PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

*NERAZZURRI*
19-06-2007, 14:57
@ WEZZ & ROTTERDAM5314: Het elftal van het jaar:
http://img529.imageshack.us/img529/7526/2883003401181824828237end3.jpgBlijkbaar is Materazzi dus wél een topverdediger (6)

Roland1
19-06-2007, 15:01
Matige selectie.

Alexander D
19-06-2007, 15:01
Geen Ruudje.....

Die had van mij wel op de plaats van Drogba gemogen.

marsie030
19-06-2007, 15:05
Schopstoel of vrijwillig, hij heeft geen prijs gepakt en er is contact (als het waar is) met Wenger.

Die wint ook niet elk jaar een prijs;)

Ze hebben toch een prachtig leven die trainers (en voetballers). Ze verdienen een godsvermogen met iets wat voor de meeste een hobby is, je woont in mooiste steden van de wereld en er is altijd wel ergens een betere baan als je er uit gegooid wordt.

Alexander D
19-06-2007, 15:34
'Rijkaard blijft bij Barcelona'
Uitgegeven: 19 juni 2007 15:57
Laatst gewijzigd: 19 juni 2007 15:58

BARCELONA - Frank Rijkaard is ook volgend seizoen trainer van de Spaanse topclub Barcelona. Dat zei voorzitter Joan Laporte dinsdag. Ook de sterspelers Ronaldinho en Samuel Eto'o blijven volgens de preses bij de Catalaanse voetbalclub.

Rijkaard heeft een contract bij Barcelona dat loopt tot de zomer van 2009, maar de overeenkomst bevat een clausule dat beide partijen de overeenkomst na afloop van en seizoen kunnen ontbinden. Laporte verwacht niet dat Rijkaard van de clausule zal gebruikmaken.

De Nederlandse oefenmeester behaalde vorig jaar de landstitel en won de Champions League. Dit seizoen bleef Barça met lege handen. Op de slotdag van de competitie ging Real Madrid met het kampioenschap aan de haal.

Dennis Oosterhuis
19-06-2007, 15:56
Ik vind dat ESM elftal selectiegedoe zo'n onzin, zoals gewoonlijk wordt er alleen maar naar de grote competities gekeken. Wie ik bijvoorbeeld mis is Alves. Ik bedoel, met 34 goals bijna topscorer van Europa geworden (terwijl hij onder contract staat bij een kleine club in Nederland...). Alves had toch zeker wel i.p.v. Drogba erin kunnen staan. Terwijl ook een Vidic totaal onterecht in dit elftal staat, overschatte verdediger. Alex is veel beter en heeft ook veel meer impact op zijn elftal, maarja, klein landje hè... :?

Trouwens, ook dat Gouden Schoen klassement is zo scheef als wat. Spelers van clubs uit de grotere competitie krijgen per goal 2 punten en iets kleinere landen 1,5 en de kleinste landen 1 punt? :? Alsof je in een kleiner land zoals Nederland meer moet scoren om je te bewijzen, wat een onzin... Bovendien zijn de competities in Frankrijk, Italië, Engeland en Spanje ook nog eens langer dan bijv. Nederland of België. Dus heb je als spits meer wedstrijden om te scoren die per doelpunt dus OOK nog eens meer punten oplevert. Hoezo krom..? :?

Zo, tot zover mijn betoog tegen deze uitverkiezingen... :p

*NERAZZURRI*
19-06-2007, 16:23
Ben het helemaal met je eens over de selectie van dat elftal en de kromheid er van, maar Vidic heeft echt een geweldig seizoen gespeeld hoor. Echt een ontiegelijk goeie verdediger...

Rotterdam5314
19-06-2007, 16:31
@ WEZZ & ROTTERDAM5314: Het elftal van het jaar:Blijkbaar is Materazzi dus wél een topverdediger (6)

totaal niet mee eens met deze selectie. Ze kunnen zo veel zeggen maar er kan toch echt een beter elftal staan dan deze. Waar is Kaka bv?? Coupet als beste doelma gekozen??

Burkie
19-06-2007, 16:33
'Kanu rond met Ajax'

Ajax lijkt zijn volgende versterking voor volgend seizoen binnen te hebben. Het zou hierbij gaan om Nwanko Kanu. The Sun meldt dat Ajax en Kanu een akkoord hebben bereikt over een 1-jarig contract.

Kanu zal gehaald worden voor de bank. Hij zal zich moeten focussen op de rol van 'breekijzer'. Overigens heeft hij dit seizoen prima gepresteerd in de Engelse Premier League. Hij scoorde 10 keer in 36 wedstrijden en was erg belangrijk voor Portsmouth.

Overigens heeft Harry Redknapp al een opvolger op het oog. Het zou hierbij gaan om de spits van Sevilla, Frederic Kanouté. Hij zou de positie in de spits dus overnemen van Kanu.

John Sital
19-06-2007, 16:35
zou cool zijn, maar dacht dat kanu zijn contract verlengd had:???:

*NERAZZURRI*
19-06-2007, 16:37
totaal niet mee eens met deze selectie. Ze kunnen zo veel zeggen maar er kan toch echt een beter elftal staan dan deze. Waar is Kaka bv?? Coupet als beste doelma gekozen??

Dit zijn spelers die het vaakst in de maandelijkse ESM-selectie hebben gestaan, oftewel; spelers die op hoog niveau het meest constant gepresteerd hebben. Kaká hoort daar niet bij dit seizoen, net als eigenlijk alle spelers van Milan. Kaká is een fantastische voetballer maar heeft behalve enkele uitschieters in de climax van het seizoen eigenlijk niet veel laten zien dit jaar. Vandaar...

Rotterdam5314
19-06-2007, 16:53
Dit zijn spelers die het vaakst in de maandelijkse ESM-selectie hebben gestaan, oftewel; spelers die op hoog niveau het meest constant gepresteerd hebben. Kaká hoort daar niet bij dit seizoen, net als eigenlijk alle spelers van Milan. Kaká is een fantastische voetballer maar heeft behalve enkele uitschieters in de climax van het seizoen eigenlijk niet veel laten zien dit jaar. Vandaar...

Ok maar als er op die manier wordt geselecteerd waar is Alves en Nistelrooy dan??
Allebij toch een zeer goed en constant seizoen gedraait

Lex v/d Moolen
19-06-2007, 17:00
Dit zijn spelers die het vaakst in de maandelijkse ESM-selectie hebben gestaan, oftewel; spelers die op hoog niveau het meest constant gepresteerd hebben. Kaká hoort daar niet bij dit seizoen, net als eigenlijk alle spelers van Milan. Kaká is een fantastische voetballer maar heeft behalve enkele uitschieters in de climax van het seizoen eigenlijk niet veel laten zien dit jaar. Vandaar...Volgens mij heeft Vidic ook niet veel laten zien. Veel geblesseerd geweest. Vind het ook maar een rare keuze.


zou cool zijn, maar dacht dat kanu zijn contract verlengd had:???:Het bericht wordt gemeld door The Sun, dus nog maar even afwachten wat hier van waar is.
Zou wel leuk zijn overigens, goeie om er bij te hebben.

Dennis Oosterhuis
19-06-2007, 17:16
The Sun is inderdaad de "De Telegraaf" van Engeland, dus maar even afwachten. Mocht het waar zijn; TOP! (y)

Burkie
19-06-2007, 17:45
Ik vind de Telegraaf geen slechte krant eigenlijk ;)

*NERAZZURRI*
19-06-2007, 18:06
Ok maar als er op die manier wordt geselecteerd waar is Alves en Nistelrooy dan??
Allebij toch een zeer goed en constant seizoen gedraait

Blijkbaar hebben Kanouté, Drogba en Ibrahimovic het beter gedaan volgens Europese journalisten (heb eigenlijk geen idee wie of wat deze maandelijkse teams samen stelt). Alves komt niet uit een grote competitie dus die hoef je sowieso niet te verwachten in zo'n elftal... Helaas...
Volgens mij heeft Vidic ook niet veel laten zien. Veel geblesseerd geweest. Vind het ook maar een rare keuze.Ok, naja. Wederom zijn degenen die het team hebben samengesteld het blijkbaar met je oneens. Ik kan het persoonlijk wel begrijpen; Vidic is een van de revelaties van dit seizoen bij Manchester (naast de definitieve doorbraak van Ronaldo de grootste verrassing denk ik).

*NERAZZURRI*
19-06-2007, 18:09
En De Telegraaf is een vreselijke, sensatiebeluste ***krant die nieuws als losgeslagen Bokito's levensgroot en schreeuwerig op de voorpagina pleurt en echt belangrijke dingen veel kleiner behandelt en niet in de voorgrond plaatst.

Dennis Oosterhuis
19-06-2007, 18:16
(heb eigenlijk geen idee wie of wat deze maandelijkse teams samen stelt)


De ESM Gouden Schoen is een initiatief van het tijdschriftencollectief European Sports Magazines, waartoe behalve Voetbal International ook behoren: Der Kicker (Duitsland), Gazzetta dello Sport (Italië), World Soccer (Engeland), Voetbal Magazine (België), Don Balon (Spanje), Fanatik (Tur), Sport-Express (Rus), Tipsbladet (Den) en A Bola (Portugal).

Bron: vi.nl :wink:

wezz
19-06-2007, 18:39
@ WEZZ & ROTTERDAM5314: Het elftal van het jaar:Blijkbaar is Materazzi dus wél een topverdediger (6)

Hehe, ach zo'n verkiezing..
Stankovic? Ik weet zeker dat zelfs jij dat onterecht vind.

Suazo alsnog naar Milan, dat kan wel eens een relletje veroorzaken. Volgens die Moratti had Suazo al getekend.:neutral: Wel balen voor Inter, Suazo was een goedkope optie, nu gaan ze waarschijnlijk voor spelers als Teves etc.

En Moratti kennende komen er nog wel eens stuk of 4 aanvallers bij hehe.

Vind het trouwens belachelijk dat er geruchten rondgaan over Wenger naar Barca. Niet dat het geen toptrainer is, maar Rijkaard moet gewoon blijven, dat is toch duidelijk. Vond het ook schandalig toen die ''supporters'' met witte zakdoekjes aan kwamen zetten, echt van die schijnheilige mensen. Rijkaard heeft Barca haast persoonlijk de Champions League finale laten winnen, ik zat vorig jaar uiteraard te kijken naar die finale en ik had echt het gevoel dat we nog uren konden doorspelen, die goal zou er niet komen. En Rijkaard brengt twee gouden wissels in (Larsson/belletti) en het is in no time 2-1.

Mja het is voetbal, dan worden dat soort dingen snel vergeten..

Wel mooi dat Capello waarschijnlijk weg moet, goede zaak voor Barca. Die gek heeft het toch maar weer geflikt.

Over Kanu, tsja het zou geweldig zijn om hem terug te zien. En speelt ook een vrij goed seizoen. Wel erg wisselvallig natuurlijk, maar goed een prima pinchitter. Hij zou zeker een paar wedstrijden per seizoen briljant spelen, en dan is het natuurlijk gewoon een geweldige speler.

*NERAZZURRI*
19-06-2007, 22:53
Ik vind Stankovic niet terecht nee. Materazzi echter wel. Ik denk niet dat er dit seizoen een verdediger in Europa beter en beslissender was dan Materazzi. En dat verhaal ovre Suazo is voorlopig nog niet op z'n einde hoor, trust me. Daar gaat weer een koude oorlog overheen voordat er overzicht komt. Kanu naar Ajax zou ik schitterend vinden. Helemaal als hij genoegen neemt met een plaats op de bank (y) Dat terwijl hij kan spelen bij Portsmouth...

wezz
20-06-2007, 06:49
Ik vind Stankovic niet terecht nee. Materazzi echter wel. Ik denk niet dat er dit seizoen een verdediger in Europa beter en beslissender was dan Materazzi.

lol kom op zeg...
Maar goed, ik ga er niet weer op in.8-):wink:

Obodai ziet transfer naar Feyenoord zitten

Anthony Obodai hoopt komend seizoen uit te komen voor Feyenoord.

De Rotterdammers informeerden volgens het Algemeen Dagblad enkele weken geleden naar de middenvelder van RKC Waalwijk.
Vanuit zijn vakantieoord in Ghana reageerde Obodai verheugd op de interesse van Feyenoord. "Ik hoor dat Feyenoord bij RKC Waalwijk naar mij heeft geïnformeerd. Natuurlijk zou ik graag willen. Feyenoord is een geweldige club, maar ik heb eerlijk gezegd nog niets gehoord. Ik ben deze week op vakantie in Ghana en hoop eigenlijk zo snel mogelijk iets te vernemen. Tegen Feyenoord zeg je geen nee."

Obodai staat nog onder contract bij RKC, dat de nacompetitie niet overleefde en daardoor komend seizoen uitkomt in de eerste divisie. De van Sparta overgekomen middenvelder moet ongeveer een miljoen euro kosten.


En ze waren net zo goed bezig. :roll:
Las wel dat ze ook met De Cler bezig zijn, dat zou wel een goede zet zijn.

Zag ook dat PSV het bod op Perez verhoogt heeft.
Misschien is Beerens wel een interessante speler om er bij te vragen, viel goed in op het jeugd EK, en moet weg bij PSV. Al blijf ik erbij dat we Perez niet naar PSV moeten laten gaan, mja het bestuur heeft er blijkbaar geen problemen mee.....

Het gerucht gaat dat Maloude al rond is met Chelsea...
Dat zou dus wel eens het einde voor Robben kunnen betekenen. Ben benieuwd waar hij volgend seizoen speelt, de clubs zullen wel al in de rij staan.

rkrijger
20-06-2007, 07:12
Trouwens, ook dat Gouden Schoen klassement is zo scheef als wat. Spelers van clubs uit de grotere competitie krijgen per goal 2 punten en iets kleinere landen 1,5 en de kleinste landen 1 punt?

Dat heeft een commerciele reden. Toen ze dat nog niet deden wonnen er allemaal spitsen uit kleine competities de Gouden Schoen. Spelers uit Roemenie, Turkije, etc.
Daarnaast heeft het ook een paar keer de schijne gehad dat spelers uit dit soort competities aan doelpunten *geholpen* werden om maar zo'n prestigeuze prijs te winnen. Dan had een spits uit Malta 43x gescoord of zoiets...

Ik vind het ook wel terecht: als je 25x in Spanje scoort zegt dat meer dan 25x scoren in Roemenie...

rkrijger
20-06-2007, 10:13
Foppe de Haan en Johan Cruyff houden de gemoederen wel bezig met hun spelstijl-discussie. Ik snap dat niet zo...

En wel hierom: een spelstijl is een *MIDDEL*, geen *DOEL*. Het doel van voetballen is een wedstrijd te winnen. Het lijkt wel of het doel van Cruyff is 4-3-3 te spelen. Als je als doel hebt de wedstrijd te winnen, ga je van hieruit kijken welke spelstijl hier het best past. En je neemt mee (a) welke spelers je tot je beschikking hebt en (b) welke tegenstander je treft.

Vervolgens rolt hieruit een elftal, een spelstijl en, als je het goed hebt gedaan, een overwinning.

4-3-3 als doel stellen, zoals Cruyff doet, slaat gewoon helemaal nergens op!
En 4-4-2 als doel stellen, zoals Foppe doet, slaat ook nergens op!

Koeman's PSV overwon Arsenal met een goed uitgedacht concept dat noch 4-3-3 en noch 4-4-2 was. En we waren toch allemaal blij met de overwinning van PSV? En niet omdat er een bepaald systeem werd gespeeld?

Nou dan!

Alexander D
20-06-2007, 10:34
Foppe de Haan en Johan Cruyff houden de gemoederen wel bezig met hun spelstijl-discussie. Ik snap dat niet zo...

En wel hierom: een spelstijl is een *MIDDEL*, geen *DOEL*. Het doel van voetballen is een wedstrijd te winnen. Het lijkt wel of het doel van Cruyff is 4-3-3 te spelen. Als je als doel hebt de wedstrijd te winnen, ga je van hieruit kijken welke spelstijl hier het best past. En je neemt mee (a) welke spelers je tot je beschikking hebt en (b) welke tegenstander je treft.

Vervolgens rolt hieruit een elftal, een spelstijl en, als je het goed hebt gedaan, een overwinning.

4-3-3 als doel stellen, zoals Cruyff doet, slaat gewoon helemaal nergens op!
En 4-4-2 als doel stellen, zoals Foppe doet, slaat ook nergens op!

Koeman's PSV overwon Arsenal met een goed uitgedacht concept dat noch 4-3-3 en noch 4-4-2 was. En we waren toch allemaal blij met de overwinning van PSV? En niet omdat er een bepaald systeem werd gespeeld?

Nou dan!

Foppe stelt het toch ook niet als doel?

Verder wel met je eens. Het NL elftal van Übereikel Marco stelt het wel als doel. We spelen zo omdat we Robben moest spelen, een goede vervanger was er niet en een geode rechtsbuiten evenmin. Daarbij zijn het allemaal spelers die liever naar binnen draaien dan buitenom gaan en alle spitsen daardoor slecht bedienen. Dat is jammer, zeker omdat we goede spitsen genoeg hebben en je met een goed 4-4-2 systeem ook de buitenkant bezet kunt houden met duidelijke afspraken.

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 10:38
Dat heeft een commerciele reden. Toen ze dat nog niet deden wonnen er allemaal spitsen uit kleine competities de Gouden Schoen. Spelers uit Roemenie, Turkije, etc.
Daarnaast heeft het ook een paar keer de schijne gehad dat spelers uit dit soort competities aan doelpunten *geholpen* werden om maar zo'n prestigeuze prijs te winnen. Dan had een spits uit Malta 43x gescoord of zoiets...

Ik vind het ook wel terecht: als je 25x in Spanje scoort zegt dat meer dan 25x scoren in Roemenie...
Ja, maar zorg er dan wel voor dat eenieder evenveel wedstrijden speelt om hieraan te werken. Nu hebben de spitsen uit de grote landen én meer wedstrijden om te scoren én ze krijgen per doelpunt meer punten. Da's dubbelop... :?

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 10:46
lol kom op zeg...Maar goed, ik ga er niet weer op in.:cool::wink:Tsja, ik kan me haast niet voorstellen dat jij Inter elke week hebt zien spelen eerlijk gezegd. Heb je überhaupt Sport1? Materazzi heeft 10x gescoord, dude. 10x. En niet op de minst belangrijke momenten... Volgens mij ben jij hier degene die niet objectief kan zijn in dit geval. Noem maar een verdediger die het beter heeft gedaan dan... :roll: Materazzi staat echt niet voor niks in dat ESM-elftal. Stankovic heeft ook een paar maanden fantastisch gespeeld, alleen de rest van het jaar veel te weinig laten zien, Materazzi daarintegen...

rkrijger
20-06-2007, 10:48
Ja, maar zorg er dan wel voor dat eenieder evenveel wedstrijden speelt om hieraan te werken. Nu hebben de spitsen uit de grote landen én meer wedstrijden om te scoren én ze krijgen per doelpunt meer punten. Da's dubbelop... :?

Ja, maar een spits die 10x 10 minuten invalt en 5x scoort, scoort dan niet beter dan een spits die 10x 90 minuten voetbalt en 5x scoort...

Eigenlijk zou je dus een correctie op aantal speelminuten *en* op competitie-sterkte willen. Maar dat wordt natuurlijk zo ondoorzichtig dat de UEFA daar niet aan wilt... ;-)

rkrijger
20-06-2007, 11:19
Er zitten weer mooie tegenstanders aan te komen voor PSV.
Toch wel mooi dat je het niet moet doen met een 2e rangs toernooitje als de UEFA cup!

PSV in tweede koker Champions League

PSV zal bij de loting voor de groepsfase van de Champions League ingedeeld worden in de tweede pot. Dit betekent dat één hoger aangeschreven ploeg de tegenstander wordt van de Eindhovenaren.

Groepshoofden voor de nieuwe editie van de Champions League zijn: CL-winnaar AC Milan, Barcelona, Real Madrid, Inter Milan, Chelsea en Manchester United. Ook Arsenal en Liverpool behoren tot de eerste koker, maar de beide Engelse clubs zullen zich via de derde voorronde moeten plaatsen voor de groepsfase.

PSV ontloopt in ieder geval Olympique Lyon en FC Porto. Ook AS Roma. Sevilla, Valencia, Benfica en Ajax zullen in deze tweede koker zitten, mochten ze de voorronde overleven.

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 11:22
Ajax in de tweede koker?? :neutral: Niet dat ik er niet blij mee ben maar zo goed heeft Ajax toch niet gepresteerd de laatste jaren??

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 11:22
Ajax ook in de tweede koker, mochten ze doorgaan. Da's alvast prettig om te weten... :)

rkrijger
20-06-2007, 12:10
Ajax in de tweede koker?? :neutral: Niet dat ik er niet blij mee ben maar zo goed heeft Ajax toch niet gepresteerd de laatste jaren??

Deze lijst wordt gehanteerd:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2007.html

Zoals je ziet hoort Ajax niet bij de beste 16 ploegen van Europa. Maar blijkbaar zijn er genoeg teams die niet eens voor de CL geplaatst zijn (zoals Bayern Munchen).

Verder zie je wel dat Ajax vooral profiteert van de prestatie van 5 jaar geleden. Volgend jaar vervalt die prestatie en ziet het er een stuk minder rooskleurig uit voor 020:

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2008.html

(Ajax staat 32e, PSV 11e)

Hugo R
20-06-2007, 12:18
Wel opvallend inderdaad dat Ajax in koker 2 zit, maar goed kan alleen maar voordelig zijn als ze zich plaatsen. Hopelijk doen ze het volgend jaar een beetje goed, anders zakken ze wel ver terug.

Ludo Keeris
20-06-2007, 12:19
Je geeft twee dezelfde links weer, Robin. Je moet op '2008' klikken (rechtsboven) om het tweede lijstje te zien.

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 12:34
Stel je voor, als PSV nog een goed Europees jaar draait, heb je kans dat ze volgend jaar weleens in de eerste koker terecht komen en dus groepshoofd worden... :)

rkrijger
20-06-2007, 12:44
Je geeft twee dezelfde links weer, Robin. Je moet op '2008' klikken (rechtsboven) om het tweede lijstje te zien.

Je hebt gelijk. Ik heb het aangepast.

YAH87
20-06-2007, 14:51
Wat ’n ongekende luxe toch ook wel (ervan uit gaande dat Ajax zich kwalificeert natuurlijk, 2x achterelkaar de CL missen zou erg stom zijn). :smile:

18:15 uur de 1e halve finale en het is een te klare klus lijkt me. ;-)
Nederland - Engeland 2-0
België - Servië 2-1

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 14:59
Nederland - Engeland 2-1
België - Servië 1-1 (Servië wns)

Rickje
20-06-2007, 15:49
Ned - Eng 2-0
Bel - Ser 2-1

Hugo R
20-06-2007, 16:01
Nederland - Engeland 2-1
België - Servië 1-2

Lex v/d Moolen
20-06-2007, 16:28
Wel opvallend inderdaad dat Ajax in koker 2 zit, maar goed kan alleen maar voordelig zijn als ze zich plaatsen. Hopelijk doen ze het volgend jaar een beetje goed, anders zakken ze wel ver terug.Eerst maar eens die voorronde doorkomen. Wordt al lastig zat als je weer tegen een ploeg moet die al midden in hun competitie zit. Remember Kopenhagen... :| Iig hebben we nu Davids erbij op het middenveld. 8)

Ned-Eng 3-2 n.v.
Bel-Ser 1-0

Mik. V
20-06-2007, 16:41
Mijn bijdrage dan maar:


Nederland - Engeland 2-1
België - Servië 0-2

Rotterdam5314
20-06-2007, 19:03
Jaaaaaaaaaaaaa lekker hoor.. kom op Nl

eigenlijk vind ik het wel raar dat Bruins totaal geen speeltijd krijgt. Ik vind hem zeker bij de beste 11 horen

Pascal Barroso
20-06-2007, 19:03
Wat een goal !! En wat een moment om em te maken.

Quido
20-06-2007, 19:09
Rigters _O_

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 19:09
OW! Fantastisch! En nu heeft Nederland het mentale voordeel in de verlenging! En dan is die vervelende Lita er ook nog eens afgehaald voor een verdediger. Ik ben benieuwd hoe Pearce hierop anticipeert... :D

Lex v/d Moolen
20-06-2007, 19:10
Prachtige goal (y), had er niet meer op gerekend. Kwamen er maar moeizaam doorheen. Leek wel of de meeste spelers niet fit waren. Alleen Zuiverloon speelde goed.

Lex v/d Moolen
20-06-2007, 19:13
Jaaaaaaaaaaaaa lekker hoor.. kom op Nl

eigenlijk vind ik het wel raar dat Bruins totaal geen speeltijd krijgt. Ik vind hem zeker bij de beste 11 horenDie had Foppe er wel in kunnen zetten idd. Oranje miste een creatieve middenvelder, normaal gesproken Aisatti, maar Bruins kan die rol ook aan. Bakkal en Maduro kunnen het iig niet brengen.

wezz
20-06-2007, 19:13
RIGTERS!!!

OMG wat een geluk, en bijna nog de tweede door Babel.
Wat een nuchtere reactie ook, je scoort een omhaal in de laatste minuut..

Maar goed, het begint weer

NL!

Hugo R
20-06-2007, 19:16
Supergoal zeg! Groot deel mazzel natuurlijk, maar toch. Wel terecht want Engeland laat echt amper iets zien.

Lex v/d Moolen
20-06-2007, 19:31
En nu wel afmaken! Niet op penalties laten aankomen.

Pascal Barroso
20-06-2007, 19:47
On-voor-stel-baar dat ze in die 30 minuten durende demo partij geen 2e goal valt zeg.

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 19:49
Ik baal! :? Ze hebben echt te weinig gedaan met het overwicht in de verlenging. Vooral Beerens kreeg kans op kans op een goede voorzet, waar er geeneen uitkwam...

En dan heb je nu zo'n loterij als de penaltyreeks...

wezz
20-06-2007, 19:49
Penalties, wat een spanning weer..

We hadden het af kunnen maken, in de verlenging was Engeland nergens, maarja dat zegt nu niks meer.

Hopen dat ze het geluk weer mee hebben, en Waterman lijkt me zowiezo wel een goede penalty keeper.

Hup Nederland!

Lex v/d Moolen
20-06-2007, 19:50
En nu is het toch min of meer een loting. Al kunnen de meeste Engelsen nauwelijks op hun benen staan.

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 19:53
Onvoorstelbaar, ik was gewoon vergeten dat ik naar Nederland zat te kijken na de rust. Zapte net pas weer in de 115e minuut naar Talpa :roll: Maarja, penalty's dus. gaat sowieso fout natuurlijk...

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 19:55
Die derde hoort Waterman te hebben.... :roll:

Quido
20-06-2007, 19:55
Verdomme!

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 19:56
Hoppa.

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 19:56
Muhaha, wat een droog mannetje die Beerens :lol:

Seth__Gekko
20-06-2007, 19:59
Ohjeeee spannend

Seth__Gekko
20-06-2007, 20:00
Zuijveloooon.....pfoe

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:02
Hij moet toch een keer mis, anders moeten we weer opnieuw beginnen... :razz:

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:02
Hoppa...

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:03
Kom op, Arnold!

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:04
Een echte Hollander (6)

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:05
Wat is dit nou joh? Taylor en Waterman moeten gewoon nog ene pingel nemen... :roll:

pokalapoketl
20-06-2007, 20:07
Wat een knuppels weer dat ze het niet in de verlenging afmaakten...

Geweldige penaltyreeks weer :lol:.

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:08
Geef die Waterman een paar lenzen of een bril. Hij ziet geen diepte volgens mij. Gaat steeds 1 centimeter onder de bal door...

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:09
Nu gaat ie mis, Drenthe weer... Gok ik.

Quido
20-06-2007, 20:13
Gvd Nu Dan!!!

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:14
Inderdaad, ros 'm d'r nou maar in...

Quido
20-06-2007, 20:14
Meen je niet!? Ongelooflijk. Volgens mij de langste penaltyreeks die ik ooit gezien heb.

EDIT: kom op! 3x is scheepsrecht.

pokalapoketl
20-06-2007, 20:14
Bwahaha :lol:

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:14
Whaaaaaaaahahahahaha, JEZUS Christis... :lol:

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:15
Nou godverdomme, ik begin me nou te vervelen.... ROS 'M ER NU IN!!!!!!!!!

pokalapoketl
20-06-2007, 20:15
En dat is kans drie :lol:.

Lex v/d Moolen
20-06-2007, 20:16
Jaaaaaaaaaaaaa! :bier:

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:16
Muhahahaha, onvoorstelbaar dit, maargoed, wel gered :razz: (y)

Richard B.
20-06-2007, 20:16
Nou, dat kostte wel erg veel moeite. :)

Ludo Keeris
20-06-2007, 20:16
Nou godverdomme, ik begin me nou te vervelen.... ROS 'M ER NU IN!!!!!!!!!

En dat hebben ze dan ook maar "meteen" gedaan... (y)

wezz
20-06-2007, 20:16
JAAAA!!!

MN HART!!

Waterman!!

Pascal Barroso
20-06-2007, 20:17
Heeeeeeeeeeeeeeerlijk :mrgreen: Wat een adrenaline, wat een zenuwen :p

Quido
20-06-2007, 20:17
Jaaaaa :shock::razz::shock::razz:

Geheel in stijl van het hele voetbalseizoen. :lol:

pokalapoketl
20-06-2007, 20:18
He he eindelijk... :D

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 20:18
WAT een BIZARRE penaltyreeks!!! :shock:

Lex v/d Moolen
20-06-2007, 20:20
Kan me niet herinneren dat ik zoveel penalties heb zien nemen ?

Quido
20-06-2007, 20:20
Waarom nou meteen reclame? Dat leert men in Nederland ook nooit.

pokalapoketl
20-06-2007, 20:20
België inmiddels al weer 1-0 achter. Zet 'm op Belgen!

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 20:23
En dat gezeik met die Taylor?! :? Weirdo... :|

Dat en al die missers op de meest bizarre momenten maakt dit toch wel de langste en meest bizarre penaltyreeks die ik ooit heb gezien. :o

Roland1
20-06-2007, 20:24
De finale is bereikt.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!! :mrgreen:

Lex v/d Moolen
20-06-2007, 20:25
Respect voor Drenthe trouwens dat hij die tweede gewoon snoeihard in dezelfde hoek schiet (y)

En de manier waarop Maduro ze maakte... Tja, hij zit er 2x in dus :lol:

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 20:25
Moet je VI.nl's scorebord eens zien... :lol:

http://www.vi.nl/scoreb2.html

wezz
20-06-2007, 20:25
Die van Kameroen-Ivoorkust was lang(en allemaal in de bovenhoek, echt extreem) maar deze was nog langer, ongelooflijk.

Wat een mazzel ook, maakt wat goed voor al die verloren penaltie reeksen.:-P
Waterman zat er bijna altijd goed bij, had er nog wel een paar kunnen stoppen.]

En die Foppe :o toen ie het veld op ging :) ik kwam niet meer bij.
Wel terecht natuurlijk8)

Damn die Kruiswijk en De Ridder (en Drenthe) moeten toen opgelucht zijn..
Zo en nu maar eens kijken hoe België het doet..word dat nog uitgezonden op talpa of? Wil eigenlijk ook wel die nabeschouwing zien, of nouja meer de interviews natuurlijk.


Moet je VI.nl's scorebord eens zien... :lol:

http://www.vi.nl/scoreb2.html

:lol::lol::lol:

Alexander D
20-06-2007, 20:26
Spannende pot toch wel. En Nederland terecht gewonnen!!!! :razz:

Even over Babel. Waarschijnlijk is niemand het met me eens maar ik ben toch nog steeds niet echt overtuigd van die vent. Sterk aan de bal maar zijn effectiviteit vind ik gewoon matig. Er komt zo weinig rendement.

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 20:26
OK, wie had voor vanavond 14-13 voorspeld? De winnaar geef ik een kratje bier... :lol:

Lex v/d Moolen
20-06-2007, 20:30
Spannende pot toch wel. En Nederland terecht gewonnen!!!! :razz:

Even over Babel. Waarschijnlijk is niemand het met me eens maar ik ben toch nog steeds niet echt overtuigd van die vent. Sterk aan de bal maar zijn effectiviteit vind ik gewoon matig. Er komt zo weinig rendement.Mee eens, er komt veel te weinig uit met zijn kwaliteiten. Aan de zijkant vind ik hem ook beter dan nu acher de diepe spits.
Overigens haalde vandaag niemand echt zijn niveau muv Zuiverloon.

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 20:32
OK, wie had voor vanavond 14-13 voorspeld? De winnaar geef ik een kratje bier... :lol:

Ik! Alleen was ik vergeten om het hier te melden :razz: Rigters trouwens een omhaal gemaakt?? Ik was helemaal vergeten dat er voetbal bezig was na de rust :( Zapte ik naar Talpa, zitten ze in de 115e minuut... En waar blijft Servië - België? Interviews suck ass... Die kunnen na de wedstrijd ook wel vertoond worden. Servië staat 1-0 voor.

Alexander D
20-06-2007, 20:32
Mee eens, er komt veel te weinig uit met zijn kwaliteiten. Aan de zijkant vind ik hem ook beter dan nu acher de diepe spits.
Overigens haalde vandaag niemand echt zijn niveau muv Zuiverloon.

Nee klopt, ik bedoelde het ook niet specifiek voor vandaag.

En dan die twee vrije trappen, de ene door De Ridder en de andere door Babel (al leverde die wel een prachtig schot), toch niet echt mensen die bekend staan om hun fijne trap. Vond ik een wat rare rangorde.

Pascal Barroso
20-06-2007, 20:33
Maduro en Beerens, toppenaltys (y) Ik heb blijkbaar een zwak bankje staan hier want na de misser van De Ridder heb ik de leuning in 2en geslagen en ben echt niet sterk :lol:

Wat een bagger trouwens wat die Engelsen lieten zien in die verlenging.

Hugo R
20-06-2007, 20:39
Pfff wat een ontknoping, maar wat een opluchting dat die Engelsen ieder geval nie door zijn. Dat was echt amper voetbal wat die gasten lieten zien.
En prachtig om Foppe zo het veld in te zien stormen toen die Taylor die penalty moest nemen, prachtige televisie :D

Quido
20-06-2007, 20:40
Vind zowel Maduro als Babel niet overtuigen. Maduro is te traag en nog steeds geeft ie liever een tikkie terug dan het spel goed te verleggen of (vooruit) te versnellen. Opvallend goed vind ik Zuiverloon, Rigters en Beerens. Denk dat PSV maar beter kan proberen die laatste te behouden en ik hoop dat Ajax eens gaat praten om Zuiverloon over te nemen ;)

Pascal Barroso
20-06-2007, 20:44
Zo jammer van Zuiverloon, kon bij Feyenoord na z'n huurperiode gewoon terugkomen als rechtsback, maar hij wilde geen rechtsback meer spelen. Hmm op welke plek staat ie bij Heerenveen en op het EK waar die goed speelt? :rolleyes:

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 20:45
En ow-ow-ow wat gun ik het Foppe, ik vind dat echt zo'n prachtkerel! :D

Ongelooflijk wat hij allemaal voor elkaar heeft gekregen bij de diverse jeugdteams in zo'n korte tijd! (y)

Alexander D
20-06-2007, 20:46
Pfff wat een ontknoping, maar wat een opluchting dat die Engelsen ieder geval nie door zijn. Dat was echt amper voetbal wat die gasten lieten zien.
En prachtig om Foppe zo het veld in te zien stormen toen die Taylor die penalty moest nemen, prachtige televisie :D

En de finale zou nog slechter zijn geweest met al die spelers die door kaarten niet mee mochten doen. Volgens mij drie basisspelers.

Pascal Barroso
20-06-2007, 20:47
Bij Nederland 4 man op scherp en allemaal aanwezig :-) Zo doe je dat Engeland.

wezz
20-06-2007, 20:47
Nee klopt, ik bedoelde het ook niet specifiek voor vandaag.

En dan die twee vrije trappen, de ene door De Ridder en de andere door Babel (al leverde die wel een prachtig schot), toch niet echt mensen die bekend staan om hun fijne trap. Vond ik een wat rare rangorde.

Eh, De Ridder heeft een prima trap volgens mij.
En tsja Babel kan erg hard schieten. :lol:

Vind Babel wel sterk spelen, volwassen, sterk aan de bal, maar zijn rendement is echt te laag. Maar goed, je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk, en vandaag was het gewoon heel moeilijk voor de spitsen. En toen Foppe Janssen/Beerens erin stuurde ging Babel meer achter de spitsen spelen, dus tsja.

Vind dat hij ook nog moet werken aan zn timing, bijv. in de lucht. Hij heeft er de lengte wel voor, maar echt koppen zie ik hem zelden(ik kan me 1 kopbal herrineren, 2 jaar geleden ofzo) En hij moet dodelijker worden voor het doel, verder vind ik hem prima spelen.

Maduro had het ook moeilijk in de eerste helft, vooral omdat er gelijk 3 Engelsen op hem af gingen als hij de bal had, goede zet van die coach. Zijn penalties daarentegen waren perfect, net als die van Beerens, Janssen en Zuiverloon(die laatste was wel erg close).

De Ridder deed het ook wel aardig, mja zoals al eerder gezegd haalde niemand echt zijn niveau. Het is iig. een stuk beter dan Jenner.

Beerens viel ook goed in, schiet net zo makkelijk met links als met rechts, dreigende speler. Zijn voorzetten waren itt. tegen Portugal niet geweldig, maar ach.

Zuiverloon speelde weer geweldig, die jongen speelt echt een toptoernooi. Als hij dat niveau kan vasthouden mag hij van mij naar Ajax komen, waren ook al geruchten over een tijdje geleden, ach we zien het wel.

Rigters werke weer hard, en die goal was natuurlijk geweldig.
En goed dat Drenthe, Donk, De Ridder en Zuiverloon zich in konden houden en geen gele kaart pakte.(y)

Zo en nu die 2de helft van die Belgen..hoop zelf ook op de Belgen in de Finale, Al kunnen die ook goed spelen, ach we moeten het toch zelf doen.

Dennis Oosterhuis
20-06-2007, 21:21
Wat een zielige mietjes zeg, die Serviërs! BAH! Ik erger me dood aan die lui! :mad: Mochten zij doorgaan naar de finale kan Nederland de borst natmaken... :?

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 21:27
Er is weer rotzooi in Italië :evil: Er is een onderzoek gestart (of reeds bezig) naar frauduleuze praktijken van Inter, Milan, Sampdoria en Reggina. Ze zouden de cijfers die aan het begin van het seizoen ingeleverd te worden om aan te tonen dat de financiële situatie van de club gezond is opzettelijk hebben veranderd. Ze zouden de waardes van met name jeugdspelers dermate hebben veranderd dat het leek alsof ze meer vermogen bezaten dan ze in werkelijkheid deden. Maar ik heb tevens vernomen dat een 'mannetje' van Berlusconi de 'trigger' van de hele zaak zijn geweest, met name tegen Inter. Ik ben benieuwd wat hier nou weer uit gaat komen. Naar het schijnt zou de zwaarste voor Inter zijn dat ze de verkregen scudetto van 05/06 weer in moeten leveren als ze schuldig worden bevonden en dat Milan weleens zwaarder bestraft zou kunnen worden omdat ze al eerder draude hebben gepleegd. Moratti (eigenaar en baas van Inter) heeft al gezegd dat wij Intersupporters ons helemaal nergens zorgen over hoeven te maken en dat volledige openheid van zaken en papieren zal worden verleend aan het onderzoek...

Richard B.
20-06-2007, 21:28
2-0. Jammer. :-|

Hugo R
20-06-2007, 21:35
Sneu voor Belgie, hopen dat de Servische fans en spelers zich tijdens de finale wel gedragen.

Burkie
20-06-2007, 21:39
Moratti (eigenaar en baas van Inter) heeft al gezegd dat wij Intersupporters ons helemaal nergens zorgen over hoeven te maken en dat volledige openheid van zaken en papieren zal worden verleend aan het onderzoek...

Tsja.. hij kan moeilijk zeggen dat het waar is en dat ie geen medewerking verleent. Dus wat dat betreft zegt die uitspraak nog minder dan niets.

wezz
20-06-2007, 21:47
Er is weer rotzooi in Italië :evil: Er is een onderzoek gestart (of reeds bezig) naar frauduleuze praktijken van Inter, Milan, Sampdoria en Reggina. Ze zouden de cijfers die aan het begin van het seizoen ingeleverd te worden om aan te tonen dat de financiële situatie van de club gezond is opzettelijk hebben veranderd. Ze zouden de waardes van met name jeugdspelers dermate hebben veranderd dat het leek alsof ze meer vermogen bezaten dan ze in werkelijkheid deden. Maar ik heb tevens vernomen dat een 'mannetje' van Berlusconi de 'trigger' van de hele zaak zijn geweest, met name tegen Inter. Ik ben benieuwd wat hier nou weer uit gaat komen. Naar het schijnt zou de zwaarste voor Inter zijn dat ze de verkregen scudetto van 05/06 weer in moeten leveren als ze schuldig worden bevonden en dat Milan weleens zwaarder bestraft zou kunnen worden omdat ze al eerder draude hebben gepleegd. Moratti (eigenaar en baas van Inter) heeft al gezegd dat wij Intersupporters ons helemaal nergens zorgen over hoeven te maken en dat volledige openheid van zaken en papieren zal worden verleend aan het onderzoek...

Ach het is zowiezo een zooitje daar, jammer van die prachtige competitie. Hoop wel dat de schuldige clubs eens echt gestraft worden.

Als ik weer zie dat Juve ''per ongeluk'' verliest en gelijkspeelt zodat een bepaalde club niet degradeert/wel promoveert, echt een smerige maffiaclub...

Of als ex spelers/keepers ''per ongeluk'' een blunder maken, ze moeten ze eens echt aan gaan pakken, mja dan begint het met serie C, en uiteindelijk na een paar zakken geld/hoger beroep blijft de schade beperkt tot 8 strafpunten...:roll:

Moet wel eerlijk zeggen dat ik zoiets nog niet bij Inter heb gezien.(de afgelopen seizoenen dan) Al weet je nooit wat er achter de schermen afspeelt, zeker niet na de afgelopen jaren.

Ach zolang Roma erin blijft vind ik het best, toch wel mn favo. club in de serieA.

Trouwens nog een opmerkelijk bericht over Martins.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/africa/6221622.stm
:confused:

Wat heb ik me weer lopen irriteren aan die Serven, om alles gaan ze liggen janken. Daar krijgen wij het nog heel moeilijk mee, maar goed vorig jaar was het Oekraïne, ook niet de minste.

Ach als we top zijn kunnen we ze makkelijk hebbe.8)

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 21:49
Ik vertrouw Moratti wel. Tijdens de vorige onderzoeken zei hij hetzelfde en hij werd geroemd omdat ie volledige openheid van zaken had verleend. Maargoed, we zien het wel. Hopelijk wordt Inter nergens schuldig aan bevonden en is het eindelijk een keer afgelopen met dat gezeik. Ik vind alleen het vreemde dat dit niet toen al in het onderzoek is meegenomen, blijkbaar :roll:

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 21:55
Moet wel eerlijk zeggen dat ik zoiets nog niet bij Inter heb gezien.(de afgelopen seizoenen dan) Al weet je nooit wat er achter de schermen afspeelt, zeker niet na de afgelopen jaren.Geloof mij a.u.b. op m'n woord: Inter heeft nog nooit iemand omgekocht. Of dan hebben ze gewoon minder betaald dan Milan en Juve :lol: Inter is in het verleden wel zo verschrikkelijk vaak genaaid (met als hoogtepunt een overduidelijke strafschop die ze niet kregen, waarna Juve in de directe tegenaanval door een dubieuze beslissing wel een strafschop kreeg)...

*NERAZZURRI*
20-06-2007, 22:33
Lawyers warn that Inter could be demoted to Serie B if the financial scandal is proved in the sporting courts! The club has been named as part of an investigation into creative accounting in Serie A and a member of the Covisoc – the association that performs financial checks on Italian clubs – accused them of fiddling their 2005-06 accounts with artificially inflated player values, known as plusvalenze. At first it seemed as if this would only result in a fine for the Nerazzurri, but specialist lawyer Mattia Grassani has a very different view. “Financial fraud is a very serious crime, second only in the sporting justice system to sporting fraud,” he noted. “The sanctions for directors go from a simple fine to up to five year suspensions with the possibility of a lifetime ban. “For clubs the punishment can be either a fine, points penalties or even demotion. In the rules there is also the possibility of stripping the Scudetto, but that is up to the Federation President to decide.” After Juventus were relegated to Serie B for their part in the Calciopoli scandal with Milan, Fiorentina, Lazio and Reggina all given points penalties, will the justice system be equally as harsh on Inter? “First of all we must ascertain whether Inter or indeed any other side has falsified financial documents, thanks to which they entered a competition that they would otherwise not have been qualified for,” explained former Investigative team member Mario Stagliano. “In that case, we could begin inflicting the penalties set down by the rules.” Although Inter are the newest additions to this investigation, Milan, Reggina and Sampdoria have already been named as part of the inquest.

Ludo Keeris
21-06-2007, 06:33
Ach, maak je maar niet ongerust. Dit soort verhalen hebben al zo vaak de ronde gedaan en er is nog nooit iets van terechtgekomen. Daar heeft men het lef niet voor. Inter speelt volgend jaar gewoon Serie A en CL.

wezz
21-06-2007, 07:03
Tsja, ik kan me haast niet voorstellen dat jij Inter elke week hebt zien spelen eerlijk gezegd. Heb je überhaupt Sport1? Materazzi heeft 10x gescoord, dude. 10x. En niet op de minst belangrijke momenten... Volgens mij ben jij hier degene die niet objectief kan zijn in dit geval. Noem maar een verdediger die het beter heeft gedaan dan... :roll: Materazzi staat echt niet voor niks in dat ESM-elftal. Stankovic heeft ook een paar maanden fantastisch gespeeld, alleen de rest van het jaar veel te weinig laten zien, Materazzi daarintegen...

Zag het bericht nu pas, om toch nog maar effe te reageren..

Ik zie Inter niet elke week spelen, en ik heb ook geen Sport1.
Maar ik zie wel veel, zeker genoeg om mijn mening te vormen. En objectief ben ik zeker, waarom zou ik dat niet zijn? Materazzi lijkt me een prima kerel, kan altijd lachen om die compilatie filmpjes.

Wat een onzin trouwens, jij hebt toch ook niet elke wedstrijd van elke topverdediger gezien waardoor je zomaar dingen kan zeggen als ''Materazzi was de beste dit jaar''

En moet ik nou weer een lijstje opnoemen, en dan met al die namen die ik nog vergeten was? Het kan mij weinig schelen dat je helemaal Materazzi gek bent, moet je zelf weten. Maar om nou telkens te zeggen dat hij de beste is, en er is geen betere en blablabla, dat is toch gewoon onzin kom op zeg..en vrij irritant imo.

Hij speelt een goed seizoen, plek in het elftal van het jaar is leuk voor 'm, maar het is niet de beste verdediger van de wereld, ook niet 1 van de 5 ofzo...

Maar goed we hebben dit al eerder gehad, jij kan mij niet overtuigen, en andersom ook niet, dus laten we het er gewoon op houden dat jij het een absolute topper vind, en ik niet. Ik zeg niet dat ik het een waardeloze verdediger vind, vind hem dit seizoen een stuk beter/volwassener spelen dan voorheen, bijna geen elleboogjes/knietjes gezien.

En ik begon over Stankovic om te laten zien hoe ''geweldig'' zo'n elftal is samen gesteld. Omdat ik me ook meen te herrineren dat jij eens over hem zei "enorme overschatte speler", heb verder niks tegen Stankovic, altijd al een prima voetballer gevonden.


Zag dat Riquelme weer belangrijk was in de copa, net als in de 1ste partij.
Denk wel dat veel clubs achter hem aan zitten, Inter wilde hem ook een tijdje geleden volgens mij, en hij lijkt weer helemaal terug te zijn.

rkrijger
21-06-2007, 07:20
Grappig, het jonge Oranje lijkt al meer enthousiaste supporters te hebben dan het oude Oranje.

Kunnen Foppe en Bassie niet van plek wisselen?

Rotterdam5314
21-06-2007, 08:47
Geloof mij a.u.b. op m'n woord: Inter heeft nog nooit iemand omgekocht. Of dan hebben ze gewoon minder betaald dan Milan en Juve :lol: Inter is in het verleden wel zo verschrikkelijk vaak genaaid (met als hoogtepunt een overduidelijke strafschop die ze niet kregen, waarna Juve in de directe tegenaanval door een dubieuze beslissing wel een strafschop kreeg)...


En hoe weet jij dat??? zit je in het bestuur of zo???? Het zou zeer goed mogelijk zijn.
niet alleen bij Inter maar bij alle grote clubs waar vele miljoenen de grootste rol spelen.
Overal waar zeer veel geld aan te pas komt is er altijd wel iets (en ik heb het nou niet alleen over voetbalclubs). alleen horen wij er 9 van de 10 keer niks van

Dennis Oosterhuis
21-06-2007, 09:20
Grappig, het jonge Oranje lijkt al meer enthousiaste supporters te hebben dan het oude Oranje.

Kunnen Foppe en Bassie niet van plek wisselen?
Da's helemaal niet zo'n gek idee..! :wink: :D

Rotterdam5314
21-06-2007, 09:42
Da's helemaal niet zo'n gek idee..! :wink: :D

Ik zou het ook prima vinden....Foppe bewijst toch weer goed met (jonge) spelers om te kunnen gaan. Verder maakt hij er ook een hechte groep van die voor elkaar vechten.

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 10:33
Ik zie Inter niet elke week spelen, en ik heb ook geen Sport1.Maar ik zie wel veel, zeker genoeg om mijn mening te vormen. En objectief ben ik zeker, waarom zou ik dat niet zijn? Materazzi lijkt me een prima kerel, kan altijd lachen om die compilatie filmpjes.Je ziet hem dus gewoon nooit spelen... Hoe kun je dan een beeld vormen? Ik zie elke wedstrijd van Inter.
Wat een onzin trouwens, jij hebt toch ook niet elke wedstrijd van elke topverdediger gezien waardoor je zomaar dingen kan zeggen als ''Materazzi was de beste dit jaar''Nou, ik heb echt heel veel wedstrijden gezien van de topclubs in Europa, ja.
En moet ik nou weer een lijstje opnoemen, en dan met al die namen die ik nog vergeten was? Het kan mij weinig schelen dat je helemaal Materazzi gek bent, moet je zelf weten. Maar om nou telkens te zeggen dat hij de beste is, en er is geen betere en blablabla, dat is toch gewoon onzin kom op zeg..en vrij irritant imo.Het ging me even alleen om dit jaar. Dit jaar heeft geen topverdediger beter gepresteerd dan Materazzi. Door zijn goals dan hè. Normaal gesproken is Materazzi een van de beste verdedigers imo, dit jaar was hij top drie waardig.
Zag dat Riquelme weer belangrijk was in de copa, net als in de 1ste partij.Denk wel dat veel clubs achter hem aan zitten, Inter wilde hem ook een tijdje geleden volgens mij, en hij lijkt weer helemaal terug te zijn.Mjah, maar het schijnt echt een verschrikkelijk mannetje te zijn. Zo'n figuur die de hele teamspirit naar de knoppen helpt als het effe niet meezit. Opzich mag hij qua voetbalkwaliteiten zo aanschuiven wat mij betreft...

TJ Weissel
21-06-2007, 11:32
Dit valt me dus altijd tegen van de NLse voetbalfans, Jong Oranje kan iedereen tot 2 wedstrijden geleden gestolen worden, en nu wordt er al 'n verband gelegd tussen under 21 voetbal en regulier voetbal (oa qua niveau) maar zeker qua druk, denk toch dat deze niet met elkaar te vergelijken is... Zie Foppe ook wel als iemand die zou kunnen bezwijken onder extreme druk/bemoeienissen van de 17 miljoen andere coaches.

Meer geluk dan wijsheid de wedstrijd van gisteravond. Want eerlijk is eerlijk, Engeland had deze gewoon in de pocket ;)

Dennis Oosterhuis
21-06-2007, 11:49
Het is hun eigen domme schuld. Iedereen met een beetje verstand weet dat als je 10 minuten voor tijd een aanvaller eruit haalt voor een verdediger (Ferdinand - Lita), om een voorsprong te verdedigen, dat je het onheil over jezelf afroept en het deksel op de neus krijgt. Engeland liet gisteren totaal niet zien waarom ZIJ in de finale hoorden te staan zondag. En ook in de pouleduels overtuigden ze zeker niet, Nederland daarentegen wel en ze waren ook gisteren de enige ploeg die WILDEN voetballen...

Alexander D
21-06-2007, 11:51
Dit valt me dus altijd tegen van de NLse voetbalfans, Jong Oranje kan iedereen tot 2 wedstrijden geleden gestolen worden, en nu wordt er al 'n verband gelegd tussen under 21 voetbal en regulier voetbal (oa qua niveau) maar zeker qua druk, denk toch dat deze niet met elkaar te vergelijken is... Zie Foppe ook wel als iemand die zou kunnen bezwijken onder extreme druk/bemoeienissen van de 17 miljoen andere coaches.

Meer geluk dan wijsheid de wedstrijd van gisteravond. Want eerlijk is eerlijk, Engeland had deze gewoon in de pocket ;)

Foppe heeft zich al lang een breed bewezen voor hij dit ging doen en ik denk dat als iemand niet zou bezwijken het nuchtere Foppe is.

chimera01
21-06-2007, 14:23
Foppe heeft al twee finales op toernooien in zijn zak incluis een kwalificatie voor de Olympische spelen................. Dat noem ik degelijk werk afleveren en dan ook nog een team op het veld zetten dat gemotiveerd is om te vechten...........Dat is een oranje die ik al heel lang niet meer heb gezien.
Van Basten kan echt wel in de leer bij Foppe en ik vermoed dat hij dat zelf ook zeer goed weet.

het enige Oranje wat de afgelopen jaren aan te zien was was het Oranje van Foppe, dat Van Basten clubbie kijk ik al heel lang niet meer vanwege het hoge gehalte van ergenis die dit team telkens weer oproept. De coach & zijn speelwijze zijn er mijn inziens debet aan.

De enige die nu zit te balen is herr Cruyff die zeikt op iedereen die iets bereikt en dit doet op een eigen wijze. het zou Cruyff sieren indien hij nu ook publiekelijk zijn excuses aanbied en Foppe feliciteert met zijn fantastische resultaten.

Rotterdam5314
21-06-2007, 14:36
21/6/2007 - [Update] Drenthe prioriteit bij Chelsea; Real Madrid volgt Drenthe al hele jaar

BRON: AS (http://www.as.com/articulo/futbol/Gusta/Drenthe/estrella/Holanda/Sub-21/dasftb/20070621dasdaiftb_32/Tes/)
De ster van Royston Drenthe blijft stijgen en steeds grotere clubs trekken. Volgens de Spaanse krant AS (http://www.as.com/articulo/futbol/Gusta/Drenthe/estrella/Holanda/Sub-21/dasftb/20070621dasdaiftb_32/Tes/) volgt de hoofdscout van Real Madrid Royston Drenthe al het gehele toernooi. De Spaanse club zou Drenthe sowieso al dit hele jaar volgen. De club is op zoek naar een opvolger voor Roberto Carlos op de linkerflank.
Feyenoord Netwerk
De kans dat Drenthe zal vertrekken bij Feyenoord lijkt overigens zeer klein.
Feyenoord Netwerk
Volgens The Mirror (http://www.mirror.co.uk/sport/football/2007/06/21/tower-of-drenthe-is-a--4m-target-for-chelsea-89520-19332386/) heeft de transfer van Royston Drenthe nu ook de hoogste prioriteit bij Chelsea. Hij zou voor meer power en snelheid op de linkerflank moeten zorgen. De volledige scouting van Chelsea zou aandringen op een snelle transfer van Drenthe. Hij zou de eerste miljoenenaankoop van Chelsea van dit seizoen moeten worden.

Alexander D
21-06-2007, 14:50
Laten we hopen dat ie nog een jaar blijft. Is ook beter voor hem denk ik.

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 14:58
Laten we hopen dat ie nog een jaar blijft. Is ook beter voor hem denk ik.

Dat lijkt me duidelijk inderdaad. Het is verleidelijk maar hij is echt dom bezig als ie nu al gaat. Eerst echt groeien bij Feyenoord, want vorige seizoen was het nog niet zo bijzonder volgens mij. Dat ie potentie heeft is inmiddels wel duidelijk...

Hugo R
21-06-2007, 15:00
Laat hem nog maar lekker een tijdje bij Feyenoord blijven. Lijkt me niet dat hij bij Chelsea of Real vaak in de basis komt te staan. Eerst maar eens een tijd zich bij Feyenoord bewijzen.

Lex v/d Moolen
21-06-2007, 16:54
Grappig, het jonge Oranje lijkt al meer enthousiaste supporters te hebben dan het oude Oranje.

Kunnen Foppe en Bassie niet van plek wisselen?Dus jij wil Jong Oranje verziekt hebben ? ;)

Nee, Van Basten had van het begin af aan al een ervaren man in zijn staf moeten nemen, en Foppe zou daar idd perfect inpassen.

Hugo R
21-06-2007, 17:45
Ron Vlaar mist finale van het EK

Verdediger Ron Vlaar doet zaterdag niet mee met Jong Oranje in de finale
van het EK onder 21 jaar tegen Servië. De aanvoerder liep in het duel met de Engelsen (woensdag) een knieblessure op en hij is daarvan niet tijdig hersteld.
Nader onzerzoek wees uit dat er niets gescheurd is, maar er in de knieholte
een pees overrekt is.

"Het is natuurlijk heel teleurstellend dat ik de finale niet kan spelen. Arnold
Kruiswijk viel gisteren goed in. Hij kan mijn positie achterin prima invullen.
Dus dat lijkt me geen probleem", aldus de aanvoerder.

De finale in Groningen staat onder leiding van de Sloveense arbiter Damir Skomina.

Burkie
21-06-2007, 17:55
Jammer, maar meer ook niet. Vond hem in de halve finale erg zwak spelen (tegengoal was daar een mooi voorbeeld van). Met Kruiswijk lever je op dit moment aan kwaliteit (verdedigend) niet superveel in. Opbouwend vind ik Vlaar echter wel veel sterker.

Hugo R
21-06-2007, 18:06
Vraag me af in hoeverre het feit dat hij aanvoerder is nog meespeelt. Heb nou niet het idee dat er een leider in het veld staat als ik hem zie, maar wellichtis dat slechts schijn en trekt hij het hele team mee. In dat geval missen ze hem natuurlijk wel.

Alexander D
21-06-2007, 18:57
Vraag me af in hoeverre het feit dat hij aanvoerder is nog meespeelt. Heb nou niet het idee dat er een leider in het veld staat als ik hem zie, maar wellichtis dat slechts schijn en trekt hij het hele team mee. In dat geval missen ze hem natuurlijk wel.

Een Maduro, Babel en Drenthe moeten die rol ook wel kunnen spelen.

wezz
21-06-2007, 19:45
Je ziet hem dus gewoon nooit spelen... Hoe kun je dan een beeld vormen?
Waar slaat dit nou weer op?
Zoals ik al zei, ik zie veel voetbal, zeker ook van Inter.


Balen dat Vlaar de finale moet missen, vind hem een sterk toernooi spelen. Gister was die tegengoal inderdaad een fout, maar verder vond ik hem gewoon weer aardig spelen.

Zo en nu Portugal-Italië, ben benieuwd. Speelde beide sterk in de laatste groepwedstrijd.

Portugal-Italië 2-1

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 20:33
Waar slaat dit nou weer op?Zoals ik al zei, ik zie veel voetbal, zeker ook van Inter. Waar dan? Samenvattingen zeker? http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_2.gif
Portugal - ItaliëKan iemand tegen even zeggen tegen die wijven die gaan gillen als iemand op doel wil schieten dat ze hun smoel moeten houden? Anders zak over het hoofd en het stadion uit bonjouren a.u.b. Wat heb ik daar een klerehekel aan zeg... En wanneer gaat Italië eens voetballen... :roll: Pazzini er als de sodemieter uit. Die heeft een hele verkeerde uitstraling, doet geen reet en wat ie probeert lukt niet. Ziet er ook uit alsof ie totaal geen zin heeft. Ik zie liever Palladino of Pelle.

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 21:16
JEZUS, wat zijn die scheidsrechters ONTIEGELIJK slecht op dat U21 toernooi zeg. Niet normaal wat een stel ouwe wijven.

Burkie
21-06-2007, 21:25
Ik vind het tot nu toe eigenlijk wel meevallen... al kijk ik niet naar deze wedstrijd.

Rotterdam5314
21-06-2007, 21:32
Een Maduro, Babel en Drenthe moeten die rol ook wel kunnen spelen.


Ik vind dat een aanvoerder altijd een verdediger of een middenvelder moet zijn en nooit een aanvaller. Die kan naar mijn mening weinig leiding geven met de bal achter zich. Om aanvoerder te zijn moet je het spel voor je hebben liggen zodat je goed aanwijzingen kan geven.

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 21:35
Ik vind dat een aanvoerder altijd een verdediger of een middenvelder moet zijn en nooit een aanvaller. Die kan naar mijn mening weinig leiding geven met de bal achter zich. Om aanvoerder te zijn moet je het spel voor je hebben liggen zodat je goed aanwijzingen kan geven.

Helemaal mee eens en dus ook helemaal waar :wink:

Burkie
21-06-2007, 21:37
Nooit gedacht dat ik die dag nog zou meemaken.. dat die twee het eens zijn.

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 21:41
Oh ja, Frits Barend ook de voetbalwereld uit bonjouren graag! Wat een verschrikkelijke STUMPERD is dat zeg...

Dennis Oosterhuis
21-06-2007, 22:18
Wat een bar- en BARslechte wedstrijd zeg! Echt ver beneden niveau... Hopelijk krijgen we net zo'n maffe penaltyreeks als gisteren, daarmee zou de wedstrijd nog enigzins positief af kunnen sluiten.

wezz
21-06-2007, 22:19
Waar dan? Samenvattingen zeker? http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_2.gif

:roll: Lachen man...
Ik kijk veel via internet.(ja ik zou het zelf ook liever op tv zien maarja...)


Oh ja, Frits Barend ook de voetbalwereld uit bonjouren graag! Wat een verschrikkelijke STUMPERD is dat zeg...

Daar ben ik het dan wel weer mee eens.

Matige wedstrijd zeg pff..
Nu maar die penalties..ik voorspel 5-6 voor de Italianen..

Edit die penalty van Pelle :-O

pokalapoketl
21-06-2007, 22:25
Goede uitkomst in ieder geval Wezz ;).

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 22:26
Hoppaa! Lekker hoor!! Italië naar de Spelen en die gare ***portugezen naar huis met dat versleten anti-voetbal van ze.

Dennis Oosterhuis
21-06-2007, 22:28
Mooi, die huilebalkjes van een Portugezen niet door naar de Spelen. Met hun arrogante houding van: "Wij waren de beste in poule A..." Jaja, dat zien wij nu ook! :lol: Sukkeltjes... :twisted:

wezz
21-06-2007, 22:29
Echt, zo horen penalties te worden ingeschoten.
Die penalty van Pellè is echt een van de mooiste die ik ooit heb gezien..ongelooflijk.

Manchester had die 25 miljoen beter kunnen uitgeven aan bijv. Fernandes, wat speelde Nani weer slecht zeg, pfff.


Zo dalijk maar een kijken wat van Geel te melden heeft, denk zelf dat vanavond duidelijk word dat Perez naar PSV vertrekt.

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 22:29
Lachen man... :roll:Ik kijk veel via internet.(ja ik zou het zelf ook liever op tv zien maarja...)Ach man, stel je niet aan :wink: Ik vind het alleen vreemd dat jij speciaal op zoek gaat naar wedstrijden van Inter terwijl Ajax vrijwel iedere week tegelijkertijd speelt en er ook zat andere wedstrijden zijn op zondagmiddag/avond (die door de neutrale kijker veelal als leuker beschouwd worden). Om de een of andere reden kan ik me gewoon niet voorstellen dat jij altijd blind op Inter afstemt :wink: Dat is geen gekke gedachte toch? Die penalty van Pellè was inderdaad heerlijk. Tenminste nog een heel klein beetje van de glans die dat elftal toch echt bezit maar helaas niet heeft laten zien vanavond. Wat een drama zeg...

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 22:31
Echt, zo horen penalties te worden ingeschoten.
Die penalty van Pellè is echt een van de mooiste die ik ooit heb gezien..ongelooflijk.


Zo dalijk maar een kijken wat van Geel te melden heeft, denk zelf dat vanavond duidelijk word dat Perez naar PSV vertrekt.

Dat lijkt me inderdaad ook het 'grote nieuws' van Frits. Dat was ook de reden dat m'n ergernis weer tot grote hoogte steeg. Wat een stel geiten bij dat Talpa. Echt, ik ben zó blij als die zender van de kaart wordt geveegd. Blegh...

Rotterdam5314
21-06-2007, 22:36
De cler vertrekt naar Feyenoord ipv PSV

wezz
21-06-2007, 22:46
Ach man, stel je niet aan :wink: Ik vind het alleen vreemd dat jij speciaal op zoek gaat naar wedstrijden van Inter terwijl Ajax vrijwel iedere week tegelijkertijd speelt en er ook zat andere wedstrijden zijn op zondagmiddag/avond (die door de neutrale kijker veelal als leuker beschouwd worden). Om de een of andere reden kan ik me gewoon niet voorstellen dat jij altijd blind op Inter afstemt :wink: Dat is geen gekke gedachte toch? Die penalty van Pellè was inderdaad heerlijk. Tenminste nog een heel klein beetje van de glans die dat elftal toch echt bezit maar helaas niet heeft laten zien vanavond. Wat een drama zeg...

Nou speciaal op zoek hoef ik niet
En tuurlijk kijk ik eerst naar Ajax/Barca, maar als die niet spelen en ik heb er de tijd/zin voor kijk ik een wedstrijd van bijv. Inter

Natuurlijk kijk ik eerder naar de ''grotere'' wedstrijden, maar ik heb echt genoeg gezien van Inter. Kom ik zo ongeloofwaardig over dan als ik over Inter praat? :wink:

Vucinic en Juan naar AS Roma

AS Roma heeft zich met het oog op komend seizoen versterkt met Juan Silveira dos Santos (foto) en Mirko Vucinic. Het duo komt over van respectievelijk Bayer Leverkusen en Lecce.

Verdediger Juan stond al langere tijd in de belangstelling van Roma. De Italiaanse topclub had echter veel concurrentie in het vastleggen van de Braziliaanse international. Toch heeft hij zijn handtekening gezet onder een contract voor vier seizoenen. Roma betaalt 6,3 miljoen euro voor de mandekker.

Door de komst van Juan worden de geruchten dat Christian Chivu vertrekt bij de Romeinen alleen nog maar luider. De Roemeen zou nadrukkelijk in de belangstelling staan van Internazionale en zelfs al zo goed als rond zijn, terwijl ook de club elkaar met rasse schreden naderen.

Vucinic werd het afgelopen seizoen reeds gehuurd van Lecce. Ondanks dat hij in 25 competitieduels, voornamelijk invalbeurten, slechts twee keer tot scoren kwam heeft hij de technische staf weten te overtuigen. Roma betaalt 7,5 miljoen euro voor de aanvaller.

Chivu dus naar Inter.(of toch nog naar Barca? Puyol is er ook een paar maandjes uit lees ik net..)

Pascal Barroso
21-06-2007, 22:46
Weer het sportjournaal die dat meld :? Ik wacht wel totdat het op Feyenoord.nl staat.

Dit staat trouwens op Rijnmond.nl:

Feyenoord heeft bij AZ geïnformeerd naar de vraagprijs voor Tim de Cler. ,,Nadat wij onze voorwaarden kenbaar hebben gemaakt, liet Feyenoord ons weten er met ons wel uit te komen'', aldus technisch directeur Marcel Brands van AZ.

AZ verleende Feyenoord toestemming te praten met De Cler. ,,Maar ik weet niet beter dan dat Tim ver is met PSV'', aldus Brands.
Dat bevestigt zaakwaarnemer Rob Jansen van De Cler: ,,Feyenoord is een serieuze optie, maar we zijn al zo ver met PSV dat het niet netjes is met Feyenoord te praten.''

Dus voordat het bevestigd is zeg ik: goed werk sportjournaal :roll:

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 23:01
Natuurlijk kijk ik eerder naar de ''grotere'' wedstrijden, maar ik heb echt genoeg gezien van Inter. Kom ik zo ongeloofwaardig over dan als ik over Inter praat? :wink:Naja, kom op zeg. Je kan mij niet vertellen dat je meer dan een wedstrijd of 6 gezien hebt van Inter. En je komt behoorlijk ongeloofwaardig over als je zegt dat Materazzi dit seizoen geen absolute topverdediger was, ja :razz:
De cler vertrekt naar Feyenoord ipv PSVZou een sterke aankoop zijn. Dan is de linkerkant bij Feyenoord in ieder geval redelijk op orde met De Cler en Drenthe (en Slory of speelt die meer op rechts?). Zo langzamerhand is het argument dat Feyenoord geen directe concurrent is en er dus wel mee gehandeld kan worden (door AZ, PSV en Ajax) een beetje aan het wegvallen :razz:

Dennis Oosterhuis
21-06-2007, 23:06
Manchester had die 25 miljoen beter kunnen uitgeven aan bijv. Fernandes, wat speelde Nani weer slecht zeg, pfff.
Nou, die Fernandes speelde ook een draak van een wedstrijd vanavond, hoor. En om nou te zeggen dat hij mij de rest van het toernooi heeft kunnen overtuigen? Nee.

Die penal van Pelle was inderdaad wel erg fraai, maar niet helemaal feilloos. De keeper had hem in tweede instantie nog bijna. Hij was te hoog en niet helemaal in het midden. Maar, nogmaals, zeker een fraaie (en vooral gedurfde) penalty. :smile:

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 23:19
Die Nani kan beter gaan zingen en dansen met een hand om z'n zak dan voetballen imo.
http://www.handbag.com/graphics/library4/michaeljackson1983.jpgWat een arrogant mannetje zeg. Eerst laten zien dat je kan voetballen, dan mag je best een wat zelfverzekerde uitstraling hebben. En waar blijft het grote nieuws van Frits Barend en Martin Van Geel? Heeft Van Geel een blaasontsteking ofzo? Jezus hé...

Hugo R
21-06-2007, 23:31
Helemaal vergeten te kijken vanavond, maar goed om te lezen dat die Portugezen ieder geval niet naar Peking gaan.
En wat was er zo mooi aan die penalty van Pelle?

*NERAZZURRI*
21-06-2007, 23:34
Panenka stift.

wezz
21-06-2007, 23:40
Naja, kom op zeg. Je kan mij niet vertellen dat je meer dan een wedstrijd of 6 gezien hebt van Inter. En je komt behoorlijk ongeloofwaardig over als je zegt dat Materazzi dit seizoen geen absolute topverdediger was, ja :razz:

Volgens mij wel, zoals ik al zei heb ik vrijwel elke topper gezien,zou niet weten hoeveel precies, maar daar ging het ook niet echt om. Volgens jou zag ik helemaal niks.


Nou, die Fernandes speelde ook een draak van een wedstrijd vanavond, hoor. En om nou te zeggen dat hij mij de rest van het toernooi heeft kunnen overtuigen? Nee.

Vind ik wel meevallen, hij was niet geweldig, maar ik vind hem echt een paar klassen beter dan Nani. En niet alleen dit toernooi, maar al een paar jaar. Kan me Benfica-Barca van vorig jaar nog goed herrineren, toen speelde hij ook al vrij goed, vooral voor zo'n jong iemand.

En heeft het dit jaar ook prima gedaan in Engeland, ook nog een mooie goal tegen ManU niet zo lang geleden, tsja ik ben wel gecharmeerd van hem.

Het was ook meer zo van, als je toch 25 miljoen moet uitgeven, dan liever Fernandes dan die Nani

*NERAZZURRI*
22-06-2007, 00:07
Hmm... Volgens mij zij ik alleen dat ik me niet kon voorstellen dat je alle wedstrijden van Inter hebt gezien. En laten we wel wezen, je moet er toch een bepaald aantal gezien hebben wil je een redelijk beeld kunnen vormen.

wezz
22-06-2007, 00:33
Hmm... Volgens mij zij ik alleen dat ik me niet kon voorstellen dat je alle wedstrijden van Inter hebt gezien.

Eh..


Je ziet hem dus gewoon nooit spelen... Hoe kun je dan een beeld vormen?

:bier:


En laten we wel wezen, je moet er toch een bepaald aantal gezien hebben wil je een redelijk beeld kunnen vormen.

Juist.:bier:

*NERAZZURRI*
22-06-2007, 01:52
Die eerste reactie veronderstel ik dat je nog geen wedstrijden hebt gezien (je hebt geen Sport1, en tsja, ik ging er vanuit dat je niet veel wedstrijden van Inter hebt gezien op i'net vanwege eerder genoemde redenen (Ajax, andere grote wedstrijden, enz.)) met een vraag er achter en bij de tweede reactie geef ik aan dat je 'een bepaald aantal wedstrijden' gezien moet hebben om een beeld te kunnen vormen. Dat is iets anders dan 'je hebt geen wedstrijden gezien'. Maar het IS wel zo dat je op z'n minst een flink aantal wedstrijden gezien moet hebben om een beeld te vormen. Alleen een paar toppers zien vind ik weinig overzicht geven... Welke toppers heb je allemaal gezien dan?

wezz
22-06-2007, 02:30
Die eerste reactie veronderstel ik dat je nog geen wedstrijden hebt gezien (je hebt geen Sport1, en tsja, ik ging er vanuit dat je niet veel wedstrijden van Inter hebt gezien op i'net vanwege eerder genoemde redenen (Ajax, andere grote wedstrijden, enz.)) met een vraag er achter en bij de tweede reactie geef ik aan dat je 'een bepaald aantal wedstrijden' gezien moet hebben om een beeld te kunnen vormen. Dat is iets anders dan 'je hebt geen wedstrijden gezien'. Maar het IS wel zo dat je op z'n minst een flink aantal wedstrijden gezien moet hebben om een beeld te vormen. Alleen een paar toppers zien vind ik weinig overzicht geven.... Welke toppers heb je allemaal gezien dan?

Eh ok, als ik het goed herriner Roma(waaronder 2 bekerfinales als het goed is, en die ene waar ze kampioen konden worden), Fiorentina, Palermo,Lazio En natuurlijk Milan.
Niet allemaal live trouwens, bijv die tegen Milan(heb alleen de eerste gezien, die 3-4). Ook de CL wedstrijden tegen Bayern en Valencia gezien, ook niet live trouwens.

En nu vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar.

De laatste jaren kijk ik zowiezo veel voetbal, dus het is niet zo dat ik Inter/Materazzi pas dit jaar zie spelen.

Laatst trouwens nog de finale van het WK voor het eerst gezien :razz:(was toen op vakantie..:neutral:)
Dus ik denk zelf wel dat ik een goed beeld kan vormen van Materazzi.

Alexander D
22-06-2007, 09:06
What the fuck!!!!

Perez teleurgesteld na mislukken PSV-transfer

22/6/2007 8 :58

Kenneth Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc) reageert teleurgesteld op de mislukte onderhandelingen tussen Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) en PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8). De Amsterdamse en Eindhovense club besloten de gesprekken te staken omdat het verschil tussen vraag en aanbod te ver uit elkaar ligt.

'Wij zijn heel verrast door deze move van Ajax', reageert Karsten Aabrink, de zaakwaarnemer van Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc) in De Telegraaf. De aanvaller was zelf wel tot een akkoord met PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8) gekomen, nadat hij Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) op het laatste moment had afgezegd. 'Dit is een grote teleurstelling. We moeten een manier zien te vinden om hiermee om te gaan.' Zoals het er nu uit ziet, moet Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc) zich donderdag 5 juli gewoon bij Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) melden, als de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint. De Deen staat nog tot de zomer van 2009 onder contract bij de Amsterdamse club.

Daan de G.
22-06-2007, 09:14
Goed van Ajax!

De cler naar Feyenoord, hoeveel schuld hebben die lui wel niet....

Dennis Oosterhuis
22-06-2007, 09:20
:lol: Eerst Sneijder, nu Perez, het lijkt erop dat Ajax zichzelf ontwikkeld in de richting van een 'keiharde onderhandelaar'...

Alexander D
22-06-2007, 09:22
:lol: Eerst Sneijder, nu Perez, het lijkt erop dat Ajax zichzelf ontwikkeld in de richting van een 'keiharde onderhandelaar'...

Ik hoop dat Perez blijft en in de eerste wedstijd een prachtige eigen goal maakt. Eens kijken hoe blij ze dan zijn.

Burkie
22-06-2007, 09:54
Er wordt nu net gedaan alsof Ajax de boeman is. Maar als PSV nog geen 1.8 miljoen wil bieden voor Perez, die gezien zijn kwaliteiten veel meer waard is, moeten ze niet zeuren ook.

Kom op zeg, 1.8 miljoen mogen ze hun handen mee dicht knijpen daar in Eindhoven!

*NERAZZURRI*
22-06-2007, 09:55
Eh ok, als ik het goed herriner Roma(waaronder 2 bekerfinales als het goed is, en die ene waar ze kampioen konden worden), Fiorentina, Palermo,Lazio En natuurlijk Milan.
Niet allemaal live trouwens, bijv die tegen Milan(heb alleen de eerste gezien, die 3-4). Ook de CL wedstrijden tegen Bayern en Valencia gezien, ook niet live trouwens.

En nu vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar.

De laatste jaren kijk ik zowiezo veel voetbal, dus het is niet zo dat ik Inter/Materazzi pas dit jaar zie spelen.

Laatst trouwens nog de finale van het WK voor het eerst gezien :razz:(was toen op vakantie..:neutral:)
Dus ik denk zelf wel dat ik een goed beeld kan vormen van Materazzi.

Nou ok, dan heb je dus gewoon geen verstand van voetbal :wink: :razz:
Ik hoop dat Perez blijft en in de eerste wedstijd een prachtige eigen goal maakt. Eens kijken hoe blij ze dan zijn.Nou, nou, nou. Perez maakt gewoon weer de 1-5 in Eindhoven volgend jaar hoor :razz:

Alexander D
22-06-2007, 10:07
Er wordt nu net gedaan alsof Ajax de boeman is. Maar als PSV nog geen 1.8 miljoen wil bieden voor Perez, die gezien zijn kwaliteiten veel meer waard is, moeten ze niet zeuren ook.

Kom op zeg, 1.8 miljoen mogen ze hun handen mee dicht knijpen daar in Eindhoven!

Jij weet net zo min als ik wat er daadwerkelijk geboden is.

Burkie
22-06-2007, 10:10
Feit is dat Feyenoord wel de vraagprijs geboden heeft. Als Feyenoord aan de vraagprijs kan voldoen, kan PSV dat ook.

PSV denkt er even af te komen met een koopje. Keep dreaming.

Hugo R
22-06-2007, 10:13
De cler naar Feyenoord, hoeveel schuld hebben die lui wel niet....
Las vandaag in de Metro dat Feyenoord ook Landzaat probeert te halen.

Pascal Barroso
22-06-2007, 10:18
De schuld stijgt niet want geen een van die spelers zijn daadwerkelijk binnen :lol:

TJ Weissel
22-06-2007, 10:22
:lol: Eerst Sneijder, nu Perez, het lijkt erop dat Ajax zichzelf ontwikkeld in de richting van een 'keiharde onderhandelaar'...

Werd tijd na de voorgaande debakels (qua transfers)

homernt
22-06-2007, 10:31
Feyenoord heeft net 7 miljoen opgehaald met de eerste talenten poole. En een nieuw seizoen brengt ook weer nieuw sponser geld binnen plus verkochten seizoenkaarten. En het verder vertrek van spelers. Ik denk dat er wel ruimte is.

Nu heeft nog Feyenoord 17 miljoen schuld waarvan er niks meer uitstaat bij Van Herik of een bedrijf van hem. Kwa geld is Feyenoord wel op de goede weg maar nu nog nieuwe spelers. Zolang er niks op feyenoord.nl staat moet je het allemaal met een korrelzout nemen.

Burkie
22-06-2007, 10:46
Ik vind die talent pool maar een raar idee, op korte termijn is het misschien een uitkomst maar op lange termijn ga je hier problemen mee krijgen...

TJ Weissel
22-06-2007, 10:50
Feyenoord heeft net 7 miljoen opgehaald met de eerste talenten poole. En een nieuw seizoen brengt ook weer nieuw sponser geld binnen plus verkochten seizoenkaarten. En het verder vertrek van spelers. Ik denk dat er wel ruimte is.

Nu heeft nog Feyenoord 17 miljoen schuld waarvan er niks meer uitstaat bij Van Herik of een bedrijf van hem. Kwa geld is Feyenoord wel op de goede weg maar nu nog nieuwe spelers. Zolang er niks op feyenoord.nl staat moet je het allemaal met een korrelzout nemen.

Toch fijn dat wij de financieel adviseur van Feijenoor hier op ons forum hebben... hoeveel reserves heeft Feij precies? hoe kan 'n bedrijf dat 17 miljoen schuld heeft, ruimte hebben voor spelers?, verder is de vraag natuurlijk willen de spelers wel?

Verder doet feyenoord hun spelers teniet adhv. dit soort talentpools... zo trek je meteen spelers van de transfermarkt af, vraag me af wat deze hiervan vinden.

*me strooit nog wat zout in de wonden.

homernt
22-06-2007, 10:56
Ik vind die talent pool maar een raar idee, op korte termijn is het misschien een uitkomst maar op lange termijn ga je hier problemen mee krijgen...

Nou dat weet ik zo net nog niet want Feyenoord is nu 7 miljoen rijker en als die jongens worden verkocht houd Feyenoord ook nog het grootste deel in van het transfer bedrag. Dus Feyenoord verdient er hoe dan ook aan. Ook als de jongens gezamelijk minder opbrengen dan 7 miljoen. Het risico ligt bij de gene die er geld in hebben gestoken.

homernt
22-06-2007, 11:01
Toch fijn dat wij de financieel adviseur van Feijenoor hier op ons forum hebben... hoeveel reserves heeft Feij precies? hoe kan 'n bedrijf dat 17 miljoen schuld heeft, ruimte hebben voor spelers?, verder is de vraag natuurlijk willen de spelers wel?

Verder doet feyenoord hun spelers teniet adhv. dit soort talentpools... zo trek je meteen spelers van de transfermarkt af, vraag me af wat deze hiervan vinden.

*me strooit nog wat zout in de wonden.

Dit alles stond in het AD een week geleden ofzo. Die jongens zijn gewoon te koop als men bereid is de juiste prijs te betalen. En de schuld AC Milan is bijvoorbeeld velen malen hoger dus wat is je punt?

TJ Weissel
22-06-2007, 11:11
Dit alles stond in het AD een week geleden ofzo. Die jongens zijn gewoon te koop als men bereid is de juiste prijs te betalen. En de schuld AC Milan is bijvoorbeeld velen malen hoger dus wat is je punt?

Als de spelers in 'n zgn. Talentpool zitten, worden er als het ware aandelen op ze verkocht van dacht 2½ton ps. dit als gevolg dat deze spelers vervolgens niet meer normaal verhandeld kunnen worden.

Om even 'n punt te maken bij je AC Milan verhaal; AC presteert iig nog 'n beetje ;)

Rotterdam5314
22-06-2007, 11:44
Ik vind die talent pool maar een raar idee, op korte termijn is het misschien een uitkomst maar op lange termijn ga je hier problemen mee krijgen...


en Waarom dan wel. Als een speler uit de Talentpool wordt verkocht dan gaat er 25% vna dat bedrag naar de investeerders en 75 % houdt Feyenoord zelf. zo slecht is dat dus niet. Wanneer Feyenoord er weer helemaal bovenop is zullen ze die talentpool wle afschaffenen zelf 100% verdienen. Verder heeft Feyenoord 2 miljoen aan Lazo verdient. 6 miljoen uit de talentpool en de 2de talentpool is net gestart. Verder zijn er al zeer veel seizoenskaarten verkocht. (en dan heb je ook de goldcart en die is 2 seizoenen geldig.)
Verder zijn er al wat spelers vertrokken en zullen er nog meer volgen. Dat levert ook nog eens geld op. Of het nou veel of weinig is dat maakt niet uit. Iedere euro is er 1. Verder zijn er nog investeerder waar je helemaal niks van hoort maar er wel zijn. Feyenoord kan dus aardig zaken doen deze zomer. He tblijft alleen moeilijk om ze binnen te halen maar ze zijn er hard mee bezig. De schuld wordt dus niet meer of zo. Het wordt alleen maar minder en minder..

Rotterdam5314
22-06-2007, 11:48
Wa tpas echt krom is hoe BV een Real madrid of een ander egrote club met tientallen miljoenen schuld nog steeds een speler van 60 miljoen kunnen kopen. En dan niet 1tje maar wel een paar dure spelers. Daar moet eens vaker naar gekeken worden. Ze moetne toch aan bepaalde financiele voorwaarden voldoen als ze in europa willen spelen. Om he tnog geen eens over de eigen comp. te hebben. Deze clubs leveren gewoon te veel op dat ze deze clubs een voorkeursbehandeling geven. Of even een oogje dichtknijpen. De schuld van Feyenoord valt dus nog reuze mee. En ja die andere clubs presteren meer maar dat is toch ook logisch gezien de gang van zaken

homernt
22-06-2007, 11:57
Volgens het AD wordt De Cler vanmiddag gepresenteerd. http://www.ad.nl/sport/article1453711.ece

Als hij nu maar door de medische keuring komt.

Burkie
22-06-2007, 12:05
De Cler is toch wel een beetje het hoertje van de Eredivisie.. maar goed van de Cler word ik niet warm of koud (net zoals AZ dat blijkbaar niet wordt).

En over die talent pool, stel dat een Drenthe op dit moment een waarde heeft van € 2 mln (gewoon even als voorbeeld dus niet roepen dat die meer waard is), 25% wordt verkocht aan investeerders wat Feyenoord dus € 500K oplevert.

Over twee jaar is Drenthe het vijfvoudige waard en verkast naar Real Madrid voor € 10mln. 25% hiervan gaat terug naar de investeerders waardoor Feyenoord dus op de lange termijn; € 2.5 mln - 500 K = 2 mln. meer had kunnen verdienen op deze speler.

Zoals ik zei, leuk op de korte termijn om je kortlopende schulden af te lossen en nieuwe spelers aan te trekken. Maar op de lange termijn niet rendabel.

Rotterdam5314
22-06-2007, 12:29
De Cler is toch wel een beetje het hoertje van de Eredivisie.. maar goed van de Cler word ik niet warm of koud (net zoals AZ dat blijkbaar niet wordt).

En over die talent pool, stel dat een Drenthe op dit moment een waarde heeft van € 2 mln (gewoon even als voorbeeld dus niet roepen dat die meer waard is), 25% wordt verkocht aan investeerders wat Feyenoord dus € 500K oplevert.

Over twee jaar is Drenthe het vijfvoudige waard en verkast naar Real Madrid voor € 10mln. 25% hiervan gaat terug naar de investeerders waardoor Feyenoord dus op de lange termijn; € 2.5 mln - 500 K = 2 mln. meer had kunnen verdienen op deze speler.

Zoals ik zei, leuk op de korte termijn om je kortlopende schulden af te lossen en nieuwe spelers aan te trekken. Maar op de lange termijn niet rendabel.

Ze verliezne e rhelemaal niks op.. De mensen moesten toch eerst geld investeren. dat vergeet je erbij op te tellen. en idd als je 100% over de rechten bezit verdien je dus ook meer. Maar goed zo erg is die talent pool niet en er zal ook geen verlies over geleden worden. Gelukkig is drenthe nu al 10 mil waard dus het wordt alleen maar nog meer.

Op de korte termijn is het rendabel en over de lange termijn ook. Er is geen risico voor Feyenoord maar alleen voor de investeerders.

Rotterdam5314
22-06-2007, 13:05
1ste aankoop is binnen. decler heeft voor 4 jaar getekend. Nu de rest nog en we doen gewoon mee voor de prijzen.

Enne hij mag dan het hoertje van de eredivisie zijn zoals sommige beweren de cler hoort bij de beste linkbacks op dit moment in NL. dus erg goede aankoop. Nu Hofland en Makaay nog. Komt in de winterstop vBronckhorst er ook nog bij.... Hmm dan nog een verdedigende middenvelder erbij en we zijn er klaar voor. volgend seizoen nog een extra spits erbij en gaaristeas verkopen. aangezien ik niet verwacht dat Feyenoord hem deze zomer nog verkoopt. Denk niet dat ze hun fout toe willen geven..

Dennis Oosterhuis
22-06-2007, 13:22
Denk niet dat ze hun fout toe willen geven..
*Zucht* Welke fout..? :?

Rotterdam5314
22-06-2007, 13:27
*Zucht* Welke fout..? :?


Dat ze een miskoop van de eeuw hebben gedaan met gaaristeas... Ten 1ste omdat hij de kwaliteit niet heeft en ten 2de in een tijd gehaald dat het slecht met ons ging/gaat. Dan kom je niet met afdankertjes van je eeuwige aartsrivaal. en zeker niet eentje die 3,4,5 keus is.. Wij:wink: Feyenoorders krijgen daar hartklachten van.....

Dennis Oosterhuis
22-06-2007, 13:41
Kom kom, het kan altijd nog erger... Ik kan me een zekere Gabrich bij Ajax herinneren en ene Marek Saganowski bij jouw cluppie. Charisteas heeft het (en ik BLIJF het zeggen) echt niet zo slecht gedaan als jij waarschijnlijk vooraf hoopte en dus ook jezelf na verloop van tijd wijs wilde maken. :wink:

homernt
22-06-2007, 13:59
Kom kom, het kan altijd nog erger... Ik kan me een zekere Gabrich bij Ajax herinneren en ene Marek Saganowski bij jouw cluppie. Charisteas heeft het (en ik BLIJF het zeggen) echt niet zo slecht gedaan als jij waarschijnlijk vooraf hoopte en dus ook jezelf na verloop van tijd wijs wilde maken. :wink:

Ik moet toegeven dat ik wel heb lopen vloeken in het begin maar dat hij wel is meegevallen. Alleen naar het einde toe kakte hij weer in maar wie niet bij Feyenoord. Ik gun hem in iedergeval nog een seizoen maar als bijvoorbeeld Makaay komt is de vraag hoe vaak hij nog aan de bak zal komen.

Rotterdam5314
22-06-2007, 14:32
Kom kom, het kan altijd nog erger... Ik kan me een zekere Gabrich bij Ajax herinneren en ene Marek Saganowski bij jouw cluppie. Charisteas heeft het (en ik BLIJF het zeggen) echt niet zo slecht gedaan als jij waarschijnlijk vooraf hoopte en dus ook jezelf na verloop van tijd wijs wilde maken. :wink:

Nou ik heb bijna alle wedstrijden van Feyenoord gezien dit jaar en deze griek heet mij echt niet kunnen overtuigen. het meerendeel was hij echt ontzettend slecht. Ok de rest was ook niet in goede doen, maar als ik dan zie dat hij het presteerd in 90 minom geen enkele bal goed aan te nemen en de bal wel een stuiterbal lijkt te zijn geworden dan vis het in mijn ogen gewoon een gare speler.Wat mij betreft vertrekt hij liever gisteren nog dan vandaag. Zelfs bij ajax en Werder vond ik het niet veel bijzonders

En dat Feyenoord een spits wil aantrekken zegt toch wel genoeg. Ze willen een spits voor in de basis. Nou met een Castelen en Slory kan je mooi 4-3-3 gaan spelen. Dan zit Harry toch echt op de bank. Daarom zo snel mogelijk verkopen. Er zijn goedkopere en betere spelers beschikbaar.

Rotterdam5314
22-06-2007, 14:55
Als je van supermooie omhalen houdt moet je even kijken

http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=32649

Dennis Oosterhuis
22-06-2007, 15:19
Als je van supermooie omhalen houdt moet je even kijken

http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=32649
Hier moet je voor inloggen. Hier is de link op Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=r7QI-5T9XBw

*NERAZZURRI*
22-06-2007, 15:32
Gelukkig is drenthe nu al 10 mil waard dus het wordt alleen maar nog meer..Nou, ik denk het niet. Na 4 goeie wedstrijden ben je nog geen 10 miljoen waard. Laat hem eerst maar eens een seizoen goed draaien, dan gaat ie die 10 miljoen wel overstijgen denk ik zelfs. Ik had geen hoge pet op van die jongen maar hij heeft in ieder geval laten zien dat ie veel potentie heeft, nu nog 'n beetje continuïteit het komende seizoen en je hebt een goudmijntje in handen als Feyenoord zijnde. En het dan niet zo verneuken als bij Van Persie :razz:

Hugo R
22-06-2007, 15:33
Die keeper staat er wel raar bij te kijken :lol:

*NERAZZURRI*
22-06-2007, 15:34
Als je van supermooie omhalen houdt moet je even kijkenhttp://www.sportweek.nl/detail.asp?g...2&newsid=32649Muhahaha, te ziek voor woorden (6)

Burkie
22-06-2007, 17:01
Ze verliezne e rhelemaal niks op.. De mensen moesten toch eerst geld investeren. dat vergeet je erbij op te tellen. en idd als je 100% over de rechten bezit verdien je dus ook meer. Maar goed zo erg is die talent pool niet en er zal ook geen verlies over geleden worden. Gelukkig is drenthe nu al 10 mil waard dus het wordt alleen maar nog meer.

Op de korte termijn is het rendabel en over de lange termijn ook. Er is geen risico voor Feyenoord maar alleen voor de investeerders.

Dat vergeet ik erbij op te tellen? Volgens mij snap je de rekensom niet helemaal. Die vijf ton hoef ik er niet bij op te tellen omdat ik die verreken met het deel dat de investeerders vangen op het moment dat er iemand verkocht wordt voor méér dan de prijs in de talent pool. In elk voorbeeld wat je ook wilt geven bij een doorverkoop voor meer dan de oorspronkelijke prijs maakt Feyenoord verlies. Als je dat niet in ziet snap ik het ook niet meer.

Voor Feyenoord is er ook geen risico nee, dat heb je me nooit horen zeggen. Maar Feyenoord vergooit op deze manier geld dat ze in de toekomst zouden kunnen ontvangen.

Kortlopend leuk, langlopend minder leuk.

Lex v/d Moolen
22-06-2007, 17:13
Hier moet je voor inloggen. Hier is de link op Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=r7QI-5T9XBw
(y)
Geweldige goal zeg, technisch perfect. Zou een PES omhaal kunnen zijn. :lol:
Je moet het trouwens maar durven op zo'n vloer.

Lex v/d Moolen
22-06-2007, 17:18
Kom kom, het kan altijd nog erger... Ik kan me een zekere Gabrich bij Ajax herinneren en ene Marek Saganowski bij jouw cluppie. Charisteas heeft het (en ik BLIJF het zeggen) echt niet zo slecht gedaan als jij waarschijnlijk vooraf hoopte en dus ook jezelf na verloop van tijd wijs wilde maken. :wink:
Harry heeft het gewoon naar zijn mogelijkheden goed gedaan, zowel bij Ajax als bij Feyenoord. Niet de spits die ik als 1e keus in een basis zou zetten, maar zeker wel een goed alternatief om achter de hand te hebben.

Rotterdam5314
22-06-2007, 17:58
Nou, ik denk het niet. Na 4 goeie wedstrijden ben je nog geen 10 miljoen waard. Laat hem eerst maar eens een seizoen goed draaien, dan gaat ie die 10 miljoen wel overstijgen denk ik zelfs. Ik had geen hoge pet op van die jongen maar hij heeft in ieder geval laten zien dat ie veel potentie heeft, nu nog 'n beetje continuïteit het komende seizoen en je hebt een goudmijntje in handen als Feyenoord zijnde. En het dan niet zo verneuken als bij Van Persie :razz:

volgens de geruchten wil villareal 10 mil geven;-)

Rotterdam5314
22-06-2007, 18:04
Dat vergeet ik erbij op te tellen? Volgens mij snap je de rekensom niet helemaal. Die vijf ton hoef ik er niet bij op te tellen omdat ik die verreken met het deel dat de investeerders vangen op het moment dat er iemand verkocht wordt voor méér dan de prijs in de talent pool. In elk voorbeeld wat je ook wilt geven bij een doorverkoop voor meer dan de oorspronkelijke prijs maakt Feyenoord verlies. Als je dat niet in ziet snap ik het ook niet meer.

Voor Feyenoord is er ook geen risico nee, dat heb je me nooit horen zeggen. Maar Feyenoord vergooit op deze manier geld dat ze in de toekomst zouden kunnen ontvangen.

Kortlopend leuk, langlopend minder leuk.

Ik ben het niet met je eens... Leg dan maar uit waarom het op langlopend termijn niet goed zou gaan... Nogmaals Feyenoord verliest alleen geld als ze spelers voor zeer hoge bedragen gaan verkopen. als een speler voor een par miljoe verkocht wordt dan verliest Feyenoord er haast niks op.. Sterker nog ze kunnen er zelfs op verdienen. Wanneer een speler geblesseerd raakt of totaal uit vorm en ze worden goedkoop verkocht dan hebben ze zelfs winst... Helemaal geen slecht plan dus....En ze hebben het geld nu al terwijl zo'n speler misschien pas na jaren vertrekt. Of helemaal niet vertrekt. Als ze nou ook nog rente pakken op die miljoenen die ze zo binnenhalen lijkt het me sterk dat het op langlopend termijn fout zou gaan.. Leg mij maar uit wat er fout kan gaan dan.

Rotterdam5314
22-06-2007, 18:10
Harry heeft het gewoon naar zijn mogelijkheden goed gedaan, zowel bij Ajax als bij Feyenoord. Niet de spits die ik als 1e keus in een basis zou zetten, maar zeker wel een goed alternatief om achter de hand te hebben.


Ach ieder zijn mening. Ik en vele met mij vinden Gaaristeas niet bij Feyenoord passen.
Persoonlijk vond ik hem ook niet bij Ajac passen. Ik vind het gewoon een zeer matige spits die nog nooit meer dan 9 goals in ene seizoen heeft gemaakt.Wat vinden julliue zo goad aan hem dan. Z'n kwaliteiten om goals te maken??? Zijn controle over de bal??? Zijn goede schot?? Kan hij goed met de rug naar de goal spelen??? Kan hij zelf kansen creeren??Heeft hij snelheid??? Allemaal kunnen ze met een nee beantwoord worden. Ieder geval zo denk ik erover... Ik zie bv 100 keer liever El-Hamdaoui op zijn plekkie staan.. :nono: Gaaristeas is voor een middenmootclub. niet voor Fey, PSV, AZ , Ajax
Eerder een spits voor Utrecht, Heerenveen, Twente, Willem II. maar niet hoger.

Burkie
22-06-2007, 18:37
Ik ben het niet met je eens... Leg dan maar uit waarom het op langlopend termijn niet goed zou gaan... Nogmaals Feyenoord verliest alleen geld als ze spelers voor zeer hoge bedragen gaan verkopen. als een speler voor een par miljoe verkocht wordt dan verliest Feyenoord er haast niks op.. Sterker nog ze kunnen er zelfs op verdienen. Wanneer een speler geblesseerd raakt of totaal uit vorm en ze worden goedkoop verkocht dan hebben ze zelfs winst... Helemaal geen slecht plan dus....En ze hebben het geld nu al terwijl zo'n speler misschien pas na jaren vertrekt. Of helemaal niet vertrekt. Als ze nou ook nog rente pakken op die miljoenen die ze zo binnenhalen lijkt het me sterk dat het op langlopend termijn fout zou gaan.. Leg mij maar uit wat er fout kan gaan dan.

Ik heb nooit gezegd dat er iets fout kan gaan, of gaat. Ik heb alleen aangegeven dat, indien je ervan uit gaat dat de spelers in je talent pool (de echte talenten waar investeerders wel wat in zien) door de jaren heen meer waard worden, dat je dan minder financieel profijt uit deze spelers haalt. En je mag er toch wel vanuit gaan dat deze spelers, de échte talenten binnen Feyenoord, over een paar jaar voor veel geld de deur uitlopen.

Maar goed, jij ziet het blijkbaar anders. Over een paar jaar zullen we bij de verkoop van een van deze spelers zien wie er uiteindelijk gelijk had. ;-)

Rotterdam5314
22-06-2007, 19:16
Ik heb nooit gezegd dat er iets fout kan gaan, of gaat. Ik heb alleen aangegeven dat, indien je ervan uit gaat dat de spelers in je talent pool (de echte talenten waar investeerders wel wat in zien) door de jaren heen meer waard worden, dat je dan minder financieel profijt uit deze spelers haalt. En je mag er toch wel vanuit gaan dat deze spelers, de échte talenten binnen Feyenoord, over een paar jaar voor veel geld de deur uitlopen.

Maar goed, jij ziet het blijkbaar anders. Over een paar jaar zullen we bij de verkoop van een van deze spelers zien wie er uiteindelijk gelijk had. ;-)

Ja maar je zegt toch dat het over de lange temrijn niet goed is.. Ik zie geen enkele reden waarom dat zo zou zijn. Ok ze moeten ene klein deel afstaan maar dat is niet erg. We hebben immers al geld ontvangen ervoor.. en met wat wil je je gelijk halen dan..?????

Burkie
22-06-2007, 19:42
Je leest niet wat ik zeg. Ik zeg dat ze op de lange termijn meer hadden kunnen verdienen dan ze nu gaan doen met die talent pool. Lees m'n eerdere posts nog maar na, snap je dan nog niet wat ik bedoel... tjah laat het dan maar zitten.

Het is toch heel duidelijk wat en hoe ik het bedoel...

*NERAZZURRI*
22-06-2007, 20:23
volgens de geruchten wil villareal 10 mil geven;-)

Ja ok, maar volgens de geruchtenmolen spelen Chivu en Tevez al bij Inter, Ronaldinho en Eto'o al bij Milan en Henry al bij Barça :wink: Hij is het wel waard hoor, absoluut, alleen zou ik als club wat meer overtuigd willen worden. Maargoed, als je niet snel hapt is een andere club je misschien voor. Tsja... Moeilijk moeilijk.

Lex v/d Moolen
22-06-2007, 21:13
Ik vind het gewoon een zeer matige spits die nog nooit meer dan 9 goals in ene seizoen heeft gemaakt.Wat vinden julliue zo goad aan hem dan. Z'n kwaliteiten om goals te maken???.Buiten het feit dat hij voor het team keihard werkt, da's een kwaliteit die niet elke spits bezit, heeft hij goals op de juiste momenten. Dat heeft hij iig voor Ajax wel een aantal keren gedaan als invaller en een korte periode als basisspeler. Maar over de lange termijn is hij zeker geen 1e keus, dat had ik al aangegeven. Gewoon een goed alternatief om erbij te hebben en in te brengen als er iets geforceerd moet worden.

Rotterdam5314
22-06-2007, 21:40
Je leest niet wat ik zeg. Ik zeg dat ze op de lange termijn meer hadden kunnen verdienen dan ze nu gaan doen met die talent pool. Lees m'n eerdere posts nog maar na, snap je dan nog niet wat ik bedoel... tjah laat het dan maar zitten.

Het is toch heel duidelijk wat en hoe ik het bedoel...

Ach ik zie gewoon de negatieve kant er niet van in. De spelers die in de talenten pool zitten zullen heus niet allemaal voor vele miljoenen verkocht worden. En als dat wel gebeurt dan zal dat ook voor het eerst zijn bij Feyenoord. tuurlijk zie ik liever dat de spelers voor 100% van ons zelf zijn, maar als dit helpt dan vind ik het best. Dit is ook geen aktie voor de lange termijn dus het plan doet precies wat het moet doen. En als het wel voor de lange termijn is (dus als ze dit ook in de toekomst blijven doen met andere spelers) dan zie ik er ook geen problemen in

Rotterdam5314
22-06-2007, 21:42
Buiten het feit dat hij voor het team keihard werkt, da's een kwaliteit die niet elke spits bezit, heeft hij goals op de juiste momenten. Dat heeft hij iig voor Ajax wel een aantal keren gedaan als invaller en een korte periode als basisspeler. Maar over de lange termijn is hij zeker geen 1e keus, dat had ik al aangegeven. Gewoon een goed alternatief om erbij te hebben en in te brengen als er iets geforceerd moet worden.


Het is allemaal leuk en aardig maar alleen hard werken is niet genoeg. Ik vind dat de kwaliteit gewoon ontbreekt bij hem. Niet goed voor de basis en ook niet goed voor de bank.

Waarom halen jullie hem niet terug. ruilen voor Perez of zo (6)

pokalapoketl
22-06-2007, 21:44
Ik heb geen officiële bron maar dit schijnt in het concept speelschema Eredivisie 2007/2008 te staan:

23 September: PSV - Feyenoord
23 September: AZ - Ajax

11 November: PSV - AZ
11 November: Feyenoord - Ajax

16 December: Ajax - PSV
16 December: Feyenoord - AZ

13 Januari: Feyenoord - PSV
13 Januari: Ajax - AZ

02 Februari: AZ - PSV
03 Februari: Ajax - Feyenoord

09 Maart: PSV - Ajax
09 Maart: AZ- Feyenoord

Opvallend? :roll:

Rotterdam5314
22-06-2007, 21:44
Ja ok, maar volgens de geruchtenmolen spelen Chivu en Tevez al bij Inter, Ronaldinho en Eto'o al bij Milan en Henry al bij Barça :wink: Hij is het wel waard hoor, absoluut, alleen zou ik als club wat meer overtuigd willen worden. Maargoed, als je niet snel hapt is een andere club je misschien voor. Tsja... Moeilijk moeilijk.

en dat is precies wat ze hebben aangeven bij Villareal. Omdat ze vorig seizoen zo al een speler zijn misgelopen. Ach Drenthe vertrekt toch niet... Misschien als een club 20 miljoen bied of zo maar anders blijft hij lekker bij Feyenoord. NLse clubs laten spelers altijd te goedkoop vertrekken. die gasten in Engeland verkopen zelfs slechtere spelers voor dat bedrag.

*NERAZZURRI*
22-06-2007, 22:26
Drenthe moet nog lekker twee of drie jaar bij Feyenoord blijven. Is voor hem, Feyenoord en z'n toekomstige club alleen maar positief.

Dennis Oosterhuis
22-06-2007, 22:49
Vergeet het Nederlandse elftal niet, Nera... :wink:

Ludo Keeris
22-06-2007, 22:50
NLse clubs laten spelers altijd te goedkoop vertrekken. die gasten in Engeland verkopen zelfs slechtere spelers voor dat bedrag.

Dat valt mij ook altijd op. En NL spelers vertrekken ook altijd veel te vroeg. Er zijn maar weinig spelers die op jonge leeftijd vertrokken die écht op het allerhoogste niveau meekonden. Op dit moment kan ik alleen Van der Vaart bedenken.

Ludo Keeris
22-06-2007, 22:51
Vergeet het Nederlandse elftal niet, Nera... :wink:

Je vergeet even wie er op dit moment bondscoach is. :rolleyes:

Rotterdam5314
22-06-2007, 23:05
Drenthe moet nog lekker twee of drie jaar bij Feyenoord blijven. Is voor hem, Feyenoord en z'n toekomstige club alleen maar positief.

Ik zie hem ook liever blijven hoor. Tenzij een club 20 mil of meer wilt betalen

Rotterdam5314
22-06-2007, 23:07
Dat valt mij ook altijd op. En NL spelers vertrekken ook altijd veel te vroeg. Er zijn maar weinig spelers die op jonge leeftijd vertrokken die écht op het allerhoogste niveau meekonden. Op dit moment kan ik alleen Van der Vaart bedenken.


vPersie vergeet je nog. Verder kan Sneijder het ook wel aan. Seedorf kon het ook trouwens. en zo zullen er nog wel een aantal zijn. Ik vind het eigenlijk niet snel te vroeg. Als je de kwaliteiten hebt dan ben je er klaar voor. Alle echte grote spelers zijn op jonge leeftijd al vertrokken..

*NERAZZURRI*
22-06-2007, 23:27
vPersie vergeet je nog. Verder kan Sneijder het ook wel aan. Seedorf kon het ook trouwens. en zo zullen er nog wel een aantal zijn. Ik vind het eigenlijk niet snel te vroeg. Als je de kwaliteiten hebt dan ben je er klaar voor. Alle echte grote spelers zijn op jonge leeftijd al vertrokken..

Exact. Het gaat niet zo zeer om leeftijd maar om het niveau waarop je speelt (logisch). Of de hoeveelheid ervaring die je hebt opgedaan (Seedorf vertrok toen die 18 was geloof ik, maar was er al rijp voor, in tegenstelling tot wat iedereen toen verwachtte). En over dat geld: in Nederland hebben we minder grote begrotingen en zijn we dus sneller tevreden. Ook volkomen logisch, helaas.

wezz
22-06-2007, 23:30
De Cler alsnog naar Feyenoord. Ze zijn toch wel aardig bezig daar.
Mja en Gio dan? Denk dat de Feyenoorders liever Gio zien dan De Cler, maar ach..De Cler is ook niet verkeerd natuurlijk.

Volgens de geruchten is Toure rond met Barca.
Goede spelers, heb niet echt veel van hem gezien, maar hij lijkt me wel de speler die Barca nodig heeft op het middenveld.
Verder zou Henry ook al rond zijn met Barca..24 miljoen, tsja ik weet het allemaal niet. Aan een kant zie ik hem graag komen, ik bedoel het blijft een geweldenaar. Maar aan de andere kant vind ik hem overbodig, en zeker voor dat bedrag. Al is een beetje concurrentie ook weer niet verkeerd natuurlijk..ach we zien het wel.
Chivu zou ook al bijna rond zijn met Barca, dat zou natuurlijk geweldig zijn.

Ik denk dat het wel eens heel moeilijk kan worden voor Feyenoord om Drenthe te behouden. Als je ziet wat voor clubs er langs komen, Chelsea, Villareal, Madrid. Maar goed, als Drenthe slim is blijft hij nog minstens 1 jaartje. Als hij dan nog zo speelt is het helemaal €€€Jackpot€€€ voor Feyenoord.

*NERAZZURRI*
23-06-2007, 00:20
Ik las inderdaad ook dat Roma nu in onderhandeling is met Barça over Chivu. Zou ik echt zwaar k*t vinden. Inter moet er alles aan doen om hem te halen (volgens Roma hebben ze helemaal nooit met Inter over Chivu gesproken :(). Henry gaat inderdaad vrijwel zeker naar Barça, wat eventueel de weg weer vrijmaakt voor waarschijnlijk Eto'o om te vertrekken... En die zal dan naar Milan of Inter gaan. Alhoewel, SUAZO schijnt nu toch weer bij Inter te gaan spelen omdat hij al een contract had getekend en Cagliari geen keus heeft (Milan had op het laatst meer geboden) omdat er een maximale afkoopsom van 8 miljoen pond in Suazo's contract zou staan en Inter dat geboden al heeft. Mocht Suazo toch naar Inter gaan dan zal Milan er weer alles aan doen om Ronaldinho of Eto'o te halen... Nou nou, de carroussel begint harder en harder te draaien...

wezz
23-06-2007, 01:31
Inderdaad, maar moet je voorstellen.


-------------Eto'o------------- ----------Henry------------- ------Eto'o---------------------
Henry----------------Messi Eto'o-----------------Messi ------------Henry-----Messi
--------Ronaldinho--------- --------Ronaldinho--------- Ronaldinho------------------

Te mooi :cry:
Misschien een beetje té :p

Henry, Eto'o, Ronaldinho en Messi kunnen natuurlijk ook roteren, er is er wel eens eentje geblesseerd/geschorst etc.(het is wel te hopen dat Henry geen Ballackje/Shevchenkotje wordt zoals bij Chelsea, die kans heb je natuurlijk wel.)

Dan heb je op het middenveld Deco,Xavi en Iniesta die kunnen roteren, met Toure als verdedigende middenvelder.(en misschien Marquez als back-up) Er is alleen wel een kans dat Deco vertrekt, dus daar moeten ze ook rekening mee houden(al heb je met Iniesta een prima vervanger, al is Deco toch nog wel effe een paar klassen beter.).

En in de verdediging Chivu, Marquez, Thuram en Puyol die kunnen roteren, al denk ik dat Thuram vertrekt.

Backs gaan waarschijnlijk Abidal en Zambrotta worden, ook niet verkeerd natuurlijk. Verdedigend ook wat zekerder dan als Alves zou komen. Back-ups zijn dan wel wat minder, mja dat kan natuurlijk ook niet anders.

Nou nou, dat wordt wat volgend jaar :p Al moeten ze wel zorgen dat Eto'o/Ronaldinho blijven natuurlijk...

Denk wel dat Eto'o zowiezo blijft, al weet je het natuurlijk nooit.
Ronaldinho weet ik niet, ligt vooral aan hem zelf, maar ik hoop/denk wel dattie blijft.

Rotterdam5314
23-06-2007, 07:03
De Cler alsnog naar Feyenoord. Ze zijn toch wel aardig bezig daar.
Mja en Gio dan? Denk dat de Feyenoorders liever Gio zien dan De Cler, maar ach..De Cler is ook niet verkeerd natuurlijk.

Volgens de geruchten is Toure rond met Barca.
Goede spelers, heb niet echt veel van hem gezien, maar hij lijkt me wel de speler die Barca nodig heeft op het middenveld.
Verder zou Henry ook al rond zijn met Barca..24 miljoen, tsja ik weet het allemaal niet. Aan een kant zie ik hem graag komen, ik bedoel het blijft een geweldenaar. Maar aan de andere kant vind ik hem overbodig, en zeker voor dat bedrag. Al is een beetje concurrentie ook weer niet verkeerd natuurlijk..ach we zien het wel.
Chivu zou ook al bijna rond zijn met Barca, dat zou natuurlijk geweldig zijn.

Ik denk dat het wel eens heel moeilijk kan worden voor Feyenoord om Drenthe te behouden. Als je ziet wat voor clubs er langs komen, Chelsea, Villareal, Madrid. Maar goed, als Drenthe slim is blijft hij nog minstens 1 jaartje. Als hij dan nog zo speelt is het helemaal €€€Jackpot€€€ voor Feyenoord.

Gio wil geen Linksback spelen als hij terugkomt.
Hij ambieert een rol op het middenveld. hij zal enkel linksback spelen als er iemand geblesseerd is of zo. Maar ik dnek dat Gio bij Barca blijft. Als hij terug naar feyenoord komt dan zal het in de winterstop of aan het eind van het seizoen zijn

wezz
23-06-2007, 08:54
Gio wil geen Linksback spelen als hij terugkomt.
Hij ambieert een rol op het middenveld. hij zal enkel linksback spelen als er iemand geblesseerd is of zo. Maar ik dnek dat Gio bij Barca blijft. Als hij terug naar feyenoord komt dan zal het in de winterstop of aan het eind van het seizoen zijn

Aha, ook beter denk ik. Speelt toch liever op het middenveld.

Henry: 'Ja, ik heb gekozen voor Barcelona'

23/6/2007 9 :34

Na acht jaar neemt Thierry Henry (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=16945/typeofpage=40054/sc=e71a1c) dan toch afscheid van Arsenal (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=76/typeofpage=40041/sc=90f26c). De Franse aanvaller bevestigt de steeds sterker worden geruchtenstroom: 'Ja, ik heb gekozen voor Barcelona (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=15/typeofpage=40041/sc=f21357).'

'Ik heb nog niet getekend, maar vrijdag zijn de partijen eruit gekomen', bevestigt Henry (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=16945/typeofpage=40054/sc=e71a1c) in L'Equipe de overgang. 'Ik moet de medische keuring nog doorstaan. Maar ja, ik heb gekozen voor Barcelona (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=15/typeofpage=40041/sc=f21357). Ik ga tekenen voor vier jaar.'

Henry (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=16945/typeofpage=40054/sc=e71a1c) koos voor 'het voetbal dat ze spelen, de geschiedenis van de club, het stadion en voor Frank Rijkaard, die ik hoog heb zitten.' Maar er speelde meer dat de international de club gaat verlaten waar hij vorig jaar jaar zei nooit meer te zullen vertrekken. 'Het feit dat manager Arsène Wenger zijn contract bij Arsenal (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=76/typeofpage=40041/sc=90f26c) niet verlengde was een ander zeer belangrijk element in mijn overwegingen.'

Met de transfer is naar verluidt een bedrag gemoeid van 24 miljoen euro. Het biedt ook een opening voor een vertrek van Samuel Eto’o uit Barcelona (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=15/typeofpage=40041/sc=f21357). De Kameroener zou niet lekker meer liggen bij Ronaldinho én staat nadrukkelijk op het verlanglijstje van AC Milan.



8-) Is toch wel een mooie gedachte, Henry in een Barca shirt.
Denk dat je hier uit op kan maken dat Wenger vertrekt, wat een ramp is voor Arsenal aangezien meerdere spelers hebben laten weten te vertrekken als hij weggaat.(oa. Fabregas, die ook welkom is)

Hoewel ik het geweldig vind dat hij komt(ben nog steeds van mening dat een aanvaller overbodig is, maar toch het is Henry), zou ik het ook mooi hebben gevonden als hij gewoon bij Arsenal was gebleven(ik ben ervan overtuigd dat dat ook was gebeurd als Wenger zou blijven.)

Dennis Oosterhuis
23-06-2007, 09:07
Wees blij voor Arsenal dat die jankerd weggaat. Ik geef toe, hij heeft een wonderlijk goed oog voor talent, maar dat is misschien ook meteen zijn manco. Op een gegeven moment had Arsenal tevéél jeugd rondlopen en te weinig routine om de prijzen te pakken. Plus dat ik zijn persoontje wel kan schieten. Een zeer slechte verliezer en het zal nooit aan hemzelf liggen...

Net als Alex Ferguson en (destijds bij Liverpool) Gerard Houllier, een manager die te lang bij zijn club is gebleven.

wezz
23-06-2007, 09:31
Wees blij voor Arsenal dat die jankerd weggaat. Ik geef toe, hij heeft een wonderlijk goed oog voor talent, maar dat is misschien ook meteen zijn manco. Op een gegeven moment had Arsenal tevéél jeugd rondlopen en te weinig routine om de prijzen te pakken. Plus dat ik zijn persoontje wel kan schieten. Een zeer slechte verliezer en het zal nooit aan hemzelf liggen...

Net als Alex Ferguson en (destijds bij Liverpool) Gerard Houllier, een manager die te lang bij zijn club is gebleven.

Ik blijf het een goede trainer vinden, ok ze hebben al een tijdje niks gewonnen, maar als je ziet hoe hij spelers beter maakt, en hoe ze allemaal met hem weglopen.

Slechte verliezer vind ik niet zo heel erg, het word pas erg als je nog niks heb gewonnen. (zie coach jong Portugal) Denk dat niemand tegen zijn verlies kan in de topsport, maar goed je ziet natuurlijk liever iemand reageren als Rijkaard dan als Wenger/Mourinho, al kan ik daar wel altijd om lachen.:razz:

Verder vind ik het wel wat hebben dat ze zo lang blijven, ik kan me inmiddels geen andere trainer meer voorstellen bij Arsenal en ManU.

Te veel jeugdige spelers? Tsja het is wel zo van als er eentje geblesseerd is dat er gelijk een jonkie komt te staan, maar ik denk dat het probleem is dat ze te weinig topspelers hebben, misschien ook wel in de breedte.

Mja misschien is een ''frisse wind'' wel goed voor Arsenal.(al hebben ze ,zoals ik al eerder zei, wel een probleem als spelers vertrekken door het vertrek van Wenger)

Kraker in eerste speelronde Eredivisie

Geschreven door Pieter Ooms op zaterdag, 23 juni om 10:18

Gisteren is het conceptprogramma van de Eredivisie 2007/2008 bij de Betaald Voetbal Organisaties op de mat gevallen. Opvallend: in het eerste speelweekend staat er met het duel FC Utrecht - Feyenoord direct al een risicoduel op het programma, zo meldt het Algemeen Dagblad.

Op 17 augustus zal in Heerenveen de aftrap plaats vinden van het nieuwe seizoen. De Friezen zullen in het Abe Lenstra Stadion op vrijdagavond aantreden tegen Willem II. De Graafschap en VVV Venlo, beide gepromoveerd naar de Eredivisie, zullen starten tegen respectievelijk Ajax en AZ.

Programma van de eerste speelronde
Vrijdag 17 augustus
Heerenveen - Willem II

Zaterdag 18 augustus
Sparta - Vitesse
NEC - Roda JC
NAC - FC Groningen
AZ - VVV

Zondag 19 augustus
FC Utrecht - Feyenoord
Heracles - PSV
De Graafschap - Ajax

Opvallend, eerste speelronde en al gelijk FC Utrecht-Feyenoord, zullen ze beide niet blij mee zijn.

Dennis Oosterhuis
23-06-2007, 09:42
Dus geen landskampioen tegen eerste divisiekampioen? :?

Pascal Barroso
23-06-2007, 09:52
Ik dacht dat Ajax tegen Sparta moest, PSV tegen De Graafschap en Feyenoord uit naar Heerenveen :-?

EmDee
23-06-2007, 10:00
Van voetbalzone, dus hoe waar dat dit is...

Hugo R
23-06-2007, 10:17
Feyenoord-fans onderling slaags

In het centrum van Vlaardingen zijn groepen Feyenoord-supporters met elkaar
slaags geraakt. De politie verrichtte 16 arrestaties. Het gaat om rivaliserende
groepen uit Vlaardingen en Rotterdam, die een machtsstrijd uitvechten.

Eerder deze week hebben Vlaardingse fans een Rotterdammer mishandeld.
Gisteravond gingen de Rotterdammers naar Vlaardingen om wraak te nemen. In
het uitgaanscentrum troffen ze elkaar.

Er brak een massale vechtpartij uit, waarbij met stenen en vuurwerk werd
gegooid. De politie voerde charges uit om de groepen te scheiden. Er zijn geen
berichten over gewonden.

TJ Weissel
23-06-2007, 10:43
Feyenoord-fans onderling slaags

In het centrum van Vlaardingen zijn groepen Feyenoord-supporters met elkaar
slaags geraakt. De politie verrichtte 16 arrestaties. Het gaat om rivaliserende
groepen uit Vlaardingen en Rotterdam, die een machtsstrijd uitvechten.

Eerder deze week hebben Vlaardingse fans een Rotterdammer mishandeld.
Gisteravond gingen de Rotterdammers naar Vlaardingen om wraak te nemen. In
het uitgaanscentrum troffen ze elkaar.

Er brak een massale vechtpartij uit, waarbij met stenen en vuurwerk werd
gegooid. De politie voerde charges uit om de groepen te scheiden. Er zijn geen
berichten over gewonden.

Hoe zeggen feijenoorders dat ook alweer?... altijd achter je clubje blijven staan? lol ;)

Alexander D
23-06-2007, 12:07
vPersie vergeet je nog. Verder kan Sneijder het ook wel aan. Seedorf kon het ook trouwens. en zo zullen er nog wel een aantal zijn. Ik vind het eigenlijk niet snel te vroeg. Als je de kwaliteiten hebt dan ben je er klaar voor. Alle echte grote spelers zijn op jonge leeftijd al vertrokken..

Klopt maar er zijn natuurlijk ook veel wat mindere goden die een goede periode hebben en dan vertrekken. En dat is puur een financiele kwestie.

Burkie
23-06-2007, 15:28
AC Milan trekt handen af van David Suazo

23/6/2007 15:10

Via een u-bocht vertrekt David Suazo (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=48429/typeofpage=40054/sc=4fae95) alsnog naar Internazionale (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=29/typeofpage=40041/sc=8480ac). AC Milan (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=34/typeofpage=40041/sc=d173d6) heeft zich teruggetrokken uit de strijd om international van Honduras.

Nadat Internazionale (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=29/typeofpage=40041/sc=8480ac) de beste papieren leek te hebben, sloeg AC Milan (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=34/typeofpage=40041/sc=d173d6) onverwacht toe. Uit onvrede over de langzame verloop van de onderhandelingen besloot Cagliari (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=38/typeofpage=40041/sc=d5b10d) de aanvaller aan de Rossoneri te verkopen.
Maar die transactie is nu weer van de baan. 'Nadat we te weten zijn gekomen dat hij al had getekend bij Inter heeft Milan zich teruggetrokken uit de onderhandelingen', valt te lezen op de site van AC Milan (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=34/typeofpage=40041/sc=d173d6).
Suazo (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=48429/typeofpage=40054/sc=4fae95) had al zijn woord gegeven aan Internazionale (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=29/typeofpage=40041/sc=8480ac) en daartoe al de benodigde hantekeningen gezet. De Nerazzurri moeten alleen de overgang nog bevestigen, waarmee de soap compleet ten einde is.
AC Milan (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=34/typeofpage=40041/sc=d173d6) is zich van kwaad bewust. 'We willen benadrukken dat we hebben gehandeld conform alle nationale en internationale afspraken.' Ook Cagliari-preses Massimo Cellino ontkent de Milanese clubs tegenover te hebben uitgespeeld.
Een clausule in Suazo's contract had immers de maximale afkoopsom vastgesteld op vijftien miljoen euro. 'Dat betekende dat we geld krijgen. In deze hele affaire hebben we laten zien dat we Milan hetzelfde bedrag hebben gevraagd, en geen cent meer', aldus Cellino.

YAH87
23-06-2007, 16:04
De transfermolen begint op gang te komen zo te zien.
De Cler naar Feyenoord, wie had dat gedacht dat dit daadwerkelijk zou gebeuren.
Zoals Burkie eerder aangaf, ’n beetje het hoertje van de eredivisie; flirten met PSV maar intussen naar Feyenoord met praatjes dat ‘ie uit ’n Feyenoord familie komt… Niet zo fraai.

Nu hebben ze wel een aardige linkerflank mits ze niet dom zijn om Drenthe te verkopen waar ik eigenlijk niet van uitga.

Barcelona die Henry heeft aangetrokken. Tot nu toe dé (grootste) transfer van de zomer.
Een aanvalslinie om van te watertanden. ;)

Hopelijk blijft Eto’o, maar kan het begrijpen als die nu verkocht zou worden.

Vanavond ook de finale tegen de Serviërs.
Een stugge ploeg, maar een 2-0 overwinning zit er wel in. :wink:

Coen P.
23-06-2007, 20:05
1-0!

Lex v/d Moolen
23-06-2007, 20:36
Leuke wedstrijd voor een finale. Tot nu toe dan. De Ridder had wel moeten scoren.

Pascal Barroso
23-06-2007, 20:38
En de scheidsrechter had voor die handballende verdediger wel rood mogen trekken.

Mick Schouten
23-06-2007, 20:39
waarom heeft nederland toch altijd *PIEP*-scheidsrechters? die !@#!@ had gewoon rood moeten krijgen voor hands!
eerst met het EK tegen portugal die gek van een scheids, nou zo'n temmes:nono:

Lex v/d Moolen
23-06-2007, 20:41
Nou ja, Oranje kwam ook goed weg met die tackle van Kruiswijk. Dat was gewoon een overtreding rand 11 meter.

wezz
23-06-2007, 20:43
1-0

Had inderdaad wel 2-0 moeten zijn.
Al was die pass van de Ridder geweldig, zo heeftie er al meer gegeven dit toernooi.Ook heel goed afgemaakt trouwens

Verder vind ik Waterman erg onzeker ogen, met een beetje minder geluk stond het gewoon 1-1 of zelfs 1-2.

Vind ons ook vrij goed spelen, kansjes moeten beter worden benut, en de voorzetten mogen ook wel beter worden uitgevoerd. Maar ik vind ze toch aardig staan, en zeker als je ziet hoe goed die Serven kunnen voetballen als ze eenmaal de bal hebben, toch altijd gevaar.

Mja die laatste actie was trouwens wel rood zeg ik bedoel, als dat al geen rood meer is..
En ook jammer dat Rigters een aantal keer onterecht werd gevlagd, maar goed.

Hopen dat ze dit kunnen volhouden, en dat het geluk weer aan ons zijde is(ook met beslissingen van de scheids)

Hugo R
23-06-2007, 21:01
Net thuis van mijn werk en dan is het wel lekker om te zien dan NL 1-0 voor staat. Hopelijk kunnen ze het vasthouden.

Hugo R
23-06-2007, 21:05
2-0 :-d

pokalapoketl
23-06-2007, 21:05
2-0 http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_1.gif http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_1.gif http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_1.gif

wezz
23-06-2007, 21:05
2-0

BABEL!!!!!

Wat hebben we weer geluk, pff :razz:
Ach het is ons gegund.8)

EDIT: En Kolarov eraf..
Zozo, het is ons echt gegund.:razz::razz:

Hugo R
23-06-2007, 21:05
En rood voor Kolarov

Mick Schouten
23-06-2007, 21:10
3-0!:mrgreen:

Hugo R
23-06-2007, 21:11
En Rigters topscorer van het toernooi.

wezz
23-06-2007, 21:12
3-0!!!

RIGTERS!! Topscorer, wie had dat verwacht.:-D

En Babel, wat speeltie weer goed.8)

Dennis Oosterhuis
23-06-2007, 21:12
WOHOOO!!! Oranje Europees Kampioen! Dit kan niet meer misgaan!!! :mrgreen:

pokalapoketl
23-06-2007, 21:15
Penalty: mis

Die Babel :lol:

Penalties nemen kunnen we nog niet...