PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Rotterdam5314
03-08-2007, 11:23
Oorspronkelijk gepost door wezz http://www.dvd.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1201681#post1201681)
Ik had ook heel lang het gevoel dat Gabri het niet naar zn zin had, net als wat Nera zegt, nooit lachen, altijd die droge/chagrijnige kop.

Maar goed, als je dan interviews lees van hem over Ajax bijv. vind ie het hier geweldig dus tsja. Een man van weinig woorden/emoties zeg maar hehe.


Dan speelt hij eigenlijk bij de verkeerde club he
Gabri hoort bij Feyenoord te spelen
Geen woorden maar daden (6)

FrankvdM
03-08-2007, 11:35
Thuis, dan uit.

Ok, moeten er binnenkort kaarten gehaald worden dus. Kan ik vlak voor Lowlands nog mooi 2 wedstrijden meepikken. JC Schaal kaarten heb ik al.

Druk programma trouwens meteen in augustus:

11 augustus - johan fruitschaal
14 of 15 augustus - Voorronde CL
19 augustus - 1e Eredivisie wedstrijd

Dennis Oosterhuis
03-08-2007, 11:40
Zilina of Slavia Praag, zal waarschijnlijk wel de Tsjechen worden. Lastig, maar te doen. Maar goed, dat dachten we vorig jaar ook... :?

Het zal in ieder geval weer een counterende club zijn met 10 man in of rond het eigen strafschopgebied. Wel eerst thuis, da's niet echt fijn...

pokalapoketl
03-08-2007, 11:47
Inderdaad. Ik dacht dat er was gezegd dat we eerst uit en dan thuis moesten.

wezz
03-08-2007, 11:52
Mwah, opzich weinig verschil. Als je thuis wint zonder tegendoelpunt is het gewoon feest. Als je eerst uit speelt en je speelt gelijk(of je verliest) is de thuiswedstrijd een en als stress. Maar als je écht moet in de uitwedstrijd heb je inderdaad een probleem.

Ach Slavia of Zilinia nog wat, moeten we gewoon beide wedstrijden winnen klaar.

Hugo R
03-08-2007, 11:54
Eerste wedstrijd tussen Zilina en Slavia was 0-0, dus kunnen het allebei nog worden.
Ajax zou het tegen beide uiteraard moeten kunnen halen, maar ja eerst maar doen.

pokalapoketl
03-08-2007, 11:55
Nou, ik zie het anders wel weer gebeuren dat je 180 minuten tegen een muur staat op te beuken zonder succes. Zulke ontiegelijk irritante wedstrijden zijn dat. Bah!

FrankvdM
03-08-2007, 11:57
Zilina of Slavia Praag, zal waarschijnlijk wel de Tsjechen worden. Lastig, maar te doen. Maar goed, dat dachten we vorig jaar ook... :?

Het zal in ieder geval weer een counterende club zijn met 10 man in of rond het eigen strafschopgebied. Wel eerst thuis, da's niet echt fijn...

Dan kan Urzaiz zijn waarde gaan bewijzen in dat geval. Mits hij kan spelen dan, dacht dat hij op 't moment geblesseerd is.

pokalapoketl
03-08-2007, 12:02
Urzaiz is herstellende van een blindedarm-operatie geloof ik. Die zou gewoon inzetbaar moeten zijn.

pokalapoketl
03-08-2007, 12:08
Voorlopig geen oefenduels voor Ajacied Gabri
Datum: 3-aug-2007 12:52

Ajax heeft een schikkingsvoorstel van de KNVB voor een schorsing van vier oefenduels voor middenvelder Gabri geaccepteerd. De Spanjaard deelde in het oefenduel tegen Atlético Madrid een elleboogstoot uit aan Simão en kreeg de rode kaart van arbiter Eric Braamhaar. Ajax won de wedstrijd met 2-0. (SZ)



Oh noes!!!!!!!

Lex v/d Moolen
03-08-2007, 12:13
4 oefenduels, wel begijpelijk. Gelukkig geen officiele.

CL voorronde wordt sowieso niet makkelijk, traditiegetrouw. Kan me geen één makkelijk gewonnen voorronde herinneren.

wezz
03-08-2007, 12:18
lol, dus hij mag gewoon meedoen in de VR CL/JC/Competitie? Lekker hoor.8)

Wel minder dat hij er niet bij is tegen Arsenal, zo'n toernooitje wil je toch winnen natuurlijk. Ach Maduro kan het weer eens laten zien, was gisteren niet best hoorde ik, maar ach het is ook geen verdediger hè.



Ten Cate: 'Vertrouw erop dat er nog twee spelers komen'

Datum: 3-aug-2007 12:59

Door Simon Zwartkruis
Ajax-coach Henk ten Cate hoopt zijn selectie nog te versterken met twee spelers. De zoektocht richt zich op vervangers voor Ryan Babel (vertrokken naar Liverpool) en Edgar Davids (een aantal maanden geblesseerd). “Ik heb er vertrouwen in dat er nog twee nieuwe spelers komen.”


Ten Cate sluit uit dat Olaf Lindenbergh een andere rol krijgt nu Davids geblesseerd is. “Lindenbergh gebruiken we niet meer. Absoluut niet. De afgelopen twee jaar heeft hij zes duels in het eerste gespeeld. Het is duidelijk dat hij niet meer in onze plannen voorkomt. Daar verandert de blessure van Edgar niets aan.”


Ach ze krijgen het dus eindelijk door dat deze selectie nog te dun is. Het is toch te gek voor woorden dat je Huntelaar moet vervanger met (middenvelder)Donald. Vervanger van Babel, spits achter Huntelaar, en dan nog een middenvelder, en snel een beetje. Een linksback kan ook geen kwaad. Ok Colin kan er blijkbaar spelen, maar dat is toch meer een rechtsback mag ik hopen. Schilder is geen linksback.

Wel hard voor Lindenbergh trouwens. (6):razz:

Lex v/d Moolen
03-08-2007, 12:21
lol, dus hij mag gewoon meedoen in de VR CL/JC/Competitie? Lekker hoor.8)

Wel minder dat hij er niet bij is tegen Arsenal, zo'n toernooitje wil je toch winnen natuurlijk. Ach Maduro kan het weer eens laten zien, was gisteren niet best hoorde ik, maar ach het is ook geen verdediger hè.
Nee, ik begreep ook niet dat hij daar eerst ging spelen. Gewoon puur op de man verdedigen komt hij gewoon te kort. Werd ook vrij snel pos gewisseld met Heitinga.
Maar Heitinga beviel me erg goed als controlerende middenvelder, al deed hij het ook goed achterin.

Hugo R
03-08-2007, 12:22
Zijn wel hele harde woorden voor Lindenbergh inderdaad zo.

Lex v/d Moolen
03-08-2007, 12:23
Zijn wel hele harde woorden voor Lindenbergh inderdaad zo.Hard, maar wel duidelijk. Weet hij waar hij aan toe is.

Rotterdam5314
03-08-2007, 12:44
Zijn wel hele harde woorden voor Lindenbergh inderdaad zo.


en terrecht... Wat een knudde speler is dat zeg..Vanaf de eerste dag dat hij naar ajax ging en superfanitiek deed en eg veels te fel in ging toen hij tegen Az speelde haatte ik hem gewoon. Die rotkop alleen al.. Bahhhhhhhh Wel jammer hoor van mij had hij een basis plek mogen hebben(6)

Pascal Barroso
03-08-2007, 18:51
Schitterende 2-0 van Gerrard tegen de chinezen in de Kuip.

FrankvdM
03-08-2007, 22:59
Wie maakt Seedorf duidelijk dat hij geen penalties meer moet nemen? :shock::razz:

*NERAZZURRI*
04-08-2007, 01:39
Maar Heitinga beviel me erg goed als controlerende middenvelder, al deed hij het ook goed achterin.

Heitinga is en blijft van nature een middenvelder. Daar is hij een topper (voor Nederlandse begrippen). Vermaelen naast Stam achterin is ook helemaal niets mis mee :grin: Lekker dat Vermaelen zo onderschat wordt, blijft ie nog jaaaaaren bij ons! (y)


Schitterende 2-0 van Gerrard tegen de chinezen in de Kuip.

Tsja, wat een geweldenaar die man. Liverpool bljift echt mijn derde cluppie :D Torres ook een mooie goal op knap aangeven van Benayoun (y) Liverpool heeft echt sterk aangekocht.


Wie maakt Seedorf duidelijk dat hij geen penalties meer moet nemen? :shock::razz:

Ik zat me ook weer te bescheuren voor de tv. Bij de aankondiging van die pingel al (6)

wezz
04-08-2007, 06:32
lol Seedorf....


‘Alves wil weg bij Heerenveen’

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 3 augustus om 19:09


De kans dat Afonso Alves volgend seizoen bij SC Heerenveen de doelpuntenproductie voor zijn rekening neemt is bijzonder klein. Dit vertelde persoonlijke vriend en woordvoerder Wagner Augusto tegenover Omrop Fryslân

Volgens Augusto hebben inmiddels tien topclubs, waaronder een Nederlandse, zich bij zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio gemeld. De belangenbehartiger zou momenteel naar Friesland afreizen om de overgang te bespreken.

Namens de Friese club liet directeur Yme Kuiper weten niet in te willen gaan op de uitlatingen. “Wij horen graag de stand van zaken van Alves zelf of van zijn zaakwaarnemer. Op reacties van anderen gaan wij niet in.” Naar verluidt hebben topclubs uit Engeland, Italië, Spanje, Portugal en het lucratieve Rusland zich gemeld.

De Braziliaanse international is deze week spoorloos. De aanvaller moest zich afgelopen maandag melden, maar door een auto-ongeluk en de daarbij behorende administratieve rompslomp mocht hij donderdag acte de présence geven. Zowel gisteren als vandaag schitterde Alves echter door afwezigheid.:|
Dat moet Ajax wel zijn, kan haast niet anders.

Lijkt mij trouwens sterk, ik denk niet dat ze daar in Heerenveen Alves voor een ''normaal'' bedrag weg willen doen.

Ludo Keeris
04-08-2007, 07:16
lol Seedorf....

:|
Dat moet Ajax wel zijn, kan haast niet anders.



Ze hebben het over een Nederlandse Top-club :mrgreen:

wezz
04-08-2007, 07:47
:roll: Waar slaat dat nou weer op..

Doet die 1-5 nog steeds zo pijn?


Ajax, FC Porto en Lokomotiv Moskou azen op Alves

De transfersoap rond Afonso Alves lijkt nu echt begonnen. Kort nadat bekend werd dat de Braziliaan een vertrek bij sc Heerenveen wil forceren, is ook de eerste concrete interesse uitgelekt.

Volgens Wagner Augusto, woordvoerder van het 'kamp Alves', bestaat er belangstelling van Ajax, FC Porto en Lokomotiv Moskou voor de topschutter. Diezelfde Augusto noemt Alves 'één van de meest gewilde spelers van Europa' en gaf terloops aan dat een bod van Lokomotiv Moskou op de spits recent is geweigerd door de Friezen. Het uitgebrachte bod zou een waarde hebben van veertien miljoen euro, schrijft het Algemeen Dagblad.

Opvallend is de genoemde belangstelling van Ajax. De Amsterdammers lijken immers allereerst in te zetten op de komst van FC Groningen-talent Luis Suárez. Mocht hij echter niet halabaar blijken, dan heeft de clubleiding twee alternatieven achter de hand. Als de uitspraken van Augusto op waarheid berusten, is Alves één van de twee alternatieven.

Ondertussen tracht sc Heerenveen de rust te bewaren. De Friezen willen Alves in principe niet kwijt, tenzij er bedragen op tafel komen die simpelweg te aantrekkelijk zijn om te weigeren. Alves verscheen sinds donderdag niet op de training en is onbereikbaar voor de club. De afwezigheid van de Braziliaan heeft, zoals het nu lijkt, wel degelijk te maken met zijn wens om te verkassen naar een topclub.

Ze hebben een bod van 14 miljoen dus al afgeslagen. :lol:
Dat wordt dus niks...

Pascal Barroso
04-08-2007, 09:32
Tsja, wat een geweldenaar die man. Liverpool bljift echt mijn derde cluppie :D Torres ook een mooie goal op knap aangeven van Benayoun (y) Liverpool heeft echt sterk aangekocht.

Inderdaad, die Benayoun speelde ook een prima pot. Was weer een keer wat anders, Liverpool live op tv Rijnmond.

Hugo R
04-08-2007, 10:39
Als Alves al weg zou gaan, zal het wel naar een buitenlandse club zijn. Maar goed hij moet zich wat mij betreft eerst nog maar een jaartje extra in Nederland bewijzen.

Lex v/d Moolen
04-08-2007, 12:17
Heitinga is en blijft van nature een middenvelder. Daar is hij een topper (voor Nederlandse begrippen). Vermaelen naast Stam achterin is ook helemaal niets mis mee :grin:Zeker niet. Maar dit is Stam zijn laatste jaar, zou zo maar kunnen zijn dat Johnny centraal achterin gaat spelen. Kan altijd nog inschuiven ook. Zolang hij maar nooit meer als back wordt misbruikt.


Als Alves al weg zou gaan, zal het wel naar een buitenlandse club zijn. Maar goed hij moet zich wat mij betreft eerst nog maar een jaartje extra in Nederland bewijzen.Alves is voor elk team een versterking. Jammer dat hij zich nu zo opstelt t.o.v. Heerenveen, maar je kan ook zeggen dat is ambitie.

Ludo Keeris
04-08-2007, 12:22
Het verbaast me dat Alves niet allang weg is. Als je ziet wat er voor middelmatige spelers aan transfersommen wordt betaald, is 20 miljoen voor de gemiddelde buitenlandse club een schijntje. Ik verwacht dan ook dat Alves binnen een week weg is.

John Sital
04-08-2007, 13:15
psv had toch interesse in alves of was dat maar gerucht?

rkrijger
04-08-2007, 16:30
psv had toch interesse in alves of was dat maar gerucht?

Kan me niet voorstellen dat PSV nog een spits koopt.

*NERAZZURRI*
04-08-2007, 16:40
En nu staat Inter weer met 3-0 achter tegen Aston Villa... :o

Geen superopstelling maar wel gewoon eerste elftal spelers :-(


Middlesbrough - AZ 2-0
Sunderland - Jube 1-0
Man. City - Valencia 0-1
West Ham U. - Roma 0-1
Tottenham - Torino 2-0

Allemaal bijna afgelopen of al afgelopen.

Lex v/d Moolen
04-08-2007, 21:11
Ajax heeft het tot nu toe lastig tegen een sterk Arsenal. Stam weer uit voorzorg niet gestart :?

Hugo R
04-08-2007, 21:36
Ze hebben nog niet genoeg spelers blijkbaar:


Real doet bod op Michael Ballack

Real Madrid heeft een bod gedaan op Michael Ballack van Chelsea. De Spaanse kampioen heeft de Londense club circa 42 miljoen euro geboden voor de overgang van de Duitse international én de Nederlandse vleugelspits Arjen Robben, zo berichten meerdere Spaanse media.

Robben werd het enkele weken geleden al persoonlijk eens met Real, maar de clubs
wisten tot nu toe maar niet tot een akkoord te komen.

Hugo R
04-08-2007, 22:08
Arsenal wint het Amsterdam Tournament en Heitinga speler van het toernooi.
Ik had dan eerder voor Stekelenburg gegaan als er toch per se een speler van Ajax speler van het toernooi moest worden, maar ok.

Lex v/d Moolen
04-08-2007, 22:10
Vlak voor tijd 0-1, jammer want Steek was weer goed bezig. Toch staat er denk ik wel een stabiele basis voor Slavia Praag/Zlinia. Blijft echter een probleem dat Hunterlaar onbereikbaar blijft.

Peter -1984-
04-08-2007, 22:13
Arsenal wint het Amsterdam Tournament en Heitinga speler van het toernooi.
Ik had dan eerder voor Stekelenburg gegaan als er toch per se een speler van Ajax speler van het toernooi moest worden, maar ok.

Het is anders een behoorlijke presentatie zoveel overtredingen en geen gele kaart :p
en Huntelaar wie ? Komt echt haast niet aan de bal. En dat zien we helaas altijd tegen de "grote" ploegen.

pokalapoketl
04-08-2007, 22:35
Huntelaar komt niet aan de bal omdat hij niet aangespeeld word. In de zoveelentachtigste minuut kreeg hij zijn eerste fatsoenlijke voorzet en hij kopt hem meteen tegen de lat.


Johnny en Maarten waren top vanavond. De verdediging staat op zich wel aardig vind ik. Vermaelen speelde trouwens ook een goede wedstrijd. Dat kon je wel merken aan Van Persie :D.

wezz
05-08-2007, 06:05
Heb de wedstrijd helaas weer niet kunnen zien. Heb wel de eerste helft van Lazio-Atletico gezien, maar daar was weinig aan.

Natuurlijk jammer dat Ajax heeft verloren, maar goed Arsenal is niet de minste natuulijk, en er zijn nogal wat spelers afwezig.

Stekelenburg en Heitinga moeten weer goed geweest zijn, vooral Stekelenburg. Toch erg goed nieuws hoor, keept de laatste maanden echt goed, en belangrijker nog, geen blunders meer. Ik vond het altijd wel al een hele aardige keeper, maar veel teveel blunders, hopelijk kan hij dat nu achterwege laten. Net als Heitinga trouwens, goede speler maar veel te veel foutjes, gaat de laatste maanden ook al stukken beter.

Vermaelen was blijkbaar ook weer goed, en in de samenvatting zag Rommedahl er ook erg goed uit. Donald moet ook goed zijn ingevallen, in de samenvatting zag ik wel een paar aardige dingen, en een prima voorzet op Huntelaar. Wel weer jammer dat Huntelaar zo weinig wordt bereikt, dat moet toch echt beter hoor.

Zo dit ook weer gehad, nu opschieten met die transfers. Moet voor aankomende Donderdag rond zijn, op die manier kunnen ze nog meedoen in de CL Vr las is ik.
Ik hoor van Geel gisteren wel zeggen dat de spitspositie wel goed zit, maar aub zeg... Wat als Huntelaar geblesseerd raakt? Dan zitten we opgescheept met een 35 jarige pinchitter. En als het goed is loopt er in de jeugd ook geen fatsoenlijke spits rond. Ach als Suarez komt is het al een stuk makkelijk, en dan helemaal als Leonardo weer fit is.

rkrijger
05-08-2007, 07:44
Natuurlijk jammer dat Ajax heeft verloren, maar goed Arsenal is niet de minste natuulijk, en er zijn nogal wat spelers afwezig.

Voor het echie onlangs uit de Champions League geknikkerd door...

Lex v/d Moolen
05-08-2007, 08:16
Voor het echie onlangs uit de Champions League geknikkerd door...dezelfde ploeg die thuis 1-5 klop kreeg van Ajax. What's your point :rolleyes: :lol:

marsie030
05-08-2007, 08:23
dezelfde ploeg die thuis 1-5 klop kreeg van Ajax. What's your point :rolleyes: :lol:

Iets met een eierendop ofzo...

John Sital
05-08-2007, 08:27
dezelfde ploeg die thuis 1-5 klop kreeg van Ajax. What's your point :rolleyes: :lol:

(y)

Dennis Oosterhuis
05-08-2007, 08:37
Gisteren wel genoten van de wedstrijd. Ik bedoel, vriendschappelijk my ass!! :lol: Heerlijk onderling gevecht tussen Vermaelen en Van Persie, een bikkelende Heitinga, een Stekelenburg in topvorm, opnieuw een Rommedahl die ERG goed inviel, maar helaas ook weer een Huntelaar die onbereikbaar bleek. Dan wel weer een mooie kopbal van hem, helaas op de lat...

Achterin staat het zeker wel goed. Dat is wel eens anders geweest. Nu effe snel door de JCS crossen en op naar Zilina of Praag!

FrankvdM
05-08-2007, 12:33
Nix van de wedstrijd gezien, maar zo te lezen was het vermakelijk om naar te kijken iig. Jammer van de tegengoal, maar een goeie oefening voor Ajax.

Hugo R
05-08-2007, 13:52
Wordt de Community Shield nog uitgezonden op de BBC ofzo?

Hugo R
05-08-2007, 15:06
Wordt de Community Shield nog uitgezonden op de BBC ofzo?
Net even langs de BBC gezapt, maar blijkbaar wordt het daar niet uitgezonden.

Lex v/d Moolen
05-08-2007, 15:13
Net even langs de BBC gezapt, maar blijkbaar wordt het daar niet uitgezonden.Lang leve Sport1 8)

TJ Weissel
05-08-2007, 15:14
Community shield natuurlijk ook de bezichtigen via P2P, zie: http://www.rojadirecta.org/

Lex v/d Moolen
05-08-2007, 17:04
0-0 gebleven, ManUtd wint na penalties.
v/d Sar stopt gewoon de eerste 3, zn teamgenoten missen niet en het was klaar over :lol: (y)

wezz
05-08-2007, 17:07
ManU wint dus na penalties.
Als het goed is heeft Van der Sar alle 3 de penalties van Chelsea gestopt. :-|8-)

EDIT: Ja dus.. lol Van der Sar laat effe zien dat hij gewoon de nummer 1 hoort te zijn.

http://www.dailymotion.com/video/x2p0j6_chelsea-v-manchester-united-communi_sport

Pascal Barroso
05-08-2007, 18:05
Op Vi.nl staat trouwens dat het 1-1 was ma 90 minuten. Is er nou gescoord of niet? :mrgreen:

Lex v/d Moolen
05-08-2007, 18:15
Op Vi.nl staat trouwens dat het 1-1 was ma 90 minuten. Is er nou gescoord of niet? :mrgreen:Idd, foutje van mij :p
het was bij rust al 1-1. Tweede helft was niet veel aan.

Pascal Barroso
05-08-2007, 18:18
Weet wat het is, zit naar Porto - Shanghai Shenua te kijken. Is niet bepaald iets om vrolijk van te worden.

Hugo R
05-08-2007, 18:31
Dacht dat v.d. Sar altijd een beetje bekend stond als keeper die geen penalties kon stoppen, maar blijkbaar kan hij dit nu ook :grin:

Marcel v/d H.
05-08-2007, 19:26
Aardig schot van Dirkie, gelukkig stond de grensrechter niet op te letten.

Marcel v/d H.
05-08-2007, 19:46
1-0!!!!!!!!

dvdt11
05-08-2007, 19:48
1-0 ajax moet maar uitkijken(6)

Burkie
05-08-2007, 19:49
Beetje afgekeken van het Amsterdam Tournament, dat Port of Rotterdam Tournament, is het niet? ;)

Pascal Barroso
05-08-2007, 19:52
Nee, is een cadeautje van het havenbedrijf en opvolger van het legandarische AD toernooi uit de jaren 80. Alleen werd dat nog even wat beter bezocht als beide toernooien van dit weekend bij mekaar.

EmDee
05-08-2007, 19:54
Ik wil die goal nog wel eens in vertraging weer zien.
Krijg toch echt het idee dat Slory net buitenspel stond.

John Sital
05-08-2007, 19:54
1-0 ajax moet maar uitkijken(6)

gezien het spelbeeld niet echt, maar blijft oefenduel.

Pascal Barroso
05-08-2007, 19:58
Aan hem moet je sowieso geen aandacht besteden John.

John Sital
05-08-2007, 19:58
Aan hem moet je sowieso geen aandacht besteden John.

klopt(6)

Pascal Barroso
05-08-2007, 20:00
PSV trouwens na Milan ook Real Madrid verslagen en winnaar van het toernooi.

Dennis Oosterhuis
05-08-2007, 20:45
PSV trouwens na Milan ook Real Madrid verslagen en winnaar van het toernooi.
Da's toch - ondanks het feit dat het oefenwedstrijden waren - een hele knappe prestatie..! (y)

Pascal Barroso
05-08-2007, 20:52
Leuk potje. Jammer van het Chelsea recept :mrgreen: Geen slechte resultaten tegen de 3 grote ploegen, achterin weinig weg gegeven in ieder geval.

Mik. V
05-08-2007, 20:54
Was een leuke pot voetbal om naar te kijken!
Vond Liverpool wel een klasse beter en had de winst ook wel verdient..
Goal van Kuijt afgekeurd, Penalty was allesbehalve een penalty en dat laatste opstootje was ook een beetje jammer... Drenthe deelde als eerste een tik uit als je het mij vraagt.

Quido
05-08-2007, 20:55
Drenthe kwam maar opgefokt over. Leuke wedstrijd om te zien in ieder geval.

Lex v/d Moolen
05-08-2007, 21:00
Saaie 1e helft, leuke 2e helft. Drenthe raakte een beetje gefrustreerd, kwam ook door zijn spel. Alleen maar lopen met de bal, dan komt er wel eens een schop tegen de benen. Fraaie goal van Gerrard.

Ook knap van Psv idd om Milan en Real te verslaan.

Pascal Barroso
05-08-2007, 21:07
Zo die Aissati raakt die bal even zeg :shock:

Burkie
05-08-2007, 21:19
Als PSV Real Madrid flink pijn had kunnen doen was het vandaag wel, wat een kansen zeg. En inderdaad, geweldige goal van Aissati.

FrankvdM
05-08-2007, 21:33
Toch onverwacht dat psv het daar zo goed doet gezien de vele geblesseerden. Wel leuk dat de traditionele top 3 aardig draaien in de laatste oefenduels tegen internationale topclubs. Wordt een mooi seizoen denk ik. Met waarschijnlijk weer een echte klassieker. Zaterdag 1e voorproefje. :bier:

*NERAZZURRI*
05-08-2007, 21:50
Zo, was een redelijk voetbaldagje vandaag. PSV - Madrid zitten kijken op TVE (Spaanse zender). Speelde erg sterk zeg, vooral de eerste helft. Die drie Marokkaantjes op het middenveld plus Simons is echt niks om je voor te schamen hoor. Voetballend zijn ze er zwaar op vooruit gegaan zelfs vergeleken met de wat slomere Cocu (Simons speelt nu in zijn rol, en sterk).

Natuurlijk wel een oefenpot, maar het zag er solide uit. Doen gewoon weer mee voor de titel als je het mij vraagt.

Feyenoord blijf ik weinig indrukwekkend vinden. Het is een stuk degelijker maar er zit nog veel te weinig voetbal in. Maarja, wel redelijke uitslagen tegen topploegen. Het mogen dan allemaal wel oefenwedstrijden zijn, soms is het wel op 't scherpst van de snede, en dat is leuk om te zien. Al ging het soms wat ver, net als gister bij Ajax.

Over Ajax gisteren; Heitinga en vooral Vermaelen waren weer werelds. Echt, wat een beesten zijn dat toch 8) En Stekelenburg keepte ook prima. Nou een keer 'n seizoen zonder rare fouten en het wordt nog wat met die kerel.

Chelsea - Manchester was zoals altijd weer ***. Ik vind die Engelse topwedstrijden 90% van de keren dramatisch, met name als Chelsea meedoet :neutral: Altijd saai en weinig doelpunten, geen ruimte, veel fysiek geweld, allemaal lompe gasten. Hopelijk kan Liverpool dit seizoen de goede lijn uit de Europese toernooien voortzetten in de PL! :-D

En oh ja: Aissati _0_ Gooi daar maar 20 miljoen voor neer bij PSV als Sneijder vertrekt! :lol: Wat een fantastische voetballer...

wezz
06-08-2007, 06:54
Zozo, psv toch maar effe dat toernooi gewonnen.Aissati was blijkbaar weer geweldig, pff hadden ze er maar iets mee geregeld tijdens die hele Perez deal.

Bij Madrid gaat het niet zo lekker, eerst met 3-0 verliezen bij Hannover, nu dit weer.(6)

Vandaag dus die uitspraak. Wel balen dat Suarez geblesseerd is, zo met het oog op de CL.

FrankvdM
06-08-2007, 07:00
Vandaag dus die uitspraak. Wel balen dat Suarez geblesseerd is, zo met het oog op de CL.

Geef 'm toch weinig kans in die zaak, dus het maakt niet echt uit. Vraag me af of hij eigenlijk wel echt geblesseerd is of gewoon niet genoeg motivatie heeft om bij fc groningen mee te trainen.

rkrijger
06-08-2007, 07:07
Ik heb er geen ruk van gezien, maar toch knap dat PSV een tournooi wint met AC Milan en Real Madrid. Zal ook de nodige Russische Euries opleveren...

Ludo Keeris
06-08-2007, 08:06
Zal ook de nodige Russische Euries opleveren...

2 miljoen, naar het schijnt. Niet slecht voor twee wedstrijden...

Hugo R
06-08-2007, 09:15
Feyenoord niet kunnen zien gisteren, maar toch jammer dat ze weer een penalty missen in het slot. 2x winnen van een Engelse topclub staat toch net even beter dan 2x gelijk, ook al zijn het maar oefenwedstrijden.
Ook knap van PSV natuurlijk en een lekker financieel opstekertje.

Iemand enig idee hoe laat de uitspraak van de zaak Suarez is?

rkrijger
06-08-2007, 09:35
Iemand enig idee hoe laat de uitspraak van de zaak Suarez is?

Geen idee. *Is* er sowieso wel uitspraak vandaag?

Verder lees ik geruchten dat Alves (SC Heerenveen) naar Dld verkast...
Zonde.

Hugo R
06-08-2007, 10:13
Geen idee. *Is* er sowieso wel uitspraak vandaag?

Yep, de uitspraak zou vandaag zijn. Even afwachten nog hoe laat dus.

rkrijger
06-08-2007, 10:38
Yep, de uitspraak zou vandaag zijn. Even afwachten nog hoe laat dus.

Voor wat het waard is: voetbalzone.nl meldt dat de zaak om 19:00u *begint*...
Uitspraak zal dus enkele uren later zijn. Op zijn vroegst...

rkrijger
06-08-2007, 10:39
[Over PSV, Arsenal en Ajax]


dezelfde ploeg die thuis 1-5 klop kreeg van Ajax. What's your point :rolleyes: :lol:

Balen, hè. Dat ene doelpuntje van PSV... (6)

The Gr8oNe
06-08-2007, 11:39
Op Turkse sites staat dat Fenerbahce een bod heeft gedaan op Koevermans.

Word ook gemeld op Soccernews.

http://www.soccernews.nl/news/32677

Burkie
06-08-2007, 11:52
Ik vind Koevermans nou niet echt iemand die ik naar Turkije zie verkassen. Ik zie hem eerder in Engeland terecht komen.

rkrijger
06-08-2007, 12:17
Ik vind Koevermans nou niet echt iemand die ik naar Turkije zie verkassen. Ik zie hem eerder in Engeland terecht komen.

Moet gewoon nog 1 jaartje bij AZ blijven. Er komen kansen genoeg voor hem.

Erwin vd H
06-08-2007, 15:28
Ruudje terug dat is mooi. Maar wat is nou het nut van die voorselecties?


6/8/2007 15:46
Van Nistelrooy, Donk en Waterman in voorselectie
Bondscoach Marco van Basten heeft de volgende stap gezet voor de rentree van Ruud van Nistelrooy (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12901/typeofpage=40054/sc=9c82b7) in het Nederlands elftal. Boy Waterman (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42304/typeofpage=40054/sc=0c405b) en Ryan Donk (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52353/typeofpage=40054/sc=773cad) zijn de 'echte' nieuwkomers.

Van Nistelrooy (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12901/typeofpage=40054/sc=9c82b7) en Van Basten kwamen na het WK in 2006 met elkaar in aanvaring. Voor de aanvaller was dat aanleiding het Nederlands elftal uit zijn hoofd te zetten. Aan die (zelfverkozen) verbanning lijkt nu ten einde te komen.
Met vijf man is AZ sterk vertegenwoordigd in de voorlopige Oranje-selectie. Boy Waterman (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42304/typeofpage=40054/sc=0c405b) en Ryan Donk (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52353/typeofpage=40054/sc=773cad) zijn de laatste 'Alkmaarse' aanwinsten.
Donk (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52353/typeofpage=40054/sc=773cad) en Waterman (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42304/typeofpage=40054/sc=0c405b) zijn de enige twee die de stap maken van het succesvolle Jong Oranje naar het grote Oranje. Althans, de twee AZ'ers maken deel uit van de voorlopige selectie die Van Basten heeft samengesteld voor de vriendschappelijke interland tegen Zwitserland.
De kans dat Waterman (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42304/typeofpage=40054/sc=0c405b) ook daadwerkelijk een uitnodiging krijgt is klein. De AZ'er is de vierde doelman in de voorlopige selectie. Donk (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52353/typeofpage=40054/sc=773cad) behoort tot de groep verdedigers, waartoe ook de van een beenbreuk herstelde André Ooijer behoort.
De andere namen op de lijst zijn de bekende namen, waarbij ook Van Basten ook ruimte heeft vrijgemaakt voor de kersverse internationals Orlando Engelaar en Andwelé Slory. Deze twee debuteerden tijdens de Azië-trip van Oranje. Nederland (http://www.vi.nl/vi/show/id=105441/dbid=5/typeofpage=40437/sc=f31915) oefent op 22 augustus in Genève tegen Zwitserland. Op vrijdag 17 augustus maakt Van Basten zijn definitieve selectie bekend.

wezz
06-08-2007, 16:06
Sportweek: Drenthe spant arbitragezaak tegen Feyenoord aan

Royston Drenthe gaat een arbitragezaak aanspannen tegen Feyenoord om een transfer naar Real Madrid af te dwingen. De 20-jarige middenvelder staat al weken in de belangstelling van de Spaanse landskampioen, maar Feyenoord heeft het laatste bod van Real (12,5 miljoen euro) naast zich neergelegd. Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens worden tijdens de spoedarbitragezaak bijgestaan door mr. Harro Knijff, die eerder de gebroeders De Boer begeleidde in hun arbitragezaak tegen Ajax.

“Ik kan bevestigen dat ik het verzoek om een spoedarbitrage nu aan het opstellen ben,” liet Knijff zojuist tegenover Sportweek (http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=35671) weten. Normaliter duurt het een week voordat een dergelijke zaak voorkomt bij de arbitragecommissie van de KNVB.

:|

Ben wel benieuwd of ''die andere'' rechtzaak vandaag wordt afgehandeld. Las net ergens dat de uitspraak pas aan het eind van de week zou komen.:?

Ludo Keeris
06-08-2007, 16:09
Ik vind het ook wel terecht dat Feyenoord een bod van 12,5 miljoen afwijst. Drenthe is meer waard en zeker voor een club als Real Madrid, die 42,5 miljoen neer wil leggen voor twee spelers als Robben en Ballack. Dan mag je toch ook zeker 17-18 miljoen neerleggen voor een jong talent als Drenthe.

Dennis Oosterhuis
06-08-2007, 16:11
Tss.. This is MADNESS! :o

Lex v/d Moolen
06-08-2007, 16:36
Had ik toch niet verwacht van Drenthe. Leek mij toch echt een Feyenoord man. Maar waarschijnlijker is het dat zijn zaakwaarnemer gem gepushed heeft.

FrankvdM
06-08-2007, 16:41
Die zaakwaarnemers drukken steeds meer hun stempel op de toch al door de commercie verneukte voetbalsport. Voetbal begint een beetje bijzaak tussendoor te worden.:evil:

Ga je nog naar de voorronde thuis Lex? Ik heb m'n kaartje vandaag gehaald iig.

wezz
06-08-2007, 16:45
Ik vind het ook wel terecht dat Feyenoord een bod van 12,5 miljoen afwijst. Drenthe is meer waard en zeker voor een club als Real Madrid, die 42,5 miljoen neer wil leggen voor twee spelers als Robben en Ballack. Dan mag je toch ook zeker 17-18 miljoen neerleggen voor een jong talent als Drenthe.

Ik vind 12,5 miljoen eigenlijk wel een goede prijs voor Drenthe. Feyenoord heeft genoeg middenvelders in mijn ogen, en het geld kunnen ze wel gebruiken/is altijd lekker. Jammer voor Drenthe maar goed die is al helemaal gek gemaakt door Madrid natuurlijk, en wie weet welke clubs er nog maar achter hem aan zitten(zaten)

En tsja transfers vergelijken heeft weinig zin, als je ziet dat er voor een Pepe 30 miljoen werd betaald en voor Henry ''maar'' 24 weet je al genoeg.

30 miljoen voor Pepe, dan ga je bijna denken dat 17 miljoen voor Babel te weinig was LOL.

Heb wel weer het idee dat die jongen ook helemaal gek is gemaakt door zn zaakwaarnemers, wat een figuren zijn dat toch ook. Drenthe zelf zie ik niet zo snel een arbitragezaak aanvragen, lijk me niet dat hij zo in elkaar zit.

Rotterdam5314
06-08-2007, 16:53
Had ik toch niet verwacht van Drenthe. Leek mij toch echt een Feyenoord man. Maar waarschijnlijker is het dat zijn zaakwaarnemer gem gepushed heeft.


Drenthe is helemaal geen feyenoord man..Dat was hij tot de interesse van de grote clubs. Nu loopt hij naast zijn schoenen. Als dit echt waar is dan komt het van Drenthe zelf en ditmaal niet van de zaakwaarnemer. Drenthe is een geldwolf die nu stoer wil zijn bij z'n vriendjes op straat. hij voelt zich helemaal het binkie.. Jammer dat het zo moest zijn.Had ik niet van hem verwacht.. Maar als het dus echt waar is mag hij van mij OPTYFEN....Ik haat spelers die zo onder hun contract willen komen. Net zoals ook de zaak Suarez. Ik zou nog geen eens een speler willen zien bij mijn cluppie die op zo'n manier een transfer afdwingt..Want wat als er binnen een jaar een Europese topclub een contract aanbied. zit je daalijk met hetzelfde probleem. Bah ik walg van zulke spelers/mensen.....http://smile.smilies.nl/451.gif Hij komt bij mij niet meer in om pes toernooitjes te spelen

Lex v/d Moolen
06-08-2007, 16:56
Die zaakwaarnemers drukken steeds meer hun stempel op de toch al door de commercie verneukte voetbalsport. Voetbal begint een beetje bijzaak tussendoor te worden.:evil:

Ga je nog naar de voorronde thuis Lex? Ik heb m'n kaartje vandaag gehaald iig.
Moet ik nog halen. Weet overigens nog niet of ik zaterdag ga. Woensdag wordt mn galblaas verwijderd, weet niet hoe fit ik daardoor zaterdag ben.

FrankvdM
06-08-2007, 17:00
Woensdag wordt mn galblaas verwijderd, weet niet hoe fit ik daardoor zaterdag ben.

:???: Eh, heb je die niet meer nodig ofzo? Maarre als je moet kiezen zou ik dan idd voor de voorronde gaan.

Lex v/d Moolen
06-08-2007, 17:00
Drenthe is helemaal geen feyenoord man..Dat was hij tot de interesse van de grote clubs. Nu loopt hij naast zijn schoenen.En zoveel heeft hij bij Feyenoord nou ook weer niet laten zien. Heeft een goed jeugd EK gespeeld. Afgelopen oefenwedstrijden vond ik hem niet erg overtuigen.

Lex v/d Moolen
06-08-2007, 17:02
:???: Eh, heb je die niet meer nodig ofzo? Maarre als je moet kiezen zou ik dan idd voor de voorronde gaan.Het schijnt dat je die niet nodig hebt. Maar dat ding maakt galstenen aan en die kunnen behoorlijk wat pijn geven als ze vast komen te zitten. Gelukkig nu een week niet meer gehad. Maar voorronde moet wel te doen zijn.

FrankvdM
06-08-2007, 17:03
Drenthe is helemaal geen feyenoord man..Dat was hij tot de interesse van de grote clubs. Nu loopt hij naast zijn schoenen. Als dit echt waar is dan komt het van Drenthe zelf en ditmaal niet van de zaakwaarnemer. Drenthe is een geldwolf die nu stoer wil zijn bij z'n vriendjes op straat. hij voelt zich helemaal het binkie.. Jammer dat het zo moest zijn.Had ik niet van hem verwacht.. Maar als het dus echt waar is mag hij van mij OPTYFEN....

Kon je dit al een beetje aan hem merken ofzo? Dat dit er aan zat te komen. Volgens mij moet iemand 'm ff aan z'n dreads terug naar de aarde trekken.

Marcel v/d H.
06-08-2007, 17:03
Hij komt bij mij niet meer in om pes toernooitjes te spelen

Denk dat hij nu van een zaak af zal zien :)

Maar ik had het ook niet verwacht van hem en als het echt waar is mag hij van mij ook weg, heb je niks aan aan die spelers. Hoop dat de uitspraak niet in het voordeel van Suarez en Drenthe zal zijn, misschien dat dat ook nog eens andere spelers op het idee gaat brengen. Dan kunnen we de Nederlandse competitie wel opheffen!

Rotterdam5314
06-08-2007, 17:05
En zoveel heeft hij bij Feyenoord nou ook weer niet laten zien. Heeft een goed jeugd EK gespeeld. Afgelopen oefenwedstrijden vond ik hem niet erg overtuigen.


Tegen Liverpool speelde hij wel een goede 2de helft. Verder heeft hij niet echt goed gespeeld in de overige oefenwedstrijden. Zoals je als zei was het EK uitstekend. Maar afgelopen seizoen heeft hij ook niet echt heel goed gespeeld. Enekel wedstrijden blonk hij wel uit maar verder was het nog niet veel bijzonders. Het enige wat hij wel heeft bewezen is dat hij wel inzet toont. Zijn strijdlust is ruim aanwezig. Feyenoord kan best zonder hem Ik zou hem lekker verkopen en een grote zak geld innen. Daar kunnen we dan een nieuwe spits van halen. Een CV en CM/VM hebben we ook nog nodig

Rotterdam5314
06-08-2007, 17:09
Kon je dit al een beetje aan hem merken ofzo? Dat dit er aan zat te komen. Volgens mij moet iemand 'm ff aan z'n dreads terug naar de aarde trekken.


Nee ik ga niet met hem om ofzo.. Ik ken hem via een gezamelijk vriend. soms komt hij met hem mee en vandaar ken ik hem. sinds het Ek heb ik em niet meer gezien. Maar ik weet wel een beejte hoe hij in elkaar steekt. En van die gezamelijke vriend en van anderen heb ik al gehoord dat ie het mannetje speelt op straat en tijdens het uitgaan.
Drenthe is gevallen voor het grote geld en dat is jammer. al had ik wel verwacht dat hij zou vertrekken als het aan hem lag alleen niet dat hij het op zo'n manier zou spelen. Hij heeft nog genoeg te leren bij Feyenoord. Ik vind ook dat hij absoluut nog niet rijp is voor een topclub als Real..

wezz
06-08-2007, 17:11
Hij komt bij mij niet meer in om pes toernooitjes te spelen

:lol:
Denk niet dat dat hem nog wat kan schelen als hij eenmaal in Madrid zit. Lol daar verdient hij zoveel geld, hij koopt gewoon een paar ''maten'' om mee te spelen. :lol:

Het staat trouwens ook op feyenoord.nl/telegraaf.nl dus het zal wel kloppen. Pff wat een soap is dit geworden, had dit nooit verwacht van Drenthe. Zoals ik al zei denk ik ook niet dat hij er zelf alleen achter zit. Had trouwens wel al verwacht dat hij zou vertrekken, echt overtuigend vond ik hem niet over Feyenoord/zijn toekomst.

Maar goed, Feyenoord heeft Drenthe ook niet persé nodig, genoeg middenvelders. En tsja zo'n zak geld blijf lekker natuurlijk. Misschien gaan ze nu wel Koevermans halen?

FrankvdM
06-08-2007, 17:13
Nee ik ga niet met hem om ofzo.. Ik ken hem via een gezamelijk vriend. soms komt hij met hem mee en vandaar ken ik hem. sinds het Ek heb ik em niet meer gezien. Maar ik weet wel een beejte hoe hij in elkaar steekt. En van die gezamelijke vriend en van anderen heb ik al gehoord dat ie het mannetje speelt op straat en tijdens het uitgaan.
Drenthe is gevallen voor het grote geld en dat is jammer. al had ik wel verwacht dat hij zou vertrekken als het aan hem lag alleen niet dat hij het op zo'n manier zou spelen. Hij heeft nog genoeg te leren bij Feyenoord. Ik vind ook dat hij absoluut nog niet rijp is voor een topclub als Real..

Ja dat krijg je. De media zijn vanwege een goed toernooitje laaiend over een speler, komt een club als Real die kennelijk in elke hype trapt met een zak geld aan en zo'n jochie weet niet meer wat ie doet.

Rotterdam5314
06-08-2007, 17:16
:lol:
Denk niet dat dat hem nog wat kan schelen als hij eenmaal in Madrid zit. Lol daar verdient hij zoveel geld, hij koopt gewoon een paar ''maten'' om mee te spelen. :lol:

Het staat trouwens ook op feyenoord.nl/telegraaf.nl dus het zal wel kloppen. Pff wat een soap is dit geworden, had dit nooit verwacht van Drenthe. Zoals ik al zei denk ik ook niet dat hij er zelf alleen achter zit. Had het trouwens wel al verwacht, echt overtuigend vond ik hem niet over Feyenoord/zijn toekomst.

Maar goed, Feyenoord heeft Drenthe ook niet persé nodig, genoeg middenvelders. En tsja zo'n geld blijf lekker natuurlijk. Misschien gaan ze nu wel Koevermans halen?


hij is gevlucht voor zijn nederlagen (6)

Nou ik hoop niet dat Feyenoord 7 miljoen aan koevermans gaat verspelen. 4 miljoen vind ik toch echt de max voor een speler als koevermans. bovendien is hij ook al 28 of 29 jaar. Daar kan je dus nooit meer geld mee verdienen. Nee als ze een spits kopen dan eentje van rond de 26 of jonger

wezz
06-08-2007, 17:22
Al het geld bij elkaar leggen en Alves kopen? :lol:
Er had zich een club gemeld, al las ik net weer dat dat een nep zaakwaarnemer was. :roll:

Als ik Feyenoord was had was ik gewoon akkoord gegaag met die 12.5 miljoen. Met een beetje pech looptie voor veel minder weg.(al weet ik ook niet precies hoe het nou zit met die rechtzaken/uitspraken.)

Denk als ze(Feyenoord) zeggen ''kom we maken er 15 van'' Madrid ook wel akkoord gaat, zo moeilijk doen ze daar niet over. En die Calderon/Mijatovic lijken mij ook niet al te snugger.

Pascal Barroso
06-08-2007, 17:23
Het is trouwens wel mode die arbitragezaken :???: Straks heb je als club helemaal niks meer te vertellen. Kun je net zo goed geen contracten meer afsluiten.

Lex v/d Moolen
06-08-2007, 17:23
Misschien ook wel verstandig om met dat geld die Sahin vast te leggen?

wezz
06-08-2007, 17:27
Dat zou zeker een goede zet zijn. Al is Dortmund ook weer niet ZO dom lijkt mij, kijk verhuren was al vreemd, maar als ze zo'n talent gaan verkopen dan weet ik het ook niet meer.

Vind ook dat we af moeten van al die rechtzaken, hier wordt niemand beter van. Contract=contract, en als een speler ECHT weg wil valt er altijd wel wat te regelen.

De laatste tijd is het zo van ''ja op zich wil ik wel blijven, maar als ik daar meer geld kan verdienen kan je een rechtzaak verwachten'' Tsja of het is de schuld van die aasgieren/zaakwaarnemen.

Pascal Barroso
06-08-2007, 17:34
Ik zou dat ook toejuichen maar wat wezz al zegt zo dom zal Dortmund niet zijn, anders had er ook wel een optie tot koop in de deal gezeten.

Rotterdam5314
06-08-2007, 17:37
Dortmund wil Sahinniet laten gaan. misschien dat we an het eind van het seizoen mee rkans maken. Dan heeft hij ng maar een contract voor 1 jaar. Sahin zelf staat er wle open voor. Feyenoord moet gaan ondehandelen wanneer dat bierfeest is. Misschien dat het dan wel lukt om ze om te lullen :mrgreen:

Hugo R
06-08-2007, 19:30
Pff lijkt wel een rage die rechtszaken, beetje belachelijk. En voor 12,5 miljoen hadden ze Drenthe meteen moeten verkopen. Buiten het EK heeft hij maar heel weinig laten zien vind ik. En Madrid zal hij misschien een paar bekerwedstrijden spelen en dan houdt het wel op denk ik.

marsie030
06-08-2007, 19:47
Pff lijkt wel een rage die rechtszaken, beetje belachelijk. En voor 12,5 miljoen hadden ze Drenthe meteen moeten verkopen. Buiten het EK heeft hij maar heel weinig laten zien vind ik. En Madrid zal hij misschien een paar bekerwedstrijden spelen en dan houdt het wel op denk ik.


Idd meteen verkopen voor 12,5 miljoen, ik hoor iedereen roepen dat ie volgend jaar met een goed seizoen veel meer waard is.
Wat als ie dit jaar nog geen deuk in een pakje boter schiet, dan is ie geen drol meer waard.
Feyenoord kan zich dit bedrag echt niet permiteren, trouwens geen enkele Nederlandse club.

*NERAZZURRI*
06-08-2007, 20:41
12,5 miljoen voor Drenthe... Dat is nog belachelijker dan 17 miljoen voor Babel... :roll:

Ik snap überhaupt niet dat alle topclubs hem willen hebben en al helemaal niet dat ze meer dan 5 miljoen aan die vent uit willen geven (en dat vind ik al veel).

Twee goeie wedstrijden op een jeugd EK. Jezus hé.... :nono: Typisch Madrid weer. Hypekopers zijn 't. Alles wat opvalt willen ze hebben.

rkrijger
06-08-2007, 21:24
Suarez moet nog even geduld hebben
Uitgegeven: 6 augustus 2007 21:58

ZEIST - Luis Suarez en FC Groningen stonden maandagavond lijnrecht tegenover elkaar voor de arbitragecommissie van de KNVB.

http://www.nu.nl/img.db/873479+s(120!x120!)

Het rechtsorgaan van de nationale voetbalbond laat beide partijen zo snel mogelijk weten of, en eventueel onder welke voorwaarden, de twintigjarige aanvaller met onmiddellijke ingang naar Ajax mag verhuizen.
http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif
Goede beslissing

Voorzitter Franken van de arbitragecommissie betwijfelt of hij al voor donderdag met een uitspraak komt. "Het is voor ons belangrijk dat we een goede beslissing nemen'', aldus de preses die volledig op de hoogte was van het gegeven dat Ajax donderdag de spelerslijst voor de voorronde van de Champions League aan de UEFA moet geven.

pokalapoketl
06-08-2007, 21:26
Lekker belangrijk of hij er voor donderdag is of niet want hij is toch geblesseerd :rolleyes:.

Ik heb het wel gehad met dit gezeik. Zoek maar een ander...

Lex v/d Moolen
06-08-2007, 21:50
Henk moet maar weer eens met Frank bellen. Krkic huren.:-D

*NERAZZURRI*
06-08-2007, 22:11
Of Dos Santos!

Misschien dat ze Eto'o nog een half jaartje bij ons willen stallen door een overschot aan kwaliteit.. (y)

*NERAZZURRI*
06-08-2007, 23:47
Koevermans wil nu waarschijnlijk ook een zaak aanspannen :roll:

Volgens mij is de ondergang van het voetbal definitief begonnen...

rkrijger
07-08-2007, 07:22
Koevermans wil nu waarschijnlijk ook een zaak aanspannen :roll:

Volgens mij is de ondergang van het voetbal definitief begonnen...

We zullen zien. Ik ben toch *echt* benieuwd welke spelers hun gelijk gaan halen via die arbitrage-zaak. Volgens mij staan de spelers *echt* niet zo sterk. Ze hebben nota bene net met hun volle verstand een contract getekend voor meerdere jaren!

Alexander D
07-08-2007, 08:16
Volgens mij is de ondergang van het voetbal definitief begonnen...

Amen!

wezz
07-08-2007, 08:22
Lindenbergh niet meer welkom op training Ajax
Uitgegeven: 7 augustus 2007 08:55

AMSTERDAM - Olaf Lindenbergh hoeft niet meer te verschijnen op de training van Ajax. De 33-jarige middenvelder kreeg maandag van trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel te horen dat hij zijn resterende dagen bij de Amsterdamse club in het tweede elftal moet slijten.

"Ik was niet welkom, daar kwam het op neer. Een uitleg heb ik niet gekregen", zegt Lindenbergh (http://www.ajax.nl/web/show/id=45609/dbid=10403/team=1/typeofpage=55719) dinsdag in het AD. Lindenbergh mag vertrekken bij Ajax omdat hij in de ogen van Ten Cate niet het juiste niveau voor zijn ploeg heeft, verklaart Van Geel in de krant.

http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif"Daarom moet hij zich vanaf dinsdag bij het tweede elftal melden. Olaf heeft me gezegd dat hij dat ook zal doen. Als een speler in de ogen van een coach niet voldoet, dan mag hij hem de toegang tot de training ontzeggen." Lindenbergh kondigt aan uit te zoeken of dit daadwerkelijk zo is.

AZ
Twee jaar geleden keerde de in de jeugd van Ajax opgeleide Lindenbergh van AZ terug naar Amsterdam. De Noord-Hollander was bij Ajax nooit verder gekomen dan het tweede elftal voor hij in 1994 naar De Graafschap verhuisde. In 2000 plukte AZ hem weg uit Doetinchem.
Bij Ajax kwam Lindenbergh onder trainer Danny Blind tot achttien competitiewedstrijden. Vorig seizoen had Ten Cate hem in de Eredivisie slechts twaalf wedstrijden nodig. Lindenbergh heeft nog een contract voor één seizoen bij Ajax.
Dit is wel erg hard. :lol:
Ach zo weet je iig. zeker dat we die niet meer in een Ajax shirt hoeven te zien, hup lekker naar NAC.

En nog geen duidelijkheid over Suarez. Wat een gezeik allemaal zeg, en dan zou je zien dat Suarez nog verliest ook.

Nog maar 2 dagen om de eventuele versterkingen in te laten schrijven zodat ze ook nog mee kunnen doen in de VR CL. Hadden ze wel eerder over na mogen denken zeg. De aanval vind ik sowieso op dit moment nou niet echt je van het, en dat met die voorondes/JC schaal in het vooruitzicht.....

*NERAZZURRI*
07-08-2007, 11:03
De inschrijving voor de VRCL is toch niet ook meteen de inschrijving voor het eventuele hoofdtoernooi?

rkrijger
07-08-2007, 11:14
De inschrijving voor de VRCL is toch niet ook meteen de inschrijving voor het eventuele hoofdtoernooi?

Klopt!

Hugo R
07-08-2007, 11:31
Toch wel sneu hoe ze nu met Lindenbergh omgaan. Geen geweldige speler, maar dit verdient hij nou ook weer niet volgens mij.

marsie030
07-08-2007, 11:47
'Ook Lasse Nilsson vertrokken uit Heerenveen'

7/8/2007 8 :21

De kans is groot dat SC Heerenveen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=819/typeofpage=40041/sc=a0bd43) met een compleet andere voorhoede aan het seizoen begint. Naast de transferperikelen rond Afonso Alves (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42182/typeofpage=40054/sc=dbe951) staat Lasse Nilson voor een verhuizing naar Spanje.

Nilsson (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41526/typeofpage=40054/sc=784fd7) (25) heeft er nooit een geheim van gemaakt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Uit Frankrijk was meer dan gemiddelde interesse van onder meer Saint-Etienne. Maar de Zweedse aanvaller gaat verder naar het zuiden: Sevilla.
Volgens De Telegraaf staat Nilsson (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41526/typeofpage=40054/sc=784fd7) voor een overgang naar Real Betis Sevilla (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=12/typeofpage=40041/sc=ca8cdb). SC Heerenveen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=819/typeofpage=40041/sc=a0bd43) heeft een akkoord over een afkoopsom van ruim drie miljoen euro, terwijl er voor de aanvaller een contract voor drie jaar zou klaarliggen.
Voor SC Heerenveen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=819/typeofpage=40041/sc=a0bd43) zou het betekenen dat trainer Gertjan Verbeek de hele succesvoorhoede van afgelopen seizoen kwijtraakt, want het heeft er alle schijn van dat ook Afonso Alves (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42182/typeofpage=40054/sc=dbe951) zich niet meer in Friesland laat zien. De Braziliaanse spits wordt in verband gebracht met een Duitse topclub. Dat wordt ontkend door Heerenveen-directeur Yme Kuiper. 'De geruchten dat hij met een club in Duitsland aan het onderhandelen is, zijn niet waar. Hij is gewoon in Brazilië.' Toch sluit Kuiper een eventuele transfer niet uit. 'We zeggen nooit van tevoren dat het niet kan. Maar we willen Afonso wel graag behouden.'


Bron: VI.NL

Marcel v/d H.
07-08-2007, 13:40
We zullen zien. Ik ben toch *echt* benieuwd welke spelers hun gelijk gaan halen via die arbitrage-zaak. Volgens mij staan de spelers *echt* niet zo sterk. Ze hebben nota bene net met hun volle verstand een contract getekend voor meerdere jaren!


Ik hoop echt niet dat ze gelijk krijgen, zou een zeer slechte zaak zijn voor het Nederlandse voetbal en dan met name voor de minder grote clubs. Ik verwacht eigenlijk ook niet dat ze hun gelijk zullen krijgen, ze zijn niet gedwongen ofzo om een wurgcontract te tekenen. En zulke onredelijke dingen vragen de desbetreffende clubs naar mijn mening ook niet.

*NERAZZURRI*
07-08-2007, 21:42
@ Wezz: Barça is op TVE. Geen idee of je die zender in heel NL hebt en waarschijnlijk weet je het al, maar misschien een leuke tip. Wel al bijna rust.

*** dat TVE voor Rai Uno is gekomen trouwens. Kan ik geen Coppa Italia zien.. :mad:


Edit: Ajax moet Dos Santos huren...

Hugo R
07-08-2007, 23:55
Heinze spant een arbitragezaak aan tegen Man Utd om naar Liverpool te kunnen. Blijkbaar gebeurt het overal :roll:

Rotterdam5314
08-08-2007, 07:54
Open brief aan Royston.

Ooit Feyenoorder. Of nooit Feyenoorder. Ik denk het laatste.

Jammer is dat. Je veroverde de harten van vele Feyenoorders in het voorbije seizoen. Je was de hoop op betere tijden in een heel mager jaar. Feyenoord-PSV op 2e Kerstdag was je doorbraak als gerespecteerde Feyenoord-speler. Het DRENTHE-DRENTHE-DRENTHE schalde uit en thuis door de lucht. Waar je ook speelde. Je had harten veroverd. Je tekende een respectvol en mooi contract waarmee je je familie prima kon onderhouden. Tot 2011 zou jij als jongen van Rotterdam onze onstuimige en gepassioneerde held op links zijn. Wat waren we blij.

Wat waren we trots in juni op het EK onder 20. Je speelde als een ster en vooral je gaf aan boven alles Feyenoorder te zijn. We hadden het gevoel dat na 020 en P$V wij nu eindelijk eens een jongen uit eigen jeugd volwassen zagen worden als ster. En een ster die Rotterdamse normaalheid bleef uitstralen. Ontwapenend hoe je met de media omging als een lachebek, brutale youngster en vooral Rotterdamse nuchterheid. Bescheidenheid sierde je en daardoor veroverde je ook harten van mensen buiten de Feyenoord-aanhang.

En toen ging je naar Suriname voor een welverdiende vakantie. Je club haalde topspelers en versterkte zich spectaculair. Ja, Feyenoord ging zelfs zover om je wens als linkshalf in te willigen. Het bestuur ging ver en haalde Tim de Cler om voor jou als linksback de rechtsbuitens van onze tegenstanders een baalmiddag te bezorgen. En jij mocht lekker ballen en draven op linkshalf.

En toen verbleef je in Suriname. Je gaat nadenken. Je wordt gebeld door Wasiman. Leest wat op internet. Money makes the world go round. En jou hoofd ook. Je denkt na en je voelt je ineens de Koning. De wereld van Royston begonnen bij Neptunus is plotselin onmetelijk veel groter dan Rotterdam. Madrid als hoofdstad van het voetbalkapitaal is plotseling belangrijker als het in groot geld niet in verhouding staande Feyenoord. Op straat loop je stoer te doen bij je vriendjes. Wasiman mag weg. L€ns komt erbij en Royston Drenthe werd zoals eerder Roy Centhe genoemd.

En nu de tegenwoordige tijd. Je hebt een arbitragezaak aangespannen tegen je club. Je hebt mensen die vertrouwen in je hadden en je laat harstochtelijke fans die je maken tot een clubicoon enorm in de steek. Je slaat de fans die naar je kwamen kijken en je salaris mede mogelijk maakten in de steek. Mensen die in de rij staan voor Ticketbox om op tijd een kaartje te krijgen voor weer een Feyenoord-match. Mensen met een uitkering die toch maar weer naar Feyenoord gaan. Ondanks dat het deze maand toch even niet uitkomt. Mensen die jou op handen hebben gedragen breekt het na het aanspannen van een arbitragezaak bij de handen af. Niemand is groter dan onze club. Ook jij niet.


En straks de toekomst. Je komt bij Real Madrid terecht. Je voetbaltalent heb je. Maar dat is niet genoeg om te overleven bij een club die ieder jaar een blik sardientjes met mogelijke versterken opentrekt. Als er 1 sardientje een haring zal worden zijn ze spekkoper. De rest mag als visafval vertrekken. Misschien haal je het en zul je een Europese topspeler worden. De tijd zal het leren.

Maar wat we vooral geleerd hebben is dat clubliefde niet meer bestaat. Jij hebt enorm gehuicheld met je uitspraken Feyenoorder te zijn. Dat is niet waar jij bent alleen maar fan van je eigen bankrekening. Royston, je moet je schamen dat je als onbevangen jonge speler je zo hebt laten opjuinen door allerlei malefide zaakwaarnemers en poenerige Spanjaarden. Kijk wat je nu geworden bent. Nog even en je kan een € op je rug laten zetten omdat je minsten evenveel van dat teken bent gaan houden als van je nichtjes. Je had de master van Rotterdam kunnen worden en levenslang gratis kunnen eten in jouw stad na je carriere.

Neem nu maar gauw een enkeltje Madrid. Ga en vergeet de handen die je gedragen hebben toen je je eerste stappen als voetballer zette. Het doet pijn maar de Feyenoord-supporters en je teamgenoten zijn een illusie rijker en een droom armer. Niemand is groter dan de club. En je spant geen arbitragezaak aan tegen de club die je de kans gaf om je droom te verwezenlijken.

Royston, je bent nooit Feyenoorder geweest.

Feyenoord FOREVER. Sterker door Strijd.

rkrijger
08-08-2007, 08:05
Tsja... Ik weet het niet hoor. Ik zie Drenthe de laatste tijd niet meer op dvd.nl. Dus ik denk dat hij dit niet gaat lezen...

Rotterdam5314
08-08-2007, 08:14
haha dat weet ik ook wel..maar zo denk ik er ongeveer over...:wink:

Alexander D
08-08-2007, 08:20
Het is in ieder geval een mooi stukje Rotterdam50210!

Ben het ook wel met een je eens maar één ding moeten we niet vergeten. Deze jonge spelers worden enorm bewerkt door die makelaars die natuurlijk ook aan hun eigen €€ denken. Het valt niet mee om op die leeftijd niet onder de druk van het grote geld te bezwijken. Al bedoel ik dit helemaal niet als excuus! Ik ben namelijk ook van mening dat dit echt niet kan. Ik vind trouwens dat we eindelijk kunnen stellen dat Eikel van Basten voor het eerst iets zinnigs heeft gezegd: spelers moeten wat langer bij een kleinere club/in Nederland blijven om meer ervaring op te doen.

Rotterdam5314
08-08-2007, 08:30
Ach ik ken royston zelf en in dit geval is het echt hij zelf die dit allemaal doet....Dit is Drenthe zijn eigen idee geweest en heeft het uitgewerkt samen met zijn zaakwaarnemer. Royston is degene geweest die heeft gezegd; Ik wil naar Madrid. Hoe dan ook. Zijn zaakwaarnemer gaat dan de opties bekijken en zijn nu uitgekomen bij een arbitragezaak.. Tuurlijk zullen ze wel op hem inpraten maar hij is zelf oud en wijs genoeg om een beslissing te nemen. Dat hij naar Madrid wil snap ik ook wel. Is hij in 1 klap financieel onafhankelijk. En zijn familie ook. Maar op deze manier een transfer afdwingen vind ik niet kunnen. Ik hoop dan ook dat hij verliest en Feyenoord lekker veel geld voor em kan vangen. En doen ze dat niet dan zou ikhem lekker terug zetten naar het 2de elftal of een plek op de bank geven. Want zo ga je niet met elkaar om toch!!!!???? Zo hoop ik ook dat Suarez verliest. En als Koevermans ook een zaak gaat beginnen hoop ik dat hij ook verliest

Idd het 1ste zinnige woord is eindelijk uit Marco z'n mond gekomen. Zouden we nu weer meer dan een jaar moeten wachten voor het volgende zinnige woord van vBasten(6)

Alexander D
08-08-2007, 08:31
Koevermans vind ik toch net wat anders.Die heeft een heel goed seizoen gedraaid en mag op de bank gaan zitten. Dan zou ik ook weg willen, zeker als er leuke clubs interesse hebben.

wezz
08-08-2007, 08:33
@ Wezz: Barça is op TVE. Geen idee of je die zender in heel NL hebt en waarschijnlijk weet je het al, maar misschien een leuke tip. Wel al bijna rust.

*** dat TVE voor Rai Uno is gekomen trouwens. Kan ik geen Coppa Italia zien.. :mad:


Edit: Ajax moet Dos Santos huren...

Heb die zender helaas niet, maar had al gelezen dat Dos Santos de winnende maakte. In de vorige wedstrijd moet hij ook al geweldig zijn geweest. Jammer dat ze hem en Krkic niet willen verhuren tot de winterstop, al kan je het natuurlijk nog een keer proberen(zeker als Suarez niet doorgaat)

Over Royston, tsja..die jongen is helemaal gek gemaakt. Dat zie je wel meer als Madrid een speler wilt, eerst zeggen ze te willen blijven, en dag later komen ze met rechtzaken aanzetten.

Maar goed, eerlijk is eerlijk. Als Madrid langskomt, en je hebt kans op de basis(zo veel linkermiddenvelders hebben ze namelijk niet) en je krijgt 1023485 keer zo veel salaris..tsja...dan moet je wel een echte clubman zijn om dan nog nee te kunnen zeggen. En helemaal met zo'n zaakwaarnemer naast je.

Rotterdam5314
08-08-2007, 08:37
Koevermans vind ik toch net wat anders.Die heeft een heel goed seizoen gedraaid en mag op de bank gaan zitten. Dan zou ik ook weg willen, zeker als er leuke clubs interesse hebben.

toen hij een contract tekende was hij ook niet zeker van een basisplaats. Die heef thij toen zelf afgedwongen. Dat zal hij nu ook moeten doen. Ik vind koevermans een lafaard dat hij de concurentie niet aandurft. Want wie weet er nou wat waar is. Als je vGaal moet geloven heeft hij niet gezegd dat hij 4de spits is. koevermans zegt dat hij dat wel heeft gezegd. Nou de waarheid ligt volgens mij dus ergens in het midden. vGaal lijkt me wel een coach die zijn best denkende elftal opstelt. die gaat niet een speler op de bank zetten als hij denkt dat hij de beste optie is.. Als Koevermans laat zien dat vGaal niet om hem heen kan dan speelt hij gewoon.. Als vGaal het wle gezegd heeft dan denk ik er nog steeds hetzelfde over. Koevermans moet dan maar laten zien dat hij beter dan de andere 3 spitsen is.

Rotterdam5314
08-08-2007, 08:42
Heb die zender helaas niet, maar had al gelezen dat Dos Santos de winnende maakte. In de vorige wedstrijd moet hij ook al geweldig zijn geweest. Jammer dat ze hem en Krkic niet willen verhuren tot de winterstop, al kan je het natuurlijk nog een keer proberen(zeker als Suarez niet doorgaat)

Over Royston, tsja..die jongen is helemaal gek gemaakt. Dat zie je wel meer als Madrid een speler wilt, eerst zeggen ze te willen blijven, en dag later komen ze met rechtzaken aanzetten.

Maar goed, eerlijk is eerlijk. Als Madrid langskomt, en je hebt kans op de basis(zo veel linkermiddenvelders hebben ze namelijk niet) en je krijgt 1023485 keer zo veel salaris..tsja...dan moet je wel een echte clubman zijn om dan nog nee te kunnen zeggen. En helemaal met zo'n zaakwaarnemer naast je.

Ik denk niet dat Drenthe een basis plaats bij Real krijgt hoor. Het wordt lekker de bank warm houden. Drenthe heeft nog zo veel te leren. Speelt pas een jaar op het hoogste niveau in NL. Nee die gaat het echt nog niet redden daar. Hij heeft zijn strijdlust en zijn rushes naar voren maar het inzicht onbreekt nog wel eens aan hem. Oog voor medespelers moet hij zeker nog krijgen. Nee Drenthe is echt dom bezig. Zo maakt hij zijn eigen carriere kapot. Als hij naar Real gaat zal hij niet veel aan spelen toekomen. En over een paar jaar is hij weer terug bij af.. Op deze manier wordt het een gevalletje Oulida

Trouwens om even op het gelt terug te komen. Drenthe verdient al genoeg hoor. Bij Madrid uiteraard veel meer ,maar hij heeft nu ook niks te klagen.. Ondankbaar is hij gewoon. En een geldwolf. Zijn verstand komt nog lang niet in de buurt van zijn voetbalkwaliteiten

wezz
08-08-2007, 08:53
Ach hij zal heus wel een eerlijke kans krijgen en sowieso genoeg minuten maken. Maar goed geen vaste basisklant uiteraard, al ligt dat vooral aan hoe hij het doet.(en wie ze nog meer aantrekken natuurlijk)

Jeugdtoernooitjes zijn toch wat anders dan de Spaanse competitie, en de verwachtingen zijn wel erg hoog natuurlijk na zo'n rechtzaak. Ach we zien het wel, het zou wel grappig zijn als ze hem linksback zetten tegen bijv. een Messi, hehehe. Ik zie ze er nog best voor aan trouwens. Zo hoog heb ik die Schuster niet zitten.

Drenthe, hmm wordt het de tweede Sergio de Windt? of toch de volgende van Persie/Seedorf?

Marcel v/d H.
08-08-2007, 09:45
‘Eerste keus of vertrekken’

Voor Feyenoord-goalie Sheriff Ekramy is het simpel: óf hij wordt verkozen tot eerste keus onder de lat in De Kuip, óf hij vertrekt. Dit liet de Egyptenaar vandaag weten in een interview met de website Egyptianplayers.com

De 24-jarige Ekramy, die inmiddels alweer aan zijn derde seizoen begint in Rotterdam, vindt dat hij, gezien zijn leeftijd, wekelijks aan spelen toe moet komen. “Het is de keuze van de manager. Als hij voor Timmer kiest, wil ik ergens anders gaan spelen,” zo liet de doelman optekenen.

Ekramy is momenteel in een strijd verwikkeld met Henk Timmer om wie zich het komende jaar de eerste keeper van de Stadionclub mag noemen. Trainer Bert van Marwijk heeft nog geen beslissing genomen, al zou de voorkeur van de oefenmeester naar Timmer uit gaan.

In dat geval heeft de Egyptenaar een boodschap. “Ik wil hiermee aan andere clubs duidelijk maken dat ik beschikbaar ben. Omdat mijn contract is verlengd denken clubs dat ik niet beschikbaar ben. Maar als het nodig ben ik bereid om over te stappen om aan spelen toe te komen.”

Het liefst blijft hij echter gewoon in Rotterdam. “Sinds ik hier ben, ben ik van de fans gaan houden. Ze zijn echt fantastisch. Ze houden meer van mij dan de fans van Ahly dat destijds deden.”

..


Ook maar oprotten dan, wat een stel ondankbare zwijnen zeg. Bij het verlengen van zijn contract was hij toch echt zelf bij!

Rotterdam5314
08-08-2007, 10:22
‘Eerste keus of vertrekken’

Voor Feyenoord-goalie Sheriff Ekramy is het simpel: óf hij wordt verkozen tot eerste keus onder de lat in De Kuip, óf hij vertrekt. Dit liet de Egyptenaar vandaag weten in een interview met de website Egyptianplayers.com

De 24-jarige Ekramy, die inmiddels alweer aan zijn derde seizoen begint in Rotterdam, vindt dat hij, gezien zijn leeftijd, wekelijks aan spelen toe moet komen. “Het is de keuze van de manager. Als hij voor Timmer kiest, wil ik ergens anders gaan spelen,” zo liet de doelman optekenen.

Ekramy is momenteel in een strijd verwikkeld met Henk Timmer om wie zich het komende jaar de eerste keeper van de Stadionclub mag noemen. Trainer Bert van Marwijk heeft nog geen beslissing genomen, al zou de voorkeur van de oefenmeester naar Timmer uit gaan.

In dat geval heeft de Egyptenaar een boodschap. “Ik wil hiermee aan andere clubs duidelijk maken dat ik beschikbaar ben. Omdat mijn contract is verlengd denken clubs dat ik niet beschikbaar ben. Maar als het nodig ben ik bereid om over te stappen om aan spelen toe te komen.”

Het liefst blijft hij echter gewoon in Rotterdam. “Sinds ik hier ben, ben ik van de fans gaan houden. Ze zijn echt fantastisch. Ze houden meer van mij dan de fans van Ahly dat destijds deden.”

..


Ook maar oprotten dan, wat een stel ondankbare zwijnen zeg. Bij het verlengen van zijn contract was hij toch echt zelf bij!

Ekramy wacht al lang genoeg op een basisplaats. Ik vind er niks vekeerd aan wat hij nu zegt. hij is op een leeftijd dat je gewoon moet spelen. Ekramy is international en moet spelen om in de selectie te kunnen blijven. En bij een vertrek zijn er meerdere opties. Een verhuur bv. Want als vMarwijk Timeer verkiest boven Ekramy dan heb je weinig aan hem. Dan kan hij beter wekelijks spelen zodat hij nog sneller beter wordt..

Bovendien kan Feyenoord nog lang van hem genieten gezien zijn leeftijd. Ik vind persoonlijk Ekramy een betere keeper dan Timmer. Laat timmer maar lekker op bank blijven zitten

Hugo R
08-08-2007, 10:24
Van wat ik vorig jaar van die Ekramy gezien heb, zou het helemaal niet zo'n slechte keuze zijn om die gast een basisplaats te geven.

*NERAZZURRI*
08-08-2007, 10:35
Eikel van Basten voor het eerst iets zinnigs heeft gezegd: spelers moeten wat langer bij een kleinere club/in Nederland blijven om meer ervaring op te doen.

Als ie dan ook even er voor zorgt dat niet elk 17-jarig talent (of niet) in Nederland geselecteerd wordt voor het nationale elftal...

wezz
08-08-2007, 11:59
Madrid zit blijkbaar achter Sneijder aan, las laatst ergens dat 30 miljoen ''geen probleem'' was. Nu lees ik weer dat ze nog 5 miljoen van elkaar scheiden(Ajax wil 25)

Wat vinden de Ajacieden hier, Sneijder nog een jaartje houden en volgend jaar voor een gelimiteerde transfersom weg laten gaan. Of nu 25+ miljoen cashen en dus genoeg geld om echte versterkingen te halen?

Hugo R
08-08-2007, 12:02
Tja het hangt er ook een beetje vanaf of hij nog écht gemotiveerd is om voor Ajax te spelen.
25 miljoen is natuurlijk een hoop, maar je kan met Sneijder ook nog een hoop geld verdienen in de CL, terwijl dat zonder hem misschien al een stuk moeilijker wordt.

Dennis Oosterhuis
08-08-2007, 12:10
Plus het feit dat je volgend jaar je volledig kan richten op het vertrek van Wes. De scouts kunnen het hele jaar zoeken naar een vervanger met extreem veel potentie, want hij moet er dan meteen staan. Ik heb dus liever dat Sneijder nog een jaartje blijft. Ajax is toch zo gezond als wat. Geld is er altijd wel...

rkrijger
08-08-2007, 12:20
Ajax is toch zo gezond als wat. Geld is er altijd wel...

Dit jaar zal nog wel gaan voor Ajax. Maar volgend seizoen wordt een ramp als Sneijder en Huntelaar vertrekken en Davids en Stam stoppen...

wezz
08-08-2007, 12:29
Dit jaar zal nog wel gaan voor Ajax. Maar volgend seizoen wordt een ramp als Sneijder en Huntelaar vertrekken en Davids en Stam stoppen...

:roll:
Tegen die tijd zijn de andere spelers spelers al weer wat verder, en Huntelaar/Sneijder brengen ook nog genoeg geld op.

Over Sneijder, ik vind dat als ze een goede vervanger op het oog hebben waar je zeker van kan zijn dat hij er staat, en er komt een extraam hoog bedrag..tsja dan kan je gaan nadenken. Anders heb ik ook liever dat hij nog een jaartje blijft. 25+ miljoen en geen vervanger voor Sneijder=drama seizoen.

Roy de Jong
08-08-2007, 12:56
Ik denk dat Sneijder er meer klaar voor is om naar het buitenland te vertrekken dan Drenthe, Sneijder heeft alle ervaringen die hij bij Ajax op kon doen wel gedaan en heeft ook laten zien dat hij een echte Ajaxied is. Ajax heeft een speler als Sneijder wel nodig in de CL, maar €25 MLJ is een mooie smak geld en als je nu hapt kun je nog een verterking voor donderdagnacht halen (Drenthe moet maar €17 kosten :mrgreen: ).

Ik denk dat Sneijder een grote overstap wel verdient, en het zal voor Ajax een groot verlies zijn. Maar zulke spelers kun je hier gewoon niet houden.

Alexander D
08-08-2007, 13:12
Als ie dan ook even er voor zorgt dat niet elk 17-jarig talent (of niet) in Nederland geselecteerd wordt voor het nationale elftal...

Niet meteen het onmogelijke vragen.....:nono: :mrgreen:

*NERAZZURRI*
08-08-2007, 14:13
Als ze Sneijder voor 30 miljoen kunnen verkopen moeten ze dat gewoon doen. Dan heb je dus écht heel veel mogelijkheden. Alleen moeten ze dan wel al een aantal vervangers op het oog hebben, want ze moeten snel zijn.

wezz
08-08-2007, 14:28
Zie trouwens net dat Sneijder geschorst is voor de JCS..
Nou het seizoen begint weer lekker zeg..

En nog steeds geen versterkingen, pfff.
Net was de open dag, denk niet dat er vanavond of morgen nog een speler wordt gepresenteerd. Dat gaat dus alleen Suarez worden, en dan zul je zien dat die gast nog gaat verliezen ook...

(PSV heeft trouwens ook genoeg afwezigen als het goed is. Farfan, Kone, Perez, Lazovic..)

FrankvdM
08-08-2007, 15:56
Zie trouwens net dat Sneijder geschorst is voor de JCS..

Is dat zo? Mooi klote. Vorig jaar maakte hij nog die prachtige 3-1.8)

Maar waarom zou hij geschorst zijn dan? Stamt dat nog van de plee-offs?

Roy de Jong
08-08-2007, 16:04
Oplossing transfer Drenthe in zicht8 augustus 2007http://www.eredivisie.nl/images/1.gif.
Royston Drenthe (http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1643&action=playerinfo&playerid=604423) lijkt toch zijn gewenste transfer naar Real Madrid te krijgen. RTV Rijnmond meldt woensdag dat de overgang 'een kwestie van uren is'. Feyenoord (http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1643&action=clubinfo&clubid=4) zou dertien miljoen euro ontvangen, plus eventueel wat bonussen. Daarnaast zou de club een uitnodiging voor een toernooi van Real tegemoet kunnen zien.

Als de zaak rondkomt, hoeft Drenthe de gang naar de arbitragecommissie niet meer te maken. Real bood eerder 12,5 miljoen euro voor de jeugdinternational, maar Feyenoord (http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1643&action=clubinfo&clubid=4) wilde enkele miljoenen meer zien.


Bron: http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1637&subaction=details&newsid=254592&from=homepage&type=1

Hugo R
08-08-2007, 16:14
Meteen aanpakken dat geld.

Alexander D
08-08-2007, 16:16
Real betaald meer voor een bankzitter (okay en mogelijk potentieeltje voor de toekomst) dan een Nederlandse club uberhaubt kan betalen om een 'topper' binnen te halen.....:-x

Roy de Jong
08-08-2007, 16:24
Real betaald meer voor een bankzitter (okay en mogelijk potentieeltje voor de toekomst) dan een Nederlandse club uberhaubt kan betalen om een 'topper' binnen te halen.....:-x

Dat zijn inderdaad de mindere verschillen. Daarom zou het in mijn ogen ook helemaal verkeerd zijn als Suarez zijn gelijk zou halen bij de arbitrage commisie. Dat zou betekenen dat Drenthe ook zijn gelijk halen kan en voor een minder bedrag weg zou kunnen. Wat tot gevolg heeft dat de Nederlandse clubs helemaal geen kans meer ergens op hebben. Geen geld is dus ook geen succes. En de rijken worden alleen maar rijker...en de armen..jah....

pokalapoketl
08-08-2007, 17:40
Is dat zo? Mooi klote. Vorig jaar maakte hij nog die prachtige 3-1.8)

Maar waarom zou hij geschorst zijn dan? Stamt dat nog van de plee-offs?


Omdat PSV landskampioen is geworden en zich door de eerste plaats in de competitie zich heeft geplaatst, geldt de wedstrijd voor de Eindhovenaren als competitiewedstrijd. Ajax heeft zich als bekerwinnaar weten te plaatsen voor de Johan Cruijff Schaal en zal dus volgens de regels een 'bekerwedstrijd' spelen.

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=46730

Briljante logica KNVB :roll:.



En Sneijder verkopen? Liever niet. Je krijgt wel een smak geld maar alle waardige opvolgers zitten al ergens anders als ze al willen spelen in Nederland.

Burkie
08-08-2007, 17:48
Lekkere logica inderdaad bij de KNVB...

Blijft een lachwekkend zooitje.

Rotterdam5314
08-08-2007, 17:55
Drenthe is weg.
Is met zijn spullen naar huis gegaan terwijl de anderen nog door trainden. Dit gebeurd alleen als je weggaat bij de club. Ik denk dus dat het rond is met Real. durf het nog niet 100% te beweren. Het gaat om een bedrag tussen de 13 & 15 miljoen €€€€

wezz
08-08-2007, 18:02
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=46730

Briljante logica KNVB :roll:.



En Sneijder verkopen? Liever niet. Je krijgt wel een smak geld maar alle waardige opvolgers zitten al ergens anders als ze al willen spelen in Nederland.

Las het ook net ja, pff wat een onzin.

Het gaat inderdaad moeilijk worden om een vervanger in Nederland te vinden. Ja het is jammer dat Bruins al bij Feyenoord zit, die had je dan kunnen halen en dan nog een jaartje kunnen verhuren aan bijv. NEC. Dat vind ik nou echt een Ajax speler. Verder heb je nog Aissati, mja die laten ze daar natuurlijk nooit naar Ajax gaan. Andere optie is Medunjanin, al is dat echt een mooi weer voetballer. Wel een van de meest getalenteerde spelers die ik de laatste jaren heb zien spelen, maar ook zo lui...en dan heb ik het niet eens over het feit dat hij nu bij AZ speelt=Scheringa. lol..

In de VI staat dat Ajax en Feyenoord Pranjic volgen. Vind ik eerlijk gezegd wel een aardige speler, met een geweldige (vrije)trap/voorzet, behoorlijke techniek en ook vrij snel dacht ik. Maar goed om nou te zeggen dat we daar echt geweldig mee op vooruit gaan, ik weet het niet.


Drenthe is weg.
Is met zijn spullen naar huis gegaan terwijl de anderen nog door trainden. Dit gebeurd alleen als je weggaat bij de club. Ik denk dus dat het rond is met Real. durf het nog niet 100% te beweren. Het gaat om een bedrag tussen de 13 & 15 miljoen €€€€

Ach Drenthe was toch niet nodig, en 14 miljoen is wel erg veel geld. Strik eromheen en cashen zou ik denken als Feyenoord.

Zegt trouwens wel weer genoeg over Madrid en die technische staf daarzo. 14 miljoen voor Drenthe:lol:

Burkie
08-08-2007, 18:07
Als ik Feyenoord was zou ik er zoals Wezz zegt een mooie strik omheen doen en zelf voor de deur bij Real afzetten.

Wat heeft Drenthe nou gepresteerd tot nu toe? Een redelijk onopvallend seizoen bij Feyenoord en een paar leuke wedstrijdjes tijdens het EK -21. Tuurlijk is het een groot talent, maar als hij nu al over zo een mentaliteit beschikt... Kan je er maar beter af zijn en die 14 mil investeren in een speler die wel 100% voor Feyenoord kiest.

*NERAZZURRI*
08-08-2007, 18:51
14 miljoen voor Drenthe. Dan is 32,5 miljoen voor Sneijder nog weinig en is Babel voor een prikkie vertrokken.

Het wordt met de dag gekker in voetballand...

Maarja, de topploegen genereren wel inkomsten zo. PSV veel geld verdiend in de CL, Ajax een hap spelers verkocht voor veel geld, Feyenoord geld in de lade door die talentpool en Drenthe, AZ heeft natuurlijk Scheringa.

rkrijger
08-08-2007, 19:00
14 miljoen voor Drenthe. Dan is 32,5 miljoen voor Sneijder nog weinig en is Babel voor een prikkie vertrokken.

Het moet inderdaad niet veel gekker worden!

Alexander D
08-08-2007, 19:11
Het moet inderdaad niet veel gekker worden!

Ik ga ook een zaakwaarnemer in de hand nemen.

Ben transfervrij beschikbaar dus daar moet een lekker salaris uit kunnen rollen.....:mrgreen:

rkrijger
08-08-2007, 19:13
Ik ga ook een zaakwaarnemer in de hand nemen.

Wordt het toch nog gekker!

Roy de Jong
08-08-2007, 19:19
Wordt het toch nog gekker!

Wordt ik zaakwaarnemer!

Alexander D
08-08-2007, 19:21
Wordt ik zaakwaarnemer!

:mrgreen:

rkrijger
08-08-2007, 19:46
Wordt ik zaakwaarnemer!

Maar dan met een 'd' natuurlijk!

*NERAZZURRI*
08-08-2007, 19:51
Ik ga ook een zaakwaarnemer in de hand nemen.

Ben transfervrij beschikbaar dus daar moet een lekker salaris uit kunnen rollen.....:mrgreen:

En als ze je niet transfervrij over willen nemen, span je toch gewoon een zaak aan?

Roy de Jong
08-08-2007, 20:30
Nilsson verhuist naar Saint-Etienne

08 augustus 2007, 19:34 uur
Lasse Nilsson verruilt sc Heerenveen voor Saint-Etienne. De 25-jarige aanvaller tekende woensdag een contract voor vier jaar bij Les Verts. De Zweed leek eerder deze week voor Real Betis te kiezen, maar de Spanjaarden konden naar verluidt geen bankgarantie overleggen voor de transfersom van circa drie miljoen euro.


"Ik ben heel blij met mijn overstap naar Saint-Etienne", zegt Nilsson op de website van de Franse club. "Ik kan niet wachten om met mijn nieuwe ploeggenoten te trainen en om het groene shirt voor het eerst aan te trekken." Nilsson kwam in januari 2005 van IF Elfsborg naar Heerenveen. Hij maakte in 76 competitiewedstrijden voor de Friezen 22 doelpunten.


Bron: http://www.voetbal.nl/pages/newsitem/s2/nieuws.aspx?id=254616

Burkie
08-08-2007, 22:12
Penalties bij MSK Zilina - Slavia Praag.

Als je HTC moet geloven is Ajax gebaat bij een winnend MSK, die in tegenstelling tot Praag een voetballende ploeg is.

Ach... Wie er ook wint, Ajax *hoort* van allebei de ploegen te winnen normaliter.

kazlatan
08-08-2007, 22:28
Slavia Praag wint de penalties met 4-3.

Hugo R
08-08-2007, 22:30
Misschien was Zilina beter geweest, maar ze moeten van Praag ook gewoon kunnen winnen.

rkrijger
09-08-2007, 06:55
Praag treft het niet voor wat betreft de CL-loting:

Ajax-Slavia Praag
Sparta Praag-Arsenal

De concurrent voor de UEFA-puntjes, Roemenie, heeft gemengde gevoelens:

Bate Borisov-Steaua Boekarest
Lazio Roma-Dinamo Boekarest

(kan me voorstellen dat 1 vd 2 wedstrijden nog omgedraaid wordt)

Burkie
09-08-2007, 10:48
Ajax moet Luis Suárez uit zijn hoofd zetten

9/8/2007 10:20

FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) heeft met zijn argumenten de arbitragecommissie overtuigd. Luis Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) verloor zijn zaak en loopt daarmee een transfer naar Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) mis.

'We hebben steeds gezegd dat deze zaak geen winnaars zou kennen en dat is nog steeds zo', reageerde Hans Nijland, directeur van FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) op de uitspraak. 'Wij zijn in ons gelijk gesteld en dat is prettig, maar we moeten nu weer snel over tot de orde van de dag.'
Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) wilde met zijn gang naar de arbitragecommissie een overgang naar Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) afdwingen. De Uruguyaanse aanvaller vond dat FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) een te hoog prijskaartje om zijn nek had gehangen en hem daarmee een financiële en sportieve positieverbetering ontzegde.
De commissie wil deels meegaan in de redenering van Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557), maar stelde tegelijkertijd vast dat de aangedragen redenen niet zwaar genoeg wogen voor een ontbinding van zijn tot medio 2011 lopende contract. De Uruguayaan had immers aan het einde van afgelopen seizoen duidelijk verteld nog minimaal één jaar in Euroborg te willen spelen.
'Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) naar Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5), maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering', aldus de uitspraak van de commissie.
Een arbitrage was noodzakelijk, omdat onderhandelingen op niets waren uitgelopen. FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) had het Amsterdamse bod van 6,5 miljoen euro van tafel geveegd. 'Mocht het tot ontbinding komen, dan is het het meest billijk dat aan FC Groningen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=828/typeofpage=40041/sc=f4c2a2) een schadevergoeding van 9,5 miljoen euro wordt toegekend', stelde FC Groningen-advocaat Wim Entzinger voor de arbitragecommissie. Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) wilde graag een snelle uitspraak van de arbitragecommissie, zodat de Amsterdamse club bij een positieve uitkomst Suárez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=52830/typeofpage=40054/sc=757557) nog kon inzetten in de voorronde van de Champions League. De inschrijving bij de UEFA loopt tot vrijdag.

rkrijger
09-08-2007, 10:51
Van Groningen naar Ajax is geen wezenlijke sportieve verbetering.
Zo, jullie weten ook weer waar jullie staan!
Heh-heh...

Hugo R
09-08-2007, 10:52
En nu? Gaat Ajax meer betalen of blijft Suarez met tegenzin bij Groningen?

Alexander D
09-08-2007, 10:55
En nu? Gaat Ajax meer betalen of blijft Suarez met tegenzin bij Groningen?

Ajax gaat echt die 9.5 miljoen niet betalen, hij zal dus wel blijven. En moet zichzelf wel motiveren anders krijgt hij volgend jaar niet de kans op een mooie transfer.

Marcel v/d H.
09-08-2007, 10:55
Van Groningen naar Ajax is geen wezenlijke sportieve verbetering.
Zo, jullie weten ook weer waar jullie staan!
Heh-heh...

Hehe, moest er ook erg om lachen. Kijken wat de uitspraak gaat worden van Drenthe, dat is namelijk ook geen sportieve verbetering :)

*NERAZZURRI*
09-08-2007, 10:58
Van Groningen naar Ajax is geen wezenlijke sportieve verbetering.
Zo, jullie weten ook weer waar jullie staan!
Heh-heh...

En daar zitten jullie maar één doelpuntje boven dus ik denk niet dat jullie een sportieve verbetering zijn t.o.v. Groningen...

rkrijger
09-08-2007, 11:11
En daar zitten jullie maar één doelpuntje boven dus ik denk niet dat jullie een sportieve verbetering zijn t.o.v. Groningen...

LOL!!!
De nivellering van het voetbal is compleet!

wezz
09-08-2007, 11:14
Goed voor het voetbal, jammer voor Suarez/Ajax.

En wie nu?
Het is toch te gek voor woorden dat de selectie nog niet rond is.

Heb wel het idee dat de tweede keus een vrij ''grote'' naam is. Heb Henk wel eens horen zeggen dat die tweede optie moeilijk gaat worden om binnen te halen, maar dan heb je ook wat ofzo.

Hmm kunnen we vandaag een nieuwe speler verwachten? Ik hoop het..

Burkie
09-08-2007, 11:17
Ach, ik zit er niet zo mee dat Suarez niet naar Ajax komt.

Wel vind ik de motivatie van de arbitragecommissie enigzins vreemd.. Van Groningen naar Ajax geen sportieve verbetering?! Kom op zeg...

Ajax wint de beker, speelt voorronde CL, wordt net aan geen kampioen...

Dus als Ajax 1 goal meer had gemaakt vorig seizoen, en ze kampioen waren geworden, dan had ik nog maar moeten zien wat de uitspraak had geweest.

FrankvdM
09-08-2007, 11:17
Ah vandaar dus die uitspraak 'er gaat niets boven Groningen'. Zo denkt de KNVB er dus kennelijk ook over:roll: :wink:

Nou hopen dat ze deze dag nog even goed gebruiken om een andere goeie speler binnen te halen, maar wss houdt v. Geel zijn hand stevig op de knip. Komen ze er in de winterstop weer achter dat Johnny en HTC toch gelijk hadden en er nog iemand bij moest :mad:

Pieter V
09-08-2007, 13:28
Ik hoop dat het niet zo'n spultje wordt als met Samaras bij SC Heerenveen. Die wou ook weg, en wou ook niet meer spelen. Als Suarez ook deze kant op gaat, salaris inhouden en in het B eftal pleuren, zo denk ik er over.

Marcel v/d H.
09-08-2007, 14:07
Hoor net een interview in het journaal dat Drenthe vanmorgen gaf aan Radio538 (mocht je het niet weten; 538 is gerespecteerde radiozender, met als specialisatie: Sport). Gatverdamme zeg, die kerel mag nu ook heel snel weg van mij. He gebruikt overigens ook woorden waar hij de betekenis zelf niet eens van weet volgens mij, zullen die fijne zaakwaarnemers hem wel influisteren denk ik.

Hugo R
09-08-2007, 14:13
Hoor net een interview in het journaal dat Drenthe vanmorgen gaf aan Radio538 (mocht je het niet weten; 538 is gerespecteerde radiozender, met als specialisatie: Sport). Gatverdamme zeg, die kerel mag nu ook heel snel weg van mij. He gebruikt overigens ook woorden waar hij de betekenis zelf niet eens van weet volgens mij, zullen die fijne zaakwaarnemers hem wel influisteren denk ik.
En wat vertelde hij?

Rotterdam5314
09-08-2007, 14:41
Ik denk dat ajax niet veel aankopen meer zal gaan doen. Ik denk dat ajax zijn geld in z'n zak houdt en volgend seizoen of in de winterstop pas echt spelers gaat halen. Want volgend seizoen hebben ze wel een zak met geld nodig. Sneijder en Huntelaar verwacht ik dat ze vertrekken. Stam stopt en Davids misschien ook wel. Dan is toch heel je as vertrokken. sneijder is zowieso onvervangbaar. Hoeveel geld je ook hebt. Spelers die van dat niveau zijn spelen in het buitenland en is NL absoluut niet aantrekkelijk voor ze. De meeste clubs zijn ook al zowat rond met hun elftal. De sterkhouders zullen nu niet meer vertrekken naar een andere club.

Lex v/d Moolen
09-08-2007, 14:57
Suarez dus niet, ben er niet echt rouwig om. Had Ajax ws toch teveel voor moeten betalen, meer dan ie waard is iig.
Toch moet er wel een linkerspits komen. Al vond ik tegen Arsenal Rommedahl aan die kant niet eens zo slecht doen. Je krijgt alleen hetzelfde als Babel. Moet altijd naar binnen vanwege zijn rechterbeen.

Marcel v/d H.
09-08-2007, 14:58
En wat vertelde hij?

Het kwam er op neer dat hij toe was aan een nieuwe uitdaging (terwijl hij bij Feyenoord nog nauwelijks iets heeft laten zien!). En dat hij deze kans niet aan zich voorbij kon laten gaan. Maar kwam nogal arrogant op mij over, hij was volgens mij ook wel van mening dat hij daar bij Madrid wel goed thuis hoorde (in de basis).

Burkie
09-08-2007, 15:16
Die heeft duidelijk een iets vervormd zelfbeeld...

Pascal Barroso
09-08-2007, 15:27
Maar als je kijkt naar de redenen voor de afwijzing van Suarez komen die bijna exact overeen met hoe Drenthe ervoor staat. Als ze van de commissie consequent zijn zou Drenthe het ook verliezen, maar Feyenoord zal het risico niet willen nemen.

FrankvdM
09-08-2007, 15:44
Toch moet er wel een linkerspits komen.

Reken er maar niet op. Leonardo is imo trouwens nog altijd de beste op die plek, van de huidige selectie.

Burkie
09-08-2007, 15:48
Hoelang moet die eigenlijk nog herstellen van z'n blessure? Maandje of drie? Vier?

Alexander D
09-08-2007, 15:48
Maar als je kijkt naar de redenen voor de afwijzing van Suarez komen die bijna exact overeen met hoe Drenthe ervoor staat. Als ze van de commissie consequent zijn zou Drenthe het ook verliezen, maar Feyenoord zal het risico niet willen nemen.

Behalve dan dat van Feyenoord naar Real wel een wat een grotere stap is dan een overstap binnen de NL competitie.

wezz
09-08-2007, 15:51
Ik mag toch hopen dat er nog wat spelers bij komen, mja dit heb ik al 238428 keer geroepen..

Het gerucht gaat wel dat Samaras in beeld is.
Volgens Ajax netwerk is ie gespot in het VU.:confused:

Hugo R
09-08-2007, 15:56
Maar als je kijkt naar de redenen voor de afwijzing van Suarez komen die bijna exact overeen met hoe Drenthe ervoor staat. Als ze van de commissie consequent zijn zou Drenthe het ook verliezen, maar Feyenoord zal het risico niet willen nemen.
De rechter vond de overstap van Groningen naar Ajax geen grote positieverbetering. Dat kan een rechter van een overstap van Feyenoord (geen Europees voetbal) naar Madrid (CL) toch niet zeggen?

Lex v/d Moolen
09-08-2007, 16:02
Hoelang moet die eigenlijk nog herstellen van z'n blessure? Maandje of drie? Vier?
Dacht dat het negen maanden zou duren. Wanneer is hij geblesseerd geraakt? Ergens in november toch?
Leo is idd de beste man voor de linkerkant.

FrankvdM
09-08-2007, 16:08
Dacht dat het negen maanden zou duren. Wanneer is hij geblesseerd geraakt? Ergens in november toch?
Leo is idd de beste man voor de linkerkant.

Volgens VI was dat op 4 maart in het verloren thuisduel tegen fean

Dennis Oosterhuis
09-08-2007, 16:24
Volgens VI was dat op 4 maart in het verloren thuisduel tegen fean
Pff..dan duurt het dus nog 4 maanden... :?

Lex v/d Moolen
09-08-2007, 16:25
Maart? Hm, voor me gevoel is hij al langer weg, maar het zal wel kloppen.
Samaras lijkt me geen goed idee overigens.

Pieter V
09-08-2007, 16:39
Hoor net bij RTV Noord, dat Luis Suarez alsnog naar Ajax gaat. Straks meer nieuws, in gesprek met Hans Nijland.

Ben benieuwd.

wezz
09-08-2007, 16:39
Als het goed is is Leonardo binnen ongeveer 1 a 2 maanden weer fit. Maar goed je moet dan maar afwachten hoe hij terugkomt.

Pascal Barroso
09-08-2007, 16:40
Ik doelde op dit stuk:

Vonnis: Suárez aan contract gehouden
9 augustus, 10:12 uur

De arbitragecommissie van de KNVB heeft het verzoekschrift van Luis Suárez afgewezen. De Uruguayaan wordt derhalve aan zijn tot medio 2011 lopende contract met FC Groningen gehouden.

De commissie kwam tot een verrassend snelle uitspraak. In de argumentatie om de ontbinding te weigeren, gaat de arbitragecommissie weliswaar gedeeltelijk mee in de sportieve en financiële positieverbetering van Suárez bij een eventuele overgang naar de joden, maar worden de aangedragen redenen niet zwaar genoeg bevonden.

De arbitragecommissie vindt het belangrijk dat Suárez een jonge speler is, die pas één jaar in Groningen voetbalt en contractueel nog tenminste twee jaar aan FC Groningen is verbonden. Hierbij is de tweejarige optie derhalve niet meegerekend. Over de sportieve positieverbetering schrijft de commissie: “Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar de joden, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering.”

Voor de arbitragecommissie woog het ook mee dat Suárez in perspublicaties aan het einde van het seizoen heel duidelijk heeft aangegeven nog minimaal een jaar bij FC Groningen te zullen voetballen en dat het voor de club bij een vertrek van de spits nu zeer moeilijk zal worden nog voor het verstrijken van de transferperiode een speler van hetzelfde kaliber aan te trekken.

Algemeen directeur Hans Nijland is vooral tevreden dat de zaak-Suárez nu achter de rug is. “We hebben steeds gezegd dat deze zaak geen winnaars zou kennen en dat is nog steeds zo. Wij zijn in ons gelijk gesteld en dat is prettig, maar we moeten nu weer snel over tot de orde van de dag.”

Van die positieverbetering is natuurlijk zo maar weegt zo'n commissie dan ook de kans op een basisplaats mee?

En het nadeel van Groningen is natuurlijk dat de situatie tussen werknemer en werkgever ondanks de winst nogal verstoord is en de speler daarna alsnog weg gaat.

wezz
09-08-2007, 16:42
Oh ik lees net dat Suarez toch naar Ajax gaat volgens Radio Noord.

What the...:confused:

EDIT:http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif
http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif

GRONINGEN - Luis Suárez gaat toch naar Ajax. De spits van FC Groningen heeft donderdagmiddag een overeenkomst bereikt met de club.

De spits was eerder naar de arbitragecommissie gestapt om een vertrek naar Ajax af te dwingen. Hij eiste dat de club hem zou laten gaan omdat sprake was van een forse positieverbetering. De KNVB gaf hem daarin geen gelijk.

De KNVB stuurde met die uitspraak de beide clubs feitelijk weer naar de onderhandelingstafel om een afkoopsom af te spreken. Eerder liepen deze onderhandelingen op niets uit; Groningen vroeg 9,5 miljoen euro, Ajax wilde niet hoger gaan dan 6,5 miljoen euro.

Hoeveel Ajax nu betaalt voor het goudhaantje is nog onbekend.
http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif http://www.rtvnoord.nl/home/images/pixel.gif

EDIT2: Nijland nu op de Radio.

Bedrag van 8 miljoen Euro en nog wat clausules..nou nou, maar goed ik ben toch wel blij dat hij komt. Pff wie hadden we anders links neer moeten zetten, Urzaiz lol..

Pieter V
09-08-2007, 16:54
Nou, 8 miljoen heeft ie gekost aldus Hans Nijland. Plus als Ajax het nog goed doet in de competitie, krijgt FC Groningen trouwens nog bonus(sen).

Hoop dat ie mooi gaat falen bij Ajax.

wezz
09-08-2007, 16:59
Hoop dat ie mooi gaat falen bij Ajax.

:rolleyes:


Drenthe naar Real Madrid

donderdag 09-08-2007

- Royston Drenthe vertrekt naar Real Madrid. De Rotterdammer heeft een contract van 5 jaar getekend bij de Koninklijken.

Drenthe trainde donderdagochtend voor het laatst mee bij Feyenoord. De 20-jarige middenvelder meldt zich één van de komende dagen in Madrid. Daarmee komt een einde aan de transfersoap.


De arbitragezaak waar Drenthe Feyenoord mee dreigde zorgde ervoor dat de Rotterdamse club genoegen nam met 14 miljoen euro in plaats van de eerder gevraagde 17 miljoen.

bron; rtv Rijnmond.Nou nou, het gaat opeens snel met die transfers.

FrankvdM
09-08-2007, 17:05
Maart? Hm, voor me gevoel is hij al langer weg, maar het zal wel kloppen.
Samaras lijkt me geen goed idee overigens.

November zoals jij dacht kan sowieso niet want hij is pas sinds de winterstop bij Ajax. 8)

FrankvdM
09-08-2007, 17:07
Teletekst meldt nu ook de overgang van Suarez naar Ajax. 8 miljoen :-o Da's bijna een halve Babel. :)

Roy de Jong
09-08-2007, 17:11
:rolleyes:

Nou nou, het gaat opeens snel met die transfers.

Voor vanacht moeten ze ingeschreven staan, dan sluit de europese transfer periode.
Worden ze later ingeschreven dan mogen (geloof ik) niet mee doen in de CL.

*NERAZZURRI*
09-08-2007, 17:12
8 miljoen... Pffff :evil: Waar Ajax eerder Liverpool wist te verleiden laat Ajax zich nu zelf flink opjagen imo. Goeie linkerspits, maar veel heeft ie nog niet laten zien. Om daar 8 miljoen voor te betalen.

Maarja, we hebben in ieder geval vers bloed voor op links.

Roy de Jong
09-08-2007, 17:13
Teletekst meldt nu ook de overgang van Suarez naar Ajax. 8 miljoen :-o Da's bijna een halve Babel. :)

Als hij nou ook de helft presteerd... :mrgreen:

FrankvdM
09-08-2007, 17:15
Suárez per direct naar AFC Ajax

9 augustus, 17:53 uur
FC Groningen heeft met AFC Ajax overeenstemming bereikt over een onmiddellijke overgang van Luis Suárez naar de Amsterdamse club.
Direct nadat de arbitragecommissie van de KNVB een uitspraak heeft gedaan over de zaak die Suárez had aangespannen om zijn contract te ontbinden, heeft Ajax contact opgenomen met FC Groningen. Onderhandelingen hebben zojuist geleid tot een overeenstemming en de transfer van Suárez naar Ajax.

Met de overgang van Suárez is een bedrag van circa acht miljoen euro gemoeid inclusief de afkoop van de solidariteitsbijdrage. Daarnaast heeft FC Groningen de afspraak gemaakt dat Ajax een bonus van maximaal één miljoen euro zal overmaken, afhankelijk van de sportieve resultaten van Ajax in de komende twee seizoenen.

Directeur Hans Nijland in reactie op deze transfer: “Wij denken dat deze afwikkeling voor alle partijen in deze situatie de juiste oplossing is en wensen Luis veel succes bij Ajax en in zijn verdere carrière. Om de transfer tot stand te laten komen heeft het management van Suárez – dat recht heeft op een bepaald percentage van de transfersom – water bij de wijn gedaan.”

Luis Suárez kwam een jaar geleden naar FC Groningen en speelde 29 competitieduels waarin hij in totaal tien keer tot scoren kwam. Klik hier (http://www.fcgstats.nl/speler.php?plid=305&plnf=0&cmid=all&chbx=y) voor de statistieken van Suárez bij FC Groningen. Suárez speelde met Uruguay onder-20 afgelopen zomer op het WK in Canada en maakte in de periode bij FC Groningen zijn debuut in het nationale A-elftal van Uruguay.
Bron: FC Groningen

FrankvdM
09-08-2007, 17:16
Als hij nou ook de helft presteerd... :mrgreen:

Nou liever dubbel, en vooral qua scoren. :)

wezz
09-08-2007, 17:22
Voor vanacht moeten ze ingeschreven staan, dan sluit de europese transfer periode.
Worden ze later ingeschreven dan mogen (geloof ik) niet mee doen in de CL.

Ja ik las net weer ergens dat het ook nog mogelijk is om speler in te schrijven voor Dinsdag 12:00, dus tsja.

En 8 miljoen is ook wel veel, maar als je dan ziet dat we voor Babel 17 hebben gekregen.:lol: En Drenthe voor 14 miljoen weggaat. :lol:

Maar goed hieruit kunnen we wel vast stellen dat dat schaduwlijstje nou niet bepaald geweldig was hehe. Alhoewel..misschien komt er nog wel een speler bij, ik vind het best. En laat die v/d Zee ook eens effe een paar Ronaldo's/Farfan's/Romario's meebrengen.

Lees trouwens net op Ajax.nl dat ze 7.5 miljoen betalen.

Lex v/d Moolen
09-08-2007, 17:37
Veel te veel geld, nou moet hij het ook nog maar waarmaken.
Maar goed, iedereen verdient een kans zullen we maar zeggen. :roll:

pokalapoketl
09-08-2007, 17:38
Voor vanacht moeten ze ingeschreven staan, dan sluit de europese transfer periode.
Worden ze later ingeschreven dan mogen (geloof ik) niet mee doen in de CL.

Nee en nee.

Voor vannacht moeten de lijsten van de voorrondes ingeleverd worden. Dan nog mag dit tot 24 uur voor de wedstrijd aangepast worden (aka bullshit-regel). De Europese transfermarkt sluit 31 augustus. Tot die tijd kunnen er nog spelers aangetrokken worden en ingeschreven worden voor de CL. Zou wel lekker krom wezen om de trnafermarkt twee weken langer open te hebben dan dat je er spelers voor in kan schrijven.

Ik weet niet echt wat ik hier over moet denken. Aan de ene kant maak je negen miljoen winst tov Babel maar aan de andere kant vind ik het veel te veel geld voor Suarez. Op deze manier wek je ook de indruk dat iedereen de prijs flink op kan drijven bij Ajax. Ze betalen toch wel.

Lex v/d Moolen
09-08-2007, 17:43
En nu nog een sterke rechtsback...

wezz
09-08-2007, 17:51
Zit net die filmpjes te kijken van de open dag op ajax.nl, omg die Robert ten Brink..

tegen Leonardo
''Is it enough?''
Leonardo: Wat zegt u? :lol:

Tegen Urzaiz
"How is Amsterdam?"
Urzaiz (die dus helemaal geen engels kan) ''yes?¿" :lol: EN je ziet die Urzaiz daarna echt zo kijken van ''wat is dat nou voor mafketel''


En nu nog een sterke rechtsback...

Ograraru en Colin.:bier:
Nee dit seizoen kijken hoe Zuiverloon het doet, en dan volgend jaar overnemen. Al kan je hem ook nu al kopen en dan verhuren, als hij een topseizoen speelt kan je de jackpot gaan betalen.

Dennis Oosterhuis
09-08-2007, 17:53
Suarez dus naar Ajax, mmhh.. Dan mag ik nu al mijn Profcoach-team gaan veranderen... :? :)

Coen P.
09-08-2007, 17:54
als Groningen nou die Berg haalt uit Zweden hebben ze weer een groeibriljantje!

Rotterdam5314
09-08-2007, 18:00
Suarez toch nog naar Groningen.. Jammer. Wel een echte versterking voor Ajax. Suarez is beter dan Babel. Kennedy is beter dan de Mul. Jullie zijn er dus juist op vooruit gegaan..

pokalapoketl
09-08-2007, 18:06
Suarez toch nog naar Groningen..

Wel godverdomme, hij is alweer op weg terug ook?! :D

Hugo R
09-08-2007, 18:10
Benieuwd ook of Feyenoord nog iets gaat doen met dat geld van Drenthe of dat ze het bewaren voor bv de winterstop. 14 miljoen voor Drenthe is trouwens wel echt belachelijk, maar ja Madrid doet wel vaker rare dingen.

Marcel v/d H.
09-08-2007, 18:12
Ach ja het is wel veel geld voor Groningen (8 a 9 miljoen op een budget van ik meen 12 miljoen), kunnen ze meerdere leuke spelers voor terugkopen!

Pieter V
09-08-2007, 18:17
Wel godverdomme, hij is alweer op weg terug ook?! :D
Koffer vergeten misschien :p.

Maar goed, Feyenoord moet nu snel Koevermans halen, het geld hebben we nu toch wel.

Rotterdam5314
09-08-2007, 18:25
Wel godverdomme, hij is alweer op weg terug ook?! :D

:mrgreen: typfoutje

Als de geruchten waar zijn wil Feyenoord Pranjic en Koevermans van dat geld halen.
Beide goede versterkingen vind ik. Hoewel ik lever een andere spits zie komen dan koevermans. Dan hebben we 2 statische spitsen.Zie liever een beweegelijke spits komen. eentje die nog iemand voorbij kan spelen en zelf een kans creeert

Lex v/d Moolen
09-08-2007, 18:28
Suarez dus naar Ajax, mmhh.. Dan mag ik nu al mijn Profcoach-team gaan veranderen... :? :)
Toch maar Nevland dan ? ;)

Lex v/d Moolen
09-08-2007, 18:30
:mrgreen: typfoutje

Als de geruchten waar zijn wil Feyenoord Pranjic en Koevermans van dat geld halen.
Beide goede versterkingen vind ik. Hoewel ik lever een andere spits zie komen dan koevermans. Dan hebben we 2 statische spitsen.Zie liever een beweegelijke spits komen. eentje die nog iemand voorbij kan spelen en zelf een kans creeert

Pranjic zou wel een goede keuze zijn. Zal Heerenveen ook niet graag kwijtrakern.

Roy de Jong
09-08-2007, 18:31
Toch maar Nevland dan ? ;)

Same here ;) , ik heb het toenstraks gelijk al veranderd.

Rotterdam5314
09-08-2007, 18:37
En volgens mijn bronnen binnen Feyenoord zijn ze ook Koller aan het polsen.
Voor degene die de bron willen weten. De zoon van Metgod....

Lex v/d Moolen
09-08-2007, 18:39
Koller? Dan kan je beter nog Koevermans nemen.
Maar is natuurlijkbekende van Bert

Roy de Jong
09-08-2007, 18:40
En volgens mijn bronnen binnen Feyenoord zijn ze ook Koller aan het polsen.
Voor degene die de bron willen weten. De zoon van Metgod....

In de Telegraaf van vanmorgen staat dat AZ en FC Twente ook met hem bezig zijn.

Reinbo
09-08-2007, 18:43
14 miljoen voor Drenthe, heeft feyenoord goed gedaan, jammer voor Drenthe zijn carriere lijkt me zo goed als voorbij..... op de bank bij Real en dan naar een middenmoter ergens in Europa.... and he was never heard of again...

Verder vind ik Koevermans te duur en Koller te oud (We hebben ook Mols al) . Ik zou voor Alves gaan, die levert tenminste ook weer wat op.

Rotterdam5314
09-08-2007, 18:52
In de Telegraaf van vanmorgen staat dat AZ en FC Twente ook met hem bezig zijn.


Twente heeft nog geen eens geld om Derijck van ons over te nemen dus lijkt me ook niet dat ze voor koller geld hebben. Dat Az interesse in hem heeft is wel waar. Maar alleen als koevermans vertrekt. Ik zelf hoop niet dat koller komt. Te oud, Te duur en te vaak geblesseerd. Koevermans mag ook lekker blijven waar hij zit. mits ze die voor 3 maximaal 4 miljoen aan kunnen trekken

Alves is onbetaalbaar. Heerenveen wil 18 a 20 miljoen voor hem hebben. Geen enkele NLse club betaalt dat voor een speler. Dat kunnen ze nog geen eens. Zelfs ajax niet

Reinbo
09-08-2007, 18:58
Beter 18 mln voor Alves en over 2 jaar minimaal 20 vangen dan 6 mjn stukslaan op Koevermans...

wezz
09-08-2007, 18:59
Geen enkele NLse club betaalt dat voor een speler. Dat kunnen ze nog geen eens. Zelfs ajax niet
Ajax zou in principe wel 20 miljoen kunnen betalen hoor. Zeker toen ze al dat geld van Babel/De Mul nog hadden.


Beter 18 mln voor Alves en over 2 jaar minimaal 20 vangen dan 6 mjn stukslaan op Koevermans...

Meen je dit nou serieus?

Rotterdam5314
09-08-2007, 19:19
Ajax kan geen 20 miljoen aan een speler uitgeven. Geen enkele NLse club kan dat. En ajax heeft wel 17 miljoen voor Babel gekregen maar hoeveel van dat geld blijft er over. Een gedeelte gaat naar Babel zelf. een gedeelte naar de zaakwaarnemer. Het bedrag wat dan overblijft is winst. Misschien dat dat over enkele jaren wel kan want er gaat steeds meer geld heen en weer bij het voetbal. Maar op dit moment kan geen 1 NLse club een speler van zo'n bedrag halen


Enne Reinbo wat je zegt is echt onzin. Alves is onhaalbaar. Is het niet de transfersom dan is het wel het salaris wat hij nu ongetwijfeld ver10voudigd of zo wilt zien

Alexander D
09-08-2007, 19:51
Heb ik al gezegd dat er geen ziekere wereld is dan de voetbalwereld.

Ongelooflijk hoe je als supporter toch vaak genept wordt waar je zelf bijstaat.

Reinbo
09-08-2007, 21:13
Enne Reinbo wat je zegt is echt onzin. Alves is onhaalbaar. Is het niet de transfersom dan is het wel het salaris wat hij nu ongetwijfeld ver10voudigd of zo wilt zien


Zolang je dat blijft geloven is het zo. Maar geef toe 6 M voor Koevermans levert niets op. Alves daaren tegen hheft een veel hoger rendement en levert (Zeker na zij debut in het Braziliaanse elftal) ongetwijfeld meer op) Je hebt allen een paar investeerders nodig die dat inzien. En als Alves de keus heeft tussen zijn huidige salaris en een hoger salaris komt hij echt wel. De enige reden waaro het onhaalbaar is is als een andere rijke club zich meldt.

FrankvdM
09-08-2007, 21:17
Aargh, ***-Real, blijf met je poten van Sneijder af. :roll: Voor hun is ook niets te duur he.

Zag trouwens net in andere tijden Ajax-supporters van vroeger na de mistwedstrijd tegen Liverpool het Hand in Hand zingen. Ik wist wel dat dit lied ooit ook een Ajax lied was, maar het blijft gek om 't te zien/horen wetende welke club het nu als clublied gebruikt.

FrankvdM
09-08-2007, 21:20
El Real Madrid confirma oficialmente el fichaje de Drenthe


Bron: Marca.com

Burkie
09-08-2007, 21:29
Real biedt op Sneijder en vergeet Robben

9/8/2007 21:33

Wesley Sneijder (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41131/typeofpage=40054/sc=ff6bac) mag dan zelf van niets weten, Real Madrid (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=21/typeofpage=40041/sc=066958) zit daadwerkelijk achter de middenvelder van Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) aan. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan VI.nl dat de Spaanse kampioen een fors miljoenenbod heeft uitgebracht én niet meer achter Arjen Robben aan zit.

Real ziet af van de aankoop van Robben, omdat het Los Merengues maar niet lukt de Bedummer los te weken bij Chelsea. Met Royston Drenthe heeft De Koninklijke inmiddels een speler voor de linkerflank aangetrokken, waardoor de komst van Robben ook geen halszaak meer is.
Coach Bernd Schuster is nog wel op zoek naar een spelmaker: een speler die achter centrumspits Ruud van Nistelrooy de aanval vormgeeft. Dat moet Sneijder (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41131/typeofpage=40054/sc=ff6bac) worden. Real heeft bij Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) inmiddels een bod uitgebracht van 24 miljoen euro. De Amsterdammers hebben het bod in beraad. Eerder donderdagmiddag sprak VI.nl nog met Sneijder (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41131/typeofpage=40054/sc=ff6bac) over het gerucht dat Real hem wil contracteren, maar de international wist toen nog van niets. Donderdagavond vernam VI.nl van goed ingevoerde bronnen dat de Spanjaarden toch echt de middenvelder willen inlijven.

Reinbo
09-08-2007, 21:29
Zag trouwens net in andere tijden Ajax-supporters van vroeger na de mistwedstrijd tegen Liverpool het Hand in Hand zingen. Ik wist wel dat dit lied ooit ook een Ajax lied was, maar het blijft gek om 't te zien/horen wetende welke club het nu als clublied gebruikt.

Sure, die Amsterdammers denken zelfs dat ze Godenzonen zijn, dus over jullie realeitsbesef zullen we het maar niet hebben*..... (Laat staan jullie originalitieit. Feyenoord was de eerste officiele Nederlandse Landskampioen, de eerste NL EC 1 winnaar, eerste NL EC 3 winnaar en de 1e Wereldkampioen, Ajakkus volg op enige achterstand deze voetsporen...)

(Hand in Hand is sinds 1961 het oficiële clublied van Feyenoord, Ajakkus - Liverpool was in 1966. Sukkels!)

pokalapoketl
09-08-2007, 21:44
What.. the... fuck?...

Rotterdam5314
09-08-2007, 22:18
Het is oorspronkelijk voor beide clubs geschreven. feyenoord heeft het zijn clublied gemaakt en Ajax heeft er niet voor gekozen. Hand en Hand is een echt Feyenoord lied. Er zijn echter ook een aantal andere clubs die het ook zingen alleen zijn dat kleine clubs

@ Reinbo. zolang die investeerders er niet zijn is Alves absoluut onhaalbaar. Bovendien zou ik Alves niet voor 20 miljoen aanschaffen. Voor dat bedrag zijn er wel betere spitsen te vinden. Ik denk dat Alves vorig seizoen een hoogvlieger was en dat hij aankomend seizoen zeker niet meer zo veel zal scoren. Dit jaar kent iedereen Alves al en Heerenveen zelf is ook al aardig verzwakt deze zomer. Als Pranjic naar Feyenoord komt blijft er helemaal weinig van Heerenveen over dit jaar. Een bedrag van 10 miljoen vind ik meer dan redelijk voor Alves

Burkie
09-08-2007, 22:31
Sure, die Amsterdammers denken zelfs dat ze Godenzonen zijn, dus over jullie realeitsbesef zullen we het maar niet hebben*..... (Laat staan jullie originalitieit. Feyenoord was de eerste officiele Nederlandse Landskampioen, de eerste NL EC 1 winnaar, eerste NL EC 3 winnaar en de 1e Wereldkampioen, Ajakkus volg op enige achterstand deze voetsporen...)

(Hand in Hand is sinds 1961 het oficiële clublied van Feyenoord, Ajakkus - Liverpool was in 1966. Sukkels!)

haha...

Zit er soms iets dwars bij je? Gooi het in de groep! Wie weet helpt het je.

Roy de Jong
09-08-2007, 23:01
Afonso Alves blijft gewoon bij Heerenveen

9/8/2007 23:00

Afonso Alves (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42182/typeofpage=40054/sc=dbe951) blijft bij SC Heerenveen (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=819/typeofpage=40041/sc=a0bd43). Dat is de uitkomst van het onderhoud dat de Friese club en de Braziliaanse spits donderdagmiddag met elkaar hadden.

Alves keerde donderdag terug in Nederland, ruim anderhalve week later dan afgesproken. Volgens geruchten zou de topscorer van de Eredivisie (http://www.vi.nl/vi/show/id=289586/dbid=4010/typeofpage=40433/sc=041fc0) geen trek meer hebben gehad in een terugkeer in het Abe Lenstra Stadion. Hij zou meer willen verdienen en naar een club van naam willen verkassen. De namen van Sevilla en Werder Bremen werden het vaakst genoemd in de geruchtenstroom.
Niets van dat alles. Directeuren Yme Kuiper en Henk Hoekstra spraken in een hotel met Alves en zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio. Uitkomst van dat lange onderhoud was dat de spits een boete krijgt opgelegd én bij de Friezen blijft. Hij start zo snel mogelijk met een aangepast trainingsschema.
Kuiper reageerde via de Leeuwarder Courant op de uitkomst van het gesprek. Volgens de directeur verzekerde Alves dat hij langer in Brazilië was gebleven omdat hij moest bijkomen van het turbulente afgelopen seizoen. 'Dat kan ik wel begrijpen', aldus Kuiper. 'Familie is belangrijk en hij zit er in een andere sfeer. En waarschijnlijk is er ook wat misgegaan in de communicatie.' Kuiper vertelde dat Alves het niet over een transfer heeft gehad. Heerenveen beweert overigens nog steeds geen enkel concreet bod te hebben ontvangen voor de 26-jarige spits, die met Brazilië het toernooi om de Copa América won en afgelopen seizoen 34 keer scoorde in de Eredivisie (http://www.vi.nl/vi/show/id=289586/dbid=4010/typeofpage=40433/sc=041fc0).


Bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95672/sc=5eaf74

FrankvdM
09-08-2007, 23:45
Sure, die Amsterdammers denken zelfs dat ze Godenzonen zijn, dus over jullie realeitsbesef zullen we het maar niet hebben*..... (Laat staan jullie originalitieit. Feyenoord was de eerste officiele Nederlandse Landskampioen, de eerste NL EC 1 winnaar, eerste NL EC 3 winnaar en de 1e Wereldkampioen, Ajakkus volg op enige achterstand deze voetsporen...)

(Hand in Hand is sinds 1961 het oficiële clublied van Feyenoord, Ajakkus - Liverpool was in 1966. Sukkels!)

Anders reageer je ff heel sneu op een terloopse opmerking over een liedje. Dat hand in hand nu een feyenoord-lied is moge duidelijk zijn. Mij zal je het iig niet horen zingen. Dan toch liever het anti-kakkerlakken-lied. :twisted:

Ludo Keeris
09-08-2007, 23:46
Bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95672/sc=5eaf74

Nou, dat betekent dan waarschijnlijk dat hij volgende week al vertrekt! :?

*NERAZZURRI*
09-08-2007, 23:54
Sure, die Amsterdammers denken zelfs dat ze Godenzonen zijn, dus over jullie realeitsbesef zullen we het maar niet hebben*..... (Laat staan jullie originalitieit. Feyenoord was de eerste officiele Nederlandse Landskampioen, de eerste NL EC 1 winnaar, eerste NL EC 3 winnaar en de 1e Wereldkampioen, Ajakkus volg op enige achterstand deze voetsporen...)

(Hand in Hand is sinds 1961 het oficiële clublied van Feyenoord, Ajakkus - Liverpool was in 1966. Sukkels!)

Muhahaha :lol: Het zit zoooo diep bij sommige mensen...

Hugo R
10-08-2007, 10:35
Nou, dat betekent dan waarschijnlijk dat hij volgende week al vertrekt! :?
Inderdaad, ik denk echt dat er nog wel een club is die een mooi bedrag op tafel legt voor Alves.