, Yuri Cornelisse en Daniël Rijaard. Volgens de interim-directeur heeft die beslissing van coach Wiljan Vloet niets te maken met eventuele gokpraktijken. 'Het betreft hier ervaren spelers die naar oordeel van de technische staf in het huidige seizoen nog niet het niveau hebben gehaald dat van hen wordt verwacht.'

:lol:

Alexander D
17-09-2007, 08:19
Volgens mij is Sneijder momenteel wel de hotste speler in Europa.

Hugo R
17-09-2007, 10:17
Je mag toch hopen dat er niet te veel waar is van dat verhaal van ADO. Zou wel een heel triest geval zijn.

*NERAZZURRI*
17-09-2007, 11:57
Maar het zou wel iets verklaren. Je kan niet zomaar 5-0 van Dordrecht verliezen met toch wel redelijke spelers (zeker voor Eerste Divisie niveau)...

Het zou me 0,0 verbazen. Blijft toch ADO hè... :razz:

FrankvdM
17-09-2007, 19:45
Volgens mij is Sneijder momenteel wel de hotste speler in Europa.

Erg mooie goal weer, al staat de keeper ook best te slapen. Toch zit ie er weer heerlijk in. Een fenomeen en wat een gemis voor Ajax.

Burkie
17-09-2007, 20:02
Wat me hier wel opvalt in dit draadje, toen Sneijder nog bij Ajax speelde en er gezegd werd dat Sneijder wereldtop was door een Ajax fan of wie dan ook dit direct van tafel werd geveegd door een aantal mensen hier. Hij zou Nederlandse top zijn maar zeker nog geen wereld top.

Nu speelt ie bij Real Madrid, trekt de goede lijn van Ajax door en nu roepen diezelfde mensen dat ie wereldtop is of hot of wat dan ook.

Toch leuk, dat Sneijder in (nog geen) 2 maanden van Nederlandse top wereld top is geworden en de beste speler op de Europese velden. ;)

kruspe
17-09-2007, 20:16
Wat me hier wel opvalt in dit draadje, toen Sneijder nog bij Ajax speelde en er gezegd werd dat Sneijder wereldtop was door een Ajax fan of wie dan ook dit direct van tafel werd geveegd door een aantal mensen hier. Hij zou Nederlandse top zijn maar zeker nog geen wereld top.

Nu speelt ie bij Real Madrid, trekt de goede lijn van Ajax door en nu roepen diezelfde mensen dat ie wereldtop is of hot of wat dan ook.

Toch leuk, dat Sneijder in (nog geen) 2 maanden van Nederlandse top wereld top is geworden en de beste speler op de Europese velden. ;)

heel mooi gezegd, ik dacht er precies hetzelfde over!

EmDee
17-09-2007, 20:20
Oorspronkelijk gepost door EmDee http://www.dvd.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1224247#post1224247)
Die goal van Adebayor (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=52280&page=159) is echt gruwelijk mooi.

Bijzondere link. Deze verwijst namelijk naar deze pagina. Krijg je het Droste-effect van :wink::oops:

Nieuwe poging: klik (http://youtube.com/watch?v=3Wt63tdgEwU)

FrankvdM
17-09-2007, 20:26
Wat me hier wel opvalt in dit draadje, toen Sneijder nog bij Ajax speelde en er gezegd werd dat Sneijder wereldtop was door een Ajax fan of wie dan ook dit direct van tafel werd geveegd door een aantal mensen hier. Hij zou Nederlandse top zijn maar zeker nog geen wereld top.

Nu speelt ie bij Real Madrid, trekt de goede lijn van Ajax door en nu roepen diezelfde mensen dat ie wereldtop is of hot of wat dan ook.

Toch leuk, dat Sneijder in (nog geen) 2 maanden van Nederlandse top wereld top is geworden en de beste speler op de Europese velden. ;)

Tja, de Ajacieden die 'm wekelijks met eigen ogen bezig zagen wisten dat allang. Idd vreemd dat hij nu pas de erkenning krijgt. Geldt ook voor de landelijke pers vind ik overigens. Nu wordt hij plots alom bejubeld terwijl voorheen (te)veel nadruk werd gelegd op zijn soms onbezonnen acties en zgn. arrogante houding. Dikke boehoe voor al die anti-'s van destijds. Die jongen is gewoon top!

Ff wat anders: Thuiskomen na een weekend lang zuipen en er komt geen water uit de kraan (http://www.nhd.nl/nieuws/stadstreek/article2444024.ece) is GVD ook geen pretje zeg.

pokalapoketl
17-09-2007, 20:43
Hier ook geen water. Al vond ik het op dat moment niet erg omdat ik wat afwas moest doen :mrgreen:.

FrankvdM
17-09-2007, 21:00
Hier ook geen water. Al vond ik het op dat moment niet erg omdat ik wat afwas moest doen :mrgreen:.

lol, elk nadeel....

Dennis Oosterhuis
17-09-2007, 21:06
:oops:

Nieuwe poging: klik (http://youtube.com/watch?v=3Wt63tdgEwU)
Ik heb totaal NIETS met Adebayor, maar WAT een doelpunt! :shock: (y)

Marcel v/d H.
17-09-2007, 21:27
:( Vlaar 3 tot 3 maanden niet in te zetten :(

*NERAZZURRI*
17-09-2007, 21:47
:( Vlaar 3 tot 3 maanden niet in te zetten :(

Dat zal wel zo'n 3 maanden gaan duren dan...

mercapto
17-09-2007, 21:50
Droogkloot :D

Alexander D
18-09-2007, 08:28
Wat me hier wel opvalt in dit draadje, toen Sneijder nog bij Ajax speelde en er gezegd werd dat Sneijder wereldtop was door een Ajax fan of wie dan ook dit direct van tafel werd geveegd door een aantal mensen hier. Hij zou Nederlandse top zijn maar zeker nog geen wereld top.

Nu speelt ie bij Real Madrid, trekt de goede lijn van Ajax door en nu roepen diezelfde mensen dat ie wereldtop is of hot of wat dan ook.

Toch leuk, dat Sneijder in (nog geen) 2 maanden van Nederlandse top wereld top is geworden en de beste speler op de Europese velden. ;)

Heb je gedeelte gelijk in.

Je kunt namelijk niet ontkennen dat hij nu een vorm is die hij eerder nog niet gehaald heeft. Hij speelt nu gewoon ongekend goed.

rkrijger
18-09-2007, 09:03
Ik weet het niet. Ik heb hem nog niet live aan het werk gezien bij Real Madrid. Ik heb slechts flarden van samenvattingen gezien en daar ga ik mijn mening niet op baseren. Ik ga ook geen journalisten na-praten.

Hopelijk doet Sneijder het goed bij Madrid en wordt hij wat volwassener.

FrankvdM
18-09-2007, 09:21
en wordt hij wat volwassener.

Vind je dat dan ook van Von Bommuhl als ik vragen mag? Die is namelijk pas echt kinderachtig op 't veld, en met effect vaak ook nog.

Hugo R
18-09-2007, 10:05
ADO wint ook weer eens :grin:
Wel opvallend dat 4 van de betere spelers op de tribune worden gezet, maar er gezegd wordt dat dit niks met de omkoping te maken heeft.

*NERAZZURRI*
18-09-2007, 10:22
Waarom is dat opvallend? Het kan daar toch niks mee te maken hebben?

Hugo R
18-09-2007, 11:24
Uiteraard kan dat, maar ik vind het wel erg toevallig om je betere spelers op de tribune te zetten op hetzelfde moment dat dit uitkomt. Zal wel mijn achterdochtige kant zijn :wink:

*NERAZZURRI*
18-09-2007, 14:11
Ook volgens diverse journalisten heeft 't er niets mee te maken, waaronder Hugo Borst die altijd wel behoorlijk sensatiebelust is wat betreft dit soort situaties. Het zal dus wel toeval zijn.

Vanavond eindelijk weer Champions League! Voorspellingen:

Porto - Liverpool 1-2
Marseille - Besiktas 1-1

Chelsea - Rosenborg 2-0
Schalke - Valencia 2-2

Ol. Piraeus - Lazio 1-1
Real Sneijder - Werder Bremen 4-1

AC Bloeddoping - Benfica 2-1
Shaktar Donetsk - Celtic 1-1

rkrijger
18-09-2007, 14:19
Vind je dat dan ook van Von Bommuhl als ik vragen mag? Die is namelijk pas echt kinderachtig op 't veld, en met effect vaak ook nog.

Ook hier geldt dat ik d'n Bommel weinig heb zien spelen de laatste twee seizoenen. Het moge duidelijk zijn dat ik een liefhebber ben van het type-Bommel. Ik vind het ongelofelijk stom van vBasten dat hij vBommel zo opzichtig negeert. Zozeer zelfs dat Mark niet eens meer *wil* voetballen voor Oranje zolang vBasten daar zit.