PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

wezz
26-07-2007, 21:07
Met Suarez zou ik toch meer 4-4-2 willen zien, en als je dan iets moet forceren kan je altijd nog Rommedahl/Kennedy erin gooien. Suarez is natuurlijk toch iemand die veel ruimte nodig heeft, en echt bijzonder snel is hij volgens mij niet(iig. vergeleken met Babel) Gewoon een beetje om Huntelaar heen laten pingelen, dan heb je me toch een geweldige aanval.8-)

Leuk voor Chivu trouwens, zo'n topper moet natuurlijk ook gewoon bij een topclub spelen.

Lex v/d Moolen
26-07-2007, 21:10
Goed dat die hele arbitragezaak niet doorgaat. Maar ik verwacht nu eigenlijk dat Grunn zogenaamd wil onderhandelen, en dan heel veel gaat vragen. Wat hun goed recht is natuurlijk. Zo moet je dat doen als je een speler niet kwijt wil.

Ajax zal denk ik niet veel meer dan 5 miljoen willen ophoesten voor Suarez. Gaan waarschijnlijk ergens anders kijken. Jammer wel.Ik denk dat Ajax het bod nog wel gaat verhogen. Ten Cate wil hem graag erbij. Al gaat hij niet over de financien natuurlijk, maar kom ze hebben geld zat nu.

FrankvdM
26-07-2007, 22:15
maar kom ze hebben geld zat nu.

Betekent nog niet dat je alles meteen uit moet geven natuurlijk. 't Missen van de CL heeft ook een groot gat in de begroting gelaten. En aangezien het bedrijf Ajax tegenwoordig belangrijker lijkt te zijn dan de voetbalclub ben ik bang dat er niet teveel uitgegeven mag worden. Niet aan een spits van een andere NL club iig.

Het zou me echt niets verbazen als fc groningen dadelijk minstens 10 miljoen voor Suarez vraagt. Ze willen hem namelijk perse behouden voor nog ten minste 1 jaar. Dat gaan ze er bij Ajax natuurlijk never nooit voor betalen.

wezz
26-07-2007, 22:31
Tsja als wij nou genoeg goede aanvallers hadden had je 'm nog een jaartje aan Groningen kunnen verhuren, dat zou al enorm schelen natuurlijk..maar ja..

Zag dat Henry net zn eerste goal heeft gescoord voor Barca. Laatst minuut penalty-rebound tegen Dundee United.:roll: Ach het is nog maar de voorbereiding natuurlijk.

Krkic maar vooral Dos Santos moeten goed hebben gespeeld, hmm Ajax...

Rotterdam5314
26-07-2007, 23:17
je eigen beloftes nakomen is zeker wel moeilijk?:-| geen woorden maar daden is op jou duidelijk niet van toepassing, als je het hier niet leukt vindt ga dan ergens anders mekkeren, maar blijkbaar ben jij overal uitgekotst en blijf je toch hier, en ja kom maar met je volgende schreeuwpartij.:roll:

Ik stuur je juist een Pm zodat we deze VB thread niet hoeven te vervuilen. alleen ben jij degene die steeds hier weer iets bijdehands moet plaatsen.. Praat verder dus geen onzin meer...en ja ik kots jouw juist uit vandaar dat ze me niet willen hebben :wink:

Erwin vd H
27-07-2007, 07:26
Leuk voor Chivu trouwens, zo'n topper moet natuurlijk ook gewoon bij een topclub spelen.Dat heeft hij de laatste jaren toch ook gedaan?:mrgreen: .

Alexander D
27-07-2007, 08:34
1e ronde in de Engelse voetbalcompetitie al afgelast..

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/44018000/jpg/_44018243_gc416.jpg


Afgelast! :confused: Waarom? :mrgreen:

FrankvdM
27-07-2007, 08:37
Afgelast! :confused: Waarom? :mrgreen:

Lijkt me duidelijk. Dat net hangt niet volgens de reglementen8)

Dennis Oosterhuis
27-07-2007, 08:47
Lijkt me duidelijk. Dat net hangt niet volgens de reglementen8)
Of is dit een stadion van een outdoor-waterpolo-team..? :D

*NERAZZURRI*
27-07-2007, 10:49
Dat heeft hij de laatste jaren toch ook gedaan?:mrgreen: .


Sterker nog, al vóór hij bij Roma speelde (y)

John Sital
27-07-2007, 15:24
Ik stuur je juist een Pm zodat we deze VB thread niet hoeven te vervuilen. alleen ben jij degene die steeds hier weer iets bijdehands moet plaatsen.. Praat verder dus geen onzin meer...en ja ik kots jouw juist uit vandaar dat ze me niet willen hebben :wink:


tja racistische teksten via pm sturen is zeker makkelijker dan het hier te posten, een domme racist ben je.

FrankvdM
27-07-2007, 16:46
tja racistische teksten via pm sturen is zeker makkelijker dan het hier te posten, een domme racist ben je.

Mss niet zo'n slecht idee om dit via pm verder af te handelen?

Lex v/d Moolen
27-07-2007, 16:48
Afgelast! :confused: Waarom? :mrgreen:idd waarom? Gewoon flink wat gaatjes prikken en spelen. :mrgreen:

FrankvdM
27-07-2007, 16:51
idd waarom? Gewoon flink wat gaatjes prikken en spelen. :mrgreen:

Ga je nog naar de Johan Fruitschaal toe Lex?

Lex v/d Moolen
27-07-2007, 17:01
Ga je nog naar de Johan Fruitschaal toe Lex?Ik denk dat ik dit jaar wel weer ga.:smile:

FrankvdM
27-07-2007, 17:07
Ik denk dat ik dit jaar wel weer ga.:smile:

Mooi, doe maar ff vakkie 429 dan. 8)

Lex v/d Moolen
27-07-2007, 17:15
Mooi, doe maar ff vakkie 429 dan. 8)Hm, weet niet of ik zo hoog durf te zitten :p

Rotterdam5314
27-07-2007, 17:26
tja racistische teksten via pm sturen is zeker makkelijker dan het hier te posten, een domme racist ben je.

Wat voor racistische opmerking??? Vriend ik ben zelf een buitenlander :lol:

en me vrouw is arubaans.. Dus wat je zegt slaat helemaal nergens op..

Rotterdam5314
27-07-2007, 17:28
Mss niet zo'n slecht idee om dit via pm verder af te handelen?

Dat heb ik em ook gezegd maar hij blijft hier posten... tja dan vraag je erom

TJ Weissel
27-07-2007, 17:47
offtopic: Ten eerste is het racisme .. en geen rascisme, verder het kunnen creeren van racisme is onhafhankelijk van je afkomst!, gaarne dit topic in z'n waarde laten.

@ Rotterdam, wie de bal kaatst kan deze terug verwachten, voor het welles nietus, hij wel ik niet spelletje zijn we toch wel wat te oud.

FrankvdM
27-07-2007, 18:06
Hm, weet niet of ik zo hoog durf te zitten :p

Lol, die eerste ringers zijn ook nix gewend he. :wink:

John Sital
27-07-2007, 20:31
Dat heb ik em ook gezegd maar hij blijft hier posten... tja dan vraag je erom

in een vrij land mag je idd posten ondanks je pogingen om mensen hier jouw mening op te dringen(6)

Burkie
27-07-2007, 20:43
En nu weer over voetbal, bitte?!

Burkie
27-07-2007, 20:44
Chivu toch naar Inter...

Reden: $$$$$

Dennis Oosterhuis
27-07-2007, 21:05
Chivu toch naar Inter...

Reden: $$$$$
Ik dacht dat in Italië de € gebruikt werd..? :p

Hugo R
27-07-2007, 23:11
Chivu toch naar Inter...

Dit zat er natuurlijk al een tijdje dik in. Denk dat Nera nu aan het feesten is :mrgreen:

*NERAZZURRI*
27-07-2007, 23:39
Chivu toch naar Inter...

Reden: $$$$$

Juist niet dus. Chivu heeft Madrid niet afgewezen en voor Inter gekozen omdat hij er meer kan verdienen, maar omdat hij in Italië wilde blijven. Hij heeft zelfs wat van z'n aanstaande salaris bij Inter ingeleverd om naar Inter te mogen en Roma nog wat centen op te laten strijken.

Dat geldverhaal heb ik sowieso nooit geloofd omdat Chivu dan wel tegen Madrid had gezegd dat ze meer moesten bieden ipv 'ik ga niet naar Madrid want Inter biedt meer'. Hij wilde gewoon altijd naar Inter.

Overigens is Roemenië een land dat erg op Italië is gericht, ook qua voetbal. Dat zal zeker meehelpen.


Dit zat er natuurlijk al een tijdje dik in. Denk dat Nera nu aan het feesten is :mrgreen:

Neuh, morgen is het weer feest (y) :wink:

Nu officieel:

Cristian Chivu signs for Inter
Saturday, 28 July 2007 00:54:59

http://www.inter.it/aas/img/97095.jpg

MILAN - F.C. Internazionale is pleased to announce that Cristian Eugen Chivu has signed a five-year contract with the club until 30 June 2012. The 26-year-old Romanian defender, who put pen to paper following his arrival in Milan just after 23:30 on Friday evening, joins Inter on a permanent deal with defender Marco Andreolli moving to Roma on a co-ownership deal.
F.C. Internazionale and all Nerazzurri fans welcome Cristian Chivu.

Burkie
28-07-2007, 11:06
Wat een spuuglelijk shirt...

John Sital
28-07-2007, 11:48
Wat een spuuglelijk shirt...

doet mij denken aan die kledij die de kruisridders droegen, ook met zo'n kruis:shock:

*NERAZZURRI*
28-07-2007, 13:00
Wat een spuuglelijk shirt...

Ik vind hem ook niet echt mooi maar zo valt het wel mee, vind ik:

http://www.inter.it/aas/img/97049-480.jpg

Maar de combinatie rood-wit vind ik sowieso niet erg mooi...

pokalapoketl
28-07-2007, 13:26
Maar de combinatie rood-wit vind ik sowieso niet erg mooi...

Ahum? (http://shirt.ajax.nl/) ;)

Lex v/d Moolen
28-07-2007, 13:51
Ik vind hem ook niet echt mooi maar zo valt het wel mee, vind ik:
http://www.inter.it/aas/img/97049-480.jpg
Als ik het in eerste instantie zo zie denk ik: Dit is het nationale team van Engeland.

doet mij denken aan die kledij die de kruisridders droegen, ook met zo'n kruis:shock:Engeland dus... ;)



Maar de combinatie rood-wit vind ik sowieso niet erg mooi...Mooiste combo die er bestaat. 8)

*NERAZZURRI*
28-07-2007, 14:00
Ahum? (http://shirt.ajax.nl/) ;)

Neuh, vind ik niet echt mooi.

Wel het mooiste shirt van de rood-witte shirts.

*NERAZZURRI*
28-07-2007, 14:48
Wat 'n zielig schijtpubliek in London zeg. Tijdens Valencia - Inter 'n beetje Materazzi uitfluiten en -jouwen :roll: Waar slaat dat nou weer op? Alsof die mongolen ooit de dupe zijn geweest van zijn wandaden...

Kunnen ze beter die ***ratten van Valencia uitfluiten. Valencia staat trouwens met 2-0 voor bij rust, maarja, Inter speelt met allerlei Primavera spelers en b-spelers. Schiet ook niet op...

John Sital
28-07-2007, 17:14
oefenpotjes zeggen niet zoveel, o ja juventus campione 2007/2008:wink: (y)

wezz
28-07-2007, 18:11
Hmm zie dat Ajax en PSV beide hun oefenduels hebben verloren, tegen Falkirk en Duisburg. En Feyenoord ook maar net gewonnen van Emmen...

Nou het begint weer lekker hehe. :roll::p

Shirt van Inter vind ik ook niet echt mooi, als ze dat kruis nou achterop hadden gezet en de voorkant gewoon wit hadden gelaten was het al een stuk beter.

Zag dat Kluivert nadrukkelijk in de belangstelling staat van Derby County.
Het blijft toch jammer hoor. van Nistelrooy en Kluivert, precies even oud. De een wordt overladen met prijzen in Spanje, terwijl de ander blij moet zijn met Sheffield Wednesday en Derby County.:roll:

Zag laatst iemand een vergelijking maken tussen Raul en Recoba, zo van ''he has half the ability of Recoba but twice the heart.'' Dat had je imo. ook precies zo kunnen zeggen met Nistelrooy en Kluivet als voorbeeld, maar goed.

Ach het is jammer dat wij die Urzaiz al hebben :lol:..

*NERAZZURRI*
28-07-2007, 19:40
oefenpotjes zeggen niet zoveel, o ja juventus campione 2007/2008:wink: (y)

Hé, ga jij lekker kerrie vreten, Sital ;-)

Geintje. Moet kunnen toch? Pizzagrappen zijn geoorloofd (6) Goed idee trouwens, pizza...

En oefenduels suck ass... Valencia - Inter 2-0 :nono: Maarja, met 4 primavera spelers op belangrijke posities en Cesar Aparecido er in :roll: Wat boeit het ook. Spanje schijnt vroeg te beginnen en Inter is pas anderhalve week bezig met trainen ofzo.

mercapto
28-07-2007, 19:45
Al die gasten werken bij de Primavera ? Tjeempie, voetbal betaald slecht tegenwoordig...

FrankvdM
28-07-2007, 19:47
Seizoenskaart vandaag ook binnen gekregen. 8) Ziet er idd mooi uit met Litmanen.

John Sital
28-07-2007, 20:58
Hé, ga jij lekker kerrie vreten, Sital ;-)

Geintje. Moet kunnen toch? Pizzagrappen zijn geoorloofd (6) Goed idee trouwens, pizza...

En oefenduels suck ass... Valencia - Inter 2-0 :nono: Maarja, met 4 primavera spelers op belangrijke posities en Cesar Aparecido er in :roll: Wat boeit het ook. Spanje schijnt vroeg te beginnen en Inter is pas anderhalve week bezig met trainen ofzo.


oefenpotjes zeggen op zich niet zoveel al blijft het nooit leuk als jouw club verliest:sad:

Dennis Oosterhuis
28-07-2007, 21:01
Ten Cate: 'Colin heeft het goed gedaan'

28/7/2007 20:10

Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Jurgen Colin (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=32124/typeofpage=40054/sc=1c0834) binnenkort een contract tekent bij Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5). Coach Henk ten Cate is vol lof over de 26-jarige verdediger.

'Het is niet ondenkbeeldig dat we Colin (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=32124/typeofpage=40054/sc=1c0834) erbij halen', vertelde de coach na de 2-1 nederlaag van Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) tegen Falkirk. De door PSV opgeleide verdediger traint al de gehele voorbereiding mee met de selectie van Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5). 'Ik denk dat hij het goed heeft gedaan. Jurgen brengt degelijkheid en zekerheid. Wij zijn tevreden met hem', aldus Ten Cate, die Colin (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=32124/typeofpage=40054/sc=1c0834) nog kent van hun gezamenlijke tijd bij NAC Breda.

Bron: vi.nl


:?

wezz
28-07-2007, 21:18
Ik las het ook al ja. :?

Kom op zeg, we zitten dan wel krap in de backs, maar aub. geen Colin. Zet er dan gewoon Heitinga neer als Ogararu gewisseld moet worden.(vind het trouwens vreemd dat ze Boakye laten gaan, en dan iemand als Colin stage laten lopen.:?)

En Zuiverloon alvast halen en nog een jaartje verhuren aan Heerenveen.:bier:

Hugo R
28-07-2007, 21:20
Andere wedstrijd gezien als ik denk ik.

Lex v/d Moolen
28-07-2007, 21:55
Ik las het ook al ja. :?

Kom op zeg, we zitten dan wel krap in de backs, maar aub. geen Colin. Zet er dan gewoon Heitinga neer als Ogararu gewisseld moet worden.(vind het trouwens vreemd dat ze Boakye laten gaan, en dan iemand als Colin stage laten lopen.:?)

En Zuiverloon alvast halen en nog een jaartje verhuren aan Heerenveen.:bier:Ik zou gelijk met Zuiverloon proberen. Colin heeft mij nog niet overtuigen iig.
Maar Ten Cate heeft voor sommige spelers een onbegrijpelijke voorkeur. Zal me ook niet verbazen wanneer Leonardo fit is dat hij gelijk in de basis start.

Erwin vd H
28-07-2007, 22:01
Seizoenskaart vandaag ook binnen gekregen. 8) Ziet er idd mooi uit met Litmanen.Litmanen? Zitten jullie tegenwoordig allemaal bij Malmö FF??:mrgreen: (http://www.litmanen.com/litmanen.php)
Utrecht scc's zijn een beetje saai dit seizoen. Alleen een foto van een leeg stadion en mijn eigen pasfoto:?.

wezz
28-07-2007, 22:15
Ik zou gelijk met Zuiverloon proberen. Colin heeft mij nog niet overtuigen iig.
Maar Ten Cate heeft voor sommige spelers een onbegrijpelijke voorkeur. Zal me ook niet verbazen wanneer Leonardo fit is dat hij gelijk in de basis start.

De zaakwaarnemer van Zuiverloon had al gezegd dat hij nog minstens 1 jaar in Heerenveen blijft, misschien ook wel verstandig natuurlijk. Maar goed, als je hem nu al weet vast te leggen en je verhuurt hem een jaartje aan Heerenveen ben je een stuk goedkoper uit lijkt mij. Ik zou het trouwens ook niet erg vinden als hij nu al komt hoor.

Leonardo in de basis vind ik eigenlijk niet zo vreemd, bij mij zou Leo ook altijd in de basis staan. Met Suarez erbij heb je dan een heerlijke aanval: Suarez-Huntelaar-Leonardo 8-)

Lex v/d Moolen
28-07-2007, 22:26
Leonardo in de basis vind ik eigenlijk niet zo vreemd, bij mij zou Leo ook altijd in de basis staan. Met Suarez erbij heb je dan een heerlijke aanval: Suarez-Huntelaar-Leonardo 8-)Nu wel, maar vorig seizoen ging dat wel eens ten koste van Babel en die vind ik toch echt 2 klassen beter.

Coen P.
28-07-2007, 22:29
ouch!

Vitesse heeft 4-1 op de broek gekregen van Bor Dortmund...

*NERAZZURRI*
29-07-2007, 02:25
ouch!

Vitesse heeft 4-1 op de broek gekregen van Bor Dortmund...

Ach ja. Nogmaals; oefenwedstrijden sucken donkeyballs...

Ik ga er vanuit dat Ajax, Feyenoord, PSV en AZ het komend seizoen beter doen dan in de oefenpartijtjes....

wezz
29-07-2007, 05:12
Ajax strikt Colin

FALKIRK - Ajax legt Jurgen Colin (26) deze week definitief vast. Na een proefperiode van drie weken oordeelde trainer Henk ten Cate positief over het optreden van de verdediger. Colin kreeg van zijn huidige werkgever Norwich City tot 31 juli de tijd om een andere club te vinden. Hoewel hij een aarzelende start kende bij Ajax en pas gisteren in en tegen Falkirk (2-1) voor het eerst een voldoende haalde, ziet Ten Cate hem als bruikbaar alternatief voor de rechterflank en het centrum. Prettige bijkomstigheid voor de Amsterdammers is dat Colin vrijwel niets kost. Hij zal een contract voor een jaar tekenen, met een optie voor nog eens twee seizoenen.

Zelf was de voormalige speler van PSV uiterst reëel. "Of de stage gelukt is? Ik ben met name in het begin te zenuwachtig geweest, vroeg me steeds af of ik het wel goed deed. Ik heb ook iets te veel op zeker gespeeld. De trainer wilde dat ik meer initiatief toonde."

Ten Cate vond Colin de enige speler die tegen de Schotse middenmoter een goede indruk maakte. "Ik weet dat hij nog beter kan. Maar voor de wedstrijd had ik Jurgen al gezegd dat ik tevreden over hem ben. Misschien dat de spanning daardoor grotendeels wegviel. Hij doet verdedigend geen gekke dingen en dat is wat ik zoek: iemand zonder frivoliteiten."

:neutral:
Ach, op zekerheid. Eén jaartje kan geen kwaad lijkt mij, we hadden toch al iemand achter Ogararu nodig. En ach, nu hij er toch is kan je maar net zo goed het positieve ervan in zien.:bier:

En Castelen naar HSV, minder voor Feyenoord lijkt mij. Zeker aangezien ze er maar 2,5 miljoen voor krijgen.

Rotterdam5314
29-07-2007, 06:59
Idd stomme zet van Feyenoord. 2,5 mil is veels te weinig. Van dat geld kunnen ze nooit een gelijkwaardige vervanger voor halen. Ook al zu hij vlgend jaar gratis de Kuip uit lopen. Gewoon nog lekker een jaartje bij ons ballen. Helaas heeft Castelen voor het geld gekozen want HSV vind ik sportief gezien geen stap vooruit. Zeker niet met het Feyenoord wat er nu staat. Ach Drenthe vertrekt ook nog wel. 13 mil gaat het gerucht. Dus totaal 15,5 mil wat ze verdiend hebben. Daar moeten ze een waardige vervanger voor kunnen vinden + een spits en een CV/RB

Rotterdam5314
29-07-2007, 07:02
Nu wel, maar vorig seizoen ging dat wel eens ten koste van Babel en die vind ik toch echt 2 klassen beter.

Wat vind je dan 2 klassen beter aan Babel..Leonardo is veel technischer en kan veel meer met een bal dan 1aktie Babel. Daar gaat ook veel meer dreiging van uit vind ik. Kwa snelheid zullen ze elkaar niet veel ontlopen.

Hugo R
29-07-2007, 10:43
Kone heeft malaria volgens Teletekst.

Lex v/d Moolen
29-07-2007, 13:49
Wat vind je dan 2 klassen beter aan Babel..Leonardo is veel technischer en kan veel meer met een bal dan 1aktie Babel. Daar gaat ook veel meer dreiging van uit vind ik. Kwa snelheid zullen ze elkaar niet veel ontlopen.Leo heeft een betere dribbel misschien, maar Babel is sneller, sterker en gaat imo veel meer dreiging van uit. En ook heeft hij een beter overzicht, Leo gaat vrijwel altijd alleen.

John Sital
29-07-2007, 13:52
had liever trabelsi terug gezien bij ajax

Marcel v/d H.
29-07-2007, 14:00
Kone heeft malaria volgens Teletekst.

Las ik ook net:

Zware malaria-aanval PSV'er Koné
PSV kan de komende tijd niet beschikken over Arouna Koné. De Ivoriaanse aanvaller ligt in het ziekenhuis met een zware malaria-aanval. Trainer Ronald Koeman kon zaterdag geen uitsluitsel geven over de herstelperiode van de spits. "Moeilijk in te schatten", aldus de coach. "Hij gaat komende week in ieder geval niet mee naar Moskou." Het ziektebeeld van Koné openbaarde zich begin deze week. Aanvankelijk werd gedacht aan een griepje, maar later bleek hij malaria te hebben en werd hij opgenomen in het ziekenhuis. Koeman: "We hopen dat hij maandag weer naar huis mag. Daarna is het afwachten wanneer hij zich weer kan aansluiten."

Alexander D
29-07-2007, 14:27
En Farfan is ook niet fit....:sad:

Alexander D
29-07-2007, 14:47
Schuster: 'Real biedt 80 miljoen voor Kaká'

29/7/2007 15:30

Real Madrid (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=21/typeofpage=40041/sc=066958) blijft volharden in de poging Kaká (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41678/typeofpage=40054/sc=d935ca) over te nemen van AC Milan (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=34/typeofpage=40041/sc=d173d6). Volgens coach Bernd Schuster heeft De Koninklijke liefst tachtig miljoen euro over voor de Braziliaanse middenvelder.

'Een paar maanden terug joeg Real op Cristiano Ronaldo (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=43381/typeofpage=40054/sc=035bd9), daar had men zestig, zeventig miljoen voor over. Daarna is men achter Kaká (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41678/typeofpage=40054/sc=d935ca) aangegaan. Voor hem heeft de club tot tachtig miljoen euro geboden', vertelde Schuster in een interview met ZDF's Das Aktuelle Sportstudio.
'Deze optie geldt nog steeds. We hebben een heel dikke geldkoffer tot onze beschikking, en er zal nog één of andere speler komen. Maar het is lastig dat soort grote spelers bij topclubs weg te halen.'
'Voor mij is het heel belangrijk dat de selectie meer uitgebalanceerd is. De laatste jaren hebben hier zoveel trainers gewerkt dat de ploeg er onder heeft geleden en enkele posities niet goed bezet meer waren en sommige overbezet waren.' De duurste transfer ooit staat ook op naam van Real Madrid (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=21/typeofpage=40041/sc=066958). In de zomer van 2001 betaalde de Spaanse club 73 miljoen euro aan Juventus voor Zinedine Zidane. Voorzitter Ramón Calderón heeft altijd verteld dolgraag Kaká (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41678/typeofpage=40054/sc=d935ca) te willen aantrekken. Het was zelfs een van zijn verkiezingsbeloften toen hij vorig jaar tot preses werd verkozen. AC Milan (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=34/typeofpage=40041/sc=d173d6) wil de international echter niet laten gaan.

Rotterdam5314
29-07-2007, 15:00
Leo heeft een betere dribbel misschien, maar Babel is sneller, sterker en gaat imo veel meer dreiging van uit. En ook heeft hij een beter overzicht, Leo gaat vrijwel altijd alleen.


Ok dat kan als je dat in hem zit. Meer dreiging ben ik het niet mee eens. Fysiek sterker wel. Sneller dat zou ik niet durven zeggen. Het zijn beide sneller spelers en ik denk dat er weinig verschil tussen zit. Dat Leo vaker alleen gaat vind ik persoonlijk geen probleem. Daar liggen zijn kwaliteiten ook.

*NERAZZURRI*
29-07-2007, 15:05
Schuster: 'Real biedt 80 miljoen voor Kaká'

:bier: Ga a.u.b. naar Madrid, Kaká 8-)

Hugo R
29-07-2007, 15:33
Utrecht uitgeschakeld door Hammarby in de Intertoto, 1-1 thuis na de 0-0 uit.

Dennis Oosterhuis
29-07-2007, 16:41
Ik had ook niks anders verwacht... :roll:

Lex v/d Moolen
29-07-2007, 17:00
Zonde...
Naja, Willem hoeft niet meer lange reizen te maken.

*NERAZZURRI*
29-07-2007, 17:13
Wat een schijtpubliek heeft Arsenal zeg... Materazzi heeft Eboué al flink gepakt. Nu de rest nog :-x

En dan lopen zij te zeiken dat Inter niet vriendschappelijk speelt. Zeg dat tegen dat ***volk op de tribunes...

Wel leuk dat Chivu debuteert, alleen wel op linksback :roll: Hopelijk krijgt ie wel kansen als central back, want dit is te min voor 'm.

*NERAZZURRI*
29-07-2007, 18:11
Arsenal 2-1 gewonnen. Suazo, Hleb en en een wereldgoal van Van Persie. Niet normaal...

Voor de rest geen fuck aan.

Alexander D
29-07-2007, 19:03
Arsenal 2-1 gewonnen. Suazo, Hleb en en een wereldgoal van Van Persie. Niet normaal...

Voor de rest geen fuck aan.

Staat die goal al ergens online? :p

wezz
29-07-2007, 19:05
Heb die goal van v.Persie gevonden..
http://www.liveleak.com/view?i=233_1185729096
:shock:

Lex v/d Moolen
29-07-2007, 19:13
Heerlijke goal zeg. Goed dat hij weer terug is. :D

Marcel v/d H.
29-07-2007, 19:14
Das een hele beste!

Alexander D
29-07-2007, 19:22
Heb die goal van v.Persie gevonden..
http://www.liveleak.com/view?i=233_1185729096
:shock:

8)

Wat een heerlijke voetballer.

Dennis Oosterhuis
29-07-2007, 20:11
WOW! :shock: Prachtige voetbeweging! 8)

Hugo R
29-07-2007, 20:31
Niet slecht :p

rkrijger
30-07-2007, 08:23
Was een weekje in het buitenland.
Zag dat ik nogal wat gemist had:
- Dennis Rommedahl naar Ajax
- Edgar Davids geblesseerd (hoelang eigenlijk?)

Verder nog iets gemist?

Hugo R
30-07-2007, 08:40
- Edgar Davids geblesseerd (hoelang eigenlijk?)
Maand of 3 ongeveer.

rkrijger
30-07-2007, 08:54
Maand of 3 ongeveer.

Hmm... Hij mist dan in ieder geval de CL-opening. En dat is toch balen!

Hugo R
30-07-2007, 10:57
Hmm... Hij mist dan in ieder geval de CL-opening. En dat is toch balen!
En ongeveer de eerste 10 wedstrijden van de competitie denk ik.

rkrijger
30-07-2007, 11:01
En ongeveer de eerste 10 wedstrijden van de competitie denk ik.

Bwoah... Dat is dus best lang. Toch zonde voor Ajax hoor.
Wanneer is Leonardo eigenlijk hersteld?

Met of zonder die twee... dat scheelt toch een slok op een borrel!

marsie030
30-07-2007, 17:19
Ajax peutert Suárez niet los bij FC Groningen

30/7/2007 17:20

Luis Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) draagt komend seizoen niet het shirt van Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5). De Amsterdammers zijn er niet in geslaagd tot een akkoord te komen met FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) over de transfer van de Uruguayaanse aanvaller.

Groningen kon in eerste instantie 3,5 miljoen euro ontvangen voor de twintigjarige dribbelaar. Dat bod van Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) deed Suárez' werkgever af als een lachertje, waarna een arbitragezaak dreigde. Die kwam er niet omdat de clubs nogmaals om tafel gingen.
Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) verhoogde het bod maandag tot 6,5 miljoen, maar Groningen wilde niet voor minder dan 9,5 afstand doen van de publiekslieveling. 'Als er wel een transfer zou plaatsvinden, diende dat in onze ogen te gebeuren tegen een vergoeding waarmee wij dan op onze beurt weer onze selectie zouden kunnen versterken', legt Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2), uit. 'Wij schatten de waarde van Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) echter hoger in dan 6,5 miljoen euro.'
Afgelopen zaterdag liet Ajax' technisch directeur Martin van Geel al weten dat zijn club de aandacht naar andere spelers zou verleggen als de onderhandelingen maandag zouden spaaklopen. Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) zegt twee spelers op het oog te hebben. Er is wel haast geboden omdat de nummer twee van afgelopen seizoen nog vóór de voorronde van de Champions League (14 augustus) zaken wil doen.

BRON: VI.NL

Ik vind 6,5 miljoen euro voor een binnenlandse transfer toch aardig veel geld.
We hebben het wel over 15 miljoen oude guldens...

Tom L.
30-07-2007, 17:39
6,5 miljoen voor Suárez vind ik al veel te veel.Qua belachelijkheid gaat er niks boven Groningen.

Dennis Oosterhuis
30-07-2007, 17:54
Groningen mocht inderdaad met die 6,5 miljoen de handjes mooi dichtknijpen. Fijn dat Ajax niet verder is gegaan, meer is hij (nog) niet waard.

Hugo R
30-07-2007, 18:25
Tja dit was wel te verwachten. Groningen wil Suarez graag houden, dus vragen ze veel geld voor hem. Bovendien heeft hij nog een contract van 3 jaar volgens mij.

Lex v/d Moolen
30-07-2007, 18:59
Tja dit was wel te verwachten. Groningen wil Suarez graag houden, dus vragen ze veel geld voor hem. Bovendien heeft hij nog een contract van 3 jaar volgens mij.Idd wel begrijpelijk.Net als Ajax dat wil zelf Sneijder graag houden en vraagt daarom veel geld, en Valencia haakt af. Dus een vergelijkbare situatie.
Goed dat Ajax niet heeft doorgezet, want 9½ miljoen is gewoon te veel.

marsie030
30-07-2007, 18:59
Tja dit was wel te verwachten. Groningen wil Suarez graag houden, dus vragen ze veel geld voor hem. Bovendien heeft hij nog een contract van 3 jaar volgens mij.


Beetje dom van Groningen op een begroting van 12,5 miljoen euro kan je een speler verkopen voor 6,5 miljoen euro. Dat is een pak geld voor 1 speler. Shuarez gaat in ieder geval met veel plezier aan het nieuw seizoen beginnen:roll:

marsie030
30-07-2007, 19:03
Idd wel begrijpelijk.Net als Ajax dat wil zelf Sneijder graag houden en vraagt daarom veel geld, en Valencia haakt af. Dus een vergelijkbare situatie.
Goed dat Ajax niet heeft doorgezet, want 9½ miljoen is gewoon te veel.

Het is wel begrijpelijk alleen kan je deze 2 gevallen juist niet met elkaar vergelijken. Valencia had duidelijk een te laag bod (naar internationale normen) Bovendien hebben ze met Sneijder juist afgesproken dat ie volgend jaar wel weg mag.

Lex v/d Moolen
30-07-2007, 19:14
Het is wel begrijpelijk alleen kan je deze 2 gevallen juist niet met elkaar vergelijken. Valencia had duidelijk een te laag bod (naar internationale normen) Bovendien hebben ze met Sneijder juist afgesproken dat ie volgend jaar wel weg mag.Klopt, maar die afspraak was pas gemaakt nadat de zaak was afgeketst. ;)
Ze wilden Sneijder echt graag nog een jaar houden en hielden de transfersom naar zeggen op 30 miljoen.

Alexander D
30-07-2007, 19:19
Gezien het budget van Groningen vind ik het onbegrijpelijk dat ze het niet doen. Daarbij vind ik het raar dat 9,5 als te veel wordt gezien, de man heeft meer gepresteerd dan Babel....:-D

wezz
30-07-2007, 19:26
Lol 9.5 miljoen voor Suarez...
Je zou toch denken dat 6.5 miljoen genoeg is, eigenlijk vind ik dat al aan de hoge kant maarja, ik baal toch wel dat hij niet komt.

Ben benieuwd wat Suarez hiervan vind, als een speler echt wil laten ze 'm meestal wel gaan. Zie Lyon, daar vragen ze ook altijd veel te vaal, spelers dreigen met staken en hop weg zijn ze voor een normaal bedrag.

Hmm wie gaan ze nu binnenhalen, wel een speler van formaat aub. De breedte is genoeg versterkt, we moeten niet vergeten dat we vorig seizoen geen kampioen zijn geworden, dus echte versterkingen zijn nodig.

John Sital
30-07-2007, 20:03
tja of groningen wilde hem echt graag behouden:roll: maar voor de motivatie van suarez zal dit niet al te best zijn

FrankvdM
30-07-2007, 20:13
Jammer, maar 9,5 was wel erg veel geweest idd. Hopelijk een andere goeie dan.

rkrijger
30-07-2007, 20:57
Veel te veel geld voor een speler die het pas 1 seizoen laat zien bij een subtopper.
Als hij dit seizoen nou weer zo goed presteert, dan is zo'n bedrag gerechtvaardigd.
Als hij niet gemotiveerd zou zijn, dan mag Ajax blij zijn dat ze hem niet hebben.

wezz
30-07-2007, 22:09
highlow.nl

[EXCLUSIEF] Martin van Geel boos op Groningen

“Wij gaan helemaal niet op bedragen in”, technisch directeur Martin van Geel wil niet reageren op de hoogte van het bod dat Ajax uitbracht op FC Groningen speler Luis Suarez. De noordelijke club vertelde maandagmiddag dat Ajax te weinig bood voor de linksbuiten, 6½ miljoen, terwijl ze 9½ miljoen hadden willen vangen. “Dat doe je niet”, vindt Van Geel, “inhoudelijk ga je niet in op bedragen en treed je niet over onderhandelingen naar buiten. Ik vind dat niet netjes.”

Martin van Geel heeft het er maar druk mee. Hij wilde maandagavond een rustige avond beleven bij de wedstrijd tussen Jong Ajax en FC Volendam. Maar om de haverklap wordt hij gebeld door journalisten. Iedereen wil weten wat zijn standpunt is op het mislopen van de onderhandelingen tussen Ajax en Groningen over linkerspits Luis Suarez. Zonder uitzondering luidt het antwoord: “wij doen geen uitspraken over onderhandelingen. We zijn er met FC Groningen niet uitgekomen, dus hij komt niet.” In een persoonlijk gesprek komt zijn irritatie naar boven over de manier waarop FC Groningen de onderhandelingen op straat hebben gegooid. Zoiets doe je niet, vindt de technisch directeur van Ajax. “Wij willen Suarez hebben, maar goed, op dit moment ziet het er naar uit, dat we er niet uit gaan komen met Groningen. Wij gaan helemaal niet op bedragen in. Dat doe je niet. Inhoudelijk ga je niet in op bedragen en treed je niet over onderhandelingen naar buiten.” Met een gevoel voor understatement voegt hij daar fijntjes aan toe: “Ik vind dat niet netjes.” Het is niet aan Ajax om voor een arbitrage te kiezen. Het kan ook niet, legt Van Geel uit. “Dat moet altijd van de speler uitgaan, daar zijn wij dus geen partij in. We komen er gewoon met Groningen niet uit en wij gaan niet inhoudelijk in op de onderhandelingen zoals die zijn gevoerd. Ik vind niet dat dat hoort en het is eigenlijk not done in de voetballerij. Daar houden wij ons aan en dan gaan we nu kijken hoe we het verder gaan invullen.” Waarom doet Groningen dat dan wel? “Dat moet je aan hun vragen.”

Hugo R
30-07-2007, 22:12
Tja misschien is het een soort ongeschreven regel, maar volgens mij komen er zo vaak bedragen naar buiten. Ook als de transfer niet doorgaat.

*NERAZZURRI*
30-07-2007, 23:50
Als hij niet gemotiveerd zou zijn, dan mag Ajax blij zijn dat ze hem niet hebben.

Ben je nou gewoon dom of is dit een grapje? :?

rkrijger
31-07-2007, 06:39
[Martin van Geel boos op Groningen]

Hieruit leren we twee dingen: Martin van Geel is een slechte verliezer *en* Martin van Geel heeft een slecht geheugen.

Waarom vraagt zo'n journalist niet gewoon: "Maar Martin, in het geval van Wesley Sneijder en Valencia hebben jullie toch ook de bedragen genoemd?"

rkrijger
31-07-2007, 06:39
Ben je nou gewoon dom of is dit een grapje? :?

Allebei!

wezz
31-07-2007, 09:06
Voor zover ik weet heeft van Geel die bedragen nooit genoemd.


AZ heeft duurste aankoop Graziano Pellè binnen

31/7/2007 9 :45

Graziano Pellè (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46732/typeofpage=40054/sc=88c961) heeft met succes de transfer naar AZ (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=401/typeofpage=40041/sc=ca3cae) geforceerd. Na weken van vertragen heeft Lecce de Italiaanse jeugdinternational naar Alkmaar laten gaan.'Pellè voegt net als Ari specifieke kwaliteiten toe aan onze aanval en is zeer gemotiveerd om bij AZ (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=401/typeofpage=40041/sc=ca3cae) zijn carrière écht op te starten', zegt trainer Louis van Gaal in het Algemeen Dagblad. 'Want in Italië is de cultuur zo dat jonge spitsen nog weinig kansen krijgen op het hoogste niveau.'

Met een afkoopsom van ruim zes miljoen is Pellè (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46732/typeofpage=40054/sc=88c961) de duurste aankoop in de geschiedenis van AZ (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=401/typeofpage=40041/sc=ca3cae). De 22-jarige aanvaller tekent in Alkmaar een contract voor vijf jaar.
Lecce weigerde aanvankelijk de gemaakte afspraken te concretiseren. Er werden pogingen gedaan Pellè (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46732/typeofpage=40054/sc=88c961) bij enkele Italiaanse club te slijten in de hoop meer voor de jeugdinternational te vangen. Voor AZ (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=401/typeofpage=40041/sc=ca3cae) was de vertragende houding reden ook andere opties te bekijken.

De aanvaller, die op het EK Onder-21 jaar opviel bij Jong Italië, forceerde uiteindelijk de overgang naar Alkmaar. Hij weigerde de training bij Lecce te hervatten en gaf te kennen dat hij alleen naar AZ (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=401/typeofpage=40041/sc=ca3cae) wenste te vertrekken.
Pellè (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46732/typeofpage=40054/sc=88c961) heeft weinig ervaring op het hoogste niveau. De 22-jarige spits speelde voornamelijk in de Serie B, waar hij op huurbasis onder meer uitkwam voor Catania, Crotone en Cesena.

Ze hebben 'm dan eindelijk binnen. Bij het wk-20 2 jaar geleden was ik wel gecharmeerd van Pellè, had hem toen graag eens bij Ajax willen zien. Maar goed daarna weinig meer van gehoord, en op het EK-21 heeft hij ook weinig laten zien. Ruim 6 miljoen is daarom ook wel erg veel geld.

Adu naar Benfica, voor ''maar'' 1.5 miljoen. Ok hij is misschien wel een beetje gehyped, maar voor dat geld had Ajax het ook wel kunnen proberen lijkt mij. Moet op het jeugdWK in Canada ook behoorlijk goed hebben gespeeld. En dat geld heb je er zo uit met die merchandising natuurlijk, maar goed we zullen zien hoe hij het bij Benfica gaat doen.

rkrijger
31-07-2007, 09:24
Toch typisch dat een jeuginternational uit Italie, een spits, kies voor een Nederlandse subtopper. AZ timmert goed aan de weg. Ik denk dat de Alkmaarders titelkandidaat nummer 1 zijn voor dit seizoen!

Rotterdam5314
31-07-2007, 10:07
Toch typisch dat een jeuginternational uit Italie, een spits, kies voor een Nederlandse subtopper. AZ timmert goed aan de weg. Ik denk dat de Alkmaarders titelkandidaat nummer 1 zijn voor dit seizoen!


Omdat ze nu Pelle binne gehaald hebben???. vind het nog geen eens zo'n goede spits. Scoort ook niet echt veel. Potentie heeft hij wel, maar schat Arveladze hoger is dan Pelle en Arveladze is er niet meer. Pelle heeft alleen op het ek gepresteerd maar in de comp heeft hij nog niks laten zien. Ari ken ik persoonlijk niet dus dat wordt afwachten voor me.

Ik geef Az ook een goede kans hoor. Waarom?? goede selectie en een goede coach. De meeste spelers zijn al aan elkaar gewend dus het kan eigenlijk alleen maar beter gaan. alleen het verlies van Arveladze is jammer

*NERAZZURRI*
31-07-2007, 10:28
Pellè niet goed in de competitie? Kijk je ook alles in de Serie B tegenwoordig?

Van wat ik gezien heb van die jongen vind ik het een hele goeie aankoop. Heeft imo een grote toekomst voor zich.

Rotterdam5314
31-07-2007, 10:39
Pellè niet goed in de competitie? Kijk je ook alles in de Serie B tegenwoordig?

Van wat ik gezien heb van die jongen vind ik het een hele goeie aankoop. Heeft imo een grote toekomst voor zich.

Nee niet alles..Maar heb wel genoeg van Pelle gezien om er mijn persoonlijke mening erover te geven. In de comp heeft hij nou niet bijzonder veel gescoord. Met de jeugdinternationals heeft hij wel goed gepresteerd. Een spits haal je toch wel voor zijn scorend vermogen of niet. Op dat gebied heeft hij nog niet kunnen imponeren ;)
Ik heb ook nergens gezegd dat hij geen potentie heef. Want dat heeft hij wel..

Hugo R
31-07-2007, 10:44
Adu naar Benfica, voor ''maar'' 1.5 miljoen. Ok hij is misschien wel een beetje gehyped, maar voor dat geld had Ajax het ook wel kunnen proberen lijkt mij.
Dit was echt de nieuwe Pele/Maradona etc. en nu voor 1,5 miljoen naar Benfica. Toch wel opvallend. Maar goed hij is volgens mij nog steeds maar 16 ofzo.

wezz
31-07-2007, 10:51
Volgens mij al 18, al wordt daar aan getwijfeld lol...


Van Geel: ‘Komst Xabi Prieto uitgesloten’

Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 31 juli om 11:17

Ajax zal nog één versterking halen voor het komende seizoen. Na het vertrek van Ryan Babel naar Liverpool is de linksbuitenpositie nog steeds vacant, en dat is dan ook de plaats waarop de Amsterdammers zich zullen gaan richten.

Ook de komst van de Spanjaard Xabi Prieto, voor wie Ajax naar verluidt in de markt was, is uitgesloten. Tegenover Highlow.nl ontkent Van Geel dat er ooit onderhandelingen zijn geweest met Real Sociedad, de huidige club van de 23-jarige middenvelder.

“Nee onderhandelingen over Prieto zijn er niet. Die zijn er ook nooit geweest. Dat zijn niet meer dan geruchten,” beweert de technisch directeur zonder blikken of blozen. Wel kon hij bevestigen dat er naar een vervanger wordt gezocht voor Babel.

”We zijn altijd aan het kijken naar alternatieven. Je kunt namelijk nooit op één paard wedden. Dus we zijn bezig om aan de linkerkant voorin nog wat te gaan doen,” zo drukt hij de fans van de Amsterdammers op het hart.


Geen Prieto dus...
Nou hup..opschieten met die andere namen, en laten het aub. goede zijn.

Rotterdam5314
31-07-2007, 10:57
Volgens mij al 18, al wordt daar aan getwijfeld lol...



Geen Prieto dus...
Nou hup..opschieten met die andere namen, en laten het aub. goede zijn.

Ik had wel verwacht dat ajax nog meer aankopen zou doen als 1

Hugo R
31-07-2007, 10:59
Volgens mij al 18, al wordt daar aan getwijfeld lol...

Klopt, zie het ook net :grin:
MAar had hem toch bij een grotere club verwacht, ook omdat hij al bij Man Utd stage heeft gelopen en op zijn 14e ofzo al hét talent was.

rkrijger
31-07-2007, 11:00
Omdat ze nu Pelle binne gehaald hebben???

Niet alleen dat. Ook gewoon omdat ze een goeie selectie hebben. En omdat:

PSV verzwakt is door het wegvallen van Cocu en Alex
Ajax verzwakt is door het wegvallen van Babel en Pereze en (mogelijk) Sneijder nog, en omdat Ten Cate er niet in zal slagen de wisselvalligheid weg te halen omdat hij zelf ook nog te wisselvallig is
Feyenoord danig versterkt is maar nog niet ingespeeld...

TJ Weissel
31-07-2007, 11:02
Niet alleen dat. Ook gewoon omdat ze een goeie selectie hebben. En omdat:

PSV verzwakt is door het wegvallen van Cocu en Alex
Ajax verzwakt is door het wegvallen van Babel en Pereze en (mogelijk) Sneijder nog, en omdat Ten Cate er niet in zal slagen de wisselvalligheid weg te halen omdat hij zelf ook nog te wisselvallig is
Feyenoord danig versterkt is maar nog niet ingespeeld...

Davids niet te vergeten (ajax)

FrankvdM
31-07-2007, 11:07
en (mogelijk) Sneijder nog

't Is duidelijk dat je er even tussenuit geweest bent Robin. ;)

rkrijger
31-07-2007, 11:10
't Is duidelijk dat je er even tussenuit geweest bent Robin. ;)

Heh-heh. Ik weet het. Maar ik weet ook dat het "in de voetballerij" niets zeker is! ;-)
En ach, Alex speelt ook nog steeds niet bij Chelsea! (y)

FrankvdM
31-07-2007, 11:13
Heh-heh. Ik weet het. Maar ik weet ook dat het "in de voetballerij" niets zeker is! ;-)
En ach, Alex speelt ook nog steeds niet bij Chelsea! (y)

Nee dat is waar, die is nog steeds niet opgehaald. Wie weet haalt Chelsea hem niet op.

Maar Sneijder heeft zelf een verklaring afgelegd dit jaar gewoon bij Ajax te blijven dus daar gaan we dan ook gewoon van uit. Moest er nog es bijkomen dat hij ervandoor ging zeg.:???:

Zag trouwens op de profcoach site dat Bakircioglu vorig seizoen de meeste punten heeft opgeleverd in dat spel.

Hugo R
31-07-2007, 11:27
Las vandaag op de Belgische teletekst dat Chelsea een vergunning heeft aangevraagd voor Alex. Het is echter niet zeker dat hij die krijgt, omdat hij in de afgelopen 2 jaar niet 75% van de interlands van Brazilie heeft gespeeld.

EmDee
31-07-2007, 11:52
Ziet er steeds meer naar uit dat hij sowieso nog een half jaartje in Eindhoven is te bewonderen.

Hugo R
31-07-2007, 13:33
Alex maakt geërgerd rechtsomkeert

Alex heeft in Londen onverrichterzake rechtsomkeert gemaakt richting zijn vaderland Brazilië. De verdediger wilde zich na zijn drie seizoenen bij PSV bij de selectie van Chelsea melden, maar eenmaal geland op Engelse bodem bleek zijn werkvergunning nog niet afgegeven.

Spelers van buiten de EU moeten, om per direct een werkvergunning te krijgen, in de laatste twee jaar minimaal driekwart van de interlands hebben gespeeld. Clubs in Engeland kunnen daarnaast met een beroep op bijzondere omstandigheden een
aanvraag voor een werkvergunning doen.

Chelsea heeft dat gedaan, maar te laat. Alex wenste niet langer te wachten en nam geërgerd het vliegtuig naar huis.

marsie030
31-07-2007, 13:53
Teleurgestelde Suárez laat training schieten

Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 31 juli om 14:20
Luis Suárez kan zich maar moeilijk vereenzelvigen met de mislukte transfer naar Ajax. Volgens RTV Noord maakte de spits van FC Groningen een aangeslagen indruk en liet hij dinsdag de groepstraining schieten.

Suárez verklaarde nog niet met zijn zaakwaarnemer te hebben gesproken over eventuele verdere stappen, waarbij een spoed-arbitragezaak tot de mogelijkheden zou behoren. Vorige week wees hij nog een dergelijke onderneming op het laatste momenteel van de hand.

Mocht Suárez alsnog de gang naar de KNVB willen maken, is dat opvallend te noemen, omdat de Uruguayaan zich eerder nog zou neerleggen bij het afketsen van een overgang naar Amsterdam. “Als ik niet naar Ajax ga, zal ik komend seizoen goed spelen voor FC Groningen”, werd hij door het Algemeen Dagblad geciteerd.

Maandag zaten FC Groningen en Ajax om de tafel over om over een eventuele overgang te praten, maar beide kampen kwamen er niet uit. Groningen wilde negen miljoen euro voor zijn aanvaller zien, terwijl Ajax niet verder dan 6,5 miljoen euro wenste te gaan.


Bron: Voetbalzone.nl

Ik ben benieuwd hoe lang ze daar in Gronigen nog zo blij zijn met de actie van Hans Nijland . Straks gaat ie nog voor een stuk minder dan 6,5 miljoen weg.

rkrijger
31-07-2007, 14:10
Och... voetbalzone.nl... Zegt genoeg...

rkrijger
31-07-2007, 14:42
Ik hoop trouwens dat FC Utrecht voor de UEFA-puntjes niet meetelt als deelnemer seizoen 07/08. Want dat zou wel heel zuur zijn. Dan krijg je het zelfde als vorig jaar met FC Twente: gewoon een deelnemer extra die nagenoeg geen punten in het laadje brengt...

Kan zo 1-2-3 niet vinden of deze halve finale intertoto al meetelt...

rkrijger
31-07-2007, 14:54
Colin definitief naar Ajax...
Weer een ex-PSV'er...

Rotterdam5314
31-07-2007, 15:16
Koevermans waarschijnlijk naar feyenoord

Zowel Koevermans als zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk zijn op dit moment aanwezig in de Kuip. Waarschijnlijk komt het vandaag rond...

Bron: Mijn eigen ogen

rkrijger
31-07-2007, 15:21
Koevermans waarschijnlijk naar feyenoord

Zowel Koevermans als zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk zijn op dit moment aanwezig in de Kuip. Waarschijnlijk komt het vandaag rond...

Bron: Mijn eigen ogen

Dus jij hebt met je eigen ogen gezien dat het vandaag waarschijnlijk rond komt? :D :lol: :D :lol:

Rotterdam5314
31-07-2007, 15:22
Dus jij hebt met je eigen ogen gezien dat het vandaag waarschijnlijk rond komt? :D :lol: :D :lol:

Grapjas... Nee dat ze aanwezig waren natuurlijk. En die komen niet alleen om een bakkie koffie te drinken neem ik aan

En tja er is net heel even met zijn zaakwaarnemer gesproken door supporters en hij heeft gezegd dat ze er mee bezig zijn en dat hij zijn best gaat doen om het rond te krijgen...

Ik ben benieuwd. Hoop zelf trouwens van niet. zie liever een beweegelijke, technische spits komen..

Burkie
31-07-2007, 16:07
Ik zit er eigenlijk niet zo mee dat Suarez niet naar Ajax komt, ik denk niet dat ie het gered had, helemaal niet als optie voor de linkerkant.

Groningen heeft gewoon een vies spelletje gespeeld met zowel Ajax als Suarez zelf. Eerst zeggen dat je bereid bent te onderhandelen om een arbitragezaak te voorkomen, daarna een meer dan redelijk bod (van 3,5 mil naar 6,5 mil) afslaan om ook nog eens de geboden bedragen naar buiten te brengen.

Niet zo netjes daar, in het noorden.

Rotterdam5314
31-07-2007, 16:20
Ik denk dat suarez een toppertje word. rond de 7 mil is hij zeker wel waard. bij ajax had hij het zeker gered naar mijn mening. Betere spelers om zich heen dan bij Groningen.
Ik denk dat als hij 2 jaar bij 1 van de NLse topclubs speelt hij voor het dubbele verkocht kan worden.

Laat hem maar lekker naar Feyenoord komen en die koevermans lekker bij Az laten zitten

marsie030
31-07-2007, 16:26
Ik denk dat suarez een toppertje word. rond de 7 mil is hij zeker wel waard. bij ajax had hij het zeker gered naar mijn mening. Betere spelers om zich heen dan bij Groningen.
Ik denk dat als hij 2 jaar bij 1 van de NLse topclubs speelt hij voor het dubbele verkocht kan worden.

Laat hem maar lekker naar Feyenoord komen en die koevermans lekker bij Az laten zitten

Er is geen 1 club in Nederland die de idiote vraagprijs van 9,5 miljoen gaat betalen. Eigenlijk is er maar 1 verliezer en dat is Suarez. Groningen speelt ook een luizenspel,
eerst toezegen dat ze toch gaan onderhandelen zodat Suarez zijn arbitrage intrekt en vervolgens een bod dat met 3 miljoen verhoogt is weghonen alsof het wisselgeld is.

Lex v/d Moolen
31-07-2007, 16:30
Ik denk dat suarez een toppertje word. rond de 7 mil is hij zeker wel waard. bij ajax had hij het zeker gered naar mijn mening. Betere spelers om zich heen dan bij Groningen.
Ik denk dat als hij 2 jaar bij 1 van de NLse topclubs speelt hij voor het dubbele verkocht kan worden.

Laat hem maar lekker naar Feyenoord komen en die koevermans lekker bij Az laten zittenHeeft Feyenoord nog 9½ mil achter de hand dan? Alleen als ze Drenthe gaan verkopen lijkt me.

Pascal Barroso
31-07-2007, 16:41
AZ speelt ook zo'n spelletje, eerst een vraagprijs noemen voor Koevermans en als in dit geval Feyenoord interesse heeft mag ie ineens niet meer weg, ook niet voor het eerder genoemde (te hoge) bedrag.

Rotterdam5314
31-07-2007, 16:47
Er is geen 1 club in Nederland die de idiote vraagprijs van 9,5 miljoen gaat betalen. Eigenlijk is er maar 1 verliezer en dat is Suarez. Groningen speelt ook een luizenspel,
eerst toezegen dat ze toch gaan onderhandelen zodat Suarez zijn arbitrage intrekt en vervolgens een bod dat met 3 miljoen verhoogt is weghonen alsof het wisselgeld is.


Groningen speelt helemaal geen luizenspel.Die staan 100% in hun recht. ajax wil sneijde rtoch ook niet laten gaan. die hangen toch ook een prijskaartje van 32 mil aan hem zodat geen enkele club meer interesse heeft. dit is precies hetzelfde. En als suarez weer zo'n seizoen als afgelopen jaar doormaakt dan is er zelfs in Nl wel een club die dat neerlegt. ajax kan het. PSv kan het. Az ook en Feyenoord kan het ook als Drenthe vertrekt. Als Feyenoord nou 6 mil biedt plus hun held Buijs:smile:
Hebben wij een goede speler en zijn we van een ***speler verlost

Trouwens PSv betaalde toch ook 9 mil voor Kone
Feyenoord 7 mil voor Lazovic
En volgens mij betaalde Ajax 9 mil voor huntelaar

dus zo'n raar bedrag vind ik het niet

en groningen onderhandelt niet?? Lijkt me van wel maar ze willen geoon de hoofdprijs voor Suarez. En terecht ook. Dat ajax niet meer wil geven is niet de schuld van groningen

Burkie
31-07-2007, 16:51
Groningen speelt wel degelijk een spelletje door te zeggen dat ze zullen onderhandelen met Ajax zolang Ajax een degelijk bod neer legt. Het doel van Groningen hierbij is die arbitragezaak te vermijden en nog een redelijk bedrag te vangen voor Suarez.

Arbitragezaak opgeschort, Ajax legt voor een speler van het kaliber Suarez een meer dan respectabel bod neer (helemaal gezien de situatie) en Groningen veegt ook deze van tafel.

Hoezo geen vies spelletje?!

Rotterdam5314
31-07-2007, 16:59
Groningen speelt wel degelijk een spelletje door te zeggen dat ze zullen onderhandelen met Ajax zolang Ajax een degelijk bod neer legt. Het doel van Groningen hierbij is die arbitragezaak te vermijden en nog een redelijk bedrag te vangen voor Suarez.

Arbitragezaak opgeschort, Ajax legt voor een speler van het kaliber Suarez een meer dan respectabel bod neer (helemaal gezien de situatie) en Groningen veegt ook deze van tafel.

Hoezo geen vies spelletje?!


Geen vies spelletje omdat de geboden 6 mil euro niet voldoet in de ogen van Groningen.
Heel simpel allemaal hoor. Ik begrijp best dat sommige teleurgesteld zijn omdat suarez niet komt. Maar een vies spelletje is het zeker niet.even een Vb. als een club 10 mil had geboden voor Babel.( wat zeer redelijk is voor de speler Babel) had ajax het ook niet geaccepteerd die hebben er ook het uiterste uit geperst en uiteindelijk 17 mil ontvangen . Precies hetzelfde geval nu bij Groningen. Groningen wil gewoon geld zien. Hebben ze alle recht op. Suarez staat nog tot 2011 onder contract. Groninge heeft toch ook onderhandelt. Ze zijn er alleen niet uitgekomen. ajax dacht even makkelijk en goedkoop suarez over te nemen en daar hebben ze zich gewoon in vergist. Een eerste bod van 3,5 mil is natuurlijk lachwekkend. Groningen is ook niet dom. Die weten ook wel dat Ajax net 22 mil bij elkaar heeft verdient 6,5 vinden ze te weinig. Dat ze 9,5 mil willen is hun goed recht

marsie030
31-07-2007, 17:03
Geen vies spelletje omdat de geboden 6 mil euro niet voldoet in de ogen van Groningen.
Heel simpel allemaal hoor. Ik begrijp best dat sommige teleurgesteld zijn omdat suarez niet komt. Maar een vies spelletje is het zeker niet.even een Vb. als een club 10 mil had geboden voor Babel.( wat zeer redelijk is voor de speler Babel) had ajax het ook niet geaccepteerd die hebben er ook het uiterste uit geperst en uiteindelijk 17 mil ontvangen . Precies hetzelfde geval nu bij Groningen. Groningen wil gewoon geld zien. Hebben ze alle recht op. Suarez staat nog tot 2011 onder contract.

Het voorbeeld wat je geeft slaat nergens op, Babel is een internationale transfer en Liverpool heeft een bod gedaan wat je niet kan weerstaan.
Groningen speelt gewoon een vies spelletje met Suarez, maar dat wil jij zie jij toch anders.

Rotterdam5314
31-07-2007, 17:07
:lol: :lol: :lol:

Vies spelletje is het totaal niet. Jammer dat jullie teleurstelling groter is dan normale logica..

Rotterdam5314
31-07-2007, 17:08
Het voorbeeld wat je geeft slaat nergens op, Babel is een internationale transfer en Liverpool heeft een bod gedaan wat je niet kan weerstaan.
Groningen speelt gewoon een vies spelletje met Suarez, maar dat wil jij zie jij toch anders.

dus omdat het een internationale transfer is maakt het anders??? maakt geen zak uit

Lex v/d Moolen
31-07-2007, 17:10
Ach, de hele transferwereld is één groot vies spel. En daar heb je soms voordeel uit en soms niet. Klaar.

Rotterdam5314
31-07-2007, 17:14
Ach, de hele transferwereld is één groot vies spel. En daar heb je soms voordeel uit en soms niet. Klaar.

Daar heb je wel gelijk in.. De hele voetbalwereld is 1 vies spel.

Maar in het geval van de zaak suarez niet....

Lex v/d Moolen
31-07-2007, 17:23
Daar heb je wel gelijk in.. De hele voetbalwereld is 1 vies spel.

Maar Lex jij als 1 van de weinig redelijke personen hierzo. vind jij dat Groningen een vies spel speelt?? Ik vind dat groningen helemal geen vies spel speelt.Groningen staat volledig in hun recht. Waarom is wel duidleijk lijkt me.Laat ik zo zeggen, Groningen had het ook netter kunnen spelen door gelijk vanaf het begin te onderhandelen.

En dat ze 9½ mil vragen voor Suarez is hun goed recht, maar ik vind het veel te veel voor deze speler die 1 goed jaar heeft gehad en waarvan je nog niet weet hoe hij onder druk voetbalt. Want laten we wel wezen, bij Ajax, Psv, Az en Feyenoord sta je elke wedstrijd onder druk om te presteren, wat bij Groningen toch minder is.

Burkie
31-07-2007, 17:23
:lol: :lol: :lol:

Vies spelletje is het totaal niet. Jammer dat jullie teleurstelling groter is dan normale logica..

Je loopt weer de grootste onzin te verkondigen, ik zeg namelijk een aantal posts geleden nog dat ik het totaal niet erg vindt dat Suarez niet komt.

En je vergelijking met Babel slaat nergens op. Volgens mij vergeet je dat Suarez zijn arbitragezaak heeft ingetrokken omdat Groningen toegezegd heeft (uit angst dat Suarez voor veel minder als 6,5 mil wegloopt) te onderhandelen met Ajax en met een redelijk bod (hoger als de eerste 3,5 mil) genoegen te zullen nemen.

Ik zou als ik jou was trouwens niet beginnen over normale logica... Daar ben je niet de juiste persoon voor. :neutral:

marsie030
31-07-2007, 17:25
dus omdat het een internationale transfer is maakt het anders??? maakt geen zak uit


Tuurlijk maakt dat een zak uit, we hebben het hier over een ander caliber club met compleet ander budget. Dat weet jij dat weet ik dus het maakt zeker een zak uit.

Ben benieuwd of je net zo zou reageren als Feyenoord Suarez zou willen overnemen en dit smerige spelletje zo gespeeld wordt.

Waarom wordt iedere keer Babel (en zijn transfersom) erbij gehaald en niet Perez of de Mul?

*NERAZZURRI*
31-07-2007, 17:26
Groningen en Ajax zijn beide uitermate 'zakelijk' omgegaan met de transfers van respectievelijk Suarez en Sneijder.

Rotterdam5314
31-07-2007, 17:27
Je loopt weer de grootste onzin te verkondigen, ik zeg namelijk een aantal posts geleden nog dat ik het totaal niet erg vindt dat Suarez niet komt.

En je vergelijking met Babel slaat nergens op. Volgens mij vergeet je dat Suarez zijn arbitragezaak heeft ingetrokken omdat Groningen toegezegd heeft (uit angst dat Suarez voor veel minder als 6,5 mil wegloopt) te onderhandelen met Ajax en met een redelijk bod (hoger als de eerste 3,5 mil) genoegen te zullen nemen.

Ik zou als ik jou was trouwens niet beginnen over normale logica... Daar ben je niet de juiste persoon voor. :neutral:

juist wel de juiste persoon vriend. De vergelijking slaat wel degelijk ergens op. En wie zegt dat Groningen een bod van 6,5 mil redelijk vind??? blijkbaar niet dus. en ik doelde ook niet op jouw persoonlijk daarom zei ik ook Jullie. Beter lezen in het vervolg

Burkie
31-07-2007, 17:29
Ik val niet onder jullie?

Vraag me af waar ik dan onder val. ;)

Rotterdam5314
31-07-2007, 17:29
Tuurlijk maakt dat een zak uit, we hebben het hier over een ander caliber club met compleet ander budget. Dat weet jij dat weet ik dus het maakt zeker een zak uit.

Ben benieuwd of je net zo zou reageren als Feyenoord Suarez zou willen overnemen en dit smerige spelletje zo gespeeld wordt.

Waarom wordt iedere keer Babel (en zijn transfersom) erbij gehaald en niet Perez of de Mul?

als dit bij feyenoord zou gebeuren zou ik er precies hetzelfde over denken. Een soortgelijk spel is bezig met koevermans, Az en Feyenoord. Daar denk ik precies hetzelfde over. Van mij hoeft koevermans niet te komen. Die moet gewoon de concurentie aan gaan met zijn medespelers

een ander caliber club maakt niks uit. Een ander budget ook niet. Vraagprijs is vraagprijs. Je voldoet eraan of niet. simpeler kan het niet

marsie030
31-07-2007, 17:52
als dit bij feyenoord zou gebeuren zou ik er precies hetzelfde over denken. Een soortgelijk spel is bezig met koevermans, Az en Feyenoord. Daar denk ik precies hetzelfde over. Van mij hoeft koevermans niet te komen. Die moet gewoon de concurentie aan gaan met zijn medespelers

een ander caliber club maakt niks uit. Een ander budget ook niet. Vraagprijs is vraagprijs. Je voldoet eraan of niet. simpeler kan het niet

Was het verwachte antwoord.
De reden is dat van jou Koevermans niet hoeft te komen omdat jij hem niet goed genoeg vind. Het gaat jou in dit gaval echt niet om het spelletje wat gespeeld wordt.

marsie030
31-07-2007, 17:56
Groningen en Ajax zijn beide uitermate 'zakelijk' omgegaan met de transfers van respectievelijk Suarez en Sneijder.

Ik vind dat toch één groot verschil is. Volges mij is Ajax tegen Snijder altijd duidelijk geweest en is er nu een overeenstemming voor volgend jaar.
Suarez hebben ze gewoon een oor aangenaaid met de "onderhandeling" die ze beloofd hebben als hij de arbitrage zou intrekken.


Iets anders, zou het gewoon niet zo kunnen zijn dat Groningen zijn hand overspeelt heeft (met het oog op de Babel miljoenen)

*NERAZZURRI*
31-07-2007, 18:03
Hoezo een oor aan genaaid? Ze hebben toch onderhandeld? Ze hebben het recht om absurde bedragen te vragen, net zoals Ajax dat deed toen ze Sneijder niet meer wilde verkopen omdat ze geld in de bak hadden vanwege Babel. Die jongen heeft een contract tot 2011 getekend en daar was ie zelf bij.

Rotterdam5314
31-07-2007, 18:04
Was het verwachte antwoord.
De reden is dat van jou Koevermans niet hoeft te komen omdat jij hem niet goed genoeg vind. Het gaat jou in dit gaval echt niet om het spelletje wat gespeeld wordt.

Pff wat een verveld persoon ben jij... Om het nog duidelijker te zeggen. Het spelletje wat Az speelt ben ik het totaal mee eens. Dat ik liever iemand anders zie komen doet er niet toe

rkrijger
31-07-2007, 18:08
Groningen en Ajax zijn beide uitermate 'zakelijk' omgegaan met de transfers van respectievelijk Suarez en Sneijder.

Ben ik met je eens. Beide zaken zijn vergelijkbaar. Al is Sneijder wel ff een ander kaliber speler.

Pascal Barroso
31-07-2007, 18:17
Pff wat een verveld persoon ben jij... Om het nog duidelijker te zeggen. Het spelletje wat Az speelt ben ik het totaal mee eens. Dat ik liever iemand anders zie komen doet er niet toe

Het spelletje van AZ is niet bepaald netjes :???: Ze noemen een vraagprijs, die een club wil betalen en dan ineens zeggen dat ie niet te koop is omdat er word geboden door een concurrent. Ja, keurig. Vreemd is het niet dat spelers steeds minder happig zijn om naar AZ te gaan, Ze komen er niet bepaald makkelijk weg.

*NERAZZURRI*
31-07-2007, 18:23
Ben ik met je eens. Beide zaken zijn vergelijkbaar. Al is Sneijder wel ff een ander kaliber speler.

Ik vind dat dat niet uitmaakt. Verhoudingsgewijs vind ik de zaken vergelijkbaar. Op welk niveau zo'n eventuele transfer zich bevindt vind ik niet van belang.

Al gaat het om Pietje Puk die van MVV naar Top Oss wil...


De nieuwe Interlink in mijn onderschrift is trouwens zeer de moeite waard (y)

rkrijger
31-07-2007, 18:53
De nieuwe Interlink in mijn onderschrift is trouwens zeer de moeite waard (y)

Misschien, maar Inter boeit ons gewoon niet...

*NERAZZURRI*
31-07-2007, 19:05
Misschien, maar Inter boeit ons gewoon niet...

Alsof dat voor jou ooit een reden is geweest om hier niet te posten...

pokalapoketl
31-07-2007, 19:09
Suarez spant toch arbitragezaak aan tegen FC http://www.rtvnoord.nl/home/images/prev.gif (http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=67447) http://www.rtvnoord.nl/home/images/pijlblank.gif
http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif

http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif
http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif
http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif
GRONINGEN - FC Groningen-speler Luis Suárez heeft bij de KNVB alsnog een arbitragezaak aangespannen tegen zijn club. De spits wil per sé vertrekken naar Ajax.

Eerder had Suárez een arbitragezaak ingetrokken in de hoop dat beide clubs overeenstemming zouden bereiken over een afkoopsom van z'n contract.
Dat gebeurde niet.
Ajax bood 6,5 miljoen euro, FC Groningen vroeg 9,5 miljoen.
De datum van de arbitragezaak in Zeist staat nog niet vast.
http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif
http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif
http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif
http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif
Dinsdag 31 juli 2007, 19:31 uurhttp://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=67450

Voetbalsoap 359.464.131.864.618.646.464.946.489.461.987.979.46 4 van dit jaar :lol:.

Hij kan het maar beter opgeven want Van Geel heeft geloof ik al gezegd dat hij niet op een arbitragezaak gaat wachten. Of Groningen en Ajax moeten er binnen een dag uit kunnen komen.

Rotterdam5314
31-07-2007, 20:35
Het spelletje van AZ is niet bepaald netjes :???: Ze noemen een vraagprijs, die een club wil betalen en dan ineens zeggen dat ie niet te koop is omdat er word geboden door een concurrent. Ja, keurig. Vreemd is het niet dat spelers steeds minder happig zijn om naar AZ te gaan, Ze komen er niet bepaald makkelijk weg.

De vraagprijs van Koevermans is altijd 6 miljoen geweest. Dat was al zo voordat Makaay naar Feyenoord kwam en voordat de andere aankopen gedaan waren. Dus het concurentieverhaal is ook onzin. Feyenoord wil niet meer dan 4 mil betalen. dus ja het ligt dan niet aan Az maar aan feyenoord zelf. Persoonlijk vind ik 6 mil ook te veel. Maar het is Az hun goed recht om 6 mil te vragen.

Maar wie weet wat er gaat gebeuren. Z'n zaakwaarnemer was vandaag een lange tijd in de Kuip. :wink:

hier even een foto ervan voor degene die het niet geloven

http://www.fr1908.net/image/DSCF4009.JPG
http://www.fr1908.net/image/DSCF4008.JPG

De foto's heb ik zelf trouwens niet gemaakt..

FrankvdM
31-07-2007, 20:44
Het is nu iig duidelijk dat de arbitragezaak van Suarez z'n kant afkomt, en niet van Ajax. Hij wil gewoon graag naar Amsterdam. Gaat alleen niet lukken volgens mij, denk dat hij z'n club weinig ten laste kan leggen.

wezz
31-07-2007, 21:24
Ik vind het eerlijk gezegd ook geen vies spelletje, want wij doen precies hetzelfde met Sneijder. Kijk, Suarez is zeker geen 9,5 miljoen waard, en 6.5 miljoen lijkt mij een prima bod.Maar goed het is hun speler. Babel was ook geen 17 miljoen waard, Sneijder ook geen 32 miljoen.

Weer een arbitragezaak? Ik hoop iig. dat Suarez komt, en als het op deze manier moet, tsja..dan moet dat maar hoor. Denk ook wel dat van Geel liever nog effe op Suarez wacht.

Ach hieruit blijkt maar weer eens dat je een speler niet echt kan tegenhouden als hij écht wil. Als Sneijder écht persé weg wilde hadden wij hem ook niet kunnen tegenhouden, eerlijk is eerlijk.

Moet wel opschieten, liefst binnen een week. En wel gewoon bezig blijven met die andere spelers, een brede selectie is nooit weg, en je kan niet blijven wachten op 1 speler. Wie weet hoe lang dit nog gaat duren. Er moeten ook nog een aantal spelers weg, Lindenberg, Kron-Dehli lol..

Rossi naar Vilvarreal, toch wel een groot talent. Vond hem op het afgelopen EK stukken beter dan die Pazzini.

Chiellini mogelijk naar Manchester City, zo'n speler verdient toch wel een grotere club zou je denken. Jammer dat hij zo duur is, had niet misstaan bij Ajax. lol..
Manchester City is wel goed bezig op de transfermarkt, net als Villarreal trouwens.

pokalapoketl
31-07-2007, 21:28
Tegenwoordig vullen spelers liever hun zakken als grijze muis van de middenmoot van Engeland, Spanje, Italië etc. dan dat ze in de top meedoen in een kleinere competitie om vervolgens de echte top te vinden.

gompier
31-07-2007, 21:34
Ik vind het eerlijk gezegd ook geen vies spelletje, want wij doen precies hetzelfde met Sneijder. Kijk, Suarez is zeker geen 9,5 miljoen waard, en 6.5 miljoen lijkt mij een prima bod.Maar goed het is hun speler. Babel was ook geen 17 miljoen waard, Sneijder ook geen 32 miljoen.Een ROI van 5 miljoen voor Suarez (gekocht voor 1-1,5 mln, verkopen voor 6,5 mln) is zeer redelijk in een jaar. 9,5 miljoen, daar is Suarez een te bescheiden aanwinst voor.... Net als de bij Babel en Sneijder genoemde bedragen is dat idd te hoog.

wezz
31-07-2007, 21:38
Ja, ik snap ook niet dat ze 6.5 te weinig vinden, maar goed.


31/7/2007 - NOS: arbitragezaak dient maandag
(http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=14308#)(Gepost door RvN)

BRON: NOS Teletekst (http://teletekst.nos.nl/tekst/807-01.html)De NOS meldt dat de arbitragezaak van Luis Suarez tegen FC Groningen maandag zal voorkomen. Algemeen Directeur Nijland van FC Groningen was nog niet op de hoogte van die datum, maar had al rekening mee gehouden dat Suarez alsnog een arbitagezaak zou aanspannen. “Je moet in de voetballerij overal rekening mee houden. Het is wel teleurstellend dat het kennelijk toch op deze manier moet. Wij hebben geprobeerd er op een goede manier uit te komen, maar Ajax heeft de gesprekken gestaakt. Blijkbaar heeft het management van Suárez hierin een aanleiding gevonden om alsnog een arbitragezaak te starten.”

Dat wordt dus weer afwachten...

Lex v/d Moolen
31-07-2007, 21:40
Misschien, maar Inter boeit ons gewoon niet...Ons? Spreek voor jezelf De Krijger...
Ben zelf geen Inter fan ofzo, maar dit zijn gewoon prachtige goals waar je als voetballiefhebber alleen maar van kan genieten. Vooral die laatste van Djorkaef, wow (y)
Miste alleen die ene mooie goal van Bergkamp destijds voor Inter.

Burkie
31-07-2007, 21:58
Een ROI van 5 miljoen voor Suarez (gekocht voor 1-1,5 mln, verkopen voor 6,5 mln) is zeer redelijk in een jaar. 9,5 miljoen, daar is Suarez een te bescheiden aanwinst voor.... Net als de bij Babel en Sneijder genoemde bedragen is dat idd te hoog.

Kijk hem even met termen smijten zeg.. (6)

Maar je hebt gelijk, Groningen draaft íets te ver door in hun vraagprijs.

gompier
31-07-2007, 22:02
Kijk hem even met termen smijten zeg.. (6) :twisted: Of mot ik weer ff plat gaan pratuh ;)

*NERAZZURRI*
31-07-2007, 22:02
Ons? Spreek voor jezelf De Krijger...
Ben zelf geen Inter fan ofzo, maar dit zijn gewoon prachtige goals waar je als voetballiefhebber alleen maar van kan genieten. Vooral die laatste van Djorkaef, wow (y)
Miste alleen die ene mooie goal van Bergkamp destijds voor Inter.

Robin is geen voetballiefhebber, dat was volgens mij al langer bekend :-P

Jammer dat Suarez een zaak gaat aanspannen. Hij heeft zelf dat contract getekend. Die dingen hebben echt geen enkele waarde meer blijkt wel.


Ja, ik snap ook niet dat ze 6.5 te weinig vinden, maar goed.

Omdat ze hem willen houden. Ze spelen exact hetzelfde spel als Ajax met Sneijder en Babel (en daar was Liverpool zo gek om de hoofdprijs te betalen). Niks op tegen opzich. Imo uiteraard.

gompier
31-07-2007, 22:02
De foto's heb ik zelf trouwens niet gemaakt..Waar is Koevermans? ;) Straks was ie er voor een andere speler ;)

Burkie
31-07-2007, 22:15
Als Feyenoord Koevermans alsnog weet te halen.. en zou spelen in een 4-4-2 opstelling met Makaay en Koevermans voorin, heb je eerlijk gezegd wel een top aanval.

wezz
31-07-2007, 22:15
Omdat ze hem willen houden. Ze spelen exact hetzelfde spel als Ajax met Sneijder en Babel (en daar was Liverpool zo gek om de hoofdprijs te betalen). Niks op tegen opzich. Imo uiteraard.

Tuurlijk, maar 6,5 is normaal gesproken toch heel veel geld voor Groningen. Ook al zijn ze dan ''gezond''.

Hopelijk gaan ze (uit angst die rechtzaak te verliezen) toch akkoord met die 6.5 miljoen. Weer 6 dagen wachten duurt mij te lang, en het is niet eens zeker dat Suarez die zaak wint.

Zie trouwens net dat Madrid met 3-0 heeft verloren van Hannover.:twisted:

gompier
31-07-2007, 22:16
Als Feyenoord Koevermans alsnog weet te halen.. en zou spelen in een 4-4-2 opstelling met Makaay en Koevermans voorin, heb je eerlijk gezegd wel een top aanval.
Koevermans was naar mijn mening vorig jaar een erg effectieve spits, Makaay staat buiten kijf... Idd een topaanval.

*NERAZZURRI*
31-07-2007, 22:26
Dit jaar weer ouderwets veel derby's in de Serie A. Die van Milaan, Turijn, Genoa en Rome zijn allen present door de promotie van Genoa en Juventus.

4 november Jube - Inter en twee dagen voor kerst Inter - Milan. D-Day en D-Day :twisted:

En natuurlijk het kleine heugelijke feitje dat Napoli weer terug is. Leuk! Hopelijk doen ze nog een topaankoop...

Burkie
31-07-2007, 23:08
Ging er niet een of andere Italiaanse (oud) model uit de kleren indien Napoli zou promoveren? Zoiets staat me bij...

*NERAZZURRI*
31-07-2007, 23:10
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=43356

Laat maar hangen dus... 72 jaar.

Burkie
31-07-2007, 23:17
hahaha...lmao

Ik heb niks gezegd.

kruspe
31-07-2007, 23:35
Helmond Sport wint met 3-1 van Roda JC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rotterdam5314
01-08-2007, 00:13
Als Feyenoord Koevermans alsnog weet te halen.. en zou spelen in een 4-4-2 opstelling met Makaay en Koevermans voorin, heb je eerlijk gezegd wel een top aanval.


Wel 2 zelfde soort spitsen. Ik zie liever een beweegelijke, technische spits om Makaay heen. Eentje die zelf kansen creeert. Ik denk dat zo'n combinatie gevaarlijker is als met koevermans. Met koevermans gooi je ook je geld weg want die kan je daarna niet meer doorverkopen.

wezz
01-08-2007, 06:44
'Moutinho in beeld als opvolger Davids'


De Portugese krant A Capital wist vanmorgen te meldden dat Ajax gesprekken gaat voeren met Joao Moutinho. De middenvelder van Sporting Lissabon wordt in september 21, maar is nu al aanvoerder van zijn huidige club. Moutinho maakte onder andere indruk op het jeugd EK voor spelers onder 21 in Nederland.

Vorige week raakte Edgar Davids geblesseerd aan zijn scheenbeen omdat hij geen scheenberschermers droeg. Martin van Geel liet kort daarop weten een vervanger te willen halen voor Davids. De Japanner Shinji Ono werd al genoemd bij Ajax, maar zal niet verkassen naar Ajax. Moutinho zou voor Ajax ongeveer 8 miljoen euro moeten kosten.

Ook zou Ajax interesse hebben in Miguel Veloso van hetzelfde Sporting Lissabon, maar meer dan dit wist de ochtendkrant niet te meldden.
Europesoccer.:rolleyes:
Wel 2 geweldige spelers/talenten, maar nogal onhaalbaar lijkt me.
Ach komkommertijd, je moet wat hè...

rkrijger
01-08-2007, 06:53
Helmond Sport wint met 3-1 van Roda JC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wist niet dat Roda gedegradeerd was!

Rotterdam5314
01-08-2007, 07:01
Europesoccer.:rolleyes:
Wel 2 geweldige spelers/talenten, maar nogal onhaalbaar lijkt me.
Ach komkommertijd, je moet wat hè...

Als dit de bron is is het zoweiso onzin. Trouwens ajax zou toch geen vervanger meer halen?? Alleen nog een linkerspits toch??

Alexander D
01-08-2007, 08:05
Helmond Sport wint met 3-1 van Roda JC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helmond Sport kampioen!!!!!

Rotterdam5314
01-08-2007, 08:43
Hoop van niet. Van mij mag Ado direct weer promoveren. Echt een club die in de eredivisie hoort te spelen

wezz
01-08-2007, 08:48
1/8/2007 - Aftonbladet: Scout van Ajax bekeek Marcus Berg
(http://ajax.netwerk.to/forums/pb.php?handeling=nieuws&nieuwsid=14309)(Gepost door P.)

BRON: Aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1131645,00.html)Ajax scout John Steen Olsen heeft volgens de Zweedse krant Aftonbladet Marcus Berg bekeken. Deze twintigjarige aanvaller van IFK Göterburg was het afgelopen seizoen topscoorder in Zweden. Berg staat overigens in de belangstelling van Rennes, Marseille, Paris Saint-Germain en, volgens RTV Noord, FC Groningen. Berg zelf wil niet met journalisten over zijn toekomst praten. Dat Olsen Berg een keer goed heeft bekeken is niet zo vreemd, aangezien Berg een van de nieuwe helden van de Allsvenskan aan het worden is.

De nieuwe held van Allsvenskan dus..

Rotterdam5314
01-08-2007, 08:48
Zo nu effe de open dag gaan bekijken....Het is nu al erg druk hierzo.. Ziet zwart van de mensen en het begint pas om 11 uur

FrankvdM
01-08-2007, 09:15
Zo nu effe de open dag gaan bekijken....Het is nu al erg druk hierzo.. Ziet zwart van de mensen en het begint pas om 11 uur

Is dit ook de helikopter dag? Vind open dagen eigenlijk meer leuk voor kinderen/families etc.

TJ Weissel
01-08-2007, 09:28
Is dit ook de helikopter dag? Vind open dagen eigenlijk meer leuk voor kinderen/families etc.

Boze zoon op de schouders van pa met 'n klein feyenoord shirtje aan... moeder 2 meter erachteraan slenterend met de kinderwagen :D

Rotterdam5314
01-08-2007, 15:31
Is dit ook de helikopter dag? Vind open dagen eigenlijk meer leuk voor kinderen/families etc.

Ik ben ook met kinderen en familie's geweest ;)

Verder vind ik het leuk om oude bekenden weer te zien. Met dezedagen kom ik altijd weer personenn tegen die ik al lange tijd niet heb gezien

De spelers met de helicopter en alles wat eromheen speelt boeit me niet echt

Hugo R
01-08-2007, 18:01
Volgens Belgische teletekst zou Chelsea Dani Alves aantrekken als ze Robben aan Madrid kunnen slijten.

*NERAZZURRI*
01-08-2007, 18:31
Maar Alves is een rechtsback en Robben een linksbuiten...?

Hugo R
01-08-2007, 19:53
Niet als vervanger, maar volgens teletekst zouden ze het geld van Robben gebruiken om Alves aan te schaffen (kosten van beide transfers zou 30 miljoen zijn).

*NERAZZURRI*
01-08-2007, 20:53
Ok.

Inter staat 1-3 voor bij rust tegen Manchester United op volle sterkte. Spelen erg sterk. Suazo, Ibrahimovic en weer Suazo. Rooney voor ManU.

:-D

En dat zonder Cambiasso, Crespo, Vieira, Maicon en ik vergeet er vast nog wat.

Burkie
02-08-2007, 10:34
Heeft Inter laatst niet op volle sterkte verloren met 2-1 van Arsenal? Waar Van Persie schitterend de winnende binnenschoot? ;)

Oefenpotjes zeggen niks...

Rotterdam5314
02-08-2007, 12:48
En als ze een paar spelers missen maakt het ook helemaal niet uit. Inter heeft zoveel spelers onmder contract staan dat de wissel net zo sterk is

*NERAZZURRI*
02-08-2007, 13:30
Tegen Arsenal en Valencia speelde Inter met 4 of 5 primavera spelers (jeugd) en met kneusjes als Cesar Aparecido. Voor de rest ook alleen maar bankspelers behalve Materazzi en Suazo.

Dus nee, bij lange na niet op volle sterkte tegen Valencia en Arsenal. En ze zijn ook pas twee weken in training omdat de Serie A pas over 'n maand begint. De Spaanse en Engelse competities beginnen over een week of twee al dacht ik. Scheelt ook een stuk.

En zo extreem veel spelers heeft Inter niet hoor. Alleen veel te veel spitsen. En kwalitatief sterk tot in de breedte, dat wel. Maar een hele grote selectie hebben ze niet echt.

Rotterdam5314
02-08-2007, 15:29
Tegen Arsenal en Valencia speelde Inter met 4 of 5 primavera spelers (jeugd) en met kneusjes als Cesar Aparecido. Voor de rest ook alleen maar bankspelers behalve Materazzi en Suazo.

Dus nee, bij lange na niet op volle sterkte tegen Valencia en Arsenal. En ze zijn ook pas twee weken in training omdat de Serie A pas over 'n maand begint. De Spaanse en Engelse competities beginnen over een week of twee al dacht ik. Scheelt ook een stuk.

En zo extreem veel spelers heeft Inter niet hoor. Alleen veel te veel spitsen. En kwalitatief sterk tot in de breedte, dat wel. Maar een hele grote selectie hebben ze niet echt.


ongeveer 30 selectie speler waarvan er maar 1 jonger is dan 24. Meer dan genoeg dacht ik zo
daar moeten de jeugdspelers nog bijkomen

*NERAZZURRI*
02-08-2007, 15:37
Die jeugdspelers zitten niet bij de selectie. Die zaten alleen in de voorbereiding er bij als opvulling voor spelers die er niet waren en om ervaring op te doen.

Feyenoord heeft ook een selectie van 27 man :wink: PSV heeft 38 man in de selectie, al zitten er een paar bij die zijn verhuurd of weg zijn volgens mij. Ajax 32 man.

Inter heeft 27 man, en daar zitten dan ook nog spelers als Maroufi en Choutos bij die meedoen met de jeugd of zijn verhuurd. Zo bijzonder groot is die selectie dus helemaal niet. Zeker niet voor topclubmaatstaven.

Hoe kom je nou opeens op 30 man trouwens? Net zei je nog 27 spelers bij Inter...


Speciaal voor Robin!! Manchester - Inter inclusief de prachtige eigen goal van Adriano: http://www.youtube.com/watch?v=5wMy50g39XQ&mode=related&search=

Rotterdam5314
02-08-2007, 15:48
Die jeugdspelers zitten niet bij de selectie. Die zaten alleen in de voorbereiding er bij als opvulling voor spelers die er niet waren en om ervaring op te doen.

Feyenoord heeft ook een selectie van 27 man :wink: PSV heeft 38 man in de selectie, al zitten er een paar bij die zijn verhuurd of weg zijn volgens mij. Ajax 32 man.

Inter heeft 27 man, en daar zitten dan ook nog spelers als Maroufi en Choutos bij die meedoen met de jeugd of zijn verhuurd. Zo bijzonder groot is die selectie dus helemaal niet. Zeker niet voor topclubmaatstaven.

Hoe kom je nou opeens op 30 man trouwens? Net zei je nog 27 spelers bij Inter...


Speciaal voor Robin!! Manchester - Inter inclusief de prachtige eigen goal van Adriano: http://www.youtube.com/watch?v=5wMy50g39XQ&mode=related&search=

Er stonden nog niet alle aankopen bij op de site van Inter. Of ik moet er overheen gekeken hebben

en tja we hebben er 27 maar er staan er nog een aantal op de vertrekkerslijst ;-)

PSV 38 Damn die hebben er echt te veel. Een selectie van 23 a 25 man lijkt me ruim voldoende

*NERAZZURRI*
02-08-2007, 15:59
Bij Inter vertrekken er ook nog een paar. Ze hebben een selectie van 25 man als Recoba nog vertrekt (waar het wel naar uit ziet). Lijkt me toch niet extreem groot voor een topclub...

Zijn we het dus eens?

Rotterdam5314
02-08-2007, 16:19
Bij Inter vertrekken er ook nog een paar. Ze hebben een selectie van 25 man als Recoba nog vertrekt (waar het wel naar uit ziet). Lijkt me toch niet extreem groot voor een topclub...

Zijn we het dus eens?


nou vooruit.... eerlijk gezegd dat ik dat Inter wel een stuk of 35 spelers onder contract had staan. Blijkbaar heb ik me vergist. Tenminste als de site up to date is



zie je dat ik best redelijk ben :wink:

*NERAZZURRI*
02-08-2007, 16:26
Je bent ook best redelijk en meestal eerlijk maar natuurlijk net zo subjectief als de rest hier. Zolang we dat allemaal inzien is er volgens mij helemaal niks aan de hand ;-)

Rotterdam5314
02-08-2007, 16:37
Je bent ook best redelijk en meestal eerlijk maar natuurlijk net zo subjectief als de rest hier. Zolang we dat allemaal inzien is er volgens mij helemaal niks aan de hand ;-)


uiteraard maar er zitten enkele tussen die alles door hun club bril bekijken en als je dan iets zegt wordt dat uiterst negatief gezien ipv dat ze goed lezen en het positieve erin zien. Of wat dieper over het gegeven na kunnen denken

Even en VB

laatst zei ik (tegen Wezz) dat Huntelaar een middelmatig seizoen heeft doorgemaakt.
Komen ze met statistieken dat hij 22 goals heeft gescoord enz enz. Sorry maar dat zegt helemaal niks.Echt totaal niks. Ik vind huntelaar een goede vballer en als ik kijk naar de potentie en kwaliteit die uit hem hoort te komen heeft hij het afgelopen seizoen gewoon minder gedaan. Huntelaar hoort in de NLse comp het rendement te halen wat hij liet zien in het jaar van zijn overgang naar Ajax. Dat is waar hij voor gehaald is en wat er van hem verwacht wordt. Ook vond ik hem genoeg wedstrijden zwak spelen afgelopen seizoen. Alleen dit kunnen toegeven dat een speler van je eigen club een minder seizoen heeft gespeeld of dat een speler niet zo goed is is voor veel mensen hierzo erg moeilijk. Ik geef altijd mijn eerlijke mening van elke speler (waarvan ik genoeg heb gezien om een oordeel over te kunnen geven) en welke club dan ook. Ook Feyenoord kraak ik af als dat terecht is. En zoals je weet heb ik dat afgelopen seizoen genoeg gedaan.

misschien deel je mijn mening niet dat kan. Maar ik heb echt niks raars gezegd als hij een minder seizoen gedraait heeft.. Dat er dan op mij wordt gereageerd dat ik er geen verstand van hebb enz enz is voor mij al een bewijs dat die mensen niet verder kijken dan hun neus lang is...

En in het geval van de heer Sital die enkel een internetsupporter is en alleen maar negatief kan doen over mijn cluppie ipv ook eens dieper op Feyenoord in te kunnen gaan ipv alleen maar te schreeuwen en liegen. tja daar kan ik dan aardig pissig om worden. iemand die geen ballen verstand heeft van voetbal maar toch blij wilt komen doen alsof hij er iets van af weet.
Meelullen kunnen we allemaal...

Zo misschien snap je nu soms mijn uitspattingen ;-)

Burkie
02-08-2007, 16:46
Wordt vanavond het Amsterdam Tournament niet uitgezonden?!

Ik dacht dat SBS6 altijd verslag van het hele toernooi deed..

Rotterdam5314
02-08-2007, 16:48
Wordt vanavond het Amsterdam Tournament niet uitgezonden?!

Ik dacht dat SBS6 altijd verslag van het hele toernooi deed..


Yep als het goed is wel. Ze moeten toch tegen A.Madrid of niet???
ben zeer benieuwd naar A.Madrid. Die hebben goed ingekocht

Lex v/d Moolen
02-08-2007, 16:52
Wordt vanavond het Amsterdam Tournament niet uitgezonden?!

Ik dacht dat SBS6 altijd verslag van het hele toernooi deed..

Dit keer bij Veronica vanaf 18:00. Krijg eerst Lazio-Arsenal, Ajax Atletico om 20:45

Huh, ik zie nu ook bij SBS, snap er niks meer van.

Burkie
02-08-2007, 16:54
Ahh ok! Ik vond het al zo vreemd dat SBS alleen verslag deed van de wedstrijden op zaterdag.

Veronica dus. :D

Lex v/d Moolen
02-08-2007, 16:56
Ahh ok! Ik vond het al zo vreemd dat SBS alleen verslag deed van de wedstrijden op zaterdag.

Veronica dus. :D

Ja, nu zie ik het pas. Vanavond is het op Veronica, Zaterdag bij SBS.
Kijk altijd op http://gids.omroep.nl/

Hugo R
02-08-2007, 17:00
Ga denk wel even kijken vanavond. Ben wel benieuwd hoe ze het doen tegen Atletico.

Burkie
02-08-2007, 17:06
Wat Rotterdam5314 al zegt, Atletico heeft na het vertrek van Torres een aantal prima spelers aangetrokken (Forlan, Reyes).

Voor de verdedigers van Ajax wordt dit dus een prima test. Weet je meteen waar je staat met oog op de naderende voorronde CL.

Rotterdam5314
02-08-2007, 17:35
Ajax heeft FC Groningen nooit meer geboden voor aanvaller Luis Suárez dan 3,5 miljoen euro. Maandag stelde Groningen nog dat de Amsterdamse club tijdens heropende onderhandelingen 6,5 miljoen euro had geboden, maar volgens Ajax is dat onjuist. Groningen wil minimaal 9,5 miljoen euro hebben voor Suárez. De Uruguayaan is donderdag overigens niet met de selectie meegegaan naar Spanje, waar een oefenwedstrijd wordt afgewerkt.
http://www.ajaxonline.org/suarez1.jpg Ajax wil de twintigjarige Suárez aantrekken als vervanger voor de aan Liverpool verkochte Ryan Babel. Voor de linkeraanvaller ontving Ajax zeventien miljoen euro. FC Groningen is niet van plan om Suárez gemakkelijk te laten gaan, mede omdat de Zuid-Amerikaan nog een contract heeft tot medio 2011. Suárez maakte er echter geen geheim van dat hij graag naar Ajax wil en dreigde zijn club met een arbitragezaak. Die zaak ging uiteindelijk niet door, omdat Groningen nogmaals met Ajax om de tafel ging om de transfer te bespreken.
Volgens algemeen directeur Hans Nijland boden de Amsterdammers, na een eerder bod van 3,5 miljoen euro, tijdens de heropende onderhandelingen drie miljoen meer. Dat was naar het oordeel van Nijland echter nog steeds drie miljoen te weinig. Nadat bleek dat de gesprekken waren gestaakt, besloot Suárez dinsdag alsnog om de zaak voor te laten komen bij de arbitragecommissie. Maandag dient de zaak. Suárez trainde de afgelopen week gewoon mee bij Groningen en ging woensdag ook op de elftalfoto. Volgens FC Groningen heeft hij nu last van een blessure aan zijn lies, waardoor hij niet is meegereisd naar Valencia, waar de club vrijdag een oefenduel speelt tegen Levante. Afgelopen seizoen speelde Suárez mee in 29 competitieduels. Hierin kwam hij tien keer tot scoren, onder meer twee keer tegen Ajax.



als dit echt waar is is het nogal logisch dat z eniet tot een deal zijn gekomen

marsie030
02-08-2007, 17:50
Ajax heeft FC Groningen nooit meer geboden voor aanvaller Luis Suárez dan 3,5 miljoen euro. Maandag stelde Groningen nog dat de Amsterdamse club tijdens heropende onderhandelingen 6,5 miljoen euro had geboden, maar volgens Ajax is dat onjuist. Groningen wil minimaal 9,5 miljoen euro hebben voor Suárez. De Uruguayaan is donderdag overigens niet met de selectie meegegaan naar Spanje, waar een oefenwedstrijd wordt afgewerkt.
Ajax wil de twintigjarige Suárez aantrekken als vervanger voor de aan Liverpool verkochte Ryan Babel. Voor de linkeraanvaller ontving Ajax zeventien miljoen euro. FC Groningen is niet van plan om Suárez gemakkelijk te laten gaan, mede omdat de Zuid-Amerikaan nog een contract heeft tot medio 2011. Suárez maakte er echter geen geheim van dat hij graag naar Ajax wil en dreigde zijn club met een arbitragezaak. Die zaak ging uiteindelijk niet door, omdat Groningen nogmaals met Ajax om de tafel ging om de transfer te bespreken.
Volgens algemeen directeur Hans Nijland boden de Amsterdammers, na een eerder bod van 3,5 miljoen euro, tijdens de heropende onderhandelingen drie miljoen meer. Dat was naar het oordeel van Nijland echter nog steeds drie miljoen te weinig. Nadat bleek dat de gesprekken waren gestaakt, besloot Suárez dinsdag alsnog om de zaak voor te laten komen bij de arbitragecommissie. Maandag dient de zaak. Suárez trainde de afgelopen week gewoon mee bij Groningen en ging woensdag ook op de elftalfoto. Volgens FC Groningen heeft hij nu last van een blessure aan zijn lies, waardoor hij niet is meegereisd naar Valencia, waar de club vrijdag een oefenduel speelt tegen Levante. Afgelopen seizoen speelde Suárez mee in 29 competitieduels. Hierin kwam hij tien keer tot scoren, onder meer twee keer tegen Ajax.



als dit echt waar is is het nogal logisch dat z eniet tot een deal zijn gekomen


Je begrijpt toch wel waarom Ajax dit nu zegt.

Stel dat Ajax een andere speler gaat halen dan Suarez dan begint elke club direct over een vraagprijs van minimaal 6,5 miljoen, moet je dus niet hebben.
En mocht Suarez onder zijn contract uit komen dan is het ook wel lekker als je nu zegt dat je dat niet geboden hebt.
Lijkt mij logisch zou de grote JC zeggen ;-)

Burkie
02-08-2007, 18:09
Bron: Ajax.nl

Formeel bod Suárez € 3,5 miljoen

Amsterdam, 02 aug 2007

Ajax heeft FC Groningen schriftelijk bevestigd dat het enige formele schriftelijke bod dat Ajax op aanvaller Suárez heeft gedaan, 3,5 miljoen euro bedraagt. Dit bod is ook nu nog van kracht.

-------------

Schriftelijke formele bod 3,5 mln. Dat wil niet zeggen dat Ajax geen 6.5mln heeft geboden, tijdens mondelinge onderhandelingen oid, om de positie van Groningen te polsen in de transfer.

Rotterdam5314
02-08-2007, 18:14
Je begrijpt toch wel waarom Ajax dit nu zegt.

Stel dat Ajax een andere speler gaat halen dan Suarez dan begint elke club direct over een vraagprijs van minimaal 6,5 miljoen, moet je dus niet hebben.
En mocht Suarez onder zijn contract uit komen dan is het ook wel lekker als je nu zegt dat je dat niet geboden hebt.
Lijkt mij logisch zou de grote JC zeggen ;-)

Lijkt me niet..Als ze officieel een bod van 6,5 mil hebben gedaan dan slaan ze nu een flater vind ik. Mocht het gewoon in het gesprek voorbij gevlogen zijn dan is het logisch

Lex v/d Moolen
02-08-2007, 18:43
Ajax en FC Groningen gaan volgens het NOS Sportjournaal wederom met elkaar onderhandelen over Luis Suárez. De eerste twee keer dat de clubs met elkaar in gesprek waren waren bepaald niet succesvol te noemen. Maandag dient de arbitrageprocedure die Suárez tegen zijn huidige club heeft aangespannen, wellicht willen de clubs er toch nog op de normale manier uit proberen te komen
Soap blijft maar doorgaan. Denk dat Groningen nu wellicht toch van Suarez af wil, ook al om het feit dat hij niet mee is op trainingskamp in Spanje.

Pascal Barroso
02-08-2007, 19:13
Op Vi.nl staat inmiddels dat Fontein bovenstaand bericht heeft ontkend :mrgreen:

marsie030
02-08-2007, 19:29
Ajax niet van plan weer te praten met Groningen

2/8/2007 19:50

Het bericht dat er weer onderhandelingen aan zitten te komen tussen Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) en FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) over de transfer van Luis Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) klopt niet. Tegenover VI.nl ontkennen de Amsterdammers bij monde van Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein weer om tafel te gaan.

De door Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) aangevraagde arbitragezaak, die voor maandag gepland staat, lijkt dus gewoon door te gaan. Op die manier wil de Uruguayaanse aanvaller zijn overgang naar Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) afdwingen. In de twee onderhandelingsronden kwamen de clubs er niet uit.
FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) weigerde in eerste instantie het bod van 3,5 miljoen euro van Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5). 'Belachelijk' noemde de club dat bedrag voor een veelbelovende speler van twintig jaar die nog tot medio 2011 onder contract staat. De tweede keer liet de werkgever van Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) weten 9,5 miljoen te willen, terwijl Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) 6,5 miljoen als finaal bod op tafel legde, vertelde Groningen. Overigens zegt Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) officieel nooit meer dan 3,5 miljoen te hebben geboden.

Bron: Vi.NL


Zoals ik al eerder schreef ze zijn clever (en uitgekookt) daar in Amsterdam. Alleen in Rotterdam weten ze dat nog niet;)

Rotterdam5314
02-08-2007, 19:36
Zoals ik al eerder schreef ze zijn clever (en uitgekookt) daar in Amsterdam. Alleen in Rotterdam weten ze dat nog niet;)

http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_yawnee.gif (javascript:emoticon(':gaap:'))

John Sital
02-08-2007, 19:57
blijkbaar heeft rotterdam last van geheugenverlies, het enigste wat ik toen zei en waar ie om flipte is dat er bij feyenoord altijd veel te hoge verwachtingen zijn, met een compleet fitte selectie doen ze zeer zeker mee om de titel, maar wat als de bepalende spelers wegvallen of niet brengen wat men van ze verwacht dit seizoen? maar dat zijn dus dingen waar men om flipt ipv objectief op in te gaan en te gaan schelden via pm.:roll:

maar goed, ipv men zich te verheugen op nieuwe seizoen qua clubs, wat denken jullie over hoe de scheidsrechters het eventueel weer gaan verpesten? ze zullen weer volgepompt worden met tig regels vrees ik en krampachtig gaan fluiten.

Rotterdam5314
02-08-2007, 19:59
blijkbaar heeft rotterdam last van geheugenverlies, het enigste wat ik toen zei en waar ie om flipte is dat er bij feyenoord altijd veel te hoge verwachtingen zijn, met een compleet fitte selectie doen ze zeer zeker mee om de titel, maar wat als de bepalende spelers wegvallen of niet brengen wat men van ze verwacht dit seizoen? maar dat zijn dus dingen waar men om flipt ipv objectief op in te gaan en te gaan schelden via pm.:roll:

http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_yawnee.gif (http://javascript<b></b>:emoticon(':gaap:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_yawnee.gif (http://javascript<b></b>:emoticon(':gaap:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_yawnee.gif (http://javascript<b></b>:emoticon(':gaap:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_yawnee.gif (http://javascript<b></b>:emoticon(':gaap:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_yawnee.gif (http://javascript<b></b>:emoticon(':gaap:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_yawnee.gif (http://javascript<b></b>:emoticon(':gaap:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_yawnee.gif (http://javascript<b></b>:emoticon(':gaap:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_yawnee.gif (http://javascript<b></b>:emoticon(':gaap:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_yawnee.gif (http://javascript<b></b>:emoticon(':gaap:'))[/URL] (http://javascript<b></b>:emoticon(':clown:'))[URL="http://javascript<b></b>:emoticon(':clown:')"] (http://javascript<b></b>:emoticon(':clown:'))

blijkbaar jij http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_clown.gif (javascript:emoticon(':clown:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_clown.gif (javascript:emoticon(':clown:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_clown.gif (javascript:emoticon(':clown:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_clown.gif (javascript:emoticon(':clown:'))http://www.fr-forum.nl/images/smiles/icon_clown.gif (javascript:emoticon(':clown:'))

Rotterdam5314
02-08-2007, 20:03
Maar goed om op het scheidsrechter verhaal te komen

Heerlijk als die scheidsrechters fouten maken. Aan het eind is alles toch weer gelijk getrokken. Voordeel en nadeel is 50/50


Het enige waar ik me aan stoor is het snelle af fluiten van overtredingen die er niet zijn.. Gewoon lekker doorspelen. Fysiek contact hoort er een beetje bij

Jammer dat A.Madrid niet op volle sterkte speelt. Had ik me wel op verheugd.. Wat een leeg stadion trouwens...

John Sital
02-08-2007, 20:04
Maar goed om op het scheidsrechter verhaal te komen

Heerlijk als die scheidsrechters fouten maken. Aan het eind is alles toch weer gelijk getrokken. Voordeel en nadeel is 50/50


Het enige waar ik me aan stoor is het snelle af fluiten van overtredingen die er niet zijn.. Gewoon lekker doorspelen. Fysiek contact hoort er een beetje bij


heerlijk?? niet als je daardoor onterecht punten verliest, spelers geschorst worden etc, fouten maken hoort er helaas bij maar dat er komend seizoen hier op scheidsrechters gescholden gaat worden staat nu al voor mij vast, maar kan ook de positieve kant op werken voor je club maar misschien ook niet, tis maar hoe je het bekijkt.

Rotterdam5314
02-08-2007, 20:06
heerlijk?? niet als je daardoor onterecht punten verliest, spelers geschorst worden etc, fouten maken hoort er helaas bij maar dat er komend seizoen hier op scheidsrechters gescholden gaat worden staat nu al voor mij vast, maar kan ook de positieve kant op werken voor je club, tis maar hoe je het bekijkt.

Ja ik vind het idd heerlijk.. Of het voor mij cluppie nou in het voordeel of nadeel is dat maakt niet uit. Heb je juist weer heerlijke discussie's op een maandag. Er moet toch wat gebeuren..Veel emotie, geluk en onrecht maakt voor mij het voetbal juist extra leuk.Daarom hoop ik ook dat ze never nooit met camera beelden gaan werken bij een bepaalde beslissing

John Sital
02-08-2007, 20:09
Ja ik vind het idd heerlijk.. Of het voor mij cluppie nou in het voordeel of nadeel is dat maakt niet uit. Heb je juist weer heerlijke discussie's op een maandag. Er moet toch wat gebeuren..Veel emotie, geluk en onrecht maakt voor mij het voetbal juist extra leuk.Daarom hoop ik ook dat ze never nooit met camera beelden gaan werken bij een bepaalde beslissing

hm, heb liever dat ze een middel installeren om te bepalen of bal wel of niet lijn gepasseerd is wat ter plekke gebruikt kan worden.

Rotterdam5314
02-08-2007, 20:11
hm, heb liever dat ze een middel installeren om te bepalen of bal wel of niet lijn gepasseerd is wat ter plekke gebruikt kan worden.


Ik hoop echt dat ze dat nooit gaan doen..Dat zou de 1ste stap zijn naar het verneuken van het voetbal

Lex v/d Moolen
02-08-2007, 20:37
Zolang ze het tvbeelden hulp alleen gebruiken bij bepalen van bal over doellijn, vind ik het een goede zaak.


Redelijke 1e helft, wel wat kansjes. Kennedy gaat hier wel slagen denk ik. Alleen wordt Huntelaar nauwelijks bereikt dat is wel jammer en niet nieuws.

Hugo R
02-08-2007, 20:42
Werkvergunning van Alex is rond, dus die speelt zo goed als zeker bij Chelsea dit seizoen.

Hugo R
02-08-2007, 20:49
Leuk zulke lange reclames :roll:

pokalapoketl
02-08-2007, 20:50
Goal!!!!! Kampioenen!!!!!!!!!

:p

*edit*
2-0 Sneijder :D

Burkie
02-08-2007, 21:35
Die van Sneijder zat er toch weer lekker in.

Verder vond ik Kennedy erg goed spelen, met Rommedahl als stand in zit die rechterkant wel goed. Nu de linker nog en we doen mee om het kampioenschap.

Hugo R
02-08-2007, 21:36
Domme actie van Gabri, kinderachtige reactie daarop ook van ten Cate.

Lex v/d Moolen
02-08-2007, 21:37
Mooie goal van Wesley 8)
Beetje jammer van die domme actie van Gabri, die verder een goede wedstrijd speelde.

Echt duidelijk is dat er nog een linkerspits moeten komen en een goede rechtsback. Ogararu heeft het toch erg moeilijk tegen een speler als Simao. Colin speelde zowaar best goede partij als linksback.

Pascal Barroso
02-08-2007, 21:38
Niet te geloven die Gabri :???: En het is niet de 1e keer. Normaal kun je het nog enigzins begrijpen vanwege frustratie ofzo, maar je staat met 2-0 voor tegen een interessante ploeg als Madrid, en speelde zelf nog goed ook.

pokalapoketl
02-08-2007, 21:51
Ik ben het wel met Blind eens dat het niet een volle elleboogstoot was. Het had meer weg van een (harde) duw. Evengoed dom maar ik heb liever dat hij het nu doet dan straks :p.

Hugo R
02-08-2007, 22:00
Tja volgens mij was het wel een bewuste elleboog. In de herhaling zie je hem echt kijken waar die gast is om dan vervolgens zijn elleboog/arm op zijn kin te planten.

Daan de G.
02-08-2007, 22:08
Ach, het was maar een Portugees, en die mogen wij na het EK 2004 en WK 2006 ook niet echt meer ;)

Maar wel een erg domme,smerige overtreding...

*NERAZZURRI*
02-08-2007, 22:16
Niet te geloven die Gabri :???: En het is niet de 1e keer. Normaal kun je het nog enigzins begrijpen vanwege frustratie ofzo, maar je staat met 2-0 voor tegen een interessante ploeg als Madrid, en speelde zelf nog goed ook.

Mjah, ik vind het echt belachelijk dat dit weer gebeurt, maargoed.

Of er zit iets grondig fout bij die jongen, of hij heeft het gewoon totaal niet naar z'n zin bij Ajax. Ik heb al vanaf het begin 't gevoel dat het punt twee is. Je ziet hem nooit lol uitstralen, niet lachen. Vind het allemaal chagrijnig en plichtmatig ogen. Maar het is wel een ontzettend goeie voetballer die Ajax nodig heeft.

Lex v/d Moolen
02-08-2007, 22:22
Ik ben het wel met Blind eens dat het niet een volle elleboogstoot was. Het had meer weg van een (harde) duw. Evengoed dom maar ik heb liever dat hij het nu doet dan straks :p.Hm, het zou best nog eens kunnen dat die rode kaart door de UEFA word overgenomen. Volgens mij is dat Scholes een keer overkomen.

Ik denk dat hij hem niet op zn kin wilde raken maar in zn ribben. Dat mannetje was gewoon te klein :mrgreen: Blijft natuurlijk gewoon een elleboog en ontzettend stom.

Dennis Oosterhuis
02-08-2007, 22:22
Mooie overwinning van Ajax, Atletico is toch geen kleintje... (y)

En over Gabri, 't is en blijft een heetgebakerd Spanjaardje... :p

Lex v/d Moolen
02-08-2007, 22:27
De Steek had overigens een paar uiterst goede reddingen, hoop dat hij nu stabiel blijft presteren.

Daan de G.
02-08-2007, 23:09
http://www.vi.nl//upload/294089_340_1186089302578-GabriElleboog02_Pics_465.jpg


(L)

pokalapoketl
02-08-2007, 23:17
Of er zit iets grondig fout bij die jongen, of hij heeft het gewoon totaal niet naar z'n zin bij Ajax. Ik heb al vanaf het begin 't gevoel dat het punt twee is. Je ziet hem nooit lol uitstralen, niet lachen. Vind het allemaal chagrijnig en plichtmatig ogen. Maar het is wel een ontzettend goeie voetballer die Ajax nodig heeft.

Onzin. Gabri heeft het uitstekend naar zijn zin bij Ajax en in Nederland.

Bij Scholes en Rooney werd de straf door de FA opgediend. De UEFA kan dit niet lijkt me aangezien de wedstrijd niet onder de UEFA-vlag is gespeeld. Of de KNVB hier wat mee doet, weet ik niet. Lijkt me opzich vreemd aangezien het geen officieel duel is van een bepaalde bond o.i.d.

wezz
02-08-2007, 23:47
Ik had ook heel lang het gevoel dat Gabri het niet naar zn zin had, net als wat Nera zegt, nooit lachen, altijd die droge/chagrijnige kop.

Maar goed, als je dan interviews lees van hem over Ajax bijv. vind ie het hier geweldig dus tsja. Een man van weinig woorden/emoties zeg maar hehe.

Heb de wedstrijd jammer genoeg niet kunnen zien, kwam net thuis en zag op TT dat Ajax ''simpel'' had gewonnen, lol had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Wel mooi natuurlijk, Atletico moet toch mee gaan doen met de top in Spanje, erg goed ingekocht.

Bakircioglu moet ook goed geweest zijn, ook mooi want tegen Rangers was het dra-ma.
Stekelenburg was blijkbaar ook goed, die keept toch ook al een aantal maanden behoorlijk goed hoor. Hopen dat hij dit vol kan houden.

Wel jammer van Gabri, en ook niet de eerste keer nee. Maar ach, het is ook maar eens mens, laat hem toch lekker.:lol: Maar is hij nu ook geschorst ofzo? Dat zou wel minder zijn zeg..


Om toch nog effe terug te komen..


laatst zei ik (tegen Wezz) dat Huntelaar een middelmatig seizoen heeft doorgemaakt.
Komen ze met statistieken dat hij 22 goals heeft gescoord enz enz. Sorry maar dat zegt helemaal niks.Echt totaal niks. Ik vind huntelaar een goede vballer en als ik kijk naar de potentie en kwaliteit die uit hem hoort te komen heeft hij het afgelopen seizoen gewoon minder gedaan. Huntelaar hoort in de NLse comp het rendement te halen wat hij liet zien in het jaar van zijn overgang naar Ajax. Dat is waar hij voor gehaald is en wat er van hem verwacht wordt. Ook vond ik hem genoeg wedstrijden zwak spelen afgelopen seizoen. Alleen dit kunnen toegeven dat een speler van je eigen club een minder seizoen heeft gespeeld of dat een speler niet zo goed is is voor veel mensen hierzo erg moeilijk. Ik geef altijd mijn eerlijke mening van elke speler (waarvan ik genoeg heb gezien om een oordeel over te kunnen geven) en welke club dan ook. Ook Feyenoord kraak ik af als dat terecht is. En zoals je weet heb ik dat afgelopen seizoen genoeg gedaan.

misschien deel je mijn mening niet dat kan. Maar ik heb echt niks raars gezegd als hij een minder seizoen gedraait heeft.. Dat er dan op mij wordt gereageerd dat ik er geen verstand van hebb enz enz is voor mij al een bewijs dat die mensen niet verder kijken dan hun neus lang is...


Ik heb nooit gezegd dat Huntelaar een topseizoen heeft gedraaid. Maar jij zei ''middelmatig'' en ''bijna niks laten zien'' en ''op 1 goed seizoen na nog niks gepresteerd"
Toen zei ik dat je de statistieken maar eens na moest gaan, dan kan je zien dat hij al vanaf 2003/2004 goed bezig is. 2005/2006 was natuurlijk fantastisch, en vorig seizoen was ook gewoon vrij goed, had even een mindere periode, en teveel wedstrijden waar hij onzichtbaar was maar toch, 21 goals is niet niks. Ook een betere voetballer geworden, was imo. niet nodig(zolang een spits maar scoort), maar goed wel mooi meegenomen. Maar dat het niet zo goed ging als 2005/2006 is duidelijk.

Rotterdam5314
03-08-2007, 05:37
22 goals heeft hij gescoord maar toch was het een middelmatig seizoen voor hem geweest. statistieken zeggen nml niet alles. Ik vond huntelaar afgelopen seizoen niet van grote invloed op het ajax spel. echt beslissend is hij niet geweest. Ik vind ook dat hij afgelopen seizoen meer matige wedstrijden heeft gespeeld dan goede.

wezz
03-08-2007, 06:07
Middelmatig, vergeleken met het jaar ervoor misschien wel ja. Maar normaal gesproken heb je als spits een vrij aardig seizoen met 21 doelpunten. Dat hij dit jaar niet over de 30 is gegaan lag natuurlijk niet alleen Huntelaar, de toevoer moet ook wel goed zijn natuurlijk, en met Babel links van je weet je dat dat zowiezo al minder wordt. Ik heb vaak zat wedstrijden gezien waar Huntelaar telkens perfect stond opgesteld maar die voorzet kwam er maar niet, en tsja het is dan ook weer niet zo'n geweldenaar dat ie zelf met een solo vanaf het middenveld de wedstrijd kan beslissen. Je moet hem wel bedienen, anders heb je er weinig aan.

Ik noem het gewoon een ''vrij aardig'' seizoen, maar meer ook niet. Daarom is het ook wel goed dat het meer een teamvoetballer is geworden, hij had natuurlijk ook nog een aantal assits die hij ook zelf had kunnen maken. Ik denk dat als je alle goals uit alle competities(Eredivisie/Beker etc.) optel dat je nog op een behoorlijk aantal kom trouwens.


Vandaag de loting, 12 uur als het goed is. Ben benieuwd, hopelijk een ''makkelijke'' tegenstander, programma is al zwaar genoeg de komende weken.

En ik vraag me ook wel af hoe het nou met die Suarez zit. hopelijk gaan ze daar in Groningen alsnog akkoord met 6.5 miljoen, dat wil Ajax nog wel betalen neem ik aan. Als Suarez die zaak wint en hij gaat voor minder hebben ze een probleem, en tsja als Groningen die zaak wint hebben wij weer een probleem.

rkrijger
03-08-2007, 06:53
Je bent ook best redelijk en meestal eerlijk maar natuurlijk net zo subjectief als de rest hier. Zolang we dat allemaal inzien is er volgens mij helemaal niks aan de hand ;-)

Ik ben de enige die hier *echt* objectief is!
(en dit is mijn 10000 post)

*NERAZZURRI*
03-08-2007, 08:09
Ik ben de enige die hier *echt* objectief is!
(en dit is mijn 10000 post)

Nou, kijk eens. Kan het mooier? Je 10000 objectieve post!

Gefeliciteerd hoor, Robin (y)

Erwin vd H
03-08-2007, 09:12
Ik ben de enige die hier *echt* objectief is!
(en dit is mijn 10000 post)
Kijk eens aan. Post 10001 wordt er dan eentje over een dvdverloting?:wink:
Maar goed, gefeliciteerd ermee!(y)

Hugo R
03-08-2007, 10:12
Ik ben de enige die hier *echt* objectief is!
(en dit is mijn 10000 post)
Gefeliciteerd! Tijd voor een gratis dvdtje? :p

rkrijger
03-08-2007, 10:27
Wat is dit nou weer?!?
Uit de krant van vandaag...

http://www.eindhovensdagblad.nl/sport/article1709058.ece

Erwin vd H
03-08-2007, 10:41
Het nieuws dringt de provincie blijkbaar maar langzaam binnen......
vi.nl(ken je toch wel Robin?)


Alex mag bijna aan de slag gaan bij Chelsea

2/8/2007 20:32

Het moet wel heel raar lopen als Alex (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46870/typeofpage=40054/sc=2ceb92) komend seizoen niet het shirt van Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) draagt. De Braziliaanse verdediger heeft een werkvergunning gekregen om aan de slag te gaan in Engeland. De robuuste verdediger moet nu alleen nog rondkomen met Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) en medisch worden goedgekeurd.

Alex (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=46870/typeofpage=40054/sc=2ceb92) kwam volgens de regels niet in aanmerking voor een werkvergunning. Spelers van buiten de Europese Unie dienen tenminste 75 procent van de interlands in de laatste twee jaar hebben gespeeld in de perioden dat ze beschikbaar zijn. Bij de beroepszaak kreeg Chelsea (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=64/typeofpage=40041/sc=76a70f) het toch voor elkaar. PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8) profiteerde de laatste drie jaar van de Engelse regels. In Eindhoven groeide de 25-jarige huurling uit tot rots in de branding. Afgelopen seizoen maakte hij ook naam in Engeland door uit te blinken in de Champions League tegen Arsenal in Londen.

rkrijger
03-08-2007, 10:56
Het nieuws dringt de provincie blijkbaar maar langzaam binnen......
vi.nl(ken je toch wel Robin?)

Jawel. En dat had ik ook gelezen. Maar dat vi-berichtje is van 2 augustus en dat ed-berichtje is van 3 augustus. Begrijpt u...

Maar het zal wel een gevalletje "de wens, de vader, de gedachte..." zijn.

rkrijger
03-08-2007, 10:57
Het nieuws dringt de provincie blijkbaar maar langzaam binnen......

De provincie? De voetbalhoofdstad van NL bedoel je zeker? (6)

pokalapoketl
03-08-2007, 10:59
Ik had ook heel lang het gevoel dat Gabri het niet naar zn zin had, net als wat Nera zegt, nooit lachen, altijd die droge/chagrijnige kop.

Maar goed, als je dan interviews lees van hem over Ajax bijv. vind ie het hier geweldig dus tsja. Een man van weinig woorden/emoties zeg maar hehe.

Was Litmanen dan zo'n vrolijke Frans?

Erwin vd H
03-08-2007, 11:09
De provincie? De voetbalhoofdstad van NL bedoel je zeker? (6)Is dit nou een voorbeeld van zo'n objectieve post?:mrgreen:

wezz
03-08-2007, 11:18
Slavia Praag dus...
Mooi zo, maar goed, dat dachten we vorig jaar ook. :p:(

Fenerbache-Anderlecht, mooi affiche, net als Celtic-Spartak.

Bij Slavia Praag speelt(speelde?) trouwens nog zo'n speler waar Ajax een tijdje geleden interesse in had, Necid ofzo.

FrankvdM
03-08-2007, 11:19
Onzin. Gabri heeft het uitstekend naar zijn zin bij Ajax en in Nederland.

Bij Scholes en Rooney werd de straf door de FA opgediend. De UEFA kan dit niet lijkt me aangezien de wedstrijd niet onder de UEFA-vlag is gespeeld. Of de KNVB hier wat mee doet, weet ik niet. Lijkt me opzich vreemd aangezien het geen officieel duel is van een bepaalde bond o.i.d.

Van wat ik heb gelezen, gezien en gehoord heeft hij het inderdaad prima naar zijn zin. Naar mijn idee straalt hij dat juist wel uit ook, al is het dan niet d.m.v. domme overtredingen zoals die van gisteren. Zo nors vind ik namelijk helemaal niet. Kan het volgens mij ook prima met HTC vinden. Een van de beste spelers uit de selectie.

Benieuwd wat de tegenstander wordt in de voorrondes en of we eerst uit of thuis moeten:-|

pokalapoketl
03-08-2007, 11:19
Ajax tegen Slavia Praag of Zilina

Dat wordt dus weer beuken tegen een betonnen muur. Jammer dat die niet 18 jaar terug is meegesloopt met die andere.

FrankvdM
03-08-2007, 11:20
Slavia Praag dus...
Mooi zo, maar goed, dat dachten we vorig jaar ook. :p:(

Fenerbache-Anderlecht, mooi affiche, net als Celtic-Spartak.

Bij Slavia Praag speelt(speelde?) trouwens nog zo'n speler waar Ajax een tijdje geleden interesse in had, Necid ofzo.

Eerst thuis of uit? Geen tv hier.

wezz
03-08-2007, 11:23
Thuis, dan uit.

Rode kaart Gabri krijgt mogelijk staartje

De rode kaart die Ajacied Gabri donderdagavond ontving in het duel met Atlético Madrid op het Amsterdam Tournament heeft wellicht gevolgen. De KNVB zou de Spanjaard kunnen schorsen voor de competitie.


Dat schrijft Het Parool vrijdag. Als de KNVB hiertoe overgaat, dan volgt het het voorbeeld van de FA. De Engelse voetbalbond schorste vorig jaar namelijk Wayne Rooney en Paul Scholes, nadat beide spelers van Manchester United met rood van het veld werden gestuurd tijdens een duel op het Amsterdam Tournament.

Gabri kreeg donderdag de rode kaart van arbiter Braamhaar omdat hij met zijn arm uithaalde naar Atletico Madrid-ster Simao.

Pffff :???: