PDA

Bekijk de volledige versie : Dagje Rotterdam



Kevin Rijm
24-06-2007, 20:42
Hey allen

Dinsdag kom ik eventjes de grens over richting Rotterdam. Heeft iemand enkele tips voor deze dvd-liefhebber welke winkels de moeite zijn om even langs te gaan? En of er eventueel een winkel is waar ze beide Niels Holgersson boxen met samen alle afleveringen verkopen. Bol.com weigert blijkbaar te antwoorden op mijn meerdere e-mails met telkens de simpele vraag of het wel degelijk om die boxen gaat (foto van box wijkt af) Vandaar dat ik mss eventueel in Rotterdam m'n slag kan slaan. (mensen die me die boxen kunnen bezorgen mogen me ook pm'en :wink:.

Alvast bedankt!!

Dennis Kuijper
24-06-2007, 20:46
Ik zou gewoon deze zaken even afgaan:

Free outlet store (zit vlakbij Mediamarkt)
Media Markt
VanLeest(zit in boekhandel Donner en in de Bijenkorf)
Music Store
Free Record Shop
Rodisc
Saturn Zuidplein Rotterdam (dat is niet in het centrum maar een ander winkelcentrum op Rotterdam Zuid)

Die Niels Holgerson boxen heeft Mediamarkt volgens mij allebei wel liggen,bel ze anders even op,nummer staat geloof ik op de site.

InfamousGeorge
24-06-2007, 20:54
Waar zit die Ro-Disc shit eigenlijk?

Dennis Kuijper
24-06-2007, 20:57
Waar zit die Ro-Disc shit eigenlijk?
Mariniersweg,das vlakbij station Blaak.

Peter van santbrink
24-06-2007, 21:21
voor 2e hands dvd's (en veel cd's) kun je ook naar de Plaatboef gaan; als je de Mediamarkt uitkomt naar links, oversteken de oude Binneweg in (aan je rechterhand zit een cd winkel-ben naam even kwijt- die ook dvd's verkoopt, veel World Cinema); rechtdoor blijven lopen de nieuwe binnenweg in, na paar minuten aan je rechterhand

InfamousGeorge
25-06-2007, 08:37
Mariniersweg,das vlakbij station Blaak.

Alrighty then.... bedankt :-P Binnenkort maar eens een bezoekje brengen...

Kevin Rijm
25-06-2007, 13:09
Thx for the tips!! Zal weer duur dagje worden :razz:

Hopelijk vind ik die Niels nog.
Nogmaals bedankt!

deweb
25-06-2007, 20:17
En De Slegte is ook niet verkeerd voor de filmboeken. Het zijn er niet veel, maar wel boeken die je nergens anders vind.

Kevin Rijm
27-06-2007, 19:02
Hey allemaal,

Allereerste sorry voor een nogal late reactie maar bezoekje aan Rotterdam was uitgesteld tot vandaag (gisteren hadden we hier een stormpje en wou niet dat het dak weg was :-D)

Heb alle dvd-winkels bezocht op saturn na dan (die vond ik niet) Ook heb ik eindelijk de Niels Holgersson boxen gevonden (jeugdsentiment!)

Dus bij deze iedereen nogmaals bedankt voor de goeie tips!!

Greetz!

deweb
29-06-2007, 17:06
En wat was je ongeveer kwijt aan de dag?

Kevin Rijm
29-06-2007, 18:40
Denk uiteindelijk niet zo heel veel aan dvd's. Gewoon de Niels boxen, The big lebowski en The devil's rejects. Het duurste van de dag was uiteindelijk de Nespresso shop (waarom hebben die zo mooie koffiespulletjes...)

Greetz!!

EmDee
29-06-2007, 21:01
Tja, dat doen ze expres zo

Niqie
09-07-2007, 17:57
Nou, je hebt in ieder geval je Niels gevonden(y)