PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

YAH87
10-07-2007, 20:38
Zie ook net pas dat Madrid Pepe binnen heeft. 30 miljoen...omg, die weten echt niet meer wat ze met al dat geld moeten doen.

Las het ook op de Belgische TT en de bedragen worden steeds belachelijker.
Ik ken de beste man niet en zal best een aardige speler zijn maar het lijkt indd peanuts voor de topclubs om zulke bedragen neer te tellen.
Geen goede ontwikkeling dit... :?

John Sital
10-07-2007, 20:43
Ik hoef niet als een gluiperd een PM te sturen. Ik zeg het gewoon openlijk als ik wat te zeggen heb. Een debiel ben je zelf... Beter kom je zelf tot rust met je domme argumenten... verder kan je nog zeggen wat je wilt ik reageer niet meer. en dit keer echt niet meer. Succes verder met je nutteloze kerrie etende stinkleven. NERD!!!

goed voorbeeld voor je kinderen ben jij:razz:

John Sital
10-07-2007, 20:45
Las het ook op de Belgische TT en de bedragen worden steeds belachelijker.
Ik ken de beste man niet en zal best een aardige speler zijn maar het lijkt indd peanuts voor de topclubs om zulke bedragen neer te tellen.
Geen goede ontwikkeling dit... :?

tja dit soort ontwikkelingen zullen toch blijven, de rijken clubs kopen wie ze willen, wil de verkopende club niet meewerken dan wordt de zaakwaarnemer van de speler in kwestie wel gek gemaakt met bedragen

Burkie
10-07-2007, 20:56
´Ajax en Nilsson naderen akkoord´
http://www.v-bal.nl/images/nieuws/nederland.gif 10-07-2007 om 20:31 | Door: Pater
http://www.v-bal.nl/images/spacer.gifhttp://img115.imageshack.us/img115/3390/nilsson3ij9.jpg Ajax heeft na de vermoedelijke verkoop van Ryan Babel al een opvolger op het oog. Volgens hele betrouwbare bronnen zou het hierbij om Lasse Nilsson gaan. Ajax heeft met SC Heerenveen al gepraat over de transfersom en die zou rond de 4 miljoen euro moeten liggen. Verder heeft Ajax al een persoonlijk akkoord met Lassen Nilsson zelf.

Binnen Ajax hebben al meerdere personen laten weten druk in de weer zijn om een nieuwe linksbuiten te halen, voor het eventuele vertrek van Ryan Babel. Het vertrek van de international hangt in de lucht, want Liverpool heeft vandaag al 20 miljoen euro geboden. Naar alle waarschijnlijkheid is de transfer deze week rond.
Ajax zou hierop meteen toehappen. Zoals eerder al werd vermeld dat Ajax de contracten met Sneijder en Huntelaar wou openbreken, laten meerdere bronnen nu weten dat Ajax een persoonlijk akkoord te hebben met Nilsson. Lasse Nilsson heeft al te kennen gegeven dat hij deze zomer weg wil bij SC Heerenveen. SC Heerenveen lijkt hier dus aan mee te werken, en hem voor een kleine 4 miljoen euro te verkopen. PSV lijkt hiermee, naast Kenneth Perez, ook hem dus mis te lopen.

Tom L.
10-07-2007, 21:12
Ik hoef niet als een gluiperd een PM te sturen. Ik zeg het gewoon openlijk als ik wat te zeggen heb. Een debiel ben je zelf... Beter kom je zelf tot rust met je domme argumenten... verder kan je nog zeggen wat je wilt ik reageer niet meer. en dit keer echt niet meer. Succes verder met je nutteloze kerrie etende stinkleven. NERD!!!


Volgens mij heb ik nog iets met 010 gevonden :p. Het doelsaldo van feyenooit was vorig seizoen -010 en nu heb ik het idee dat ik ook iemand heb gevonden met het IQ van 010 :grin:.

wezz
10-07-2007, 21:12
tsja v-bal.nl....volgens hun was Ajax ook al rond met Zuiverloon..

Maar goed, Nilsson vind ik wel een aardige speler, zeker met iemand als Huntelaar naast 'm, echt zo'n werker/aangeven voor de topspits(zie zijn assists) Maar om nou te zeggen dat we daar echt sterker van worden, nee. Ik verwacht toch wel dat de vervanger van Babel een klasse beter is dan Nilsson. Misschien voor de breedte, mja dan nog..

Veder zag ik dat Guardado toch voor Deportivo heeft gekozen en PSV er dus weer naast grijpt/te lang heeft gewacht. Toch onbegrijpelijk hoor, al de zoveelste speler binnen korte tijd. Maar goed, het moet een groot talent zijn dus ik ben uiteraard wel blij dat hij niet komt.

Ben trouwens wel benieuwd of het klopt dat Liverpool 20 miljoen heeft geboden. 20 miljoen voor een speler uit eigen jeugd, wat een feest. En top van Ajax, tuurlijk is Babel geen 20 miljoen waard, maar hij hoeft helemaal niet weg, dus tsja als ze hem echt willen gewoon minstens 20 miljoen laten betalen, heerlijk. Misschien komt er nog een andere club, kan Ajax ze mooi tegen elkaar uitspelen.

Burkie
10-07-2007, 21:16
Ik weet niet hoe betrouwbaar die site over Nilsson is, maar mocht het waar zijn lijkt het me een redelijke vervanger voor Babel.

Dennis Oosterhuis
10-07-2007, 23:01
Inderdaad, mij lijkt Nilsson ook een prima vervanger. In ieder geval al een veel betere voorzet in huis (al is dat niet zo moeilijk in het geval Babel... :p ).

Hugo R
10-07-2007, 23:32
Zag op het Sportjournaal dat PSV zich weer voor Perez gemeld heeft, maar het bod niet verhoogd zou hebben.

*NERAZZURRI*
11-07-2007, 04:13
Ik hoef niet als een gluiperd een PM te sturen. Ik zeg het gewoon openlijk als ik wat te zeggen heb. Een debiel ben je zelf... Beter kom je zelf tot rust met je domme argumenten... verder kan je nog zeggen wat je wilt ik reageer niet meer. en dit keer echt niet meer. Succes verder met je nutteloze kerrie etende stinkleven. NERD!!!

:neutral: :roll:

Voor de rest lijken de semi-discriminerende opmerkingen me ook wel weer genoeg. Volgens mij heb ik zelfs nog nooit zulke kansloze reacties geplaatst :mrgreen:

Nilsson lijkt me wel een goeie maar is dat een linksbuiten? Is meer een zwervende spits, dacht ik. Kanu lijkt me wel de beste oplossing als stand-in/brijkezer achter Klaas. Of voor de 4-4-2 zijn Nilsson en Kanu zeker prima (een van de twee naast Klaas uiteraard).

Ik hoorde overigens vandaag via via (niet al te betrouwbaar maar who knows) dat Ajax achter de schermen bezig is met Milevski. Die Oekraïense nummer 10. Enorm talent en mocht dát de opvolger van Sneijder worden dan zal het vetrek van Wesley na een maand vergeten zijn (6)

Alves mist overigens net een penalty voor Brazilië tegen Uruguay :roll:

wezz
11-07-2007, 04:53
Toevallig, ik zat gisteren nog te denken waarom we niks horen over Milevskiy. Wat een voetballer, liep vorig jaar op dat jeugdEK 5 man voorbij alsof het niets is, mja hij moest het ook wel allemaal zelf doen, je zag hem echt zo kijken ''met wat voor amateurs speel ik eigenlijk''

Op het WK onder 20 2 jaar geleden speelde hij op 10 volgens mij, maar ik zie het toch meer als een ''schaduwspits'', al heeft hij wel die balletjes/techniek voor een 10.

En op het WK vorig jaar die panenka. :p http://www.youtube.com/watch?v=uuI2WU9ioBQ

Al denk ik dat er genoeg topclubs achter hem aanzitten.(al is dit misschien een beetje overdreven, zoals ik al zei heb ik er een jaar lang niks van vernomen. Mja aan de andere kant wie volgt dat voetbal daar dan ook) Daarbij komt dat de spelers daar bakken met geld verdienen, dus tsja..

Maar goed, ik zou het geweldig vinden als hij komt, mja dat lijkt logisch. Stel je voor, 4-4-2 met Milevskiy, Huntelaar en Sneijder daar achter.:o Ja of hij is echt een 10, dan achter de spitsen, wat ook geweldig zou zijn.

Zie net dat Brazilië door is naar de finale dmv. penalties. Jammer genoeg kon ik het niet zien, leek me een aardige wedstrijd, mja een beetje laat. Nu hopen dat Argentinië ook de finale weet te bereiken, lijkt me wel, heb ze eergister tegen Peru gezien, wat een team hebben die gasten. Al doet Mexico het ook bijzonder goed op dit toernooi, nee makkelijk wordt het zeker niet.

Rotterdam5314
11-07-2007, 07:01
Volgens mij heb ik nog iets met 010 gevonden :p. Het doelsaldo van feyenooit was vorig seizoen -010 en nu heb ik het idee dat ik ook iemand heb gevonden met het IQ van 010 :grin:.

Weer zo'n domme grapjas... Jij moet helemaal je smoel houden... Nerd Nr zoveel meld zich ook weer. Tom Leeghoofd zou je je moeten heten

Rotterdam5314
11-07-2007, 07:03
Ik weet niet hoe betrouwbaar die site over Nilsson is, maar mocht het waar zijn lijkt het me een redelijke vervanger voor Babel.

Er had zich 1 eredivisie club voor Nilsson gemeld dus het zou best kunnen

Burkie
11-07-2007, 07:11
Ik vind het wel lachwekkend dat PSV zich weer heeft gemeld voor Perez, maar het bod niet heeft verhoogd...

Volgens mij leren ze daar niet echt snel in Eindhoven.

Rotterdam5314
11-07-2007, 07:14
Idd. Maa rja alle andere opties wouden niet naar PSV komen dus proberen ze Perez nog een keer. Al;s ik Perez was zou ik ook niet meer naaar PSV gaan. Hij voelde zich toch in de steek gelaten door PSV??? Laat hem maar lekker rnaar Feyenoord komen...
eigenlijk onbegrijpelijk dat Ajax hem voor zo'n laag bedrag laat gaan. Ik vind Perez 1 van de betere spelers in de eredivisie

Rotterdam5314
11-07-2007, 07:20
Eigenlijk word ik een beetje schijtziek van bepaalde gasten hierzo. jullie komen mij aanvallen voor een uitspraak die ik nog geen eens gemaakt heb. Jullie blijven ouwehoeren dat Feyenoord helemaal niks is enz enz. Voor al deze mensen > leer eens lezen voordat je blaast... Heb het uiteraard over de heer Sital en Leeghoofd.. en Nera wil jij je er ook nog mee bemoeien??? zeg het maar hoor...Alle Jodenkoeken spannen weer eens samen..(6) (6)

wezz
11-07-2007, 07:26
Ach ja, hij wilt weg, hij is al 33, hij heeft ook niet bijzonder veel gekost. Kijk, ze zouden voor Perez ook liever 20 miljoen willen vangen, mja dat zit er niet in..

Ach als je ziet hoe PSV bezig is op de transfermarkt..ik denk eerlijk gezegd niet dat dit ooit nog rondkomt, en dat is mooi voor ons. Laat hem maar lekker blijven/vertrekken->buitenland.

Babel->Liverpool komt vandaag rond volgend de geruchten, bod van 17.5 miljoen. Hoop dat ze er toch nog een paar miljoen meer voor kunnen vangen en gewoon vasthouden aan die vraagprijs van 20 miljoen, mja 17,5 is ook al geweldig.

Mja ik blijf erbij, je mag zo'n speler alleen laten gaan (voor zo'n bedrag) als je een goede vervanger op het oog heb.

Rotterdam5314
11-07-2007, 07:46
17,5 miljoen is nog veels te veel voor Babel. Tot nu toe heeft hij nog steeds niet `veel laten zien. Pak de statistieken er maar eens bij. Babel heeft een laag rendement. Scoort weinig en heeft ook weinig assist. Als je ziet dat bv Bellamy 15 mil kost en henry 24, robben 20. dan is 17,5 echt veels te veel voor Babel. Mijn complimente aan de ajax leiding dat ze er zo veel geld uit weten te slepen. Als feyenoord nou ook eens zo onderhandelde.. Want als Babel 17,5 mil waard is dan is Drenthe toch ook zo'n soort bedrag waard. Trouens als ik liverpool was dan zou ik me geld wel in een betere speler steken. Voor 20 milj zijn er genoeg goede spitsen te koop.


Ik debk alleen dat het wel moeilijk wordt om een goede vervanger voor Babel te vinden. Spelers die zo veel kosten komen naatuurlijk niet in NL spelen. Of ze moeten een onbekende diamant gevonden hebben die weinig kost maar anders wordt het een moeilijk verhaal. Daarom vind ik dat ze Perez eigenlijk moeten houden. Dan hebben ze er een betere speler staan op die plek. (vind Perez beter dan Babel)

perez is misschien wel 33 (dacht dat hij jonger was eerlijk gezegd) maar nog zo fit dat hij nog wel 3 seizoenen meegaat.

wezz
11-07-2007, 07:56
Ja ach wat is te veel.

Babel hoeft niet weg, het liefst willen ze dat hij blijft. Maar als er clubs zijn die hem echt willen, tsja dan betalen ze de jackpot. Logisch toch.

Statistieken, tsja die zijn zeker te laag voor een speler met zijn kwaliteiten. Mja hij is nog jong, komt wel goed. Statistieken zeggen natuurlijk ook niet alles, mja dat vergeten de meeste weleens.

En hij heeft zowiezo een stuk meer laten zien als Drenthe(en is op dit moment dus ook een meer waard), snap die vergelijking niet helemaal. Mja als ze Drenthe's contract verlengen, en hij speelt een geweldig seizoen, en er komt een club die heb echt heel graag wil hebben, ja dan betalen die ook de jackpot.



Ik debk alleen dat het wel moeilijk wordt om een goede vervanger voor Babel te vinden. Spelers die zo veel kosten komen naatuurlijk niet in NL spelen. Of ze moeten een onbekende diamant gevonden hebben die weinig kost maar anders wordt het een moeilijk verhaal. Daarom vind ik dat ze Perez eigenlijk moeten houden. Dan hebben ze er een betere speler staan op die plek. (vind Perez beter dan Babel)

perez is misschien wel 33 (dacht dat hij jonger was eerlijk gezegd) maar nog zo fit dat hij nog wel 3 seizoenen meegaat.

Denk ik ook, voor +- 20 miljoen kan je heus wel een topper halen, mja ten eerste gaat Ajax nooit 20 miljoen uitgeven aan 1 speler, en ten tweede willen die spelers niet naar Nederland komen. Dus tsja, je moet effe goed zoeken, mja van Geel is een topper(de Mul voor 4 miljoen verkopen!) dus die snapt dat wel.

Ik zou het trouwens wel mooi/grappig vinden als Babel zoiets had van ''nee ik ben nog jong, ik blijf'', dan loop je wel veel geld mis, maar dan behoudt je wel een erg groot talent. En ik heb het vermoeden dat we volgend seizoen meer 4-4-2 gaan spelen, en we hebben op het EK-21 kunnen zien hoe Babel daarin speelt..Maar goed daarom is die vervanger ook zo belangrijk..

En Perez is natuurlijk een geweldige voetballer met een geweldig rendement, maar op linksbuiten was Babel beter, en op 10 Sneijder. Heeft wel een tijdje meer wedstrijden in de basis gespeeld, mja toen kregen we dat hele ''kk neger'' incident, en tsja toen was hij er effe een paar weekjes uit.

En ik twijfel ook niet aan zn fitheid trouwens, maar over 3 jaar is dat ook weer minder, net als zn voetbalkwaliteiten. Hij wordt er iig. niet beter op, dat zal zowiezo moeilijk worden na afgelopen jaar.

Rotterdam5314
11-07-2007, 08:10
Drenthe heeft een gemiddeld seizoen gedraait en was de uitblinker van het EK. Ik vind dat drenthe een groter tatent is dan Babel altijd de zelfde aktie maker. Zijn 2 totaal verschillende speler smaar dat is niet van toepassing. Het gaat om talenten. Zowieso vind ik babel zwaar overschat. Maar dat heb ik wel bij nog een aantal ajaxtalenten (heitinga, vermaelen Manuch...huppeldepub nog wat) spelers. Trouwens ook bepaalde talenten van feyenoord vond ik overschat. Bv een Vlaar. Vincken en Tiendalli.

wezz
11-07-2007, 08:17
Tsja ben ik het totaal niet mee eens, maar goed. Ik ben een groot fan van Drenthe(lees al mn posts er maar eens op na) maar hij is nog erg jong/onervaren/wisselvallig, dat kon je ook zien op het EK. Nee ik vind Babel toch meer hebben, of nouja..ze zijn gewoon allebei heel getalenteerd, laten we het daarop houden.

En dat je veel spelers van Ajax overschat vind is niks nieuws hoor, niet dat hun hier iets mee te maken hebben, maar goed...

John Sital
11-07-2007, 08:20
Eigenlijk word ik een beetje schijtziek van bepaalde gasten hierzo. jullie komen mij aanvallen voor een uitspraak die ik nog geen eens gemaakt heb. Jullie blijven ouwehoeren dat Feyenoord helemaal niks is enz enz. Voor al deze mensen > leer eens lezen voordat je blaast... Heb het uiteraard over de heer Sital en Leeghoofd.. en Nera wil jij je er ook nog mee bemoeien??? zeg het maar hoor...Alle Jodenkoeken spannen weer eens samen..(6) (6)


:roll: :roll: :???:

wezz
11-07-2007, 08:28
Lindenbergh mag transfervrij weg bij Ajax

11/7/2007 9 :15

Olaf Lindenbergh (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12781/typeofpage=40054/sc=3e2060) heeft zijn langste tijd gehad bij Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5). De middenvelder en de club zijn overeengekomen dat hij transfervrij mag vertrekken.

De 33-jarige Lindenbergh (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12781/typeofpage=40054/sc=3e2060) kwam twee jaar geleden voor ruim twee miljoen euro van AZ naar de bekerwinnaar. Hij slaagde er nooit in een basisplaats te veroveren. Lindenbergh (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12781/typeofpage=40054/sc=3e2060) kwam sinds zijn entree in Amsterdam niet verder dan dertig competitiewedstrijden, in de meeste gevallen als invaller.



Zozo, eerst de jackpot voor zowel de Mul als Babel, en nu ook nog eens Lindenbergh weg. Ze zijn goed bezig de laatste weken.:bier:

Verder zou Sneijder in de belangstelling staan van Madrid, en tsja als je ziet wat die debielen betalen voor spelers.. ik zeg 50 miljoen vragen! :bier:


:roll: :roll: :???:

Hmm..er stond eerst wat anders...
Waarom aangepast?

Rotterdam5314
11-07-2007, 08:52
:roll: :roll: :???:

Hou je maar niet van de domme want je spreekt mij aan op iets wat ik niet heb uitgesproken..... en dan mij dom noemen (6) ;)

John Sital
11-07-2007, 08:53
Hou je maar niet van de domme want je spreekt mij aan op iets wat ik niet heb uitgesproken..... en dan mij dom noemen (6) ;)


mijn filter tegen domme mensen werkt blijkbaar want ik kan jouw domme teksten niet lezen(6)

John Sital
11-07-2007, 08:53
Lindenbergh mag transfervrij weg bij Ajax

11/7/2007 9 :15

Olaf Lindenbergh (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12781/typeofpage=40054/sc=3e2060) heeft zijn langste tijd gehad bij Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5). De middenvelder en de club zijn overeengekomen dat hij transfervrij mag vertrekken.

De 33-jarige Lindenbergh (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12781/typeofpage=40054/sc=3e2060) kwam twee jaar geleden voor ruim twee miljoen euro van AZ naar de bekerwinnaar. Hij slaagde er nooit in een basisplaats te veroveren. Lindenbergh (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12781/typeofpage=40054/sc=3e2060) kwam sinds zijn entree in Amsterdam niet verder dan dertig competitiewedstrijden, in de meeste gevallen als invaller.



Zozo, eerst de jackpot voor zowel de Mul als Babel, en nu ook nog eens Lindenbergh weg. Ze zijn goed bezig de laatste weken.:bier:

Verder zou Sneijder in de belangstelling staan van Madrid, en tsja als je ziet wat die debielen betalen voor spelers.. ik zeg 50 miljoen vragen! :bier:



Hmm..er stond eerst wat anders...
Waarom aangepast?

ach iemand moet volwassen doen en rotterdam kan het blijkbaar niet

Rotterdam5314
11-07-2007, 08:58
Tsja ben ik het totaal niet mee eens, maar goed. Ik ben een groot fan van Drenthe(lees al mn posts er maar eens op na) maar hij is nog erg jong/onervaren/wisselvallig, dat kon je ook zien op het EK. Nee ik vind Babel toch meer hebben, of nouja..ze zijn gewoon allebei heel getalenteerd, laten we het daarop houden.

En dat je veel spelers van Ajax overschat vind is niks nieuws hoor, niet dat hun hier iets mee te maken hebben, maar goed...

niet veel hoor.. Wel een paar... Net zoals bij elke club. ook bij Feyenoord staan ze er tussen

Maar goed laten we eens kijken of we een beetje dezelfde smaak hebben

mijn grootste talenten die in NL spelen zijn

Martens
Dembele
aissati
Affelay
Drenthe
deGuzman
Donk
Bruins
Schaars
Sahin
Emanuelson
Marcellis
Huntelaar
Waterman
Wijnaldum

Sneijder zie ik niet meer als talent. Dat is gewoon een volwaardige topspeler


en nogmaals sital probeer niet het lieverdje te zijn..Schijnheiliger kan het niet. mooi weer spelen terwijl je zelf begint Dommer kan niet... die spelletjes kan je bij anderen spelen maar niet bij mij knulletje...

wezz
11-07-2007, 09:30
Spelers als Huntelaar, Martens, Waterman etc. zijn geen talenten meer imo, Martens en Huntelaar vind ik beide al volwassen topspelers. Ik ben geen fan van Waterman.

Talent is imo. meer een speler van 21 of jonger, als je spelers van 23/24 talentjes gaat noemen blijf je bezig.

Verder heb ik weinig zin om nou een hele lijst te gaan typen, maar ik mis wel veel namen in je lijst als ik het eens zo bekijk.



‘Milito voor 20,5 miljoen euro naar Barcelona’

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 11 juli om 09:54

Gabriel Milito is volgens verschillende Spaanse media sinds dinsdagavond speler van Barcelona. De Catalanen zullen naar verluidt een bedrag van 20,5 miljoen euro overmaken aan Real Zaragoza.

Beide clubs waren ruim een week aan het onderhandelen over de overgang van de Argentijnse verdediger. Barcelona begon met een bod van vijftien miljoen plus Santiago Ezquerro of Thiago Motta, maar Zaragoza hield halsstarrig vast aan een bedrag van tweeëentwintig miljoen euro. Na vervolgens een bod van achttien miljoen euro te hebben afgewezen, ging de subtopper gisteravond uiteindelijk overstag met het derde bod.

Het derde en uiteindelijk aangenomen bod bestaat uit 17,5 miljoen euro plus 3 miljoen euro aan variabelen. Mocht Milito (26) volgend seizoen een bepaald aantal wedstrijden in de hoofdmacht spelen en Barça een prijs winnen én zich plaatsen voor de Champions League, dan krijgt Zaragoza de overige drie miljoen euro.

Milito kwam in de zomer van 2003 over van Independiente, nadat Real Madrid op het laatste moment wegens een waargenomen knieblessure besloot af te zien van de transfer. De Argentijn miste in de voorbije vier seizoenen slechts dertien duels, voornamelijk door schorsingen, en heeft inmiddels bewezen dat zijn knie geen enkel probleem vormt. Hmm 20 miljoen..ik vind het nogal veel..

Topverdediger, mja Barcelona is ook niet de rijkste, en als je geen spelers verkoopt kan je niet zomaar met geld blijven smijten. Maar goed, als dit verhaal klopt gaat het dus pas om 20 miljoen als er volgend seizoen een prijs gepakt wordt, en tsja tegen die tijd maakt het allemaal niet meer uit natuurlijk

Ben wel blij dat het zo goed als rond is, het elftal lijkt nu compleet te zijn.

Wel minder dat Saviola waarschijnlijk naar Madrid gaat, toch wel een blunder van Barça als je het mij vraagt.

Rotterdam5314
11-07-2007, 09:36
als je Henry, Messi, Eto'O en ronaldinho al hebt. en dan komen Krikic en dos santos e rook nog aan dan is er geen plaats voor Saviola... Ze hadden beter zijn contract kunnen verlengen en dan verkopen. Nu loopt hij volgens mij gratis de deur uit toch???

trouwens denk niet dat er veel talenten missen hoor. dit zijn toch wel de grootste...
als je martens en Huntelaar geen talenten meer vind dan is Babel er ook geen 1. die voldoet aan dezelfde criteria als die andere 2 spelers.. Met 22 of 23 jaar kan je nog steeds een talent zijn. bij sommige komt het op hun 18de al naar boven en bij anderen pas op hun 22ste., Laatbloeiers noemen ze die ook wel ....

TJ Weissel
11-07-2007, 09:47
Eigenlijk word ik een beetje schijtziek van bepaalde gasten hierzo. jullie komen mij aanvallen voor een uitspraak die ik nog geen eens gemaakt heb. Jullie blijven ouwehoeren dat Feyenoord helemaal niks is enz enz. Voor al deze mensen > leer eens lezen voordat je blaast... Heb het uiteraard over de heer Sital en Leeghoofd.. en Nera wil jij je er ook nog mee bemoeien??? zeg het maar hoor...Alle Jodenkoeken spannen weer eens samen..(6) (6)

Misschien moet jij eens leuk in 'n Amsterdams café komen lullen als brugman, want bekvechten op 'n forum komt niet zog goed over... en dat Feijenoor niets is, is toch wel 'n beetje 'n feit, vooral met de cijfers er naast van PSV & Ajax dan is Feij toch wel de zgn. net niet prof club van nederland.

Echter zegt dit niet dat ze het dit jaar niet waar kunnen maken.. misschien wel (misschien ook niet)! :oops:

wezz
11-07-2007, 09:51
als je Henry, Messi, Eto'O en ronaldinho al hebt. en dan komen Krikic en dos santos e rook nog aan dan is er geen plaats voor Saviola... Ze hadden beter zijn contract kunnen verlengen en dan verkopen. Nu loopt hij volgens mij gratis de deur uit toch???

trouwens denk niet dat er veel talenten missen hoor. dit zijn toch wel de grootste...
als je martens en Huntelaar geen talenten meer vind dan is Babel er ook geen 1. die voldoet aan dezelfde criteria als die andere 2 spelers.. Met 22 of 23 jaar kan je nog steeds een talent zijn. bij sommige komt het op hun 18de al naar boven en bij anderen pas op hun 22ste., Laatbloeiers noemen ze die ook wel ....

Hij loopt inderdaad gratis de deur uit. En ik weet ook wel dat er geen plek meer voor hem is, maar het blijft een geweldige speler, en Madrid is de concurrent..beetje Perez verhaal..

Wat heeft Babel nou weer met Martens/Huntelaar te maken..Babel, die gast is 20 en is pas dit seizoen ''echt'' doorgebroken. Huntelaar vind ik al een volwaardige topper, Martens kan je over twijfelen, maar vind het ook al meer dan een ''talentje'' Maar goed, het is natuurlijk maar wat je onder een ''talentje'' verstaat. Ligt inderdaad ook een beetje aan de speler zelf, sommige zijn 24 en nog steeds een talent, terwijl andere op hun 18de al toppers zijn dus tsja..(ik mis trouwens nog genoeg talenten in je lijstje hoor, mja zoals ik al zei ligt dat ook vooral aan wat je onder een ''talent'' verstaat)

Rotterdam5314
11-07-2007, 10:04
Babel speelt toch al langer dan 1 jaar in het eerste. Net zoals Huntelaar
Huntelaar heeft ook nog bijzonder weinig laten zien op 1 geweldig seizoen na
Afgelopen seizoen was hij ook maar middelmatig

Martens is dit jaar pas doorgebroken. Iets wat niemand toen nog verwacht had. Ik vind hem dus wel een talent

en ja het lijstje kan zo langer gemaakt worden maar dit zijn toch wel de talenten waar het meest van verwacht wordt

Rotterdam5314
11-07-2007, 10:08
Misschien moet jij eens leuk in 'n Amsterdams café komen lullen als brugman, want bekvechten op 'n forum komt niet zog goed over... en dat Feijenoor niets is, is toch wel 'n beetje 'n feit, vooral met de cijfers er naast van PSV & Ajax dan is Feij toch wel de zgn. net niet prof club van nederland.

Echter zegt dit niet dat ze het dit jaar niet waar kunnen maken.. misschien wel (misschien ook niet)! :oops:

en dan moet ik dan bang wordne of zo. Zelfs in amsterdam loop ik rustig rond met een Feyenoord shirt hoor. Niemand die wat doet. En trouywens ik bekvecht niet. Kom op voor me mening. Vooral als iemand domweg met z'n vingertje zit te wijzen terwijl hij zelf schuldig is :wink:

over dat laatste ga ik niet op in heeft toch geen zin...Ik zeg alleen dat ajax ook al jaren niks is. PSV heeft de laatse 10 jaar de comp. gedomineerd. Dus PSV is op dit moment nog steeds de grootste in NL

wezz
11-07-2007, 10:11
Huntelaar bijzonder weinig laten zien.:-?
Dit seizoen middelmatig.:-?

Goed ik ga er maar niet meer op in, heeft toch geen zin.
En je lijstje is trouwens perfect hoor (y)Ik mis geen enkele speler, je hebt helemaal gelijk, top.(y)


:roll:


‘Ajax maakt goede kans op Prieto’

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 11 juli om 11:01

Athletic Bilbao lijkt te kunnen fluiten naar de diensten van Xabi Prieto. Volgens zaakwaarnemer Miguel Ángel Cermeño heeft Ajax de beste papieren in huis om de speler van Real Sociedad over te nemen.

Volgens de belangenbehartiger hebben de Amsterdammers al een aanbieding gedaan en wacht het op een antwoord van de Baskische club. “De berichten zijn allemaal op waarheid berust. Ajax heeft om drie redenen interesse in Xabi. Één omdat Henk ten Cate hem goed kent en denkt dat hij zonder meer in Nederland zal slagen.”

“Twee omdat hij als de ideale opvolger van de naar Sevilla vertrokken Tom de Mul wordt gezien en drie omdat Ten Cate uiterst tevreden is over de prestaties van Gabri en van mening is dat Xabi hetzelfde of meer kan bieden. We moeten niet vergeten dat hij nog maar 23 jaar is”, aldus Cermeño tegenover El Díario Vasco.

Real Sociedad staat welwillend tegenover de overgang van de op dit moment meest veelbelovende speler. De middenvelder heeft nog een contract tot volgend jaar zomer en heeft inmiddels laten weten geen trek te hebben in een jaar Segunda División. Prieto, voluit Xabier Prieto Argarate,kan zowel centraal op het middenveld of als rechtervleugelaanvaller uit de voeten kan. Het jeugdexponent van de club uit San Sebastían kwam in meer dan honderd wedstrijden vijtien keer tot scoren.

Fernando García Macua, presidentskandidaat bij Bilbao, gaf gisteren te kennen dat hij de hoop op de handtekening van Prieto niet opgegeven heeft, maar dat Ajax grote kans maakt om zijn verkiezingsbelofte af te snoepen. Ook Almería heeft inmiddels belangstelling getoond. De aanbieding van de promovendus is volgens de Spaanse media echter niet voldoende.Hmm de interesse is dus serieus...
Ben benieuwd naar deze speler, op dit moment denk ik ''overbodig'', omdat het me meer een middenvelder lijkt, maar goed we zullen zien.

John Sital
11-07-2007, 10:14
en dan moet ik dan bang wordne of zo. Zelfs in amsterdam loop ik rustig rond met een Feyenoord shirt hoor. Niemand die wat doet. En trouywens ik bekvecht niet. Kom op voor me mening. Vooral als iemand domweg met z'n vingertje zit te wijzen terwijl hij zelf schuldig is :wink:

over dat laatste ga ik niet op in heeft toch geen zin...Ik zeg alleen dat ajax ook al jaren niks is. PSV heeft de laatse 10 jaar de comp. gedomineerd. Dus PSV is op dit moment nog steeds de grootste in NL

dus omdat jij een minderwaardigheidscomplex hebt loop je hier te zeveren?:mrgreen:
het enigste wat je doet is zeveren, en als iemand zegt dat feyenoord misschien onterecht hoge verwachtingen heeft ga je om je heen slaan, echt een kleuter ben je(6)

en hoe zit het met je bewering dat je niet meer zou reageren? je hebt ook dus last van geheugenverlies:mrgreen:

John Sital
11-07-2007, 10:15
[
en nogmaals sital probeer niet het lieverdje te zijn..Schijnheiliger kan het niet. mooi weer spelen terwijl je zelf begint Dommer kan niet... die spelletjes kan je bij anderen spelen maar niet bij mij knulletje...[/quote]

afgaande op je reacties ben jij hier het knulletje:bier:

Rotterdam5314
11-07-2007, 10:16
@ Wezz ik zeg niet dat er geen namen missen. Ik zeg alleen dat dit de spelers zijn waar ik het meeste van verwacht.. En ja huntelaar is dit jaar niet echt super bezig geweest. Erg wisselvallig geweest.. Of wil je zeggen dat hij net zo'n goed jaar had als toen hij net van Heerenveen overkwam??? Dit jaar was Huntelaar middelmatig. soms goed en ook vaak onzichtbaar geweest. Buiten het jaar dat hij overkwam van Heerenveen heeft hij verder nog niet veel gepresteerd. Hij is nog steeds een talent. Heeft zeer veel potentie maar tot nu toe is dat er nog niet allemaal uitgekomen.

als jij vind van wel dan is dat jouw mening maar geen waarheid

Rotterdam5314
11-07-2007, 10:20
[
en nogmaals sital probeer niet het lieverdje te zijn..Schijnheiliger kan het niet. mooi weer spelen terwijl je zelf begint Dommer kan niet... die spelletjes kan je bij anderen spelen maar niet bij mij knulletje...

afgaande op je reacties ben jij hier het knulletje:bier:[/quote]


hoe toch je Tering smoel sukkel. Echt een koelie nerd ben jij.. Zielig ventje meer niet. om me heen slaan?? hahahahaha jij bent degene die dat doet Knulletje

als je met domme uitspraken komt over Feyenoord zeg ik er wat van.

en ja ik reageer nog steeds. In het echt had ik die lelijke amsterdamse @#@$smoel van je der af getrapt dus wees blij

wezz
11-07-2007, 10:23
Goed, blijkbaar kan je niet objectief zijn naar Huntelaar toe. Hij heeft vorig seizoen niet zoveel gescoord als dat jaar ervoor, maar middelmaat, kom op dat is gewoon lachwekkend.

Ik zou zeggen, zoek de statistieken maar eens op en je zal zien dat hij al een paar seizoen achter elkaar goed bezig is. Vorig seizoen wat hij fantastisch, dit seizoen ook veel doelpunten gescoord, had even een dipje maar goed dat heeft iedereen wel eens.



als jij vind van wel dan is dat jouw mening maar geen waarheid
:roll:




hoe toch je Tering smoel sukkel. Echt een koelie nerd ben jij.. Zielig ventje meer niet. om me heen slaan?? hahahahaha jij bent degene die dat doet Knulletje

als je met domme uitspraken komt over Feyenoord zeg ik er wat van.

en ja ik reageer nog steeds. In het echt had ik die lelijke amsterdamse @#@$smoel van je der af getrapt dus wees blij

LOLOLOLOLOLOLOLOL
:mrgreen:

Echt hoe oud is die gast hè...

John Sital
11-07-2007, 10:26
afgaande op je reacties ben jij hier het knulletje:bier:


hoe toch je Tering smoel sukkel. Echt een koelie nerd ben jij.. Zielig ventje meer niet. om me heen slaan?? hahahahaha jij bent degene die dat doet Knulletje

als je met domme uitspraken komt over Feyenoord zeg ik er wat van.

en ja ik reageer nog steeds. In het echt had ik die lelijke amsterdamse @#@$smoel van je der af getrapt dus wees blij[/quote]

deze reactie geeft mij weer gelijk dat jij echt onverdraagzaam bent en sociale omgangsvormen ontbeert. in het echt zou je niet eens iets durven doen omdat je hier al jezelf verschuilt achter een nickname dus ga maar lekker stoer doen, zoals ik al zei je slaat alleen maar om je heen en je kunt alleen maar blijkbaar op kleur iets zeggen, wat zou je zeggen als ik blank was geweest? of is dit nou te moeilijk voor je? antwoord: ja.

FrankvdM
11-07-2007, 10:28
Zelfs in amsterdam loop ik rustig rond met een Feyenoord shirt hoor. Niemand die wat doet.

Op sommige plekken kan dat prima, op andere ga je eraan. Hangt net af van hoe laat en waar natuurlijk.

Eigenlijk zou je overal met wat voor soort shirt dan ook moeten kunnen lopen, maar de realiteit is anders. Niet zo lang geleden stond er nog een brief van een jochie in de Metro-krant, die het belachelijk vond dat hij een trap kreeg toen hij met een Vitesse shirt in Nijmegen liep. Aan de ene kant denk ik, hij heeft gelijk. Aan de andere kant vond ik het ontzettend naief.

Eric van Ballegoie
11-07-2007, 10:36
Rotterdam5314 kan zich kennelijk wederom niet aan de fatsoensregels houden en mag twee weken op de reservebank gaan zitten.

wezz
11-07-2007, 10:47
Dat worden weer 2 rustige weken.
Al vraag ik me af of hij na die 2 weken opeens wel normaal kan doen, maar goed dat zien we dan wel weer.


'Feyenoord en Real zijn eruit over Drenthe'

http://www.soccernews.nl/uploads/drenthe,%20royston.jpg

Feyenoord en Real Madrid zijn tot een akkoord gekomen voor een eventuele transfer naar Spanje van Royston Drenthe, althans als we de Spaanse krant Marca mogen geloven. Over welke transfersom het gaat is nog niet bekend.

Drenthe zou graag naar Madrid vertrekken, maar gaf tevens aan ook nog graag minimaal één jaar in de Kuip te blijven schitteren. Drenthe zal na dit weekend een beslissing over zijn toekomst nemen.

Hmm ik dacht het al. Als Madrid een speler eenmaal wil is het echt heel moeilijk om nee te zeggen. Maar goed, Feyenoord is een goede speler kwijt, positief voor Ajax, al hebben ze nog genoeg talent rondlopen daar, vooral op het middenveld.

Hugo R
11-07-2007, 10:56
Werd al eerder genoemd, maar blijkbaar is het nu zo goed als zeker al:

"Saviola is vrijdag een Real-speler"

Vrijdag wordt Javier Saviola officieel voorgesteld als nieuwste aanvaller van
Real Madrid. Dat schrijven Marca en AS. Saviola, die van Barcelona komt, zal
een contract voor 4 seizoenen tekenen.

"Saviola wordt een van ons", zei Bernd Schuster, de nieuwe trainer van de
Koninklijke. "Hij komt met veel zin naar Madrid. Hij is nog jong, scoort veel en
kan ons team veel bijbrengen."

Barcelona haalde Saviola (25) in 2001 weg bij River Plate. In 133 duels maakte de Argentijnse spits 49 goals voor Barcelona. Hij werd ook twee jaar uitgeleend, aan Monaco en Sevilla.

homernt
11-07-2007, 13:38
Dat worden weer 2 rustige weken.
Al vraag ik me af of hij na die 2 weken opeens wel normaal kan doen, maar goed dat zien we dan wel weer.


'Feyenoord en Real zijn eruit over Drenthe'

http://www.soccernews.nl/uploads/drenthe,%20royston.jpg

Feyenoord en Real Madrid zijn tot een akkoord gekomen voor een eventuele transfer naar Spanje van Royston Drenthe, althans als we de Spaanse krant Marca mogen geloven. Over welke transfersom het gaat is nog niet bekend.

Drenthe zou graag naar Madrid vertrekken, maar gaf tevens aan ook nog graag minimaal één jaar in de Kuip te blijven schitteren. Drenthe zal na dit weekend een beslissing over zijn toekomst nemen.

Hmm ik dacht het al. Als Madrid een speler eenmaal wil is het echt heel moeilijk om nee te zeggen. Maar goed, Feyenoord is een goede speler kwijt, positief voor Ajax, al hebben ze nog genoeg talent rondlopen daar, vooral op het middenveld.

Drenthe heeft vanaf zijn vakantie adres al laten weten dat dit onzin is.

FrankvdM
11-07-2007, 15:00
Shit, Perez toch naar psv. Balen man, maar ja zat eraan te komen helaas.

Hugo R
11-07-2007, 15:04
Shit, Perez toch naar psv. Balen man, maar ja zat eraan te komen helaas.
Blijkbaar dan toch het bod verhoogd?

FrankvdM
11-07-2007, 15:08
Blijkbaar dan toch het bod verhoogd?

Ja volgens VI omdat ze die Mexicaan niet konden halen ofzo. Zo veel geld was het trouwens ook niet, in verhouding tot de kwaliteit van de speler tenminste.

Maar goed, hij is weg. Jammer.

pokalapoketl
11-07-2007, 15:09
Net gehaald:

http://www.ajax-nl.vesproshop.nl/domains/vespro_ajax_nl/content/productimages/large/368577.jpg

Wat is ie mooi! http://www.gamer.nl/images/content/TheDuke/200211/1036945518_0.gif

Dennis Oosterhuis
11-07-2007, 15:25
Perez naar PSV... Vrouwlijk lichaamsdeel met peren! :? Zonde en vooral DOM, de concurrent zo goedkoop zich laten versterken... :mad:

FrankvdM
11-07-2007, 15:32
Net gehaald:

http://www.ajax-nl.vesproshop.nl/domains/vespro_ajax_nl/content/productimages/large/368577.jpg

Wat is ie mooi! http://www.gamer.nl/images/content/TheDuke/200211/1036945518_0.gif


Zeker! m.u.v. dat de rode baan smal loopt aan het eind dan. Ga denk morgen in m'n pauze maar ff in de shop kijken hoe goed je die kruizen ziet, anders weet ik niet of ik het de moeite vind om nog een thuisshirt erbij te kopen. Kraag is wel tof weer in ieder geval.

Lex v/d Moolen
11-07-2007, 16:24
Erg gaaf dat wapen van Amsterdam erop. 8)
Denk dat ik dit jaar ook maar weer eens het mooiste shirt van de wereld ga kopen. 8)


Perez weg, erg jammer. Maar voor hemzelf wel beter denk ik. Benieuwd hoeveel speeltijd hij in 040 gaat krijgen.

Pascal Barroso
11-07-2007, 16:36
Wat moet je nou met een Feyenoord shirt Lex? :confused:

:mrgreen: Ik dacht laat ik em maar inkoppen.

Burkie
11-07-2007, 16:52
haha die Rotterdam5314... mag weer even 2 weken afkoelen :D Die zien we bij de start van de competitie wel weer een keer als ie zo doorgaat! lol

Babel weg, Perez weg, Prieto waarschijnlijk naar Ajax, Lindenbergh transfervrij...

Ook bij Ajax begint de transfer carrousel te draaien! Leuke tijd van het jaar altijd :D

*NERAZZURRI*
11-07-2007, 17:50
Ja, maar als ze Nilsson, Prieto halen voor Babel, Perez, (Sneijder) is dat wel een gigantische aderlating.

Mocht ook Sneijder nog vertrekken (lijkt me vrij logisch) dan móet Ajax echt een supertalent halen met de gigantische som centen die ze binnen hebben gehaald (ik ga er van uit dat Sneijder ook zeker 15 miljoen oplevert).

Ga gewoon eens echt gek doen en doe er alles aan om die Milevski naar Ajax te halen. Prieto ken ik niet maar volgens mij zit die positie wel snor bij Ajax (voor nu Maduro, Heitinga, Davids, Gabri) en als rechtsbuiten lijkt ie me niet geschikt (tenzij we eindelijk 4-4-2 gaan spelen (y)). Maarja, daar hebben we Bakircioglu ook al.

Misschien dat Ajax Riqulme binnen kan vissen :mrgreen:


Bij de weg, De Mul heeft toch zelfs 6 miljoen opgeleverd?? Dat had ik gelezen.

Headhunter
11-07-2007, 19:48
Perez naar PSV... Vrouwlijk lichaamsdeel met peren! :? Zonde en vooral DOM, de concurrent zo goedkoop zich laten versterken... :mad:

Tja, niet echt handig, maar het zat eraan te komen (zeker na het afketsen van die transfer van Guadardo... wat ik hopelijk goed schrijf :P). Leek me trouwens niet dat er echt toekomst voor Perez bij Ajax was. Daarvoor is er denk ik teveel gebeurd (o.a. tussen hem en Ten Cate) en dat lijkt me niet echt een goed uitgangspunt voor beide partijen om nog een seizoen samen te werken.

Nog een ADO nieuwtje (niet dat iemand dat interessant vindt, maar laat ik de Haagse eer hoog houden): Stefan Postma (u weet wel..) doet weer mee. Er zijn dan wel een aantal goede spelers vertrokken na de degradatie (Mols, Kolk, Delorge), maar voor de eerste divisie heeft ADO toch een leuke selectie weten te behouden/samen te stellen. Spelers als Hoogendorp, Cornelisse, Texeira, Knopper, Bosschaart en Postma zijn wat mij betreft toch wel volwaardige eredivisiespelers.

Lex v/d Moolen
11-07-2007, 19:54
Bij de weg, De Mul heeft toch zelfs 6 miljoen opgeleverd?? Dat had ik gelezen.Ik dacht 5 miljoen, maar zelfs dat is een goede deal :D

Nog een ADO nieuwtje (niet dat iemand dat interessant vindt, maar laat ik de Haagse eer hoog houden): Stefan Postma (u weet wel..) doet weer mee. Er zijn dan wel een aantal goede spelers vertrokken na de degradatie (Mols, Kolk, Delorge), maar voor de eerste divisie heeft ADO toch een leuke selectie weten te behouden/samen te stellen. Spelers als Hoogendorp, Cornelisse, Texeira, Knopper, Bosschaart en Postma zijn wat mij betreft toch wel volwaardige eredivisiespelers.En vergeet Rankovic niet, goede speler. Hoorde dat ze ook een nieuwe rechtsbuiten, ene Meric op proef hebben die het wel aardig schijnt te doen. Met dit elftal zouden ze vrij makkelijk weer moeten promoveren, maar dat is wel vaker verwacht van teams die gedegradeerd zijn. Toch denk ik olv Vloet en Fräser dat ze een goede kans maken.

wezz
11-07-2007, 20:27
Kom je thuis, is Perez al een psv speler..what the..

Ben blij dat de persoon Perez weg is, wat een onprofessioneel mannetje bleek dat te zijn zeg.
Maar ik baal dat de voetballers Perez weg is, echt een versterking voor PSV. Zo help je ze alleen maar. Ook dom dat ze niks hebben geprobeerd met spelers als Aissati, je kon het toch proberen, aan dat beetje geld wat je voor Perez krijgt heb je niet zoveel lijkt mij.(ja of van Geel moet ook hier de jackpot hebben geregeld, maar dat lijkt me niet.)

Maar goed, het is niet anders..
Lazovic en Perez onder Koeman...nou nou dat wordt wat hoor..
Stel dat ze voor elkaar gewisseld worden, gelijk dikke knokpartij. :-P
Mja Koné, Perez, Farfan en Lazovic...ziet er wel erg goed uit natuurlijk...:-x

En Babel ook zo goed als zeker naar Liverpool. Ach ik hoop dat ze met wat beters komen aanzetten dan Nilsson etc. Leuke speler hoor, maar meer ook niet.

Hopen dat Sneijder zowiezo blijft, denk niet dat ze zo dom zijn om Babel én Sneijder te laten vertrekken. Ik denk dat de vraagprijs van Sneijder,door het vertrek van Babel, met 10 miljoen is gestegen, of nouja.. dat hoop ik dan.

Jaymz
11-07-2007, 20:31
De uitverkoop is wel bezig in Amsterdam hè... ik hoop dat ze nog maar wat nuttige versterkingen binnen kunnen halen.

pokalapoketl
11-07-2007, 21:00
Wat een paniekerig gedoe overal. Wat nou uitverkoop? De enige onverwachte transfer tot nu toe is Babel. Van De Mul en Perez hebben we in feite maanden terug al afscheid genomen. Het is wel belangrijk dat er niets meer vertrekt en dat er een paar aanvallers bij moeten komen. Ik wacht geduldig af waar Van Geel mee aan komt zetten. Natuurlijk wel hoe eerder hoe beter.

Rickje
11-07-2007, 21:10
En ajax krijgt steeds meer miljoenen erbij .. dan is het nog maar eens kijken wat ze daarmee doen maar ik denk dat ze dat uitgeven aan een paar goede voetballers

*NERAZZURRI*
12-07-2007, 04:12
Wat een paniekerig gedoe overal. Wat nou uitverkoop? De enige onverwachte transfer tot nu toe is Babel. Van De Mul en Perez hebben we in feite maanden terug al afscheid genomen. Het is wel belangrijk dat er niets meer vertrekt en dat er een paar aanvallers bij moeten komen. Ik wacht geduldig af waar Van Geel mee aan komt zetten. Natuurlijk wel hoe eerder hoe beter.

En ajax krijgt steeds meer miljoenen erbij .. dan is het nog maar eens kijken wat ze daarmee doen maar ik denk dat ze dat uitgeven aan een paar goede voetballers

Agreed @ beide!

wezz
12-07-2007, 06:00
Michael Krohn-Dehli mag vertrekken

AMSTERDAM - In navolging van Olaf Lindenbergh heeft ook Michael Krohn-Dehli te horen gekregen dat hij Ajax mag verlaten. De Deense middenvelder speelde vorig seizoen al op huurbasis bij Sparta. Voor Krohn-Dehli, die zich ondanks een driejarig contract geen moment heeft kunnen manifesteren, was diezelfde club recentelijk nog in de markt. De interesse is echter verflauwd. "Niemand heeft zich nog concreet gemeld", aldus technisch directeur Martin van Geel.

Ajax is tot dusver tevreden over Thembinkosi Fanteni en Sameegh Doutie en heeft besloten de proefperiode van de Zuid-Afrikanen met twee weken te verlengen. Beiden gaan nu ook mee naar de trainingskampen in De Lutte (volgende week) en Schotland (24-28 juli).Na Lindenbergh mag Krohn-Dehli dus ook weg, goede zaak.
Nu maar hopen voor die jongen dat er een club komt, hij heeft ook weinig laten zien bij Sparta dus tsja..

Ben ook wel benieuwd naar die Afrikanen, die stage wordt natuurlijk niet voor niets verlengd.


Argentinië naar de finale Copa America. Messi moet weer briljant zijn geweest, net als zijn goal. Effe wachten op die samenvattingen van vi.

EDIT: Heb de goal gevonden. http://www.dailymotion.com/search/messi/video/x2ioym_copa-america-2007-argentina-vs-mexi

:cry: Wat een goal...:cool:

Riquelme ook weer een assist en een goal, die gast verkeert ook in de vorm van zijn leven volgens mij, mja het is natuurlijk ook gewoon een briljante voetballer. Ik zou zo iemand altijd in mn team willen hebben, dat je heel je team om hem heen moet bouwen is wel minder, maar ach als je ziet hoe hij dan kan spelen.

Verder heeft Barcelona laten weten dat Krkic een kans krijgt in de voorbereiding, en dat er dan pas een beslissing wordt genomen over een eventuele verhuur. Er is dus nog hoop voor Ajax, laten we hopen dat hij komt..wel voor 4-4-2 natuurlijk.

Dos Santos zou trouwens ook welkom zijn, mja dat ligt anders aangezien Giuly waarschijnlijk al vertrekt.

Hugo R
12-07-2007, 10:50
Van Hanegem trainer FC Utrecht

FC Utrecht heeft Willem van Hanegem aangesteld als trainer. Hij volgt Foeke Booy op, die naar Al Nassr in Saudi-Arabië is vertrokken.

Van Hanegem (63) was al eerder actief bij FC Utrecht, als speler en assistent-trainer. Als hoofdtrainer werkte hij bij onder meer Feyenoord, Sparta en AZ. Ook was hij assistent-trainer bij Oranje (2002-2004). Daarna werkte hij alleen als voetbalanalyst bij tv-programma's.

Van Hanegem tekende voor twee jaar bij FC Utrecht. David Nascimento en John van
Loen blijven bij de club in dienst als assistent-trainer.

*NERAZZURRI*
12-07-2007, 11:02
Leuk!

Dennis Oosterhuis
12-07-2007, 11:12
Zeker leuk!

Hugo R
12-07-2007, 11:20
En er lijkt een einde aan de soap rond Chivu te komen, alhoewel het tussen Roma en hem niet helemaal lekker meer lijkt te gaan:


"Chivu zorgt voor onherstelbare schade"
Het getouwtrek rond Christian Chivu is definitief voorbij. De Roemeense verdediger gaat niet naar Inter, noch naar Real Madrid. Neen, Chivu zal zijn contract bij Roma tot 2008 uitdoen.

Paradoxaal genoeg is dat een serieuze streep door de rekening van Roma. Want
met Real had de club een overeenkomst: Chivu zou 18 miljoen opbrengen. Maar de
speler en Real raakten het niet eens.

Chivu (26) speelt al vier seizoenen in Rome. Omdat hij ook zijn contract weigert te verlengen, kan hij in de zomer van 2008 gratis weg. "Chivu bezorgt ons onherstelbare schade", meldt Roma.

Erwin vd H
12-07-2007, 13:11
Van Hanegem trainer FC Utrecht

FC Utrecht heeft Willem van Hanegem aangesteld als trainer. Hij volgt Foeke Booy op, die naar Al Nassr in Saudi-Arabië is vertrokken.

Van Hanegem (63) was al eerder actief bij FC Utrecht, als speler en assistent-trainer. Als hoofdtrainer werkte hij bij onder meer Feyenoord, Sparta en AZ. Ook was hij assistent-trainer bij Oranje (2002-2004). Daarna werkte hij alleen als voetbalanalyst bij tv-programma's.

Van Hanegem tekende voor twee jaar bij FC Utrecht. David Nascimento en John van
Loen blijven bij de club in dienst als assistent-trainer.Waarom vindt iedereen hem zo leuk? Ik weet helemaal niet of ik blij met hem ben als trainer. Hij heeft wel leuke oneliners maar ik vind hem vaak wat ouderwets op een bepaalde manier. Nou ja als hij Utrecht bij de eerste 5 laat eindigen heb ik niets gezegd;) .

*NERAZZURRI*
12-07-2007, 14:10
En er lijkt een einde aan de soap rond Chivu te komen, alhoewel het tussen Roma en hem niet helemaal lekker meer lijkt te gaan:


"Chivu zorgt voor onherstelbare schade"
Het getouwtrek rond Christian Chivu is definitief voorbij. De Roemeense verdediger gaat niet naar Inter, noch naar Real Madrid. Neen, Chivu zal zijn contract bij Roma tot 2008 uitdoen.

Paradoxaal genoeg is dat een serieuze streep door de rekening van Roma. Want
met Real had de club een overeenkomst: Chivu zou 18 miljoen opbrengen. Maar de
speler en Real raakten het niet eens.

Chivu (26) speelt al vier seizoenen in Rome. Omdat hij ook zijn contract weigert te verlengen, kan hij in de zomer van 2008 gratis weg. "Chivu bezorgt ons onherstelbare schade", meldt Roma.

Wat een zeikerds bij Roma. Die jongen heeft toch de keuze om zijn contract netjes uit te dienen? Ze zijn er toch zelf bij als ze dat contract in elkaar flansen?

Hadden ze vorig jaar z'n contract maar verder open moeten breken of hem toen al moeten verkopen. Zeiken dat Chivu de club kapot maakt is te zielig voor woorden.

Overigens wil hij gewoon persé naar Inter. Dat is z'n droomtransfer (y) Ik denk dat ie nog wel uit Rome vertrekt deze zomer.

marsie030
12-07-2007, 17:26
Ook Ajax is akkoord: Babel is van Liverpool

12/7/2007 17:19

De transfer van Ryan Babel (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46799/typeofpage=40054/sc=ebdd96) naar Liverpool (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=77/typeofpage=40041/sc=ee86ea) is rond. Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) bericht dat het met de Engelse club tot een akkoord is gekomen over de onmiddelijke overgang van de twintigjarige aanvaller.

Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) incasseert zeventien miljoen euro als afkoopsom voor het tot medio 2010 doorlopende contract van Babel (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46799/typeofpage=40054/sc=ebdd96), zo meldt de Amsterdamse club op haar website. De veertienvoudig Oranje-international tekent voor vijf seizoenen op Anfield. Babel (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46799/typeofpage=40054/sc=ebdd96) was woensdag zelf al tot overeenstemming gekomen met Liverpool (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=77/typeofpage=40041/sc=ee86ea), dat vorig seizoen als derde eindigde in het Premiership (http://www.vi.nl/vi/show/id=289586/dbid=4012/typeofpage=40433/sc=bbd79b). Daarmee komt een einde aan zijn verblijf bij Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5), waarvoor hij op 1 februari 2004 als zeventienjarige debuteerde. In totaal kwam hij 73 competitieduels in actie en scoorde hij veertienmaal.

Bron:VI.nl

TJ Weissel
12-07-2007, 17:32
Tijd voor Ajax om wat mooie namen te selecteren ;) (het potje zit goed vol met centjes)

Hugo R
12-07-2007, 17:42
Tja blijf het echt belachelijk veel geld vinden voor Babel. Maar goed eens zien wat ze er mee gaan doen.

*NERAZZURRI*
12-07-2007, 18:35
Arveladze naar Levante.

dvdt11
12-07-2007, 18:58
Net gehaald:



Wat is ie mooi! http://www.gamer.nl/images/content/TheDuke/200211/1036945518_0.gif
hang hem aan de toilet muur als ik een keer wc papier te kort komt:bier:

wezz
12-07-2007, 20:32
h a - h a...

Mja Babel nu dus echt naar Liverpool, laten we hopen dat hij daar slaagt. Ben benieuwd wat voor rol hij krijgt, als spits of toch als linksbuiten..in dat geval zou hij op het middenveld komen te spelen = drama.

Ik snap die Chivu niet meer, hij blijft volgens mij alleen maar zodat hij volgend seizoen meer salaris kan vragen. Had ik toch niet van hem verwacht, is ook niet echt geliefd meer bij de fans/ultras lees ik net.

Verder heeft Ajax een bod gedaan op Luis Suarez, hmm dat zou wel een aardige versterking zijn. Mja die gasten willen 'm niet kwijt, natuurlijk te begrijpen. Maar als hij zelf ook naar Ajax wilt kunnen ze er ook weer weinig aan doen hehe.

En Saviola nu officieel naar Madrid, jammer hoor..

EDIT:


Van Geel is overtuigd: 'Suárez wil naar Ajax'

12/7/2007 21:44

Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) trekt zich niets aan van de stevige taal van FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2). 'We willen dat Luis Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) naar Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) wil.'

Ajax' technisch directeur Martin van Geel reageert via De Telegraaf op het relaas van FC Groningens algemeen directeur Hans Nijland, die heeft laten weten dat de Groningers niet van plan zijn Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) aan de Amsterdamse club te verkopen en zelfs niet eens open staan voor onderhandelingen over de Uruguayaanse aanvaller.

'FC Groningen wil niet meewerken', bevestigt Van Geel. 'We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) praten. We hebben dat ook gedaan.'

'We hoorden namelijk dat Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) weten we zeker dat hij graag naar Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.'

Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) is op zoek naar versterking van de voorhoede aangezien de club binnen een week Tom De Mul (Sevilla), Kenneth Perez (PSV) en Ryan Babel (Liverpool) zag vertrekken.
van Geel :cool:
Al zal die vraagprijs van Groningen wel weer belachelijk hoog zijn..

Pascal Barroso
12-07-2007, 21:13
Niet raar natuurlijk, zelf hebben ze al flink wat betaald voor em en het is net bekend geworden dat Ajax flink wat miljoenen heeft binnen gekregen.

*NERAZZURRI*
12-07-2007, 22:11
Weet iemand hoeveel Suarez heeft gekost en hoe lang zijn contract nog doorloopt bij Grun??

Waar zijn trouwens de Utrechters?? Erwin en eehm, ben effe z'n naam kwijt. Niet blij met V. Hanegem als nieuwe coach? Ik zou het helemaal geweldig vinden als ik voor Utrecht was. Topvent...

wezz
12-07-2007, 22:50
Heeft volgens mij 1 miljoen gekost en staat nog 4 jaar onder contract.

Dus tsja, een koopje wordt het niet. Mja als je die Suarez gek genoeg maak wordt het vanzelf makkelijker/goedkoper.(6)

Vind het ook wel leuk van V. Hanegem, al zou hij nu wel niet meer bij Voetbal Insite zitten.
Dat wordt dus elke maandag blondie (Kraay jr.)....:x

*NERAZZURRI*
12-07-2007, 23:09
Je kunt ook gewoon verstandig doen en niet kijken, zoals ik (y) ;)

Oscar P.
13-07-2007, 08:33
Weet iemand hoeveel Suarez heeft gekost en hoe lang zijn contract nog doorloopt bij Grun??

Waar zijn trouwens de Utrechters?? Erwin en eehm, ben effe z'n naam kwijt. Niet blij met V. Hanegem als nieuwe coach? Ik zou het helemaal geweldig vinden als ik voor Utrecht was. Topvent...


Hierzo... ;)

Ik ben er zeker blij mee! Hij snapt de cultuur van de club (heeft hier natuurlijk ook een belangrijk deel van z'n leven doorgebracht) en weet wat supporters willen. Hij is realistisch (eerste vijf lijkt onhaalbaar) en wil dat het weer gaat spoken in de Galgenwaard! Knokken (zowel letterlijk als figgurlijk, heerlijk (6) ) staat voorop!

Als je een schop voor je donder nodig hebt dan krijg je 'm ook gewoon van 'm!

Aan de andere kant hadden Van Loen, Adelaar of bijvoorbeeld Kruys het ook mogen worden. Die hebben ook een goede band met zowel de stad als de club.

Rob Eric Blank
13-07-2007, 09:08
Van Hanegem is zeker een goeie trainer en sympatieke vent! Deed het bij AZ ook goed!

FrankvdM
13-07-2007, 10:26
Suarez, tja. Goeie voetballer en irritant ventje op het veld, maar als hij voor ons speelt is het natuurlijk minder irrirtant.

Maar als Fc grunn zo dwars gaat liggen gaan ze natuurlijk ook de hoofdprijs vragen en dat moet Ajax nou juist niet doen. Als er met Suarez zelf nix te regelen valt dan maar lekker verder zoeken.

Rob Eric Blank
13-07-2007, 10:47
Suarez, tja. Goeie voetballer en irritant ventje op het veld, maar als hij voor ons speelt is het natuurlijk minder irrirtant.

Maar als Fc grunn zo dwars gaat liggen gaan ze natuurlijk ook de hoofdprijs vragen en dat moet Ajax nou juist niet doen. Als er met Suarez zelf nix te regelen valt dan maar lekker verder zoeken.
Ik kan Groningen wel begrijpen, je hebt liever dat je speler naar het buitenland zal vertrekken. Of geld voor de clubkas erbij natuurlijk!

Hugo R
13-07-2007, 11:12
Suarez is al beter dan Nilsson, maar ik denk dat ze met dat geld wat ze nu hebben nog wel met iets beters kunnen komen.

Erwin vd H
13-07-2007, 14:27
Hierzo... ;)

Ik ben er zeker blij mee! Hij snapt de cultuur van de club (heeft hier natuurlijk ook een belangrijk deel van z'n leven doorgebracht) en weet wat supporters willen. Hij is realistisch (eerste vijf lijkt onhaalbaar) en wil dat het weer gaat spoken in de Galgenwaard! Knokken (zowel letterlijk als figgurlijk, heerlijk (6) ) staat voorop!

Als je een schop voor je donder nodig hebt dan krijg je 'm ook gewoon van 'm!

Aan de andere kant hadden Van Loen, Adelaar of bijvoorbeeld Kruys het ook mogen worden. Die hebben ook een goede band met zowel de stad als de club.En ik ben hier, moest zowaar solliciteren vanochtend, maar da's een ander verhaal.
Tsja ik weet het gewoon niet met de Kromme. Oscar heeft wel helemaal gelijk dat het een Utrechter is, en hier dus goed past. Maar aan de andere kant heb ik altijd het gevoel dat hij wel weer goed is voor een conflictje om het een of het ander(al dan niet onder leiding van zijn vrouw/zaakwaarnemer). En hij heeft ook al 3 jaar nergens meer getraind.
Zijn begin is iig goed, de tegenstander moet weer met knikkende knieen naar de Galgenwaard komen. Nou ging het vorig seizoen ook best goed, maar 2 keer verloren dacht ik, dus er moeten ook meer punten uit gehaald worden.

Ach het wordt zeker een leuk seizoen, gelijk beginnen tegen Feyenoord, zowel voor de competitie als de beker. En misschien via de intertoto nog Europees:D.

*NERAZZURRI*
13-07-2007, 15:44
Atlético gaat waarschijnlijk proberen Riquelme bij Villareal weg te halen. Als het Inter niet lukt Verón terug te halen moeten ze gewoon proberen Riquelme te halen, en anders Diego of Deco.

Maar volgens mij heeft meneer Moratti niet echt zijn zinnen gezet op een aanvallende middenvelder, terwijl we die toch echt nodig hebben (nu alleen Figo, die ouwe zak). Chivu én een goeie aanvallende middenvelder. Misschien nog één goeie verdedigende middenvelder. Dan kunnen we er weer een jaartje tegenaan (y)

Burkie
13-07-2007, 15:50
Chivu? Dat je die hoop nog niet opgegeven hebt ;)

*NERAZZURRI*
13-07-2007, 15:57
Inter is de enige club die nog in aanmerking komt... En Chivu wil heel graag naar Inter. Alleen dat ***roma vind dat Inter niet genoeg betaald.

Als Roma hem niet verkoopt hebben ze volgend jaar helemaal niks, en dan gaat ie waarschijnlijk alsnog naar Inter. Dus dat argument dat ie niet naar de concurrent mag valt dan weg...

Hugo R
13-07-2007, 16:33
Belachelijk lage straf weer :roll: :

UEFA straft Servië voor wangedrag

De voetbalbond van Servië is door de UEFA bestraft met een boete van 24.000 euro wegens het wangedrag van zijn fans en spelers bij het EK onder 21 jaar in Nederland afgelopen juni.

De Servische aanhang maakte in het duel met Jong Engeland oerwoudgeluiden naar
donkere Engelse spelers. Daarop legde descheidsrechter de wedstrijd stil waarna de Servische supporters op hun gedrag werden aangesproken.

Niet veel later brak er op het veld ook een opstootje uit tussen de spelers van beide landen, waarvoor de Engelse bond ook beboet is (3.000 euro).

Burkie
13-07-2007, 17:04
Daarmee raken ze de Serven echt midden in het hart ja ...

Lex v/d Moolen
13-07-2007, 17:18
Atlético gaat waarschijnlijk proberen Riquelme bij Villareal weg te halen. Die speelt tegenwoordig weer in de Argentijnse competitie?

Wat een briljante goal van Messi overigens in de halve finale. 8-)
Zondag dus Argentinie-Brazilie. Gelukkig begint die niet midden in de nacht maar om 23:00. Daar gaan we dus even lekker voor zitten. :)

Mik. V
13-07-2007, 18:05
Die speelt tegenwoordig weer in de Argentijnse competitie?

Wat een briljante goal van Messi overigens in de halve finale. 8-)
Zondag dus Argentinie-Brazilie. Gelukkig begint die niet midden in de nacht maar om 23:00. Daar gaan we dus even lekker voor zitten. :)

was toch alleen verhuurd aan een Argentijnse Club?

Lex v/d Moolen
13-07-2007, 18:18
was toch alleen verhuurd aan een Argentijnse Club?Ja? Dus dan speelt hij daar toch ? :confused:

YAH87
13-07-2007, 19:06
Verhuurd aan Boca. ;)

Zag net nog de "presentatie" (wat een poppenkast) van Beckham bij LA Galaxy.
Het werd nog wel live uitgezonden via CNN...

Snap eigenlijk de hele hype niet rond hem in de States. Alsof hij degene is die het voetbal daar naar een hoger niveau brengt. :razz:
Beckham is toch echt niet van het kaliber Pele of Cruijff die dit wel konden maar gebleken is toch dat die Yanks er niet bepaald warm voor draaien.

Mik. V
13-07-2007, 20:04
Ja? Dus dan speelt hij daar toch ? :confused:
Ja, sorry ik dacht dat je bedoelde dat hij verkocht was aan een argentijnse club ;) zoals in: niet meer eigendom van villareal

wezz
13-07-2007, 21:52
Zoals ik al dach zitten de clubs achter Riquelme aan, en logisch natuurlijk.

Al heeft hij wel gezegd graag te willen blijven in Argentinië, en anders terug naar Spanje. Mja voetballers zeggen zoveel.

Zag dat Madrid ook interesse had, dat zou wel erg jammer zijn. Dan maar gewoon naar Atletico, die volgend jaar ook een prima team hebben, zeker als Quaresma er nog bij komt.(die ook natuurlijk weer in de belangstelling staat van Madrid)(wat een toeval trouwens, Saviola..Riquelme..Quaresma..:roll:)

Over Chivu, tsja..ik heb wel het gevoel dat hij nog steeds weg wil. Mja of ze bieden te weinig(inter), of hij krijgt te weinig salaris(madrid), of beide(barca).

Nu is alleen Inter nog over, ik zou zeggen doe er een paar miljoen bij en klaar. Normaal letten ze ook niet zo op de centjes. En Roma verkoopt hem ook liever vandaag dan morgen dus...

Nog de hele dag niks over Suarez/Ajax gelezen. Misschien is het wel een afleidingsmanouvre voor die echte topper die ze gaan binnenhalen.8-) Net als vorig jaar, je hoorde een aantal namen, en opeens was daar Stam. En even later Gabri..

Al mag Suarez ook zeker komen, maar niet voor meer dan 5 miljoen ofzo. Wat eigenlijk ook al erg veel geld is, normaal gesproken hoor je dat soort spelers toch zelf te scouten? Mja we zien het wel..

*NERAZZURRI*
14-07-2007, 03:32
maar gebleken is toch dat die Yanks er niet bepaald warm voor draaien.

Houden zo. Laat dat arrogante ***volk a.u.b. niet de mooiste sport ter wereld verneuken...


Nu is alleen Inter nog over, ik zou zeggen doe er een paar miljoen bij en klaar. Normaal letten ze ook niet zo op de centjes. En Roma verkoopt hem ook liever vandaag dan morgen dus...

Ik denk dat ze er nog wel uit gaan komen. Roma wil geld vangen, Chivu wil weg, Inter wil hem hebben. Anders zet Roma hem naast de basis komend jaar, komt hij de winterstop alsnog voor veel minder naar Inter (of een andere club) of gaat Chivu moeilijk doen en vist Inter misschien naast het net aan het eind van het seizoen.

Het is dus het beste voor iedereen als Chivu deze zomer naar Inter komt.

Vraag is nu, volgens de media, wie er het minst trots is en of Moratti of mevrouw Sensi als eerste belt voor de verhandeling van Chivu :razz:

wezz
14-07-2007, 05:19
Nou nou, naast de basis..ze mogen blij zijn dat ze zo'n verdediger hebben. Die trainer leek er iig. erg blij mee te zijn dat hij blijft.

Mja het zou inderdaad beter zijn als hij naar Inter vertrekt.



'Valencia verhoogt bod op Sneijder'
Een nieuwe aderlating voor Ajax is in de maak. Valencia heeft volgens de NOS het bod op Wesley Sneijder verhoogd. Eerder deze week keerden Kenneth Perez en Ryan Babel Ajax de rug toe.

De Spaanse nummer vier zou zich opnieuw gemeld hebben bij Ajax met een nieuw bod. Eerder staakte Valencia de onderhandelingen nadat de Amsterdammers een verhoogd bod naar vijftien miljoen euro van tafel veegden.

De 23-jarige Sneijder gaf eerdere deze week te kennen dat clubs zich tot de eerste wedstrijd van de voorronde van de Champions League mogen melden. De Utrechter zei na die deadline niet meer te zullen vertrekken bij de club waar hij er al vijf profseizoenen op heeft zitten.

Als de 'nummer 10' vertrekt uit Amsterdam, dan betekent dat de vierde uitgaande transfer in één week. Eerder nam Ajax afscheid van Tom de Mul, Kenneth Perez en Ryan Babel. De euro's blijven zo binnenstromen, maar van een brede selectie is dan nauwelijks nog sprake.Ok we hebben een probleem..
Ik had er al rekening mee gehouden, mja toen dacht ik nog dat Babel zou blijven. Nu hij ook weg is mogen ze Sneijder echt niet laten gaan, gewoon 40 miljoen vragen! dat schrikt ze wel af.8-)(als je het bedrag van Babel ziet zou je denken, waarom eigenlijk ook niet :p maar serieus, als ze hem echt willen minstens 25 miljoen laten betalen klaar....Wat ze toch niet doen natuurlijk, dus blijft hij lekker nog een jaartje bij ons.)



Dus tsja, een koopje wordt het niet. Mja als je die Suarez gek genoeg maak wordt het vanzelf makkelijker/goedkoper.(6)

Ze hebben blijkbaar goed naar me geluisterd. 8-)


Suárez via de rechter naar Ajax
ZEIST, zaterdag
Luis Suárez (20) heeft zijn zinnen op Ajax gezet. En de aanvaller is bereid ver te gaan om zijn droomtransfer te realiseren. Omdat FC Groningen met de Amsterdammers weigert te onderhandelen over een transfersom voor de tot 2009 lopende verbintenis van de Uruguayaan, diende Suárez’ advocaat Jan Kabalt gisteren bij de KNVB een verzoekschrift tot spoedarbitrage in. Suárez vraagt daarin om ontbinding van zijn contract. „Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven”, bevestigt Kabalt de stap van de Zuid-Amerikaan.
Er is Suárez zo veel aangelegen om in de Amsterdam ArenA de opvolger van de naar Liverpool vertrokken Ryan Babel te worden, dat hij frontaal in de aanval gaat tegen FC Groningen. Zijn huidige werkgever vindt een overgang naar Ajax op voorhand onbespreekbaar. Bij de bekerwinnaar kan Suárez een vijfjarig contract tekenen en drie tot vier keer zo veel verdienen als in het noorden. Gezien eerdere uitspraken is de kans groot dat de arbitragecommissie vanwege sportieve en financiële positieverbetering beslist het contract te ontbinden tegen een x-bedrag.Wel minder voor Groningen, maar ach...
Ben erg benieuwd hoe dit weer afloopt.

Pascal Barroso
14-07-2007, 08:46
Ik vind wel dat Suarez snel naar dat middel grijpt :???: 1 jaar bij Groningen waar ie het aardig heeft gedaan en dan meteen naar de rechter. Gelukkig lopen niet alle spelers meteen naar de rechter anders werd het een zooitje :p

Ik denk dat als het bod van Ajax interessant genoeg is Groningen echt wel overstag gaat.

Quido
14-07-2007, 08:51
Vind het eigenlijk ook vrij zwak van Suarez. Hoop binnen nu en twee weken toch minstens vier versterkingen te zien worden aangetrokken (selectie is nu veel te dun, en Sneijder misschien ook nog weg), waarvan hij er eentje is ;)

Pascal Barroso
14-07-2007, 08:54
En presentatie nieuws:

Tan mag voetbal RTL presenteren
Door MARK LANGESLAG[/SIZE]]

[B]HILVERSUM - Humberto Tan presenteert komend voetbalseizoen bij RTL 4 de zondagse voetbalsamenvattingen, melden betrouwbare bronnen.

Wilfred Genee heeft te horen gekregen dat RTL hem passeert voor deze belangrijkste sportuitzending. De zender voert daarvoor ‘imago-redenen’ aan; Genee was de afgelopen twee jaar hét voetbalgezicht van Tien.

Genee, die twee jaar geleden RTL verruilde voor Talpa, is wel gevraagd terug te keren als presentator van het praatprogramma Voetbal Insite.

Genee zou dan weer herenigd worden met zijn tafelpartner Johan Derksen, hoofdredacteur van weekblad Voetbal International. RTL wil met Voetbal Insite op de late zondagavond concurreren met Studio Voetbal, de tegenhanger op Nederland 1. Tan en Genee waren niet bereikbaar voor commentaar.

Zwaaien we even naar mevrouw B. Barend met z'n allen? :mrgreen:

EmDee
14-07-2007, 09:52
Wat zijn contracten nog waard voor de kleinere clubs,
als spelers toch meteen schermen met sportieve en financiële verbeteringen?

En Martin van Geel speelt een erg kwalijke rol in deze zaak imho.

Lex v/d Moolen
14-07-2007, 10:06
En presentatie nieuws:

Tan mag voetbal RTL presenteren
Door MARK LANGESLAG[/SIZE]]

[B]HILVERSUM - Humberto Tan presenteert komend voetbalseizoen bij RTL 4 de zondagse voetbalsamenvattingen, melden betrouwbare bronnen.

Wilfred Genee heeft te horen gekregen dat RTL hem passeert voor deze belangrijkste sportuitzending. De zender voert daarvoor ‘imago-redenen’ aan; Genee was de afgelopen twee jaar hét voetbalgezicht van Tien.

Genee, die twee jaar geleden RTL verruilde voor Talpa, is wel gevraagd terug te keren als presentator van het praatprogramma Voetbal Insite.

Genee zou dan weer herenigd worden met zijn tafelpartner Johan Derksen, hoofdredacteur van weekblad Voetbal International. RTL wil met Voetbal Insite op de late zondagavond concurreren met Studio Voetbal, de tegenhanger op Nederland 1. Tan en Genee waren niet bereikbaar voor commentaar.

Zwaaien we even naar mevrouw B. Barend met z'n allen? :mrgreen:Dáhaag Barbamama http://forum.filmcan.nl/forum/images/emoticons/zwaaien.gif

Vond Genee het goed doen als presentator van Voetbal Insite. Beter dan het aankondigen van wedstrijden.

wezz
14-07-2007, 10:10
Inderdaad, al kan het ook zo zijn dat Suarez zelf heel graag naar Ajax wil. Tsja als iemand eenmaal weg wilt kan je 'm zowiezo moeilijk behouden.

Rechtzaak is niet nodig vind ik, mja ze vragen blijkbaar ''te veel'', en tsja als Ajax op deze manier Suarez voor minder kan krijgen vind ik het best.

Mja hij kan dit ook ooit bij ons gaan flikken, als er bijv. een nog grotere club komt over een jaar of 2.


Wat ben ik trouwens blij dat we van die Barendjes af zijn. :mrgreen:
Gaat trouwens weer gezellig worden tussen Genee-Derksen. :mrgreen:

Lex v/d Moolen
14-07-2007, 10:14
Wat zijn contracten nog waard voor de kleinere clubs,
als spelers toch meteen schermen met sportieve en financiële verbeteringen?

En Martin van Geel speelt een erg kwalijke rol in deze zaak imho.

Lijkt me niet dat Van Geel die Suarez ertoe heeft aangezet om naar de rechter te stappen. Dat is de beslissing van Suarez en/of zn zaakwaarnemer zelf.
Maar netjes is het niet dat is zeker. En dat is de huidige voetbalwereld ook niet.

EmDee
14-07-2007, 10:15
Als Ajax zegt dat ze Suarez willen, dan lijkt het me dat de speler wel geïnteresseerd raakt.
Dus de uitspraak van Van Geel "Suarez wil naar Ajax" is dan imo kolen op het vuur

wezz
14-07-2007, 10:21
De rechter kan dus beslissen het contract te laten ontbinden tegen een x-bedrag.

Aan wat voor bedrag moet je dan denken? Zou wel erg pijnlijk zijn voor Groningen als we er met een paar ton vanaf komen. Nog minder dan ze zelf voor 'm hebben betaald.(6):p

pokalapoketl
14-07-2007, 10:25
Bij Defour hebben we ons destijds ook teruggetrokken vanwege de aritragezaak. Ik mag er toch van uitgaan dat dat hier ook gaat gebeuren.

Optyfen met je arbitragezaken...

Hugo R
14-07-2007, 10:52
Dáhaag Barbamama http://forum.filmcan.nl/forum/images/emoticons/zwaaien.gif

Vond Genee het goed doen als presentator van Voetbal Insite. Beter dan het aankondigen van wedstrijden.
Inderdaad ben echt blij dat zij het in ieder geval niet meer doet.

mercapto
14-07-2007, 10:59
Ach ja, Babs doet nu tennis en straks golf :lol:

*NERAZZURRI*
14-07-2007, 13:45
Ibra: Inter unbeatable with Chivu
Saturday 14 July, 2007
Zlatan Ibrahimovic believes that with his former Ajax teammate Cristian Chivu, his Inter side would be the best in the world.
“All we are missing is Chivu – he has to come to Inter,” the Swede told ‘La Gazzetta dello Sport.’

“I know him well, as when we were together at Ajax we would never have reached the Champions League quarter-finals without him.”

The defender’s move to San Siro has been halted after a falling out between Roma and Inter directors.

Although they offered him a better contract than that proposed by Real Madrid, the Giallorossi would prefer to send him to Spain for £13m rather than to their Scudetto rivals for £7m.

“Cristian is not just a defender, he is a complete player. He can do everything and has all it takes to become the best in the world in all his roles. With him, we’d be unstoppable.”

Inter have conquered the Serie A title on the field for the first time in 18 years and shattered records, but they are already looking to the next target.

“This coming season will be more difficult, as it’s only normal to have pressure on the winners. To take the Champions League it’s not enough to be the best – you have to hit your peak at the right time and have a little bit of luck. That is the only trophy I’ve never won and I don’t want to end up with Pavel Nedved’s regrets.”

Ibra will face off with Juventus for the first time since his departure in the wake of Calciopoli.

“I am waiting for those two encounters and really want to play. It’s always a great game against them.”

Yet the Swede has been a controversial figure at Inter, stating that what the club really needed was a Luciano Moggi figure.

“My words were twisted by the media and a tiny thing became gigantic. Now the mere mention of Moggi makes everyone blanche, but he never did anything to damage me. He respects me, I respect him.

“I said that Inter are a great club, but can improve, just as everyone can. I only meant that we could use someone with his organisation and ability to control the environment where he works. In that Juve side, you couldn’t go to the toilet without Moggi knowing about it.”

The Nerazzurri have had many problems this season with errant players, above all Adriano’s party animal lifestyle and tardiness in training.


http://www.channel4.com/sport/football_italia/imgs/ibrahimovicnews.jpg

Pieter V
14-07-2007, 15:26
Als het allemaal zo makkelijk gaat, waarom zou je nog een contract gaan opstellen?

YAH87
14-07-2007, 15:32
maar gebleken is toch dat die Yanks er niet bepaald warm voor draaien.
Houden zo. Laat dat arrogante ***volk a.u.b. niet de mooiste sport ter wereld verneuken...

Zo denk ik er dus ook over en hopelijk is dit slechts weer een tijdelijke opvlieging voor “soccer” in de States…

Vind het niet echt professioneel van Suarez om op deze manier z’n zin te krijgen. Hij heeft nog een meerjarig contract bij Groningen die hij zou moeten respecteren. Groningen staat helemaal in zijn recht om hem aan zijn contract te houden.

Snap van Ajax kant niet echt wat ze met Suarez moeten als ze (vanuit gaande dat ze “gewoon” 4-3-3 spelen) pas hun beiden vleugelspitsen hebben verkocht en vind Suarez niet echt een vleugelspits. Of willen hem alvast gebruiken als opvolger voor Huntelaar die dan na het komende seizoen kan vertrekken of ze gaan wellicht 4-4-2 spelen met een voorhoede die er zijn mag…

Ben niet bepaald liefhebber van de presentatiestijl van Tan. Komt vaak op mij wat chaotisch over, zag liever Genee. Begrijp wel dat het nog wat gevoelig ligt tussen Genee en RTL.

pokalapoketl
14-07-2007, 15:44
Voor wat het waard is:



'Overmorgen gesprek Prieto met Ajax'

Geplaatst op 14-07-2007 15:57 door Joost Veenstra - Bron: www.ajaxf-side.nl (http://www.ajaxf-side.nl)


De Spaanse krant 'AS' weet te melden dat Prieto maandag gaat praten met Ajax. Op dit moment zit Prieto nog bij Real Sociedad, maar de club uit San Sebastian is afgelopen seizoen gedegradeerd uit de Primera Division.

Ajax zou bij Real Sociedad een bod van 2,4 miljoen euro neergelegd hebben, maar de club wil 5 miljoen voor de rechtsbuiten ontvangen, die ook op het middenveld kan spelen.

Ajax is niet de enige club die geïnteresseerd is in de Spanjaard, ook Athletic Bilbao is geïnteresseerd in de diensten van Prieto.

Volgens het Oekrainse Nash sport heeft Ajax interesse in spits Artem Milevskyi van Dinamo Kiev, die ongeveer 6 miljoen moet opbrengen voor Dinamo kiev.
http://www.soccernews.nl/news/31747

Milevskyi zou wel wat wezen (y). Voorlopig verwacht ik er echter niks van.

Burkie
14-07-2007, 15:49
Het verbaast me dat Milevskyi nog niet door een Chelsea of een Real oid is vast gelegd, waar na het EK -21 vorig jaar wel sprake van was.

Als Ajax hem zou kunnen halen.. heb je een echte topper in huis, maar ik acht de kans klein.

YAH87
14-07-2007, 15:56
Ach ja, die Oekrainse bladen... Vertrouw ze niet zo. ;)

To the point:
Zou niet misstaan bij een NL'se topclub, talentvolle jongen waar ik wel meer van wil zien.

Burkie
14-07-2007, 16:47
'Touma in beeld bij Ajax'

Ajax heeft de onderhandelingen geopend met de transfervrije Sharbel Touma. Dat melden bronnen rondom de linkeraanvaller aan Ajax Online. Er bestaat momenteel veel interesse van binnen- en buitenlandse clubs voor de in Libanon geboren Zweed. Naast Ajax zouden ook AZ en PSV geïnteresseerd zijn in het inlijven van Touma.

De speler heeft PSV inmiddels afgewezen omdat hij onvoldoende perspectief zag in Eindhoven. Touma zou in het verleden al eens op het verlanglijstje van Ajax hebben gestaan, maar destijds kozen de Amsterdammers voor het contracteren van Mauro Rosales. De afgelopen drie seizoenen speelde de aanvaller voor FC Twente. Het afgelopen seizoen kwam Touma tot negen competitietreffers voor de club uit Enschede. De 28-jarige Zweed heeft al van meerdere clubs aanbiedingen ontvangen, maar maakt omwille van zijn transfervrije status geen haast met het nemen van een beslissing.

Ajax ziet in Touma een mogelijke opvolger van de vertrokken Ryan Babel. De Amsterdamse club zou de oud-speler van Halmstads BK verkiezen boven Lasse Nilsson van SC Heerenveen. De eerste keus van Ajax blijft echter Luis Suárez van FC Groningen. Touma twijfelt nog over een overstap naar De Arena, omdat hij het liefst verkast naar een club in Spanje of Italië. Eerder nam Ajax Kennedy Bakircioglu al over van FC Twente.

:lol: :nono:

Tussenstand bij VVSB - Ajax 0-2 (2x Kennedy, t is nu rust).

Lex v/d Moolen
14-07-2007, 16:53
Leuke speler voor de breedte die Touma, maar echt geen niveau Babel. Zullen ze echt wat met beters moeten komen.

Pascal Barroso
14-07-2007, 17:03
Gaan we ook oefenpotjes melden hier zie ik? Feyenoord heeft vanmiddag gewonnen met 0-12 van vv Taxandria en Lyra ging eraan met 0-8.

Ja, als het erom gaat staan ze er, dat is duidelijk :mrgreen:

Erwin vd H
14-07-2007, 18:33
FC Utrecht moet naar 'counterend' Hammarby

14/7/2007 19:04

Hammarby IF (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=139/typeofpage=40041/sc=b9ee37) is de tegenstander van FC Utrecht (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=825/typeofpage=40041/sc=f880de) in het toernooi om de Intertoto Cup. De Zweedse club uit Stockholm won zaterdag met 1-0 van Cork City, wat voldoende was na het 1-1 gelijkspel van vorige zaterdag. In de 53ste minuut maakte Petter Andersson (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=45917/typeofpage=40054/sc=c56952) het verschil tegen de Ieren. FC Utrecht (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=825/typeofpage=40041/sc=f880de) hoopte op Cork, zo vertelde technisch directeur Piet Buter eerder deze week op de website van de Utrechters, nadat hij het eerste duel in Ierland had gezien. 'Het Ierse voetbal is net al het Britse aanvallend en met veel enthousiasme. Hammarby leunt meer op de verdediging en speelt op de conter.'
'Hammarby is voetballend beter dan Cork en zal voor ons nog een zware dobber worden. Een lastige tegenstander met fysiek sterke spelers, een goede spits en een beweeglijk middenveld. Ze hebben ook een aantal internationals in de ploeg. Als we Hammarby treffen dan kunnen we echt niet blind op de aanval spelen, want dan word je volledig weggecounterd.'
FC Utrecht (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=825/typeofpage=40041/sc=f880de) moet komend weekeinde eerst naar Zweden (http://www.vi.nl/vi/show/id=289586/dbid=4000/typeofpage=40433/sc=c25635). Zondag 29 juli zal de pleg van coach Willem van Hanegem in Galgenwaard gastheer zijn van Hammarby, de huidige nummer zeven van Zweden (http://www.vi.nl/vi/show/id=289586/dbid=4000/typeofpage=40433/sc=c25635).
Hammerby, het zegt me weinig. De Zweden zitten wel midden in de competitie, dus dat kan nog best lastig worden.

pokalapoketl
14-07-2007, 20:50
Het lijkt erop dat eentje van VVSB Vertonghen zijn enkel heeft gebroken waardoor hij er een halfjaar naast ligt :(.

John Sital
14-07-2007, 20:56
Het lijkt erop dat eentje van VVSB Vertonghen zijn enkel heeft gebroken waardoor hij er een halfjaar naast ligt :(.

:shock: :(

Burkie
14-07-2007, 20:59
Altijd leuk die oefenpotjes.

Hugo R
14-07-2007, 21:06
Altijd fijn van die fanatieke amateurs.

Quido
14-07-2007, 23:31
Blessure Vertonghen valt mee
Studio Sport weet zojuist te melden dat de Belg Jan Vertonghen geen gebroken enkel heeft opgelopen in het duel tegen VVSB, zoals aanvankelijk werd gevreesd. Nader onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat hij zijn enkelbanden heeft beschadigd. Als gevolg daarvan is hij naar verwachting twee tot vier weken uit de roulatie.

@ajax.netwerk.to

Dennis Oosterhuis
15-07-2007, 00:33
Gelukkig maar... :|

wezz
15-07-2007, 00:50
Inderdaad, dat wordt echt een geweldenaar, die Verthongen.:bier:
Las dat Bakircioglu 2 kansjes kreeg en gelijk 2 keer scoorde. Altijd leuk, spelers die wel met kansen om weten te gaan.

Ook wel leuk voor die Afrikaan, wie weet..misschien wordt het nog wat. :razz:
Obi Mikel komt ook van Ajax Cape Town als het goed is, dus voetballen kunnen ze wel.

Op Touma zit ik eerlijk gezegd niet te wachten. Laat er dan een van de jeugd doorstromen ofzo.
Milevskiy zou geweldig zijn, weet niet hoe lang zn contract nog loopt, echt goedkoop zijn ze daar niet natuurlijk.

*NERAZZURRI*
15-07-2007, 06:08
6 miljoen zou de afkoopsom zijn toch? Volgens dat berichtje dan...

Voor het dubbele zouden ze hem ook direct moeten inlijven...

rkrijger
15-07-2007, 20:42
Zwaaien we even naar mevrouw B. Barend met z'n allen? :mrgreen:

Ik vond Barbara zeker verfrissend. Maar Genee zal weer snel wennen. Die jongen deed het ook prima!

Lex v/d Moolen
15-07-2007, 21:44
Straks de Copa America finale Argentinie-Brazilie. 8)

Burkie
15-07-2007, 21:59
Erg jammer dat ik die niet kan volgen op tv gewoon... :(

Hugo R
15-07-2007, 22:22
Straks de Copa America finale Argentinie-Brazilie. 8)
Komt het op Sport1? Want dan ga ik even kijken of wij dat nog hebben :D

Lex v/d Moolen
15-07-2007, 22:34
Komt het op Sport1? Want dan ga ik even kijken of wij dat nog hebben :D

Yep, op Sport1

Staat nu 1-0 Brazilie in een best aantrekkelijke wedstrijd.

Hugo R
15-07-2007, 22:40
Yep, op Sport1

Staat nu 1-0 Brazilie in een best aantrekkelijke wedstrijd.
We hebben het blijkbaar niet meer thuis :-( Nou ja morgen Sportjournaal maar dan.

Lex v/d Moolen
15-07-2007, 22:54
2-0 nu na eigen goal van Ayala, die bij de 1e goal ook al niet goed uitzag.
Argentinie zal vol aan de bak moeten 2e helft.

Hugo R
16-07-2007, 00:29
3-0 voor Brazilie uiteindelijk las ik. Toch wel verrassend vind ik van wat ik tot nu toe van het toernooi gezien had. Had wel meer verwacht van Argentinie.

*NERAZZURRI*
16-07-2007, 02:25
Argentinië speelde dramatisch en Brazilië speelde laf en dramatisch.

Wat een ***finale... Alleen die goal van Baptista en die knal van Riquelme op de paal waren boeiend. Voor de rest snel vergeten..

wezz
16-07-2007, 05:34
Brazilië heeft dus gewonnen, jammer hoor.

Argentinie moet geweldig zijn geweest op dit toernooi, ik heb zelf maar 1 helft gezien en dat zag er goed uit. Mja ze hebben het blijkbaar niet op kunnen brengen voor de finale. Ayala was de schlemiel lees ik, toch vreemd, vind ik toch nog steeds één van de beste/meest onderschatte verdedigers ter wereld.

Balen voor Messi, na zo'n toernooi gun je iemand wel een prijs. Maar ach, laten we hopen dat hij komend seizoen met Barça genoeg prijzen pakt.8-)


Zag gister dat Ajax bezig zou zijn met Salomon Kalou. Die gast had zogenaamd ''inside information'', mja ik geloof er niks van. Hij doet het gewoon goed bij Chelsea.

Mja mocht het wel zo zijn gaat hier de vlag uit, natuurlijk een geweldige speler.

Verder zou die Xabi Prieto vandaag gaan praten met Ajax, Ten Cate heeft ook al gezegd ''Die mag van mij zo komen hoor" ofzoiets. Ach ja ik weet het niet, mja Henk blijkbaar wel dus het zal wel een goede speler zijn.

FrankvdM
16-07-2007, 10:14
Volgens mij gaat Sneijder toch ook nog wel weg hoor. Lekker dan. Voor Babel en Sneijder mogen echt wel een paar goeie namen terug komen, anders benadeel je jezelf alleen maar met deze verkopen. Maar zoals gewoonlijk is het geld weer belangrijker. Suarez moeten ze lekker laten zitten, die is dit hele gedoe niet waard.

wezz
16-07-2007, 10:34
Ik vrees ook dat Sneijder alsnog vertrekt, en dan waarschijnlijk naar Madrid. Wat ik erg jammer zou vinden, normaal gesproken gun je een ex-Ajacied het beste, mja dat zal moeilijk gaan als hij daadwerkelijk naar Madrid zou gaan. Voor Wesley zelf is het natuurlijk een droomtransfer.

Voordeel is wel dat ze daar niet letten op 10 miljoen meer of minder, en die TD lijkt me ook niet zo snugger, dus gewoon zo veel mogelijk vragen. Mja daar hebben we van Geel voor natuurlijk.

Een vervanger, tsja Henk heeft vertrouwen in zijn lijstjes, mja waar haal je een vervanger voor Sneijder die a) betaalbaar is b) wil komen spelen in de Eredivisie? En dan heb ik het niet eens over de verwachtingen die natuurlijk behoorlijk hoog zijn na een Sneijder, moeilijk moeilijk..

Suarez mag van mij komen, had liever ook gezien dat er geen rechtzaak nodig was, mja het is niet anders. Zoals Henk al zei, het is wel te begrijpen van Groningen, maar niet realistisch. Ajax raakt nu ook een aantal spelers kwijt, daar doe je niks aan.

Wel grappig, Suarez en Huntelaar in de spits :razz: FC gebit :razz:

Verder had Ten Cate het nog over Dembele in dat interview. Hmmm zouden ze daar ook achter zitten?

Burkie
16-07-2007, 10:38
Tsja..

Wat wezz al zegt, het enige "voordeel" bij Real is dat ze niet op een euro'tje meer of minder letten. Je kan dus de hoofdprijs vragen ( ±25 mil lijkt me een leuk bedrag ;) ) maar daar tegenover moeten nu toch wel goede aankopen staan.

Ze hebben zoveel geld geincasseerd met de verkoop van Babel (17mil), de Mul (5mil) en dan Sneijder (zeg 20mil at least). Daarvoor moet je gewoon een keer een topper halen zoals Milevskyi of een andere, normaal onbetaalbare, speler.

Maar geen Suarez of een Touma ofzo....

Hugo R
16-07-2007, 12:23
Jerzy Dudek gaat naar Real Madrid

Jerzy Dudek zet zijn loopbaan voort bij Real Madrid.De Poolse doelman (34) vertrekt transfervrij bij Liverpool, waar hij zes jaar onder contract stond. Dudek wordt in Madrid de tweede keeper achter Iker Casillas.

In mei 2005 maakte Dudek zich bij de 'Reds' onsterfelijk door in de finale van de Champions League drie penalty's van AC Milan-spelers te stoppen in de
strafschoppenserie, waardoor Liverpool de cup met de grote oren veroverde.

Ook zijn oud-werkgever Feyenoord had interesse, maar het Madrileense aanbod
bleek te aanlokkelijk om niet op in te gaan. Dudek tekent voor één seizoen, met
de optie voor nog een jaar, bij Real.

Lex v/d Moolen
16-07-2007, 16:31
3-0 voor Brazilie uiteindelijk las ik. Toch wel verrassend vind ik van wat ik tot nu toe van het toernooi gezien had. Had wel meer verwacht van Argentinie.Idd. Ze begonnen nog wel aardig, maar zakten steeds verder weg in de wedstrijd. Heb de tweede helft ook niet meer afgekeken. Argentijnen moesten het spel maken en Brazilie ging lekker achteroverleunen en loeren op de counter. Niet echt het sambavoetbal wat we gewend zijn. Maar met Dunga als trainer niet eens zo verrassend. Ze speelden eigenlijk zoals hij en Brazilie zelf speelde in 1994. Met veel zekerheid en houthakkers achterin en hopen op een bevlieging van Romario en Babeto.

Lex v/d Moolen
16-07-2007, 16:37
Verder had Ten Cate het nog over Dembele in dat interview. Hmmm zouden ze daar ook achter zitten?Zie nu al het rode gezicht van Van Gaal en Scheringa voor me :mrgreen:

Nee, als Sneijder weggaat heeft Ajax een flink probleem. Denk dat er geen betaalbare speler is die hem op kan volgen in het zelfde niveau.

rkrijger
16-07-2007, 18:20
Zie nu al het rode gezicht van Van Gaal en Scheringa voor me :mrgreen:

Nee, als Sneijder weggaat heeft Ajax een flink probleem. Denk dat er geen betaalbare speler is die hem op kan volgen in het zelfde niveau.

Heb ik wat gemist? Is er weer een gerucht? Het zou zonde zijn als Wesley weg zou gaan, want dat betekent wel het einde voor de titelaspiraties voor 020.

Lex v/d Moolen
16-07-2007, 19:00
Heb ik wat gemist? Is er weer een gerucht? Het zou zonde zijn als Wesley weg zou gaan, want dat betekent wel het einde voor de titelaspiraties voor 020.Valencia heeft een nieuw bod gedaan schijnt het. Madrid heeft ook intresse, maar dat neem ik niet serieus meer. Die willen iedereen overnemen die een Spaanse concurrent ook wil.

pokalapoketl
16-07-2007, 20:51
Heb ik wat gemist? Is er weer een gerucht? Het zou zonde zijn als Wesley weg zou gaan, want dat betekent wel het einde voor de titelaspiraties voor 020.

Hoe zeg jij dat ook al weer? De wens, de vader, de gedachte? :lol:






'Ajax vraagt hoofdprijs voor Sneijder'
http://www.v-bal.nl/images/nieuws/nederland.gif 16-07-2007 om 19:54 | Gewijzigd: 16-07-2007 19:58 | Door: Pater
http://www.v-bal.nl/images/spacer.gif http://www.v-bal.nl/img.php?imgid=704&width=180 Ajax heeft aan Real Madrid hun prijs te weten gegeven. Eerder gaf het aan Liverpool al hun prijs voor Ryan Babel, destijds 20 miljoen, maar het bedrag stopte bij een redelijke 17 miljoen. Ditmaal bij Sneijder is het anders, Ajax heeft namelijk aan Valencia en Real Madrid een fax gestuurd met de prijs voor Wesley Sneijder.
Wesley Sneijder is volgens Martin van Geel 32,5 miljoen waard en mag voor niet minder worden verkocht. Ajax heeft overigens, volgens betrouwbare bronnen, in de fax vermeld dat hierover niet gepraat kan worden. Het is dus graag of niet.
Hiermee lijkt Sneijder in Nederland te blijven. Valencia zou waarschijnlijk sowieso afhaken, omdat het simpelweg geen 32,5 miljoen voor Wesley Sneijder over heeft. Real Madrid zou nog gaan overwegen en wellicht het bod accepteren, maar dat lijkt onwaarschijnlijk. Ajax zou hier wederom een gigantisch bedrag kunnen bijschrijven op hun, na het vertrek van Babel, goed gevulde bankrekening.
We houden u op de hoogte ...

http://www.v-bal.nl/nieuws/ajax-vraagt-hoofdprijs-voor-sneijder-26604.html



Ik geloof er geen zak van maar dat zou toch wat wezen :).

Dennis Oosterhuis
16-07-2007, 21:05
Pff... 32,5 miljoen.. :? Absurde, maar gezien de rest van de 'grote' transfers een terecht startbedrag. Madrid kan dat eventueel ook wel ophoesten. Nu is het alleen de vraag of ze het ook willen...

Ludo Keeris
16-07-2007, 21:10
Ajax staat sterk in de zaak Sneijder. Hij hoeft helemaal niet weg, dus ALS hij dan toch moet vertrekken, dan alleen maar voor de hoofdprijs. "Te duur? Dan pech gehad, koop je 'm niet" zullen ze (terecht) denken. Hij is nog niet transfervrij, dus volgend jaar kunnen ze er ook nog een flinke prijs voor vangen.

Lex v/d Moolen
16-07-2007, 21:26
Goed zo Ajax, laat de schuimpjes maar dokken. (y)

Pascal Barroso
16-07-2007, 22:03
Lijkt me een beetje te gek zelfs voor Real. Goede speler hoor Sneijder, zeer goed zelfs, maar geen 32,5 miljoen goed. Aan de andere kant Liverpool betaald ook 17 en 36 miljoen voor spelers die dat al helemaal niet waard zijn. Dus ik kijk eigenlijk nergens meer van op.

Hugo R
16-07-2007, 23:23
Ik zie Madrid het nog wel doen ook.

FrankvdM
16-07-2007, 23:53
Nou Mitea weer, die klote oefenpotjes. Maar ja, Mitea mag zo onderhand de 'Man van Glas' titel van Litmanen overnemen, want die heeft altijd wat helaas.

*NERAZZURRI*
17-07-2007, 00:44
Lijkt me een beetje te gek zelfs voor Real. Goede speler hoor Sneijder, zeer goed zelfs, maar geen 32,5 miljoen goed. Aan de andere kant Liverpool betaald ook 17 en 36 miljoen voor spelers die dat al helemaal niet waard zijn. Dus ik kijk eigenlijk nergens meer van op.

Het gaat niet zo zeer om de prijs. Ze hadden er ook 60 miljoen van kunnen maken. Ze laten gewoon blijken dat Sneijder niet weg hoeft.

En als er een dwaze club is die 32,5 miljoen wil betalen: nou ja: (y) :lol:

wezz
17-07-2007, 05:36
Geweldig dit.(y)
Gewoon 32,5 miljoen vragen voor Sneijder, van Geel..wat een held.

Al heb ik natuurlijk liever dat Sneijder blijft, hoe hoog het bedrag dan ook is. Mja als hij weggaat moet je zeker de jackpot vragen.

Mitea weer geblesseerd zie ik..
Tsja ik blijf het een aardige speler vinden, mja een schouderduw en hij ligt weer een half jaar in de kreukel. Net als Manucharyan, al vind ik dat een veel groter talent, die gast moet echt een kans krijgen. Maar net als Mitea, een tackle/schouderduw en hij kan weer het veld af worden gedragen.


'Milevskiy en Delgado op lijstje Ajax'

Ajax heeft volgens media uit Mexico en Oekraïne interesse in César Delgado en Artem Milevskiy (foto). La Opinión meldt dat de transfer rond Delgado al in afrondende fase is, en tegenover Nash Sport heeft Milevskiy aangegeven wel graag naar Ajax te willen.

Delgado zou Tom de Mul (nu Sevilla) op moeten volgen, en Artem Milevskiy moet de aanval versterken van Ajax, dat eerder al Perez, Babel en de Mul verloor. Delgado zou ongeveer vier miljoen euro moeten kosten, en aan Milevskiy hangt een vraagprijs van rond de 6 miljoen euro. Zozo, dat zou wat zijn zeg. Komt wel van soccernews.nl :rolleyes: maar toch.
Ik heb wel eens wat filmpjes gezien van die Delgado en die zien er heel goed uit(http://www.youtube.com/watch?v=GcAiLdt01uY), en op verschillende Ajax sites hoor ik er ook iedereen over. Mja hij is wel al 26 als het goed is, geen talentje iig. Maar als hij zo speelt als in die filmpjes/verhalen zeg ik halen die hap!

Milevskiy voor ''maar'' 6 miljoen? Lijkt me een beetje goedkoop, denk dat hij eerder 12-15 miljoen moet kosten. Mja als je hem voor 6 miljoen kan krijgen, gelijk doen. Soort Oekraïnse Zlatan, als in..erg lang en een geweldige techniek. Niet echt een goaltjesdief als ik de statistieken er eens op na lees, maar zeker een geweldige voetballer. Vrees alleen dat hij onhaalbaar is, mja mocht hij echt hebben gezegd naar Ajax te willen moeten ze 'm gelijk halen.

En Prieto wordt binnen 48 uur gepresenteerd volgend de geruchten.

rkrijger
17-07-2007, 08:22
Hoe zeg jij dat ook al weer? De wens, de vader, de gedachte? :lol:

Hahaha! LOL! Idd, zo zeg ik dag! Als PSV-fan zou het natuurlijk goed zijn als Sneijder pleite gaat. Maar, aan de andere kant... PSV moet op eigen kracht kampioen worden en niet door het afzwakken van 020.

rkrijger
17-07-2007, 08:23
Ajax staat sterk in de zaak Sneijder. Hij hoeft helemaal niet weg, dus ALS hij dan toch moet vertrekken, dan alleen maar voor de hoofdprijs. "Te duur? Dan pech gehad, koop je 'm niet" zullen ze (terecht) denken. Hij is nog niet transfervrij, dus volgend jaar kunnen ze er ook nog een flinke prijs voor vangen.

Nou... als Sneijder een arbitrage zaak begint (zoals Suarez), dan is Ajax gezien hoor...
Voor een prijs die wordt vastgesteld door de arbitragecommissie...

FrankvdM
17-07-2007, 09:24
Nou... als Sneijder een arbitrage zaak begint (zoals Suarez), dan is Ajax gezien hoor...
Voor een prijs die wordt vastgesteld door de arbitragecommissie...

Ja dat soort dingen werkt natuurlijk twee kanten op. Bij de Boertjes stond Ajax volgens mij toen ook aan de andere kant van een arbitragezaak. Verwacht echter niet dat het zo zal lopen bij Sneijder. Hoop 't niet in elk geval.

wezz
17-07-2007, 09:52
Tsja Ajax wil best onderhandelen over Sneijder lijkt mij, maar dan moeten clubs wel genoeg betalen.

Groningen wil helemaal niet onderhandelen, en tsja als de speler zelf wel naar Ajax wil kan je dat maar beter wel proberen lijkt me. Al weet je natuurlijk nooit hoe het allemaal echt is gelopen.

30 Juli is dus de uitspraak, duurt mij allemaal te lang. En dat noemen ze dan spoedarbitrage.:roll:
Het team moet natuurlijk wel een beetje ingespeeld zijn....

*NERAZZURRI*
17-07-2007, 10:52
Ik dacht dat Suarez een zaak aan kon spannen omdat Groningen helemaal niet wilde onderhandelen. Gewoon een gigantisch hoge vraagprijs gebruiken om een speler zijn contract uit te laten dienen is volgens mij verre van illegaal.

wezz
17-07-2007, 11:18
AZ en Lecce hebben akkoord over Pellè

17/7/2007 11:59

Graziano Pellè (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46732/typeofpage=40054/sc=88c961) moet de grootste aankoop van AZ (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=401/typeofpage=40041/sc=ca3cae) worden. De transfersom heeft Lecce (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=85/typeofpage=40041/sc=43860b) kunnen overtuigen de Italiaanse jeugdinternational te laten gaan.

Ondanks pogingen de overgang te vertragen, met als doel de prijs op te drijven, heeft Lecce (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=85/typeofpage=40041/sc=43860b) zich kunnen vinden in het bod van AZ (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=401/typeofpage=40041/sc=ca3cae). Een dezer dagen moeten de laatste plooien worden gladgstreken. De Alkmaarse club heeft ruim zes miljoen euro over voor de Italiaanse jeugdinternational.

Pellè, die met Jong Italië uitkwam op het EK Onder-21, ziet AZ (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=401/typeofpage=40041/sc=ca3cae) als een goede volgende bestemming in zijn carrière. De 22-jarige aanvaller heeft voor Lecce (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=85/typeofpage=40041/sc=43860b) niet veel kunnen betekenen. Bij Catania, Crotone en Cesena deed hij als huurling ervaring op.

De overgang van Pellè (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46732/typeofpage=40054/sc=88c961) opent ook perspectieven voor Danny Koevermans, die in verband wordt gebracht met Feyenoord. De Schiedamse aanvaller staat open voor een vertrek uit Alkmaar, omdat hij vreest minder aan spelen te zullen toekomen met de komst van Ari. AZ (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=401/typeofpage=40041/sc=ca3cae) wil echter niet meewerken totdat er een vervanger is gevonden.

Daarnaast heeft Shota Arveladze zich 'gewoon' gemeld in Alkmaar. De Georgische spits werkte maandag zijn eerste training af, waar verwacht werd dat hij in Levante een nieuwe club had gevonden. De Spaanse club, die een principe-akkoord met Arveladze via haar website wereldkundig maakte, heeft echter in Alkmaar nog niet van zich laten horen.

Hmm, na Pocognoli en Ari het derde ''grote'' talent dat ze vast weten te leggen. Sinds het WK onder 20 in 2005 ben ik al gecharmeerd van die Pellè, leek me ook wel wat voor Ajax. Mja daarna weinig meer van gehoord. En op het afgelopen EK was het ook niet geweldig op die panenka na. 6 miljoen is trouwens niet niks, ben benieuwd..

Quido
17-07-2007, 11:29
"AZ wil echter niet meewerken totdat er een vervanger is gevonden."

Kijk, zo moet het. Kan Ajax nog wat van leren ;)

Hugo R
17-07-2007, 13:32
"Milan gaat bieden op Eto'o"

Samuel Eto'o wordt opnieuw aan Milan gelinkt. Volgens de Spaanse pers gaan de Italianen een bod uitbrengen op de Kameroense aanvaller van Barcelona.

"Barcelona mag eerstdaags een vertegenwoordiger van Milan verwachten met een
cheque", schrijft Marca. Nog volgens de krant zou een transfer van Eto'o Barcelona trouwens niet slecht uitkomen. Met Thierry Henry, Lionel Messi, Ronaldinho en Eto'o heeft Barça een luxeprobleem.

AC Milan steekt niet onder stoelen of banken dat het Eto'o graag wil. Joan Laporta, de Barcelona-voorzitter, had wel al gezegd dat Eto'o zou blijven.

wezz
17-07-2007, 15:21
Eto'o blijft gewoon in Barcelona, of nouja, dat heeft hij zelf een aantal keer gezegd. In de voetballerij kan alles natuurlijk, maar dit lijkt me vrij kansloos voor Milan.

Barça en Roma zijn het eens over Giuly. Roma, mooie club voor Giuly, past ook wel in die stijl van hun. Mancini en Giuly op de flanken, niet verkeerd.

En op die manier komt er ook weer een plekje vrij voor Dos Santos.
Mocht hij dit seizoen te weinig spelen kan je hem altijd nog verhuren, denk/hoop dat Ajax dat goed in de gaten houdt.

Zag net een foto van dikke Ronaldo, die blijkbaar behoorlijk heeft getraind in de vakantie en opeens niet zo dik meer is:
http://img46.imageshack.us/img46/3252/tjockisronaldoev2nw8.jpg
Die gaat volgend seizoen knallen,niet normaal.:-P

Lex v/d Moolen
17-07-2007, 16:25
Ja dat soort dingen werkt natuurlijk twee kanten op. Bij de Boertjes stond Ajax volgens mij toen ook aan de andere kant van een arbitragezaak.Toen won Ajax idd de rechtszaak, meestal wint de speler.
Maar toch krijg je dan een ***situatie met een chaggarijnige speler, was destijds met de Boertjes ook. Uiteindelijk werkt dat alleen maar averechts.

EmDee
17-07-2007, 16:37
Ik dacht dat Suarez een zaak aan kon spannen omdat Groningen helemaal niet wilde onderhandelen. Gewoon een gigantisch hoge vraagprijs gebruiken om een speler zijn contract uit te laten dienen is volgens mij verre van illegaal.
Als ik voorzitter van valencia was, liet ik het een arbitragezaak worden. :twisted:

pokalapoketl
17-07-2007, 17:15
En hoe wil de voorzitter van Valencia dat bereiken?

FrankvdM
17-07-2007, 18:49
En hoe wil de voorzitter van Valencia dat bereiken?

lol, ja dat moet de speler waar het om gaat dan altijd nog doen lijkt me. 8-)

*NERAZZURRI*
17-07-2007, 18:53
En dan moet de speler ook onder geen beding weg mogen. Als Ajax een extreem hoge vraagprijs vraagt staan ze volledig in hun recht.

Groningen wilde absoluut niet onderhandelen. Dat mag niet.

Burkie
17-07-2007, 23:15
Precies.. Sneijder zou geen poot hebben om op te staan, Ajax heeft immers een bedrag gevraagd (aan Valencia) wat in verhouding staat met wat normaal wordt beschouwd op de transfer markt. Als je ziet wat een bedragen er betaald worden voor spelers veel minder goed als Sneijder, heeft Ajax met 15 mil nog redelijk aan de lage kant gezeten.

Groningen wil echter helemaal niet onderhandelen of een prijs noemen, tja.. dan krijg je dit en loopt Suarez over een paar weken voor een prikkie bij Ajax. In ieder geval niet voor het bedrag wat Groningen had kunnen vragen/krijgen.

Hugo R
18-07-2007, 00:23
Arjen Robben rond met Real Madrid

Arjen Robben speelt komend seizoen in het shirt van Real Madrid. De aanvaller van Chelsea is persoonlijk rond met de kampioen van Spanje over een vier- of vijfjarig contract.

Beide clubs zijn nog in onderhandeling, maar zijn dicht bij een akkoord. Real heeft 19 miljoen euro geboden, Chelsea vraagt 23 miljoen.

Robben zit nu nog met Chelsea in een trainingskamp in de Verenigde Staten. Het is de bedoeling dat hij eind deze week in Madrid wordt gepresenteerd.

Mr. Incredible
18-07-2007, 00:33
Ik zit niet te wachten op Robben bij Real... vreselijk overschat. Leuke actie, maar verder alleen maar egoistisch ingesteld, en als het even tegenzit meteen maar gaan liggen. Wel opvallend dat Real opeens zoveel Nederlanders aantrekt (Sneijder en Drenthe staan ook nog in de belangstelling), terwijl Barcelona voor het eerst in jaren er geen meer in de selectie heeft. Misschien dat Real nu ook eens de aandacht krijgt in Nederland die het verdient...

wezz
18-07-2007, 07:15
Oh nee, we hebben dus toch een Madrid op het forum.:-P

Ik vind Robben niet echt overschat, maar gewoon een hele goede speler. Daarom zou ik ook liever hebben dat hij lekker bij Chelsea blijft. Mja voor zo'n jongen is het natuurlijk mooi. Ik vind zelf ook dat hij veel beter past in de Spaanse competitie.

En de vraagprijs voor Sneijder lijkt dus echt 30 miljoen te zijn, gisteren was dat al bekend mja toen stond het alleen op v-bal.nl ofzo. Hmm, zal Sneijder zelf niet zo leuk vinden denk ik, maar goed ze laten iig. weten hem niet kwijt te willen. Dat is wel eens anders geweest met bepaalde spelers in voorgaande jaren.

Zo en nu maar hopen dat er geen club zo gek is om het te betalen...

homernt
18-07-2007, 07:55
Ik zit niet te wachten op Robben bij Real... vreselijk overschat. Leuke actie, maar verder alleen maar egoistisch ingesteld, en als het even tegenzit meteen maar gaan liggen. Wel opvallend dat Real opeens zoveel Nederlanders aantrekt (Sneijder en Drenthe staan ook nog in de belangstelling), terwijl Barcelona voor het eerst in jaren er geen meer in de selectie heeft. Misschien dat Real nu ook eens de aandacht krijgt in Nederland die het verdient...

Hij pas dus goed bij Real. Allemaal van dat soort types toch. Aandacht in Nederland met die lelijke witte outfits ik denk van niet.

Marcel v/d H.
18-07-2007, 07:58
‘Chelsea heeft Drenthe binnen'

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 18 juli om 08:32
Nadat The Independent het anderhalve week geleden al bij het juiste eind had met Ryan Babel, komt het betrouwbare Britse medium opnieuw met een Nederlander op de proppen zetten: Royston Drenthe. Chelsea en Feyenoord zouden een akkoord zijn gegaan met een transfersom van 10,5 miljoen euro. '); http://m.uk.2mdn.net/viewad/817-grey.gif (http://ad.uk.doubleclick.net/click;h=v8/3593/0/0/%2a/k;44306;0-0;0;13126996;4252-336/280;0/0/0;;~sscs=%3f)http://ad.uk.doubleclick.net/ad/dqa.voetbalzone.nl/ros_336x280;tile=3;sz=336x280;ord=123456789? (http://ad.uk.doubleclick.net/jump/dqa.voetbalzone.nl/ros_336x280;tile=3;sz=336x280;ord=123456789?) De twintigjarige jeugdinternational heeft zich nog niet uitgelaten over zijn sportieve toekomst, maar volgens de Spaanse media lag deze bij Real Madrid. Chelsea lijkt echter de slag om de Rotterdammer te hebben gewonnen. Bovendien zouden de clubs nog in gesprek zijn over de mogelijkheid om Drenthe volgend seizoen op huurbasis in De Kuip te laten spelen.

Naar verluidt ligt er voor Drenthe een zesjarig contract klaar, alhoewel beide partijen nog wel een persoonlijk akkoord moeten bereiken. Dit bericht komt één dag nadat de verdediger cq. middenvelder besloot om zijn samenwerking met zaakwaarnemer André Wasiman te beëindigen.

Redondo
18-07-2007, 08:36
Sneijder 30 miljoen euro :roll: , ongelooflijk... Het is wel een goede speler en Ajax zal hem echt wel gaan missen, maar niemand koopt hem voor dit bedrag. Als Valencia 17 miljoen biedt, zou ik een strikje om Wesley doen en wat airmiles erbij geven en weg is ie. Wat je allemaal kan kopen voor dat bedrag... Arjen Robben bijvoorbeeld...:grin:

*NERAZZURRI*
18-07-2007, 11:09
Sneijder is veel beter dan Robben.

Burkie
18-07-2007, 11:33
Ook VI komt met onderstaand bericht, er zal dan toch wel een kern van waarheid in zitten....

'Chelsea akkoord met Feyenoord over Drenthe’

18/7/2007 11:43

Niet Madrid maar Londen wordt de nieuwe standplaats van Royston Drenthe (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52034/typeofpage=40054/sc=2df1ad). Althans, Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) zou Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) voldoende hebben geboden voor de jeugdinternational.

Volgens The Independent hebben Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) en Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) elkaar gevonden in een afkoopsom van tien miljoen euro. Toch is een overgang van de jeugdinternational allerminst in kannen en kruiken.

De Londense club zou nog onderhandelen onder welke voorwaarden Drenthe (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52034/typeofpage=40054/sc=2df1ad) als huurling nog een jaar in De Kuip actief kan blijven. Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) heeft dat als harde eis neergelegd bij geïnteresseerde clubs. Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) zou daarmee geen moeite hebben.

Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) voelt er weinig voor om Drenthe (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52034/typeofpage=40054/sc=2df1ad) nu al te verliezen. 'We bouwen nu net aan een mooi elftal en dan zouden we ineens een van onze gezichtsbepalende spelers verkopen', legt interim-commissaris Peter Vogelzang in Voetbal international uit.

'Voor Feyenoord (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=408/typeofpage=40041/sc=29f0e9) is de sky zeker niet the limit, maar als een club bereid is echt een enorm hoog bod te doen, dan gaan we praten', aldus Vogelzang. 'Kom dat bod er niet, dan zeggen we: Royston gaat door bij ons.'

Hugo R
18-07-2007, 12:14
Als Chelsea veel geld betaalt voor Drenthe en hij kan dan nog een tijdje op huurbasis in Rotterdam spelen (zoals bijvoorbeeld bij Alex zo was), dan is het misschien nog niet eens zo'n gekke deal. Hoewel ik er bij blijf dat hij beter nog een aantal jaren zou blijven.

Bas Reuver
18-07-2007, 13:30
Het blijft een raar wereldje. Die gast speelt 1 of 2 goede wedstrijden tijdens een jeugd toernooi en er staat al weer een club klaar met een bod van 10 miljoen. Ik heb hem de rest van het seizoen niet gezien eigenlijk. Kwam ook wel door Feyenoord en het gespeelde systeem, maar toch.

Bovendien wordt het tijd dat Nederlandse clubs wat grotere sponsoren (of andere geldschieters) krijgen, want het Nederlandse voetbal komt in de verdrukking door de kapitaalkrachtige clubs uit het buitenland. Op deze manier gaan nederlandse clubs geen echte rol van betekenis spelen in het europese voetbal. Daarnaast denk ik dat het ook goed zal zijn voor het nederlands elftal, als het niveau van de eredivisie wordt opgekrikt. Meerdere spelers uit de eigen competitie leidt in mijn ogen tot een hechtere groep.

Burkie
18-07-2007, 13:49
Persoonlijk vind ik dat Nederland de laatste jaren juist weer een beetje de aansluiting kan vinden met de rest van Europa. Kijk naar PSV en AZ de laatste twee jaar in de CL en de Uefa Cup...

Er zijn een aantal jaren geweest dat Nederlandse ploegen er echt niks van bakten in Europa, vooral doordat alle toppers snel weer uit Nederland vertrokken. De laatste jaren wordt het gat echter weer kleiner.. Zo slecht staat het Nederlands voetbal er naar mijn idee niet voor.

Burkie
18-07-2007, 13:52
'AJAX START LAATSTE ONDERHANDELINGEN MILEVSKIY EN DELGADO' http://sport.ard.de/wm2006/wm/portraits/elemente/img/ukraine/milevski_pixa.jpg

Een delegatie van Ajax start vandaag haar laatste onderhandelingen met Cesar Delgado en Artem Milevskiy en diens club.

Artem Milevskiy liet gister weten tegenover de Oekrainse TV-zender TV Plus graag naar een overstap te willen maken naar Nederland om voor Ajax te spelen en zegt al ver te zijn met onderhandelen. Gistermorgen meldde de Mexicaanse krant Mexico Daily dat Delgado zo goed als zeker volgend jaar in een Ajax-shirt speelt.

Milevskiy brengt Dinamo Kiev 6 miljoen op, en Delgado zou ongeveer 4 miljoen in de kas moet brengen voor zijn huidige club Cruz Azul.

wezz
18-07-2007, 13:56
Inderdaad, al vond ik hem in de Eredivisie ook wel steeds beter gaan spelen. Eerste keer dat ik hem zag was tegen Ajax, en toen was het dramatisch, ik dacht echt wat doet die gast op het veld. Maar tegen PSV bijv. was hij echt geweldig.

Mja na het EK is het inderdaad erg snel gegaan, mja dat weet je. Als je een goed toernooi speelt kan het erg snel gaan, neem Drenthe, Babel, De Ridder en Rigters maar.

Denk niet dat Chelsea de club is voor Drenthe, als je ziet wie ze al allemaal hebben voor het middenveld..en je wilt toch spelen als 20-jarige. Mja ze kunnen hem natuurlijk een jaar aan Feyenoord verhuren, maar ik denk niet dat Chelsea dat wil.


'AJAX START LAATSTE ONDERHANDELINGEN MILEVSKIY EN DELGADO'

Een delegatie van Ajax start vandaag haar laatste onderhandelingen met Cesar Delgado en Artem Milevskiy en diens club.

Artem Milevskiy liet gister weten tegenover de Oekrainse TV-zender TV Plus graag naar een overstap te willen maken naar Nederland om voor Ajax te spelen en zegt al ver te zijn met onderhandelen. Gistermorgen meldde de Mexicaanse krant Mexico Daily dat Delgado zo goed als zeker volgend jaar in een Ajax-shirt speelt.

Milevskiy brengt Dinamo Kiev 6 miljoen op, en Delgado zou ongeveer 4 miljoen in de kas moet brengen voor zijn huidige club Cruz Azul.Als dit toch eens waar zou zijn.8-)

EDIT: Burkie was me al voor. ;p

Bas Reuver
18-07-2007, 13:56
Persoonlijk vind ik dat Nederland de laatste jaren juist weer een beetje de aansluiting kan vinden met de rest van Europa. Kijk naar PSV en AZ de laatste twee jaar in de CL en de Uefa Cup...

Er zijn een aantal jaren geweest dat Nederlandse ploegen er echt niks van bakten in Europa, vooral doordat alle toppers snel weer uit Nederland vertrokken. De laatste jaren wordt het gat echter weer kleiner.. Zo slecht staat het Nederlands voetbal er naar mijn idee niet voor.

PSV en AZ kunnen net het laatste stapje niet maken. Daarvoor hebben ze nog 2 of 3 jaar nodig, waarbij ze elk jaar sterker worden en hun spelers kunnen behouden. Maar zo'n periode zit er dus niet in, aangezien er na de beginnende goede resultaten altijd een leegloop volgt.

Hugo R
18-07-2007, 14:01
Zou wat zijn als die Milevski naar Ajax komt. Geweldig talent was dat (en nog steeds lijkt me).

Dennis Oosterhuis
18-07-2007, 14:08
Wat is de bron van dat bericht over Delgado en Milevsky dan? Beetje betrouwbaar of voetbalzone.nl?

wezz
18-07-2007, 14:14
Europesoccer.nl :rolleyes::lol:

Als Milevskiy dit echt had gezegd had het wel al op vi/voetbalzone etc. gestaan denk ik. Maar ja misschien zijn ze daar nu mee bezig, we blijven hopen.8-)

FrankvdM
18-07-2007, 14:31
Net ook ff het nieuwe thuis-shirt gehaald. Inclusief sterren. Toch wel mooi weer een kraag hoor.

rkrijger
18-07-2007, 14:35
Net ook ff het nieuwe thuis-shirt gehaald. Inclusief sterren. Toch wel mooi weer een kraag hoor.

Incl. sterren? Thuisshirt...
Dan heb je het over het nieuwe 020 shirt?

FrankvdM
18-07-2007, 14:43
Incl. sterren? Thuisshirt...
Dan heb je het over het nieuwe 020 shirt?

Yep. Het nieuwe '020'-shirt ja;)

*NERAZZURRI*
18-07-2007, 14:54
Holy shit. Dat zou toch wat zijn, Milevskiy, Delgado en Xabi Prieto naar Ajax (y) Gaat natuurlijk nooit alledrie gebeuren (zeker niet als Sneijder blijft), maar goddamn, wat zou dat fantastisch zijn.

Hebben we een dubbel bezet middenveld en dwingt Ajax zichzelf bijna om veel vaker 4-4-2 te gaan spelen (Suarez of Milevskiy naast Huntelaar).

rkrijger
18-07-2007, 15:22
Hebben we een dubbel bezet middenveld en dwingt Ajax zichzelf bijna om veel vaker 4-4-2 te gaan spelen (Suarez of Milevskiy naast Huntelaar).

Maar bij dat systeem kloppen de afstanden toch niet?


(tsja, wat het betekent weet ik niet, maar de grote salvador Johan Cruyff zegt het, dus is het waar)

rkrijger
18-07-2007, 15:23
Yep. Het nieuwe '020'-shirt ja;)

Met hun grote historie heeft Ajax natuurlijk heel veel meer sterren dan het provinciale PSV?

Burkie
18-07-2007, 15:51
Je bent en blijft een sneu mannetje, krijger.

Hoop je nou echt dat iemand erop in gaat? Ach, zolang je er zelf om kan lachen...

rkrijger
18-07-2007, 15:56
Ach, eigenlijk is het best triest: heeft PSV ein-de-lijk eens evenveel sterren als Ajax...
En dan gaan ze (PSV) er meteen mee lopen pronken!

wezz
18-07-2007, 16:14
Eigenlijk zou Ajax die derde ster al neer moeten stippelen. (6)
Dat zou me toch geweldig zijn, zeker als je dan gewoon kampioen wordt.(6)(wordt je het niet is het wel heel pijnlijk natuurlijk.:lol:)


Nog steeds geen bevestiging van die Milevskiy/Delgado berichten..
Wel heeft van Geel aangegeven niet geinteresseerd te zijn in Nilsson, dat is dan wel weer mooi.

Lex v/d Moolen
18-07-2007, 16:24
Zijn toch geen sterren mbt het aantal kampioenschalen?
Lijkt mij duidelijk een link naar het wapen van Amsterdam.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/14/Wapen_Amsterdam.svg/70px-Wapen_Amsterdam.svg.png

Burkie
18-07-2007, 16:29
Er staan ook 2 sterren boven het clublogo, net zoals ze in oa Italie doen. Per 10 landskampioenschappen mag je 1 ster neerzetten. Ajax is dus 1 kampioenschap verwijderd van een derde ster. PSV heeft ook 2 sterren.

TJ Weissel
18-07-2007, 16:34
Nu wordt er pas duidelijk wie de topclubs zijn... dankzij de sterren die ontbreken bij diverse clubs (ik noem geen namen) :D

Burkie
18-07-2007, 16:42
Wees maar blij dat Rotterdam5314 een kleine pauze heeft (lees: tijdelijke ban), die had die grap niet kunnen waarderen. :P

*NERAZZURRI*
18-07-2007, 16:47
Feyenoord heeft toch ook een denkbeeldige ster?

TJ Weissel
18-07-2007, 16:55
Jup, 'n heel kleintje

Pascal Barroso
18-07-2007, 17:06
Lekker belangrijk die sterren. Vind het nieteens mooi staan zo pal boven het logo. Maar goed, het brengt weer wat extra centen op.

TJ Weissel
18-07-2007, 17:09
Lekker belangrijk die sterren. Vind het nieteens mooi staan zo pal boven het logo. Maar goed, het brengt weer wat extra centen op.

Het brengt ook 'n soort status met zich mee, hetzelfde met die Fifa sterren.

Lex v/d Moolen
18-07-2007, 17:17
Van mij hoeft het ook niet die sterren.

Zijn die optioneel ofzo Frank? Want op de site van de fanshop zie ik ze niet.

wezz
18-07-2007, 17:50
Ajax dicht bij aantrekken Delgado

Volgens diverse Mexicaanse media is Ajax in verregaande onderhandeling met Cruz Azul over een transfer van César Delgado. De Argentijnse international moet naar verluidt vier miljoen euro kosten.
Na het vertrek van Ryan Babel (Liverpool) en Tom De Mul (Sevilla) zit Ajax bepaald niet ruim in de aanvallers. Het aantrekken van spits César Chelito Delgado, die tevens als rechtsbuiten uit de voeten kan, is volgens de Mexicaanse media dan ook aanstaande.

In 2004 zat Delgado bij de Argentijnse selectie, die destijds de Olmypische Spelen won. Toentertijd was er ook al interesse uit Amsterdam, maar kwam het niet tot een transfer. De 26-jarige Argentijn speelt sinds 2003 in Mexico bij Cruz Azul. In die periode reikte hij tot 57 doelpunten in 133 competitieduels.

Naast de naam van César Delgado wordt ook veelvuldig Artem Milevskiy genoemd. Een transfer van de aanvaller van Dinamo Kiev lijkt echter vanwege de financiën niet aan de orde.
Zoals ik al zei, als hij zo goed is als in die filmpjes is het een geweldige aankoop.
Hoop wel dat Milevskiy ook gewoon komt, zeker als hij echt heeft gezegd graag naar Ajax te willen , gelijk halen die gast.

Pascal Barroso
18-07-2007, 18:12
Van mij hoeft het ook niet die sterren.

Zijn die optioneel ofzo Frank? Want op de site van de fanshop zie ik ze niet.

De sterren koop je los net als bedrukking achterop het shirt. Zo werkt het bij Feyenoord in ieder geval.

Burkie
18-07-2007, 18:21
Een transfer van de aanvaller van Dinamo Kiev lijkt echter vanwege de financiën niet aan de orde.

Financiën? Volgens mij is dat juist hetgene waar Ajax zich nu even NIET druk om hoeft, of moet, te maken

gompier
18-07-2007, 18:27
Je bent en blijft een sneu mannetje, krijger.

Hoop je nou echt dat iemand erop in gaat? Ach, zolang je er zelf om kan lachen...De spreekwoordelijke steen is weer eens aan rollen geraakt, hè Burk?!? ;)(6)

FrankvdM
18-07-2007, 18:29
Van mij hoeft het ook niet die sterren.

Zijn die optioneel ofzo Frank? Want op de site van de fanshop zie ik ze niet.

Ja die kun je erop laten zetten. Heb ik ook maar laten doen, want ik vind het wel geinig staan. Denk dat ik bij dit shirt maar een keer niet het oude logo over de smurf naai, want dan vallen die sterren een beetje weg. 8)

pokalapoketl
18-07-2007, 21:12
Comentadores Milan vs Inter - Milan vs Inter commentators (http://www.youtube.com/watch?v=_FkKDe8Ipr4)

Milan - Inter funny crazy commentators (http://www.youtube.com/watch?v=Tlp1_Cgs3Ug)

http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_2.gif

Burkie
18-07-2007, 21:16
Die ligt nu in het ziekenhuis met hartproblemen.

wezz
19-07-2007, 07:00
:lol:

Of deze dan, ik zat te zoeken naar van Gelders commentaar bij die goal van van Persie, kom ik dit tegen.

http://www.youtube.com/watch?v=k1WEuiT9IrE
:lol::lol::lol:

En deze blijft natuurlijk geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=Mo7IgS_x_fc
8-)

rkrijger
19-07-2007, 07:59
Die ligt nu in het ziekenhuis met hartproblemen.

Geef mij maar gewoon Frank Snoecks. Die combineert kennis met humor en heeft een orgineel taalgebruik.

Wie is eigenlijk jullie favoriete NLse voetbalcommentator?

Ludo Keeris
19-07-2007, 08:14
Geef mij maar gewoon Frank Snoecks. Die combineert kennis met humor en heeft een orgineel taalgebruik.

Wie is eigenlijk jullie favoriete NLse voetbalcommentator?

Tja, daarvoor komt eigenlijk alleen maar Frank Snoeks voor in aanmerking. De rest is prut, met Eddy "Bijzin" Poelman als dieptepunt. Van die gasten van Talpa weet ik niet veel, want daar kijk (lees: keek) ik nooit naar.
Leo Driessen kon vroeger wel eens grappig zijn, maar is dat al jaren niet meer. En Ron de Rijk had zich beter bij radio kunnen houden, daar vind ik 'm erg goed. Op TV mis ik iets aan hem.

rkrijger
19-07-2007, 08:48
Arsenal Kiev lonkt voor Davids

19 juli om 07:44

Niet Wesley Sneijder, maar Edgar Davids is nu vandaag het gesprek van de dag. Volgens De Telegraaf heeft het Oekraïnse Arsenal Kiev zich bij Ajax gemeld voor de middenvelder.
http://81.173.100.43/images/uplimages/pu_davidss_big.jpg

De Amsterdammers willen de routinier in principe niet kwijt. De oud-international kwam halverwege het vorige seizoen over van Tottenham Hotspur en staat nog een seizoen onder contract. Arsenal Kiev heeft overigens nog geen bod uitgebracht op de 34-jarige Surinamer.

Arsenal Kiev is overigens geen topclub in het Oekraïnse voetbal. De laatste twee seizoenen eindigde de club met een twaalfde en veertiende plaats in de onderste regionen van de ranglijst. De Nederlander Sidney Bito en oud-Feyenoorder Giorgi Demetradze zijn de bekendste spelers voor het Nederlandse publiek.

wezz
19-07-2007, 09:10
Ik las het ja.:lol:
Wat een grap, ok je weet het nooit in de voetballerij maar het lijkt mij toch duidelijk dat hij zijn carriere afsluit in Amsterdam.

Hugo R
19-07-2007, 09:21
Die gaat echt niet weg bij Ajax en zeker niet naar zo'n club.

Dennis Oosterhuis
19-07-2007, 09:36
Inderdaad, je reinste flauwekul... :?

FrankvdM
19-07-2007, 10:07
Comentadores Milan vs Inter - Milan vs Inter commentators (http://www.youtube.com/watch?v=_FkKDe8Ipr4)

Milan - Inter funny crazy commentators (http://www.youtube.com/watch?v=Tlp1_Cgs3Ug)

http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_2.gif

Tjezus, wat een debielen. Lekker objectief ook. :???::mrgreen:

Burkie
19-07-2007, 10:53
Davids gaat echt niet weg, dat durf ik wel te zeggen.

Het schijnt dat Maduro in gesprek is met Betis Sevilla.

wezz
19-07-2007, 11:06
Ze hadden dat contract al lang moeten verlengen, ik denk namelijk dat Maduro zelf helemaal niet weg wil, opschieten dus.

Oh en Real Madrid zit dus achter Iniesta aan. :roll:
Clausule van 60 miljoen, mja dat is voor hun natuurlijk geen probleem. Ik zeg, gelijk verlengen/clausule verdubbelen. Toch wel (samen met Messi, al was die natuurlijk lang geblesseerd) de uitblinker van vorig seizoen imo.

En Barcelona zit zelf achter Del Horno aan volgend de geruchten, al back-up/concurrent linksback. Al is die positie met Abidal/Sylvinho toch al goed bezet lijkt me. Vond het bij Bilbao wel een goede speler, daarna bij Chelsea weinig meer laten zien(op die aanval op Messi na :evil:), en bij Valencia was het ook een stuk minder. Kost wel ''maar'' 5 miljoen, en tsja een brede selectie is wel lekker.

Verder wordt Milito vandaag gepresenteerd als het goed is, ben benieuwd.

Volgens Ajax netwerk staat er een persconferentie op het programma, hopelijk komen er nog wat namen van spelers langs, al zou het wel weer gewoon een saai perspraatje zijn.

Burkie
19-07-2007, 11:55
Barreto van NEC naar Reggina.

NEC dus hun beste speler kwijt, en ook al Denneboom... Worden zware tijden daar ;)

FrankvdM
19-07-2007, 11:55
Oh en Real Madrid zit dus achter Iniesta aan. :roll:

Volgens mij wil Madrid de hele wereld opkopen ofzo.

*NERAZZURRI*
19-07-2007, 14:03
Tjezus, wat een debielen. Lekker objectief ook. :???::mrgreen:

Ze zitten daar ook niet om objectief te zijn ;) Gewoon een Milan en Inter commentator.

Davids gaat echt niet naar Kiev. Wat denken ze zelf?

Dennis Oosterhuis
19-07-2007, 15:01
Davids gaat echt niet naar Kiev. Wat denken ze zelf?

Ach, het is een post van Krijger, niet zo serieus nemen dus... :p

Ludo Keeris
19-07-2007, 15:47
Ach, het is een post van Krijger, niet zo serieus nemen dus... :p

Het stond anders ook in de Telegraaf. Niet dat ik die serieus neem overigens, maar 'waar rook is, is vuur'.

Quido
19-07-2007, 16:13
Wat houdt die persconferentie van Ajax nou in? Of is het gewoon een gebruikelijk perspraatje? (waar normaal eigenlijk nooit specifiek aandacht aan wordt besteed)

Burkie
19-07-2007, 16:35
Er is vanmiddag in De Lutte geen persconferentie over transfers, maar het gebruikelijke, jaarlijkse persmoment met Henk ten Cate. Hij geeft dan uitleg over zijn visie op spelers, tactiek en het nieuwe seizoen. Uiteraard zal hij het ook hebben over de gerezen situatie rond Wesley Sneijder.

Het persmoment in De Lutte van vanmiddag gaat NIET over nieuwe aankopen, dat heeft Ajax bevestigd. Beelden zijn 's avonds om 18.45 uur te zien in het NOS Sportjournaal.

^^

Quido
19-07-2007, 16:57
Oke, dankjewel. Jammer, wordt wel eens tijd ;)

FrankvdM
19-07-2007, 17:12
Het stond anders ook in de Telegraaf. Niet dat ik die serieus neem overigens, maar 'waar rook is, is vuur'.

Kan inderdaad best zijn dat die russische club echt interesse heeft getoond. Waarop Ajax moet reageren door 50 miljoen te vragen en dan is de interesse zo weer weg (6)

Jaymz
19-07-2007, 18:01
Volgens mij is Kiev een Oekraïense club, geen Russische. Verder was die persconferentie van Ajax ook weinig opzienbarends.

Burkie
19-07-2007, 18:05
Klopt, Arsenal Kiev komt uit de Oekraïne...

En de persconferentie hadden ze net zo goed achterwege kunnen laten.

*NERAZZURRI*
19-07-2007, 19:40
Rusland, Oekraïne, who cares? It's all a bunch of treehugging hippie crap.

Daar gaat Edgar echt niet voetballen. Hij is net terug bij de club waar hij z'n carrière af gaat sluiten...

Ludo Keeris
19-07-2007, 20:32
Ach, als de doos met pegels groot genoeg is gaan er zelfs mensen in Qatar voetballen!

mercapto
19-07-2007, 20:46
Tja, al die kamelen die er nu voetballen....

pokalapoketl
19-07-2007, 20:50
19/7/2007 - Ajax trekt spits Ismael Urzaiz aan http://ajax.netwerk.to/forums/images/edit.gif (http://ajax.netwerk.to/forums/pb.php?handeling=nieuws&nieuwsid=14238)http://ajax.netwerk.to/forums/images/icons/printje.GIF (http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/14238_Ajax%20trekt%20spits%20Ismael%20Urzaiz%20aan .php#)(Gepost door RvN)

Het ANP (zie Trouw.nl (http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_sport/article755097.ece/Spits_Urzaiz_35_naar_Ajax)) meldt zojuist dat Ajax zich heeft versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club. Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.
Ajax Netwerk
Urzaiz speelde elf seizoenen voor Athletic Bilbao. Tegenover Spaanse media liet hij weten dat hij in het weekend terugkeert naar Spanje om enkele zaken af te handelen en zich vervolgens maandag bij de selectie van Ajax zal aansluiten. 'Ajax toonde interesse en het is rondgekomen. Ze gaan Champions league spelen. ik kijk er naar uit om voor deze club te mogen spelen."


http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/14238_Ajax%20trekt%20spits%20Ismael%20Urzaiz%20aan .php



http://www.trouw.nl/trouw.nl/images/4kant_groot.gif Spits Urzaiz (35) naar Ajax



AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club. Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.
,,We hebben onze pinchhitter binnen'', vervolgde hij. ,,Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar. Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol.''
Urzaiz debuteerde zestien jaar geleden in de Spaanse profliga bij Albacete. Daarna speelde hij voor Celta Vigo, Rayo Vallecano, Salamanca en Espanyol. Vanaf 1996 kwam hij uit voor Athletic Bilbao. Voor die club maakte hij 115 treffers in 366 wedstrijden. Urzaiz mocht bij Bilbao transfervrij vertrekken.




http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_sport/article755097.ece/Spits_Urzaiz_35_naar_Ajax

wezz
19-07-2007, 20:51
Eigenlijk is die zogenaamde interesse nog een belediging voor Davids ook, net of ie er niks meer van kan en maar voor het geld ergens in Oekraïne moet gaan ballen.:nono:

Volgens de Spaanse Media wordt Urzaiz(Bilbao) de nieuwe aankoop van Ajax.

What the... die gast is al 36 ofzo..
Zou vandaag nog gekeurd worden/tekenen. :?

Je hoopt op Milevskiy, en dan krijg je dit soort namen..:cry:
Maar goed, dat kan ook nog natuurlijk. Urzaiz lijkt me die breekijzer waar Henk naar op zoek was.

rkrijger
19-07-2007, 20:54
Ach, het is een post van Krijger, niet zo serieus nemen dus... :p

Tgg... Ik werd anders wel gekwoot door de krant van wakker Nederland.
Ja, of het was andersom...

pokalapoketl
19-07-2007, 20:56
Urzaiz is gewoon als pinchhitter gehaald om iets te forceren in het laatste kwartier. Gewoon derde spits om achter de hand te hebben. Hij schijnt beresterk te zijn en goed te kunnen koppen. Als hij dan transfervrij en fit is, lijkt het me wel een goede deal.

http://www.youtube.com/watch?v=KaREYQHM6lI

Burkie
19-07-2007, 21:08
Ajax is wel op de Spaanse toer, of dat proberen ze iig steeds vaker!

Verder ken ik Urzaiz niet.

Pascal Barroso
19-07-2007, 21:15
Urzaiz was een goede spits maar de laatste jaren heb ik nog maar weinig van em gehoord dus weet niet of ie nog een beetje kan meekomen.

Burkie
19-07-2007, 21:18
Ach, zolang Ajax hem alleen als breekijzer gebruikt zou die wel eens handig kunnen zijn zo af en toe. Meer hoeft er niet verwacht te worden van hem als ik Van Geel goed begrijp.

wezz
19-07-2007, 21:19
Ja ach, aan de andere kant, waarom ook niet hè.

Als derde spits, heb je toch een aardige naam. En het lijkt mij ook een behoorlijk goede kopper als ik die filmpjes bekijk. Lang/sterk en transfervrij.

En een bask, kan 'ie mooi die Prieto meenemen.

Zo en nu maar hopen dat die andere gewenste versterkingen ook snel rondkomen. Dit was echt uit het niets, dus dat belooft veel goeds.8-)

rkrijger
19-07-2007, 21:23
Ajax is wel op de Spaanse toer, of dat proberen ze iig steeds vaker!

Dat komt door Ten Cate zou ik zo zeggen...

Dennis Oosterhuis
19-07-2007, 22:00
Ondanks zijn leeftijd was Urzaíz ook vorig jaar nog een vaste waarde bij Bilbao. Goede, (kop)sterke spits met enorm veel ervaring. Als pinchhitter zeer nuttig. Ik denk dat dit een goede zet is van Ajax.

Nu hopen op nog wat andere namen...

mercapto
19-07-2007, 22:03
Die gast zat daar op z'n plek, op je 35ste verhuizen na zo'n lange tijd bijna vastgeroest (niet slecht) te zitten in Bilbao...ik moet nog maar zien dat hij met een 1-jarig contract hier iets kan presteren...

Mr. Incredible
19-07-2007, 22:30
Totaal onverwachte aankoop, maar Urzaiz lijkt mij een uitermate geschikte pinchhitter. Alleen hoop ik wel dat Ajax nog een extra spits aantrekt, die de stand-in van Huntelaar kan worden, want vanaf het begin spelen zie ik deze man niet meer doen...

Daan de G.
19-07-2007, 22:36
Geweldig werk weer van Ajax, de pinchhitter die ze zochten en hij is transfer vrij! Uit het filmpje kan je opmaken dat ie geweldig kan koppen!

Nu Delgado en Prieto nog ;)

Lex v/d Moolen
19-07-2007, 22:38
Ik had liever Kanu of Kluivert in die rol zien terugkomen, maar misschien voelen die zich daar nog te goed voor.
Geen idee of het wat gaat worden, maar hij heeft iig een aardige staat van dienst. Hopelijk is hij in de wedstrijden niet eens nodig.