PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23

Hugo R
18-09-2007, 14:50
Porto - Liverpool 2-2
Marseille - Besiktas 2-1

Chelsea - Rosenborg 3-0
Schalke - Valencia 1-2

Ol. Piraeus - Lazio 1-2
Real Madrid - Werder Bremen 3-2

AC Milan - Benfica 3-1
Shaktar Donetsk - Celtic 1-2

rkrijger
18-09-2007, 15:14
Veels te veel goals...
Vrees ik...

Alexander D
18-09-2007, 18:20
Vind je dat dan ook van Von Bommuhl als ik vragen mag? Die is namelijk pas echt kinderachtig op 't veld, en met effect vaak ook nog.

Wat een ontzettend zielige opmerking.

*NERAZZURRI*
18-09-2007, 19:11
Heb je gedeelte gelijk in.

Je kunt namelijk niet ontkennen dat hij nu een vorm is die hij eerder nog niet gehaald heeft. Hij speelt nu gewoon ongekend goed.

Hoezo? Bij Ajax speelde hij ook geweldig... Ik zie niet in waarom hij in Madrid nu meer in vorm is dan bij Ajax.

Het is gewoon zo dat veel mensen ons arrogant vonden als wij hem wereldtop noemden en nu blijken 'we' dus gelijk te hebben. En nee, ik wil hiermee niet zeggen dat iedereen bij Ajax wereldtop is die wij goed vinden en wil al helemaal niet ontkennen dat we weleens arrogant doen, maar in dit geval waren de sceptici degenen die er naast zaten (tot op heden).


Wat een ontzettend zielige opmerking.

Nou, hij heeft wel een flink punt. Sneijder is wel eens irritant of gefrustreerd maar Van Bommel is de opvolger van Effenberg qua gedrag. Sterker nog, hij is Lothar Matheus, Effenberg en Oliver Kahn in één. Wat een Duitser. Sneijder is geen lieverdje en ik snap het best als je je aan hem stoort, maar hij is no way zo'n chazzer als Von Bommel.

Alexander D
18-09-2007, 19:27
Sneijder liet bij Ajax ook al zien dat hij de beste was, dat hij de beste speler in Nederland was. Maar om even een zijn vrije trappen als voorbeeld te nemen, nu al drie in dit seizoen. Ik heb het niet helemaal gevolgd maar volgens verliep dat vorig jaar toch wat minder soepel. De man is gewoon weer een niveau hoger dan hij al was. Dat is toch ook niet zo moeilijk om toe te geven?

Ik stoor me totaal niet aan Sneijder als voetballer (wel aan zijn opmerking over de Albanen na afgelopen woensdag) maar ik vind dat gezeik over Van Bommel z'n gedrag gewoon een keer genoeg. De gemiddelde Ajacied praat namelijk alleen over zijn gedrag en heeft het nooit over het feit dat het ook gewoon een zeer goede voetballer is.

Daan de G.
18-09-2007, 19:27
Van Bommel is de opvolger van Effenberg qua gedrag. Sterker nog, hij is Lothar Matheus, Effenberg en Oliver Kahn in één. Wat een Duitser

(6) :lol:

Porto - Liverpool 1-2
Marseille - Besiktas 1-0

Chelsea - Rosenborg 2-0
Schalke - Valencia 0-1

Ol. Piraeus - Lazio 0-0
Real Madrid - Werder Bremen 1-2

AC Milan - Benfica 2-1
Shaktar Donetsk - Celtic 0-1

*NERAZZURRI*
18-09-2007, 19:33
Sneijder liet bij Ajax ook al zien dat hij de beste was, dat hij de beste speler in Nederland was. Maar om even een zijn vrije trappen als voorbeeld te nemen, nu al drie in dit seizoen. Ik heb het niet helemaal gevolgd maar volgens verliep dat vorig jaar toch wat minder soepel. De man is gewoon weer een niveau hoger dan hij al was. Dat is toch ook niet zo moeilijk om toe te geven?

Ik stoor me totaal niet aan Sneijder als voetballer (wel aan zijn opmerking over de Albanen na afgelopen woensdag) maar ik vind dat gezeik over Van Bommel z'n gedrag gewoon een keer genoeg. De gemiddelde Ajacied praat namelijk alleen over zijn gedrag en heeft het nooit over het feit dat het ook gewoon een zeer goede voetballer is.

Dan moet je beter opletten want bijna iedereen hier is het er over eens dat Van Bommel in Oranje hoort en dat wordt vaak genoeg uitgesproken. Een hele goeie voetballer, dat is niet te ontkennen. Alleen wel het proto-type PSV/Bayern München speler.

En Sneijder scoort bij Madrid alleen maar vrije trappen, nog maar één veldgoal, dus zijn dan z'n vrije trappen beter geworden en de rest nog niet? Dan was ie bij Ajax misschien nog wel beter dan ie nu is...

Dat ie nu toevallig drie vrije trappen heeft gemaakt en dat bij Ajax niet zó frequent deed zegt natuurlijk Jack Shit. Hij was bij Ajax al fantastisch en is dat nu ook.

Lex v/d Moolen
18-09-2007, 19:35
De gemiddelde Ajacied praat namelijk alleen over zijn gedrag en heeft het nooit over het feit dat het ook gewoon een zeer goede voetballer is.Wat een ontzettend zielige opmerking. Lekker weer over een kam scheren noemen ze dat.
Toon mij een bericht waarin iemand hier heeft gezegd dat van Bommel niet in Oranje thuishoort.

FrankvdM
18-09-2007, 19:38
Wat een ontzettend zielige opmerking.

Zie antwoord Nera. En bedankt voor de opbouwende kritiek. Ooit aan carriere in de politiek gedacht? (y)

Burkie
18-09-2007, 19:56
Shakhtar lijkt er zin in te hebben.

Roy de Jong
18-09-2007, 20:07
Mooi doelpunt van Raul na een nette actie van van Nistelrooy, was alleen een kort feestje...30 seconden later was het alweer 1-1 :)

Liverpool inmiddels ook al op 1-1 (na 1-0 achter te hebben gestaan)

Burkie
18-09-2007, 20:07
Een scorende Kuijt.. ook niet iets wat je nog vaak mee maakt de laatste tijd ;)

Roy de Jong
18-09-2007, 20:14
Chelski 0-1 achter :)

Lex v/d Moolen
18-09-2007, 20:38
Mooi doelpunt van Raul na een nette actie van van Nistelrooy, was alleen een kort feestje...30 seconden later was het alweer 1-1 :)
Best een leuke wedstrijd met aardig wat kansen. Jammer dat Sneijder vaak de linkerzone moet afdekken vanwege die Marcello. Maar het is al vrij duidelijk dat dit Madrid van Schuster stukken beter als team speelt dan onder Capello.

Burkie
18-09-2007, 20:39
Dat is voor elke voetballiefhebber mooi, als Chelsea achter staat.

Ludo Keeris
18-09-2007, 21:37
Vergis ik me nu, of was dit de eerste voetbalwedstrijd die de publieke omroep in 16x9 uitzond?

Lex v/d Moolen
18-09-2007, 21:40
Real 2-1 geworden na een goal van Ruud. Had veel groter kunnen uitvallen als ze wat zorgvuldiger waren. Op het einde stonden er 4 Nederlanders in het veld :)

mercapto
18-09-2007, 21:57
Vergis ik me nu, of was dit de eerste voetbalwedstrijd die de publieke omroep in 16x9 uitzond?

Leek er verdacht veel op :)


Robben mocht ook nog even, ben nieuwsgierig wie de nieuwe bankzitter daar gaat worden...

*NERAZZURRI*
18-09-2007, 23:57
Best een leuke wedstrijd met aardig wat kansen. Jammer dat Sneijder vaak de linkerzone moet afdekken vanwege die Marcello. Maar het is al vrij duidelijk dat dit Madrid van Schuster stukken beter als team speelt dan onder Capello.

En toch denk ik dat Madrid onder Capello kans maakte op prijzen en nu niet :mrgreen:

De eerste helft speelde Madrid wel aardig. Tweede helft een stuk minder. Vond Sergio Ramos en Raúl erg goed spelen. De rest was niet bijzonder (op Ruud z'n momenten na natuurlijk). Ik zie Madrid niet veel winnen dit seizoen. Het voelt weer te veel als los zand en een niet geoliede machine.

Diego was trouwens man of the match imo. Wat een genot om naar te kijken (y) Waarom zit die niet bij Inter...? :-x

De rest niet gezien maar Chelsea puntverlies (nota bene tegen Rosenborg :lol:) is altijd leuk (y)

Alexander D
19-09-2007, 08:34
Dan moet je beter opletten want bijna iedereen hier is het er over eens dat Van Bommel in Oranje hoort en dat wordt vaak genoeg uitgesproken. Een hele goeie voetballer, dat is niet te ontkennen. Alleen wel het proto-type PSV/Bayern München speler.


En Sneijder scoort bij Madrid alleen maar vrije trappen, nog maar één veldgoal, dus zijn dan z'n vrije trappen beter geworden en de rest nog niet? Dan was ie bij Ajax misschien nog wel beter dan ie nu is...

Dat ie nu toevallig drie vrije trappen heeft gemaakt en dat bij Ajax niet zó frequent deed zegt natuurlijk Jack Shit. Hij was bij Ajax al fantastisch en is dat nu ook.


Wat een ontzettend zielige opmerking. Lekker weer over een kam scheren noemen ze dat.

Toon mij een bericht waarin iemand hier heeft gezegd dat van Bommel niet in Oranje thuishoort.


Kijk even terug op de vorige pagina aub. We hebben het over het spel van Sneijder. Daar maakt Robin een opmerking over (iets met volwassen) en dan gaan we het over het gedrag van Van Bommel hebben.

Wat heeft dat met Sneijder te maken? Wat heeft dit uberhaubt met het NL elftal te maken? Van Bommel, en specifiek zijn gedrag, worden alleen naar voren gehaald omdat hij een ex-PSV’er is en Robin een opmerking durfde te maken over Sneijder!

Misschien mis ik iets hoor, maar als ik het zo teruglees vind ik het gewoon triest om over Van Bommel te beginnen als er een opmerking gemaakt wordt over een (ex)Ajacied. En dan vind ik dat echt zielig. :confused:


Verder in ieder geval genoten van Real - Werder. Niet altijd goed wel leuk.

Hugo R
19-09-2007, 09:47
Delen van Madrid gezien in de kantine gisteren, maar was niet heel erg onder de indruk. Die Diego speelde wel geweldig bij Bremen. Ruud zijn 50e CL-goal gemaakt, al bijna all-time topscorer? Dat is Raul zeker?

Alexander D
19-09-2007, 09:53
Delen van Madrid gezien in de kantine gisteren, maar was niet heel erg onder de indruk. Die Diego speelde wel geweldig bij Bremen. Ruud zijn 50e CL-goal gemaakt, al bijna all-time topscorer? Dat is Raul zeker?

Raul heeft er 57 dacht ik gisteren te horen.

FrankvdM
19-09-2007, 10:30
Misschien mis ik iets hoor, maar als ik het zo teruglees vind ik het gewoon triest om over Van Bommel te beginnen als er een opmerking gemaakt wordt over een (ex)Ajacied. En dan vind ik dat echt zielig. :confused:

Ik zal het even uitleggen, want het is kennelijk allemaal erg moeilijk ofzo.

rkrijger zei iets over dat Sneijder soms nogal onvolwassen is. Helemaal geen erge opmerking, nix aan de hand. Wil ik alleen even weten hoe hij dan over vBommel denkt. Ik weet namelijk van Robin dat hij 'fan' is van v.Bommel, en die vind ik toevallig altijd een beetje kinderachtig spelen. Iets waar hij naar mijn idee ook om bekend staat, want hij frustreert er vaak tegenstanders mee. Is geen kwestie van 'als jij een ex-Ajacied afkraakt dan doe ik dat bij een ex-psv'er.' Ik vraag enkel om iemands mening en jij maakt er weer een enorm probleem van.

*NERAZZURRI*
19-09-2007, 10:31
Kijk even terug op de vorige pagina aub. We hebben het over het spel van Sneijder. Daar maakt Robin een opmerking over (iets met volwassen) en dan gaan we het over het gedrag van Van Bommel hebben.

Wat heeft dat met Sneijder te maken? Wat heeft dit uberhaubt met het NL elftal te maken? Van Bommel, en specifiek zijn gedrag, worden alleen naar voren gehaald omdat hij een ex-PSV’er is en Robin een opmerking durfde te maken over Sneijder!

Misschien mis ik iets hoor, maar als ik het zo teruglees vind ik het gewoon triest om over Van Bommel te beginnen als er een opmerking gemaakt wordt over een (ex)Ajacied. En dan vind ik dat echt zielig. :confused:

Yep, en daarna hadden we het erover dat Van Bommel wél een goeie voetballer wordt gevonden door Ajacieden (waarvan jij zei van niet en lekker generaliseerde) en dat Sneijder niet beter is geworden maar ook bij Ajax al wereldtop of niet was.

Aangezien wij gelijk hebben snap ik best dat je op zoek gaat naar iets anders om over te klagen (y)


En tsja, als men het lef heeft te zeiken over Sneijder, kunnen wij natuurlijk via de overtreffende trap naar de hoogte verdieping lopen om het over Van Bommel te hebben :-P Dat is namelijk de allerergste van allemaal.

Alexander D
19-09-2007, 10:45
Ik zal het even uitleggen, want het is kennelijk allemaal erg moeilijk ofzo.

rkrijger zei iets over dat Sneijder soms nogal onvolwassen is. Helemaal geen erge opmerking, nix aan de hand. Wil ik alleen even weten hoe hij dan over vBommel denkt. Ik weet namelijk van Robin dat hij 'fan' is van v.Bommel, en die vind ik toevallig altijd een beetje kinderachtig spelen. Iets waar hij naar mijn idee ook om bekend staat, want hij frustreert er vaak tegenstanders mee. Is geen kwestie van 'als jij een ex-Ajacied afkraakt dan doe ik dat bij een ex-psv'er.' Ik vraag enkel om iemands mening en jij maakt er weer een enorm probleem van.

Kijk dat is tenminste een fatsoenlijke uitleg, afgezien van de laatste zin dan natuurlijk.

Alexander D
19-09-2007, 10:48
Yep, en daarna hadden we het erover dat Van Bommel wél een goeie voetballer wordt gevonden door Ajacieden (waarvan jij zei van niet en lekker generaliseerde) en dat Sneijder niet beter is geworden maar ook bij Ajax al wereldtop of niet was.

Waar schreef ik van niet? Citeer me even aub. Ik schreef alleen dat als het over Van Bommel gaat het altijd over zijn gedrag gaat en nooit over zijn capaciteiten als voetballer. Dat jullie nu allemaal roepen dat jullie hem een goede voetballer vinden zal allemaal best wel maar de enige keren dat Van Bommel in dit topic vernoemd wordt is als er iets te zeiken valt over zijn gedrag.



En tsja, als men het lef heeft te zeiken over Sneijder, kunnen wij natuurlijk via de overtreffende trap naar de hoogte verdieping lopen om het over Van Bommel te hebben

En DAT is nou precies mijn punt. NIEMAND zat er te zeiken over Sneijder. :nono:

*NERAZZURRI*
19-09-2007, 13:44
Waar schreef ik van niet? Citeer me even aub. Ik schreef alleen dat als het over Van Bommel gaat het altijd over zijn gedrag gaat en nooit over zijn capaciteiten als voetballer. Dat jullie nu allemaal roepen dat jullie hem een goede voetballer vinden zal allemaal best wel maar de enige keren dat Van Bommel in dit topic vernoemd wordt is als er iets te zeiken valt over zijn gedrag.

Ja, er wordt veel gezeken op zijn gedrag. So? Jij zei dat men het vrijwel nooit over z'n voetbalcapaciteiten had waarop Lex en ik antwoordde dat vrijwel iedereen hier weleens uitspreekt dat Van Bommel in Oranje hoort...



En DAT is nou precies mijn punt. NIEMAND zat er te zeiken over Sneijder. :nono:


Hopelijk doet Sneijder het goed bij Madrid en wordt hij wat volwassener.

(y)

Alexander D
19-09-2007, 14:01
Is dat zo negatief? Het is maar net hoe je zo'n opmerking van wil oppakken. Ik vond het niet zo negatief, ben ik volgens mij nooit over Sneijder maar ben wel met Robin eens dat hij bij Madrid volwassener kan worden, als voetballer, als persoon, noem maar op.

*NERAZZURRI*
19-09-2007, 15:14
Die opmerking kan een trigger zijn om op te reageren zoals Frank dat deed, ja. Maargoed, genoeg geneuzel daarover. Hoe zit het met de voorspellingen? Gister gokte ik de uitslag van de Italiaanse ploegen goed, dus daar hoop ik nu weer op:

Barcelona - Lyon 1-1
G. Rangers - Stuttgart 1-1

AS Roma - Dinamo Kiev 3-1
Sporting Lissabon - Manchester United 0-2

Fenerbahce - Inter 0-1
PSV - CSKA Moskou 3-1

Arsenal - Sevilla 2-3 (leukste wedstrijd van de avond)
Slavia Praag - Steaua Bucuresti 2-2

Ludo Keeris
19-09-2007, 15:26
PSV - CSKA Moskou 3-1


Zo, jij bent optimistisch over vanavond! Ik hou het op 1-0.

Hugo R
19-09-2007, 15:41
Barcelona - Lyon 2-1
G. Rangers - Stuttgart 1-2

AS Roma - Dinamo Kiev 3-0
Sporting Lissabon - Manchester United 0-2

Fenerbahce - Inter 0-1
PSV - CSKA Moskou 1-1

Arsenal - Sevilla 1-1
Slavia Praag - Steaua Boekarest 1-1

Alexander D
19-09-2007, 15:47
Afonso Alves laat weer op zich wachten

19/09/2007 15:08
De verwachting dat Afonso Alves (http://www.vi.nl/Spelers/Speler/AfonsoAlvesMartins.htm) naar Heerenveen zou komen bleek wederom vals. De Braziliaan blijft onbereikbaar en onvindbaar.

Trainer Gertjan Verbeek had laten doorschemeren dat Alves zich dinsdag weer zou melden in Friesland om een dag later aan de training deel te nemen. Maar het bleek dat de wens de vader van de gedachte was.

'Ik heb het naar mijn zin als Alves er bij is, maar ook als hij er niet is', maakt Verbeek zich niet meer druk. 'Want dan zijn er nog twintig spelers die wel zin hebben. Na Excelsior hebben wij het er binnen de groep niet meer over gehad. In dat opzicht heb ik ook bewondering voor de selectie, hoe die met de hele situatie omgaat.'

Bij SC Heerenveen (http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?dbid=819&typeofpage=84139) weet niemand wanneer de aanvaller zijn gezicht wél weer laat zien. 'Niemand heeft contact met hem', zegt directeur Yme Kuiper tegen Omrop Fryslan over het voortslepende conflict met Alves.

De Braziliaanse aanvaller, die donderdag sowieso niet in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Helsingborgs IF in actie komt, leeft in onmin met SC Heerenveen (http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?dbid=819&typeofpage=84139) na het mislukken van een transfer naar AZ.



Heerenveen heeft er dan niets aan ivm gemiste opbrengsten maar eigenlijk zou het salaris stopgezet moeten kunnen worden, het contract ontbonden en moet de FIFA zeggen dat hij wereldwijd 2 jaar lang nergens mag voetballen.

Roy de Jong
19-09-2007, 16:39
Heerenveen heeft er dan niets aan ivm gemiste opbrengsten maar eigenlijk zou het salaris stopgezet moeten kunnen worden, het contract ontbonden en moet de FIFA zeggen dat hij wereldwijd 2 jaar lang nergens mag voetballen.


Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik vind dat echt oneerbiedig naar SC Heereveen toe.
Wat een rampvoetballer zeg.

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 16:47
Misschien mis ik iets hoor, maar als ik het zo teruglees vind ik het gewoon triest om over Van Bommel te beginnen als er een opmerking gemaakt wordt over een (ex)Ajacied. En dan vind ik dat echt zielig. :confused: Zie antwoord Frank.

Waar ik me dan over verbaas:

De gemiddelde Ajacied praat namelijk alleen over zijn gedrag en heeft het nooit over het feit dat het ook gewoon een zeer goede voetballer is.Vind je zelf deze opmerking dan niet zielig, laat staan generaliserend. ?
Bovendien heb ik en ik dacht Nera ook voor deze discussie dmv opstellingslijstjes al een keer aangegeven dat vBommel in de basis Oranje elf hoort te staan.

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 16:51
Zo, jij bent optimistisch over vanavond! Ik hou het op 1-0.Denk ik ook. En zal me niet verbazen door Koevermans :smile:

verder

Barcelona - Lyon 3-1
G. Rangers - Stuttgart 0-1

AS Roma - Dinamo Kiev 2-1
Sporting Lissabon - Manchester United 0-1

Fenerbahce - Inter 1-2

Arsenal - Sevilla 2-2
Slavia Praag - Steaua Boekarest 0-0

Burkie
19-09-2007, 17:00
Psv 2-1 Cska

YAH87
19-09-2007, 17:31
PSV - CSKA Moskou 2-0
Barcelona - Lyon 1-0
Sporting Lissabon - Manchester United 2-2
Arsenal - Sevilla 2-3

Hugo R
19-09-2007, 17:57
Zeer triest hoe Alves met Heerenveen blijft omgaan. De Uefa of Fifa moet hier echt gewoon iets tegen doen. Ik moet eens een keer niet komen opdagen op mn werk :roll:

*NERAZZURRI*
19-09-2007, 18:06
PSV - CSKA Moskou 2-0
Barcelona - Lyon 1-0
Sporting Lissabon - Manchester United 2-2
Arsenal - Sevilla 2-3

Ik telde toch echt 8 wedstrijden :-P

YAH87
19-09-2007, 18:12
PSV - CSKA Moskou 2-0
Barcelona - Lyon 1-0
Sporting Lissabon - Manchester United 2-2
Arsenal - Sevilla 2-3
Ik telde toch echt 8 wedstrijden :-P

Je hebt helemaal gelijk. :smile:
Mijn lijstje is namelijk alleen voor de wedstrijden die me intereseert. ;)

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 19:14
Zeer triest hoe Alves met Heerenveen blijft omgaan. De Uefa of Fifa moet hier echt gewoon iets tegen doen.Idd. Het is toch van de gekke dat hij wel gewoon mag meespelen met Brazilie...

Marcel v/d H.
19-09-2007, 19:17
Barcelona - Lyon 2-1
G. Rangers - Stuttgart 1-1
AS Roma - Dinamo Kiev 2-1
Sporting Lissabon - Manchester United 0-1
Fenerbahce - Inter 0-1
PSV - CSKA Moskou 1-0
Arsenal - Sevilla 2-1
Slavia Praag - Steaua Bucuresti 2-0

Alexander D
19-09-2007, 19:20
Zie antwoord Frank.

Waar ik me dan over verbaas:
Vind je zelf deze opmerking dan niet zielig, laat staan generaliserend. ?
Bovendien heb ik en ik dacht Nera ook voor deze discussie dmv opstellingslijstjes al een keer aangegeven dat vBommel in de basis Oranje elf hoort te staan.

Dan ben jij dus geen gemiddelde Ajacied, zo moeilijk is het toch allemaal niet? :confused:

Maar genoeg daarover. Laten we hopen dat PSV vandaag 3 punten haalt.

Burkie
19-09-2007, 19:43
Perez staat, of uhhh zit, ook weer op de plek die die gewend is; de bank.

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 19:47
Dan ben jij dus geen gemiddelde Ajacied, zo moeilijk is het toch allemaal niet? :confused: Wie zegt dat? Misschien wel, misschien niet.
Hoe is dat te meten? Jij weet het blijkbaar beter gezien je uitspraak.
Het gaat ook niet om mij, maar om een groep die jij aanspreekt als de gemiddelde Ajacied. Ik vraag me af hoe jij weet waar een Ajacied aan moet voldoen om een gemiddelde te worden.

Burkie
19-09-2007, 20:08
Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord, weet ik eindelijk of ik een gemiddelde Ajacied ben, of niet.

wezz
19-09-2007, 20:09
Barca-Lyon 1-0 8)

Hele aardige wedstrijd trouwens, echt een aanrader.

Oh en Slavia staat ook 1-0 voor tegen Steau.. :lol:

TJ Weissel
19-09-2007, 20:10
Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord, weet ik eindelijk of ik een gemiddelde Ajacied ben, of niet.

Een gemiddelde ajaxcied ben je pas als je 'n grafhekel hebt aan de kakkerlakken :lol:

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 20:17
lol :lol:

Jammer dat Affelay eruit moest. Die Russen weten ook wel wie ze de wedstrijd uit moeten schoppen. Dat zal niet de laatste keer zijn vrees ik.

Alexander D
19-09-2007, 20:38
Wie zegt dat? Misschien wel, misschien niet.
Hoe is dat te meten? Jij weet het blijkbaar beter gezien je uitspraak.
Het gaat ook niet om mij, maar om een groep die jij aanspreekt als de gemiddelde Ajacied. Ik vraag me af hoe jij weet waar een Ajacied aan moet voldoen om een gemiddelde te worden.


Ik spreek inderdaad een groep aan en doe nou aub niet zo schijnheilig want alle supporters worden hier als groep aangesproken of wil je dat ook nog gaan ontkennen?

Alexander D
19-09-2007, 20:39
Oh, en PSV is matig.

Hugo R
19-09-2007, 20:40
Redelijk matig wedstrijd tot nu, die Alcides speelt echt dramatisch zeg. En Affelay een geweldige voetballer, maar wel heel erg blessuregevoelig.

Alexander D
19-09-2007, 20:59
Beter begin van de tweede helft (gelukkig)

The Gr8oNe
19-09-2007, 21:02
Bij de andere partij zit Inter wel vast op eigen helft tegen Fener, dus of ze krijgen nog 1 goal tegen, zo niet dan scoort Inter toch en zal het wel gelijk spel worden :) (denk ik).

Alexander D
19-09-2007, 21:03
Keurig (en koelbloedige) afronding zeg!!!! (y)

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 21:07
Ik spreek inderdaad een groep aan en doe nou aub niet zo schijnheilig want alle supporters worden hier als groep aangesproken of wil je dat ook nog gaan ontkennen?Ik heb idd gemerkt dat je dat gedaan hebt ja. En het is idd niet de eerste keer, en niet alleen van jou. Ik vind het jammer dat zoiets gebeurt, want ik vind dat je mensen niet over één kam kan scheren alleen omdat ze dezelfde ploeg supporten.
Maar goed, genoeg hierover wat mij betreft.

1-0 PSV, spelen een stuk scherper na rust.

Alexander D
19-09-2007, 21:13
Ik heb idd gemerkt dat je dat gedaan hebt ja. En het is idd niet de eerste keer, en niet alleen van jou..

Niet alleen van mij? Nou moet je echt kappen Lex. Ik loop hier nooit te rellen en nu moet je plotseling mij de les gaan lezen nav een quote waarin ik generaliseer over Ajacieden?

Waar ben je al die keer als een (bijvoorbeeld) Ajacieden dat doen? Reageren met een smiley dat het dan wel grappig is? Een Calimero plaatje posten?

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 21:20
Niet alleen van mij? Nou moet je echt kappen Lex. Ik loop hier nooit te rellen en nu moet je plotseling mij de les gaan lezen nav een quote waarin ik generaliseer over Ajacieden? Ik lees jou helemaal niet de les, schrijf ik ergens wat jij moet doen? En laat ik dan duidelijk wezen, wat ik bedoelde, dat geldt voor iedereen.

Waar ben je al die keer als een (bijvoorbeeld) Ajacieden dat doen? Reageren met een smiley dat het dan wel grappig is? Een Calimero plaatje posten? Die keren dat dat gebeurt is, was PUUR gericht als reactie op berichten van De Krijger en Thinwhiteduke en niet tegen de PSV supporter in het algemeen!

wezz
19-09-2007, 21:30
Barca-Lyon 2-0, heerlijke goal Messi. 8)
Had al veel eerder 2-0 moeten staan, maar goed gelukkig is die goal toch nog gevallen..

PSV op 2-0 zie ik..
Hmm telkens als ik omkeek was het CSKA aan de bal en met de dreiging, had deze stand dan ook niet verwacht. Begin tweede helft zag ik alleen PSV, maar na die 1-0 was het volgens mij weer CSKA. Die 2 goals waren trouwens niet verkeerd.

EDIT: 2-1, goed afgemaakt..

Oh en Barca op 3-0, Goed werk van Dos Santos.

Marcel v/d H.
19-09-2007, 21:37
Mogen ze zeker niet klagen, wat een kans nog op de 2-2!

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 21:37
Sterke fase van PSV vlak na rust, maar daarna toch goed weggekomen.

The Gr8oNe
19-09-2007, 21:37
Alleen 2de helft gezien van Fener - Inter, maar wat speelde Inter slecht zeg.

Pascal Barroso
19-09-2007, 21:41
Goed resultaat maar ongelofelijk dat ze dat in een paar minuten nog bijna weggeven. Alsof CSKA toen pas doorhad dat er weldegelijk wat te halen viel.

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 21:42
Barca-Lyon 2-0, heerlijke goal Messi. 8)
Had al veel eerder 2-0 moeten staan, maar goed gelukkig is die goal toch nog gevallen..

PSV op 2-0 zie ik..
Hmm telkens als ik omkeek was het CSKA aan de bal en met de dreiging, had deze stand dan ook niet verwacht. Begin tweede helft zag ik alleen PSV, maar na die 1-0 was het volgens mij weer CSKA. Die 2 goals waren trouwens niet verkeerd.

EDIT: 2-1, goed afgemaakt..

Oh en Barca op 3-0, Goed werk van Dos Santos.Knappe uitslag. Lyon, ondanks dat het niet meer het Lyon van een paar jaar terug is, versla je niet zo snel met ruime cijfers.

Sevilla 3-0 verloren is toch wel een verrassing.

Kendorjia
19-09-2007, 21:42
Barcelona makkelijk voorbij Lyon, Henry die dan toch nog zijn goaltje meepikte, beetje geluk maar kom... Toch vind ik hem niet op z'n plaats bij Barcelona, natuurlijk als Arsenal fan ben ik niet helemaal objectief, maar ik wens Henry wel geluk en een mooie toekomst toe, ook als is het bij Barcelona, maar toch zie ik hem nog terugkeren naar the Gunners... dat hij een aanpassingsperiode nodig ging hebben was te verwachten, maar hij zit er toch (nog) niet op zijn gemak, ook de manier van voetballen is anders dan in Londen... ook snel, en flitsend, maar toch anders... Bij Arsenal was men zowiezo socialer, bij Barca heb je beetje te veel egos denk ik... Dat zag je al bij de goal van Henry, hij kreeg de rebound, terwijl hij eigk gewoon een pass had moeten krijgen ipv schot van giovanni, vervolgens rebound bij Henry... dat deed men bij Arsenal wel...

Pascal Barroso
19-09-2007, 21:44
Inderdaad wel dikke uitslagen bij Barcelona en ook Arsenal. Bij Arsenal was Henry natuurlijk jaren DE man ondanks de andere goede spelers, nu is ie 'maar' 1 van de grote heren.

Tom L.
19-09-2007, 21:56
Steaua heeft verloren :(.

*NERAZZURRI*
19-09-2007, 22:02
Inter schandalig slecht :-x Niet één duel gewonnen, niet één kans gecreëerd, niet één fatsoenlijke aanval. Het was echt een SCHANDE! Met Dacourt, Rivas (waarom voetbalt die vent?), Samuel, Stankovic, Suazo en Ibrahimovic als absolute dieptepunten.

Het is dat Julio Cesar in het doel staat. En die Alex, waarom zit ZO'N speler niet bij Inter? Alleen maar degelijke middenvelders en behalve Figo, die ouwe geit (die overigens nog wel een beetje dynamiek op het middenveld bracht halverwege de tweede helft), niet één fatsoenlijke aanvallende middenvelder...

SCHANDE!!!!

rkrijger
19-09-2007, 22:06
De beste ploeg van de wereld verliest toch maar ff in Turkije...

PSV goed resultaat. Maar wat werd er veel door het midden verdedigt zeg.
Tsjongejonge...
Verder zag PSV er, zeker in de tweede helft, goed uit. Afellay een paar weekjes eruit met een gebroken teen. Het lijkt er op dat dat opgevangen kan worden.
Pfff. Veel spanning, goed resultaat. Goed voor het NLse voetbal.

Het is wel het allerhoogste niveau. De Champions League... Je merkt het meteen.

rkrijger
19-09-2007, 22:08
En...
Op veler verzoek natuurlijk het bekende:

Super PSV!!! Super PSV!!! Super PSV!!!
Super PSV!!! Super PSV!!! Super PSV!!!Super PSV!!! Super PSV!!!

En dat is voor dit moment wel even genoeg...

The Gr8oNe
19-09-2007, 22:10
En...
Op veler verzoek natuurlijk het bekende:

Super PSV!!! Super PSV!!! Super PSV!!!
Super PSV!!! Super PSV!!! Super PSV!!!Super PSV!!! Super PSV!!!

En dat is voor dit moment wel even genoeg...



Als een Fener hater denk ik toch dat super PSV van Fener zal gaan verliezen deze 2 keer :smile: .

rkrijger
19-09-2007, 22:10
Is dat zo negatief? Het is maar net hoe je zo'n opmerking van wil oppakken. Ik vond het niet zo negatief, ben ik volgens mij nooit over Sneijder maar ben wel met Robin eens dat hij bij Madrid volwassener kan worden, als voetballer, als persoon, noem maar op.

Zie deze nog terug. Ik bedoelde het inderdaad niet negatief. Alexander pakt hem op zoals ik hem bedoelde.

rkrijger
19-09-2007, 22:11
Als een Fener hater denk ik toch dat super PSV van Fener zal gaan verliezen deze 2 keer :smile: .

Die 2 minuten samenvatting zag er wel heerlijk uit ja. Maar euh, jij bent dus een Galata-man?

rkrijger
19-09-2007, 22:12
Psv 2-1 Cska

Goed voorspeld! Hulde!

The Gr8oNe
19-09-2007, 22:14
jij bent dus een Galata-man?


Yep in goede tijden en slechte tijden.

rkrijger
19-09-2007, 22:16
rkrijger zei iets over dat Sneijder soms nogal onvolwassen is. Helemaal geen erge opmerking, nix aan de hand. Wil ik alleen even weten hoe hij dan over vBommel denkt. Ik weet namelijk van Robin dat hij 'fan' is van v.Bommel, en die vind ik toevallig altijd een beetje kinderachtig spelen.

Ik zit in een spagaat. Feit is dat ik het van vBommel heel goed kan hebben dat hij "zuigt" (niet verkeerd opvatten) en van Sneijder niet. Tsja... Mea maxima culpa...

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 22:18
Prachtige goals bij Barca en Arsenal zeg. Met name de manier waarop de meesten werden uitgespeeld. (y)

De poule van Psv kan nog wel eens heel spannend worden. Fener zag er toch wel goed uit. Of was Inter nou zo slecht?

rkrijger
19-09-2007, 22:20
Het is jammer voor PSV dat Inter niet gewonnen heeft. Nu heb je grote kans dat alles op 3 punten staat over twee weken....
Inter gaat toch wel door. De rest kan dan maar beter zo weinig mogelijk punten halen...

wezz
19-09-2007, 22:22
Apart om Robert Carlos in een Fenerbache shirt te zien spelen.:o En nog bijna gescoord ook, blijft toch een heerlijke voetballer..

Die keeper van Inter hield ze er goed uit zeg, en ik heb in die samenvatting geen 1 moment van Inter gezien. Net als wat Nera al zei hebben ze niet echt een top aanvallende middenvelder, Figo is/was natuurlijk een geweldige voetballer maar ook al dik in de 30... Een Diego/Alex/Deco zou zeker niet misstaan.

Mooi die reactie van Rijkaard na die goal van Henry, zie 't nu pas. In de competitie ook al een paar keer op de paal/lat geschoten, was eigenlijk wachten op zijn eerste goal in de competitie, maar CL is ook goed natuurlijk. Ook leuk dat Krkic en Dos Santos minuten hebben gemaakt. Krkic had afgelopen Zondag nog een geweldige actie tegen Osasuna, niet normaal meer. Het is alleen jammer dat 'ie er niet in ging...(http://www.dailymotion.com/video/x2zufs_bojan-krkic-skill-vs-osasuna-pampel_sport)

Arsenal dat Sevilla zomaar effe met 3-0 verslaat, dat had ik zeker niet verwacht. Ook weer een goal van Van Persie.(y)

Slavia ook gewonnen.:o

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 22:23
Het is jammer voor PSV dat Inter niet gewonnen heeft. Nu heb je grote kans dat alles op 3 punten staat over twee weken....
Inter gaat toch wel door. De rest kan dan maar beter zo weinig mogelijk punten halen...

Precies, Inter zal volgende wedstrijd al moeten winnen om aansluiting te houden en die is tegen Psv zie ik net. Maar ik denk dat Moskou ook nog lang niet is uitgeschakeld, toch een goede ploeg.

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 22:26
Slavia ook gewonnen.:oHet zijn ook echt geen koekebakkers. Maar Ajax had hier gewoon van moeten winnen. Blijft pijnlijk.:x

*NERAZZURRI*
19-09-2007, 22:47
De beste ploeg van de wereld verliest toch maar ff in Turkije...

Ach Robin, wat ben je toch een mismaakt figuur, echt waar. Door figuren zoals jij ontstaan oorlogen en worden voetballiefhebbers hooligans.

Ik heb echt zo'n schijthekel aan dat gedrag van je.


Het predikaat Calimero past echt perfect bij je. Jij bent HET proto-type. Weer lekker komen krijsen als je gewonnen hebt en weer sneren naar de rest.

Kendorjia
19-09-2007, 23:13
Ook leuk dat Krkic en Dos Santos minuten hebben gemaakt. Krkic had afgelopen Zondag nog een geweldige actie tegen Osasuna, niet normaal meer. Het is alleen jammer dat 'ie er niet in ging...(http://www.dailymotion.com/video/x2zufs_bojan-krkic-skill-vs-osasuna-pampel_sport)

Arsenal dat Sevilla zomaar effe met 3-0 verslaat, dat had ik zeker niet verwacht. Ook weer een goal van Van Persie.(y)


Wow, geweldige actie.... dat gebeurt wel eens op straat, mss op de training, maar tijdens een wedstrijd... klasse

en idd, goed nieuws van het londense kamp :cool: (y) Hou Lehmann daar maar lekker uit de goal, niet dat ik Almunia top vind, maar Lehmann is gewoon een knuppel

Dennis Oosterhuis
19-09-2007, 23:25
Gehavend Ajax wil schade beperkt houden in Zagreb

19/09/2007 23:59

Ajax (http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?dbid=343&typeofpage=84139) blaast even niet meer hoog van de toren. De Amsterdammers missen zoveel spelers en zijn zo matig in vorm dat coach Henk ten Cate geen gewaagde uitspraken doet in de aanloop naar de uitwedstrijd tegen Dinamo Zagreb (http://www.vi.nl/Teams/Team/DinamoZagreb.htm).
De lijst aan afwezigen voor het UEFA Cup (http://www.vi.nl/Competities/Competitie.htm?dbid=4026&typeofpage=84136)-duel is indrukwekkend. Ten Cate kan geen beroep doen op Edgar Davids, Leonardo, Kennedy Bakircioglu, Laurent Delorge, Nicolae Mitea, Jurgen Colin, Robbert Schilder en Edgar Manucharyan. 'Het lijkt me dus duidelijk dat we de schade beperkt willen houden', legde Ten Cate uit aan het ANP. De geplaagde trainer van Ajax (http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?dbid=343&typeofpage=84139) kan wel beschikken over Urby Emanuelson (http://www.vi.nl/Spelers/Speler/UrbyEmanuelson.htm) en Albert Luque (http://www.vi.nl/Spelers/Speler/AlbertLuque.htm), die voldoende hersteld zijn van fysieke klachten.


Pfff... Wat een gigantische lijst met afwezigen weer. Het is echt elk jaar weer hetzelfde... Ik weet niet wat het is, trainen ze verkeerd? Te zwaar? Halen ze constant de verkeerde spelers die blessuregevoelig blijken te zijn? Niet normaal meer... :?

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 01:01
Owjah...en goed dat PSV heeft gewonnen. Ik blijf het zeggen, want helaas zijn er enkele die nog altijd niet de betekenis doorhebben, maar goed voor het Nederlandse voetbal! (y)

rkrijger
20-09-2007, 07:18
Ach Robin...

Blijf het ook jammer vinden dat Inter niet gewonnen heeft.

Maar als jij geilend loopt te kirren: "Inter dit, Inter dat", dan kun je verwachten dat, als ze het eens *niet* laten zien, je het deksel op je spreekwoordelijke neus krijgt. En het getuigt dan ook niet echt van volwassenheid dat je een ander dan meteen uitmaakt voor volksmenner. Ipv gewoon je verlies te halen.

Enough said. Laten we nu vanavond maar allemaal winnen, we staan op het randje van een verlies van twee UEFA-cup plaatsen!!!

rkrijger
20-09-2007, 07:30
Ook opvallend: 3 Duitse teams in de CL en alle 3 verliezen ze...

meneerjohn
20-09-2007, 07:33
Mourinho is per direct Chelsea-coach af

20/09/2007 08:11
Het rommelde al een tijdje op Stamford Bridge. Maar het vertrek van coach José Mourinho met onmiddellijke ingang komt als een complete verrassing.

De verklaring op de website van de Londense club is kort: 'Chelsea (http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?dbid=64&typeofpage=84139) FC en José Mourinho zijn het in goed overleg eens geworden over een vertrek op donderdag.'

Hoewel het rommelde bij de Londense club tussen Mourinho en eigenaar Roman Abramovitsj, komt het afscheid van de Portugese coach al een verrassing. Waarschijnlijk heeft de teleurstellende start in de Champions League (http://www.vi.nl/Competities/Competitie.htm?dbid=4025&typeofpage=84136) (1-1 tegen Rosenborg BK) het proces versneld.

Mourinho, die nog een contract voor drie jaar had, maakte in 2004 zijn opwachting bij Chelsea (http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?dbid=64&typeofpage=84139). Met twee landstitels en één FA Cup presteerde hij goed. Maar alle investeringen van Abramovitsj ten spijt bleef internationaal succes uit. Dat ging steeds zwaarder wegen voor de Portugese trainer.

Alexander D
20-09-2007, 08:23
Als een Fener hater denk ik toch dat super PSV van Fener zal gaan verliezen deze 2 keer :smile: .

Als dat team zo'n prestatie tegen Inter kan neerzetten. Uit de samenvatting bleek niet dat Inter ook maar een beetje kans had en je ziet wat die spelers laten zien op het veld dan mag PSV inderdaad heel blij zijn als ze daar een punt halen, en misschien ook wel als ze hier een punt halen....


En blij dat Mourinho weg is bij Chelsea, zijn er al geruchten over een opvolger?

Hugo R
20-09-2007, 09:07
Toch wel verrassend van Mourinho, ondanks de slechte verhouding met Abramovich. Ben wel heel benieuwd waar hij heen zal gaan. Bondscoach Portugal?

Alexander D
20-09-2007, 09:11
Toch wel verrassend van Mourinho, ondanks de slechte verhouding met Abramovich. Ben wel heel benieuwd waar hij heen zal gaan. Bondscoach Portugal?

Het is wel raar dat het zo vroeg in het seizoen al gebeurt, aan de andere kant hang het natuurlijk al in de lucht sinds het einde van vorig seizoen waar alle belangrijke prijzen gemist werden. Wellicht hebben ze een andere coach al op het oog die nu zonder club zit. Ik kan me niet voorstellen dat in deze fase van het seizoen snel een coach wil of mag vertrekken

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 10:30
Blijf het ook jammer vinden dat Inter niet gewonnen heeft.

Maar als jij geilend loopt te kirren: "Inter dit, Inter dat", dan kun je verwachten dat, als ze het eens *niet* laten zien, je het deksel op je spreekwoordelijke neus krijgt. En het getuigt dan ook niet echt van volwassenheid dat je een ander dan meteen uitmaakt voor volksmenner. Ipv gewoon je verlies te halen.

Enough said. Laten we nu vanavond maar allemaal winnen, we staan op het randje van een verlies van twee UEFA-cup plaatsen!!!

Oh oh oh, wat stoor ik me toch mateloos aan je...

Ten eerste heb ik met Wezz een eindeloze discussie gevoerd over (o.a.) mijn lyrische uitspraken over Inter. Als je wat beter op had gelet had je ook kunnen lezen dat het een stuk genuanceerder ligt dan 'Inter is de beste ploeg van de wereld'. Maar jij komt hier alleen als PSV gewonnen heeft.

Ten tweede: als je altijd maar terughoudend blijft over de mogelijkheden van je club (PSV) kun je natuurlijk nooit op je bek gaan. Daarmee leg je ook meteen de hele achtergrond van de club bloot. Als ik zeg dat Inter een kans maakt op de CL betekend dat niet dat ik vind dat Inter de beste is en makkelijk gaat winnen van iedereen. Sterker nog, momenteel spelen ze dramatisch en met dit spel winnen ze in de CL van helemaal niemand.

En ten derde moet je niet eerst op het moment dat ik op het hoogtepunt van mijn woede over de wedstrijd me onder de gordel steken (op een onware manier ook nog, zoals je in mijn eerste punt kunt lezen) en dan gaan lopen janken als je een grote bek krijgt. Ik moest me al inhouden om je niet helemaal verrot te schelden.

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 10:33
Als dat team zo'n prestatie tegen Inter kan neerzetten. Uit de samenvatting bleek niet dat Inter ook maar een beetje kans had en je ziet wat die spelers laten zien op het veld dan mag PSV inderdaad heel blij zijn als ze daar een punt halen, en misschien ook wel als ze hier een punt halen....

Het was echt niet enkel de kracht van Fener, met name de machteloosheid van Inter. Het sloeg echt helemaal nergens op. Fener speelde sterk omdat ze zo gigantisch veel ruimte kregen en omdat met name Alex dat goed benutte.


En blij dat Mourinho weg is bij Chelsea, zijn er al geruchten over een opvolger?

Namen in het geruchtencircuit zijn Deschamps, Capello en Lippi. Ik gok zelf op Hiddink en ik ben bang dat die geit van een Mourinho binnen afzienbare tijd naar Inter vertrekt.


Sorry, dubbelpost.

Oscar P.
20-09-2007, 10:40
Al een tijdje hier niet gepost maar er is niets veranderd...

Nera, begrijp nu eens dat men juist jou moet hebben omdat je zo rotsvast overtuigd bent van je eigen gelijk en op alles scheldt dat het niet met je eens is.

Blijft wel vermakelijk hoor, dat wel... ;)

Robin, ga zo door! (6)

Marcel v/d H.
20-09-2007, 10:44
Abramovich stelt vriend Grant tijdelijk aan
De Israëliër Avram Grant is door het vertrek van José Mourinho bij Chelsea aangesteld als interim-trainer. Grant was sinds deze zomer directeur voetbalzaken in Londen.
Grant, die naar verluidt goed bevriend is met Chelsea-eigenaar Roman Abramovich (foto), heeft een aardige cv. Voor zijn komst naar de Blues was hij als technisch directeur werkzaam bij Portsmouth. Tevens leidde de 51-jarige de Israëlische nationale ploeg en de clubs Maccabi Tel-Aviv en Maccabi Haïfa. Zondag ondergaat Grant direct een vuurdoop. Hij moet Chelsea voorbij titelhouder Manchester United sturen, op Old Trafford.

Kendorjia
20-09-2007, 10:47
Als Arsenal fan ben ik blij met het vertrek van Mourinho (en dus even onzekere/aanpassingsperiode) bij Chelsea... Toch vind ik het gewoon belachelijk hoor, als mens moet ik niets hebben van José maar hij heeft wel tactisch vernuft... daar kan je niet omheen en na enkele seizoenen de premier league te hebben gedomineerd, een fa cup op zak te hebben, vind ik dat Mourinho z'n krediet snel is kwijtgeraakt, Chelsea heeft even een mindere periode (de eerste keer onder Mourinho) en meteen moet ie buiten...komt dat echt alleen maar door het gebrek aan internationaal succes... onterecht vind ik dat.... Er kan per jaar maar 1 club de cl winnen, als je hem dan niet pakt, maar toch meestrijdt tot de latere ronden van het toernooi dan heb je toch mooie resultaten behaald...lijkt me... Als dat het beleid is bij Chelsea gaan ze nog vaak van coach mogen wisselen, elk jaar tot ze de cl eens winnen, dat is toch geen manier van werken... Ik vind gewoon dat Mourinho (en natuurlijk ook het geld van Roman) Chelsea naar de top hebben gebracht, ook al is er geen internationale beker die dat bevestigt, iedereen kent Chelsea nu wel, en iedereen weet hoe sterk ze kunnen zijn, dat is toch de verdienste van de portugees.. want wat presteerde Chelsea voor de Mourinho/Roman periode.... niet al te veel... en het lijkt nu of ze zomaar ineens hoogheidswaanzin hebben en alles moeten winnen wat er te winnen valt en als dat niet gebeurd, buiten!!! Onrespectvol t.o.v. Mourinho...

maar als Arsenal fan ben ik er blij om :mrgreen:

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 11:07
Al een tijdje hier niet gepost maar er is niets veranderd...

Nera, begrijp nu eens dat men juist jou moet hebben omdat je zo rotsvast overtuigd bent van je eigen gelijk en op alles scheldt dat het niet met je eens is.

Blijft wel vermakelijk hoor, dat wel... ;)

*Zucht*

Waar hou ik zo rotsvast aan vast dan, in dit geval? Hmm??

Het gaat hier al weer tijden lang over een uitspraak (of meerdere, om het even): 'Inter is momenteel de beste ploeg van de wereld'. Veel mensen waren het met me eens. Ik was daar blij om, zei dat hier vol trots. En vervolgens 'hou ik altijd maar rotsvast vast aan mijn waarheid en scheld ik iedereen hier verrot'.

't Is duidelijk dat je hier nooit bent.

Oscar P.
20-09-2007, 11:12
Gelukkig laat je altijd blijken dat je goed tegen kritiek kunt. Ik heb verder helemaal geen zin om met jou lange discussies te gaan voeren omdat ik mijn tijd beter te besteden heb. Als anderen pagina's volschrijven is dat prima maar aan mij is dat niet besteed.

Wat je af zou kunnen leren (en daarin ben je best redelijk mee bezig moet ik eerlijk bekennen) is gelijk beginnen te schelden. Zeker (juist) anoniem op internet. Je zet jezelf ermee voor schut en bereikt er alleen mee dat mensen je nog meer op kast gaan jagen.

Coen P.
20-09-2007, 13:20
haha,

Kerlon, de man met de 'zeehonder dribbel' maakt zich niet populair bij tegenstanders;
http://www.youtube.com/watch?v=YBXv5FISzjg

Alexander D
20-09-2007, 13:38
haha,

Kerlon, de man met de 'zeehonder dribbel' maakt zich niet populair bij tegenstanders;
http://www.youtube.com/watch?v=YBXv5FISzjg

En die speler die hem knock out "schouderduwde" kreeg niet eens een kaart zo te zien...

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 14:27
Gelukkig laat je altijd blijken dat je goed tegen kritiek kunt. Ik heb verder helemaal geen zin om met jou lange discussies te gaan voeren omdat ik mijn tijd beter te besteden heb. Als anderen pagina's volschrijven is dat prima maar aan mij is dat niet besteed.

Wat je af zou kunnen leren (en daarin ben je best redelijk mee bezig moet ik eerlijk bekennen) is gelijk beginnen te schelden. Zeker (juist) anoniem op internet. Je zet jezelf ermee voor schut en bereikt er alleen mee dat mensen je nog meer op kast gaan jagen.

Jij als echte fan zult toch goddomme kunnen begrijpen dat het zwaar *** is om in the heat of the moment zo'n irrelevante opmerking naar je kop te krijgen van iemand die hier alleen komt schreeuwen en provoceren als z'n club wint?

En waarom zet je jezelf voor schut als je boos bent? Ik was laaiend gisteravond. Als iemand me dan wil provoceren tot nog bozer worden is dat nou niet echt knap te noemen ofzo...

Inter gaat me gewoon aan het hart, en als mensen daar op een negatieve manier op inspringen en daar lol aan beleven moeten ze niet gaan zeiken als ik furieus reageer. Dan vraag je er toch om, helemaal als het blijkbaar een bekend fenomeen is?

En hou eens op met me als internethooli af te schilderen. Daar word ik zo doodmoe van. We communiceren hier nou eenmaal anoniem via internet. Basta. Elke keer als je daaraan refereert ben jij juist degene die agressief overkomt, als in: als je het in het echt tegen me zegt ros je kop er af.

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 14:33
En die speler die hem knock out "schouderduwde" kreeg niet eens een kaart zo te zien...
Volgens mij wel, hoor, die rode kaart trok de scheids meteen en hij haalde de desbetreffende speler meteen uit de clash... :wink:

wezz
20-09-2007, 15:15
Mourinho.:o

Wat een blunder van Chelsea, ok het is een vervelende man, maar wel een absolute topcoach die weet hoe je prijzen moet pakken.

Ben benieuwd naar de opvolger, moet wel een echte topper zijn want na Mourinho zijn de verwachtingen nogal hooggespannen. Hiddink zou daarom ook perfect zijn.



haha,

Kerlon, de man met de 'zeehonder dribbel' maakt zich niet populair bij tegenstanders;
http://www.youtube.com/watch?v=YBXv5FISzjg

:lol:

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 15:41
Mourinho.:o

Wat een blunder van Chelsea, ok het is een vervelende man, maar wel een absolute topcoach die weet hoe je prijzen moet pakken.

Ben benieuwd naar de opvolger, moet wel een echte topper zijn want na Mourinho zijn de verwachtingen nogal hooggespannen. Hiddink zou daarom ook perfect zijn.

Deschamps, Capello en Lippi zijn namen die ik voorbij heb zien komen op i'net. Hiddink lijkt me de beste optie voor Chelsea. Wordt het misschien nog een sympathiekere ploeg van ook. Met iets leuker voetbal.

Ik ben echt bang dat Mourinho naar Inter komt volgend jaar. Opzich is dat qua teamspirit een goed punt, en ik schat de kans op een prijs ook hoger in, maar ik wil liever niet dat de hele wereld Inter haat door die stumperd, zoals nu ook bij Chelsea het geval is.

Overigens pik ik her en der op Italiaanse sites signalen op dat men bij Inter absoluut niet van plan is om de eerste twee CL-wedstrijden van het jaar net zo te laten verlopen als vorig jaar (verlies tegen Sporting en Bayern). Iedereen is enorm gebrand om tegen PSV iets recht te zetten, dus ik denk dat de Eindhovenaren hun borst nat mogen maken. Sowieso schat ik Inter thuis dit seizoen veel hoger in dan uit. Het lijkt wel alsof ze het vertrouwen van vorig jaar helemaal kwijt zijn.

Overigens hoorde ik gister ook bij de samenvatting va Barça dat Ronaldinho werd uitgefloten :confused: Wat een lekker publiek is dat daar toch ook. Lijkt de Arena wel af en toe... Zo veranderlijk als het weer.


haha,

Kerlon, de man met de 'zeehonder dribbel' maakt zich niet populair bij tegenstanders;
http://www.youtube.com/watch?v=YBXv5FISzjg

Tsja, het is wreed maar je kunt zoiets toch een keer verwachten...

Ajax begint trouwens al om 18:30 uur! Voor degenen die er vanuit gaan dat het om half negen of kwart voor negen begint, niet dus!

YAH87
20-09-2007, 16:24
Goede overwinning van PSV gisteren, de punten dit seizoen zijn broodnodig! (y)
Vond het wel 'n grove charge can Da Costa na 10 minuten (plantte zijn schoen in een CSKA speler's gezicht in de lucht). :nono:

Mijn eerste reactie op het nieuws van Mourinho was; goede zaak, vond dat 'ie altijd meer uit de selectie kon halen op het gebied van attractief voetbal wat helaas niet vaak gebeurde.
Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat 'ie wel resultaten heeft geboekt onder zijn bewind. Dus ja...

Voor vanavond:
Zagreb - Ajax 1-1
Paços Ferreira - AZ 0-2
Getafe - Twente 1-2
Heerenveen - Helsingborgs IF 2-1
FC Groningen - Fiorentina 1-2

Vrij optimistich dus... :)
Hoop ook dat Bayern word uitgezonden. (Fingers crossed)

Lex v/d Moolen
20-09-2007, 16:57
Zagreb - Ajax 2-1 hopelijk niet, maar ja ik heb er weinig vertrouwen in. En dan thuis goedmaken.
Paços Ferreira - AZ 0-3
Getafe - Twente 2-0
Heerenveen - Helsingborgs IF 1-0
FC Groningen - Fiorentina 1-3


Mourinho ontslagen, was toch best wel verrast het te horen. Ik denk dat Hiddink wel eens een goede kans gaat maken, als hij zelf wil natuurlijk en Rusland mee wil werken.
Mourinho zie ik nog wel Scolari opvolgen bij Portugal, die zit daar ook onder vuur.

Burkie
20-09-2007, 17:01
Opstelling Ajax:

Ajax: Maarten Stekelenburg; George Ogararu, Jaap Stam, Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen; Gabri, Hedwiges Maduro, John Heitinga, Urby Emanuelson; Dennis Rommedahl, Klaas Jan Huntelaar.

Uhmmmmmmmmmmmmmmmmm... Suarez?!

Lex v/d Moolen
20-09-2007, 17:03
Rommedahl ipv Suarez? Vreemd.
Gelukkig zet hij Urby op het middenveld.

pokalapoketl
20-09-2007, 17:13
Op het middenveld? Met Henk zijn strategie staan volgens mij alleen Rommedahl en Huntelaar op het middenveld met niemand in de spits http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_2.gif.

Ik bereid me voor op een 'avondje Bremen'...

EmDee
20-09-2007, 17:18
Hoop ook dat Bayern word uitgezonden. (Fingers crossed)
18.40 uur op Pro Sieben ;)

Trouwens de pers/commentator en ook mensen op dit forum komen nu weer aanzetten dat Affelay blessure gevoelig is.
Maar een gebroken teen in een duel kan iedereen overkomen en dat voetbalt verrekte lastig.

wezz
20-09-2007, 17:20
Overigens hoorde ik gister ook bij de samenvatting va Barça dat Ronaldinho werd uitgefloten :confused: Wat een lekker publiek is dat daar toch ook. Lijkt de Arena wel af en toe... Zo veranderlijk als het weer.Huh? Uitgefloten? Hij kreeg juist een applaus bij zijn wissel.


Ajax: Maarten Stekelenburg; George Ogararu, Jaap Stam, Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen; Gabri, Hedwiges Maduro, John Heitinga, Urby Emanuelson; Dennis Rommedahl, Klaas Jan Huntelaar.Erg verdedigend, maar goed dat kon je verwachten. Suarez krijgt dan waarschijnlijk rust ofzo, ja of hij denkt meer te hebben aan Rommedahl's snelheid, dat kan natuurlijk ook. En dan met Emanuelson een beetje hangend aan de linkerkant, wat natuurlijk ook beter is voor iedereen.

Ben erg benieuwd naar Van der Wiel, tot nu toe heb ik alleen maar goede dingen van 'm gezien.

Hopen op een goed resultaat, een gelijk spel of een 2-1 (die goal van Ajax is wel van groot belang bij een nederlaag) is voor mij genoeg. Het liefst zie ik ze natuulijk winnen, en wie weet.. met Rommedahl op de counter is alles mogelijk!

Hugo R
20-09-2007, 17:57
Zagreb - Ajax 1-1
Paços Ferreira - AZ 0-3
Getafe - Twente 2-1
Heerenveen - Helsingborgs IF 1-1
FC Groningen - Fiorentina 1-3

Lex v/d Moolen
20-09-2007, 18:19
Nou met deze opstelling ga je echt dus geen goal maken. 0-0 zou een 'goed' resultaat zijn, maar ik zie toch liever dat ze een uitgoal maken.

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 18:23
Tja, inderdaad...

Van der Wiel doet het trouwens prima! Nu al stukken beter dan Colin... :p

wezz
20-09-2007, 18:32
Hmm nog steeds 0-0, verdedigend staat het wel aardig, aanvallend word er weinig gedaan maar goed, als ze wat beter gaan passen komen er altijd wel een paar kansjes, en dan maar hopen dat Huntelaar er 1 maakt.

Stekelenburg staat weer prima te keepen.(y)

Ajax!

Alexander D
20-09-2007, 18:51
0-1, goed voor Ajax !

Tom L.
20-09-2007, 18:52
0-1! :)

wezz
20-09-2007, 18:52
Rommedahl!!!!

rkrijger
20-09-2007, 18:55
Goed zo Ajax!!! Nu vasthouden!!!

Tom L.
20-09-2007, 19:23
Afgelopen. Slecht voetbal, maar goed belangrijke overwinning en weer wat punten voor het Nederlands voetbal. Hopelijk dat Ajax het thuis afmaakt.

pokalapoketl
20-09-2007, 19:24
Pfffff, opluchting!

Ik moet het wel nog zien over twee weken. Ik deel Danny zijn enthousiasme nog niet ;).

Lex v/d Moolen
20-09-2007, 19:26
Nou, had het niet verwacht :)
Die goal was een kadootje, maar who cares. Verdedigend niet veel weggeven, al vond ik Zagreb toch erg matig.

rkrijger
20-09-2007, 19:29
Mooi zo! Onverwacht! Weer wat UEFA puntjes. We hebben het nodig!
Mensen Ajacieden hier: van harte!!!

wezz
20-09-2007, 19:34
0-1 gebleven, lekker hoor!

Van der Wiel speelde weer goed zeg, wat een talent is dat toch ook. Lekker veel zelfvertrouwen met die rushes van 'm, ook nog een aardige passeerbeweging.8)

Stekelenburg was weer top, in de tweede helft ook een aantal reddingen, goed voor Ajax/het Nederlands eftal.(y)

Zo dit mag niet meer mis gaan! In de thuiswedstrijd ook lekker zakelijk spelen zou ik zeggen, iig. niet te aanvallend.

Ook goed voor het zelfvertrouwen, niet dat het nou zo geweldig was maar goed een overwinning is altijd lekker.

Zo en nu maar hopen dat die andere NL clubs het ook goed gaan doen vanavond.:smile:

Burkie
20-09-2007, 19:35
Het was niet om aan te zien, eigenlijk niks zelf gecreeerd maar toch gewonnen. Heeft een beetje weg van het PSV voetbal Europees...

Maar goed, in uitwedstrijden vind ik het idee nog niet zo slecht, zolang er maar gewonnen wordt.

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 19:35
Nou, het was niet om aan te zien maar het resultaat is goed, er is wat vertrouwen gewonnen en er is weer een mandje punten binnengebracht voor Nederland. Nu thuis afmaken.

Opzich is 4-4-2 prima, alleen niet op deze manier natuurlijk, Henk :( Waarom moet het altijd het ene of het andere extreem zijn? Heel aanvallend of heel verdedigend... Van Der Wiel was goed, Stekelenburg prima zoals de laatste tijd eigenlijk, Maduro vond ik best aardig. Urby is nog heel onzeker, kan amper een normale pass geven. Maar a.u.b. VAN DER WIEL en NOOIT meer Colin (y)

Vond Dinamo ook maar tegenvallen, alhoewel Modric wel een leuke voetballer is. Ze hadden wel een paar smaakvolle spandoeken die 'Bad Blue Boys' :|


En nu hopen dat AZ, Heerenveen, Twente en Groningen volgen!

Lex v/d Moolen
20-09-2007, 19:38
Wordt Groningen - Fiorentina nog ergens uitgezonden?

pokalapoketl
20-09-2007, 19:39
FTSpartak Moscow [5 - 0] Hacken
6'[1 - 0]R. Pavlyuchenko http://www1.livescore.com/img/goal.gif
13'[2 - 0]R. Pavlyuchenko http://www1.livescore.com/img/goal.gif
19'[3 - 0]R. Pavlyuchenko http://www1.livescore.com/img/goal.gif
56'[4 - 0]S. Wellinton http://www1.livescore.com/img/goal.gif
57'[5 - 0]Y. Titov http://www1.livescore.com/img/goal.gifGoed bezig :-P

Bayern maar 1-0?

Ludo Keeris
20-09-2007, 19:41
Het was niet om aan te zien, eigenlijk niks zelf gecreeerd maar toch gewonnen. Heeft een beetje weg van het PSV voetbal Europees...


Originele opmerking :roll:

Verrassend en uitstekend resultaat van Ajax. Had het eerlijk gezegd niet verwacht. Maar zoals hierboven al is gemeld, het spel was slecht, maar het resultaat geldt.

Als de andere NL ploegen nu ook goede resultaten kunnen halen vanavond zo mooi zijn.

Burkie
20-09-2007, 19:53
Ik probeerde niet eens origineel te zijn, kan je nagaan. Gewoon een constatering, meer niet. ;)

Anyway, hopen inderdaad dat de andere ploegen ook (terecht of niet) hun puntjes meepakken.

Burkie
20-09-2007, 19:59
Wat is Galatasaray aan het doen?? 3-1 achter in de rust tegen Sion (?!)

Burkie
20-09-2007, 20:02
Groningen 1-0 :D

mercapto
20-09-2007, 20:03
Yay, en Yay!

pokalapoketl
20-09-2007, 20:04
(y)1-0 Heerenveen en dik terecht ook (y)

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 20:09
Wordt Groningen - Fiorentina nog ergens uitgezonden?

Niet hier. Misschien heb je Italiaanse pornokanalen, daar wordt de wedstrijd wel uitgezonden namelijk (y)

Tot op heden gaat het dus prima. Groningen en Heerenveen, houden zo. Twente en AZ eventjes winnen (y)

mercapto
20-09-2007, 20:13
En nog eens Yay! :)

pokalapoketl
20-09-2007, 20:14
2-0 Heerenveen :D

*edit*
Prachtig 3-0 :D

Leuk ook voor Sibon :)

mercapto
20-09-2007, 20:18
3-0 :)
Gaat goed :)

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 20:18
Hoppaaaa. Netjes hoor (y)

Die Sibon blijft toch een lekkere spits voor een subtopper. Goed aanspeelpunt en een koele kikker.

3-0

Headhunter
20-09-2007, 20:20
2-0 Heerenveen :D

En 3-0. Leuke wedstrijd om naar te kijken - Heerenveen kan er vrolijk op los voetballen. :)

Leuke leuzen over Alves (die lekker nors op de tribune zit verscholen)... Lijkt me toch dat er voor die kerel geen toekomst meer is in Heerenveen. Jammer, hadden ze hem dan in de zomer maar al verkocht voor een dik pak Euro's.

mercapto
20-09-2007, 20:20
Alves de "volle laag" en de oude Sibon maar scoren :)

Lex v/d Moolen
20-09-2007, 20:38
En 3-0. Leuke wedstrijd om naar te kijken - Heerenveen kan er vrolijk op los voetballen. :)

Leuke leuzen over Alves (die lekker nors op de tribune zit verscholen)... Lijkt me toch dat er voor die kerel geen toekomst meer is in Heerenveen.Nee, hij neemt niet eens de moeite om voor zn ploeggenoten te applaudiseren na een goal. Dat zegt al genoeg.

Leuk voetbal van Heerenveen, lekker aanvallend. Dat is wel een verademing na Zagreb-Ajax

Erwin vd H
20-09-2007, 20:38
Niet hier. Misschien heb je Italiaanse pornokanalen, daar wordt de wedstrijd wel uitgezonden namelijk (y)Ook op TV Noord te zien, en op TV Oost is Getafe-Twente.

Lex v/d Moolen
20-09-2007, 20:41
Bedankt Erwin, die kanalen heb ik ook nog ergens in mijn pakket zitten (y)

Erwin vd H
20-09-2007, 20:43
Bedankt Erwin, die kanalen heb ik ook nog ergens in mijn pakket zitten (y)Het is bij mij ook voor het eerst dat ik er (even) op heb gekeken.:)

Burkie
20-09-2007, 20:52
Ik denk niet dat er ook maar 1 iemand was die had verwacht dat het zo goed zou gaan met de Nederlandse clubs vanavond. Nog geen goal geincasseerd :D

Erwin vd H
20-09-2007, 20:54
Ik denk niet dat er ook maar 1 iemand was die had verwacht dat het zo goed zou gaan met de Nederlandse clubs vanavond. Nog geen goal geincasseerd :DHad nou je mond gehouden, Fiorentina maakt 1-1:(

Quido
20-09-2007, 20:54
Eén minuut later wel ;)

Burkie
20-09-2007, 20:57
Ik had ook niks moeten zeggen.. twee goals gevallen..

Sorry :O

Burkie
20-09-2007, 20:59
Larsson? Henke?

Burkie
20-09-2007, 21:02
Volgens mij heb ik de poorten tot de tegengoals geopend.. :(

Quido
20-09-2007, 21:02
Leuke wedstrijd, Heerenveen!

pokalapoketl
20-09-2007, 21:03
Kijk je even niet en het staat zomaar 3-2 waarna vervolgens de 4-2 valt :D.

Tom L.
20-09-2007, 21:04
5-2

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 21:04
Lekker hoor, 5-2, schakel net in, was mooi op tijd voor de goal van Bradley... :D

Ajax speelde niet goed, maar gaf weinig weg en wint gewoon in Kroatië met 0-1, beter kan bijna niet. Goed op resultaat gespeeld! (y)

Owjah...en Henk, Van der Wiel is zijn naam! Gregory van der Wiel. 't Is gebeurd met Colin! :?

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 21:06
Volgens mij heb ik de poorten tot de tegengoals geopend.. :(
Volgende keer je klep houden, ja... :lol: :p

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 21:15
5-3, rare wedstrijd hoor... :?

Wie is die Roorda? Eigen jeugd? Wel een aardig spelertje, speelt lekker onbevangen in de tijd dat ik ingeschakeld heb.

Coen P.
20-09-2007, 21:19
zo, die mag in de 'elleboog van de week' rubriek! wel een apart scoreverloop

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 21:25
En wat een ***, die scheids! :mad:

Eerst een penalty toekennen, wat er helemaal niet eentje is en dan vervolgens die Owomedinges er niet uitsturen voor een driedubbele elleboogstoot! Nee, want het was een 'opstootje', rot toch op man! :mad:

Coen P.
20-09-2007, 21:34
zag de aanleiding van de pingel niet helemaal, maar wat ik in de nasleep zag was dat Bradley wel degelijk die lichtelijk gezette schoffelaar op het middenveld van de grond veegde...

al zat de scheids wel mis met het elleboogwerk van die donkere spits! Hij wilde ff testen hoe vaak hij ermee weg zou komen en bij 3 vond hij het mooi geweest ;). Wel goed dat Verbeek daarna ff Prager tot de orde riep aan de zijlijn om geen gekke dingen terug te doen!

Coen P.
20-09-2007, 21:35
bij AZ speelt Pelle trouwens toch niet, ben benieuwd wanneer de duurste Alkmaarder allertijden zijn geld gaat goed maken...

mercapto
20-09-2007, 21:39
Prachtig die Larsson :)

5 - 3, lastig over 2 weken :(

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 21:39
bij AZ speelt Pelle trouwens toch niet, ben benieuwd wanneer de duurste Alkmaarder allertijden zijn geld gaat goed maken...

Ja, tot nu toe lijkt het een beetje op weggegooid geld... :|

wezz
20-09-2007, 21:41
Heb de wedstrijd niet gezien, maar 5-3! Wat een wedstrijd moet dat geweest zijn.

Leuk ook dat interview met Larsson, ook 2 keer gescoord zie ik, wat een geweldenaar blijft dat toch ook. (y)

Omotoyossi, dat was dat grote talent op het jeugd WK in 2005. Daarna niets meer van vernomen, maar wel een goal+assist zie ik.

Groningen-Fiorentina 1-1, ook erg knap hoor..

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 21:43
Prachtig die Larsson :)

Inderdaad, blijft een mooie figuur. Spreekt ook nog perfect Nederlands. Dat kunnen niet veel hem nazeggen (y)

Was een erg leuke wedstrijd. Nederland heeft het aardig gedaan in de vorm van Ajax, Heerenveen en Groningen en Twente houdt het ook nog steeds vol in Madrid (y) 0-0 met nog een minuut of 5 te gaan. Wel rood voor Braafheid dacht ik.


Nu AZ even winnen en we kunnen punten rapen in de groepsfase!

Lex v/d Moolen
20-09-2007, 21:46
Leuke open wedstrijd in Heerenveen. Toch zullen ze balen van die tegengoals.
Stukje Groningen-Fiorentina gezien, jammer van die tegengoal, maar dat zat er wel aan te komen.
Twente houdt goed stand in Getafe. Apart stadion trouwens daar.

edit: damn toch nog 1-0 :(

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 21:47
Wat opvallende uitslagen:

Aris Saloniki - Real Zaragoza 1-0
FC Groningen - Fiorentina 1-1, da's gewoon knap! (y)
Larissa - Blackburn Rovers 2-0

Bayern wint maar nipt in eigen huis van Belenenses (1-0) en Dinamo Boekarest gaat in eigen huis onderuit (goed voor het Nederlandse voetbal...).Jol's Tottenham en Advocaat's Zenith winnen met ruime cijfers (6-1 en 3-0). Het valt me verder op dat de Griekse clubs het erg goed hebben gedaan.

Quido
20-09-2007, 21:51
Jammer van Twente, anders was het een zeer geslaagde week geweest (ervan uitgaande dat AZ wint, al lijkt dat niet zo vanzelfsprekend).

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 21:52
edit: damn toch nog 1-0 :(

*** :o

Hugo R
20-09-2007, 22:15
Goede resultaten tot nu van de NL clubs, op uitzondering van Twente dan. Had ik zeker niet verwacht. Nou hopen dat AZ nog even wat beter gaat spelen en een goed resultaat gaat halen.

Marcel v/d H.
20-09-2007, 22:18
Heb de hele wedstrijd van Groningen gekeken. Vooral de eerste helft was erg sterk, maar de tegengoal zat er wel aan te komen. Na de 1-1 had Groningen trouwens ook nog wel enkele kansen op de 2-1. Jammer eigenlijk van het gelijke spel want nu gaat het over twee weken wel erg moeilijk worden.

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 22:20
Ik weet niet waar AZ mee bezig is, maar het is in ieder geval niet met voetballen... :?

Hugo R
20-09-2007, 22:20
Van teletekst:

Voor het eerst heeft een schwalbe tot een schorsing geleid. De UEFA besloot op basis van tv-beelden om de Litouwse international Saulius Mikoliunas voor twee wedstrijden uit te sluiten.

In het EK-kwalificatieduel Schotland-Litouwen (3-1) kregen de bezoekers een strafschop, nadat Mikoliunas zich zonder reden had laten vallen. De strafschop
werd overigens gemist.

Pascal Barroso
20-09-2007, 22:20
Prima avond zo met goede resultaten over het algemeen (y) Leuk interview met Larsson, de man praat bijna beter Nederlands als ik, en hij is al bijna 12 jaar weg :lol:

AZ word ik niet vrolijk van :-? De technische leiding mag zich tot nu toe wel eens achter de oren krabben wat betreft het aan- en verkoopbeleid van de aanvallers.

Lex v/d Moolen
20-09-2007, 22:28
Van teletekst:

Voor het eerst heeft een schwalbe tot een schorsing geleid. De UEFA besloot op basis van tv-beelden om de Litouwse international Saulius Mikoliunas voor twee wedstrijden uit te sluiten.

In het EK-kwalificatieduel Schotland-Litouwen (3-1) kregen de bezoekers een strafschop, nadat Mikoliunas zich zonder reden had laten vallen. De strafschop
werd overigens gemist.

Goeie zaak (y) Hoop dat ze dat vaker gaan doen.

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 22:36
Leuk interview met Larsson, de man praat bijna beter Nederlands als ik, en hij is al bijna 12 jaar weg :lol:
Dan ik... (6)

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 22:39
AZ is inderdaad niet best. Ze missen toch echt Koevermans en Arveladze imo...

Misschien dat El Hamdaoui wat potten kan breken. Goeie voetballer.

Pascal Barroso
20-09-2007, 22:40
Dan ik... (6)

En Dennis bewijst m'n punt :oops:;)

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 22:48
Habbaaaaa!!

Punten!! (y)

Dennis Oosterhuis
20-09-2007, 22:49
0-1 Pocognoli! Een HELE mooie kopgoal! (y)

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 22:53
Sportief ploegje, die Portugezen (y) :lol: :wink:

Hugo R
20-09-2007, 22:55
Wel een zwakke vertoning van AZ zeg, gelukkig dat ze wel nog kunnen winnen van die irritante duikelaars.

Lex v/d Moolen
20-09-2007, 22:55
Die zat er goed in. Slechte wedstrijd, maar goed resultaat weer.
Vervelende ploeg dat Pacos Ferreira waar ik overigens nog nooit van gehoord had.

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 23:04
Opvallend: De Engelse ploegen doen het niet goed. Alleen Tottenham overtuigend.

Tottenham - Anorthosis 6-1
Larissa - Blackburn 2-0
Everton - Metalist Kharkiv 1-1
Rabotnicki - Bolton Wanderers 1-1

Dat zijn toch geen topploegen.

De Italiaanse ploegen ook verre van denderend:

Mlada Boleslav - Palermo 0-1
Empoli - Zurich 2-1
Sampdoria - Aalborg 2-2
Groningen - Fiorentina 1-1

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 23:18
Ben ik de enige bij wie de boven- en onderkant van het beeld omdraaide bij die goal van Fiorentina? :x

Wat een gekloot zeg...

wezz
20-09-2007, 23:35
Nope, hier ook.:|

AZ kwam trouwens nog goed weg met die 0-1, een nederlaag was volgens mij logischer geweest. Die Ari en Pellè stellen tot nu toe bijzonder teleur, maar goed dat is weer goed nieuws voor ons aller Ajax.:smile: Hoop ook dat Dembele geblesseerd is komende Zondag, maakt het Stam toch altijd behoorlijk lastig.

Oh, en het gerucht gaat dat Mourinho is benaderd door Laporta(Barca)...:-|

*NERAZZURRI*
20-09-2007, 23:41
Als Mourinho maar lekker wegblijft bij Inter kan het mij weinig rotten als ik eerlijk ben (y)

Maar het hardnekkigste gerucht nu is dat ie de opvolger wordt van Scolari bij Portugal. Scolari is vier wedstrijden geschorst en wordt dus misschien ontslagen.

Ik denk dat veel Nederlanders dat een passend plaatje vinden: Mourinho bondscoach van Portugal :-P

rkrijger
21-09-2007, 07:21
Maar het hardnekkigste gerucht nu is dat ie de opvolger wordt van Scolari bij Portugal. Scolari is vier wedstrijden geschorst en wordt dus misschien ontslagen.

Ik denk dat veel Nederlanders dat een passend plaatje vinden: Mourinho bondscoach van Portugal :-P

Scolari past, vind ik, ook goed bij Portugal. Allebei kort lontje.
Verder ben ik het wel met je eens dat Mourinho ook past als bondscoach.
Maar goed...
Wij zijn het vaker eens met elkaar. Toch? ;-)

rkrijger
21-09-2007, 07:21
Duitse ploegen ook slecht gepresteerd!

rkrijger
21-09-2007, 07:25
Stand UEFA-cup puntjes op dit moment:

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2008.html

De 8e plek is de plek waar we moeten blijven staan. De 9e plek betekent verlies van 2 (!) UEFA cup plekken en volgens mij moeten dan ook beide NLse ploegen voorronde CL spelen. En uit ervaring weten we dat dat niet meevalt.

Portugal en Duitsland hebben wat ingeleverd deze week. Russen doen het ongeveer net zo als Nederland.

FrankvdM
21-09-2007, 10:02
Wel een zwakke vertoning van AZ zeg, gelukkig dat ze wel nog kunnen winnen van die irritante duikelaars.

Wat een raar voetbal was dat gisteravond zeg bij az en die portugezen. Leek net een shuttle-run test die 2e helft die ik gezien heb. Beide partijen als een gek van helft naar helft aan het rennen.

Ajax was gisteren ook matig, maar wel volwassen genoeg om niet veel kansen weg te geven. Zo moet je wel spelen als het aanvallend even niet loopt. Nou hopelijk thuis wel een keer afmaken! Jammer dat die kopbal van KJH net naast ging na die mooie pass van Suarez, dan had je bijna niet fout kunnen gaan.

Vind dat Twente en Groningen 't ook tegen verwachting in goed gedaan hebben. Al wordt het voor Groningen wel heel erg moeilijk om door te gaan denk ik.

*NERAZZURRI*
21-09-2007, 10:48
Stand UEFA-cup puntjes op dit moment:

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2008.html

De 8e plek is de plek waar we moeten blijven staan. De 9e plek betekent verlies van 2 (!) UEFA cup plekken en volgens mij moeten dan ook beide NLse ploegen voorronde CL spelen.

En op welke plek moeten we terecht komen voor die derde CL-plek? 6e?

Wat doet Roemenië in godsnaam op plek 5 trouwens? :o

rkrijger
21-09-2007, 11:06
En op welke plek moeten we terecht komen voor die derde CL-plek? 6e?
Wat doet Roemenië in godsnaam op plek 5 trouwens? :o

Roemenie stond 1 of 2 seizoenen geleden met 2 ploegen in de halve finale van de UEFA cup (als ik me niet vergis).
In totaal deden dat seizoen 3 ploegen mee uit Roemenie.
Die hebben dus een giga-score gehaald en daar profiteren ze nu van.

Nu zie je dus dat er al 2 ploegen uit Roemenie zijn uitgeschakeld, dus die zakken wel wat terug met de tijd.

*NERAZZURRI*
21-09-2007, 11:18
Dus als Andorra met één ploeg de UEFA-cup zou winnen? Dan zouden ze ineens ergens boven ons staan? Het gaat blijkbaar om het gemiddelde?

Toch een beetje vreemd hoor.

Alexander D
21-09-2007, 11:20
Dus als Andorra met één ploeg de UEFA-cup zou winnen? Dan zouden ze ineens ergens boven ons staan? Het gaat blijkbaar om het gemiddelde?

Toch een beetje vreemd hoor.

Had je gedacht dat de Uefa met een logische lijst zou komen?

rkrijger
21-09-2007, 11:38
Dus als Andorra met één ploeg de UEFA-cup zou winnen? Dan zouden ze ineens ergens boven ons staan? Het gaat blijkbaar om het gemiddelde?

Klopt! Dan hebben ze voor dat seizoen het beste gemiddelde.
Echter, voor de UEFA ranglijst worden de laatste vijf seizoenen gebruikt.
Dit middelt de fluctuatie enigszins uit.

Alexander D
21-09-2007, 11:39
Klopt! Dan hebben ze voor dat seizoen het beste gemiddelde.
Echter, voor de UEFA ranglijst worden de laatste vijf seizoenen gebruikt.
Dit middelt de fluctuatie enigszins uit.

Kijkende naar de teamranking: Heeft Newcastle het de laatste jaren dan zo goed gedaan? :confused:

rkrijger
21-09-2007, 11:40
Dit is dat goeie seizoen van Roemenie.

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/ccoef2006.html

Ze hebben toen, gemiddeld gezien, het best gepresteerd in Europa!

rkrijger
21-09-2007, 11:43
Kijkende naar de teamranking: Heeft Newcastle het de laatste jaren dan zo goed gedaan? :confused:

Of neem Real Madrid. Die hebben de laatste vijf jaren 0x in de halve finale gestaan en op zich zelfs slechter gepresteerd dan bijv. PSV. Toch zat Real in pot 1 en PSV in pot 2.

En *dat* heeft dan weer te maken met een landencoefficient die meedoet.
En dat is het gemiddelde van alle ploegen in 1 land.
PSV scoort goed, maar de overige NLse teams scoren vrij beroerd.

Zo heeft PSV dit seizoen (met 1 CL overwinning) 5.660 punten behaald en Real Madrid met ook 1 CL overwinning reeds 6.2375 punten.

En dat zie je hier:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/tcoef2008.html

Best leuke materie die coefficientenlijst. Maar je ziet toch dat de grote kunstmatig groot gehouden worden en de kleintjes klein...

FrankvdM
21-09-2007, 11:52
Kijkende naar de teamranking: Heeft Newcastle het de laatste jaren dan zo goed gedaan? :confused:

Chelsea op plek 2 is toch ook niet helemaal logisch?:confused:

Coen P.
21-09-2007, 11:59
hehe, leuke fotosoep voor VI;

http://www.vi.nl/upload/afd34748-7020-42f8-beeb-322cbffcf4b5_DirkClaessens_Oss.JPG

Marcel v/d H.
21-09-2007, 12:02
:)

Hugo R
21-09-2007, 12:44
Maar vanaf plek 9 raken we dus Uefa Cup-plaatsen kwijt? En vanaf welke plek winnen we Uefa Cup/CL-plaatsen?

rkrijger
21-09-2007, 13:07
Eens even zoeken...

rkrijger
21-09-2007, 13:10
1 t/m 3 levert 4 CL plekken
4 t/m 6 levert 3 CL plekken
7 t/m 15 levert 2 CL plekken
16 t/m 22 levert 1 CL plek

Tot uw dienst!

rkrijger
21-09-2007, 13:11
UEFA plekken kan ik zo 1-2-3 niet vinden...

Hugo R
21-09-2007, 13:22
1 t/m 3 levert 4 CL plekken
4 t/m 6 levert 3 CL plekken
7 t/m 15 levert 2 CL plekken
16 t/m 22 levert 1 CL plek

Tot uw dienst!
Dat wordt lastig dus voor meer plekken. Neem aan dat er tussen plek 7 en 15 nog wel verschil is m.b.t. al dan niet spelen van voorrondes?

rkrijger
21-09-2007, 14:05
Klopt.

YAH87
21-09-2007, 16:43
Hoop ook dat Bayern word uitgezonden. (Fingers crossed)
18.40 uur op Pro Sieben :wink:


Die kan ik dus niet ontvangen. :-P:(
Moest het doen met Nürnberg, ondanks Harry in de spits toch maar weggezappt.

Vind het toch goede uitgangsposities voor de NL’se ploegen;
Twente weliswaar minimaal verloren maar ik acht ze in staat om het te repareren.

Ook voor Groningen is dit misschien het beste resultaat die ze konden krijgen;
Als ze hadden gewonnen dan zal Fiorentina zeker komen in de return maar nu kunnen ze beetje sneaky gaan counteren als ze overeind blijven. Kan me nog Milan – Roda herinneren van paar jaar geleden toen Roda daar haast per ongeluk won met 0-1 en met penalty’s eruit vloog. Het zou natuurlijk een stunt zijn als ze het zouden flikken. :-P

Daan de G.
21-09-2007, 16:48
Ik zie alleen moeilijkheden voor Heerenveen, die verdediging oogde niet al te strak en Helsingborg heeft een van de beste spitsen ter wereld.. Word volgens mij een hele mooie voetbal avond daar!

Ajax heeft een mooi resultaat geboekt, niet goed gespeeld maar als andere clubs ermee wegkomen dan mag ajax dat van mij ook :smile:

YAH87
21-09-2007, 17:16
Het programma voor komend weekend met een leuke zondag in het verschiet:

Vrijdag 21 september
VVV-Venlo – NAC Breda
Zaterdag 22 september
Willem II – Roda JC
Sparta Rotterdam – Heracles Almelo
Vitesse – De Graafschap
Zondag 23 september
AZ – Ajax (1-1)
Excelsior – FC Groningen
FC Twente – NEC (3-0)
PSV – Feyenoord (2-2)
SC Heerenveen – FC Utrecht (3-2)

Tussen haakjes mijn voorspelling. :-P

Lex v/d Moolen
21-09-2007, 17:51
AZ-Ajax 2-2
PSV-Feyenoord 0-0

jasmin1
21-09-2007, 17:56
Az-Ajax 3-0
Psv-Fey 4-0

Tom L.
21-09-2007, 18:18
Az-Ajax 3-0
Psv-Fey 4-0

Jij bent zeker de leukste thuis? :lol:

Pascal Barroso
21-09-2007, 18:53
AZ-Ajax 2-2
PSV-Feyenoord 0-0

Mooi Lex, als het gelijk moet worden in Eindhoven, dan maar met 0-0. Gomes en profcoach he :-P

Lex v/d Moolen
21-09-2007, 19:06
Mooi Lex, als het gelijk moet worden in Eindhoven, dan maar met 0-0. Gomes en profcoach he :-PVoor mij met Zonneveld en De Cler zou dat het beste uitkomen idd:-P .

EmDee
21-09-2007, 19:11
Ik heb juist Gomes uit mn profcoach team verwijderd deze week.
Zie ze tegen dit Feyenoord echt niet de nul houden.
en als ze zo voetballen als tegen CSKA, dan mag Gomes nog wel een paar keer vissen.

Marcel v/d H.
21-09-2007, 19:25
Az-Ajax 2-1
Psv-Fey 1-3

FrankvdM
21-09-2007, 20:35
Seedorf hoopt dat Van Basten speelstijl wijzigt (http://www.vi.nl/NieuwsItem/SeedorfHooptDatVanBastenSpeelstijlWijzigt.htm)


Net als de rest van Nederland...

Tom L.
21-09-2007, 21:47
Ado verliest thuis weer :).

*NERAZZURRI*
22-09-2007, 02:49
Ik doe eens gek en probeer positief te zijn :-P

AZ - Ajax 0-1
PSV - Feyenoord 3-1
Liverpool - Birmingham 3-0
Livorno - Inter 0-2

Mourinho 'hint' trouwens naar een overgang richting Italië. Inter zou dan de meest logische club zijn volgens diverse media.

*Zucht*

Hugo R
22-09-2007, 10:10
AZ-Ajax 1-2
PSV-Feyenoord 0-1

*NERAZZURRI*
22-09-2007, 11:19
Zou het kampioenschap weer eens ouderwets tussen Ajax en Feyenoord gaan? :smile:

Waarna Ajax wint natuurlijk :-P

'Alcohol was mijn grootste vriend'

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 21 september om 20:03
In een openhartig interview aan SkyItalia heeft Adriano Leite Ribero, kortweg Adriano, tekst en uitleg gegeven over zijn drankprobleem in het afgelopen anderhalf jaar. De aanvaller van Internazionale verloor door de persoonlijke crisis zijn basisplaats en is zelfs niet ingeschreven voor de groepsfase van de Champions League. '); http://m.uk.2mdn.net/viewad/817-grey.gif (http://ad.uk.doubleclick.net/click;h=v8/35d5/0/0/%2a/k;44306;0-0;0;13126996;4252-336/280;0/0/0;;~sscs=%3f)http://ad.uk.doubleclick.net/ad/dqa.voetbalzone.nl/ros_336x280;tile=3;sz=336x280;ord=123456789? (http://ad.uk.doubleclick.net/jump/dqa.voetbalzone.nl/ros_336x280;tile=3;sz=336x280;ord=123456789?) “Ik kon vorig seizoen maar niet in slaap komen”, vertelde de Braziliaan, veelal bekend om de kanonskogels met zijn linkervoet. “Telkens dacht ik aan mijn matige prestaties, mijn problemen. Om in slaap te komen moest ik mij tot de alcohol wenden, mijn grootste vriend. Dat is nu verleden tijd. Ik wil die periode definitief achter mij laten.”

http://81.173.100.43/images/uplimages/pu_adriano5_biglang.jpg “Ik heb anderhalf jaar van mijn leven verloren, maar dit kan elk willekeurig persoon overkomen. Dit moet mij helpen om zo snel mogelijk weer mijn rentree te kunnen maken. Ik had zoveel dingen aan mijn hoofd, dat ik gedeprimeerd raakte. Als ik ging trainen, dan dacht ik alleen aan mijn problemen. Het is dan logisch dat dit invloed heeft op je prestaties op het veld.”

“Ik had eigenlijk op het veld mijn problemen naar de achtergrond moeten drukken, maar dat lukte helaas niet. Mijn moeder vertelde mij dat ze gelukkiger was toen we geen geld hadden. Geld helpt heel veel, maar geluk kun je niet kopen. Als je slecht in je vel zit, dan is geld geen toegevoegde waarde.”

“Beetje bij beetje ben ik weer de persoon wie ik ooit was. Mijn moeder en mijn zoon wonen nu in Milaan. Volgens mijn moeder ben ik altijd té goedgelovig geweest. Veel mensen wilden daar van profiteren. Dat is nu allemaal verleden tijd. Het heden is wat telt.”

Twee maanden geleden maakte Adriano in La Gazzetta dello Sport al bekend dat hij zijn uitvlucht zocht in uitgaan en alcohol. Ook het overlijden van zijn vader had grote invloed op zijn prestaties. “Ik mis mijn vader heel erg. Hij overleed drie jaar terug, maar het was alsof ik dat pas veel later besefte. Op een of andere manier had ik het gevoel dat hij er nog was. Totdat ik voor een vakantie terugkeerde naar Brazilië. Toen was hij er opeens niet meer.”

Nadat zijn vriendin Daniela hun relatie verbrak, is Adriano echter tot inkeer gekomen. Afgelopen zondag tegen Catania speelde de 35-voudig international pas zijn eerste competitiewedstrijd, maar de woorden van coach Roberto Mancini waren lovend. “Hij is met enorme sprongen vooruit gegaan. Hij is de goede weg ingeslagen. Het was een moeilijke beslissing om hem niet in te schrijven voor de CL, maar hij komt er wel.”

Lex v/d Moolen
22-09-2007, 11:39
Mourinho 'hint' trouwens naar een overgang richting Italië. Inter zou dan de meest logische club zijn volgens diverse media.

*Zucht*Zit Manchini dan zo op de wip?

Denk dat Mourinho het nog best goed zal doen met de spelers die Inter heeft. Kwal van een vent, dat wel, maar buiten dat een goede trainer.

Alexander D
22-09-2007, 18:58
Gezien de prestaties van Van der Vaart in dit seizoen kun je HSV geen ongelijk geven dat ze hem wilde behouden.

Als hij zo doorgaat moeten clubs ongeveer het dubbele gaan betalen na dit seizoen!

Pascal Barroso
22-09-2007, 19:03
Zo ik maak me op voor m'n eerste avond met live tele2 voetbal :-P De toppers vandaag: Vitesse - De Graafschap en Willem 2 - Roda.

rkrijger
22-09-2007, 19:54
Vooruit:

AZ-Ajax 1-2
PSV-Feyenoord 0-0

Lex v/d Moolen
22-09-2007, 20:51
Graafschap scoort 2x bij Vitesse. Slechte zaak voor mn profcoach :(
Doen het na die 1-8 toch zeer behoorlijk als promovendus.

pokalapoketl
22-09-2007, 20:52
Nu zelfs 0-2 voor De Graafschap. Ik had beter verwacht van Sprockel :p.

Pascal Barroso
22-09-2007, 20:56
Dik verdiend voor De Graafschap. Wat Vitesse aan het doen was leek nieteens op voetbal.

wezz
22-09-2007, 21:05
De Graafschap :o
En dat terwijl Vitesse zo goed bezig was..

Zo en nu Barca-Sevilla.8)

Hugo R
22-09-2007, 21:14
Verrassende nederlaag inderdaad, waren nog wel zo sterk begonnen dit seizoen.

Marcel v/d H.
22-09-2007, 21:35
Weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar moest hier erg om lachen (vooral de herhaling is mooi): http://www.youtube.com/watch?v=-gUgPkJ76x8&eurl=http%3A%2F%2Fvoetbaltube%2Efreehostia%2Ecom%2 Fwordpress%2F

wezz
22-09-2007, 22:39
Barca-Sevilla 1-0!!!8)
Weer Messi uiteraard..

En Henry weer op de paal, dat is volgens mij al de 5de keer...

EDIT: 2-0!! En weer Messi(penalty)

Lex v/d Moolen
22-09-2007, 22:58
Povere topper, maar Barca wel de verdiende winnaar. Sevilla kwam duidelijk voor een punt.

*NERAZZURRI*
23-09-2007, 02:28
Zit Manchini dan zo op de wip?

Denk dat Mourinho het nog best goed zal doen met de spelers die Inter heeft. Kwal van een vent, dat wel, maar buiten dat een goede trainer.

Nou, Mourinho is een goede man voor de teamspirit, maar bij Inter is de hiërarchie al min of meer ingericht. Ik denk dat het eerder gaat botsen met figuren als Materazzi, Ibrahimovic en Vieira. Momenteel gaat het wel prima. Mancini heeft het redelijk in de hand en probeert leuk voetbal te spelen (zeker vergeleken met Mourinho).

Maarja, Moratti ruilt Mancini zo in voor Mourinho als ie de kans krijgt (schat ik in).


Barça - Sevilla was een draak van een wedstrijd. Wat is Henry toch een schromelijk overschatte voetballer. En dan die misplaatste arrogantie. Blegh....

Wel een terechte overwinning dankzij Messi.

wezz
23-09-2007, 05:09
Henry overschat? :roll::lol:

Ben trouwens wel erg blij met aanwinsten Touré, Abidal en Milito, echt spelers die Barca nodig had. Vooral Abidal is goed bezig, maar ook Touré heeft gisteren veel ballen veroverd op het middenveld. Het is alleen jammer dat de aanval niet echt liep....

Zo en nu maar hopen dat Ajax vandaag ook weet te winnen van AZ, dat ik heel zwak vond spelen tegen dat Pacos clubje. PSV-Feyenoord gaat denk ik naar Feyenoord, al hoop ik natuurlijk op een gelijkspelletje.

Hugo R
23-09-2007, 09:39
Ik vind Henry eigenlijk ook minder dan dat veel mensen in hem zien. Natuurlijk is het een hele goede voetballer, maar zo goed als hij was en veel mensen hem vinden is hij IMO niet (meer).

chimera01
23-09-2007, 12:12
Zeg waar kan je zoals voorheen bij topscore op de VI site de standen van de eredivisie volgen??

Sinds topscore verdwenen is weet ik het ook niet meer.

Pascal Barroso
23-09-2007, 12:15
0-1 Huntelaar, vrije trap, laag en strak. Maar Waterman gaat niet vrij uit.

mercapto
23-09-2007, 12:19
Hmm, das niet zo mooi :P

Daan de G.
23-09-2007, 12:20
Geweldig! Ik denk dat Klaas toch dit jaar weer topscoorder wordt.. het gaat lekker met hem :)

Tom L.
23-09-2007, 12:24
0-2 Suarez!

Pascal Barroso
23-09-2007, 12:24
0-2 Suarez

1-2 De Zeeuw in blessuretijd.

mercapto
23-09-2007, 12:27
Kijk, das dan wel weer mooi :D

die edit niet, maar ach.

*NERAZZURRI*
23-09-2007, 12:29
Godverdomme, Urby! Wat heeft die vent? Trap die bal toch eens gewoon weg man.

dvdt11
23-09-2007, 12:29
1-2 reteketet

Pascal Barroso
23-09-2007, 12:33
Beide ploegen behoorlijk in evenwicht. 2 kansjes voor AZ die gaan er niet in (+ nog een bal van de lijn) Ajax krijgt 2 kansen en die gaan erin.

Niks aan de hand maar AZ zet aan, Augustien komt door (maakt daar een hele lichte overtreding op Emanuelson, die zich wel makkelijk laat wegzetten) en De Zeeuw schiet in.

Onbegrijpelijk dat er in die laatste minuten wat insluipt waardoor het toch nog lastig kan worden.

Lex v/d Moolen
23-09-2007, 12:36
Slordig om weer een goal weg te geven in blessuretijd. Die 0-2 moet je gewoon meenemen naar de rust.

Daan de G.
23-09-2007, 12:50
1-2 reteketet

Hebben we onze teletekst supportende homo ook weer!


Zonde om die 1-2 nog weg te geven :( Is meteen een mooie 2e helft,dat wel :)