PDA

Bekijk de volledige versie : Kan dicht



Frank K.
11-06-2007, 17:13
hey

ik ben op zoek naar een paar B&W 602 S3 boxen. iemand die ze kwijt wil? graag.
de boxen in goede staat natuurlijk.:wink:

groeten Frank

Alexander D
12-06-2007, 08:30
hey

ik ben op zoek naar een paar B&W 602 S3 boxen. iemand die ze kwijt wil? graag.
de boxen in goede staat natuurlijk.:wink:

groeten Frank

Waarom zoek je specifiek deze?

Alexander D
12-06-2007, 09:17
Als het echt deze moeten zijn:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60180.0

Frank K.
12-06-2007, 12:59
waarom ik specifiek deze zoek: ik heb ze laatst geluisterd bij een vriend, echt een wereld van verschil vergeleken met de boxen die ik nu heb(jopiegoeiekopies). het zijn mooie boxen. niet te groot (ik heb namelijk maar een kleine kamer, ze komen op een bureau te staan.) ik heb ook nog gekeken naar de s2's maar volgens de specificaties zouden de s3's iets beter moeten zijn. ook nog gekeken naar de zuil van deze boxen maar die kan ik niet plaatsen.

ik had al contact met iemand van marktplaats maar toen ik vroeg of ik een keer kon komen luisteren werd er niet meer gereageerd dus ik dacht kan het altijd hier proberen.

Alexander D
12-06-2007, 13:31
Succes met je zoektocht. Is ook een mooie match met je Onkyo.

Frank K.
12-06-2007, 22:10
Succes met je zoektocht. Is ook een mooie match met je Onkyo.

dankje;)

Alexander D
13-06-2007, 08:36
dankje;)

Heb je het eerder linkje ook gezien?

Ik ben niet zo bekend met de prijzen (nieuw en tweedehands) van deze speakers dus ik weet niet of die prijs goed is.

Aangezien er nu een nieuwe serie is gekomen zou je ook wat dealers kunnen bellen om te kijken of ze nog voorraad hebben die weg moet.

Frank K.
13-06-2007, 14:15
Heb je het eerder linkje ook gezien?

Ik ben niet zo bekend met de prijzen (nieuw en tweedehands) van deze speakers dus ik weet niet of die prijs goed is.

Aangezien er nu een nieuwe serie is gekomen zou je ook wat dealers kunnen bellen om te kijken of ze nog voorraad hebben die weg moet.

de link die je gegeven hebt. daar gaat het om nieuwe boxen. en volgens mij ook met stands. de stands heb ik zowieso niet nodig en het hoeven ook geen nieuwe te zijn. dus ik denk dat ik even verder zoek naar goede tweedehandse. iig bedankt(y)

de gene van marktplaatst reageerde gister weer op mijn mail dat ze verkocht zijn:( dus nog even verder zoeken.

Frank K.
20-06-2007, 14:44
uhm... upje dan maar

Marten
26-06-2007, 01:46
Misschien heb je hier iets aan: klik (http://www.soundgallery.nl/occasions/index.php?id=25)
Die zijn van mij geweest, fijne luidsprekers :)

Frank K.
26-06-2007, 08:59
Misschien heb je hier iets aan: klik (http://www.soundgallery.nl/occasions/index.php?id=25)
Die zijn van mij geweest, fijne luidsprekers :)

bedankt voor het meedenken.:bier: maar ik heb bijna een deal rond op het htforum.

Frank K.
27-06-2007, 23:17
deal helaas mislukt.
nog steeds op zoek

Frank K.
09-07-2007, 11:25
gisteren een deal afgerond dus dit topic is niet meer relevant.
kan dicht