PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Burkie
13-06-2007, 21:21
Nederland en een voorsprong consolideren zonder in de problemen te raken.. iets wat al decennia niet samengaat.

Dennis Oosterhuis
13-06-2007, 21:37
Maar we zijn DOOR!!! (y) :D

Peking, here we come! 8)

Nederland die op voetbalgebied doorgaat naar de Olympische Spelen, dat ik dat nog eens mee mag maken! :D

Lex v/d Moolen
13-06-2007, 21:38
Mooi uitgespeeld zeg, die tweede goal. (y)
Werd nog wel spannend, maar verdedigend was het ook dik in orde. Vlaar en Donk vormen een geweldig centraal verdedigingsblok.

Quido
13-06-2007, 21:38
Mooi!!

Rigters is trouwens erg sterk en stabiel. Oogt zelfverzekerd en vastberaden. Dat gevoel heb - vreemd genoeg - bij Babel (nog) niet.

wezz
13-06-2007, 21:40
HEERLIJK!

2-1!

Lekkere wedstrijd, tweede helft werden we wel bij vlagen weggespeeld, maar goed, wij waren de eerste helft een stuk beter.

Drenthe, Maduro en Zuiverloon waren geweldig. Nani heb ik echt niet meer gezien in de tweede helft.

Rigters speelde ook goed hoor, harde werker, en ik heb het gevoel dat ie ook echt een killer is, niet te moeilijk denken, gewoon hup schieten, en telkens gevaarlijk.

Die goal tegen had niet gehoeven, maar goed hij zat er wel lekker in.

Ben ik trouwens de enige die vind dat Vermeer telkens veel te ver voor zn doel staat?

Maar goed, Peking here we come!

Pascal Barroso
13-06-2007, 22:16
Niet kunnen zien helaas maar net wat stukjes gezien, weer mooi die Drenthe. Ik had de snelle plaatsing niet verwacht, des te mooier is het natuurlijk.

Die Barend zei trouwens net dat als Klose komt Makaay Nederland en Feyenoord zeker als een optie zal zien of iets dergelijks.

Lex v/d Moolen
13-06-2007, 22:27
Ja, hij wil er zelfs zn 3 miljoen per jaar bij Bayern voor opgeven heb ik begrepen. :lol:
Gelijk maar bellen dan, zou ik als ik Bosz was.

Dennis Oosterhuis
13-06-2007, 22:32
Die Barend zei trouwens net dat als Klose komt Makaay Nederland en Feyenoord zeker als een optie zal zien of iets dergelijks.
Ach ja, maar wie is Barend... (6) :p

Drenthe is inderdaad supergoed bezig trouwens. Ik kan me de wedstrijd in De Kuip met Feyenoord - Ajax van afgelopen seizoen nog goed herinneren (uiteraard... 8) ), daar was hij echt super-, superslecht. Als je dat vergelijkt met zijn toernooi tot nu toe heeft hij echt een gigantische sprong voorwaarts gemaakt! Maar goed, tegen Ajax speelde hij dacht ik ook nog als verdediger, toch echt een foute keus... Nu is hij bezig om dit EK zíjn toernooi te maken.

Pascal Barroso
13-06-2007, 22:55
Ach ja, maar wie is Barend... (6) :p

Drenthe is inderdaad supergoed bezig trouwens. Ik kan me de wedstrijd in De Kuip met Feyenoord - Ajax van afgelopen seizoen nog goed herinneren (uiteraard... 8) ), daar was hij echt super-, superslecht. Als je dat vergelijkt met zijn toernooi tot nu toe heeft hij echt een gigantische sprong voorwaarts gemaakt! Maar goed, tegen Ajax speelde hij dacht ik ook nog als verdediger, toch echt een foute keus... Nu is hij bezig om dit EK zíjn toernooi te maken.

Klopt, dat was eigenlijk ook meteen z'n enige echt slechte wedstrijd eigenlijk.

Ja Barend, zucht, met z'n Perez en Schaars nieuwtjes die die waarschijnlijk van www.vagetransfergeruchten.nl plukt.

*NERAZZURRI*
13-06-2007, 23:01
Leuke wedstrijd, leuke prestatie. Vond Drenthe erg goed. Donk was weer super en ook Rigters deed z'n werk prima. Echt een sobere spits maar hij staat er wel op de goede momenten en is lekker direct richting goal. Bal voor de voeten = op goal rossen (y) Hopen op een finale Italië - Nederland. Lijken me de twee beste ploegen. Anders België.

pokalapoketl
13-06-2007, 23:09
Ik ben er normaal op tegen maar nu zie ik een salonremise tegen de Belgen wel zitten :D.

Lex v/d Moolen
14-06-2007, 00:05
Ik ben er normaal op tegen maar nu zie ik een salonremise tegen de Belgen wel zitten :D.Maar de Belgen moet winnen toch ? Als Portugal wint van Israel ?

*NERAZZURRI*
14-06-2007, 00:07
Dat ligt aan het aantal doelpunten verschil waar Portugal mee wint, denk ik.

Lex v/d Moolen
14-06-2007, 00:09
Zal me niet verbazen dat die met grote cijfers Israel gaat verslaan.

*NERAZZURRI*
14-06-2007, 00:36
Mjah, ik vond Portugal mentaal nou niet echt sterk ogen. Volgens mij hebben die gasten er helemaal geen zin meer in. Israël ook niet maargoed. Ik heb geen zin om er over na te denken, maar volgens mij ligt Portugal er uit als België en Nederland er uit liggen. Naja, toch effe snel rekenen: Portugal heeft dan één keer verloren, één keer gelijk en één keer gewonnen (gaan we even vanuit tegen Israël) = 4 punten. België heeft dan twee keer gelijk gespeeld (Portugal en Nederland) en één keer gewonnen van Israël. Oftewel: een salonremise tussen Nederland en België is voldoende...

Dennis Oosterhuis
14-06-2007, 00:42
België heeft inderdaad genoeg aan een gelijkspel. Laten we hopen dat de lichte rivaliteit tussen de Belgen en de Nederlanders toch zorgt voor een leuke pot voetbal en geen salonremise...

Alexander D
14-06-2007, 08:21
Foppe rules. (y)

Misschien moet hij maar ruilen met Van Basten (NA dit toernooi).

wezz
14-06-2007, 10:45
Diba vervolgt carrière bij Al-Wakrah

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 14 juni om 10:58

Na Ali Boussaboun zal ook Anouar Diba volgend seizoen uitkomen voor Al-Wakrah. Beide Marokkaanse spelers bekeken afgelopen weekend de installaties van de Qatarese club en ondergingen een medische keuring.

De club uit het oliestaatje kreeg eerder deze week al het jawoord van Boussaboun. De 28-jarige aanvaller had nog een doorlopend contract bij Feyenoord, maar stond niet onwelwillend tegenover een vertrek uit Nederland. De oud-speler van onder meer ADO Den Haag en FC Groningen tekende een contract voor één seizoen.

Diba (24) stond nog tot volgend jaar zomer onder contract bij NAC, maar wilde tevens vertrekken. Zo lag hij regelmatig in de clinch met trainer Ernie Brandts en was hij even in beeld bij FC Twente.

:roll::roll::roll:


Zag ook dat Riquelme weer helemaal is opgebloeid in Argentinië, was de grote man in de eerste finale van die coppa.

Zou ook wel erg gewild zijn deze zomer, aangezien Boca hem niet kan betalen, en Villareal hem niet meer wil.

Coen P.
14-06-2007, 11:21
Boussaboun en Diba kiezen voor het geld, nou ik zal ze niet missen...

Hugo R
14-06-2007, 12:23
Mooie prestatie van Jong Oranje, echt super.
Ben wel benieuwd welke spelers zich nu als dispensatiespelers gaan aanbieden. Volgens mij mogen er iets van 3 spelers ouder dan 21 mee naar Peking. In ieder geval meen ik mij te herinneren dat v. Nistelrooy daar vorig jaar al openlijk naar solliciteerde.

Alexander D
14-06-2007, 12:29
Mooie prestatie van Jong Oranje, echt super.
Ben wel benieuwd welke spelers zich nu als dispensatiespelers gaan aanbieden. Volgens mij mogen er iets van 3 spelers ouder dan 21 mee naar Peking. In ieder geval meen ik mij te herinneren dat v. Nistelrooy daar vorig jaar al openlijk naar solliciteerde.

Ik neem aan dat Ruud liever een ander toernooi speelt met het andere NL-elftal.

Hugo R
14-06-2007, 12:32
Ik neem aan dat Ruud liever een ander toernooi speelt met het andere NL-elftal.
De spelen zijn (ruim) een maand later dan de finale van het EK, dus misschien wil hij ze wel allebei spelen.

Coen P.
14-06-2007, 12:35
Seedorf wilde toch ook de spelen doen?

Hij heeft nl in elk land ter wereld behalve China een penalty gemist en dat gat in zijn carriere wil hij daar opvullen!

homernt
14-06-2007, 12:38
Mooie prestatie van Jong Oranje, echt super.
Ben wel benieuwd welke spelers zich nu als dispensatiespelers gaan aanbieden. Volgens mij mogen er iets van 3 spelers ouder dan 21 mee naar Peking. In ieder geval meen ik mij te herinneren dat v. Nistelrooy daar vorig jaar al openlijk naar solliciteerde.

Volgens mij is het ouder dan 23 jaar dus komen er nog weer wat andere mensen in beeld.

wezz
14-06-2007, 12:39
Stam mee naar de spelen! :p

Van Bommel en bijv een Makaay zijn wel beschikbaar..maar goed, ik zie liever spelers als Drenthe, Vlaar, Babel, Aissati enz. het doen dan die grote namen. Je hebt dan wel een grotere kans, maar toch, ik vind het toch een toernooi voor de jonkies.

En anders gewoon die spelers meenemen uit het team van nu, die dan te oud zijn. Anders zou ik het oneerlijk vinden tegenover hun.

Mja we zien het allemaal wel

Voorspellingen voor vanavond
Engeland-Italië 0-2, Italië heeft geen kind aan dit Engeland.
Servië-Tsjechië 3-1

TJ Weissel
14-06-2007, 12:42
Jong Oranje heeft vanochtend een lichte training afgewerkt. De manschappen van Foppe de Haan versloegen gisteravond de leeftijdsgenoten uit Portugal en kwalificeerden zich daarmee voor de Olympische Spelen in Peking volgend jaar en voor de halve finales van het EK onder 21.

Boy Waterman was de enige die niet in actie kwam. De doelman liep afgelopen zaterdag in het openingsduel tegen Israël een rugblessure op. Tegen Portugal moest hij zich in de eerste helft laten vervangen door Kenneth Vermeer, omdat de pijn weer in zijn onderrug schoot.

Over zijn inzetbaarheid de komende dagen is nog niets te zeggen. Tijdens de hersteltraining haakten ook Otman Bakkal (bovenbeen) en Hedwiges Maduro (heup) met lichte pijntjes halverwege af. Zaterdag staat nog het laatste groepsduel tegen België op het programma.

Alexander D
14-06-2007, 12:52
De spelen zijn (ruim) een maand later dan de finale van het EK, dus misschien wil hij ze wel allebei spelen.

Tuurlijk, na 38 competitiewedstrijden voor Real, wat Nationale bekerpartijtjes, waarschijnlijk minimaal tot een kwartfinale CL, wil hij in de zomer ook nog twee toernooien spelen.....

Bas Reuver
14-06-2007, 13:02
Ik denk dat ie liever meedoet aan de Olympische Spelen dan dat ie ligt te bakken in de zon op één of ander zonovergoten strand.

Hugo R
14-06-2007, 13:03
Tuurlijk, na 38 competitiewedstrijden voor Real, wat Nationale bekerpartijtjes, waarschijnlijk minimaal tot een kwartfinale CL, wil hij in de zomer ook nog twee toernooien spelen.....
Hij heeft aangegeven dat hij heel graag naar Peking wil. En die vermoeidheidsverhalen van voetballers vind ik sowieso overdreven, maar goed dat is weer een discussie op zich :D

Alexander D
14-06-2007, 13:05
Hij heeft aangegeven dat hij heel graag naar Peking wil. En die vermoeidheidsverhalen van voetballers vind ik sowieso overdreven, maar goed dat is weer een discussie op zich :D

Volgens mij heeft hij dat aangegeven in een periode dat er geen sprake van was dat hij nog voor het NL elftal onder Van Basten ging uitkomen. :?

Coen P.
14-06-2007, 13:07
'Vitesse heeft Sun Xiang bijna binnen'

14/6/2007 12:53

Sun Xiang (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=54767/typeofpage=40054/sc=3e1e7d) lijkt terug te keren in de Eredivisie (http://www.vi.nl/vi/show/id=40063/dbid=3882/typeofpage=40433/sc=676875). Vitesse (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=447/typeofpage=40041/sc=282b17) zou op het punt staan de Chinese verdediger naar Arnhem te halen.

Dit seizoen kwam Xiang enkele maanden in actie voor PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8). De 26-voudig international speelde vijf competitieduels met de Eindhovense ploeg. De 25-jarige speler slaagde er niet in de technische staf van PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8) te overtuigen, waardoor zijn huurcontract niet werd verlengd.
Volgens de Shanghai Daily is de kans erg groot dat Xiang binnenkort voor Vitesse (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=447/typeofpage=40041/sc=282b17) speelt. Hij staat momenteel nog onder contract bij Shanghai Shenhua. Clubeigenaar Zhu Jun zou hebben ingestemd met een vertrek van Xiang.
De Chinese club had eerder een bod van vijfhonderdduizend euro afgewezen, maar Vitesse (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=447/typeofpage=40041/sc=282b17) lijkt met een nieuwe poging meer succes te hebben. De Arnhemse club zou de linksback eerst een jaar willen huren van Shenhua en hem vervolgens voor langere tijd willen vastleggen. Mocht Xiang daadwerkelijk de overstap naar Vitesse (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=447/typeofpage=40041/sc=282b17) maken, dan is hij de tweede Chinese speler in de selectie van coach Aad de Mos. Enkele maanden geleden tekende Yu Hai (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=55029/typeofpage=40054/sc=74d8e6) al bij de Arnhemse club.

Zou een goede zijn! Niet goed genoeg voor PSV, maar voor Vitesse zeker een aanwinst (te meer omdat we Yu Hai al hebben)

Hugo R
14-06-2007, 13:13
Volgens mij heeft hij dat aangegeven in een periode dat er geen sprake van was dat hij nog voor het NL elftal onder Van Basten ging uitkomen. :?
Daar heb jij weer een punt ;) We wachten het wel gewoon af :)

Alexander D
14-06-2007, 13:15
Daar heb jij weer een punt ;) We wachten het wel gewoon af :)

Ik zal hem vanavond eens bellen, heb een hekel aan wachten.:D

Coen P.
14-06-2007, 13:23
haha, heerlijke comment op voetbalzone over sun

'Hij was de enige man in de PSV-selectie die weleens een aanvallende actie maakte. Dit zal wel de reden zijn dat Koeman hem weg wil hebben.'

Hugo R
14-06-2007, 13:25
Ik zal hem vanavond eens bellen, heb een hekel aan wachten.:D
Ik hoor het wel :p

Pascal Barroso
14-06-2007, 13:57
Van Marwijk is nieuwe coach van Feyenoord

14/6/2007 14:48

Bert van Marwijk is terug bij Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9). De 55-jarige trainer tekent een contract bij de Rotterdamse club, waarmee hij in 2002 de UEFA Cup veroverde. Maandagmiddag zal hij worden gepresenteerd.

Van Marwijk zet zijn handtekening onder een tweejarig contract bij Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9). De enkelvoudig international werkte vanaf de zomer van 2000 vier seizoenen voor de Rotterdamse club, die hij naar één tweede en drie derde plaatsten loodste.
Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) en Van Marwijk waren vorige week al tot een akkoord gekomen. De trainer wachtte op zijn vakantieadres echter op het moment dat de club met versterkingen kwam. Blijkbaar heeft de coach enkele harde garanties gekregen over aan te trekken spelers.
Nadat hij in de zomer van 2004 was vertrokken bij Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9), ging Van Marwijk aan de slag bij Borussia Dortmund. Bij de Duitse club werd hij in december 2006 weggestuurd.


Dat word genietennnnn...

*NERAZZURRI*
14-06-2007, 14:03
Sarcastisch Pascal?

Hugo R
14-06-2007, 14:48
Ben wel benieuwd hoe veel spelers van zijn verlanglijstje Feyenoord kan halen. En welke spelers dat zijn.

Pascal Barroso
14-06-2007, 15:21
Sarcastisch Pascal?

Als Van Marwijk niets heeft bijgeleerd wel ja. Maar z'n voornaamste eis voordat ie zou tekenen was de garantie dat er versterkingen komen, en aangezien ie nu heeft getekend zal Erik Tammer snel tekenen :mrgreen:

Lex v/d Moolen
14-06-2007, 16:38
Tammer, leeft ie nog dan ? :lol:

Pascal Barroso
14-06-2007, 17:39
Tammer, leeft ie nog dan ? :lol:

Geen idee, ik zat te denken aan een spits van jaren terug en toen kwam Tammer erin, maar had natuurlijk net zo goed Michel van Oostrum kunnen zeggen :lol:

Hugo R
14-06-2007, 17:56
Las vandaag in de Metro dat van Marwijk in ieder geval Makaay en Hofland naar Feyenoord wilde. In hoeverre dat haalbaar is, is natuurlijk een tweede vraag :smile:

Burkie
14-06-2007, 18:12
Ik geloof dat Hofland sowieso niet weg wil/komt daar. Makaay lijkt me ook niet erg haalbaar, heeft zelf aangegeven nog geen enkele keer met Feyenoord in contact te hebben gestaan.

En Van Marwijk.. tja.. domme beslissing weer van Feyenoord!

Hugo R
14-06-2007, 18:13
In de Metro stond dat Hofland wel wilde, maar niet mocht en dat Makaay betere aanbiedingen heeft. Wordt een moeilijk verhaal dus.

wezz
14-06-2007, 20:12
Nou nou..Italië bakt er wel erg weinig van dit toernooi.

26ste minuur, 2-0 achter tegen Engeland..

Wat een matige keeper trouwens..

Lex v/d Moolen
14-06-2007, 20:32
Wel een leuke 1e helft, veel strijd.

Burkie
14-06-2007, 21:25
Toch een knappe comeback, al had die 2-2 er nooit in gemogen.

wezz
14-06-2007, 21:39
Leuke wedstrijd.

Wel matig van Engeland, hadden toch 4-5 grote kansen in de eerste helft, en dan toch nog de 2-2 toelaten.

Italië kwam wel goed terug natuurlijk, en verdiende de overwinning gezien de tweede helft.

Die verdediging van Italië vond ik trouwens erg matig zeg, het middenveld loopt natuurlijk over van kwaliteit. Aqualini, Rosina en vooral Montolivo, Jammer dat die Rosina zo egoïstisch is.

Rossi viel ook goed in, leuke speler. Misschien volgende wedstrijd die Pelle eens in de basis, lange sterke spits, en dan met zo'n Rossi/Pazzini ernaast.

Bij Engeland vond ik die Young wel een leuke speler, had wel een keer mogen scoren.

*NERAZZURRI*
14-06-2007, 22:14
Pazzini mag Casiraghi tegen Tsjechië lekker op de bank laten zitten. Wat een irritante huilebalk zeg...

Dennis Oosterhuis
14-06-2007, 23:06
Casiraghi? Is dat de zoon van... (Pierluigi)?

Lex v/d Moolen
14-06-2007, 23:35
Casiraghi? Is dat de zoon van... (Pierluigi)?Pierluigi Casiraghi is de huidige trainer van Jong Italie.

Dennis Oosterhuis
15-06-2007, 00:09
Pazzini mag Casiraghi tegen Tsjechië lekker op de bank laten zitten. Wat een irritante huilebalk zeg...
Moeten de namen in bovenstaande zin dan niet andersom? Of lees ik de boel nu verkeerd... :confused: :-)

*NERAZZURRI*
15-06-2007, 00:12
Moeten de namen in bovenstaande zin dan niet andersom? Of lees ik de boel nu verkeerd... :confused: :-)

Uiteraard, excuses voor m'n zinsfoutje :wink:

Rotterdam5314
15-06-2007, 05:05
Ik geloof dat Hofland sowieso niet weg wil/komt daar. Makaay lijkt me ook niet erg haalbaar, heeft zelf aangegeven nog geen enkele keer met Feyenoord in contact te hebben gestaan.

En Van Marwijk.. tja.. domme beslissing weer van Feyenoord!

er zijn veel tegenstrijdende berichten, maar Makaay heeft wel al gesproken met vMarwijk. Evenals Hofland en Perez. Hofland mag (nog) niet weg maar wil wel graag komen. Ik zelf ben niet echt gecharmeerd van Hofland. Perez gaat naar PSV. Makaay wil graag terug naar NL. Spanje zou ook een optie zijn. NL heeft echter zijn 1ste voorkeur. Elk ander land dan NL en Spanje heeft hij geen interesse in. Salaris hoeft geen probleem te zijn heeft ie gezegd. Als Klose naar Bayern vertrekt dan maakt Feyenoord een zeer grote kans om Makaay aan de selectie te voegen. Gio heeft een clausule in zijn contract staan dat hij gratis terug mag keren naar Feyenoord als dat zijn wens zou zijn. Elke andere club moet een vergoeding voor hem betalen. Nu hij zowieso geen 1ste keus meer is verwacht ik Gio dit seizoen en anders aankomend seizoen terug in de kuip te zien.

Ik heb weinig vertrouwen in de leiding van Feyenoord maar er gaan echt een paar goede spelers bijkomen. Anders had vMarwijk niiet getekend.

Dat het uiteindelijk vMarwijk is geworden ben ik niet echt gelukkig mee.
Ik was zo blij toen hij eindelijk vertrok. Nu zit deze klootviool er weer. Maar goed hopelijk heeft hij wat geleerd in die 3 jaar duitsland. Feyenoord had Sollied of Dechamps moeten nemen. Alle goede NLse trainers waren niet beschikbaar of wilden niet. Dan maar een goede buitenlander.

homernt
15-06-2007, 08:23
er zijn veel tegenstrijdende berichten, maar Makaay heeft wel al gesproken met vMarwijk. Evenals Hofland en Perez. Hofland mag (nog) niet weg maar wil wel graag komen. Ik zelf ben niet echt gecharmeerd van Hofland. Perez gaat naar PSV. Makaay wil graag terug naar NL. Spanje zou ook een optie zijn. NL heeft echter zijn 1ste voorkeur. Elk ander land dan NL en Spanje heeft hij geen interesse in. Salaris hoeft geen probleem te zijn heeft ie gezegd. Als Klose naar Bayern vertrekt dan maakt Feyenoord een zeer grote kans om Makaay aan de selectie te voegen. Gio heeft een clausule in zijn contract staan dat hij gratis terug mag keren naar Feyenoord als dat zijn wens zou zijn. Elke andere club moet een vergoeding voor hem betalen. Nu hij zowieso geen 1ste keus meer is verwacht ik Gio dit seizoen en anders aankomend seizoen terug in de kuip te zien.

Ik heb weinig vertrouwen in de leiding van Feyenoord maar er gaan echt een paar goede spelers bijkomen. Anders had vMarwijk niiet getekend.

Dat het uiteindelijk vMarwijk is geworden ben ik niet echt gelukkig mee.
Ik was zo blij toen hij eindelijk vertrok. Nu zit deze klootviool er weer. Maar goed hopelijk heeft hij wat geleerd in die 3 jaar duitsland. Feyenoord had Sollied of Dechamps moeten nemen. Alle goede NLse trainers waren niet beschikbaar of wilden niet. Dan maar een goede buitenlander.

Dat van Van marwijk ben ik wel met je eens. Het is geen slechte trainer maar voor mij gevoel geen kampioen maker dus een net niet trainer.

Ik begin wel steeds meer vertouwen te krijgen in leiding van Feyenoord zeker om de boel wat geld betreft op de rails te krijgen. Er staat in het AD interessant artikel daarover vandaag. http://www.ad.nl/sport/article1437909.ece

Hofland ben ik wel van gecharmeerd een goede versterking achterin naast Vlaar.

Marcel v/d H.
15-06-2007, 08:49
‘Feyenoord houdt Castelen niet tegen’

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 15 juni om 07:21 De kans is groot dat Romeo Castelen volgend seizoen niet meer in De Kuip te bewonderen is. Feyenoord houdt namelijk rekening met een vertrek van de Oranje-international, die nog een verbintenis tot volgend jaar zomer heeft.

De 24-jarige vleugelaanvaller werd de afgelopen weken al in verband gebracht met verschillende clubs uit het Premiership, die bereid zouden zijn om diep in de buidel te tasten. De Zuid-Hollanders staan zelf ook niet onwelwillend tegenover een vertrek, om zo toch nog een transfersom te kunnen ontvangen.

“De situatie is vrij duidelijk”, legde interim-manager Peter Vogelzang aan het Algemeen Dagblad uit. Óf Romeo tekent nu bij, of hij vertrekt een jaar voor het aflopen van zijn contract zodat Feyenoord een vergoedingssom krijgt. De kans op een vertrek is veruit het grootst,”

“Los van Castelen houden we deze zomer rekening met meer inkomsten uit transfers om de exploitatie sluitend te krijgen’’, aldus de bestuurder, die al zag hoe de Kuipbewoners twee miljoen euro ontvingen voor de transfer van Danko Lazovic van Vitesse naar PSV.

Pascal Barroso
15-06-2007, 08:58
Inderdaad een interessant artikel, transfergeld schijnt ineens geen probleem te zijn. Voor Perez heeft Feyenoord een bod liggen van 2 miljoen (daar werden eerst 5 spelers van gekocht) waar PSV een half miljoen bied. Las ergens dat Wolfsburg nu wel toestemming gegeven zou hebben.

En in de Telegraaf en het AD staat dat Feyenoord een bod op Slory van Ajax heeft afgewezen :confused:

Kranten ...maar het is wel vermakelijk in ieder geval :razz:

*NERAZZURRI*
15-06-2007, 10:17
Nieuwe Ajax-shirt:
http://xs216.xs.to/xs216/07245/ajaxthuis.JPGEindelijk weer een kraag. Gaat weer op 'n voetbalshirt lijken (y)

Alexander D
15-06-2007, 10:18
Mooi shirt inderdaad.

TJ Weissel
15-06-2007, 10:47
Haha, kon jullie deze niet onthouden;

Honderdduizend condooms

Er is discipline nodig in Beijing en niet alleen bij de bondscoach en zijn staf. Natuurlijk zal Foppe de Haan ervoor zorgen dat iedereen naar hem luistert, maar hij kan toch niet de hele nacht de regenpijp in de gaten houden om te voorkomen dat een paar internationals naar beneden glijden voor een ranzige nacht.

"Daar zijn onze spelers anders professioneel genoeg voor", hoor ik de voorlichting van de KNVB al zeggen. "Dat deden ze op andere grote toernooien ook niet." Nee, natuurlijk niet! Op die voetbaltoernooien doen alleen maar saaie mannen mee en daarmee ben je na een paar minuten wel uitgepraat. Maar op de Olympische Spelen stikt het van de vrouwen en als er ergens wilde sex is, is het wel in een Olympisch Dorp. In 2004 werden in Athene door Durex 130.000 gratis condooms uitgedeeld onder de sporters en dat bleek nog te weinig ook! Voor maar twee weken!

Vraag maar aan Ada Kok of Mieke Sterk, die eind jaren zestig als zwemmer en atleet meededen aan de Spelen. Ze worden meteen veertig jaar jonger als je erover begint. Er moet dus bewaking zijn van binnenuit om onze jongens in het gareel te houden. En daarvoor zijn oudere spelers als Clarence Seedorf en Ruud van Nistelrooy ideaal. Hebben alles al meegemaakt, weten wat er op het spel staat en hebben eerder al grote prijzen gewonnen. De Haan hoeft die oudjes de hele Spelen niet op te stellen, zolang ze de jonge spelers maar in het gareel houden.

Pas als Jong Oranje goud heeft gewonnen, mag het ook een graai doen in de doos met condooms. Maar geen moment eerder!
Tot zover deze cursus Olympische Spelen Voor Beginners. Veel succes!

Dennis Oosterhuis
15-06-2007, 10:47
Ja, het nieuwe shirt is goedgekeurd... :)

Alexander D
15-06-2007, 11:07
Een soap is er niets bij....


http://www.vi.nl/e.gif'Perez vertelt onzin en verandert van mening'

15/6/2007 11:07

De verhoudingen tussen Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) en Kenneth Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc) staan verder op scherp door de uitlatingen die de Deen heeft gedaan in de media. De Amsterdamse club heeft woedend gereageerd op de beschuldigingen van Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc) dat Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) zijn transfer naar PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8) blokkeert.
'Het grote zwartenpietenspel is nu dus aan de gang', zegt coach Henk ten Cate in De Telegraaf. 'Die man (Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc), red.) vertelt echt de grootste onzin. Vlak voor mijn vakantie heb ik nota bene een gesprek gehad, waarin ik heb aangegeven dat hij wat mij betreft onder dezelfde voorwaarden bij Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) kan blijven. En als ik zie hoeveel wedstrijden hij dit seizoen heeft gespeeld, dan is hij er niet bepaald slecht vanaf gekomen.'
'Als hij daarna toch aangeeft weg te willen, dan is het verder zijn zaak en die van de directie', vindt Ten Cate. 'Daar sta ik helemaal buiten. Waar hij dan eventueel naartoe gaat, interesseert me daarom ook helemaal niet.' 'Het is inderdaad een beslissing van de directie of een speler door Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) wordt verkocht', bevestigt algemeen directeur Maarten Fontein de lezing van Ten Cate. 'Perez is in dit geval degene die van zijn contract af wil. Daarom hebben wij het recht te bepalen voor welk bedrag het contract moet worden afgekocht. Daar draait het momenteel om en niets anders. Bovendien is het Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc) zelf die ten aanzien van Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) en PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8) al vier keer zijn mening heeft veranderd.' Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc) en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink schermen met een driejarig contract bij PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8). De Deen zou alleen zijn handtekening nog maar hoeven te zetten, maar is daarbij afhankelijk van de bereidwilligheid van Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) hem naar Eindhoven te laten vertrekken. De Deen is van mening dat de Amsterdammers vooralsnog dwarsliggen, omdat ze hem liever niet aan een concurrent verkopen.

FrankvdM
15-06-2007, 12:05
Nieuwe Ajax-shirt:Eindelijk weer een kraag. Gaat weer op 'n voetbalshirt lijken (y)

Mine!! Maar eerst ff op vakantie, dan haal ik 'm daarna denk ik. En ook weer het oude logo erop naaien aangezien dat nog niet voor ons wordt gedaan.:-x

wezz
15-06-2007, 13:02
Mooi shirt, die kruizen in het midden.8)

Las dat Ajax nog heeft geprobeerd Slory te halen :roll:, beetje laat. Ik had hem wel graag zien komen, mja.

Denk dat Gio volgend seizoen in de kuip speelt, dat is mooi voor ze, want dan kan Drenthe op het middenveld. Hofland en Makaay erbij en er staat weer een goed elftal..zo snel kan het gaan.

En misschien nog Perez erbij, vind wel dat als we Perez naar Feyenoord laten gaan, ook met hun een soort ruil moeten aangaan. Feyenoord heeft ook wel een paar interessante spelers.

Zag net dat Carlos Alberto volgend seizoen bij Werder speelt, voor maar 1,1 Miljoen..
Vond het toch altijd een goede speler, mja toen ging ie naar Brazilië voor het grote geld..

Rotterdam5314
15-06-2007, 13:26
Mooi shirt, die kruizen in het midden.8)

Las dat Ajax nog heeft geprobeerd Slory te halen :roll:, beetje laat. Ik had hem wel graag zien komen, mja.

Denk dat Gio volgend seizoen in de kuip speelt, dat is mooi voor ze, want dan kan Drenthe op het middenveld. Hofland en Makaay erbij en er staat weer een goed elftal..zo snel kan het gaan.

En misschien nog Perez erbij, vind wel dat als we Perez naar Feyenoord laten gaan, ook met hun een soort ruil moeten aangaan. Feyenoord heeft ook wel een paar interessante spelers.

Zag net dat Carlos Alberto volgend seizoen bij Werder speelt, voor maar 1,1 Miljoen..
Vond het toch altijd een goede speler, mja toen ging ie naar Brazilië voor het grote geld..


Buijs mag wel vertekken hoor.;)

Rotterdam5314
15-06-2007, 13:33
Zo Feyenoord is toch redelijk bezig als de geruchten uit gaan komen
dit elftal zal zomaar eens op het veld kunnen staan aankomend seizoen.


--------------Ekramy/timmer-----------------

Greene ----Vlaar -----Hofland/Cata Diaz -----Gio

---Bruins/hofs ----DeGuzman --- Drenthe

Castelen----Makaay-----Slory/Perez?

Een verdedigende middenvelder en nog een CV/Back zou zeer welkom zijn

homernt
15-06-2007, 13:42
Zo Feyenoord is toch redelijk bezig als de geruchten uit gaan komen
dit elftal zal zomaar eens op het veld kunnen staan aankomend seizoen.


--------------Ekramy/timmer-----------------

Greene ----Vlaar -----Hofland/Cata Diaz -----Gio

---Bruins/hofs ----DeGuzman --- Drenthe

Castelen----Makaay-----Slory/Perez?

Een verdedigende middenvelder en nog een CV/Back zou zeer welkom zijn

Castelen gaat denk ik wel weg. Greene hoef ik niet meer te zien in de kuip en Perez hoeft van mij ook niet meer nu hij zo openlijk naar PSV slijmt.

FrankvdM
15-06-2007, 13:42
Buijs mag wel vertekken hoor.;)

Dan liever Castelen of Drenthe, kan ie met z'n idool samen spelen.:razz:

Daan de G.
15-06-2007, 13:54
Drenthe niet nodig man.. we hebben urby al!

En het thuis shirt is wel erg mooi dit jaar! Ga hem zeker kopen met gabri achterop ;) ( of de kwaliteit moet weer net zo bagger zijn als van 2006/2007 shirt..)

Rotterdam5314
15-06-2007, 14:16
Dan liever Castelen of Drenthe, kan ie met z'n idool samen spelen.:razz:

hahah Drenthe kan je uit je hoofd zetten. Dat is een Ras rotterdammer die nooit van zijn leven Bij Ajax zal spelen. En geloof me dit is echt zo. Is het neefje van een vriend van mij dus spreek hem zo af en toe wel eens.

Castelen?? waarom hebben jullie die nodig. Je hebt Leo toch al. en als hij al vertekt dan zal dat naar het buitenland zijn


Enne niet omdat Drenthe een Feyenoorder is maar ik denk dat hij in de toekomst Urby voorbij zal streven.

Rotterdam5314
15-06-2007, 14:19
Castelen gaat denk ik wel weg. Greene hoef ik niet meer te zien in de kuip en Perez hoeft van mij ook niet meer nu hij zo openlijk naar PSV slijmt.


Perez is een zeer goede versterking. Omdat Feyenoord te lkang wachte met een aanstelling van een trainer is hij gaan twijfelen en heeft hij voor PSv gekozen.
Wat mij betreft is hij zeer welkom. Greene is geblesseerd en heeft dus geen interesse van andere clubs. Missschien dat als Feyenoord de gewenste versterkingen binnen heeft dat Greene ook beter gaat spelen. Bij RKC speelde hij goed en ik geef hem aankpomend seizoen nog wel een keer de kans om zich te bewijzen. bovendien kunnen we ook niet te veel spelers laten vertrekken want hebben niet genoeg geld om een heel elftal te vervangen.

homernt
15-06-2007, 14:34
Perez is een zeer goede versterking. Omdat Feyenoord te lkang wachte met een aanstelling van een trainer is hij gaan twijfelen en heeft hij voor PSv gekozen.
Wat mij betreft is hij zeer welkom. Greene is geblesseerd en heeft dus geen interesse van andere clubs. Missschien dat als Feyenoord de gewenste versterkingen binnen heeft dat Greene ook beter gaat spelen. Bij RKC speelde hij goed en ik geef hem aankpomend seizoen nog wel een keer de kans om zich te bewijzen. bovendien kunnen we ook niet te veel spelers laten vertrekken want hebben niet genoeg geld om een heel elftal te vervangen.

Zeker voorin Castelen, Vincken en Huijsegems worden all drie genoemd voor verkoop/verhuur. Hou je over Biseswar, Charisteas en Slory over ook geen vetpot.

Rotterdam5314
15-06-2007, 14:50
Zeker voorin Castelen, Vincken en Huijsegems worden all drie genoemd voor verkoop/verhuur. Hou je over Biseswar, Charisteas en Slory over ook geen vetpot.

vincken, huysegems, charisteas en biseswar kunnen vertrekken zijn absoluut geen meerwaarde. castelen houden dus. en anders verkopen en el-hamdaoui halen en de rest van het geld sparen voor een ervaren goede speler

FrankvdM
15-06-2007, 14:57
even voor de duidelijkheid, ik zit niet te azen op Drenthe of Castelen, maar Wezz had het over een ruil met Perez. In dat onwaarschijnlijke geval zouden die 2 spelers wel het meest interessant zijn denk ik.

Rotterdam5314
15-06-2007, 15:01
even voor de duidelijkheid, ik zit niet te azen op Drenthe of Castelen, maar Wezz had het over een ruil met Perez. In dat onwaarschijnlijke geval zouden die 2 spelers wel het meest interessant zijn denk ik.

dan had ik toch voor deGuzman gegaan :wink:

homernt
15-06-2007, 15:03
even voor de duidelijkheid, ik zit niet te azen op Drenthe of Castelen, maar Wezz had het over een ruil met Perez. In dat onwaarschijnlijke geval zouden die 2 spelers wel het meest interessant zijn denk ik.

Als het klopt dan heeft Feyenoord een bedrag van 2 miljoen geboden voor Perez. Drenthe of Castelen moeten en kunnen denk ik toch wel wat meer opbrengen zeker gezien hun leeftijd. En ruil lijkt uitgesloten of Ajax moet veel bijleggen.

wezz
15-06-2007, 15:04
Buijs mag wel vertekken hoor.;)

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Nog grappiger, uit de Wandelgangen van Voetbalzone

Barcelona is achter de schermen bezig met een ruildeal. Trainer Frank Rijkaard is Samuel Eto’o meer dan zat en ziet een ruil met Adriano van Internazionale graag doorgaan. (Sport)

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Stel je voor..
Henry, Adriano, Eto'o, Messi en Ronaldinho..in 1 elftal...
Het zou wel eem dreamteam zijn in PES7.(6)


'80 procent zekerheid dat Shevchenko terugkeert'

Gepubliceerd op 15-06-07 om 15:29 door Gilles De Clerck (http://www.voetbalcentraal.nl/profiel/470)

Ex- Italiaans premier en huidig Milanvoorzitter Silvio Berlusconi liet zich in La Gazzetta dello Sport op een zeer opmerkelijke uitspraak betrappen. Hij zegt er voor 80% zeker van te zijn dat Andriy Shevchenko deze zomer zal terugkeren naar Milan.

"Ik heb met Adriano Galliani gesproken en hij zei dat de zaak voor 80% beklonken was, als er sindsdien iets veranderd zou zijn, zou ik het geweten hebben. Shevchenko is er op gebrand om terug te komen. Hij beseft dat het een vergissing was om Milan te verlaten."

De uitspraak is zeer opmerkelijk, zeker omdat zowel Shevchenko als Chelsea al haden aangekondigd dat er van een terugkeer geen sprake was.

Shevchenko vertrok afgelopen zomer na 7 jaar Milan voor 45 miljoen euro naar Chelsea. Na jaren van doelpunten en prijzen in Milaan, stelde hij bij Chelsea zwaar teleur: hij scoorde slechts drie keer in de Premier League.


Ze kunnen beter een jonge spits halen, Sheva is toch duidelijk over de top.
Plus ze hebben Ronaldo volgend seizoen, waar ik weer veel van verwacht.


even voor de duidelijkheid, ik zit niet te azen op Drenthe of Castelen, maar Wezz had het over een ruil met Perez. In dat onwaarschijnlijke geval zouden die 2 spelers wel het meest interessant zijn denk ik.

Ja het is ook weer niet zo dat ik op die spelers zit te azen, maar als je Perez dan toch naar Feyenoord laat gaan vind ik dat je meer hebt aan een aardige speler, dan aan 1-2 miljoen.

Drenthe vind ik een geweldige speler, maar die hebben we niet nodig. De Guzman/Bruins/Castelen zouden wel interessant zijn, Guzman/Bruins als vervanger voor Perez, en Castelen aangezien De Mul vertrekt. Meer voor de breedte natuurlijk.

Vind wel dat er eens wat namen langs mogen komen, Perez vertrekt, de Mul vertrekt zgaz, Sneijder is nog niet zeker enz enz. Delorge en Kennedy zijn leuk en aardig, maar PSV/Feyenoord/AZ versterken zich ook behoorlijk, en dan moet je toch wel met wat meer aan komen zetten(zeker als je nog niet zeker bent wie er blijven/vertrekken, nu lijken er bepaalde spelers alsnog te blijven, maar Augustus is nog ver weg)

Tim Wiselaar
15-06-2007, 15:05
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Nog grappiger, uit de Wandelgangen van Voetbalzone

Barcelona is achter de schermen bezig met een ruildeal. Trainer Frank Rijkaard is Samuel Eto’o meer dan zat en ziet een ruil met Adriano van Internazionale graag doorgaan. (Sport)

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Stel je voor..
Henry, Adriano, Eto'o, Messi en Ronaldinho..in 1 elftal...
Het zou wel eem dreamteam zijn in PES7.(6)

:lol:
voetbalzone verzint trouwens wel altijd de grootste bullshit

Alexander D
15-06-2007, 15:07
Barcelona is achter de schermen bezig met een ruildeal. Trainer Frank Rijkaard is Samuel Eto’o meer dan zat en ziet een ruil met Adriano van Internazionale graag doorgaan. (Sport)

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Stel je voor..
Henry, Adriano, Eto'o, Messi en Ronaldinho..in 1 elftal...
Het zou wel eem dreamteam zijn in PES7.(6)


Als Adriano en Eto'o geruild worden zullen ze niet in 1 elftal spelen lijkt me....:confused:

wezz
15-06-2007, 15:18
Als Adriano en Eto'o geruild worden zullen ze niet in 1 elftal spelen lijkt me....:confused:

Hehe nee, ik bedoelde eigenlijk stel je voor dat Adriano naar Barcelona gaat.

Kaká voert gesprekken met Real Madrid

Kaká heeft de eerste gesprekken met Real Madrid al achter de rug. Afgelopen dinsdag ging de middenvelder van AC Milan om de tafel met technisch directeur Pedrag Mijatovic van de Spaanse topclub.

AC Milan wil tot op heden echter niet toegeven aan de blijvende interesse van De Koninklijke. De Italiaanse club weigert te onderhandelen over een transfer van de 25-jarige Braziliaanse sterspeler. "We wisten alles van deze ontmoeting, maar ik blijf herhalen dat we Kaká niet verkopen," aldus vice-voorzitter Adriano Galliani.

Kaká, sinds 2003 actief bij AC Milan, kent een succesvol jaar. De middenvelder speelde een belangrijke rol bij de winst van de Champions League en zag zijn club na puntenvermindering sterk terugkomen in de Serie A.

:roll: Zou zonde zijn van zo'n voetballer..

EmDee
15-06-2007, 15:19
Denk dat Gio volgend seizoen in de kuip speelt, dat is mooi voor ze, want dan kan Drenthe op het middenveld.
Gio gaat met zijn voetballende kwaliteiten toch niet gehaald worden als linksback???
Jammer voor De Guzman, maar ik zou toch voor Gio kiezen. En Drenthe heeft laatste dagen wel laten zien dat ie geen back is, maar een geweldige linker middenvelder/aanvaller. Ken weinig buitenspelers die zo klassiek het achterlijntje halen en dan ook nog een goede voorzet kunnen afleveren.

*NERAZZURRI*
15-06-2007, 15:30
Barcelona is achter de schermen bezig met een ruildeal. Trainer Frank Rijkaard is Samuel Eto’o meer dan zat en ziet een ruil met Adriano van Internazionale graag doorgaan. (Sport)Als dat gebeurt ga ik een klein feestje bouwen (6) Die dikke bloedprop weg met z'n alcoholistenproblemen en een geweldige voetballer er voor terug :bier: Jammer dat het waarschijnlijk op een dikke drol gebaseerd is...
Hehe nee, ik bedoelde eigenlijk stel je voor dat Adriano naar Barcelona gaat.

Kaká voert gesprekken met Real Madrid

Kaká heeft de eerste gesprekken met Real Madrid al achter de rug. Afgelopen dinsdag ging de middenvelder van AC Milan om de tafel met technisch directeur Pedrag Mijatovic van de Spaanse topclub.

AC Milan wil tot op heden echter niet toegeven aan de blijvende interesse van De Koninklijke. De Italiaanse club weigert te onderhandelen over een transfer van de 25-jarige Braziliaanse sterspeler. "We wisten alles van deze ontmoeting, maar ik blijf herhalen dat we Kaká niet verkopen," aldus vice-voorzitter Adriano Galliani.

Kaká, sinds 2003 actief bij AC Milan, kent een succesvol jaar. De middenvelder speelde een belangrijke rol bij de winst van de Champions League en zag zijn club na puntenvermindering sterk terugkomen in de Serie A.
Tsja, als Interfan zou ik het heerlijk vinden. Als Kaká vertrekt bij Milan is de angel er uit (halen ze waarschijnlijk Ronaldinho) en wordt Inter fluitend kampioen :wink: Voor Ronaldinho ben ik niet bang. We laten Materazzi en Maicon hem wel opvangen. Geloof me, je zal geen kind aan 'm hebben. Die vent past absoluut niet in de Serie A. Veel te hard en veel te klein speelveld. Kaká is wat dat betreft veeeel efficiënter en slimmer. Maar ik zie Kaká niet weggaan...
:roll: Zou zonde zijn van zo'n voetballer..

*NERAZZURRI*
15-06-2007, 15:31
Mijn reactie moest niet in die quote staan maar ik kan natuurlijk niet editten. Wat een gek*t zeg :roll:

Rotterdam5314
15-06-2007, 15:40
Gio gaat met zijn voetballende kwaliteiten toch niet gehaald worden als linksback???
Jammer voor De Guzman, maar ik zou toch voor Gio kiezen. En Drenthe heeft laatste dagen wel laten zien dat ie geen back is, maar een geweldige linker middenvelder/aanvaller. Ken weinig buitenspelers die zo klassiek het achterlijntje halen en dan ook nog een goede voorzet kunnen afleveren.

Tuurlijk wel. Drenthe is duidelijk geen back en moet naar het middenveld. De guzman is een groot talent die je niet op de bank gaat zetten. Hij moet natuurlijk beter worden en dat kan alleen als je speeld. Gio gaat ook geen linkermiddenvelder spelen want daar staat drenthe. gio is duidelijk geen middenvelder die alles neerzet. Laat hem maar lekker als opkomende back (kan drenthe effe zijn plekje opvullen als het nodig is) spelen. Kan hij opkomen en verdedigen. In de verdediging kan hij ook leiding geven aan die jonge gasten daarzo. Dat is ook wel nodig ook.

Rotterdam5314
15-06-2007, 15:44
@ nera

Ronaldinho niet geschikt voor de serie A

Man die gozer ken overal spelen.Dat de verdedigers hard zijn maakt niks uit. Die omspeelt hij wel met zijn techniek. En ja ook de verdedigers van Inter. en wanneer dat niet gebeurt geeft hij wel een mooie steekpass of knalt hem erin uit een onmogelijke hoek in.


Maar Kaka verlaat milan toch niet en ronaldinho vertrekt ook niet.

De Milan 'baas'' droomt juist van een team met Ronaldinho, Kaka en ronaldo

Rotterdam5314
15-06-2007, 15:47
'Milan slaat aanbod van Real voor Kaká af'

http://www.voetbalcentraal.nl/uploads/foto_milan2_v02.jpgReal Madrid is er nog steeds op gebrand Ricardo Izecson Santos Leite, kortweg Kaká, aan zijn selectie toe te voegen. AC Milan bevestigde vandaag op zijn clubwebsite dat een bod van Real Madrid op Kaká geweigerd werd."Hij is niet te koop."

Al sinds vorig jaar probeer Real Madrid onophoudelijk om Kaká naar de Spaanse hoofdstad te halen. Wel zou Real geprobeerd hebben om op de vader van Kaká in te praten. Milanmanager Adriano Galliani sprak van manipulatie.
Wat het aanbod van Real juist inhield, is niet bekend gemaakt. Maar Milan staat erop: "Kaká gaat niet weg."

wezz
15-06-2007, 15:55
sja, als Interfan zou ik het heerlijk vinden. Als Kaká vertrekt bij Milan is de angel er uit (halen ze waarschijnlijk Ronaldinho) en wordt Inter fluitend kampioen Voor Ronaldinho ben ik niet bang. We laten Materazzi en Maicon hem wel opvangen. Geloof me, je zal geen kind aan 'm hebben. Die vent past absoluut niet in de Serie A. Veel te hard en veel te klein speelveld. Kaká is wat dat betreft veeeel efficiënter en slimmer. Maar ik zie Kaká niet weggaan...

LOL
Materazzi weet niet wat m overkomt, die krijgt echt(samen met Maicon) alle hoeken van het veld te zien, geloof me. Daarvoor hoeft Ronaldinho niet eens in topvorm te zijn. (6)



'Milan slaat aanbod van Real voor Kaká af'

http://www.voetbalcentraal.nl/uploads/foto_milan2_v02.jpgReal Madrid is er nog steeds op gebrand Ricardo Izecson Santos Leite, kortweg Kaká, aan zijn selectie toe te voegen. AC Milan bevestigde vandaag op zijn clubwebsite dat een bod van Real Madrid op Kaká geweigerd werd."Hij is niet te koop."

Al sinds vorig jaar probeer Real Madrid onophoudelijk om Kaká naar de Spaanse hoofdstad te halen. Wel zou Real geprobeerd hebben om op de vader van Kaká in te praten. Milanmanager Adriano Galliani sprak van manipulatie.
Wat het aanbod van Real juist inhield, is niet bekend gemaakt. Maar Milan staat erop: "Kaká gaat niet weg."

Ach, ik zie Kaka nog wel naar Madrid gaan.
Ik zie ze gerust 100 miljoen betalen..als het niet meer wordt. :-P

*NERAZZURRI*
15-06-2007, 16:25
@ neraRonaldinho niet geschikt voor de serie AMan die gozer ken overal spelen.Dat de verdedigers hard zijn maakt niks uit. Die omspeelt hij wel met zijn techniek. En ja ook de verdedigers van Inter. en wanneer dat niet gebeurt geeft hij wel een mooie steekpass of knalt hem erin uit een onmogelijke hoek in.Laten we hopen dat ie naar Milan gaat dan :lol: Ik wil het wel meemaken :wink:
LOLMaterazzi weet niet wat m overkomt, die krijgt echt(samen met Maicon) alle hoeken van het veld te zien, geloof me. Daarvoor hoeft Ronaldinho niet eens in topvorm te zijn.Zie bovenstaande reactie ^ Ze breken hem in takjes :razz:
Shevchenko => MilanRonaldinho => MilanKaká => MadridEto'o => InterAdriano => BarçaHenry = BarçaGudjonson => ManchesterChivu => InterGaat toch een hoop gebeuren als je de geruchten mag geloven :D

Lex v/d Moolen
15-06-2007, 16:51
Nieuwe Ajax-shirt:Eindelijk weer een kraag. Gaat weer op 'n voetbalshirt lijken (y)Zeer fraai (y) En het kraagje gewoon ook rood, geen witte randjes oid. Gewoon eenvoudig wit-rood-wit. Alleen idd jammer dat het oude logo niet terug is.

Maar ben allang blij dat er nog steeds niet de 3 strepen van Adidas op de mouw zijn gekomen, zoals bij Madrid bijv wel zit.

wezz
15-06-2007, 16:59
Laten we hopen dat ie naar Milan gaat dan :lol: Ik wil het wel meemaken:wink:
Zie bovenstaande reactie ^ Ze breken hem in takjes :razz:

Je wilt het wel meemaken?:razz:
Je weet dat tegen Ronaldinho spelen iets anders is als op de playstation hè?:razz:


Van Bronckhorst sluit terugkeer naar Nederland uit
Giovanni van Bronckhorst wil zijn contract bij FC Barcelona gewoon uitdienen. ,,Mijn toekomst ligt in Barcelona, duidelijker kan ik niet zijn", zegt de linksback in Sportweek.

,,Ik heb een goed gesprek met de clubleiding gehad, alle geruchten over een eventuele terugkeer naar Nederland kunnen de prullenbak in." RTV Rijnmond meldde vandaag dat Van Bronckhorst een speciale clausule in zijn contract had laten opnemen waardoor hij altijd naar Feyenoord (http://www.voetbal24.nl/?action=nieuws&show=binnenland&type=clubs&clubname=feyenoord) zou kunnen overstappen. Hij lijkt hier dus geen gebruik van te maken.

Van mij zou hij wel weg mogen, kan hij toch nog lekker een paar jaar bij Feyenoord spelen.

En als Barca dan effe Dani Alves haalt is iedereen blij..

*NERAZZURRI*
15-06-2007, 17:04
Je wilt het wel meemaken?:razz: Je weet dat tegen Ronaldinho spelen iets anders is als op de playstation hè?:razz:Dat kan je beter tegen Ronaldinho zeggen :wink: In het land der wereldkampioenen (tegen de opperkampioen = Materazzi :razz:) is het een stuk lastiger voetballen dan in die huilebalkencompetitie... En zeg nou zelf; Ronaldinho heeft een jaar leuke dingen laten zien, dit jaar bij vlagen, maar de vorm is wel weer redelijk uit. Messi is nu de grote man bij Barça...

pokalapoketl
15-06-2007, 17:10
Zeer fraai (y) En het kraagje gewoon ook rood, geen witte randjes oid. Gewoon eenvoudig wit-rood-wit. Alleen idd jammer dat het oude logo niet terug is.

Maar ben allang blij dat er nog steeds niet de 3 strepen van Adidas op de mouw zijn gekomen, zoals bij Madrid bijv wel zit.

Ajax is ook de enige club zonder de drie strepen op de mouwen (behalve in Europees verband) 8).

Mooi shirt maar Adidas weet het toch weer te verneuken aan de onderkant :(.

http://xs116.xs.to/xs116/07245/ajaxthuis2.JPG

wezz
15-06-2007, 17:17
Dat kan je beter tegen Ronaldinho zeggen :wink: In het land der wereldkampioenen (tegen de opperkampioen = Materazzi :razz:) is het een stuk lastiger voetballen dan in die huilebalkencompetitie... En zeg nou zelf; Ronaldinho heeft een jaar leuke dingen laten zien, dit jaar bij vlagen, maar de vorm is wel weer redelijk uit. Messi is nu de grote man bij Barça...

Vind jij nou echt(als Serie A/Italië fan) Spanje het land van de huilebalken? :lol:

Tuurlijk is hij niet in topvorm, maar zoals ik al zei, dat heb je niet nodig tegen een Materazzi. Echt, één wedstrijdje tegen Ronaldinho(of beter gezegd, één helft) en hij is gelijk weer die mafkees van voorheen.

En ach, stel hij gaat naar Milan, en blijkt het niveau niet aan te kunnen(:roll::mrgreen:), dan is dat nog wel te regelen met een flinke zak geld. Gewoon een paar scheidsrechters/verdedigers/keepers omkopen, doen ze daar niet zo moeilijk over hoor.:razz:

Lex v/d Moolen
15-06-2007, 17:24
Ajax is ook de enige club zonder de drie strepen op de mouwen (behalve in Europees verband) 8).

Mooi shirt maar Adidas weet het toch weer te verneuken aan de onderkant :(.

http://xs116.xs.to/xs116/07245/ajaxthuis2.JPGWTF?
Ja, dat is nou weer jammer. :|
Wilde het misschien gaan kopen, maar nu hou ik het toch maar bij mn vertrouwde Umbro shirt. Bij de spelers zal het niet opvallen denk ik, mits ze de shirts netjes in de broek dragen. Maar ikzelf heb het altijd over mn broek.

*NERAZZURRI*
15-06-2007, 18:45
quote=wezz;1178304]Vind jij nou echt(als Serie A/Italië fan) Spanje het land van de huilebalken? :lol:</p>
[/QUOTE]Ja... Portugezen en Spanjaarden zijn de ergste. Italianen zijn eerder hard, maar ze liggen niet alleen maar te janken.
Tuurlijk is hij niet in topvorm, maar zoals ik al zei, dat heb je niet nodig tegen een Materazzi. Echt, één wedstrijdje tegen Ronaldinho(of beter gezegd, één helft) en hij is gelijk weer die mafkees van voorheen.

Materazzi is momenteel samen met Nesta en en Terry de beste verdediger ter wereld :wink: En volgens mij is Ronaldinho geen wereldkampioen geworden en Materazzi wel... Volgens mij zit Materazzi in de vorm van z'n leven en Ronaldinho niet. Je kunt beter zeggen dat als Ronaldinho tegen Materazzi staat dat Materazzi maar voor de helft z'n best hoeft te doen :twisted:
En ach, stel hij gaat naar Milan, en blijkt het niveau niet aan te kunnen(:roll::mrgreen:), dan is dat nog wel te regelen met een flinke zak geld. Gewoon een paar scheidsrechters/verdedigers/keepers omkopen, doen ze daar niet zo moeilijk over hoor.:razz:[/quote]Tsja, over zakken met geld en auto's doen ze niet moeilijk bij Milan inderdaad :mrgreen:

wezz
15-06-2007, 19:08
Ja... Portugezen en Spanjaarden zijn de ergste. Italianen zijn eerder hard, maar ze liggen niet alleen maar te janken. Hehe kom op zeg, ze zijn allemaal even erg. Ze liggen allemaal te janken om niks, schwalbes, kaarten aansmeren enz. (zeker)ook de Italianen.


Materazzi is momenteel samen met Nesta en en Terry de beste verdediger ter wereld :wink: En volgens mij is Ronaldinho geen wereldkampioen geworden en Materazzi wel... Volgens mij zit Materazzi in de vorm van z'n leven en Ronaldinho niet. Je kunt beter zeggen dat als Ronaldinho tegen Materazzi staat dat Materazzi maar voor de helft z'n best hoeft te doen :twisted:Beste verdediger ter wereld? LOL :mrgreen:
Ik kan er toch zeker wel 10 opnoemen die ik beter vind.

Hij kan dan in de vorm van z'n leven verkeren, Ronaldinho speelt hem, zelfs op een mindere dag, helemaal weg. En ergens weet jij dat ook wel, maar je wilt het niet toegeven.:razz:

Nee nee, tegen Ronaldinho moet je echt met wat beters/meer komen dan Materazzi.

Maar goed, we zien het volgend seizoen wel.
Hoop natuurlijk dat hij blijft, dan kan hij Materazzi altijd nog ''aan pakken'' in de Champions League.:cool:

Rotterdam5314
15-06-2007, 19:25
Hehe kom op zeg, ze zijn allemaal even erg. Ze liggen allemaal te janken om niks, schwalbes, kaarten aansmeren enz. (zeker)ook de Italianen.

Beste verdediger ter wereld? LOL :mrgreen:
Ik kan er toch zeker wel 10 opnoemen die ik beter vind.

Hij kan dan in de vorm van z'n leven verkeren, Ronaldinho speelt hem, zelfs op een mindere dag, helemaal weg. En ergens weet jij dat ook wel, maar je wilt het niet toegeven.:razz:

Nee nee, tegen Ronaldinho moet je echt met wat beters/meer komen dan Materazzi.

Maar goed, we zien het volgend seizoen wel.
Hoop natuurlijk dat hij blijft, dan kan hij Materazzi altijd nog ''aan pakken'' in de Champions League.:cool:

Wezz ik ben het helemaal met je eens.

Mat... is een goede verdediger, maar de beste ter wereld... nou nee. eigenlijk kan ik geen 1 verdediger de beste noemen eerder gelijkwaardig. Maar Mat... is echt geen killer die Ronaldinho met gemak uitschakeld. Denk eerder dat hij Mat stuurt dan andersom. Tuurlijk zal hij ronaldinho ook wel een paar keer stoppen maar meer ook niet. En als Dinho in vorm is is hij door niemand te stoppen... Dat weet iedereen.!

*NERAZZURRI*
15-06-2007, 19:59
Ik kan er toch zeker wel 10 opnoemen die ik beter vind.Be my guest...
Hij kan dan in de vorm van z'n leven verkeren, Ronaldinho speelt hem, zelfs op een mindere dag, helemaal weg.Ronaldinho heeft in de mindere vorm waarin hij nu verkeert nog moeite met de Spaanse verdedigers :lol: Materazzi is wereldkampioen... Hij heeft eigenhandig de finale in het voordeel van Italië beslist. En dat als verdediger!
En ergens weet jij dat ook wel, maar je wilt het niet toegeven.Zoals ik al zei heeft Ronaldinho nog moeite met de Spaanse verdedigers... Italië heeft veel sterkere verdedigers en laat Materazzi daar nou net een van de besten van zijn... Dat is toch lastig te ontkennen :neutral:
Nee nee, tegen Ronaldinho moet je echt met wat beters/meer komen dan Materazzi.Zoals? Ik zeg het nog maar een keer: Italië wordt altijd geroemd om z'n verdedigers en verdediging, Materazzi was op het WK daarin een beslissende factor. Oftewel: Materazzi is een van de beste verdedigers ter wereld. Dit jaar 10 keer gescoord en niet op onbelangrijke momenten (twee keer in de kampioenswedstrijd, een keer tegen Milan, uit bij Lazio, zelfs een schitterende omhaal).
Maar goed, we zien het volgend seizoen wel. Hoop natuurlijk dat hij blijft, dan kan hij Materazzi altijd nog ''aan pakken'' in de Champions League.Laten we het hopen... We hebben nog wat goed te maken tegen die Spaanse ***ploegen :twisted:

*NERAZZURRI*
15-06-2007, 20:01
@ Rotterdam: Ik zei ook niet dat ie de beste was, ik zei één van de beste... En Materazzi geen killer? :lol: Ik zal je de filmpjes van Youtube besparen :wink:

Lex v/d Moolen
15-06-2007, 20:23
Als je als spits tegen Materazzi speelt heb je gewoon geen leuke avond, laten we het daar over eens zijn :mrgreen:

YAH87
15-06-2007, 20:31
Blegh..Materazzi, een bikkelharde weliswaar maar ben er totaal niet van gecharmeerd. :sad:

Grappig ook dat Rigters ineens zo in de bestelling staat (Celtic, Newcastle volgens VI).
Bij NAC vond ik het geen bijzondere speler en speelt zich nu aardig in de picture tijdens het EK. :)
Voor 'n lage transfersom kan die al verkassen naar een topclub, leuk voor hem.

wezz
15-06-2007, 21:27
Be my guest...Ok effe snel...

Nesta
Alex
Stam 8)
Cris
Carvalho
Carragher
Terry
Puyol
Cannavaro
Thuram
Ayala
Chivu
Lucio


Vind ik allemaal (stukken) beter dan Materazzi.
En dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een hoop.


Ronaldinho heeft in de mindere vorm waarin hij nu verkeert nog moeite met de Spaanse verdedigers :lol: Materazzi is wereldkampioen... Hij heeft eigenhandig de finale in het voordeel van Italië beslist. En dat als verdediger!Nou moeite..het is meer dat hij tegen zichzelf speelt, dan dat verdedigers hem helemaal de wedstrijd uit spelen.

Dat Materazzi nou wereldkampioen is maakt weinig uit volgens mij. En eigenhandig de finale beslist valt ook wel weer mee.


Zoals ik al zei heeft Ronaldinho nog moeite met de Spaanse verdedigers... Italië heeft veel sterkere verdedigers en laat Materazzi daar nou net een van de besten van zijn... Dat is toch lastig te ontkennen :neutral:Zie bovenstaande reacties
Ik heb ook nooit gezegd dat Ronaldinho uit vorm een Nesta ofzo wegspeelt, wij hadden het over Ronaldinho tegen Materazzi.

En zoals Rotterdam al zei, Ronaldinho in vorm is niet te stoppen! 8)(we hebben het hier nog over de Ronaldino van NU tegen de Materazzi van NU, stel je voor een Ronaldinho in vorm tegen Materazzi..daar wordt je toch bang van als nerazurri.)



Zoals? Ik zeg het nog maar een keer: Italië wordt altijd geroemd om z'n verdedigers en verdediging, Materazzi was op het WK daarin een beslissende factor. Oftewel: Materazzi is een van de beste verdedigers ter wereld. Dit jaar 10 keer gescoord en niet op onbelangrijke momenten (twee keer in de kampioenswedstrijd, een keer tegen Milan, uit bij Lazio, zelfs een schitterende omhaal).Tsja beslissende factor op een WK..Charisteas was ook een beslissende factor op het EK04..
Op het WK heeft Materazzi niet tegen een speler als Ronaldinho gestaan, het was Cannavaro die geweldig stond te verdedigen.(En het is zeker niet zo dat Materazzi foutloos speelde op het WK)

Vind Materazzi gewoon een aardige verdediger, levensgevaarlijk in de lucht, maar ik vind het onzin om hem één van de beste te noemen na 1 goed WK.(en dat nog eens met een geweldige Cannavaro ernaast).



'AC Milan bereid megabod op Ronaldinho voor'
Enkele Spaanse media melden dat AC Milan binnenkort een bod van ruim 100 miljoen euro zal gaan uitbrengen op Ronaldinho. De Braziliaan zou van plan zijn om FC Barcelona te verlaten, als de Catalanen komend weekend er niet in slagen om kampioen te worden.

Marca meldt dat voorzitter Silvio Berlusconi 100 miljoen euro voor de aanvaller opzij heeft gelegd. In de krant wordt ook geschreven dat Ronaldinho niet goed meer overweg kan met zijn teamgenoten, nadat hij weigerde aanwezig te zijn bij de wedstrijd tegen Espanyol (2-2) en doordat hij wegliep tijdens de training.

Het contract van Ronaldinho loopt nog door tot 2010, maar een contractverlenging zit er voorlopig nog niet in. Als hij naar AC Milan vertrekt zal hij komen te spelen met zijn landgenoten Ronaldo en Kaka. Ook Samuel Eto'o stond op het lijstje van de Italianen, maar de spits uit Kameroen heeft aangegeven bij zijn huidige club te willen blijven.

Ronaldinho zelf gaf geen duidelijkheid over een mogelijke transfer.''Ik wil nu eerst op vakantie gaan, ik zal pas gaan nadenken over de toekomst als ik terugkom'', laat hij weten tegenover El Mundo Deportivo.

Ernesto Bronzetti, zaakwaarnemer van Real Madrid, denkt dat Ronaldinho niet voor AC Milan zal gaan spelen. ''Ik denk niet dat Barca Ronaldinho zal verkopen, zijn sponsors willen dat hij in Spanje blijft'', aldus Bronzetti. ''Hij wordt gesponsord door Nike en die hebben Ronaldo al bij Milan. Als het alleen aan de speler was, dan had het heel anders gelegen.''

LOL ruim 100 miljoen aan maffiageld.
Mij lijkt het sterk, maar ik denk niet dat Barca ruim 100 miljoen kan weigeren, zo rijk zijn ze nou ook weer niet. Mja het zal vooral aan Ronaldinho zelf liggen, valt me wel tegen dat hij niet gelijk zegt ''ja ik blijf''

Hugo R
15-06-2007, 21:46
Tja iedereen is uiteindelijk te koop voor de juiste prijs.

wezz
15-06-2007, 22:28
Slory maakt zich al geliefd bij de Feyenoord aanhang. :p

Heb ergens het idee dat Ajax druk bezig is met Slory, ook als je zijn reactie hoort..

Ik zou het geweldig vinden, voor mij een van de betere spelers dit seizoen, of iig één van mij favorieten. Als ik Feyenoord was zou ik er alles aan doen om die gast te houden, lijk me ook een topgozer.


Wat zijn die Portugezen trouwens triest bezig, wij hebben ook een keer de scheidsrechter mee.:neutral:

Ook leuk dat Piet de Visser het met me eens is over die Hazard :p, geweldig talent.

Pascal Barroso
15-06-2007, 22:48
Ik vind het nogal een vreemd verhaal, een speler proberen te halen die nog geen minuut voor z'n nieuwe club heeft gespeeld. Z'n reactie is inderdaad raar want dan had ie voor Ajax moeten tekenen in plaats van Feyenoord, maar dat deed ie dan weer niet.

wezz
15-06-2007, 22:57
Inderdaad. Mja wat moet zo'n speler zeggen, wie weet wat er allemaal gebeurt achter de schermen. De meeste Feyenoorders horen natuurlijk liever ''Ajax? never nooit!" a la Buijs/Lucius.:wink:

Feyenoord heeft toch al vrij vroeg laten weten de optie op Slory te lichten? Denk niet dat Slory verwacht had dat Ajax/andere clubs zo veel interesse zouden tonen.

Maar goed, we zien het wel.
Vind het wel apart dat Ajax dan zogezegd Perez EN Lindenberg EN geld over hebben voor Slory, maar goed.

Misschien is dat geld dan als ''bedankje'' dat jullie Lindenbergh over willen nemen. :p

Rotterdam5314
15-06-2007, 22:57
@ Rotterdam: Ik zei ook niet dat ie de beste was, ik zei één van de beste... En Materazzi geen killer? :lol: Ik zal je de filmpjes van Youtube besparen :wink:


als je nou goed had gelezen dan heb ik iets heel anders gezegd. Ik zei dat Mat niet de killer is die Ronaldinho heel de wedstrijd zomaar even uitschakeld. Ik weet heus wel dat hij een killer is. Maar verder vind ik hem niet beter dan andere goede verdedigers..

Hugo R
15-06-2007, 23:06
Zou inderdaad wel heel vreemd als Slory naar Ajax zou gaan zonder ook maar een wedstrijd voor Feyenoord gespeeld te hebben. Maar goed afwachten maar, want in de voetballerij wordt er meer geroepen dan echt waargemaakt.

Pascal Barroso
15-06-2007, 23:18
Inderdaad. Mja wat moet zo'n speler zeggen, wie weet wat er allemaal gebeurt achter de schermen. De meeste Feyenoorders horen natuurlijk liever ''Ajax? never nooit!" a la Buijs/Lucius.:wink:

Feyenoord heeft toch al vrij vroeg laten weten de optie op Slory te lichten? Denk niet dat Slory verwacht had dat Ajax/andere clubs zo veel interesse zouden tonen.

Maar goed, we zien het wel.
Vind het wel apart dat Ajax dan zogezegd Perez EN Lindenberg EN geld over hebben voor Slory, maar goed.

Misschien is dat geld dan als ''bedankje'' dat jullie Lindenbergh over willen nemen. :p

Nee, dat niet, maar bijvoorbeeld wel zoiets als wat wij zeggen: Ik heb nog nieteens wat gespeeld of iets dergelijks.

Hij zei trouwens dat Ajax (met nog wat andere clubs) maar dat z'n ouders Feyenoord adviseerde.

Hoeveel zou Ajax als bedankje geven? Miljoentje of 15? :mrgreen:

*NERAZZURRI*
16-06-2007, 05:04
Nou goed, laten we er dan een compromis van maken en zeggen dat Materazzi in dit rijtje past. Bij de besten ter wereld dus. [QUOTE]Nou moeite..het is meer dat hij tegen zichzelf speelt, dan dat verdedigers hem helemaal de wedstrijd uit spelen.Dat zegt dan toch iets over de kwaliteiten van Ronaldinho? :lol: Hij heeft één jaar, nou ja, anderhalf, vooruit, geweldig gespeeld. Laten we effe niet overdrijven a.u.b. Geweldige voetballer hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als hij z'n vorm kwijt is (wat dus blijkbaar vaker gebeurd dan dat hij in vorm is) en het is 'gewoon' een goeie voetballer.
Dat Materazzi nou wereldkampioen is maakt weinig uit volgens mij. En eigenhandig de finale beslist valt ook wel weer mee.Penalty veroorzaakt, goal gemaakt, Zidane uit de wedstrijd gemanipuleerd, penalty gescoord. Lijkt me toch dat de hoofdrol voor hem was weggelegd. Hij heeft z'n fout (was geen zuivere pingel) goedgemaakt en zijn gram gehaald. En oh ja, hij scoorde ook nog een zéér belangrijke goal tegen Tsjechië...
Zie bovenstaande reactiesIk heb ook nooit gezegd dat Ronaldinho uit vorm een Nesta ofzo wegspeelt, wij hadden het over Ronaldinho tegen Materazzi.En ik zei dat Materazzi hem dan net zo hard uit de wedstrijd speelt als Nesta. So?
En zoals Rotterdam al zei, Ronaldinho in vorm is niet te stoppen!Daar zijn we het over eens. Jammer genoeg is hij niet vaak meer in vorm.
(we hebben het hier nog over de Ronaldino van NU tegen de Materazzi van NU, stel je voor een Ronaldinho in vorm tegen Materazzi..daar wordt je toch bang van als nerazurri.)Yep, als ie in vorm is. Maar als Materazzi ook in topvorm is wordt Ronaldinho ook bang van Materazzi :wink:
Tsja beslissende factor op een WK..Charisteas was ook een beslissende factor op het EK04..Inderdaad. Charisteas deed het toch ook geweldig naar z'n kwaliteiten? Alleen deed Charisteas het alléén op het EK, verder nooit meer. Materazzi is een geweldenaar als verdediger en was voorin zelfs beslissend op in WK-finale.
Op het WK heeft Materazzi niet tegen een speler als Ronaldinho gestaan, het was Cannavaro die geweldig stond te verdedigen.(En het is zeker niet zo dat Materazzi foutloos speelde op het WK)Tegen Henry dan? :razz: Of kan die niet voetballen?? En Cannavaro was ook fantastisch. Die twee vulden elkaar geweldig aan... Alleen was Materazzi iets doorslaggevender...
Vind Materazzi gewoon een aardige verdediger, levensgevaarlijk in de lucht, maar ik vind het onzin om hem één van de beste te noemen na 1 goed WK.(en dat nog eens met een geweldige Cannavaro ernaast).Niet alleen het WK hoor. Ook vorige seizoen was hij fantastisch en zéker dit seizoen heeft hij laten zien wat zijn ware potentie is. Een leider, een doelpuntenmaker, een topverdediger en een echte Interista!
als je nou goed had gelezen dan heb ik iets heel anders gezegd. Ik zei dat Mat niet de killer is die Ronaldinho heel de wedstrijd zomaar even uitschakeld. Ik weet heus wel dat hij een killer is. Maar verder vind ik hem niet beter dan andere goede verdedigers..Zie de :wink:-smilie :wink: En jij kan dat vinden maar ik kom met harde cijfers en heb net zo goed een mening. Materazzi is een absolute topverdediger!
Verhaal over SloryWat heeft Slory precies gezegd over zijn eventuele transfer naar Ajax? Niet gezien...

*NERAZZURRI*
16-06-2007, 05:06
De typefouten zijn er wel uit te vissen neem ik aan. Heb flink gezopen dus vergeef enkele moeilijk te lezen zinnen en woorden...

Rotterdam5314
16-06-2007, 07:54
Feyenoord laat Andwélé Slory niet naar ajax vertrekken. De leiding van de Stadionclub heeft de Amsterdammers laten weten dat een vertrek van de neo-international 'onbespreekbaar' is. Ook de deze week aangestelde trainer Bert van Marwijk voelt er niets voor om Slory kwijt te raken voordat hij in de Kuip ook maar één bal heeft getrapt. ,,ajax is voor mij niet aan de orde," reageert de snelle aanvaller op de interesse uit Amsterdam. ,,Feyenoord heeft 'nee' gezegd, dus heb ik er ook niet over hoeven nadenken. En dat is maar goed ook, want ik weet hoe gevoelig dit ligt in Rotterdam."

De 24-jarige Heemskerker werd twee jaar geleden door Excelsior overgenomen van Stormvogels/Telstar. Die transfer kwam destijds tot stand met hulp van Feyenoord, dat een eenzijdige optie op Slory nam. Omdat de aanvaller zich op Woudestein uitstekend ontwikkelde - in 65 competitiewedstrijden scoorde hij 26 keer - werd die optie door Feyenoord begin dit jaar gelicht. Slory staat daardoor de komende twee seizoenen onder contract in de Kuip.

Een paar weken geleden liet ajax hem weten belangstelling te hebben voor een deal waarbij ook de door Feyenoord begeerde Kenneth Perez en Olaf Lindenbergh zouden kunnen worden betrokken. In Rotterdam zagen ze die constructie niet zitten. Volgens Feyenoord staan de verschillende zaken los van elkaar.

,,Meneer Van Marwijk is een trainer van naam," aldus Slory. ,,Het streelt me dat hij zegt dat ik niet weg mag. Als je eenmaal bij Feyenoord speelt, kun je het ook niet maken om naar ajax te gaan. Ik zou dat nooit doen."

Bron: Algemeen Dagblad en Feyenoord-Internet.nl

Lex v/d Moolen
16-06-2007, 09:31
Komt Slory uit Heemskerk? Nooit geweten, dacht dat hij Rotterdammer was.

wezz
16-06-2007, 13:10
Heel verhaal

Nou goed,laten we het erop houden dat jij Materazzi een geweldenaar vind, en ik gewoon een aardige verdediger. Hier komen we toch nooit uit.

Over Slory, ja hij zei zoiets van ''Ja, het is nog allemaal niet rond, ik weet het nog niet, ik weet dat Ajax me wil" enz.

Mja nu staat er weer een heel ander verhaal op internet..dus tsja wat moet je geloven.

Arjen Robben lijkt voor Real Madrid te gaan

16/6/2007 11:11

Arjen Robben lijkt een stap dichter bij een overgang naar Real Madrid (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=21/typeofpage=40041/sc=066958). De onderhandelingen met Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) over het verlengen van zijn contract zijn vastgelopen, meldt Studio Sport.

Eerder deze week berichtte Voetbal International al dat Robbens adviseurs (zijn vader Hans Robben en fiscalist Ton Smit) maandag in Londen met Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) om tafel zaten, in een poging het tot medio 2009 lopende contract van de aanvaller te verlengen tot medio 2011.

Robben neigt steeds meer naar een overstap naar Real Madrid (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=21/typeofpage=40041/sc=066958). De Spaanse club heeft serieuze interesse in de 23-jarige Oranje-international, die de laatste drie seizoenen bij Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) speelde.

Aangezien de onderhandelingen met Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) zijn stukgelopen lijkt het zeer waarschijnlijk dat Robben de Londense club toestemming zal vragen met Real te mogen onderhandelen.



Pfff ook al naar Madrid.
Echt, hebben ze nog niet genoeg spelers.

Denk wel dat het Spaanse voetbal beter bij hem past, Engelse zijn toch vrij hard, en tsja een harde tackle en hij is er weer 4 weken uit..

Ben wel blij dat De Ridder in de basis start tegen België. Jenner speelde me toch slecht.
Vind het wel vreemd dat die gele kaarten blijven staan, stel je voor dat Drenthe een gele kaart pakt in de halve finale, of straks tegen België...lekker geregeld allemaal.

Hopelijk komt Medunjanin er ook nog effe in, en Bruins wil ik ook wel eens zien.

Nederland-België 2-0 Vol voor de winst.
Portugal-Israël 2-2

mercapto
16-06-2007, 13:20
Nou mag hij solotjes rennen en swalbes maken in Madrid...
Mag hij 5x in de basis en dan zetten ze één van hun andere 4 spelers voor die positie op z'n plek. Hoera voor grote clubs! (DVD gerelateerd, zo kopen 6 films en hebben maar 90min om te kijken, waardeloos idee.)

Nederland - Belgie : 3-2
Portugal - Israel : 0-1

Dennis Oosterhuis
16-06-2007, 13:48
Nederland - Belgie : 2-2
Portugal - Israel : 2-1

YAH87
16-06-2007, 15:49
Als Robben naar Madrid vertrekt dan lijkt het me dat Reyes retour gaat naar Arsenal.

Koevermans wellicht naar Rangers valt te lezen op VI.nl.
Dit zou wel 'n goede club en competitie voor 'm zijn; vind hem beetje zelfde type als Vennegoor en Scotland is hem ook duidelijk goed bevallen.

NL - België 1-2
Portugal - Israel 1-2

Gun het de Belgen (die 'n goed elftal hebben staan) meer dan de Portugezen.

*NERAZZURRI*
16-06-2007, 16:09
Over Slory, ja hij zei zoiets van ''Ja, het is nog allemaal niet rond, ik weet het nog niet, ik weet dat Ajax me wil' enz.Ok, ik dacht dat ie dat echt had gezegd in dat flutprogramma van Talpa ofzo. Maar dan nog; wat moeten we met die gast? We hebben Babel, Mitea. Vind Slory niet denderend. Best een aardige speler maar momenteel nutteloos voor Ajax.

Rotterdam5314
16-06-2007, 17:12
Slory is beter dan mitea. Ik vind hem zelfs beter dan Babel. Maar goed ik ben dan ook niet gecharmeerd van Babel. Zeker niet als spits. Laat nu ook alle ballen van zijn voet afspringen bij het EK. Linkervleugelaanvaller is de enige plek voor hem. Snap trouwens niet dat die Mitea het zo lang vol houdt bij Ajax. Alleen maar geblesseerd. Ajax kan hem beter weg doen voordat hij helemaal niks meer waard is

Dan nog iets anders

'Chelsea stalt 18-jarige belofte Rajkovic bij PSV'


Datum: 16-jun-2007 07:20

PSV is in afrondende gesprekken met Chelsea over de komst van verdediger Slobodan Rajkovic, meldt De Telegraaf. Chelsea wil de achttienjarige linkspoot stallen in Eindhoven om hem ervaring op te laten doen. Rajkovic werd het afgelopen seizoen nog verhuurd aan OFK Belgrado, zijn oorspronkelijke club. Momenteel neemt Rajkovic met Servië deel aan het EK onder-21, al miste hij de eerste twee duels door een blessure. (MA)

wezz
16-06-2007, 17:37
Ik ben wel gecharmeerd van Slory, snel, technisch, goede trap, overzich, scoort makkelijk, hoog rendement. En volgens mij ook een goede jongen, goede mentaliteit.

En De Mul vertrekt waarschijnlijk, Perez ook. En er zullen er nog wel meer kunnen vertrekken, daarbij komt dat Leonardo er nog wel effe uit is.

Vind hem dit seizoen iig. stukken beter dan De Mul/Mitea/etc..en zijn rendement is ook een stuk hogen dan dat van Babel. Maar goed je weet nooit hoe hij het bij Ajax gaat doen natuurlijk. Dus je moet er ook weer niet teveel voor geven, het blijft natuurlijk een gok.


Hoop wel dat ze inzien dat Maduro's contract snel verlengt moet worden, speelt een sterk toernooi, en viel voor zijn blessure(en tegen AZ) een aantal keer (erg) goed in, verlengen die hap.

Dan heb je met Vertonghen erbij gelijk 2 geweldige back ups voor Gabri en Davids. En ze kunnen in mijn ogen nog een stuk beter worden ook.

pokalapoketl
16-06-2007, 20:32
Wie gaat er door bij deze standen? (zowel Portugal als België 4 punten een doelsaldo van 2-2)

*edit*
Hmm, hoor net dat het 2-0 voor Portugal is.

Hugo R
16-06-2007, 20:32
Iemand enig idee wie er door gaat als de tussenstande zo blijven? Volgens mij hebben zowel belgie en portugal dan 4 punten en beide 2 doelpunten voor en tegen. Onderling resultaat was ook gelijk.

Pascal Barroso
16-06-2007, 20:35
Nu in de rust Portugal werd er gezegd.

wezz
16-06-2007, 20:39
2-1 8-)

Mooie goal van Mirallas, al gingen Donk en Kruiswijk niet volledig vrijuit.
Gelijkmaker van ons nog mooier, goede pass van De Ridder, goed werk van Babel en perfect afgemaakt door Rigters.

Vrije trap mocht er ook wel wezen, al was het een behoolijke blunder van die wannabe-Beckham keeper.

De Ridder doet het toch een stuk beter dan Jenner, geweldige voorzetten, bijna alles kom aan. Mag wel wat dreigender worden in de tweede helft, maar zn passing is iig. perfect.

Babel en Rigters vinden elkaar toch wel makkelijk, Babel speelt zowiezo een goede eerste helft, weinig balverlies, goed in de kaatsing, natuurlijk die assist.

Bakkal speelt ook wel aardig, intelligente speler.
Drenthe speelt ook gewoon goed,maar verdient wel wat rust zou je denken.

Nou, laten ze Bruins maar eens testen..vind ik ook een goede speler.
Zolang Jenner er maar niet in komt...

Mirallas speelt ook sterk, erg veel dreiging..mja Vlaar staat ook prima te verdedigen..

Nou maar hopen op meer goals, en geen gele kaarten meer(zeker niet voor Drenthe/De Ridder)

Pascal Barroso
16-06-2007, 20:43
2-1 8-)

Mooie goal van Mirallas, al gingen Donk en Kruiswijk niet volledig vrijuit.
Gelijkmaker van ons nog mooier, goede pass van De Ridder, goed werk van Babel en perfect afgemaakt door Rigters.

Vrije trap mocht er ook wel wezen, al was het een behoolijke blunder van die wannabe-Beckham keeper.

De Ridder doet het toch een stuk beter dan Jenner, geweldige voorzetten, bijna alles kom aan. Mag wel wat dreigender worden in de tweede helft, maar zn passing is iig. perfect.

Babel en Rigters vinden elkaar toch wel makkelijk, Babel speelt zowiezo een goede eerste helft, weinig balverlies, goed in de kaatsing, natuurlijk die assist.

Bakkal speelt ook wel aardig, intelligente speler.
Drenthe speelt ook gewoon goed,maar verdient wel wat rust zou je denken.

Nou, laten ze Bruins maar eens testen..vind ik ook een goede speler.
Zolang Jenner er maar niet in komt...

Mirallas speelt ook sterk, erg veel dreiging..mja Vlaar staat ook prima te verdedigen..

Nou maar hopen op meer goals, en geen gele kaarten meer(zeker niet voor Drenthe/De Ridder)

Mocht de 3e er snel invliegen (als ie er komt) zou ik toch meteen De Ridder en Drenthe wisselen voor de zekerheid, en misschien wel eerder ook.

Hugo R
16-06-2007, 20:49
Nu in de rust Portugal werd er gezegd.
Hebben ze ook gezegd waarom? Want volgens mij is echt alles nu precies gelijk. Doelsaldo (0), punten (4), aantal doelpunten (2), resultaat tegen de nr 1 (1-2), resultaat tegen de nr laatst (1-0) en onderling resultaat (0-0).
Zal vast nog wel verandering in komen, maar ben gewoon benieuwd :-D

pokalapoketl
16-06-2007, 20:52
Is het geen 2-0 voor Portugal? Dat ving op bij het commentaar van Talpa.

*edit*
Kijk net op teletekst: 4-0 Portugal. Laat die Belgen maar gelijk maken.

Burkie
16-06-2007, 21:01
Eerste speelronde van volgend seizoen:

Vrijdag 17 augustus:
De Graafschap - PSV

Zaterdag 18 augustus
VVV - FC Twente
NAC - NEC
Willem II - Excelsior
Heracles - FC Utrecht

Zondag 19 augustus
Ajax - Sparta Rotterdam
AZ - Roda JC
Heerenveen - Feyenoord
FC Groningen - Vitesse


Feyenoord meteen naar Heerenveen. Zullen ze goede herinneringen aan hebben ;)

Hugo R
16-06-2007, 21:04
Is het geen 2-0 voor Portugal? Dat ving op bij het commentaar van Talpa.

*edit*
Kijk net op teletekst: 4-0 Portugal. Laat die Belgen maar gelijk maken.
Tja je zal zien dat die Portugezen uiteindelijk nog kampioen worden ook.

pokalapoketl
16-06-2007, 21:11
2-2 \o/

Pascal Barroso
16-06-2007, 21:22
Eerste speelronde van volgend seizoen:

Vrijdag 17 augustus:
De Graafschap - PSV

Zaterdag 18 augustus
VVV - FC Twente
NAC - NEC
Willem II - Excelsior
Heracles - FC Utrecht

Zondag 19 augustus
Ajax - Sparta Rotterdam
AZ - Roda JC
Heerenveen - Feyenoord
FC Groningen - Vitesse


Feyenoord meteen naar Heerenveen. Zullen ze goede herinneringen aan hebben ;)

Jezus, waar is de tijd gebleven dat Ajax, Feyenoord en PSV alle 3 thuis tegen degradatiekandidaten speelden op de 1e speeldag? :p

Burkie
16-06-2007, 21:31
Vind ook de keuze voor Graafschap - PSV erg verrassend.

Ik meen me een eerste wedstrijd van het seizoen tussen Heracles - PSV te herinneren waar PSV niet erg blij mee was.

Lex v/d Moolen
16-06-2007, 21:39
Tja, 2-2 geworden, niet echt verrassend dat gelijkspel. Opvallende gelijke blunders van de twee keepers.

Ach, ik vind het wel leuk voor de Belgen en de Portugezen mogen lekker naar huis (y)

pokalapoketl
16-06-2007, 21:40
http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_1.gif Jeuj http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_1.gif

Precies de salonremise waar ik op hoopte. Dag Portugal http://www.gamer.nl/images/content/Wekko/200409/1094041759_0.gif. Die zullen vast traditiegetrouw zitten te janken dat het doorgestoken kaart was.

Lex v/d Moolen
16-06-2007, 21:41
Eerste speelronde van volgend seizoen:

Zondag 19 augustus
Ajax - Sparta Rotterdam
Lekker thuiswedstrijd om mee te beginnen. :D


Vind ook de keuze voor Graafschap - PSV erg verrassend.
Is dat niet altijd zo, de kampioen van de 1e divisie thuis tegen de landskampioen?

wezz
16-06-2007, 21:44
2-2 :p:roll:

Was niet nodig, de Belgen mogen in hun handjes vrijven.
Vond de Belgen erg matig, ik hoor Piet gister zeggen dat ze zo'n sterke bank hebben...nou mij viel het zwaar tegen.

Wel matig van Vermeer zeg, pff..vond weer dat ie te vaak veels te ver voor zn doel stond.

Die Drenthe met zn interviews :mrgreen:
Die Portugezen die dachten dat ze alsnog door waren :mrgreen: Had graag wat shots na afloop gezien :twisted:

Dennis Oosterhuis
16-06-2007, 22:06
Is dat niet altijd zo, de kampioen van de 1e divisie thuis tegen de landskampioen?
Ja, dat is altijd zo... :wink:

Ennuh... Mooi dat België door is ten koste van Portugal! (y)

FrankvdM
16-06-2007, 23:19
Zondag 19 augustus
Ajax - Sparta Rotterdam

Mis ik weer traditioneel de eerste eredivisie wedstrijd van het seizoen omdat ik dan op Lowlands zit, maar ik leen m'n scc wel uit dan ofzo. Wel jammer.

Rickje
17-06-2007, 00:22
Eerste wedstrijd meteen uit, damn maar goed als we die fruitschaal winnen van ajax dan gaan we die wedstrijd ook winnen in Doetichem ! (6)

Hugo R
17-06-2007, 09:53
Wel mooi dat Belgie ook door is, verdiend of niet. Gunde het die Portugezen totaal niet, maar ik zal niet de enige zijn :-P

FrankvdM
17-06-2007, 10:06
Wel mooi dat Belgie ook door is, verdiend of niet. Gunde het die Portugezen totaal niet, maar ik zal niet de enige zijn :-P

Inderdaad, opzouten met die arrogante haarbandjes.

Alexander D
17-06-2007, 12:33
Inderdaad, opzouten met die arrogante haarbandjes.

:mrgreen:

YAH87
17-06-2007, 14:00
Schitterend; Nederland én België in Peking volgend jaar en indd gelukkig niet die crybabies van ’n Portugal.

Ze maken helaas nog wel ’n kans als Engeland zich plaatst voor de volgende ronde…
Dus maar hopen dat de Italianen door gaan. ;)


Vandaag tevens dé ontknoping in Spanje.

Real - Mallorca
Gimnastic – Barca
Sevilla – Villarreal

Real geef ik nog steeds de beste kansen om kampioen te worden maar zou het leuk vinden als Sevilla (met wel de moeilijkste opgave) het ’s een keertje word.
Wat een topseizoen hebben ze dan gedraaid zeg mocht het lukken! :)

Hugo R
17-06-2007, 14:13
Ze maken helaas nog wel ’n kans als Engeland zich plaatst voor de volgende ronde…
Dus maar hopen dat de Italianen door gaan. ;)
Dat hoorde ik laatst ook. Wat is daar eigenlijk de reden van? Is Engeland sowieso al geplaatst? Titelhouder ofzo?

Pascal Barroso
17-06-2007, 14:18
Engeland gaat onder de vlag van Groot-Brittannie naar de Spelen en hebben dus geen eigen team.

YAH87
17-06-2007, 14:29
Engeland gaat onder de vlag van Groot-Brittannie naar de Spelen en hebben dus geen eigen team.

Dan gaan ze dus met een Brits team spelen maak ik hier uit.
Maar dan snap ik, in navolging van Hugo, nog niet waarom er op deze manier nog 'n ticket vrijkomt voor de Portugezen...

Word niet in eigen land gespeeld en zijn geen titelhouder.

Vorige keer wonnen de Argentijnen met 'n puike Rosales. :p

Burkie
17-06-2007, 14:29
Engeland gaat onder de vlag van Groot-Brittannie naar de Spelen en hebben dus geen eigen team.

Wat een onzin zeg...:-?

Burkie
17-06-2007, 14:30
En in Spanje zal Real wel kampioen worden...

Daan de G.
17-06-2007, 14:40
ik hoop vurig van niet...:(

Burkie
17-06-2007, 14:52
Ik ook niet, maar ik acht de kans klein dat Real punten verspeelt. Ik zie Barca eerder punten verspelen eigenlijk..

*NERAZZURRI*
17-06-2007, 14:53
Ik hoop ook dat Ruud alle ballen vandaag naast en over knalt en dat Barça of Sevilla alsnog kampioen wordt...

Hugo R
17-06-2007, 15:05
Dan gaan ze dus met een Brits team spelen maak ik hier uit.
Maar dan snap ik, in navolging van Hugo, nog niet waarom er op deze manier nog 'n ticket vrijkomt voor de Portugezen...

Word niet in eigen land gespeeld en zijn geen titelhouder.

Vorige keer wonnen de Argentijnen met 'n puike Rosales. :p
Misschien dat Engeland niet kan gaan, omdat er geen Engels team gaat en dat daarom dat Europese ticket doorschuift? Zou het anders ook niet weten.

wezz
17-06-2007, 15:07
Ach, alles is mogelijk, het zou niet de eerste keer zijn dat Barcelona met veel geluk de titel alsnog pakt.

Mallorca is een goede ploeg, ik zie ze wel een puntje pakken. Mja dan heeft Barca het waarschijnlijk nog moeilijk tegen Gimnastic..dus ach, we zien het wel.

Zolang ze er maar alles aan doen, en dan maar hopen, meer kan je toch niet doen.
Maar dat het volgend jaar anders moet is wel duidelijk..

Pascal Barroso
17-06-2007, 15:09
Dan gaan ze dus met een Brits team spelen maak ik hier uit.
Maar dan snap ik, in navolging van Hugo, nog niet waarom er op deze manier nog 'n ticket vrijkomt voor de Portugezen...

Word niet in eigen land gespeeld en zijn geen titelhouder.

Vorige keer wonnen de Argentijnen met 'n puike Rosales. :p

Jong Engeland gaat niet naar de Spelen en speelt dus alleen voor de titel, de plek die zij eventueel innemen is dus voor Portugal of de nr. 3 uit de andere poule.

Groot Brittannie heeft geen voetbalteam en is helemaal niet voetballend in Peking.

Hugo R
17-06-2007, 15:56
Jong Engeland gaat niet naar de Spelen en speelt dus alleen voor de titel, de plek die zij eventueel innemen is dus voor Portugal of de nr. 3 uit de andere poule.

Groot Brittannie heeft geen voetbalteam en is helemaal niet voetballend in Peking.
Blijft wel vreemd dan dat Engeland niet gewoon als afgevaardigde van Groot Brittannie kan gaan dan, want op basis van het resultat van het EK zouden ze zich dan wel geplaatst hebben. Maar goed :D

mercapto
17-06-2007, 17:20
Van Basten wil na 2008 door met Oranje, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEE!!!!!!!!!:-o :mad:

(tot zover mn Anakin impersonatie)

*NERAZZURRI*
17-06-2007, 19:51
Godverredomme!! Scoort Aquilani een geweldige vrije trap, scoren die hersenloze ***engelsen ook in dezelfde minuut http://www.dvd.nl/forum/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=1179122 SERBIA!!!!

Hugo R
17-06-2007, 19:51
Zowel Engeland als Italie op 1-0 voor, bijna gelijktijdig. Als het zo blijft komt Nederland in de halve finale tegen Engeland te spelen.

*NERAZZURRI*
17-06-2007, 20:00
***!

wezz
17-06-2007, 20:01
Mooie vrije trap van Aquilani, geweldige speler.

Mij maakt het weinig uit tegen wie we spelen, Italië en Engeland vind ik beide niet overtuigen. Als heeft Italië natuurlijk wel meer kwaliteit, mja ik vond ze opvallend zwak verdedigen tegen Engeland.

En nu ook op 1-1 zie ik...:|

Zo dalijk begint Gimnastic-Barca! Wat een spanning. HUP BARCA! HUP MALLORCA!

Burkie
17-06-2007, 20:14
2-1 Italie

Hugo R
17-06-2007, 20:17
Ik zie het Engeland wel halen. Geen geweldig team, maar tegen Servie B denk ik dat ze het wel zullen halen.

wezz
17-06-2007, 20:18
Volgens mij staat Mallorca 0-1 voor(slecht beeld)

HOPPA!!!!!!!

BARCA! MALLORCA!

Burkie
17-06-2007, 20:21
0-1 idd!

Van mij mag Barca kampioen worden, maar het is nog lang tot het einde..

Burkie
17-06-2007, 20:22
Barca ook 0-1

wezz
17-06-2007, 20:22
en Barca nu ook op voorsprong

HOPPA!!

BARCA! MALLORCA!

Wat een spanning weer..
En dan net Puyol die scoort :)

wezz
17-06-2007, 20:36
Messi 2-0!!

Wat een held...

BARCA! MALLORCA!

Hugo R
17-06-2007, 20:36
Barcelona op 2-0, wordt hopen voor ze dat Ruud een mindere dag heeft :smile:

wezz
17-06-2007, 20:37
Hoor dat Ruud geblesseerd er af moest..

Tsja..het belangrijkste is natuurlijk dat Barca zelf wint, maar dit is toch wel goed nieuws gezien zn geweldige vorm.

Burkie
17-06-2007, 20:39
0-3

wezz
17-06-2007, 20:39
Ronaldinho 3-0

OMG!!

Zn zoveelste vrije trap, wat een held.

En Real Madrid nog steeds achter als het goed is..

Lex v/d Moolen
17-06-2007, 20:51
Hoor dat Ruud geblesseerd er af moest..
Klopt, spierverrekking ofzo, bleef haken. Voor Madrid een flinke aderlating denk ik. En Real speelt ook niet best. Maar dat is niet nieuws volgens mij.

FrankvdM
17-06-2007, 21:01
Jammer, kan nix zien. Ben ook eigenlijk meer bezig met inpakken voor 2 weken Corfu :razz:8-)

Maar Real gaat dus het az van de Spaanse competitie worden? Dat zal hard aankomen daar.

Burkie
17-06-2007, 21:02
Ik vind het voor Real niet jammer, voor Ruud wel.

Op de laatste dag het kampioenschap missen, geen gouden schoen.. en dat terwijl je zo een geweldig (debuut) seizoen draait.

wezz
17-06-2007, 21:08
4-0 Messi.8-)
Ze doen er iig. zelf alles aan, geweldig!

Nu hopen dat Mallorco minstens 1 puntje pakt.

BARCA! MALLORCA!

Hugo R
17-06-2007, 21:20
2-0 voor Engeland inmiddels na een omstreden goal. Zeer waarschijnlijk Nederland-Engeland dus.

FrankvdM
17-06-2007, 21:23
1-1 bij Real Madrid en R. Mallorca

Burkie
17-06-2007, 21:28
Worden 20 spannende minuten.

FrankvdM
17-06-2007, 21:38
Zo, koffer is dicht:-D

Madrid leidt, met een korte 'ei' :o

Prem
17-06-2007, 21:38
3-1 Madrid

wezz
17-06-2007, 21:40
:sad:

Zo dichtbij..

Ach het is nog mogelijk natuurlijk

BARCA!MALLORCA!

Lex v/d Moolen
17-06-2007, 21:40
Dat ging ineens erg snel idd. Reyes had overigens wel rood moeten hebben na een grove charge, ging nergens over.

Dennis Oosterhuis
17-06-2007, 21:41
En het wordt dus, zoals verwacht, Madrid... :mad:

Hugo R
17-06-2007, 21:41
Barcelona kan de titel vergeten en Nederland speelt tegen Engeland in de halve finale. Moet toch goed te doen zijn voor Nederland, Engeland is echt geen geweldig team van wat ik er van gezien heb.

FrankvdM
17-06-2007, 21:41
Die is binnen voor Madrid, kan niet missen... Sorry wezz

Burkie
17-06-2007, 21:42
Over en sluiten..

Dennis Oosterhuis
17-06-2007, 21:44
2-0 voor Engeland inmiddels na een omstreden goal. Zeer waarschijnlijk Nederland-Engeland dus.
Engeland it is...

Dat omstreden doelpunt viel nadat Rajkovic (de nieuwe aanwinst van PSV) geblesseerd lag in zijn eigen strafschopgebied. De Engelsen voetbalden verder en scoorden... Technisch gezien dus een geldig doelpunt, maar mocht het een serieuze blessure zijn, niet echt sportief. :|

rkrijger
17-06-2007, 21:46
Real kampioen! Mooi zo!
Vette pluim voor vNistelrooij!!!

*NERAZZURRI*
17-06-2007, 21:49
Madrid = anti-voetbal. Kloteclub... Echt zonde dat de lelijkste ploeg van Spanje van dit jaar kampioen wordt...

wezz
17-06-2007, 21:50
:evil::cry:
Eerst Ajax..nu Barcelona op de laatste speeldag...en net als Ajax nog heel lang heel dichtbij geweest..

Bij de 0-1 was de 0-2 dichterbij dan de 1-1 als ik zo de reacties zag..maar goed..

Ze hebben ook wel extreem veel geluk gehad dit seizoen..en dat voetbal..tsja

Niks aan te doen, Barca heeft er iig. alles aan gedaan vanavond..het is jammer dat die instelling de afgelopen maanden ver te zoeken was..ja op een uitschieter na..

Wel lekker voor ''ruudje'' ..geen gouden schoen voor hem (toch? lol)

Pffffffff nu maar hopen dat Jong NL nog wat van dit seizoen kan maken..Engeland moet te doen zijn, iig. beter dan die Italianen.

FrankvdM
17-06-2007, 21:57
Vind het wel weer leuk voor de afwisseling dat madrid kampioen is, maar vooral gun ik het v. Nistelrooij.

Quido
17-06-2007, 22:15
Leuk voor Ruud, maar had liever Barca gezien. Al met al gewoon een erg spannend, leuk seizoen (niet alleen in Nederland, ook elders in Europa), alleen jammer dat het vaak net de verkeerde kant op ging in de laatste minuten. Inderdaad hopen dat jong Oranje Europees kampioen wordt, dat zou een mooie afsluiting zijn.

Pascal Barroso
17-06-2007, 22:16
Wat ik dan niet kan uitstaan is dat publiek in Madrid. In plaats van als 1 man achter die ploeg gaan staan, die gasten uitfluiten als ze achter staan en gaan juichen zodra de buit binnen is.

FrankvdM
17-06-2007, 22:21
Wat ik dan niet kan uitstaan is dat publiek in Madrid. In plaats van als 1 man achter die ploeg gaan staan, die gasten uitfluiten als ze achter staan en gaan juichen zodra de buit binnen is.

Las het ook net op VI. Dat haat ik echt, gelukkig is dat gedrag zo langzamerhand verdwenen bij Ajax maar ik kan me daar mateloos aan irriteren. WTF helpt het nou om je eigen ploeg uit te fluiten als ze alle steun nodig hebben:confused:

En dan wel lekker weer juichen als ze 3-1 voorstaan en de titel binnen halen. Kots!

Lex v/d Moolen
17-06-2007, 22:24
Wat ik dan niet kan uitstaan is dat publiek in Madrid. In plaats van als 1 man achter die ploeg gaan staan, die gasten uitfluiten als ze achter staan en gaan juichen zodra de buit binnen is.Of Capello die begin dit jaar de uitspraak had dat hij Beckham nooit meer zou opstellen en nu staan ze bij wijze van spreken samen te feesten :rolleyes:

wezz
17-06-2007, 22:33
Ja maar goed dat is toch anders

Hij is er ook op terug gekomen, heeft ook gezegd dattie fout zat, en Beckham is dit jaar natuurlijk geweldig bezig.

Daar heb ik wel respect voor, iemand als Capello, dattie toch op zn beslissingen terug kan komen, had ik niet verwacht.

Tsja Beckham en Casillas gun ik die titel wel, R. Carlos ook omdat ie weggaat..
Maar de rest....

En tsja Capello flikt het toch maar weer, Reyes was ook weer een gouden wissel.(weet niet hoe hij speelde, mja 2 goals..)(al moet die keeper ook geblunderd hebben..zou wel een flinke zak geld krijgen van Madrid)

Ach nu weten de spelers van Barcelona iig. wel dat ze gewoon 100% moeten gaan..je hebt gezien wat er kan gebeuren als je dat niet doet(titel lijkt zeker, en dan nog verspelen, en dan krijg je een kans, en dan pak je m niet..en weer niet...en weer niet...)

Maar goed wat versterkingen en we gaan er weer voor volgend jaar..en de spelers die er te makkelijk over denken gewoon weg doen..die kan je er toch niet bij gebruiken.

Oh leuk...de beelden van Spanje..

Hugo R
17-06-2007, 23:09
Jammer dat Barca het niet is geworden, maar gun het v. Nistelrooy toch ook wel erg. Wat een beleving bij die man zeg. Wel mooie emotionele beelden bij zowel Barca als Madrid.

Rickje
17-06-2007, 23:22
Idd jammer voor Barca, ik had op VI.nl gestemd op Barca maar ik had het mis, toch mooi voor v. Nistelrooy !

*NERAZZURRI*
17-06-2007, 23:40
Jammer dat Barca het niet is geworden, maar gun het v. Nistelrooy toch ook wel erg. Wat een beleving bij die man zeg. Wel mooie emotionele beelden bij zowel Barca als Madrid.

Nou... 'Mooie emotie'? Ik ging bijna over m'n nek man... Komt ie van de bank afsprinten als de nieuwe messias en spreekt zijn decipel Diarra toe. Het voelde aan alsof ik naar een Kahn/Effenberg/Von Bommel zat te kijken. Werkelijk om te kotsen.
Wat ik dan niet kan uitstaan is dat publiek in Madrid. In plaats van als 1 man achter die ploeg gaan staan, die gasten uitfluiten als ze achter staan en gaan juichen zodra de buit binnen is.Inderdaad te triest voor woorden. Maarja, the story of a season, hè? Het is altijd hetzelfde bij die stinkclub... Ze worden bijna gevierendeeld als ze verliezen, maar als ze winnen en alles er rooskleurig uitziet (het maakt niet uit binnen welk tijdsbestek zoiets veranderd) komt de lofzang weer op gang. En dan heb je nog die vervelende, arrogante, commerciële showuitstraling van ze. Dat overdreven feest, die kotskop van een Tom Cruise (echt, wat heb ik een schijthekel aan die malloot met z'n grafwijf) en dan nog spelers als Guti die daar zwaar vereerd worden. Bah :mad:

Daan de G.
18-06-2007, 10:14
ZO, ik heb der geen woorden voor :(



Laporta vierkant achter Rijkaard
Barcelona-voorzitter Joan Laporta heeft zich pontificaal achter coach Frank Rijkaard gesteld. De Catalaanse preses wil aan een nieuw elftal bouwen, mét Rijkaard aan het roer.
Barcelona slaagde er dit seizoen niet in een aansprekende prijs te winnen. Zowel in de Champions League, in de Primera Division en in de Spaanse beker wist Barcelona geen eindzege te boeken. Daardoor neemt de druk op de positie van succescoach Frank Rijkaard toe.

Voorzitter Laporta weigert zich te laten beïnvloeden door de bloed ruikende media. “We moeten een ideale puzzel in elkaar gaan zetten. De machine herbouwen, dat zal zeker onder Rijkaard gebeuren”, sprak de voorzitter kordaat tegenover het Spaanse TV3.

“Het belangrijkste is om de absolute wil terug te laten keren, de motivatie moet worden vernieuwd. Er is behoefte aan een renovatie. Maar we moeten beseffen dat dit team ons veel glorie heeft gebracht. We zullen in een kalme atmosfeer beslissingen gaan nemen”, ging Laporta verder. “We willen dat Samuel Eto’o en Ronaldinho blijven, zij hebben de laatste jaren de standaard gezet.”


Gelukkig blijft Rijkaard, vind het een geweldige trainer en een fijn mens, hopelijk doet barca volgend jaar weer volop mee! ;)

rkrijger
18-06-2007, 10:51
Zodra je voorzitter zich uitlaat in dergelijke bewoordingen, dan weet je als trainer, dat je dagen bij de club geteld zijn.

John Sital
18-06-2007, 10:55
real sucks:mad:

YAH87
18-06-2007, 15:51
Het is toch (helaas) Real geworden.
Rafael Nadal zat ook op de tribune en opvallend vond ik dat 'ie zat te juichen voor Madrid terwijl de tegenstander uit Mallorca komt net als hijzelf. :p

Wat hadden die het toch weer spannend gemaakt, ook ongeloofelijk hoe vaak zij dit seizoen op achterstand komen en toch de wedstrijd naar zich toetrekken...

Wel chapeau voor Madrid dat ze toch nog kampioen zijn geworden in dit veel bewogen en spannend voetbalseizoen met veel downs voor ze. (y)

Toch ook wel jammer van het systeem in Spanje dat het onderling resultaat de doorslag geeft bij een gelijke stand.
Ik geloof dat Cruijff het had gezegd waar ik het mee eens ben en liever had gezien;
bij gelijke stand moet het doelsaldo de doorslag geven waardoor ploegen meer willen scoren.

Burkie
18-06-2007, 16:19
'Hofland voor vier miljoen naar Feyenoord'

18/6/2007 17:03

Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) en VfL Wolfsburg (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=59/typeofpage=40041/sc=520f74) hebben elkaar naar verluidt gevonden in een afkoopsom voor Kevin Hofland (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=13334/typeofpage=40054/sc=e6790c).

Hofland (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=13334/typeofpage=40054/sc=e6790c) (28) weet dat Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) zich vorige week officieel heeft gemeld bij Wolfsburg. De zevenvoudig international maakt er geen geheim van open te staan voor een overgang naar Rotterdam. Maar de verdediger houdt zich nog afzijdig totdat de clubs het eens zijn.
Volgens de Wolfsburger Allgemeinen Zeitung is dat nu gebeurt. Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) zou het nog tot medio 2008 lopende contract van Hofland (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=13334/typeofpage=40054/sc=e6790c) afkopen voor een bedrag van vier miljoen euro. VfL Wolfsburg (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=59/typeofpage=40041/sc=520f74) heeft bovendien al een opvolger van Hofland (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=13334/typeofpage=40054/sc=e6790c) op het oog. Volgens AS Nancy-voorzitter Jacques Rousselot hebben de Wölfe een bod van acht miljoen euro neergelegd voor de 22-jarige Senegalees Pape Diakhate.

Quido
18-06-2007, 16:21
Waar halen ze het geld eigenlijk vandaan? Voor Perez bood men naar verluid ook al 2 miljoen.

Alexander D
18-06-2007, 16:28
Geen flauw idee, maar wel positief.

Als Gio nou ook nog komt dan wil Makaay ook en staat er weer wat leuks.

Burkie
18-06-2007, 16:31
En alssss Perez dan ook komt, dan wilt Koevermans ook wel, en dat ziet Messi wel zitten, die meteen Ronaldinho meebrengt.

Jep.

Pascal Barroso
18-06-2007, 16:35
Ik heb ook geen idee maar mij hoor je niet klagen. Alexander verzint dat trouwens niet zelf, dat werd gezegd op Radio Rijnmond over Van Bronckhorst en Makaay, onzin als je het mij vraagt maar het werd zo gezegd. Maar 4 miljoen voor een speler met een jaar contract vind ik wel een tikkie teveel.

Radio Rijnmond meld ook nog dat Feyenoord met AZ om de tafel zit voor Koevermans waar ze 7 miljoen voor vragen. En DAT is nou geweldig beleid :roll: Vorig jaar wachtte Koevermans extra lang met verlengen omdat Feyenoord interesse had en was ie een heel stuk goedkoper, maar toen werd er niet toegehapt.

Alexander D
18-06-2007, 16:37
Ik heb ook geen idee maar mij hoor je niet klagen. Alexander verzint dat trouwens niet zelf, dat werd gezegd op Radio Rijnmond over Van Bronckhorst en Makaay, onzin als je het mij vraagt maar het werd zo gezegd.

en stond ook op nu.nl....:razz:

wezz
18-06-2007, 16:45
En alssss Perez dan ook komt, dan wilt Koevermans ook wel, en dat ziet Messi wel zitten, die meteen Ronaldinho meebrengt.

Jep.

Lol?

Ik vraag me ook af waar Feyenoord die 4 miljoen vandaar haalt.
Als je Derksen/Borst moet geloven heeft Feyenoord geen cent om uit te geven. Mja dat zegt weer genoeg over die 2..

En dan zijn ze ook nog eens bezig met Koevermans..

Lex v/d Moolen
18-06-2007, 16:48
Waar halen ze het geld eigenlijk vandaan?
Misschien van de Lazovic transfer Vitesse <> Psv ?

Quido
18-06-2007, 16:58
Dat was 'maar' 2 miljoen geloof ik. Als het Feyenoord lukt die drie binnen te halen hebben ze (op papier) toch weer een meer dan aardige selectie.

Lex v/d Moolen
18-06-2007, 17:00
Dat was 'maar' 2 miljoen geloof ik. Als het Feyenoord lukt die drie binnen te halen hebben ze (op papier) toch weer een meer dan aardige selectie.Maar gauw papier gaan leggen dan in die Kuip ;)

Pieter V
18-06-2007, 17:02
Lol?
Als je Derksen/Borst moet geloven heeft Feyenoord geen cent om uit te geven. Mja dat
Wat onzin. Bij Feyenoord is het nog nooit echt duidelijk geworden, hoeveel schulden/geld ze hebben.

Burkie
18-06-2007, 17:07
Dat is vorig seizoen of dat seizoen daarvoor, weet niet precies meer, wel duidelijk geworden toen Feyenoord op de lijst stond van clubs onder toezicht van de KNVB.

Quido
18-06-2007, 17:13
Maar gauw papier gaan leggen dan in die Kuip ;) :lol:

Marcel v/d H.
18-06-2007, 17:17
Misschien hebben ze een grote geldschieter gevonden, die geruchten gingen vorig jaar ook al eens. Goed nieuws in elk geval!

*NERAZZURRI*
18-06-2007, 17:27
Rafael Nadal zat ook op de tribune en opvallend vond ik dat 'ie zat te juichen voor Madrid terwijl de tegenstander uit Mallorca komt net als hijzelf.:razz:Hij is voor Madrid en Mallorca :wink:

wezz
18-06-2007, 17:36
Komt uit Mallorca, is zelf ook nog eens voor Madrid, en zn oom was een groot speler van Barca.

What the...

:roll::lol:

Vind het trouwens wel vreemd dat van Marwijk zegt ''ja Feyenoord moet voor de 5de plek gaan''

Met al die aankopen verwachten de mensen toch gewoon weer dat ze mee gaan doen om de titel, of niet?

pokalapoketl
18-06-2007, 19:40
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/sporza/voetbal/EK%2B-21/EK-21_nieuws/070618_dedecker_jonge_duivels

Nou, we zijn Vermaelen en Vertonghen straks een jaartje kwijt. :roll: :lol:

Burkie
18-06-2007, 19:45
Het blijven Belgen.

Hugo R
18-06-2007, 19:58
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/sporza/voetbal/EK%2B-21/EK-21_nieuws/070618_dedecker_jonge_duivels

Nou, we zijn Vermaelen en Vertonghen straks een jaartje kwijt. :roll: :lol:
Prachtig idee weer :lol:

Ludo Keeris
18-06-2007, 21:15
Prachtig idee en hij zou nog wel eens gelijk kunnen hebben ook. Maar of het uitvoerbaar is blijft een vraag.

Rotterdam5314
18-06-2007, 22:22
Komt uit Mallorca, is zelf ook nog eens voor Madrid, en zn oom was een groot speler van Barca.

What the...

:roll::lol:

Vind het trouwens wel vreemd dat van Marwijk zegt ''ja Feyenoord moet voor de 5de plek gaan''

Met al die aankopen verwachten de mensen toch gewoon weer dat ze mee gaan doen om de titel, of niet?


Als alle geruchten uitkomen dan komen de volgende spelers ons versterken

Hofland
Makaay
koevermans
vBronckhorst
Cata Diaz
Perez????

Dit team zo zomaar eens op het veld kunnen staan


-----------------------Ekramy/Timmer-------------------------
Greene----Hofland-----Vlaar/Cata Diaz-----Gio/Drenthe

---Bruins/Hofs------DeGuzman----Drenthe/Gio

Castelen/slory----Makaay/koevermans---slory/Perez

of

-------------------------Ekramy/Timmer--------------------
Greene/tiendalli ------ hofland----Vlaar/Cata Diaz-------Gio/Drenthe

Castelen---------- Bruins/Hofs---------Deguzman-----------Drenthe/gio/Perez

-----------------------------Koevermans-----Makaay--------------------------------


met dit elftal kan je meedoen voor de prijzen

Een Verdedigend ingestelde middenvelder lijkt me van groot belang om die ook nog aan te trekken. Inmiddels heeft Feyenoord al wat geld binnen gehaald dus er zijn mogelijkheden. Gio kan trouwens transfervrij overkomen

wezz
18-06-2007, 22:48
Inderdaad, een verdedigende middenvelder lijkt mij ook het belangrijkst.

Aanvallende middenvelders hebben jullie genoeg met Bruins/Hofs/Perez?/De Guzman/Drenthe(zekerheidje als je het mij vraagt). Gio kan in principe wel spelen op die positie, maar dan is er geen linksback meer lol.

Achterhoede ziet er ook wel redelijk uit met Greene/Tiendalli-Vlaar-Hofland-Gio.
Net als de aanval als die aankopen komen, Castelen-Makaay/Koevermans-Slory

Denk niet dat Koevermans EN Makaay komen, Koevermans lijkt mij zowiezo wat duur voor een Nederlandse club sinds Dirkie daar zit.

Ze zullen wel op zoek moeten naar nog een aanvaller aangezien Vincken en Castelen waarschijnlijk vertrekken, samen met Kolka en Huysegems.

Ik zou zelf trouwens zowiezo spelen met Vlaar, Gio, Drenthe, Bruins en Slory.

Rotterdam5314
18-06-2007, 23:01
Inderdaad, een verdedigende middenvelder lijkt mij ook het belangrijkst.

Aanvallende middenvelders hebben jullie genoeg met Bruins/Hofs/Perez?/De Guzman/Drenthe(zekerheidje als je het mij vraagt). Gio kan in principe wel spelen op die positie, maar dan is er geen linksback meer lol.

Achterhoede ziet er ook wel redelijk uit met Greene/Tiendalli-Vlaar-Hofland-Gio.
Net als de aanval als die aankopen komen, Castelen-Makaay/Koevermans-Slory

Denk niet dat Koevermans EN Makaay komen, Koevermans lijkt mij zowiezo wat duur voor een Nederlandse club sinds Dirkie daar zit.

Ze zullen wel op zoek moeten naar nog een aanvaller aangezien Vincken en Castelen waarschijnlijk vertrekken, samen met Kolka en Huysegems.

Ik zou zelf trouwens zowiezo spelen met Vlaar, Gio, Drenthe, Bruins en Slory.

Zeg nooit nooit. Ik dnek het zelf ook niet maar misschien verkopen ze Charisteas ook nog wel (is wel te hopen trouwens)

Ik zelf denk niet dat Perez komt. Hoop het wel ieder geval. Koevermans of Makaay. het zal 1 van deze 2 worden denk ik maar wie weer worden we verrast.

hofland is zowat een zekerheidje. Ik denk dat hij wel komt.

Feyenoord heeft nu al zo'n 10 miljoen verzamelt dus het gaat de goede kant op.
(spelersfonds en verkoop van spelers en Lazovic) Daarnaast zijn er nog investeerders waar nog steeds geen duidelijkheid over is.

Ik hoop trouwens dat ze El-Hamdaoui overnemen als extra aanvaller

*NERAZZURRI*
18-06-2007, 23:03
Perez gaat naar PSV, volgens mij heeft Van Bronckhorst gezegd dat ie voorlopig niet terug komt naar Nederland en zijn toekomst in Barcelona ligt en Koevermans zie ik zeer zeker niet naar Feyenoord gaan (interesse uit het buitenland, geen stap hogerop en ik snap sowieso niet waarom hij niet gewoon bij AZ zou kunnen blijven...). Ik wilde jullie bui niet verstoren maar zo zie ik het :wink:

Rotterdam5314
18-06-2007, 23:22
Perez gaat naar PSV, volgens mij heeft Van Bronckhorst gezegd dat ie voorlopig niet terug komt naar Nederland en zijn toekomst in Barcelona ligt en Koevermans zie ik zeer zeker niet naar Feyenoord gaan (interesse uit het buitenland, geen stap hogerop en ik snap sowieso niet waarom hij niet gewoon bij AZ zou kunnen blijven...). Ik wilde jullie bui niet verstoren maar zo zie ik het :wink:

gio is nog niet zeker dat hij blijft. Kans is 50/50. elke dag staan er andere berichten. Gio wil best graag naar Feyenoord komen en als hij genoeg speeltijd krijgt nog 1 jaartje barca. De kans op speeltijd lijktmij niet echt groot aankomend seizoen.

koevermans komt waarschijnlijk niet. moet 7 miljoen kosten. Zelfs al hadden we genoeg geld ik zou nooit 7 mil voor koevermans uitgeven. Maar Feyenoord heeft wel geinformeerd naar hem. koevermans wil weg omdat de kans op speeltijd er niet echt inzit. Ieder geval geen basisplek

Perez. Tja denk ook PSv maar als ajax hem niet naar psv laat gaan dan zit er nog een kansje in.

Mocht geen enkele van deze spelers komen dan zullen er vast andere spelers aangetrokken worden.

wezz
18-06-2007, 23:33
Ik hoop iig. dat we Perez niet naar PSV laten gaan, eigenlijk zou ik hem helemaal niet meer in Nederland(bij een topclub) willen zien, gewoon lekker naar het buitenland laten vertrekken, mja dat wiltie niet...

Over Gio staat elke dag iets anders inderdaad, vandaag was het weer ''ja ik wil graag naar Feyenoord" en morgen is het weer ''nee, 100% zeker dat ik blijf"

Denk dat het vooral te maken heeft wie Barca aan gaat trekken, waarschijnlijk Abidal(al blijf ik hopen op Alves), dus tsja dan gaat hij wel zo goed als zeker naar Feyenoord lijkt mij. Goed voor beide partijen.

El Hamdaoui heb ik ook altijd al een goede voetballer gevonden, baalde ook toen hij zo erg geblesseerd raakte. Mja het is wel een gokje, en goedkoop zal hij niet wezen neem ik aan.

Bas Reuver
19-06-2007, 00:32
Ik hoop iig. dat we Perez niet naar PSV laten gaan, eigenlijk zou ik hem helemaal niet meer in Nederland(bij een topclub) willen zien, gewoon lekker naar het buitenland laten vertrekken, mja dat wiltie niet...

Over Gio staat elke dag iets anders inderdaad, vandaag was het weer ''ja ik wil graag naar Feyenoord" en morgen is het weer ''nee, 100% zeker dat ik blijf"

Denk dat het vooral te maken heeft wie Barca aan gaat trekken, waarschijnlijk Abidal(al blijf ik hopen op Alves), dus tsja dan gaat hij wel zo goed als zeker naar Feyenoord lijkt mij. Goed voor beide partijen.

El Hamdaoui heb ik ook altijd al een goede voetballer gevonden, baalde ook toen hij zo erg geblesseerd raakte. Mja het is wel een gokje, en goedkoop zal hij niet wezen neem ik aan.

Daniel Alves is een rechtsback ;)

wezz
19-06-2007, 00:41
Klopt, maar dan zou Zambrotta naar links kunnen schuiven.:wink:

*NERAZZURRI*
19-06-2007, 00:45
Abidal en Daniel Alves lijken me wel goede versterkingen voor Barça. Al vind ik Alves verdedigend wat licht ogen. Je kunt hem beter op rechtshalf zetten volgens mij, maarja, voor het middenveld heeft Barça natuurlijk kwaliteit te over... En wat heb je aan een rechtsback als je Zambrotta hebt? De beste aankoop van Barça afgelopen zomer.

wezz
19-06-2007, 01:21
Zeker, geweldige voetballer.

Maar hij kan ook makkelijk op links, en dan samen met Alves op rechts, beter kan haast niet.

Abidal is misschien verdedigend iets sterker(natuurlijk meer body,en sterk in de lucht), maar aanvallend is hij niet heel speciaal. En ik vind Alves echt een geweldige voetballer, heel de wedstrijd zie je 'm rennen, echt niet normaal. En ook nog eens beresterk voor zijn lengte(als je Dembele moet geloven, en die heeft het Stam toch ook vrij moeilijk gemaakt) Daarbij is hij ook nog eens snel, heeft een goede trap/voorzet, en technisch natuurlijk uitstekend.

Nee ik denk dat elke linksbuiten het wel moeilijk met hem heeft.(al vond ik hem in de Uefacup finale vrij zwak, maar goed.)

Mja Abidal is ook goed, heb je iig. meer zekerheid dan nu, en tsja samen met Zambrotta, die natuurlijk zowel aanvallend als verdedigend geweldig is.(en tsja als ze voor Alves 30+ miljoen vragen moeten we wel genoegen nemen met Abidal..wel balen aangezien Barca 2 jaar geleden al geinteresseerd was in Alves, en toen was hij waarschijnlijk een stuk goedkoper)


Is Suazo nou eigenlijk al officieel van Inter? Zou ook een geweldige aankoop zijn, van wat ik heb gezien dan.
Stond een jaar of 2 geleden nog in de belangstelling van Ajax.:p

*NERAZZURRI*
19-06-2007, 01:56
Volgens mij is Suazo helemaal afgerond, ja. Wel een aardige spits voor zover ik wat van 'm gezien heb. Ik heb niet erg frequent naar wedstrijden van Cagliari gekeken :D Maar is volgens mij wel een snelle, directe spits. Alleen heeft Inter nu Cruz, Crespo, Adriano, Zlatan, Recoba, Suazo en ze willen ook nog Tevez, Eto'o, Henry en Johan Cruijff als ik de geruchten moet geloven :???: Ach ja. Ideale aantal spitsen lijkt me 4: Ibra, Crespo, Cruz en Eto'o/Suazo/Tevez. Maar Inter kan zich beter op het middenveld en de verdediging richten (Chivu, verdedigende middenvelder, creatieve middenvelder).

Rickje
19-06-2007, 02:04
Heb gelezen dat van Marwijk Perez niet wilt hebben in zijn team omdat Perez al de keus heeft gemaakt voor PSV.. volgens hem moet je dan 100% inzet tonen bij Feyenoord en als je dat niet toont, heb je niks te zoeken in mijn elftal, als Perez niet naar PSV komt en dan toch zijn keus maakt voor Feyenoord ja hoe ga je dat dan verklaren hehe..

John Sital
19-06-2007, 08:06
hm feijenoord zou er beter aan doen om eerst zekerheid te hebben qua nieuwe spelers dan nu al verwachtingen te wekken die misschien later niet blijken uit te komen.
Begrijp ook wel nu 100 jarig jubileukm eraan komt dat ze er alles aan willen doen om een prijs te halen maar als ik kijk hoe klungelig het ging om een nieuwe trainer te halen heb ik toch sterk mijn twijfels als ik deze namen voorbij zie komen.

rkrijger
19-06-2007, 08:11
Wenger in beeld bij Barça

Uitgegeven: 19 juni 2007 09:00
Laatst gewijzigd: 19 juni 2007 09:01

AMSTERDAM - FC Barcelona is niet van plan Thierry Henry bij Arsenal los te weken, maar trainer Arsène Wenger. De Franse oefenmeester zou vorige week in Parijs een gesprek met vice-voorzitter Ferran Soriano hebben gevoerd over een overstap.

http://www.nu.nl/img.db/792021+s(120!x120!)
Dat meldt de Britse krant The Sun op basis van anonieme bronnen binnen de Spaanse club. Vorige week meenden Franse en Britse media nog dat Soriano in de Franse hoofdstad was voor besprekingen met Henry. http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif

In de Catalaanse media wordt al enige tijd gespeculeerd over een vertrek van trainer Frank Rijkaard bij Barça. De Nederlandse coach liep zondag met de Catalanen de Spaanse landstitel mis door een slechter onderling resultaat tegen de nieuwe landskampioen Real Madrid. Eerder werd de club als titelverdediger in de kwartfinale van de Champions League uitgeschakeld door Liverpool.

Mogelijkheden

De zaakwaarnemer van Henry deed de speculaties over een transfer van de Franse sterspeler een week geleden af als 'absolute nonsens'. Wenger heeft in Londen nog een contract voor één seizoen, maar zou echter gefrustreerd zijn over het gebrek aan mogelijkheden op de transfermarkt bij Arsenal. Hij liet het afgelopen seizoen echter weten zijn contract bij de Gunners hoe dan ook uit te dienen.

Alexander D
19-06-2007, 08:23
Asjeblieft niet zeg....

marsie030
19-06-2007, 09:54
Asjeblieft niet zeg....

Kunnen ze beter Rijkaard houden. Ik snap toch al niet dat ie weg zou moeten, vorig jaar was ie de koning van Catalonië en nu is ie opeens helemaal niks meer.

Alexander D
19-06-2007, 09:56
Ik snap toch al niet dat ie weg zou moeten, vorig jaar was ie de koning van Catalonië en nu is ie opeens helemaal niks meer.

Dat is heel normaal in het voetbal. ;)

Hugo R
19-06-2007, 10:15
'Peking' houdt gemoederen bezig

Op de dag dat Ruud van Nistelrooij liet weten "op dit moment" niet meer beschikbaar te zijn voor Jong Oranje, omdat hij het weer heeft bijgelegd met bondscoach Marco van Basten, heeft Mark van Bommel kenbaar gemaakt wel met Jong Oranje naar de Spelen te willen.

Foppe de Haan, coach van Jong Oranje, zei blij te zijn met Van Bommels interesse. De middenvelder van Bayern zei eerder niet meer voor het Nederlands elftal te spelen zolang Van Basten de trainer is.

De Haan plaatste zich met Jong Oranje op het EK voor de Spelen in Peking. Hij mag drie dispensatiespelers meenemen. Dat betekent dat bijvoorbeeld ook Edgar Davids nog mee zou kunnen naar Peking.

*NERAZZURRI*
19-06-2007, 10:25
Nou Wezz: [B]Milan ‘steal’ Suazo from Inter!/B]
Reports in Italy are suggesting that Milan have sensationally pipped Inter in the race to sign Cagliari striker David Suazo. The Honduran, who scored 14 Serie A goals last season, has been strongly paired with the Italian champions over the past few months and a deal was seemingly done. Cagliari President Massimo Cellino and Inter owner Massimo Moratti had agreed financial terms and a move was on the horizon – especially as Suazo was then spotted in Milan ahead of his medical. “Moratti’s word is enough for me,” commented Cellino last week. “The player can now move to Inter." However, Tuesday’s edition of Il Corriere dello Sport reports that Milan have amazingly hijacked the switch. Vice-President Adriano Galliani has allegedly finalised a last-minute deal with Cellino by agreeing to pay the islanders a £10m fee. Inter were expected to offer the Rossoblu £6.5m and hand over 19-year-old striker Robert Acquafresca, who was specifically wanted by Coach Marco Giampaolo. The Rossoneri were known to be on the market for a new forward after noting that Barcelona star Samuel Eto’o remained the club’s main target – but there has been no mention of Suazo. The 27-year-old, who will leave the Stadio Sant’Elia after eight years in Sardinia, joined Cagliari from Olimpia Tegucigalpa. He was also a reported target for Juventus, Manchester United and the Rossoneri themselves last summe ‘Suazo zet Milaan op zijn kop’
De zomer is officieel nog niet eens begonnen, maar één van de meest spraakmakende transfers in Italië lijkt al te hebben plaatsgevonden. De overgang van David Suazo naar Internazionale leek in kannen en kruiken, maar volgens Italiaanse media heeft AC Milan de slag om de spits van Cagliari gewonnen. La Gazzetta dello Sport en Corriere dello Sport komen met het bericht dat de winnaar van de Champions League maandagavond met een bod van veertien miljoen euro de Sardijnse club heeft weten te overtuigen. Het nieuws werd rond één uur ‘s nachts ook door het officiële televisiekanaal van de Rossoneri kenbaar gemaakt. Een opvallende transfer, aangezien het er alle schijn van had dat Suazo volgend seizoen voor de landskampioen zou spelen. De aanvaller had al een persoonlijk akkoord bereikt en ook een medische keuring doorstaan. De 27-jarige Hondurees kwam in 1999 over van Olimpia uit zijn vaderland en heeft sindsdien bewezen makkelijk te kunnen scoren. Zo scoorde hij in het seizoen 2005/2006 tweeëntwintig treffers voor de Sardijnse club, waarmee hij het clubrecord van Gigi Riva uit 1970 met één treffer verbeterde. Het voorbije seizoen scoorde hij vijftien maal en werd hij samen met Kaká verkozen tot de beste speler van de Serie A.

pokalapoketl
19-06-2007, 10:33
Heb gelezen dat van Marwijk Perez niet wilt hebben in zijn team omdat Perez al de keus heeft gemaakt voor PSV.. volgens hem moet je dan 100% inzet tonen bij Feyenoord en als je dat niet toont, heb je niks te zoeken in mijn elftal, als Perez niet naar PSV komt en dan toch zijn keus maakt voor Feyenoord ja hoe ga je dat dan verklaren hehe..

Dus bij Feyenoord mogen alleen 11 Danny Buijsjes op het veld staan. Gezellige boel ;).

Pascal Barroso
19-06-2007, 11:01
Hij bedoelde niet qua inzet maar qua keus. Je moet 100 % voor Feyenoord willen spelen, zo niet hoef je niet te komen.

En 1 Buijs is zat :wink:

Dennis Oosterhuis
19-06-2007, 11:11
1 Buijs is al 1 teveel... :p (6)

Rickje
19-06-2007, 11:24
Hij bedoelde niet qua inzet maar qua keus. Je moet 100 % voor Feyenoord willen spelen, zo niet hoef je niet te komen.

En 1 Buijs is zat :wink:

Ja idd hij moet 100% voor Feyenoord willen spelen, wat ik trouwens ook wel kan begrijpen van de nieuwe coach. Dus ik denk dat Perez komend seizoen bij PSV speelt waar ik aan de ene kant tevreden mee ben en aan de andere kant denk ik dat hij moeilijkheden gaat brengen al weet je niet hoe dit gaat lopen. Maar als hij net zo goed speelt bij ajax en niet van die problemen gaat brengen hebben we een topper erbij !

Rajkovic is een nieuwe middenvelder die erbij is gekomen bij PSV, dit zou de opvolger van Alex moeten zijn, anders komt Da Costa of Salcido voor hem in de plaats.

marsie030
19-06-2007, 11:30
Dat is heel normaal in het voetbal. ;)

Dat is waar, maar zo slecht is het nu toch ook weer niet geweest bij Barcelona. Op een haar na de titel gemist en overwinterd in Europa :wink: (zijn oude assistent heeft het dan toch minder gedaan dit jaar)

Alexander D
19-06-2007, 12:13
Dat is waar, maar zo slecht is het nu toch ook weer niet geweest bij Barcelona. Op een haar na de titel gemist en overwinterd in Europa :wink: (zijn oude assistent heeft het dan toch minder gedaan dit jaar)

Klopt, maar dergelijke clubs verwachten elkaar een prijs. Geen prijs is een verloren seizoen en dan weet je dat de kans groot is dat je op de schopstoel komt.

Rotterdam5314
19-06-2007, 14:29
Klopt, maar dergelijke clubs verwachten elkaar een prijs. Geen prijs is een verloren seizoen en dan weet je dat de kans groot is dat je op de schopstoel komt.


rijkaard zit toch niet op de schopstoel.. als rijkaard weg gaat is dat omdat het dan zijn eigen keuze is.

Alexander D
19-06-2007, 14:50
rijkaard zit toch niet op de schopstoel.. als rijkaard weg gaat is dat omdat het dan zijn eigen keuze is.

Schopstoel of vrijwillig, hij heeft geen prijs gepakt en er is contact (als het waar is) met Wenger.