PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Ludo Keeris
19-07-2007, 22:42
Ik had liever Kanu of Kluivert in die rol zien terugkomen, maar misschien voelen die zich daar nog te goed voor.
Geen idee of het wat gaat worden, maar hij heeft iig een aardige staat van dienst. Hopelijk is hij in de wedstrijden niet eens nodig.

Kluivert voelt zich daar niet te goed voor en hij wil wel graag naar Ajax, maar Ajax wil hem niet. Ik snap het wel van Ajax. Hij heeft vorig jaar bij PSV weinig tot niets laten zien en is heel erg blessuregevoelig. Dan heb je ook niets aan hem als pinch hitter.

*NERAZZURRI*
20-07-2007, 02:11
Urzaiz was altijd een zeer sluwe, doelgerichte spits. Maar de laatste twee jaar heb ik weinig meer van hem vernomen. Bij Bilbao werd, en wordt ie volgens mij nog steeds, op handen gedragen.

Ben er wel blij mee.

Nu graag Delgado en/of Prieto en/of Milevskiy. Dan hoeven we ook niet bang meer te zijn voor een vertrek van Sneijder :razz:

homernt
20-07-2007, 07:56
Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst krijgt de komende seizoenen geen winstpremie's uitgekeerd. De 32-jarige international ziet zelf af van de, voor voetballers zeer gebruikelijke, bonus en maakt daar mee een gebaar naar de club waar hij onlangs voor drie jaar tekende.
Van Bronckhorst wil zijn steentje bijdragen aan het financiële herstel van Feyenoord. Als dank is hem een functie aangeboden in de technische staf, nadat hij zijn carriere heeft beeindigd.

Trainer Bert van Marwijk heeft Van Bronckhorst inmiddels benoemd tot de nieuwe aanvoerder van Feyenoord.



Dat heet club liefde.

Dennis Oosterhuis
20-07-2007, 09:05
Mooi gebaar van Gio, ja.

wezz
20-07-2007, 09:13
Dat heet club liefde.

Zeker, goede gozer die Gio (y)


Urzaiz was altijd een zeer sluwe, doelgerichte spits. Maar de laatste twee jaar heb ik weinig meer van hem vernomen. Bij Bilbao werd, en wordt ie volgens mij nog steeds, op handen gedragen.

Ben er wel blij mee.

Nu graag Delgado en/of Prieto en/of Milevskiy. Dan hoeven we ook niet bang meer te zijn voor een vertrek van Sneijder :razz:

Nou nou, ik zie Delgado, Prieto en Milevskiy ook erg graag komen, maar je wilt toch niet zeggen dat hun al de klasse van Sneijder hebben?

Grappig, die bijnaam van Urzaiz: El Tanque. :lol:
Een ''tank'' als pinchitter.8)

FrankvdM
20-07-2007, 09:21
Urzaiz was altijd een zeer sluwe, doelgerichte spits. Maar de laatste twee jaar heb ik weinig meer van hem vernomen. Bij Bilbao werd, en wordt ie volgens mij nog steeds, op handen gedragen.

Ben er wel blij mee.

Nu graag Delgado en/of Prieto en/of Milevskiy. Dan hoeven we ook niet bang meer te zijn voor een vertrek van Sneijder :razz:

Wel vaag, houden ze een persconferentie waarin echt nauwelijks iets nieuws wordt gemeld, even later wordt een nieuwe aankoop bekend gemaakt:-?

Ik ken trouwens heel die Urzaiz niet, maar we zullen wel weer zien. Genoeg ervaring, dat is zeker. In ieder geval heeft Gabri ook weer gezelschap van een landgenoot erbij, al zal een Bask daar wel anders over denken.:-D


De 35-jarige Urzaíz (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=30908/typeofpage=40054/sc=f6e9e4), die voor één jaar gaat tekenen in Amsterdam, heeft al een medische keuring achter de rug. 'Hij is zo fit als een hoentje', vertelde technisch directeur Martin van Geel tegen het ANP over de Spanjaard.

Het is trouwens zo 'fris' als een hoentje.

Pascal Barroso
20-07-2007, 10:18
In ieder geval heeft Gabri ook weer gezelschap van een landgenoot erbij, al zal een Bask daar wel anders over denken.:-D

Veel Catalanen beschouwen zichzelf ook niet als spanjaard, dus als je het zo bekijkt zien ze dat allebei anders :mrgreen:

FrankvdM
20-07-2007, 10:21
Veel Catalanen beschouwen zichzelf ook niet als spanjaard, dus als je het zo bekijkt zien ze dat allebei anders :mrgreen:

Lol, ja dat is ook zo ja. Eigenzinnig zooitje daar. Maar ik zag net op internet tv dat ze elkaar enthousiast begroetten, dus geen seperatistisch geweld in het elftal :mrgreen:

wezz
20-07-2007, 15:42
Ajax haalt Rommedahl op in Engeland
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 20 juli om 16:34

Ajax heeft in Dennis Rommedahl opnieuw een aanvaller vastgelegd. Nadat gisteren de Spanjaard Ismael Urzaíz voor één jaar tekende in Amsterdam, zal ook de Deense oud-speler van PSV vanavond zijn handtekening zetten onder een verbintenis die hem de komende tijd Ajacied moet maken.

Later meer…WTF!?

TJ Weissel
20-07-2007, 15:48
WTF!?

Idd reserve bankzitter erbij :D

Burkie
20-07-2007, 15:53
Tsja.. ik wou het net gaan posten, maar wezz was me voor.

Rommedahl......................................... .....?

Dennis Oosterhuis
20-07-2007, 15:55
WTF!?
Je haalt me de woorden uit de mond... :|

Niet echt de 'grote naam' waar we op zitten te hopen/wachten. :?

Burkie
20-07-2007, 15:59
Ik heb weer het flauwe vermoeden dat we deze transfer periode flink "genaaid" gaan worden als Ajax supporters.

Grote namen? Ik denk dat we die kunnen vergeten.

wezz
20-07-2007, 16:11
Tsja hij was gratis..(toch?)
En hij is snel..

Verder kom ik eerlijk gezegd niet, ongelooflijk zeg.

Er zijn toch wel betere te vinden dan Rommedahl, ik bedoel, neem dan Van der Meyde ofzo..:rolleyes:
Of laat er anders 1 uit de jeugd doorstromen, pfff.

Ik weet niet hoe het met zn voorzet zit, had volgens mij wel een hoop assists in zijn psv-tijd. En zo iemand kan Huntelaar wel gebruiken natuurlijk.

Ook weer uit het niets trouwens(mja vind je het gek :rolleyes:), wat kunnen we nog meer verwachten? Met Delorge,Heijblok,Urzaiz,Rommedahl,(Collin) hebben we nu wel genoeg breedte aankopen zou je denken, laat die grote namen maar komen!:bier:

Burkie
20-07-2007, 16:13
Ik denk niet dat ze nu ook nog Xabi Prieto zullen halen, dan heb je een wel heel erg druk bezette rechterkant...

Mr. Incredible
20-07-2007, 16:20
Rare aankoop, die Rommedahl... maar het echte nieuws uit Amsterdam is dat Sneijder nog een seizoen blijft!

wezz
20-07-2007, 16:22
Prieto is volgens mij meer een middenvelder.

Mja dit is dan wel weer goed nieuws.


Wesley Sneijder blijft bij Ajax

AMSTERDAM -
Wesley Sneijder blijft Ajax trouw. De spelmaker heeft besloten hoe dan ook dit seizoen in Amsterdam af te zullen maken. Sneijder maakt daarmee een eind aan alle geruchten over een vertrek naar Spanje. Hij wil zich vanaf vandaag concentreren op zijn laatste jaar in Nederland, om daarna de stap te maken waar hij naar eigen zeggen aan toe is.

Valencia haalde vorige week voor de tweede keer bakzeil met een bod van zestien miljoen euro en kan simpelweg niet op tegen de vraagprijs van dertig miljoen. Vandaag liet directeur Miquel Angel Ruiz bovendien weten dat Sneijder niet langer eerste keus is.

Real Madrid werd genoemd als tweede kandidaat, maar de Spaanse landskampioen meldde zich niet bij Ajax en is bovendien nog bezig met andere spelers.8-) Wesley 8-)

En ach Rommedahl voor de bank, is natuurlijk wel erg snel dus veel dreiging. Ook veel assists, liet Kezman natuurlijk zo veel scoren, en Huntelaar heeft ook zo iemand nodig.

80ste minuut, verdedigers zijn moe, en opeens komt daar de snelle ROMMEDAHL, en dan gooit Henk die Urzaiz er ook nog in. Nou, dat wordt wat hoor.8)

FrankvdM
20-07-2007, 16:22
Wat is dit nou weer voor aankoop?

Maar goed, als Sneijder blijft :p:bier:

Dennis Oosterhuis
20-07-2007, 16:27
80ste minuut, verdedigers zijn moe, en opeens komt daar de snelle ROMMEDAHL, en dan gooit Henk die Urzaiz er ook nog in. Nou, dat wordt wat hoor.8)
Die Wezz ziet het al helemaal voor zich, hoor... :-)

Trouwens, Wes, bedankt!! (y)

Lex v/d Moolen
20-07-2007, 16:31
Dat Wesley nog een jaar blijft is stukken belangrijker dan die aankopen voor de breedte. Geweldig nieuws (y)

wezz
20-07-2007, 16:47
Hmm... op At5


Weer een transfer: Dennis Rommedahl


20-7-2007 Ajax heeft aangekondigd aan vrijdagavond een nieuwe speler te presenteren: Dennis Rommedahl. Volgens onbevestigde berichten wordt dan ook het vertrek van een speler wereldkundig gemaakt.
Rommedahl speelde acht jaar voor PSV en vertoefde de laatste jaren in Engeland bij Charlton Athletic. Daar speelde de rechtsbuiten 75 competitiewedstrijden en scoorde hij vier keer. Rommedahl is ook Deens international.
Rommedahl wordt zondag 29 jaar. Hij heeft al een medische keuring ondergaan. Rommedahl kwam als 18-jarige naar PSV. Hij werd eerst een jaar aan RKC uitgeleend.

Wie oh wie? Lindenbergh? Kron-Dehli? Allebei :smile:
Of alsnog Sneijder.:shock:

Pff laten we hopen dat het iemand is uit het rijtje Lindenbergh/Kron-Dehli etc. je moet er toch niet aan denken zeg...(en bij Ajax is alles mogelijk blijft maar weer uit Urzaiz/Rommedahl)

FrankvdM
20-07-2007, 17:02
Hmm... op At5


Wie oh wie? Lindenbergh? Kron-Dehli? Allebei :smile:
Of alsnog Sneijder.:shock:

Pff laten we hopen dat het iemand is uit het rijtje Lindenbergh/Kron-Dehli etc. je moet er toch niet aan denken zeg...(en bij Ajax is alles mogelijk blijft maar weer uit Urzaiz/Rommedahl)

Ik las het net ook. AT5 is de enige die dat meldt volgens mij. Ben benieuwd.

Pascal Barroso
20-07-2007, 17:02
Onverwachte aankoop. Lijkt me inderdaad schrikken, heb je als club miljoenen binnen komen ze met Rommedahl aanzetten. Echt een actie die Feyenoord zou maken eigenlijk.

FrankvdM
20-07-2007, 18:55
Onverwachte aankoop. Lijkt me inderdaad schrikken, heb je als club miljoenen binnen komen ze met Rommedahl aanzetten. Echt een actie die Feyenoord zou maken eigenlijk.

Sja, misschien in dezelfde lijn als Mols bij Feyenoord. Kost niet veel en kunnen we wellicht nog wat mee ;)

Maar Henk is nog niet klaar met shoppen geloof ik.

Sneijder blijft in elk geval (y):bier:

Burkie
20-07-2007, 19:00
Dat Sneijder blijft is natuurlijk geweldig, daar kan geen aankoop tegenop.

Het team wat er nu staat is niks minder als vorig seizoen, indien er voor de linker kant nog een redelijke speler aangetrokken wordt misschien wel sterker als vorig seizoen.

Verder zou ik eigenlijk niet weten op welke plek we nog echt sterker kunnen worden, rechtsback misschien?

Lex v/d Moolen
20-07-2007, 19:12
Dat Sneijder blijft is natuurlijk geweldig, daar kan geen aankoop tegenop.

Het team wat er nu staat is niks minder als vorig seizoen, indien er voor de linker kant nog een redelijke speler aangetrokken wordt misschien wel sterker als vorig seizoen.

Verder zou ik eigenlijk niet weten op welke plek we nog echt sterker kunnen worden, rechtsback misschien?Lijkt me wel nodig ja. Hoop toch een Zuiverloon of Trabelsi terug. En idd een top vervanger voor Babel. Want ik zie het Leo of Mitea echt niet worden. Te licht en blessuregevoelig.

Hugo R
20-07-2007, 19:48
Is natuurlijk mooi voor Ajax dat Sneijder blijft. Maar goed de transferperiode is nog lang. Het woord van een voetballer is niet gek veel waard :-P

John Sital
20-07-2007, 20:03
kan iemand mij uitleggen wat ajax met krommedahl moet?:confused:
haal dan liever trabelsi terug, of kanu maar dit? of ik ben te voorbarig.

Burkie
20-07-2007, 20:32
Van ajax.nl, een uitspraak van Ten Cate:


We zijn dan ook nog niet klaar. We willen graag Suarez erbij hebben, en nog een speler. Ik denk ook dat we hebben laten zien dat we niet voor de minste spelers kiezen.


Uhmmmm? Rommedahl, Urzaiz.. niet de minsten? Zijn dit dan de topaankopen die we moesten verwachten?!

mercapto
20-07-2007, 20:35
Een bankzitter en een gast die hier niet kan aarden...yup...
Ze dragen Urzaiz in Bilbao op handen maar hij gaat naar Ajax om z'n carriere te beeindigen...klinkt als een topper ;)

*NERAZZURRI*
20-07-2007, 20:38
Geloof me, Urzaiz was in ieder geval een zeer goeie spits.

Rommedahl vind ik een vreemde aankoop, maar kan opzich wel van dienst zijn met z'n voorzetten...

Lex v/d Moolen
20-07-2007, 20:41
Geloof me, Urzaiz was in ieder geval een zeer goeie spits.

Rommedahl vind ik een vreemde aankoop, maar kan opzich wel van dienst zijn met z'n voorzetten...In mijn herinnering kwamen die helaas niet zo vaak aan.:neutral:

Daan de G.
20-07-2007, 20:43
Ach Rommedahl is alleen maar gehaald voor de breedte en zal ook heus niet zo 1 2 3 in de basis beginnen...
Het belangrijkste is dat de dragende spelers blijven, namelijk Stam,Davids,Gabri en Sneijder!!! Daarnaast is Kennedy een top aankoop en hoop ik nog steeds op Delgado!!
Dat er dan wat aankopen gedaan worde nvoor de breedte vind ik niet erg, zolang ze maar echt voor de breedte bedoeld zijn! Zulke spelers vinden het namelijk niet erg om op de bank te zitten i.t.t. meneer Perez...

*NERAZZURRI*
20-07-2007, 20:46
Ik hoop ook op Delgado. Wat ik van die vent gezien heb (met name in het Olympisch Elftal van Argentinië) is veelveblovend.

Lex v/d Moolen
20-07-2007, 20:48
Het seizoen mag btw wat mij betreft alweer beginnen. :)

*NERAZZURRI*
20-07-2007, 20:55
Ik kan ook niet wachten.

M'n clubs zijn er allen zo goed als klaar voor (6) Ajax, Inter en Liverpool kampioen, schitterend 8)

Wil alleen nog Delgado, Chivu, een goeie aanvallende middenvelder en Chiellini zien bij m'n clubs. Dan is alles top.

Daan de G.
20-07-2007, 20:57
En Barca in Spanje, dan is mijn seizoen ook weer top :D

wezz
20-07-2007, 21:10
Ja als ik naar Barca kijk, en al die toppers die ze hebben aangetrokken kan ik ook niet wachten nee. :bier:8-)

Maar ik vind dat er nog wel wat spelers nodig zijn bij Ajax hoor. Ik bedoel, die waardige vervanger van Babel hebben we nog steeds niet. Normaal gesproken had ik al tevreden geweest met Leonardo, mja die ligt er nog een paar weekjes uit. En je moet maar afwachten hoe hij terugkomt.

Ok Suarez komt waarschijnlijk, mja dat moet je ook maar afwachten. Verder moeten ze Manucharyan veel meer minuten geven, echt een heel groot talent imo. Ok hij is samen met Mitea 9 van de 10 keer geblesseerd, maar toch.

Een tweede spits achter Huntelaar(die Urzaiz is leuk en aardig, maar toch vooral als pinchitter mag ik hopen.)

Een tweede/concurrent rechtsback, mja dat wordt waarschijnlijk Collin. Kan ik wel mee leven, al vind ik wel dat ze Zuiverloon zeker in de gaten moeten blijven houden.

Iemand achter Sneijder, maar goed daar kan je ook een speler als Sarpong meer minuten geven, doet het ook goed in de voorbereiding.

Ach ik hoop dat er nog iig. een paar grote namen komen. Al heb ik na vandaag en gisteren echt geen idee meer wie dat zouden kunnen zijn.

Jaymz
20-07-2007, 21:24
Lekker bezig Ajax...

Quido
20-07-2007, 21:29
Ben echt benieuwd waar ze nog meer mee bezig zijn. Van alle namen die flink de ronde doen is er nog geen één concreet geworden en over de twee spelers die nu zijn aangetrokken is juist nergens over gesproken in het roddelcircuit (voor zover ik weet).

FrankvdM
20-07-2007, 22:06
De bank zit in ieder geval vol. Nu graag spelers voor in het veld kopen aub. :mrgreen: Dat gelul over de breedte is nu wel voltooid lijkt me.

Hugo R
21-07-2007, 00:29
Wanneer begint de competitie weer? Week of 3-4 nog?

Burkie
21-07-2007, 11:11
17 Augustus is de eerste speelronde, een week daarvoor is meestal de JC schaal.

Dáár weer 1 a 2 weken voor de voorronde CL als ik het goed heb.

FrankvdM
21-07-2007, 11:19
JC schaal is de 11e, in de week erna meteen voorronde CL.

Burkie
21-07-2007, 13:13
Lekker programma dan voor Ajax; JC schaal, voorronde CL én de start van de competitie binnen 1 week.

Lex v/d Moolen
21-07-2007, 14:11
Lekker programma dan voor Ajax; JC schaal, voorronde CL én de start van de competitie binnen 1 week.

Was vorig jaar precies hetzelfde. Belangrijk is om te focussen op de meeste belangrijke wedstrijd, de CL.

TJ Weissel
21-07-2007, 14:50
Vergeet niet 4 dagen daarvoor dat meest nutteloze Amsterdam Tournament :)

FrankvdM
21-07-2007, 15:38
Vergeet niet 4 dagen daarvoor dat meest nutteloze Amsterdam Tournament :)

Inderdaad, zaten ze zichzelf vorig jaar ook een beetje mee in de weg. In plaats van een toernooi moeten ze gewoon 1 oefenpotje met een internationale topclub doen in eigen huis.

wezz
21-07-2007, 15:42
Lekker geregeld weer, mja als we weer eens ver willen komen in de CL wordt het alleen maar erger dus ach. En in zo'n toernooitje gewoon je jeugdspelers de kans geven, maar dat is logisch.

Oh en volgens mij is Go Ahead-Ajax door rellen gestaakt.:roll:

pokalapoketl
21-07-2007, 15:47
Wedstrijd inderdaad stilgelegd. Ik hoor ook dat er in de binnenstad rellen zijn met Feyenoord en Twente-"supporters"? Lekkere bende weer...

*edit*
Wedstrijd definitief gestaakt.

wezz
21-07-2007, 15:56
Definitief gestaak, lol...

Ach we hebben toch gewonnen.:bier:

TJ Weissel
21-07-2007, 15:59
Ach alles beter dan 'n coach hebben met vliegangst... gelukkig hoef er binnen NL niet gevlogen te worden.

Erwin vd H
21-07-2007, 17:01
Ach alles beter dan 'n coach hebben met vliegangst... gelukkig hoef er binnen NL niet gevlogen te worden.Ja dat was weer een vreemd bericht over van Hanegem:roll::


FC Utrecht is vanmorgen naar Zweden gevolgen, zonder de kersverse trainer Willem van Hanegem.

De selectie van FC Utrecht vliegt zaterdagmorgen naar Zweden voor een intertotowedstrijd tegen Hammersby. Van Hanegem deed een poging zijn vliegangst te overwinnen en stapte in het vliegtuigje. Op het laatste moment besloot hij toch niet mee de lucht in te gaan.

' De Kromme' stapt samen met technisch manager Piet Buter in de auto en rijdt naar Zweden. FC Utrecht speelt zondagmiddag om 16.00 uur in het Rasunda stadion tegen Hammarby. Die wedstrijd is live te volgen hier op Radio M Utrecht. Het is ook nog een aardig stukje rijden...

Lex v/d Moolen
21-07-2007, 17:10
Wedstrijd inderdaad stilgelegd. Ik hoor ook dat er in de binnenstad rellen zijn met Feyenoord en Twente-"supporters"? Lekkere bende weer...

*edit*
Wedstrijd definitief gestaakt.

Stelletje debielen dat begint al weer lekker. Levenslang stadionverbod die figuren.

Lex v/d Moolen
21-07-2007, 17:12
Ja dat was weer een vreemd bericht over van Hanegem:roll::
Het is ook nog een aardig stukje rijden...Mag blij zijn dat er tegenwoordig een brug is tussen Zweden en Denemarken. ;)

Maar er wordt wel lacherig over gedaan, maar je zal het maar hebben. Is gewoon niet leuk.

Dennis Oosterhuis
21-07-2007, 17:21
Stelletje debielen dat begint al weer lekker. Levenslang stadionverbod die figuren.
En de wedstrijd was nota bene deel van de Open Dag, Altijd hetzelfde bij dat stelletje debielen in Deventer... :?

Burkie
21-07-2007, 19:18
Weet iemand in welke opstelling Ajax aantrad vandaag?

Lex v/d Moolen
21-07-2007, 19:22
Weet iemand in welke opstelling Ajax aantrad vandaag?Stekelenburg, Colin, Stam, Vermaelen, Emanuelson, Heitinga, Gabri, Sneijder, Davids, Bakircioglu en Huntelaar.

Dennis Oosterhuis
21-07-2007, 19:43
4-4-2 dus...

Burkie
21-07-2007, 19:50
Oke..

Omdat Ten Cate aangegeven heeft nu al in het team te willen gaan spelen dat de rest van het seizoen als basis gezien kan worden...

Alleen Colin zal er nog wel in staan om getest te worden tegen wat betere tegenstanders, ik heb het vermoeden dat Colin blijft.

pokalapoketl
21-07-2007, 20:38
Supporters houden huis in Deventer

DEVENTER - Een groep van tweehonderd voetbalsupporters heeft vanmiddag in het centrum van Deventer een grote ravage aangericht. Ook in het stadion waar de oefenwedstrijd tussen Go Ahead Eagles en Ajax werd gehouden, was het raak. Wegens supportersrellen op de tribune staakte scheidsrechter Dick Jol, na 23 minuten de wedstrijd.


Supporters van Ajax ontmoeten Go Ahead Eagles fans rond 16.00 uur op de Brink ter hoogte van het Talamini-terras waarna een woest gevecht uitbrak. De supporters pakten alles wat los en vast zat en smeten het over en weer. Hele kramen van de brocantemarkt in de Walstraat en terrasmeubilair vlogen door de lucht. Er ontstond grote paniek onder het winkelend publiek en de mensen die op de terrassen zaten. Het terras van Talamini en restaurant de Keizer werd volledig weggevaagd.
Op verschillende plekken werden ruiten ingegooid, mensen met messen bedreigd en op de markt werden kramen geplunderd. De café's en restaurants haalden de terrassen binnen en een aantal winkels sloot de deuren. Ook op de Beestenmarkt en in de Grote Overstraat zorgden groepen fans voor flinke overlast. Tegen 17.00 uur was in de binnenstad de rust weergekeerd.
Er zijn meerdere aanhoudingen verricht. Hoeveel gewonden er zijn gevallen is nog niet bekend.
De open dag na afloop van de wedstrijd is afgelast.
Niet alleen fans van de GA Eagles en Ajax zorgden voor opstootjes, ook supporters van FC Twente en Feyenoord zochten de confrontatie. Zij waren speciaal naar Deventer afgereisd om huis te houden.

http://www.destentor.nl/deventer/article1671692.ece

Stelletje ********ken :(

Hugo R
21-07-2007, 20:47
Sjonge jonge, leuk zo'n oefenpotje :roll:

Fikret
21-07-2007, 20:58
Voor de verandering een keer geen Turkse of Marokkaanse voetbalsupporters die er een puimhoop van maken. :p

TJ Weissel
21-07-2007, 21:07
Voor de verandering een keer geen Turkse of Marokkaanse voetbalsupporters die er een puimhoop van maken. :p

Dit is dus 'n onnodige reactie! :(

mercapto
21-07-2007, 21:12
Tja, iedereen weet dat de domste hooligans westers zijn :D

EmDee
21-07-2007, 21:44
Ook op de Beestenmarkt en in de Grote Overstraat zorgden groepen fans voor flinke overlast.
Ze waren in ieder geval wel naar hun eigen plekje gekomen.

pokalapoketl
21-07-2007, 22:10
Davids breekt been Amsterdam, 21 jul 2007
Edgar Davids heeft in het - gestaakte - oefenduel van Ajax met Go Ahead Eagles van zaterdag zijn linker scheenbeen gebroken. De middenvelder is zeker drie maanden uit de roulatie. Davids brak zijn linker scheenbeen toen hij een duel aanging. Vlak na zijn blessure werd de wedstrijd in Deventer gestaakt wegens ongeregeldheden op de tribune. Ajax kwam net uit De Lutte, waar het een trainingskamp had belegd. De routinier zal zeker drie maanden uitgeschakeld zijn.


www.ajax.nl

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

wezz
21-07-2007, 22:23
Ik las het net ook ja..

*&(@^#$&^@$#(U!!! :evil:
Hadden we hem er eindelijk vanaf het begin bij, gebeurt dit. :cry:
En met al die belangrijke wedstrijden die er aan zitten te komen..:evil::cry:

Nou het begint weer lekker zeg...pfff
Hopen dat Verthongen helemaal topfit terugkomt, kan ie zich gelijk bewijzen..

Ja of Emanuelson, mja wie moet er dan linksback..:roll:
Heb zowiezo liever een echte linksback erbij, na Urby hebben we eigenlijk niemand meer, ja ok Schilder/Slijngaard maar daar wordt je ook niet vrolijk van.(al weet ik niet hoe Slijngaard het zal doen, Schilder is natuurlijk een middenvelder) En Urby zelf is al niet eens een echte linksback natuurlijk.

Lex v/d Moolen
21-07-2007, 22:40
Vermaelen kan daar ook wel spelen. Urby is toch beter als middenvelder vind ik. Verder hebben ze Maduro nog achter de hand voor op het middenveld als Heitinga dan cv gaat spelen.
Maar zwaar klote dat we Edgar zo lang moeten missen. :(

Dennis Oosterhuis
21-07-2007, 22:41
GVD!!! :mad: Lekkere oefenwedstrijden zo, eerst Vertonghen, toen Mitea en nu Davids. En HOE! :(

FrankvdM
21-07-2007, 22:58
GVD, wat een tyfuszooi met die oefenpotjes. 3e speler die uitvalt, en wat voor eentje. En dat voor een wedstrijd die niet door kan gaan door een stel debielen die zich supporter noemen. Ongelofelijk! Davids notabene.:evil::evil::evil::evil::evil:

Quido
21-07-2007, 23:05
Onze hele linkerflank ligt nu zowat lam.

Hugo R
22-07-2007, 09:21
Zo die gaan ze echt missen! 3 maanden ook meteen, dan is het seizoen al weer een heel eind gevorderd.

wezz
22-07-2007, 10:47
Vermaelen kan daar ook wel spelen. Urby is toch beter als middenvelder vind ik. Verder hebben ze Maduro nog achter de hand voor op het middenveld als Heitinga dan cv gaat spelen.
Maar zwaar klote dat we Edgar zo lang moeten missen. :(

Jawel, maar om Vermaelen nou 3 maanden linksback te zetten lijkt me ook niet verstandig.

Nee ik vind echt dat er, of een degelijke linksback moet komen en Urby op de plek van Davids. Of iemand als Verthongen op de plek van Davids, en Urby gewoon linksback.

Ik denk dat, qua verhouding Verthongen beter op het middenveld kan. Als je Emanuelson,Gabri en Sneijder op het middenveld heb kan je wel eens worden overlopen.

Ja of Maduro en Gabri centraal en Sneijder gewoon op 10.

Andere optie is een vervanger voor Davids halen, die hem gelijk volgend jaar kan opvolgen. Misschien hadden ze al iemand op het oog en dat ze nu zoiets hebben van, ja kom we halen 'm al. Lieft wel een bikkelaar natuurlijk. Maar goed zoals ik al zei kan je dan net zo goed Verthongen/Maduro daar neer zetten.

TJ Weissel
22-07-2007, 10:51
Het is iig mooi k*t... maar Ajax laat zich hierdoor niet uit het veld slaan.

Daan de G.
22-07-2007, 11:23
Heb gehoord van een maat van mij dat het Davids zijn eigen schuld was, hij wilde weer zo graag een actie maken :( Maarja het blijft zuur! Ben benieuwd wat van Geel uit zijn hoge hoed tovert :)

John Sital
22-07-2007, 11:49
erg jammer voor en van davids:neutral:

FrankvdM
22-07-2007, 12:22
Vermaelen kan daar ook wel spelen. Urby is toch beter als middenvelder vind ik. Verder hebben ze Maduro nog achter de hand voor op het middenveld als Heitinga dan cv gaat spelen.
Maar zwaar klote dat we Edgar zo lang moeten missen. :(

Ik zie dan het liefst Sneijder gewoon op linkshalf en Maduro in het midden. Heitinga kan trouwens ook prima op het midden als Sjors rechtsachter speelt. Positioneel zijn er voldoende mogelijkheden, het is alleen allemaal veel meer solide met een pitbull in 't veld.:roll:

Fikret
22-07-2007, 16:55
AZ 4-0 verloren.. :|

Hugo R
22-07-2007, 18:05
Utrecht 0-0 in de eerste Intertoto wedstrijd.

Dennis Oosterhuis
22-07-2007, 18:21
Jammer dat ze niet net effe dat uitdoelpuntje konden scoren, maar ik las op vi.nl dat ze er met dat gelijkspel goed vanaf zijn gekomen...

Erwin vd H
22-07-2007, 20:12
Jammer dat ze niet net effe dat uitdoelpuntje konden scoren, maar ik las op vi.nl dat ze er met dat gelijkspel goed vanaf zijn gekomen... Dat las ik idd ook. Het autoreisje van van Hanegem kreeg trouwens nog een staartje:

STOCKHOLM - Willem van Hanegem besloot op het laatste moment niet met het vliegtuig mee te gaan dat FC Utrecht naar Stockholm bracht. Vliegangst hield hem tegen.
Zijn nieuwe club FC Utrecht speelde zondag in de Intertoto Cup tegen Hammarby (0-0). De coach reisde met de auto naar Zweden, maar die trip beviel De Kromme slecht. Bij Kopenhagen begaf de wagen het.

Van Hanegem, die samen met technisch directeur Piet Buter reed, was daarop veroordeeld tot de trein. De auto werd in de Deense hoofdstad gerepareerd. Om weer thuis te komen moest de trainer opnieuw eerst met de trein, voordat hij in Kopenhagen de reis per auto kon voltooien.

Quido
22-07-2007, 20:36
Altijd lachen met Willem! Blij dat ie weer op het veld staat :D

Ludo Keeris
22-07-2007, 23:07
Dat wordt wat als ze in de volgende ronde tegen Skonto Riga moeten :-P

wezz
23-07-2007, 13:16
'Engelaar mogelijk vervanger Davids'

Orlando Engelaar wordt door Het Parool genoemd als mogelijke vervanger bij Ajax voor de geblesseerde Edgar Davids. De krant baseert die suggestie op de eerdere samenwerking tussen Engelaar en coach Henk ten Cate.

Volgens de Amsterdamse krant moet de 27-jarige middenvelder van FC Twente zo'n zeven miljoen kosten. Die vraagprijs zou voor Ajax geen probleem zijn, nadat het Ryan Babel voor liefst zeventien miljoen euro aan Liverpool verkocht.

De scheenbeenbreuk van Davids is binnen de huidige selectie van Ajax lastig op te vangen. De aanwezige alternatieven (Lindenbergh, Sarpong, Vertonghen, Schilder) zijn allen kwalitatief onvoldoende of nog te onervaren. Urby Emanuelson kan wel in de Davids-rol spelen, maar doet dat liever in een 4-4-2 systeem. En juist in dat concept rendeert Wesley Sneijder weer minder.

Met die theorie in het achterhoofd vermoedt Het Parool dat Ajax vrijwel zeker een vervanger zal kopen, waardoor kwalificatie voor de Champions League in geen geval in het geding kan komen. Volgens de krant is Engelaar een voorname kandidaat. Hij werd eerder door Ajax-trainer Henk ten Cate in diens tijd bij NAC succesvol weggeplukt bij Jong Feyenoord. In Breda groeide de Rotterdammer uit tot een zeer gewaardeerde kracht. Engelaar? Hmm goede speler, maar toch zeker niet voor 7 miljoen euro.

Normaal gesproken had ik Verthongen naar voren geschoven, mja hij is wel wat onervaren ja. En mist daarom ook nog de nodige agressiviteit. Motta heeft dit weer wel, mja die was onhaalbaar volgens van Geel (al zou hij het nog eens kunnen proberen natuurlijk)

Hugo R
23-07-2007, 13:18
Hele goede speler en zou zeker een aanwinst zijn. Maar is wel een totaal ander type als Davids, dus lijkt me toch vreemd dat hij als vervanger gehaald zou worden.

Quido
23-07-2007, 13:22
7 miljoen is gewoon veel te vee, ook al zie ik in hem ook een versterkingl. De tijd begint wel een beetje te dringen wat de aankopen betreft met nog maar 3 weekjes tot de CL-voorronde wedstrijd.

Lex v/d Moolen
23-07-2007, 16:33
7 miljoen is gewoon veel te vee, ook al zie ik in hem ook een versterkingl.Hoop geld idd, maar ik denk wel dat hij het waard is. Gewoon een hele goede speler.

EmDee
23-07-2007, 16:39
En na 3 maanden kan ie gewoon de bank opzoeken???
Ik zou het niet doen als ik hem was.

Ludo Keeris
23-07-2007, 17:07
Het moet geen paniekaankoop zijn van Ajax, zoals PSV ooit deed met Koné. Dat is een goede speler, maar heeft nog nooit z'n geld waargemaakt. Wat dat betreft heeft PSV daar wel van geleerd. Ajax moet niet dezelfde fout maken.

*NERAZZURRI*
23-07-2007, 20:47
En na 3 maanden kan ie gewoon de bank opzoeken???
Ik zou het niet doen als ik hem was.

Ik ook niet. Maar ik snap ook geen reet van Ten Cate en Van Geel af en toe. Maduro en Vertonghen kunnen daar prima spelen. Als je met een 4-4-2 opstelling speelt heb je Heitinga op het middenveld met Gabri die voor flink wat positieve agressiviteit zorgen. Dan Wesley en Maduro/Vertonghen er bij en je vangt het verlies redelijk op.

Ik snap werkelijk waar niet waarom je op elke positie een dubbele, bijna even goede bezetting nodig hebt...

mercapto
23-07-2007, 20:49
Ik snap het angstvallig vasthouden aan een systeem niet. Maar ja, ik ben geen Ajax bestuurder/trainer :D

dvdt11
23-07-2007, 20:56
jammer voor david maar een goed begin voor ajax;-)

wezz
23-07-2007, 23:19
Ok effe knutselen

-------------------Stekelenburg----------------------
Ogararu---Stam--Vermaelen---Emanuelson
--------------------Maduro/Heitinga-----------------
--------------Gabri---------------------------------------
---------------------------------Verthongen-----------
----------------------Sneijder--------------------------
-----------Bakircioglu---------------------------------
--------------------------Huntelaar--------------------
Zo zou je nu kunnen spelen.

-------------------Stekelenburg----------------------
Ogararu---Stam--Vermaelen---Emanuelson
-----------------Maduro/Heitinga-------------------
------------Gabri--------------Verthongen---------
----------------------Sneijder-------------------------
-------------------------------Suarez------------------
-----------------Huntelaar----------------------------
Voor als Suarez komt.

-------------------Stekelenburg----------------------
Ogararu---Stam--Vermaelen---Emanuelson
--------------------------Maduro/Heitinga-----------
------------------Gabri-----------------------------------
-----------------------Sneijder--------------------------
Bakricioglu-----------------------------------Suarez
----------------------Huntelaar-------------------------
Of toch 4-3-3
Dan moet Suarez wel komen natuurlijk, anders een andere linksbuiten kopen. Doen ze dat niet kan je net zo goed 4-4-2 spelen. Weet ook niet of Suarez wel in 4-3-3 kan spelen, lijkt me toch meer een speler die om Huntelaar heen speelt. En dan heb je me toch een aanval.

Als Maduro zo speelt als op het jeugdEK zou ik altijd voor hem kiezen. Maar goed, ik denk dat Heitinga de voorkeur krijgt, wat ook prima is natuurlijk.

Denk ook niet dat we echt een vervanger nodig hebben voor Davids, ja of je moet een geweldige speler op het oog hebben, iemand die er gelijk staat. Maar een Davids kan je toch niet kopen. Daarbij vind ik Verthongen een geweldige speler. Maar goed hij is nog jong, je weet niet hoe zo'n jongen omgaat met die druk die nu opeens op zijn schouders komt te liggen.

Dennis Oosterhuis
23-07-2007, 23:36
4-4-3?!? Sinds wanneer mogen clubs met 12 man spelen? :?

:p

*NERAZZURRI*
24-07-2007, 00:46
Waar zie jij 4-4-3 dan? :mrgreen:

Maar zelfs dan kunnen we het verlies van Davids niet opvangen...

Erwin vd H
24-07-2007, 07:46
Waar zie jij 4-4-3 dan? :mrgreen:

Maar zelfs dan kunnen we het verlies van Davids niet opvangen...Misschien wordt het wel..........:


'Ono kandidaat bij Ajax, Yildirim naar Turkije'
Uitgegeven: 24 juli 2007 08:36
Laatst gewijzigd: 24 juli 2007 08:40

AMSTERDAM - Shinji Ono keert mogelijk terug op de Nederlandse velden. De begaafde middenvelder, die anderhalf jaar geleden Feyenoord verruilde voor Urawa Red Diamonds, zinspeelt op een transfer naar Ajax, meldt De Telegraaf (http://www.telesport.nl/voetbal/1922362/Shinji_Ono_lonkt_naar_Ajax.html).

Ono, een van de hoofdrolspelers in de UEFA Cup winst van Feyenoord in 2002, had halverwege het seizoen 2005-2006 het plezier in het voetbal verloren en keerde terug naar zijn vaderland. http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif

Nu Edgar Davids vanwege een beenbreuk enkele maanden niet inzetbaar is, wordt Ono genoemd als tijdelijke oplossing voor het Amsterdamse middenveld. De ochtendkrant meldt dat de Japanse club bereid is Ono een seizoen te verhuren aan de bekerwinnaar.

Alexander D
24-07-2007, 08:20
Goh, wat een namen toch allemaal voor Ajax zeg....(6)

*NERAZZURRI*
24-07-2007, 10:04
Jeeeeezus!! :? :cry:

Mr. Incredible
24-07-2007, 10:06
Urzaiz en zelfs Rommedahl kan ik nog wel begrijpen, maar Ono??? Alsjeblieft niet, totaal geen vervanger van Davids. Leuke techniek, maar heb hem nog nooit voorop in de strijd zien gaan. En hij is ook nog eens rechtsbenig. Bovendien ligt Davids er maar drie maanden uit. Sinds de competitie voorlopig nog niet begint, mis je hem dus eigenlijk maar 2 maanden. Waarom moet Ajax dan per se een vervanger halen? Laat ze lekker in de huidige selectie kijken, waar Vertonghen en Urby er ook probleemloos kunnen spelen.

wezz
24-07-2007, 11:34
Shinji Ono? What the...:rolleyes:
Heb het altijd al een hele goede speler gevonden, maar toch geen vervanger van Davids zeg.

Het kan ook zo zijn dat ze hem er gewoon bij willen hebben, achter Sneijder misschien. Misschien wel omdat Prieto waarschijnlijk te duur is. Denk niet dat ze zo dom zijn om Ono als vervanger van Davids te halen.

Maar goed, voetballen kan hij zeker wel, was ook altijd een van de weinige van Feyenoord die ik wel zou willen zien bij Ajax. En zo iemand een (half) jaartje huren kan geen kwaad. Aan de andere kant, er zijn genoeg andere mogelijkheden natuurlijk. Weet ook niet of hij nog steeds international is, dat is vaak het probleem met die Aziaten.

Wel komisch, we verwachten allemaal spelers als Milevskiy, Delgado, Prieto enz. En we krijgen Rommedahl, Urzaiz en wellicht Shinji Ono. :P

Daan de G.
24-07-2007, 11:45
Zal toch niet op waarheid berusten... kom op wat is dit nou :S

Burkie
24-07-2007, 12:20
Het zou me, afgaande op de laatste twee aankopen, niets verbazen Daan.

EmDee
24-07-2007, 13:50
Mijn maat is fanatieke Feijenoorder/ anti ajax.
Zijn email adres is: sjinjiono(nogwat)@hotmail

Denk dat ie binnenkort ander mailadres aanmaakt. :D

Hugo R
24-07-2007, 14:42
Davids droeg geen scheenbeschermers

Ajacied Edgar Davids droeg zaterdag geen scheenbeschermers toen hij zijn scheenbeen brak in de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles.
Volgens de regels zijn spelers tijdens wedstrijden officieel verplicht om scheenbeschermers te dragen. Normaal gesproken controleren scheidsrechters dat, maar er staat geen sanctie op het niet dragen van de beschermers.
De clubleiding van Ajax is verbaasd over dat Davids geen scheenbeschermers droeg, maar heeft hem geen boete of sanctie opgelegd.

AT5

wezz
24-07-2007, 14:56
Had het ook al gelezen ja. Dan vraag je er bijna om, zeker als je Davids heet.

Maar ach, niets meer aan te doen. Vanavond maar eens kijken hoe ze het zonder Davids doen tegen de Rangers. Ben benieuwd met wat voor opstelling ze gaan spelen, en hoe spelers als Collin het gaan doen.

FrankvdM
24-07-2007, 15:08
Onprofessioneel van Davids zeg. Vooral voor zo'n ouwe rot...

En Ono? wtf inderdaad. Ik hoop dat het gewoon weer gelul is. Ik zit na Delorge, Rommedahl en Urzaiz toch echt op een goeie aankoop te wachten. Ok Urzaiz heeft het voordeel van de twijfel en Kennedy is een goeie aankoop. Maar we hebben minstens nog een topper nodig.

Verder lijkt mij het, net als sommige anderen, niet eens nodig om perse een vervanger voor Davids te halen. Een goeie back of vleugelspits erbij heeft prioriteit.

Hugo R
24-07-2007, 15:26
Zag net tijdens de reclame dat ze vanavond Ajax live uitzenden. Dacht Rtl 5 of 7.

Dennis Oosterhuis
24-07-2007, 16:06
Zag net tijdens de reclame dat ze vanavond Ajax live uitzenden. Dacht Rtl 5 of 7.
Je hebt gelijk. Dat wist ik helemaal niet. Maar even kijken, ben wel benieuwd.

Vanavond op RTL 7, 20:30 uur...

TJ Weissel
24-07-2007, 16:22
En hier als 3e de bevestiging (http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6456730).. lang leve de komkommertijd!

Lex v/d Moolen
24-07-2007, 16:44
Onprofessioneel van Davids zeg. Vooral voor zo'n ouwe rot...

En Ono? wtf inderdaad. Ik hoop dat het gewoon weer gelul is. Ik zit na Delorge, Rommedahl en Urzaiz toch echt op een goeie aankoop te wachten. Ok Urzaiz heeft het voordeel van de twijfel en Kennedy is een goeie aankoop. Maar we hebben minstens nog een topper nodig.

Verder lijkt mij het, net als sommige anderen, niet eens nodig om perse een vervanger voor Davids te halen. Een goeie back of vleugelspits erbij heeft prioriteit.Idd op het middenveld is het wel op te lossen. Toch moet je met oog op de toekomst wel versterking daar hebben. Neem aan dat dit Davids zijn laatste jaar is. Engelaar zou een goed gerichte aankoop zijn, is nog redelijk jong. DeLorge is afwachten of die het redt.
Ono is echt een noodoplossing, moeten ze niet doen.

Vanavond maar even kijken dan, altijd leuk tegen de Rangers spelen.

wezz
24-07-2007, 19:41
Opstelling van Ajax.

Stekelenburg
Colin - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Maduro - Heitinga - Sneijder
Kennedy - Huntelaar - Goossens

Hmm, ziet er wel goed uit, dat middenveld. Al denk ik dat Sneijder meer met de punt naar voren speelt, en Maduro+Heitinga dan centraal.

Ben ook benieuwd hoe Goossens speelt, staat toch al een aantal jaar bekend als groot talent.

EDIT: Jaap Stam speelt dus niet...Colin in de verdediging, dat is dan weer minder.

Hopelijk valt Rommedahl ook nog in, kunnen we gelijk zien hoe hij het doet.

Dennis Oosterhuis
24-07-2007, 20:18
Geen verrassing waarschijnlijk, maar die Colin vind ik toch echt Ajax-onwaardig... :?

Lex v/d Moolen
24-07-2007, 20:37
Het is duidelijk nog niet scherp allemaal. Bedroevend laag tempo.

wezz
24-07-2007, 20:40
Pff wat een matige wedstrijd zeg..
Die Colin is inderdaad niet best, mja dat zijn ze eigenlijk geen van allen.

Ik denk dat dit echt een wedstrijd/tegenstander is voor Rommedahl, het gaat nu allemaal een beetje te langzaam.

Wat een mafkees is die Darcheville zeg. :roll:
Ik zag trouwens niet wat Ogararu deed, maar dat moet ook niet netjes zijn geweest.

Lex v/d Moolen
24-07-2007, 20:45
Ogararu trapte duidelijk na, was niet erg netjes. Eigenlijk gewoon beiden rood.

wezz
24-07-2007, 20:49
Ok tweede helft met Rommedahl, dat wordt genieten! 8-)

wezz
24-07-2007, 21:07
1-1

Mooie goal, mooie aanval.

Goed werk van ROMMEDAHL!
Dat wordt echt dé revelatie van komend seizoen.8)

EDIT: Afgelopen, 1-1 gebleven. Behoorlijk matig zeg, al ging het de tweede helft wel beter.

Rommedahl viel goed in, die gast kan nog wel wat worden. Geen verdedigende taken meegeven, altijd op het randje laten spelen. 1 steekbal en hoppa.8) Zijn voorzet was ook een stuk beter dan ik had verwacht(of nouja, had gelezen/gehoord)

Verdediging was wel erg onvolwassen, en als ik eerlijk ben vind ik die Colin maar niks. Niet als back-up, en zeker niet als basisspeler. Of nouja, niet in dit systeem, weet niet hoe ie het doet in bijv. 4-4-2, maar als verdediger komtie duidelijk te kort. Delorge vond ik ook niet echt geweldig trouwens. Zat er wel een paar keer aardig tussen, maar bij die voorzet van Beasley stond hij te slapen. Stekelenburg was wel top, hopen dat hij dit niveau en dat van de afgelopen maanden vol kan houden. 8) Maduro en Heitinga vond ik beide wel goed spelen, maar het is duidelijk dat dit systeem alleen kan met iemand als Stam in de verdediging. Zeker tegen grotere clubs, ik bedoel, als we zo verdedigen in de CL(mochten we doorkomen) krijg je gewoon 4 goals om je oren.

Bakircioglu heeft me ook nog niet echt kunnen overtuigen, als hij de bal eenmaal had was elk schot/voorzet gevaarlijk/op maat, helaas gebeurde dat niet vaak. Balaanname was ook vrij matig, en die 2 kansen had hij gewoon moeten maken.

Lex v/d Moolen
24-07-2007, 21:41
Rommedahl viel idd wel aardig in. Steek had een paar goede reddingen. Donald deed overigens ook een paar leuke dingetjes. Colin en DeLorge lijken dit tempo al niet aan te kunnen, maar goed het is pas de eerste echte test.

*NERAZZURRI*
24-07-2007, 23:24
Rommedahl!! Onze nieuwe Deense HELD!!!!

Edit: Wat een slappe schijt. Maarja, eerste wedstrijd op niveau. Iedereen was slecht, behalve dus Rommedahl. Kan nog best wat worden.

Marcel v/d H.
25-07-2007, 08:03
Zal me benieuwen hoe Feyenoord het er vanavond vanaf brengt tegen Chelsea.

Hugo R
25-07-2007, 08:07
Was inderdaad maar een matige wedstrijd gister van wat ik gezien heb. Aardige invalbeurt van Rommedahl wel.

Alexander D
25-07-2007, 08:47
Goh, wat zijn alle Ajaxfans toch positief over een ex-psv'er. Hangt er iets in de lucht of zo? :mrgreen:

Daan de G.
25-07-2007, 09:10
Zaakwaarnemer Ono bevestigt contact Ajax
Shinji Ono wil terug naar Europa. Momenteel speelt hij bij Uwara Red Diamonds in zijn vaderland Japan, maar de oud-Feyenoorder heeft het daar niet naar zijn zin. Ajax en Feyenoord hadden contact met zijn zaakwaarnemer.
"Bij Urawa is het niet geworden wat Shinji ervan had gehoopt", verklaart zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in het Algemeen Dagblad. "We zijn nu aan het kijken of er opnieuw kansen liggen in Europa."

Het liefst wil de middenvelder naar Engeland, maar daar lijkt hij geen werkvergunning te krijgen omdat hij geen international meer is. "In die zin wordt Shinji in zijn keuze beperkt. Aan de andere kant kan het ook een voordeel zijn dat hij geen international meer is: een Europese club hoeft hem niet meer af te staan voor slopende reizen naar Japan."

"Ik kan niet ontkennen dat er contact is geweest met Ajax, zoals ook Feyenoord een tijdje terug heeft gepolst hoe het met Shinji is", zegt de agent over de overigens niet concrete interesse. Naar eigen zeggen moet hij bij Ajax niet de vervanger van de geblesseerde Davids worden. "Het contact met Ajax dateert ook van een tijdje terug. Dat was naar aanleiding van alle transferperikelen rond Wesley Sneijder, geen idee hoe ze nu over hem denken."
bron: AD

Pfew!! Nu maar hopen op Prieto, schijnt dat Ajax mitea in de deal wil betrekken en daar zou ik geen enkel probleem mee hebben :)

FrankvdM
25-07-2007, 09:10
Goh, wat zijn alle Ajaxfans toch positief over een ex-psv'er. Hangt er iets in de lucht of zo? :mrgreen:

Stam en Huntelaar zijn ook best populair geloof ik :roll: :wink:

Alexander D
25-07-2007, 09:13
Stam en Huntelaar zijn ook best populair geloof ik :roll: :wink:

Ja maar vooral die eerste was ook al een goede speler voor hij naar Ajax kwam. Kan me niet veel positiefs over Rommedahl herinneren uit het verleden.

(al was dat ook maar zelden te melden natuurlijk) :mrgreen:

FrankvdM
25-07-2007, 09:44
Ja maar vooral die eerste was ook al een goede speler voor hij naar Ajax kwam. Kan me niet veel positiefs over Rommedahl herinneren uit het verleden.

(al was dat ook maar zelden te melden natuurlijk) :mrgreen:

Geen idee eigenlijk. Is al weer een tijdje geleden, dus er staat me niet zo heel veel bij van zijn prestaties bij psv. We zullen zien hoe hij het doet dit seizoen.

wezz
25-07-2007, 12:42
Rommedahl gaat vlammen.:cool:

Over Prieto, tsja 4 miljoen + Mitea is natuurlijk nogal veel. Daar moet toch wel een hele goede speler tegenover staan. Ik las zelf ergens dat 4 miljoen al genoeg moest zijn. Wat eigenlijk al vrij veel is voor een speler die bij Sociedad speelt. Mitea, tsja laat ze dan Lindenbergh ofzo huren, Mitea kan nog wel eens van pas komen.:razz: Zo veel linkerspitsen hebben we namelijk niet...


'Arbitragezaak lijkt onvermijdelijk'
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 25 juli om 11:44

FC Groningen en Ajax hebben nogmaals gesproken over een mogelijke transfer van Luiz Suárez naar Amsterdam. Veel succes leverden de gesprekken echter niet op. "Het stevent nog steeds af op een arbitragezaak", sprak Groningen-directeur Hans Nijland in het Dagblad van het Noorden.

Nijland maakte in een interview met de krant het bod van Ajax openbaar. De hoofdstedelingen hebben 3,5 miljoen euro over voor de Uruguyaan, terwijl FC Groningen een aanzienlijk hoger bedrag verwacht. "Ik heb Ajax gevraagd of de club bereid is om het bod substantieel te verhogen", zei Nijland. "Er is me gezegd dat Ajax wel bereid was tot enige beweging in het bod, maar niet tot een forse verhoging. Als de club daar tot en met maandag nog niet toe bereid is, dan is een arbitragezaak onvermijdelijk."

De preses snapt niet waarom Ajax denkt dat Groningen de speler voor een habbekrats wil laten vertrekken. "Hij is 20 jaar, heeft het afgelopen seizoen in de competitie en bekertoernooien vijftien keer gescoord, kan wedstrijden op zijn kop zetten en heeft bij FC Groningen nog een contract tot medio 2011. 3,5 miljoen euro vinden wij een belediging voor een speler van zijn kaliber. Leg mij eens uit waarom Ajax van Liverpool zeventien miljoen euro krijgt voor Babel en ons maar 3,5 miljoen wil betalen voor Suárez?"

Maandag 30 juli staan FC Groningen en Suárez tegenover elkaar voor de arbitragecommissie van de KNVB. De aanvaller heeft de zaak aangespannen, omdat hij koste wat het kost naar Ajax wil verkassen. De Zuid-Amerikaan beroept zich op financiële en sportieve positieverbetering en hoopt zo onder zijn lopende contract bij FC Groningen uit te kunnen komen.Tsja daar kon je op wachten...
Ik vraag me af hoeveel ze daar denken te kunnen vangen voor Suarez, 5 miljoen lijkt mij wel voldoende eerlijk gezegd.

EmDee
25-07-2007, 13:10
En toch heeft ie daar wel een punt

Rotterdam5314
25-07-2007, 13:32
Groningen heeft volledig gelijk... Daar bestaat geen twijfel over..Ajax denkt er even goedkoop van af te komen. Maken Suarez zijn hoofd op hol en laten die jongen een zaak aanspannen.....Hoe arrogant kan je zijn.. Vooral TenCate die op tv zei er niks van te begrijpen dat ze hem niet naar Ajax laten gaan... Ik zou zeggen laat Sneijder dan ook makkelijker naar Valencia gaan..Doen ze ook niet en is precies hetzelfde verhaal als Groningen in de zaak suarez handelt. Groningen moet gewoon minimaal 7 mil voor suarez krijgen dat is hij zeker wel waard..

Rotterdam5314
25-07-2007, 13:34
Onprofessioneel van Davids zeg. Vooral voor zo'n ouwe rot...

En Ono? wtf inderdaad. Ik hoop dat het gewoon weer gelul is. Ik zit na Delorge, Rommedahl en Urzaiz toch echt op een goeie aankoop te wachten. Ok Urzaiz heeft het voordeel van de twijfel en Kennedy is een goeie aankoop. Maar we hebben minstens nog een topper nodig.

Verder lijkt mij het, net als sommige anderen, niet eens nodig om perse een vervanger voor Davids te halen. Een goeie back of vleugelspits erbij heeft prioriteit.

Ono is een versterking voor elk Nls topteam.. Als hij komt zou je blij moeten zijn.. Delorge is en miskoop. Kennedy is een zeer goede aankoop. rommedahl is ook redelijk en zeker geen slechte aankoop. Geen topper maar voor de Nlse comp een zeer geschikte speler. Hij is in ieder geval beter dan deMul

wezz
25-07-2007, 14:03
Het is al een wonder dat wij 17 miljoen voor Babel hebben gekregen, Groningen moet niet denken dat wij net zo dom zijn als Liverpool.

Ik blijf er bij, rond de 5/6 miljoen vind ik een goede prijs voor iemand als Suarez.Denk als ze dat gelijk hadden geboden het al lang rond was geweest. Mja je moet natuurlijk ook weet niet gelijk te hoog inzetten. Ik zie hem iig. graag komen.


Groningen heeft volledig gelijk... Daar bestaat geen twijfel over..Ajax denkt er even goedkoop van af te komen. Maken Suarez zijn hoofd op hol en laten die jongen een zaak aanspannen.....Hoe arrogant kan je zijn.. Vooral TenCate die op tv zei er niks van te begrijpen dat ze hem niet naar Ajax laten gaan... Ik zou zeggen laat Sneijder dan ook makkelijker naar Valencia gaan..Doen ze ook niet en is precies hetzelfde verhaal als Groningen in de zaak suarez handelt. Groningen moet gewoon minimaal 7 mil voor suarez krijgen dat is hij zeker wel waard..

:roll: Suarez wil zelf (volgens de verhalen) gewoon graag naar Ajax. En zijn zaakwaarnemer kwam volgens mij met een rechtzaak aanzetten, niet Ajax. :roll:

Rotterdam5314
25-07-2007, 14:25
Het is al een wonder dat wij 17 miljoen voor Babel hebben gekregen, Groningen moet niet denken dat wij net zo dom zijn als Liverpool.

Ik blijf er bij, rond de 5/6 miljoen vind ik een goede prijs voor iemand als Suarez. En ik zie hem ook graag komen.



:roll: Suarez wil zelf (volgens de verhalen) gewoon graag naar Ajax. En zijn zaakwaarnemer kwam volgens mij met een rechtzaak aanzetten, niet Ajax. :roll:

Ja en als je effe nadenkt dan weet je precies wie dat hem in zijn oor gefluisterd heeft.. 1 en 1 is nog altijd 2... Suarez is hier echt niet zelf meegekomen.. Zoals ze bij groningen al zeiden. Die jongen wee tnog geen eens wat een arbitrage zaak is... en als je gouden bergen wordt belooft dan wil je al snel ergens anders naar toe...Ik snap ook wel dat het zowel financieel en sportief een verbetering is maar hoe het spelletje wordt gespeeld is gewoon smerig!!

Enne ik vind suarez een klasse beter dan Babel.. dus gewoon neerleggen dat geld voor hem.. 3,5 mil is en lachertje

FrankvdM
25-07-2007, 14:25
Ono is een versterking voor elk Nls topteam.. Als hij komt zou je blij moeten zijn.. Delorge is en miskoop. Kennedy is een zeer goede aankoop. rommedahl is ook redelijk en zeker geen slechte aankoop. Geen topper maar voor de Nlse comp een zeer geschikte speler. Hij is in ieder geval beter dan deMul

Met Gabri, Sneijder, Maduro, Kennedy en op den duur Davids weer heb je geen Ono nodig denk ik, dus van mij hoeft 't niet. deMul was een aardige speler maar z'n rendement was erg slecht, dus wie weet zal Rommedahl het idd beter doen. Qua scoren en voorzetten kan het al snel beter. Delorge verwacht ik ook niet veel van.

Hugo R
25-07-2007, 14:29
Cristian Chivu staat op het punt te verhuizen van AS Roma naar Inter. Dat meldt de Italiaanse pers. De 26-jarige Chivu speelt sinds 2003 voor Roma, maar wordt al een tijdje gelinkt aan Inter. Een officiële mededeling van de transfer wordt weldra verwacht. Inter zou 15 miljoen betalen voor de verdediger.

Rotterdam5314
25-07-2007, 14:31
Met Gabri, Sneijder, Maduro, Kennedy en op den duur Davids weer heb je geen Ono nodig denk ik, dus van mij hoeft 't niet. deMul was een aardige speler maar z'n rendement was erg slecht, dus wie weet zal Rommedahl het idd beter doen. Qua scoren en voorzetten kan het al snel beter. Delorge verwacht ik ook niet veel van.


sneijder is volgend jaar weg. Ik dnekl dat ajax in hem een opvolger van Sneijder zag.. Nu Sneijder blijft zullen ze geen interesse meer hebben. als Ajax slim is nemen ze hem. Zie hem zelf graag terug bij Feyenoord komen. Ik hoop hem nooit in een Ajax shirt te zien want dan heef thij voor mij afgedaan... Als ik ajax wa shad ik hem direct genomen.. Een betaalbare en haalbare en even goede speler als sneijde ris toch onmogelijk en dan is Ono een zeer goed alternatief.. Maduro, Gabri en Davids zijn totaal andere spelers dan Ono. Ono is een type speler zoals sneijder

FrankvdM
25-07-2007, 14:31
Ja en als je effe nadenkt dan weet je precies wie dat hem in zijn oor gefluisterd heeft.. 1 en 1 is nog altijd 2... Suarez is hier echt niet zelf meegekomen.. Zoals ze bij groningen al zeiden. Die jongen wee tnog geen eens wat een arbitrage zaak is... en als je gouden bergen wordt belooft dan wil je al snel ergens anders naar toe...Ik snap ook wel dat het zowel financieel en sportief een verbetering is maar hoe het spelletje wordt gespeeld is gewoon smerig!!

Even een quote uit de Sportweek:


Paul Foortse van World Soccer Consult (belangenberhartiger Suarez): "Ach ja. Er is overleg geweest tussen ons en Luis over de ontstane situatie en ik kan me niet herinneren dat de heer Nijland bij die besprekingen aanwezig is geweest. Geloof me: Suarez neemt zijn eigen beslissingen"

Vind het weer typische selectieve beeldvorming om te roepen dat Ajax hem de arbitragezaak heeft aangepraat. Dan is het altijd nog waarschijnlijker dat een zaakwaarnemer hem dat ingepraat heeft.

Rotterdam5314
25-07-2007, 14:34
Even een quote uit de Sportweek:



Vind het weer typische selectieve beeldvorming om te roepen dat Ajax hem de arbitragezaak heeft aangepraat. Dan is het altijd nog waarschijnlijker dat een zaakwaarnemer hem dat ingepraat heeft.

Weet zeker dat vGeel dat wel heeft gedaan. vGeel is toch al zo'n eng rattemannetje.....
Zakenwaarnemers neem ik al helemaal niks van aan. Die zijn zo veranderlijk als het weer.
Er zullen dingen belooft zijn aan suarez.. Zijn hoofd slaat op hol en nu gebeurt er dit... Hoop dat suarez verliest en ajax een groot bedrag moet betalen. ieder geval een bedrag hoger dan 7 mil

FrankvdM
25-07-2007, 14:37
sneijder is volgend jaar weg. Ik dnekl dat ajax in hem een opvolger van Sneijder zag.. Nu Sneijder blijft zullen ze geen interesse meer hebben. als Ajax slim is nemen ze hem. Zie hem zelf graag terug bij Feyenoord komen. Ik hoop hem nooit in een Ajax shirt te zien want dan heef thij voor mij afgedaan... Als ik ajax wa shad ik hem direct genomen.. Een betaalbare en haalbare en even goede speler als sneijde ris toch onmogelijk en dan is Ono een zeer goed alternatief.. Maduro, Gabri en Davids zijn totaal andere spelers dan Ono. Ono is een type speler zoals sneijder

In dat opzicht is het misschien een goed alternatief. Maar volgend seizoen gaan ze flink op Sneijder incashen en hebben ze wss de financiele ruimte om een topper ervoor terug te halen. Een topper vind ik Ono gewoon niet echt.

Lex v/d Moolen
25-07-2007, 14:38
Ono is veel te blessuregevoelig en bovendien al op leeftijd. Lijkt me niet erg verstandig van Ajax om die gok te nemen. Voor dit seizoen heeft Ajax geen middenvelder meer nodig, keuze zat daar. Een goede rechtsback, die heeft Ajax nog nodig. Want Colin komt gewoon te kort vrees ik.
Welkom terug overigens Rob, blijf je nu wel rustig voortaan? ;)

wezz
25-07-2007, 14:40
Ja en als je effe nadenkt dan weet je precies wie dat hem in zijn oor gefluisterd heeft.. 1 en 1 is nog altijd 2... Suarez is hier echt niet zelf meegekomen.. Zoals ze bij groningen al zeiden. Die jongen wee tnog geen eens wat een arbitrage zaak is... en als je gouden bergen wordt belooft dan wil je al snel ergens anders naar toe...Ik snap ook wel dat het zowel financieel en sportief een verbetering is maar hoe het spelletje wordt gespeeld is gewoon smerig!!

Enne ik vind suarez een klasse beter dan Babel.. dus gewoon neerleggen dat geld voor hem.. 3,5 mil is en lachertje

Ajax heeft al aangegeven liever te onderhandelen dan zo'n rechtzaak. Lijkt mij meer het idee van zijn zaakwaarnemer. Mja volgens jou is het natuurlijk allemaal de schuld van Ajax...

Smerig, tsja het slaat idd. nergens meer op. Je tekent een contract voor 5 jaar, en een jaar later heb je dit. Maar goed, eerlijk is eerlijk, als Suarez wint en Ajax kan hem overnemen voor een schijntje vind ik het best.(of nouja, het is iig. beter dan de hoofdprijs betalen natuurlijk, best is misschien wat overdreven) Wel erg pijnlijk voor Groningen natuurlijk.

Als hij niet wint hebben ze eigenlijk allemaal een probleem. Daarom is het ook beter als ze er de komende dagen uit komen. Zo blijft de band tussen Ajax en Groningen ook gewoon goed.

Verder ben ik ook altijd een groot fan geweest van Ono, mag van mij op zich wel komen als die Prieto bijv. niet komt. Maar goed, heb liever dat ze effe verder rondkijken.


Weet zeker dat vGeel dat wel heeft gedaan. vGeel is toch al zo'n eng rattemannetje.....
Zakenwaarnemers neem ik al helemaal niks van aan. Die zijn zo veranderlijk als het weer.
Er zullen dingen belooft zijn aan suarez.. Zijn hoofd slaat op hol en nu gebeurt er dit... Hoop dat suarez verliest en ajax een groot bedrag moet betalen. ieder geval een bedrag hoger dan 7 mil

Hij weet het weer zeker hoor..:roll:
Echt, 1 dag terug en gelijk weer dit gezeik..

John Sital, hup kom Rotterdam weer eens uitdagen, zodat hij weer gaat janken en schelden en dus weer een ban krijgt. :bier: (grapje, moet kunnen)

FrankvdM
25-07-2007, 14:42
Weet zeker dat vGeel dat wel heeft gedaan. vGeel is toch al zo'n eng rattemannetje.....
Zakenwaarnemers neem ik al helemaal niks van aan. Die zijn zo veranderlijk als het weer.
Er zullen dingen belooft zijn aan suarez.. Zijn hoofd slaat op hol en nu gebeurt er dit... Hoop dat suarez verliest en ajax een groot bedrag moet betalen. ieder geval een bedrag hoger dan 7 mil

Zaakwaarnemers zijn gluiperige ongeloofwaardige figuren, dat ben ik met je eens. Maar Suarez wil overduidelijk gewoon graag naar Ajax toe, omdat ze dat daar nou niet kunnen hebben gaan ze een beetje zielig doen. Als ze nou gewoon meteen een hoog bedrag hadden genoemd was er weinig aan de hand geweest denk ik. Dan was de interesse wel over ook.

Lex v/d Moolen
25-07-2007, 14:45
Zonet overigens mn scc (met Litmanen op de voorkant! 8) ) binnengekregen, heb er weer helemaal zin in. :D

Rotterdam5314
25-07-2007, 14:53
Ono is veel te blessuregevoelig en bovendien al op leeftijd. Lijkt me niet erg verstandig van Ajax om die gok te nemen. Voor dit seizoen heeft Ajax geen middenvelder meer nodig, keuze zat daar. Een goede rechtsback, die heeft Ajax nog nodig. Want Colin komt gewoon te kort vrees ik.
Welkom terug overigens Rob, blijf je nu wel rustig voortaan? ;)

Dat kwam omdat hij telkens met japan mee moest doen. Nu is dat allemaal achter de rug en hij is blessurevrij.. en nee voor dit seizoen niet nodig maar volgend seizoen des te meer. sneijder weg. Stam stopt. Davids misschien ook. Huntelaar waarschijnlijk weg.. dan kan je een klasse speler als Ono beter alvast in je selectie hebben.. Voorkomen is beter dan genezen ;)

FrankvdM
25-07-2007, 14:55
Zonet overigens mn scc (met Litmanen op de voorkant! 8) ) binnengekregen, heb er weer helemaal zin in. :D

Ah, dat werd gvd tijd ook zeg. Hoop dat ik de mijne ook binnen heb vandaag dan.:mrgreen: Morgen meteen ff JCS kaarten halen. Als het goed is zit mn uitkaart er dan ook bij.

Rotterdam5314
25-07-2007, 14:56
In dat opzicht is het misschien een goed alternatief. Maar volgend seizoen gaan ze flink op Sneijder incashen en hebben ze wss de financiele ruimte om een topper ervoor terug te halen. Een topper vind ik Ono gewoon niet echt.

Er is een gelimiteerde transfersom vastgesteld.. Dat was een voorwaarde anders wpou Sneijder niet eens blijven.. en je kan wel 20 mil of zo krijgen maar probeer maar eens een klasse speler als sneijder te vinden. Spelers van zulke bedragne komen niet naar NL. dus je gaat er alleen financieel op achteruit maar kwa selectie zeker op achteruit.
Voor NLse clubs is het onmogelijk een speler te halen van deze klasse.. Toppers komen nooit naar NL. Alleen NLse toppers die terug naar hun land willen of een potentiele topper..of een onbekende speler die opeens top wordt. (Zie Romario, Alex enz)

Rotterdam5314
25-07-2007, 14:57
Zo en nu ga ik naar Feyenoord-Chelsea.. Eerst effe zuipen en eten en dan naar het stadion..

FrankvdM
25-07-2007, 14:59
Zo en nu ga ik naar Feyenoord-Chelsea.. Eerst effe zuipen en eten en dan naar het stadion..

Veel plezier. :bier:

EmDee
25-07-2007, 15:04
Suarez wil zelf (volgens de verhalen) gewoon graag naar Ajax. En zijn zaakwaarnemer kwam volgens mij met een rechtzaak aanzetten, niet Ajax.
En waar wilde Sneijder ook al weer heen?

Roy de Jong
25-07-2007, 15:08
Zo en nu ga ik naar Feyenoord-Chelsea.. Eerst effe zuipen en eten en dan naar het stadion..

Wordt dit eigenlijk nog live uitgezonden?

Rotterdam5314
25-07-2007, 15:09
Wordt dit eigenlijk nog live uitgezonden?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Mazzel

FrankvdM
25-07-2007, 15:12
En waar wilde Sneijder ook al weer heen?

Naar Valencia, heeft Ajax mee onderhandeld. Boden niet genoeg. Groningen onderhandelde helemaal niet.

wezz
25-07-2007, 15:13
Dat ligt volgens mij ook anders, Groningen wilde niet onderhandelen, en dat mag blijkbaar niet. Dus kwam Suarez(of zaakwaarnemer) met een rechtzaak.

Ajax wilde wel onderhandelen, maar Valencia bood te weinig. En tsja toen Babel wegging werd zijn vraagprijs alleen nog maar hoger.

Maar goed, als Sneijder echt persé weg had willen gaan hadden ze hem toch niet tegen kunnen houden. Nu is het ook maar gelukt dmv. clausules.

Hugo R
25-07-2007, 15:16
Wordt dit eigenlijk nog live uitgezonden?
Nederland 3, 19.00 uur

Roy de Jong
25-07-2007, 15:16
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Mazzel


Oke.... leuk..... En waar wordt dit uitgezonden?

Roy de Jong
25-07-2007, 15:17
Nederland 3, 19.00 uur

Bedankt, daar heb ik tenminste wat aan ;-)

Lex v/d Moolen
25-07-2007, 15:17
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MazzelVeel plezier. :bier:
Vanavond ook maar weer kijken. Hoop dat de wedstrijd leuker is dan gisteren.

wezz
25-07-2007, 15:20
Ik ga ook zeker kijken, ben benieuwd hoe al die aankopen het doen.

Wel jammer dat Kalou en Robben niet van de partij zijn, mja..

John Sital
25-07-2007, 15:32
pas maar op met wat voor reacties je geeft op rotterdam 5314, voor je het weet gaat ie je bedreigen via pm zoals ie net bij mij deed, en dat noemt zich een vent.

John Sital
25-07-2007, 15:36
Dat ligt volgens mij ook anders, Groningen wilde niet onderhandelen, en dat mag blijkbaar niet. Dus kwam Suarez(of zaakwaarnemer) met een rechtzaak.

Ajax wilde wel onderhandelen, maar Valencia bood te weinig. En tsja toen Babel wegging werd zijn vraagprijs alleen nog maar hoger.

Maar goed, als Sneijder echt persé weg had willen gaan hadden ze hem toch niet tegen kunnen houden. Nu is het ook maar gelukt dmv. clausules.

las vandaag in vi dat babel als ie het slimmer had gespeeld voor veel lager bedrag weg had kunnen gaan:neutral: had iets te maken met een of andere clausule dat als je bepaald aantal jaren speelt je voor lager bedrag weg kan

FrankvdM
25-07-2007, 15:37
las vandaag in vi dat babel als ie het slimmer had gespeeld voor veel lager bedrag weg had kunnen gaan:neutral: had iets te maken met een of andere clausule dat als je bepaald aantal jaren speelt je voor lager bedrag weg kan

Goh da's nou grappig. In Sportweek zegt hij dat Ajax nog wel meer had kunnen vragen. Wordt ook wat afgeluld in de voetbalwereld:roll:

Dennis Oosterhuis
25-07-2007, 15:38
Ik denk dat ik ook wel ga kijken vanavond. Ook ik ben benieuwd naar hoe al die grote aankopen van Feyenoord (en de rest) het doen tegen Chelsea.

John Sital
25-07-2007, 15:39
Goh da's nou grappig. In Sportweek zegt hij dat Ajax nog wel meer had kunnen vragen. Wordt ook wat afgeluld in de voetbalwereld:roll:


hm was een of andere sportjurist:-|

John Sital
25-07-2007, 15:39
Ik denk dat ik ook wel ga kijken vanavond. Ook ik ben benieuwd naar hoe al die grote aankopen van Feyenoord (en de rest) het doen tegen Chelsea.

hopelijk wordt het beter dan wat ajax gisteren liet zien.

wezz
25-07-2007, 15:48
pas maar op met wat voor reacties je geeft op rotterdam 5314, voor je het weet gaat ie je bedreigen via pm zoals ie net bij mij deed, en dat noemt zich een vent.

:mrgreen: Hahaha serieus?
Volgens mij had ik hier al eens eerder gelezen dat ie iemand liep te dreigen via PM, volgens mij was dat Nerrazurri, kan me ook vergissen hoor.

Maar op wat voor manier dan? Normaal gesproken moeten ze zo iemand toch gewoon permanent bannen? Wat heb je nou aan zo'n gast, hup weg ermee.


Luis Suárez traint weer met FC Groningen

25/7/2007 16:30

Luis Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) trainde woensdag voor het eerst deze voorbereiding met FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2). De Uruguayaanse jeugdinternational legde uit waarom hij een arbitragezaak heeft aangespannen.

Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) sloot zich pas deze week aan bij de selectie van coach Ron Jans omdat hij met Uruguay deelnam aan het WK Onder-20. Met de Celestes sneuvelde hij in de kwartfinale tegen de Verenigde Staten.

'Ik weet niet goed wat ik moet zeggen', noteerde de website van FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) uit de mond van Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557). 'Een arbitragezaak is niet wat ik wil, ik laat mij hierin begeleiden door mijn management. Het is moeilijk voor mij over deze situatie te praten. In ieder geval voorlopig train ik bij FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) en wacht ik af.'

'Ik zie Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) als een mooie kans mezelf te verbeteren en ik hoop dat FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) daar dan ook beter van wordt door veel geld voor mij te kunnen krijgen.' Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) heeft volgens FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) 3,5 miljoen euro geboden voor de twintigjarige aanvaller.

Dat Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) na afloop van het vorige seizoen nog had beweerd minimaal een jaar bij FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) te willen blijven, nuanceerde hij. 'Dat was toen en in de voetballerij weet je het nooit. Als morgen bijvoorbeeld Real Madrid belt, verandert dat de situatie opnieuw.'

'Als de uitkomst is dat ik nog minimaal een jaar bij FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) moet voetballen, dan leg ik me daar bij neer. Natuurlijk ben ik dan nog gemotiveerd en zal ik gewoon mijn best doen voor de trainers, mijn medespelers, de mensen bij de club en de supporters. Geen probleem.'
Lekker zo'n management. :roll:
Maar goed, het is wel duidelijk. Als hij volgend bij Ajax speelt en Madrid belt is hij zo pleitte.:p

John Sital
25-07-2007, 16:20
las ook leuk verhaal van wasiman over hoe het volgens hem dan gegaan is met drenthe, als het waar is is dat behoorlijk onfris:o

Roy de Jong
25-07-2007, 16:29
las ook leuk verhaal van wasiman over hoe het volgens hem dan gegaan is met drenthe, als het waar is is dat behoorlijk onfris:o

Heb ik ook gelezen ja, daar werd ook een vies spelletje gespeeld. Daarbij zou zijn familie van Drenthe ook herhaaldelijk lastig gevallen zijn d.m.v. sms'jes en telefoontjes van diverse tussenpersonen.

Ik hoop alleen niet dat Drenthe daar minder door gaat spelen.

John Sital
25-07-2007, 16:31
Heb ik ook gelezen ja, daar werd ook een vies spelletje gespeeld. Daarbij zou zijn familie van Drenthe ook herhaaldelijk lastig gevallen zijn d.m.v. sms'jes en telefoontjes van diverse tussenpersonen.

Ik hoop alleen niet dat Drenthe daar minder door gaat spelen.

tja het zal hem niet onberoerd laten denk ik zo, uiteraard heeft elk verhaal 2 kanten maar toch.

Lex v/d Moolen
25-07-2007, 16:44
pas maar op met wat voor reacties je geeft op rotterdam 5314, voor je het weet gaat ie je bedreigen via pm zoals ie net bij mij deed, en dat noemt zich een vent.
Hmm, je zou toch denken dat een ban van twee weken zou afkoelen, jammer genoeg niet dus...:-?


Wel jammer dat Kalou en Robben niet van de partij zijn, mjaRobben is toch al Madrileen ?

homernt
25-07-2007, 17:07
Hmm, je zou toch denken dat een ban van twee weken zou afkoelen, jammer genoeg niet dus...:-?

Robben is toch al Madrileen ?

Nee, die mag niet weg. Maar de Real propaganda heeft bij jouw schijnbaar wel gewerkt.

Lex v/d Moolen
25-07-2007, 17:33
Nee, die mag niet weg. Maar de Real propaganda heeft bij jouw schijnbaar wel gewerkt.Blijkbaar :p

Las net op AN dat Ten Cate tevreden was met de 2e helft gisteren. Vraag ik me toch af naar welke wedstrijd hij heeft gekeken :?

Marcel v/d H.
25-07-2007, 18:59
Wow 1-0!!!! Misschien niet helemaal een eerlijke stand, maar dat doet me weinig. We begonnen sterk, maar zakten toen wel behoorlijk weg. Vlaar ziet er niet best uit trouwens. Hopen dat we dit vast kunnen houden.

wezz
25-07-2007, 19:00
Rust.

Vind het toch wel een beetje tegenvallen, vooral die verdediging. Verdedigend zeer matig, opbouwend zeer matig..vooral Vlaar en Lucius bakken er weinig van.

Gio valt me ook tegen, en de Guzman heb ik helemaal niet gezien.(al had hij voor rust nog dat steekballetje, en die vrije trap kwam volgens mij ook van hem)

Slory valt me ook tegen, ben toch een groot fan van Slory. Maar goed, allemaal nieuw voor die jongen, effe afwachten dan maar..

Die Sahin vond ik wel geweldig spelen, wat een voetballer is dat zeg. Echt een soort Fabregas, 19 maar speelt al als een gast van 28.

Drenthe doet het ook wel aardig, maar vind het toch meer een linkermiddenvelder.(als onder Foppe)

De oude shevchenko had die kans nooit gemist, wat is er toch met die gast gebeurd.

FrankvdM
25-07-2007, 19:01
Vind het niet echt hoogstaand, maar dat is te verwachten in de oefenfase. Er is weinig scherpte bij beide ploegen. Sjevtsjenko onwijze kans verneukt.

Je kunt wel zien dat feyenoord met Slory erbij behoorlijk snel kan counteren. Daar gaan ze veel aan hebben dit seizoen.

Lex v/d Moolen
25-07-2007, 19:05
Vlaar stond flink te klooien idd. Dat was ook al zo op het EK-23. Dat kan nog wel een probleem worden. Drenthe had wel een paar leuke acties en die Sahin had wel een paar mooie passjes in huis. Verder niet zo bijzonder wedstrijdje, typisch oefenduel.

*NERAZZURRI*
25-07-2007, 19:48
Whahaha _0-

Ahum...


De oude shevchenko had die kans nooit gemist, wat is er toch met die gast gebeurd.

Hij heeft niet meer Milanello's befaamde bloeddoping in z'n aderen zitten...

pokalapoketl
25-07-2007, 19:52
Is dat trouwens iets nieuws, onzinnige oefenpotjes uitzenden? Ik vind het feit dat het Amsterdam Tournament wordt uitgezonden al belachelijk.

Volgend jaar ook live Quick 20 - Ajax op SBS?

Lex v/d Moolen
25-07-2007, 19:56
Toch nog wel een leuke 2e helft. Maar het gaat idd nergens om, dus het zegt niet zo veel.

FrankvdM
25-07-2007, 19:59
Toch nog wel een leuke 2e helft. Maar het gaat idd nergens om, dus het zegt niet zo veel.

Ja werd bijna nog een echte wedstrijd, met die penalty. Maar beetje lullig weggegeven door feyenoord.

Die Hutchinson gaat nog een zwaar seizoen tegemoet denk ik. Op de bank welteverstaan.

wezz
25-07-2007, 20:04
Ik vind het juist wel ''leuk'' dat het wordt uitgezonden, vooral Ajax natuurlijk. Is toch alweer een tijdje geleden, en ben zowiezo benieuwd hoe ze het op het Amsterdam Tournament gaan doen. En tsja Rangers-Ajax Feyenoord-Chelsea zijn gewoon mooie affiches.

Mja tweede helft was wel beter ja, Slory speelde ook een stuk beter. Al is Sahin toch wel de man van de wedstrijd, onbegrijpelijk dat een ''clubje'' als Dortmund zo iemand laat gaan.

Makaay die een penalty mist. :o
Dramatisch ingeschoten, dat ben ik toch niet van hem gewend..

pokalapoketl
25-07-2007, 20:06
En tsja Rangers-Ajax Feyenoord-Chelsea zijn gewoon mooie affiches.


Mooie affiches misschien maar het voetbal is in deze fase negen van de tien niet om aante zien.

Marcel v/d H.
25-07-2007, 20:09
Je bent ook niet verplicht om te kijken. Vond het een vermakelijke 2e helft, jammer van de penalty.

pokalapoketl
25-07-2007, 20:26
Nee, weet ik. Maar ik zie het nut er niet van in. Het enige wat je krijgt is dat de verkeerde mensen er verkeerde conclusies uit gaan trekken.

Pascal Barroso
25-07-2007, 20:40
Sfeertje zat er lekker in in ieder geval in het stadion. Wel mooi om te zien dat Pizarro het hele veld overstak om te vertellen welke hoek Makaay meestal neemt.

Jammer van die strafschop, maar zeker de 2e helft was niet verkeerd om naar te kijken, en een 2-1 had net even wat leuker gestaan.

Sahin was voor mij ook man van de wedstrijd.

Quido
25-07-2007, 20:43
Sfeertje zat er lekker in in ieder geval in het stadion. Ik hoorde de eerste helft toch ook een paar keer wat gefluit ;)

Pascal Barroso
25-07-2007, 20:48
Zou best kunnen, mij is het niet opgevallen., maar als er een paar mensen gaan fluiten omdat je Chelsea niet van de mat afveegt mogen die van mij even langs het emc.

Lex v/d Moolen
25-07-2007, 20:53
Sfeertje zat er lekker in in ieder geval in het stadion. Wel mooi om te zien dat Pizarro het hele veld overstak om te vertellen welke hoek Makaay meestal neemt.Jammer dat een paar van zijn "collega's" zo moesten janken dat de bal niet goed lag ofzo.

YAH87
25-07-2007, 20:57
Sjonge,jonge… Wat zag dat er knullig uit van Lucius bij die gelijkmaker zeg.
Anyway, redelijke pot van Feyenoord.
Het aanstaande seizoen beloofd nog spannender te worden dan nu de selecties van Ajax, PSV, AZ en Feyenoord bijna gelijkwaardig zijn vind ik.


Jammer dat een paar van zijn "collega's" zo moesten janken dat de bal niet goed lag ofzo.
Tja, indd.
Beetje onnodig om zoiets te doen in een oefenpot.

dvdt11
25-07-2007, 21:01
Netjes hoor 1-1. Had gewoon kunnen winnen als je die pingel gemaakt had.

Komt wel goed met Feyenoord. Voorbereiding duurt nog even, kunnen mooi de puntjes op de i worden gezet.
Sahin viel vooral op in positieve zin.

Rotterdam5314
25-07-2007, 21:16
Sital niet liegen heb niemand bedreigd....

Ik reageer niet op jouw.....dat heb ik je duidelijk in een PM gestuurd en toch moet je weer lollig komen doen..



Net terug uit de kuip.. doodsaaie 1ste helft en een leuke 2de helft.. Vooral de laatse 5 min waren erg leuk.(Het sfeertje in de Kuip) En volgens mij zei Pizarro welke hoek hij dacht dat Makaay zou schieten, Erg slecht genomen trouwens. zit veel potentie in deze spelersgroep.. We gaan zeker meedoen om de strijd voor de titel.. En we maken er nog een goede kans op ook..

Daan de G.
25-07-2007, 22:22
Overige wedstrijden:
SC Heerenveen - BV Veendam 4-1
WAVV - Willem II ?-?
Vitesse - Sivasspor 1-0
VVV-Venlo - PSV 1-1


Zozo, lekker psv ;)

Dennis Oosterhuis
25-07-2007, 22:32
Zozo, lekker psv ;)
Of lekker VVV, 't is maar hoe je 't ziet... :wink:

Lex v/d Moolen
25-07-2007, 22:41
Hmm, 1-1 is wel populair de laatste tijd.

Rickje
25-07-2007, 22:50
Altijd lastig VVV-uit haha.. PSV heeft gewoon enorm geklungeld en belangrijke spelers zoals Gomes, Farfan, Rajkovic en Koné waren niet aanwezig, Simons speelde trouwens maar één helft maar dan nog had PSV gewoon met 3-0 moeten winnen :smile: .. volgende keer beter

*NERAZZURRI*
25-07-2007, 22:52
Ach ja, who cares about oefenpotjes? Tot nu toe zegt het allemaal geen ene fuck natuurlijk...

dvdt11
25-07-2007, 23:33
amsterdam tournament zegt ook geen ene fuck

Hugo R
25-07-2007, 23:38
Alleen stukje van de 2e helft gezien, was allemaal niet heel bijzonder. Wel nog die blunder van Lucius en de gemiste penalty gezien. Jammer voor ze dat ze die 1-0 niet vast konden houden.

*NERAZZURRI*
25-07-2007, 23:39
amsterdam tournament zegt ook geen ene fuck

Uiteraard ook het A'dam Tournament niet maar waarom moet je dat er dan effe bijzeggen?

Kansloze knuppel...

Had je net je eerste normale reactie geproduceerd, krijgen we dit weer...

Hugo R
26-07-2007, 00:30
CAS buigt zich over zaak-Tevez

Het sporttribunaal CAS in Lausanne moet zich over de zaak rond de transfer van Carlos Tevez naar Manchester United buigen. United had de FIFA ingeschakeld, maar die kon geen uitkomst bieden en verwees de zaak door naar het CAS.

Manchester United werd het met Tevez al eens over de transfer, maar kon met West
Ham United, de club van de Argentjn, geen overeenstemming bereiken. United heeft
45 miljoen euro over voor de spits, maar West Ham zegt dat geen bod is gedaan.

De transferrechten van Tevez zouden in handen zijn van een investeringsbedrijf in Brazilië, die een gedeelte van de transfersom wil. Van de Engelse bond mag United geen zaken doen met zo'n firma.

FrankvdM
26-07-2007, 09:18
Uiteraard ook het A'dam Tournament niet maar waarom moet je dat er dan effe bijzeggen?

Kansloze knuppel...

Had je net je eerste normale reactie geproduceerd, krijgen we dit weer...

Ik denk dat hij z'n eierdop eventjes kwijt was.

John Sital
26-07-2007, 15:36
Sital niet liegen heb niemand bedreigd....

Ik reageer niet op jouw.....dat heb ik je duidelijk in een PM gestuurd en toch moet je weer lollig komen doen..



Net terug uit de kuip.. doodsaaie 1ste helft en een leuke 2de helft.. Vooral de laatse 5 min waren erg leuk.(Het sfeertje in de Kuip) En volgens mij zei Pizarro welke hoek hij dacht dat Makaay zou schieten, Erg slecht genomen trouwens. zit veel potentie in deze spelersgroep.. We gaan zeker meedoen om de strijd voor de titel.. En we maken er nog een goede kans op ook..


grapjas, ff pm sturen met als zielige afsluiter dat ik niks terug hoef te sturen omdat je het gelijk weggooit, zeker bang dat je het intellectueel aflegt tegen mij, iets anders kan ik er niet van maken. zeker meedoen om de titel, wat ga je zeggen zodra de resultaten eventueel tegenvallen met deze groep?

John Sital
26-07-2007, 16:24
Ach ja, who cares about oefenpotjes? Tot nu toe zegt het allemaal geen ene fuck natuurlijk...


yup dadelijk om het echie:smile:

Rotterdam5314
26-07-2007, 17:23
Nee hoor ik wens gewoon niet met jouw te spreken. Bang ben ik nergens voor... Ach ja wees blij me tje laatste woord...Alles wat jij zegt is toch onzin

TJ Weissel
26-07-2007, 17:49
Nee hoor ik wens gewoon niet met jouw te spreken. Bang ben ik nergens voor... Ach ja wees blij me tje laatste woord...Alles wat jij zegt is toch onzin

Nee jouw berichten hebben veel toevoeging tot dit topic :roll:.

On Topic; Als dit de voorbode moet zijn voor hoe ajax de komende tijd gaat spelen, zullen we het wel wat zwaar krijgen :(

Rotterdam5314
26-07-2007, 17:56
Nee jouw berichten hebben veel toevoeging tot dit topic :roll:.

On Topic; Als dit de voorbode moet zijn voor hoe ajax de komende tijd gaat spelen, zullen we het wel wat zwaar krijgen :(


en dit bericht van jouw zeker wel.....Wordt een beetje moe van die zeikerds hierzo.. allemaal zijn ze de heilige zelf en doen alles keurig volgens de regels en oh wee als je er een beetje van afwijkt.. Zeikerd

wezz
26-07-2007, 17:57
Nee jouw berichten hebben veel toevoeging tot dit topic :roll:.

On Topic; Als dit de voorbode moet zijn voor hoe ajax de komende tijd gaat spelen, zullen we het wel wat zwaar krijgen :(


Als Suarez komt valt dat wel mee.

Bakircioglu/Rommedahl beter dan de Mul
En met Suarez heb je een waardige vervanger voor Babel.

Maar goed, ik vind dat er na Suarez nog wel een aanvaller bij mag komen. Een middenvelder achter Sneijder/rechtback achter Ogararu zijn ook welkom. Ik mag toch hopen dat ze die Colin geen contract aanbieden.

Rotterdam5314
26-07-2007, 18:01
Als Suarez komt valt dat wel mee.

Bakircioglu/Rommedahl beter dan de Mul
En met Suarez heb je een waardige vervanger voor Babel.

Maar goed, ik vind dat er na Suarez nog wel een aanvaller bij mag komen. Een middenvelder achter Sneijder/rechtback achter Ogararu zijn ook welkom. Ik mag toch hopen dat ze die Colin geen contract aanbieden.

Suarez is zelfs beter dan Babel dus wat dat betreft zullen jullie erop vooruitgaan
Kennedy vind ik ook een zeer goede aankoop..Rommedahl is een waardige vervanger voor Kennedy. Ik denk dat ajax volgend seizoen pas in de problemen komt met een vertrekkende stam en Sneijder en misschien ook wel Davids

wezz
26-07-2007, 18:03
Suarez is zelfs beter dan Babel dus wat dat betreft zullen jullie erop vooruitgaan
Kennedy vind ik ook een zeer goede aankoop..Rommedahl is een waardige vervanger voor Kennedy. Ik denk dat ajax volgend seizoen pas in de problemen komt met een vertrekkende stam en Sneijder en misschien ook wel Davids

Suarez moet eerst nog maar eens bewijzen beter te zijn dan Babel.
Volgend seizoen gaan er idd. veel speler weg, maar goed dat is volgend seizoen pas.

Rotterdam5314
26-07-2007, 18:06
Suarez moet eerst nog maar eens bewijzen beter te zijn dan Babel.
Volgend seizoen gaan er idd. veel speler weg, maar goed dat is volgend seizoen pas.

Heeft ie al gedaan bij Groningen
daar heeft hij al laten zien meer rendement te hebben dan babel. Technisch vind ik hem zowieso beter. Babel is alleen sneller en voorspelbaarder

wezz
26-07-2007, 18:10
Groningen is anders dan Ajax.
Maar goed, jij vind hem beter, en mij moet ie nog overtuigen.

Rotterdam5314
26-07-2007, 18:17
Tuurlijk is Groningen anders dan ajax. Maar volgens mij heeft ie wel iets van 15 goals gemaakt. als je dat bij groningen kan dan helemaal bij Ajax. En dan heeft hij nog zijn Assist. Tja als jij dat vind.. Zowieso zie ik jullie altijd de ajax spelers beter vinden dan van een andere club.. Als je gewoon de kwaliteiten van de 2 gaat vergelijken komt suarez er toch echt beter uit.. Heeft een betere actie in huis en een beter schot en is altijd onvoorspelbaar en heeft meer rendement.. Wat vind jij dan beter aan altijd dezelfde actie Babel.. Ik zou er blij mee zijn als hij naar mijn club zou komen.. die gozer gaat later erg veel geld waard worden. Babel is de meest overschtte speler (samen met Drenthe) van de laatse tijd

TJ Weissel
26-07-2007, 18:19
Heeft ie al gedaan bij Groningen
daar heeft hij al laten zien meer rendement te hebben dan babel. Technisch vind ik hem zowieso beter. Babel is alleen sneller en voorspelbaarder

Rendement trekken uit groningen of ajax, dit is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken (druk etc.), dat jij m technisch sowieso beter vindt, maakt dit nog geen feit... :-?

voor de rest heb jij natuurlijk met alles gelijk in dit topic; Wij zijn zielige zeikerds en jij hebt gelijk (bedankt he!)

Rotterdam5314
26-07-2007, 18:23
bla bla bla.. Ik blijf lekker weg hier..Stomme Ajacieden hierzo altijd alles door hun clubbrilletje bekijken... en idd ik heb zeker gelijk in dit geval

Laters..........

wezz
26-07-2007, 18:28
Ach nu krijgen we dit gejank weer hoor.:roll:
Ajacieden zijn altijd wat positiever over eigen spelers, logisch toch. Misschien ook omdat we ze elke week zien spelen, jij geeft vaak een negatief oordeel over spelers van Ajax die je misschien 2 keer heb zien spelen. Oh en in een paar samenvattingen. :roll:

Presteren bij Groningen is nog altijd anders dan bij Ajax. We weten beide niet hoe hij het gaat doen, en zeker niet als Ajax 4-3-3 blijven spelen. Op de flank wordt er dan toch veel van hem verwacht.

Het rendement van Babel is inderdaad een lachertje, als je alleen daarop afgaat zou je denken ''die gast bakt er niks van''. Als je hem elke week ziet spelen weet je wel beter.

Edit: En zo overschat is Drenthe niet hoor, gewoon net als Babel een hele goede speler. Babel speelt niet voor niets bij Liverpool, en het is ook niet vreemd dat alle grote clubs achter Drenthe aanzitten. Jaja die komen er wel.


bla bla bla.. Ik blijf lekker weg hier..Stomme Ajacieden hierzo altijd alles door hun clubbrilletje bekijken... en idd ik heb zeker gelijk in dit geval

Laters..........

(y)Mooi zo.

De mazzel!

TJ Weissel
26-07-2007, 18:30
bla bla bla.. Ik blijf lekker weg hier..Stomme Ajacieden hierzo altijd alles door hun clubbrilletje bekijken... en idd ik heb zeker gelijk in dit geval

Laters..........

Vooral jezelf laten kennen... (y)

Rotterdam5314
26-07-2007, 18:42
(6) (6) (6) (6) (6)

Ik zie al deze spelers wekelijks spelen dus praat geen poep

En het is geen gejank hoor... het is de absolute waarheid!!!
Ik hoor nooit iets negatiefs over jullie eigen spelers. Dus ja ik ben 1 van de weinige die objectief naar alle spelers kijkt. ook van mijn eigen club

Drenthe is een talent maar op dit moment zwaar overschat.. Heeft nog niks laten zien bij feyenoord op een enkele wedstrijd na. Op het Ek heeft hij 2 zeer goede wedstrijden gespeeld en dat was het... Zeker potentie maar op dit moment zwaar overschat. hij is er nog lang niet..

TJ Weissel
26-07-2007, 18:47
(6) (6) (6) (6) (6)

Ik zie al deze spelers wekelijks spelen dus praat geen poep

En het is geen gejank hoor... het is de absolute waarheid!!!
Ik hoor nooit iets negatiefs over jullie eigen spelers. Dus ja ik ben 1 van de weinige die objectief naar alle spelers kijkt. ook van mijn eigen club

Drenthe is een talent maar op dit moment zwaar overschat.. Heeft nog niks laten zien bij feyenoord op een enkele wedstrijd na. Op het Ek heeft hij 2 zeer goede wedstrijden gespeeld en dat was het... Zeker potentie maar op dit moment zwaar overschat. hij is er nog lang niet..

Ik was nou niet overwegend positief in mijn voorgaande berichten, verder denk ik dat jij ook naar jezel moet kijken, als je zegt dat jij je distantieerd van 'n topic en vervolgens blijft posten hoe zielig wij wel niet zijn. :evil:

*NERAZZURRI*
26-07-2007, 18:50
Ik dacht dat 'wij' Ajacieden altijd zo negatief liepen te fluiten tegen onze eigen ploeg/spelers? :???:

wezz
26-07-2007, 18:51
(6) (6) (6) (6) (6)

Ik zie al deze spelers wekelijks spelen dus praat geen poep

En het is geen gejank hoor... het is de absolute waarheid!!!
Ik hoor nooit iets negatiefs over jullie eigen spelers. Dus ja ik ben 1 van de weinige die objectief naar alle spelers kijkt. ook van mijn eigen club

Drenthe is een talent maar op dit moment zwaar overschat.. Heeft nog niks laten zien bij feyenoord op een enkele wedstrijd na. Op het Ek heeft hij 2 zeer goede wedstrijden gespeeld en dat was het... Zeker potentie maar op dit moment zwaar overschat. hij is er nog lang niet..

Ja je hebt helemaal gelijk, absolute waarheid! En wij praten allemaal poep.

Ok blijf je vanaf nu dan weg? Of meende je dat niet? :cry:

*NERAZZURRI*
26-07-2007, 18:52
Dus ja ik ben 1 van de weinige die objectief naar alle spelers kijkt. ook van mijn eigen club

Muhahaha (6) :mrgreen:

Mr. Perfect...

Je kunt je al niet eens aan de belofte houden om hier weg te blijven. Na 20 minuten ben je er weer :lol: Ik zal niet over kakkerlakken doodtrappen en eitjes beginnen :wink:

Alexander D
26-07-2007, 18:53
Ik dacht dat 'wij' Ajacieden altijd zo negatief liepen te fluiten tegen onze eigen ploeg/spelers? :???:


Nee, nu ben je toch echt in de war.

Meestal gaat het over PSV, dat je daar vooral niet naar moet kijken omdat het zo dramatisch is, zelfs als ze goed spelen. Als daar dan een reactie op komt zijn we Calimero en jullie zijn altijd de beste. Ook al is Ajax al jaren geen kampioen meer geworden.

*NERAZZURRI*
26-07-2007, 18:55
Dus we zeggen altijd dat we de beste zijn maar we fluiten onze eigen ploeg altijd uit? Dat doen we toch volgens iedereen? Slecht publiek, verwend, altijd fluiten als het effe minder gaat...

Dat jij nu over PSV begint bevestigd inderdaad dat jullie calimero's zijn :twisted:

Rotterdam5314
26-07-2007, 18:55
Muhahaha (6) :mrgreen:

Mr. Perfect...

Je kunt je al niet eens aan de belofte houden om hier weg te blijven. Na 20 minuten ben je er weer :lol: Ik zal niet over kakkerlakken doodtrappen en eitjes beginnen :wink:

Wa tjij wilt gozer.. Je weet al precies hoe ik erover denk... Een blij figuur ben je.....

*NERAZZURRI*
26-07-2007, 18:57
Als jij weg bent... Hell yeah!

Als jij denkt dat je de almachtige, objectieve voetbalkenner bent maar de mening van (alle) Ajacieden als minderwaardig ziet heb je stront achter je ogen zitten.

wezz
26-07-2007, 18:58
Nee, nu ben je toch echt in de war.

Meestal gaat het over PSV, dat je daar vooral niet naar moet kijken omdat het zo dramatisch is, zelfs als ze goed spelen. Als daar dan een reactie op komt zijn we Calimero en jullie zijn altijd de beste. Ook al is Ajax al jaren geen kampioen meer geworden.

Dat is gewoon over en weer hoor.

De Ajacieden hier hebben het meer over hun eigen clubje dan de andere supporters, tenminste dat gevoel heb ik. Veel vinden het hier belangrijker dat Ajax verliest dan dat hun eigen clubje wint.


Ik dacht dat 'wij' Ajacieden altijd zo negatief liepen te fluiten tegen onze eigen ploeg/spelers? :???:

Maar goed, als ik wel eens kijk op verschillende Ajax sites is het inderdaad vaak negatief/geklaag dus tsja...

Rotterdam5314
26-07-2007, 18:59
Nee, nu ben je toch echt in de war.

Meestal gaat het over PSV, dat je daar vooral niet naar moet kijken omdat het zo dramatisch is, zelfs als ze goed spelen. Als daar dan een reactie op komt zijn we Calimero en jullie zijn altijd de beste. Ook al is Ajax al jaren geen kampioen meer geworden.

zo zullen ze altijd blijven.. Ajax is niet voor niks de meest gehate club onder de eredivisie clubs. Populair onder de volgelingen en meelopers. Grotendeels ook door de pers veroorzaakt..Veel zogenaamde fans onder de ajacieden...staat ook niet voor niks bekend om hun arrogantie

TJ Weissel
26-07-2007, 18:59
Nee, nu ben je toch echt in de war.

Meestal gaat het over PSV, dat je daar vooral niet naar moet kijken omdat het zo dramatisch is, zelfs als ze goed spelen. Als daar dan een reactie op komt zijn we Calimero en jullie zijn altijd de beste. Ook al is Ajax al jaren geen kampioen meer geworden.

Maar we waren het wel bijna! :lol:

Alexander D
26-07-2007, 19:00
Dat jij nu over PSV begint bevestigd inderdaad dat jullie calimero's zijn :twisted:

(y)

Kijk, nou ben je weer terug op je eigen niveau. :bier:

Rotterdam5314
26-07-2007, 19:00
Als jij weg bent... Hell yeah!

Als jij denkt dat je de almachtige, objectieve voetbalkenner bent maar de mening van (alle) Ajacieden als minderwaardig ziet heb je stront achter je ogen zitten.

en jij in je hoofd...

*NERAZZURRI*
26-07-2007, 19:01
zo zullen ze altijd blijven.. Ajax is niet voor niks de meest gehate club onder de eredivisie clubs. Populair onder de volgelingen en meelopers. Grotendeels ook door de pers veroorzaakt..Veel zogenaamde fans onder de ajacieden...staat ook niet voor niks bekend om hun arrogantie

Real Madrid, Bayern München, Manchester United, Juventus.

Goh, volgens mij heb ik dat rijtje al vaker opgenoemd... (6) Uitleg hoeft niet toch?


(y)

Kijk, nou ben je weer terug op je eigen niveau. :bier:

Dan deel jij in de malaise want je doet precies hetzelfde... Generaliseren als de neten. Maakt mij verder niet uit, lichtelijk hypocriet vind ik het wel...

Ook voor jou geldt bovenstaand rijtje clubs trouwens. Kleine uitleg: de grootste clubs in de meeste competities worden door de rest uitgepoept vanwege arrogantie, opschepperij e.d. Het is een kwestie van jaloezie...

Alexander D
26-07-2007, 19:02
Dat is gewoon over en weer hoor.

De Ajacieden hier hebben het meer over hun eigen clubje dan de andere supporters, tenminste dat gevoel heb ik. Veel vinden het hier belangrijker dat Ajax verliest dan dat hun eigen clubje wint.

Maar goed, als ik wel eens kijk op verschillende Ajax sites is het inderdaad vaak negatief/geklaag dus tsja...

Dat is niet helemaal waar. Let maar eens op het komende seizoen hoeveel blije Ajacieden er hier weer komen roepen dat PSV verloren heeft. Zo zijn er inderdaad ook PSV en Feyenoord suppporters maar ik ben het af en toe goed beu om afgezeken te worden als groep omdat ik toevallig ook voor PSV ben en omdat er PSV suppporters hier blij komen doen omdat Ajax verloren heeft.

wezz
26-07-2007, 19:05
zo zullen ze altijd blijven.. Ajax is niet voor niks de meest gehate club onder de eredivisie clubs. Populair onder de volgelingen en meelopers. Grotendeels ook door de pers veroorzaakt..Veel zogenaamde fans onder de ajacieden...staat ook niet voor niks bekend om hun arrogantie

Aaach gossie nu is het weer de schuld van de pers.

Wel grappig, dat de grootste meeloper dit nu moet zeggen. Oh wacht, je zit dit jaar weer in de Kuip hè? En als ze verliezen? Dan ga je zeker weer janken/zeiken over Ajax op dvd.nl/forum. :p(6)

Blijf gewoon lekker weg hierzo, dan is iedereen blij..ik bedoel, je hebt het net zelf beloofd...
Zoek lekker een Feyenoord forum op waar je met je mede Feyenoorders kan gaan zitten kankeren op Ajax.


Dat is niet helemaal waar. Let maar eens op het komende seizoen hoeveel blije Ajacieden er hier weer komen roepen dat PSV verloren heeft. Zo zijn er inderdaad ook PSV en Feyenoord suppporters maar ik ben het af en toe goed beu om afgezeken te worden als groep omdat ik toevallig ook voor PSV ben en omdat er PSV suppporters hier blij komen doen omdat Ajax verloren heeft.

Ja ach, het valt bij ons Ajacieden meer op als Feyenoorders/PSVers het doen natuurlijk. Maar goed, we doen het allemaal. (al ben ik vrij objectief volgens mij, maar goed ik zie, zeker wanneer het nodig is, PSV ook het liefst verliezen natuurlijk.)

Aan de andere kant is het ook logisch dat Ajax zoveel haters heeft, net zoals Nera al zei, de grootste clubs zijn altijd het meest gehaat wanneer het slecht gaat, en geliefd wanneer het goed gaat dus tsja..

*NERAZZURRI*
26-07-2007, 19:06
Dat is niet helemaal waar. Let maar eens op het komende seizoen hoeveel blije Ajacieden er hier weer komen roepen dat PSV verloren heeft. Zo zijn er inderdaad ook PSV en Feyenoord suppporters maar ik ben het af en toe goed beu om afgezeken te worden als groep omdat ik toevallig ook voor PSV ben en omdat er PSV suppporters hier blij komen doen omdat Ajax verloren heeft.

Niet zo zeuren, Alex. Je scheert ons ook over één kammetje:


Nee, nu ben je toch echt in de war.

Meestal gaat het over PSV, dat je daar vooral niet naar moet kijken omdat het zo dramatisch is, zelfs als ze goed spelen. Als daar dan een reactie op komt zijn we Calimero en jullie zijn altijd de beste. Ook al is Ajax al jaren geen kampioen meer geworden.

En los daarvan valt bij iedereen hier vooral op welke reacties er over ZIJN club gepost worden. En dan hebben de meesten hier nog een uitermate selectief geheugen ook. En nee, ik beweer echt niet dat ik het altijd bij het juiste eind heb.

Maar als er één club is die altijd wordt afgezeken en uitgelachen als ze verloren hebben (Rotterdam5314 zei het net nog), dan is het Ajax wel. Dus ga alsjeblieft niet lopen zeiken...

Wederom een van de redenen waarom 'jullie' (jij dus ook in dit geval) Calimero's worden genoemd.

Rotterdam5314
26-07-2007, 19:10
@ Wezz jij wee tnog geen eens wat een su[pporter is man.. en ja dit jaar zit ik wee rin de kuip. Afgelopen seizoen niet nee.
Daarvoor al jaren achter elkaar. ook in slechte tijden.. Ben benieuwd of jij ook al jaren naar ajax gaat... En rot toch een eind op met je gezeik verder...Ga lekker een jodenkoek eten of zo

Lex v/d Moolen
26-07-2007, 19:11
OK, gezellig hier weer. Hoog tijd dat de competitie begint (y)
Beetje stangen als de concurrent verliest doen we allemaal, dus iedereen ook niet zeuren.

Alexander D
26-07-2007, 19:13
Real Madrid, Bayern München, Manchester United, Juventus.

Dan deel jij in de malaise want je doet precies hetzelfde... Generaliseren als de neten. Maakt mij verder niet uit, lichtelijk hypocriet vind ik het wel...

Ook voor jou geldt bovenstaand rijtje clubs trouwens. Kleine uitleg: de grootste clubs in de meeste competities worden door de rest uitgepoept vanwege arrogantie, opschepperij e.d. Het is een kwestie van jaloezie...

Ik deel helemaal niet in de malaise. Jij begint weer met je zielige Calimero opmerkingen.

Je mag elk topic nalezen: ik heb NOG NOOIT een opmerking geplaatst over het fluiten van Ajaxsupporters. Ik krijg wel regelmatig, zie ook hierboven, Calimero opmerkingen naar m'n hoofd omdat ik toevallig PSV laat vallen in een post. Zelfs mijn zoontje van 5 (die notabene vorig jaar een shirt van Italië wilde met nr10 Toti) heeft nog meer verstand en dat zou je toch niet zeggen als je een shirt kiest met die naam....:mrgreen:

Verder ben je dan over bovenstaande ook over jezelf bezig. je moet jezelf eens horen over Juventus of AC Milan (die heb je gemakshalve maar niet in dat rijtje gezet).

Dat ik problemen heb met Juventus maar vooral Real komt door die koopdrang die geen resultaten oplevert maar er wel voor zorgt dat veel goede voetballers daar op de bank of tribune zitten ipv dat ik er als voetbalsupporter van kan genieten. Ik vind het prachtig wat Real voor prijzen heeft staan, dat heeft niets met jaloezie te maken. Ik heb problemen met de visie tav voetbal van die clubs.

Volgens mij ken jij alleen de geestesgesteldheid 'afgunst, jaloezie, boos enz'.:confused:

*NERAZZURRI*
26-07-2007, 19:23
Ik deel helemaal niet in de malaise. Jij begint weer met je zielige Calimero opmerkingen.

Je mag elk topic nalezen: ik heb NOG NOOIT een opmerking geplaatst over het fluiten van Ajaxsupporters. Ik krijg wel regelmatig, zie ook hierboven, Calimero opmerkingen naar m'n hoofd omdat ik toevallig PSV laat vallen in een post. Zelfs mijn zoontje van 5 (die notabene vorig jaar een shirt van Italië wilde met nr10 Toti) heeft nog meer verstand en dat zou je toch niet zeggen als je een shirt kiest met die naam....:mrgreen:

Nou, har har, wat een vergelijking :roll:

Ik zeg ook niet dat je wat over Ajaxsupporters zegt. Ik weet best dat je een relatief nette forumganger bent hier. Redelijk objectief, soms een dolletje maken zoals iedereen, niks mis mee imo. Maar op het moment dat je gaat lopen zeiken over PSV dat we jullie Calimero's noemen en dat we dan generaliseren (dat jij er dus ook bij hoort) en vervolgens zegt dat jullie (wij Ajacieden allemaal) onszelf altijd de beste vinden... Tsja, sorry hoor, maar dan ben je me toch echt gewoon het prototype hypocriete Calimero...


Verder ben je dan over bovenstaande ook over jezelf bezig. je moet jezelf eens horen over Juventus of AC Milan (die heb je gemakshalve maar niet in dat rijtje gezet).

Ik heb Milan er niet gemakshalve uitgelaten om mezelf in een beter daglicht te zetten, ik doe er net zo hard aan mee namelijk (ik heb dit al meer dan eens gezegd hier trouwens).

Aangezien jij hier blijkbaar degene bent die bijster weinig van voetbal afweet: in Italië heeft Juventus dezelfde status als Ajax hier (grootste binnenlandse club, meeste landstitels, arrogant publiek, slecht publiek, vaak gelukkig winnen, scheidsrechter altijd mee, enzovoorts), dus vandaar dat ik enkel Juventus noemde. Dat 'wij' Intersupporters zo'n teringhekel aan Milan hebben staat hier los van. Milan- én Intersupporters hebben namelijk samen ook een grafhekel aan Juventus, net als de rest van Italië.


Dat ik problemen heb met Juventus maar vooral Real komt door die koopdrang die geen resultaten oplevert maar er wel voor zorgt dat veel goede voetballers daar op de bank of tribune zitten ipv dat ik er als voetbalsupporter van kan genieten. Ik vind het prachtig wat Real voor prijzen heeft staan, dat heeft niets met jaloezie te maken. Ik heb problemen met de visie tav voetbal van die clubs.

Je gaat volledig langs mijn punt heen. Wat ik bedoelde te zeggen is dat in de competities van de clubs die ik opnoemde (Juve, Bayern, ManU) zij de clubs zijn die verhoudingsgewijs de status van Ajax binnen Nederland het dichtst benaderen in hun eigen land.

Dat komt door het winnen van de meeste prijzen, de grootste historie, arrogant publiek, enzovoorts. Ik probeerde te zeggen dat het een natuurlijke gang van zaken is, zoals de clubhiërarchie zich binnen Nederland afspeelt. Er is meestal één club aan wie iedereen een klerehekel heeft. In Engeland eist ook Chelsea (naast ManU) momenteel een groot deel van dat lot op.


Volgens mij ken jij alleen de geestesgesteldheid 'afgunst, jaloezie, boos enz'.:confused:

Als ik steeds hetzelfde verhaal af moet spelen gebruik ik meestal ongeveer dezelfde formulering, ja. Dat ik het steeds opnieuw moet vertellen zegt genoeg over het geheugen en/of het denkniveau van een aantal mensen hier... (6)


Overigens weet je best dat je zelf ook liep te generaliseren net, en weet je ook dondersgoed dat het titeltje Calimero ook slechts part of the game is. Jullie willen een topclub zijn maar willen geen bijnaam hebben, verzonnen door jullie concurrenten? Ja ho effe... :wink: Wees blij dat je geen jood, neus of kakkerlak genoemd wordt :D

wezz
26-07-2007, 19:25
@ Wezz jij wee tnog geen eens wat een su[pporter is man.. en ja dit jaar zit ik wee rin de kuip. Afgelopen seizoen niet nee.
Daarvoor al jaren achter elkaar. ook in slechte tijden.. Ben benieuwd of jij ook al jaren naar ajax gaat... En rot toch een eind op met je gezeik verder...Ga lekker een jodenkoek eten of zo

Aaach kan je het weer niet winnen? Komtie weer met zn jodenkoeken. :roll::lol:

Wel grappig dat je hier net doet of je een echte die-hard supporter bent. LOL jij bent meer anti-Ajax dan dat je ooit pro-Feyenoord zal zijn. In slechte tijden interesseert Feyenoord jou niet eens, net als vorig jaar. Alleen maar zeiken over Ajax, en als je eens wat over Feyenoord zei was het altijd het zelfde ''ja feyenoord was weer slecht, maar wat wil je met zon beleid!!!!" of ''vdherik oprotten!!'' Volgens mij heb ik je dat wel 10 keer zien zeggen. En als iemand er wat van zei was het gelijk ''stinkjood! mondje houden!'' :roll:

Zoals ik al zei, zoek lekker een Feyenoord forum op waar je de hele dag kan posten hoe arrogant wij wel niet zijn, en hoe slecht Ajax wel niet is. En kom hier alleen als je echt objectief kan posten, maar aangezien dat te moeilijk voor je is kan je beter helemaal weg blijven uit dit topic. (wat je zelf net ook al zei hoor, snap niet waarom je toch weer terug moest komen.) En zelfs dan..ik bedoel, net hadden we het over Suarez/Babel. Ik zeg ''ja jij vind hem beter, en mij moet hij nog overtuigen'' omdat ik wist dat we hier toch nooit uit zouden komen. En jij moet weer gelijk beginnen over Ajax en de supporters, en hoe arrogant wij zijn, en dat we altijd onze eigen spelers beter vinden en blablablabla.

*NERAZZURRI*
26-07-2007, 19:31
Suárez trekt arbitragezaak in

Geschreven door Robert Smid op donderdag, 26 juli om 20:12
Luis Suárez heeft de arbitragezaak tegen zijn werkgever FC Groningen ingetrokken. De aanvaller van de Groningers wilde op deze manier een transfer naar Ajax afdwingen, maar lijkt hier nu van af te zien.

Hans Nijland, algemeen directeur bij FC Groningen, vindt het intrekken van de arbitragezaak door Luis Súarez 'goed nieuws'. "Wij hebben de afgelopen dagen veelvuldig contact gehad met het management van Súarez. Daaruit bleek dat de verhoudingen tussen de partijen zodanig zijn, dat een eventuele transfer van Luis zeker niet via een arbitragezaak tot stand moet komen."

Er waren zelfs lovende woorden voor de 20-jarige aanvaller. "Wij hebben zijn houding sinds zijn terugkeer in Groningen zeer gewaardeerd. Hij heeft zich ditmaal buiten het veld als een ware topspeler gedragen. Hem valt persoonlijk helemaal niets te verwijten in deze gang van zaken."

FC Groningen heeft inmiddels al een verbeterd contract aangeboden aan de Uruguayaan. Toch zal het aankomende maandag opnieuw in gesprek gaan met Ajax. Als de Amsterdammers dan nog niet met een hoger bod dan 3,5 miljoen euro komen, zal Luis Súarez hoogstwaarschijnlijk ook dit seizoen het groen-wit van FC Groningen dragen.

Rotterdam5314
26-07-2007, 19:32
bla bla bla Wezz je weet niet waar je over praat.. Nepsupporter hahahahaha grapjas Objectief posten is voor mij niet moeilijk. voor mensen zoals jij, lepers, sital en nera is het wel heel erg moeilijk..

wezz
26-07-2007, 19:38
bla bla bla Wezz je weet niet waar je over praat.. Nepsupporter hahahahaha grapjas Objectief posten is voor mij niet moeilijk. voor mensen zoals jij, lepers, sital en nera is het wel heel erg moeilijk..

Als er één hier vaak objectief is ben ik het wel, zeker wanneer het over Feyenoord gaat. Maar goed, normaal antwoorden zou wel weer te moeilijk voor je zijn, laat dan maar hoor.

En ''nepsupporter hahaha''? Wat wil je dan zeggen?
De enige echte (die ik me herriner dan) Feyenoorder die hier vaak post is Pascal Barosso(spelling?).


Suárez trekt arbitragezaak in

:-?
Ach, hopen dat ze er wel nog uitkomen.
Dan zou dan wel beter zijn dan zo'n arbitragezaak.

Ben benieuwd hoeveel ze nou eigenlijk willen voor die Suarez. Las dat ze nu wel serieus willen gaan praten.
(of zou dit beteken dat de clubs er al uit zijn? hmm...)

Rotterdam5314
26-07-2007, 19:52
1e ronde in de Engelse voetbalcompetitie al afgelast..

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/44018000/jpg/_44018243_gc416.jpg



http://static.sky.com/images/pictures/1552255.jpg

http://news.bbc.co.uk/nol/shared/bsp/hi/image_maps/07/1185000000/1185200957/img/uk_flood629X420.gif

Pascal Barroso
26-07-2007, 19:56
Dubbel r 1 s :-P Ben het niet met Rotterdam eens trouwens dat Drenthe weinig heeft laten zien vorig jaar. Hij heeft maar 1 dramatische wedstrijd gespeeld (inderdaad tegen Ajax ;-)) en verder scoorde hij meestal minimaal tussen de 6 en de 7 en was meestal 1 van de beste van het veld. Niet dat dat moeilijk was maar toch :mrgreen:

(Alle inkoppers vast afgedekt? :p)

Dennis Oosterhuis
26-07-2007, 19:59
Wow! Heftig! :shock:

FrankvdM
26-07-2007, 20:16
GVD nog steeds m'n seizoenskaart niet binnen. :-x Morgen ff bellen denk ik.

John Sital
26-07-2007, 20:20
Nee hoor ik wens gewoon niet met jouw te spreken. Bang ben ik nergens voor... Ach ja wees blij me tje laatste woord...Alles wat jij zegt is toch onzin

daarom stuur je mij zeker pm berichten:mrgreen:

John Sital
26-07-2007, 20:24
bla bla bla Wezz je weet niet waar je over praat.. Nepsupporter hahahahaha grapjas Objectief posten is voor mij niet moeilijk. voor mensen zoals jij, lepers, sital en nera is het wel heel erg moeilijk..

je eigen beloftes nakomen is zeker wel moeilijk?:-| geen woorden maar daden is op jou duidelijk niet van toepassing, als je het hier niet leukt vindt ga dan ergens anders mekkeren, maar blijkbaar ben jij overal uitgekotst en blijf je toch hier, en ja kom maar met je volgende schreeuwpartij.:roll:

John Sital
26-07-2007, 20:28
OK, gezellig hier weer. Hoog tijd dat de competitie begint (y)
Beetje stangen als de concurrent verliest doen we allemaal, dus iedereen ook niet zeuren.


wijs gesproken lex:bier:

FrankvdM
26-07-2007, 20:39
Goed dat die hele arbitragezaak niet doorgaat. Maar ik verwacht nu eigenlijk dat Grunn zogenaamd wil onderhandelen, en dan heel veel gaat vragen. Wat hun goed recht is natuurlijk. Zo moet je dat doen als je een speler niet kwijt wil.

Ajax zal denk ik niet veel meer dan 5 miljoen willen ophoesten voor Suarez. Gaan waarschijnlijk ergens anders kijken. Jammer wel.

*NERAZZURRI*
26-07-2007, 20:49
Nou ja, ik vind Suarez best een flink talent, maar ik denk dat je voor dat geld misschien wel wat beters kunt vinden.

Atlético heeft trouwens Simao gekocht voor 20 miljoen. Die gaan hun eeuwige rivaal, Madrid, nog achterhalen qua inkopen :D Hopelijk doen ze ook eens mee om de prijzen. Atlético heb ik altijd wel een van de leukere clubs in Spanje gevonden.

De zaakwaarnemer van Chivu zegt dat de deal met Inter rond is. Moratti heeft ook iets dergelijks gezegd. Morgen wordt ie waarschijnlijk gepresenteerd. EINDELIJK!! En voor minder salaris dan aanvankelijk de reden was waarom hij alleen naar Inter wilde (y)