PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

rkrijger
07-06-2007, 10:06
Tijd voor een nieuw seizoen en een nieuwe thread!

Transfernieuws!!! ;-)

rkrijger
07-06-2007, 10:10
Reden om voor Lazovic te kiezen:
jonger
meer restwaarde

Reden om voor Makaaij te kiezen:
Nederlander
meer ervaring

Het lijkt mij dat het financiele aspekt de overhand heeft gekregen. Beide passen perfect in een 4-4-2 systeem. Al speelt Koeman liever 4-3-3...

Quido
07-06-2007, 10:24
Wel opmerkelijk dat Vitesse - tenminste voor de gewone buitenstaander - vrij snel toehapt. Als je De Mos in diverse interviews hoorde zou een vertrek van Lazovic zo goed als onbespreekbaar zijn.

rkrijger
07-06-2007, 10:31
Wel opmerkelijk dat Vitesse - tenminste voor de gewone buitenstaander - vrij snel toehapt. Als je De Mos in diverse interviews hoorde zou een vertrek van Lazovic zo goed als onbespreekbaar zijn.

DeMos zal wel verteld zijn dat de centjes nu toch *echt* even voor gaan. Wellicht kan DeMos van een deel versterking halen. Als het om 5 tot 8 millioen gaat... Dat is voor Vitesse natuurlijk een hele hoop geld...

rkrijger
07-06-2007, 10:36
De zaak PlutoSport vs. rkrijger.
Gaat het dan toch goedkomen?
Let wel even op de spelling van verzendkosten!
Als het goedkomt, bestel ik bij PlutoSport een ander shirt!

Beste Robin,

Je krijgt inderdaad nog € 5,00 verzendtkosten terug.
Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Plutosport

Alexander D
07-06-2007, 10:47
De zaak PlutoSport vs. rkrijger.
Gaat het dan toch goedkomen?
Let wel even op de spelling van verzendkosten!
Als het goedkomt, bestel ik bij PlutoSport een ander shirt!

Beste Robin,

Je krijgt inderdaad nog € 5,00 verzendtkosten terug.
Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Plutosport

Netjes afgehandeld door Plutosport. (y)

Coen P.
07-06-2007, 10:49
Wel opmerkelijk dat Vitesse - tenminste voor de gewone buitenstaander - vrij snel toehapt. Als je De Mos in diverse interviews hoorde zou een vertrek van Lazovic zo goed als onbespreekbaar zijn.

valt wel mee hoor, vanaf de winterstop zitten de lampen al achter Danko aan

bovendien zijn de centen erg fijn...enig nadeel;
20% gaat naar Feyenoord (staat wel tegenover dat dit jaar Feyenoord het salaris betaalde)
een onbekend % gaat naar 'de vrienden van Vitesse' (dacht iets van 40%)
dus Vitesse houdt zelf maar 40% over

Vitesse heeft Kolk al gehaald en wil Makaay en Hasselbaink...(zullen wel niet haalbaar zijn)

rkrijger
07-06-2007, 10:51
Netjes afgehandeld door Plutosport. (y)

Denk dat ik nu ga voor een shirt van Real Madrid.
Is ook wit. Ik dacht ook nog even aan een nieuw shirt van AC Milan. Maar ik vrees dat ik dezelfde problemen ga krijgen als met het vorige:

http://img520.imageshack.us/img520/7049/milanshirtsmallll3.jpg

*NERAZZURRI*
07-06-2007, 11:12
Zo, in ieder geval weer een iemand minder die in zo'n afgrijselijke shirt loopt :razz: Nog even de goals van Quagliarella: Goal 1 (http://www.youtube.com/watch?v=bn9gXMkPyxQ) en goal 2 (http://www.youtube.com/watch?v=qknDWGGALII&NR=1) (y)

Coen P.
07-06-2007, 11:13
http://www.youtube.com/watch?v=0YZhZv60KyE

*NERAZZURRI*
07-06-2007, 11:13
Agrijselijk, kan niet editten, GVD :(

Coen P.
07-06-2007, 11:15
Zo, in ieder geval weer een iemand minder die in zo'n afgrijselijke shirt loopt :razz: Nog even de goals van Quagliarella: Goal 1 (http://www.youtube.com/watch?v=bn9gXMkPyxQ) en goal 2 (http://www.youtube.com/watch?v=qknDWGGALII&NR=1) (y)

2 fantastische goals!

al zal de rest van de wedstrijd wel een defensief steekspel zijn geweest, italie kennende ;)

*NERAZZURRI*
07-06-2007, 11:19
Nee hoor, Italië speelde gewoon aanvallend zoals ze altijd proberen. Speelde ook wel redelijk. En ik bedoelde afgrijselijk zonder 'e' en mét 'f' :razz:

wezz
07-06-2007, 11:21
Mooie goals, vooral die tweede..
Goede speler ook, geweldig schot. (die ene goal :shock: al mocht die van Vieri er ook wel wezen een tijdje terug)

Zal wel vertrekken naar een topclub..

Ribery zo goed als zeker naar Bayern.
Eerlijk is eerlijk, ze versterken zich geweldig voor volgend seizoen.

rkrijger
07-06-2007, 11:27
En ik bedoelde afgrijselijk zonder 'e' en mét 'f' :razz:

Het is je vergeven. Maar, waarom "edit" je niet gewoon? :twisted:

Dennis Oosterhuis
07-06-2007, 11:30
http://www.youtube.com/watch?v=0YZhZv60KyE
Mooi beestje...

En die goals waren zeker fraai!

Pascal Barroso
07-06-2007, 11:32
valt wel mee hoor, vanaf de winterstop zitten de lampen al achter Danko aan

bovendien zijn de centen erg fijn...enig nadeel;
20% gaat naar Feyenoord (staat wel tegenover dat dit jaar Feyenoord het salaris betaalde)
een onbekend % gaat naar 'de vrienden van Vitesse' (dacht iets van 40%)
dus Vitesse houdt zelf maar 40% over

Vitesse heeft Kolk al gehaald en wil Makaay en Hasselbaink...(zullen wel niet haalbaar zijn)

Feyenoord krijgt 30 % als ik het goed heb, dus blijft er helemaal weinig over voor Vitesse.

rkrijger
07-06-2007, 11:42
AZ is echt bang dat De Cler naar PSV verkast...

PSV lijkt De Cler te kunnen vergeten

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 7 juni om 07:30 PSV staat dan wel op het punt om Danko Lazovic over te nemen van Vitesse, maar het zal alle zeilen moet bijzetten om hetzelfde bij Tim de Cler te doen. De verdediger van AZ kan namelijk rekenen op veel buitenlandse interesse, maar ook uit Nederland.

“Vier clubs uit het binnen- en buitenland hebben zich inmiddels gemeld bij ons”, legde voorzitter Dirk Scheringa uit aan De Telegraaf. “Er is al het dubbele geboden van wat PSV bij ons heeft neergelegd, terwijl die clubs ook de indicatie hebben gegeven dat Tim elders veel meer kan verdienen.”

Voor de Oranje-international lijkt daarmee zijn gewenste overgang realiteit te gaan worden. De 28-jarige linksback heeft een contract tot volgend jaar zomer en zijn positie zal hoogstwaarschijnlijk vanaf volgend seizoen worden ingenomen door de talentvolle Sébastien Pocognoli van het Belgische RC Genk.

Coen P.
07-06-2007, 11:52
als az meer geld krijgt van een andere club dan is het toch duidelijk?

rkrijger
07-06-2007, 12:39
als az meer geld krijgt van een andere club dan is het toch duidelijk?

AZ zou De Cler zelfs voor de helf van de PSV-prijs aan een buitenlandse club willen verkopen. Neem dat maar van mij aan!

Rotterdam5314
07-06-2007, 12:49
valt wel mee hoor, vanaf de winterstop zitten de lampen al achter Danko aan

bovendien zijn de centen erg fijn...enig nadeel;
20% gaat naar Feyenoord (staat wel tegenover dat dit jaar Feyenoord het salaris betaalde)
een onbekend % gaat naar 'de vrienden van Vitesse' (dacht iets van 40%)
dus Vitesse houdt zelf maar 40% over

Vitesse heeft Kolk al gehaald en wil Makaay en Hasselbaink...(zullen wel niet haalbaar zijn)


30% gaat naar Feyenoord;)

Rotterdam5314
07-06-2007, 12:52
Reden om voor Lazovic te kiezen:
jonger
meer restwaarde

Reden om voor Makaaij te kiezen:
Nederlander
meer ervaring

Het lijkt mij dat het financiele aspekt de overhand heeft gekregen. Beide passen perfect in een 4-4-2 systeem. Al speelt Koeman liever 4-3-3...

Denk dat he tniet veel uitmaakt of Lazo een buitenlander is en Makaay een NLer
Lazo is al lang genoeg in NL. Zal vast en zeker het NLs verstan en spreken. Bovendien voetbal taal is universeel.

Lazo lijkt mij als je kan kiezen tussen deze 2 spitsen de beste optie.
vooral als je voetbal in de ploeg wilt zien. Makaay is toch meer van het afwachtende gedoe

Coen P.
07-06-2007, 13:03
Over Danko

'Naar verluidt betalen de Eindhovenaren een bedrag van zes miljoen euro voor de 24-jarige international. Eenderde van de transfersom gaat naar Feyenoord, zijn vorige werkgever, en nog eenderde gaat naar externe financiërs, die de transfer van Lazovic naar het Gelredome mogelijk maakten.'

Erwin vd H
07-06-2007, 13:17
De Mos hoeft Makaay en Hasselbaink niet

7/6/2007 14:03

Aad de Mos is geen voorstander van de komst van Roy Makaay (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=15681/typeofpage=40054/sc=28378b) of Jerrel Hasselbaink (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=13525/typeofpage=40054/sc=6175c9) naar Vitesse (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=447/typeofpage=40041/sc=282b17). De coach van de Arnhemmers vertelde aan VI.nl dat geen van beide dertigers een geschikte vervangers is van Danko Lazovic, die zo goed als rond is met PSV.

'Vitesse moet geen spits van boven de dertig aantrekken', legt De Mos uit. 'De club is gebaat bij jonge jongens, talentvol en ambitieus. Een speler die we na één of twee jaar voor veel geld kunnen verkopen. Dat is mijn visie en ook die van de club. Vitesse (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=447/typeofpage=40041/sc=282b17) kan niet anders.' De Mos weerspreekt hiermee de uitatingen die manager voetbal Jan Streuer deed in het AD. Streuer opperde aan te kloppen bij Hasselbaink (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=13525/typeofpage=40054/sc=6175c9) of Makaay (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=15681/typeofpage=40054/sc=28378b), al twijfelde hij aan de haalbaarheid van de twee ervaren goalgetters.
Aadje wil ze dus niet...

Coen P.
07-06-2007, 13:19
las in de VI dat Vitesse ook interesse in Roy Beerens had...

Rickje
07-06-2007, 13:20
Als Stan nu eens ff zijn best gaat doen en Makaay ook ff binnenhaalt bij PSV.. dat lukt hem wel, Lazovic is ook gekomen .. voor het geval dadelijk Koné of Farfan op het laatste moment vertrekt !! 8-)

rkrijger
07-06-2007, 13:37
Real Madrid bezig Arjen Robben binnen te halen

Uitgegeven: 7 juni 2007 13:22
Laatst gewijzigd: 7 juni 2007 13:35

MADRID - Real Madrid is in gesprek met Chelsea over een overname van Arjen Robben. Voorzitter Ramon Calderon van de Madrileense club maakte dat donderdag bekend.

pokalapoketl
07-06-2007, 14:00
las in de VI dat Vitesse ook interesse in Roy Beerens had...

Beerens en Sansoni in één team? Dat wordt nog wat :p.

John Sital
07-06-2007, 18:35
lazovic zuigt, vitesse haalt hem terug uit de vergetelheid en wil gelijk weer weg:roll:

marsie030
07-06-2007, 19:03
lazovic zuigt, vitesse haalt hem terug uit de vergetelheid en wil gelijk weer weg:roll:

Ik denk dat ze met deze jongen veel problemen gaan krijgen. En 6 miljoen lijkt mij ook wat overdreven voor deze speler.

Hugo R
07-06-2007, 19:12
Gianluigi Buffon heeft zijn contract bij Juventus verlengd tot juni 2012.
De nationale doelman lag nog één jaar onder contract bij de Turijnse club.
Deze beslissing maakt een einde aan maandenlange onzekerheid over de toe-
komst van Buffon. Eerder ging de Franse verdediger Jonathan Zebina al een lang-
durige verbintenis bij Juventus aan.

Belgische TT

Burkie
07-06-2007, 19:40
Beste keeper ter wereld.

*NERAZZURRI*
07-06-2007, 20:03
Ja, jammer dat ie niet naar Inter komt :( Hoop ook dat snel bevestigd wordt dat Chivu officieel naar Inter komt, dan is de eerste superaankoop in ieder geval binnen.

The Gr8oNe
07-06-2007, 22:04
Zo weer knap van Bayern Munchen met het binnen halen van Ribery, een top speler :).

rkrijger
07-06-2007, 22:29
Beste keeper ter wereld.

Na Gomes...

rkrijger
07-06-2007, 22:30
lazovic zuigt

Jij hebt blijkbaar andere ervaringen met Lazovic dan de meesten hier... (6)

*NERAZZURRI*
07-06-2007, 22:40
Na Gomes...

*PROEST*

rkrijger
07-06-2007, 22:43
*PROEST*

En Waterreus! ;-)

*NERAZZURRI*
07-06-2007, 23:54
*argh*

Rickje
08-06-2007, 00:12
Let's kick some 020-ass !!

http://www.psv.nl/upload/151047_661_1181232143783-LAZO2.jpg

Dat hij er maar 30 inschiet komend seizoen !

*NERAZZURRI*
08-06-2007, 02:20
Let's kick some 020-ass !!Ben toch bang dat je met Lazovic die 1-5 niet goed gaat maken komend seizoen hoor :lol: :razz:

Rotterdam5314
08-06-2007, 04:51
PSV heeft nu de beste aanval van de eredivisie. Kone ---- Lazovic ----- Farfan

Denk goed voor zo'n 50 goals per seizoen. Nu nog een waardige opvolger voor Cocu en Alex en ze hebben een zeer goed team staan aankomend seizoen.

wezz
08-06-2007, 05:36
Hmm, had niet verwacht dat Buffon alsnog zou blijven. Mooi gebaar van een keeper die iedere club wel zou willen hebben.

Hugo R
08-06-2007, 07:03
Hmm, had niet verwacht dat Buffon alsnog zou blijven. Mooi gebaar van een keeper die iedere club wel zou willen hebben.
Had het op zich wel verwacht. Hij is dit jaar in de Serie B ook gebleven, dus dacht dat hij wel zou blijven ondanks alle aanbiedingen.

rkrijger
08-06-2007, 07:10
PSV heeft nu de beste aanval van de eredivisie. Kone ---- Lazovic ----- Farfan

Is inderdaad om je vingers bij af te likken. Maar zal Farfan niet zijn heil elders gaan zoeken?

Alexander D
08-06-2007, 08:11
PSV heeft nu de beste aanval van de eredivisie. Kone ---- Lazovic ----- Farfan

Denk goed voor zo'n 50 goals per seizoen. Nu nog een waardige opvolger voor Cocu en Alex en ze hebben een zeer goed team staan aankomend seizoen.

Deze aanval is pas goed met een goed middenveld erachter. Anders lukt niemand het.

Dennis Oosterhuis
08-06-2007, 08:20
Deze aanval is pas goed met een goed middenveld erachter. Anders lukt niemand het.
En een goede aanval begint bij je verdediging, hè... ;) Dus ze moeten wel een hele goede vervanger voor Alex hebben, anders is het weer zo'n zooitje achterin. :p

Rotterdam5314
08-06-2007, 08:23
Deze aanval is pas goed met een goed middenveld erachter. Anders lukt niemand het.


goed middenveld is aanwezig evenals een goede verdediging. Trouwens deze 3 spelers hebben genoeg klasse om zelfs in een minder team veel doelpunten te maken.

Alexander D
08-06-2007, 08:25
Dat heeft Kone naar mijn mening nog steeds niet echt bewezen.

Rotterdam5314
08-06-2007, 08:25
Is inderdaad om je vingers bij af te likken. Maar zal Farfan niet zijn heil elders gaan zoeken?


Ik had ergens gelezen dat Farfan zeker nog 1 jaar zou blijven. Al weet je het natuurlijk nooit in de voetballerij. Maar als je er effe vanuit gaat dat dit trio de aanval gaat vormen dan is het er idd 1 om je vingers bij af te likken

rkrijger
08-06-2007, 08:36
Middenveld is op zich ook prima in orde:

Simons (zekerheidje)
Mendez
Aissati/Afellay
Culina/Vayrynen

Al zou ik liever ipv Culina/Vayrynen een ervaren leiderstype zien (Zenden? vBronckhorst?)

Verdediging:
De Cler (hopelijk)
DaCosta/Salcido/Addo (voor twee plekken)
Kromkamp

Mag ook nog wat bijkomen, als had ik begrepen dat dat nog niet de prioriteit van Koeman is.

Doel:
Gomes

Ziet er vrij goed uit...

FrankvdM
08-06-2007, 09:29
Waarom is Lazovic eigenlijk zo hot? Ik bedoel zo erg heeft hij zich nog niet bewezen, en na 1 goed jaartje wil ie al weer bij Vitesse weg. Hij kan gerust een balletje trappen, maar ik moet nog zien of hij het niveau vast kan houden.

Burkie
08-06-2007, 10:38
Al die ophef over Lazovic inderdaad, gefaald bij Feyenoord en het redelijk goed gedaan bij Vitesse (een middenmotor). Laat hem eerst maar eens wat bewijzen voor ie de volgende Kone wordt (veel ophef, weinig goals).

Alexander D
08-06-2007, 10:43
Van Marwijk bijna rond met Feyenoord volgens vi.

Burkie
08-06-2007, 10:59
Feyenoord blijft maar foute beslissingen maken... Sneu voor die club.

Burkie
08-06-2007, 11:03
Ik geloof hier weinig van: (bron voetbalzone.nl)

Tottenham Hotspur heeft de strijd om Wesley Sneijder gewonnen. Voor een slordige zeventien miljoen euro is de Nederlander na Gareth Bale de tweede topaankoop van de Londenaren. (The Sun)

wezz
08-06-2007, 11:15
Zou ik eerlijk gezegd nog steeds te weinig vinden.

Vind ook niet dat Tottenham de juiste club is voor Sneijder, kan beter naar Spanje gaan, past hij veel beter.

Pff het is te hopen dat dit niet waar is..

Alexander D
08-06-2007, 11:24
Zou ik eerlijk gezegd nog steeds te weinig vinden.

Vind ook niet dat Tottenham de juiste club is voor Sneijder, kan beter naar Spanje gaan, past hij veel beter.

Pff het is te hopen dat dit niet waar is.. 17 miljoen te weinig? We hebben het gewoon over Sneijder hoor. :wink:

wezz
08-06-2007, 11:35
17 miljoen te weinig? We hebben het gewoon over Sneijder hoor. :wink:

''Gewoon over Sneijder hoor.'' :lol:

Ach als je ziet dat er bedragen als 20-25 miljoen worden betaald voor spelers die ik toch minder vind dan Sneijder, vind ik dat wij er ook minstens 20 voor moeten vragen.

Gewoon poot stijf houden, hij hoeft niet weg, heeft nog een contract dus...

Alexander D
08-06-2007, 11:38
''Gewoon over Sneijder hoor.'' :lol:

Ach als je ziet dat er bedragen als 20-25 miljoen worden betaald voor spelers die ik toch minder vind dan Sneijder, vind ik dat wij er ook minstens 20 voor moeten vragen.

Gewoon poot stijf houden, hij hoeft niet weg, heeft nog een contract dus...

Maar hier gaat het om een Nederlander, die in Nederland speelt en waar nog geen absolute topclub van denkt dat ze hem kost wat kost moet hebben.

Genoeg redenen om 17 miljoen niet te rechtvaardigen. De prijs hoeft namelijk helemaal niet altijd aan te geven hoe goed een speler is.

wezz
08-06-2007, 11:46
Maar hier gaat het om een Nederlander, die in Nederland speelt en waar nog geen absolute topclub van denkt dat ze hem kost wat kost moet hebben.

Genoeg redenen om 17 miljoen niet te rechtvaardigen. De prijs hoeft namelijk helemaal niet altijd aan te geven hoe goed een speler is.

Klopt ook allemaal wel, maar goed je wilt toch het maximale lijkt me, al een club hem echt wil hebben zou ik ze gewoon zo veel mogelijk laten betalen(zoals Bayern met Hargreaves heeft gedaan), en niet zoals gewoonlijk voor te weinig de deur uit laten lopen.

Als ze hem echt willen gewoon minstens 20 miljoen, al heb ik het gevoel dat als Sneijder echt weg wil dat ze die 17 miljoen toch wel accepteren, of misschien wel een nog lager bod.

Alexander D
08-06-2007, 11:50
Heeft hij nog een contract voor 1 of voor 2 jaar?

Dat heeft natuurlijk ook veel invloed op de prijs.

Hugo R
08-06-2007, 11:54
Zondag begint het EK tot 21.
Wat verwachten jullie van het NL elftal? Ik zie dat ze in de poule zitten met Portugal, Belgie en Israel. Belgie en Portugal hebben volgens mij erg sterke jeugdelftallen en Israel ken ik niet goed, dus denk dat het al moeilijk genoeg wordt om de poule fase door te komen.

wezz
08-06-2007, 11:55
Heeft hij nog een contract voor 1 of voor 2 jaar?

Dat heeft natuurlijk ook veel invloed op de prijs.

2 jaar dacht ik, dus het is ook niet zo dattie volgend jaar transfervrij weg kan lopen.

Al zou 17 miljoen ook niet verkeerd zijn natuurlijk, ik bedoel laten we eerlijk wezen, bij Valencia hadden ze het over 10-12 miljoen.

Aan de andere kant, nog zo'n seizoen en het is helemaal kassa€.


Over het jeugdEK, tsja ik ben er niet van overtuigd dat wij wel weer effe die beker pakken. We moeten niet vergeten dat we vorig jaar ook niet zo denderend hebben gespeeld, en dat de grootste namen niet meer mee doen.

België en Portugal hebben gewoon beide een hele goede ploeg, vooral België kan de mensen wel eens gaan verassen.

Hoop natuurlijk wel dat wij weer de beste zijn, maar het zou wel erg moeilijk gaan worden.

Burkie
08-06-2007, 12:00
Ik vraag me af of Sneijder zich nog wel 110% kan motiveren voor nog een seizoen Ajax, die jongen is natuurlijk al met z'n gedachte helemaal bij elke club die een bod gaat neerleggen nu. Sneijder kan wel zeggen dat ie zich in Juli gewoon meldt bij Ajax omdat ie een prof is, maar veel plezier zal het hem niet doen.

Ik denk dat het voor beide partijen beter is dat Sneijder deze zomer vertrekt, maar dan wel tegen een flinke som (minimaal 15 miljoen).

Burkie
08-06-2007, 12:01
Zondag begint het EK tot 21.
Wat verwachten jullie van het NL elftal? Ik zie dat ze in de poule zitten met Portugal, Belgie en Israel. Belgie en Portugal hebben volgens mij erg sterke jeugdelftallen en Israel ken ik niet goed, dus denk dat het al moeilijk genoeg wordt om de poule fase door te komen.

Ik heb serieus geen flauw idee hoe sterk de tegenstanders zijn in de poulefase, welke landen er nog meer meedoen (hoeveel poules?) etc.

Maar afgaande op de sterkte van het NLse elftal zelf moeten ze toch een aardig eind kunnen komen lijkt me.

Burkie
08-06-2007, 12:03
@ Nera,

Ik lees net op verschillende sites dat Barça ook aan Chivu trekt en de betere papieren lijkt te hebben voor een eventuele transfer.

Dat zou niet zo mooi zijn voor Inter, maar natuurlijk geweldig voor Barça. Ik zie in Chivu nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld.

Alexander D
08-06-2007, 12:08
Ik vraag me af of Sneijder zich nog wel 110% kan motiveren voor nog een seizoen Ajax, die jongen is natuurlijk al met z'n gedachte helemaal bij elke club die een bod gaat neerleggen nu. Sneijder kan wel zeggen dat ie zich in Juli gewoon meldt bij Ajax omdat ie een prof is, maar veel plezier zal het hem niet doen.

Ik denk dat het voor beide partijen beter is dat Sneijder deze zomer vertrekt, maar dan wel tegen een flinke som (minimaal 15 miljoen).

Natuurlijk is zijn motivatie dan minder, dat kan bijna niet anders. Dus dan is Ajax sowieso genaaid. Nu kunnen ze vangen voor hem, doen ze dat niet en hij blijft nog een seizoen krijgen ze minder omdat zijn contract nog maar een jaar loopt maar als hij minder speelt gaan andere clubs nog minder betalen voor hem.

Dennis Oosterhuis
08-06-2007, 12:21
Over het EK -21:

Oranje gaat het zeer moeilijk krijgen, Portugal heeft altijd al goede jeugdelftallen gehad, België heeft op dit moment een goede lichting, maar onderschat Israel zeker niet! Het voetbal daar is in opkomst en ook zij hebben op dit moment een erg goede jeugd rondlopen...

Ik verwacht dat Nederland er in de groepsfase al uit wordt geknikkerd (al hoop ik het niet natuurlijk...).

Hugo R
08-06-2007, 12:47
Ik heb serieus geen flauw idee hoe sterk de tegenstanders zijn in de poulefase, welke landen er nog meer meedoen (hoeveel poules?) etc.

Maar afgaande op de sterkte van het NLse elftal zelf moeten ze toch een aardig eind kunnen komen lijkt me.
Er zijn maar 2 poules

Poule A: Nederland, Belgie, Israel, Portugal.
Poule B: Engeland, Italie, Servie, Tsjechie.

Rickje
08-06-2007, 12:57
Middenveld is op zich ook prima in orde:

Simons (zekerheidje)
Mendez
Aissati/Afellay
Culina/Vayrynen

Al zou ik liever ipv Culina/Vayrynen een ervaren leiderstype zien (Zenden? vBronckhorst?)

Verdediging:
De Cler (hopelijk)
DaCosta/Salcido/Addo (voor twee plekken)
Kromkamp

Mag ook nog wat bijkomen, als had ik begrepen dat dat nog niet de prioriteit van Koeman is.

Doel:
Gomes

Ziet er vrij goed uit...

Zo te zien vergeet je nogal wat spelers... verdediging Fagner, Marcellis... middenveld Zonneveld en v/d Leegte.. aanval Reis, Bakkal
Eigenlijk hoeft PSV alleen nog maar een goede verdediger en een opvolger van Cocu te halen en dan is het klaar! Dan hebben we de 21e landstitel binnen, dus een Zenden/Gio/Engelaar zou mooi zijn :mrgreen:

Burkie
08-06-2007, 13:06
Hoogmoed komt voor de val? ;)

Rickje
08-06-2007, 13:13
Uhm ja.. je moet altijd positief blijven maar zo iets als vorig seizoen dat was gewoon stom en spannend. Maar je moet toegeven dat het een aardig elftal is, Reis is een talentje en beter dan Tardelli, we hebben 2 Nederlanders terug gehaald en 2 gekocht, een (top) spits en nu nog hopen dat we niet veel spelers meer kwijtraken en dan gaan we weer voor de titel en CL :D

Burkie
08-06-2007, 13:39
Je vergeet wel dat je twee steunpilaren, Alex en vooral Cocu, er niet meer zijn...

De invloed van die twee spelers vervang je niet met het aantrekken van een Lazovic, Van der Leegte en wat jeugdspelers...

Daan de G.
08-06-2007, 13:46
En we hebben gezien dat het gemis van Alex de 2e seizoenshelft PSV bijna het kampioensschap kostte...

John Sital
08-06-2007, 16:35
En we hebben gezien dat het gemis van Alex de 2e seizoenshelft PSV bijna het kampioensschap kostte...


En de managementkwaliteiten van koeman zullen ook wel meegespeeld hebben, maar toch, ben benieuwd hoe alle ploegen uit de transferperiode komen, wordt hopelijk weer interessant seizoen.

Rotterdam5314
08-06-2007, 16:53
Zo te zien vergeet je nogal wat spelers... verdediging Fagner, Marcellis... middenveld Zonneveld en v/d Leegte.. aanval Reis, Bakkal
Eigenlijk hoeft PSV alleen nog maar een goede verdediger en een opvolger van Cocu te halen en dan is het klaar! Dan hebben we de 21e landstitel binnen, dus een Zenden/Gio/Engelaar zou mooi zijn :mrgreen:


Hoe kom je aan Gio??? Die zal nooit voor PSV komen te spelen.
Als hij al naar NL komt dan zal hij bij Fey. spelen

Zenden is een overschatte speler die het niveau van PSV niet omhoog zal halen.
Engelaar is een goede speler maar ik betwijfel of hij echt het hoogste niveau kan halen.
Ik zou hem wel willen zien bij Fey of Psv

Rotterdam5314
08-06-2007, 16:54
Al die ophef over Lazovic inderdaad, gefaald bij Feyenoord en het redelijk goed gedaan bij Vitesse (een middenmotor). Laat hem eerst maar eens wat bewijzen voor ie de volgende Kone wordt (veel ophef, weinig goals).


Foutje.. Lazo heeft nooit gefaald bij Fey. hij heeft nooit een kans gekregen dus dat is wat anders

Pascal Barroso
08-06-2007, 17:26
Nooit een kans gekregen? Hmm, zie ik toch anders. Iedere keer als ie speelde (ook een serie van 5 maal achtereen in de basis) was het niks, uitgeleend aan Leverkusen: 0,0, op trainingen (waar je je in de ploeg kan vechten 0,0) Bij Vitesse speelde iedereen in dienst van Lazovic, bij PSV is ie 'gewoon' 1 van de spelers. Ik moet het nog zien of hij er daar ook 19 maakt.

1 Keer in zijn ogen onterecht gewisseld worden en hij is weer op z'n ziel getrapt, dus dat kan erg gezellig worden daar.

Rotterdam5314
08-06-2007, 18:19
Nooit een kans gekregen? Hmm, zie ik toch anders. Iedere keer als ie speelde (ook een serie van 5 maal achtereen in de basis) was het niks, uitgeleend aan Leverkusen: 0,0, op trainingen (waar je je in de ploeg kan vechten 0,0) Bij Vitesse speelde iedereen in dienst van Lazovic, bij PSV is ie 'gewoon' 1 van de spelers. Ik moet het nog zien of hij er daar ook 19 maakt.

1 Keer in zijn ogen onterecht gewisseld worden en hij is weer op z'n ziel getrapt, dus dat kan erg gezellig worden daar.

Omdat hij nooit vertrouwen heeft gekregen speelde hij niet al te best. Maar hij heeft ook enkele wedstrijden goed gespeeld. Deze speler is bij Feyenoord gewoon verkeerd aangepakt en altijd een ***coach gehad. Bij Vitesse heeft hij bewezen dat hij een goede speler is als hij gewoon vertrouwen krijgt.

Pascal Barroso
08-06-2007, 19:01
Ja dat snap ik ook wel, maar dat vertrouwen gezeik word ik soms zo moe van (doel niet op jou trouwens maar in het algemeen) Die gasten verdienen bakken met geld, schiet dan gewoon een aantal keer die bal erin en zeik niet als een klein kind om een aai over je bol.

Rotterdam5314
08-06-2007, 19:32
Ja dat snap ik ook wel, maar dat vertrouwen gezeik word ik soms zo moe van (doel niet op jou trouwens maar in het algemeen) Die gasten verdienen bakken met geld, schiet dan gewoon een aantal keer die bal erin en zeik niet als een klein kind om een aai over je bol.


Heb je gelijk in. Vaak is het overdreven. Maar bij Lazo was het wel echt zo. Hij heeft altijd geweten dat hij op het 2de, 3de ,4de plan kwam te staan. Tja die gozer was ook nog jong en als je dan een trainer hebt die het niet 100% in je ziet zitten en je komt in een land waar je niemand kent dan kan het nog wel eens moeilijk worden. Nu is hij echter gewend aan NL en aan het voetbal. Ik denk dat Lazo er gewoon 20 in pompt aankomend seizoen.

rkrijger
09-06-2007, 14:51
Wat moeten wij nu met Perez? Snap het niet.
En wat ik ook niet snap is dat een club niet wil dat een speler die ze zelf niet goed genoeg vinden, naar een concurrent verkast...

Perez kiest voor PSV

Uitgegeven: 9 juni 2007 13:04
Laatst gewijzigd: 9 juni 2007 14:53

AMSTERDAM - Kenneth Perez wil volgend jaar in Eindhoven voetballen. Volgens De Telegraaf (http://www.telesport.nl/voetbal/1724353/PSV_eerste_optie_Perez.html?p=2,1) zijn PSV en de 32-jarige Deen dicht bij een overeenkomst, maar Ajax staat hem in de weg.
http://www.nu.nl/img.db/666070+s(120!x120!) Ajax-coach Henk ten Cate beschouwt Perez niet als een vaste waarde en had al eerder verklaard dat hij op zoek mag gaan naar een nieuwe club.

wezz
09-06-2007, 15:06
Ik zou het fout vinden om hem naar een concurrent te laten gaan, daar is ie veel te goed voor(had ook gewoon gebleven als het aan mij lag)

Misschien kunnen ze wat regelen, ruilen tegen Aissati mischien, en dat wij er dan nog wat €€€ bij doen. Zou wel interessant zijn, Aissati wil ook graag weg als je al die verhalen moet geloven.

Maar goed als dat er niet in zit gewoon laten gaan naar een andere club, of misschien naar het buitenland, als zegtie dan wel dat niet meer te willen, lijk het me toch wel verleidelijk als een leuke subtopper komt. Interesse genoeg lijkt mij...

*NERAZZURRI*
09-06-2007, 15:43
Aissati naar Ajax? Volgens mij laat PSV die jongen echt nooit gaan. Ze zijn ook gestoord als ze dat doen... Welke verhalen geven aanleiding tot zulke gedachten dan, Wezz? Heeft Aissati ruzie gehad binnen PSV ofzo?

Alexander D
09-06-2007, 15:55
Aissati naar Ajax? Volgens mij laat PSV die jongen echt nooit gaan. Ze zijn ook gestoord als ze dat doen... Welke verhalen geven aanleiding tot zulke gedachten dan, Wezz? Heeft Aissati ruzie gehad binnen PSV ofzo?

Hij wilde zijn contract niet verlengen omdat hij boos was door de verhuur van PSV aan Twente.

Nu wil hij transfervrij vertrekken.

wezz
09-06-2007, 15:56
Hij wilde zijn contract niet verlengen, dus tsja ik neem aan dat het niet helemaal goed zit daar.

PSV zou inderdaad dom wezen als ze zo'n speler laten gaan, maar goed hier is ie welkom.8)

*NERAZZURRI*
09-06-2007, 17:24
Neu, eerst nog een jaartje rijpen bij PSV, dan mag ie best naar Ajax komen (6) Sneijder blijft natuurlijk gewoon nog een jaartje :D

rkrijger
09-06-2007, 17:24
Hij wilde zijn contract niet verlengen, dus tsja ik neem aan dat het niet helemaal goed zit daar.

Welnee. Hij heeft nog een contract voor twee jaar. Hij kijkt nu even de kat uit de boom. Als hij veel speelt verlengt hij wel hoor. Hij heeft het prima naar zijn zin en kan goed overweg met Koeman.

rkrijger
09-06-2007, 18:38
Neu, eerst nog een jaartje rijpen bij PSV, dan mag ie best naar Ajax komen (6) Sneijder blijft natuurlijk gewoon nog een jaartje :D


Ik zou er geen geld op zetten!

wezz
09-06-2007, 19:01
'Diba in Qatar, NAC Breda weet van niets'

9/6/2007 19:10

Anouar Diba (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42294/typeofpage=40054/sc=fff95a) kan een contract voor twee jaar tekenen bij Al-Wakrah. Volgens BN/De Stem is de 24-jarige aanvaller al in Qatar om kennis te maken met de club en ondergaat hij een medische keuring.

Diba (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42294/typeofpage=40054/sc=fff95a) heeft bij NAC nog een contract tot medio 2008, maar heeft laten doorschemeren dat hij een vertrek uit Breda overweegt. Zijn relatie met coach Ernie Brandts is niet optimaal. Zo werd de Marokkaan tijdens het begin van het afgelopen seizoen tijdelijk teruggezet naar de tweede selectie.

Bij NAC weten ze niets van een op handen zijnde vertrek van Diba (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42294/typeofpage=40054/sc=fff95a) naar Qatar. 'Bij ons heeft niemand zich gemeld', liet technisch directeur Earnest Stewart weten aan BN/De Stem. 'Als Diba (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=42294/typeofpage=40054/sc=fff95a) naar Qatar vliegt, doet hij iets wat niet mag.'


Qatar :|
Heb het toch altijd een aardige speler gevonden, vreemde keus mocht het kloppen. Die zien we dus ook niet meer terug...


Jaakke: 'Sneijder blijft gewoon bij Ajax'

9/6/2007 19:28

Ondanks vermeende interesse uit Engeland, Aston Villa en Tottenham Hotspur zouden in de markt zijn, is Wesley Sneijder (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41131/typeofpage=40054/sc=ff6bac) komend seizoen gewoon in het shirt van Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) te bewonderen. Dit is de overtuiging van voorzitter John Jaakke.

'Zoals het er nu naar uitziet, blijft Sneijder (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41131/typeofpage=40054/sc=ff6bac) bij Ajax', vertelde Jaakke aan RTV Noord-Holland. 'De contacten die wij met hem hebben gehad, wijzen erop dat hij blijft. Wij zullen daar ook alles aan doen.'

Sneijder (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=41131/typeofpage=40054/sc=ff6bac) had zijn zinnen gezet op een transfer naar Valencia, maar de Spaanse club haakte af vanwege een te hoge transfersom. De 23-jarige middenvelder reageerde met de mededeling dat hij een gesprek wilde met de clubleiding van Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5).

De kans dat ie blijft wordt weer wat groter...
Hoop wel dat ze slim genoeg zijn om alvast een aantal vervangers te scouten...

YAH87
09-06-2007, 19:03
Ik hoop dat Aissati veel zal spelen komend seizoen maar het zal me benieuwen aangezien PSV juist op het middenveld de nodige aankopen (Zonneveld, V/D Leegte) heeft gedaan.
Eigenlijk moet hij zichzelf nu gewoon in de basis spelen.

Perez zou denk ik wel goed passen bij PSV (bij elk NL club uiteraard :p).
Wanneer PSV 4-4-2 speelt (deden ze afgelopen seizoen vaak met Koné en Farfan en vanwege het gebrek aan spitsen) en vooral in de CL (ook gezien zijn Europese ervaringen), hij een uiterst nuttige speler kan zijn.

YAH87
09-06-2007, 19:10
Jaakke: 'Sneijder blijft gewoon bij Ajax'

De kans dat ie blijft wordt weer wat groter...
Hoop wel dat ze slim genoeg zijn om alvast een aantal vervangers te scouten...

31 augustus in nog wel erg ver weg natuurlijk. :wink:
Denk dat hijzelf het niet echt ziet zitten om nog 'n jaar bij Ajax te zitten.

*NERAZZURRI*
09-06-2007, 20:49
Messi scoort met de hand!! :lol: Echt exact hetzelfde als Maradona. Schitterend :D:D:D

pokalapoketl
09-06-2007, 21:01
http://shirt.ajax.nl

Het lijkt erop dat we weer een kraag krijgen :D.

Hugo R
09-06-2007, 21:15
Ik hoop voor Ajax dat ze nog wat rond gaan kijken en scouten, want de transferperiode is nog erg lang. Zou zuur zijn als Sneijder op het laatste moment toch ergens tekent en ze met lege handen staan.

Dennis Oosterhuis
09-06-2007, 21:20
Zoals destijds met Ibrahimovic... :|

pokalapoketl
09-06-2007, 21:30
Barcelona 2-1 voor. Real Madrid 2-1 achter (Van Nistelrooy wel gescoord).

Liever Barca dan Real.

*edit*
Levante - Valencia gaat ook lekker. 4-1 voor Levante en vier rode kaarten waarvan drie voor Valencia

*edit2*
OMG, beiden 2-2. Weer Van Nistelrooy...

Burkie
09-06-2007, 22:13
Gaat lekker daar in Spanje, het hád vandaag beslist kunnen zijn.

Barca die in de laatste minuut de winst uit handen geeft, Real (van Nistelrooy) die in de laatste minuut de leiding behoud en Sevilla die niet weet te profiteren.

Waar hebben we dat dit jaar eerder gezien?!

Burkie
09-06-2007, 22:13
Mustapha Riga trouwens weer 2x gescoord, dit keer tegen 8 man van Valencia.

rkrijger
09-06-2007, 22:48
Hoop dat Real kampioen wordt. Ik gun het vNistelrooij zo...

Hugo R
09-06-2007, 23:04
Van Nistelrooy hard op weg naar de gouden schoen?

Dennis Oosterhuis
09-06-2007, 23:44
Zo wel ja... Liever Ruud dan Francesco ook. :)

*NERAZZURRI*
10-06-2007, 02:29
Hoop dat Real kampioen wordt. Ik gun het vNistelrooij zo...

Ik ook, gek genoeg. Het lijkt me geen sympathieke kerel maar hij verdiend het gewoon. Hij is over het hele seizoen gezien dé redding en beste aankoop sinds jaren van Real. Echt 'n geweldenaar...
Zo wel ja... Liever Ruud dan Francesco ook. :)

Ik gun Ruud het kampioensschap maar Totti de eer van de Gouden Schoen. Hij verdiend het. Een keer een individuele prijs voor deze zwaar onderschatte topspeler.

*NERAZZURRI*
10-06-2007, 02:30
Wel een schitterende ontknoping in Spanje natuurlijk. Zat zo ongeveer te watertanden voor de tv :mrgreen:

Dennis Oosterhuis
10-06-2007, 03:01
Ik gun Ruud het kampioensschap maar Totti de eer van de Gouden Schoen. Hij verdiend het. Een keer een individuele prijs voor deze zwaar onderschatte topspeler.
Ik zeg niet dat hij het niet verdiend en ik onderschat zijn kwaliteiten zeker niet! Maar Ruud is een Nederlander, dus zou ik het leuker vinden als hij de Gouden Schoen wint.

En dan mag Barca wel kampioen worden... (6)

wezz
10-06-2007, 06:31
:evil:

Echt...ik wist dat Madrid punten zou verspelen, en wat doen wij..wij geven de winst weer weg in de laatste minuut(en dat is niet de eerste keer dit seizoen):-x

En hun maken weer gelijk in de laatste minuut(en dat is ook niet de eerste keer dit seizoen):-x

Echt om moe van te worden...
Mja alles is mogelijk, volgende week moet het dan maar gebeuren, ik heb er nog wel vertrouwen is, zo geweldig is Madrid ook weer niet.

Maar goed al verspelen ze punten, wij gaan het ook moeilijk krijgen met Gimnástic, dat weet ik nu al.:|

En tsja van Nistelrooy, zonder hem stond Madrid toch wel wat lager..
Ze kopen elk jaar 24385 spelers, en dan komt opeens een Nistelrooy, en die schiet er 23 in....

Ach het positieve is dat Messi wel weer aardig speelde, van hem moet het toch wel komen, verder was het weer pover....

http://www.youtube.com/watch?v=d3i-b3qE-hA :razz:
Had wel mooi geweest als hij zo als die de Rossi toen had gereageerd, maar goed, het is je eigen team, dus dan kan je er wel om lachen.

rkrijger
10-06-2007, 07:29
:evil:

Echt...ik wist dat Madrid punten zou verspelen, en wat doen wij..wij geven de winst weer weg in de laatste minuut(en dat is niet de eerste keer dit seizoen):-x

Wij?!?:shock:

Erwin vd H
10-06-2007, 09:00
Wij?!?:shock:Ja Robin, als je hier nou eens wat vaker zou komen dan wist je wel dat Wezz altijd over Barca in de wij-vorm praat:cool:.

Alexander D
10-06-2007, 09:46
Ja Robin, als je hier nou eens wat vaker zou komen dan wist je wel dat Wezz altijd over Barca in de wij-vorm praat:cool:.

En dat valt ons dan altijd op..... :lol:

Ruudje moet er dus nog 1 scoren om gelijk te eindigen en twee om de gouden pantoffel te winnen. Uitdagingen genoeg voor hem in de laatste wedstrijd.

Ik hoop toch (zoals wel meer hier) dat Ruudje er twee inschopt maar dat Barca kampioen wordt.

Ludo Keeris
10-06-2007, 09:59
http://www.youtube.com/watch?v=d3i-b3qE-hA :razz:
Had wel mooi geweest als hij zo als die de Rossi toen had gereageerd, maar goed, het is je eigen team, dus dan kan je er wel om lachen.

Schandalig dat zo'n goal wordt goedgekeurd!

Dennis Oosterhuis
10-06-2007, 10:36
Schandalig dat zo'n goal wordt goedgekeurd!
Al weet hij het wel goed te verbergen... :wink:

Tja, als die bobo's zich nu eens gaan wagen aan camera's, dan was deze goal nooit goedgekeurd... :roll:

Daan de G.
10-06-2007, 10:58
Spannend daar in Spanje..! Hoop dat Barca gewoon de titel pakt, zou zonde zijn als die honde in madrid de titel pakken :@

Dit vond ik trouwens een wel heel opmerkelijk bericht


PSV heeft beste jeugdopleiding van Nederland
De jeugdopleiding van PSV is zaterdagmiddag verkozen tot beste van Nederland. Dat werd besloten op de eerste dag van een internationaal trainerscongres in Tilburg.
[FONT='Verdana','sans-serif']Op de officiële clubsite toont hoofd opleidingen Edward Sturing zich opgetogen met de prijs. "We zijn zeer blij met deze erkenning, het geeft aan dat we op de goede weg zijn. Maar het is net als met het ondertekenen van een jeugdcontract: nu begint het pas", aldus de oud-coach van onder meer Vitesse.

Naast PSV waren ook Ajax, Feyenoord en AZ genomineerd. De 38 hoofd jeugdopleidingen van alle clubs uit het Nederlandse betaald voetbal zagen uiteindelijk in de opleiding van de Brabanders als beste.

Ludo Keeris
10-06-2007, 11:04
Al weet hij het wel goed te verbergen... :wink:

Tja, als die bobo's zich nu eens gaan wagen aan camera's, dan was deze goal nooit goedgekeurd... :roll:

Inderdaad, hoog tijd dat technische hulpmiddelen worden toegestaan bij het voetbal. De belangen zijn tegenwoordig te groot. En geen gezeik meer van "een scheidsrechter mag ook een fout maken". Spelers mogen ook geen fouten meer maken, want ze worden alsnog berecht a.d.h.v. tv beelden.

Ludo Keeris
10-06-2007, 11:05
Spannend daar in Spanje..! Hoop dat Barca gewoon de titel pakt, zou zonde zijn als die honde in madrid de titel pakken :@

Dit vond ik trouwens een wel heel opmerkelijk bericht

Niet opmerkelijk hoor, de opleiding van PSV is al een tijdlang goed verzorgd. Normaal gesproken is die van Ajax nog een tandje beter, maar die heeft de laatste tijd niet heel veel opgebracht. Vandaar is het logisch dat PSV het stokje nu overneemt.

wezz
10-06-2007, 11:07
Inderdaad..mja zulke prijzen gaan meestal naar de succesvolle clubs, net als de prijs voor de beste trainer etc.(al was dat van Gaal, wat ik ook wel opmerkelijk vind, Rutten heeft het toch beter gedaan dan Koeman, van Gaal en Ten Cate bij elkaar)

Denk ook dat het meer van dit jaar is, er moeten een paar talentvolle spelers rondlopen daar..ene Reis en Fagner? Mja verder heb ik eerlijk gezegd weinig gehoord, of zijn er weinig spelers doorgebroken, net als bij Ajax dit jaar, dus tsja, moeilijk allemaal..


Wel komisch trouwens..
Zeg ik ''ze'' is het gelijk '':sad:jij zegt alleen ''ze'' als ze verliezen!:sad:''
En zeg ik een keer ''wij" is het weer ''WIJ!?:roll:"

Het is ook nooit goed..:lol:

Burkie
10-06-2007, 11:10
Ik vond het totaal niet logisch dat PSV nu het stokje overneemt, de jeugd van Ajax is nog steeds klassen beter als die van PSV. Wat is er nou door de jaren doorgestroomd vanuit de opleiding van PSV naar het eerste, op Aissati en Afellay na?

Er is nu niet gekeken naar de beste opleiding, maar naar de opleiding met de meeste vooruitgang. Als je al de beste opleiding hebt, valt vooruitgang niet zo op als bij een club met een mindere opleiding...

*NERAZZURRI*
10-06-2007, 11:45
Niet opmerkelijk hoor, de opleiding van PSV is al een tijdlang goed verzorgd. Normaal gesproken is die van Ajax nog een tandje beter, maar die heeft de laatste tijd niet heel veel opgebracht. Vandaar is het logisch dat PSV het stokje nu overneemt.

Ok, spelers uit de Ajaxjeugd die nu in het eerste spelen (allemaal grote talenten): Heitinga, Emanuelson, Sneijder, Babel. Spelers van PSV die zijn doorgestroomd vanuit de jeugd en in het eerste spelen: Aissati en Affelay, (...), (...), (...)..... :neutral:

Ludo Keeris
10-06-2007, 11:47
Wat is er nou door de jaren doorgestroomd vanuit de opleiding van PSV naar het eerste, op Aissati en Afellay na?


Beerens, Marcellis, Bakkal.

Maar het gaat ook niet zozeer van wat er is geweest, maar wat er gaat komen.

*NERAZZURRI*
10-06-2007, 12:31
Dat zijn toch nog geen volwaardige eerste elftal spelers. Als je dergelijke talenten die bij andere clubs gestald zijn gaat tellen wint Ajax alsnog ruim... Maar het zal inderdaad wel gaan om de organisatie, de jongere elftallen e.d.

Dennis Oosterhuis
10-06-2007, 12:57
Beerens, Marcellis, Bakkal.

Maar het gaat ook niet zozeer van wat er is geweest, maar wat er gaat komen.
Ook op dat gebied zal Ajax zeker niet minder zijn dan PSV, als je talenten rond hebt lopen zoals v.d. Wiel, Anita, Sarpong, Poepon, Donald en ga zo maar door... :wink:

FrankvdM
10-06-2007, 13:30
http://shirt.ajax.nl

Het lijkt erop dat we weer een kraag krijgen :D.

Zou wel cool zijn, maar meestal zijn de uit- en thuisshirts hetzelfde op de kleuren na dan. Als er op het thuisshirt een kraag zit is dat niet het geval. Ben benieuwd. Ga 'm trouwens toch niet meteen halen want die dingen zijn achterlijk duur.

rkrijger
10-06-2007, 15:22
Ga 'm trouwens toch niet meteen halen want die dingen zijn achterlijk duur.

Die shirts zitten altijd fijn bij het sporten en ze blijven ook perfect mooi. Maar toch, inderdaad: ook schandalig duur. Ik meen dat het nieuwe PSV-shirt ze-ven-tig Euro kost!

pokalapoketl
10-06-2007, 15:37
Tsja, je hebt ze natuurlijk ook voor twee stuivers en loslatende prints ;).

rkrijger
10-06-2007, 15:56
Tsja, je hebt ze natuurlijk ook voor twee stuivers en loslatende prints ;).

Heh-heh... Boer... Kiespijn...

wezz
10-06-2007, 16:17
‘Hiddink mocht niet naar Feyenoord’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 10 juni om 17:09

Feyenoord heeft in de zoektocht naar een nieuwe trainer ook bij Guus Hiddink aangeklopt. Dit meldt RTV Rijnmond vandaag.

Naar verluidt had de bondscoach van Rusland wel oren naar de vacature, maar kreeg hij van de Russische voetbalbond (RFS) geen toestemming om in Rotterdam-Zuid aan de slag te gaan. Het is onduidelijk of de Achterhoeker het Rotterdamse dienstverband in deeltijd wilde combineren met zijn bondscoachschap.

Volgens het Rotterdamse medium zal Feyenoord morgen meer duidelijk geven over de aan te stellen trainer. De club wacht nog op het definitieve besluit van Bert van Marwijk, waar vorige week met werd onderhandeld.


:neutral:
Jammer voor de Feyenoord aanhang..
Zou wat wezen zeg..had nog wel wat kunnen worden onder Hiddink..

Burkie
10-06-2007, 16:19
Ik denk dat dit bericht met een korreltje zout genomen mag/kan worden.

wezz
10-06-2007, 16:36
Inderdaad..maar ach, die sites moeten ook wat..

Schakel net naar Talpa, wat hoor ik? Medunjanin in de basis?

8-)
Eerste klas geweldenaar, Maduro en Aissati er achter, dat kan wel wat worden.

Burkie
10-06-2007, 16:37
Ok, laat ik dan maar beginnen met het doen van een voorspelling voor vanavond (EK U21);

Nederland 3-1 Israël

mercapto
10-06-2007, 16:45
Nederland - Israel
4-1
15 minuten onderbroken door protest.

Wie bied er meer!? ;)

Dennis Oosterhuis
10-06-2007, 16:45
2-1

wezz
10-06-2007, 16:53
5-0

Medunjanin 2x Babel, Aissati en Maduro


Heb er zin in8-)

Vind het wel minder dat Jenner in de basis staat, vind De Ridder toch wat meer hebben/toevoegen..

Wel lachen, net effe dat team van Italië gecheckt, Graziano Pelle, die was er 2 jaar geleden toch ook al bij? Werd toen vergelen met Zlatan, al Speelt hij volgens mij nog steeds in de Serie B..

Hugo R
10-06-2007, 17:06
Ik denk 1-1 vanavond.

wezz
10-06-2007, 17:27
1-0

Hoppa8-)

Maduro8-) Lekker hoor..

Die ene gozer van Israel, die gaat de tweede helft echt niet halen hehe

Hugo R
10-06-2007, 18:03
Real wil Beckham in Madrid houden

Is er een nieuwe soap in de maak bij Real Madrid? Misschien wel, want voorzitter Ramon Calderon heeft gezegd dat hij alles op alles wil zitten om David Beckham toch bij zijn club te houden.

"Ik zou blij zijn als Beckham toch bij Real bleef", zegt Calderon. "Als David dat ook wil, kunnen we LA Galaxy (waar de Engelsman al een contract ondertekende, red) daarvoor vergoeden."

"Ik wil Beckham behouden, omdat er weinig spelers zoals hij zijn. Wat een prof!"

Nadat Beckham zijn vertrek naar LA Galaxy had aangekondigd, spaarde Calderon zijn kritiek voor Beckham niet. De Engelsman mocht niet meer trainen met de A-kern, maar hij knokte zich weer in de ploeg en bedankte met uitstekende prestaties.
Nu maakt Calderon dus een bocht van 180 graden. Hij wil dat Beckham binnenkort op gesprek komt met het Real-bestuur. Wat Real aan LA zou betalen, is onbekend.

www.sporza.be (http://www.sporza.be)

wezz
10-06-2007, 18:09
Logisch, is echt in topvorm..

Ruststand 1-0, voetbal valt een beetje tegen

Vind Jenner en Rigters toch wat tekort komen, Jenner oogt wel heel sloom op het moment, Rigters had nog wel bijna (fraai) gescoord, maar ik zie toch liever de Ridder, en dan Bruins op de plek van Jenner.

-----------Waterman-----------------
Zuiverloon-Vlaar-Donk-Drenthe
------------Maduro-------------------
Bruins-Medunjanin-Aissati
--------Babel de Ridder-----------

Voor de volgende wedstrijd, als het aan mij ligt dan.

Vlaar speelt trouwens ook wel aardig, en bij Israel vond ik die Itzhaki(?) wel een paar aardige acties hebben.

Je kan ook zien dat die Sahar een goede speler is, liep toch een aantal keer handig weg(al lag dat volgens mij ook aan onoplettendheid van de verdediging)


Ok 1-0 gebleven
Tweede helft was wel wat beter..(de passing was wel heel matig trouwens, pfff niet normaal)

De Ridder komt erin, en laat meteen zien een stuk beter te zijn dan Jenner, in de basis zeg ik!
Drenthe was ook weer geweldig op het middenveld, wat een figuur is dat toch hehe, ook al publiekslieveling bij jong oranje.

Medunjanin viel helaas wat tegen, mja het middenveld liep ook niet echt in de eerste helft.
Babel had wel 1 keer mogen scoren, maar goed dat komt nog wel hopelijk.

Ook weer wat gezien van de ''oude'' Maduro, speelde goed vond ik, samen met Vlaar.

Zo en dan nu maar eens kijken hoe Portugal en België het er van af brengen...

Pascal Barroso
10-06-2007, 19:10
Zo, de 1e 3 punten zijn in ieder geval binnen. De Ridder was inderdaad een stuk beter als Jenner aan de rechterkant. Ook werd nog maar een keer duidelijk dat Drenthe veel beter is als linkermiddenvelder.

mercapto
10-06-2007, 19:21
Het echte Nederlands Elftal, niet dat stelletje amateurs van Van Basten. :)
Maar om te winnen mag het best een "stukje" beter :)

Hugo R
10-06-2007, 19:59
Redelijke wedstrijd, maar zal tegen Portugal en Belgie een stuk beter moeten nog. Vond Drenthe wel een zeer aardige wedstrijd spelen.

*NERAZZURRI*
10-06-2007, 20:12
Zo, de 1e 3 punten zijn in ieder geval binnen. De Ridder was inderdaad een stuk beter als Jenner aan de rechterkant. Ook werd nog maar een keer duidelijk dat Drenthe veel beter is als linkermiddenvelder.

Inderdaad. Drenthe liet erg veel ruimte achterin... Op het middenveld benut je zijn kwaliteiten tenminste en zijn z'n mindere punten niet direct fataal.

wezz
10-06-2007, 20:38
Zoals ik al had verwacht speelt België erg sterk.
Lekker fel, net op het randje, mooi om te zien.

Wat een lichting, en normaal gesproken hebben ze er dan ook nog eens een Kompany, De Mul, Defour en Dembele bij, gewoon een heel elftal aan toptalent.

België speelt stukken beter dan Portugal, mja ik zie die Portugezen nog wel winnen, het blijft voetbal..(al waren al die ''sterren'' erg matig)

Van den Borre speelt goed zeg, en Vertongen/Vermaelen doen het ook goed 8-) Opvallend dat Vermaelen echt ALLES wint in de lucht, ook vaak tegen spelers die toch een kop groter zijn.

En dan nog met zo'n Fellaini op het middenveld, wat een reus..
Die spits is ook wel aardig, al had hij wel 1 keer moeten scoren..

Gaat nog lastig worden voor Nederland tegen België..
Portugal stelt me teleur..met al die grote namen, Fernandes, Moutinho, Nani, Almeida(al ben ik daar nou niet echt een fan van), Djalo..noem ze maar op..

Hugo R
10-06-2007, 20:48
Belgie speelt inderdaad stuk beter dan Portugal. Toch jammer voor ze dat ze jongens als Kompany en Dembele moeten missen, anders hadden ze zeker een grote(re) kans gehad om het EK te winnen.

wezz
10-06-2007, 21:38
0-0

België had echt recht op een overwinning, maar goed..
Tweede helft was wel wat minder, Portugal nog bijna gescoort(geweldig schot van Fernandes, geweldige speler, maar vanavond onzichtbaar)

Maar goed, beide maar 1 puntje..positief voor ons...
Al moet het echt een paar klassen beter willen we van België winnen..

Alexander D
11-06-2007, 08:20
Ik blijf maar hopen dat het doorgaat!

'Perez is bij PSV een van de vier topspitsen'

11/6/2007 9 :08

PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8) is nog een beetje voorzichtig, maar de Eindhovense club heeft wel alle hoop dat het binnenkort Kenneth Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc) kan contracteren.

'Kenneth heeft zijn voorkeur uitgesproken, maar wij zijn nog wel in gesprek met Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5). Je weet nooit of dat tot problemen leidt', reageerde technisch manager Stan Valckx in het Algemeen Dagblad. 'Natuurlijk weten wij wat Ajax (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=343/typeofpage=40041/sc=0d21c5) wil, we hopen binnen een paar dagen duidelijkheid te geven.'
Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc) heeft al een gesprek met coach Ronald Koeman gehad. Daarin kreeg de 32-jarige Deen te horen dat hij bij PSV (http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8) vooral als linkerspits in actie zal komen. Valckx: 'We wilden sowieso vier topaanvallers hebben. Lazovic komt binnen met een schorsing en in januari zijn we ook Koné een paar weken kwijt door de Afrika Cup. Lazovic is een echte spits, maar zowel Perez (http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=856/typeofpage=40054/sc=c1f5fc), Farfán als Koné kan op meerdere posities uit de voeten.'

Ludo Keeris
11-06-2007, 08:45
Volgens het AD (http://www.ad.nl/sport/article1427870.ece) is het al rond: Perez voor drie jaar naar PSV.

rkrijger
11-06-2007, 08:52
Waar gaat de column van Cruyff eigenlijk over vandaag? Het zou me niets verbazen dat Johan het weer helemaal kan verklaren waar het misging voor Barca afgelopen weekend. En verder zal hij niet in staat zijn ook maar enig positief woord los te laten over vNistelrooij. De zogenaamde rotte appel in Oranje die zo'n beetje persoonlijk Real naar de titel loodst!

wezz
11-06-2007, 09:39
Volgens het AD (http://www.ad.nl/sport/article1427870.ece) is het al rond: Perez voor drie jaar naar PSV.

Echt, wat een stelletje klunzen zijn het toch.(als het waar is)

Je gaat niet zomaar de concurrent versterken, en het is ook weer niet zo dat we er nog bakken geld voor krijgen.

Ruilen voor Aissati(en dat wij er nog wat geld bij doen), en anders niet.
Maar goed, wie ben ik..

Hugo R
11-06-2007, 09:42
Lijkt mij ook een vreemde actie. Perez is echt een goede speler en die naar de concurrentie laten overstappen lijkt me niet echt handig.

Alexander D
11-06-2007, 09:52
Lijkt mij ook een vreemde actie. Perez is echt een goede speler en die naar de concurrentie laten overstappen lijkt me niet echt handig.

Ze vinden hem bij Ajax toch niet goed genoeg, dan zullen ze het ook niet echt een versterking vinden voor de concurrentie.....8-)

Burkie
11-06-2007, 10:18
Wat een blunder zeg van Ajax om Perez naar de concurrent te laten verkassen...

Hugo R
11-06-2007, 10:28
Ze vinden hem bij Ajax toch niet goed genoeg, dan zullen ze het ook niet echt een versterking vinden voor de concurrentie.....8-)
Tja het is vooral vreemd dat ze hem bij Ajax niet goed genoeg vinden.

rkrijger
11-06-2007, 10:30
Ze vinden hem bij Ajax toch niet goed genoeg, dan zullen ze het ook niet echt een versterking vinden voor de concurrentie.....8-)

Dit is zo'n beetje voor mij de kern van de zaak: hoe kun je er nou een probleem mee hebben dat een speler die je *zelf* niet goed genoeg vindt, naar de concurrent gaat...

Burkie
11-06-2007, 10:37
Dat probleem is er binnen de leiding van Ajax dus ook niet...

De meeste supporters vinden dit echter *wel* een probleem, die hebben het gehele seizoen achter Perez gestaan.

wezz
11-06-2007, 10:55
Voetbaltechnisch kan de reden niet zijn, geweldig seizoen gedraait..

Moet eerlijk zeggen dat het me wel een vervelende gast lijkt als ie niet speelt, en tsja waarom eigenlijk? Vind hij zichzelf beter dan Sneijder? Lijkt me niet...of beter dan Babel op die positie? Lijkt me ook niet.

Doet het altijd goed als ie invalt, erg hoog redement.
Ik zou een vervanger halen voor Sneijder(mocht ie vertrekken) anders gewoon lekker allebei houden, gaat toch goed zo..

Dus tsja hij zou wel wegmoeten omdat het een vervelende jongen is, vraag me wel af of PSV daar nou op zit te wachten(en onder Koeman..nou nou)

Aan de andere kant, hij word 34, hij wil die laatste paar jaar natuurlijk meer spelen..
Maar dat hoeft niet perse bij PSV, zoals ik al zei, veel te goed om naar de concurrent te laten gaan(mits ze Aissati in de deal betrekken)
(Ten Cate zei trouwens toch laatst gecharmeerd te zijn van Feher? OMG, stel je voor..een ruil Perez-Feher..dat zou toch pijnlijk zijn, 2 vliegen in 1 klap voor PSV.)

rkrijger
11-06-2007, 11:20
Dat probleem is er binnen de leiding van Ajax dus ook niet...

De meeste supporters vinden dit echter *wel* een probleem, die hebben het gehele seizoen achter Perez gestaan.

Dan vind ik dat toch wel een beetje kortzichtig van mijn Mokumse vrienden. Ik *meen* ze namelijk ook wel eens horen juichen als voormalig PSV'er Huntelaar er 1tje in het netje prikt...

Burkie
11-06-2007, 11:24
Ik had het over het feit dat de leiding van Ajax Perez niet goed genoeg vind en er dus geen probleem mee heeft dat hij vertrekt. Ik ben ervan overtuigd, afgaande op de steun die Perez de laatste wedstrijden van het publiek gehad heeft, dat onze Mokumse vrienden wél overtuigd zijn van zijn kwaliteiten en er *dus* daarom niet blij mee zijn dat hij vertrekt.

rkrijger
11-06-2007, 12:07
Ik had het over het feit dat de leiding van Ajax Perez niet goed genoeg vind en er dus geen probleem mee heeft dat hij vertrekt. Ik ben ervan overtuigd, afgaande op de steun die Perez de laatste wedstrijden van het publiek gehad heeft, dat onze Mokumse vrienden wél overtuigd zijn van zijn kwaliteiten en er *dus* daarom niet blij mee zijn dat hij vertrekt.

Ah. Ok. Wel een beetje duidelijker zijn volgende keer hoor! ;-)

FrankvdM
11-06-2007, 12:08
Dan vind ik dat toch wel een beetje kortzichtig van mijn Mokumse vrienden. Ik *meen* ze namelijk ook wel eens horen juichen als voormalig PSV'er Huntelaar er 1tje in het netje prikt...

Deze reactie slaat echt helemaal nergens op!

Wij zijn enorm blij met ex-psv'ers Stam en Huntelaar, maar dan mogen we het toch wel irritant vinden als Ajax een speler die, volgens de supporters, een topspeler is naar de concurrent laat vertrekken:?:

FrankvdM
11-06-2007, 12:10
Deze reactie slaat echt helemaal nergens op!

Wij zijn enorm blij met ex-psv'ers Stam en Huntelaar, maar dan mogen we het toch wel irritant vinden als Ajax een speler die, volgens de supporters, een topspeler is naar de concurrent laat vertrekken:?:

Ah, hij is alweer ingetrokken. Nevermind dan8-)

Hugo R
11-06-2007, 12:26
Hopelijk voor Jong Oranje en hemzelf valt het mee:

Ismaïl Aissati ondergaat maandag een mri-scan. De middenvelder van PSV viel zondag in het duel van Jong Oranje met Israël (1-0) op het EK onder 21 uit met een blessure aan zijn rechterknie.
Aissatti heeft al maanden last van zijn knie, maar nu voelde de pijn anders. "Het sloop erin. De pijn zit nu binnenin mijn knie, hiervoor voelde ik het altijd aan de buitenkant", zei Aissati na afloop.
Het is nog onduidelijk of Aissati bij de volgende EK-wedstrijd(en) inzetbaar is.

Lex v/d Moolen
11-06-2007, 13:21
Tja het is vooral vreemd dat ze hem bij Ajax niet goed genoeg vinden.Ik weet wel zeker dat ze hem goed genoeg vinden. Het *schijnt* alleen dat hij en Ten Cate een probleem hebben. Maar zelfs als dat zou zijn, vind ik dat geen belemmering moet zijn. Je hoeft niet persé met iedereen vrienden te zijn.

Ik lees verder hierboven dat Perez bij Psv 1 van de 4 spitsen zal worden, niet omonstreden dus, dus in feite komt hij dan in dezelfde situatie als bij Ajax...

Burkie
11-06-2007, 13:45
Hij wordt door PSV gezien als optie voor de linkerflank. Beetje hypocriet om daar dan mee in te stemmen terwijl hij daar bij Ajax nooit gelukkig mee is geweest (en ook dramatisch speelde aan die kant).

Ludo Keeris
11-06-2007, 14:17
Ik lees verder hierboven dat Perez bij Psv 1 van de 4 spitsen zal worden, niet omonstreden dus, dus in feite komt hij dan in dezelfde situatie als bij Ajax...

Lazovic begint al met een schorsing en in januari is Koné enkele weken afwezig vanwege de Africa Cup. Dan heb je al snel een man tekort. En met zoveel wedstrijden voor de boeg (Competitie, Beker en CL) is het goed om een brede selectie te hebben. Elke topploeg in Engeland werkt ook zo.

Hugo R
11-06-2007, 14:25
Denk wel dat Perez op de linkerflank stukken minder is dan achter de spitsen. Hoop voor hem dat hij een kans zal krijgen zich daar te bewijzen.

Lex v/d Moolen
11-06-2007, 15:26
Lazovic begint al met een schorsing en in januari is Koné enkele weken afwezig vanwege de Africa Cup. Dan heb je al snel een man tekort. En met zoveel wedstrijden voor de boeg (Competitie, Beker en CL) is het goed om een brede selectie te hebben. Elke topploeg in Engeland werkt ook zo.Precies de reden waarom Ajax hem haalde uit Alkmaar. Versterking van het elftal. Alleen sommige spelers hebben er moeite mee dat ze niet altijd in de basis staan, en daar is Perez één van. Er zal met de overstap dus persoonlijk voor hem niet veel veranderen. Er zullen momenten zijn dat hij niet in de basis staat en dat kan hij moeilijk verkroppen.
Overigens vind ik dat Perez in (top)vorm altijd in de basis moet staan, of hij nou bij Ajax of Psv speelt.

wezz
11-06-2007, 19:12
0-0 Tsjechië - Engeland

Heb alleen de eerste helft gezien, was niet echt denderend..
Nog wel wat kansjes voor beide kanten, mja.

Zie dat Engeland nog in de 88ste minuut een penalty kreeg, maar die ging er dus niet in.:|

Vond die rechtermiddenvelder van Tsjechië wel aardig, Raytoral ofzo.
Bij Engeland vielen ze allemaal eigenlijk tegen, ja die Cahill deed het goed, mja een verdediger..

Zo en zodalijk maar eens naar dat ''grote'' jong-Italië kijken, tegen Servië..die ook een paar aardige spelers moeten hebben .

En Italië natuurlijk, Curci, Andreolli, Chiellini, Montolivo, Aqualini, Rosina, Pazzini, Rossi, en die Pelle die er 2 jaar geleden ook al bij was, eigenlijk allemaal wel grote namen..ben benieuwd..

*NERAZZURRI*
11-06-2007, 21:29
Nou, Jong Italië speelt best redelijk maar ze moeten wel wat beter de kansen benutten. En ook gewoon in een hoger tempo spelen. Zo schiet het niet op. Al is Servië best een goeie ploeg.

*NERAZZURRI*
11-06-2007, 21:30
Wat 'n vreselijke lapzwans is die scheidsrechter trouwens. Jezus wat een gokkast... :roll:

wezz
11-06-2007, 21:44
Zozo, Servië wint van Italië..

Niet geheel terecht, een gelijkspel was denk ik beter geweest.

Maar goed, Servië heeft een goede ploeg, die Jankovic is wel een aardige voetballer, en zo hebben ze er nog wel meer. Echt team.

Italië speelde bij vlagen ook wel aardig. Technisch zijn ze allemaal uitstekend, al hadden ze wel minstens 1 x moeten scoren.

Die scheids was me toch slecht, Corners werden doeltrappen, buitenspel mocht door, gevlagd bij geen buitenspel, echt om alles fluiten, pfff


En dan dit:
France Football: Henry naar Barça

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 11 juni om 22:11

Dat de naam van Thierry Henry dagelijks in de Britse tabloids verschijnt, is allang geen nieuws meer. Het doorgaans betrouwbare France Football meldt vanavond echter dat Barcelona een akkoord heeft bereikt met de aanvaller van Arsenal.

Volgens het Franse medium, organisator van de jaarlijkse Gouden Bal, zal Henry een driejarige verbintenis tekenen zodra de Londenaren instemmen met de Catalaanse aanbieding. Naar verluidt zal de huidige nummer twee van de Primera División een bod doen van vijfentwintig miljoen euro, al verwacht men dat uiteindelijk een bedrag van dertig miljoen het bestuur van The Gunners zal overhalen.

De Franse international zal per seizoen een bedrag van tien miljoen euro op zijn bankrekening bijgeschreven krijgen. Bovendien hebben de Catalanen de optie om het driejarig contract met één seizoen te verlengen tot medio 2011.

De Spaanse media haken gretig in op de mogelijke komst van Titi. Zo meldt Marca dat het vertrek van Samuel Eto’o aanstaande is, maar ook dat de Kameroener zelfs in deal betrokken zal worden. Volgens AS zal Ronaldinho deze mogelijkheid aangrijpen om de Braziliaanse enclave bij AC Milan te versterken.



.
Tsja ik weet het niet, als dit maar niet betekent dat Eto'o vertrekt....of Ronaldinho..

Henry, tsja een wereldtopper, geweldenaar. Maar niet meer de jongste..en 25-30 miljoen..ik bedoel zo rijk is Barcelona nou ook weer niet.(en dan ook nog eens 10 miljoen per jaar :o)

Voor minder zou ik het niet erg vinden, maar ze kunnen dit geld beter besteden aan een back/Verdedigende middenvelder, Daniel Alves en Yaya Touré bijvoorbeeld..kosten wel wat, maar dan heb je ook wat. Ik bedoel in Eto'o hebben we al een topper, en ook wat jaartjes jonger.

En het lijkt me sterk dat ze met Ronaldinho, Eto'o, Henry EN Messi willen spelen.
Zou trouwens wel wat zijn zeg....tsja tot je moet verdedigen.:lol:

Pascal Barroso
11-06-2007, 22:47
Hmm erg jammer, Hiddink had er zo ingestapt bij Feyenoord als ie geen baan had gehad zegt ie. Dat had ik nou wel erg graag gezien, maarja wie niet als z'n club een trainer zoekt :wink:

*NERAZZURRI*
11-06-2007, 22:52
Tsja ik weet het niet, als dit maar niet betekent dat Eto'o vertrekt...Messi naar Inter, Ronaldinho naar Milan, Eto'o naar Arsenal en Henry naar Barça. En dan ook nog Abidal, Touré en Dani Alves naar Barça. Dan is iedereen tevreden. De renovatie die de socio's bij Barça willen (ok, Messi weg, maar daar krijgen ze dan Henry voor terug), Inter de grote aankoop, Arsenal een jongere vervanger voor Henry en Milan gaat naar de klote omdat Kaká en Ronaldinho niet samen kunnen spelen (y) En oh ja, Chivu ook naar Inter dan worden we weer fluitend kampioen :D

wezz
11-06-2007, 23:45
LOL Messi naar inter :lol: Geloof je het zelf?

Als er een renovatie komt zijn Puyol, Xavi, Deco, Messi, Eto'o en Ronaldinho onomstreden als ik het goed heb(op dat lijstje stonden Puyol en Xavi niet, maar ik neem aan dat niemand wilt dat die helden weg gaan)

Eto'o heeft zowiezo al laten blijken dat hij blijft.

Ronaldinho weet ik niet, nog niet echt overtuigend gezegd ''ja ik blijf'', ik bedoel..als hij denk aan een vertrek kan ie maar beter gaan natuurlijk. Ik zie het eerlijk gezegd nog wel gebeuren ook, hij had al lang kunnen zeggen dat ie bleef, mja denk dat die zaakwaarnemer achter het grote geld zit als ik al die verhalen zo lees..

Hij lijkt me ook niet meer 100% gemotiveerd voor Barca, heeft volgens mij ook gezegd dat zijn toekomst af hangt van het wel/niet behalen van het kampioenschap.:|(al weet je het nooit met dat soort verhaaltjes)

Ronaldinho naar Milan, tsja over renovatie gesproken..
Een ruil voor Kaka zou ik misschien wel zien zitten, normaal gesproken zou ik altijd voor Ronaldinho kiezen, vind ik toch wat klassen beter in vorm. Mja dit seizoen is hij meer een schim geweest van 2-3 jaar geleden, op een paar wedstrijden na, dat was dan wel weer gelijk genieten. (En eerlijk gezegd zie ik hem toch het liefst blijven, in vorm is hij natuurlijk niet te stoppen)

Maar ik denk gewoon dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging..
Zelfde gevoel bij Deco, al is hij wel de laatste die ik wil zien vertrekken.(maar zelfs dan hebben we nog altijd Iniesta)

Ach we hebben altijd nog Messi, die alleen maar beter wordt. 8-)
En dan ook nog Eto'o, komt wel goed.8-)
Vervanger voor Ronaldinho als hij gaat, misschien wel Kak, enige die ik geschikt zou vinden.(de verwachtingen zullen wel pijnlijk hoog zijn, mja wat wil je na zo iemand)


Henry verhaal bleek ook onzin te zijn trouwens..

UPDATE 23:29 uur: De zaakwaarnemer van Thierry Henry, Jerome Anderson, heeft maandagavond laat tegenover Sky Sport News laten weten dat de speculaties omtrent zijn client niet op waarheid berust zijn. De belangenbehartiger dreigt zelfs om gerechtelijke stappen onder te nemen.

“Deze geruchten zijn absolute onzin”, reageerde Anderson furieus. “Ik heb nimmer met iemand van Barcelona gepraat. Zo zou ik in Zuid-Frankrijk met een vertegenwoordiger van Barcelona hebben onderhandeld. Onzin. Ik ben al jaren niet meer in Zuid-Frankrijk geweest. Ik zal absoluut gerechtelijke stappen ondernemen.”

:roll::roll::roll:

*NERAZZURRI*
12-06-2007, 00:16
Messi naar Inter vind je lachwekkend maar Kaká naar Barcelona acht je wel waarschijnlijk? Nou, ik vraag me af wie hier dan het hardste zit te lachen :wink: Ik denk dat Deco of Messi naar Inter vertrekt :bier: 't Is jammer dat Figo blijft eigenlijk...

Rotterdam5314
12-06-2007, 07:34
Messi naar Inter vind je lachwekkend maar Kaká naar Barcelona acht je wel waarschijnlijk? Nou, ik vraag me af wie hier dan het hardste zit te lachen :wink: Ik denk dat Deco of Messi naar Inter vertrekt :bier: 't Is jammer dat Figo blijft eigenlijk...

Messi zal zeker niet naar Inter vertrekken. die gozer laten ze echt nooit meer gaan. Of gaan ze 180 miljoen betalen of zo..

Kaka zal (naar mijn mening) ook niet naar Barca vertrekken.

Rotterdam5314
12-06-2007, 07:42
Precies de reden waarom Ajax hem haalde uit Alkmaar. Versterking van het elftal. Alleen sommige spelers hebben er moeite mee dat ze niet altijd in de basis staan, en daar is Perez één van. Er zal met de overstap dus persoonlijk voor hem niet veel veranderen. Er zullen momenten zijn dat hij niet in de basis staat en dat kan hij moeilijk verkroppen.
Overigens vind ik dat Perez in (top)vorm altijd in de basis moet staan, of hij nou bij Ajax of Psv speelt.

Ik denk dat Perez wel een basisplaats krijgt bij PSV.

Denk dat de voorhoede er zo uit komt te zien

Perez Lazo Farfan
Kone komt er denk ik naast te staan.

Bij Ajax had Perez zeker een vaste waarde moeten zijn.
Ik had Babel lekker op de bank laten zitten er Perez op zijn plek laten spelen
Zeker nu bijna wel zeker is dat Sneijder weg gaat had ik Perez op zijn plek neergezet.
IK snap er echt niks van dat Ajax hem zo makkelijk laat gaan. Ik denk gewoon dat hij en Ten Cate niet met elkaar overweg konden. Denk niet dat Perez vertrekt omdat hij geen basisplaats heeft maar dat het dus niet botert tussen Henk en hem. Die uitspraken wat je in de pers leest verwijs ik naar de fabeltjeskrant. Perez is geen moeilijke jongen en ik denk ook niet dat hij moeilijk in de groep ligt. Ten Cate heeft hem gewoon op persoonlijke titel afgeschreven

Alexander D
12-06-2007, 08:13
Ik denk dat Perez echt wel capabel genoeg is om goede afspraken met PSV te maken over de positie waar hij komt te spelen. En die afspraken staan echt niet 1 op 1 in de krant. ;)

wezz
12-06-2007, 08:47
Messi naar Inter vind je lachwekkend maar Kaká naar Barcelona acht je wel waarschijnlijk? Nou, ik vraag me af wie hier dan het hardste zit te lachen :wink: Ik denk dat Deco of Messi naar Inter vertrekt :bier: 't Is jammer dat Figo blijft eigenlijk...

Haha waarom zou Messi naar Inter willen? Het enige wat ik kan bedenken is geld, en ik denk niet dat hij zo in elkaar zit.

Deco kan de perfecte opvolger worden van Figo, als ik Inter was zou ik het zeker proberen. Het is wel duidelijk dat ze daar vervanging nodig hebben.

Kaka naar Barca is natuurlijk onwaarschijnlijk, maar goed als hun Ronaldinho echt willen halen, en hij wil weg, moet Barca iets regelen met Kaka vind ik. Ik bedoel, wie moet je anders halen als opvolger?

Over Perez
Tsja in een 4-4-2 had ik hem altijd in de basis gezet, maar in 4-4-3 vind ik Sneijder simpelweg beter op 10, en Babel beter op linksbuiten, niet dat ik Babel al een betere voetballer vind, hij mag alleen nog maar dromen van Perez' rendement.

De Mul lijkt ook rond te zijn met Sevilla..4 miljoen, niet verkeerd. Had hem wel liever zien blijven, eerlijk is eerlijk. Mja hij wil perse weg, dan moet ie maar lekker bij Sevilla op de bank gaan zitten.

Rotterdam5314
12-06-2007, 08:56
onbegrijpelijk dat Sevilla de Mul wilt hebben.
Ik denk niet dat hij daar zal slagen. Seville is een treedje te hoog voor hem

Alexander D
12-06-2007, 08:58
onbegrijpelijk dat Sevilla de Mul wilt hebben.
Ik denk niet dat hij daar zal slagen. Seville is een treedje te hoog voor hem

Contract voor vijf jaar.

Vijf jaar op de bank zitten en flink verdienen. Past helemaal bij de jeugd van tegenwoordig....:mrgreen:

wezz
12-06-2007, 09:26
Hehe, ja ach ik vind het wel een speler met potentie.

Snel, technisch en een goede voorzet. Heeft toch een aantal wedstrijden doen kantelen.

Sevilla lijk me nog wat te vroeg, en al kon hij het wel aan hebben ze nog een aantal spelers die hij er echt nooit uit gaat spelen.

*NERAZZURRI*
12-06-2007, 10:14
Haha waarom zou Messi naar Inter willen? Het enige wat ik kan bedenken is geld, en ik denk niet dat hij zo in elkaar zit.Omdat ie met Barça alles al gewonnen heeft en hij misschien best wat anders wil proberen. Of Inter biedt gewoon genoeg in de ogen van Barça. Vergeet niet de Argentijnse enclave bij Inter. Zulke dingen kunnen voor veel spelers meespelen.
Kaka naar Barca is natuurlijk onwaarschijnlijk, maar goed als hun Ronaldinho echt willen halen, en hij wil weg, moet Barca iets regelen met Kaka vind ik. Ik bedoel, wie moet je anders halen als opvolger?Het grote plan van Milan is juist om Kaká naast Ronaldinho te laten spelen. Kaká gaat never nooit weg. Ondenkbaar. Hij wil niet weg en Milan heeft hem aan een paar sloten gelegd. Ik denk dat Barça en Inter beiden achter Diego (Bremen) aan zouden moeten zitten als opvolger/verjonging van Figo of om een eventueel vertrek van Ronaldinho op te vangen.

wezz
12-06-2007, 11:05
Omdat ie met Barça alles al gewonnen heeft en hij misschien best wat anders wil proberen. Of Inter biedt gewoon genoeg in de ogen van Barça. Vergeet niet de Argentijnse enclave bij Inter. Zulke dingen kunnen voor veel spelers meespelen.

Hehe hij is pas 19, het is niet zo dat hij al toe is aan iets nieuws. Denk ook dat hij nog wel eens die CL wil winnen, heeft vorig jaar natuurlijk geen grote rol van betekenis kunnen spelen door die blessure.

Genoeg? Ik denk dat Messi onbetaalbaar is, grootste talent van de wereld, en in mijn ogen al een van de betere spelers.(zeker in vorm) Laatste maanden is er ook maar 1 speler bij barcelona die er boven uit steekt, en dat is Messi.

Nee nee, je kan Messi uit je hoofd zetten. 8-);)


Het grote plan van Milan is juist om Kaká naast Ronaldinho te laten spelen. Kaká gaat never nooit weg. Ondenkbaar. Hij wil niet weg en Milan heeft hem aan een paar sloten gelegd. Ik denk dat Barça en Inter beiden achter Diego (Bremen) aan zouden moeten zitten als opvolger/verjonging van Figo of om een eventueel vertrek van Ronaldinho op te vangen.

Nou never nooit, ik zie hem ook nog wel naar Madrid gaan, die zitten ook al maanden achter hem aan.(en die kunnen toch effe wat meer bieden dan Milan lijkt mij)

En goed, jij weet ook wel dat Barca Messi nooit laat vertrekken, maar het is voetbal, alles is mogelijk. Als hun Ronaldinho echt zo graag willen zullen ze Kaka op moeten geven.

Diego is wel een leuke voetballer, maar vind ik toch een ander type speler, en daarbij komt dat hij nogal wisselvallig is, Barca heeft Iniesta/Deco, Diego is niet nodig.
Wel leuk voor Inter(die missen natuurlijk zo'n speler), al zou ik toch eerder Rosicky proberen los te weken, die ik duidelijk een paar klasse beter vind dan die hele Diego.(was volgens mij ook een gerucht over laatst, dat Inter achter Rosicky aan zat, mja achter wie zit Inter nou niet volgens al die verhalen.)

Ik lees trouwens net dat achter Tevez aan zitten, dat zou wel beteken dat Adriano vertrekt..
Zag bedragen als 60 miljoen LOL, ach het is iig. minder dan die 100 miljoen die ze voor Messi wilde neerleggen hehe.(en met Tevez heb je ook een geweldige speler)

Coen P.
12-06-2007, 12:13
Hehe, ja ach ik vind het wel een speler met potentie.

Snel, technisch en een goede voorzet. Heeft toch een aantal wedstrijden doen kantelen.

Sevilla lijk me nog wat te vroeg, en al kon hij het wel aan hebben ze nog een aantal spelers die hij er echt nooit uit gaat spelen.

toen hij een tijdje terug aan Vitesse was verhuurd vond ik hem erg matig, zelfs Rojer en Riga kregen toen de voorkeur boven hem dacht ik...

vorig jaar tegen Vitesse (toen Ajax met 4-2 verloor) was hij wel de man van de 1e helft...

FrankvdM
12-06-2007, 14:57
Hehe, ja ach ik vind het wel een speler met potentie.

Snel, technisch en een goede voorzet.

Die voorzet was nou juist een van zijn grote mankementen. Kan heerlijk pingelen en is idd erg snel, maar het rendement van zijn aanvallen is erg laag. Heb 'm ook heel wat honderdprocent kansen om zeep zien helpen dit seizoen.

Toch had ik 'm best graag in Amsterdam gehouden, want hij is nog jong en als hij bovenstaande tekortkomingen eruit weet te krijgen heb je een zeer goeie rechterspits/rechtsbuiten. Maar ja, hij wil weg.

Hoop dat Kennedy een completere speler wordt op die positie, met meer rendement dus.

Quido
12-06-2007, 15:01
Was Perez vanavond nou te gast bij De Wedstrijden op Tien? Of is dat morgen? Wil ik wel zien ...

EmDee
12-06-2007, 15:39
(ok, Messi weg, maar daar krijgen ze dan Henry voor terug),
Dat zou dan wel een behoorlijke kwaliteitsverlies zijn voor Barca.
Verder snap ik niet wat Barca met die Henry moet. Barca speelt bijna altijd op de helft van de tegenstander. dan ben je meer een "target man" nodig.
Terwijl Henry juist een soort counterspits is die het sterkst is als hij vanaf eigen helft op kan stomen naar het doel van de tegenstander. Zo is hij bij Arsenal ook het vaakst succesvol geweest.

YAH87
12-06-2007, 15:56
Was Perez vanavond nou te gast bij De Wedstrijden op Tien? Of is dat morgen? Wil ik wel zien ...

Dat is vandaag als ik me niet vergis.
Ben benieuwd wat 'ie te vertellen heeft en vooral of Feyenoord 'n serieuze optie voor 'm was.

Vanavond met Bakkal en Jong-a-pin in de basis tegen de Portugezen.
Een kleine overwinning zit er wel in denk ik: 2-1 ;)

Erwin vd H
12-06-2007, 16:37
Wedstrijd onder 21 is toch pas morgen??

*NERAZZURRI*
12-06-2007, 16:50
Hehe hij is pas 19, het is niet zo dat hij al toe is aan iets nieuws. Denk ook dat hij nog wel eens die CL wil winnen, heeft vorig jaar natuurlijk geen grote rol van betekenis kunnen spelen door die blessure.

Genoeg? Ik denk dat Messi onbetaalbaar is, grootste talent van de wereld, en in mijn ogen al een van de betere spelers.(zeker in vorm) Laatste maanden is er ook maar 1 speler bij barcelona die er boven uit steekt, en dat is Messi.

Nee nee, je kan Messi uit je hoofd zetten. 8-);)



Nou never nooit, ik zie hem ook nog wel naar Madrid gaan, die zitten ook al maanden achter hem aan.(en die kunnen toch effe wat meer bieden dan Milan lijkt mij)

En goed, jij weet ook wel dat Barca Messi nooit laat vertrekken, maar het is voetbal, alles is mogelijk. Als hun Ronaldinho echt zo graag willen zullen ze Kaka op moeten geven.

Diego is wel een leuke voetballer, maar vind ik toch een ander type speler, en daarbij komt dat hij nogal wisselvallig is, Barca heeft Iniesta/Deco, Diego is niet nodig.
Wel leuk voor Inter(die missen natuurlijk zo'n speler), al zou ik toch eerder Rosicky proberen los te weken, die ik duidelijk een paar klasse beter vind dan die hele Diego.(was volgens mij ook een gerucht over laatst, dat Inter achter Rosicky aan zat, mja achter wie zit Inter nou niet volgens al die verhalen.)

Ik lees trouwens net dat achter Tevez aan zitten, dat zou wel beteken dat Adriano vertrekt..
Zag bedragen als 60 miljoen LOL, ach het is iig. minder dan die 100 miljoen die ze voor Messi wilde neerleggen hehe.(en met Tevez heb je ook een geweldige speler)

Over Messi: Pas 19 maar zit wel al vanaf z'n 13e ofzo bij Barça. Heeft vorig jaar wel de CL op z'n naam mogen zetten en maak je over de portomonnee en het doorzettingsvermogen van Dr. Moratti maar geen zorgen.
http://sport-ilcaso.temi.kataweb.it/files/2006/09/moratti-perilcaso.jpgAls hij dit doet naar een speler krijgt ie 'm ook (6) En over alle drie de grote Italiaanse ploegen gaan werkelijk constant de grootste transferverhalen rond. Word er 'n beetje moe van. Als je de kranten mag geloven hadden Juve, Milan en Inter nu al alle toppers ter wereld gekocht... Rosicky vind ik niet genoeg een nummer 10. Heb liever een speler à la Sneijder die achter de spitsen fungeert. Rosicky is meer een spelverdeler in mijn optiek. Tevez lijkt me trouwens een prima spits. Tenminste een wat snellere jongen en een gedreven speler met veel capaciteiten (y) Adriano mogen ze bij het grofvuil zetten. Hij schijnt zich afgelopen week weer in het ziekenhuis gezopen te hebben in Brazilië :roll:[quote=EmDee;1176322]Dat zou dan wel een behoorlijke kwaliteitsverlies zijn voor Barca.
Verder snap ik niet wat Barca met die Henry moet. Barca speelt bijna altijd op de helft van de tegenstander. dan ben je meer een "target man" nodig.
Terwijl Henry juist een soort counterspits is die het sterkst is als hij vanaf eigen helft op kan stomen naar het doel van de tegenstander. Zo is hij bij Arsenal ook het vaakst succesvol geweest.

Oorzaak => gevolg?
'AC Milan en FC Barcelona praten volgende week over transfer Eto'o'Datum: 12-jun-2007 13:23AC Milan gaat maandag om de tafel zitten met FC Barcelona voor een transfer van Samuel Eto’o. Volgens La Gazzetta dello Sport heeft Adriano Galliani, de vice-president van de Rossoneri, de aanvaller enkele weken geleden al op de hoogte gesteld van de belangstelling. Er zou zo’n 40 miljoen euro zijn gemoeid met de transfer. Eto’o scoorde in 89 competitieduels liefst 61 doelpunten voor de Spaanse kampioen. (MA)Zou ik niet leuk vinden. Laat Eto'o maar lekker in Spanje blijven.

Lex v/d Moolen
12-06-2007, 16:54
Perez is geen moeilijke jongen en ik denk ook niet dat hij moeilijk in de groep ligt. Ten Cate heeft hem gewoon op persoonlijke titel afgeschrevenDaar lijkt het idd wel op ja. En dat mag gewoon niet gebeuren. Dit is puur kapitaalvernietiging.
Maar goed, mocht Sneijder toch blijven dan is dat nog wel op te vangen. Maar ik blijf het zonde en vooral dom vinden van Ajax.

wezz
12-06-2007, 17:58
En over alle drie de grote Italiaanse ploegen gaan werkelijk constant de grootste transferverhalen rond. Word er 'n beetje moe van. Als je de kranten mag geloven hadden Juve, Milan en Inter nu al alle toppers ter wereld gekocht... Rosicky vind ik niet genoeg een nummer 10. Heb liever een speler à la Sneijder die achter de spitsen fungeert. Rosicky is meer een spelverdeler in mijn optiek. Tevez lijkt me trouwens een prima spits. Tenminste een wat snellere jongen en een gedreven speler met veel capaciteiten (y) Adriano mogen ze bij het grofvuil zetten. Hij schijnt zich afgelopen week weer in het ziekenhuis gezopen te hebben in Brazilië :roll:


Ik zou Rosicky er toch graag bij willen als ik Inter was, ze spelen natuurlijk ook niet echt met een ''10''

Nou nog middenvelder erbij, je was ook niet echt tevreden met Stankovic dacht ik een keer te lezen?

Vraag me ook wel af of ze nog een aanvaller gaan halen, nu ook duidelijk is dat Cruz en Crepso blijven kan je kiezen om eens iemand van de jeugd door te laten stromen. Ene Maroufi en Slavkovski? Die eerste moet de jongste debutant ooit zijn, en die laatste wordt de tweede Zlatan genoemd :confused: , ergens gelezen.

Mja zou wel niet gebeuren, die Moratti is toch meer van het :twisted:hebbehebbehebbe:twisted: dan doorstromen.

Aan de andere kant, Adriano vertrekt(mag ik hopen), dus tsja ..
Ik blijf het zonde vinden, iemand met zo veel talent, ik bedoel een tijdje geleden was hij natuurlijk geweldig.

Iemand als Tevez zou perfect zijn naast iemand als Zlatan, echt een jongen die speelt met zn hart, en daarbij nog eens een geweldenaar, snel, technisch, sterk.(vooral voor zijn lengte) Als ze dan toch een aanvaller halen zou ik voor hem kiezen. En ach,zoals je al zei, Moratti let toch niet zo op de centjes..

Jong-a-Pin en Bakkal in de basis


Foppe de Haan voert twee wijzigingen door in zijn opstelling tegen Jong Portugal ten opzichte van het duel met Jong Israël. Zo begint Haris Medunjanin op de bank, schuift Royston Drenthe door naar het middenveld en staat Calvin Jong-a-Pin linksback.
Otman Bakkal is de vervanger van de licht geblesseerde Ismaïl Aissati, die niet bij de selectie zit. Bakkal zal samen met Hedwiges Maduro centraal op het middenveld starten in een 4-4-2 formatie. Julian Jenner krijgt opnieuw de voorkeur boven Daniël de Ridder en Roy Beerens.

Het is enigszins opmerkelijk dat De Haan zijn opstelling tegen Jong Portugal al bekend heeft gemaakt. Eerder liet hij namelijk nog iedereen gissen voor het duel met Israël. "Iedereen weet nu wel hoe we willen spelen. Het heeft niet zo veel zin meer om de opstelling voor onszelf te houden", vindt de bondscoach echter.

Weer Jenner :neutral:
De Ridder kwam erin en deed het gelijk een stuk beter, daarbij komt nog eens dat Portugal een stuk beter zal zijn dan Israel..

Ook jammer van Medunjanin, ook wel terecht trouwens.
Hoop alleen wel dat hij nog een kans krijgt..

Drenthe dan toch eindelijk op het middenveld, dat wordt weer genieten.8-)


Oh en nu zie ik opeens weer overal staan dat Ajax de transfer blokkeert, en Perez toch niet wilt verkopen aan de concurrent..:confused:
Nou ik weet het allemaal niet meer hoor.(al zou ik dit goed nieuws vinden)

rkrijger
12-06-2007, 18:26
Ook de laatste vijf euro terug ontvangen van plutosport.nl
Goeie service van ze.
Al had ik liever gewoon een mooi shirt gehad.
Maar goed.
Zo heeft het niet mogen zijn.
Helaas hebben ze geen shirts in mijn maat op voorraad die ik mooi vind.
Dan maar dit shirt besteld bij fanshop.nl (was wel ff googlen)...

http://www.fanshop.nl/isroot/Badge/Images/ProductImages/250/2214002502.jpg

Daan de G.
12-06-2007, 19:28
'Ajax annuleert overgang Perez naar PSV'
PSVZone.nl meldt dat Ajax de overgang van Kenneth Perez naar PSV heeft geannuleerd. Volgens de fansite zouden de Amsterdammers Perez liever niet naar een concurrent zien vertrekken.

Slimme zet... ;)

Hoop trouwens niet dat mijn lieverd ( eto'o) bij Barca weggaat :(

Rickje
12-06-2007, 19:52
Perez komt niet? Ik las iets anders..:|

Nou het was graag of niet, ga dan maar naar Feyenoord, daar krijgt hij wel een basisplaats en kan hij Feyenoord weer terugbrengen in de top 3, hopelijk

Pascal Barroso
12-06-2007, 20:12
Maar hoe ik het begrijp ligt het niet aan Perez maar aan Ajax.

Hugo R
12-06-2007, 20:27
Zijn ze toch nog tot inkeer gekomen, beetje laat maar ok.

Quido
12-06-2007, 21:40
Het is toch ook nooit echt rond geweest? Perez was akkoord en naar wat ik begrepen had/heb hebben Ajax en PSV nog niet met elkaar gesproken. Hij zit nu overigens bij TIEN aan tafel.

FrankvdM
12-06-2007, 22:26
Zou het volkomen logisch vinden als Ajax de deal blokkeert, net als het volkomen onlogisch is om te laten gaan.

Aan de andere kant, als hij niet naar het buitenland wil... welke andere NL club kan/wil hem dan overnemen? Zie liever dat Henk en Kenneth nog eens goed gaan babbelen over de toekomst, maar ja...

Quido
12-06-2007, 22:29
Wat zijn ze maar irritant aan het doorhameren of ie naar PSV gaat. Jan van Halst heeft er ook genoeg van ;)

*NERAZZURRI*
12-06-2007, 22:43
Ja joh, verschrikkelijk dat stel kakelende geiten bij Talpa. Ze zitten ook altijd door mekaar heen te praten. Laat ze een keer hun smoel houden... Ik zit me iedere keer weer zwaar op te winden als ik naar die pleuriszender kijk :evil:

Quido
12-06-2007, 22:49
Boeee... Van Geel heeft gebeld om te laten weten dat er wel gewoon onderhandeld wordt met PSV ...

wezz
12-06-2007, 22:51
Dat hele 'blokeer' verhaal is dus onzin volgens van Geel..
Die speelt dus gewoon bij PSV volgend jaar, (*@#^$(!#&$_!#&!:evil:

Wat een blunder..

Alexander D
13-06-2007, 08:13
Boeee... Van Geel heeft gebeld om te laten weten dat er wel gewoon onderhandeld wordt met PSV ...


Natuurlijk doen ze dat, alleen zal de prijs wat hoger zijn.

FrankvdM
13-06-2007, 08:42
Wordt nog een ware soap zo: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93726/sc=ee42e9

Hij heeft trouwens wel gelijk, als je iemand het hele jaar alleen als reserve gebruikt moet je niet zeuren als hij naar de concurrent wil gaan.

Alexander D
13-06-2007, 08:47
Wordt nog een ware soap zo: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93726/sc=ee42e9

Hij heeft trouwens wel gelijk, als je iemand het hele jaar alleen als reserve gebruikt moet je niet zeuren als hij naar de concurrent wil gaan.

HEEEEL triest van Ajax. Ik weet ook niet wat me het meeste stoort; dat ze hem laten gaan of de manier waarop dat weer moet gebeuren.

Quido
13-06-2007, 09:09
Die titel van dat stukje op de VI is ook een beetje stemmingmakerij.

Hugo R
13-06-2007, 09:39
Verwachting voor vanavond:

Nederland - Portugal 1-1

Coen P.
13-06-2007, 10:01
nl portugal 0-1

marsie030
13-06-2007, 10:13
Die titel van dat stukje op de VI is ook een beetje stemmingmakerij.


Vind ik ook. Meneer Perez moet gewoon even geduld hebben en niet zo zeuren. Mag Ajax aub even onderhandelen over een goede afkoopsom. Ik word die spelers mentaliteit van tegenwoordig spuugzat. Ze tekenen bij hun volle verstand een contract waarna ze voor hun leven binnen zijn, als het de heren dan weer even niet blieft begint het gezanik weer.

marsie030
13-06-2007, 10:18
Wordt nog een ware soap zo: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93726/sc=ee42e9

Hij heeft trouwens wel gelijk, als je iemand het hele jaar alleen als reserve gebruikt moet je niet zeuren als hij naar de concurrent wil gaan.


Waarom heeft hij gelijk? Hij tekent een contract bij Ajax en dan moet ie gewoon zijn goed betaalde werk doen. Als Ajax dan mee wil werken aan een transfer dan mag hij heel blij wezen. En nu moet hij gewoon even afwachten of Ajax de vergoeding voldoende vindt.
Waarom vinden we dit tegenwoordig maar allemaal normaal...:???:

Alexander D
13-06-2007, 10:19
Waarom heeft ie gelijk? Hij tekent een contract bij Ajax en dan moet ie gewoon zijn goed betaalde werk doen. Als Ajax dan mee wil werken aan een transfer dan mag hij heel blij wezen. En nu moet hij gewoon even afwachten of Ajax de vergoeding voldoende vindt.
Waarom accepteren we dit tegenwoordig allemaal maar als normaal...:???:

Niet zo zeiken, de voetballerij heeft het er zelf naar gemaakt.

marsie030
13-06-2007, 10:24
Niet zo zeiken, de voetballerij heeft het er zelf naar gemaakt.

Wat is daar nou weer zeikerig aan? Hij staat toch onder contract bij een andere club, nou dan moet ie maar even geduld hebben. De enige die hier zeikt is Perez.

Alexander D
13-06-2007, 10:31
Wat is daar nou weer zeikerig aan? Hij staat toch onder contract bij een andere club, nou dan moet ie maar even geduld hebben. De enige die hier zeikt is Perez.

De voetbalclubs zijn van mening dat iedere speler te koop is, ongeacht contract. Daar zijn de clubs ook naar gaan handelen met als gevolg dat de spelers ook vinden dat ze op een vergelijkbare manier mogen gaan handelen. Ik kan Perez dus geen ongelijk geven. Al ben ik wel van mening dat hij wat meer geduld mag hebben. ;)

rkrijger
13-06-2007, 10:39
Leve vBasten!

Oranje zakt fors op FIFA ranglijst

Nederland zakt fors op FIFA ranglijst Het Nederlands elftal heeft een flinke duikeling gemaakt op de FIFA ranglijst voor landenteams. Waar Oranje vorige maand nog de zesde stek bezet hield, zijn de mannen van Marco van Basten nu terug te vinden op de negende positie, de laagste notering sinds 2002.

De daling van Nederland is met name te wijten aan het feit dat er deze maand geen belangwekkende duels op het programma stonden. Waar veel andere landen vorige week speelden om EK-kwalificatie, werkte Oranje slechts twee oefenduels af. Deze leveren aanmerkelijk minder punten op dan officiële duels.

Ook in de top van het klassement vonden enkele verschuivingen plaats. Zo steeg Frankrijk van plaats vier naar twee, en viel Brazilië terug van de tweede naar de derde plaats. Argentinië zakte van drie naar vijf, waarmee het plaats maakte voor Duitsland, dat van vijf naar vier klom.

Een opmerkelijke stijger is de Verenigde Staten. Het land komt met stip de top 20 binnen, en staat nu zestiende, tegenover de 29ste positie die het vorige maande bekleedde. België daarentegen zakte een flink aantal plaatsen, en staat nu 71ste.

wezz
13-06-2007, 10:54
Ach het is ook nooit goed met die Perez, nu duurt het opeens weer te lang..
Hopelijk komen ze er toch nog op tijd achter en laten ze m helemaal niet gaan naar PSV,(ja of ze moeten Aissati erin betrekken, maar dat zal wel niet.Hoop wel dat ze het op zijn minst proberen)

Over Nederland..tsja als je ziet welke landen voor ons staan is het niet eens zo'n schande.
Engeland, Nederland en Tsjechie, toch wel het rijtje waar we thuis horen.

FrankvdM
13-06-2007, 10:56
Waarom heeft hij gelijk? Hij tekent een contract bij Ajax en dan moet ie gewoon zijn goed betaalde werk doen. Als Ajax dan mee wil werken aan een transfer dan mag hij heel blij wezen. En nu moet hij gewoon even afwachten of Ajax de vergoeding voldoende vindt.
Waarom vinden we dit tegenwoordig maar allemaal normaal...:???:

Zit ook wel weer wat in wat jij zegt. Punt is gewoon dat ik maar niet snap hoe Ajax een speler als Perez zo kan negeren een heel seizoen lang. Als hij nou ondermaats presteerde zou hij idd gewoon zijn kanis moeten houden, maar vergeet niet dat hij in wedstrijden als fcu uit, Nec thuis, az uit persoonlijk verantwoordelijk was voor de punten. Dan mag je best ontevreden zijn als je telkens weer gepasseerd wordt. 't Is ook geen jonkie meer en hij wil gewoon spelen.

Wat er waar is van hij allemaal gezegd zou hebben is voor ons alleen maar gissen. Denk zelf dat de media veel harder schreeuwen namens Perez dan hij zelf doet, maar dat weet je dus niet.

Hugo R
13-06-2007, 11:03
België daarentegen zakte een flink aantal plaatsen, en staat nu 71ste.
Dat is toch wel erg treurig voor zo'n voetballand, als je ziet wat daar nog boven staat. Gelukkig is de verlossing nabij met de nieuwe lichting schijnt het :razz:

TJ Weissel
13-06-2007, 11:14
Dat is toch wel erg treurig voor zo'n voetballand, als je ziet wat daar nog boven staat. Gelukkig is de verlossing nabij met de nieuwe lichting schijnt het :razz:

het voetballand belgië?, de helft van het team begrijpt elkaar niet omdat ze de franse en/of nederlandse lessen hebben overgeslagen :-P... Alle gekheid op 'n stokje, nederland moet ook aan de slag!

Fifa World Rankings June 2007

1 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/03/Flag_of_Italy.svg/22px-Flag_of_Italy.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Italy.svg) Italy (http://en.wikipedia.org/wiki/Italy_national_football_team) 1653
2 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/Flag_of_France.svg/22px-Flag_of_France.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_France.svg) France (http://en.wikipedia.org/wiki/France_national_football_team) 1585
3 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/05/Flag_of_Brazil.svg/22px-Flag_of_Brazil.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Brazil.svg) Brazil (http://en.wikipedia.org/wiki/Brazil_national_football_team) 1484
4 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/Flag_of_Germany.svg/22px-Flag_of_Germany.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Germany.svg) Germany (http://en.wikipedia.org/wiki/Germany_national_football_team) 1467
5 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1a/Flag_of_Argentina.svg/22px-Flag_of_Argentina.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Argentina.svg) Argentina (http://en.wikipedia.org/wiki/Argentina_national_football_team) 1373
6 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/5/5c/Flag_of_Portugal.svg/22px-Flag_of_Portugal.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Portugal.svg) Portugal (http://en.wikipedia.org/wiki/Portugal_national_football_team) 1323
7 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9a/Flag_of_Spain.svg/22px-Flag_of_Spain.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Spain.svg) Spain (http://en.wikipedia.org/wiki/Spain_national_football_team) 1273
8 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/be/Flag_of_England.svg/22px-Flag_of_England.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_England.svg) England (http://en.wikipedia.org/wiki/England_national_football_team) 1240
9 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Flag_of_the_Netherlands.svg/22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_the_Netherlands.svg) Netherlands (http://en.wikipedia.org/wiki/Netherlands_national_football_team) 1220
10 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cb/Flag_of_the_Czech_Republic.svg/22px-Flag_of_the_Czech_Republic.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_the_Czech_Republic.svg) Czech Republic (http://en.wikipedia.org/wiki/Czech_Republic_national_football_team) 1096
11 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Flag_of_Croatia.svg/22px-Flag_of_Croatia.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Croatia.svg) Croatia (http://en.wikipedia.org/wiki/Croatia_national_football_team) 1080
12 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/73/Flag_of_Romania.svg/22px-Flag_of_Romania.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Romania.svg) Romania (http://en.wikipedia.org/wiki/Romania_national_football_team) 1068
13 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/49/Flag_of_Ukraine.svg/22px-Flag_of_Ukraine.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Ukraine.svg) Ukraine (http://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine_national_football_team) 1044
14 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4f/Flag_of_Cameroon.svg/22px-Flag_of_Cameroon.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Cameroon.svg) Cameroon (http://en.wikipedia.org/wiki/Cameroon_national_football_team) 1019
15 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5c/Flag_of_Greece.svg/22px-Flag_of_Greece.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Greece.svg) Greece (http://en.wikipedia.org/wiki/Greece_national_football_team) 1011
16 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/Flag_of_the_United_States.svg/22px-Flag_of_the_United_States.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_the_United_States.svg) United States (http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_national_football_team) 978
17 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4c/Flag_of_Sweden.svg/22px-Flag_of_Sweden.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Sweden.svg) Sweden (http://en.wikipedia.org/wiki/Sweden_national_football_team) 957
18 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/12/Flag_of_Poland.svg/22px-Flag_of_Poland.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Poland.svg) Poland (http://en.wikipedia.org/wiki/Poland_national_football_team) 933
19 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/19/Flag_of_Ghana.svg/22px-Flag_of_Ghana.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Ghana.svg) Ghana (http://en.wikipedia.org/wiki/Ghana_national_football_team) 917
20 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/86/Flag_of_Cote_d%27Ivoire.svg/22px-Flag_of_Cote_d%27Ivoire.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Cote_d%27Ivoire.svg) Côte d'Ivoire (http://en.wikipedia.org/wiki/C%C3%B4te_d%27Ivoire_national_football_team) 906
21 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b4/Flag_of_Turkey.svg/22px-Flag_of_Turkey.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Turkey.svg) Turkey (http://en.wikipedia.org/wiki/Turkey_national_football_team) 904
22 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/ff/Flag_of_Serbia.svg/22px-Flag_of_Serbia.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Serbia.svg) Serbia (http://en.wikipedia.org/wiki/Serbia_national_football_team) 902
23 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/10/Flag_of_Scotland.svg/22px-Flag_of_Scotland.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Scotland.svg) Scotland (http://en.wikipedia.org/wiki/Scotland_national_football_team) 895
24 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f3/Flag_of_Russia.svg/22px-Flag_of_Russia.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Russia.svg) Russia (http://en.wikipedia.org/wiki/Russia_national_football_team) 893
25 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f3/Flag_of_Switzerland.svg/20px-Flag_of_Switzerland.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Switzerland.svg) Switzerland (http://en.wikipedia.org/wiki/Switzerland_national_football_team) 869
26 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fc/Flag_of_Mexico.svg/22px-Flag_of_Mexico.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Mexico.svg) Mexico (http://en.wikipedia.org/wiki/Mexico_national_football_team) 866
27 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9c/Flag_of_Denmark.svg/22px-Flag_of_Denmark.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Denmark.svg) Denmark (http://en.wikipedia.org/wiki/Denmark_national_football_team) 852
28 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bf/Flag_of_Bosnia_and_Herzegovina.svg/22px-Flag_of_Bosnia_and_Herzegovina.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Bosnia_and_Herzegovina.svg) Bosnia and Herzegovina (http://en.wikipedia.org/wiki/Bosnia_and_Herzegovina_national_football_team) 847
29 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f6/Flag_of_Northern_Ireland.svg/22px-Flag_of_Northern_Ireland.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Northern_Ireland.svg) Northern Ireland (http://en.wikipedia.org/wiki/Northern_Ireland_national_football_team) 838
30 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/83/Flag_of_Uruguay_%28bordered%29.svg/22px-Flag_of_Uruguay_%28bordered%29.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Uruguay_%28bordered%29.svg) Uruguay (http://en.wikipedia.org/wiki/Uruguay_national_football_team) 836

marsie030
13-06-2007, 11:23
Zit ook wel weer wat in wat jij zegt. Punt is gewoon dat ik maar niet snap hoe Ajax een speler als Perez zo kan negeren een heel seizoen lang. Als hij nou ondermaats presteerde zou hij idd gewoon zijn kanis moeten houden, maar vergeet niet dat hij in wedstrijden als fcu uit, Nec thuis, az uit persoonlijk verantwoordelijk was voor de punten. Dan mag je best ontevreden zijn als je telkens weer gepasseerd wordt. 't Is ook geen jonkie meer en hij wil gewoon spelen.

Wat er waar is van hij allemaal gezegd zou hebben is voor ons alleen maar gissen. Denk zelf dat de media veel harder schreeuwen namens Perez dan hij zelf doet, maar dat weet je dus niet.


Ik begrijp ook niet dat Ajax Perez op deze manier gebruikt. Ook dat ze hem zo makkelijk weg doen vind ik onbegrijpelijk, voor mij zou hij een vaste waarde zijn.
Ik vind dat hij ook ontvreden mag (moet) zijn. Maar in het artikel van de VI komt het er op neer alsof Ajax dwars ligt en dat vind ik niet correct.

Daan de G.
13-06-2007, 11:32
Perez was als invaller idd geweldig, maar de wedstrijden waar hij in de basis begon, heeft hij me niet echt kunnen overtuigen ( zoals laatst nog tegen AZ )... Vind het wel jammer dat ie naar de concurrent gaat, maar zal er niet wakker van liggen!

wezz
13-06-2007, 11:54
Perez was als invaller idd geweldig, maar de wedstrijden waar hij in de basis begon, heeft hij me niet echt kunnen overtuigen ( zoals laatst nog tegen AZ )... Vind het wel jammer dat ie naar de concurrent gaat, maar zal er niet wakker van liggen!

Inderdaad, ik vind het ook erger dat ze hem naar PSV laten gaan, dan dat hij vertrekt. Een vervanger voor Perez is echt wel te vinden, en net wat je zegt, als hij in de basis stond was het toch minder. Maar het blijft een goede speler, en ik heb liever niet dat die naar de concurrent gaan.

Melchiot weg bij Stade Rennes

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 13 juni om 12:15

Mario Melchiot vertrekt bij het Franse Stade Rennes. De verdediger heeft gisteren laten weten zijn aflopende contract niet te verlengen.

De 30-jarige rechtsback maakte het afgelopen seizoen indruk bij Rennes en staat in de belangstelling van diverse clubs. Zijn goede spel leverde hem ook een uitnodiging op voor de trip van het Nederlandse elftal naar Azië.

De oud-verdediger van Chelsea en Birmingham City lijkt weer terug te keren naar het Premiership. Wigan Athletic, waar ook Denny Landzaat op de loonlijst staat, is de hoofdgegadigde om de vijftienvoudig international over te nemen.

Misschien wel interessant voor Ajax? Doet het toch goed daar in Frankrijk.
Mja Eredivisie of Premiership...die keuze zou wel snel gemaakt zijn..


Voorspellingen voor vanavond

België-Israël 2-1
Nederland-Portugal 2-0 8)

Dennis Oosterhuis
13-06-2007, 12:36
Ik blijf het een domme blunder vinden van Ajax om Perez naar de concurrent te laten gaan...

Mijn voorspellingen voor vanavond:

België-Israël 2-0
Nederland-Portugal 1-2

Bas Reuver
13-06-2007, 13:54
Leve vBasten!

Oranje zakt fors op FIFA ranglijst

Nederland zakt fors op FIFA ranglijst Het Nederlands elftal heeft een flinke duikeling gemaakt op de FIFA ranglijst voor landenteams. Waar Oranje vorige maand nog de zesde stek bezet hield, zijn de mannen van Marco van Basten nu terug te vinden op de negende positie, de laagste notering sinds 2002.

De daling van Nederland is met name te wijten aan het feit dat er deze maand geen belangwekkende duels op het programma stonden. Waar veel andere landen vorige week speelden om EK-kwalificatie, werkte Oranje slechts twee oefenduels af. Deze leveren aanmerkelijk minder punten op dan officiële duels.

Ook in de top van het klassement vonden enkele verschuivingen plaats. Zo steeg Frankrijk van plaats vier naar twee, en viel Brazilië terug van de tweede naar de derde plaats. Argentinië zakte van drie naar vijf, waarmee het plaats maakte voor Duitsland, dat van vijf naar vier klom.

Een opmerkelijke stijger is de Verenigde Staten. Het land komt met stip de top 20 binnen, en staat nu zestiende, tegenover de 29ste positie die het vorige maande bekleedde. België daarentegen zakte een flink aantal plaatsen, en staat nu 71ste.

Nederland is gewoon wat gezakt omdat o.a. Engeland een EK-kwalificatie wedstrijd heeft gewonnen. Die lijst zegt dus vrij weinig. Plaats van Belgie is idd wel triest momenteel. Belgie was toch altijd een erg mooi en goed voetballand, maar dat is alweer een tijdje geleden.

Belgie heeft wel een goed team op het EK-21. Denk dat Nederland het daar heel lastig tegen krijgt. En vanavond tegen Portugal wordt het ook al lastig. Ik vrees het ergste.

Mijn voorspellingen voor vanavond:

Belgie - Israel 1-0
Nederland - Portugal 1-1

Het toernooi valt me tot nu toe wat tegen. Sterke teams als Portugal, Engeland en Italie hebben nog niet laten zien wat ze in huis hebben. Maar wat niet is kan nog komen.

YAH87
13-06-2007, 13:56
Wedstrijd onder 21 is toch pas morgen??

Hehe..D'oh. Je hebt gelijk, inmiddels vandaag dus. :p

Maar ik hou het nog altijd op 2-1 voor NL en België wint met dezelfde score. ;)

Schitterend trouwens hoe gisteren Jan Joost Van Gangelen taart tegen z'n smoelwerk kreeg toegedien tijdens zijn interview met De Haan. :mrgreen:
Ben wel benieuwd wie de daders waren...

Las ook op VI dat Middlesbrough Tuncay van Fenerbahce binnen heeft.
Vond hem wel een aardige speler in de wedstrijden tegen AZ.

Mick Schouten
13-06-2007, 14:01
en dat terwijl van Basten in theorie de beste coach ooit is in NL :nono:

maar ik denk voor vanavond Nederland-Portugal 1-2

FrankvdM
13-06-2007, 14:07
I
Misschien wel interessant voor Ajax? Doet het toch goed daar in Frankrijk.
Mja Eredivisie of Premiership...die keuze zou wel snel gemaakt zijn..

Volgens mij is Melchiot niet het type dat graag terugkeerd bij een club waar hij al gespeeld heeft. Het lijkt wel of hij lekker aan het rondreizen is in zijn carriere, gaat niet in op contractverlengingen en vertrekt meestal na 1 jaartje. Tot de spijt van de clubs, want die willen hem graag houden. Ook Ajax wilde hem destijds eigenlijk niet laten gaan meen ik.

Bas Reuver
13-06-2007, 14:18
Ik denk ook niet dat Melchiot terugkeert naar Nederland. Voorlopig niet althans. Als je eenmaal gespeeld hebt in de Premier League (of een andere grote buitenlandse competitie), dan is de Eredivisie toch weer een stap terug. En Melchiot is nog te jong voor die stap terug.

theThinWhiteDuke
13-06-2007, 16:03
Volgens mij is Melchiot niet het type dat graag terugkeerd bij een club waar hij al gespeeld heeft. Het lijkt wel of hij lekker aan het rondreizen is in zijn carriere, gaat niet in op contractverlengingen en vertrekt meestal na 1 jaartje. Tot de spijt van de clubs, want die willen hem graag houden. Ook Ajax wilde hem destijds eigenlijk niet laten gaan meen ik.
Volgens TT gaat Melchiot naar Wigan Athletic.

EmDee
13-06-2007, 17:00
WTF :shock:

Johnny Heitinga naar Barcelona

Amsterdam - John Heitinga lijkt deze zomer te vertrekken naar Barcelona. De 23-jarige verdediger van Ajax debuteerde in 2001 op het hoogste niveau bij Ajax, uit tegen aartsrivaal Feyenoord. Ajax won die wedstrijd met 2-1.
Op 9 november 2003 maakte Johnny zijn eerste doelpunt voor Ajax, in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. Hij maakte de gelijkmaker in de met 1-4 gewonnen wedstrijd. Hij heeft inmiddels meer dan 100 wedstrijden in het rood-witte shirt gespeeld waarin hij elf maal tot scoren kwam.
De 24-voudig international zal naar alle waarsschijnlijkheid voor een 15 daagse vliegvakantie vertrekken naar de Spaanse hoofdstad.

Quido
13-06-2007, 17:14
Leuk, vakantie.

Burkie
13-06-2007, 17:19
Lachen man.. zo een bericht posten..

wezz
13-06-2007, 17:35
En Belgie met 10 man, nog voor de 20ste minuut..pfff

Lex v/d Moolen
13-06-2007, 17:56
Perez was als invaller idd geweldig, maar de wedstrijden waar hij in de basis begon, heeft hij me niet echt kunnen overtuigen ( zoals laatst nog tegen AZ )... Dat gold niet alleen aan hem. Ik neem aan dat je de laatste wedstrijd in Alkmaar bedoelde? Perez is gewoon een klassespeler die je erbij moet houden en zeker niet naar een concurrent moet laten gaan.

Hugo R
13-06-2007, 18:00
En Belgie met 10 man, nog voor de 20ste minuut..pfff
Heb het niet gezien, maar lijkt me niet echt snugger als je na 17 minuut al 2x geel te pakken hebt.

Peter -1984-
13-06-2007, 18:05
Wat een drama scheids.:roll:
We klagen altijd over de onze maar die buitenlandse scheidsrechters kunnen er ook wat van. :wink:

Burkie
13-06-2007, 18:59
Toch nog 0-1 Belgie.. verdiend.

Hugo R
13-06-2007, 19:08
Vond het maar een vrij matige wedstrijd (heb alleen de 2e helft gezien). Van Belgie niet geweldig speel (komt ook doordat ze met 10 man speelden natuurlijk) en Israel was helemaal dramatisch.

Hugo R
13-06-2007, 19:19
Volgens Talpa heeft Aissati toch een scheurtje in zijn knie en kan dit toernooi niet meer in actie komen.

Burkie
13-06-2007, 19:40
Nederland 0-0 Portugal

Geheel in de stijl van dit toernooi.

wezz
13-06-2007, 20:18
1-0

Hoppa! 8-)

Makkelijk gegeven..vond het zeker een overtreding, maar Rigters had never nooit meer gescoord.

Mja lekker die 1-0
Minder van Waterman, maar goed Vermeer is ook een prima keeper.

Burkie
13-06-2007, 20:32
Dat had ook wel een penalty mogen zijn dan, als ie em aan de andere kant wel geeft!

Maar goed, 1-0 mooie ruststand.

Drenthe -> top! Daar gaat Feyenoord nog veel plezier aan beleven.
Jenner -> flop! en nog een flop! extra.

Lex v/d Moolen
13-06-2007, 20:32
Pingel was een kadootje, maar Oranje speelt wel beter. Met name Drenthe is weer lekker bezig.

wezz
13-06-2007, 20:39
Drenthe, Maduro en zeker Zuiverloon. 8-) Spelen die ''sterren'' van Portugal compleet uit de wedstrijd. Verdedigend staat het prima.

Wat een irritant mannetje is die Nani trouwens, simpele schouderduw en hij ligt gelijk een minuut te rollen op het veld.

Jenner, tsja ik vind het echt te kort komen(hij werkt dan wel hard, maar toch), De Ridder erin! Net als vorige keer, en het liep gelijk een stuk beter.

Rigters doet het ook goed, het is natuurlijk geen geweldenaar, maar wel een harde werker, en vrij snel, goed om er bij te hebben(beetje een Kuyt bij Liverpool)

Babel mag ook wel wat meer laten zien, al valt het niet mee met Jenner Naast je..

Rotterdam5314
13-06-2007, 20:44
Dat gold niet alleen aan hem. Ik neem aan dat je de laatste wedstrijd in Alkmaar bedoelde? Perez is gewoon een klassespeler die je erbij moet houden en zeker niet naar een concurrent moet laten gaan.

Hij hoorde eigenlijk in de basis thuis. Perez heeft gewoon een goed seizoen gespeeld. En enkele daarvoor ook al. Zowel Bij Ajax, PSV, AZ, en Feyenoord zou hij een basis plaats moeten hebben. Veels te zonde om hem op de bank te laten zitten

Rotterdam5314
13-06-2007, 20:46
WTF :shock:

Daar zal hij niet van de bank afkomen. Denk ook niet dat hij zal gaan en dat Barca hem ook echt wil. mocht het wel zo zijn dan komt hij echt alleen om de bank warm te houden. Ik vind maar 1 ajacied in aanmerking komen voor Barca en dat is Sneijder.

Burkie
13-06-2007, 20:47
Lees het stukje eerst even goed voor je reageert..

Jenner eruit, Beerens erin. Mooi.

pokalapoketl
13-06-2007, 21:16
2-0, we zijn door :D

Dennis Oosterhuis
13-06-2007, 21:18
2-0! Heel mooi uitgespeelde counter! Dit kan, MAG niet meer fout gaan... :D

Dennis Oosterhuis
13-06-2007, 21:19
F*ck it! Meteen weer 2-1... :?

pokalapoketl
13-06-2007, 21:19
Of toch wel...